[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.878 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:21
Ik wil best meedoen maar ehm ... moet het perse met voice ¬¬/ (verkouden) wil dus liever typen

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Gisteravond was weer tof! Het laatste potje was close maar helaas wel verloren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met 4 man tegen 5 gespeeld en helaas met 13-16 verloren. Zonder BOT hadden we dus goed kunnen winnen. Echt zonde. Vervolgens stopt in de laatste ronde nog een teamgenoot waardoor er 2 bots zijn. Maar juist die ronde hadden we nog kunnen winnen (we maakte paar leuke kills) maar verloren helaas toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
Vanavond is Yuri Vodka weer online,

Voor diegene die zin hebben om te knallen, ik zal in de TS van Recklezz zitten vanaf 18:00.

Of Add me: http://steamcommunity.com/id/yurivodka

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De prijzen van de sleuteltjes zijn met 10 cent omhoog gegaan.

[ Voor 6% gewijzigd door hmr op 01-10-2014 14:37 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
hmr schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:32:
De prijzen van de sleuteltjes is 10 cent omhoog gegaan.
Meen je niet alweer... :|

Als ze er nou eerst eens voor zorgen dat we in de avond geen last meer hebben van slechte steam servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en de tec9 is weer gebuffed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
patch notes http://blog.counter-strike.net/index.php/category/updates/

lijkt er op dat ze in iedergeval wel bezig zijn om de connection issues op te lossen.

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1337aldi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 21:46
Ik kan inderdaad weer gewoon binnen 20 sec een casual match vinden, zal eens tijd worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:35

Hu9o

Schokkend

rond 20h kom ik ook weer op de TS van reckless. zie wel wie er mee wil doen :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 12:42
Ik zoek ook nog wat mensen om te spelen.
Ben zelf DMG dus zou leuk zijn van ongeveer hetzelfde niveau! ;)

Add me op steam
http://steamcommunity.com/profiles/76561197967399052

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:48
Gisteren echt het meeste lame meegemaakt in CS GO tot nu toe.. We wonnen met iets van 16-3 ik stond 2e van het team met een K/D van 2+ en vervolgens ben ik aan het einde van de match gedownranked?! haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
MisterEagle schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:02:
Gisteren echt het meeste lame meegemaakt in CS GO tot nu toe.. We wonnen met iets van 16-3 ik stond 2e van het team met een K/D van 2+ en vervolgens ben ik aan het einde van de match gedownranked?! haha
Heel weird, alleen te verklaren als jullie veel hogere ranks hadden als tegenstander of jij veel hoger als al je teammates... maar aangezien dat niet het geval was snapte ik er geen fuck van toen ik het hoorde

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommeke
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-09 19:33
Ik meld me ook graag aan voor wat MM potjes met GoTers! Ben DMG, naar mijn idee onterecht, ik klooi maar wat aan :P

Add me on steam!
http://steamcommunity.com/id/Bommeke/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 12:27
Same here, voeg me toe! Ben het zat om met randoms te spelen die alleen maar gaan zeuren. Ben op dit moment nova 3. Eerst gestegen van silver master naar MG, toen helaas na een aantal pechpotjes en zeurpieten terug naar nova 3 gezakt.

Speel elke avond wel een potje.

http://steamcommunity.com/id/nijn

http://steamcommunity.com/id/nijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 11:32
Ik ga vanavond wel weer een potje comp spelen denk ik, zoek de tweakers wel weer even op :) Wordt toch tijd om m'n ranking binnenkort eens te gaan realiseren, maar daarvoor moet ik nog wat potjes. Voor degenen die me nog niet toegevoegd hebben:

http://steamcommunity.com/id/nevatar

Misschien ook handig om een CS GO Tweakers group op te richten in steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impactftw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-09 19:09
tummeke393 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:51:
Ik ga vanavond wel weer een potje comp spelen denk ik, zoek de tweakers wel weer even op :) Wordt toch tijd om m'n ranking binnenkort eens te gaan realiseren, maar daarvoor moet ik nog wat potjes. Voor degenen die me nog niet toegevoegd hebben:

http://steamcommunity.com/id/nevatar

Misschien ook handig om een CS GO Tweakers group op te richten in steam?
Ne groep oprichten is inderdaad veel gemakkelijker. :D

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Er is al een GoT groep op steam maar die is alles behalve actief op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
Kimi-Alonso schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:13:
Er is al een GoT groep op steam maar die is alles behalve actief op dit moment.
Heb eens gezocht en vond niet echt een GoT CS:GO group. Voor vele andere spellen wel. En een algemene vond ik ook niet direct.

Bij deze heb ik een group aangemaakt.
Naam: Gathering of Tweakers: Counter-Strike:Global Offensive
Linkje: http://steamcommunity.com/groups/got-csgo

Zal iedereen proberen uit te nodigen die ik hier in dit topic zie. Heb namelijk toch niets te doen op het werk :O

Ps: het is een publieke groep, iedereen kan joinen normaal gezien. Iemand die veel actief is en beheerder wil zijn?

[ Voor 9% gewijzigd door Kreekje op 02-10-2014 13:26 ]

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Er bestonden zelfs al twee groepen, inderdaad vrij inactief en moeilijk te vinden :P.
De leden daarvan zou je ook nog kunnen uitnodigen.

http://steamcommunity.com/groups/go-got/
http://steamcommunity.com/groups/got_csgo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
Mensen mogen mij ook toevoegen voor wat matches:

http://steamcommunity.com/id/darkvisje/

Wat info over mij: speler sinds 1.6 en eigenaar van cs-cfg.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
Kreekje schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:20:
[...]

Heb eens gezocht en vond niet echt een GoT CS:GO group. Voor vele andere spellen wel. En een algemene vond ik ook niet direct.

Bij deze heb ik een group aangemaakt.
Naam: Gathering of Tweakers: Counter-Strike:Global Offensive
Linkje: http://steamcommunity.com/groups/got-csgo

Zal iedereen proberen uit te nodigen die ik hier in dit topic zie. Heb namelijk toch niets te doen op het werk :O

Ps: het is een publieke groep, iedereen kan joinen normaal gezien. Iemand die veel actief is en beheerder wil zijn?
Werk je dan soms bij de overheid? :+
Maar echt leuk dat je een groep aan gemaakt hebt, was wel eens nodig, alleen er zijn dus zo te zien al twee anderen. Zullen we dan doorgaan met jouw groep of de grootste van de twee oude (die ook op de frontpage van dit forum staat) nieuw leven inblazen? Die heeft immers wel meer leden.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
markdm schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:41:
[...]

Maar echt leuk dat je een groep aan gemaakt hebt, was wel eens nodig, alleen er zijn dus zo te zien al twee anderen. Zullen we dan doorgaan met jouw groep of de grootste van de twee oude (die ook op de frontpage van dit forum staat) nieuw leven inblazen? Die heeft immers wel meer leden.
Ons bedrijf werkt voor de overheid, niet zelf overheid ;) Voor mij maakt het niet veel uit welke groep we nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommeke
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-09 19:33
markdm schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:41:
[...]

Ik ben aan de ene kant wel voor een frisse start. De mensen die al in de 2 bestaande groepen zitten gebruiken ze schijnbaar niet. Aan de andere kant krijg je zo wel enige wildgroei en onduidelijkheid.

Maakt mij het niet veel uit. Als we maar gezellig kunnen gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Bommeke schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:03:
[...]

Ik ben aan de ene kant wel voor een frisse start. De mensen die al in de 2 bestaande groepen zitten gebruiken ze schijnbaar niet. Aan de andere kant krijg je zo wel enige wildgroei en onduidelijkheid.

Maakt mij het niet veel uit. Als we maar gezellig kunnen gamen!
Kreekje schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:59:
[...]

Ons bedrijf werkt voor de overheid, niet zelf overheid ;) Voor mij maakt het niet veel uit welke groep we nemen.
Mij maakt het ook niets uit welke groep we nemen, zolang er maar een leuke groep is. Maar ik heb al wat nieuwe mensen uitgenodigd voor de nieuwe groep, misschien al vanavond meer mensen online zijn zien we wel wat we doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
markdm schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:07:
[...]

[...]

Mij maakt het ook niets uit welke groep we nemen, zolang er maar een leuke groep is. Maar ik heb al wat nieuwe mensen uitgenodigd voor de nieuwe groep, misschien al vanavond meer mensen online zijn zien we wel wat we doen.
Klinkt goed. Iedereen is welkom trouwens, rang maakt niet uit ;) Iemand moderator ofzo zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me ook aangemeld (PascalR89). Ben maar Silver Elite Master, stelt niet veel voor.

Lijkt me leuk om met wat Tweakers wat MM te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artopaper
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:19
Ik heb nodig behoeft aan een mensen die leuk MM willen spelen, veel van mn vrienden vinden CSGO maar nisk aan en spelen liever dota etc.
Nu solo que ik vaak in csgo, maar het hoogste dat ik ook kom ik MGE.
Nu derank ik meestal door troll russen die onder andere expres de bomb niet planten bij 15-14, dus we verliezen 16-14(wie herkent dit niet van russen) of mensen die bij inferno de T spawn blocken:(

Als je wilt spelen add me dan even, http://steamcommunity.com/id/artopaper/, ben nu MG2, na derank door rusjes:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Bij ons bij BuG zijn er trouwens ook steeds meer die CSGO spelen.
Waaronder ik zelf nog wel de grootste CS GO noob is.
Iedereen is in ieder geval welkom bij ons op ts, waaronder reeds een hoop Tweakers.
En als er iemand is die mij en/of anderen eens wat tips kunnen geven zou dat super zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impactftw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:27
Ging wel weer lekker vanavond .. éérste potje op Mirage net gelijk gespeeld, hadden we kunnen winnen. Laatste potje was helaas wat minder op Inferno .. hebben we helaas verloren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
Damn, lijkt me leuk om met jullie allemaal wat te spelen ( zelfs met de grootste noobs, heb zelf ook zo'n maten :P ) maar lijkt me niet chill als jullie tegen DMG's uitkomen enzo?

Aan het overwegen om een tweede accountje te kopen. Ja, is niet echt fair voor sommige :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Echt jammer dat Operation Breakout is afgelopen, maar ik had ook best weinig missies gekregen in de paar weken dat ik hem had. Alleen wel flauw dat Valve de maps verwijdert heeft, er zaten een paar hele leuke tussen. :(

[ Voor 14% gewijzigd door markdm op 03-10-2014 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
markdm schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 08:30:
Echt jammer dat Operation Breakout is afgelopen, maar ik had ook best weinig missies gekregen in de paar weken dat ik hem had. Alleen wel flauw dat Valve de maps verwijdert heeft, er zaten een paar hele leuke tussen. :(
Zal wel snel genoeg een andere operation komen, volvo is monies, volvo is life! ;) Wat die maps betreft, insertion was zalig om te spelen met een premade van 5 man de rest nooit niet gespeeld. ( in MM )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[PATCH NOTES]
Release Notes for 10/2/2014
[ OPERATION BREAKOUT ]
Operation Breakout ended and all missions are now expired.
[ MATCHMAKING ]
Players on the same LAN as a community game server can now connect to it directly using LAN-internal IP addresses.
Fixed client connectivity issues to community GOTV relay chains.
Community servers will now reload the map and game rules when the first player joins after server hibernation.
Fixed incorrect networking of some values including StatTrak counters from Linux dedicated servers.
Friends who are trying to join a game invite to an official non-competitive game that is full will receive the corresponding message in main menu.
Fixed CS:GO match sharing links to work even if the game is already running when they are clicked.
Friends playing on competitive community servers will now correctly show community status on the in-game friends list.
Fixed rich presence and join status for friends who are watching Overwatch evidence or demo replays.
Restored functionality of several menu items in the pause menu.
[ UI ]
The "COUNTRY" section in the Buy Menu now shows flag images.
Renamed MOVEMENT to MOBILITY in the Buy Menu.
Added the raw movement value to the MOBILITY section in the Buy Menu.
[ GAMEPLAY ]
Tagging (movement slowdown when hit) has changed.
Tagging is now slightly cumulative. Damaging someone in quick succession will apply slightly more tagging and slow them down more (to a point).
Your currently held weapon now determines how much you are tagged when getting hit. How much you are tagged depends on the weapon's "Mobility" value. The higher the Mobility value, the less you will get tagged when hit.
Unified tagging values when shooting people in different parts of the body.
Players now get tagged slightly (based on the weapon they're holding) when they take HE blast damage.
All weapons have updated tagging values.
All SMGs now have ~20% more armor penetration.
Some movement affecting server values have changed (sv_stopspeed increased to 80, sv_accelerate decreased to 5.5, sv_friction increased to 5.2).
Fixed players getting stopped by teammate's "in flight" grenades.
Players who are hit by grenades "in flight" that were thrown by the other team now take a small amount of impact damage.
Slightly increased size and contrast of most impact decals to increase impact readability.
Impact and blood particle effects have changed slightly to improve impact readability.
[ SDK ]
Custom maps can now spawn HE grenade projectiles using class hegrenade_projectile.
Hammer bug fixes and improvements
-- Fixed a bug where the Model Browser would become unresponsive
-- Removed shortcut key for Radius Culling
-- Extended functionality of Instancing - Collapse. Now allows to collapse recursively or not.
-- Hammer now saves status of Instancing - View Instances
-- Face Edit Sheet:
--- Added buttons to randomize X and Y texture shift
--- Texture scale now supports 3 decimals
--- Texture shift now rolls over from 1024 to -1024
--- Buttons to increase/decrease Texture Scale now increments with .005
demoinfogo has been updated. It now parses and dumps out string tables, data/send tables, and PacketEntities.

[/PATCH NOTES]

Bedankt valve ! Eindelijk de movement die we nodig hadden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje

Eindelijk! Iedereen terug Pro90! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreekje schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:27:

Eindelijk! Iedereen terug Pro90! :P
new meta 2nd round. terug SMG's !
Maar P90 zal wss niet lang blijven duren. er zal wel gewhine op komen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:34:
[...]

new meta 2nd round. terug SMG's !
Maar P90 zal wss niet lang blijven duren. er zal wel gewhine op komen :p
2e ronde altijd bizon joh :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
zijn de SMG nu 20% krachtiger tegen armor of juist minder.

Aangezien er staat -20% more... want nogal tegenstrijdig is op verschillende manieren.

-20% more zou dus eigenlijk nog 20% meer er af gegaan als al was...

Of staat de ~20% voor Plus minus 20% en niet -20% ?

Verder vind ik de SMG's al veel te sterk in verhouding. Maar daar ga ik niet over klagen, alleen profiteren

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Berktoppie schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:55:

Aangezien er staat -20% more... want nogal tegenstrijdig is op verschillende manieren.

Verder vind ik de SMG's al veel te sterk in verhouding. Maar daar ga ik niet over klagen, alleen profiteren
20% krachtiger
6% enkel voor P90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
ik denk zelf dat ik nu juist weer vaker de UMP ga gebruiken.

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Berktoppie schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:55:

~ staat voor ongeveer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmo70
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-07 20:11
P90 is veel te duur voor 2de ronde. Gewoon MP7 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Nee het gaat om armour penetration. Als de tegenstander die "oppakt" ben je gewoon in het nadeel. Dus idd bizoontje of mp7 of ump, voor "the dirty ump money".

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die nieuwe fix dat je wordt getagged door nades is wel irritant zeg, de slowdown is wel heel extreem ook als je op het uiterste van de blast range van de nade zit. Hoopdat ze nog wel wat willen tunen hieraan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-09 14:08
Ben toch wel benieuwd hoe het speelt met de nieuwe update. Kan helaas pas maandag spelen, als ik niet nog een week langer in het gips moet.

Eind November trouwens weer een CS:GO Major. DreamHack Winter is wederom het podium.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:35

Hu9o

Schokkend

Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 12:20:
Die nieuwe fix dat je wordt getagged door nades is wel irritant zeg, de slowdown is wel heel extreem ook als je op het uiterste van de blast range van de nade zit. Hoopdat ze nog wel wat willen tunen hieraan
mee eens... te overdreven gewoon

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Timmo70 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:18:
P90 is veel te duur voor 2de ronde. Gewoon MP7 :D
Waarom niet mac10 ? als je lager dan hoofd schiet is het bijna altijd instaheadshots...

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
TheAnthonyNL schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:34:
[...]

Waarom niet mac10 ? als je lager dan hoofd schiet is het bijna altijd instaheadshots...
mp7 en mac10 is leuk van dichtbij, maar als je bijv. lang gaat op d2 wordt het lastig mensen van A neer te knallen.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Maar je wapen keus pas je toch sowieso aan je tactiek aan en andersom? Op Dust 2 ren je bijv met Bizon de tunnels in of short, met een AK/M4 ga je liever naar A long.

Dit geldt natuurlijk niet altijd, maar als je een smg pakt ga je geen lange afstands gevechten voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
SMG is voor mij (en mijn team) een no-go. Armor/pistol bij de enemy en je bent de lul. Ook na deze update. Rifle blijft dus eerste keus bij mij.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

eXec schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 23:25:
SMG is voor mij (en mijn team) een no-go. Armor/pistol bij de enemy en je bent de lul. Ook na deze update. Rifle blijft dus eerste keus bij mij.
In de tweede ronde (mits je de eerste pistol round wint) altijd SMG's nemen. Als je op iets normaal niveau speelt (rondom MG) zal geen enkele speler (die de eerste pistol round heeft verloren) armor kopen in de tweede ronde.
Mocht je met een Galil/Famas (of nog erger M4/AK) door gaan in de tweede ronde heeft de enemy meteen een wapen die je armor penetreert.

Nu zal deze regel wel iets minder van toepassing zijn nu de SMG's meer armor penetration hebben, maar ik koop altijd nog SMG's in de tweede ronde.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Madstorm schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 08:27:
[...]

In de tweede ronde (mits je de eerste pistol round wint) altijd SMG's nemen. Als je op iets normaal niveau speelt (rondom MG) zal geen enkele speler (die de eerste pistol round heeft verloren) armor kopen in de tweede ronde.
Mocht je met een Galil/Famas (of nog erger M4/AK) door gaan in de tweede ronde heeft de enemy meteen een wapen die je armor penetreert.

Nu zal deze regel wel iets minder van toepassing zijn nu de SMG's meer armor penetration hebben, maar ik koop altijd nog SMG's in de tweede ronde.
Toch zie ik pro teams ook nog wel is kopen in de 2e ronde ook al hebben ze verloren in de eerste ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
MisterEagle schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:00:
[...]

Toch zie ik pro teams ook nog wel is kopen in de 2e ronde ook al hebben ze verloren in de eerste ronde.
Omdat pro teams nog enige skill hebben en dan ook nog een kans hebben om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
TheRecklezz schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:09:
[...]

Omdat pro teams nog enige skill hebben en dan ook nog een kans hebben om te winnen.
Dat was ook wel mijn punt :p Exec is als ik me niet vergis ook Global Elite en is daarmee wel van een ander kaliber dan wat ik speel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:17
Is csgo weer in de sale ofzo? laatste 3 matchmaking matches alleen maar cheaters gehad minimaal 3 of meer...
Vrijdag 8x achter elkaar gewonnen met supreme en nogsteeds geen global maar na de laatste 3 matches wil ik weer terug naar de lagere ranks of weer terug naar ESEA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
TheRecklezz schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:09:
[...]

Iedereen heeft een kans om een eco te winnen, mits je het slim speelt en je als team speelt.
MisterEagle schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:10:
[...]

Dat was ook wel mijn punt :p Exec is als ik me niet vergis ook Global Elite en is daarmee wel van een ander kaliber dan wat ik speel
Ben geen Global Elite, maar LEM/SMFC. Global zou ik kunnen halen als MM niet zo overvol zat met cheaters. Speel met mijn team voornamelijk matches die we ouderwets via IRC opzoeken. High/top is dan toch wel de skill die we zoeken. De armor/pistol buys komen we maar al te vaak tegen.

Na deze update zal het nog maar de vraag zijn in hoeverre een SMG viable is trouwens. Heb het nog niet kunnen proberen. Vanavond mag ik het proberen hopelijk. Mag vanmiddag hopelijk uit het gips. Yay..

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister een factory new USP - Orion gewonnen, een minimal wear M4A4 X-ray en een minimal wear P250 Mehndi :D gewonnen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
hmr schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:12:
Gister een factory new USP - Orion gewonnen, een minimal wear M4A4 X-ray en een minimal wear P250 Mehndi :D gewonnen!
Hoe kan je nou skins winnen xD...

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheAnthonyNL schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:13:
[...]

Hoe kan je nou skins winnen xD...
Door te wedden op pro matches.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
hmr schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:19:
[...]

Door te wedden op pro matches.
Ah right, dacht door iets anders ofzo :).

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Gisteren ook 23,5 value gewonnen :D
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1slqGyj.png

Nu eindelijk global elite na een 15-15..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YmqJlYP.png

Net weer ff 5,5 value gewonnen met LDLC vs Dignitas.
http://i.imgur.com/LhFTVMc.png

Begon ooit met 2 a 3 dollar zit nu toch wel aan de 40-50

[ Voor 44% gewijzigd door xeoMe op 06-10-2014 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Madstorm schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 08:27:
[...]

Bullshit. Armor-pistol komt zovaak voor in de 2e ronde, op elk niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ook maar weer eens een CS aan het spelen.
CS beta en 1.6 best vaak gespeeld en Source een beetje. Maar na CoD en BF is dit wel weer eens een leuke afwisseling, de potjes zijn een stuk intenser.

Wat ik me alleen afvraag is hoe je je eigen replay kan bekijken maar dan alleen vanuit jouw view of dat je kan switchen van view.
Nu is het een soort aktie momenten replay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Download de demo via het Watch menu.

Vanavond voor het eerst weer gespeeld, maar na 3 potjes voel ik het weer enorm in mijn kokkels. Beetje rustig aan doen dus voor mij.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
eXec schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 23:00:
Download de demo via het Watch menu.
Ja dat doe ik, maar hoe bedien je dan de replay zelf?
Zie geen controls voor next player e.d.
Je hebt wel een soort UI (demoui) maar verder weinig nuttigs, maar ik zal vast wat over het hoofd zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Redje schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 00:07:
[...]

Je hebt wel een soort UI (demoui) maar verder weinig nuttigs, maar ik zal vast wat over het hoofd zien.
De demoui zijn eigenlijk de enigste functies die er zijn.
Mouse1 en mouse2 zijn de keys om te switchen van persoon.

Vrijwel meer dan deze functies heb je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ynT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 11:48
Soms kan je niet met de muis van player wisselen als je demoui hebt gebruikt.
Gebruik dan deze command in console: spec_next

Ik ben het er mee eens dat de demoui zwaar gedateerd is anno 2014..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
Redje schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 00:07:
[...]

Shift+F2 voor demo controls. En thats it.
Dat betreft kan CSGO wel een voorbeeld nemen aan de opties van CoD.
In CoD is het allemaal wat uitgebreider en werkt het soepeltjes.

[ Voor 17% gewijzigd door TheRecklezz op 07-10-2014 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
xeoMe schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 20:08:
Gisteren ook 23,5 value gewonnen :D
[afbeelding]

[afbeelding]

Net weer ff 5,5 value gewonnen met LDLC vs Dignitas.
http://i.imgur.com/LhFTVMc.png

Begon ooit met 2 a 3 dollar zit nu toch wel aan de 40-50
Doe je beter als ik met bets ik verlies alleen maar...

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
TheAnthonyNL schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:20:
[...]

Doe je beter als ik met bets ik verlies alleen maar...
Jah ik heb aan het begin safe lopen betten maar het blijft lastig inderdaad zelfs de beste teams kunnen verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoek op facebook even CS:GO Betting advice :) ene NinNus doet het best lekker ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
hmr schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:27:
Zoek op facebook even CS:GO Betting advice :) ene NinNus doet het best lekker ;)
maakt t nog uit welke je dan pakt? Ik vind er een stuk of 50 op deze term

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterEagle schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:44:
[...]

maakt t nog uit welke je dan pakt? Ik vind er een stuk of 50 op deze term
https://www.facebook.com/...ingAdvices?ref=ts&fref=ts

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Kan leuk zijn voor beginnertips maar ik zou lekker zelf alles uitzoeken en gokken, als een team over de 70% heeft zet ik er vaak niks, je legt veel in maar je return in klein to big of a risk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xeoMe schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:48:
Kan leuk zijn voor beginnertips maar ik zou lekker zelf alles uitzoeken en gokken, als een team over de 70% heeft zet ik er vaak niks, je legt veel in maar je return in klein to big of a risk.
Heb je uberhaupt die site gelezen, of probeer je pro over te komen? Deze dude voorspelt zeer uitgebreid de matches en heeft het vaak goed! Laatst die game van Mouz tegen Na'vi met ods 21 vs 79 Mouz voorspeld en mouse won.

Toch kassa !

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
hmr schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:51:
[...]

Heb je uberhaupt die site gelezen, of probeer je pro over te komen? Deze dude voorspelt zeer uitgebreid de matches en heeft het vaak goed! Laatst die game van Mouz tegen Na'vi met ods 21 vs 79 Mouz voorspeld en mouse won.

Toch kassa !
behalve dat ik op Na'vi had ingezet :(

Wat ik overigens wel 'lame' vind aan csgolounge is dat de odds gewoon veranderen ookal heb je al ingezet.
Ik had namelijk ingezet toen na'vi op 62% stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

xeoMe schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 20:08:

[afbeelding]
_O- oOo die avatar :X

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Ik wilde er niks over zeggen, maar dacht precies hetzelfde :9
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 21:15:
[...]

Bullshit. Armor-pistol komt zovaak voor in de 2e ronde, op elk niveau.
Ok :w

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

MisterEagle schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:52:
[...]

behalve dat ik op Na'vi had ingezet :(

Wat ik overigens wel 'lame' vind aan csgolounge is dat de odds gewoon veranderen ookal heb je al ingezet.
Ik had namelijk ingezet toen na'vi op 62% stond.
Ja, de 'odds' die hij laat zijn zijn gewoon de bets die erop gezet worden. En dat kan natuurlijk steeds veranderen. Als er in één keer massaal wordt gebet op Mouz, gaat die percentage gewoon omhoog.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Laatst online: 26-08 08:14
maar dat percentage zou dan toch alleen moeten gelden voor nieuwe bets?

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
hmr schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:51:
[...]

Toch kassa !
Gaat mij er om dat als iedereen naar zulke sites gaan kijken de bets straks allemaal 80/20 zijn ik vind 40/60 of 50/50 leuker :D
Navi vs mouz had ik idd ook gewonnen 23.5 value maar dit door eigen "skill" Navi had gameshow gewonnen en hebben veel gespeeld en moesten vervolgens ook nog helemaal naar huis, mouz was daar in tegen al heel de dag thuis en aan het praccen.
Haha jah troll avatar heerlijk die reacties altijd

[ Voor 12% gewijzigd door xeoMe op 07-10-2014 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Zo werkt het wedden op voetbalwedstrijden in ieder geval wel.

De odds die staan op het moment dat jij je bet neerzet, blijven gelden. Je kan bijvoorbeeld nu al wedden dat Australie het volgende WK wint, tegen de odds 1:99. Blijkt dat Australie zo'n mega selectie heeft en tot de finale komt, zullen de odds veranderen naar 50:50; maar omdat jij 4 jaar vooruit hebt gewed, blijven jou odds van 1:99 staan.

Wel zo eerlijk, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
sheez88 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:22:
Dit vind ik dus ook!
als ik bij Unibet bv bet dan veranderen de odds niet meer als ik mn bet heb geplaatst. Tenzij het op een livematch is dat ik bet, maar dan kan het slechts 10 seconden veranderen. Zodra het bet geplaatst is veranderd het niet meer. (Enkel voor nieuwe bets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

sheez88 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:22:
True, vind ik ook inderdaad.

Alleen dan zitten ze wel met het begin van het betten, als één iemand op Team A bet, dan heeft team B 0 procent. Dus die daar dan op bet, die krijgt een veel te hoge percentage wat niet klopt.
Maar daar zouden ze vast wel iets op moeten vinden.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/a2tyz8.png Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/qmxbiw.png

Teh YoLO is ReaL 8)7

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
haha ik wilde het ook wat beter aanpakken door mn vulcan en redline stattrak in te zetten. Kan ik niet traden vanuit IE.. blijft laden wanneer ik op accept klik.. balen, dus ik andere browser op de werkpc gezet...

steamguard :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
met 27% atm voor NiP zal ik toch daarop een kleine vote doen.
Verder ga ik op Titan betten vs dignitas op Inferno.

VP vs LDLC wacht ik af tot het laatste moment eerst kijken of ik m'n dignitas titan bet win :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
NiP gaat echt niet winnen.. ze pakken maar bar weinig de laatste tijd sowieso..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
MisterEagle schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:10:
True maar met zo weinig % is het altijd de moeite waard, kga geen all-in op 80%+ matches te grote bet voor weinig winst soms kan het maar tegen NiP kan het gewoon risky worden aangezien ze niet stable zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

xeoMe schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:13:
[...]

True maar met zo weinig % is het altijd de moeite waard, kga geen all-in op 80%+ matches te grote bet voor weinig winst soms kan het maar tegen NiP kan het gewoon risky worden aangezien ze niet stable zijn.
Heb ik ook inderdaad. Op teams waar de mindheid op bet, maar heeeeeel misschien nog een kleine kans heeft bet ik meestal ook een klein amount.
Ik vind het onzin/te risky om 200+ op een team te betten die bijna zeker wint, en krijg je misschien 40 euro skins voor terug.. is het risico niet waard.

[ Voor 5% gewijzigd door Madstorm op 07-10-2014 15:21 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Hebben jullie een idee waarom ik op CS GO mijn AK redline stattrak bij bets niet zie staan in mijn inventory? Als ik een trade wil plaatsen staat hij er wel gewoon tussen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

MisterEagle schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:21:
Hebben jullie een idee waarom ik op CS GO mijn AK redline stattrak bij bets niet zie staan in mijn inventory? Als ik een trade wil plaatsen staat hij er wel gewoon tussen...
Er staat bij 'Geef aan Madstorm' vandaar dat hij er niet bij staat. :D

But seriously, geen idee hoe dit kan, waarde te hoog zal het ook niet zijn? Misschien omdat je hem momenteel in je loadout hebt zitten? dat je hem eerst moet 'unequipen'?

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 24-08 16:56
MisterEagle schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:10:
Klopt, gisteren zijn ze ook helemaal van de map geveegd door Dignitas, nota bene op Nuke, relatief gezien de beste map van NiP....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Madstorm schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:27:
[...]

Er staat bij 'Geef aan Madstorm' vandaar dat hij er niet bij staat. :D

But seriously, geen idee hoe dit kan, waarde te hoog zal het ook niet zijn? Misschien omdat je hem momenteel in je loadout hebt zitten? dat je hem eerst moet 'unequipen'?
:+

maar nee, ik kan gewoon items submitten die ge-equiped zijn.. ik heb het al gevraagd op hun forum..

Items die meer waard zijn dan 60 dollar zijn allemaal gecapt maar je ziet ze wel gewoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterEagle schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:28:
[...]

:+

maar nee, ik kan gewoon items submitten die ge-equiped zijn.. ik heb het al gevraagd op hun forum..

Items die meer waard zijn dan 60 dollar zijn allemaal gecapt maar je ziet ze wel gewoon..
Ge-capt?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
je hebt skins die ruim meer dan 60 dollar waard zijn, toch als je ze inzet bij een bet zie je maar 60 staan. (En zijn ze ook niet meer waard!)

De maximale waarde van een skin is vast gezet op 60 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
MisterEagle schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:21:
Volgens mij komt dit omdat de waarde hiervan te wisselend is althans dat was vroeger zo.
Items die net op de markt waren met een niet stabiele liggen konden niet worden ingezet, of dit nu nogsteeds zo is weet ik niet ik zal even de market checken.

Edit:
Ik zie dit op google als fix staan.
"I fixed it by viewing my inventory on steamcommunity.com and then it worked on csgolounge"

[ Voor 11% gewijzigd door xeoMe op 07-10-2014 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Laatst online: 18-09 12:42
Iemand zin om een potje te spelen vanavond?
Niveau: DMG
Pagina: 1 ... 38 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic