Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 81 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.820 views

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
SgtElPotato schreef op maandag 02 maart 2015 @ 17:51:
[...]

Heb een hoog saldo in mn wallet zitten.
En denk misschien kan ik mensen hier blij maken met keys of iets anders onder de marktprijs :)
Ah zo bedoel je :)

Ik zou er lekker games voor kopen bijvoorbeeld, dan heb je nog wat aan je geld. Als je nu keys enz gaat kopen dan maak je alleen maar verlies. Tegenwoordig gaan de skins ook voor quicksell prijzen enz. denk dat er nog weinig mensen via market wat aanschaffen eigenlijk..
Maar misschien zit ik ernaast he ;)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
teupje schreef op maandag 02 maart 2015 @ 17:41:
[...]

Nog steeds niet? Of ligt dat aan mij? Stuur je volledige link is aub ;)

1,90 is niet een heel gekke prijs, maar via hier gaan ze volgens mij wat lager dan bijvoorbeeld via lounge.
Mwah ligt eraan, koop zelf regelmatig keys via /r/globaloffensivetrade. Heb een aantal vaste verkopers welke 1.60/key vragen ongeacht de hoeveelheid en dan komen er soms op dezelfde Reddit nog langs welke daar nog net onder zitten. Moet wel aangeven dat ik even heb moeten zoeken om betrouwbare verkopers te vinden welke meer dan eens keys in stock hebben tegen dit bedragl Je kunt natuurlijk wel /r/globaloffensivetrade en csgl gebruiken als guideline voor de bedragen. De eerste is weer net wat betrouwbaarder dan de tweede qua info.

Geen idee wat handig is om te doen met je steamwallet. Beide situaties welke ik mij voor kan stellen maak je verlies. Aan de ene kant keys kopen en resellen via paypal of skrill, of je kunt een prijs/kwaliteit goed item proberen te bemachtigen voor je max steamwallet en dat te traden naar keys om vervolgens te cashen.

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:47

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Ik heb ze laatst nog een keer voor 1,75 dollar per key gekocht. 1,9 euro is erg hoog. In bulk gaan ze vaak nog iets lager zelfs.

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:48
teupje schreef op maandag 02 maart 2015 @ 17:53:
[...]

Ah zo bedoel je :)

Ik zou er lekker games voor kopen bijvoorbeeld, dan heb je nog wat aan je geld. Als je nu keys enz gaat kopen dan maak je alleen maar verlies. Tegenwoordig gaan de skins ook voor quicksell prijzen enz. denk dat er nog weinig mensen via market wat aanschaffen eigenlijk..
Maar misschien zit ik ernaast he ;)
Nja, mijn game-pc gaat de deur uit, geen tijd en zin.
Zonde van een steam account met 150+ games.

Zucht...

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:26
Zo intenst kut, ik speel de pot van mijn leven, keiharde voorsprong op CT op inferno, vertikt mijn fucking team het om eens niet naar B te gaan waar ze elke ronde geraped worden. Nu echt nog net met 13-16 verloren terwijl ik in een 4 game winningstreak zat. Dit was zeker mijn promo -_-

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-11 14:24
Zijn er mensen die nu aan het spelen zijn? Ik zoek nog actief volk, ben nu MG rank.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• teupje
Check dit dan:

http://www.pcgamer.com/mi...rain-breaking-nauseating/

Krijg er gewoon koppijn van als ik er naar kijk..

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
okaydanny schreef op maandag 02 maart 2015 @ 21:23:
Zijn er mensen die nu aan het spelen zijn? Ik zoek nog actief volk, ben nu MG rank.
Je kan me toevoegen, maar ik ben een nova 2 n00b, maar ik kan vaak wel goed genoeg mee met mg.
teupje schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:26:
Check dit dan:

http://www.pcgamer.com/mi...rain-breaking-nauseating/

Krijg er gewoon koppijn van als ik er naar kijk..
Ik had het ook al op reddit gezien, ik dacht er nog aan om een potje op zo'n mirror map mee te spelen maar na een youtube filmpje gekeken te hebben vond ik het al geen goed idee meer. :P

steam: failsnail, Letterbox

• teupje
markdm schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:29:
[...]

Je kan me toevoegen, maar ik ben een nova 2 n00b, maar ik kan vaak wel goed genoeg mee met mg.

[...]

Ik had het ook al op reddit gezien, ik dacht er nog aan om een potje op zo'n mirror map mee te spelen maar na een youtube filmpje gekeken te hebben vond ik het al geen goed idee meer. :P
Ik word er ook gewoon misselijk van, niet gezond hoor :+

• xeroamd
teupje schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:52:
[...]

Die beelden van D2 geeft hier gewoon kortsluiting. Na bijna 10 jaar de normale layout te hebben gezien, gaf dit mij een bluescreen in m'n hoofd.

Hier overigens nog mensen welke druk zijn met traden van high tier items of traden in zijn algemeenheid?

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

xeroamd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:15:
[...]
Hier overigens nog mensen welke druk zijn met traden van high tier items of traden in zijn algemeenheid?
Ik probeer nu al een tijd mijn Huntsman CW MW door te traden maar ik krijg geen leuke aanbiedingen...

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• pray2win
  • Laatst online: 21-07 16:21

pray2win

Hallo? staat dit ding aan?

die mirror maps voelde gewoon als echte maps. wat een verwarring

Ik heb het bidden opgegeven

• xeroamd
iLikeNoobies schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:42:
[...]

Ik probeer nu al een tijd mijn Huntsman CW MW door te traden maar ik krijg geen leuke aanbiedingen...
Normaliter is een Huntsman CW MW gewoon market, dus zeg een 100 keys. Afhankelijk van looks en webbing kan dat nog oplopen tot een ±130 keys. Waar bied je 'm aan? CSGL of globaloffensivetrade bij reddit?

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:13
teupje schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:52:
[...]

Same here.

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

xeroamd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:51:
[...]

Normaliter is een Huntsman CW MW gewoon market, dus zeg een 100 keys. Afhankelijk van looks en webbing kan dat nog oplopen tot een ±130 keys. Waar bied je 'm aan? CSGL of globaloffensivetrade bij reddit?
Beide. Ik heb deze verkregen door mijn karambit stained MW in te ruilen. Dat was een deal die mij destijds zo'n €30 heeft opgeleverd. Sindsdien zit ik er aan vast en lukt het me niet om verder te traden.

Het liefst wil ik een downgrade naar een karambit met overpay maar daar kan ik lang op wachten ben ik bang..

Verder denk ik inderdaad dat mijn mes de market prijs heeft, maar das toch wel meer dan 100 keys? Hij gaat gemiddeld voor zo'n €220 van de market.

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/536261000302638111/0027EED114C460AFD256A36D40CB2FAA5D18610E/
BS: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=379450716

• xeroamd
iLikeNoobies schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:04:
[...]

Beide. Ik heb deze verkregen door mijn karambit stained MW in te ruilen. Dat was een deal die mij destijds zo'n €30 heeft opgeleverd. Sindsdien zit ik er aan vast en lukt het me niet om verder te traden.

Het liefst wil ik een downgrade naar een karambit met overpay maar daar kan ik lang op wachten ben ik bang..

Verder denk ik inderdaad dat mijn mes de market prijs heeft, maar das toch wel meer dan 100 keys? Hij gaat gemiddeld voor zo'n €220 van de market.

[afbeelding]
BS: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=379450716
Downgrade met overpay is een goede. Kan altijd kijken dat je downgrade naar bijvoorbeeld een karanilla met maxbet items als overpay gezien deze makkelijk te traden zijn voor keys. 220 is inderdaad naar wat ik zag de gemiddelde marketprice. Bedenk je vervolgens dat keys via Valve 215 zijn, dan zit je met 100 tot 110 keys niet ver van een realistische prijs voor een Huntsman CW MW met MW looks. Op csgl wordt overigens alles als MW BTA aangeboden terwijl hier vaak geeneens iets van klopt en vragen ze ±120k. Wat je wel kan doen is inloggen op csgo.exchange met je steam en dan de raw exterior loaden. Dan kun je je floatvalue zien.

• xeoMe
  • Laatst online: 30-11 10:46
Kleine fragshow van ons vriendegroepje, had helaas zelf geen boeiende shots voor de movie.

Upvoten @ reddit is lief
http://www.reddit.com/r/G...2xs7zx/broeders_fragshow/

[ Voor 5% gewijzigd door xeoMe op 03-03-2015 14:50 ]

• xeroamd
xeoMe schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:28:
Kleine fragshow van ons vriendegroepje, had helaas geen boeiende shots.

Upvoten @ reddit is lief
Vaak zijn fragmovies helemaal kapot ge-edit, maar dit ziet er werkelijk waar heel goed uit :o

Verwijderd

Hallo, nieuwe hier c:
Ik ben zelf silver 4 en zoek nog wat mensen van silver 2 tot silver elite om wat competetive mee te spelen.
Als iemand geïnteresseerd is graag even toevoegen op steam: ilevi (plaatje van copenhagen wolves).

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
Kleine fragshow van ons vriendegroepje, had helaas zelf geen boeiende shots voor de movie.

Upvoten @ reddit is lief
Mooie montage alleen de bass kraakt als een malle :P

• mystiqu
  • Laatst online: 01-05-2024

Upvoten @ reddit is lief
Upboat & ggwp. Sicke frags, nice & clean edit.

• teupje
xeroamd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:15:
[...]

Die beelden van D2 geeft hier gewoon kortsluiting. Na bijna 10 jaar de normale layout te hebben gezien, gaf dit mij een bluescreen in m'n hoofd.

Ben druk bezig om te proberen mijn M9 CW FT te verhandelen:
http://imgur.com/a/VPSus

Hij word op ongeveer 140keys gezet, op lounge aantal aanbiedingen waarvan 1 goede maar daar zat een Butterfly Stattrak bij die ik niet wilde hebben.
Nu staat hij op Reddit, maar daar krijg je helemaal zelden reacties :|

• xeroamd
teupje schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 17:46:
[...]

Ben druk bezig om te proberen mijn M9 CW FT te verhandelen:
http://imgur.com/a/VPSus

Hij word op ongeveer 140keys gezet, op lounge aantal aanbiedingen waarvan 1 goede maar daar zat een Butterfly Stattrak bij die ik niet wilde hebben.
Nu staat hij op Reddit, maar daar krijg je helemaal zelden reacties :|
Wat is de float van je CW FT? Want ik vind 'm dr redelijk goed uitzien voor een FT. Vooral als je ziet dat ze daar allemaal roepen een BTA FT te hebben en dan doodleuk 200k vragen. Zelf net weer 2 Asiimov awps getrade en nog op zoek naar een koper voor een goed uitziende FT Cyrex m4 met ESL sticker.

• teupje
xeroamd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 18:05:
[...]

Wat is de float van je CW FT? Want ik vind 'm dr redelijk goed uitzien voor een FT. Vooral als je ziet dat ze daar allemaal roepen een BTA FT te hebben en dan doodleuk 200k vragen. Zelf net weer 2 Asiimov awps getrade en nog op zoek naar een koper voor een goed uitziende FT Cyrex m4 met ESL sticker.
Hij ziet er ook best goed uit idd :)
0.20 is de float volgens mij

• hussoweb
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-01-2022
Damienx2 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 18:20:
[afbeelding]

Het stelt niet veel voor, maar voor mij is de verzameling compleet <3. Met dank aan BigCheeze (Junia) voor het vinden van de minst beschadigde versies voor een leuk prijsje <3.
welke condities zijn ze ? FT?

Verwijderd

Maak anders ff een CSGO trading topic, maar ga niet hier stiekem je shit proberen te verkopen.

• dannbla
Zijn er mensen aan het spelen? Ben dat solo goed zat!

• teupje
okaydanny schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:16:
Zijn er mensen aan het spelen? Ben dat solo goed zat!
Ik wil ook net gaan.

Voeg me maar toe ;)

• xeroamd
Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:13:
Maak anders ff een CSGO trading topic, maar ga niet hier stiekem je shit proberen te verkopen.
Wanneer je de hoeveelheid mensen ziet(althans dat idee heb ik)welke serieus met traden bezig zijn, is dat niet de moeite om er een apart topic over op te zetten. Besides was er(bij mij) niks stiekem aan, mocht 't zo zijn overgekomen, bij deze; Cyrex kopen iemand?

• teupje
xeroamd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 21:05:
[...]

Wanneer je de hoeveelheid mensen ziet(althans dat idee heb ik)welke serieus met traden bezig zijn, is dat niet de moeite om er een apart topic over op te zetten. Besides was er(bij mij) niks stiekem aan, mocht 't zo zijn overgekomen, bij deze; Cyrex kopen iemand?
:D Precies dat.

Verwijderd

xeroamd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 21:05:
[...]

Vraag en aanbod, voor al uw vraag en aanbod. Forum? niet voor vraag en aanbod ;)

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 06:56:
[...]
Vraag en aanbod, voor al uw vraag en aanbod. Forum? niet voor vraag en aanbod ;)
Lol, ik acht de kans zeer klein dat de Tweakers V&A dan ook actief gebruikt gaat worden voor het verhandelen van digitale CS mesjes... Ik zie het probleem er niet echt van dat het hier wordt gedaan. Eens in de zoveel tijd gaat het even over traden en skins, maar das toch ook onderdeel van CSGO?

• xeroamd
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 06:56:
[...]
Het aanbieden van zo'n niche product via tweakers V&A lijkt me wel het laatste wat gaat werken. :D Lijkt mij tevens dat een hoop losse topics voor wat CSGO items wel het laatste is wat men wil in het V&A deel. Denk ook dat ik via marktplaats nog eerder kans heb..Traden bij CSGO =/= het verkopen van producten. Dit ligt in mijn opinie wat genuanceerder en zolang dit niet aan de bestaande "let op" wordt geadd(Reageer ontopic, plaats geen onzinnige reacties en ga niet flamen of uitlokken (trollen) zie ik niets wat in strijd zou zijn met regels. Besides is dit het CSGO topic en als er iets tegenwoordig niet meer los daarvan te zien is, is het de hele trading en betting scene.

EDIT: Net rond zitten klikken in V&A en twee dingen vallen mij op. 1) Via deze weg zul jij of te nimmer iemand bereiken zoekende naar items. 2) Er is geen enkel onderdeel van toepassing op het verkopen van bijvoorbeeld ingame items of accounts met gear. Zodoende is naar mijn mening, samen met nog een aantal andere personen hier, dit dus nog steeds de beste optie.
iLikeNoobies schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 07:37:
[...]

Lol, ik acht de kans zeer klein dat de Tweakers V&A dan ook actief gebruikt gaat worden voor het verhandelen van digitale CS mesjes... Ik zie het probleem er niet echt van dat het hier wordt gedaan. Eens in de zoveel tijd gaat het even over traden en skins, maar das toch ook onderdeel van CSGO?
Dit, skins zijn, net als het betten een niet los te zien deel van CSGO. Lets be honest, er zijn een hoop mensen welke zonder het traden of betten geeneens aandacht aan GO zouden besteden.

[ Voor 10% gewijzigd door xeroamd op 04-03-2015 09:30 ]

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Voor mensen die hun skins willen verkopen voor real munayz, opskins.com is tot nu toe redelijk te pruimen. Afhankelijk van hoeveel je van plan bent om te verkopen kan het handig zijn om een premium abbo te nemen. (std. 15%, premium 5%, highprofile 0%). Stel dat je veel verkoopt is het dus handiger om maandelijks 1 vast bedrag neer te tellen dan bijv op elke verkochte item 15% af te staan.

Geloof dat er in het betting topic ook regelmatig wat trade/buy requests voorbij komen, ook nooit iemand over zien klagen. Misschien dat het topic veranderd kan worden in trade/bet csgo topic? :)

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

hussoweb schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 19:51:
[...]

welke condities zijn ze ? FT?
M4A1-S | Cyrex = Factory New
M4A4 | Asiimov = Field Tested
AK-47 | Vulcan = Field Tested

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Damienx2 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:54:
[...]

M4A1-S | Cyrex = Factory New
M4A4 | Asiimov = Field Tested
AK-47 | Vulcan = Field Tested
Nice, ik heb onlangs een M4 Asiimov BS op de kop getikt.

• jeroenm17
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-11 16:25
Hallo mede CS speler. In het verleden css helemaal kapot gespeeld zowel online als offline. In het begin van csgo heb ik het heel even gespeeld op mijn begin account, toen ervoor gekozen om helemaal te stoppen met gamen en mijn steam profiel wegegdaan toen ik mijn game pc verkocht.

Sinds een tijdje weer beginnen heb op mijn nieuwe main account nu 360 uur op csgo staan en mijn smurf 60 uur.
Op het moment ben ik op mijn main distinguished master gardian en mijn smurf master gardian 2.

Ik ben vooral in het weekend actief en dor de week speel ik 1a2 potjes per avond. Ik zoek nu wat meer mensen om samen mee te spelen, rank maakt mij niet heel veel uit. Enige wat ik vraag is goede teamwork.

Mijn steam profiel is http://steamcommunity.com/id/jeroenski/.

Verwijderd

Ja jongens, ik ben het best met jullie eens, maar volgens mij past dat niet binnen het beleid van tweakers. Maar ik kan natuurlijk fout zitten.

• raymon202
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-07-2024
Mijn eerste post op het Tweakers forum!
ik zoek ook nog wat mensen om af en toe mee te spelen...
speel elke dag eigenlijk wel 1 a 2 potjes :)

Info:
Uren gespeeld: 750+
Competities gewonnen: 300+
Rank: Nova 4
Counterstrike sinds: 2013

Hoor veel mensen trouwens ook over traden, heb ik eigenlijk nooit gedaan en wil er eigenlijk wel wat over te weten komen...

ik kijk er naar uit om met mede tweakers te spelen! (maakt niet uit welke rank) !
http://steamcommunity.com/id/iGrizzly/

[ Voor 4% gewijzigd door raymon202 op 05-03-2015 17:35 . Reden: Eerste post ]

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-11 23:25
Gisteren 3 potjes competitive gespeeld, 1ste getied, 2de forfeit van het andere team en het 3de ook getied. Ik vind alleen dat ik zeer onregelmatig speel. Eerste 2 potjes gingen goed, terwijl ik in het laatste niks meer raakte. Geen idee of ik het op vermoeidheid moet steken of dat het iets anders is.

Nog mensen die dit gevoel soms hebben?

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

gerre22 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 09:23:
Gisteren 3 potjes competitive gespeeld, 1ste getied, 2de forfeit van het andere team en het 3de ook getied. Ik vind alleen dat ik zeer onregelmatig speel. Eerste 2 potjes gingen goed, terwijl ik in het laatste niks meer raakte. Geen idee of ik het op vermoeidheid moet steken of dat het iets anders is.

Nog mensen die dit gevoel soms hebben?
Nee ik vind met name dat ik extreem slecht speel, en misschien moet ik maar accepteren dat mijn reactievermogen/gamesense voor shooters er simpelweg niet meer is hoe leuk ik ze ook vind. Maar letterlijk worden afgeslacht door MGE's waar ik eerder nooit moeite mee heb gehad is een wake-up call.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 10:05

Jo0Lz

Lick the box!

Gisteren 1 of andere rare bug... Na een potje bleef ik met 2 mensen achter in een lobby, maar we konden geen nieuwe game starten. Er stond dat we nog een andere match "in progress" hadden. Main menu stond niets, maar na opnieuw starten van CS:GO stond er dat ik moest reconnecten of abandon.

7 Minuten duurde 't nog nadat ik maar op abandon had geklikt, en toen moest de "status of matchmaking" voor m'n account "gecheckt" worden.

Vage shit; maar goed, de-rank van GN2 naar GN1... Heb nog niet weer gekeken, kan nu wel eens SEM zijn xD

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

• Terranova
Jo0Lz schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 10:11:
Gisteren 1 of andere rare bug... Na een potje bleef ik met 2 mensen achter in een lobby, maar we konden geen nieuwe game starten. Er stond dat we nog een andere match "in progress" hadden. Main menu stond niets, maar na opnieuw starten van CS:GO stond er dat ik moest reconnecten of abandon.

7 Minuten duurde 't nog nadat ik maar op abandon had geklikt, en toen moest de "status of matchmaking" voor m'n account "gecheckt" worden.

Vage shit; maar goed, de-rank van GN2 naar GN1... Heb nog niet weer gekeken, kan nu wel eens SEM zijn xD
2 potjes op rij met die vage lobby shizzle?

• gerre22
Damienx2 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 09:53:
[...]

Nee ik vind met name dat ik extreem slecht speel, en misschien moet ik maar accepteren dat mijn reactievermogen/gamesense voor shooters er simpelweg niet meer is hoe leuk ik ze ook vind. Maar letterlijk worden afgeslacht door MGE's waar ik eerder nooit moeite mee heb gehad is een wake-up call.
Mja, ik ben slechts heel recentelijk gold nova 1, mijn game sense op dat niveau is nog redelijk maar mijn twitch aim is soms zo slecht en op andere momenten extreem goed. Ik maak wel veel te weinig gebruik van mijn nades.

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

HamburgerHenk schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 10:14:
[...]

2 potjes op rij met die vage lobby shizzle?
Mja, dat was inderdaad wel vaag. Meldingen die verschenen sloegen gewoon nergens op...
Maar goed, toen ging ik wat anders doen, heb 't daarna niet weer bekeken.

Matchmaking is wel slecht op 't moment... xD

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:35
Jo0Lz schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 10:11:

iedereen had dit volgens mij gisteravond. Wij ook in ieder geval. (5 premades)

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

MisterEagle schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 10:23:
[...]

iedereen had dit volgens mij gisteravond. Wij ook in ieder geval. (5 premades)
Gedeelde smart is halve smart. xD

Maar goed, heb me vermaakt met wat Dragonball Xenoverse. Als je ooit denkt dat online services van een spel slecht zijn, moet je eens met de Xenoverse servers proberen te verbinden. Hahahha!

• Terranova
Jo0Lz schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 10:21:
[...]

Mja, dat was inderdaad wel vaag. Meldingen die verschenen sloegen gewoon nergens op...
Maar goed, toen ging ik wat anders doen, heb 't daarna niet weer bekeken.

Matchmaking is wel slecht op 't moment... xD
Ik heb nog steeds nachtmerries van DeanWinchester :(

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

HamburgerHenk schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 10:32:
[...]

Ik heb nog steeds nachtmerries van DeanWinchester :(
Ach kom. Dat valt allemaal best mee ;)
Stoorde me meer aan de inconsitentie waarmee ik speel, al een paar dagen nu. De ene match frag na frag, volgende match weer compleet bagger... ;(

Meestal ben IK de DeanWinchester. (Slechte BB reference.)

• gerre22
Jo0Lz schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 10:33:
[...]

Ach kom. Dat valt allemaal best mee ;)
Stoorde me meer aan de inconsitentie waarmee ik speel, al een paar dagen nu. De ene match frag na frag, volgende match weer compleet bagger... ;(

Meestal ben IK de DeanWinchester. (Slechte BB reference.)
Dat probleem van inconsistentie heb ik dus ook en ik zou echt graag eens uitzoeken wat het probleem is bij mij...

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

gerre22 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 10:36:
[...]

Dat probleem van inconsistentie heb ik dus ook en ik zou echt graag eens uitzoeken wat het probleem is bij mij...
Ik had het nog veel erger, heb toen m'n sensitivity van m'n muis naar beneden gedaan en een paar dagen alleen maar Deathmatch gespeeld...

Toen ben ik van SEM naar GN2 gegaan... Toen van GN2 naar 1, tijdje blijven hangen, weer SEM, en toen weer 11 wins op rij ofzo, naar GN2...

Nu weer dalende dus... :P

• gerre22
Jo0Lz schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 10:38:
[...]

Ik had het nog veel erger, heb toen m'n sensitivity van m'n muis naar beneden gedaan en een paar dagen alleen maar Deathmatch gespeeld...

Toen ben ik van SEM naar GN2 gegaan... Toen van GN2 naar 1, tijdje blijven hangen, weer SEM, en toen weer 11 wins op rij ofzo, naar GN2...

Nu weer dalende dus... :P
Dat wou ik gisteren ook proberen, mijn mouse sensitivity wat omlaag gooien. Dan maar eens wat aim mappen erdoor jagen om de sensitivity te testen.

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Heb zelf afgebouwd naar een lagere sensitivity, dit omdat ik voorheen vrijwel altijd met hoge sensitivity speelde (speelde voornamelijk Battlefield als voertuig player, vond het dus fijn als ik een 360 kon doen zonder al te veel moeite..).

Om gelijk een lage sensitivity in te voeren werkt denk ik alleen maar nadelig, omdat dit waarschijnlijk iets is dat je niet gewend bent. Ik heb het dan zelf ook langzaam afgebouwd van 3.6 op 400dpi naar 1.8, dit is dus gewoon de helft sneller dan waar ik voorheen mee speelde. Ik vind persoonlijk wel dat ik veel nauwkeuriger ben geworden, omdat het twitch-effect weg is als ik bijvoorbeeld op een adadad-ende speler aan het schieten ben, maar tegelijkertijd ben je natuurlijk wel meer aan het slepen met de muis. Iets wat ik dus echt niet gewend was, ik speelde meer met de pols dan met mijn hele arm. Gek genoeg ben ik hier vrij snel gewend aan geraakt door veel te surfen :+

TLDR: wat voor mij gewerkt heeft.
Muizen vanuit de pols > muizen met hele arm
Hoge sensitivity > lage sensitivity

Overigens zou ik niet teveel aan trekken van wisselende performance per match, het kan van zo veel dingen afhangen, Van wisselende rollen/bomsite verdeling tot bijvoorbeeld meer aanvallen op jouw bomsite dan in de vorige match, of simpelweg gewoon betere spelers/samenspel van tegenstander dan in je vorige match(es). Wat ik in dit soort situaties doe is gewoon niet teveel bij stil staan en gewoon doen wat je kunt en vooral niet ragen op jezelf of je teammates. Blijf positief, wat ik al zei het kan volgende match gewoon weer anders zijn, je kunt niet elke match topfraggen. :)

• jeroenm17
Net wat mensen al zeggen, niemand speelt elke match even goed.

Ik zou alleen niet te vaak van instellingen wisselen, blijf gewoon bij de settings die goed aanvoelen.

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Ik merk zelf veel dat er een soort van (Husky noemde het bij SC2 "Ladder Anxiety") angst is, onbewust. Bang om te de-ranken?

• jeroenm17
Dat kan ook, maar da vind ik zelf het leuke er wel aan. Doen jullie alleen matchmaking of met een vast team?

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Gisteren weer een waardeloze dag gehad, eerst tegen 5 smurfs (een potje tegen 3 en daarna een tegen 2) en de match erna met 2 idioten in mijn team die niet wisten wat communicatie inhoud. De eerste nog net gewonnen, de 2e 16-11 verloren (dus niet zo erg) en de laatste werden we verassend genoeg dik ingemaakt. Ik heb alle keren goed mee gespeeld maar nog steeds een derank.

Daar bovenop nog heel veel problemen met csgo, konden we geen lobby joinen/maken en toen ik klaar was met een match kreeg ik een cooldown van 9 minuten omdat ik nog in een andere match zou zijn. :(

Thanks Volvo :(

steam: failsnail, Letterbox

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02:34

Clush

Do as I say...

Xant0r schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 11:24:
Ik heb het dan zelf ook langzaam afgebouwd van 3.6 op 400dpi naar 1.8, dit is dus gewoon de helft sneller dan waar ik voorheen mee speelde.
Ik heb ook heel lang met 1.8@400 gespeeld, maar dat is wel heel erg laag. Ik heb niet de grootste muismat ter wereld (ook niet de kleinste), maar voor mij betekende deze sensitivity dat ik twee bewegingen nodig had om 180's te draaien. Weet niet precies wat het nu is, maar laat ik 2.5 zeggen. Rondkijken gaat nu veel fijner, terwijl het nog steeds precies genoeg is om flickshots te maken. De recoil die anders voelt is misschien nog wel het meest wennen.

Was er voorheen van overtuigd dat een lagere sens altijd beter is, mits je nog kan functioneren, maar daar kom ik nu een beetje op terug... snel flashbangs kunnen ontwijken is ook wat waard. Het is nu een beetje een afweging: laag genoeg zodat je wel per pixel kan corrigeren, maar ook hoog genoeg dat je snel kan draaien zonder een spier te verrekken. Extreem lage sensitivity (wat 1.8/400 wel een beetje is) blijkt toch niet de heilige graal te zijn die ik eerder dacht.

... not as I do.

• jeroenm17
Ik speel zelf op 1.0/600 en dat is voor mij de perfecte middel lijn. De nades kan ik optijd ontwijken en de flickshots zijn ook gewoon nog goed te doen.

Zijn er hier ook mensen die op esea spelen?

• gerre22
Mhh, dan zit ik wel heel hoog. Ik zit momenteel op 2.0/800.

• dannbla
Iemand die wil spelen? MG2

Afbeeldingslocatie: http://csgo-stats.com/e1ndbaas/graphic.png

• Crotchy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-03 08:56
gerre22 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 15:15:
Mhh, dan zit ik wel heel hoog. Ik zit momenteel op 2.0/800.
Is inderdaad een beetje hoog, maar ik neem aan dat je geen hele grote muismat hebt?
Zit zelf trouwens op 2.4/400.
Kom ik aan met 2.5 op 400. Ben van plan om naar 2.0 op 400 over te gaan aangezien ik merk dat ik soms net die 1ne pixel tever ga met een flick shot. (Voor awpen is mn sens perfect)

Steam: Ryada.

• gerre22
Crotchy schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 16:15:
[...]

Is inderdaad een beetje hoog, maar ik neem aan dat je geen hele grote muismat hebt?
Zit zelf trouwens op 2.4/400.
Euhm, steelseries 45*40 cm². Dus ook niet zo heel klein. :)

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
<---- 3600 dpi en 0.3 sens hehe :D

Maar dat is meer omdat ik het fijn vind om met mijn pols Windows te besturen.

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Gisteren tijdens match een opmerking geplaatst over m'n Netgraph config, dat ik die zie als ik op TAB druk voor de scores... Mensen waren geïnteresseerd dus plaats 't hier ff :)

con_filter_text_out "netgraph"
net_graph "1"
net_graphpos "2"
net_graphheight "2000"
bind "TAB" "+showscores; +showinfo"
alias "+movenetgraph" "toggle net_graphheight 2000 180"
alias "-movenetgraph" "toggle net_graphheight 180 2000"
alias "+showinfo" "+movenetgraph"
alias "-showinfo" "-movenetgraph"

Dan krijg je zoiets:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Hay2qrn.jpg

• Junia
Jo0Lz schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 12:08:
Ik merk zelf veel dat er een soort van (Husky noemde het bij SC2 "Ladder Anxiety") angst is, onbewust. Bang om te de-ranken?
Volgens mij is de term 'Yips' hier van toepassing.
Wikipedia: Yips

Redelijk bekend fenomeen bij (cyber)sport waar muscle memory erg van belang is.
Jo0Lz schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 18:11:
Gisteren tijdens match een opmerking geplaatst over m'n Netgraph config, dat ik die zie als ik op TAB druk voor de scores... Mensen waren geïnteresseerd dus plaats 't hier ff :)

net_graph "1"
net_graphpos "2"
net_graphheight "2000"

Dan krijg je zoiets:
[afbeelding]
hierdoor gaat wel je choke en je loss counter pas aan als je op tab drukt. En gaat die uit als je het los laat. (Als ik me niet vergis ik kan het ook fout hebben) zelf heb ik het gewoon in mn beeld staan 24/7 ik heb er geen last van en dan kan ik ten alle tijden kijken wat er mis is.

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

wambamNL schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 18:18:
[...]

hierdoor gaat wel je choke en je loss counter pas aan als je op tab drukt. En gaat die uit als je het los laat. (Als ik me niet vergis ik kan het ook fout hebben) zelf heb ik het gewoon in mn beeld staan 24/7 ik heb er geen last van en dan kan ik ten alle tijden kijken wat er mis is.
Nope, ze blijven buiten beeld en worden verplaatst als je op TAB drukt ;)

Heb trouwens CAPSLOCK aan m'n "press to talk" button gekoppeld. Veel mensen ervaren dit als vervelend omdat ze dan in caps typen als ze het gebruikt hebben. Heb een autohotkey scriptje die als CS:GO of DayZ draait, capslock elke keer weer uitzet :D Zo typ ik nooit in caps ingame. 8)

Jo0Lz schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 19:36:
[...]

Nope, ze blijven buiten beeld en worden verplaatst als je op TAB drukt ;)

Heb trouwens CAPSLOCK aan m'n "press to talk" button gekoppeld. Veel mensen ervaren dit als vervelend omdat ze dan in caps typen als ze het gebruikt hebben. Heb een autohotkey scriptje die als CS:GO of DayZ draait, capslock elke keer weer uitzet :D Zo typ ik nooit in caps ingame. 8)
aha. Verkeerd je settings gelezen dan. Best nice maar ik houd niet van op tab drukken dus voor mij zal het niet veel helpen sorry.

Ik heb een toetsenbord met een extra shift om macros neer te zetten. Noemen ze easyshift ofzo. mijn toetsenbord heeft dus geen capslock tenzij ik shift + easyshift indruk of ik easy shift in de driver uitzet dus heb er zelf nooit last van. (Kwam ik vandaag pas achter, dus meteen maar ff de driver gedownload)

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Junia schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 18:16:
[...]

Volgens mij is de term 'Yips' hier van toepassing.
Wikipedia: Yips

Redelijk bekend fenomeen bij (cyber)sport waar muscle memory erg van belang is.
Haha, nice. Een mooi excuus.

Teammate: "Jo0Lz, wat speel jij ja slecht! :("
Ik: "Ja, bad case of the yips!"
8)
wambamNL schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 20:20:
[...]

aha. Verkeerd je settings gelezen dan. Best nice maar ik houd niet van op tab drukken dus voor mij zal het niet veel helpen sorry.

Ik heb een toetsenbord met een extra shift om macros neer te zetten. Noemen ze easyshift ofzo. mijn toetsenbord heeft dus geen capslock tenzij ik shift + easyshift indruk of ik easy shift in de driver uitzet dus heb er zelf nooit last van. (Kwam ik vandaag pas achter, dus meteen maar ff de driver gedownload)
Ah ok, da's dan een mooie knop om 't aan te binden. Heb veel dingen veranderd, onder andere het pakken van wapens met hotkeys, dat voorkomt het incidentje met 't mes in 1 van de potjes vd week xD

Net flink lopen alt tabben, toen mijn competitive match aan het laden was deed ik dat ook en opeens was mijn crosshair verdwenen. Heb alles geprobeerd, crosshair naar default gedaan, console commands, weet ik veel, niks werkte.

Op het laatst ben ik dus als een retard naar de enemy gerushed en heb er zelfs ook nog 2 weten te knifen _O- Voor de rest bij hoekjes wachten zodat ze op <0,5m stonden...

Toen ik eenmaal de AWP had ging ik echt heerlijk en stond ik eerste van mijn team. We hebben nog gewonnen ook oOo

[ Voor 0% gewijzigd door Brogala op 06-03-2015 21:02 . Reden: top secret ]

Verwijderd

Hoi!

Om maar gewoon het eruit te gooien; ik ben op zoek samen met een vriend naar wat mensen geintereseerd om samen wat MM te gaan spelen, en uiteindelijk de switch te maken naar ESEA/Faceit als we het allemaal een beetje met elkaar kunnen vinden! We zijn samen DMG op dit moment op het randje van rank up. ik heb vroeger nog op aardig niveau gespeeld in Treishmachines maar ben daarna voor een lange tijd gestopt geweest.. Voeg me even toe op steam als je geintereseerd bent en we gaan gewoon lekker wat potjes doen en zien wel waar het schip strand!

Voeg me toe op steam; http://steamcommunity.com/profiles/76561198015837215
En in de tussentijd ben ik weer geragequit :w

Ik zat WEER tegen iemand te spelen met een AK47 genaamd 'instaheadshotmachine'. Nou dat klopte echt, ik ben na 10 rondes 6x door hem geinstaheadshot van een enorme distance. Bijvoorbeeld bij A long, ik was CT en stond ergens bij de bomb site te snipen. Hij stond helemaal aan de andere kant bij die lage kant... moeilijk uit te leggen. Maar zodra ik m'n crosshair net op z'n hoofd had was ik al dood. 1x had hij me zonder headshot, toen kon ik niet naar cover omdat ik werd geraakt :')

Nee ik verdwijn weer van dit topic, sorry voor het spammen met mijn klachten. Ik ben vast gewoon ontiegelijk slecht. Wat wel grappig is is dat ik in BF4 letterlijk 2x ben geragequit in 420 uur spelen, hier doe ik het minstens 1x per 5 uur :X En gezien BF4 m'n eerste echte shooter was was ik daar nog meer een noob in... man man man.

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Jo0Lz schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 18:11:

net_graph "1"
net_graphpos "2"
net_graphheight "2000"

Dan krijg je zoiets:
[afbeelding]
Dit ziet er inderdaad uit als zeer handig. Niet constant in beeld, maar wel met 1 druk op de knop de info beschikbaar.

Aangezien ik me voornamelijk bezig heb gehouden met spelen en niet verder gekeken wat wel eens handig kan zijn. Zo koop ik ook mijn spullen altijd nog met het klik menu, 8)7 maar zie dat je die ook aan een key kunt binden. Al wel een paar sites gevonden waar ik daarvoor info vanaf kan halen.

Bij wat verder zoeken kwam ik tegen dat je die zaken op twee manieren kunt regelen. De ene is via de console key ingame en de andere is via een autoexec.cfg in je games folder.
Die tweede optie lijkt me het meest makkelijk kan ik tenminste er ook een backup van maken.
Dit zijn zaken die jullie allemaal natuurlijk al weten. :9

Gebruiken degene hier ook de autoexec.cfg?

Iemand tips voor welke key binds zeker te maken?

En zijn er meer handige zaken zoals die van Jo0Lz?
1. Ik gebruik gewoon de console. je config word in de cloud van steam gesaved (mijne tenminste wel) dus ik heb geen reden om autoexec te gebruiken.

2. Zelf gebruik ik ook het klik menu, behalve voor het kopen van de standaard nades en een ak/m4 en awp. De rest is bij mij heel erg situational dus ik bind ze liever niet. En een klik menu is ook niet zoveel trager.

3. Je eigen crosshair in elkaar zetten. je juiste sens zoeken. Maar voor de rest zijn er niet super veel dingen die echt heel handig zijn naar mijn mening. Zelf ben ik nu mn eigen clutch mode macro aan het maken, en dan ook 1tje die automatisch aangaat als ik de enige ben die nog leeft. (Is een vervelend werkje)

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 30-11 20:13
wambamNL schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 11:03:
1. Ik gebruik gewoon de console. je config word in de cloud van steam gesaved (mijne tenminste wel) dus ik heb geen reden om autoexec te gebruiken.

2. Zelf gebruik ik ook het klik menu, behalve voor het kopen van de standaard nades en een ak/m4 en awp. De rest is bij mij heel erg situational dus ik bind ze liever niet. En een klik menu is ook niet zoveel trager.

3. Je eigen crosshair in elkaar zetten. je juiste sens zoeken. Maar voor de rest zijn er niet super veel dingen die echt heel handig zijn naar mijn mening. Zelf ben ik nu mn eigen clutch mode macro aan het maken, en dan ook 1tje die automatisch aangaat als ik de enige ben die nog leeft. (Is een vervelend werkje)
autoexec is handig omdat je er bepaalde eigen settings in kan zetten, als je je cfg laat syncen met de cloud krijg je vaak oude settings terug die je veranderd hebt.
Wil je zeker zijn van een goed cfg is gewoon cloud sync uitzetten en je cfg voor de standaard settings houden, een autoexec maken voor je eigen settings en dan beide cfg's op read-only zetten.

op deze manier kan er ook niets veranderd worden, bij 1.6 was het nogal vaak dat je van een cheeky server settings meekreeg en dat fuckde je game nogal op. weet niet of dat ook met go is maar read-only is een verzekering van een altijd zelfde cfg.

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
markdm schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 12:30:
Gisteren weer een waardeloze dag gehad, eerst tegen 5 smurfs (een potje tegen 3 en daarna een tegen 2) en de match erna met 2 idioten in mijn team die niet wisten wat communicatie inhoud. De eerste nog net gewonnen, de 2e 16-11 verloren (dus niet zo erg) en de laatste werden we verassend genoeg dik ingemaakt. Ik heb alle keren goed mee gespeeld maar nog steeds een derank.

Daar bovenop nog heel veel problemen met csgo, konden we geen lobby joinen/maken en toen ik klaar was met een match kreeg ik een cooldown van 9 minuten omdat ik nog in een andere match zou zijn. :(

Thanks Volvo :(
Ik was gisteren ook deranked naar 3x match verloren te hebben eerste 2 matches gingen nog wel maar die 3de och ... k:d van 1:3 ¬¬/ mede omdat tegenstander op wonderbaarlijke wijze maar niet dood wilde na 3x mag geleegd te hebben op hem...

Add me on Steam

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
En BEDANKT volvo ... http://blog.counter-strike.net/index.php/2015/03/11514/ nu kan ik mijn dedication niet waarmaken ¬¬ bied die pins ook gewoon aan op steam...

Add me on Steam

• Junia
Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 21:34:
Hoi!

Om maar gewoon het eruit te gooien; ik ben op zoek samen met een vriend naar wat mensen geintereseerd om samen wat MM te gaan spelen, en uiteindelijk de switch te maken naar ESEA/Faceit als we het allemaal een beetje met elkaar kunnen vinden! We zijn samen DMG op dit moment op het randje van rank up. ik heb vroeger nog op aardig niveau gespeeld in Treishmachines maar ben daarna voor een lange tijd gestopt geweest.. Voeg me even toe op steam als je geintereseerd bent en we gaan gewoon lekker wat potjes doen en zien wel waar het schip strand!

Ik heb je toegevoegd (bigcheese).

• Junia
Geen idee of er animo voor is, maar hier is een deel van mijn config die ik sinds 1.5 gebruik :p
Onderstaande is met name handig voor de mensen die nog niet bekend zijn met de console en het editten van je config.

Je config kun je vinden onder \Steam\SteamApps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo\cfg\config.cfg ---> openen met notepad o.i.d.

bind "INS" "buy vesthelm; buy vest"
bind "HOME" "buy hegrenade"
bind "END" "buy defuser"
bind "PGUP" "buy flashbang"
bind "PGDN" "buy deagle"
bind "F5" "buy m4a1"
bind "F6" "buy ak47"
bind "F7" "buy p90"
bind "F8" "buy awp"

Je kan kiezen om bovenstaande rechtstreeks in je config te plakken, maar je kan natuurlijk ook de F(nummer) knoppen aanpassen. Als je bovenstaande commando's intypt in je console, dan worden deze (mits je config niet op readonly staat) in je config opgeslagen.

Sommige binds zouden eigenlijk beter kunnen, zoals F5 zou eigenlijk "buy m4a1; buy ak47" moeten zijn, zodat je met F5 een rifle koopt ongeacht welk team je bent. Bij de insert/del/home knoppen etc zitten eigenlijk alle utilities m.u.v. smoke. Die zou je nog op del kunnen zetten.

Bij de INS bind ("buy vesthelm; buy vest") is te zien dat er eerst een kevlar + helm wordt gekocht, gevolgd door enkel een vest. Dit zorgt er voor dat wanneer je kevlar wil kopen maar niet genoeg hebt voor een kevlar+helm dat je enkel het vest koopt.

Misschien heeft iemand hier iets aan :)

[ Voor 9% gewijzigd door Junia op 07-03-2015 12:57 ]

• _A3

_A3

wambamNL schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 11:03:

Zie dat het niet veel uit maakt, maar puur eigen voorkeur.

Voor het kopen met knoppen lijkt me toch wel een stukje sneller zeker als je redelijk wat koopt. Daarom voor de meeste zaken hier nu ook keys toegewezen.

Crosshair had ik al aangepast. Volgens mij ook na een tip van hier.
ak0nnmgn schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 11:22:
[...]

autoexec is handig omdat je er bepaalde eigen settings in kan zetten, als je je cfg laat syncen met de cloud krijg je vaak oude settings terug die je veranderd hebt.
Wil je zeker zijn van een goed cfg is gewoon cloud sync uitzetten en je cfg voor de standaard settings houden, een autoexec maken voor je eigen settings en dan beide cfg's op read-only zetten.

op deze manier kan er ook niets veranderd worden, bij 1.6 was het nogal vaak dat je van een cheeky server settings meekreeg en dat fuckde je game nogal op. weet niet of dat ook met go is maar read-only is een verzekering van een altijd zelfde cfg.
Deze op[tie zal ik gaan gebruiken. Geeft mij het meeste vertrouwen. Dank.
_A3 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 13:53:
[...]

Zie dat het niet veel uit maakt, maar puur eigen voorkeur.

Voor het kopen met knoppen lijkt me toch wel een stukje sneller zeker als je redelijk wat koopt. Daarom voor de meeste zaken hier nu ook keys toegewezen.

Crosshair had ik al aangepast. Volgens mij ook na een tip van hier.

[...]

Deze op[tie zal ik gaan gebruiken. Geeft mij het meeste vertrouwen. Dank.
Tuurlijk is kopen met knoppen sneller. ik heb niet goed uitgelegd wat ik bedoelde. Als je gewoon via buy menu koopt door te klikken kan je makkelijk binnen de freezetime klaar zijn. Ik sta ook al doe ik een full buy met klikken de helft van de freeze time stil met een knife in mn handen. Na een tijdje weet je precies waar welk wapen zit en die je al je klikjes op muscle memory ;) tis net zoals de autoexec config geval een kwestie van voorkeur.

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:50
Het is niet alleen sneller, ook veel makkelijker. Met één ram op de numpad heb ik een full buy.
Ik kon het toch niet laten en heb daarnet 2 lekkere competitive potjes gespeeld... :P

Maar ik vroeg me af hoe je kan oefenen met de recoil van de AK47 te controlen? Ik heb oa gewoon tegen een muur geoefend maar dit werkte niet echt, ook via imgur heb ik wat .gif'jes gevonden die de recoil lieten zien en het je liet nadoen maar dit werkte ook niet echt....

Nu heb ik nog erg vaak dat als ik bv. ben geflanked ik er wel 1 kan killen maar de tweede heeft zich dan al heeft omgedraaid en me instadood heeft gemaakt door een headshot. Eigenlijk moet ik dan ook gelijk voor de headshots gaan maar dit is nog niet een echte reflex, hoewel het al wel komt.

Speelt dan ik het lekkerste met de M4A1-S.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 21:34:
Hoi!

zal je morgen eens toevoegen ben zelf ook opzoek naar mensen maar ikspeel al op esea en bevalt zeer goed (thebearnl) rank mm dmg le maar heb al weer een paar weken geen mm gedaan (heb ook een eigen ts )
gr gerard
Frustrerend dit... had bijna m'n eerste ace/clutch maar 1 iemand had nog 3 health left :c . Ging echt zeer lekker laatste potje, jammer dat er weer zo'n retarted Rus/Pool/weet ik wat besloot om te leaven. Zijn er meer silver 2's hier die samen willen spelen?

• xDiglett
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-11 12:11
Junia schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 12:16:
Geen idee of er animo voor is, maar hier is een deel van mijn config die ik sinds 1.5 gebruik :p
Onderstaande is met name handig voor de mensen die nog niet bekend zijn met de console en het editten van je config.

Je config kun je vinden onder \Steam\SteamApps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo\cfg\config.cfg ---> openen met notepad o.i.d.

bind "INS" "buy vesthelm; buy vest"
bind "HOME" "buy hegrenade"
bind "END" "buy defuser"
bind "PGUP" "buy flashbang"
bind "PGDN" "buy deagle"
bind "F5" "buy m4a1"
bind "F6" "buy ak47"
bind "F7" "buy p90"
bind "F8" "buy awp"

Je kan kiezen om bovenstaande rechtstreeks in je config te plakken, maar je kan natuurlijk ook de F(nummer) knoppen aanpassen. Als je bovenstaande commando's intypt in je console, dan worden deze (mits je config niet op readonly staat) in je config opgeslagen.

Sommige binds zouden eigenlijk beter kunnen, zoals F5 zou eigenlijk "buy m4a1; buy ak47" moeten zijn, zodat je met F5 een rifle koopt ongeacht welk team je bent. Bij de insert/del/home knoppen etc zitten eigenlijk alle utilities m.u.v. smoke. Die zou je nog op del kunnen zetten.

Bij de INS bind ("buy vesthelm; buy vest") is te zien dat er eerst een kevlar + helm wordt gekocht, gevolgd door enkel een vest. Dit zorgt er voor dat wanneer je kevlar wil kopen maar niet genoeg hebt voor een kevlar+helm dat je enkel het vest koopt.

Misschien heeft iemand hier iets aan :)
Of je kan ze zelf generaten:
http://csgobuynds.com/buy-binds-generator.html#/skg

• CykkVii
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 15:07
Nieuw filmpje afgemaakt :D

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=WDfROk9pv8k]

[ Voor 26% gewijzigd door CykkVii op 08-03-2015 01:10 ]

• _A3

_A3

Brogala schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 22:05:
Frustrerend dit... had bijna m'n eerste ace/clutch maar 1 iemand had nog 3 health left :c . Ging echt zeer lekker laatste potje, jammer dat er weer zo'n retarted Rus/Pool/weet ik wat besloot om te leaven. Zijn er meer silver 2's hier die samen willen spelen?
Ik ben ook een Silver 2. Voeg me maar toe op Steam.
Steam naam DutchFarmer
_A3 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 09:40:
[...]

Ik ben ook een Silver 2. Voeg me maar toe op Steam.
Steam naam DutchFarmer
Done, mijn naam is 'itsgerben'. Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe je samen met iemand een competitive match kan spelen? Op google vind ik alleen hoe je samen met vrienden tegen bots speelt, of hoe je je eigen server host. Niet hoe je heel simpel met een vriend samen in een team zit tijdens een competitive.

Ik dacht dat je dan een lobby moest maken?

Net trouwens een heerlijk potje competitive gespeeld, waar ik mijn eerste ace binnen heb gehaald na 45 uur spelen :9~

[ Voor 8% gewijzigd door Brogala op 08-03-2015 10:01 ]

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-10 07:41

Silence

Godlike

Brogala schreef op zondag 08 maart 2015 @ 10:00:
[...]

Done, mijn naam is 'itsgerben'. Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe je samen met iemand een competitive match kan spelen? Op google vind ik alleen hoe je samen met vrienden tegen bots speelt, of hoe je je eigen server host. Niet hoe je heel simpel met een vriend samen in een team zit tijdens een competitive.

Ik dacht dat je dan een lobby moest maken?

Net trouwens een heerlijk potje competitive gespeeld, waar ik mijn eerste ace binnen heb gehaald na 45 uur spelen :9~
Gewoon invite doen op vriend zijn naam dan krijg je lobby, kies je competitive en klaar

Inventaris - Steam

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-10 07:41

Silence

Godlike

Best lage ranks of niet? zelf sta je ook veel stil en grote sprays.

Inventaris - Steam

• Crotchy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-03 08:56
crosshair placement..?

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:01
Haha laat die arme jongen even in zijn waarde mensen!

• CykkVii
Silence schreef op zondag 08 maart 2015 @ 10:04:
[...]

Best lage ranks of niet? zelf sta je ook veel stil en grote sprays.
DMG. Als je dat laag vind. Aim boven sidestepping. Also niks mis met full spray als je het beheerst.

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11 10:56
no way dmg, max gn3

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

• CykkVii
Wat is daar mis mee als ik vragen mag? :+

(kritiek is welkom hoor) alleen zie ik niet waarom ik alles moet pre-aimen als de kogels op een flinke afstand nogal klimmen na 3 schoten.

• CykkVii
Voeg me maar toe hoor, http://steamcommunity.com/id/youarepeniss/
Momenteel wel een CD te pakken. Maarja, gezien mensen niks geloven en alleen maar bashen (lijkt me vrij onnodig als de kritiek liever om de edit gaat)

Alsjeblieft: http://i.imgur.com/FjQROJU.png

[ Voor 26% gewijzigd door CykkVii op 08-03-2015 13:18 ]

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-11 12:15

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Welke monitor gebruiken jullie als jullie gamen? (CS:GO natuurlijk ook :P )

Review QNAP TS-230 NAS

Pagina: 1 ... 81 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic