[Lanparty] X-Life 17 - 22/24 augustus - Lans vs Zombies Vorige deel Overzicht Laatste deel

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:15

dion_b

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

• hubris
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-08-2024

hubris

Ook dit jaar staat er weer een editie van X-Life in de planning. De 17e om precies te zijn. Omdat tegenwoordig alles en iedereen wel iets met zombies doet kunnen wij natuurlijk niet achterblijven, vandaar het thema 'Lan's vs Zombies'.

De locatie is dezelfde als vorig jaar, sporthal de Tinnegieter in het Gelderse Beuningen, die plaats biedt aan zo'n 175 lanners. De sporthal ligt gunstig bij het centrum van Beuningen met winkels op loopafstand, genoeg plek om (gratis) te parkeren en binnen is er ruime plek om te lannen, een ruime (aparte) slaapzaal, douches en een goede catering met betaalbare prijzen. Daarnaast is het toegestaan om eigen eten en drinken mee te nemen.
Naast een snel Gigabitnetwerk is er een goede internetverbinding, zodat er geen problemen zijn met games die internet vereisen om te kunnen spelen. De switches zijn gesponsord door Extreme Networks en bieden X-Life een mooi eigen netwerk. Voor de volledige specs kun je altijd even hier kijken

Natuurlijk willen jullie allemaal weten wanneer dit feestje plaatsvindt, al had de oplettende lezer natuurlijk allang de topictitel gelezen.
De lan begint om 16:00 uur op vrijdagmiddag 22 augustus en duurt tot zondagavond 24 augustus.
De precieze locatie is:
De Tinnegieter
Leigraaf 2
6641DH Beuningen

Googlemaps

Momenteel zijn we druk bezig met de voorbereidingen, maar natuurlijk kunnen we wel alvast wat meer vertellen. De inschrijvingen zijn open, en inschrijven kan hier. Inschrijven kan tot 21 augustus en kost 29,67. Mocht je op het allerallerlaatste moment nog willen komen kan dat ook als er nog plek is, de prijs ligt dan wel wat hoger, namelijk 35 euro.
De betaling kan heel handig via iDeal, dan kun je gelijk een plekje kiezen.
Bezoekers die overdag even willen komen buurten zijn uiteraard ook welkom, en hoeven geen entree te betalen.

Een lan zonder competities is het natuurlijk niet helemaal, dus die ontbreken deze X-Life ook niet. De competities met bijbehorende sponsors staan nog niet allemaal vast, maar gaandeweg zullen deze ook hier bekend gemaakt worden.

De eerste competitie die nu al wel bekend is is de ASRock Hedgewars competitie.
Afbeeldingslocatie: http://x-life.nl/storage_common/asrock_banner2.png

ASRock stelt 3 moederborden ter beschikking voor deze LAN, namelijk een FM2A78M Pro4+, een FM2A78M-HD+ en een FM2A55 Pro+.

Verdere competities worden later bekend gemaakt, maar ga er in elk geval vanuit dat het diverse spellen zijn, zodat er natuurlijk voor ieder wat wils inzit.

Voor meer informatie kun je natuurlijk altijd een kijkje nemen op de X-Life website, en niet alleen voor info over de lan, maar ook om gezellig rond te hangen in 't forum of op het weblog als je daar zin in hebt.

En als laatste dank aan de spielerijmods voor de toestemming voor dit topic.

[ Voor 8% gewijzigd door TERW_DAN op 05-05-2014 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koozza
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09 20:54

Koozza

Wรข voor drop? GAS Dโ€™ROP!

Aah nice, Ik ben zeker van de partij! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

En als laatste dank aan de spielerijmods voor de toestemming voor dit topic.
*bevestigt toestemming*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubris

hubris

X-Life Crew

Topicstarter
Wil je mee bepalen welke competities er gespeeld worden op X-Life 17?
Dat kan! O+

Ga naar www.x-life.nl, vul de poll in en drop je favoriete game(s) in de comments.

X-Life crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:34

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

*genoteerd in agenda*

Kleine lans hebben toch een charme wat ik bij grote evenementen mis, ik zal even kijken of ik dan erbij kan zijn!

Edit: Account vast aangemaakt en profiel braaf ingevuld O-)

Meer ๐•„๐”ผ๐•Œ๐•‚, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Mortum schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 23:05:
*genoteerd in agenda*

Kleine lans hebben toch een charme wat ik bij grote evenementen mis, ik zal even kijken of ik dan erbij kan zijn!

Edit: Account vast aangemaakt en profiel braaf ingevuld O-)
X-Life draait dan ook vooral om de gezelligheid eigenlijk, je ziet juist dat een groot deel van de bezoekers het wel leuk vinden om te gamen, maar niet de mensen zijn die 48 uur lang alleen maar achter hun PC hangen. Het meerendeel komt gewoon voor de gezelligheid, om een beetje te gamen (al dan niet achter de PC, vorig jaar hebben we lekker in 't zonnetje Ticket to Ride en Ninja Burger zitten spelen) en wat te socializen.

En dat vind ik zelf ook wel een van de charmes van deze lanparty. Zou leuk zijn als je kan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Het lijkt me wel eens leuk, om een 'echte' maar niet te grote LAN-party te bezoeken. Moet er wel een keer van komen denk ik zo! 8)

Qua games is het zo van, zie maar wat je speelt? Behalve de games voor de competitie natuurlijk, al lees ik nergens welke games dat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Wat games betreft is het inderdaad zo dat er gespeeld wordt waar je zin in hebt. Natuurlijk zijn er de klassiekers die altijd wel gespeeld worden, zoals flatout 2, unreal tournament, blur, blobby volley, call of duty (2), worms en nog meer bekende games. Maar er duiken altijd wel nieuwe games op die dan weer veel gespeeld worden, het is maar net waar we zin in hebben.

Momenteel staat Hedgewars er als compogame, maar in de komende tijd worden er nog wel een paar meer aangekondigd (ik geloof dat Fifa, Counterstrike en de jaarlijkse eigengebouwde Moviequiz dit jaar weer langs zullen komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Topicstarter
Er zal ongetwijfeld ook veel LoL gespeeld worden. Zowel lokaal als met elkaar op internet.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Inmiddels zijn we een tijdje verder met het organiseren, en we kunnen inmiddels weer wat sponsoren en competities aankondigen.

Zoals ieder jaar is de moviequiz weer een vast onderdeel, deze wordt gesponsord door Moviemachine. Wat de prijzen precies zijn is voor ons ook altijd nog een beetje een verrassing, maar het is ieder jaar een leuk prijzenpakket gevuld met films en filmgoodies :)

Afbeeldingslocatie: http://x-life.nl/images/banners/mm_2010.jpg

Verder is de 2e competitie die ik nu kan aankondigen. Fifa 14. En deze wordt gesponsord door niemand minder dan Cooler Master, met 3 leuke prijzen
1e prijs: Cooler Master Ceres 500 Headset
2e prijs: Cooler Master Devastator combo (Keyboard & mouse)
3e prijs: Cooler Master Alcor mouse

Afbeeldingslocatie: http://x-life.nl/images/banners/coolermaster_200_62.jpg

Wat ik verder nog kan verklappen, zonder dat ik al teveel in details kan treden is dat er nog wat leuke acties aankomen voor de ingeschreven en betaalde bezoekers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubris

hubris

X-Life Crew

Topicstarter
Inmiddels zijn er al weer wat nieuwe sponsoren aangekondigd, deze zullen we binnenkort uitgebreid toelichten in dit topic.

Maar wat voor veel gamers nog veel belangrijker is...
de lijst met competities staat online!

Inschrijven kan gelukkig nog steeds op X-Life.nl :*)

X-Life crew

Pagina: 1