[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.859 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 15:32

Momentumlol

Car Fanatic

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:31:
[...]

Ja maar dat was ook wel zwaar irritant zeg! :9

Maar ik lees zojuist iets over Ghosting=cheaten. Ik zit vaak met mijn vrienden op skype met CS:GO, en inderdaad als er 1tje met mij meekijkt roept die soms het e.e.a. Maar valt dit onder cheaten? Ik snap, nu ik er pas over nadenk, dat het misschien niet fair is aangezien de teamgenoten dood zijn. Maar iedereen kan dit doen.

I'm confused... :?
Dit wordt misschien gezien als cheaten in publics... dat is omdat vaak beiden teams alle spelers op de kaart kunnen zien wanneer je dood bent. daarom kan de ene die dood is dan de posities van de spelers van het andere team ''verraden''. Het is eigenlijk een soort fout in het development van de game waar je misbruik van zou maken.. maar om het nou cheaten te noemen vind ik een beetje ver gaan.

En zoals je zelf al zegt: iedereen kan dit doen.

Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't Is lam maar geen cheaten, als je eruit wordt getrapt omdat mensen het in de gaten hebben, tja :) Daarom is deze optie bij matches ook gedisabled en loopt de TV-stream wat achter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OOhh oke.

Maar wij doen alleen comp matches en dan kan je toch alleen maar bij je eigen team mee kijken en heeft dit dus vrijwel geen effect. Anders zouden ze toch de speakbutton moeten stoppen om het moment dat je niet meer mee doet?

Ik zit eigenlijk nooit in casual games.

thx voor de opheldering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:39:
OOhh oke.

Maar wij doen alleen comp matches en dan kan je toch alleen maar bij je eigen team mee kijken en heeft dit dus vrijwel geen effect. Anders zouden ze toch de speakbutton moeten stoppen om het moment dat je niet meer mee doet?

Ik zit eigenlijk nooit in casual games.

thx voor de opheldering!
In comp maakt het inderdaad niks uit. Degene die dood is ziet evenveel als iemand die speelt, dus iets 'voorzeggen' kan niet. En het is juist teamspel om te zeggen waar iemand zit, als je wordt doodgeschoten.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Laatst online: 25-02 14:13
Eindelijk tijd om te spelen is dat kut steam weer down...:-(

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 11:32
Hmmm, weer een paar potjes gespeeld inmiddels. Gaat redelijk, maar merk dat m'n systeem het maar moeizaam trekt. Zelfs met alle settings op LOW zakt de fps nog snel in het rood bij wat rook of meerdere andere spelers in beeld... Zou mijn systeem het nog aan kunnen met een kleine upgrade (videokaart?) denken jullie? Heb de Geforce erin gezet toen de oude GT stuk ging... Ik speel eigenlijk niet meer dan CS op de pc, dus als ik dat fatsoenlijk kan trekken met deze build dan graag!

Configuratie is nu:
Microsoft Windows 7 Ultimate
DualCore Intel Core 2 Duo E6700, 2666 MHz
Gigabyte GA-965P-S3
2x 1 GB DDR2-667 ECC DDR2 SDRAM
NVIDIA GeForce 210 (1 GB)
SATA SAMSUNG HD753LJ (698 GB)

Aangesloten op een:
Samsung SyncMaster T220HD/T220MD (Digital)
MX500 muis
Standaard logitech toetsenbordje

Nog te redden voor CS:GO denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
Csgo wilt veel cores en een leuke videokaart voor smokes en effecten. Toen ik een HD7770 had zakte de fps in smokes naar 60 en met mijn huidige HD7950 zie ik zelfs meer fps in smokes dan buiten smokes (200 tot 300).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De grap is csgo met name cpu limited is, veel cpu-power helpt meer dan de videokaart. Maarja, ik heb alles low staan, minder afleiding is prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren waren er weer leuke problemen in steam of CS:GO. Zit in een match wordt ik eruit gekicked samen met 3 van de tegenstander. Ook heb ik de hele avond een dikke lag gehad.
Wat vreemd is aangezien mijn systeem goed is en mijn Ping altijd laag is.

Ik heb dit soort problemen alleen met cs en ik kom er niet achter waar het in zit. Als ik de settings laag zet maakt het niks uit. Ook de instellingen voor het draaien van CS (via steam) lossen niks op.

Hebben jullie hier ook problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond had steam domweg problemen, wat de laatste tijd vrij zeldzaam is naar mijn idee. Als ik op de server zat was het wel best, maar een lobby aanmaken wilde niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tummeke393 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 19:43:
Hmmm, weer een paar potjes gespeeld inmiddels. Gaat redelijk, maar merk dat m'n systeem het maar moeizaam trekt. Zelfs met alle settings op LOW zakt de fps nog snel in het rood bij wat rook of meerdere andere spelers in beeld... Zou mijn systeem het nog aan kunnen met een kleine upgrade (videokaart?) denken jullie? Heb de Geforce erin gezet toen de oude GT stuk ging... Ik speel eigenlijk niet meer dan CS op de pc, dus als ik dat fatsoenlijk kan trekken met deze build dan graag!

Configuratie is nu:
Microsoft Windows 7 Ultimate
DualCore Intel Core 2 Duo E6700, 2666 MHz
Gigabyte GA-965P-S3
2x 1 GB DDR2-667 ECC DDR2 SDRAM
NVIDIA GeForce 210 (1 GB)
SATA SAMSUNG HD753LJ (698 GB)

...

Nog te redden voor CS:GO denken jullie?
Als je een beetje lekker wilt spelen heb je wat meer nodig dan een kleine update.
Geheugen, CPU en GPU moeten eigenlijk wel beter denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:35
Yep ging gisteren weer lekker met Steam. Uiteindelijk 1 potje kunnen spelen in 2 uur tijd. :o

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:29:
[...]

Als je een beetje lekker wilt spelen heb je wat meer nodig dan een kleine update.
Geheugen, CPU en GPU moeten eigenlijk wel beter denk ik!
Hmmja, dat wil ik dus graag weten. Ik speel echter zoals ik aangeef nooit iets anders op die pc, dus als ie CS aan kan ben ik al blij. Misschien maar een systeempje van een fanatiek gamer over nemen dan, nieuwste van het nieuwste ben ik lang geleden al mee gestopt. Wat heb je dan een beetje nodig aan specs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier die toevallig CS GO kan giften op steam? PM me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol

Momentumlol

Car Fanatic

tummeke393 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:01:
[...]

Hmmja, dat wil ik dus graag weten. Ik speel echter zoals ik aangeef nooit iets anders op die pc, dus als ie CS aan kan ben ik al blij. Misschien maar een systeempje van een fanatiek gamer over nemen dan, nieuwste van het nieuwste ben ik lang geleden al mee gestopt. Wat heb je dan een beetje nodig aan specs?
CS:GO is vooral CPU intensive. Ik weet niet wat ongeveer je budget is, maar je zult moeten kijken naar een andere CPU en een wat beter videokaart. Ik zie dat je moederbord een socket 775 is, daar kan je dan bijvoorbeeld een tweedehands Core™ 2 Quad Q8200 of Q8400 in zetten o.i.d. en dan afhankelijk van de voeding die je hebt een leuk videokaartje. Moet niet al te veel kosten denk ik. Ik denk dat je met 80 euro al een eind komt.

CPU Zie V&A: V&A aangeboden: Intel Core 2 Quad Q8200 Tray -> Q8200 voor 40 euro incl Stock koeler.

GPU staan er ook zat van op V&A, beter dan een GT210 heb je al snel.

Weet je toevallig wat voor voeding je in je PC hebt?

[ Voor 6% gewijzigd door Momentumlol op 26-08-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
[...]

Als je mobo het aan kan (moet je even uitzoeken en wellicht vereist het een bios update) kan je ook nog proberen een goedkope Q9550 quadcore over te nemen, die draaien allemaal fluitend minstens 3,4 gigaherz met een beetje OC en kunnen eigenlijke elke game vandaag de dag nog makkelijk draaien. Voor 1,5 stuiver 4 gb aan 800 mhz ram erin en een goedkoop videokaartje en je kan in totaal voor nog geen 100 euro meer dan behoorlijk CS:GO spelen heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn muis heeft het na ruim 10 jaar een keertje begeven :) haha. Had nog een oude microsoft intellimouse wireless. Maar nu blijft de muisknop steken.

Nu opzoek naar een nieuwe muis om CS:GO te spelen en WoW. Ben beetje aan het rondkijken en twijfel een beetje tussen een Razer muis en een Zowie FK 1. Iemand ervaring of tips?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:55:
[...]

Als je mobo het aan kan (moet je even uitzoeken en wellicht vereist het een bios update) kan je ook nog proberen een goedkope Q9550 quadcore over te nemen, die draaien allemaal fluitend minstens 3,4 gigaherz met een beetje OC en kunnen eigenlijke elke game vandaag de dag nog makkelijk draaien.
Nou makkelijk makkelijk dat is wat teveel gezegd. Het is sinds een update van een maand of 3 geleden dat de cpubelasting wat gezakt is waardoor ik nu behoorlijk constant iig boven de 100fps blijf (Radeon 270X in een Q9300 op 3ghz). Persoonlijk vind het onder de 80fps merkbaar minder spelen, zeker nu ik zo'n 144hz monitor heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
hmr schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:23:
Mijn muis heeft het na ruim 10 jaar een keertje begeven :) haha. Had nog een oude microsoft intellimouse wireless. Maar nu blijft de muisknop steken.

Nu opzoek naar een nieuwe muis om CS:GO te spelen en WoW. Ben beetje aan het rondkijken en twijfel een beetje tussen een Razer muis en een Zowie FK 1. Iemand ervaring of tips?
Ik heb een Razer deathadder, echt een prima muis! Heb er zo'n muismatje bijgehaald die je vast kan leggen op je bureau (en weer makkelijk eraf kan halen), met die andere heb ik geen ervaring verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:40:
[...]

Nou makkelijk makkelijk dat is wat teveel gezegd. Het is sinds een update van een maand of 3 geleden dat de cpubelasting wat gezakt is waardoor ik nu behoorlijk constant iig boven de 100fps blijf (Radeon 270X in een Q9300 op 3ghz). Persoonlijk vind het onder de 80fps merkbaar minder spelen, zeker nu ik zo'n 144hz monitor heb staan.
Haha, met geluk haal ik een redelijk steady 30fps, die regelmatig inzakt tot 15-20fps. Toch wil het nog best aardig lukken, maar lekker spelen is anders.

Tnx voor de suggesties iig, misschien vrij makkelijk om CPU, mem en GPU te upgraden dan inderdaad. Voeding is nu een LC Power LC6550 2.0, 550W. Welke videokaart zou ik dan aan moeten denken voor CS?

Wil ook best wel een iets rigoureuzere upgrade aanschaffen als dat relatief veel beter presteert voor het geld overigens, maar het moet wel leuk blijven en geen honderden euro's gaan kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Ik haal op mijn laptop 50 FPS en dat vind ik al onspeelbaar. :P
tummeke393 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:09:
[...]

Wil ook best wel een iets rigoureuzere upgrade aanschaffen als dat relatief veel beter presteert voor het geld overigens, maar het moet wel leuk blijven en geen honderden euro's gaan kosten...
Ik zou gewoon voor 200 euro een nieuw mobo+mem+graka kopen. Je gaat naar alle waarschijnlijkheid toch wel meer CS'en (:+) en een upgrade om de zoveel tijd kan geen kwaad. Het overige wat je op de computer doet zal tevens ook een stuk prettiger gaan.

[ Voor 82% gewijzigd door chaoscontrol op 26-08-2014 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Ik heb regelmatig in bijvoorbeeld deathmatch potjes dat je soms ineens een klein stapje wordt terug getelepoort ofzo. M'n ping is prima in orde, zit bijna altijd onder de 20ms. Is dit ook tickrate?

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het m'n pc is, die zou prima moeten volstaan.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:46

Hu9o

Schokkend

gisteren inderdaad vaak de melding gekregen dat de lobby niet gestart kon worden.. Kon hierdoor geen match starten of highlights terug kijken.

Na drie potjes hearthstone werkte het weer.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:30:
Het gaat niet om acties in 128sten van seconden, het gaat om de interpretatie van de data door de server omdat de tijdsintervals vrij lang zijn. Al eerder gepost, maar het illustreert het probleem heel aardig:

[video]
Dat verklaart waarom ik mis als ik raak schiet en waarom ik kills maak als ik mis op 64 tik servers :o

Op 102 en 128 tik servers is dit gezeur een flink stuk minder gelukkig :)
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:55:
Als je mobo het aan kan (moet je even uitzoeken en wellicht vereist het een bios update) kan je ook nog proberen een goedkope Q9550 quadcore over te nemen, die draaien allemaal fluitend minstens 3,4 gigaherz met een beetje OC en kunnen eigenlijke elke game vandaag de dag nog makkelijk draaien. Voor 1,5 stuiver 4 gb aan 800 mhz ram erin en een goedkoop videokaartje en je kan in totaal voor nog geen 100 euro meer dan behoorlijk CS:GO spelen heb ik het idee.
Ter info : Een G1820 maakt gehakt van een oude Q8300 en die Q9550 verzuipt over het algemeen met hedendaagse games dus als ik heel eerlijk ben : Koop gewoon een leuk setje (als het goedkoop moet) zoals i3 + Z97 + HD7950/R7 270/GT 760 of zo, want daar heb je meer aan dan hopeloos oude meuk een laatste kans geven :)

De huidige PC kan die als HTPC gebruiken of verkopen.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als je echt een beetje lekker wilt spelen heb je minimaal 60 fps nodig imo.
Dus dan zit je al gauw aan een i3/i5 of gelijkwaardig, 4GB RAM en een beetje GPU zoals een GT750.
Daar kun je dan ook nog een tijdje mee voor uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
minimale fps verschilt een beetje per persoon denk ik, ik voel "de stotters" heel erg goed onder de 100 fps.

Nou kom ik daar eigelijk nooit, maar als het onverhoopt wel gebeurt dan merk ik dat wel meteen.

[ Voor 31% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 27-08-2014 12:45 ]

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
hmm tja, misschien toch maar mobo + i5 + mem + gpu upgraden dan... Toch maar eens in aankoopadvies neuzen voor een budget game pc setup

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb zojuist een Zowie EVO EC2 CL aangeschaft! Ik hoop dat ik niet te lang bezig ben met het aanpassen van mijn game settings.

Speelde 1.6 en CS:GO nu al een erg lange tijd op dezelfde settings omdat ik altijd mijn oude muis (microsoft intelli explorer wireless) gebruikt. Die had slechts 400 dpi en mijn nieuwe muis heeft een veelvoud ervan en een stuk betere sensor.

In game altijd 1.3 tot 1.6 sensitivity gebruikt... We shall see!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
hmr schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:35:
Die had slechts 400 dpi en mijn nieuwe muis heeft een veelvoud ervan en een stuk betere sensor.
Je weet dat 95% van alle pro's met een muis speelt op 400 DPI he? Ik zeg natuurlijk niet dat je de pro's na moet doen, maar het speelt wel ontzettend fijn.

Hier speel ik mee.
Windows: 6/11
DPI: 400
In-game sens: 2.1

Belangrijkste is denk dat je een groot oppervlak hebt om je muis op te bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EricNL schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:38:
[...]

Je weet dat 95% van alle pro's met een muis speelt op 400 DPI he? Ik zeg natuurlijk niet dat je de pro's na moet doen, maar het speelt wel ontzettend fijn.

Hier speel ik mee.
Windows: 6/11
DPI: 400
In-game sens: 2.1

Belangrijkste is denk dat je een groot oppervlak hebt om je muis op te bewegen.
True. Toch de nieuwe sensor etc geeft me toch het gevoel dat ik wat moet aanpassen :). Een goede muismat heb ik al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren :). Ding is volgens mij 12 jaar oud ofzo, een Func Surface in het blauw met oranje!

Was de tijd dat ik nog lekker ging op de clanbase 2v2 NL/BE ladder :).

Anyways, over DPI heb je gewoon gelijk. Dus zal wel niet veel uitmaken dan. Gelukkig.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
http://www.hltv.org/n/13126
According to Vakarm.net, there are big changes ahead in the French scene, with Nathan "NBK" Schmitt, Adil "ScreaM" Benrlitom and Edouard "SmithZz" Dubourdeaux all out of Titan, who have apparently recruited LDLC.com trio Dan "apEX" Madesclair, Hovik "KQLY" Tovmassian and Mathieu "Maniac" Quiquerez.

Several sources have confirmed to Vakarm.net that major changes are on the horizon in the French scene, started by Titan, who have supposedly removed Adil "ScreaM" Benrlitom and Edouard "SmithZz" Dubourdeaux from the lineup.

Nathan "NBK" Schmitt followed suit and left the squad after that, with the former VeryGames squad then poaching three LDLC members - Dan "apEX" Madesclaire, Hovik "KQLY" Tovmassian and Mathieu "Maniac" Quiquerez - to complete the lineup.

NBK, ScreaM and SmithZz on their way out of Titan?

But that's not where the story ends, as two of the departed members, Schmitt and Dubourdeaux, seem to have formed a new team with former VeryGames teammate Richard "shox" Papillon, as well as with Vincent "Happy" Cervoni and Fabien "kioShiMa" Fiey.

Titan's rumored roster would be:

Kévin "Ex6TenZ" Droolans
Dan "apEX" Madesclaire
Hovik "KQLY" Tovmassian
Kenny "kennyS" Schrub
Mathieu "Maniac" Quiquerez

The other supposed roster, which doesn't have a teamname attached to it yet, would be:

Nathan "NBK" Schmitt
Richard "shox" Papillon
Fabien "kioShiMa" Fiey
Vincent "Happy" Cervoni
Edouard "SmithZz" Dubourdeaux

The next few days will show whether these rumors are true, but should they prove to be, we might see these new rosters compete already next week when FACEIT League begins.

[ Voor 96% gewijzigd door dylanvana op 27-08-2014 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Duurt het bij jullie de laatste tijd ook steeds vaker om gewoon een simpel deathmatch potje te vinden? M'n PC staat gewoon in DMZ, dus alle poorten open, maar het duurt de laatste tijd regelmatig een paar minuten voordat ik een potje DM kom, en regelmatig wordt ik dan ook nog eens in een server met alleen maar bots gedropt.

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:06
EricNL schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 20:42:
Duurt het bij jullie de laatste tijd ook steeds vaker om gewoon een simpel deathmatch potje te vinden? M'n PC staat gewoon in DMZ, dus alle poorten open, maar het duurt de laatste tijd regelmatig een paar minuten voordat ik een potje DM kom, en regelmatig wordt ik dan ook nog eens in een server met alleen maar bots gedropt.
Ja dit viel mij ook op.. lijken hoop problemen.. gelukkig ga ik volgende week lekker op vakantie dus ik hoop dat als ik terug kom (tegen eind september) alles weer soepel loopt

• Riesch
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:14
EricNL schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 20:42:
Zelfde probleem hier, comp matchmaking gaat snel maar de casual playlists is een ramp.
2/3 minuten wachten om vervolgens met bots uit te komen, CSGO sluiten en opnieuw opstarten bied soms een oplossing maar helaas vaak ook niet.

Wat ik alleen nog ellendiger vind is dat m'n Steam overlay wel werkt als ik CS:GO start, maar zodra ik een match speel deze ineens weer gesloten is. De game opnieuw opstarten geeft me weer even de overlay tot ik weer een game in duik. Braaf Steam de-installeren en opnieuw installeren heeft niets geholpen en ik kom dit probleem nergens anders tegen (?). :(

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:50
Ik weet niet goed hoe ik mij moest voelen bij deze post op hltv. Aan de ene kant ben ik blij aangezien dat Titan maar wat aan het slabakken was, aan de andere kant wil ik niet dat de enige twee Belgen zich gaan splitsen ( en dan het nieuws nog dat ScreaM misschien gaat stoppen/break ).

Maar gelukkig heeft hltv nog een fragmovie gemaakt van Cologne! Wat een epische momenten.:D

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Verwijderd

Nieuw op dit topic, zat vooral op reddit maar ik dacht het wordt eens tijd dat ik hier eens een keer kwam kijken. Iemand trouwens zin in een potje competative vanavond?

Voor de gene die de patchnotes willen van de wekelijkse update:

Via csgo_servers:

GAMEPLAY
•Added positional audio support for players using Mumble voice chat.
•Fixed case where sniper scope blur was not accurately representing full sniper weapon inaccuracy when scoped.
•Fixed a bug where in some cases a bullet didn't know it had penetrated a player hitbox if it started by penetrating another surface first and hadn't exited before "hitting" the hitbox.
•Fixed weapon damage falloff distances getting reset every time a surface was penetrated, which allowed weapons to shoot farther than they should if they penetrated an object first (like the sawedoff).
•Terminated birthday party.
•Increased Zeus price to 400.

MISC
•Fixed a regression with fov_cs_debug convar.

MAPS

Mirage
•Removed various unintended boost-spots
•Moved some flowers at top of mid

Overpass
•Updated based on feedback and observations from ESL One Cologne •Removed tall sandbags near Bombsite B which could be used to two-man boost onto and peek/shoot into T water
•Added a intended boost spot in its place, where you can two-man boost. Wall near position is bangable from both sides.
•Removed boost on green wall in playground
•Removed position on toilet mid entrance which could be used to get an angle on toilet entrance
•Fixed some spots where C4 could get stuck
•Removed grass on low cover near Bombsite A which obstructed peeking
•Changed some textures and lighting to improve visibility and reduce environment noise
•Moved lightpost at entrance to Bombsite A to remove gap
•Closed off hut at Bombsite A
•Railing outside of squeaky door no longer blocks bullets or grenades

Rush
•Various balance tweaks, optimizations and bug fixes

Insertion
•Added unique sounds for each spawn

Rumor has it:

•Note that some are reporting that Mumble's positional audio doesn't work immediately out of the box. See the wiki for info on how to enable it in GO: http://wiki.mumble.info/wiki/Games#Positional_audio

•The Zeus is here to stay

•Size is ~70 MB

• Kreekje
Het feestje is over?!? :'( Aangezien we in een potje MM redelijk hard voorstonden ( 13-2 als T op inferno ) hebben we geprobeerd om enkel maar zeus kills te maken, en dit voor 5 rondes lang ofzo :D Was wel plezant, een zeus voor 400$ kopen is veel te duur imo..

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:11:
GAMEPLAY

•Terminated birthday party.
Finally, een week is inderdaad lang genoegd :9

I'm an Ironman!

Verwijderd

Heb gehoord dat de AWP scope heel erg kut is op dit moment, we zullen vanavond wel zien. Ik ben sowieso toch niet geweldig met dat ding!

• dylanvana
YouTube: New AWP Scope

Zelfs met shift zie is de scope blurry. Dit is echt heel erg slecht. Nu ben je dus als AWPer bijna verplicht om te campen, AWP vs AWP is dus heel erg moeilijk als je wilt peeken. :S

Verwijderd

dylanvana schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:07:
YouTube: New AWP Scope

Zelfs met shift zie is de scope blurry. Dit is echt heel erg slecht. Nu ben je dus als AWPer bijna verplicht om te campen, AWP vs AWP is dus heel erg moeilijk als je wilt peeken. :S
Als Terrorist werkt de AWP dus meer in je nadeel dan in je voordeel nu.

• Kreekje
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:10:
[...]

Als Terrorist werkt de AWP dus meer in je nadeel dan in je voordeel nu.
Niet als je cs_offce of cs_assault speelt :+

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 12:33

Silence

Godlike

Kwam dit tegen, blijkt al een tijd bruikbaar te zijn. En geeft je best wel voordelen in op donkere plekken.
Hopelijk gaat valve er nog wat aan doen.

YouTube: CS:GO Fullbright Map Exploit (August 2014)

Inventaris - Steam

Verwijderd

Silencex schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:16:
Kwam dit tegen, blijkt al een tijd bruikbaar te zijn. En geeft je best wel voordelen in op donkere plekken.

Ik gebruik op dit moment Digital Vibrance Optimizer, leuk programmatje dat aan gaat als je cs:go start en uit gaat als je er uit tabbed. Is niet tegen de regels in, het speelt zo veel makkelijker en de kleuren zijn veel meer aangenaam.

EDIT: op de rechter foto zijn de settings op Low gezet en is het 4:3, als je de settings het zelfde houd als op links maar we DVO aanzet ziet het beter uit dan het origineel, vindt ik.
EDIT2: Als iemand een linkje wil voor de NVIDIA of ATI versie roep maar

Afbeeldingslocatie: http://peecee.dk/uploads/012014/final.jpg
Foto: DVO

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 11:27 ]

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Silencex schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:16:

Welnee, dit principe is zo oud als online mp fps gespeeld worden. Vanaf de eerste quakes pas ik al de settings (in-game en met extra programma's) voor optimaal zicht, zolang je geen gamefiles aanpast of memhacks toepast is alles geoorloofd voor maximale prestaties.

Of je er nu een extra map voor moet downloaden of in Catalyst/Nvidia Control settings, het resultaat is hetzelfde. Geen dark spots meer en zo snel mogelijk kunnen reageren. :)

Verwijderd

Is er iemand die toevallig vanavond zin heeft in een potje competative? Liefst tussen Silver 1 en DMG

• teupje
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:37:
Is er iemand die toevallig vanavond zin heeft in een potje competative? Liefst tussen Silver 1 en DMG
Er zijn altijd wel een aantal mensen van hier online die spelen s'avonds.
Ik kan helaas niet vanavond :'(

• MisterEagle
waarschijnlijk ben ik er wel vanavond -> MisterEagleNL
momenteel ben ik Master Guardian 1, ben wel weer bezig om terug te werken naar mn oude rank (DMG) en het liefst nog verder omhoog uiteraard.

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Ik ben er vanavond ook wel,
Ben ook Master Guardian 1.
Add me on steam: http://steamcommunity.com/id/BeastRecklezz

Verwijderd

MisterEagle schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:15:
waarschijnlijk ben ik er wel vanavond -> MisterEagleNL
momenteel ben ik Master Guardian 1, ben wel weer bezig om terug te werken naar mn oude rank (DMG) en het liefst nog verder omhoog uiteraard.
Prima, ben gisteren ge de-ranked van MG1 naar N4 omdat ik een keer met 3LEM and 2 no rank smurfs ben gematchmaked terwijl wij allemaal MG1/2 waren, ook heb ik meerdere keren tegen 4 MG3/DMG 1 unranked smurf gespeeld. Best vervelend soms

• MisterEagle
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:37:
[...]

Prima, ben gisteren ge de-ranked van MG1 naar N4 omdat ik een keer met 3LEM and 2 no rank smurfs ben gematchmaked terwijl wij allemaal MG1/2 waren, ook heb ik meerdere keren tegen 4 MG3/DMG 1 unranked smurf gespeeld. Best vervelend soms
ach joh hoort er wel een beetje bij :) ken het hoor, heb zelf een paar keer met een paar silver elites een paar games gedaan.. gewoon gezellig enzo maar totaal geen tactieken etc en dus verliezen -> downranked maar fun is belangrijker voor mij
:( Daar ga ik dan met mijn Silver Elite rank. Voel me een nubje, maar ik kom maar niet omhoog vanwege ontbreken van tactieken en skill bij medeteamgenoten. :)

Kreeg wel een bericht van iemand die jaloers was/is op mijn 5 digit steam-id :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• MisterEagle
hmr schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:44:
:( Daar ga ik dan met mijn Silver Elite rank. Voel me een nubje, maar ik kom maar niet omhoog vanwege ontbreken van tactieken en skill bij medeteamgenoten. :)

ik bedoelde het niet denigrerend hoor :p
maar ik zat met 2 anderen in een party en dan 2 'vreemden' op maps waar je wel enige tactiek toe moet passen.. (Bv inferno)
en als mensen gewoon roteren zonder reden en daardoor een bomside niet meer gecovered is.. tja

Tip is echt om altijd met een party van 5 te spelen, dat is zooo veel beter (en gezelliger)
MisterEagle schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:15:
[...]

ik bedoelde het niet denigrerend hoor :p
maar ik zat met 2 anderen in een party en dan 2 'vreemden' op maps waar je wel enige tactiek toe moet passen.. (Bv inferno)
en als mensen gewoon roteren zonder reden en daardoor een bomside niet meer gecovered is.. tja

Tip is echt om altijd met een party van 5 te spelen, dat is zooo veel beter (en gezelliger)
Ik snap die hele ranking system sowieso niet. Ik zie mensen met dezelfde rank als ik die echt NIETS raak schieten... |:(. Vind mezelft echt geen rpo, maar af en toe kan ik echt wel mijn muisopeten als ik andere silvers zie rondlopen of schieten.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

TheRecklezz schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:37:
Ik ben er vanavond ook wel,
Ben ook Master Guardian 1.
Add me on steam: http://steamcommunity.com/id/BeastRecklezz
Jullie zitten altijd al vol :(
O-)

Daarnaast ben ik er vanavond ook wel.

I'm an Ironman!

• MisterEagle
Madstorm schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:20:
[...]

O-)

haha maar het is dan ook altijd erg gezellig!

• teupje
hmr schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:18:
[...]

Ik snap die hele ranking system sowieso niet. Ik zie mensen met dezelfde rank als ik die echt NIETS raak schieten... |:(. Vind mezelft echt geen rpo, maar af en toe kan ik echt wel mijn muisopeten als ik andere silvers zie rondlopen of schieten.
Kan ook de vorm van de dag zijn. Afgelopen tijd heb ik een paar potjes gedaan maar raak geen pepernoot, dan et laatste potje van de avond ineens weer wel..

Verwijderd

Madstorm schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:20:
[...]

O-)

hmr schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:44:

Voeg me maar toe, ik ben het zat om te solo queuen vooral nu er om het potje een teammate me met een zeus dood en vervolgens wordt geband.
http://steamcommunity.com/profiles/76561198059026378

--------------------------------------------------------------------------------------

Lijkt erop dat ze de scope hebben gefixt, fijn dat ze naar de community luisteren.

Release Notes for 8/28/2014
28 AUG 2014 -

[GAMEPLAY]
- Scaled back scope effects for AWP and SSG08, now that it uses accurate accuracy/recoil values.
- Fixed scope zoom pops in various places (on ladders, etc).
- Removed scope effect view fov scaling that used to match incorrect accuracy values (was in 8/27/14 patch).

via: http://blog.counter-strike.net/index.php/2014/08/10225/

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2014 12:00 . Reden: Patch ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 18:14:

Lijkt erop dat ze de scope hebben gefixt, fijn dat ze naar de community luisteren.

Release Notes for 8/28/2014
28 AUG 2014 -

[GAMEPLAY]
- Scaled back scope effects for AWP and SSG08, now that it uses accurate accuracy/recoil values.
- Fixed scope zoom pops in various places (on ladders, etc).
- Removed scope effect view fov scaling that used to match incorrect accuracy values (was in 8/27/14 patch).

via: http://blog.counter-strike.net/index.php/2014/08/10225/
Hehe, daar zijn ze vlot op teruggekomen. :9

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Madstorm schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:11:
[...]

Hehe, daar zijn ze vlot op teruggekomen. :9
Gelukkig maar, afschuwelijk vondt ik het gisteren om als Terrorist AWP te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:46
CS:GO spelen is gevaarlijker dan ik dacht, speel je een keer als T krijg je het SWAT-team op je dak!

Dat zijn geen grappen meer imho :X

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Zo, nieuwe systeem komt aardig bij elkaar. Hopelijk volgende week eens met meer dan 30fps gemiddeld spelen... Ging vanavond best lekker in DM, maar soms is het echt niet te doen.

Nieuwe setup wordt:

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD FX-8150 Black Edition€ 0,-€ 0,-
1Gigabyte GA-990FXA-UD5€ 134,50€ 134,50
1Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost€ 159,90€ 159,90
1Cooler Master N300 (KKN1, closed)€ 30,50€ 30,50
1be quiet! Dark Rock Pro C1€ 0,-€ 0,-
1G.Skill RipjawsX 8GB PC3-12800 (F3-12800CL7D-8GBXM)€ 79,-€ 79,-
1Crucial m4 SSD 2.5" 256GB€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 403,90

Alles erg gunstig (gebruikt) kunnen inkopen. Weliswaar een AMD CPU waar niet iedereen laaiend enthousiast over is, maar qua prijs kon een Intel setup er gewoon niet tegenop... Alles samen meer dan genoeg kracht om CS:GO goed te kunnen draaien denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Puch-Maxi schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:05:
CS:GO spelen is gevaarlijker dan ik dacht, speel je een keer als T krijg je het SWAT-team op je dak!

[video]
holy shit!

Nou leuke grap zeg.. Als iemand zit te streamen de politie bellen met een fake melding op z'n adres.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 13:41
Al een paar jaar geen CS meer gespeeld, Wil GO misschien aanschaffen maar wordt dit spel nog veel gespeeld of zit ik beter met Source?

[ Voor 11% gewijzigd door Veertien14 op 30-08-2014 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Veertien14 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 00:14:
Al een paar jaar geen CS meer gespeeld, Wil GO misschien aanschaffen maar wordt dit spel nog veel gespeeld of zit ik beter met Source?
Dit wordt meer gespeeld dan CSS.

Als iemand ooit eens zin heeft om samen te MMen, voeg me dan maar toe: http://steamcommunity.com/id/shoopdawhooop/

Ben zelf Legendary Eagle, zal denk ik voor ons beiden leuker zijn als we ook rond dezelfde rank zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puch-Maxi schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:05:

[video]
Dit gebeurt dagelijks op twitch, ze vinden het leuk om de politie te bellen met dingen zoals terroristische aanslag, drugshandel, kidnapping etc. Beetje jammer van sommige mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:21
Digital Vibrance staat bij mij standaard op 100% :D, is gewoon veel mooier en beter om mee te spelen (behalve in bepaalde games dan is het overkill)

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol

Momentumlol

Car Fanatic

tummeke393 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 23:27:
Zo, nieuwe systeem komt aardig bij elkaar. Hopelijk volgende week eens met meer dan 30fps gemiddeld spelen... Ging vanavond best lekker in DM, maar soms is het echt niet te doen.

Nieuwe setup wordt:

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD FX-8150 Black Edition€ 0,-€ 0,-
1Gigabyte GA-990FXA-UD5€ 134,50€ 134,50
1Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost€ 159,90€ 159,90
1Cooler Master N300 (KKN1, closed)€ 30,50€ 30,50
1be quiet! Dark Rock Pro C1€ 0,-€ 0,-
1G.Skill RipjawsX 8GB PC3-12800 (F3-12800CL7D-8GBXM)€ 79,-€ 79,-
1Crucial m4 SSD 2.5" 256GB€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 403,90

Alles erg gunstig (gebruikt) kunnen inkopen. Weliswaar een AMD CPU waar niet iedereen laaiend enthousiast over is, maar qua prijs kon een Intel setup er gewoon niet tegenop... Alles samen meer dan genoeg kracht om CS:GO goed te kunnen draaien denk ik zo :)
zat! dat gaat super draaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maghribier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 21:15
Is master guardian elite ook goed?

edit: zie trouwens dat je wel een vac ban hebt. is dat dan ook niet voor cs?
Djmaddox schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 00:47:
[...]

Dit wordt meer gespeeld dan CSS.

Als iemand ooit eens zin heeft om samen te MMen, voeg me dan maar toe: http://steamcommunity.com/id/shoopdawhooop/

Ben zelf Legendary Eagle, zal denk ik voor ons beiden leuker zijn als we ook rond dezelfde rank zijn. :)

[ Voor 20% gewijzigd door maghribier op 30-08-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

maghribier schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:31:
Is master guardian elite ook goed?

edit: zie trouwens dat je wel een vac ban hebt. is dat dan ook niet voor cs?

[...]
Nope, VAC-ban heeft geen effect op CSGO. MGE is ook goed, add me maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Zijn er mensen die vanaaf gamen? Lijkt me wel vet om een keer met een team van vijf te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
Ik heb ( voorlopig ) het volgende ( maar ) in mijn PC ;

Intel Pentium G3420, 4 GB RAM , AMD R7 260X 1GB en tot mijn verbazing draait CS:GO top @ Full HD :?

Vind het erg verslavend CS:GO en zelfs leuker dan BF3 !

( Een i5 4460 en 4GB RAM extra komt eraan...en maybe een R9 280 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Laatst online: 00:24

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

wat is CS go anders dan CS 1.6? ik speel het nog niet zo lang, maar dacht dat er eigenlijk geen verschillen waren buiten wat maps en gfx upgrade..?

lees allemaal over skin en wapen drops en missies? hoe doe ik daaraan mee? speel soms een potje op casual server. en gister dan een potje competitief,,? en kreeg wat mvp stars?????

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Nickrsd schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 12:20:
wat is CS go anders dan CS 1.6? ik speel het nog niet zo lang, maar dacht dat er eigenlijk geen verschillen waren buiten wat maps en gfx upgrade..?

lees allemaal over skin en wapen drops en missies? hoe doe ik daaraan mee? speel soms een potje op casual server. en gister dan een potje competitief,,? en kreeg wat mvp stars?????
hah, vragen, vragen, vragen :)

Maar hetzelfde had ik ook toen ik het de 1e keer speelde.

Wapenskin drops zijn random per week. Begin van de week reset het. schijnt dat bij comp een iets grotere kans hebt dan bij casual (of een van de andere modi).

Dat van die missies weet ik ook niet precies. Maar je moet dan zo'n mission pack kopen en een bepaald aantal kills maken met een specifiek wapen oid. Wat de reward is weet ik niet. Waarschijnlijk een skin of een stickertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretender82
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-09 18:21
Ik heb een vergelijkbare vraag...

kan ik ook missies enzo spelen zonder er extra geld in te stoppen? Kan ik op een andere manier punten scoren ofzo zodat ik ook missies kan spelen en skins kan verdienen enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Pretender82 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 20:45:
Ik heb een vergelijkbare vraag...

kan ik ook missies enzo spelen zonder er extra geld in te stoppen? Kan ik op een andere manier punten scoren ofzo zodat ik ook missies kan spelen en skins kan verdienen enzo?
Die missie's kan je krijgen door het (op dit moment) Operation Breakout pakket te kopen. Dit kost je.... hou je vast... een dikke €4,-

Nu ben je zelfs niet eens verplicht om echt geld te betalen. Want als je een beetje geluk hebt gehad met rewards (kistjes/items), en je hebt €4,- op steam bij elkaar gespaard, kun je het daarvan kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:54
Je krijgt alleen van die lullige drops waar je geen zak aan hebt. Ik heb nog nooit een mooie AK-47 zien droppen.

Je krijgt meestal items die 5 cent opbrengen of nog minder :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
In gewone potjes kan maximaal een paars/roze skin droppen. Meestal zijn het grijze of blauwe drops. Als je genoeg speelt heb je zo wat geld met drops bij elkaar. Sterker nog, ik koop die operations altijd meteen want de 1e week zijn die cases nog goed 3 euro waard en heb je die operation met een paar potjes alweer terug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

2 vrienden zijn nu Legendary Eagle Master, speel eigenlijk altijd met een vast groepje, en had nu ook wel eagle moeten zijn, maar 1 match heb ik cooldown gekregen omdat er visite langs kwam.... Daarna nog paar potjes waar ze overduidelijk aan het hacken waren(als je de match terug kijkt), met ranks Supreme Master First Class.
Je weet het van te voren al, hoe dichter je bij global elite komt hoe meer er hacken / boosten.

Dus voor mij zit eagle er weer even niet in aangezien die verloren games, en blijf zoals het laatste half jaar hangen op DMG.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb dit weekend samen met een mede-tweaker een aantal potjes gespeeld en ben nu gelukkig uit de Silver weg. Op dit moment gold nova 1 en gaat nog steeds prima. Zou niet lang moeten duren voordat ik weer promoveer! Kan prima meekomen op dit niveau.

Het was in ieder geval weer leuk om te spelen en samen met Nederlandse mensen die het kunnen is het nog leuker!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:21
EricNL schreef op maandag 01 september 2014 @ 08:13:
[...]

Die missie's kan je krijgen door het (op dit moment) Operation Breakout pakket te kopen. Dit kost je.... hou je vast... een dikke €4,-

Nu ben je zelfs niet eens verplicht om echt geld te betalen. Want als je een beetje geluk hebt gehad met rewards (kistjes/items), en je hebt €4,- op steam bij elkaar gespaard, kun je het daarvan kopen :)
Operations altijd eerste dag kopen, en dan gelijk CS:GO fulltime spelen eerste dagen, alle case drops die je dan krijgt vliegen dan nog over de toonbank voor 3~10€ per stuk :). Dat is het dan al meer dan waard :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-09 18:16
Of je gaat traden of betten. Ben van 24 keys naar 100+ keys gegaan in 2 maanden tijd :).

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suikerberg
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-09 00:30
eXec schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 07:30:
Of je gaat traden of betten. Ben van 24 keys naar 100+ keys gegaan in 2 maanden tijd :).
En je kunt ze net zo snel weer verliezen als dat je gewonnen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
hmm, ik ga na mn vakantie maar is uitzoeken hoe dat csgolounge precies werkt.. heb gisteren een leuke unboxing gehad in ieder geval met onder andere een AK Vulcan. Helaas alleen nog steeds geen knife :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eXec schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 07:30:
Betten? Tell me more!!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand welke aim map er was (zoets in de genre zoals de standaard aim map met de moving dots op het oranje scherm )

Die effectief rondlopende mensen had ? Had dit ergens gelezen dat die er was maar vind de post niet meer :)

Nvm gevonden:

http://www.reddit.com/r/G...with_moving_bots_updated/ !

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2014 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Gisteravond ben ik gaan experimenteren met m'n resolutie om een te kijken of het helpt.
Ik heb hem nu op 1024x768/ 4:3 gezet voor de grap en dat speelt echt zoveel fijner dan 1920x1080/16:9. Vanavond ga ik nog eens verder testen om te kijken of het nou echt zoveel beter speelt.

Welke resolutie spelen jullie?

Edit: ga trouwens proberen 16:9 wel te draaien ivm het beperkte zich op 4:3, zag dat net staan met enkele voorbeelden.

[ Voor 16% gewijzigd door teupje op 02-09-2014 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

teupje schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 12:15:
Gisteravond ben ik gaan experimenteren met m'n resolutie om een te kijken of het helpt.
Ik heb hem nu op 1024x768/ 4:3 gezet voor de grap en dat speelt echt zoveel fijner dan 1920x1080/16:9. Vanavond ga ik nog eens verder testen om te kijken of het nou echt zoveel beter speelt.

Welke resolutie spelen jullie?
Ik speel op 2560/1440 (27 inch scherm). Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat een lagere resolutie fijner speelt. Zou je kunnen aangeven wat dan zoveel beter is wanneer je een lage resolutie hebt? Ik heb hier nog niet mee zitten 'spelen'..

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
ik speel 1920 / 1080 / 16:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
Same here ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Madstorm schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 12:36:
[...]

Ik speel op 2560/1440 (27 inch scherm). Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat een lagere resolutie fijner speelt. Zou je kunnen aangeven wat dan zoveel beter is wanneer je een lage resolutie hebt? Ik heb hier nog niet mee zitten 'spelen'..
Ik heb zelf ook een 2560x1440 scherm maar speel op 4:3 1280x1024 black bars

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:22

Mavamaarten

Omdat het kan!

[...]

Ik kan me voorstellen dat het je FPS aanzienlijk verhoogt als je PC niet al te snel is, maar voor de rest heeft een lagere resolutie alleen maar nadelen lijkt me.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
[...]

Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen. Het is allemaal wat 'grover' (wat natuurlijk logisch is) en wat groter. Heb het idee dat ik ook veel meer headshots maak :|
Het is meer een gevoel denk ik, ik speel op me oude HD tv (32'') normaal op 1920x1080, maar gister wilde ik wat experimenteren om te kijken wat het nou doet.
Misschien als ik vanavond weer speel raak ik weer niks en ben ik weer terug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Mavamaarten schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:01:
[...]

Ik kan me voorstellen dat het je FPS aanzienlijk verhoogt als je PC niet al te snel is, maar voor de rest heeft een lagere resolutie alleen maar nadelen lijkt me.
Daarom spelen ook alle pro's op lage resoluties ;) probeer het maar eens

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Silencex schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 12:57:
[...]

Ik heb zelf ook een 2560x1440 scherm maar speel op 4:3 1280x1024 black bars
Dat is dom, aangezien je dan veel minder ziet.

http://i.imgur.com/Zu2AGmX.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speelde 1.6 ook altijd op 800x600 ipv op de hogere resoluties. Het hebben van een lagere resolutie maakt het mikken makelijker. De hitboxen lijken groter en daardoor kan je preciezer mikken..

Ik speel tijdelijk op mijn 42" televisie maar zodra ik weer mijn normale monitor heb ga ik ook switchen naar een lagere resolutie!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
hmr schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:16:
[...]

Ik speelde 1.6 ook altijd op 800x600 ipv op de hogere resoluties. Het hebben van een lagere resolutie maakt het mikken makelijker. De hitboxen lijken groter en daardoor kan je preciezer mikken..

Ik speel tijdelijk op mijn 42" televisie maar zodra ik weer mijn normale monitor heb ga ik ook switchen naar een lagere resolutie!
Volgens mij heb je geen idee waarover je het hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chaoscontrol schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:26:
[...]

Volgens mij heb je geen idee waarover je het hebt.
Laten we idd verzanden in een welles/nietes discussie. Het is persoonlijk en probeer lekker uit wat je zelf het fijnst vindt.

Zal toch wel een reden zijn dat (bijna) niemand van de pro's speelt op 21:9

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

hmr schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:05:
[...]

Laten we idd verzanden in een welles/nietes discussie. Het is persoonlijk en probeer lekker uit wat je zelf het fijnst vindt.

Zal toch wel een reden zijn dat (bijna) niemand van de pro's speelt op 21:9
+1, 4:3 ziet er niet uit inderdaad maar het speelt wel stuk beter.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal het vanavond eens proberen. Ik weet alleen niet of ik tegen al die pixels kan ;)
Pagina: 1 ... 34 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic