[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.873 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
heb ik weer, zet ik groot in op Mouz vs Navi, met Mouz als underdog maar wel aan de winnende hand ging het een leuke avond worden. Tot dat Navi bij 13-13 besluit de wedstrijd te forfeite en de winst aan mouz te geven. (was inferno, en Mouz was nu CT en was aan het winnen)

Alle skins returned, niks gewonnen. want forfeit: bets not valid and skins returned....

Meteen ging de roddel: Navi heeft of zelf veel ingezet op de match, of wilde niet alle fanboy boos maken met deze loss en beschermde zo hun skins.

Betten op CSGOLounge is leuk alleen zwaar frustrerend, na nog maar 2 weken heb ik al zo veel ellende gezien dat ik jullie moet waarschuwen.

Houd rekening mee met:
-DDOS aanvallen zodra 1 team aan de winnende hand blijkt te zijn.
-Teams die opzetterlijk verliezen (matchfixing)
-Spelers die onder andere namen spelen (SmithZz from LDLC was playing instead of one of epsilon female players.)
-Team die halverwege opgeven,
-Vertragingen, elke game start bijna met een uur vertraging, met ddos aanvallen kun je tussen de game ook steeds half uur tot uur moeten wachten voor de match verder gaat.
-Server problemen - Kunt bets niet plaatsen want server offline (lijkt vaker offline dan online te zijn)
-Wat je wint in de lounge, heeft dag erna waarde verloren. (sticker gewonnen van 8$ value, dag erna maar 4$ waardt) Dit zit theoretisch ook een keer in je voordeel kunnen werken...
-Weddenschap winnen maar niet betaald krijgen - Omdat er te weinig op de tegenstander is gezet.... Dus je kon alleen verliezen en niks winnen in de bet... (houd de odds dus goed in de gaten die kunnen na het plaatsen van je bets dus veranderen...)

Het is raar, dat een team gemiddeld bij toernooien een bedrag van 300€ of 500€ kunnen winnen als ze eerste worden. (op ESL en paar uitzonderingen na) .. En dat er door 40.000 mensen totaal aan 60.000 Skins op een wedstrijd zetten... het geld in de weddenschappen is dus vele mate groter als in de pro prijzenpotten. Dus komen matchfixing, ddoss, forfeits en al die rare geintjes steeds vaker voor. En zonder een overkoepelende organisatie zoals voetbal de fifa heeft. (niet dat ze daar beter van worden) kunnen we niks doen, en lijkt me het een steeds groter probleem worden.

Stel je bent een pro team, maar geen NIP die alle hoofdprijzen pakt. Je speelt 5 wedstrijden per dag en hebt wss een boven gemiddelde loon maar meer ook niet, met afentoe een bonusje als je iets wint.
Stel je zet 1 keer per dag, 100 euro tegen je eigen game en verliest express (1 vd 5 matches valt niet op) En je krijg 300 euro (ligt aan de odds) per dag extra. 20 x 300 € is toch 6000€ per maand extra loontje...

Ik zou mn moraal toch even in de kast hebben gezet en gecashed als ik in hun schoenen stond. Maarja ik ben profiteur qua nature

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 11:32
pryth schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:40:
[...]

Was de vriendschap ook einde verhaal ?:p

Gister heb ik eindelijk mijn rank behaald! 10 wins in comp. Ingedeeld in Silver 4. Mijn favoriete wapen is toch wel de M4A1-S, daar schiet ik stukken beter mee dan met de AK. Ik heb iets van 25u /played op alle counterstrikes bij elkaar, dus ik vind het best netjes :p

Mochten er nog mensen zijn die vaker comp willen spelen, I'm game!
Haha nee, gamede toen toch al nagenoeg niet meer dus maakte me niet zoveel uit.

Ik moet m'n rank nog halen.. Nu pas 1 match gewonnen (en 1 verloren door 2 hijgende russen in het team) en maar weinig tijd, dus duurt nog wel even denk ik. Kan met Silver 4 wel prima meekomen denk ik, dus laat maar weten als ik kan helpen. Ben Nevatar op steam :) Overigens ook hier liever de M4-S, alleen jammer dat een HS vaak geen kill is... Is met de AK toch makkelijker, maar mijn aim werkt daar vooral met strafende tegenstanders minder goed op t moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Ik wil niet cocky overkomen, maar ik had eigelijk hoger verwacht dan Silver 4. Mijn aim is best prima (al zeg ik het zelf), maar het zijn handigheidjes die ik nog onder de knie moet krijgen, en wat 'old habbits' die ik moet afleren. Ik schiet met pistols bijvoorbeeld vaak nog iets te snel waardoor m'n accuracy wat omlaag gaat. Plus shots op range zijn soms lastig. Als ik solo-queue kom ik eigelijk altijd met silvers, en daar sta ik vrijwel altijd als top-fragger op het eind. Dit komt vooral door mijn wat agressieve speelstijl (Entry-fragger, misschien?), die ik nog heb van Call of Duty2.

Voorbeeldje op Dust2:

Ik speel voornamelijk op B als CT. Ik rush naar tunnels, flash om het hoekje zodat ik door kan rennen. Bij een tunnel rush van T heb ik er vaak 2-3 voordat ik neer ga. Worden Ts op long gecalled ren ik via T spawn zo snel mogelijk naar double doors (?) om ze zo in de rug te pakken, en anders ga ik via lower tunnels mid/a short dekken.

Als mijn aim nog wat beter wordt kan ik deze speelstijl ook aanhouden tegen betere tegenstanders denk ik. Ook moet ik de economy wat beter onder de knie krijgen. Als ik geen m4/AK kan kopen, koop ik meestal alleen armor en eventueel nades, en pak ik wel een wapen op van iemand. De andere wapens geef ik eerlijk gezegd (nog) geen kans.

EDIT: Mijn steam profile, voor de mensen die willen spelen:

http://steamcommunity.com/profiles/76561198015891009

[ Voor 4% gewijzigd door EG Mike op 23-09-2014 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
pryth schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:59:
Ik wil niet cocky overkomen, maar ik had eigelijk hoger verwacht dan Silver 4. Mijn aim is best prima (al zeg ik het zelf), maar het zijn handigheidjes die ik nog onder de knie moet krijgen, en wat 'old habbits' die ik moet afleren. Ik schiet met pistols bijvoorbeeld vaak nog iets te snel waardoor m'n accuracy wat omlaag gaat. Plus shots op range zijn soms lastig. Als ik solo-queue kom ik eigelijk altijd met silvers, en daar sta ik vrijwel altijd als top-fragger op het eind. Dit komt vooral door mijn wat agressieve speelstijl (Entry-fragger, misschien?), die ik nog heb van Call of Duty2.

Voorbeeldje op Dust2:

Ik speel voornamelijk op B als CT. Ik rush naar tunnels, flash om het hoekje zodat ik door kan rennen. Bij een tunnel rush van T heb ik er vaak 2-3 voordat ik neer ga. Worden Ts op long gecalled ren ik via T spawn zo snel mogelijk naar double doors (?) om ze zo in de rug te pakken, en anders ga ik via lower tunnels mid/a short dekken.

Als mijn aim nog wat beter wordt kan ik deze speelstijl ook aanhouden tegen betere tegenstanders denk ik. Ook moet ik de economy wat beter onder de knie krijgen. Als ik geen m4/AK kan kopen, koop ik meestal alleen armor en eventueel nades, en pak ik wel een wapen op van iemand. De andere wapens geef ik eerlijk gezegd (nog) geen kans.

Klinkt herkenbaar! Mijn aim is ook best redelijk en kan van de meeste spelers goed winnen. Maar tactiek moet ik weer even aan wennen. CS is wel weer even wat anders als je het zo lang niet gespeeld hebt (en andere shooters soms wel). Best kans dat ik ook ergens in Silver eindig dus, maar leer langzaam wel bij om rustiger/behoudender te spelen en weer meer te smoken/flashen enz.

Voeg je nog wel even toe, keer samen knallen kan geen kwaad 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie

Voorbeeldje op Dust2:

Als mijn aim nog wat beter wordt kan ik deze speelstijl ook aanhouden..
Die speelt stijl kun je nog volhouden in silver, en mischien in de gold nova's. Maar hoe hoger je komt des te voorzichter je eigenlijk moet spelen. (1 fout is fataal terwijl bij silver je nog een magazijn kan leeg schieten voordat ze op je geaimed hebben)

In jou voorbeeld van snel naar B tunnels gaan, wordt je 9 vd 10 keer ge AWPed zodra ze dit door hebben.
Jij wil ze long in de rug pakken? Vaak wachten ze je daar op met of AWP op T nog 1 die ze covererd of er kijken er minimaal 2 achteruit.

Ik speelde eerst ook zo, maar als je met 4 goede competieve vrienden speelt kun je het niet maken of steeds als eerste dood te gaan. Zelf in leven blijven is meer waard als zelf de openingsfrag maken. Ga niet voor de kills, maar voor de round wins, en daar bij is overleven belangrijker dan killen.

Als je met zn alle positie houd, is het beter dan dat er 4 positie houden en 1 afgeknald wordt. Zodra je openinsfrag hebt kun je het beste ook terug keren naar cover (als ct) zodat je 5 vs 4 kan verdedigen. nogmaals 5-4 verdedigen is beter dan kans op (5/3 of 4/4).

Waarom dat is: Met 5-4 heb je als CT een enorme voorsprong, waarom dat riskeren om als resultaat of je voorsprong te vegroten of je voorsprong te verliezen. Dit zou ik alleen doen tegen een betere tegenstander als je denkt dat je op lange termijn gaat afleggen en de grote voorsprong dus echt belangrijke impact heeft. Anders gewoon rustig blijven en zelf verzekerd de voorsprong vasthouden :)

En mijn mening is dat Aim een van de overgewaarde skills is,
positie, game tactics, teamplay, goed luisteren en communiceren is vele malen belangrijker.

Ik aim zelf amper, Alleen al door naar links en naar rechts te lopen en maar lichtjes bij te stellen met mn muis aim ik. Zodra de CH over de tegestander is schiet ik, zo ontwijk ik zijn kogels en hit ik hem wel gewoon. het me al om heel goed mee te gaan op Gold Nova 4 ( ik kan amper aimen door RSI klachten/kramp).

[ Voor 25% gewijzigd door Berktoppie op 23-09-2014 13:34 ]

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56

Voorbeeldje op Dust2:

Niet lullig bedoeld, maar als je met die speelstijl/strategie ronde na ronde weg kan komen, dan speel je niet tegen enigszins capabele spelers en zeker niet tegen een gecoördineerd team.

T's kunnen eerder in tunnels zijn dan ct, zeker als er een goede t awper op mid staat en je moet wachten op je smoke om lower tunnels te kunnen rushen vanaf ct spawn. Je bent zo makkelijk te counter-flashen of simpelweg op te wachten met een AK headshot. Mijn advies is echt sterk om vooral veel te varieren en de tegenstander constant te verassen. Met een M4 op B kan je praktisch in je eentje het hele T team tegenhouden, in elk geval lang genoeg voor de mid-player om te roteren.

Waarom zou je zoveel voordeel opgeven door ronde na ronde te rushen? Laat de T's maar naar jou komen waar jij sterk in het voordeel bent. Speel af en toe car, af en toe box, af en toe barrel, af en toe big box, af en toe window etc. etc. Wees de agro peeker af en toe, de passieve peaker af en toe, de lurker af en toe etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Het is niet dat ik 15 rondes op rij zo speel, het was een voorbeeld om mijn agressieve speelstijl te onderbouwen. Dat ik tegen veel incapabele spelers speel, ben ik volledig met je eens, vandaar ook mijn openingszin dat ik mezelf wat hoger had ingeschaald.

Om even door te gaan, ik rush de tunnels in zoals beschreven mits de spawn het toelaat. Als de Ts nog geen AWP kunnen hebben veranderd er niet heel veel, maar ergens mid-game (en ze hebben een AWPer die kan schieten, maar die kom je in silver niet veel tegen heb ik wel gemerkt), rush ik alleen tunnels in mits ik vanaf spawn mid kan smoken om zo zonder tijdsverlies naar tunnels te sprinten. Als de spawn verkeerd is en ik moet wachten op mn smoke, dan cover ik tunnels inderdaad gewoon vanaf een andere positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
pryth schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:59:
Het is niet dat ik 15 rondes op rij zo speel, het was een voorbeeld om mijn agressieve speelstijl te onderbouwen. Dat ik tegen veel incapabele spelers speel, ben ik volledig met je eens, vandaar ook mijn openingszin dat ik mezelf wat hoger had ingeschaald.

Om even door te gaan, ik rush de tunnels in zoals beschreven mits de spawn het toelaat. Als de Ts nog geen AWP kunnen hebben veranderd er niet heel veel, maar ergens mid-game (en ze hebben een AWPer die kan schieten, maar die kom je in silver niet veel tegen heb ik wel gemerkt), rush ik alleen tunnels in mits ik vanaf spawn mid kan smoken om zo zonder tijdsverlies naar tunnels te sprinten. Als de spawn verkeerd is en ik moet wachten op mn smoke, dan cover ik tunnels inderdaad gewoon vanaf een andere positie.
Ga er nooit van uit dat je tegenstanders slechter zijn dan jou, maar schat ze altijd in alsof ze net zo goed zijn als jou, niet beter, niet slechter maar jou gelijke rivaal. Zo houd je je zelf scherp en zul je ook vooruit gaan. Als jij echt zoveel beter bent, zul je over paar games vanzelf upranken en beter tegenstanders krijgen. Kwestie van de komende 10 games even goed spelen en winnen, als ik vanavond tijd heb zal ik een potje mee doen met je, mischien dat we van elkaar wat kunnen leren.

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-08 08:14
Als je in silver 4 zit na 10 gewonnen games, hoor je daar ook thuis. Je bent net zo goed/slecht als je tegenstanders en allies.

B hall rushen als ct is gewoon dom (verliezende strategie).

Je kunt al master guardian 1 worden met een beetje mapkennis, aim, (crosshair) positioning en een klein beetje brains (niet elke ronde b halls rushen als ct bijvoorbeeld). Als je geen mg1 bent, moet je echt nog die simpele basis dingen leren.

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:04
Rushen als CT op Dust 2 is sowieso niet handig.. (al doe ik het een enkele keer zelf ook) maar als T sta ik altijd te wachten op CT's die pushen, die pak je en vervolgens heb je een opening in hun verdediging..
Zelfde met picks op Long

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op een wat hoger niveau is overleven belangrijker dan killen (als CT). Want de ronde winnen is belangrijker en dat doe je vaak door zo min mogelijk dood te gaan.

Laatst had ik ook een potje waarin ik aardig speelde maar kwam vrijwel geen tegenstanders tegen, maar ze hebben slechts 1x de bomb bij mijn spot kunnen planten. Daardoor wonnen wij de game omdat ze wisten dat de spot gedekt was. ga je rondrennen dan weten ze dat ze makkelijk op positie X kunnen komen.

Dat merk je vaak als er verkeerd gecalled wordt in games. Laatst werd er een call gemaakt dat de T's aan het rushen waren op mid. Dus iedereen die op A stond ging daarheen rushen....vervolgens kon 1 T vrolijk doorlopen naar A over lang. En dan wordt het opeens nog lastig om de ronde te winnen.

Als iedereen in positie blijft en goed called kan je veel rondes winnen zonder bijzonder goed te spelen.

Maar dat is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:40:
Dat merk je vaak als er verkeerd gecalled wordt in games. Laatst werd er een call gemaakt dat de T's aan het rushen waren op mid. Dus iedereen die op A stond ging daarheen rushen....vervolgens kon 1 T vrolijk doorlopen naar A over lang. En dan wordt het opeens nog lastig om de ronde te winnen.

Als iedereen in positie blijft en goed called kan je veel rondes winnen zonder bijzonder goed te spelen.

Maar dat is mijn ervaring.
Mijn ervaring:

willekeurige teammate: "THEY ARE ALL B HELP HELP!"

moi: All?? how many?

willekeurige teammate: "THEY'RE ALL HERE COME AND HELP NOOB!!"

moi: Did you see the bomb?

willekeurige teammate:"WHAT NOOB?"

moi: Did you see the bomb?

willekeurige teammate: "YOU F*CKING NOOB!"

Om nog geen seconde later overlopen te worden door 4 man op A...... En bedankt doedelzak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:45:
[...]

Om nog geen seconde later overlopen te worden door 4 man op A...... En bedankt doedelzak!
Dan leg je die man de volgende ronde uit hoe de calls moet maken. Please next time tell us how many T are rushing, and if you spot the bomb or not.. .Als ze daarna nog verder gaan met ALL B HELLLLEPP zodra er 1tje b peeked. Dan mute ik die gast, ga toch geen goede info van krijgen. Dan mn radar maar goed actief bij houden

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Berktoppie schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:58:
[...]
Dan leg je die man de volgende ronde uit hoe de calls moet maken. Please next time tell us how many T are rushing, and if you spot the bomb or not.. .Als ze daarna nog verder gaan met ALL B HELLLLEPP zodra er 1tje b peeked. Dan mute ik die gast, ga toch geen goede info van krijgen. Dan mn radar maar goed actief bij houden
Hehe klopt, het is ook geen ramp en er is prima om heen te werken, maar het was even een voorbeeld van de meest voorkomende 'foute' call. :)

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Ik heb de mouse guide ( geekhack.org/index.php?topic=56240.0 ) toegevoegd aan de fipo, als de aloude vraag komt "welke muis", dan kan daar naar worden verwezen.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

• Berktoppie
Voor iedereen die een beetje moeite heeft met de overschakeling van andere games naar CSGO, maar ook mensen die al heel lang geen csgo hebben gespeeld en nog blijven hangen in de silver ranks dan heb je aan deze guides best veel:

Complete CSGO begginers guide van lopen, aimen, focus, gamewise strategy en alles om meteen goed voorbereid de CSGO community in te komen.

Guide 1 http://www.scribd.com/doc/14671128/Lethal-CS-Guide-Vol-1

En in guide 2 wordt er nog meer op game wise logica ingegaan.

guide 2 http://www.scribd.com/doc/14671136/Lethal-CS-Guide-Vol-2

Mischien zijn deze ook fipo waardig ?

[ Voor 4% gewijzigd door Berktoppie op 24-09-2014 15:21 ]

www.webshopmasters.nl

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
ik geloof je op je woord, als mensen nog meer noob guides hebben dan lees ik het wel.

Steam Inventaris

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:39
k1n9_n01z3 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:15:
ik geloof je op je woord, als mensen nog meer noob guides hebben dan lees ik het wel.
er waren vroegah, 1.6 tijd een hoop videoguides van SK (toenmalig beste clan, heaton, ask e.d.) die je een hoop leerde over cs.
de sprayguides zullen nu niet meer van toepassing zijn maar je ze leren je ook hoe je bepaalde situaties kan uitspelen en dat is wel handig.
aangezien de structuur van de meeste maps nog hetzelfde is heb je daar nog wel wat aan.

ik zou niet weten waar ik ze kan vinden maar als je er naar zoekt zul je ze heus vinden.

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
thewarowl heeft al die dingen al voor cs:go uitgelegd. En ja ik ken ze, heb ze zelf nog op een hd staan ergens :P

Steam Inventaris

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-09 12:37

Plainside

I browse when I'm at work

Oke, ik probeer de laatste paar dagen al in een leuke server te komen maar elke server die ik probeer is of vol of lagt as de pest.

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 14:55

Silence

Godlike

De pings van matchmaking servers zijn ook altijd om te huilen, casual altijd zo 14/15 ping en in MM 40/60.
Staan die servers ergens in afganistan?

Inventaris - Steam

• Berktoppie
Laatste paar dagen worden alle pro matches kapot gemaakt door alle ddos aanvallen. Beetje triest, gebeuren rare dingen bij face it. Pro matches die altijd de zelfde pass heben, waardoor er gisteren ineens randoms joinden tijdens 10-10 van IBP match. En HR vs Fnatic stond maar 8% op HR, daar lekker op ingezet, zou mn inzet 10x terug krijgen als ze zouden winnen. Stond 1-1, en 13-13 op inferno met HR op CT bezig met dikke comeback. Bam wedstrijd weer ddos en uiteindelijk na een uur wachten wordt de match forfeit door HR :(

Echt jammer dat kansloze ddos kiddies die pro scene helemaal kapot maken zo

www.webshopmasters.nl

• Berktoppie
Silencex schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:58:
De pings van matchmaking servers zijn ook altijd om te huilen, casual altijd zo 14/15 ping en in MM 40/60.
Staan die servers ergens in afganistan?
Je kan bij instellingen instellen wat de MAX ping van de server mag zijn waarop je gequed wordt. Dit kan al veel problemen schelen.

www.webshopmasters.nl

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 23:50
Overbodige vraag, als je teammate iemand met de bom ziet, dan verschijnt dit ook op de radar ;)

• Silence

Silence

Godlike

Berktoppie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:01:
[...]

Je kan bij instellingen instellen wat de MAX ping van de server mag zijn waarop je gequed wordt. Dit kan al veel problemen schelen.
Die gaat volgens mij toch niet lager dan 60? (of 40 ofzo)

Inventaris - Steam

• A.W.E.S.O.M.-0
neonite schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:02:
[...]

Overbodige vraag, als je teammate iemand met de bom ziet, dan verschijnt dit ook op de radar ;)
klopt, maar die ziet hem ook een richting op kijken/lopen, een wapen vasthouden, etc. die je niet op de radar ziet. Bovendien wil ik nog wel eens niet opletten. ;)

• Berktoppie
neonite schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:02:
[...]

Als je zelf in focus zit, heb je niet altijd tijd om goed op radar te kijken. Je zal altijd net hebben dat als je op radar kijkt, ze ineens om de hoek springen en je headie geven. Als je teammate kan callen altijd doen, radar is 2e keus omdat het meer aandacht kost

www.webshopmasters.nl

Verwijderd

Ik speel een goed deel van de tijd op radar plus geluid wazig genoeg, pas wanneer er actie is ben ik weer actief aan het rondkijken zeg maar :P

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Toch niet als je een hoek houd ? Op het voorbeeld door te gaan, stel je houd lang, dan kijk je toch naar de deuren en niet naar de radar ?

Steam Inventaris

Verwijderd

Dan wel, maar vaak zijn er perioden waar je minder te doen hebt of maar zo nu en dan een keer peekt. Ik loop soms ook stukken gewoon op de radar rond :P

• Berktoppie
Die periode waar je minder te doen hebt wordt je vaak geflanked of vanachter geheadshot.. altijd focus

www.webshopmasters.nl

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
Hoi mensen,

Ik ben na jaren geen shooters gespeeld te hebben sinds een maandje bezig met CS:GO en heb echt sinds lange tijd weer lol in een shooter en vermaak me prima met de comp matches.
Na mn ranking ben ik in silver 2 terecht gekomen en daar een beetje blijven hangen.
2 weken geleden heb ik mn sens drastisch van 3200 DPI op sens 6 omlaag gezet naar 800 DPI op sens 3.5 . Sinds dien gaat het een heel stuk beter en ben ik nu sliver 3 en hard opweg naar silver 4. laatste 6 games op rij gewonnen maar nog geen rank up gehad. Ben in de meeste games wel eerste of 2e geworden.

Zijn er hier nog mensen die op dit niveau of ietsjes hoger (zodat ik er van kan leren) samen willen spelen?

ik ben Lt.Wh33L op steam

WoT Steam

• ak0nnmgn
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:08:
Dan wel, maar vaak zijn er perioden waar je minder te doen hebt of maar zo nu en dan een keer peekt. Ik loop soms ook stukken gewoon op de radar rond :P
misschien moet je een keer actief meespelen dan in plaats van in een noobhoekje te zitten kamperen :D?

Verwijderd

ak0nnmgn schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:19:
[...]

misschien moet je een keer actief meespelen dan in plaats van in een noobhoekje te zitten kamperen :D?
Als T _O-

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Pas weer even gespeeld, vind et nog steeds niks. Simpel spray spelletje, speelde een of andere map op een toren ofzo in het donker en het was niet dat ik dacht pfoee wat een uitdaging. Jammer.

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 14:32
Haha toen ik dit aan het lezen was moest ik wel lachen. Ik wil het wel eens zien hoe makkelijk het wel niet is als je met in ieder geval DMG's meedoet
iNFiNiTY- schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:28:
Pas weer even gespeeld, vind et nog steeds niks. Simpel spray spelletje, speelde een of andere map op een toren ofzo in het donker en het was niet dat ik dacht pfoee wat een uitdaging. Jammer.

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

xenonNn schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:37:
Haha toen ik dit aan het lezen was moest ik wel lachen. Ik wil het wel eens zien hoe makkelijk het wel niet is als je met in ieder geval DMG's meedoet

[...]
Het zal allemaal wel wat je zegt, alleen vond ik die paar potjes niet echt uitdagend. Mag je grappig vinden.. :o

• ak0nnmgn
iNFiNiTY- schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:43:
[...]

Het zal allemaal wel wat je zegt, alleen vond ik die paar potjes niet echt uitdagend. Mag je grappig vinden.. :o
verkapt kijk mij goed zijn? 5on5 op niveau, en dan bedoel ik of een goed gebalanceerde MM of een game tegen een ander team is zeker een uitdaging.

• MisterEagle
iNFiNiTY- schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:43:
[...]

oké en wat is je rank dan?

• Berktoppie
iNFiNiTY- schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:28:
Wil je het spannend maken? Speel maar tegen ons, zoek zelf maar 4 andere uit, 50€ per man inleg en dan zullen we zien hoever spayen jou en je team gaat helpen.

Ik ben wel in voor een "spannend" potje

www.webshopmasters.nl

Verwijderd

Ik begrijp wel wat hij bedoelt denk ik.
Toen ik voor het eerst begon met cs:go speelde ik ook even die map met een vriend van me. We hadden zonder moeite veel kills en konden doen wat we wilden.
En dat terwijl we die map niet eens kende. Want ik en die vriend speelden vroeger alleen cs dus kennen deze mappen allemaal niet.

Maar toen ik daarna wat meer speelde en bijvoorbeeld dust_2 deed, toen werd het al lastiger. Dat komt omdat je eerst tegen zilver speelt, en mensen die dit voor het eerst doen. Terwijl als je eenmaal een rank hebt je tegen betere tegenstanders komt. Nu zit ik op Nova 3 en moet daar wel mijn best doen.

Verwijderd

Berktoppie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:59:
[...]

Wil je het spannend maken? Speel maar tegen ons, zoek zelf maar 4 andere uit, 50€ per man inleg en dan zullen we zien hoever spayen jou en je team gaat helpen.

I'm in!
:9

• ufear
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 12:09
Berktoppie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:59:
[...]

Die challenge ga ik graag aan! Deal?

Verwijderd

Ik denk dat hij een P90 had en gewoon rondliep. Die map is close quarters (behalve die 1e snipe spot) dus kan mij voorstellen dat het dan iets meer om reactie gaat ipv taktiek en aim enz..

• Berktoppie
ufear schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:01:
[...]

Alleen als mijn neef uit nigeria de vertrouwde tussen persoon mag zijn ;)

Was geen open invite, ik wilde onze silver de kans geven een chalange met CSGO te krijgen omdat hij daar aan te kort komt. Ik zelf echter heb elke avond nog spannende wedstrijden en genoeg challange om mijn eigen game te blijven verbeteren. Dus het was meer een dienst naar onze beginner dan een, ik ben fucking goed, ik daag iedereen uit. Want dat ben ik niet ;)

Wil ik ook eens makkelijk geld verdienen, meteen weer betere spelers die als aasgieren er op af vliegen.

nice call tho...

www.webshopmasters.nl

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:59:
Ik begrijp wel wat hij bedoelt denk ik.
Toen ik voor het eerst begon met cs:go speelde ik ook even die map met een vriend van me. We hadden zonder moeite veel kills en konden doen wat we wilden.
En dat terwijl we die map niet eens kende. Want ik en die vriend speelden vroeger alleen cs dus kennen deze mappen allemaal niet.

Maar toen ik daarna wat meer speelde en bijvoorbeeld dust_2 deed, toen werd het al lastiger. Dat komt omdat je eerst tegen zilver speelt, en mensen die dit voor het eerst doen. Terwijl als je eenmaal een rank hebt je tegen betere tegenstanders komt. Nu zit ik op Nova 3 en moet daar wel mijn best doen.
Dat zal het wezen. Speelde ook alleen CS. En natuurlijk UT/Quake. Heb toen in het hele begin nog even wat pcw'tjes gedaan 5v5 maar daarna gestopt met GO. De tegenstander had wel aardig wat quotes onder hun naam staan van achievements (weet niet wat dat allemaal inhoudt??) gold met dit silver met dat etc. Geen idee wat dat inhoud. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iNFiNiTY- schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:53:
[...]

Dat zal het wezen. Speelde ook alleen CS. En natuurlijk UT/Quake. Heb toen in het hele begin nog even wat pcw'tjes gedaan 5v5 maar daarna gestopt met GO. De tegenstander had wel aardig wat quotes onder hun naam staan van achievements (weet niet wat dat allemaal inhoudt??) gold met dit silver met dat etc. Geen idee wat dat inhoud. :>
Die dingen zeggen niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 23:50
ufear schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:01:
[...]

*Signed up for team ufear*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie gaat/wil er vanavond spelen?
Ik ben gold nova 2. Mij uber oude steam account is: Tha_Smoker (uit mijn vroegere blowperiode ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
Ik speel bijna elke dag wel een paar potjes nadat ik heb gewerkt met wat vrienden.
Mijn steam is xenonNn op dit moment Master Guardian Elite. Feel free 2 add =)

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
joefir ? what.. da.. fuck... beetje het cs:go topic belurken :P

Oh en iNFiNiTY- , uninstall plz, ga ons niet vervelen met jouw domheid. Als je het een kudtspel vind mag dat, maar kom niet hier ons mensen uitdagen die het wel leuk vinden om te spelen...

[ Voor 60% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 26-09-2014 12:41 ]

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 08:49

Terrie

Titelspecialist Tweakers Partners
gister gedownload, maar de aiming vind ik echt Heel apart.. zo anders dan andere shooters. heb het gevoel alsof de bullet reg nergens op slaat..

Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Terrie schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:49:
gister gedownload, maar de aiming vind ik echt Heel apart.. zo anders dan andere shooters. heb het gevoel alsof de bullet reg nergens op slaat..
Dat is juist het leuke van CS het vergt nog enige skill, CoD & BF etc zijn allemaal arcade shooters rennen en schieten.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
Dit had ik op het begin ook heel erg, nu soms zelfs nog steeds. Je moet gewoon een paar keer net makkelijk bots spelen of tegen muren schieten om er achter te komen hoe de recoil werkt.

En dan heb ik nog een vraag: Als ik in Counter Strike naar Awards en dan naar Leaderboards ga zie ik (bij casual, het enige wat ik nog gespeeld heb) bij Rank het percentage 31,2% staan, wat betekend dat?

[ Voor 18% gewijzigd door markdm op 27-09-2014 14:21 ]

steam: failsnail, Letterbox

• ak0nnmgn
markdm schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:15:
[...]

Dit had ik op het begin ook heel erg, nu soms zelfs nog steeds. Je moet gewoon een paar keer net makkelijk bots spelen of tegen muren schieten om er achter te komen hoe de recoil werkt.

En dan heb ik nog een vraag: Als ik in Counter Strike naar Awards en dan naar Leaderboards ga zie ik (bij casual, het enige wat ik nog gespeeld heb) bij Rank het percentage 31,2% staan, wat betekend dat?
Lijkt mij het percentage wat je hebt bereikt in deze rank, en bij 100 zul je een rank omhoog gaan.

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Nee, het percentage is de rank. Dus met 31,2% zou ~31,2% van alle spelers beter zijn, terwijl ~68,8% van de spelers slechter is. Dus hoe lager het percentage hoe beter.

Dat is het idee, maar het klopt niets van die Leaderboards. Filter maar op Overall en dan zie je dat er spelers bovenin staan met duizenden kills/deaths/dmg per round. Bij Online-casual heb ik zelf 1.4%, met 17:10 kills:deaths en 2250 dmg per round. Zelfs met Online-competitive heb ik nog 1.7 deaths per round.

Dat komt doordat stats van de community deathmatch servers waar ik op speel, blijkbaar meetellen bij die Leaderboards, niet alleen de officiële Valve servers. Dus die Leaderboards zijn totaal zinloos.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:35
Is er geen vaste Tweakers server oid?

• markdm
Artjuh schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 19:33:
Nee, het percentage is de rank. Dus met 31,2% zou ~31,2% van alle spelers beter zijn, terwijl ~68,8% van de spelers slechter is. Dus hoe lager het percentage hoe beter.

Dat is het idee, maar het klopt niets van die Leaderboards. Filter maar op Overall en dan zie je dat er spelers bovenin staan met duizenden kills/deaths/dmg per round. Bij Online-casual heb ik zelf 1.4%, met 17:10 kills:deaths en 2250 dmg per round. Zelfs met Online-competitive heb ik nog 1.7 deaths per round.

Dat komt doordat stats van de community deathmatch servers waar ik op speel, blijkbaar meetellen bij die Leaderboards, niet alleen de officiële Valve servers. Dus die Leaderboards zijn totaal zinloos.
Ik vind het ook wel raar, een vriend van mij is beter maar hij heeft wel een hoger percentage. Maar dan moet ik mijn 31% wel omlaag gaan halen, nog niet zo goed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetterhard
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 20:37

Knetterhard

Dedicated

Dit noemt men ook wel 'recoil', Counter-Strike kent meerdere 'spray-patterns' - zoek maar eens op YouTube. Ik heb trouwens nog een M4A1-S Cyrex (FN) in de ruil liggen, iemand geinteresseerd?

Steam: http://steamcommunity.com/id/xeoN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik speelde gisteravond een competitive match met randoms, maar we speelden echt als een team. Iedereen gaf goeie call outs door en we hadden de tegenstanders echt tactisch gecrushed! Speel CS nu een maand, hoop dat ik vaker zulke potjes ga vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Kimi-Alonso schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:29:
Ik speelde gisteravond een competitive match met randoms, maar we speelden echt als een team. Iedereen gaf goeie call outs door en we hadden de tegenstanders echt tactisch gecrushed! Speel CS nu een maand, hoop dat ik vaker zulke potjes ga vinden :D
Zulke potjes vind je zelden :(. Ik heb mezelf ook aangeleerd om niet meer alleen te spelen, minimaal 2-3 man. Soms met 1 vriend.

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
Kimi-Alonso schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:29:
een soortgelijk potje had ik gisteren ook. nog voor dat de match begonnen was waren er 2 leavers in mijn team en moesten we met 2 bots starten. ik had er een hard hoofd in dat we ook maar enige kans zouden gaan maken aangezien er bij de tegenstander in ieder geval 2 mensen uit dezelfde clan zaten. door communicatie en samen werking konden we vroeg al wat ronden winnen en toen ging er bij de tegenstander ook iemand offline zodat ze daar geen 5 man meer hadden. uiteindelijk hebben we deze match op het nippertje met 16-14 kunnen winnen. aangezien ik zelf nog silver 4 gaf dit toch best een goed gevoel. ondanks dat naar de uiteindelijke score kijkende het een 2 vs 2 game was.

verder een hoop gespeeld dit weekend en een aantal invites van ander tweakers gehad. daar ook leuke potjes mee gehad. ook een paar keer met gold nova plus tweakers mee gedaan. maar ben bang dat ik voor dat niveau toch nog wat meer moet oefenen :) hoewel ik niet eens zo slecht deed voor een silver 4 denk ik :+

over ruilen gesproken ik heb een AWP | Redline minimal wear in de aanbieding :+

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Gisteren heel veel last gehad van ingame lag in CS:GO.
en met mij iedereen die in dezelfde games zat.. best bizar.

Over ruilen, ik heb een AK-47 Stattrak redline (Field tested) en een AK-47 Vulcan (Field Tested)
en ik wil graag een knife

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robbie.b schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:36:
[...]

Zulke potjes vind je zelden :(. Ik heb mezelf ook aangeleerd om niet meer alleen te spelen, minimaal 2-3 man. Soms met 1 vriend.
Je kan mij ook adden op http://steamcommunity.com/id/hmrnl, andere overigens ook! Ik ben zelf een Gold nova 3. Heb al enkele Tweakers in mijn lijst, maar heb er graag nog meer!

[ Voor 15% gewijzigd door hmr op 29-09-2014 16:51 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
MisterEagle schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:34:
Gisteren heel veel last gehad van ingame lag in CS:GO.
en met mij iedereen die in dezelfde games zat.. best bizar.
Ik heb hier ook last van (ik speel alleen nog maar casual), ik heb de laatste tijd best vaak lag terwijl mijn computer counter strike makkelijk met 120fps aan kan. Ik heb ook dat een match zoeken altijd heel lang duurt. Het toppunt was nog wel dat mijn hele team ineens niet meer kon bewegen.

En over de discussie over teamwork bij competitive: mij lijkt het heel leuk om te spelen maar ik durf het nog niet echt.
De eerste reden is omdat mijn internet er ongeveer 1 keer per dag random uit ligt en ik mijn team dan niet wil naaien.
De tweede reden is dat ik naar mijn mening nog niet genoeg ben.
Omdat ik de maps nog niet zo goed ken, het valt me op dat de competitive maps bijna nooit casual/deathmatch gespeeld worden (of het joinen gaat wel erg langzaam).
En de laatste reden is dat ik echt geen ervaring heb met counter strike echt samen te spelen, bij casual probeer ik zo veel mogelijk rekening te houden met mijn team maar verder kom ik niet echt. Ik wil mijn team niet tot last zijn.

Maar ik wil komende week(en) wel eindelijk competitive proberen. Als je een keer samen wil spelen kan je me toevoegen: https://steamcommunity.com/profiles/76561198044157708

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
markdm schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:37:
[...]

Ik heb hier ook last van (ik speel alleen nog maar casual), ik heb de laatste tijd best vaak lag terwijl mijn computer counter strike makkelijk met 120fps aan kan. Ik heb ook dat een match zoeken altijd heel lang duurt. Het toppunt was nog wel dat mijn hele team ineens niet meer kon bewegen.

En over de discussie over teamwork bij competitive: mij lijkt het heel leuk om te spelen maar ik durf het nog niet echt.
De eerste reden is omdat mijn internet er ongeveer 1 keer per dag random uit ligt en ik mijn team dan niet wil naaien.
Omdat ik de maps nog niet zo goed ken, het valt me op dat de competitive maps bijna nooit casual/deathmatch gespeeld worden (of het joinen gaat wel erg langzaam).
En de laatste reden is dat ik echt geen ervaring heb met counter strike echt samen te spelen, bij casual probeer ik zo veel mogelijk rekening te houden met mijn team maar verder kom ik niet echt. Ik wil mijn team niet tot last zijn.

Maar ik wil komende week(en) wel eindelijk competitive proberen. Als je een keer samen wil spelen kan je me toevoegen: https://steamcommunity.com/profiles/76561198044157708
Je weet in ieder geval wat je kunt en wat niet, dat is al beter dan sommigen :)

Ik ben ook even wat tweakers aan het toevoegen om wat meer samen te spelen. Voeg mij ook gerust toe:
http://steamcommunity.com/id/nevatar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
hmr schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:47:
[...]

Je kan mij ook adden op http://steamcommunity.com/id/hmrnl, andere overigens ook! Ik ben zelf een Gold nova 3. Heb al enkele Tweakers in mijn lijst, maar heb er graag nog meer!
Ik wil je best adden voor wat potjes voor de lol, maar ik denk dat mijn bracket (Distinguished master guardian) iets te hoog gegrepen is voor jou nog :D.

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robbie.b schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:07:
[...]

Ik wil je best adden voor wat potjes voor de lol, maar ik denk dat mijn bracket (Distinguished master guardian) iets te hoog gegrepen is voor jou nog :D.
We zullen zien... :)

Gister had iedereen volgens mij last van lags.. elke server had laggstoten van 1000ms en het was niet echt speelbaar.. :*(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-09 16:23

Hu9o

Schokkend

hmr schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:47:
[...]

heb je toegevoegd. (nova 1)

http://steamcommunity.com/id/saint_hugo

[ Voor 12% gewijzigd door Hu9o op 29-09-2014 19:28 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
markdm schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:37:
Er is geen enkele reden om bang te zijn voor competitive matchmaking, iedereen begint counter-strike als complete noob. Zelf ben ik een paar weekjes geleden begonnen en het helpt wel heel erg veel om met vrienden/bekenden (in elk geval meer dan 2) matchmaking te doen, helemaal als ze (nog veel) beter zijn dan jezelf. Je moet wel de kans krijgen om te leren en te verbeteren en dat is met een random potje lang niet altijd het geval. Als iedereen al communiceert, wordt er door veel mensen maar al te vaak tegen nieuwe spelers vooral hard geschreeuwd dat ze noob zijn in plaats van wat constructieve tips of feedback. Maar, dat is lang niet altijd het geval, ook al zovaak meegemaakt dat teams elkaar echt hielpen en dat ik echt goede tips of ondersteuning kreeg.

Zelf speel ik vooral met eagle masters of lem's samen en dat was een harde binnenkomer want ik werd aan alle kanten van de map geveegd (als toch ervaren shooter speler), maar daar leer je wel het meeste van als je tenminste duidelijk uitgelegd wordt wat je wel en wat je niet goed doet. (nu ben ik nog altijd wel vaak aan het bottom fraggen, maar ik doe na een paar weekjes tenminste wel mee als mg2/mge.

Mijn basic tips voor een mede beginnende matchmaking spelers (sorry als het te simpel voor je is, ik bedoel het goed) uitgaande van een volledig communicerend team:

Communicatie
-Vertel rustig wat je ziet, hoeveel en waar, praat niet als dat niet hoeft.
-Geef eventueel extra informatie zoals 'er zit 1 in upper tunnels, die heb ik twee keer geraakt' .
-Blijf rustig, ga niet schelden.

Mapkennis
-Begin met de 'main maps', dus dust2, inferno en mirage. Die zul je verreweg het vaakst spelen.
-Leer de 'callouts' dus hoe elk stuk op de map heet linksboven de radar.
-Leer de timings, dus waar op de maps kan je wanneer de tegenstander verwachten.
-Zoek de standaard strats (strategies) op youtube op. Bijvoorbeeld een standaard strat voor CT op dust2 voor de cts: na de start van de ronde gaat er 1 naar B, 1 bij de middle doors en 3 naar A long. Als de terroristen niet de dubbele deuren pushen, blijft er 1 bij pit en twee gaan naar A site om 'short' (catwalk) te dekken. Als iemand dan de terroristen ziet en het wordt gecalled (bv ze pushen B), dan rotate pit naar A, 1 van A gaat naar mid en de laatste van A en mid gaan naar B. Als de bom gezien is, dan gaat iedereen insluiten op de bom terwijl je ondertussen uitkijkt voor 'lurkers'. Hetzelfde geldt voor als de bom ergens anders gespot is. Zo zijn er voor elke map een stuk of wat strats voor beide partijen, die heb je zo geleerd en dat scheelt al meer dan de helft voor het winnen van rondes.
-Begin met het oefenen om 1 spot vast te houden (bijvoorbeeld B op dust) net zolang tot je dat goed kan en je alle angles goed kent, daarna A long net zolang je dat beheerst, daarna A short en daarna A mid
-De perfecte grenades komen later wel.

Schieten:
-M4 = eerste drie kogels op hoofdhoogte, daarna langzaam de crosshair naar beneden trekken richting de knieen. AK = eerste twee op hoofdhoogte en daarna langzaam de crosshair naar beneden trekken tot de voeten.
-Spray op korte afstand, burst op middellange afstand en tap op lange afstand. Hoe beter je de recoil beheerst, hoe langere bursts je kan doen op steeds langere afstanden.
-Sta stil als je schiet totdat je de counter-strafe beheerst.
-Als je iemand niet raakt als hij rent, stop schieten, opnieuw aimen en dan nog een keer. Niet proberen achter een rennede speler aan te sprayen.
-NOOIT beginnen bukkend te schieten. Hooguit als je eenmaal in een vuurgevecht bent, maar bukkend ben je een makkelijk doelwit.
-Kom nooit de hoek om terwilj je 'walkt', de vijand ziet je namelijk veel eerder dan jij hem. Altijd kort strafend peekend zodat je wel snel bent maar geen geluid maakt.
-Verander de hele tijd van positie als je geschoten ehbt, geef de tegenstander niet de kans om veilig vanuit dekking de hoek om te komen en te pre-firen.

Algemeen:
-Crosshair placement!!!! YouTube: CS:GO Aiming help - Crosshair Placement
-Vindt je perfecte sensitivity YouTube: CSGO: How to Find the PERFECT Sensitivity | Guide 3
-Alle vormen van muis acceleratie moet uit, net als vsync.
-Kijk goed naar de radar
-Maak zo min mogelijk geluid, walk overal waar mogelijk tegenstanders je kunnen horen.
-Vermijd lopen in open veld, blijf zo dicht mogelijk bij de muur die leidt tot de hoek waar de vijand vandaan kan komen.
-Luister goed met een goede headset/koptelefoon naar stappen van de tegenstander.
-Bij twijfel, laat een teammate eerst gaan.
-Ga er altijd vanuit dat de tegenstander beter is dan jou, vraag niet 'HOE KAN DAT' maar 'hoe had ik dat beter kunnen doen'
-Koop samen met je team in overleg en armor is altijd belangrijker om te kopen dan een gun. Zonder armor ga je niet alleen veel sneller dood maar heb je ook 'aimpunch', dat wil zeggen dat als je geraakt wordt je crosshair alle kanten opvliegt. Met armor heb je nog kans met je pistol, zonder armor ben je kansloos.

De rest komt vanzelf langzaam maar zeker. De learning curve van cs:go is echt bizar, je bent echt nooit uitgeleerd of je nou een paar weken speelt of een paar jaar.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Jongens Ik speel csgo nu voor 2 jaar , Cs;s speel ik nu 1 jaar. Ik ben als rank MG 2 en kan niet upranken omdat er teveel russische retards op dat matchmaking zitten. Heb een k/d van 2 over 40000kills
heb 12 accounts en 2000uur gespeeld.

Ben ook een grote trader geweest.

Knifes gehad zoals Kara fade 's etc

Als je vragen hebt over csgo stel ze gerust.

Ik weet (bijna) alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbie.b schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:07:
[...]

Zin om is een keer te spelen?

Kan niet upranken door altijd slechte teams te hebben ben mg 2 (Skill ligt @ eagle)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
En net met een paar tweakers en een vriend van mij voor het eerst Competitive gespeeld, het was leuk maar ik bakte er niets van. Wel gewonnen maar niet dankzij mij.

A.W.E.S.O.M.-0:
Bedankt voor de heldere uitleg en tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt een losing streak te pakken, alleen maar van die Russen e.d. waar niks mee te beginnen valt waardoor ik van een eagle naar master guardian elite ben gegaan. Eerste pot daar meteen weer van die retards die alleen maar lopen te klooien.

Soms moet je het wel een beetje treffen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Daarnet ook wat potjes gespeeld met tweakers (failsnail en progaming.exe). Veel dingen geleerd, morgenavond weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 22:13:
[...]

Zin om is een keer te spelen?

Kan niet upranken door altijd slechte teams te hebben ben mg 2 (Skill ligt @ eagle)
Voeg me maar toe op steam en dan kunnen we vast wel eens een potje spelen!
http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
gister een leuk potje gehad met Captain Qwarkey. was een lastige en uiteindelijk 15-15 geworden.
maar toch een leuke verassing op het scorebord. promotie gemaakt naar silver elite :)

over een potje of 80 ben ik dus toch alweer 3 rangen omhoog gekropen :)

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Laatst online: 01-03-2022
Voor de mensen die CS:GO MatchMaking in een groep willen spelen.

Teamspeak3 server
server: teamspeak3.i3d.net:10095
wachtwoord: BEAST

Hier zitten eigenlijk elke avond en in het weekend ook overdag wel mensen op teamspeak die CSGO spelen.

Of voeg me toe op steam: http://steamcommunity.com/id/BeastRecklezz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

TheRecklezz schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:19:

Teamspeak3 server

Hier zitten eigenlijk elke avond en in het weekend ook overdag wel mensen op teamspeak die CSGO spelen.

Graag wel alleen Global Elites svp.. O-)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Madstorm schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:46:
[...]

Graag wel alleen Global Elites svp.. O-)
:+
Gemiddeld zijn we allemaal rond Master Guardian 1 op de main accounts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

MisterEagle schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:51:
[...]

ooohh,, congrats MisterEagle :)
*O* *O*

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Laatst online: 01-03-2022
MisterEagle schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:51:
[...]

Gefeliciteerd MisterEagle. oOo *O*

Rank maakt niet zoveel uit, Madstorm en MisterEagle zijn noobjes en die mogen ook meedoen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
TheRecklezz schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:19:

Teamspeak3 server

en is er ook ruimte voor een verse silver elite die beter wil worden? :)

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
estrion schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:24:
[...]

en is er ook ruimte voor een verse silver elite die beter wil worden? :)
absoluut! mits je gezellig bent!

mijn steam:
http://steamcommunity.com/id/MisterEaglenl/

[ Voor 11% gewijzigd door MisterEagle op 30-09-2014 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kimi-Alonso schreef op maandag 29 september 2014 @ 23:39:
Daarnet ook wat potjes gespeeld met tweakers (failsnail en progaming.exe). Veel dingen geleerd, morgenavond weer :D
Was leuk ;)! Vind het zoveel leuker om met Nederlanders te spelen dan met fucking russen...! En we hebben prima gewonnen van een aantal gold nova's terwijl wij met 2 silvers en een unranked speelde.

1 tweaker was die rank boven gold nova en ik ben gold nova 3. Al met al een leuk potje (behalve mijn eigenwijze actie tegen de autosniper |:( )

Daarna nog een potje nuke en twee leuke verstop plekken geleerd aan een mede tweaker ;)

Voeg mij gerust toe: http://steamcommunity.com/id/hmrnl (mijn huidige name is idd programing.exe :P)

speel nog niet zo lang CS:GO, maar heb in verleden veel cs 1.6 op competetief niveau gespeeld!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbie.b schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:09:
[...]

Voeg me maar toe op steam en dan kunnen we vast wel eens een potje spelen!
http://steamcommunity.com/id/skelelele
Heb je ge add Naam is : Ryan Clinton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
ik zoek ook nog "vrienden" (dat klinkt kansloos) om mee te spelen. Steamnaam: NeHoXnow of als je me niet kan vinden: Dont You Just Love Smurfs!?

Distinguished Master Guardian (Tussen Gekruiste AK's en Eagle in)

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
Ik ben gister van DMG naar gekruiste AK's gegaan helaas.
xenonNn (clown als afbeelding) feel free we zoeken soms nog een 4de en 5de man
NeHoX schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:14:
ik zoek ook nog "vrienden" (dat klinkt kansloos) om mee te spelen. Steamnaam: NeHoXnow of als je me niet kan vinden: Dont You Just Love Smurfs!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:19
NeHoX schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:14:

Ik vind mijn GN2 tag kanslozer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Laatst online: 19-09 14:08
Heb ik een team, breek ik mijn knokkel waardoor ik inmiddels al ruim 2 weken aan de kant sta. Heb wel geteld 1 match kunnen spelen met die gasten :(. Tot en met maandag nog in 't gips, hopelijk kan ik dan weer spelen. Dat coachen komt mij de strot uit ghehe.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:27
eXec schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:46:
Heb ik een team, breek ik mijn knokkel waardoor ik inmiddels al ruim 2 weken aan de kant sta. Heb wel geteld 1 match kunnen spelen met die gasten :(. Tot en met maandag nog in 't gips, hopelijk kan ik dan weer spelen. Dat coachen komt mij de strot uit ghehe.
Hoe breek je een knokkel? :X

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Laatst online: 19-09 14:08
Op verschillende manieren. In mijn geval iemand verkeerd op z'n muil raken nadat iemand mij aanviel.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

zo heel wat friend requests erbij zeg!

Heb alles accepted, vanavond om 20h maar eens een potje starten.
Ik zal de TS server van beast maar joinen. Kijken of er dan meer mensen zijn :)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ufear
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 12:09
Ben voor de grap die TS ook maar eens gejoined, als er 4 man zijn doe ik wel een potje mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

ufear schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:58:
Ben voor de grap die TS ook maar eens gejoined, als er 4 man zijn doe ik wel een potje mee
we zijn nu met z'n 3'en.

Als er nog mensen zijn die mee willen doen, join snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Niet veel gewonnen met de overige gotters, maar was wel gezellig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
En weer met 4 andere Tweakers een potje gespeeld, was heel leuk en mooi gewonnen. Wat natuurlijk helemaal door mij kwam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
markdm schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:46:
En weer met 4 andere Tweakers een potje gespeeld, was heel leuk en mooi gewonnen. Wat natuurlijk helemaal door mij kwam :+
haha die hebben we wel dik hard gewonnen he.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
MisterEagle schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:16:
[...]

haha die hebben we wel dik hard gewonnen he.. ;-)
Inderdaad, ik vond het een goede uitslag, we deden het best goed.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag trouwens :)

Pagina: 1 ... 37 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic