Kreekje schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:30:
[...]
Door je laatste paragraaf heb je de tweede paragraaf uitgelegd. Titan speelde gewoon shit ipv HR die alles raakte..

Ik zeg helemaal niet dat HR suckt, maar tegen Fnatic ( wat in mijn ogen beste team is atm ) gaan ze 'zeker' geen 2 maps winnen. Want zoals ik al zei, s1mple is een mean-killing-machine, zeker met zijn awp. Maar als je dan kijkt naar JW is die net een tikkeltje beter. Die drie kerels raken ook allemaal hard en ik vrees dat de rest van HR niet tegen de rest van Fnatic ( dus olof, krimz, flusha en pronax ) wint.
Klopt, maar wat jij denkt denkt eigenlijk iedereen. En daar maak ik misbruik van.
Moest ik nu all-in gaan en al mn geld inzetten, zou ik uiteraard 100% voor fnatic kiezen. Maar ik speel voor de lange termijn winst.
Naar mijn idee heeft HR meer kans dan 17% die ze nu krijgen. En het is niet zo dat > beste statistieken : win. nog veel minder als bij voetbal.
Heel realistisch gezien als deze Bof3 100 keer gespeeld zou worden zou Fnatic er niet 83 keer van winnen. Mischien 60 tot 70 keer . Laten we omhoog afronden om zeker te zijn en dus 70 matches nemen. Die andere 30 matches pakt HR.
Stel jij zouden alle 100 keren 10€ op deze wedstrijd inzetten met deze odds (83% vs17%).
70 x win jij je 10€ terug, + 2€ winst. = netto winst: 140€
30 x verlies jij je 10€ inleg : €-300
na 10 games sta je dus 160€ verlies, terwijl je wel 70% van je weddenschappen gewonnen hebt....
Ik zet 10 keer 10€ in op dezelfde match maar dan voor HR
70 x Verlies ik mijn 10€ inleg: 700€ verlies
30 x win ik mijn 10€ inleg terug + €46,60 winst = 1398€ netto winst
Over 100 games heb ik dan 698€ profit gemaakt. (in dit voorbeeld)
Om mijn daadwerkelijke results te laten zien:
34 bets afgesloten
Won 15
lost 13
6 Closed (ddos)
Total profit: 43$
Wat ik per game win die ik gewonnen heb is veel hoger, dan wat ik verlies voor de verloren weddenschappen. Bij de loses zitten een paar games waar ik ook echt minimaal (5 cent) heb ingezet op mega underdogs met minder als 10%.
(ben begonnen met 2,40$ die ik nog op steam had staan)
Ik zet dus gespreid, maar klein in op underdogs waarvan ik het gevoel hebben dat ze meer kans hebben om te winnen dan de odds die ze krijgen. Ik zeg niet dat ze die specifieke match gaan winnen of verliezen, want dat kan ik niet voorspellen. Daarvoor is de skill veschil tussen de top teams zo minimaal dat erg veel factoren de winst of lose van een match kunnen beinvloeden.
Dat is alsof je met poker gaat voorspellen welke kaart gaat vallen. Dat kan je niet, je kunt alleen bereken hoeveel % kans je hebt dat ie komt. En als de prijs gunstig is en je op lange termijn winst maakt door die kans te kopen zul je op lange termijn winst maken.
[
Voor 14% gewijzigd door
Berktoppie op 09-10-2014 14:02
]