hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik vind het nog best meevallen hoor. Alleen je steam overlay en menu's voelen ineens wat groot aanVerwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:12:
Ik zal het vanavond eens proberen. Ik weet alleen niet of ik tegen al die pixels kan
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Het is niet persoonlijk, je ziet gewoon geen flikker met 4:3 daarom speelt niemand 4:3. Vroeger gebeurde het wel eens dat je op een lagere resolutie ging spelen maar dat was omdat je CRT dan meer Hz refreshrate haalde. Tenminste, bij elke CS'er op elke LAN ooit. Maar doe wat je zelf "fijn" vind, al zit dat dus tussen je oren.hmr schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:05:
[...]
Laten we idd verzanden in een welles/nietes discussie. Het is persoonlijk en probeer lekker uit wat je zelf het fijnst vindt.
Zal toch wel een reden zijn dat (bijna) niemand van de pro's speelt op 21:9
Volgens mij heb jíj geen idee waar je over praat...Ga die lijst met gebruikte reso's maar opzoeken.chaoscontrol schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:35:
[...]
Het is niet persoonlijk, je ziet gewoon geen flikker met 4:3 daarom speelt niemand 4:3. Vroeger gebeurde het wel eens dat je op een lagere resolutie ging spelen maar dat was omdat je CRT dan meer Hz refreshrate haalde. Tenminste, bij elke CS'er op elke LAN ooit. Maar doe wat je zelf "fijn" vind, al zit dat dus tussen je oren.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
haha kijk je wel eens streams? al die gasten spelen met 4:3 black bars / lage resoluties. je ziet veel meer. Alleen die 2 buitenste stukjes misschien niet(zoals in dat plaatje) maar die heb je al lang gecheckt als je een side op gaat.chaoscontrol schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:35:
[...]
Het is niet persoonlijk, je ziet gewoon geen flikker met 4:3 daarom speelt niemand 4:3. Vroeger gebeurde het wel eens dat je op een lagere resolutie ging spelen maar dat was omdat je CRT dan meer Hz refreshrate haalde. Tenminste, bij elke CS'er op elke LAN ooit. Maar doe wat je zelf "fijn" vind, al zit dat dus tussen je oren.
Er spelen meer mensen met normale breedbeeld (monitor) resoluties dan 4:3 en andere rare brouwsels. Het blijft wat je zelf fijn vind, maar de argumenten slaan nergens op. De hitboxen schalen niet met je resolutie mee. Je in ziet in feite met dezelfde FOV dezelfde dingen in het midden van je scherm. Dat een korrelige texture jouw het gevoel geeft dat je beter kan schieten doet natuurlijk niks af aan de echte waarde van je resolutie.hmr schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:37:
[...]
Volgens mij heb jíj geen idee waar je over praat...Ga die lijst met gebruikte reso's maar opzoeken.
Daarbij wil ik nog even benadrukken dat FPS en Hz belangrijker zijn voor de meeste mensen dan resolutie en deze dus nerfen om de juiste fps te kunnen halen.
Maar doe vooral als een schaap lekker iedereen achterna lopen zonder na te denken over de argumentering hier van.
Heb al 350fps dus boeit me niet want dat zie je toch niet.chaoscontrol schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:45:
[...]
Er spelen meer mensen met normale breedbeeld (monitor) resoluties dan 4:3 en andere rare brouwsels. Het blijft wat je zelf fijn vind, maar de argumenten slaan nergens op. De hitboxen schalen niet met je resolutie mee. Je in ziet in feite met dezelfde FOV dezelfde dingen in het midden van je scherm. Dat een korrelige texture jouw het gevoel geeft dat je beter kan schieten doet natuurlijk niks af aan de echte waarde van je resolutie.
Daarbij wil ik nog even benadrukken dat FPS en Hz belangrijker zijn voor de meeste mensen dan resolutie en deze dus nerfen om de juiste fps te kunnen halen.
Maar doe vooral als een schaap lekker iedereen achterna lopen zonder na te denken over de argumentering hier van.
Maar ga eerst maar eens onderzoek doen naar de settings van pro spelers en kom dan maar terug.
Zo te zien heb ik al meer onderzoek dan jij gedaan. Je kan helaas alleen terugvallen op het "Pro gamer" argument. Toch gek dat je nog geen pro bent als je alles hetzelfde doet.Silencex schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:49:
[...]
Heb al 350fps dus boeit me niet want dat zie je toch niet.
Maar ga eerst maar eens onderzoek doen naar de settings van pro spelers en kom dan maar terug.
Ik speel al zo'n 10 jaar CS, en ik game niet om pro te worden heb andere prioriteiten in me leven. Maar denk dat jij nog in silver / nova rank zit.chaoscontrol schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:50:
[...]
Zo te zien heb ik al meer onderzoek dan jij gedaan. Je kan helaas alleen terugvallen op het "Pro gamer" argument. Toch gek dat je nog geen pro bent als je alles hetzelfde doet.
Goed, die aannames van je, bewijst nog eens hoe simpel je echt bent.Silencex schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:53:
[...]
Ik speel al zo'n 10 jaar CS, en ik game niet om pro te worden heb andere prioriteiten in me leven. Maar denk dat jij nog in silver / nova rank zit.
haha ik stopchaoscontrol schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:54:
[...]
Goed, die aannames van je, bewijst nog eens hoe simpel je echt bent.Ik speel al minstens zo lang CS en laat mij echt niet door een casual vertellen hoe het wel of niet zit.
En het gebrekkige Nederlands zegt weer meer over jou. Speel zelf ook al 10 jaar CS, maar mij heb je niet horen zeggen dat de hitboxen groter worden.chaoscontrol schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:54:
[...]
Goed, die aannames van je, bewijst nog eens hoe simpel je echt bent.Ik speel al minstens zo lang CS en laat mij echt niet door een casual vertellen hoe het wel of niet zit.
Blijft gewoon minder pixels in een groter oppervlak, wat optisch wellicht een voordeel kan zijn.
Desalniettemin stoppen we deze discussie (voor zover het al een discussie is) aangezien jij kennelijk niet voor reden vatbaar bent, althans je opstelt als een autistisch persoon die zich meteen aangevallen voelt als iemand iets roept naar je in jouw ivoren toren.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Zie zojuist dat ik CS speel vanaf BETA 4, en nog steeds voel ik mij een noob bij CS:GO. Al die nieuwe maps die ik niet ken.
Vroeger was alles beter
https://docs.google.com/s...m8p52jOLffDc88iy8/pubhtml
Verwijderd
Ik blijf problemen houden met een lag/stotter in cs:go.
Ik heb een goede computer waar het niet aan kan liggen. En heb ook mijn driver opnieuw geinstalleerd van mijn videokaart.
Probleem heb ik nu +- 4 weken en heb alle mogelijke instellingen al aangepast a.d.h.v. instellingen van diverse fora. Maar om een vreemde reden blijf ik het probleem houden.
Mijn ping is goed dus daar ligt het niet aan. probleem is dat ik het ook tegenkom als ik tegen bots speel (om te testen natuurlijk). Maar wanneer ik online speel is het wel erger. Videokaart is Geforce 750 TI. 16 gig ram. Xeon E3 1230 v3.
Mijn pc is niet te warm en ook niet op een volle load. Het probleem blijf ik ook hebben als ik mijn instellingen helemaal naar beneden zet. Tot zover lijkt het ook alleen voor te komen bij cs:go.
Iemand hier ervaringen mee? want het wordt zo een beetje onspeelbaar.
EDIT: http://www.dcgaming.org/set-up-your-csgo-like-a-pro/ zie dan het tabje
Setting up CS:GO
Step 1: Starting on a clean slate
Daar kun je de config files verwijderen en dat heeft het stotteren voor mij opgelost
[ Voor 28% gewijzigd door YaaD op 03-09-2014 09:04 ]
bl44t
Ik verbaas me echt over de sensitivities en de resoluties hoor. 40 tot 80 cm om 360 graden te draaien. Dan moet je je muis 3 x optillen om een rondje te draaien? Ik speel op 1920 x 1280 en ik vind dat gewoon het leukste. Met 1.6 speelde ik op 800*600. Echter stond ik toen ook bekend om de hoge sensitivities waarmee ik speelde.maarten0009 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 19:41:
Nou, hier een lijst met alle gegevens van de pro's. Resolutie, sensitivity 4:3 of 16:9 etc..
https://docs.google.com/s...m8p52jOLffDc88iy8/pubhtml
Heeft je windows sensitivity ook invloed op de ingame sensitivity? Is windows sensitivity op 6 de standaard sensitivity of heeft het echt een voordeel het daarop in te stellen? Je hebt toch rawinput..
Verwijderd
Weet niet of het aan mijn muis ligt. Een vriend van mij zat ook in een game en zag mij laggen. Dus lopen met vertraging en dan opeens meters vooruit schieten. Maar mijn ping zit netjes op een van de snelste dus daar ligt het niet aan.YaaD schreef op woensdag 03 september 2014 @ 08:57:
Kun je omschrijven wat je bedoelt met lag stotter problemen? Ik heb in het verleden last gehad van mouse lag ingame... dan beweegt je muis heel traag en lijkt het alsof ie stottert. als dat is wat je bedoelt: config files verwijderen in steamapps map. Ik zoek de link nu op voor je
EDIT: http://www.dcgaming.org/set-up-your-csgo-like-a-pro/ zie dan het tabje
Setting up CS:GO
Step 1: Starting on a clean slate
Daar kun je de config files verwijderen en dat heeft het stotteren voor mij opgelost
Maar ik zal vanavond dit eens proberen.
Verwijderd
Met raw input aan niet. Ik speel met 3.6 sens op 400dpi en feitelijk zou ik nog wat lager moeten gaan, met name bij snipen is de lagere sens wel erg prettig.Isniedood schreef op woensdag 03 september 2014 @ 09:57:
Heeft je windows sensitivity ook invloed op de ingame sensitivity? Is windows sensitivity op 6 de standaard sensitivity of heeft het echt een voordeel het daarop in te stellen? Je hebt toch rawinput..
Als iemand anders die ook in-game zit je ziet laggen/stutteren dan moet het toch echt aan je verbinding liggen.Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:37:
[...]
Weet niet of het aan mijn muis ligt. Een vriend van mij zat ook in een game en zag mij laggen. Dus lopen met vertraging en dan opeens meters vooruit schieten. Maar mijn ping zit netjes op een van de snelste dus daar ligt het niet aan.
Maar ik zal vanavond dit eens proberen.
I'm an Ironman!
Verwijderd
Maar ik heb het ook offline tegen bots. Alleen in mindere mate.Madstorm schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:49:
[...]
Als iemand anders die ook in-game zit je ziet laggen/stutteren dan moet het toch echt aan je verbinding liggen.
Moeten... Je moet spelen met wat je zelf lekker vindt. Ik vind het juist prettig te snipen met een hoge sens. Je hoeft toch alleen body te raken. Vroeger kon ik met mijn hoge sens prima meekomen met de beste spelers van cs1.6. Ooit nog een 1 on 1 gelijk gespeeld tegen een nationaal team speler van belgie.Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:49:
[...]
Met raw input aan niet. Ik speel met 3.6 sens op 400dpi en feitelijk zou ik nog wat lager moeten gaan, met name bij snipen is de lagere sens wel erg prettig.
Hmm, dat maakt het wel wat vreemd. Heb je hier misschien bij andere spellen ook last van?Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:51:
[...]
Maar ik heb het ook offline tegen bots. Alleen in mindere mate.
Misschien is het een mix van beide, dus dat er iets niet goed is met je setup (zou niet weten wat) en dat er ook iets met je verbinding niet in orde is. Ik zou alleen niet weten hoe je dit zou kunnen controleren. Misschien andere computer proberen als je die optie hebt?
Trouwens in een 'offline' sessie tegen bots, maakt hij toch ook een 'server' aan. Want friends kunnen je gewoon joinen via IP dacht ik... dus misschien dat het wel je verbinding is? Dat zou ook verklaren waarom het dan in mindere mate is, aangezien je zelf host bent.
[ Voor 19% gewijzigd door Madstorm op 03-09-2014 11:50 ]
I'm an Ironman!
Ik speel nu met 1150 DPI met mijn Zowie muis die ik net heb en dan met 1.1 sensitivity ingame. Zal volgens iedereen naar 400 DPI moeten gaan en dan mijn sensivitity wat omhoog gooien. Iemand die me kan vertellen wat het voordeel daarvan zou zijn? De muis in windows op 400dpi schiet niet op en dan heb ik 2 meter nodig om het scherm over te gaanIsniedood schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:05:
[...]
Moeten... Je moet spelen met wat je zelf lekker vindt. Ik vind het juist prettig te snipen met een hoge sens. Je hoeft toch alleen body te raken. Vroeger kon ik met mijn hoge sens prima meekomen met de beste spelers van cs1.6. Ooit nog een 1 on 1 gelijk gespeeld tegen een nationaal team speler van belgie.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Je zou ook nog 2300 en een nog lagere ingame sens kunnen gebruiken, en dan windows op 3/11 of 5/11 (geloof ik) voor een effecieve 766 of 1150 dpi op de desktop. Dit zou een iets betere respons moeten geven, maar ook een groter kans dat er iets mis gaat bij hele snelle muisbewegingen.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Speel met een sensitivity van 1.97 en ben een AWPer die vooral angles houd en liever niet agressive AWPt, alleen als het moet. Prima sens en DPI. Ik gebruik overigens wel m_rawinput 1 en speel op een reso van 1024x768, stretched. Gewoon, omdat dat fijn speelt.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Bon waarom de meeste 'pro-gamers' op zo'n resolutie spelen is ook omdat alles gewoon wat groter is. Op 1080p zijn je AWP lijnen precies haarlijnen dus dat is niet altijd super praktisch en zo zijn er nog meerdere redenen. Maar je kan evengoed op 1080p spelen, zitten ook genoeg mensen bij die een goeie skill hebben.chaoscontrol schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:50:
[...]
Zo te zien heb ik al meer onderzoek dan jij gedaan. Je kan helaas alleen terugvallen op het "Pro gamer" argument. Toch gek dat je nog geen pro bent als je alles hetzelfde doet.
Epsilon : fxy0, Scream, sf, GMX, uzi
Mercenary : NBK, Smithz, Shox, Kioshima, Happy
Dit lijken de nieuwe teams te worden.
[ Voor 14% gewijzigd door Kimi-Alonso op 03-09-2014 22:21 ]
Heb de afgelopen twee dagen wat geexperimenteerd met resoluties en DPI en ben tot de volgende conclusie gekomen.Timmo70 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 20:12:
[...]
Bon waarom de meeste 'pro-gamers' op zo'n resolutie spelen is ook omdat alles gewoon wat groter is. Op 1080p zijn je AWP lijnen precies haarlijnen dus dat is niet altijd super praktisch en zo zijn er nog meerdere redenen. Maar je kan evengoed op 1080p spelen, zitten ook genoeg mensen bij die een goeie skill hebben.
Op mijn 42" is een resolutie van 1280x960 niet te doen. Het speelt wel prima en ging op zich goed, maar vooral targets die op een langere afstand staan zijn niet goed te raken. Ben dus maar weer teruggegaan naar 1920x1080.
Ook met DPI zitten kloten en 400 DPI met een sensi van 2,5 ging in een deatmatch server goed. AWP aimed smooth en kon goed fraggen. Later in competitief stoorde ik me aan de trage snelheid van muis in buymenu's (sinds het 1.6 buy menu is verdwenen koop ik met mijn muisje
En nu gepromoveerd naar gold nova 2. Moet nog steeds wat hoger komen, maar CS:GO speel ik nog niet zo lang!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Moet zeggen dat de stap naar de master guardian elite allemaal niet zo veel uitmaakt. Zitten hele goede spelers maar ook hele matige tussen. Gevoelsmatig kan ik zo weer omhoog.
Gaaf team zo, dat Mercenary. SmithZz weer AWP-er neem ik aan?dylanvana schreef op woensdag 03 september 2014 @ 21:57:
Titan : Ex6, KennyS, Apex, Maniac, KQLY
Epsilon : fxy0, Scream, sf, GMX, uzi
Mercenary : NBK, Smithz, Shox, Kioshima, Happy
Dit lijken de nieuwe teams te worden.
Had toch wel liever ScreaM ipv Kioshima gezien..
[ Voor 5% gewijzigd door GeoffLx op 04-09-2014 12:09 ]
Dat het ranking systeem flawed is klopt maar deels en dat is dan nog niet eens aan Valve te wijten. Hoe je het ook went of keert, dat je geen rank up gaat heeft gewoon met je eigen skill ceiling te maken, zeker als je veel solo queued. Het gaat namelijk niet alleen om de frags, maar ook of je bepalend bent voor de overwinnining.Timmo70 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:04:
Ja dat rank-systeem werkt maar half imo. Ik zit op Master Guardian 2 maar zit onder m'n niveau maar als je zoals ik meestal solo MM doet is het niet echt simpel om de rest constant te leaden en snel te ranken ookal haal ik meestal wel 30 kills.
Ik ben zelf terug gevallen van LEM/SMFC naar Eagle, simpel weg omdat er teveel cheaters zijn in de hogere ranks. Ik speel niet zo heel veel de laatste tijd door omstandigheden, dus tijd om terug te ranken is er niet. Heb wel een aardige lose streak omdat ik in nagenoeg elke game 1 cheater tegen me heb gehad die we niet konden raken omdat hij simpelweg te obvious was. Team moraal zakt tot het nul punt en tja... Mij boeit de ranking overigens niet. Heb vrienden die beduidend minder zijn dan mij en toch SMFC/GE zijn. Tja...
Verwijderd
Gisteren een 7dagen cooldown gekregen door de .VPK errors ... Moet echt dringend men game op de C drive installeren ipv op men 2TB
Anyway Unranked op smurf. wordt dus lache
Beloning systeem werkt nou eenmaal zo dat je toch een stapje verder wil (altijd meer!), kun je niks tegen doen is natuur!
www.webshopmasters.nl
Je ziet ook echt dat cheaters hun best doen om te "blenden" met de niet-cheaters omdat ze anders in no-time 300 reports hebben. Gister ook weer zo'n kerel: raakt geen pepernoot totdat het er echt om gaat. Bom ligt bij A, twee T's dekken en hij komt via A-short. Schiet in een miliseconde allebei de T's door hun kop.
Ik check zijn steam profile: 25 hours played, geen vrienden, CS GO als enige game en geen skins. Nou dan weet je het wel (cheater of smurf).
Vervolgens hem in de chat beschuldigd, en toen hij wist dat hij erbij was gingen de remmen los. Hoppa met de AWP headshots op de CT's dwars door de metalen deur heen etc.
Ik denk ook dat de mensen die ik op cheaten betrap echt het topje van de ijsberg zijn. Als ik zou cheaten zou ik bv nooit zulke opzichtige headshots gaan maken, maar er veel subtieler mee omgaan. Ik denk dus dat veel mensen uberhaupt niet betrapt worden. In de tijd van CSS zat je gewoon op een server, en als er een cheater was ging je naar een andere. Nu iedereen competitive speelt ben je gedoemd het een vol uur uit te houden met een cheater. Zijn teamgenoten kicken hem natuurlijk nooit, omdat hun wil te winnen het wint van het niet willen spelen met cheaters.
Lees ook dit artikel op PC Gamer erover: http://tinyurl.com/m5b87ol
Ik vraag me echt af waarom het zo moeilijk is voor Valve/VAC om cheaters te weren. Gezien de hoeveelheid die ik er zie rondlopen werkt het systeem nauwelijks, en dat is erg erg jammer
[ Voor 16% gewijzigd door Stoffa op 05-09-2014 09:48 ]
Verwijderd
Simpel[b][message=42834647,noline]
Ik vraag me echt af waarom het zo moeilijk is voor Valve/VAC om cheaters te betrappen. Gezien de hoeveelheid die ik er zie rondlopen werkt het systeem nauwelijks, en dat is erg erg jammer
Cheat-Streaming. Er worden geen processen meer gedraaid op de pc. De exe cutes van de hacks worden gestart via een usb stick die niet te dedecten is door VAC. Vanaf dan worden de cheats in het spel geladen via een snelle webserver.
VAC checked je C & andere harde schijven bij opstarten steam & bij opstarten game & bij joinen van een server.
USB stick FAT32 maken en klaar
En het coden is niet eens zo moeilijk.
ESEA & FaceIT scannen denk ik wel USB sticks.
Wil je minder cheaters ? Speel FACEIT of ESEA
Als FACEIT en ESEA dat wel scannen, en VAC niet dan is VAC een prutsysteem.Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:50:
[...]
Simpel
Cheat-Streaming. Er worden geen processen meer gedraaid op de pc. De exe cutes van de hacks worden gestart via een usb stick die niet te dedecten is door VAC. Vanaf dan worden de cheats in het spel geladen via een snelle webserver.
VAC checked je C & andere harde schijven bij opstarten steam & bij opstarten game & bij joinen van een server.
USB stick FAT32 maken en klaar
ESEA & FaceIT scannen denk ik wel USB sticks.
Wil je minder cheaters ? Speel FACEIT of ESEA
Verwijderd
Er is een team van 5 man dat werkt aan CS GOStoffa schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:53:
[...]
Als FACEIT en ESEA dat wel scannen, en VAC niet dan is VAC een prutsysteem.
Wat is je punt?Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:55:
[...]
Er is een team van 5 man dat werkt aan CS GO
Verwijderd
Valve is een firma zoals een ander. Haalt zijn geld uit aankopen. Door DLC aan te bieden zoals bijvoorbeeld operation breakpoint. Cashed valve geld.
Hun primary object is dan ook developen.
tot zover ik weet springen ook mensen van DOTA2 enzo af en toe in de cs go development.
Vergeet niet dat een cheat altijd voorloopt op de security
http://www.reddit.com/r/G...im_analysis_tool_for_pov/
> juist gereleased. handige tool voor POV demos te spotten
Mja je lijkt nu te insinueren dat Valve niet voldoende middelen in kan zetten voor snelle cheatdetectie. Dat lijkt me onwaar: er zijn zo ontzettend veel mensen die dit spel spelen dat er dmv de ingame content serieus geld wordt omgezet door Valve. Uberhaupt staat Valve bekend als een bedrijf met een enorme turnover per medewerker trouwens. Als ze met VAC niet eens USB poorten en RAM geheugen goed weten te scannen leveren ze imo gewoon ondermaats werk.Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:04:
[...]
Valve is een firma zoals een ander. Haalt zijn geld uit aankopen. Door DLC aan te bieden zoals bijvoorbeeld operation breakpoint. Cashed valve geld.
Hun primary object is dan ook developen.
tot zover ik weet springen ook mensen van DOTA2 enzo af en toe in de cs go development.
Vergeet niet dat een cheat altijd voorloopt op de security![]()
http://www.reddit.com/r/G...im_analysis_tool_for_pov/
> juist gereleased. handige tool voor POV demos te spotten
Ik ben zelf geen programmeur, maar het lijkt me dat je voor een cheat toch altijd simpelweg extra software moet laden. Dat soort processen moet dus altijd detecteerbaar zijn als je anti-cheat software echt goed is, helaas is de praktijk anders.
[ Voor 13% gewijzigd door Stoffa op 05-09-2014 10:15 ]
Verwijderd
RAM scannen ze.Stoffa schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:06:
[...]
Mja je lijkt nu te insinueren dat Valve niet voldoende middelen in kan zetten voor snelle cheatdetectie. Dat lijkt me onwaar: er zijn zo ontzettend veel mensen die dit spel spelen dat er dmv de ingame content serieus geld wordt omgezet door Valve. Als ze met VAC niet eens USB poorten en RAM geheugen goed weten te scannen leveren ze imo gewoon ondermaats werk.
Een cheat developen is simpel 1 keer je de gaatjes vindt en natuurlijk weet hoe het moet
Constant updaten is iets anders & verbeteren is meestal veel brainstorm werk.
Om het zo te zeggen:
Het is makkelijker om iets af te breken dan het op te bouwen
Verwijderd
Werkt allang niet meer op die manier.Stoffa schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:16:
Ik zou graag eens een gedetailleerde uitleg lezen over cheats vs anti-cheats in games, en wat het nou precies zo moeilijk maakt om cheats te weren van een programmeur. Mijn boerenverstand zegt: je moet altijd extra software draaien om te cheaten, en dat is dus altijd detecteerbaar. Ik snap niet waarom dat in de praktijk zo moeilijk is, en zou dit graag eens uitgelegd zien.
Je launched wel nog een execute. Die execute launched een sessie op een server.
Je logged in. start steam, start Cs go. Je geeft die execute en random naam: ventrilo.exe bijvoorbeeld.
cheat injecteert in je spel. Na de injectie sluit de exe automatisch af.
Geen execute ... niks meer die op de achtergrond draait.
Het is ook retard proof dusja ... Hoe ik het weet ? Been theire done that. Zelf gecode. zelf source code gehad voor andere games... er gaat niets boven legit spelen, je leert niks door een hackhomo te zijn
Over Cheaters gesproken. Iemand Shazam gezien gisteren ? Blijkbaar was het dodgy as fuck toen hij door een smoke iemand aan het volgen was.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2014 10:37 ]
Je hebt er ervaring mee zo te lezen?Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:28:
[...]
Werkt allang niet meer op die manier.
Je launched wel nog een execute. Die execute launched een sessie op een server.
Je logged in. start steam, start Cs go. Je geeft die execute en random naam: ventrilo.exe bijvoorbeeld.
cheat injecteert in je spel. Na de injectie sluit de exe automatisch af.
Geen execute ... niks meer die op de achtergrond draait.
Het is ook retard proof dusja ... Hoe ik het weet ? Been theire done that. Zelf gecode. zelf source code gehad voor andere games... er gaat niets boven legit spelen, je leert niks door een hackhomo te zijn
Over Cheaters gesproken. Iemand Shazam gezien gisteren ? Blijkbaar was het dodgy as fuck toen hij door een smoke iemand aan het volgen was.
Verwijderd
Ach. Als je zelf kan programmeren probeer je je de grenzen wat uit
Overwatch is wel nuttig maar niet 100% met de low ranks in de overwatch pool.
En toch is ESEA ook te omzeilen. ESEA gebruikt een driver om je systeem te scannen, maar wanneer een cheat ook als driver is ingebouwd, wordt het voor ESEA lastiger om te detecteren.Stoffa schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:53:
[...]
Als FACEIT en ESEA dat wel scannen, en VAC niet dan is VAC een prutsysteem.
FACEIT gebruikt vooralsnog alleen VAC en een paar serverside methodes voor zo ver ik weet. Dus dat is net zo (in)effectief als VAC.
Ben er een tijdje tussen uit, dus heb geen idee of het inmiddels is geüpdate.
Verwijderd
dat bedoelde ik dus met. Je kan cheaters nooit een stap voor zijn... ja misschien... de eerste 4 dagen ...eXec schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:46:
[...]
En toch is ESEA ook te omzeilen. ESEA gebruikt een driver om je systeem te scannen, maar wanneer een cheat ook als driver is ingebouwd, wordt het voor ESEA lastiger om te detecteren.
FACEIT gebruikt vooralsnog alleen VAC en een paar serverside methodes voor zo ver ik weet. Dus dat is net zo (in)effectief als VAC.
Ben er een tijdje tussen uit, dus heb geen idee of het inmiddels is geüpdate.
een paar keer hard gepowned zijn geweest, en niet met die frustratie om kunnen gaan.
Vroeger op het school plein waren er ook altijd kinderen die vals speelde. liever cheaten en winnen dan je best doen en verliezen.
Gelukkig leren de meeste mensen uiteindelijk wel dat zonder het klote gevoel van verliezen het fijne gevoel van winnen niet kan bestaan.
www.webshopmasters.nl
Zit niet aan m'n skill ceiling hoor. Heb het spel eigenlijk nog maar net aangeschaft want ik speelde eigenlijk al jaren 1.6 en wou nooit van een nieuwere weten omdat het spel zo superieur was volgens mij. Maar die MM heeft me toch aangetrokken en nu is het gewoon wat aanpassen.eXec schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:36:
[...]
Dat het ranking systeem flawed is klopt maar deels en dat is dan nog niet eens aan Valve te wijten. Hoe je het ook went of keert, dat je geen rank up gaat heeft gewoon met je eigen skill ceiling te maken, zeker als je veel solo queued. Het gaat namelijk niet alleen om de frags, maar ook of je bepalend bent voor de overwinnining.
Ik bedoelde ook niet dat het je top van je kunnen is, maar wel voor nu. Als je zelf beter wordt, ga je omhoog in rank. Wanneer ik met een nieuw account begin, wordt ik in LEM geplaatst. Het ligt voornamelijk aan jezelfTimmo70 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 18:05:
[...]
Zit niet aan m'n skill ceiling hoor. Heb het spel eigenlijk nog maar net aangeschaft want ik speelde eigenlijk al jaren 1.6 en wou nooit van een nieuwere weten omdat het spel zo superieur was volgens mij. Maar die MM heeft me toch aangetrokken en nu is het gewoon wat aanpassen.
[ Voor 68% gewijzigd door BM op 08-09-2014 23:07 ]
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Ik kan wel connecten, maar alle lobbies zijn enorm traag hier qua chat enz.,.Nickrsd schreef op zondag 07 september 2014 @ 14:42:
ik kan geen online servers meer connecten:S? iemand ook dit probleem...?
jep hier ook.Nickrsd schreef op zondag 07 september 2014 @ 14:42:
ik kan geen online servers meer connecten:S? iemand ook dit probleem...?
Kan niet connecten.
Zal wel weer een ddos aanval aan de gang zijn door een paar 12 jarige
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Mischien als er weer een groot toernooi komt om het spannender te maken om te kijken. Maar zou liever geld inzetten als wapens. Cash for cashjeroendj2 schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:09:
Zijn er hier mensen die wel eens betten? Ik heb gister mijn ak-47 blue laminate fn verloren xd
www.webshopmasters.nl
Kan je IRL geld betten op csgolounge? Of doe je dit ergens anders?Berktoppie schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:13:
[...]
Mischien als er weer een groot toernooi komt om het spannender te maken om te kijken. Maar zou liever geld inzetten als wapens. Cash for cash
Gister na twee weken ploeteren in Gold Nova II naar Gold Nova III gepromoot. Vind het toch heel vervelend dat er geen progress bar of iets dergelijks is.
http://steamcommunity.com/id/nijn
Ik dacht wel dat dat mogelijk was, maar ik heb het nog nooit gedaan, was tijdens vorige ESL een week op een festival dus alles gemistjeroendj2 schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:15:
[...]
Kan je IRL geld betten op csgolounge? Of doe je dit ergens anders?
[ Voor 41% gewijzigd door Berktoppie op 08-09-2014 13:03 ]
www.webshopmasters.nl
http://csgolounge.com/
Voor betting met geld voor geld:
http://egamingbets.com
Gisteren twee keer twee euro op Over Gaming gezet ipv Virtus Pro.

Eerste wel verloren maar de tweede gelukkig gewonnen. De odds waren gewoon te goed om dit te laten liggen.
Ps: ik weet niet of die egamingbets te vertrouwen is, maar op hltv zetten ze de odds er toch bij bij elke match.. csgolounge is wel te vertrouwen, heb ik immers ervaring mee.
[ Voor 16% gewijzigd door Kreekje op 08-09-2014 13:36 ]
Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.
Verwijderd
unibet.be laat ook op grote events betten voor echt geld.Kreekje schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:36:
Voor betting met skins voor skins:
http://csgolounge.com/
Voor betting met geld voor geld:
http://egamingbets.com
Waarvoor dank op ESL ONE ( dikke 300 euro rijker dankzij NiP
Gisteren gecashed dankzij VP. match 1. Van match 2 afgebleven en op Netcode vs Elevate ingezet op Elevate.
Elevate gewonnen tegen alle odds in en weer een paar items rijker
En voor de kansloze post hierboven van de smurf etc. Ik zit stuck at MG2 met men main en op gold nova 2 omdat er zo een smurf idioten zijn zoals jij
Dat betten lijkt mij ook wel wat ga me daar maar eens in verdiepen.Verwijderd schreef op maandag 08 september 2014 @ 14:05:
[...]
unibet.be laat ook op grote events betten voor echt geld.
Waarvoor dank op ESL ONE ( dikke 300 euro rijker dankzij NiP)
Gisteren gecashed dankzij VP. match 1. Van match 2 afgebleven en op Netcode vs Elevate ingezet op Elevate.
Elevate gewonnen tegen alle odds in en weer een paar items rijker
En voor de kansloze post hierboven van de smurf etc. Ik zit stuck at MG2 met men main en op gold nova 2 omdat er zo een smurf idioten zijn zoals jijDaarom speel ik nu face it. Veel meer plezier. En veel minder mongolen zoals jij... Kansloos ....
Lekker dat je zoveel winst hebt gehaald
En naartuurlijk altijd leuk die intems.
Ook als ik competitive wil spelen krijg ik de melding "could not create lobby". Firewall staat uit, game al eens gereinstalled. Iemand die iets weet??
ik kamp met de dezelfde problemen, al een dag of 2.1337aldi schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:26:
Ik kan tegenwoordig geen games meer joinen, als ik een match zoek (casual, deathmatch) dan blijft hij een eeuwigheid zoeken en maakt vervolgens zelf een game aan. Vervolgens joint niemand die game.
Ook als ik competitive wil spelen krijg ik de melding "could not create lobby". Firewall staat uit, game al eens gereinstalled. Iemand die iets weet??
als ik handmatig een game wil joinen, kom ik met geluk erin... maar vaak is de server not responding..
dit is zomaar uit het niets dat ik geen server kan connecten.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Zo ja, pm me.
www.webshopmasters.nl
Verwijderd
enkel op vaste waarden betten.bouncy schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:33:
Ik heb meer verloren dan gewonnen ondanks ik cs:go redelijk volg en altijd reddit.com/r/csgobetting/ en hltv bekijk voor ik inzet. Kortom ga er niet vanuit dat het makkelijk skins verzamelen is ;p. Traden daarentegen gaat me wel goed af.
Zoals gisteren VP vs fnatic wist je gewoon dat fnatic ging stompen. Ze zijn op dreef. Ze hebben geen teamswitch nodig. En dan zag je VP eergisteren verliezen op inferno van een T2 team.
Easy peazy free skinz.
Vandaag weer 20 euro aan skins op Fnatic. Tegen mouz die op EPS duitsland slecht speelden. (ze verloren van ducks in de finale met 2-1)
Mouz is ook een T2 team. ik zie geen verrassing vanavond. Fnatic on fire en gemotiveerd om tegen NiP te spelen
rest van men skins ( de kleintjes ) gaan naar NiP
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2014 10:31 ]
Ik heb al weken dat ik niet of moeilijk servers kan vinden op casual. Soms vindt het spel er een, maar vaak ook niet.Nickrsd schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:33:
Het was vanmorgen om half 9 ook al.. Dat ik niet kon connecten
Ik ook, zeker als je competitive speelt en de hele server vol met russen zit en de server zelf ook ergens in afganistan staat...mccAin schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:31:
Ik word zo ziek van al die Russen in CS:GO.
Gister 2 potjes gespeeld en een van die potjes bevatte 2 trollers die rating wilde tanken... Dus afk staan en/of teammates irriteren.
De anders was een potje met 3 silvers en een unranked tegen een team vol nova's
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
er is een tool op FPSbanana waarmee je enkel op EU servers kan queuen. Ben wel even de link kwijt. Is toegelaten door valve. ( dota spelers gebruiken het ook )hmr schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:00:
[...]
Ik ook, zeker als je competitive speelt en de hele server vol met russen zit en de server zelf ook ergens in afganistan staat...
Gister 2 potjes gespeeld en een van die potjes bevatte 2 trollers die rating wilde tanken... Dus afk staan en/of teammates irriteren.
De anders was een potje met 3 silvers en een unranked tegen een team vol nova's
Verwijderd
http://csgo.gamebanana.com/tools/5684Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:07:
[...]
er is een tool op FPSbanana waarmee je enkel op EU servers kan queuen. Ben wel even de link kwijt. Is toegelaten door valve. ( dota spelers gebruiken het ook )
Deze bedoel je denk ik
Verwijderd
jeps ! kan ik vanavond ook weer eens installeren... zal men bloeddruk tenminste niet zo hard stijgen...Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:46:
[...]
http://csgo.gamebanana.com/tools/5684
Deze bedoel je denk ik
Thank god dat faceit nog bestaat ...
Thnx lijkt mij ook een handige toolVerwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:07:
[...]
er is een tool op FPSbanana waarmee je enkel op EU servers kan queuen. Ben wel even de link kwijt. Is toegelaten door valve. ( dota spelers gebruiken het ook )
added to FIPOVerwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:46:
[...]
Deze bedoel je denk ik
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Ben bijna elke avond wel op teamspeak [spam]kutwinter.nl[/spam]
Verwijderd
Wat ... was ... dat ....
Rape gewoonweg...byebye 5 euro skin
Heeft iemand dit al geprobeerd ?Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:46:
[...]
Deze bedoel je denk ik
Ik krijg namelijk een "end of archive' foutmelding bij het uitpakken van het zip bestand.
stuck in Silver Hell
Nope. Om een of andere reden heb ik precies niet zoveel last van Russen als jullie?UNB1337 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:26:
[...]
Heeft iemand dit al geprobeerd ?
Ik krijg namelijk een "end of archive' foutmelding bij het uitpakken van het zip bestand.
Ik speel meestal ook wel met een man of 2, 3 dus dan zit er nog maar 1 of 2 random mensen bij ons.
Ben al 2 avonden aan het spelen op het account van mijne maat ( was hoogste silver toen, nu al een nova 1tje!
Ik hoop dat jullie niet boos zijn op mij omdat ik zijn accountje boost
Ps: waarom vertel ik zo'n nutteloze informatie? Anders gaat het topic dood en dat willen we toch allemaal niet?
[ Voor 5% gewijzigd door Kreekje op 11-09-2014 14:26 ]
Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.
Ik heb heeel veel uurtjes Call of Duty 1/2 gespeeld, en m'n aim daar is erg goed, maar op CS:GO krijg ik vaak een stilstaand target nog niet dood. Laatst had ik een AWP vast, en iemand springt voor me langs, dus ik aim en schiet: "Shit, die was mis; Crosshair was dik een centimeter te ver na...... oh headshot...." Zelfde met andere wapens. In alle video's zie ik mensen op de voeten mikken tijdens een spray, en uiteindelijk eindigen met headshots.
Weet iemand een goed artikel waarin deze manier van aimen een beetje wordt uitgelegd, zodat ik m'n aim beter kan maken? deze vraag is blijkbaar al heel vaak gesteld.
[ Voor 3% gewijzigd door EG Mike op 11-09-2014 14:34 ]
De reden waardoor je op de voeten mikt en dan gaat sprayen en vorvolgens een headshot schiet komt door de recoil, een youtuber genaamt TheWarOwl heeft mooie vids met uitleg!pryth schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:33:
Ik heb Counterstrike ongeveer 30 uur gespeeld in 10 jaar, maar wil eigelijk wel eens wat meer gaan spelen/beter worden. Echter kan ik geen logica ontdekken in de manier van schieten/aimen.
Ik heb heeel veel uurtjes Call of Duty 1/2 gespeeld, en m'n aim daar is erg goed, maar op CS:GO krijg ik vaak een stilstaand target nog niet dood. Laatst had ik een AWP vast, en iemand springt voor me langs, dus ik aim en schiet: "Shit, die was mis; Crosshair was dik een centimeter te ver na...... oh headshot...." Zelfde met andere wapens. In alle video's zie ik mensen op de voeten mikken tijdens een spray, en uiteindelijk eindigen met headshots.
Weet iemand een goed artikel waarin deze manier van aimen een beetje wordt uitgelegd, zodat ik m'n aim beter kan maken? deze vraag is blijkbaar al heel vaak gesteld.
ga in een server met bots en leer daar beetje aimen, met sprayen je muis naar beneden doen om de recoil op ta vangen
en soms zijn de hitboxes inderdaad een beetje wazig als iemand mid air is, (op de grond) zijn de hitboxen wel goed
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
Komt dit niet doordat je op een 64 tick server speelt, wanneer ik op een 128 of hogere tick server speel heb ik hier geen last van. Helaas zijn de Valve Competitive servers allemaal 64 tickssheez88 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:41:
idd, is gewoon recoil
ga in een server met bots en leer daar beetje aimen, met sprayen je muis naar beneden doen om de recoil op ta vangen
en soms zijn de hitboxes inderdaad een beetje wazig als iemand mid air is, (op de grond) zijn de hitboxen wel goed
Vroeger veel Q3A gespeeld. En vorig jaar wat gestoeid met BF4.
Is het niet een idee om op enkele avonden gedurende de week rond zeg 18:30 een uur of 2 ?
Wat te knallen op een CS:GO GoT Server ? Kan iemand dat hosten ?
B.v op Maandag- / Donderdag- / Zondagavond ? Wie er is is er en kan mee spelen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic