[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 212 Laatste
Acties:
  • 533.699 views

• xehbit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-12-2025

xehbit

WiLLoW_TieN schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:49:
Ik speel sinds kort wat CS:GO gewoon omdat ik het wel leuk vindt.
Vroeger veel Q3A gespeeld. En vorig jaar wat gestoeid met BF4.
Is het niet een idee om op enkele avonden gedurende de week rond zeg 18:30 een uur of 2 ?
Wat te knallen op een CS:GO GoT Server ? Kan iemand dat hosten ?
B.v op Maandag- / Donderdag- / Zondagavond ? Wie er is is er en kan mee spelen.
Is het niet leuker om gewoon een groep van 5 man competitive te spelen :) ?

Ben nog bezig om een teamspeak bot te schrijven in NodeJS om groepen/channels te beheren in TS :P

[ Voor 16% gewijzigd door xehbit op 11-09-2014 14:55 ]

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-01 09:09
Lijkt me leuk om eens met wat normale mensen te spelen 5v5 te spelen. Pubs vind ik zo tergend saai, en naar mijn mening leer je hier niet veel van. In de matchmaking wordt ik voor vies en vuil uitgemaakt (wat ik ook wel kan begrijpen als ik een kill niet maak op een stilstaand target :p), maar het is wel the way to go. Ben eigelijk gewoon op zoek naar mensen waarmee ik kan leren hoe de spots op maps heten, wat tips kan krijgen tijdens het spelen en hier en daar wat nadetricks te leren.

Als iemand een 'CS-noob' onder zijn vleugels wil nemen, hoor ik het graag :D! Nogmaals, ik ben wel een ervaren FPS-speler :)

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
pryth schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:33:
Ik heb Counterstrike ongeveer 30 uur gespeeld in 10 jaar, maar wil eigelijk wel eens wat meer gaan spelen/beter worden. Echter kan ik geen logica ontdekken in de manier van schieten/aimen.

Ik heb heeel veel uurtjes Call of Duty 1/2 gespeeld, en m'n aim daar is erg goed, maar op CS:GO krijg ik vaak een stilstaand target nog niet dood. Laatst had ik een AWP vast, en iemand springt voor me langs, dus ik aim en schiet: "Shit, die was mis; Crosshair was dik een centimeter te ver na...... oh headshot...." Zelfde met andere wapens. In alle video's zie ik mensen op de voeten mikken tijdens een spray, en uiteindelijk eindigen met headshots.

Weet iemand een goed artikel waarin deze manier van aimen een beetje wordt uitgelegd, zodat ik m'n aim beter kan maken? deze vraag is blijkbaar al heel vaak gesteld.
Check de recoil patterns van de wapens een beetje, dan heb je een idee welke richting je met je crosshair op moet op het moment dat je sprayed:

http://imgur.com/a/SRlML#0

FrankieonPCin1080p heeft de laatste tijd een aantal hele noob friendly explanation filmpjes uitgebracht. Best interessant om die ff te checken op YouTube. :)

• Millie-ano
  • Niet online
Als kind zo blij jaren CS 1.6 gespeeld. CS: source in de begin periode nog even geprobeerd, maar afgehaakt. Nu 2 weken begonnen met CS GO

Maar kan geen fatsoenlijke server vinden. Alles is leeg? Ook op game-monitor, weinig te vinden of het staat mijlen ver. Spel lijkt me geweldig, maar ik kom geen steek verder met al die lege servers.

Of ik nou sochtends speel of savonds of snachts of in het weekend.....

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Millie-ano schreef op donderdag 11 september 2014 @ 18:47:
Als kind zo blij jaren CS 1.6 gespeeld. CS: source in de begin periode nog even geprobeerd, maar afgehaakt. Nu 2 weken begonnen met CS GO

Maar kan geen fatsoenlijke server vinden. Alles is leeg? Ook op game-monitor, weinig te vinden of het staat mijlen ver. Spel lijkt me geweldig, maar ik kom geen steek verder met al die lege servers.

Dan klopt er iets niet, want er zijn altijd wel spelers online. Hij vindt dus nooit een server met matchmaking? Misschien je firewall die iets blokkeert?

Verwijderd

Millie-ano schreef op donderdag 11 september 2014 @ 18:47:

Competitive spelen (Start -> Spel maken -> Voorkeuren instellen -> Zoek game).

Rond dit tijdstip c.a. 120,000 mensen online hoor. Alleen bijna niemand speelt nog op de standaard servers.

(ik ga er nu even vanuit dat je, omdat je nieuw bent met CS:GO, gewoon naar standaard servers zoek)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2014 19:31 ]

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Via csgo_servers:
SYSTEMS
  • Updated a large number of systems necessary for the Linux client.
MISC
  • "kill" command is no longer possible in competitive matchmaking matches ( except during warmup ).
  • Fix for CTs not speaking their radio lines when throwing an Incendiary grenade.
  • Voice status text now shows the player location for teammates.
  • Radio command location text is now colored in chat.
  • Planted bomb status now displays for spectators.
  • Improved some inventory, inspect and economy audio feedback.
OPERATION BREAKOUT
  • Operation Breakout is on sale.
PERFORMANCE
  • Improved performance when scoreboard is visible.
  • Improved performance when spectator panel is visible.
  • Improved performance in some cases where avatars and "Display" items are displayed.
MAPS
Mist
  • Various bug fixes.
Insertion
  • Fixed buyzone bug in competitive mode.
  • Updated overview map.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-01 00:19

Hu9o

Schokkend

csgolounge.com of www.csgolounge.com

wat is nou de echte?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• rezta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
GeoffLx schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:27:
[...]

Check de recoil patterns van de wapens een beetje, dan heb je een idee welke richting je met je crosshair op moet op het moment dat je sprayed:

http://imgur.com/a/SRlML#0

FrankieonPCin1080p heeft de laatste tijd een aantal hele noob friendly explanation filmpjes uitgebracht. Best interessant om die ff te checken op YouTube. :)
Bedankt voor de info over FrankieonPCin1080p intressante video's over CS:GO :).

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-01 14:15
Beide zijn gewoon hetzelfde lol... dus ook allebei echt.

[ Voor 4% gewijzigd door TheAnthonyNL op 12-09-2014 07:33 ]

Add me on Steam

• EG Mike
Rezta schreef op donderdag 11 september 2014 @ 21:34:
[...]

Ik heb gister de tutorials van TheWarOwl opgezet op m'n tweede scherm tijdens het werken, heb dus niet heel aandachtig gekeken; aan het eind van de avond was de playlist voor de 3e keer afgespeeld, en is wel het een en ander blijven hangen. Vooral het stuk over de CS:GO Economy vond ik wel tof. Ik had er nooit zo over nagedacht, maar wat je wanneer en waarom je deze wapens koopt (of niet koopt!) is erg belangrijk, omdat je de tegenstander een erg groot voordeel kan geven.

Ik als noob kan ze aanraden!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02-2025
TheWarOwl filmpjes zijn prima inderdaad, kan je heel veel van leren.
Toen ik begon met CS GO heb ik alleen maar tegen bots gespeeld op moeilijkste (ahum) niveau, daarna casual comp en pas daarna ben ik competitive gaan spelen. Dat scheelt een hoop gescheld van teamgenoten kan ik je vertellen ;-)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• EG Mike
Ik ben eergister meteen maar een competitive ingedoken, en sta nogsteeds op 100% winst :D! Maar met een K/D van 4-15 was mijn aanwezigheid niet van toegevoegde waarde :p Ga inderdaad eerst maar eens oefenen in DM/casual/bots :)

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:07
Dragon707 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:52:
[...]

Is het niet leuker om gewoon een groep van 5 man competitive te spelen :) ?
When ? Where ?

( Zie PB )

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-01 10:11

Silence

Godlike

Rezta schreef op donderdag 11 september 2014 @ 21:34:
[...]

Let wel op frankie is zelf ook nog een noob en speelt het sinds kort, dus neem niet te veel van hem over :p.

Inventaris - Steam

Verwijderd

pryth schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:43:
Ik ben eergister meteen maar een competitive ingedoken, en sta nogsteeds op 100% winst :D! Maar met een K/D van 4-15 was mijn aanwezigheid niet van toegevoegde waarde :p Ga inderdaad eerst maar eens oefenen in DM/casual/bots :)
Het gaat niet om kills bij competative, ik heb soms matches waarbij ik driekwart van de tijd niks sta te doen maar toch nuttig ben (voorkomen dat spot wordt ingenomen of dat er geflanked kan worden) :)

• ShatterNL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:34

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Mensen die vanavond gaan spelen?

Mijn steam: steamdery

• rezta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Silencex schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 17:39:
[...]

Let wel op frankie is zelf ook nog een noob en speelt het sinds kort, dus neem niet te veel van hem over :p.
Hehe hij gaf wel handige tips maar je houd meestal toch wel een beetje je eigen gamestyle :9 .

• Millie-ano
  • Niet online
Grotman schreef op donderdag 11 september 2014 @ 19:30:
[...]

Dan klopt er iets niet, want er zijn altijd wel spelers online. Hij vindt dus nooit een server met matchmaking? Misschien je firewall die iets blokkeert?
Ja ik kan competitive spelen. etc... maar op de oudewetse manier. Dat je servers zoekt maar. Dat jezelf kan bepalen welke server het is etc. Snapt iemand wat ik bedoel ?

Of is dat gewoon dood en kom je zomaar in een lobby en spelen maar 5/5

• Silence

Silence

Godlike

Hij was leuk inderdaad, maar volgens mij is dit echt nog lager dan de silver bot ranks....

Inventaris - Steam

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Silencex schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:02:
[...]

Hij was leuk inderdaad, maar volgens mij is dit echt nog lager dan de silver bot ranks....
Dat of het is van te voren afgesproken...

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
TheRecklezz schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:11:
[...]

Dat of het is van te voren afgesproken...
Dat eerder, niemand check rug, niemand checked CT spawn, niemand kijkt naar bom/cover tijdens het planten.... Iets te veel lucky factoren waardoor het lukt, denkt dat 99% van de mensen in lower tunnel die gast neer had geknald zodra die voorbij kwam

www.webshopmasters.nl

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:21
Gister een aantal potjes solo competitive gedaan. Gelijk beide eerste potten tegen een cheater (waller, aimbot). De rest van de avond volledig de zin kwijt om nog serieus te spelen en mijn best te doen. Van MG naar Nova3 :(

• Silence

Silence

Godlike

Stoffa schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:35:
Gister een aantal potjes solo competitive gedaan. Gelijk beide eerste potten tegen een cheater (waller, aimbot). De rest van de avond volledig de zin kwijt om nog serieus te spelen en mijn best te doen. Van MG naar Nova3 :(
Wij precies hetzelfde van eagle master naar DMG 7 loses in een row echt om te huilen.

Inventaris - Steam

Ben zaterdagnacht voor 24 uur gebanned omdat ik in een server zat waar men niet tegen zijn verlies kon. Kreeg 4 rondes achter elkaar een teamkill omdat ik iets zei van het gezeur. Toen was ik het zat en schoot er zelf een door zijn kop. BAM Banned.....

Lekker systeem...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Timmo70
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-07-2025
hmr schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:47:
Ben zaterdagnacht voor 24 uur gebanned omdat ik in een server zat waar men niet tegen zijn verlies kon. Kreeg 4 rondes achter elkaar een teamkill omdat ik iets zei van het gezeur. Toen was ik het zat en schoot er zelf een door zijn kop. BAM Banned.....

Lekker systeem...
Welcome to MM! Volvo is love, volvo is life
Timmo70 schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:52:
[...]

Welcome to MM! Volvo is love, volvo is life
Deze Volvo quote begrijp ik niet helemaal... :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Silence

Silence

Godlike

hmr schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:56:
[...]

Deze Volvo quote begrijp ik niet helemaal... :)
Andere benaming voor Valve in de CS community

Inventaris - Steam

• Berktoppie
Zouden bij de groote counterstrike toernooien dopping controle worden gehouden?

Of zou je gerust een jointje kunnen opsteken als je een paar rondes achter staat en ff een boost nodig hebt ;)

www.webshopmasters.nl

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:05
Berktoppie schreef op maandag 15 september 2014 @ 12:38:
Zouden bij de groote counterstrike toernooien dopping controle worden gehouden?

Of zou je gerust een jointje kunnen opsteken als je een paar rondes achter staat en ff een boost nodig hebt ;)
binnen niet lijkt me, daar mag je niet eens roken.
echter heb ik wel eens op lan gasten op de wc zien snuiven of hun leven er vanaf hing, het is maar wat je wilt doen om de nacht wakker te blijven.

• Berktoppie
Tja das een beetje triest zelfs, maar een jointje of pilsje was 10 jaar geleden toch wel twee vaste ingredienten voor een lan party :) Maarja ik ben er al jaren niet meer geweest dus ken de scene niet meer. Counterstrike is wel een veelzeidig spel, dat met verschillende drugs verschillende skill ervaringen mee brengt :)

Alcohol en Counterstrike:
Voor je gevoel speel je net zo goed als altijd, mischien zelfs iets beter. Na de 2e 6pack blijk je 1-16 te staan. Zonder een kip geraakt te hebben. Plezier factor is wel hoog, maar zodra je je frustreert aan het feit dat je verliest is de kans groot dat je maximaal gaat schreeuwen tegen team genoten.

Wiet en Counterstrike
Voor mensen zoals ik met RSI klachten ideaal om toch soepel te kunnen aimen, wel zonder na denken in de 2e ronde al een AK kopen, of een gun safen in de laatste ronde is een van de bij effecten. Na paar gram gaat aim wel omlaag, net als de lust om te winnen, mid smoken en flashes gooien wordt wel stukken leuker.

Counterstrike en Cocaine
Je hebt geen geduld en rushed iets te veel wat de eerste paar keer verassend goed gaat tot je overmoedig wordt en elke keer neer wordt geknald door een opwachtende AWP, uit frustratie ga je bij snuiven en nog agresiever spelen. Falend concept tenzij je tegen extreem voorzichtige tegenstander speelt.

Counterstrike en XTC
1e half uur gaat prima, totdat je doorhebt dat je al een tijdje naar een flashbang effect aan het staren was, je muis voelt mega licht aan, veelste licht eigenlijk, net zoals je armen en beenen. Overleg met je team wordt al snel als gay beoordeeld omdat je toe geeft van iedereen te houden. Vervlogens laat je je Terrorist springend dansen op de maat van een decibel CD die je op de achtergrond aan hebt gezet tot dat je gekicked wordt door je team.

Counterstrike en GHB
Er zijn een paar mensen zo slecht dat ze beter met GHB op kunnen spelen dan zonder (lees, beter niet kunnen spelen dan wel) verder is GHB niet te combineren met counterstrike. En af te raden naar persoonlijk ervaringen.

Counterstrike en Magic Mushroomss
Wel geinig al die effecten, maar onmogelijk om je te concentreren, je dwaald steeds af in gedachten tot dat je na een paar uur bij komt om te ontdekken dat je 3 uur lang op het intro deuntje van de CSGO lobby hebt lopen spacen.

Na een dag hard werken vind ik het heerlijk om te counterstriken met een Jointje en een Pilsje er bij, maar andere drugs kun je beter in de discotheek gebruiken of beter nog: helemaal niet gebruiken.

www.webshopmasters.nl

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Silencex schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 17:39:
[...]

Dat zegt echt helemaal niks. Hij weet in die korte tijd al veel meer van spray patterns en tactics dan de gemiddelde CS speler met een jaar ervaring.

De dingen die hij aangeeft zijn inderdaad allemaal heel basic, maar juist omdat hij het zelf zo ook pas heeft geleerd, is het voor noobs makkelijk te begrijpen.

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-01 12:40
Hahaha, epic post wat mij betreft.

Voor alle competitive wedstrijden, in alle games, helpen twee a drie pilsjes erg goed om de scherpe randjes er wat vanaf te halen en je veel ontspannender (en verstandiger) te spelen, zeker als de match ergens om gaat.

Helaas is dit optimum verdraaid lastig vast te houden, pils smaakt toch altijd wel naar meer en voor je het weet sta je inderdaad diep in de nacht lachend 1-16 met uitsluitend de meest kansloze bizon kamikaze runs.

Wat het 'dopinggebruik' op toernooien betreft, overal waar het om de knikkers gaat, gebruiken mensen prestatieverhogende middelen. Of het nou (e-)sport, werk, school, bed, etc. betreft, mensen gebruiken toch wel als ze er beter van (menen te) worden.

• MikeVM
  • Laatst online: 04-12-2025

MikeVM

- Baloo -

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:09:
Hahaha, epic post wat mij betreft.

Voor alle competitive wedstrijden, in alle games, helpen twee a drie pilsjes erg goed om de scherpe randjes er wat vanaf te halen en je veel ontspannender (en verstandiger) te spelen, zeker als de match ergens om gaat.

Helaas is dit optimum verdraaid lastig vast te houden, pils smaakt toch altijd wel naar meer en voor je het weet sta je inderdaad diep in de nacht lachend 1-16 met uitsluitend de meest kansloze bizon kamikaze runs.

Wat het 'dopinggebruik' op toernooien betreft, overal waar het om de knikkers gaat, gebruiken mensen prestatieverhogende middelen. Of het nou (e-)sport, werk, school, bed, etc. betreft, mensen gebruiken toch wel als ze er beter van (menen te) worden.
voor mensen die weinig alcohol drinken is 1 pilsje al meer dan genoeg.

wat doet alcohol voornamelijk?
1 het verhoogt je zelfvertrouwen
2 geeft een kalmerend effect
3 vermindert reactievermogen
4 vermindert preciesie.

je moet dus de perfecte balans vinden tussen 1-2 en 3-4. bij de meeste mensen is dat 1 of 2 pilsjes, als je zeer goed tegen alcohol kunt is het mogelijk om naar 3-4 te gaan.

teveel bier geeft je dus teveel zelfvertrouwen ( ik loop gewoon naar binnen, ik ben goed genoeg om 4man te killen). maar hier is het moeilijke gedeelte, als je teveel gedronken hebt, ga je denken dat je goed speelt, maar dat is eigenlijk niet zo.. :)

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-01 12:40
MikeVM schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:15:
je moet dus de perfecte balans vinden tussen 1-2 en 3-4. bij de meeste mensen is dat 1 of 2 pilsjes, als je zeer goed tegen alcohol kunt is het mogelijk om naar 3-4 te gaan.
Hehe je hebt gelijk, ik vergeet wel eens dat we in het Noorden wat langer en zwaarder zijn dan de gemiddelde Nederlander en dus wat meer pilsjes nodig hebben.

Aan de impact van alcohol merk je wel dat CS echt een skillgame is, in vrijwel alle shooters kan ik zelfs zwaar aangeschoten/dronken nog aardig meekomen, in CS merk je na 6 pils al direct dat je hopeloos achter de feiten aanhobbelt (en blijft hobbelen). Dat is ook direct mijn grootste probleem met CS:GO, een avondje lekker doorzakken in het weekend én nog enigszins fatsoenlijk gamen zit er met CS niet in. :)

Verwijderd

MikeVM schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:15:
[...]

voor mensen die weinig alcohol drinken is 1 pilsje al meer dan genoeg.

wat doet alcohol voornamelijk?
1 het verhoogt je zelfvertrouwen
2 geeft een kalmerend effect
3 vermindert reactievermogen
4 vermindert preciesie.
Ik speel het lekkerste met 2-3 borrels achter de kiezen, stukje ontspanning maar de boel gaat ook een paar tandjes sneller draaien, meer bewust van de omgeving en alles wat er om me heen gebeurt. Als je lekker in de flow zit ben je bezig om nr 1 onbewust af te knallen, terwijl je voor nr 2 en 3 al aan het plannen bent omdat je ze ergens aan hoort komen.

Daarna gaat het heel hard naar beneden wat niet wil zeggen dat de fun factor daalt :P

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-01 15:50

Plainside

I browse when I'm at work

Tijdje geleden dat ik het heb gespeeld maar wel een geweldig spel.
Ik zal vanavond weer eens kijken of ik er nog wat van kan haha.

• Flamax
  • Laatst online: 17-11-2023
Omdat ik altijd tegen het feit aan liep dat de Titan HSMOD Deathmatch server vaak vol zit, heb ik besloten zelf maar een dedicated server te huren en daar een CS:GO HSMOD Deathmatch server op te hosten.

Dit is de ideale server om te practicen voor je MM of wat dan ook gaat spelen.

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/194.105.153.2:27015/b_560_95_1.png
Server lijkt op Gametracker soms offline dit is niet het geval!!

Mocht de server heel populair worden, dan zal ik zeker wat reserved slots weg gaan geven.

Ik twijfel nog of ik de server Free For All houd of team based DM maak!

[ Voor 20% gewijzigd door Flamax op 16-09-2014 19:26 ]

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Erg druk zie ik al. Daarbij is het niet zo slim om met 128tic in te knallen als je daarna 64 gaat spelen...

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

• Flamax
Ik snap wat je bedoeld, echter speel ik zelf veel ESEA & FaceIt en dan komt het wel degelijk van pas!

Ik ben het wel met je eens maar over algemeen gebruik ik de server om lekker op te warmen en dan maakt 64 tick of 128 tick me niet echt uit!

• suikerberg
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-01 17:15
Vandaag 3 potjes gedaan, communicatie ontbrak telkens in mijn team, het enige dat ik hoorde was Cyka Blyat! Altijd leuk, die russen die hun mic bijna opeten zo hard klinkt het.

Snap niet dat Volvo nog geen aparte servers voor oost europeanen heeft. In een spel dat grotendeels om communicatie draait komt een taalbarrière niet van pas...

• Berktoppie
Kan erg vervelend zijn, maar heb het ook anders mee gemaakt, dat ik in een team komt met 4 verschillende nationaliteiten, en toch speelt iedereen goed met elkaar, goede calls/overleg en samenspel. Dat geeft me toch een goed gevoel, soms zelfs leuker dan met je vaste team winnen.

Meeste mensen in de CSGO community zijn gewoon tof, door al het geklaagd vergeten mensen dat soms lijkt het wel.

www.webshopmasters.nl

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07-2025

iNFiNiTY-

pro

Sinds je op lans niets meer mag zijn ze boring. Beter zelf wat opzetten dat er gewoon gerookt kan worden en dat er natuurlijk genoeg bier koud kan dan wordt et weer eens gezellig. Paar biertjes of bacos gaat et altijd super daarna kan het ietjes minder gaan :)) laatste ut oc halve finale ofzo was ik ook redelijk lam maar das tijdje terug wel heerlijke tijden. :o

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-01 15:52
Eerste ervaring met Competitive in CS GO was hier ook maar matig... Op zich leuk dat je zo laagdrempelig nu een match kunt spelen, maar het is echt te frustrerend als je niet eens meer kunt horen waar de vijand zich bevindt door alle herrie op de comms... Op zich ging de tactiek nog best redelijk, maar uiteindelijk gewoon keihard ingemaakt de laatste paar rondes en dus verloren :(

Verwijderd

Als de russen alleen lopen te schreeuwen, wat ze nogal vaak doen, dan zet ik ze gewoon op mute.

Die gasten blijven vaak schreeuwen over NOOB dit en Loser dat terwijl ze zelf geen pepernoot raken.
Ook valt het mij op dat er veel mensen (russen) solo spelen, dus als je als team samenspeelt dat er 1 of 2 lekker hun eigen gang gaan.

Als ik met een vriend speel (die is Nova 4) dan speelt dat meteen een stuk beter en ga ik zelf ook veel beter spelen. Nu mijn muis problemen eindelijk zijn opgelost raak ik ook een stuk meer :)

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09-2025

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:06:
[...]

Hehe je hebt gelijk, ik vergeet wel eens dat we in het Noorden wat langer en zwaarder zijn dan de gemiddelde Nederlander en dus wat meer pilsjes nodig hebben.

Aan de impact van alcohol merk je wel dat CS echt een skillgame is, in vrijwel alle shooters kan ik zelfs zwaar aangeschoten/dronken nog aardig meekomen, in CS merk je na 6 pils al direct dat je hopeloos achter de feiten aanhobbelt (en blijft hobbelen). Dat is ook direct mijn grootste probleem met CS:GO, een avondje lekker doorzakken in het weekend én nog enigszins fatsoenlijk gamen zit er met CS niet in. :)
Lan party = bier trinken! gewoon rustig tempo aanhouden, 1 bier per uur, gaat prima, kan ik hele avond volhouden en goed blijven spelen.
iNFiNiTY- schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:10:
Sinds je op lans niets meer mag zijn ze boring. Beter zelf wat opzetten dat er gewoon gerookt kan worden en dat er natuurlijk genoeg bier koud kan dan wordt et weer eens gezellig. Paar biertjes of bacos gaat et altijd super daarna kan het ietjes minder gaan :)) laatste ut oc halve finale ofzo was ik ook redelijk lam maar das tijdje terug wel heerlijke tijden. :o
Thuis lannen of eigen locatie is eigenlijk enige wat ik nog leuk vind als lan, die grote klinkt wel leuk en aardig maar voegt tegenwoordig niet zoveel toe vind ik. Wat ik wel mis zijn idd de compo's etc en mogelijkheid meer dan alleen tegen vrienden spelen, al kan ik daar wel overheen komen :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• ak0nnmgn
Flamax schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:33:
Omdat ik altijd tegen het feit aan liep dat de Titan HSMOD Deathmatch server vaak vol zit, heb ik besloten zelf maar een dedicated server te huren en daar een CS:GO HSMOD Deathmatch server op te hosten.

Dit is de ideale server om te practicen voor je MM of wat dan ook gaat spelen.

[afbeelding]
Server lijkt op Gametracker soms offline dit is niet het geval!!

Mocht de server heel populair worden, dan zal ik zeker wat reserved slots weg gaan geven.

Ik twijfel nog of ik de server Free For All houd of team based DM maak!
deze mail ik even naar mezelf, ben vanavond hier wel even aan het inschieten!

• JayDz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-01 17:20
Om te levelen in competitive, gaat het dan om je stats, of om je win/lose ratio?

• Berktoppie
Het gaat om je Win Lose ratio, gecombineerd met je ELO ranking (een ranking systeem bekend bij schaak competities, maar bij CSGO is hij uitgebreiden en speciaal voor CSGO)

Als jij als silver, wint van een gold nova team, win je dus veel meer ELO point en Up Rank je veel sneller dan wanneer je wint van mensen met lagere rank als jou.

Uitgebreide uitleg: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=312582297

Dat ELO Ranking ook bij schaken wordt gebruikt, betekend niet dat je door te upranken met counterstrike ook beter wordt in schaken.

[ Voor 21% gewijzigd door Berktoppie op 17-09-2014 16:26 ]

www.webshopmasters.nl

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:21
Ik heb bij CS GO regelmatig last van lag/rubberbanding. Anderen zien mij dan ook "teleporteren" over hun scherm. Het gekke is; dit gebeurt met een ping van 25, 0 loss en 0 choke. Herkent iemand dit probleem, en weet er iemand een oplossing?

• TheAnthonyNL
Leuk de nieuwe cs:go update, nu ben ik nog meer OP met mijn Tec-9 :P.

Add me on Steam

• Silence

Silence

Godlike

TheAnthonyNL schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:21:
Leuk de nieuwe cs:go update, nu ben ik nog meer OP met mijn Tec-9 :P.
Wou al zeggen zo slecht was die toch niet?

Inventaris - Steam

• TheAnthonyNL
Silencex schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:26:
[...]

Wou al zeggen zo slecht was die toch niet?
Nee, heb laatste tijd meer kills met mijn tec-9 in eerste rondes of eco rounds :). Maargoed nu istie godlike :P

Add me on Steam

• Silence

Silence

Godlike

TheAnthonyNL schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:29:
[...]

Nee, heb laatste tijd meer kills met mijn tec-9 in eerste rondes of eco rounds :). Maargoed nu istie godlike :P
Snap ook niet dat ze steeds lopen de kloten met die wapens..

Inventaris - Steam

• TheAnthonyNL
Silencex schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:30:
[...]

Snap ook niet dat ze steeds lopen de kloten met die wapens..
Pro's die lopen te zeiken aswell the community.

Add me on Steam

• EG Mike
Gister eens zitten spelen met m'n sensitivity. Ik weet niet exact hoe m'n DPI settings staan, hier moet ik nog even mee spelen (Logitech g500, middelste setting van de drie; is dat 800 DPI?).

Ik begon op een sensitivity van 6.0; voor snelle shooters als CoD2 ed. waarbij reflex-shots heel belangrijk zijn speelde dit altijd heerlijk, maar op CSGO ben ik inmiddels gezakt naar 2.5 (@ dezelfde DPI settings), en het gaat al beter. Ik ben momenteel nog unranked (4win/5loss), maar werd gister tegenover Silver 4 ranked players gezet. Gewonnen met 16-4 (K/D van 18-6 ofzo).

Ik ben echt nog niet goed in CSGO, maar silver ranks zijn wel heel makkelijk (als elk silver team zo speelt).

Ik merk wel dat veel FPS ervaring helpt bij m'n gameplay. Hoewel ik vaak goed zit in 'waar de enemy het hoekje om komt', pre-shooting en nades, leg ik het nog af tegen mensen die goed kunnen aimen.

• Silence

Silence

Godlike

pryth schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:41:
Gister eens zitten spelen met m'n sensitivity. Ik weet niet exact hoe m'n DPI settings staan, hier moet ik nog even mee spelen (Logitech g500, middelste setting van de drie; is dat 800 DPI?).

Ik begon op een sensitivity van 6.0; voor snelle shooters als CoD2 ed. waarbij reflex-shots heel belangrijk zijn speelde dit altijd heerlijk, maar op CSGO ben ik inmiddels gezakt naar 2.5 (@ dezelfde DPI settings), en het gaat al beter. Ik ben momenteel nog unranked (4win/5loss), maar werd gister tegenover Silver 4 ranked players gezet. Gewonnen met 16-4 (K/D van 18-6 ofzo).

Ik ben echt nog niet goed in CSGO, maar silver ranks zijn wel heel makkelijk (als elk silver team zo speelt).

Ik merk wel dat veel FPS ervaring helpt bij m'n gameplay. Hoewel ik vaak goed zit in 'waar de enemy het hoekje om komt', pre-shooting en nades, leg ik het nog af tegen mensen die goed kunnen aimen.
sens 6 is echt veel te hoog inderdaad. Ik speel 800dpi en 1.5 sens. Silver ranks associeer is met bots dat is inderdaad geen tegenstand.

Inventaris - Steam

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:10

d_star

Maharadja of the Year :-/

Ik begon op een sensitivity van 6.0; voor snelle shooters als CoD2 ed. waarbij reflex-shots heel belangrijk zijn speelde dit altijd heerlijk, maar op CSGO ben ik inmiddels gezakt naar 2.5 (@ dezelfde DPI settings), en het gaat al beter.
De middelste setting van de G500 geeft idd 800 DPI ja.

Snap je problematiek met CSGO :) Zelf ook pas net begonnen met dit spel, heb mn sensitivity nu staan op 2,9 met een DPI van 400 (ook G500). Gaat al veel beter, accuraat zijn op afstand wordt makkelijker. Even kijken of deze sensitivity blijft, kom ik snel genoeg achter.

Als absolute noob in CS GO is 't trouwens wel wennen zeg! Wel veel ervaring met andere shooters (vooral BF), maar CSGO is echt een compleet ander verhaal. Wel tof, weer dat gevoel hebben dat je het echt moet leren!

Probeer nu overigens me bekend te maken met de gunplay door vooral gunplay en demolition te spelen, deels ingegeven door het idee dat ik mn team in competitive niet wil belasten met mn noobheid. Zodra ik er meer gevoel voor heb en goed gewend ben aan de sensitivity, ga ik wel aan competitive beginnen.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

• Berktoppie
Het aimen is vooral oefenen, zoveel mogelijk kills maken. Je kan gerust competive spelen, want je komt toch bij andere silvers dus zul je het niet echt "verneuken"voor de rest, maar al snel dat de rest het voor jou verpest.

Maar bij een competive maak je mischien als je lekker bezig ben 20 kills, en doe je een dik uur over.
Als je een uur Deatmatch speelt heb je toch wel 200 kills, heel simpel berekend zou je dus met deatmatch 10x zo snel beter worden in aimen. Na een tijdje is dat niet meer zo, maar vooral als je nog in de COD, BF of andere games zit met je gedachten qua aimen en recoil dan kun je beter ff Deatmach spelen omdat je dan veel sneller leert en sneller improved :)

www.webshopmasters.nl

Ging idd al een stuk beter toen je sensi naar beneden ging! Heb je je mic al gefixed? :)

Waren prima potjes al hadden we wat dubieuze tegenstanders.. :) ach houdt het spanned, niet waar? ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Faberge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-01 16:59
Ben de afgelopen tijd flink aan het verliezen.. Was begin van de week nog Master Guardian I, nu alweer gezakt naar Gold Nova III. Probleem ligt vooral in het feit dat je vaak met complete debielen in een team zit die gelijk gaan zeuren als je 1 klein foutje begaat. Gelijk de vote kick aangooien en alleen maar lopen te irriteren.

http://steamcommunity.com/id/nijn

• Berktoppie
Faberge schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:52:
Ben de afgelopen tijd flink aan het verliezen.. Was begin van de week nog Master Guardian I, nu alweer gezakt naar Gold Nova III. Probleem ligt vooral in het feit dat je vaak met complete debielen in een team zit die gelijk gaan zeuren als je 1 klein foutje begaat. Gelijk de vote kick aangooien en alleen maar lopen te irriteren.
Een goede leider kan elke stel debielen aansturen, als hij maar op de juiste manier aanpakt ;)

Wat ik doe als ik met randoms speel, dan geef ik ze juist veel complimenten op het begin, als het mis gaat zeg ik dat het niet erg is en dat we volgende ronde pakken. Mij hoor je niet zeggen A of B, maar zeg ik: Ik think we should go B what you suggest ? Zodat ze zich betrokken voelen. Wees de "volwassene" en je merkt dat je teamgenoten veel meer samen spelen, aardiger tegen elkaar zijn en ook veel meer hun best doen. Veel mensen geven de moet al op als ze 5-0 achter staan, aan mij de taak om hun gemotiveerd te houden via de voice chat.

Een baas die negatief klaagt over het persooneel dat onder hem werkt, klaagt negatief over zijn eigen manier van werken/team leiden/ondernemen.

Als je klaagd over je groep, dan is dat vaak omdat je een groep individuele hebt zonder leider, als niemand de leider rol opzich neemt moet jij dat wel doen. Niet door bazig te zijn, maar door een juiste team "begeleider" te zijn. Het team gemotiveerd houden, aansturen, scherp houden en dan uiteraard ook zelf nog goed spelen ;)

Voorbeeld:
1e gun round: 1 vs 1 situatie, en je team genoot verneukt het zodat de eerste ronde is verloren.
Vaak gaan mensen hier al schreeuwen: Noob team, OMFG, Newb, are you blind etc...

Als je nu voordat een team genoot begint te klagen als zegt, Nice try mate, no worries we will take them next round for sure.

Die speler zal zich dan veel sneller willen gaan "bewijzen" en zn best doen voor zijn team. Dan wanneer hij uitgescholden wordt.

[ Voor 12% gewijzigd door Berktoppie op 18-09-2014 15:31 ]

www.webshopmasters.nl

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02-2025
Klopt helemaal, maar vaak zitten er ook mensen tussen die gewoon echt niet samen kunnen spelen hoor..

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Verwijderd

Uhm. Ik startte zojuist een competitive op Overpass. Ik startte als CT.

Direct na spawn gingen alle terrorists instant dood (suicide, negatieve score). En dat 15 keer achter elkaar. Dan denk je dus dat na de teamswitch dat bij ons gaat gebeuren, en het dus 15-15 wordt. Wat denk je? Na teamswitch instant win voor ons als terrorists: 16-0. Wtf.

Bekende bug? Ik heb het nog nooit eerder meegemaakt iig.

• Flamax
ak0nnmgn schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:24:
[...]

deze mail ik even naar mezelf, ben vanavond hier wel even aan het inschieten!
Toevallig nog gespeeld ? En hoe beviel het?

Server heeft de afgelopen 3 dagen sinds in hem gestart ben iedere avond vol gezeten!
Dus er wordt al lekker gespeeld.

Verwijderd

Berktoppie schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:26:
[...]

Voorbeeld:
1e gun round: 1 vs 1 situatie, en je team genoot verneukt het zodat de eerste ronde is verloren.
Vaak gaan mensen hier al schreeuwen: Noob team, OMFG, Newb, are you blind etc...
Dit moet voor iedereen die competitive speelt zeer herkenbaar zijn. :+

De ergste vind ik degenen die, wanneer ze zelf dood zijn, continu in je oor aan het janken zijn wat je moet doen.

Dan zit je dus in een spannende 1vs1, maar hoor je je tegenstander niet lopen (en kun je je sowieso niet concentreren) omdat iemand de hele tijd 'omg' in je oor aan het schreeuwen is. Ik heb dan de neiging om expres te verliezen om zo iemand te confronteren. Maar ja, dan laat je die andere 3 teammates ook weer zitten natuurlijk.

Verwijderd

Shit hierboven is waarom ik alleen nog maar met minimaal 3 anderen que. Ook al speel je met mensen wiens aim niet best is, als ze wel goed communiceren heb je er zó veel meer aan dan iemand wiens aim goed is maar niet communiceert en one man army uithangt.
Berktoppie schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:40:

Wiet en Counterstrike
Voor mensen zoals ik met RSI klachten ideaal om toch soepel te kunnen aimen, wel zonder na denken in de 2e ronde al een AK kopen, of een gun safen in de laatste ronde is een van de bij effecten. Na paar gram gaat aim wel omlaag, net als de lust om te winnen, mid smoken en flashes gooien wordt wel stukken leuker.
Goed verhaal. _/-\o_ Herkenbaar, vooral wat betreft het kopen van onzin en het saven van een gun in de laatste ronde. 8)

• ak0nnmgn
Flamax schreef op donderdag 18 september 2014 @ 18:18:
[...]

Toevallig nog gespeeld ? En hoe beviel het?

Server heeft de afgelopen 3 dagen sinds in hem gestart ben iedere avond vol gezeten!
Dus er wordt al lekker gespeeld.
vanwege tijdgebrek heb ik gisteravond even een half uurtje gespeeld, lekkere server hoor!
vaak vol en dat hs mod is wennen na een break van 6 maanden.
ik stond wel positief gelukkig :D

• UNB1337
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-06-2025
Ik weet niet precies of dit OffTopic is maar zou dit iets zijn ? wat vinden jullie ? Overbodig vanwege de vele zombie mods of iets om te proberen ?

ik ga het zeker proberen.

Counter-Strike Nexon: Zombies
http://store.steampowered.com/app/273110/
komt uit op de 23e september.

stuck in Silver Hell

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-01 19:58
UNB1337 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:59:
Ik weet niet precies of dit OffTopic is maar zou dit iets zijn ? wat vinden jullie ? Overbodig vanwege de vele zombie mods of iets om te proberen ?

Ik was zeer benieuwd naar deze game maar na de screenshots helemaal niet meer, die graphics kunnen echt niet meer. Bij developer en uitgever staat ook allebei Nexon, waardoor ik denk dat het 99% door Nexon gemaakt is en 1% door Valve, en ik heb niet zo'n geweldige dingen over Nexon gehoord. :(

steam: failsnail, Letterbox

• tummeke393
Gisteravond heerlijk potje competitive gespeeld! Team was compleet ongecoordineerd, maar toch onze act bij elkaar gekregen en heel ruim gewonnen uiteindelijk... Moet wel zeggen dat het HS niveau van de tegenstanders niet bijzonder hoog was en dat ik in ons team om makkelijk ruim aan de lead ging... Maar toch lekker dat het ook zo kan met complete vreemden!

• ak0nnmgn
tummeke393 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 12:37:
Gisteravond heerlijk potje competitive gespeeld! Team was compleet ongecoordineerd, maar toch onze act bij elkaar gekregen en heel ruim gewonnen uiteindelijk... Moet wel zeggen dat het HS niveau van de tegenstanders niet bijzonder hoog was en dat ik in ons team om makkelijk ruim aan de lead ging... Maar toch lekker dat het ook zo kan met complete vreemden!
Er wordt veel gecommuniceerd tegenwoordig in MM, soms zijn er een paar irrirante russen maar meestal zijn er wel een paar players bij die serieus callen.

• tummeke393
Deze spelers communiceerden eigenlijk eerst helemaal niet, maar luisterden en herhaalden gelukkig als ik een aanvalsplan noemde.. Uiteindelijk werd er gelukkig ook gecommuniceerd over waar de tegenstanders vandaan kwamen en waar de bom gedropt was enz. Leuk om te zien hoe zo'n team kan groeien :)

Wel jammer trouwens dat één speler dropte en gewoon vervangen werd door een nutteloze bot... Nouja, soms handig als cannon fodder, maar het stond niet in verhouding.

• Faberge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-01 16:59
Leuk... Ik heb al niet zoveel tijd om te spelen. Kom ik in een competative match waarvan 3 gasten in mijn team de naam: Road2Silver hebben..... Oftewel, die willen dus deranken. Alleen maar rondlopen, trollen, etc.

http://steamcommunity.com/id/nijn

• tummeke393
Ik dacht nog even een potje te gaan knallen vanmiddag. Niet dus, kan gewoon nergens in komen! Gisteravond geen enkel probleem en nu kan ik gewoon geen enkele sessie joinen. En dat terwijl ik gewoon poorten geforward heb en zelfs de windows firewall nog uitgeschakeld heb nu :(

Wat hebben jullie allemaal precies ingesteld zodat CS GO goed verbinding maakt? Eens kijken of ik hier nu eens voor altijd van af kan komen...

Heb overigens Ziggo met een Cisco EPC3925 modem, bedraad aangesloten naar een up to date windows 8.1 pc. UDP poorten 27000 - 27030 en 4380 zijn geforward naar het IP adres van de PC.

• 1337aldi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:55
Die problemen liggen niet aan jouw, of je setup, ik heb er ook last van, vooral op de drukke momenten. Een medewerker van valve heeft er het volgende over gezegt:

https://list.valvesoftwar...014-September/009610.html

• tummeke393
1337aldi schreef op zondag 21 september 2014 @ 21:49:
Die problemen liggen niet aan jouw, of je setup, ik heb er ook last van, vooral op de drukke momenten. Een medewerker van valve heeft er het volgende over gezegt:

https://list.valvesoftwar...014-September/009610.html
Ah tnx! Las al zoiets op de steamfora net... Aardig wat minder vrolijke mensen daar, blijkbaar inderdaad een veelvuldig probleem :( Jammer, begon net weer een beetje erin te komen!

• Berktoppie
Ik krijg vaak connection issues bij het joinen van een lobby of game, moet ik weer heel steam en CSGO restarten voor dat het werkt. Ook een issue dat sinds een paar weken pas optreed

www.webshopmasters.nl

• impactftw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:10
UNB1337 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:59:

Had nexon ook niet de game WarRock?

• Terrie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:08

Terrie

Titelspecialist Tweakers Partners
impactftw schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:51:
[...]

Had nexon ook niet de game WarRock?
Warrock is inderdaad overgenome door Nexon.

Is CS;Go vergelijkbaar met WarRock? Qua aim etc? zit er over te denken nieuwe shooter aan te schaffen, want al het gehack en geclock op WarRock ben ik nou wel zat..

Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium

• Robbie.b
  • Laatst online: 30-08-2025
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:46:
Uhm. Ik startte zojuist een competitive op Overpass. Ik startte als CT.

Direct na spawn gingen alle terrorists instant dood (suicide, negatieve score). En dat 15 keer achter elkaar. Dan denk je dus dat na de teamswitch dat bij ons gaat gebeuren, en het dus 15-15 wordt. Wat denk je? Na teamswitch instant win voor ons als terrorists: 16-0. Wtf.

Bekende bug? Ik heb het nog nooit eerder meegemaakt iig.
Ik zie heel toevallig net een filmpje op reddit die dit probleem ook had.

YouTube: Crazy CSGO Thing

Daar hadden ze het over 'derankers' die kill in console typen.
Maar dat is sinds een paar weken niet meer mogelijk.
Dus het is of een nieuwe hack, of een bug/glitch.

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

• EG Mike
Van het weekend bleef mijn CSGO steeds crashen tijdens Competative (enkel tijdens comp! Andere gamemodes leken gewoon prima te lopen, andere games vertoonde helemaal geen problemen). Mijn complete PC ging op zwart, en starte zelf opnieuw op (geen BSOD oid). Hierna kon ik prima de match resumen, maar 5rondes later gebeurde het weer. Toen kon ik niet meer rejoinen, en had ik weer een 2h ban aan mn broek hangen.. dit gebeurde elke keer als ik het probeerde op vrijdag en zaterdag.

Zaterdag had ik mijn PC even meegenomen naar het werk om hem eens stofvrij te maken (moest toch nog gebeuren, maar ik stelde het steeds uit :P). Daarnaast had ik CSGO van mijn HDD naar mijn (primaire) SSD gemoved omdat ik ook afentoe last had van haperingen ingame. Dit mocht helaas niet baten, zelfde probleem bleef bestaan, weer een crash na een paar rondes. Daarna besloten om CSGO opnieuw te installeren. Wat me wel opviel was dat mijn settings (crosshair, fps display, en sensitivity) gewoon nog hetzelfde stonden na een reinstall. Dus ook maar even mijn autoexec.cfg en config.cfg verwijderd (hielp ook niks, want m'n crosshair en sensitivity bleven hetzelfde..) en toevallig kreeg ik een popup dat er nieuwe drivers beschikbaar waren voor mijn videokaart. Na deze geupdate te hebben heb ik het weer eens geprobeerd, en nu heb ik al 5 matches zonder crashes (en haperingen, die zijn er ook niet meer) kunnen spelen!

De boosdoener was dus: of mijn videokaart drivers (wat me sterk lijkt, want vorige week had ik nergens last van), of een corrupte config.cfg/autoexec.cfg, maar hoe het kan dat CSGO mijn hele systeem afsluit, is me ook een raadsel.

Aan de andere kant merk ik dat ik weer een stukje beter wordt. Ik kom in de MM steeds tegen silver 3-4's (Ik ben nog unranked), en sta eigelijk altijd eerste of tweede op de scorelijst. Mijn competative games beperk ik voor nu nog ff tot de_dust2 en de_inferno, want die maps ken ik enigszins. De andere maps wil ik me nog niet aan wagen, want ik heb geen idee hoe ze in elkaar steken (laat staan de calls).

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-01 16:25
Hoor van heel veel mensen ellende met haperende beelden sinds laatste update(s).
Vooral Nvidia gebruikers.

Overigens zou ik je willen aanraden op Mirage te spelen :*) Erg simpele en leuke map.
En ik denk dat je Cache ook wel leuk zal gaan vinden
pryth schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:31:
Van het weekend bleef mijn CSGO steeds crashen tijdens Competative (enkel tijdens comp! Andere gamemodes leken gewoon prima te lopen, andere games vertoonde helemaal geen problemen). Mijn complete PC ging op zwart, en starte zelf opnieuw op (geen BSOD oid). Hierna kon ik prima de match resumen, maar 5rondes later gebeurde het weer. Toen kon ik niet meer rejoinen, en had ik weer een 2h ban aan mn broek hangen.. dit gebeurde elke keer als ik het probeerde op vrijdag en zaterdag.

Zaterdag had ik mijn PC even meegenomen naar het werk om hem eens stofvrij te maken (moest toch nog gebeuren, maar ik stelde het steeds uit :P). Daarnaast had ik CSGO van mijn HDD naar mijn (primaire) SSD gemoved omdat ik ook afentoe last had van haperingen ingame. Dit mocht helaas niet baten, zelfde probleem bleef bestaan, weer een crash na een paar rondes. Daarna besloten om CSGO opnieuw te installeren. Wat me wel opviel was dat mijn settings (crosshair, fps display, en sensitivity) gewoon nog hetzelfde stonden na een reinstall. Dus ook maar even mijn autoexec.cfg en config.cfg verwijderd (hielp ook niks, want m'n crosshair en sensitivity bleven hetzelfde..) en toevallig kreeg ik een popup dat er nieuwe drivers beschikbaar waren voor mijn videokaart. Na deze geupdate te hebben heb ik het weer eens geprobeerd, en nu heb ik al 5 matches zonder crashes (en haperingen, die zijn er ook niet meer) kunnen spelen!

De boosdoener was dus: of mijn videokaart drivers (wat me sterk lijkt, want vorige week had ik nergens last van), of een corrupte config.cfg/autoexec.cfg, maar hoe het kan dat CSGO mijn hele systeem afsluit, is me ook een raadsel.

Aan de andere kant merk ik dat ik weer een stukje beter wordt. Ik kom in de MM steeds tegen silver 3-4's (Ik ben nog unranked), en sta eigelijk altijd eerste of tweede op de scorelijst. Mijn competative games beperk ik voor nu nog ff tot de_dust2 en de_inferno, want die maps ken ik enigszins. De andere maps wil ik me nog niet aan wagen, want ik heb geen idee hoe ze in elkaar steken (laat staan de calls).

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Verwijderd

tummeke393 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 12:37:
Af en toe heb je gewoon van die teams dat het gewoon loopt, d'r wordt gecalled, mensen zijn constructief en lopen niet direct te schelden (Russen/Polen....brrr) en vangen elkaar goed op bij verlies van een positie. Ik kan met name goed met Duitsers, Zweden en Noren, fijn volk in den regel.

Sommige van dat soort potten zijn gewoon leuk en spannend ookal verlies je :)

Ik had op mijn 270X van AMD trouwens problemen dat de spelers als een soort stop motion rondliepen terwijl de rest van de wereld gewoon vloeiend werd gerendered. Update naar de nieuwste 14.2(?) beta lostte de problemen op.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2014 11:13 ]

• EG Mike
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:12:
[...]

Af en toe heb je gewoon van die teams dat het gewoon loopt, d'r wordt gecalled, mensen zijn constructief en lopen niet direct te schelden (Russen/Polen....brrr) en vangen elkaar goed op bij verlies van een positie. Ik kan met name goed met Duitsers, Zweden en Noren, fijn volk in den regel.
Ik had laatst ook een potje met twee of drie russen (?), die met hun kenmerkende kraak-microfonen en onverstaanbaar gebrabbel bezig waren, plus een hoop wat leek op gescheld.

Na de tweede ronde zei een andere speler: 'english pls'. En vanaf dat moment werd er gewoon prima engels gepraat en gecalled op een normale manier. 16-11 gewonnen uiteindelijk, en de russen in kwestie allemaal: 'gg, team!'

Ik denk dat russen (en polen?) waarschijnlijk gewoon een onbegrepen volkje zijn, en wat liefde nodig hebben :9

Verwijderd

Ook dezelfde problemen gehad als jullie het afgelopen weekend. Vrijdag kwamen we na veel pogingen eindelijk in een game (comp).
Gisteren de hele middag hetzelfde probleem.

Maar goed nieuws! Mijn nieuwe muis is binnengekomen de Deathadder! Man wat een verschil, ik raak veel meer en ook de stotteringen die ik voorheen had zijn weg. Die stotteringen kwamen doordat mijn muis niet alle signalen doorgaf naar de game.

Gisteren ook een heerlijk potje gehad met 4 andere die allemaal goed in teamplay waren. Goede calls en goed overleg en logische keuzes. Tegenstander had ook geen schijn van kans.

Dat soort potjes maken de game gewoon heerlijk om te spelen.

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-11-2025
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:24:
...
Maar goed nieuws! Mijn nieuwe muis is binnengekomen de Deathadder! Man wat een verschil, ik raak veel meer en ook de stotteringen die ik voorheen had zijn weg. Die stotteringen kwamen doordat mijn muis niet alle signalen doorgaf naar de game.
...
Welke muis had je daarvoor?

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:19

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik heb een muis van 25 jaar.. ;)

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Verwijderd

Robbie.b schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:18:
[...]

Ik zie heel toevallig net een filmpje op reddit die dit probleem ook had.

YouTube: Crazy CSGO Thing

Daar hadden ze het over 'derankers' die kill in console typen.
Maar dat is sinds een paar weken niet meer mogelijk.
Dus het is of een nieuwe hack, of een bug/glitch.
Het ging inderdaad zoals in dat filmpje.

De spelers in mijn game waren overigens allemaal verbaasd. Daarom denk ik dat het geen 'derankers' waren (hoewel ze die verbazing ook kunnen acteren natuurlijk).

Ik heb het overigens pas 1 keer meegemaakt.

Verwijderd

Een huis/tuin en keuken muis van logitech. Zo een die je bij de laptop hebt....totaal niet speelbaar dus :)
Maar het vreemde was dus dat die muis ook problemen gaf met cs:go (andere games geen problemen gehad).

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-01 19:58
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:46:
[...]

Een huis/tuin en keuken muis van logitech. Zo een die je bij de laptop hebt....totaal niet speelbaar dus :)
Maar het vreemde was dus dat die muis ook problemen gaf met cs:go (andere games geen problemen gehad).
Met zo'n huis/tuin en keuken muis van Logitech speel ik nu ook ;) (de M235), maar gelukkig komt morgen mijn Logitech g502 binnen _/-\o_ .

Maar over CS GO: ik heb, wat in dit forum ook al vaker verteld is, de laatste tijd vaak het probleem dat ik heel langzaam verbind met casual, nu maar hopen dat een update dat verbeterd.

steam: failsnail, Letterbox

• Robbie.b
  • Laatst online: 30-08-2025
markdm schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:14:
[...]

Met zo'n huis/tuin en keuken muis van Logitech speel ik nu ook ;) (de M235), maar gelukkig komt morgen mijn Logitech g502 binnen _/-\o_ .

Maar over CS GO: ik heb, wat in dit forum ook al vaker verteld is, de laatste tijd vaak het probleem dat ik heel langzaam verbind met casual, nu maar hopen dat een update dat verbeterd.
Ik heb dit probleem ook. Soms is het instant, soms duurt het een minuutje. Je kan via console in de gaten houden hoeveel search results hij krijgt etc.
Ik heb mijn max acceptable matchmaking ping op 59 staan standaard, (Mijn ping is al 50 van zichzelf. Kut internet. :() soms moet ik hem op 79 zetten om echt in servers te komen want anders plaatst hij me gewoon in lege servers met bots.

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08-2025

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mja, ik heb normaal iets van 25ms met de servers van CS:GO, maar momenteel ook gewoon géén matches.

Daarnaast, als ik dan eenmaal in een game zit, heb ik soms CMD / ms spikes van enkele seconden, die conflicten goed uitspelen totaal onmogelijk maken. Ze hebben echt issues met de normale matchmaking servers. (De Competetive servers doen het gelukkig een beetje beter, maar goed is het niet)

Wat een verademing om dan op 128 tick servers met een ms of 5-15 in te klokken. Opeens schiet je dan waar je mikt en zie je werkelijk fatsoenlijke impacts, waardoor m'n recoil correctie ook beduidend beter wordt. Maar ook niet onbelangrijk, het maakt de gameplay opeens een stuk sneller, terwijl het ook nog "eerlijker" aanvoelt.

Gisteren een aantal potjes Demolition / Arms Race gedaan, en ondanks dat ik won / team leader van de winnaars was, voelde het de helft van de tijd aan als BS en luck.

Een goed jaar geleden was het niet zo slecht gesteld toch?!

• tummeke393
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:24:
Ook dezelfde problemen gehad als jullie het afgelopen weekend. Vrijdag kwamen we na veel pogingen eindelijk in een game (comp).
Gisteren de hele middag hetzelfde probleem.

Gisteren ook een heerlijk potje gehad met 4 andere die allemaal goed in teamplay waren. Goede calls en goed overleg en logische keuzes. Tegenstander had ook geen schijn van kans.

Dat soort potjes maken de game gewoon heerlijk om te spelen.
Lekker! Mijn Deathadder is ook ergens onderweg tussen China en NL om een oude MX500 te vervangen, inclusief muismatje. Kost op ebay praktisch niets meer, benieuwd of het verschil gaat maken. Mijn oude Razer was altijd erg fijn, tot de hond van een vriend hem met z'n staart op de grond mepte, dat was toch einde verhaal :(

• EG Mike
tummeke393 schreef op maandag 22 september 2014 @ 22:52:
[...]
Mijn oude Razer was altijd erg fijn, tot de hond van een vriend hem met z'n staart op de grond mepte, dat was toch einde verhaal :(
Was de vriendschap ook einde verhaal ?:p

Gister heb ik eindelijk mijn rank behaald! 10 wins in comp. Ingedeeld in Silver 4. Mijn favoriete wapen is toch wel de M4A1-S, daar schiet ik stukken beter mee dan met de AK. Ik heb iets van 25u /played op alle counterstrikes bij elkaar, dus ik vind het best netjes :p

Mochten er nog mensen zijn die vaker comp willen spelen, I'm game!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
pryth schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:40:
[...]

Was de vriendschap ook einde verhaal ?:p

Gister heb ik eindelijk mijn rank behaald! 10 wins in comp. Ingedeeld in Silver 4. Mijn favoriete wapen is toch wel de M4A1-S, daar schiet ik stukken beter mee dan met de AK. Ik heb iets van 25u /played op alle counterstrikes bij elkaar, dus ik vind het best netjes :p

Mochten er nog mensen zijn die vaker comp willen spelen, I'm game!
Haha! Ik zit in hetzelfde schuitje! Wat is jouw Steam? Dan voeg ik je toe.

Mijn steam: steamdery
Pagina: 1 ... 36 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic