X-Life 18 - Nucleair Reaction - 28-30 augustus Vorige deel Overzicht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

• hubris
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-08-2024

hubris

Sommige dingen zijn zo goed als vanzelfsprekend. De zon komt elke dag op. Een uur na elf uur is het twaalf uur. Belastingen moeten betaald worden. Na X-Life 17 komt X-Life 18.

Na een succesvolle editie in 2014 kan het natuurlijk niet anders dan dat we in 2015 opnieuw vol gas gaan geven om een knallend X-Life neer te zetten. Maar hoe hard wij ook ons best doen, er is natuurlijk geen X-Life mogelijk zonder bezoekers.

Dus stuur je man/vrouw naar een kuuroord, breng je hond/kat/konijn naar 't asiel, zadel je (schoon)ouders op met de kinderen, trommel je beste vriend(inn)en op en kom 28 tot en met 30 augustus 2015 lekker gamen in Beuningen!

Info
Van: 28 augustus 16:00
Tot: 30 augustus 18:00
Waar: De Tinnegieter in Beuningen. Googlemaps
Wie: 120 gamers
Kosten: 29,68€ of 35€ aan de deur.

De komende 2 weken (tot en met 18 april) is er voor de earlybird een kortingsactie, waarbij je maar 25 euro betaald voor het hele weekend. Jezelf inschrijven kan op de inschrijfpagina en als je met iDeal betaalt kun je gelijk een plek kiezen op de plattegrond.

Competities
Uiteraard is een lan niet compleet zonder competities, dus ook dit jaar is er weer genoeg te gamen.
De competities die we dit jaar gaan houden zijn;
League of Legends, 5vs5
CS GO, 5vs5
UT 2004 1vs1
X-Life Movie Trivia (teams van 2)
Distance
Kolonisten van Catan (bordspel)

Uiteraard is het geen echte competitie zonder prijzen, we zijn hard bezig met het regelen van de prijzenpakketten en zullen ook in dit topic bekend gemaakt worden.

Over X-Life
X-Life 18 is al weer de 32e lanparty die stichting X-Life organiseert. Naast de grote edities in de zomer zijn er ook kleinere edities die rond kerstmis plaatsvinden. Inmiddels bestaan we een kleine 20 jaar, en daarmee een van de oudste (zo niet dé oudste) organisatie van Nederland. Met 120+ plekken zijn we niet de allergrootste, maar het draait bij X-life vooral om er een gezellig weekend van te maken, waar vrienden samenkomen om te gamen, te ouwehoeren en net te doen waar ze zin in hebben. En hierdoor onstaat een leuke informele sfeer waar we graag aan vasthouden.

X-Life 18 is alweer de derde editie in de Tinnegieter in Beuningen, een prima zaal met lekker veel ruimte, een goede slaapzaal, sanitaire voorzieningen, op slechts een paar minuten lopen van het centrum en voorzien van een goed eigen catering, maar schappelijke prijzen.

Ieder jaar zijn er de nodige tweakers die X-Life ook een bezoekje brengen, dus ik ben benieuwd welke bekende gezichten ik dit jaar weer tegen ga komen :)

Met toestemming van de modjes \o/

[ Voor 4% gewijzigd door hubris op 31-07-2015 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09 22:17
Het klinkt echt heel leuk! :)
Ik zal kijken of ik er met hetzelfde groepje van the-party naartoe kan gaan, lijkt me wel weer gezellig.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
markdm schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:27:
Het klinkt echt heel leuk! :)
Ik zal kijken of ik er met hetzelfde groepje van the-party naartoe kan gaan, lijkt me wel weer gezellig.
Zou erg leuk zijn.

Als je nog gebruik wilt maken van de vroegboekkorting dan heb je nog t/m komend weekend, daarna wordt het wat duurder.
Het loopt al vrij aardig, waarschijnlijk kunnen we komende week al een eerste sponsor aankondigen, maar zodra details bekend zijn dan verschijnen die hier vanzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Typisch, waarom zie ik dat onderschrift van jouw nu net 3 dagen na de 18e :P
Blijft een van de gezelligste lans die ik ken, dus count me in.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Geen idee, heb 't er toch al effe staan ;)

Maar uiteraard tof dat je er ook weer bij bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Wambam en ik gaan ook mee! Nu hopen we nog wat mensen van het csgo forum over te halen om ook nog mee te doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Het is eventjes stil geweest rondom de lanparty, niet dat er niets is gebeurd, sterker nog, we zijn druk bezig met de voorbereidingen ervan, en alles verloopt weer lekker voorspoedig.

Inmiddels zijn de games bekend die als competities gespeeld gaan worden:

League of Legends 3 vs 3
Unreal Tournament 2k4 1 vs 1
Counterstrike Global Offensive 5 vs 5

Hearthstone: Heroes of Warcraft
Kolonisten van Catan (offline)
X-Life Movie Trivia

Mystery compo

We zijn druk bezig met het regelen van prijzen, de prijzenpot loopt inmiddels al aardig vol, en we zullen snel de eerste prijssponsoren aan kunnen kondigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
Mehh, nog niet heel veel posts hier zeg :P
Wel jammer dat al die LAN toernooien allemaal in het zuiden liggen, waarom nooit in Groningen :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Jammer van de weinig reacties hier ja. Maar er gaat al een team vanuit het tweakers csgo forum!

[ Voor 3% gewijzigd door markdm op 01-08-2015 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
rolandos582 schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 00:30:
Mehh, nog niet heel veel posts hier zeg :P
Wel jammer dat al die LAN toernooien allemaal in het zuiden liggen, waarom nooit in Groningen :+ :+
Meestal is het zo dat een maandje voor de lan het wat drukker wordt (iig op het X-Life forum), omdat dan iedereen er zin in begint te krijgen.

Geen idee waarom er eigenlijk weinig lan's zijn in het noorden, misschien omdat er de laatste jaren sowieso niet zo heel veel lanparties meer te vinden zijn in Nederland. Als je een leuke weet dan hoor ik het graag, vind het niet zo'n punt om een stukje te rijden.
markdm schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 00:33:
Jammer van de weinig reacties hier ja. Maar er gaat al een team vanuit het tweakers school forum!
Ow gaaf :D
Waar zitten jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
We zitten op plaats 90, 93, 97, 99 en 101.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
markdm schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 19:38:
[...]

We zitten op plaats 90, 93, 97, 99 en 101.
Ah gezellig. Ik zag al een aantal namen op het lijstje die me niet bekend voorkwamen (eerste keer X-Life voor jullie?). Weet ik ook gelijk waar die vandaan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
TERW_DAN schreef op zondag 19 juli 2015 @ 20:23:
[...]

Ah gezellig. Ik zag al een aantal namen op het lijstje die me niet bekend voorkwamen (eerste keer X-Life voor jullie?). Weet ik ook gelijk waar die vandaan komen :)
Dit is voor ons allen de eerste keer op X-Life. Ik heb ook nog niet zo veel ervaringen met lans (hiervoor alleen nog maar naar the-party geweest 1 keer) maar we hebben er wel allemaal erg zin in! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Topicstarter
The Party is wel heel iets anders dan X-Life.

Vorig jaar nog op The Party geweest, was ook wel tof. Wel erg massaal. Ondanks dat het zo groot is zit je eigenlijk met je eigen vrienden te gamen. X-Life is wat gemoedelijker en wat meer met anderen. :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Mojo schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 13:12:
The Party is wel heel iets anders dan X-Life.

Vorig jaar nog op The Party geweest, was ook wel tof. Wel erg massaal. Ondanks dat het zo groot is zit je eigenlijk met je eigen vrienden te gamen. X-Life is wat gemoedelijker en wat meer met anderen. :)
Klink wel erg leuk, lijkt me dan inderdaad gezelliger dan op The Party, alhoewel dat ook wel erg gezellig met ons groepje was hoor. Verder hoop ik dan wel dat ik veel met de rest om kan gaan als nieuweling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Het leuke aan X-Life is juist omdat het wat kleinschaliger is dan The Party dat je wat makkelijker met verschillende (groepjes) mensen aan de praat raakt.

Er zijn genoeg mensen die in hun eentje naar X-Life gaan (en ook voor de eerste keer) en een geweldig weekend hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubris

hubris

X-Life Crew

Topicstarter
Er zijn weer wat gave updates, die ik natuurlijk graag op een rijtje zet voor jullie.

Competities zijn bekend
Twee competities hadden we nog niet aan jullie voorgesteld, zodat we wat meer tijd zouden hebben om ze rond te krijgen. Gelukkig is dat inmiddels gelukt en mogen we twee vette games aankondigen.

De eerste daarvan is waarschijnlijk een bekende. Op X-Life 18 gaan we het namelijk tegen elkaar opnemen in het bordspel Kolonisten van Catan. Weg met die pc, eruit met die console, gewoon die-hard dat bordspel ownen! O+

De tweede 'mysterycompo' is Distance. Distance is een niet-zo-alledaagse racegame die momenteel verkrijgbaar is als 'early access' op Steam. De variant die we als competitie gaan spelen is Reverse Tag. Dat betekent dat iedereen moet proberen de 'haas' te pakken te krijgen. Is dat geluk, dan ben jij de haas. De eerste die in totaal 3 minuten haas is geweest wint de game.

Afbeeldingslocatie: http://x-life.nl/storage_common/distance-logo.png

Omdat nog niet veel mensen Distance hebben is het misschien een beetje een bijzondere keus voor een compo. Daar hebben we een oplossing voor gevonden! Je hoeft Distance niet te kopen, maar...
iedere deelnemer aan X-Life 18: Nuclear Reaction krijgt de game gratis!

Alleen als je wilt oefenen van tevoren moet je misschien even langs de Steam Store.

Aangekondigde sponsoren
In de afgelopen weken hebben we al een aantal sponsoren bekend gemaakt. Een korte opsomming:Prijzenpakket voor League of Legends
Tot slot hebben we zojuist bekend gemaakt dat een gulle gever dikke prijzen beschikbaar heeft gesteld voor de League of Legends 3vs3 competitie. De winnaars gaan bijvoorbeeld naar huis met o.a. 3200 RP en een vette Ryze skin!
Een compleet overzicht kan je vinden op http://x-life.nl/news/398...en-voor-league-of-legends.

Inschrijven
Mocht je per ongeluk nog niet zijn ingeschreven voor X-Life 18, dan kan je dat natuurlijk snel oplossen op http://x-life.nl/inschrijven!

X-Life crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
hubris schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 18:03:

De eerste daarvan is waarschijnlijk een bekende. Op X-Life 18 gaan we het namelijk tegen elkaar opnemen in het bordspel Kolonisten van Catan. Weg met die pc, eruit met die console, gewoon die-hard dat bordspel ownen! O+

[...]

Omdat nog niet veel mensen Distance hebben is het misschien een beetje een bijzondere keus voor een compo. Daar hebben we een oplossing voor gevonden! Je hoeft Distance niet te kopen, maar...
iedere deelnemer aan X-Life 18: Nuclear Reaction krijgt de game gratis!

Alleen als je wilt oefenen van tevoren moet je misschien even langs [url="http://store.steampowered.com/app/233
Klinkt erg leuk! :)
Distance ziet er erg leuk uit dus heb wel zin in de competitie. Verder is Kolonisten van Catan het enige bordspel wat ik speel (doe het vaak in de vakantie) dus dat komt ook goed uit!
Is het trouwens alleen het basisspel of ook met uitbreidingen? Anders kan ik ook een bord met de Zeevaarders en Kooplieden en Barbaren meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubris

hubris

X-Life Crew

Topicstarter
In verband met de lengte van de potjes houden we 't bij de basisversie, maar ontzettend bedankt voor je aanbod!

Buiten de competitie om is er natuurlijk ruimte genoeg om met uitbreidingen te spelen :)

X-Life crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
hubris schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 21:32:
Buiten de competitie om is er natuurlijk ruimte genoeg om met uitbreidingen te spelen :)
Sowieso neem ik nog een krat mee vol met bordspellen (naast Kolonisten dan), genoeg te doen terwijl ik NIET achter mijn PC zit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Topicstarter
Morgen beginnen met opbouwen, we hebben er zin in!

Uiteindelijk is het e.e.a. nog redelijk aangetrokken tot 99 inschrijven. Maar er zijn nog plekjes over dit weekend. :z

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
En misschien ook leuk om even te vermelden dat we een aantal leuke sponsoren hebben gevonden die prijzen voor X-Life ter beschikking hebben gesteld, die te winnen zijn met de diverse competities.

Afbeeldingslocatie: http://x-life.nl/images/banners/x_life_yoast_155x48.png

Van Yoast hebben we dit jaar alle prijsbekers voor iedere competitie gekregen, zodat je niet alleen met een leuke prijs naar huis gaat, maar ook nog een toffe prijsbeker als aandenken.

Afbeeldingslocatie: http://x-life.nl/images/banners/avm_fritz_banner_200_62px.png

Daarnaast heeft Fritz 2 van onze competities voorzien van hele leuke prijzen (waaronder een FRITZ!Box 7490, een FRITTZ!Wlan Repeater 1750E en een FRITZ!Box 4020).

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Y118aSJsoGwkhMhzdvEeySnh/full.jpg

Naast 3 leuke ITX moederborden van ASRock heeft ASRock ook nog 2 AMD APU's ter beschikking gesteld voor onder andere de Distance compo.

Afbeeldingslocatie: http://x-life.nl/images/banners/msi.jpg

Een Z97 en H97 moederbord hebben we van MSI gekregen voor de Kolonisten van Catan competitie.

Afbeeldingslocatie: http://x-life.nl/images/banners/noctua_logo_200_62px.png

Noctua voorziet X-Life van 5 coole prijzenpakketten met producten en goodies.

Afbeeldingslocatie: http://x-life.nl/images/banners/seasonic_200-62.png

Van Seasonic kregen we een hele leuke voeding die je kunt winnen in de Kolonisten van Catan competitie.

Afbeeldingslocatie: http://x-life.nl/images/banners/mm_2010.jpg

Een van de oudste sponsoren is waarschijnlijk wel Movie Machine die ook dit keer weer het prijzenpakket van de movietrivia voor zijn rekening neemt.

Al met al hebben we toch weer een hele leuke rij prijzen weten te verzamelen voor de bezoekers, inschrijven kan nog steeds als je er kans op wilt maken.

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:36
Alles ligt al klaar hoor :)
Heb er zin in, mijn laatste lan was Drome 9 in hengelo (heeeeeeel lang geleden)

Eens kijken of wat frags kunnen maken met CSGO samen met
Failsnail,Wambam, Naifof, Whicker en Dilano

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Vandaag druk aan het opbouwen geweest, alle tafels en stoelen staan er al, stroom werkt, netwerk ligt er al deels. Vandaag nog een keertje bij mijn vrienden van ASRock langs geweest, die hadden nog een leuk moederbordje liggen, dus gewoon nog meer prijzen voor X-Life :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Ik heb er veel zin in! Nu hopen dat ik een mooi moederbord kan winnen, is een goed begin voor een desktop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Ik krijg net de nieuwsbrief van volgende keer binnen, en ik heb er nu al zin in! Met het moederbord die ik gewonnen heb met kolonisten heb ik ook meteen een nieuwe leuke pc om mee te nemen. :)

Ik ben dat weekend gelukkig vrij, dus dat komt goed uit. Het enige probleem is dat ik geen vervoer heb, omdat ik nog geen 18 ben en zelf niet kan rijden. Dus weet iemand waar ik het beste kan vragen voor carpoolen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
markdm schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 13:08:
Ik krijg net de nieuwsbrief van volgende keer binnen, en ik heb er nu al zin in! Met het moederbord die ik gewonnen heb met kolonisten heb ik ook meteen een nieuwe leuke pc om mee te nemen. :)

Ik ben dat weekend gelukkig vrij, dus dat komt goed uit. Het enige probleem is dat ik geen vervoer heb, omdat ik nog geen 18 ben en zelf niet kan rijden. Dus weet iemand waar ik het beste kan vragen voor carpoolen?
We hebben een heus X-Life carpool subforum: http://forum.x-life.nl/forum/lan-carpool (ok, er is al 4 jaar niet meer in gepost, maar voel je vrij om een nieuw topic te maken). Veel van de bezoekers hebben inmiddels of zelf een rijbewijs+auto, of hebben vaste groepjes om te carpoolen. Maar dat betekent voor jou dat de kans groot genoeg is dat er iemand een auto heeft waarmee je mee kunt rijden :)

Waar kom je vandaan eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
TERW_DAN schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 13:43:
[...]

We hebben een heus X-Life carpool subforum: http://forum.x-life.nl/forum/lan-carpool (ok, er is al 4 jaar niet meer in gepost, maar voel je vrij om een nieuw topic te maken). Veel van de bezoekers hebben inmiddels of zelf een rijbewijs+auto, of hebben vaste groepjes om te carpoolen. Maar dat betekent voor jou dat de kans groot genoeg is dat er iemand een auto heeft waarmee je mee kunt rijden :)

Waar kom je vandaan eigenlijk?
Ik kom uit Helmond, alleen ben nog te jong om zelf met een auto te kunnen rijden. Ik ga nog vragen op het counter strike topic of daarvan mensen naar X-Life gaan, kan ik misschien met iemand meerijden. Ik had ook wel dat carpool topic gezien, maar dat zag er redelijk dood uit, alleen dat ga ik dan toch wel proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
markdm schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 16:27:
[...]

Ik kom uit Helmond, alleen ben nog te jong om zelf met een auto te kunnen rijden. Ik ga nog vragen op het counter strike topic of daarvan mensen naar X-Life gaan, kan ik misschien met iemand meerijden. Ik had ook wel dat carpool topic gezien, maar dat zag er redelijk dood uit, alleen dat ga ik dan toch wel proberen. :)
Ik heb zo geen idee of er ook X-Lifers uit die hoek komen eigenlijk
Maar probeer iig het carpooltopic eens, misschien dat 't helpt :)
Pagina: 1