hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Jawel maar vraag me af hoe je dat wilt doen. Zodat het voor andere mensen duidelijk is ^^.
Maak direct geld over en dan traden we spulletjes? Heb een zeer goede feedback op tweakers vraag&aanbodTheAnthonyNL schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:16:
[...]
Jawel maar vraag me af hoe je dat wilt doen. Zodat het voor andere mensen duidelijk is ^^.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Geniaal hoe cloud9/CLG communiceren, typisch amerikaans.
Cloud9's communicatie is wel een zooitje ongeregeld daarom, op reddit is daar ook een mooie post van.
Terwijl hij banana op rent: Im exiting B, Im exiting BArtopaper schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:26:
Iemand de POV-streams gekeken gister bij ESL-one Katowice?
Geniaal hoe cloud9/CLG communiceren, typisch amerikaans.
Cloud9's communicatie is wel een zooitje ongeregeld daarom, op reddit is daar ook een mooie post van.
Boem.....
Im sorry Corey...
iThrowPowermystiqu schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 00:38:
Heerlijk dagje vol streams.
Maar on a sidenote: ik heb straks (en nee ik maak écht geen grapje) een IBUYPOWER moederbord onder m'n 2600K hangen
Mee eens, maar ik wist niet dat IBP ook hardware gerelateerde stuff deed. Vandaar dat ik het wel mooi vond
mystiqu schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:41:
[...]
Mee eens, maar ik wist niet dat IBP ook hardware gerelateerde stuff deed. Vandaar dat ik het wel mooi vond
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
CSGOlounge.com, egamingbets.comhmr schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:42:
Iemand misschien een andere manier waarop ik snel 15,- kan betten tegen NiP?
"Semphis, can you smoke top bananna?"microoo schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:34:
[...]
Terwijl hij banana op rent: Im exiting B, Im exiting B![]()
Boem.....
Im sorry Corey...![]()
"how?"
"Aim up the top of that pole, run and throw"
"Did I do it right?"
"no...."
"Ok whatever"
I know, maar heb niets van 15,- aan waarde op dit moment op mijn steam account..
:((( daar gaat mijn favo vrijdag bezigheid tijdens werk als er een Major event is..
[ Voor 34% gewijzigd door hmr op 13-03-2015 12:02 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Klopt, in mijn mening een goeie toevoeging, maar ik vind dat ze het optioneel moeten maken. Zelfde als die phishers die je random toevoegen, hebben ze email verificatie als antwoord op gegeven. Goeie zaak, maar wel onhandiger.hmr schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:44:
[...]
I know, maar heb niets van 15,- aan waarde op dit moment op mijn steam account..gaat me denk ik niet lukken voor 13.00 CET.. vroeger kon je 15,- euro op de market kopen, maar dan kan ik 7 dagen niet betten met die spullen.. k*t steam!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
hoezo?hmr schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:09:
Haha, wat een autist die Guardian...
De manier waarop hij werd geinterviewd naar voor de game....
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Heel vet ja... alleen die gozerts die NAVI NAVI schreeuwen storen mijArtopaper schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:34:
haha wel mooi al die close calls defuses , nu al de 2e
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Klinkt intussen meer als Navi ushmr schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:35:
[...]
Heel vet ja... alleen die gozerts die NAVI NAVI schreeuwen storen mij
Hier ook 6/8 goed. Had fout gegokt met Titan en CLG. Voor mij was de meest verrassende win echter Keyd(voormalig Kabum)
Heb hier ook gekozen voor VP, Envyus, NiP en Fnatic.
GoGoGo EnVyUsxeroamd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:07:
[...]
Klinkt intussen meer als Navi us![]()
Hier ook 6/8 goed. Had fout gegokt met Titan en CLG. Voor mij was de meest verrassende win echter Keyd(voormalig Kabum)
Heb hier ook gekozen voor VP, Envyus, NiP en Fnatic.
Wel jammer dat NiP pas morgen speelt en inderdaad KeyD was wel verrassend maar vind dat ze te veel hooi op de vork nemen door te zeggen dat ze eventjes van NiP zouden winnen...
Correct maar het kan nog alle kanten op ... als ik twitch chat moet geloven (die alleen maar lopen te schreeuwen om Cobblestone XD) is het GG voor Navi.Artopaper schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:33:
envy vs navi on dust 2 is een gespeelde game
Ik ga morgen voor 17,- euro all-in op TSMTheAnthonyNL schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:31:
[...]
GoGoGo EnVyUs.
Wel jammer dat NiP pas morgen speelt en inderdaad KeyD was wel verrassend maar vind dat ze te veel hooi op de vork nemen door te zeggen dat ze eventjes van NiP zouden winnen...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Had je me vorige keer niet moeten kicken uit de groep
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Karma strikes again i seehmr schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:59:
[...]
Had je me vorige keer niet moeten kicken uit de groep
Beetje vage game op dust 2 vind ik ...alsof ze het erom doen om op cobble te mogen spelen...
Matchfixing door valve, ze moeten cobble spelenTheAnthonyNL schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:48:
[...]
Beetje vage game op dust 2 vind ik ...alsof ze het erom doen om op cobble te mogen spelen...
[ Voor 29% gewijzigd door SouLLeSSportal op 13-03-2015 17:36 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Voorlopig is CSGO weer in de sale voor 50%wambamNL schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:37:
[...]
Valve zelf heeft toegegeven dat sales zoals die niet meer zouden komen, dit ivm het eerder genoemde probleem dat veel cheaters deze mogelijkheid pakken om te gaan cheaten omdat het maar 3 euro is.
volgende keer beter research doen voordat je dit soort dingen gaat roepen, want dat dat soort sales niet meer komen is al een half jaar bekent.
edit: verkopen voor 40 euro nice thnx gaben
edit2: oude cobblestone packages zijn 80-110 euro dacht ik hou hem wel wil hem eraf halen boem sold
[ Voor 51% gewijzigd door xeoMe op 13-03-2015 21:58 ]
Openen, FN souvenir Dragon Lore eruit halen en verkopen voor 3200 keysxeoMe schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 21:48:
Hoppa "ESL One Katowice 2015 Cobblestone Souvenir Package" in m'n inventory!
Ben benieuwd wat esl ons brengt morgen.
Nip wint van TSM
Fnatic wint van VP
Nip wint van Envy
Final laat ik nog even een vraagteken.
Als je slim bent hou je geld achter en koop je die package terug voor €10 wanneer er morgen op die map wordt gespeeld. Mensen verkopen het gelijk xD.xeoMe schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 21:48:
Hoppa "ESL One Katowice 2015 Cobblestone Souvenir Package" in m'n inventory!
edit2: oude cobblestone packages zijn 80-110 euro dacht ik hou hem wel wil hem eraf halen boem sold
Misschien open ik hem zelf wel anders, is toch maar een cadeautje geweest. In mijn andere kist een souvenir Bizon die 30 cent was (Inferno case dacht ik)
cobbelstone packages worden wellicht al bijna niet meer gedropt aangezien die map weinig wordt gespeeld.TheAnthonyNL schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 06:38:
[...]
Als je slim bent hou je geld achter en koop je die package terug voor €10 wanneer er morgen op die map wordt gespeeld. Mensen verkopen het gelijk xD.
Tevens als ze droppen zakt de prijs alsnog niet onder de 30 euro
Nou na de match zag ik er veel rond €10 weg gaan hoor ... voor de money whores die snel een money shot nodig hadden op steamxeoMe schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 14:25:
[...]
cobbelstone packages worden wellicht al bijna niet meer gedropt aangezien die map weinig wordt gespeeld.
Tevens als ze droppen zakt de prijs alsnog niet onder de 30 euro
Weet je zeker dat het een cobblestone was laagste peak is 35 euro geweest.TheAnthonyNL schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 15:05:
[...]
Nou na de match zag ik er veel rond €10 weg gaan hoor ... voor de money whores die snel een money shot nodig hadden op steam.
http://steamcommunity.com...tone%20Souvenir%20Package
Kan misschien met een trade zijn geweest? Maar zeker een goed idee als je winst wil hebben om nu cobble te gaan halen en weer te verkopen voor 100 euro.xeoMe schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 15:18:
[...]
Weet je zeker dat het een cobblestone was laagste peak is 35 euro geweest.
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
100% zeker ... maar bots kochten alles instant op ...xeoMe schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 15:18:
[...]
Weet je zeker dat het een cobblestone was laagste peak is 35 euro geweest.
Komt gedeeltelijk ook dat pistols zo sterk zijn tegenwoordig en je daarom in gunrounds (bijv tegen eco's) niet meer echt gekke/zieke plays kunt uitvoeren aangezien 2 klinkertjes met random pistol je al de kop kosten.
Je kan tools gebruiken die andere regions buitensluiten,of in je config de max ping aanpassen. Dat zou moeten helpen als echt niet tegen ze wil spelen. Ikzelf zou niet weten hoe zo'n programma zou heten, omdat ik het niet gebruik.SouLLeSSportal schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 16:47:
man man man, fucking russische klotetuig ook altijd, echt waarom kan je dat niet uit de game region verwijderen. Ze verkloten echt altijd elke game ofwel door cheaten, russisch geschreeuw, slecht spelen of teamdamagen en dan mij kicken. Ben er zo klaar mee.
Edit:Raymon202 heeft al antwoord.
MM Server PickerSouLLeSSportal schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 16:47:
man man man, fucking russische klotetuig ook altijd, echt waarom kan je dat niet uit de game region verwijderen. Ze verkloten echt altijd elke game ofwel door cheaten, russisch geschreeuw, slecht spelen of teamdamagen en dan mij kicken. Ben er zo klaar mee.
http://csgo.gamebanana.com/tools/5684
Geen idee of dit werkt maar je kan het proberen
held van de dag!raymon202 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 16:50:
[...]
MM Server Picker
http://csgo.gamebanana.com/tools/5684
Geen idee of dit werkt maar je kan het proberen
Mwah tot op zekere hoogte. Russen downloaden dit ook en knallen dan gewoon de region op EU west dus zit je er alsnog mee opgescheept
Maar waarschijnlijk wel een stuk minder.xeroamd schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 17:41:
[...]
Mwah tot op zekere hoogte. Russen downloaden dit ook en knallen dan gewoon de region op EU west dus zit je er alsnog mee opgescheept
Verder ben ik eindelijk Nova 3!!!!!! Failsnail gaat goed!
scheelt iig heel veel van die lui.xeroamd schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 17:41:
[...]
Ik denk dat EnvyUs wint vs NiP en vervolgens verliest in de finale tegen fnatic.
Denk dat heel wat mensen gold halen dit jaar, weinig upsets en groups waren makkelijk te voorspellen.xeoMe schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 19:43:
Alweer bijna gold badge, nog 1 van de 2 matches goed hebben.
Ik denk dat EnvyUs wint vs NiP en vervolgens verliest in de finale tegen fnatic.
Minaaj schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 19:47:
[...]
Denk dat heel wat mensen gold halen dit jaar, weinig upsets en groups waren makkelijk te voorspellen.
idd deze badge cared me niet heel veel, ben blij met m'n gold dreamhack 2014 coin die was namelijk wel lastigMinaaj schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 19:47:
[...]
Denk dat heel wat mensen gold halen dit jaar, weinig upsets en groups waren makkelijk te voorspellen.
Klopt, ondanks dat zie ik alsnog mensen in mijn overzicht met bar weinig puntenMinaaj schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 19:47:
[...]
Envyus.. man-man-man.nl
[ Voor 3% gewijzigd door xeroamd op 14-03-2015 22:13 ]
Thanks to dat programma hierboven
Zo goed als alles gekeken, geen enkele dropStoffa schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 22:23:
Ik heb 5 drops gekregen totaal. Jullie ook zoveel?
NiP-Fnatic gaat inderdaad een mooie pot worden, wordt nog leuk
Stoffa schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 22:23:
Ik heb 5 drops gekregen totaal. Jullie ook zoveel?
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Ja Ik was ook al verbaasd, dacht dat Valve misschien de droprate had verhoogd ofzo maar blijkbaar gewoon veel mazzel.
True, heb mijn gold badge al binnen iig. Hopelijk wint nip weer eensxeoMe schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 20:05:
[...]
idd deze badge cared me niet heel veel, ben blij met m'n gold dreamhack 2014 coin die was namelijk wel lastig
Gaat leuke pot worden, vooral als ik de map picks zie. Stiekem heel benieuwd wat Fnatic waar kan maken op D2 tegen Nip. Zit helaas op werk dus dat zorgt ervoor dat ik de stream zonder geluid moet volgenScrtz schreef op zondag 15 maart 2015 @ 11:59:
[...]
True, heb mijn gold badge al binnen iig. Hopelijk wint nip weer eens
ultra noob has spoken.
[ Voor 16% gewijzigd door Brogala op 15-03-2015 13:34 ]
https://twitter.com/HLTVorg/status/577055844602417152
The crowd in front of Spodek arena waiting to get inside! @NiPGaming vs. @fnatic starting in around 90 minutes
[ Voor 66% gewijzigd door Minaaj op 15-03-2015 14:10 ]
FN?chipzakje schreef op zondag 15 maart 2015 @ 14:40:
Voor hoeveel kan ik de Karambit Tiger Tooth verkopen in €?
De banwave onder de pro's niet meegekregen?(oa KQLY & SF)
KQLY wel ja, maar ze hebben daarna nog een major league gewonnen. Finals tegen Fnatic waar ze pixelwalk deden weet je welxeroamd schreef op zondag 15 maart 2015 @ 14:58:
[...]
De banwave onder de pro's niet meegekregen?(oa KQLY & SF)
Ahja, ik lees het nu.EnoRM94 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 14:56:
EnVyUs is de nieuwe LDLC toch?
KQLY zat ook in Titan nooit LDLC/EnvyCykkVii schreef op zondag 15 maart 2015 @ 15:00:
[...]
KQLY wel ja, maar ze hebben daarna nog een major league gewonnen. Finals tegen Fnatic waar ze pixelwalk deden weet je wel
Wel een geweldige finale zeg, spektakel!
http://steamcommunity.com/id/teupje/
En toch ... waren er zoals gewoonlijk weer van die obvious kills...teupje schreef op zondag 15 maart 2015 @ 16:32:
Helaas...waar ik al bang voor was..
Wel een geweldige finale zeg, spektakel!
Haha waarom dat nou weer?TheAnthonyNL schreef op zondag 15 maart 2015 @ 16:35:
[...]
En toch ... waren er zoals gewoonlijk weer van die obvious kills...
Gelukkig toch weer een gold esl coin
Zoals inderdaad al geantwoord was bedoelde ik daarmee factory new. In dat geval kun je er zo'n 320/330 keys voor krijgen.
Nope, blijft 't zelfde.azziplekkus schreef op zondag 15 maart 2015 @ 18:32:
Even een noob vraagje: Die "wear", verandert die? Als je dus speelt met een Factory New, verandert dat dan in Minimal wear?
Dit had ik ookal gelezen, vroeg me alleen af hoe hij dan van factory new naar lager gaat? Door vaak te traden ofzo?
Zou nogal pissig zijn wanneer mijn FN Slaughter na een paar potten ineens field tested zou zijnEnoRM94 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 19:34:
Tijdens het unboxen wordt de wear bepaald, dat is permanent en veranderd dus nooit meer.
Iemand een idee hoe het met het uitgeven van de pick-em trophy's zit? Namelijk mijn eerste keer dat ik zo'n challange doe.
Ik kan dus omhoog komen door met andere te spelen, maar zijn er nog meer tips? Speel de laatste tijd consistent, dus vraag me toch af hoelang het nog duurt voor ik iig silver elite ben... Zijn nog erg veel 'rush B don't stop' mongols die gezellig worden gebraden door een incendiary
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic