BenQ XL2430T, 144 hertz scherm. Ik zou mij geen andere monitor meer voor kunnen stellenDutchredgaming schreef op zondag 08 maart 2015 @ 13:16:
Welke monitor gebruiken jullie als jullie gamen? (CS:GO natuurlijk ook)
Waarom wordt bij CAA en DAA TN monitoren afgeraden?CykkVii schreef op zondag 08 maart 2015 @ 13:19:
[...]
BenQ XL2430T, 144 hertz scherm. Ik zou mij geen andere monitor meer voor kunnen stellen
Is lage input lag en hoge refresh rate erg lekker?
De 144hz is heel erg fijn, het geeft je gewoon extra tijd om te reageren in FPS games. Maar het scherm is dan weer niet heel goed in weergave, ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben met mijn scherm na het kalibreren ervan.Dutchredgaming schreef op zondag 08 maart 2015 @ 13:21:
[...]
Waarom wordt bij CAA en DAA TN monitoren afgeraden?
Is lage input lag en hoge refresh rate erg lekker?
Mhja, als je technisch gaat kijken dan lijkt het niet echt invloed te (kunnen) hebben op je reactietijd, simpelweg omdat je hersenen niet sneller kunnen reageren. Wat wel een groot pluspunt is aan 144hz is dat het spel er veel 'soepeler' en daardoor ook veel lekkerder en mooier ijkt te spelen.CykkVii schreef op zondag 08 maart 2015 @ 13:27:
[...]
De 144hz is heel erg fijn, het geeft je gewoon extra tijd om te reageren in FPS games. Maar het scherm is dan weer niet heel goed in weergave, ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben met mijn scherm na het kalibreren ervan.
Ik ben heel blij met mijn 144hz, maar het lijkt me erg sterk dat ik er beter door ga schieten
Mwa als je gewoon peekt op een corner en je weet dat er iemand aan komt is het toch wel een stuk makkelijker om 'm met 1 tap te pakken hoorJunia schreef op zondag 08 maart 2015 @ 13:35:
[...]
Mhja, als je technisch gaat kijken dan lijkt het niet echt invloed te (kunnen) hebben op je reactietijd, simpelweg omdat je hersenen niet sneller kunnen reageren. Wat wel een groot pluspunt is aan 144hz is dat het spel er veel 'soepeler' en daardoor ook veel lekkerder en mooier ijkt te spelen.
Ik ben heel blij met mijn 144hz, maar het lijkt me erg sterk dat ik er beter door ga schieten
Afaik is het grote verschil dat je op een 144hz de persoon scherp zal zien en bij een 60hz zal je de persoon (relatief) waziger zien. Waarschijnlijk heb je gelijk dat het frame van de persoon mogelijk 1 milliseconde eerder gegenereerd (en dus zichtbaar) zal zijn, maar het gemiddelde menselijke reactievermogen zit rond de 180~220 milliseconden.CykkVii schreef op zondag 08 maart 2015 @ 13:36:
[...]
Mwa als je gewoon peekt op een corner en je weet dat er iemand aan komt is het toch wel een stuk makkelijker om 'm met 1 tap te pakken hoor
Ben net op steam geadd door een steamgrp waarvan twee andere GoT leden lid waren. Gezien dit leek 't mij wel handig te melden dat 't mij lijkt te gaan om een soort pyramid scheme maar dan met tradingcards en keys.
Steamgroup: http://steamcommunity.com/groups/PaperclipsParty
Item Doubling [Keys]
1) Send Paperclip a trade offer with TF2/DOTA2/CS:GO Key.
2) Get 2 of your friends to send a trade offer with each of their keys.
3) Note: In order for your friends to double their cards they need to start at step 2.
4) You will then receive 2 keys.
You have now turned your 1 key, into 2! Good job!
Het zelfde staat er vervolgens mij de trading cards. Mocht iemand overigens van een Howling Dawn sticker af willen voor keys oid hoor ik het graag.
Item Doubling [Keys]
3) Note: In order for your friends to double their cards they need to start at step 2.
Het zelfde staat er vervolgens mij de trading cards. Mocht iemand overigens van een Howling Dawn sticker af willen voor keys oid hoor ik het graag.
Ik kreeg ook al een uitnodiging maar ik ga er niet op in, het is gewoon een piramide spel en daar wil ik niet aan deelnemen. Niet dat ik bang ben mijn key niet terug te krijgen maar ik ben gewoon principieel tegen zulke dingen, uiteindelijk wordt er wel iemand de dupe.xeroamd schreef op zondag 08 maart 2015 @ 15:47:
Ben net op steam geadd door een steamgrp waarvan twee andere GoT leden lid waren. Gezien dit leek 't mij wel handig te melden dat 't mij lijkt te gaan om een soort pyramid scheme maar dan met tradingcards en keys.
Item Doubling [Keys]
Idd niet op in gaan, iemand is hier altijd de dupe van. Shady business.markdm schreef op zondag 08 maart 2015 @ 16:19:
[...]
Ik kreeg ook al een uitnodiging maar ik ga er niet op in, het is gewoon een piramide spel en daar wil ik niet aan deelnemen. Niet dat ik bang ben mijn key niet terug te krijgen maar ik ben gewoon principieel tegen zulke dingen, uiteindelijk wordt er wel iemand de dupe.
Ik vond het trouwens een leuke gemonteerde video Cykk
Thanks!Stoffa schreef op zondag 08 maart 2015 @ 22:13:
Ik vond het trouwens een leuke gemonteerde video Cykk
Ik heb je ook geadd_A3 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 09:40:
[...]
Ik ben ook een Silver 2. Voeg me maar toe op Steam.
Steam naam DutchFarmer
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
pricewatch: Philips 298X4QJAB ZwartDutchredgaming schreef op zondag 08 maart 2015 @ 13:16:

Handig om zo'n 160 graden in 1 oogopslag te kunnen zien.
Ik kijk net weer even op de pagina en het in triest hoe snel mensen er in trappen en het toevoegen, gisteren zag ik dacht ik nog 180 leden en nu heeft hij er al 250.xeroamd schreef op zondag 08 maart 2015 @ 15:47:
Jup. De belofte van wat gratis keys doet wonderen in dit spel. Sowieso wordt er op los gescammed met CSGO(tijd terug zelf voor 80 keys de klos geweest). Post voor de grap maar eens een trade op csgl waarbij je ook een tradelink voorziet. Krijg je zaken als dit.markdm schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:47:
[...]
Ik kijk net weer even op de pagina en het in triest hoe snel mensen er in trappen en het toevoegen, gisteren zag ik dacht ik nog 180 leden en nu heeft hij er al 250.![]()

Mocht dat het geval niet zijn, word je wel weer enorm gelowballed op max bet items welke je wil weg doen. Jammer allemaal. De scene waar je nog enigszins normaal kon traden is ook steeds erger aan het worden de laatste paar weken. Heb je een gunstige prijs, word je massaal gedownvote door 't volk wat niet outpriced wil worden.
BenQ XL2411Z. Lang gewacht met het halen van deze monitor, maar ik heb er nog elke dag spijt van dat ik er zo lang mee heb gewacht. Het is het beste dat ik ooit voor een PC heb aangeschaft, aangezien de SSD die ik recentelijk heb gehaald niet de boost geeft die deze monitor wel geeft.Dutchredgaming schreef op zondag 08 maart 2015 @ 13:16:
Overigens ben ik de laatste tijd steeds minder gaan schieten en ruilen. De ruilscene wordt overspoeld door lowballers, keytrades worden moeilijker gemaakt door Volvo door keyhandelaren een T-Ban te geven en dan heb je de idioten die de boel downvoten.
Ik hou het voorlopig even bij surfen. Krijg steeds meer mappen onder de knie. Nu de snelheden nog halen om WR's te pakken
Verwijderd
Ahh, is die HUD ook zo bugged bij jou, of heb je daar een fix voor?hexta schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:23:
[...]
pricewatch: Philips 298X4QJAB Zwart
Handig om zo'n 160 graden in 1 oogopslag te kunnen zien.
Nope.Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:16:
[...]
Ahh, is die HUD ook zo bugged bij jou, of heb je daar een fix voor?
Ik neem aan dat je bedoelt dat heel veel dingen buiten het scherm vallen?
Dingen als op tab drukken en de helft van de lijst die buiten beeld valt enzo zijn wel erg storend ja.
Verwijderd
Ja dat ja. Ik kan de helft van de russen niet muten hierdoorhexta schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:20:
[...]
Nope.
Ik neem aan dat je bedoelt dat heel veel dingen buiten het scherm vallen?
Dingen als op tab drukken en de helft van de lijst die buiten beeld valt enzo zijn wel erg storend ja.
Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:21:
[...]
Ja dat ja. Ik kan de helft van de russen niet muten hierdoor
We zijn niet de enigen die er last van hebben
https://steamcommunity.co...6476144823642448/?l=dutch
Gewoon een toggle maken met "voice_enable 0", dan kan je muten op momenten dat je rust wilt hebben.Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:21:
[...]
Ja dat ja. Ik kan de helft van de russen niet muten hierdoor
Dat is echt mijn beste bind ooit geweest inderdaad... Zeker in Pubs gaat ie altijd op 0. En heel regelmatig tijdens clutches als je team weer niet stil kan houden.T7D_Sneezy schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:06:
[...]
Gewoon een toggle maken met "voice_enable 0", dan kan je muten op momenten dat je rust wilt hebben.
[ Voor 10% gewijzigd door tummeke393 op 09-03-2015 18:46 ]
http://coolbluelanparty.n...cht&utm_campaign=lanparty
xeoMe en ik hebben ons al aangemeld, handtekeningen worden uitgedeeld rond 13.00 uur
xeoMe en ik hebben ons al aangemeld, handtekeningen worden uitgedeeld rond 13.00 uur
Deelname 18 jaar en ouderScrtz schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:29:
Even iemand zien te vinden die net zo gek is als ik.. Lijkt me wel lachen... Begrijp overigens dat je je pc niet hoeft mee te nemen voor de duo compo?Scrtz schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:29:
Damn, zou wel graag willen hoor!eXec schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:23:
[...]
Even iemand zien te vinden die net zo gek is als ik.. Lijkt me wel lachen... Begrijp overigens dat je je pc niet hoeft mee te nemen voor de duo compo?
"Bring your own gaming-computer"eXec schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:23:
[...]
Even iemand zien te vinden die net zo gek is als ik.. Lijkt me wel lachen... Begrijp overigens dat je je pc niet hoeft mee te nemen voor de duo compo?
''Het CS-toernooi zal gespeeld worden op gelijkwaardige high-end computers, die wij al voor je hebben klaar gezet.''
Het B.Y.O.C zal neem ik aan voor de overige activiteiten zijn.
Ah oke, weirdEnoRM94 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 00:41:
[...]
''Het CS-toernooi zal gespeeld worden op gelijkwaardige high-end computers, die wij al voor je hebben klaar gezet.''
Dat BYOC voor andere activiteiten zijn verwacht ik ook. Ach joh, heb nog een paar dagen om iemand te vinden die zo gek is ^^.EnoRM94 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 00:41:
[...]
Wetende dat ze beide top pro ranks zijn ... kan ik dan helaas nietScrtz schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:29:
CU @ LAN!! Laatste 2on2 krachtmeting op nederlands grondgebied (in 2010 haha) was ez-win (http://www.gamelux.nl/topics/110566-E-series-cs16/)Scrtz schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:29:
Ziet er nice uit, maar eens zien of ik dan vrij ben/tijd heb. Deze ouwe zak voldoet ruimschoots aan de leeftijds eis 
Het geflame startte pas op pagina 2, viel me beetje tegen.
Wel grappig om te zien/lezen. Die dMu kerel heb ik nog mee in een 1.6 team gezetenufear schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 07:07:
[...]
CU @ LAN!! Laatste 2on2 krachtmeting op nederlands grondgebied (in 2010 haha) was ez-win (http://www.gamelux.nl/topics/110566-E-series-cs16/)
Ja moeten eerst eens ingeloot worden haha. En dan is de kans nog groot dat die 98 anderen een stel funheroes zijn die komen om lol, bf en cod te gaan spelen.ufear schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 07:07:
[...]
CU @ LAN!! Laatste 2on2 krachtmeting op nederlands grondgebied (in 2010 haha) was ez-win (http://www.gamelux.nl/topics/110566-E-series-cs16/)
cu on koen maarja we moeten nog mazzel hebben met tickets.. denk dat er wel veel animo isufear schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 07:07:
[...]
Haha, tja... ;P
Mja, ik ook xD ruimschoots... Maar goed, kan die jonge ventjes toch niet bijhouden.xeroamd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 07:39:
Ziet er nice uit, maar eens zien of ik dan vrij ben/tijd heb. Deze ouwe zak voldoet ruimschoots aan de leeftijds eis![]()
[...]
Wel grappig om te zien/lezen. Die dMu kerel heb ik nog mee in een 1.6 team gezetenHet geflame startte pas op pagina 2, viel me beetje tegen.
Haha ik heb me ook aangemeld voor die csgo 2vs2, kijken of ik door de loting kom:-)
Ja stel je voor, 70 silvers en dan nog 30 casual bf/lol spelers die even denken te gaan knallen
ez win voor jullie danScrtz schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:48:
Ja stel je voor, 70 silvers en dan nog 30 casual bf/lol spelers die even denken te gaan knallen
Laten we het hopenScrtz schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:48:
Ik heb me ook aangemeld. Ben benieuwd hoeveel mensen op de hoogte zijn van deze lan en of er veel animo is
Op gamelux was het ook al gepost, en daar zitten ook genoeg mensen die 8-15 jaar het spelletje spelen.
Maar elke aanmelding en aanvinken van duo geeft je kans op 2 tickets, dus dat maakt de kans uiteraard hoger op betere speler.
Maar elke aanmelding en aanvinken van duo geeft je kans op 2 tickets, dus dat maakt de kans uiteraard hoger op betere speler.
Ah, in dat geval zullen er wel veel aanmeldingen komen. Wat is jouw ign eigenlijk? Als ik zo tussen de regels doorlees dan ben je ook één van de oude rotten?Scrtz schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:01:
Op gamelux was het ook al gepost, en daar zitten ook genoeg mensen die 8-15 jaar het spelletje spelen.
mijn ign is ook scrtz haha, ja ik speel nu zo'n 9 jaar cs, begon met 1.6Junia schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:02:
[...]
Ah, in dat geval zullen er wel veel aanmeldingen komen. Wat is jouw ign eigenlijk? Als ik zo tussen de regels doorlees dan ben je ook één van de oude rotten?
Volgens mij wordt er ook wel gekeken naar welke games die je aanvinkt, dus heb mezelf aangemeld als "casual" speler en zoveel mogelijk verschillende games aangevinkt :B
Ah oké, gaat helaas geen belletje rinkelen. Wel leuk om te zien dat nog zo'n groot deel van de oude community na al die jaren nog steeds bij cs blijftScrtz schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:06:
[...]
mijn ign is ook scrtz haha, ja ik speel nu zo'n 9 jaar cs, begon met 1.6
Zelf ben ik ook een oude rot (1.5) onder de nicknames: doob (1.5), Junia, SickZilla & sinds een paar jaar BigCheese.
Pfff RookieJunia schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:23:
[...]
Ah oké, gaat helaas geen belletje rinkelen. Wel leuk om te zien dat nog zo'n groot deel van de oude community na al die jaren nog steeds bij cs blijft
Zelf ben ik ook een oude rot (1.5) onder de nicknames: doob (1.5), Junia, SickZilla & sinds een paar jaar BigCheese.
Toen ik net begon, was de nickname Sn@kE-EyeS (mooi he, toen vond ik het wel grappig lijken
Eerlijk gezegd, ondanks dat ik de huidige game vele malen anders vind dan waar ik ooit mee ben begonnen is het toch een erg vermakelijke game. Ik kan dan niet meer meekomen tegen de betere spelers (MGE+) maar alsnog is het af en toe wel fijn om even weer wat te schieten.
En de skins zijn een leuke aanvulling, ondanks dat dat voornamelijk een succesformule voor Valve is
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Haha heerlijk ik ken het nog wel mijn early stages van cs vanaf 1.3 ongeveer clans zoals [WhiTe-T1ger] met tags van [CL] en [CO-CL] etc. hahaDamienx2 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:48:
[...]
Pfff Rookie, 1.1b telt pas
.
Toen ik net begon, was de nickname Sn@kE-EyeS (mooi he, toen vond ik het wel grappig lijken), dat werd later BlaziN en de laatste jaren Damien.
Eerlijk gezegd, ondanks dat ik de huidige game vele malen anders vind dan waar ik ooit mee ben begonnen is het toch een erg vermakelijke game. Ik kan dan niet meer meekomen tegen de betere spelers (MGE+) maar alsnog is het af en toe wel fijn om even weer wat te schieten.
En de skins zijn een leuke aanvulling, ondanks dat dat voornamelijk een succesformule voor Valve is.
Te sad eigenlijk maarja toch leuk om meegemaakt te hebben op je vaak jonge leeftijd.
En niet te vergeten: [trial] of [T], alsof de vernedering nog niet voldoende wasxeoMe schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:09:
[...]
Haha heerlijk ik ken het nog wel mijn early stages van cs vanaf 1.3 ongeveer clans zoals [WhiTe-T1ger] met tags van [CL] en [CO-CL] etc. haha![]()
Te sad eigenlijk maarja toch leuk om meegemaakt te hebben op je vaak jonge leeftijd.
Ongeveer half Nederland dat in FD-NL zat, en dan nog clans als das.nl, synergy, barbarians, 100pps etc. Naarmate de versies volgenden kwamen de betere teams naar boven. Wat dat betreft heeft CS een erg leuke geschiedenis in Nederland.
HLSWDamienx2 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:32:
[...]
En niet te vergeten: [trial] of [T], alsof de vernedering nog niet voldoende was.
Ongeveer half Nederland dat in FD-NL zat, en dan nog clans als das.nl, synergy, barbarians, 100pps etc. Naarmate de versies volgenden kwamen de betere teams naar boven. Wat dat betreft heeft CS een erg leuke geschiedenis in Nederland.
warenhuis-gaming enzo haha, goeie tijd inderdaad.
In vergelijking met een hoop lui hier ben ik een jonge rot... Speel CS pas sinds een maandje of 6 denk ik
;p Wel daarvoor al +-2.5 jaar WarRock gespeelt, ook competitief. Vervolgens COD gaan spelen, niks competitiefs uitgevoerd behalve 60000 x prestigen, nu met m'n funclan CS:GO aan het rammen.
On a sidenote, ik heb me ook aangemeld voor die coolblue meuk. Ben dan hopelijk van m'n gips @ rechterhand af
;p Wel daarvoor al +-2.5 jaar WarRock gespeelt, ook competitief. Vervolgens COD gaan spelen, niks competitiefs uitgevoerd behalve 60000 x prestigen, nu met m'n funclan CS:GO aan het rammen.
On a sidenote, ik heb me ook aangemeld voor die coolblue meuk. Ben dan hopelijk van m'n gips @ rechterhand af
Ja kom ik aan nog niet eens 3 maanden speel ik cs xd.
en daarvoor alleen maar Call of Duty. (Ja ik ben er zo een xd)
en daarvoor alleen maar Call of Duty. (Ja ik ben er zo een xd)
Steam: Ryada.
Af en toe voel ik me een roepende in de woestijn maar:
DAMN wat zit dit spel vol met cheaters zeg. Ik heb de nodige online gamehistorie (Battlefield 1942, Battlefield 2, Company of Heroes 1, Company of Heroes 2, Battlefield 3, WoW, Diablo 3) maar in geen van deze titels was het ZO erg als in CS GO.
Zojuist 3 games gesoloqued (Eagle niveau). Alle drie de games werd er overduidelijk zwaar gecheat (vooral radar/wallhacks). De derde game werd mijn team weer volledig door cheaters in een putje gestampt, totdat iemand in mijn team ineens zegt "Die gasten cheaten, ik zet mn radar + trigger aan". Gevolg was cheat vs cheat, waar de "eerlijke" spelers eigenlijk als figuranten naar mochten kijken. En dit is zeker geen uitzondering, ook al zeer veel spinbots meegemaakt waardoor je simpelweg thee kan gaan drinken, want spelen zit er niet meer in.
Hierom ook maar ESEA aangeschaft, maar ik merk toch dat ik de ranks mis van MM. Zo'n score die je op een site opzoekt zegt me toch minder dan zo'n glimmende adelaar naast je naam.
Edit: Waar cheaters ook echt een voordeel aan hebben is dat legit gamers bij een "cheater" denken aan iemand die ragecheat, dus bijvoorbeeld iemand die met zijn aimbot alleen headshots maakt, of iemand die dwars door muren naar de tegenstanders kijkt. Helaas zijn dat alleen de domme cheaters, de slimme begrijpen ook wel dat het dan middels overwatch snel gedaan is. Een radarhack is bijvoorbeeld perfect om altijd op de hoogte te zijn van enemy locations, zonder dat je ooit (erg) verdacht lijkt.
Ik vind het echt opvallend dat er zo weinig over wordt geklaagd, terwijl het probleem zo ontzettend groot is. Valve is ook echt evil met hun banwave -> game on sale beleid. Die zien cheaters gewoon als omzetbron, treurig hoor.
DAMN wat zit dit spel vol met cheaters zeg. Ik heb de nodige online gamehistorie (Battlefield 1942, Battlefield 2, Company of Heroes 1, Company of Heroes 2, Battlefield 3, WoW, Diablo 3) maar in geen van deze titels was het ZO erg als in CS GO.
Zojuist 3 games gesoloqued (Eagle niveau). Alle drie de games werd er overduidelijk zwaar gecheat (vooral radar/wallhacks). De derde game werd mijn team weer volledig door cheaters in een putje gestampt, totdat iemand in mijn team ineens zegt "Die gasten cheaten, ik zet mn radar + trigger aan". Gevolg was cheat vs cheat, waar de "eerlijke" spelers eigenlijk als figuranten naar mochten kijken. En dit is zeker geen uitzondering, ook al zeer veel spinbots meegemaakt waardoor je simpelweg thee kan gaan drinken, want spelen zit er niet meer in.
Hierom ook maar ESEA aangeschaft, maar ik merk toch dat ik de ranks mis van MM. Zo'n score die je op een site opzoekt zegt me toch minder dan zo'n glimmende adelaar naast je naam.
Edit: Waar cheaters ook echt een voordeel aan hebben is dat legit gamers bij een "cheater" denken aan iemand die ragecheat, dus bijvoorbeeld iemand die met zijn aimbot alleen headshots maakt, of iemand die dwars door muren naar de tegenstanders kijkt. Helaas zijn dat alleen de domme cheaters, de slimme begrijpen ook wel dat het dan middels overwatch snel gedaan is. Een radarhack is bijvoorbeeld perfect om altijd op de hoogte te zijn van enemy locations, zonder dat je ooit (erg) verdacht lijkt.
Ik vind het echt opvallend dat er zo weinig over wordt geklaagd, terwijl het probleem zo ontzettend groot is. Valve is ook echt evil met hun banwave -> game on sale beleid. Die zien cheaters gewoon als omzetbron, treurig hoor.
[ Voor 26% gewijzigd door Stoffa op 11-03-2015 18:56 ]
csgo zal nooit meer een 50% sale krijgen juist om de reden die jij hebt genoemd.Stoffa schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 18:48:
Af en toe voel ik me een roepende in de woestijn maar:
Maar klagen over cheaten heeft geen zin, dat is iets wat wij hier al opgegeven hebben. Als je een cheater tegenkomt dan ga je alleen maar slechter spelen als je denkt van oh dat is een cheater. Nee denk dan, wat een goede speler hoe kan ik hem overwinnen.
Cheaten is 90% van de tijd gwn een whine vanwege het feit dat jij niet kan winnen van andere mensen en je een reden zoekt om jezelf te verheerlijken. Hierdoor krijg je een verkapt beeld van je eigen skills en ga je steeds meer zeggen dat iemand cheat of smurft als jij verliest. En komen die leuke games steeds minder voor want tenslote als je verliest cheaten of smurfen ze. En als je wint dan komt het allemaal door jou of door een pro in jou team.
Geloof mij nou maar je kan beter geen waarde aan je rank hechten. Dit doe jij 100% misschien onbewust maar dat maak ik op vanuit het feit dat jij de adelaar naast je naam mist.
Zelf speel ik ook op esea maar dan om de reden dat ik zelf wil groeien en beter worden in het spel. Cheaters zullen me echt niet boeien ja het is ff vervelend maar wat doe je eraan? Niks. Just gameon and enjoy urself is mijn motto sinds kort.
Slimme cheaters zijn cheaters die kennis hebben van het spel en ook al skill van zichzelf hebben. Deze 2 in combinatie zorgen voor de zogenaamde slimme cheaters die gewoon alleen hun spel enhancen dmv cheats. Ipv de domme cheaters die geen kennis hebben en ook geen basis skills hebben. Hierdoor worden ze er door overwatch wel niet uitgepikt.
En valve doet meer aan cheaters dan jijzelf beseft. Ze updaten DAGELIJKS de VAC cheatlijst en hun scanning methode word elke week geupdate. Hier merk jij niks van want dit word allemaal server side geupdate. En geloof mij maar dat valve de beste is in het bestrijden van hacks.
(Heb zelf gehacked in meedere games en ook zelf hacks gemaakt dus ik weet wel hoe of wat Maar sinds paar jaar ben ik een legit speler geworden gewoon weg omdat het leuker is)
Just my 2 cents.
dit geld overigens voor iedereen die hier komt om te klagen.
Klagen over cheaten heeft geen zin? Juist wel: IEDEREEN zou verdorie moord en brand moeten schreeuwen zodat er druk op Valve wordt gelegd om hun anticheat naar een hoger plan te tillen. De status quo is echt te belachelijk voor woorden!
En Wambam, met alle respect, maar volgens mij is jouw rang redelijk laag. Dan weet je namelijk echt niet waar je het over hebt. Vanaf DMG en up wordt t echt NASTY.
En Wambam, met alle respect, maar volgens mij is jouw rang redelijk laag. Dan weet je namelijk echt niet waar je het over hebt. Vanaf DMG en up wordt t echt NASTY.
Ik ken genoeg mensen, ook buiten Tweakers om, die op hoge ranks spelen. Ja, er zijn genoeg cheaters, helemaal in cheater elite, maar om nou te doen alsof er elke game meedere cheaters rondlopen die alles verpesten lijkt me een beetje overdreven.
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Dat is absoluut niet overdreven Rordarok.
Maar goed, de reacties die ik nu krijg illustreren zeer goed waarom ik eerder al schreef me een roepende in de woestijn te voelen.
Ik vind het echt ontzettend apart dat mensen als een soort apaat zeggen "ja tsja, je doet er toch niets aan" of "het valt allemaal wel mee".
Jongens: het valt niet mee. Dit spel is geinfesteerd met cheaters en het moet ophouden. Maar goed, laat maar zitten, het kan gewoon niemand wat schelen geloof ik.
Maar goed, de reacties die ik nu krijg illustreren zeer goed waarom ik eerder al schreef me een roepende in de woestijn te voelen.
Ik vind het echt ontzettend apart dat mensen als een soort apaat zeggen "ja tsja, je doet er toch niets aan" of "het valt allemaal wel mee".
Jongens: het valt niet mee. Dit spel is geinfesteerd met cheaters en het moet ophouden. Maar goed, laat maar zitten, het kan gewoon niemand wat schelen geloof ik.
[ Voor 85% gewijzigd door Stoffa op 11-03-2015 19:23 ]
Klagen heeft GEEN zin omdat valve een bedrijf is en die zal geen enkele reden zien om hun anti cheat nog hoger te gaan maken want daardoor zullen ze inkomsten mislopen. ik ga hierover niet meer met jou in discussie want jij komt toch met argumenten die ik nergens kan vinden en onderbouwd je mening niet dus een discussie heeft totaal geen zin.Stoffa schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 19:16:
Klagen over cheaten heeft geen zin? Juist wel: IEDEREEN zou verdorie moord en brand moeten schreeuwen zodat er druk op Valve wordt gelegd om hun anticheat naar een hoger plan te tillen. De status quo is echt te belachelijk voor woorden!
En met alle respect amehoela. Ik blijf liever naar mijn mooie gn1 ster staren en plezier in het spel hebben ongeacht of ik tegen die cheaters moet spelen. Dan dat ik met een adelaar rond loop en bij elke persoon die beter is dan mij cheater lopen te schreeuwen.
dat jij mijn rank in een discussie over cheaters erbij gaat halen bewijst dat ik gelijk heb en jij veel te gefocused bent op je rank en niet op plezier in het spel.
en even met alle respect maar man. Ik speel dagelijks met mensen uit global elite en eagle samen dus ik weet hoe erg het is als iemand van dmg+ loopt te cheaten. Rank zegt niks over de kennis of skills die een persoon bezit over een spel.
ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat ik meer over csgo in de theorie weet dan jij.
kortom ga naar call of duty als je net als elk kind moord en brand wilt gaan spelen maar kom niet hierheen en verwacht dat iedereen naar je poppen gaat dansen. Zeker niet als je zo laag wilt gaan spelen als iemands rank erbij betrekken als het om cheaters gaat. Want dat is immers iets waar we allemaal last van hebben.
Excusses als ik agressief of boos overkom maar ik kan er niet tegen als iemand zich zo tegenover mij gedraagd als ik godverdomme mijn best doe om een constructieve en onderbouwende post te leveren.
En tuurlijk kan het ons wat schelen we spelen allemaal hetzelfde spel? Maar echt overdrijven is ook een vak. Je zal geloof mij maar 5 cheaters op de 100 games vinden.
[ Voor 3% gewijzigd door Ryada op 11-03-2015 19:29 ]
Je maakt vooral een nogal vreemde indruk op me eigenlijk Wambam...
Om het nog enigszins toe te lichten: je voelt je super aangevallen over je lagere rang, maar dat is volledig onterecht. Het enige dat ik zeg is dat er op jouw rang minder cheaters zijn, en je dus minder last hebt en daardoor minder begrijpt hoe het voor de hogere rangen is.
Maar goed, laat maar verder. Ik heb hier geen zin in.
Om het nog enigszins toe te lichten: je voelt je super aangevallen over je lagere rang, maar dat is volledig onterecht. Het enige dat ik zeg is dat er op jouw rang minder cheaters zijn, en je dus minder last hebt en daardoor minder begrijpt hoe het voor de hogere rangen is.
Maar goed, laat maar verder. Ik heb hier geen zin in.
[ Voor 71% gewijzigd door Stoffa op 11-03-2015 19:42 ]
Stoffa dat mag je vinden want iedereen heeft een mening.
DankwambamNL schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 19:42:
Stoffa dat mag je vinden want iedereen heeft een mening.
Maar begrijp je wel wat ik bedoelde met mijn posts?
Nee, totaal niet zelfs. Maar ik ben het dan ook totaal met je oneens.wambamNL schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 19:45:
[...]
Maar begrijp je wel wat ik bedoelde met mijn posts?
Jij vindt dat je niet moet zeuren over cheaters, want het is nou eenmaal zo. En dat kan ik niet meer met je oneens zijn. Daarnaast vind ik ook nog eens dat je op nova ranks nauwelijks een beeld kan hebben van hoeveel er in CS GO wordt gecheat, dus ik vind het sowieso al vrij raar dat je er een hele post aan wijdt.
Jij vindt dat ik niet moet geven om rang. Maar ik vind dat ik dat zelf wel mag bepalen. Als ik voor rang wil spelen is dat mijn goed recht. Ik zit niet te wachten op een oordeel van jou of dat wel of niet goed is.
Tot slot vind ik je schrijfstijl erg chaotisch, en je spelling zwaar beroerd. Hierdoor kan ik je eigenlijk maar moeilijk serieus nemen.
[ Voor 22% gewijzigd door Stoffa op 11-03-2015 19:50 ]
Sorry dan had ik mijn posts verkeerd geformuleerd. Dat was mijn fout.Stoffa schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 19:46:
[...]
Nee, totaal niet zelfs. Maar ik ben het dan ook totaal met je oneens.
Jij vindt dat je niet moet zeuren over cheaters, want het is nou eenmaal zo. En dat kan ik niet meer met je oneens zijn.
Jij vindt dat ik niet moet geven om rang. Maar ik vind dat ik dat zelf wel mag bepalen. Als ik voor rang wil spelen is dat mijn goed recht. Ik zit niet te wachten op een oordeel van jou of dat wel of niet goed is.
Ik bedoelde meer dat altijd moord en brand schreeuwen geen nut heeft want er zal niemand wat om geven in essentie (tuurlijk zijn er wel mensen van tijd tot tijd die dat wel doen) af en toe klaagt iedereen wel over een hacker maar om elke loss op een hacker af te schrijven of dat iedere goede speler een hacker te noemen heeft geen zin en bederft alleen maar jou spel plezier.
En tuurlijk je mag zelf bepalen wat je doet. Ik probeerde met verkeerde woordkeuze en uitleg jou duidelijk te maken dat als je niet voor een rank speelt het spel vele malen plezieriger is en leuker om te spelen.
Maar hetgene wat ik wel vervelend vind is dat je het allemaal op valve afachuift terwijl valve 1 van de weinige is met een goeie anticheat die ook vaak geupdate word.
Mijn schrijfstijl is chaotisch omdat ik op mn mobiel zit en ik nogal veel aan mn hoofd heb op het moment daarvoor mijn excuses.
Overigens beargumenteer je posts de volgende keer want ik kom nu achteraf erachter dat ik niet duidelijk was ipv tijdens de discussie
[ Voor 8% gewijzigd door Ryada op 11-03-2015 19:59 ]
RIP TO AoT
Best shoot ever
Kimi-Alonso schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 08:49:
Ik speelde vroeger juist veel Tactical Ops AoT en UT. Daarna veel MOHAA en Cod 1/2/4 etc.
Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
Moord en brand schreeuwen is juist hetgene dat in mijn ogen wel kan helpen. het is ook simpelweg dat wat de community zou moeten doen, Ze krijgen namelijk een product van Valve dat nauwelijks functioneert (in de hogere rangen dan).
Kijk nu eens bv op Reddit: het lijkt wel alsof het allemaal hosanna is wat het spel betreft, terwijl dat verre van de waarheid is. Juist door dit constant aan te kaarten dwing je Valve hun spel te fixen, ipv dat het onder het tapijt wordt geschoven, en het voor Valve low priority blijft.
Het gaat ook niet over "iedere loss op een hacker afschuiven". Het gaat over structurele cheatproblemen bij dit spel. Met afschuiven heeft dat verder weinig te maken.
En over wel of niet voor een rank spelen: je vertroebelt de discussie alleen maar met je opmerkingen daarover. Ook als er helemaal geen rank was, zou ik me groen en geel ergeren aan het aantal cheaters in MM. Dat staat verder los van rank.
XeoMe zal er als GE wel helemaal last van hebben, als hij al niet gewoon naar ESEA is overgestapt. Dat iedereen echter zegt dat "the real game" ESEA is, en niet MM vind ik belachelijk. Mensen moeten nu per maand betalen voor een service die Valve had moeten bieden.
Je zegt ook dat Valve een goede anticheat heeft, maar dat slaat natuurlijk als een tang op een varken. Een game waarin zo veel wordt gecheat als CS GO heeft natuurlijk per definitie JUIST geen goede anticheat. VAC werkt voor geen meter.
Kijk nu eens bv op Reddit: het lijkt wel alsof het allemaal hosanna is wat het spel betreft, terwijl dat verre van de waarheid is. Juist door dit constant aan te kaarten dwing je Valve hun spel te fixen, ipv dat het onder het tapijt wordt geschoven, en het voor Valve low priority blijft.
Het gaat ook niet over "iedere loss op een hacker afschuiven". Het gaat over structurele cheatproblemen bij dit spel. Met afschuiven heeft dat verder weinig te maken.
En over wel of niet voor een rank spelen: je vertroebelt de discussie alleen maar met je opmerkingen daarover. Ook als er helemaal geen rank was, zou ik me groen en geel ergeren aan het aantal cheaters in MM. Dat staat verder los van rank.
XeoMe zal er als GE wel helemaal last van hebben, als hij al niet gewoon naar ESEA is overgestapt. Dat iedereen echter zegt dat "the real game" ESEA is, en niet MM vind ik belachelijk. Mensen moeten nu per maand betalen voor een service die Valve had moeten bieden.
Je zegt ook dat Valve een goede anticheat heeft, maar dat slaat natuurlijk als een tang op een varken. Een game waarin zo veel wordt gecheat als CS GO heeft natuurlijk per definitie JUIST geen goede anticheat. VAC werkt voor geen meter.
Valve heeft ook een hoge prioriteit op anticheat, ze hebben een goeie anticheat daar ben ik van overtuigd het feit is alleen dat de makers van hackers heel makkelijk er omheen komen door nieuwe fouten te gebruiken die ze al maanden van te voren weten en gevonden hebben.Stoffa schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 20:40:
Moord en brand schreeuwen is juist hetgene dat in mijn ogen wel kan helpen. het is ook simpelweg dat wat de community zou moeten doen, Ze krijgen namelijk een product van Valve dat nauwelijks functioneert (in de hogere rangen dan).
Je zegt ook dat Valve een goede anticheat heeft, maar dat slaat natuurlijk echt als een tang op een varken. Een game waarin zo veel wordt gecheat als CS GO heeft natuurlijk per definitie JUIST geen goede anticheat. VAC werkt voor geen meter.
XeoMe heeft voor zover ik hem de laatste tijd heb gesproken geen ESEA, hij speelt volgens mij op FaceIT en op MM hem hoor ik ook nooit klagen over hackers.
En ik hoor bijna niemand zeggen dat ESEA the real game is maarja dat kan ook zijn door de mensen waar ik mee omga XD.
En jij vind dus de anticheat van een online game die door miljarden word gespeeld een deel uitmaken van het 'complete' pakket, dit is nogal een beetje raar want een anti-cheat evolueerd net zoals de hacks. een anti-cheat is altijd uitdated op elke online game die er is. Wijs mij 1 game aan die een werkende anti cheat heeft en die ook elke hack vind. Knappe jongen die die game kan vinden
Reddit is naar mijn mening ook een verkapt beeld van cs go maar dat ben ik ik ben nooit fan van reddit geweest.
En ik heb rank er niet bij gehaald
Ik vind absoluut, zonder enige twijfel, dat anticheats van een game deel uitmaken van het pakket ja. Het is een feit dat een game zonder goede anticheat gedoemd is te degraderen tot 1 groot cheatfestijn (zie bijvoorbeeld Diablo 1). De maker van de game is verantwoordelijk voor het neerzetten van een goede ervaring van diegenen die hun game kopen, en daar hoort absoluut het voorkomen van cheating bij.
Een anticheat is niet altijd outdated. Kijk eens naar games als Diablo 3, WoW, SC2, Dota2, LoL, Bf3: stuk voor stuk games waarbij het cheatprobleem vele malen minder groot is dan in CS.
Deze quote vind ik ook weer zo typisch van je:
Uberhaupt snap ik er eigenlijk geen zak van wat je nu precies probeert te verdedigen. Je vindt het allemaal wel best zoals het nu is ofzo? Je wilt vooral niet dat Valve de schuld krijgt want dat zijn van die lieve jongens? Ze doen al zo hun best? Doe je ogen open: het is een fucking drama.
Een anticheat is niet altijd outdated. Kijk eens naar games als Diablo 3, WoW, SC2, Dota2, LoL, Bf3: stuk voor stuk games waarbij het cheatprobleem vele malen minder groot is dan in CS.
Deze quote vind ik ook weer zo typisch van je:
Black-white much? Wie heeft het over iedere hack vinden? Ik niet hoor. Ik heb het over het drastisch reduceren van online cheating bij cs go. Het volledig uitbannen lijkt ook mij een utopie, dat is niet realistisch. Het ergert me altijd enorm als iemand deze dooddoener gebruikt moet ik zeggen: zo'n beetje van "Tsja er is geen 1 game waar er volledig niet gecheat wordt, dus dat het bij CS totaal de spuigaten uitloopt nemen we dan ook maar voor lief". Gaat toch nergens over?Wijs mij 1 game aan die een werkende anti cheat heeft en die ook elke hack vind. Knappe jongen die die game kan vinden
Uberhaupt snap ik er eigenlijk geen zak van wat je nu precies probeert te verdedigen. Je vindt het allemaal wel best zoals het nu is ofzo? Je wilt vooral niet dat Valve de schuld krijgt want dat zijn van die lieve jongens? Ze doen al zo hun best? Doe je ogen open: het is een fucking drama.
[ Voor 17% gewijzigd door Stoffa op 11-03-2015 21:32 ]
Ok dan weer ik iig jou standpunt van een volledige game ^^
Ik zou je zo minimaal 5 hacks kunnen geven voor D3 WoW en SC2, Dota2 en LoL hebben ook hacks maar die worden amper tot niet gebruikt omdat ze geen duidelijke voorsprong geven op de normale users.
Bf3 heeft echt wel last van een hoop cheates, veel meer dan jij denkt, maar dat spel is van zichzelf al pure randomheid waardoor hacks niet tot weinig opvallen.
Dat je die quote typisch vind van mij is mooi en alles maar het is wel de waarheid.
Als jij vind dat een GOEDE anticheat bij een game hoort, dan zouden er bijna geen hacks moeten bestaan en als die bestaan binnen aanzienbare tijd gebanned moeten worden, dit is helaas onmogelijk maar dat lijk je zelf niet te besseven.
En ik gebruik deze 'dooddoener' met een reden want het is gewoon de keiharde waarheid, je zal altijd hack houden, bij een game als cs go merk je de gevolgen meteen als gebruiker. namelijk je bent in 1 keer 'pro' bij andere shooters geld dit ook, maar bij de meeste andere games geld dit in mindere mate.
En het woord 'goede' is ook zon mooi woord want 'goed' is relatief wat de 1 goed vind vind de andere niet goed. voor mij als programmeur en gamedesigner is een goede anticheat eentje die alles kan vinden qua hack. helaas is dit zoals jij zij een utopie en onmogelijk, en met cs merk je het een stuk sneller vanwege het feit dat skill regionen redelijk goed gebalanced, iets waar je met de meeste genoemde games geen last van hebt.
LoL erbuiten gelaten.
Wat mij ergert is dat jij nu opeens het hele punt van rank erbij halen laat liggen omdat je weet dat je fout zit.
Ik zou je zo minimaal 5 hacks kunnen geven voor D3 WoW en SC2, Dota2 en LoL hebben ook hacks maar die worden amper tot niet gebruikt omdat ze geen duidelijke voorsprong geven op de normale users.
Bf3 heeft echt wel last van een hoop cheates, veel meer dan jij denkt, maar dat spel is van zichzelf al pure randomheid waardoor hacks niet tot weinig opvallen.
Dat je die quote typisch vind van mij is mooi en alles maar het is wel de waarheid.
Als jij vind dat een GOEDE anticheat bij een game hoort, dan zouden er bijna geen hacks moeten bestaan en als die bestaan binnen aanzienbare tijd gebanned moeten worden, dit is helaas onmogelijk maar dat lijk je zelf niet te besseven.
En ik gebruik deze 'dooddoener' met een reden want het is gewoon de keiharde waarheid, je zal altijd hack houden, bij een game als cs go merk je de gevolgen meteen als gebruiker. namelijk je bent in 1 keer 'pro' bij andere shooters geld dit ook, maar bij de meeste andere games geld dit in mindere mate.
En het woord 'goede' is ook zon mooi woord want 'goed' is relatief wat de 1 goed vind vind de andere niet goed. voor mij als programmeur en gamedesigner is een goede anticheat eentje die alles kan vinden qua hack. helaas is dit zoals jij zij een utopie en onmogelijk, en met cs merk je het een stuk sneller vanwege het feit dat skill regionen redelijk goed gebalanced, iets waar je met de meeste genoemde games geen last van hebt.
LoL erbuiten gelaten.
Wat mij ergert is dat jij nu opeens het hele punt van rank erbij halen laat liggen omdat je weet dat je fout zit.
Wambam, ik hou op met deze discussie kerel. Ik snap eigenlijk niet dat ik uberhaupt discussieer met iemand die zich niet eens in de rangen bevindt waar je daadwerkelijk last hebt van cheats. Praat lekker verder, ik doe niet meer mee.
Ge-wel-dig, iemand die denkt dat je op GN1 geen last hebt van cheaters.
Maarja, ik vind het goed.
Dan is hierbij de discussie afgerond.
Maarja, ik vind het goed.
Dan is hierbij de discussie afgerond.
Dat weet ik, ik was het zelf namelijk ooit. Hetzelfde kun jij echter niet zeggen over de Eagle rang.
Dit soort vragen kun je beter achterwege laten
Dit soort vragen kun je beter achterwege laten
[ Voor 56% gewijzigd door Gropah op 15-03-2015 12:17 ]
Waarom zeg je dan in eerste instantie dat ik niet in rangen speel waar er geen cheaters zijn?Stoffa schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:43:
Dat weet ik, ik was het zelf namelijk ooit. Hetzelfde kun jij echter niet zeggen over de Eagle rang.
Even een ander vraagje, niet lullig bedoeld hoor: maar heb jij iets van Autisme of Asperger ofzo?
Liever een TR
[ Voor 22% gewijzigd door Gropah op 15-03-2015 12:17 ]
Sorry kerel, zoals ik al zei: einde discussie. Veel speelplezier gewenst
Jij ook als je besluit om het nog te gaan spelenStoffa schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:47:
Haha genoeg hackers op MM op het niveau hoor zeg er genoeg over maar niet altijd.
Net weer een MM gespeeld met 2 cheaters elke avond een x aantal matches.
edit: 3de ronde mm en nu alweer 1 obv cheater
edit2: 3 cheaters gg wat een "vul iets ergs in" spel
[ Voor 25% gewijzigd door xeoMe op 11-03-2015 22:00 ]
Er zijn trouwens heel veel manier te verzinnen om het cheatprobleem tegen te gaan:
- Allereerst Overwatch afmaken. Waarom is dat in godsnaam meer dan een jaar in beta? Alleen hieraan zie je al dat Valve niet hard werkt aan het cheaten tegengaan overigens. In de huidige variant weten spelers niet wanneer hun oordeel in de ban van een cheater resulteert, wat niet motiveert. Daarnaast schijnen cheats tegenwoordig overwatch bypass te hebben, en dit hoort uiteraard niet mogelijk te zijn.
- Een tweede anticheat laag gebruiken a la ESEA. Spelers kunnen ervoor kiezen deze laag te accepteren, waardoor VAC toegang tot de volledige kernel krijgt en dus alles kan scannen. In ruil hiervoor word je alleen gematched tegen spelers die dit ook hebben geaccepteerd.
- Match mensen in MM tegen accounts met vergelijkbare "hours played". 10 uur op je account? Dan speel je tegen mensen die dat ook hebben (uiteraard van vergelijkbare rang). Smurfs en hackers komen zo lekker bij elkaar terecht.
- Zwaardere requirements voor je MM mag spelen. Als je eerst (ik noem maar wat) 50 uur casual moet spelen dan wordt het al heel wat moeilijker om effe een smurf of cheataccountje te openen.
Dit zijn zo maar wat suggesties die ik in een paar minuten verzin. Als je hier uitgebreid over zou brainstormen zou je nog veel elegantere oplossingen kunnen verzinnen. Valve heeft er echter gewoon geen zin in geloof ik, die brengen liever stickers uit.
- Allereerst Overwatch afmaken. Waarom is dat in godsnaam meer dan een jaar in beta? Alleen hieraan zie je al dat Valve niet hard werkt aan het cheaten tegengaan overigens. In de huidige variant weten spelers niet wanneer hun oordeel in de ban van een cheater resulteert, wat niet motiveert. Daarnaast schijnen cheats tegenwoordig overwatch bypass te hebben, en dit hoort uiteraard niet mogelijk te zijn.
- Een tweede anticheat laag gebruiken a la ESEA. Spelers kunnen ervoor kiezen deze laag te accepteren, waardoor VAC toegang tot de volledige kernel krijgt en dus alles kan scannen. In ruil hiervoor word je alleen gematched tegen spelers die dit ook hebben geaccepteerd.
- Match mensen in MM tegen accounts met vergelijkbare "hours played". 10 uur op je account? Dan speel je tegen mensen die dat ook hebben (uiteraard van vergelijkbare rang). Smurfs en hackers komen zo lekker bij elkaar terecht.
- Zwaardere requirements voor je MM mag spelen. Als je eerst (ik noem maar wat) 50 uur casual moet spelen dan wordt het al heel wat moeilijker om effe een smurf of cheataccountje te openen.
Dit zijn zo maar wat suggesties die ik in een paar minuten verzin. Als je hier uitgebreid over zou brainstormen zou je nog veel elegantere oplossingen kunnen verzinnen. Valve heeft er echter gewoon geen zin in geloof ik, die brengen liever stickers uit.
Fijn dat in ieder geval iemand mijn punt nog onderschrijft. Dit spel is een ramp online man.xeoMe schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:51:
Haha genoeg hackers op MM op het niveau hoor zeg er genoeg over maar niet altijd.
[ Voor 22% gewijzigd door Stoffa op 11-03-2015 22:06 ]
EDIT: niet aanvallend bedoeld, ik vraag me alleen af, je zegt de hele tijd dat je gaat stoppen, maar dan ga je een uurtje later weer verder?Stoffa schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:47:
[ Voor 28% gewijzigd door Brogala op 11-03-2015 22:08 ]
Er al eens aan gedacht dat ik bedoelde de discussie met Wambam te stoppen, en niet bedoelde te stoppen met discussieren over het cheatprobleem in algemene zin?Brogala schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:07:
[...]
EDIT: niet aanvallend bedoeld, ik vraag me alleen af, je zegt de hele tijd dat je gaat stoppen, maar dan ga je een uurtje later weer verder?
[ Voor 21% gewijzigd door Stoffa op 11-03-2015 22:09 ]
Ok dan ga ik nu ff de downsides posten van al die punten:Stoffa schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:03:
Er zijn trouwens heel veel manier te verzinnen om het cheatprobleem tegen te gaan:
[...]
Fijn dat in ieder geval iemand mijn punt nog onderschrijft. Dit spel is een ramp online man.
-Overwatch zit al een jaar in de beta vanwege het feit dat ze het goed bugvrij willen maken en het goed werkend willen maken, ik zal je wat leuks vertellen intern bij steam zijn er al overwatch versies die 5 versies voorlopen op de openbare beta versie.
-De 2de laagerop zetten heeft geen nut, die word net zo makkelijk gebypassed omdat die ook constant draait, bij esea is het een ander geval omdat die het via de client doet die je runned om te joinen, ook zijn er cheats voor esea geloof mij nou maar die zijn er.
-Dan punt 3, en wat nou voor die mensen die net 10 uur spelen en een nieuw account hebben, die gematched worden tegen een smurf die express verliest en slecht speelt?
-Hiermee zorg je ervoor dat het minder aantrekkelijk is voor nieuwe spelers, wil jij als je net begint met cs go geforceerd worden om eerst 50 uur dm te spelen of casual voordat je in Comp mag, geloof mij 90% zou niet eens de 10 uur halen in casual of deathmatch.
Valve brainstormed hier veel over maar elke oplossing heeft zijn nadelen en die zullen er altijd zijn, ze proberen alleen een oplossing te vinden die voor iedereen werkt en niet alleen voor de 10% die er dan nu profijt van zullen hebben. maarja ik had gezegd dat ik klaar was met de discussie en jij ook dus ik ga ervandoor, denk de volgende keer even goed na voordat je wat post zodat ik je niet weer belachelijk hoef te maken
De discussie met mij stoppen en met andere mensen aangaan heeft geen zin, ik weet zeker dat meerdere mensen hier het met mij eens zijn. en dat XeoMe niet bedoelde om jou standpunt te verdedigen maar meer om aan mij te laten weten waarom ik hem er nooit over hoorde klagenStoffa schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:09:
[...]
Er al eens aan gedacht dat ik bedoelde de discussie met Wambam te stoppen, en niet bedoelde te stoppen met discussieren over het cheatprobleem in algemene zin?
[ Voor 8% gewijzigd door Ryada op 11-03-2015 22:17 ]
Wat heb ik in gods naam net allemaal gelezen die laatste ±20 posts..
OT: Wat is de betere externe cs go client league (faceit,esea) en waarom? Ben toch eens rond aan 't kijken voor oostblok vrij gamen namelijk.
OT: Wat is de betere externe cs go client league (faceit,esea) en waarom? Ben toch eens rond aan 't kijken voor oostblok vrij gamen namelijk.
Esea staat bij uitstek bekend als de beste. Ook de duurste.
Verwijderd
ik speel zelf ook rond dmg eagle maar ik ben helemaal gestopt met mm speel alleen nog maar esea en stoffa het heeft geen zin om met low ranks over de problemen te praten die spelen mm toch net als dm
Dat zal je toch zwaar tegenvallen lieverd, vind het ook zo mooi dat je ons allemaal generaliseerd en zegt dat zodra iemand low rank is hij het speelt als DM, ik zal je wat nieuws vertellen, dat stereotyperend gedrag is nutteloos want je kan mij niet vertellen dat jij nooit als low rank hebt gespeeld, en dat iedere low rank als dm speelt. en trouwens wat zie jij als DM spelen, want dat is ook weer zon lekker breed begrip. (overigens je zins opbouw kan beter, gebruik bijv eens punten?) Maar nog even dit, ik vind het diep triest dat jij naar de redenering van low ranks spelen comp als DM moet gaan grijpen om nog een beetje houvast aan jou en de mening van een ander te moeten krijgen.Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:29:
ik speel zelf ook rond dmg eagle maar ik ben helemaal gestopt met mm speel alleen nog maar esea en stoffa het heeft geen zin om met low ranks over de problemen te praten die spelen mm toch net als dm
Ik heb een idee voor iedereen hier, beargumenteer jullie posts, maak jezelf niet belachelijk, en vooral probeer eerst zelf eens wat research te doen, en generaliseer vooral niet zo erg. ohja nog 1 ding, laat die godsverdomde ranks toch een achterwege in een discussie, dit zorgt er alleen maar voor dat er geen discussie plaatsvind, maar meer een eenzijdig debat want de ander is toch van mening dat lagere rank == noob.
En iedereen doet hier alsof ze zelf zoveel beter zijn dan low ranks en alsof ze allemaal zoveel beter zijn, wat zon ranking systeem allemaal niet voor superioriteits complexen veroorzaken zeg.
[ Voor 7% gewijzigd door Ryada op 11-03-2015 22:36 ]
Als ranks niets betekenden was iedereen wel Global Elite. Gaat me niet vertellen dat een silver elite of GN1 de gamesense etc heeft van een LE(M). Neemt niet weg dat mensen welke vaak solo que gaan meestal iets lager geranked zijn dan dat ze daadwerkelijk zijn, maar dat betreft geen 5 ranks.Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:29:
@Wambam het enige belachelijk gemaak is naar mijn mening ergens de afgelopen 20 reacties geweest. Hier op deze manier blijven reageren en mee om blijven gaan maakt het imho niet beter.
[ Voor 13% gewijzigd door xeroamd op 11-03-2015 22:37 ]
Dank, ik ben er ook achter inmiddels.Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:29:
Ik heb nergens gezegd dat ze niets betekenen, ik zeg dat het als gevolg heeft. dat mensen denken dat ze boven een ander staan terwijl dat helemaal niet zo is, want waar ik tenminste een goed stel hersenen heb en weet hoe ik een discussie moet voeren. komen jullie aanzetten met argumenten die slaan op welke rank een persoon is of jullie komen helemaal niet met argumenten aanzetten! En dat is iets wat ik diep triest vind, Ik heb zelfs ergens gezegd dat de ranks goed gebalanceerd waren in zekere mate, dus blijkbaar kunnen de meeste hogere ranks alleen maar terug grijpen naar hun rank om proberen gelijk te krijgen, zeker als een low rank persoon de discussie aan het winnen is doormiddel van argumenten.xeroamd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:35:
[...]
Als ranks niets betekenden was iedereen wel Global Elite. Gaat me niet vertellen dat een silver elite of GN1 de gamesense etc heeft van een LE(M). Neemt niet weg dat mensen welke vaak solo que gaan meestal iets lager geranked zijn dan dat ze daadwerkelijk zijn, maar dat betreft geen 5 ranks.
Ik blijf net zo lang doorgaan als ik wil, heb mezelf voorgenomen dat ik zal zeggen waar het op staat en niet mijn posts onnodig te cencureren, dat een persoon denkt dat ik niet spoor of dat ik autistisch ben zorgt er ook niet voor dat ik wil gaan stoppen want dat is weet een geval van 'ik kan niet winnen dus ik probeer het op deze manier'.
[ Voor 13% gewijzigd door Ryada op 11-03-2015 22:42 ]
Suggereren dat je dezelfde know-how en gamesense hebt puur door logisch nadenken ten opzichte van een doorgewinterde cs speler laat mij anders geloven. Wat men aan probeert te geven met het hele rank gebeuren is dat er nogal grote verschillen zijn in zowel manieren van spelen als wel manieren van hacken en de manieren van denken tussen al deze verschillende ranks. Heeft niets met het verheven voelen boven een ander te maken. Om een vergelijking te maken, iemand met een basis circuit licentie en iemand met een FIA super licence kunnen beide een auto besturen op een circuit. Alleen zit er in de mate van ervaring en doorgewinterdheid een aardig verschil. Door zo hard aan je mening vast te blijven houden tentoonspreid je iets heel anders dan een goed stel hersenen, die laatste zin zegt wat mij betreft genoeg..wambamNL schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:40:
[...]
Ik heb nergens gezegd dat ze niets betekenen, ik zeg dat het als gevolg heeft. dat mensen denken dat ze boven een ander staan terwijl dat helemaal niet zo is, want waar ik tenminste een goed stel hersenen heb en weet hoe ik een discussie moet voeren. komen jullie aanzetten met argumenten die slaan op welke rank een persoon is of jullie komen helemaal niet met argumenten aanzetten! En dat is iets wat ik diep triest vind, Ik heb zelfs ergens gezegd dat de ranks goed gebalanceerd waren in zekere mate, dus blijkbaar kunnen de meeste hogere ranks alleen maar terug grijpen naar hun rank om proberen gelijk te krijgen, zeker als een low rank persoon de discussie aan het winnen is doormiddel van argumenten.
Kijk eindelijk een reactie waar is over nagedacht danku.xeroamd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:47:
[...]
Suggereren dat je dezelfde know-how en gamesense hebt puur door logisch nadenken ten opzichte van een doorgewinterde cs speler laat mij anders geloven. Wat men aan probeert te geven met het hele rank gebeuren is dat er nogal grote verschillen zijn in zowel manieren van spelen als wel manieren van hacken en de manieren van denken tussen al deze verschillende ranks. Heeft niets met het verheven voelen boven een ander te maken. Om een vergelijking te maken, iemand met een basis circuit licentie en iemand met een FIA super licence kunnen beide een auto besturen op een circuit. Alleen zit er in de mate van ervaring en doorgewinterdheid een aardig verschil. Door zo hard aan je mening vast te blijven houden tentoonspreid je iets heel anders dan een goed stel hersenen, die laatste zin zegt wat mij betreft genoeg..
Maar het feit blijft dat ik zelf wel meer weet dan de gemiddelde speler, het uitvoeren van mij is de belemerende factor. Mij kan je niet vertellen dat als ik dagelijks 10 uur games aan het bekijken ben en lezen ben over mappen, en zelfs nog eens mappen aan het bestuderen ben dmv smokes te emuleren dat ik minder kennis heb dan jullie. Manieren van cheaten weet ik meer van af dan jullie denken maar als ik dat ga uitleggen dan ben ik duizenden zinnen verder en schiet ik er nog niks mee op vanwege het feit dat jullie niet willen luisteren. een licentie met een rank vergelijken is ook tenenkrommend, een licentie vergt veel meer dan een rank omhoog gaan in csgo, dit komt door meerdere dingen, iedereen speelt hetzelfde spel cs:go, met de licentie's race je in een heel ander type auto en een heel ander klasse auto. mij hoor je niet zeggen dat ik beter ben dan de meeste in cs go maar je hoort mij wel zeggen dat ik meer kennis heb dan de gemiddelde cs go speler die er al een jaar in heeft zitten.
Ik blijf niet aan mijn mening vast houden, ik heb gewoon nog geen goede reden gehad om mijn reden los te laten. Als jullie een paar goede argumenten of redenen geven zal ik gewoon van mening veranderen als ik besef dat ik fout zat. En denken dat 1 zin genoeg zegt om te zeggen dat jij boven hem staat (doe je in jou post als ik tussen de regels lees) moet je eens goed lezen.
Mijn excuses mijn reactie was zo aanvallend omdat jouwe ook zo overkwam. maar ik bedoelde meer, dat als je interpunctie niet goed is, dat je dan vaak misverstanden krijgt. Zoals dit net ook het geval was. maar generaliseren van een groep mensen en die slecht noemen (deed jij in een eerdere post) is ook iets wat ranks als gevolg met zich mee nemen.Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:55:
[...]
ja mijn Nederlands is niet zo goed misschien maar ben ook maar een simpele brandweerman
(maar denken dat je een discussie win omdat je toevallig goed nl kan lijkt me ook wel vreemd )
[ Voor 12% gewijzigd door Ryada op 11-03-2015 23:00 ]
3 dingen tegen iedereen hier:
1. als je een discussie houdt blijf bij het onderwerp en gebruik argumenten, vertel waarom je iets denkt en beredeneer het.
2. geen persoonlijke aanvallen.
3. begin nou alsjeblieft niet met "nova's en silver spelen stom en schieten maar wat rond zonder na te denken" (overdreven gezegd)
niet zeggen dat lage ranks altijd wel stom zijn, dat is niet zo. Ik geef toe, er zitten veel mensen tussen die het spel niet goed spelen en niet goed begrijpen maar dat is lang niet iedereen.
Het grootste verschil wat ik merk tussen goede en slechtere spelers (ik ga niet in ranks praten) is voornamelijk de aim/reactietijd en gamesens. Hogere spelers hebben gewoon een beter gevoel waar ze moeten aimen, wat ze moeten doen, hoe ze moeten lopen enzovoort. Bij hogere spelers zie je ook gewoon duidelijk dat hun aim 10 keer sneller en preciezer is. Deze zijn allemaal een kwestie van gevoel, ervaring en talent.
Dat je geen goed gevoel hebt betekend het niet dat je het spel niet serieus neemt en een onserieuze speler bent. Zet Louis van Gaal maar eens tegen Arjen Robben in het veld, Robben maakt van Gaal dik in, maar dat betekend niet dat van Gaal niet mee mag praten en niks van voetbal af weet omdat hij dus verliest.
1. als je een discussie houdt blijf bij het onderwerp en gebruik argumenten, vertel waarom je iets denkt en beredeneer het.
2. geen persoonlijke aanvallen.
3. begin nou alsjeblieft niet met "nova's en silver spelen stom en schieten maar wat rond zonder na te denken" (overdreven gezegd)
niet zeggen dat lage ranks altijd wel stom zijn, dat is niet zo. Ik geef toe, er zitten veel mensen tussen die het spel niet goed spelen en niet goed begrijpen maar dat is lang niet iedereen.
Het grootste verschil wat ik merk tussen goede en slechtere spelers (ik ga niet in ranks praten) is voornamelijk de aim/reactietijd en gamesens. Hogere spelers hebben gewoon een beter gevoel waar ze moeten aimen, wat ze moeten doen, hoe ze moeten lopen enzovoort. Bij hogere spelers zie je ook gewoon duidelijk dat hun aim 10 keer sneller en preciezer is. Deze zijn allemaal een kwestie van gevoel, ervaring en talent.
Dat je geen goed gevoel hebt betekend het niet dat je het spel niet serieus neemt en een onserieuze speler bent. Zet Louis van Gaal maar eens tegen Arjen Robben in het veld, Robben maakt van Gaal dik in, maar dat betekend niet dat van Gaal niet mee mag praten en niks van voetbal af weet omdat hij dus verliest.
@wambam, had esea niet een minimale rank nodig vanaf dmg? Dat werd mij verteld in ieder geval.
@All , natuurlijk zullen er altijd matches zijn waar mensen beter zijn dan jezelf. Enige wat je hier tegen kan doen zijn
- een premade party starten (is veel leuker)
- als je party of solo doet , maak goede calls. Communicatie is het halve werk.
- zoals wambam al zei manieren vinden om tegenstander te verassen.
Als je echt zeker weet dat iemand cheat of smurft, doe stilletjes een report en speel de match gewoon vrolijk door.
@All , natuurlijk zullen er altijd matches zijn waar mensen beter zijn dan jezelf. Enige wat je hier tegen kan doen zijn
Als je echt zeker weet dat iemand cheat of smurft, doe stilletjes een report en speel de match gewoon vrolijk door.
ESEA heeft geen minimale rank. Maar de meeste mensen daar spelen op DMG niveau of hoger. Dus je zal wel gepushed worden om echt je best te doen en je game te improven. Dit is dan ook de reden dat ik ook op ESEA speel, voor mij is er geen andere reden.TheAnthonyNL schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 06:47:
@wambam, had esea niet een minimale rank nodig vanaf dmg? Dat werd mij verteld in ieder geval.
Nou na het lezen van de +/- 20 posts hier kan ik iig concluderen dat de CS community niet achter is gebleven qua flamen. Om je gelijk te behalen is het overbodig om een rank aan te kaarten. Cheaten gebeurt op elk niveau in welke game dan ook. En ja ik ben het ermee eens dat daar continue actie op ondernomen moet worden, maar het is toch echt lukraak onzin om te verkondigen dat alleen CS:GO hieronder de lijden heeft en dat Valve hier niets tegen doet.
Besef je wel dat hoe snel een producent zijn anti-cheatware heeft uitgebracht er tegen die tijd dat hij een update uitbrengt er al weer minimaal 3 nieuwe cheats op de markt zijn waar nog niets tegen gedaan kan worden. Een producent zit tegen een ander proces aan te kijken dan de ontwikkelaars van de cheatsoftware. Deze is afhankelijk onderzoek, ontwikkeling, testfase en uitbrengen en dan er nog voor moet zorgen dat het ondertussen niet andere onderdelen van het spel onderuit schopt. Waar een ontwikkelaar van cheatsoftware het aan de lopende band kan blijven uitbrengen.
Shooters hebben over het algemeen een lange geschiedenis aan cheaters, dat maakt CS niet speciaal. Het feit dat het je bij CS zoveel meer stoort dan bijvoorbeeld bij een BF of een COD is de populariteit dat deze game al heeft sinds het ooit begon populair te worden met versie 1.3 en dat het tevens een game is die fatsoenlijk op competitive niveau gespeeld kan worden.
Echter je gelijk proberen te halen door mensen te beschuldigen van autisme maakt merendeel van je posts gelijk een stuk minder geloofwaardig. Nogmaals ik ben met je eens dat je actie moet blijven ondernemen tegen cheaters (net als in elke andere game), maar je manier van uitdrukken is niet de juiste. En het gamelux-gehalte mag daarbij wel enorm naar beneden worden afgesteld.
Overigens moet ik zelf zeggen dat ik maar verdomd weinig cheaters nog ben tegengekomen in CS. Wel mensen waarvan ik het vermoeden had, maar dat bleek later gewoon mijn eigen achterdocht te zijn. Ik heb nu zo'n 10/12 jaar shooters gespeeld en de cheaters die je tegenkomt verpesten inderdaad je games enorm, maar goed, demo opnemen, reporten waar mogelijk, en voor de rest gewoon doorgaan met je eigen game.
Hier aan toegevoegd vond ik Clanbase's manier om om te gaan met cheaters nog het beste, een name and shame wall met daarop alle cheaters en gelijk een levenslange ban op steamid.
Besef je wel dat hoe snel een producent zijn anti-cheatware heeft uitgebracht er tegen die tijd dat hij een update uitbrengt er al weer minimaal 3 nieuwe cheats op de markt zijn waar nog niets tegen gedaan kan worden. Een producent zit tegen een ander proces aan te kijken dan de ontwikkelaars van de cheatsoftware. Deze is afhankelijk onderzoek, ontwikkeling, testfase en uitbrengen en dan er nog voor moet zorgen dat het ondertussen niet andere onderdelen van het spel onderuit schopt. Waar een ontwikkelaar van cheatsoftware het aan de lopende band kan blijven uitbrengen.
Shooters hebben over het algemeen een lange geschiedenis aan cheaters, dat maakt CS niet speciaal. Het feit dat het je bij CS zoveel meer stoort dan bijvoorbeeld bij een BF of een COD is de populariteit dat deze game al heeft sinds het ooit begon populair te worden met versie 1.3 en dat het tevens een game is die fatsoenlijk op competitive niveau gespeeld kan worden.
Echter je gelijk proberen te halen door mensen te beschuldigen van autisme maakt merendeel van je posts gelijk een stuk minder geloofwaardig. Nogmaals ik ben met je eens dat je actie moet blijven ondernemen tegen cheaters (net als in elke andere game), maar je manier van uitdrukken is niet de juiste. En het gamelux-gehalte mag daarbij wel enorm naar beneden worden afgesteld.
Overigens moet ik zelf zeggen dat ik maar verdomd weinig cheaters nog ben tegengekomen in CS. Wel mensen waarvan ik het vermoeden had, maar dat bleek later gewoon mijn eigen achterdocht te zijn. Ik heb nu zo'n 10/12 jaar shooters gespeeld en de cheaters die je tegenkomt verpesten inderdaad je games enorm, maar goed, demo opnemen, reporten waar mogelijk, en voor de rest gewoon doorgaan met je eigen game.
Hier aan toegevoegd vond ik Clanbase's manier om om te gaan met cheaters nog het beste, een name and shame wall met daarop alle cheaters en gelijk een levenslange ban op steamid.
Hier is trouwens de schedule van ESL Katowice: http://www.esl-one.com/cs...-2015/standings/#schedule
Erg jammer dat ik zondag moet werken, kijk vooral graag de finals..
Erg jammer dat ik zondag moet werken, kijk vooral graag de finals..
De E-peen is natuurlijk de maatstaaf
om een discussie te voeren op het internet.
Overigens heb je op ESEA de laatste tijd echt geen minimale rank van DMG meer nodig, heel veel mensen zeggen vaarwel tegen MM en gaan naar ESEA/CEVO/Faceit.
Na lange tijd geen MM meer gedaan te hebben vorige week weer even gespeeld met maatje, kreeg ik een rank terug waar ik normaal ééntje boven zit, geeft niets want rank boeit me geen zak. Kijk ik 2 dagen later is mijn rank weer omhoog gegaan zonder dat ik gespeeld heb..., even terug gekeken van de 4 matches die ik gespeeld heb (dmg op dat moment) zijn er van de 4 matches 2 teruggedraaid omdat er cheaters inzaten. Sterker nog er was 1 ronde waarin we met 2 Nederlanders speelden (randoms, geen preparty) en deze gasten waren dus flink aan het cheatten en ook callen terwijl ze al dood waren....
Dit zijn 4 matches in 2 dagen, waarvan 2 matches dus cheaters meespeelden. Ik vind dit toch wel een hele trieste zaak.
Overigens heb je op ESEA de laatste tijd echt geen minimale rank van DMG meer nodig, heel veel mensen zeggen vaarwel tegen MM en gaan naar ESEA/CEVO/Faceit.
Na lange tijd geen MM meer gedaan te hebben vorige week weer even gespeeld met maatje, kreeg ik een rank terug waar ik normaal ééntje boven zit, geeft niets want rank boeit me geen zak. Kijk ik 2 dagen later is mijn rank weer omhoog gegaan zonder dat ik gespeeld heb..., even terug gekeken van de 4 matches die ik gespeeld heb (dmg op dat moment) zijn er van de 4 matches 2 teruggedraaid omdat er cheaters inzaten. Sterker nog er was 1 ronde waarin we met 2 Nederlanders speelden (randoms, geen preparty) en deze gasten waren dus flink aan het cheatten en ook callen terwijl ze al dood waren....
Dit zijn 4 matches in 2 dagen, waarvan 2 matches dus cheaters meespeelden. Ik vind dit toch wel een hele trieste zaak.
Ondanks dat het inderdaad erg treurig is om zoveel cheaters in zo weinig games te zien, mag je blij zijn met de handelswijze van Valve. Bans zijn uitgedeeld en jij hebt er verder niets mee verloren, integendeel je hebt zelfs je ranking terug gekregen. Hier gaan andere uitgevers toch heel anders mee om. Dan is het het gewoon, jammer joh volgende keer beter (*kuch* Riot mbt LoL bijvoorbeeld).Xant0r schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:03:
De E-peen is natuurlijk de maatstaafom een discussie te voeren op het internet.
![]()
Overigens gisteren mijn skinsverzameling uitgebreid met:
- AK-47 | Wasteland Rebel
- AWP | Asiimov
- Galil AR | Chatterbox
- AUG | Chameleon
[ Voor 6% gewijzigd door Damien op 12-03-2015 09:26 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic