[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.881 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:17
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HL3wJ3x.png

Hopelijk pakt fnatic dit wel ff, eerste grote bet ooit dus hopelijk lose ik niet.

Gelukkig gewonnen, http://i.imgur.com/onO1qAY.png

LDLC vs VP wel verloren :( +- 9 value

edit:

HR vs Titan
http://i.imgur.com/qi0sW9H.png

12-0 voor HR op de_cache helaas wordt heel HR nu geddost :(
Eindstand 16-1 HR vs Titan de_cache nice :>
http://i.imgur.com/gkcFhcz.png

Net alles ff uitgerekend soort van begon 1 september weer met betten begon met zo'n 2 a 3 dollar en heb nu zo'n 70-75 dus toch een goede winst 8) op naar de flip knife slaughter! (+-140eu)

[ Voor 73% gewijzigd door xeoMe op 08-10-2014 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:53
ik had precies dezelfde bets.. VP en Fnatic..

VP verloren maar op Fnatic had ik ook 'hoog' ingezet. (AK Vulcan) dus wel fijn dat ik die heb haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
Gisteren alleen ingezet op HR, vond die odds van 22% veel te laag. HR had voor de wedstrijd al 40% kans oid als het al geen 50-50 was. Easy moneys

Heb nu win % van 42% van mijn bets.. maar ik bet bijna altijd underdogs dus sta op een mooie profit.

Waarom je bij voetbal je ODDS blijft houden, dat is omdat jij dan met een wed kantoor (unibet oid) de weddenschap hebt afgesloten. Dat is 1 op 1. Zo werkt CSGOlounge niet.

Zei zijn een betting broker, ofterwel, ze zijn tussen persoon. Jij bet tegen de gene die op de tegenstander betten.

Voorbeeld TITAN VS NAVI:
Dus als jij als enige persoon op de wereld 1 EURO op Titan zou zetten. En 100 mensen €1 op NAVI. Dan zou jij als je wint, win jij 100€. De gehele navi pot. En als Navi zou winnen. Dan moeten die 100 mensen jou 1€ opdelen.

je wint van elkaars pot. daarom veranderen de odds nog tot 5 minuten voor de match. (je kan team switches tot 5 minuten van te voren)

Zoek de underdogs uit, die top tier teams kunnen verslaan. Dat zijn de leukste en meest winstgevende matches.

CSGO heeft veel fan boys die niet tegen hun "favo clan" durven te betten. Vaak zijn de odds zo voordelig dat je daadwerkelijk systematisch kan verdienen door goed op te letten en realistisch te blijven.

Na 2 weken iets van 15€ aan gratis skins, en begonnen met 2€ die nog op steam verdwaald stond.

[ Voor 5% gewijzigd door Berktoppie op 08-10-2014 09:52 ]

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kon niet meer wedden op HR .. wilde eigenlijk ook big (15€) ofzo gaan op HR. Balen! Wel gister weer voor 15 gewonnen aan skins! Helaas geen keepers, dus gaan vrolijk door met betten!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
hmr schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:53:
[...]

Kon niet meer wedden op HR .. wilde eigenlijk ook big (15€) ofzo gaan op HR. Balen! Wel gister weer voor 15 gewonnen aan skins! Helaas geen keepers, dus gaan vrolijk door met betten!
Oef jah de bots waren gisteren de heletijd bezig ik was te laat met de fnatic bet maar die kreeg weer 20min erbij i.v.m. uitloop toen dacht ik dit is mijn kans.
HR is gewoon goed zeker met s1mple en gisteren speelde ze gewoon erg super niks om aan te merken.
Vriend van me wou ook highrisk HR betten maar kwam niet door de tradebots heen altijd balen als je weet dat je had kunnen winnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
xeoMe schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:09:
[...]

Oef jah de bots waren gisteren de heletijd bezig ik was te laat met de fnatic bet maar die kreeg weer 20min erbij i.v.m. uitloop toen dacht ik dit is mijn kans.
HR is gewoon goed zeker met s1mple en gisteren speelde ze gewoon erg super niks om aan te merken.
Vriend van me wou ook highrisk HR betten maar kwam niet door de tradebots heen altijd balen als je weet dat je had kunnen winnen :p
ja wat dat betreft is het erg relaxed als je wat in returned items hebt staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:21
Nou als iemand nog tips heeft voor de bets van vandaag ... waarop men 75% zeker weet dat ik hoog kan inzetten :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
TheAnthonyNL schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:08:
Nou als iemand nog tips heeft voor de bets van vandaag ... waarop men 75% zeker weet dat ik hoog kan inzetten :D.
Ga voor Titan tegen LDLC als je beetje risico wil maar hoge pay off.

Anders Fnatic vs Dignitas
Alleen is die odds voor fnatic te laag om op fnatic te zetten, maar zie dignitas niet snel winnen.

HR vs NIP
Is mn favoriete wedstrijd vanavond, ik denk echt dat HR nip gaat verslaan. maar dit is very risky, en de pay off is niet het risico echt waard hier groot op in te zetten. Kies je favoriet deze match gewoon en geniet van Simple vs Keny (dat wordt bruut)

Andere matches skip ik

Mischien nog klein inzetten op epsilon vs Vir pro omdat ze maar 20% krijgen, maar toch zeker wel 30% hebben... Maarja, licht er aan of ik goedkope skins overheb :P

[ Voor 10% gewijzigd door Berktoppie op 08-10-2014 13:21 ]

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
Berktoppie schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:20:
[...]

Ga voor Titan tegen LDLC als je beetje risico wil maar hoge pay off.

Anders Fnatic vs Dignitas
Alleen is die odds voor fnatic te laag om op fnatic te zetten, maar zie dignitas niet snel winnen.

HR vs NIP
Is mn favoriete wedstrijd vanavond, ik denk echt dat HR nip gaat verslaan. maar dit is very risky, en de pay off is niet het risico echt waard hier groot op in te zetten. Kies je favoriet deze match gewoon en geniet van Simple vs Keny (dat wordt bruut)

Andere matches skip ik

Mischien nog klein inzetten op epsilon vs Vir pro omdat ze maar 20% krijgen, maar toch zeker wel 30% hebben... Maarja, licht er aan of ik goedkope skins overheb :P
heb zelf 2 kleine bets lopen op HR vs NIP en Fnatic vs Dignitas vanavond.

gisteren nog een paar $ kunnen winnen met Mouz vs Property en LDLC vs VP
bet op Dignitas vs Titan verloren. maar door de 2 winnende bets 6$ winst

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 20:38
Gister maar weer eens CS geinstalleerd (kan goed 6/7 jaar geleden zijn) maar kan niet echt NL servers vinden ofzo. Spelen jullie of vaste servers en zo ja, welke?

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Ik denk dat het gros hier op competitive matchmaking speelt (nieuwe functie van CSGO als ik het goed begrepen heb). Je wordt dan gegrouped met 9 randoms (als je alleen queued) en speelt best of 30 rounds op 1 map. Hoe meer je wint, hoe hoger je rank wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
klopt, bijna iedereen speelt match making. Voor de wedstrijd kun je met max 4 vrienden (5 totaal) in de wachtrij plaatsnemen en binnen 10 seconde (meestal) start er een 5 vs 5 best of 30 matches game. Waar spelers ook een time ban krijgen als ze voor het einde van de match leaven.

Door de vele irritante figuren online zijn er veel tweakers die met 5e samen quen zodat je ook een team hebt dat enigszins samen speelt en strategie bespreekt.

Heb uit eindelijk alleen op Titan ingezet. rest skip ik omdat ik ze niet kan kijken of de odds niet interessant vind

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
ik had mn vulcan weer ingezet op HR in Epsilon vs HR en gewonnen. Toch weer 23 dollar aan skins (Leuke Stattrak Desert Eagle Crimson Web)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Nice MisterEagle,

Ik heb nu 9$ op HR-NiP staan en gaat de goede kant op 2-7 voor HR atm dus 11,5$ value here i come!

Bets:
http://i.imgur.com/cPC2yE8.png

[ Voor 14% gewijzigd door xeoMe op 08-10-2014 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Deze wou ik als CS: GO noob toch even met jullie delen.

[ Voor 27% gewijzigd door Fonta op 08-10-2014 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Gz fonta, zeker ook met een ak no armor 1x aimpunch en gg :p

Nu 7,5$ op titan vs LDLC gedaan value $12,50 nu ff duimen

Meh had titan beter verwacht zeker aangezien hun de_overpass kozen.
ESC vs DAT canceled... stond 1-1 en 9-6 voor ESC doei +- 9 value

[ Voor 36% gewijzigd door xeoMe op 08-10-2014 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Thx :) maaruh aimpunch?

Edit: al gevonden. Dat is wat ze in bf suppresion noemen. Alleen moet je in cs ervoor geraakt worden en in bf heb je al afwijking in je aim als iemand in jou richting schiet.

Me still has to learn a lot about cs.

[ Voor 82% gewijzigd door Fonta op 09-10-2014 05:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Gister totaal 2$ verdiend ... moet toch ergens beginnen.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-09 19:09
Hier zijn mijn voorspellingen van de avond :D Heb helaas niet meer zo veel items die ik kan / wil betten dus ga overal maar lowbets op zetten.

spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://oi57.tinypic.com/rr4486.jpg

Zou trouwens leuk zijn als er nog zo'n soort van pronostiek site is zoals volvo deed ( geen site maar ingame ) met ESL Cologne One. Gokken wie gaat winnen en dat dan voor punten om gewoon met vrienden te spelen :D

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
My bets voor vandaag. Let op, ik bet liever klein op underdogs dan groot op favorieten.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2vlqpu8.jpg

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Jij bet gewoon standaard op teams die de minste verwachtingen hebben? Of baseer je je bets ook nog op iets inhoudelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
pryth schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:18:
Jij bet gewoon standaard op teams die de minste verwachtingen hebben? Of baseer je je bets ook nog op iets inhoudelijks?
daar ben ik ool wel nieuwsgierig naar

zelf gisteren beiden bets op hr vs nip en fnatic vs dignitas gewonnen lekker 11$ winst gepakt :)

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan al 2 dagen mijn inventory niet laden op csgolounge ;S

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
ik heb gisteren net iets over de 100$ gewonnen met bets in totaal.. Nu proberen een beetje in te houden anders ben ik het net zo snel weer kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterEagle schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:37:
ik heb gisteren net iets over de 100$ gewonnen met bets in totaal.. Nu proberen een beetje in te houden anders ben ik het net zo snel weer kwijt..
Zat er iets moois bij? :>

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees zo nu en dan even mee hier, om te kijken of er wat nieuws gebeurt, maar dit is de eerste keer dat ik van wedden in CSGO hoor. Wed je nou met echt geld, of krijg je alleen ingame items en skins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:51:
Ik lees zo nu en dan even mee hier, om te kijken of er wat nieuws gebeurt, maar dit is de eerste keer dat ik van wedden in CSGO hoor. Wed je nou met echt geld, of krijg je alleen ingame items en skins?
Ingame items vertegenwoordigen een waarde op de market. Deze kan je wedden via de website csgolounge.com! Er is ook een website waar je met echt geld kan wedden op e-sports, maar die weet ik even niet.

Overigens kun je die items ook verkopen op ebay voor echt geld. Dus :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Ik heb 2 items teruggehaald naar mn inventory
AK Vulcan en een Desert Eagle Crimson Web Stattrak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
pryth schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:18:
Nope, maar je ziet me bijna nooit inzetten op een favoriet.

Ik kijk naar de matches waarvan de underdog zeker een realistische kans heeft om de favoriet te verslaan.
op CSGO zit op dit moment veel voorzichtige spelers die alleen op de favoriet inzetten waardoor de odds voor de underdog heel interessant worden.

Fnatic vs HR is leuk voorbeeld.

Ja fnatic is beter, maar in csgo speelt veel meer mee, als ze 10 keer deze best of 3 zouden doen. zou Fnatic er 7 van de 10 winnen. En HR maar 30% van de keren. Maar er staat maar 17% op waardoor je je inzet bijna 4.5 keer terug krijgt. 10 keer zet je 1 euro in. 3 keer krijg je 5,50 terug . En 7 keer verlies je 1 euro. 16,50 - 7 euro is 9,50 profit over 10 games... Per game zou je dus bijna 95 cent expected value hebben voor je 1 euro bet. Dat zijn zieke odds waardoor je slapend rijk wordt

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had niet alles moeten terughalen naar mijn inventory... het lukt me gewoon echt niet om nu iets te betten.. Ik wil overigens ook een Vulcan :S

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:53:
[...]

Ingame items vertegenwoordigen een waarde op de market. Deze kan je wedden via de website csgolounge.com! Er is ook een website waar je met echt geld kan wedden op e-sports, maar die weet ik even niet.

Overigens kun je die items ook verkopen op ebay voor echt geld. Dus :)
Ja okay, dus als jullie zeggen 'ik heb $100 verdiend vandaag' dan is dat een aantal items met een moment-marktwaarde van $100.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
hmr schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:55:
Had niet alles moeten terughalen naar mijn inventory... het lukt me gewoon echt niet om nu iets te betten.. Ik wil overigens ook een Vulcan :S
Heb je al geprobeerd wat ik eerder zei?

"I fixed it by viewing my inventory on steamcommunity.com and then it worked on csgolounge"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:07
Hoe komen jullie überhaupt aan de betere ingame items?
Ik krijg of helemaal niks.. of een random waardeloze gun.
En ben nou niet bepaald van plan om 5 euro te gaan neerleggen voor een M4 skinn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Inventory opbouwen duurt lang, en zeker als je geen geld wil spenderen. Met crap items kun je betten of traden voor meer crap items. Veel crap items is goed voor een wat beter item. Veel van die wat betere items zijn weer goed voor nog iets betere items :)

Als je al begint met goede items (dus kopen ergens veel geluk hebben met item drops), gaat het een stuk sneller.

[ Voor 5% gewijzigd door EG Mike op 09-10-2014 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xeoMe schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:12:
[...]

Heb je al geprobeerd wat ik eerder zei?

"I fixed it by viewing my inventory on steamcommunity.com and then it worked on csgolounge"
Werkt niet :(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
Alles aan mij geven en ik zal wel voor je betten.. O-)

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Kijk eens ff bij je privacy settings op steam; misschien is je inventory niet meer op public (toen ik t wilde wijzigen kwam er een melding dat deze settings onlangs gewijzigd waren).

Ik heb net 1 item (6euro) op HR gebet. Kom maar op. met die odds win ik 26euro als 't goed gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pryth schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:28:
[...]

Kijk eens ff bij je privacy settings op steam; misschien is je inventory niet meer op public (toen ik t wilde wijzigen kwam er een melding dat deze settings onlangs gewijzigd waren).

Ik heb net 1 item (6euro) op HR gebet. Kom maar op. met die odds win ik 26euro als 't goed gaat!
Koning! Hij stond opeens op alleen vrienden?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
same here!:) geen idee waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien is het een goed idee om een betting topic te open voor CS:GO .. dan spammen we het normale topic niet zo!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
hmr schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:46:
[...]

Misschien is het een goed idee om een betting topic te open voor CS:GO .. dan spammen we het normale topic niet zo!
Ach, denk niet dat het zo erg is hoor? Anders blijft deze topic maar een beetje levenloos achter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nu de volgende bets staan:

Fnatic vs HR (6$) = HR potential payout 25,49
Titan vs Dign itas (9$) = TITAN pp 20.4
LDLC vs NIP (11$) = NIP pp 24.04

MAKE IT RAIN!

Tot nu toe zitten in mijn "voorlopige niet mee wedden pakket"

AWP Electric Hive
Usp Orion
P250 Mehndi
p90 (ST) Blind spot
AK Blue Laminate

Ben nog erg opzoek naar een mooie m4a1S skin

[ Voor 35% gewijzigd door hmr op 09-10-2014 10:59 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
hmr schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:53:
Ik heb nu de volgende bets staan:

Titan vs Dign itas (9$) = TITAN pp 20.4

MAKE IT RAIN!

Tot nu toe zitten in mijn "voorlopige niet mee wedden pakket"

AWP Electric Hive
Usp Orion
P250 Mehndi
p90 (ST) Blind spot
AK Blue Laminate

Ben nog erg opzoek naar een mooie m4a1S skin
Denk dat je hier fout gaat zitten. Fnatic is al een lange tijd zeer goed bezig. Natuurlijk moet hier ooit een einde aan komen maar denk niet dat het vandaag gaat zijn.

HR aan de andere kant is in mijn ogen een niet zo goed team ( lees: top 5 - 10 ). Enkel s1mple kan er wat van en die staat ook altijd bovenaan bij HR. Ze zijn wel bezig met een inhaalbeweging maar denk dat Fnatic een maatje te groot gaat zijn.

Ook gaat het hier om een BO3. Fnatic is op meeste mappen redelijk en ze zijn consistent. Moest het een BO1 zijn bestond de kans nog dat HR nog kans maakte maar ik vrees van niet. :P

Titan vs Dignitas (9$) = TITAN pp 20.4
Hier gaat Dignitas winnen. Deze match gaat gespeeld worden op de map mirage. Op zich voor beide teams niet hun beste map maar het is wel een CT minded map. Iedereen weet dat Dignitas altijd een sterke CT kant hebben dus ik hoop dat ze het niet vergooien op de T side en toch mogen beginnen als CT.

Titan is de laatste tijd maar slapjes bezig. Als je kijkt naar hun laatste vijf matchen kan je concluderen dat ze in een dipje zitten na hun winst op LAN. Deze matchen zou je nog goed kunnen praten als matchen spannend en close waren maar ze verliezen tegen LDLC met 2-16, tegen HR met 1-16 en tegen VP 7-16. Zijn op zich wel best zware resultaten...

Dignitas daarentegen heeft maar 2 van de 5 laatste matchen verloren waarvan er zelfs eentje nipt is. ( 13-16 tegen LDLC op dd2, een sterke map van LDLC ). Dus zoals ik hierboven al gezegd heb zou het voor Dignitas goed zijn als ze de knife wonnen en zo CT side eerst kunnen doen en zorgen dat Titan niet in de match komt. Als ze als T beginnen zal het wat moeilijker worden. Heb voor de rest geen flauw idee hoe hun terror side is op mirage...

Hier gaat LDLC winnen. Als ik zie hoe NIP de laatste tijd speelt zou ik zeker mijn geld er niet op zetten. De map van deze match gaat inferno zijn. Beide teams zijn wel redelijk goed hierin maar nog altijd kunnen ze niet tippen aan Fnatic op deze map.

LDLC heeft zeker goeie plays op inferno, zowel terror als counter-terror side. Volgens mij is dit ook één van de favo maps van NBKing :D Aan de andere kant hoop ik dat Shox terug meer gaat raken ingame en dan denk ik dat het wel binnen is voor LDLC. De laatste 5 matchen van LDLC zijn redelijk goed. Ze halen er een 4 op 5 op. Enkel tegen Fnatic op cache verloren.

NIP is ook niet slecht op deze map. Zeker met Friberg, de koning van banaan, en met Fifi, de heerser van boiler ( oké deze heb ik zelf verzonnen. ). Voor de rest denk ik dat NIP hun standaard CT strats gaan laten zien en meestal werken deze, GTR en Friby op B en de rest op A. NIP hun laatste matchen zijn niet zo goed, ze hebben slechts een 2 op 5. Waarvan de laatste 3 allemaal verloren.

Zo, even mijn meningen gezegd over die matchen. Ik denk dat bijna in alle matchen de underdog het onderspit gaat delven. Ik zeg dit maar even omdat ik niet veel te doen heb hier op het werk en zeker niet om jou bets af te breken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan altijd nog wijzigen, zeker na het lezen van bijvoorde de BO3 bij HR! Dacht aan een BO1. Dus thanks voor de tips!

Kans is groot dat ik de eerste twee nog wijzig. Ik gok alleen wel op NiP (beetje een kansje wagen en ben eigenlijk ook oldschool fanboy van NiP)! :9~ HeatoN en Spawn! (ik weet dat zij niet meer spelen :P )

[ Voor 76% gewijzigd door hmr op 09-10-2014 11:36 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
hmr schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:34:
[...]

Kan altijd nog wijzigen, zeker na het lezen van bijvoorde de BO3 bij HR! Dacht aan een BO1. Dus thanks voor de tips!

Kans is groot dat ik de eerste twee nog wijzig. Ik gok alleen wel op NiP (beetje een kansje wagen en ben eigenlijk ook oldschool fanboy van NiP)! :9~ HeatoN en Spawn! (ik weet dat zij niet meer spelen :P )
Hehe, graag gedaan. Ik hou ook altijd wel van een groot risico met een relatief klein bedrag maar uiteindelijk is het zo dat odds wel redelijk correct zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 12:27
Toch begrijp ik het betten niet echt. Gister een testje gedaan, skin van 50 cent ingezet op fnatic vs property, gegarandeerd winnen voor fnatic dus. 91% met een return value van 0.04 oid.

Me skin terug, maar geen skin ter waarde van 4 cent erbij. Of werkt het anders?

http://steamcommunity.com/id/nijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Faberge schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:58:
Toch begrijp ik het betten niet echt. Gister een testje gedaan, skin van 50 cent ingezet op fnatic vs property, gegarandeerd winnen voor fnatic dus. 91% met een return value van 0.04 oid.

Me skin terug, maar geen skin ter waarde van 4 cent erbij. Of werkt het anders?
Heb je alleen je eigen skin terug? Wellicht zit er nu een sticker op dan misschien omdat je maar hele kleine return had...

[ Voor 9% gewijzigd door hmr op 09-10-2014 12:00 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
Maar dat is dus het verschil op wedden wie je DENKT dat er gaat winnen... En wedden op de odds....

Titan is in een sleur omdat ze 4 wedstrijden slecht spelen? 2 weken geleden nog een lan gewonnen... Ja tuurlijk is Fnatic favoriet, odds zijn alleen te interesant niet klein op titan te zetten. Kans dat ze winnen is groter dan de odds die ze krijgen.

en HR geen goede team? Ze hebben alle top 5 teams minimaal 1 keer verslagen de afgelopen maanden. mede door Simples geniale spel winnen ze vaker als verwacht als Underdog van de favoriet.

LDLC vs NIP

Heb je gelijk, nip is in een sleur, LDLC speelt lekker laatste tijd en heeft NIP al meerdere malen laten kruipen. De odds 70-30 is zelfs erg realistisch voor csgo lounge zn doen. maar 30% heeft NIP altijd wel, ook deze match. Heb op nip trouwens heel klein ingezet, vond het te risky

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
hmr schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:59:
[...]

Heb je alleen je eigen skin terug? Wellicht zit er nu een sticker op dan misschien omdat je maar hele kleine return had...
Hij is exact hetzelfde terug gekomen als dat ik hem heb gewed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
en wat zie je nu als value van het item dan? ook nog steeds 50 cent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
Ja, nog steeds 50 cent. Zelfde staat nl. Factory New.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
Faberge schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:03:
[...]

Hij is exact hetzelfde terug gekomen als dat ik hem heb gewed.
Dit komt omdat je een heel kleine winst had en dat er geen skins genoeg waren om zo'n kleine winst uit te betalen lijkt me...
Berktoppie schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:01:
Maar dat is dus het verschil op wedden wie je DENKT dat er gaat winnen... En wedden op de odds....

Titan is in een sleur omdat ze 4 wedstrijden slecht spelen? 2 weken geleden nog een lan gewonnen... Ja tuurlijk is Fnatic favoriet, odds zijn alleen te interesant niet klein op titan te zetten. Kans dat ze winnen is groter dan de odds die ze krijgen.

en HR geen goede team? Ze hebben alle top 5 teams minimaal 1 keer verslagen de afgelopen maanden. mede door Simples geniale spel winnen ze vaker als verwacht als Underdog van de favoriet.

LDLC vs NIP

Heb je gelijk, nip is in een sleur, LDLC speelt lekker laatste tijd en heeft NIP al meerdere malen laten kruipen. De odds 70-30 is zelfs erg realistisch voor csgo lounge zn doen. maar 30% heeft NIP altijd wel, ook deze match. Heb op nip trouwens heel klein ingezet, vond het te risky
Het verschil tussen lan en online is niet te vergelijken... En zeker niet in deze periode dat DDOS zo populair is.

En Fnatic is zeker favoriet. Waarom? Omdat ze van de laatste 100 matchen ongeveer 90 gewonnen hebben? En die andere 10 zijn dan finales op LAN ofzo. Dus ik zie HR niet winnen deze keer. En trouwens, met 'geen goed team' bedoel ik top 5-10. Heb ik er zo bijgezet. Als je dan kijkt naar hun vorige matchen ( HellRaisers 13gespeeld 3gewonnen 0gelijk 10verloren ) dan zie je dat ze niet zo goed bezig zijn in de face it league. En deze match is daar ook voor. Ze hebben wel de tijd gewonnen maar tot daarvoor was het altijd overtime of loss...

En ja NIP - LDLC... NIP kan op deze match terug laten zien dat zij één van de topteams van de CSGO wereld zijn.. Maar LDLC hoort daar ook bij imo en daarom is het een risky matchke. Hoewel LDLC meer heeft laten zien de laatste tijd zou ik eerder op LDLC zetten en niet op NIP.

[ Voor 75% gewijzigd door Kreekje op 09-10-2014 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
Kreekje schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:39:
[...]

Dit komt omdat je een heel kleine winst had en dat er geen skins genoeg waren om zo'n kleine winst uit te betalen lijkt me...

[...]

Het verschil tussen lan en online is niet te vergelijken... En zeker niet in deze periode dat DDOS zo populair is.

En Fnatic is zeker favoriet. Waarom? Omdat ze van de laatste 100 matchen ongeveer 90 gewonnen hebben? En die andere 10 zijn dan finales op LAN ofzo. Dus ik zie HR niet winnen deze keer. En trouwens, met 'geen goed team' bedoel ik top 5-10. Heb ik er zo bijgezet. Als je dan kijkt naar hun vorige matchen ( HellRaisers 13gespeeld 3gewonnen 0gelijk 10verloren ) dan zie je dat ze niet zo goed bezig zijn in de face it league. En deze match is daar ook voor. Ze hebben wel de tijd gewonnen maar tot daarvoor was het altijd overtime of loss...

En ja NIP - LDLC... NIP kan op deze match terug laten zien dat zij één van de topteams van de CSGO wereld zijn.. Maar LDLC hoort daar ook bij imo en daarom is het een risky matchke. Hoewel LDLC meer heeft laten zien de laatste tijd zou ik eerder op LDLC zetten en niet op NIP.
Over de Nip LDLC match zijn we het gewoon eens met elkaar, alleen kies ik er voor om op Nip te "gokken". Long term value is deze bet veelste risky zoals ik al aangaf.. (reden dat ik "gok"op nip is omdat ik liever voor nip juich, 100% persoonlijk dus)

En over HR, de 1e 10 games hebben ze 0 games gewonnen. KLOPT! Maar meer dan de helft van de games waren close calls, of dikke overtime. Zelfs tegen de grootste teams, ze hadden alleen moeite die laatste beslissing elke keer te winnen. De laatste Face it game HR vs Titan won HR door titan te crushen.

Over het Lan vs Online van Titan had ik niet zo over nagedacht en zal ik voortaan meer mee laten wegen in beslissingen, gisteren avond speelde titan drama, hopelijk kunnen dat snel weer afschudden

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
Berktoppie schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:20:
[...]

Over de Nip LDLC match zijn we het gewoon eens met elkaar, alleen kies ik er voor om op Nip te "gokken". Long term value is deze bet veelste risky zoals ik al aangaf.. (reden dat ik "gok"op nip is omdat ik liever voor nip juich, 100% persoonlijk dus)

En over HR, de 1e 10 games hebben ze 0 games gewonnen. KLOPT! Maar meer dan de helft van de games waren close calls, of dikke overtime. Zelfs tegen de grootste teams, ze hadden alleen moeite die laatste beslissing elke keer te winnen. De laatste Face it game HR vs Titan won HR door titan te crushen.

Over het Lan vs Online van Titan had ik niet zo over nagedacht en zal ik voortaan meer mee laten wegen in beslissingen, gisteren avond speelde titan drama, hopelijk kunnen dat snel weer afschudden
Door je laatste paragraaf heb je de tweede paragraaf uitgelegd. Titan speelde gewoon shit ipv HR die alles raakte.. :D Ik zeg helemaal niet dat HR suckt, maar tegen Fnatic ( wat in mijn ogen beste team is atm ) gaan ze 'zeker' geen 2 maps winnen. Want zoals ik al zei, s1mple is een mean-killing-machine, zeker met zijn awp. Maar als je dan kijkt naar JW is die net een tikkeltje beter. Die drie kerels raken ook allemaal hard en ik vrees dat de rest van HR niet tegen de rest van Fnatic ( dus olof, krimz, flusha en pronax ) wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
Kreekje schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:30:
[...]

Door je laatste paragraaf heb je de tweede paragraaf uitgelegd. Titan speelde gewoon shit ipv HR die alles raakte.. :D Ik zeg helemaal niet dat HR suckt, maar tegen Fnatic ( wat in mijn ogen beste team is atm ) gaan ze 'zeker' geen 2 maps winnen. Want zoals ik al zei, s1mple is een mean-killing-machine, zeker met zijn awp. Maar als je dan kijkt naar JW is die net een tikkeltje beter. Die drie kerels raken ook allemaal hard en ik vrees dat de rest van HR niet tegen de rest van Fnatic ( dus olof, krimz, flusha en pronax ) wint.
Klopt, maar wat jij denkt denkt eigenlijk iedereen. En daar maak ik misbruik van.
Moest ik nu all-in gaan en al mn geld inzetten, zou ik uiteraard 100% voor fnatic kiezen. Maar ik speel voor de lange termijn winst.

Naar mijn idee heeft HR meer kans dan 17% die ze nu krijgen. En het is niet zo dat > beste statistieken : win. nog veel minder als bij voetbal.

Heel realistisch gezien als deze Bof3 100 keer gespeeld zou worden zou Fnatic er niet 83 keer van winnen. Mischien 60 tot 70 keer . Laten we omhoog afronden om zeker te zijn en dus 70 matches nemen. Die andere 30 matches pakt HR.

Stel jij zouden alle 100 keren 10€ op deze wedstrijd inzetten met deze odds (83% vs17%).
70 x win jij je 10€ terug, + 2€ winst. = netto winst: 140€
30 x verlies jij je 10€ inleg : €-300

na 10 games sta je dus 160€ verlies, terwijl je wel 70% van je weddenschappen gewonnen hebt....

Ik zet 10 keer 10€ in op dezelfde match maar dan voor HR

70 x Verlies ik mijn 10€ inleg: 700€ verlies
30 x win ik mijn 10€ inleg terug + €46,60 winst = 1398€ netto winst

Over 100 games heb ik dan 698€ profit gemaakt. (in dit voorbeeld)

Om mijn daadwerkelijke results te laten zien:
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2ecm8na.jpg

34 bets afgesloten
Won 15
lost 13
6 Closed (ddos)

Total profit: 43$

Wat ik per game win die ik gewonnen heb is veel hoger, dan wat ik verlies voor de verloren weddenschappen. Bij de loses zitten een paar games waar ik ook echt minimaal (5 cent) heb ingezet op mega underdogs met minder als 10%.

(ben begonnen met 2,40$ die ik nog op steam had staan)

Ik zet dus gespreid, maar klein in op underdogs waarvan ik het gevoel hebben dat ze meer kans hebben om te winnen dan de odds die ze krijgen. Ik zeg niet dat ze die specifieke match gaan winnen of verliezen, want dat kan ik niet voorspellen. Daarvoor is de skill veschil tussen de top teams zo minimaal dat erg veel factoren de winst of lose van een match kunnen beinvloeden.

Dat is alsof je met poker gaat voorspellen welke kaart gaat vallen. Dat kan je niet, je kunt alleen bereken hoeveel % kans je hebt dat ie komt. En als de prijs gunstig is en je op lange termijn winst maakt door die kans te kopen zul je op lange termijn winst maken.

[ Voor 14% gewijzigd door Berktoppie op 09-10-2014 14:02 ]

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Is leuk en aardig het zo uitschrijven enzo maar je moet toch wel een goed gevulde inventory hebben wil je dat vol kunnen houden.. het kan zijn dat ze bv 70x op rij winnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
MisterEagle schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:54:
Is leuk en aardig het zo uitschrijven enzo maar je moet toch wel een goed gevulde inventory hebben wil je dat vol kunnen houden.. het kan zijn dat ze bv 70x op rij winnen..
Met 5 skins kun je inderdaad geen lange termijn plan maken, en ben je gewoon aan het gokken. of je nu lang of niet lang nadenkt/verdiept over die 1e match.

Je moet ook niet daadwerkelijk nu 100 matches in gaan zetten.... maar op lange termijn, ga je winst maken door +ev situaties te pakken ongeachte het korte termijn resultaat.

Als wij kop of munt gaan doen met een 2 euro muntstuk, En de odds zijn in mijn voordeel. (40-60 bijv.)
Ik zet 1 euro in op kop, maar kan dus 1,20 winnen.
jij zet 1 euro in op munt, maar kan 0.80 winnen.

Kans op kop: 50%
kans op munt: 50%

Als we 100 keer gooien en we allebij 50% van de keren gewonnen hebben zou ik veel meer winst moeten hebben en jij zelfs verlies. Omdat mijn keuze +ev is. ik heb 50% kans om te winnen maar kreeg odds alsof ik maar 40% kans had.

Tuurlijk kan het zijn dat het van de 100 keer gooien, 100 keer munt wordt, Dat noemen ze Variantie (geen variatie maar echt variantie). maar dan gaan we 100000 keer gooien, als ze dan nog steeds op munt vallen dan heb je gewoon een vals muntje

[ Voor 36% gewijzigd door Berktoppie op 09-10-2014 14:16 ]

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
Berktoppie schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:57:
[...]

...

Kans op kop: 50%
kans op munt: 50%

...
Heeft op een duur niet veel meer met CSGO te maken zo :P

Maarja, Als je het zo gaat zien dan wel ja. De odd's dat ze krijgen op CSGO lounge is gewoonweg hoeveel % ( en value ) iedereen op de match inzet.

Als ik een skin van 10 value op HR zet en voor de rest nog niemand, dan gaan de odd's 1% voor Fnatic zijn en 99% voor HR. Als er dan nog iemand inzet op Fnatic ( 10 value skin ) dan gaat het 50% - 50% worden. Anders zou csgolounge er op lange termijn nog skins aan verliezen. Hierdoor gaat het ook zijn dat je soms geen skins terug krijgt, aangezien er 9 man op fnatic heeft gezet en 1 iemand op HR. Je kan dan die 4 guns ( in het beste geval ) niet verdelen onder de 9 mensen die gewonnen hebben...

Maar nu terug over de match, we zullen straks wel zien wie wint, want we kunnen nu wel discussiëren over wie gaat winnen maar ik wil ook wel weten welke maps dat ze gaan spelen en die zijn helaas nog niet beschikbaar. ( triest eigenlijk maja... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
Kreekje schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:31:
[...]

Heeft op een duur niet veel meer met CSGO te maken zo :P

Maarja, Als je het zo gaat zien dan wel ja. De odd's dat ze krijgen op CSGO lounge is gewoonweg hoeveel % ( en value ) iedereen op de match inzet.

Als ik een skin van 10 value op HR zet en voor de rest nog niemand, dan gaan de odd's 1% voor Fnatic zijn en 99% voor HR. Als er dan nog iemand inzet op Fnatic ( 10 value skin ) dan gaat het 50% - 50% worden. Anders zou csgolounge er op lange termijn nog skins aan verliezen. Hierdoor gaat het ook zijn dat je soms geen skins terug krijgt, aangezien er 9 man op fnatic heeft gezet en 1 iemand op HR. Je kan dan die 4 guns ( in het beste geval ) niet verdelen onder de 9 mensen die gewonnen hebben...

Maar nu terug over de match, we zullen straks wel zien wie wint, want we kunnen nu wel discussiëren over wie gaat winnen maar ik wil ook wel weten welke maps dat ze gaan spelen en die zijn helaas nog niet beschikbaar. ( triest eigenlijk maja... )
Juist dat is wat ik hele tijd probeer te vertellen, ik ga niet zeggen wie wel of wie niet wint dat kan ik niet. Maar omdat uit ervaring blijkt mensen liever op de favoriet inzet ondanks dat de odds ongunstig zijn. Wordt op CSGO lounge de odds snel in het voordeel van de underdog. En daar profiteer ik van op lange termijn.

Als team 1 60% kans heeft om te winnen. Dan zal op CSGO lounge snel de odds 70-30 worden of zelf 75-25% Die 15% is mijn long term value. Dat gecombineerd met op csgo backpack items uitzoeken die op steam goedkoper zijn dan op de lounge. voor 50 dollar cent een skin gekocht, deze ingezet op csgolounge waar hij 70$ cent waard was. (dikke 40% winst marge al voor de weddenschap).

Als je beetje handig bent kun je met weinig risico dus een dikke inventory opbouwen op lange termijn. Ik ga het jullie bewijzen :+ En als ik alles verlies, dan koop ik die kut awp wel 8)7

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ff wat noobvraagjes tussendoor. Waar kan ik de matches van pro clans (fnatic, nip, titan etc.) bekijken? Via twitch ofzo? Zijn er roosters beschikbaar waar te zien is wie wanneer speelt etcetera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
Kimi-Alonso schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:39:
Ff wat noobvraagjes tussendoor. Waar kan ik de matches van pro clans (fnatic, nip, titan etc.) bekijken? Via twitch ofzo? Zijn er roosters beschikbaar waar te zien is wie wanneer speelt etcetera?
http://www.hltv.org/ heeft alles wat je nodig hebt

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
Berktoppie schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:39:
[...]

Juist dat is wat ik hele tijd probeer te vertellen, ik ga niet zeggen wie wel of wie niet wint dat kan ik niet. Maar omdat uit ervaring blijkt mensen liever op de favoriet inzet ondanks dat de odds ongunstig zijn. Wordt op CSGO lounge de odds snel in het voordeel van de underdog. En daar profiteer ik van op lange termijn.

Als team 1 60% kans heeft om te winnen. Dan zal op CSGO lounge snel de odds 70-30 worden of zelf 75-25% Die 15% is mijn long term value. Dat gecombineerd met op csgo backpack items uitzoeken die op steam goedkoper zijn dan op de lounge. voor 50 dollar cent een skin gekocht, deze ingezet op csgolounge waar hij 70$ cent waard was. (dikke 40% winst marge al voor de weddenschap).

Als je beetje handig bent kun je met weinig risico dus een dikke inventory opbouwen op lange termijn. Ik ga het jullie bewijzen :+ En als ik alles verlies, dan koop ik die kut awp wel 8)7
Ja ik zeg niet dat iedereen op fnatic moet gaan inzetten hoor. Ik denk gewoon dat ze gaan winnen en als de odd's zo slecht zijn als nu 83-17 dan ga ik liever wat ICB's op de underdog inzetten ofwel gewoon niet...

Voor welke awp ga je? Laatst maat van mij AWP Redline Stattrack gekregen met gokken en die heb ik van hem overgekocht. Ben er redelijk blij mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Kreekje schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:31:

voor de faceit matches is gewoon bekend welke maps t zijn toch? (ik kan het niet checken, de faceit website doet het niet op mn werk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Even voor wat posts hierboven, als de winst value niet boven de $2 komt heb je kans dat je niks of heel weinig terug krijgt.
Aan het begin had ik ook ongeveer 0,40 of 0,50 value win en kreeg maar 0,12$ terug ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
xeoMe schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:32:
Even voor wat posts hierboven, als de winst value niet boven de $2 komt heb je kans dat je niks of heel weinig terug krijgt.
Aan het begin had ik ook ongeveer 0,40 of 0,50 value win en kreeg maar 0,12$ terug ofzo :P
Tegenwoordig met 40.000 bets en vooral lage skins zal je dit niet snel meer hebben.

Maal als jij 10 cent inzet op iemand die 90% van de mensen hebben ingezet... tja dan blijft er weinig te verdelen voor jou, moet je geluk hebben dat er uberhaubt nog genoeg lage skins in de inleg poel van de tegenstander zitten.

Dus die weddenschappen kun je of verliezen of niks winnen... Mooi weddenschap ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Berktoppie op 09-10-2014 15:43 ]

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 20:38
Berktoppie schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 18:17:
klopt, bijna iedereen speelt match making. Voor de wedstrijd kun je met max 4 vrienden (5 totaal) in de wachtrij plaatsnemen en binnen 10 seconde (meestal) start er een 5 vs 5 best of 30 matches game. Waar spelers ook een time ban krijgen als ze voor het einde van de match leaven.

Door de vele irritante figuren online zijn er veel tweakers die met 5e samen quen zodat je ook een team hebt dat enigszins samen speelt en strategie bespreekt.

Heb uit eindelijk alleen op Titan ingezet. rest skip ik omdat ik ze niet kan kijken of de odds niet interessant vind
ah er is nogal wat veranderd. zie nou ook dat je een dropsysteem hebt etc. wel vet!
voor de mensen die matchmaking doen, voeg me maar toe: Hidan
http://steamcommunity.com/profiles/76561197979497490

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
Bartjeuhz schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:52:
[...]

ah er is nogal wat veranderd. zie nou ook dat je een dropsysteem hebt etc. wel vet!
voor de mensen die matchmaking doen, voeg me maar toe: Hidan
http://steamcommunity.com/profiles/76561197979497490
Mr Yuri Vodka sent you invite

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Berktoppie schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 17:32:
[...]

Mr Yuri Vodka sent you invite
Weet ik eindelijk wie je op het forum bent ;) zojuist gewonnen met een bet op VP :) ! Als Titan nou ook even wint!

[ Voor 14% gewijzigd door hmr op 09-10-2014 18:54 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
atm alleen Titan - Dignitas bet.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Nb1PtUL.png

Dignitas heeft net verloren tegen VP op Dignitas hun map maarja dat zegt niks hopelijk gaan mensen ff inzetten op Titan zodat ik meer value krijg.
Ik hoop dat Dignitas deze wel pakt.

Twijfel nog over sommige matches:
LDLC - NiP
HR - Dignitas
Fnatic - VP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou echt flink balen als iedereen opeens switched naar Titan... ! Maar eerst win van 15$ is binnen!

Oe oe 0-7 voor titan op dit moment .. :)

[ Voor 18% gewijzigd door hmr op 09-10-2014 19:22 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
RIP SKINS helaas.. ik twijfelde om te wisselen door dignitas tegen VP maar wisselen moet je nooit doen krijg je altijd spijt van (meestal)

Nou.. all or nothing!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/91ioVRf.png

RIPSKINS :+

[ Voor 25% gewijzigd door xeoMe op 09-10-2014 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm uiteindelijk winst :D Dignitas heeft me veel geld opgeleverd door twee keer te verliezen en daarna te winnen :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:35

Hu9o

Schokkend

waarom is bij iedereen csgolounge zwart? bij mij is het licht grijs..

en het is niet het knopje rechts boven in, want dan wordt alleen de buitenste rand donkerder.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Hu9o schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:04:
waarom is bij iedereen csgolounge zwart? bij mij is het licht grijs..

en het is niet het knopje rechts boven in, want dan wordt alleen de buitenste rand donkerder.
We hebben allemaal een chrome extention dan is alles beter prijzen etc.
Laatste bets daarna stoppen denk.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ydmFCbC.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:35

Hu9o

Schokkend

ah chrome extention! tnx

dat van die prijzen weet ik zo net nog niet of ik dat wel moet geloven.

Oh en met zulke bets, mag je je skins ook meteen aan mij geven :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
10-2 VP - Fnatic op de_cache

Hopelijk gaan ze nog ff door zo dan heb ik bijna de helft van me verloren bets weer terug! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xeoMe schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 23:29:
10-2 VP - Fnatic op de_cache

Hopelijk gaan ze nog ff door zo dan heb ik bijna de helft van me verloren bets weer terug! :D
Had ik maar gebet op VP .. maar kon niets inzetten.. :D

edit: heb nu 85euro aan skins in mijn inventory! :)

[ Voor 8% gewijzigd door hmr op 09-10-2014 23:50 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Hoppa!! 42 value gelukkig maar helft van me verlies terug!
http://i.imgur.com/Nv4dhv6.png

[ Voor 21% gewijzigd door xeoMe op 10-10-2014 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:07
Gister CS ook maar weer is opgestart. En wat settings aangepast. Is wel even wennen nu de MS op 1.95 staat ipv 6 :9 . Even snel een potje tegen bots gespeeld maar mijn aim is in ieder geval stuk meer steady merk alleen wel dat het draaien e.d. stuk trager gaat.

Vanavond maar is wat normals spelen en daarna toch maar is een rank halen. Ben er ooit aan begonnen 2 wins 4 losses geloof ik :9

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
ik had de eerste bets van de avond verkeerd in geschat. en daardoor verloren op Dignitas vs V.Pro en mn lol bet op HR vs Fnatic.

gelukkig had ik nog besloten een bet op Titan vs Dignitas te doen welke lekkere winst gaf.
bij mn laatse bet stelde LDLC ook niet teleur en is mn stapel bet skins weer met 8$ gegroeid :)

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
http://puu.sh/c5q5O.png waar ik op had ingezet.... helaas de nip match verloren (welke de beste value gaf) maargoed toch weer zon $2 verdiend :D.

Vandaag maar op netcode inzetten, vind dat ze het niet gek slecht doen.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
TheAnthonyNL schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:17:
http://puu.sh/c5q5O.png waar ik op had ingezet.... helaas de nip match verloren (welke de beste value gaf) maargoed toch weer zon $2 verdiend :D.

Gelezen dat ze op Lan niet zo goed zijn. Denk dat iBP daar meer ervaring in heeft. Just sayin'. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister Master Guardian geworden :). Moet overigens zeggen dat ik het spelen met tweakers een stuk leuker vind dan met randoms!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
yup waren leuke potjes :) lukt me alleen nog niet echt om mezelf over mn silver pruts niveau heen te tillen.
naja meer oefenen dus :)

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 11:32
Gister dus gerankt op Silver Elite Master, had ik ongeveer verwacht gezien teveel domme randoms verloren. Doen we niet meer dus, is zelden bevredigend!

Vanavond gaan we richting Nova! En jij richting DMG hmr :) Zijn leuke potjes met de tweakers idd. Jammer dat we die tweede niet konden winnen van de nova's... Maar over het algemeen gaat ie lekker en goed gecoördineerd!

[ Voor 32% gewijzigd door tummeke393 op 10-10-2014 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwiep
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-08 13:14
Hoe kan ik meedoen (indien dat mogelijk is voor silver elite masters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 11:32
Uiteraard mogelijk zwiep! Voeg mij en de andere die hun steam ID gepost hebben maar even toe... Mijne is http://steamcommunity.com/id/nevatar/ Verwacht vanavond wel weer een potje competitive te gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
Ik heb op de Tweakers groep een discussie ( zoals het heet daar :P ) gestart voor iedereen zijn ranks, is misschien makkelijker om een gelijkaardige skill samen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Kreekje schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:44:
Ik heb op de Tweakers groep een discussie ( zoals het heet daar :P ) gestart voor iedereen zijn ranks, is misschien makkelijker om een gelijkaardige skill samen te hebben.
Ben lid geworden, moet denk geaccepteerd worden daarna update ik even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
xeoMe schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:46:
[...]

Ben lid geworden, moet denk geaccepteerd worden daarna update ik even.
Nee, is gewoon een publieke groep. Iedereen kan gewoon joinen. Elke url naar een profiel dat ik hier zie passeren invite ik gewoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal mij ook maar even toevoegen dit weekend. Gisteren een potje gehad waar je toch echt niet vrolijk van wordt.

Gold nova 3

gewoon die groep joinen toch? Tweakers CS:GO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:52:
Ik zal mij ook maar even toevoegen dit weekend. Gisteren een potje gehad waar je toch echt niet vrolijk van wordt.

Gold nova 3

gewoon die groep joinen toch? Tweakers CS:GO?
Jep, gewoon joinen. http://steamcommunity.com/groups/got-csgo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
heb de groep ook gejoined en mn rank gepost :)

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als ik mensen uitnodig dan weet ik toch niet meteen wat de rank van ze is?
Wil namelijk niet een MGE of MG uitnodigen aangezien dat voor hen ongunstig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik (Dery) ben er vanavond ook weer bij! Kersverse Gold Nova 1 :D

Steam: steamdery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
ik ben ook van plan vanavond nog een paar potjes te spelen (Lt.Wh33L)

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:32:
Maar als ik mensen uitnodig dan weet ik toch niet meteen wat de rank van ze is?
Wil namelijk niet een MGE of MG uitnodigen aangezien dat voor hen ongunstig is.
Dat is het toch net, we posten de ranks van iedereen daar op het kleine forumpje en dan zie je welke rang iedereen heeft. Dus moet je enkel hen toevoegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

TheAnthonyNL schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:17:

NCG heeft afaik nog niet op LAN gespeeld, iBP wel. Ik denk niet dat NCG een BO3 kan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
Ik ben inmiddels Gold Nova en wil ook wel wat games met GOTers spelen. Steam-naam is Kaasdipje. Mocht dit problemen opleveren met zoeken kan ik wel een directe link posten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Djmaddox schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:09:
[...]

NCG heeft afaik nog niet op LAN gespeeld, iBP wel. Ik denk niet dat NCG een BO3 kan winnen.
Ja daar twijfel ik nu dus nog over ... ze hadden wel van cloud9 gewonnen... dus iBP of Netcode last calll to everyone.

Add me on Steam

Pagina: 1 ... 39 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic