Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.820 views

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Damienx2 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:13:
[...]

Ondanks dat het inderdaad erg treurig is om zoveel cheaters in zo weinig games te zien, mag je blij zijn met de handelswijze van Valve. Bans zijn uitgedeeld en jij hebt er verder niets mee verloren, integendeel je hebt zelfs je ranking terug gekregen. Hier gaan andere uitgevers toch heel anders mee om. Dan is het het gewoon, jammer joh volgende keer beter (*kuch* Riot mbt LoL bijvoorbeeld).
Dus dan maar een duimpje omhoog voor Valve? Komende paar dagen gaat ongetwijfeld de valve motor weer aan en zal CSGO weer voor 3€ te koop zijn, dweilen met de kraan open dus. Buiten dat ik ik me rank terug heb gekregen, wat ik al zei interesseert me echt helemaal niks.

Ik speel voor de lol met maten, en niet voor de ranks, schommel al tussen dmg en le sinds ik me kan herinneren. Kortom dat ik niks ben kwijt geraakt is relatief.Ik heb me 2 matches lang zitten frustreren aan cheaters, die je ook niet kan kicken omdat zei met zijn tweeën zijn en wat ik al heb gelezen en al tijden hoor is dat overwatch ook voor geen reet werkt, omdat meeste cheaters een overwatch bypass hebben en tevens het reporten van cheaters schijnt OOK niet fatsoenlijk te werken. Je kan maar 1 cheater reporten per match, de 2e/3e/4e/5e report verdwijnt dus in het niks dit om 'rage reporters' tegen te gaan.

Er is dus genoeg ruimte voor verbetering, ondanks het een kat en muis spel blijft. :)
Xant0r schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:23:
[...]

Dus dan maar een duimpje omhoog voor Valve? Komende paar dagen gaat ongetwijfeld de valve motor weer aan en zal CSGO weer voor 3€ te koop zijn, dweilen met de kraan open dus. Buiten dat ik ik me rank terug heb gekregen, wat ik al zei interesseert me echt helemaal niks.

Ik speel voor de lol met maten, en niet voor de ranks, schommel al tussen dmg en le sinds ik me kan herinneren. Kortom dat ik niks ben kwijt geraakt is relatief.Ik heb me 2 matches lang zitten frustreren aan cheaters, die je ook niet kan kicken omdat zei met zijn tweeën zijn en wat ik al heb gelezen en al tijden hoor is dat overwatch ook voor geen reet werkt, omdat meeste cheaters een overwatch bypass hebben en tevens het reporten van cheaters schijnt OOK niet fatsoenlijk te werken. Je kan maar 1 cheater reporten per match, de 2e/3e/4e/5e report verdwijnt dus in het niks dit om 'rage reporters' tegen te gaan.

Er is dus genoeg ruimte voor verbetering, ondanks het een kat en muis spel blijft. :)
Valve zelf heeft toegegeven dat sales zoals die niet meer zouden komen, dit ivm het eerder genoemde probleem dat veel cheaters deze mogelijkheid pakken om te gaan cheaten omdat het maar 3 euro is.
volgende keer beter research doen voordat je dit soort dingen gaat roepen, want dat dat soort sales niet meer komen is al een half jaar bekent.

Steam: Ryada.

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Xant0r schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:23:
[...]

Tja elke actie is er één lijkt mij? Je kunt ook overal op af geven maar feit blijft dat ze er in ieder geval IETS aan doen. Het liefst zie ik ook dat er geen cheat meer beschikbaar is voor welke game dan ook, maar dan ben je wel heel ver heen qua realiteit.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
wambamNL schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 07:18:
[...]

ESEA heeft geen minimale rank. Maar de meeste mensen daar spelen op DMG niveau of hoger. Dus je zal wel gepushed worden om echt je best te doen en je game te improven. Dit is dan ook de reden dat ik ook op ESEA speel, voor mij is er geen andere reden.
Xant0r schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:03:

Overigens heb je op ESEA de laatste tijd echt geen minimale rank van DMG meer nodig, heel veel mensen zeggen vaarwel tegen MM en gaan naar ESEA/CEVO/Faceit.
Hmm ok misschien maar eens overwegen dan... en anders gewoon lekker MM blijven spelen met mijn maatjes :D.

Add me on Steam

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
@wambamNL; wat is er aan de hand kerel? Je reageert zo fel?
Ik denk dat de mensen die hogere ranks spelen hier gewoon gelijk hebben qua cheaters, en dat in 'onze' (SE-GN) ranks dit veel minder voorkomt. Het is niet zo gek dat heel veel mensen op hogere ranks zeggen dat het op de lagere ranks leuker spelen is ivm cheaters.

Even wat anders; wie gaat Katowice winnen volgens jullie? Ik hoop op NiP maar denk EnVyUs.

http://steamcommunity.com/id/teupje/

teupje schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:22:
@wambamNL; wat is er aan de hand kerel? Je reageert zo fel?
Ik denk dat de mensen die hogere ranks spelen hier gewoon gelijk hebben qua cheaters, en dat in 'onze' (SE-GN) ranks dit veel minder voorkomt. Het is niet zo gek dat heel veel mensen op hogere ranks zeggen dat het op de lagere ranks leuker spelen is ivm cheaters.

Even wat anders; wie gaat Katowice winnen volgens jullie? Ik hoop op NiP maar denk EnVyUs.
Veel aan de hand is er niet, word er alleen nogal moe van dat mensen in een discussie geen argumenten gebruiken, of dat ze een argument nemen wat met 5 seconden googlen meteen ongeldig word verklaard.
En het gene waarom ik zo fel ben op deze mensen, is vanwege het feit dat hun in een beginnende discussie meteen de rank van iemand erbij halen en ook met aandoeningen gaan gooien, om zo toch de discussie te winnen. Ik hoop dat je dit begrijpt ^.^

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
wambamNL schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:43:
[...]

Veel aan de hand is er niet, word er alleen nogal moe van dat mensen in een discussie geen argumenten gebruiken, of dat ze een argument nemen wat met 5 seconden googlen meteen ongeldig word verklaard.
En het gene waarom ik zo fel ben op deze mensen, is vanwege het feit dat hun in een beginnende discussie meteen de rank van iemand erbij halen en ook met aandoeningen gaan gooien, om zo toch de discussie te winnen. Ik hoop dat je dit begrijpt ^.^
Zo grappig dat mensen denken dat ze beter zijn door hun hogere rank :) Je kunt beter onderaan beginnen en alles opbouwen, ipv net als hun met hoge ranks queen zodat je hoog geranked wordt ;) In een hoge rank komen en blijven van unranked af is erg makkelijk. (40-50% van de games winnen) Maar begin maar eens als Silver je zelf solo quend omhoog te spelen zoals wambam en ik doen. Komt je genoeg leer momenten tegen die een ander over heeft geslagen.

Ik zou een 1vs 1 tegen hogere rank ook makkelijk kunnen winnen, pas als je zelf bij de global elite aankomt zonder hacks en zonder carry van dery...zie ik je als een onverslaanbare tegenstander.

Daarnaast speel ik liever met mensen die iedere week een stukje beter worden, en toegeven dat ze wat te leren hebben. Speelt fijner en gezelliger dan die arrogante pubertjes die denken dat ze alles goed doen en de rest alles fout

[ Voor 10% gewijzigd door Berktoppie op 12-03-2015 10:59 ]

www.webshopmasters.nl

• teupje
wambamNL schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:43:
[...]

Snap het wel maar zou me er niet heel druk over maken, nou lijkt het net of jij je heel druk maakt om ranks enz. ;)
Belangrijkste is nog steeds dat je zelf plezier hebt in het spelletje en gewoon leuke potjes kan spelen met paar maten, als andere dat anders zien of een andere mening hebben kan dat.
Aandoeningen gooien is sowieso kansloos, net zoals deze hele discussie eigenlijk :+

@Berktoppie; eensch

teupje schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:02:
[...]

Snap het wel maar zou me er niet heel druk over maken, nou lijkt het net of jij je heel druk maakt om ranks enz. ;)
Belangrijkste is nog steeds dat je zelf plezier hebt in het spelletje en gewoon leuke potjes kan spelen met paar maten, als andere dat anders zien of een andere mening hebben kan dat.
Aandoeningen gooien is sowieso kansloos, net zoals deze hele discussie eigenlijk :+
Heb je eigenlijk ook wel weer een punt ja, en ik ben het eens met dat plezier in het spel het belangrijkste is van allemaal. Maar als sommige hun eigen plezier gaan bederven door te gooien met 'hackers' ben ik van mening dat ik dat moet proberen te veranderen zodat diegene niet zal rage quiten.
En ja klopt ook helemaal :)

@berk, Helemaal mee eens, ik mag dan misschien niet winnen ingame qua mechanics, maar qua theorie zal ik makkelijk kunnen winnen.

[ Voor 7% gewijzigd door Ryada op 12-03-2015 11:06 ]

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Afbeeldingslocatie: http://cdn.meme.am/instances/500x/60151625.jpg
DMG+ players jullie begrijpen de silver struggle niet.

• Berktoppie
Ik zelf doe iedere game onze topfragger beschuldigen van cheats in de hoop dat de tegenstander het geloofd en ze slechter gaan spelen > mentaal opgeven

Al meerdere games gehad dat een tegenstander gewoon leaved en cooldown accepteerd want: kut cheaters :)
Yogoi schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:17:
[...]

Volgens mij word het tijd dat je een andere hobby gaat zoeken.
Want deze doet je mentaal niet zo veel goed als ik dit lees :S
Ik vind counterstrike juist een uitstekende game om psychologie toe te passen, net zoals poker en schaken. Het mentale aspect van counterstrike is veel groter dan sommige beseffen, als je goed in kan schatten hoe je tegenstanders denken kun je daar heel veel voordeel uit halen.

Mijn aim zal nooit veel beter worden dan het nu is (en dat is niet mega goed, maar heb wel mijn eigen skill plafond bereikt) Dus ga ik opzoek naar andere manier om zo gunstig mogelijk resultaat de bewerkstelen :)

Waarom zou je niet op die manier extra voordeel willen halen :) Alsof rugby spelers geen psychologie op elkaar uitvoeren voor een game, of boxers elkaar niet proberen te intimideren ? Its part of the game ;)

[ Voor 64% gewijzigd door Berktoppie op 12-03-2015 11:23 ]

www.webshopmasters.nl

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11 16:06
Berktoppie schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:13:
Ik zelf doe iedere game onze topfragger beschuldigen van cheats in de hoop dat de tegenstander het geloofd en ze slechter gaan spelen > mentaal opgeven

Al meerdere games gehad dat een tegenstander gewoon leaved en cooldown accepteerd want: kut cheaters :)
Volgens mij word het tijd dat je een andere hobby gaat zoeken.
Want deze doet je mentaal niet zo veel goed als ik dit lees :S

• Xant0r
Berktoppie schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:57:
[...]

Zo grappig dat mensen denken dat ze beter zijn door hun hogere rank :) Je kunt beter onderaan beginnen en alles opbouwen, ipv net als hun met hoge ranks queen zodat je hoog geranked wordt ;) In een hoge rank komen en blijven van unranked af is erg makkelijk. (40-50% van de games winnen) Maar begin maar eens als Silver je zelf solo quend omhoog te spelen zoals wambam en ik doen. Komt je genoeg leer momenten tegen die een ander over heeft geslagen.

Ik zou een 1vs 1 tegen hogere rank ook makkelijk kunnen winnen, pas als je zelf bij de global elite aankomt zonder hacks en zonder carry van dery...zie ik je als een onverslaanbare tegenstander.

Daarnaast speel ik liever met mensen die iedere week een stukje beter worden, en toegeven dat ze wat te leren hebben. Speelt fijner en gezelliger dan die arrogante pubertjes die denken dat ze alles goed doen en de rest alles fout
Wow mensen zijn boos omdat rank erbij betrokken word en vervolgens hogere ranks uitmaken voor noobs die gecarried worden door nog hogere ranks. _/-\o_

Hoe weet jij nou hoe die mensen aan hun rank zijn gekomen? Ik heb nu inmiddels 1000+ uur in deze game zitten en heb mezelf naartoe gespeeld waar ik nu ben. Daarbij werd ik als gold nova ingedeeld na 10 wins ipv silver. Kortom, jezelf wijs maken dat je beter bent dan de rest omdat je in silver bent gestart en/of leermomenten hebt meegepakt slaat echt nergens op. Tevens denk ik ook niet dat ik ooit iets geleerd heb van het kijken naar silvers.

1v1 me nub, fite me rite noa. Gelukkig is CS een teamgame en zegt 1v1 wederom helemaal niks. Je aim kan nog zo goed zijn, als je movement en gamesense niet goed is dan blijf je dus voor altijd een silver. :)

• Damien

Damien

-iwnl-

Ik hoor jullie allemaal roepen dat de rank je niets uitmaakt, maar vervolgens in elke post kaarten jullie het weer aan hoe jullie toch op een hoger niveau je mannetje zouden staan? Wat boeit het allemaal? Ga lekker je games spelen en kijk eens een keer niet naar het icoontje wat naast je naam staat. Ik speel ook met elke rank beschikbaar in de game en de 1 is wat beter dan de ander dat hou je toch.

Wat dat betreft is dat gehele ranking systeem iets wat ze er van mij niet in hadden hoeven bouwen en dat alles gewoon via een externe site zou gebeuren, mensen hechten er veelste veel waarde aan. Door die onzin krijg je ook ranked anxiety, want oh my god, iemand zou eens zien dat ik demote. Wat de fuck boeit het. Er was laatst een youtube video over dit, waarin de betreffende persoon het goed beschreef.

Hij tekende 2 hopen met stront, en bij de ene deed hij er wat mais doorheen. Toen vroeg hij een Gold speler wat het verschil was. En die riep: "ja die ene heeft mais?", waarop hij antwoorde maar wat boeit het? Het is allebei shit!

Pas als je op een topniveau zit dat je wekelijks op grote toernooien staat en er duizenden ogen op je gericht zijn, kun je eens gaan kijken of je nog presteert op het niveau waar je zit. Tot die tijd, ga gewoon lekker gamen.

• Berktoppie
Xant0r schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:20:
[...]

Wow mensen zijn boos omdat rank erbij betrokken word en vervolgens hogere ranks uitmaken voor noobs die gecarried worden door nog hogere ranks. _/-\o_

Hoe weet jij nou hoe die mensen aan hun rank zijn gekomen? Ik heb nu inmiddels 1000+ uur in deze game zitten en heb mezelf naartoe gespeeld waar ik nu ben. Daarbij werd ik als gold nova ingedeeld na 10 wins ipv silver. Kortom, jezelf wijs maken dat je beter bent dan de rest omdat je in silver bent gestart en/of leermomenten hebt meegepakt slaat echt nergens op. Tevens denk ik ook niet dat ik ooit iets geleerd heb van het kijken naar silvers.

1v1 me nub, fite me rite noa. Gelukkig is CS een teamgame en zegt 1v1 wederom helemaal niks. Je aim kan nog zo goed zijn, als je movement en gamesense niet goed is dan blijf je dus voor altijd een silver. :)
Sorry dat ik verkeerd ben overgekomen, ik zei absoluut niet dat alle hogere ranks zo zijn, ik gaf alleen aan dat ik liever speel met iemand die net zoals jou 1000 uur in de game heeft zitten en zo zijn rank heeft verdiend. Dan iemand die na 100 uur op een hoge rank staat vanwege zijn goede aim en teamgenoten maar 0 gamesense en geen intentie om zijn eigen fouten te erkennen.

Dat was mijn manier van zeggen: ranks maakt niks uit! als in: Ik speel liever met een lage rank maar goede persoonlijke instelling dan met een hogere rank die geen goede instelling heeft. HIERMEE zeg ik NIET dat hogere ranks geen goede instelling hebben, hiermee probeer ik een punt duidelijk te maken.

De meeste hogere ranks, hebben waarschijnlijk een betere instelling dan de meeste low ranks, vandaar dat ze ook bij de hogere ranks zijn gekomen 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Berktoppie op 12-03-2015 11:28 ]

www.webshopmasters.nl

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:13
wambamNL schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:05:
[...]
@berk, Helemaal mee eens, ik mag dan misschien niet winnen ingame qua mechanics, maar qua theorie zal ik makkelijk kunnen winnen.
:p

Zonder gekkigheid, cheats zullen nooit bij cs verdwijnen. Het is erg vervelend dat er behoorlijk geavanceerde hacks zijn die vrijwel niet te detecteren zijn, zelfs als je diegene in kwestie spectate. Je zal je altijd moeten afvragen: was het geluk? Was het een call? Is hij gewoon echt zo goed?
Omdat cs zo competitief is ingesteld en men ook erg fanatiek is worden er vaak voorbarige conclusies getrokken. Deels zal waarschijnlijk komen doordat mensen het niet kunnen verkroppen als ze keihard worden geowned en deels ook omdat cs een spel is waar soms bijzondere (dus lucky) acties kunnen gebeuren.

Persoonlijk vind ik dat Valve een veel sterkere campagne mag neerzetten tegen cheaters. Veel vaak mediaberichten met 'we pakken hackers harder aan, blablbalba, nieuwe anti-cheat methoden, blablabla' zelfs al is het gebakken lucht, gewoon doen om potentiële hackers toch even achter de oor te laten krabben. Ook vind ik dat ze cheaters die op heterdaad betrapt worden (WH en aimbot vallen op door anti cheat) doei mogen zeggen tegen diens steamaccount.

• teupje
wambamNL schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:05:
[...]

Heb je eigenlijk ook wel weer een punt ja, en ik ben het eens met dat plezier in het spel het belangrijkste is van allemaal. Maar als sommige hun eigen plezier gaan bederven door te gooien met 'hackers' ben ik van mening dat ik dat moet proberen te veranderen zodat diegene niet zal rage quiten.
En ja klopt ook helemaal :)

Maar de game gaat niet over theorie wambam (wel een belangrijk onderdeel), dat is mijn punt een beetje. Heb ook paar keer meegedaan met de hogere ranks en gewoon in alles kom ik tekort dan. Nou hecht ik daar niet zoveel waarde aan want door werk en andere hobby's heb ik helaas niet heel veel tijd om te spelen in de week, maar ik ken me plaats wel een beetje zeg maar, en kan me voorstellen dat ze op hogere/andere ranks een heel ander type speler tegenkomen dan wij dat doen.

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11 10:56
>90% vd spelers heeft gewoon de rank die die verdient, als je silver 4 bent en denkt dat je eigenlijk gn1 bent, dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd

Het dunning-krugereffect is een psychisch verschijnsel. Het treedt op bij incompetente mensen die juist door hun incompetentie het metacognitieve vermogen missen om in te zien dat hun keuzes en conclusies soms verkeerd zijn.[1]

Incompetente mensen overschatten nogal eens hun eigen kunnen, en daardoor wanen ze zich bovengemiddeld competent.

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

• Berktoppie
teupje schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:29:
[...]

Maar de game gaat niet over theorie wambam (wel een belangrijk onderdeel), dat is mijn punt een beetje. Heb ook paar keer meegedaan met de hogere ranks en gewoon in alles kom ik tekort dan. Nou hecht ik daar niet zoveel waarde aan want door werk en andere hobby's heb ik helaas niet heel veel tijd om te spelen in de week, maar ik ken me plaats wel een beetje zeg maar, en kan me voorstellen dat ze op hogere/andere ranks een heel ander type speler tegenkomen dan wij dat doen.
Klopt, maar het verschil in niveau tussen Gold nova 1 en Master Guardian Elite is zo klein en lastig te meten. Als wij met zn 5e in vorm zijn, goed spelen en gemotiveerd zijn kunnen we een premade van 4-5 MG -MGE team verslaan. Maar de andere kant is ook waar, dat als we niet goed ons best doen we al van Gold nova kunnen verliezen.

Aim is maar een klein (voor vele inconsistent) onderdeel van je skillset.

Om mijn punt te bewijzen accepteer ik graag je 1 vs 1, niet omdat ik overtuigd ben te winnen, maar ik weet zeker dat je het heel lastig gaat krijgen, en dan heb ik mijn punt al bewezen.

[ Voor 8% gewijzigd door Berktoppie op 12-03-2015 11:37 ]

www.webshopmasters.nl

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05:57
Berktoppie schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:32:
[...]

Klopt, maar het verschil in niveau tussen Gold nova 1 en Master Guardian Elite is zo klein en lastig te meten. Als wij met zn 5e in vorm zijn, goed spelen en gemotiveerd zijn kunnen we een premade van 4-5 MG -MGE team verslaan. Maar de andere kant is ook waar, dat als we niet goed ons best doen we al van Gold nova kunnen verliezen.

Niet weten hoe je moet aimen en dat niet kunnen (wat het geval is bij alle MG's en lager) betekent niet dat het daarom een klein onderdeel is van een skillset. :F

• Junia
[...]

Goed punt. Consistentie van niveau is ook een belangrijk aspect bij cs.
sheez88 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:32:
>90% vd spelers heeft gewoon de rank die die verdient, als je silver 4 bent en denkt dat je eigenlijk gn1 bent, dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd

Het dunning-krugereffect is een psychisch verschijnsel. Het treedt op bij incompetente mensen die juist door hun incompetentie het metacognitieve vermogen missen om in te zien dat hun keuzes en conclusies soms verkeerd zijn.\[1]

Incompetente mensen overschatten nogal eens hun eigen kunnen, en daardoor wanen ze zich bovengemiddeld competent.
Gut, meneer heeft een minor vakje gevolgd en gaat nu opscheppen met dure woordjes.. Wat lief!

Los van dat ben ik het wel met je eens dat veel mensen zichzelf overschatten. Maar een verschil tussen silver 4 en GN1 zit er niet echt...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• TI_Observer
[...]

Om mijn punt te bewijzen accepteer ik graag je 1 vs 1, niet omdat ik overtuigd ben te winnen, maar ik weet zeker dat je het heel lastig gaat krijgen, en dan heb ik mijn punt al bewezen.
klein en lastig te meten? Het verschil is gigantisch groot en heel makkelijk te meten.

Een team van 5 mge vs 5 gn1 zal mge 99% vd matches winnen. 5mge vs mg2 zal mge waarschijnlijk >80% winnen.

Er zijn niet voor niets ranks. Als je met z'n 5 gaat tryharden vs 5x solo mge's die voor de fun spelen zul je misschien een keer kunnen winnen.

• Berktoppie
microoo schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:36:
[...]

Niet weten hoe je moet aimen en dat niet kunnen (wat het geval is bij alle MG's en lager) betekent niet dat het daarom een klein onderdeel is van een skillset. :F
Dat betekend het niet inderdaad want dan trek je verkeerde conclussies.

Kijk maar naar de PRO's daar is de aim gewoon het beste van het beste in counterstrike. En tussen de pro teams heb je nog heel veel onverwachte upsets, dan slechtere teams van betere winnen. Waarom? Omdat strategie, goede mindset, en gameflow veel grotere verschillen kunnen maken dan het verschil van een speler met 60% hs rate en een speler met 61% hs rate kan maken.

www.webshopmasters.nl

• Junia
Berktoppie schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:40:
[...]

Dat betekend het niet inderdaad want dan trek je verkeerde conclussies.

Kijk maar naar de PRO's daar is de aim gewoon het beste van het beste in counterstrike. En tussen de pro teams heb je nog heel veel onverwachte upsets, dan slechtere teams van betere winnen. Waarom? Omdat strategie, goede mindset, en gameflow veel grotere verschillen kunnen maken dan het verschil van een speler met 60% hs rate en een speler met 61% hs rate kan maken.
Mooi voorbeeld is KennyS. Het ene moment kan hij solo heel Titan carryen tegen teams zoals Fanatic, maar tegelijkertijd als (voornamelijk) hij niks raakt dan is het (vaak) einde verhaal :p

• TI_Observer
hmr schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:37:
[...]

Gut, meneer heeft een minor vakje gevolgd en gaat nu opscheppen met dure woordjes.. Wat lief!

Los van dat ben ik het wel met je eens dat veel mensen zichzelf overschatten. Maar een verschil tussen silver 4 en GN1 zit er niet echt...
Ik heb gewoon een fenomeen gecopy paste wat hier duidelijk van toepassing was, niks geen dure woorden

• Berktoppie
Jullie doen net alsof wanneer een Gold nova 2 tegen een Gold Nova 4 speelt de GN 4 de GN2 altijd neerknalt. Zo bevestig je eigenlijk hoeveel waarde je aan ranks hecht, terwijl het verschil in Matchmaking ooit weinig is.

Hoe verklaar je anders dat een Gold nova die mee speelt met MGE premade gewoon topfragger wordt? Hoe verklaar je dan als wij met 3 gold nova's spelen, een silver elite en 1 Master Guardian Elite. Dat de MGE bottom fragger of 4e fragger is? En dat is niet 1 game toevalig, dat gebeurd meerdere MM games dat de lagere ranks beter doen als de hogere ranks. Zijn de lagere ranks dan beter? Nee dat wil ik niet zeggen, ik wil zeggen dat het verschil nooit heel hoog kan zijn als ze allemaal net zo goed presteren

www.webshopmasters.nl

• Xant0r
Berktoppie schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:26:
[...]

Sorry dat ik verkeerd ben overgekomen, ik zei absoluut niet dat alle hogere ranks zo zijn, ik gaf alleen aan dat ik liever speel met iemand die net zoals jou 1000 uur in de game heeft zitten en zo zijn rank heeft verdiend. Dan iemand die na 100 uur op een hoge rank staat vanwege zijn goede aim en teamgenoten maar 0 gamesense en geen intentie om zijn eigen fouten te erkennen.

Dat was mijn manier van zeggen: ranks maakt niks uit! als in: Ik speel liever met een lage rank maar goede persoonlijke instelling dan met een hogere rank die geen goede instelling heeft. HIERMEE zeg ik NIET dat hogere ranks geen goede instelling hebben, hiermee probeer ik een punt duidelijk te maken.

De meeste hogere ranks, hebben waarschijnlijk een betere instelling dan de meeste low ranks, vandaar dat ze ook bij de hogere ranks zijn gekomen 8)7
Gelukkig maar ;).

Qua instelling ben ik het er helemaal mee eens, ik kan zowel competitief als voor fun ingesteld zijn en maak ook een goeie balans hier tussen. Maat van me loopt eigenlijk altijd te whinen, welke game dan ook en zit al een tijdje in dezelfde ranks. Kortom voor hem is het moeilijk om daar uit te komen, iets wat ie volgens mij wel voor speelt. Het voelt dan ook aan alsof ie totaal geen plezier erin heeft als het niet wilt lukken, iets waar ik zelf echt helemaal geen last van heb. Tuurlijk wil ik winnen, maar je kan gewoon niet alles winnen en al helemaal niet als je niet zo vaak meer speelt of uberhaupt MM speelt en dus minder consistent(er) speelt dan als je dit elke dag zou spelen en teamen met mensen die dat ook doen.

TLDR; Probeer altijd wel te winnen en als het niet lukt dan zal me dat ook verder niet zo heel boeien, als je uiteindelijk een rank terug gaat, krijg je op papier iets makkelijker tegenstanders waardoor je op gegeven moment weer terug gaat naar je oude rank om vervolgens weer in hetzelfde cirkeltje te komen. Dat is dus ook de reden waarom ik me echt nergens druk om maak en het een stuk fijner speelt (ook voor je teammates die geen gewhine hoeven aan te horen) :P

• Berktoppie
<Offtopic>

Vind het grappig dat je TLDR bijna net zo lang is als het originele bericht :)

</Offtopic>

Verder ben ik het met je eens, omdat je vriend steeds klaagt is wss de reden dat hij ook niet improved.
Meeste nut heb je er aan als je fouten bij je zelf blootlegt en die aanpakt. Maar dat is moeilijk voor de meeste :)

Daarom is een goede mindset belangrijk wil je GOED worden in counterstrike

[ Voor 39% gewijzigd door Berktoppie op 12-03-2015 11:49 ]

www.webshopmasters.nl

• Xant0r
Haha, dat viel me ook al op nadat ik op post had gedrukt. Dit is wederom zo'n heftige discussie dat je er vanzelf in meegesleept wordt haha.
Berktoppie schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:45:
Jullie doen net alsof wanneer een Gold nova 2 tegen een Gold Nova 4 speelt de GN 4 de GN2 altijd neerknalt. Zo bevestig je eigenlijk hoeveel waarde je aan ranks hecht, terwijl het verschil in Matchmaking ooit weinig is.

Hoe verklaar je anders dat een Gold nova die mee speelt met MGE premade gewoon topfragger wordt? Hoe verklaar je dan als wij met 3 gold nova's spelen, een silver elite en 1 Master Guardian Elite. Dat de MGE bottom fragger of 4e fragger is? En dat is niet 1 game toevalig, dat gebeurd meerdere MM games dat de lagere ranks beter doen als de hogere ranks. Zijn de lagere ranks dan beter? Nee dat wil ik niet zeggen, ik wil zeggen dat het verschil nooit heel hoog kan zijn als ze allemaal net zo goed presteren
Top fragger = niet beter dan 4e fragger...

Twee keer een ECO ronde pakken / of kills van mensen met 5 hp en kunt hoog komen. Constistent veel killen en goede frags maken is veel belangrijker dan binnenstormen en 2 frags pakken elke ronde.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• TI_Observer
Berktoppie schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:45:

Vraag dan, 100 games 5mge vs 5gn1 (non smurfs) hoe vaak winnen de 5mge volgens jou?

aan jou post te zien imply je een 60 / 40 ongeveer

• Junia
Een plaatje zegt meer dan duizend woorden :p

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/syHSyXe.png

Afbeeldingslocatie: http://gaming-tools.com/counterstrike/wp-content/uploads/sites/6/real-cs-go-ranks.jpg

• Damien

Damien

-iwnl-

Zolang jullie moeders maar zeggen dat jullie speciaal zijn, dan maakt rank toch niet meer uit? (K) :+

• Berktoppie
sheez88 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:49:
[...]

Vraag dan, 100 games 5mge vs 5gn1 (non smurfs) hoe vaak winnen de 5mge volgens jou?
70-80 van de 100 keren denk ik. Maar GN1 en MGE zijn de 2 uiterste in mijn voorbeeld, daar tussen zitten 6 andere ranks, en dat zijn er te veel, waardoor het verschil in ranks zo klein is naar mijn idee.

Jullie doen alsof de 5MGE 100 van de 100 games zouden winnen, en dat is waar ik het niet mee eens ben. Alsof het verschil AJAX vs Top OSS is, terwijl het eigenlijk een AJAX vs AZ is.

Ja ajax wint 80 van de 100 keren, maar AZ is zeker niet kansloos, en met de juiste MOTIVATIE MINDSET en STRATEGIE kan ook AZ van Ajax winnen. Ook al heeft ajax 10 keer zoveel geld op de bank zitten aan skills/talent/aim

www.webshopmasters.nl

Damienx2 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:53:
Zolang jullie moeders maar zeggen dat jullie speciaal zijn, dan maakt rank toch niet meer uit? (K) :+
Je naam is Damien? Houdt jouw moeder wel van je? :+

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Damien

Damien

-iwnl-

hmr schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:55:
[...]

Je naam is Damien? Houdt jouw moeder wel van je? :+
Extreem veel, en ik ben heel speciaal zegt ze!

• Berktoppie
Damienx2 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:56:
[...]

Extreem veel, en ik ben heel speciaal zegt ze!
Als in je mag met een busje naar school?

www.webshopmasters.nl

• Damien

Damien

-iwnl-

Berktoppie schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:56:
[...]

Als in je mag met een busje naar school?
Uiteraard en als ik heel lief ben mag ik zelfs voorin zitten!

• microoo
5 op elkaar ingespeelde MGE tegen 5 op elkaar ingespeelde GN1 over 100 games?

De MGE's zullen minimaal 99 van de 100games winnen.

• Berktoppie
Damienx2 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:57:
[...]

Uiteraard en als ik heel lief ben mag ik zelfs voorin zitten!
Oh! Dan zat ik gisteren naast jou! Jij was diegene met dat Eat Sleep AWP repeat shirtje aan?

www.webshopmasters.nl

• Damien

Damien

-iwnl-

Berktoppie schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:59:
[...]

Oh! Dan zat ik gisteren naast jou! Jij was diegene met dat Eat Sleep AWP repeat shirtje aan?
<3!!!!

• Berktoppie
microoo schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:58:
5 op elkaar ingespeelde MGE tegen 5 op elkaar ingespeelde GN1 over 100 games?

De MGE's zullen minimaal 99 van de 100games winnen.
Jij denkt ook dat een NIP 99 vd 100 keer van Mouzesport of HR wint :) ?

www.webshopmasters.nl

• TI_Observer
Berktoppie schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:00:
[...]

gast, het verschil tussen nip en mouz is kleiner dan gn1 en mge

in mijn voorbeeld zou het mij verbazen als de gn1's ook maar 1 game pakken, dus ik zeg 100 / 0

uit je post maak ik ook op dat je niet hoger bent dan gn 3, dus je weet helemaal niet hoe goed mensen zijn in de hogere ranks en hoe slecht je zelf eigenlijk bent tov die hogere ranks

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Multensor

wtf

Berktoppie schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:00:
[...]

alsof het verschil tussen 2 pro teams net zo groot is als die van MGE en GN1... zucht |:(

erhmm.

• microoo
sheez88 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:03:
[...]

gast, het verschil tussen nip en mouz is kleiner dan gn1 en mge

in mijn voorbeeld zou het mij verbazen als de gn1's ook maar 1 game pakken, dus ik zeg 100 / 0

uit je post maak ik ook op dat je niet hoger bent dan gn 3, dus je weet helemaal niet hoe goed mensen zijn in de hogere ranks en hoe slecht je zelf eigenlijk bent tov die hogere ranks
Ja maar dat hij in GN3 zit is niet zijn schuld he, dat komt doordat zijn team altijd slechter is dan hij! 8)

• teupje
Junia schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:36:
[...]

Goed punt. Consistentie van niveau is ook een belangrijk aspect bij cs.
Het allerbelangrijkste denk ik. Soms raak ik geen pepernoot en de andere keer loopt het als een trein. Met als gevolg dat je altijd wel in de GN ranks blijft hangen, of ik zou veel meer moeten gaan spelen als ik er perse uit zou willen. Het is ook een mindset, ik zie het als ontspanning in de vrije tijd die ik heb, premade met paar tweakers en lekker ouwehoeren en spelen

• TI_Observer
microoo schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:07:
[...]

Ja maar dat hij in GN3 zit is niet zijn schuld he, dat komt doordat zijn team altijd slechter is dan hij! 8)
haha :D

• Damien

Damien

-iwnl-

Het hoeft tactisch niet beter te zijn overigens. Als de MGE's gewoon sneller qua reactievermogen zijn, harder raak schieten dan kunnen de GN1 nog zulke goede tactics hebben maar gaat individuele kwaliteit het gewoon winnen van teamkwaliteit.

Ik denk dat je ook niet een vergelijking moet maken met teams, maar stel gewoon 5x Lionel Messi vs 5x Lex Immers. Nou is dit voorbeeld wel wat overtrokken want het niveau verschil tussen MGE en GN1 ligt dichter bij elkaar, maar dat kan het verschil al zijn.

Er is vaak de opvatting dat topspelers ook gelijk geniaal zijn, wat helemaal niet het geval hoeft te zijn.

• microoo
Overigens zou ik iedereen hier willen aanraden om rond 13.00 in te schakelen op de livestreams van ESL Katowice. Misschien leren we (lees: jullie) nog wat :+ !

[ Voor 4% gewijzigd door microoo op 12-03-2015 12:14 ]

• TI_Observer
ja klopt, maar het punt was dat hij zei dat het verschil tussen gn1 en mge klein is en moeilijk te meten
maar dat is klinkklare onzin

en natuurlijk kan een mge in een team met nova3 - 4 wel eens keer outfragged worden, om verscheidene redenen, maar in de long run is een mge > gn1 (en ook wat er tussenzit) en dat kon/kan hij maar niet (willen) begrijpen

[ Voor 7% gewijzigd door TI_Observer op 12-03-2015 12:19 ]

• Berktoppie
microoo schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:07:
[...]

Dat heb ik nog nooit gezegd, ik leg de schuld altijd bij mezelf neer dus vind het jammer dat je zo snel vooroordelen hebt over mensen. Zegt veel over je persoonlijke ontwikkeling als mens :) Dan mag je nog zo goed zijn in een spelletje

www.webshopmasters.nl

• Berktoppie
sheez88 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:12:
ja klopt, maar het punt was dat hij zei dat het verschil tussen gn1 en mge klein is en moeilijk te meten
maar dat is kinklare onzin

en natuurlijk kan een mge in een team met nova3 - 4 wel eens keer outfragged worden, om verscheidene redenen, maar in de long run is een mge > gn1 (en ook wat er tussenzit) en dat kon/kan hij maar niet (willen) begrijpen
Hoe kan ik dat niet begrijpen als ik zelf zeg dat ze 80 vd 100 games zullen winnen. Dat is op long term toch beter presteren? Je doet alsof ik het niet begrijp dat MGE beter zijn dan GN1. Dat zei ik niet, ik zeg alleen dat het verschil minder groot is dan dat jullie allemaal doen speculeren en dat ranks in die opzicht niet ALLES hoeft te zeggen over het resultaat van 1 game. Daar komt veel meer bij kijken, dat is mijn punt.

Het verschil tussen iemand die net als ik rond GN3 zit en iemand die in GME zit is niet zo MEGA groot, niet zo groot als het verschil tussen een silver COD speler en een GN3 bijvoorbeeld.

Ja jullie zijn iets beter. _/-\o_ Maar blijf vooral denken dat dat verschil mega groot is als dat je meer zelfvertrouwen geeft }:O

De stelling was iets van:
Hoe hoger de rank, des te beter de speler.

Mijn eindconclusie: Meestal wel, maar niet altijd _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Berktoppie op 12-03-2015 12:27 ]

www.webshopmasters.nl

• TI_Observer
Berktoppie schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:21:
[...]

Hoe kan ik dat niet begrijpen als ik zelf zeg dat ze 80 vd 100 games zullen winnen. Dat is op long term toch beter presteren? Je doet alsof ik het niet begrijp dat MGE beter zijn dan GN1. Dat zei ik niet, ik zeg alleen dat het verschil minder groot is dan dat jullie allemaal doen speculeren en dat ranks in die opzicht niet ALLES hoeft te zeggen over het resultaat van 1 game. Daar komt veel meer bij kijken, dat is mijn punt.

Het verschil tussen iemand die net als ik rond GN3 zit en iemand die in GME zit is niet zo MEGA groot, niet zo groot als het verschil tussen een silver COD speler en een GN3 bijvoorbeeld.

Ja jullie zijn iets beter. _/-\o_ Maar blijf vooral denken dat dat verschil mega groot is als dat je meer zelfvertrouwen geeft }:O
uhm, nu draai je het om... jij bent de "slechte" speler die helemaal trots is als die een hogere rank outfragged.

Wij hebben mge al bereikt en dus weten we beter waarover we praten en als wij allebei zeggen dat de uitslag 100-0 wordt en jij denk dat gn1 30 matches wint (!!!), dan heb jij blijkbaar problemen met je zelfvertrouwen...

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
EN FAILSNAIL GAAT NU MEEPRATEN, MAAK JE BORST MAAR NAT. IK PRAAT CAPSLOCK ONLY OM EEN EXTRA PUNT TE MAKEN EN MIJN GELIJK TE KRIJGEN.

Maar nu serieus, over de hackers:
Er zijn te veel hackers in Csgo.
Hackers zijn stom.
In hogere ranks zijn veel hackers.
In lagere ranks zijn ook hackers maar minder.

Over de ranks:
Global is beter dan nova.
Mg is beter dan nova.
Nova is beter dan zilver.
Ranks zijn een aanwijzing hoe goed iemand ongeveer is, het is geen regel en er zijn (genoeg) uitzonderingen.
Er zijn genoeg serieuze nova/silver spelers, maar die gewoon slechter/inconsistenter zijn.
Het verschil is vaak niet zo enorm, gewoon wie sneller in staat is om een schot te maken of wie beter weet waar hij moet staan ofzo.

En ja jullie als mg of wat dan ook zullen ons novas waarschijnlijk inmaken, kei leuk voor jullie. Heel vaak, omdat jullie gewoon beter zijn, maar echt niet 100% van de keren.

Genoeg opgehelderd? Duidelijk voor iedereen? Einde discussie dan? :+

steam: failsnail, Letterbox

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
hmr schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:49:
[...]

Top fragger = niet beter dan 4e fragger...

Twee keer een ECO ronde pakken / of kills van mensen met 5 hp en kunt hoog komen. Constistent veel killen en goede frags maken is veel belangrijker dan binnenstormen en 2 frags pakken elke ronde.
Zelfs doodgaan zonder kill, maar wel op 3 mensen 85% dmg hebben gedaan is beter dan die laatste hp's afplukken en dan 2 kills hebben :P

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Berktoppie
sheez88 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:27:
[...]

uhm, nu draai je het om... jij bent de "slechte" speler die helemaal trots is als die een hogere rank outfragged.

Wij hebben mge al bereikt en dus weten we beter waarover we praten en als wij allebei zeggen dat de uitslag 100-0 wordt en jij denk dat gn1 30 matches wint (!!!), dan heb jij blijkbaar problemen met je zelfvertrouwen...
Haha ja vriend, heb je dat al bereikt ? Gefeliciteerd :) Haal daar maar je zelfvertrouwen en bevestiging uit ::9

Waarom denk jij dat je zoveel beter bent als mij? Als je mij zo goed kent (nooit gespeeld met mij).. Wat doe jij zoveel beter als ik? Wat is jou talent dan ? Want ik kon het niet weten zij je want ik had volgens jou dat nivo nooit bereikt? Dan ben ik heel benieuwd naar wat jij denkt dat het is dat je beter doet dan mij. Ik denk dat jij overmoedig bent en mensen met een lagere rank dan jou zwaar onderschat. Maar dat is jou probleem.
hexta schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:31:
[...]

Zelfs doodgaan zonder kill, maar wel op 3 mensen 85% dmg hebben gedaan is beter dan die laatste hp's afplukken en dan 2 kills hebben :P
Ik snap wat je zegt, maar dat is ook niet altijd waar hoor!

Dus je kunt beter 5 mensen 80 HP afschieten, dan 3 mensen dood schieten?

Als jij elke keer 85% damage doet en de kills niet afmaakt, laat je continue tegenstanders leven die vervolgens met 1 shot jou teamgenoten nog kan doodmaken. Kunt beter 2 kills maken dan 4 gewonde, die kills schieten nooit meer, die gewonden kunnen jou nog gewoon doodschieten en de ronde winnen.

[ Voor 25% gewijzigd door Berktoppie op 12-03-2015 12:37 ]

www.webshopmasters.nl

• Junia
Heren, laten we misschien even stoppen met het op de man spelen.

Feit blijft, ranks geven een indicatie. De kans dat iemand van een hogere rank"beter" is dan iemand van een lagere rank is gewoon groot. Hoeveel beter? Tja, dat kan heel weinig zijn maar soms significant.

Klaar?

[ Voor 6% gewijzigd door Junia op 12-03-2015 12:37 ]

• TI_Observer
Berktoppie schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:33:
[...]

Haha ja vriend, heb je dat al bereikt ? Gefeliciteerd :) Haal daar maar je zelfvertrouwen en bevestiging uit ::9

Waarom denk jij dat je zoveel beter bent als mij? Als je mij zo goed kent (nooit gespeeld met mij).. Wat doe jij zoveel beter als ik? Wat is jou talent dan ? Want ik kon het niet weten zij je want ik had volgens jou dat nivo nooit bereikt? Dan ben ik heel benieuwd naar wat jij denkt dat het is dat je beter doet dan mij. Ik denk dat jij overmoedig bent en mensen met een lagere rank dan jou zwaar onderschat. Maar dat is jou probleem.
je pogingen om jezelf te redden zijn zo schattig, ik weet nog dat ik ook zo was toen ik als gn3 begon

op een gegeven moment zul je begrijpen dat je met jouw insteek nooit beter zult worden.. en aangezien je niets aanneemt van betere spelers heeft deze discussie verder geen zin meer.. Blijf vooral in gn3 spelen en denken dat je ongeveer net zo goed bent als ak's, komt helemaal goed met jou

• teupje
markdm schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:28:
EN FAILSNAIL GAAT NU MEEPRATEN, MAAK JE BORST MAAR NAT. IK PRAAT CAPSLOCK ONLY OM EEN EXTRA PUNT TE MAKEN EN MIJN GELIJK TE KRIJGEN.

Maar nu serieus, over de hackers:
Er zijn te veel hackers in Csgo.
Hackers zijn stom.
In hogere ranks zijn veel hackers.
In lagere ranks zijn ook hackers maar minder.

Over de ranks:
Global is beter dan nova.
Mg is beter dan nova.
Nova is beter dan zilver.
Ranks zijn een aanwijzing hoe goed iemand ongeveer is, het is geen regel en er zijn (genoeg) uitzonderingen.
Er zijn genoeg serieuze nova/silver spelers, maar die gewoon slechter/inconsistenter zijn.
Het verschil is vaak niet zo enorm, gewoon wie sneller in staat is om een schot te maken of wie beter weet waar hij moet staan ofzo.

En ja jullie als mg of wat dan ook zullen ons novas waarschijnlijk inmaken, kei leuk voor jullie. Heel vaak, omdat jullie gewoon beter zijn, maar echt niet 100% van de keren.

Genoeg opgehelderd? Duidelijk voor iedereen? Einde discussie dan? :+
Amen.

En nu kappen allemaal. Met al dat geouwehoer hier heeft niemand meer tijd om te spelen :+

• Berktoppie
sheez88 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:36:
[...]

je pogingen om jezelf te redden zijn zo schattig, ik weet nog dat ik ook zo was toen ik als gn3 begon

op een gegeven moment zul je begrijpen dat je met jouw insteek nooit beter zult worden.. en aangezien je niets aanneemt van betere spelers heeft deze discussie verder geen zin meer.. Blijf vooral in gn3 spelen en denken dat je ongeveer net zo goed bent als ak's, komt helemaal goed met jou
Hahahahahaha jij bent zo grappig als je stoer doet, feit is dat je geen 1 van mijn vragen beantwoordt en alles nu ontwijkt ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Berktoppie op 12-03-2015 12:38 ]

www.webshopmasters.nl

• TI_Observer
over 10 min katowice, hebben sowieso geen tijd om te spelen :D

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-11 13:52
Mooi om te zien dat de CS scene nooit zal veranderen :D en alles onder LE(M) is sowieso waardeloos... l0l

• xeroamd
  • Laatst online: 18-11 15:45
microoo schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:12:
Overigens zou ik iedereen hier willen aanraden om rond 13.00 in te schakelen op de livestreams van ESL Katowice. Misschien leren we (lees: jullie) nog wat :+ !
Ik ga hier in ieder geval wel kijken. Ook om een indicatie te krijgen van de teams gezien ik op de matches van morgen nog wat bets wil plaatsen. Ook is 't aan te raden je steamaccount aan je twitch te linken, zodoende maak je kans op die souvenir package drops wanneer je de matches kijkt. Mocht je beschikken over meerdere browsers en smurfaccounts, zijn die allemaal nog afzonderlijk te linken voor meer kans :+

Eigenlijk was ik niet van plan nog wat te zeggen over het hele rank gebeuren, maar ze zijn er niet voor niets. Zoiets heeft ook niks met bashen te maken, maar gewoon met het willen zorgen voor eerlijkere matches met beter matchende tegenstanders. Simpel voorbeeld, wanneer ik op een account van een maat speel welke silver 2 ranked is krijg ik alleen maar hackusations te horen en 40 bomb je de meeste matches gewoon wanneer het echte silvers zijn en geen smurfs. Tuurlijk zijn er ook vershillen tussen een DMG en GN1 aanwezig, alleen zijn deze anders omdat een GN toch wat meer gamesense heeft dan een silver. Echter zie je bij spectaten alsnog aan het aimen op de vloer/slecht pre-aimen etcetera dat er flinke verschillen zijn tussen deze ranks. Ook is dit vaak terug te zien in de manier van naden, welke (trick) nades gebruikt worden en de manier waarop 1vsX situaties gespeeld worden. Zo zijn er nog wel meer zaken waarbij deze verschillen te zien zijn.
Ik speel graag een keertje tegen jou Sheez88, ik ben MGE op mijn main en DMG op mijn smurfje x

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:35

• Berktoppie
xeroamd schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:41:
[...]

Ik ga hier in ieder geval wel kijken. Ook om een indicatie te krijgen van de teams gezien ik op de matches van morgen nog wat bets wil plaatsen. Ook is 't aan te raden je steamaccount aan je twitch te linken, zodoende maak je kans op die souvenir package drops wanneer je de matches kijkt. Mocht je beschikken over meerdere browsers en smurfaccounts, zijn die allemaal nog afzonderlijk te linken voor meer kans :+

Eigenlijk was ik niet van plan nog wat te zeggen over het hele rank gebeuren, maar ze zijn er niet voor niets. Zoiets heeft ook niks met bashen te maken, maar gewoon met het willen zorgen voor eerlijkere matches met beter matchende tegenstanders. Simpel voorbeeld, wanneer ik op een account van een maat speel welke silver 2 ranked is krijg ik alleen maar hackusations te horen en 40 bomb je de meeste matches gewoon wanneer het echte silvers zijn en geen smurfs. Tuurlijk zijn er ook vershillen tussen een DMG en GN1 aanwezig, alleen zijn deze anders omdat een GN toch wat meer gamesense heeft dan een silver. Echter zie je bij spectaten alsnog aan het aimen op de vloer/slecht pre-aimen etcetera dat er flinke verschillen zijn tussen deze ranks. Ook is dit vaak terug te zien in de manier van naden, welke (trick) nades gebruikt worden en de manier waarop 1vsX situaties gespeeld worden. Zo zijn er nog wel meer zaken waarbij deze verschillen te zien zijn.
Dankjewel voor je duidelijke manier van uitleggen, iets wat mij blijkbaar niet lukte.

www.webshopmasters.nl

• Junia
Zijn er niet 2 streams? Er vinden toch 2 matches tegelijkertijd plaats?

• xeroamd
Junia schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:49:
[...]

Zijn er niet 2 streams? Er vinden toch 2 matches tegelijkertijd plaats?
Zou wel moeten want LGB-Penta is ook om 13:00(stiekem wel fan van kRYSTAL, go penta 8) )

• Berktoppie
hmr schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:47:
Ik speel graag een keertje tegen jou Sheez88, ik ben MGE op mijn main en DMG op mijn smurfje x
Doen we 5 vs 5, ik wambam en flash doen wel mee, mag jij Sheez88 van je MGE maatjes uitnodigen. Denk dat het een leuke pot wordt, ongeachte de uitslag

www.webshopmasters.nl

Berktoppie schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:50:
[...]

Doen we 5 vs 5, ik wambam en flash doen wel mee, mag jij Sheez88 van je MGE maatjes uitnodigen. Denk dat het een leuke pot wordt, ongeachte de uitslag
haha ik speel sowieso voor de fun yuri, ranks boeien me echt geen HOL!

Ps. we spelen wel vaker samen ;), ik speel alleeen niet zo heel veel... >:)

[ Voor 5% gewijzigd door hmr op 12-03-2015 12:53 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Berktoppie
hmr schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:53:
[...]

haha ik speel sowieso voor de skins yuri, winnen boeit me echt geen HOL!
There there, I fixed your post :>

www.webshopmasters.nl

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Berktoppie schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:50:
[...]

Doen we 5 vs 5, ik wambam en flash EN FAILSNAIL doen wel mee, mag jij Sheez88 van je MGE maatjes uitnodigen. Denk dat het een leuke pot wordt, ongeachte de uitslag
:+

steam: failsnail, Letterbox

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
godver die discussie :') _O-

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Silence
  • Laatst online: 27-10 07:41

Silence

Godlike

En weer van LEM terug bij DMG echt om te huilen dit :')

Inventaris - Steam

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-11 10:46
Silence schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:06:
En weer van LEM terug bij DMG echt om te huilen dit :')
Global back 2 LEM :+

• Silence

Silence

Godlike

Echt elke week weer hetzelfde in weekend LE / LEM en dan door de weeks weer DMG :')

Inventaris - Steam

• xeroamd
Silence schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:09:
[...]

Echt elke week weer hetzelfde in weekend LE / LEM en dan door de weeks weer DMG :')
Solo que op een doordeweekse middag is 't aller ergste :D

Alleen jammer om te zien dat ze weer bij een major problemen hebben alles op tijd te laten starten.

• Silence

Silence

Godlike

xeroamd schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:12:
[...]

Solo que op een doordeweekse middag is 't aller ergste :D

Alleen jammer om te zien dat ze weer bij een major problemen hebben alles op tijd te laten starten.
Nooit solo que maar elke dag zijn de 1e 5 op TS meestal een team en dan zitten daar weer 2 slechte bij waardoor je verliest en dan is het lullig om ze weg te sturen.
Maar ook 2 supremes die alles wel best vinden en niet veel om rank geven en ook op smurf supreme zijn.

Inventaris - Steam

• brucejje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 19:51
Iemand rond MGE... die wil tryharden? Ik heb wel zin in 1-3 uur non-stop cs:go!
(Ik speel wel op mijn smurfje :D)
naam: Bananaru

[ Voor 6% gewijzigd door brucejje op 12-03-2015 13:16 ]

• TheAnthonyNL
Ik wil die godverse CS:GO PINS!!! Anders loopt er gewoon mee te pronken :'(

[ Voor 3% gewijzigd door TheAnthonyNL op 12-03-2015 13:38 ]

Add me on Steam

• teupje
Zo dat was close zeg de Titan tegen EnVyUs match.
Jammer dat ik aan het werk ben :(

• Timmo70
  • Laatst online: 25-07 20:11
Al bijna 400k kijkers op een donderdagmiddag... Zal wat geven bij de finale. Records will be broken!
Die olafmeister gaat goed met z'n Tec-9 zeg, 12 kills in 3 rondes...

Ik speel ook het beste met die pistol, maar moet nog eens gaan deatchmatchen om 'automatisch' voor de headshot te gaan.

• teupje
Brogala schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:48:
Die olafmeister gaat goed met z'n Tec-9 zeg, 12 kills in 3 rondes...

Ik speel ook het beste met die pistol, maar moet nog eens gaan deatchmatchen om 'automatisch' voor de headshot te gaan.
Die Olafmeister is wel een beest hoor. Fnatic toch wel mijn favoriet voor de eindwinst (al hoop ik het niet).

teupje schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:50:
[...]

Die Olafmeister is wel een beest hoor. Fnatic toch wel mijn favoriet voor de eindwinst (al hoop ik het niet).
Ja, en het is ook zeer interessant om zo'n match te bekijken, kan je veel van leren :P Met m'n aim zit het wel goed, ben helaas gewend om niet gelijk voor de headshot te gaan... maar als ik ga lukt het meestal wel. Ik speel meestal het beste als T cuz AK47 <3

edit: olaf is eindelijk dood.

[ Voor 3% gewijzigd door Brogala op 12-03-2015 16:53 ]

• Madstorm
  • Laatst online: 28-11 09:26

Madstorm

Derping all the way!

teupje schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:50:
[...]

Hoe kan Fnatic jou favoriet zijn om te winnen, maar toch hoop je niet dat ze winnen.
Klopt niet helemaal ;)

I'm an Ironman!

Madstorm schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:54:
[...]

Hoe kan Fnatic jou favoriet zijn om te winnen, maar toch hoop je niet dat ze winnen.
Klopt niet helemaal ;)
Waarschijnlijk bedoeld hij dat hij ervan uit gaat dat fnatic wint :)

• teupje
Brogala schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:55:
[...]

Waarschijnlijk bedoeld hij dat hij ervan uit gaat dat fnatic wint :)
Ja ik denk dat ze gaan winnen inderdaad. Achteraf staat het er wel een beetje krom :+

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:38
wel jammer dat de main csgo stream zo slecht van kwaliteit is. daar heeft ESL wel een handje van =/

Mijn YouTube

• Cliffy
  • Laatst online: 24-11 23:51
kevz schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 18:30:
wel jammer dat de main csgo stream zo slecht van kwaliteit is. daar heeft ESL wel een handje van =/
die "caster" op de 2de stream is ook wel tenenkrommend slecht
Bah, zit nog steeds in Silver II vast... heb ook erg last van inconsistentie en slechte spelers. Ik zit standaard wel met wat retards in een team, die bijvoorbeeld als T de eerste 2 minuten @DustII T spawn blijven snipen.

Ik heb echt al teveel DustII gespeeld, wordt tijd voor een overstap naar een andere map... Krijg echt een hekel aan de AWP waar ik elke keer door doodga.

Af en toe ga ik extreem lekker en carry ik m'n hele team (smoke + flashbang als je naar B als T wil pushen in je eentje op DustII FTW). De andere keer faal ik gewoon hard...

Denk dat dit komt doordat ik op maandag t/m woensdag sowieso niet kan spelen en donderdag meestal ook niet... dan ben ik alles een beetje verleerd. O-)

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
Heerlijk dagje vol streams.

Maar on a sidenote: ik heb straks (en nee ik maak écht geen grapje) een IBUYPOWER moederbord onder m'n 2600K hangen _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door mystiqu op 13-03-2015 00:38 ]

• TheAnthonyNL
Dag 1 picks met success overleefd.

6/8 goede picks, jammer van titan en clg.

Bronze medaille al in the pocket op naar zilver.

Add me on Steam

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:54

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

TheAnthonyNL schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 06:01:
Dag 1 picks met success overleefd.

6/8 goede picks, jammer van titan en clg.

Bronze medaille al in the pocket op naar zilver.
Exact hetzelfde hier, alleen had ik ipv clg hellraisers gekozen.

• TheAnthonyNL
Lawwie schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:36:
[...]

Exact hetzelfde hier, alleen had ik ipv clg hellraisers gekozen.
Voor vandaag : Fnatic, VP, EnVyUs, NiP ^^.

Add me on Steam

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:54

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

TheAnthonyNL schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:00:
[...]

Voor vandaag : Fnatic, VP, EnVyUs, NiP ^^.
Hier heb ik ook op ingezet, laten we het hopen :)
Iemand die me of skins of keys ter waarde van 15,- kan verkopen zodat ik nog wat kan betten op Katowice?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• TheAnthonyNL
hmr schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:09:
Iemand die me of skins of keys ter waarde van 15,- kan verkopen zodat ik nog wat kan betten op Katowice?
En hoe wil je dat doen?

Add me on Steam

Pagina: 1 ... 83 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic