Dus dan maar een duimpje omhoog voor Valve? Komende paar dagen gaat ongetwijfeld de valve motor weer aan en zal CSGO weer voor 3€ te koop zijn, dweilen met de kraan open dus. Buiten dat ik ik me rank terug heb gekregen, wat ik al zei interesseert me echt helemaal niks.Damienx2 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:13:
[...]
Ondanks dat het inderdaad erg treurig is om zoveel cheaters in zo weinig games te zien, mag je blij zijn met de handelswijze van Valve. Bans zijn uitgedeeld en jij hebt er verder niets mee verloren, integendeel je hebt zelfs je ranking terug gekregen. Hier gaan andere uitgevers toch heel anders mee om. Dan is het het gewoon, jammer joh volgende keer beter (*kuch* Riot mbt LoL bijvoorbeeld).
Ik speel voor de lol met maten, en niet voor de ranks, schommel al tussen dmg en le sinds ik me kan herinneren. Kortom dat ik niks ben kwijt geraakt is relatief.Ik heb me 2 matches lang zitten frustreren aan cheaters, die je ook niet kan kicken omdat zei met zijn tweeën zijn en wat ik al heb gelezen en al tijden hoor is dat overwatch ook voor geen reet werkt, omdat meeste cheaters een overwatch bypass hebben en tevens het reporten van cheaters schijnt OOK niet fatsoenlijk te werken. Je kan maar 1 cheater reporten per match, de 2e/3e/4e/5e report verdwijnt dus in het niks dit om 'rage reporters' tegen te gaan.
Er is dus genoeg ruimte voor verbetering, ondanks het een kat en muis spel blijft.