Ik denk dat je de invloed van een enkel filmpje van één speler sterk overschat. Sprayen is een logische keuze voor vele spelers: tegenspeler niet dood? >>> Blijven schieten totdat hij dood is.
Ik heb geprobeerd te zoeken naar "het filmpje van n0thing" en ik denk dat je deze bedoelt:
YouTube: n0thing's Rants: Recoil control
Voor de meeste spelers vertelt hij eigenlijk niets nieuws.
Als je het filmpje bekijkt zie je dat hij juist vertelt dat recoil patterns niet van belang zijn.
Het is gewoon een kwestie van de crosshair naar beneden halen na de eerste schoten. Bij de AK is het na de eerste 2, en de m4 ietsjes later. Tegen de tijd dat de crosshair links en rechts gaat, moet je tegenspeler al dood zijn, zoniet, moet je gewoon opnieuw aimen en je spray opnieuw beginnen. (Maar meestal ben je tegen die tijd al zelf dood

)
Maar goed, dat filmpje ging over recoil control, dat betekent niet dat sprayen de ideale manier is om tegenspelers neer te schieten. In principe is bursten (en wegstrafen) het beste, maar als je na het wegstrafen overgaat in een spray (of je bent de persoon die de push maakt) dan vertelt dat filmpje hoe je het aan moet pakken.