[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.891 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Kser schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:18:
[...]

Ik denk dat je de invloed van een enkel filmpje van één speler sterk overschat. Sprayen is een logische keuze voor vele spelers: tegenspeler niet dood? >>> Blijven schieten totdat hij dood is.

Ik heb geprobeerd te zoeken naar "het filmpje van n0thing" en ik denk dat je deze bedoelt:
YouTube: n0thing's Rants: Recoil control

Voor de meeste spelers vertelt hij eigenlijk niets nieuws.
[...]
Als je het filmpje bekijkt zie je dat hij juist vertelt dat recoil patterns niet van belang zijn.
Het is gewoon een kwestie van de crosshair naar beneden halen na de eerste schoten. Bij de AK is het na de eerste 2, en de m4 ietsjes later. Tegen de tijd dat de crosshair links en rechts gaat, moet je tegenspeler al dood zijn, zoniet, moet je gewoon opnieuw aimen en je spray opnieuw beginnen. (Maar meestal ben je tegen die tijd al zelf dood :p )

Maar goed, dat filmpje ging over recoil control, dat betekent niet dat sprayen de ideale manier is om tegenspelers neer te schieten. In principe is bursten (en wegstrafen) het beste, maar als je na het wegstrafen overgaat in een spray (of je bent de persoon die de push maakt) dan vertelt dat filmpje hoe je het aan moet pakken.
Klopt, dat filmpje bedoelde ik inderdaad. Misschien verbeelde ik het me hoor, maar in die week erna zag ik echt iedereen proberen te sprayen zoals n0thing. :) In principe vertelde hij weinig nieuws, maar hij legt de bijbehorende positionering en wanneer spray je wel en wanneer niet, wel erg goed uit.

Laat ik het anders zeggen, hij vertelt weinig nieuws, maar ik werd er wel weer bewuster van hoe, waarom en wanneer te sprayen, en dat kan nooit kwaad. Bovendien ben ik er wel mee opgehouden om de recoil patterns perfect proberen te counteren en achter lopende spelers aan te sprayen, dus dat is al winst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-09 12:37

Plainside

I browse when I'm at work

Maar goed, dat filmpje ging over recoil control, dat betekent niet dat sprayen de ideale manier is om tegenspelers neer te schieten. In principe is bursten (en wegstrafen) het beste, maar als je na het wegstrafen overgaat in een spray (of je bent de persoon die de push maakt) dan vertelt dat filmpje hoe je het aan moet pakken.
Kijk eens naar de filmpjes van FrankieOnPC1080 hoe hij met een ak om gaat dan denk je gelijk van dat wil ik ook haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Plainside schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:02:
[...]
Kijk eens naar de filmpjes van FrankieOnPC1080 hoe hij met een ak om gaat dan denk je gelijk van dat wil ik ook haha
Frankie zou ik nou niet direct noemen als een goede CS speler. Bovendien, is het met een beetje training niet zo heel gekke moeilijk, tegen een muur. Maar consistent in matches met spelers ze met perfecte spray controls neervlammen, dat is een heel ander verhaal......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:05:
[...]

Frankie zou ik nou niet direct noemen als een goede CS speler. Bovendien, is het met een beetje training niet zo heel gekke moeilijk, tegen een muur. Maar consistent in matches met spelers ze met perfecte spray controls neervlammen, dat is een heel ander verhaal......
Frankie speelt ook pas sinds kort. Het is (nog) geen hele goede speler, maar hij is in korte tijd wel naar een redelijk niveau geklommen; dat is wel 'erg goed' in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 17:46
Plainside schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:02:
[...]
Nooit van gehoord, even opgezocht. Lijkt een speler te zijn die vrij nieuw is in CSGO maar heeft wel verschillende fpses eerder gespeeld. Zijn AK kills lijken meer van een combinatie van crosshair placement en aim te komen, dan .... ahum "full auto AK spray recoil control".

Mensen zien de AK meer dan 3 schoten schieten en denken meteen dat uberspray skills ervoor verantwoordelijk zijn, niet dus, gewoon de basics.

Als je aim ernaast zit dan kun je leren sprayen totdat je een ons weegt, je zal er alsnog naast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
pryth schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:08:
[...]
Frankie speelt ook pas sinds kort. Het is (nog) geen hele goede speler, maar hij is in korte tijd wel naar een redelijk niveau geklommen; dat is wel 'erg goed' in mijn ogen.
Ik zou toch aanraden om gewone spelers niet te vergelijken met dergelijke youtubers. Die is echt niet aan het solo queuën met alleen maar Russen of Polen, die speelt voornamelijk samen met 4 high ranks met communicatie en leert zo in veel kortere tijd veel meer dan de meeste spelers plus dan rank je als een dolle omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:27
Net even me team ge-carried op CEVO.
Speelde echt te bizar vrijwel alles ging eindelijk goed.

Heel het team noemde me obvious cheater etc. was wel weer even een tijd geleden dus goede ego boost.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GvGne0L.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Btw weet iemand waar Dust 2 en Dust op servers NIET langs komen ga zo'n beetje m'n nek over als ik die map nog vaker moet spelen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:31
uhh gewoon matchmaking queuen en dan niet die map aanvinken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:18:
[...]

Ik zou toch aanraden om gewone spelers niet te vergelijken met dergelijke youtubers. Die is echt niet aan het solo queuën met alleen maar Russen of Polen, die speelt voornamelijk samen met 4 high ranks met communicatie en leert zo in veel kortere tijd veel meer dan de meeste spelers plus dan rank je als een dolle omhoog.
Ik doelde met mijn reactie op het niveau van spelen, niet de daadwerkelijke rank in matchmaking :p Ik heb ook (op hoog niveau) FPS games gespeeld, maar counterstrike is toch net ff wat anders dan andere shooters. Wordt je door 4 man gecarried of niet, aimen zul je toch zelf moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmo70
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-07 20:11
Ik zou niet meteen een voorbeeld aan Frankie nemen, zit op Guardian niveau en dat is toch nog steed heel erg laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 14:55

Silence

Godlike

Zijn er hier nog mensen die DMG of eagle zijn? We zijn nog opzoek naar 2 mensen die in het weekend / avonden beschikbaar zijn.

Ik ga me profiel hier niet neerzetten want vorige keer werd ik ook alleen maar toegevoegd door silvers en nova's.

Interesse stuur maar een PM.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

MisterEagle schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 08:50:
uhh gewoon matchmaking queuen en dan niet die map aanvinken?
gaat donders dom klinken maar hoe?
Kan alleen kiezen tussen active duty group en een andere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Silencex schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:40:
Ik ga me profiel hier niet neerzetten want vorige keer werd ik ook alleen maar toegevoegd door silvers en nova's.
Een beetje minder uit de hoogte mag ook wel zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Plainside schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:52:
[...]

gaat donders dom klinken maar hoe?
Kan alleen kiezen tussen active duty group en een andere...
Je speelt vast casual games? Daar kun je inderdaad uit 2 map groepen kiezen. Bomb maps en Hostage maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

pryth schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:52:
[...]

Een beetje minder uit de hoogte mag ook wel zeg..
Sorry als het zo overkwam :9

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

TheRecklezz schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:55:
[...]

Je speelt vast casual games? Daar kun je inderdaad uit 2 map groepen kiezen. Bomb maps en Hostage maps.
Jah probeer eerst ff weer terug te komen in het spel voordat ik mensen ga lastig vallen in ranked(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Iemand nog tips voor goeie muizen? Heb nu een Logitech Performance MX, maar die is te zwaar. Heb afgelopen dagen de Steelseries Sensei van mijn broer geleend, denk dat ik die ook wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Kimi-Alonso schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:01:
Iemand nog tips voor goeie muizen? Heb nu een Logitech Performance MX, maar die is te zwaar. Heb afgelopen dagen de Steelseries Sensei van mijn broer geleend, denk dat ik die ook wil :)
Hoe zwaar is die ongeveer?
Zelf heb ik een Sharkoon Fire Glider(Black) een goedkoop ding maar met verstelbare gewichtjes.
Deze is een beetje licht voor mijn gevoel maar ik hou van zwardere muizen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Er zijn er genoeg, wat is je eis qua vorm?
Ik heb de mionix naos 7000 omdat ik hou van de ergonomische vorm.
Die Zowie muizen blijken ook goed in de smaak te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
openschroeven gewicht eruit slopen en weer dichtmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Logitech G500 gebruik ik. Prima muis voor een palm-gripper imo. Ook verstelbaar met interne gewichtjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

pryth schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:19:
[...]

Logitech G500 gebruik ik. Prima muis voor een palm-gripper imo. Ook verstelbaar met interne gewichtjes :)
Ahh die had ik eerst ook, Sharkoon Fire Glider(black) voelt een beetje het zelfde.
Maar die heeft een hogere ronding naar boven toe of tenminste zo voelt het, ben nog steeds opzoek naar een webshop die hem kan leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Plainside schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:00:
[...]

Jah probeer eerst ff weer terug te komen in het spel voordat ik mensen ga lastig vallen in ranked(?)
dan ontkom je er inderdaad niet aan! In casual zitten alle maps en kunnen ze allemaal voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Plainside schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:29:
[...]

Ahh die had ik eerst ook, Sharkoon Fire Glider(black) voelt een beetje het zelfde.
Maar die heeft een hogere ronding naar boven toe of tenminste zo voelt het, ben nog steeds opzoek naar een webshop die hem kan leveren
Alternate kan hem zo leveren:
https://www.alternate.nl/...oduct/145040?event=search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

HAd het over de G500(niet de 500S).
Die 100% Nieuw is natuurlijk

[ Voor 5% gewijzigd door Plainside op 17-10-2014 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Niet online
De Corsair M65 lijkt me wel wat :)

Afbeeldingslocatie: http://www.vortez.net/articles_file/20439_corsair-vengeance-m65-green-banner.jpg

Ik ga vanavond kijken of ik hem bij de Media Markt kan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Als je op dat uiterlijk kickt, is deze nog iets meer overdreven :p

Afbeeldingslocatie: http://www.techspot.com/images/products/mice/org/2059971652_1828906302_o.jpg

Maar check hier ff voor meer inspiratie: Gamingmuizen [Deel 2] :)

[ Voor 21% gewijzigd door EG Mike op 17-10-2014 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

pryth schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:21:

[afbeelding]

haha ga waarschijnlijk de madcat rat 5 halen tijd voor een upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Niet online
pryth schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:21:

[afbeelding]

Haha kan die muis transformeren ofzo? Dat is iets té voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Kimi-Alonso schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:06:
[...]

Haha kan die muis transformeren ofzo? Dat is iets té voor mij :P
niet echt maar je kan sommige onderdelen langer laten uitschuiven heel handig om de muis op je hand af te stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:56
Ik heb nu de Logitech G502 en het is echt een geweldige muis.
Alleen dit is niet het goede topic om over muizen te praten, dat kan hier: Gamingmuizen [Deel 2]

[ Voor 8% gewijzigd door markdm op 17-10-2014 16:21 ]

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:21
Iemand tips voor de bets van vandaag?

Rusland? Slovenië? Denemarken?

Ikzelf denk:

Rusland - Slovenië (slovenië)
Slovenië - Denemarken (denemarken)
Rusland - Denemarken (denemarken)

[ Voor 45% gewijzigd door TheAnthonyNL op 17-10-2014 18:38 ]

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou sowieso niet op Slovenië inzetten. Eerder op Slowakije :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:15:
Ik zou sowieso niet op Slovenië inzetten. Eerder op Slowakije :P.
Oops xD...naja

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Zijn er trouwens sites voor het uit kiezen voor community servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind CS:GO best wel leuk spel! Vorige versies vond ik tegen vallen, maar dat ligt aan mezelf. Ik ben een high graphic gamer. Er was daar een specifieke naam voor, maar dat ben ik vergeten. Ben benieuwd hoe CS in toekomst uit zal zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-09 14:08
Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 20:51:
Ik vind CS:GO best wel leuk spel! Vorige versies vond ik tegen vallen, maar dat ligt aan mezelf. Ik ben een high graphic gamer. Er was daar een specifieke naam voor, maar dat ben ik vergeten. Ben benieuwd hoe CS in toekomst uit zal zien!
Kan me er wat bij voorstellen dat je echt high graphics wil, maar daar is een game als CS:GO niet voor bedoeld. Voor de high graphics heb je games als Crysis en Call of Duty, al valt CoD ook wel tegen voor alsnog.

Ik kan overigens eindelijk weer een beetje schieten na die paar weken er tussenuit geweest te zijn. Ik ondervind bijna geen hinder meer van mijn knokkel, dus moet alleen weer wennen om mijn wijsvinger te gebruiken en daarmee weer hard op de muisknop durven te rammen voor een snelle reactie tijd. Oefenen, oefenen, oefenen, maar het gaat de goede kant op. Zeker nu ik weer verder kan met mijn team. _/-\o_

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Laatst online: 30-08 11:48
Plainside schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 09:48:
Zijn er trouwens sites voor het uit kiezen voor community servers?
Hier kan je alle community servers vinden zover ik weet.
https://www.gametracker.com/search/csgo/

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

eergisteren een nieuwe muis binnen gekregen, MAd Catz R.A.T. 5 voelt heerlijk aan, en voor CS:GO speelt het echt geweldig.
of het voelt gewoon beter.
De sniper button die er op zit is handig als je net op een wat verdere afstand iemands kop er af wil schieten(in het spel natuurlijk).
Viel me gelijk op dat ik een stuk beter speelde zal wel in m'n kop zitten maar toch het voelde alsof ik weer speelde toen CS:GO net uitkwam overal onervaren spelers die maar stil staan en sprayen.
Waren leuke tijden toen maar ja zit nog steeds vaak genoeg 5yr vets of ouder in mijn games die gewoon 2-3 schieten en je bent dood :l
Time to practice, practice and cry a lot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Plainside schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 08:16:
eergisteren een nieuwe muis binnen gekregen, MAd Catz R.A.T. 5 voelt heerlijk aan, en voor CS:GO speelt het echt geweldig.
of het voelt gewoon beter.
De sniper button die er op zit is handig als je net op een wat verdere afstand iemands kop er af wil schieten(in het spel natuurlijk).
Viel me gelijk op dat ik een stuk beter speelde zal wel in m'n kop zitten maar toch het voelde alsof ik weer speelde toen CS:GO net uitkwam overal onervaren spelers die maar stil staan en sprayen.
Waren leuke tijden toen maar ja zit nog steeds vaak genoeg 5yr vets of ouder in mijn games die gewoon 2-3 schieten en je bent dood :l
Time to practice, practice and cry a lot!
Kan me niet voorstellen dat je die sniperbutton later als je wat beter bent ook gaat gebruiken. Je kan natuurlijk ook je zoom sensitivity aanpassen.

Ik quote altijd een filmpje van fatality.
YouTube: Fatal1ty - Practice time - By Mr Positivity

And be confident!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike

Doet die button precies dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
pryth schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:12:
[...]

Doet die button precies dan?
Precision Aim Mode – Hit your target the first time every time. Use the ST Programming Software to set your desired Precision Aim speed (mouse sensitivity), then hold down the Precision Aim button to slow down mouse movement to a level that works for you. A deadly weapon that will hit your enemy where it hurts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Oh god, die rommel. Dat is t eerste wat in mijn drivers uit gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
xeoMe schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:13:
[...]

Precision Aim Mode – Hit your target the first time every time. Use the ST Programming Software to set your desired Precision Aim speed (mouse sensitivity), then hold down the Precision Aim button to slow down mouse movement to a level that works for you. A deadly weapon that will hit your enemy where it hurts.
Ik heb dit ook op mijn muis, het klinkt heel fijn maar het is heel irritant om aan twee verschillende sensitivities te wennen, dus gebruik ik hem nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

het is ook meer bedoeld voor snipers he :P
heb zelf meerdere games gezien waar de sniper sensitivity hoger ligt wanneer je aimt en dat je dat niet kan uitzetten.
Hoogst waarschijnlijk ga ik van de sniper button een buy knop maken of zo, kan de mode switch wel gebruiken om te switchen van CT en Terrorist.
Maar ja moet ik wel eerst weer wat beter worden, zijn hostage situation een beetje leuk? zelf niet zo'n fan van het S&D type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
xeoMe schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:13:
[...]

Wat een onzin is dat.

Dus eerst "aim" je op je tegenstander, en vervolgens druk je op een knop om preciezer op de tegenstander te kunnen richten. En uiteraard moet je veel oefenen om hier goed en snel gebruik van te kunnen maken.

In plaats van je tijd te verspillen om dit aan te leren, besteedt gewoon de tijd om je aim te oefenen (eventueel sensitivty aanpassen) zodat je meteen goed aimt in plaats van correcties moet maken.

Snipers hebben dit ook helemaal niet nodig.
zoom_sensitivity_ratio zit immers ingebakken in CSGO voor iedereen met alle soorten muizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Nouja, op games als Arma3 kan ik er eventueel nog een voordeel van in zien (als je een paar minuten lang ingezoomd zit, en targets op 1500+meter probeert te hitten, waar je ook nog rekening moet houden met wind, hoogte en andere factoren). Maar op snelle shooters als CS, is het de reinste onzin, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Ik kan me niet voorstellen dat je er echt beter door wordt. Weet niet van welke muis je af komt, maar de RAT muis heeft last van hardwarematige acceleratie. Het is iets voor het muizentopic, maar voor een game als CS:GO is de muis IMO niet echt geschikt.

Ik beschik overigens ook over een muis met een sniper button, maar dat heb ik gelijk in de software uitgezet. Handig voor mijn push-to-talk in Teamspeak. Heb nu de G402, gekregen van Logitech omdat mijn G400 ermee op hield. Eerst maar even de rotzooi in mijn thuissituatie oplossen en daarna een andere muis halen denk ik, aangezien de G402 niet echt wat is voor mij, maar het voelt wel een stuk beter dan de SteelSeries Rival. Ik ga zelf een DeathAdder halen wanneer ik de kans krijg, tijd voor wat anders aangezien Logitech helaas de verkeerde weg is ingeslagen IMO.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CykkVii
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-07 18:30
Als je voor CSGO een muis zoekt kun je uit mijn ervaring van 1.6 tot CSGO het beste met Steelseries of een Razer Deathadder 2013 (6400DPI) gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 11:32
De Deathadder 3.5G is op ebay.com goedkoop te krijgen (ongeveer $35 met gratis verzenden). Heb hem zelf net binnen. Even wat gedoe gehad met drivers, maar werkt nu lekker.

Zie bijvoorbeeld deze aanbieding:
http://www.ebay.com/itm/R...=Mice&hash=item27de21fcc0

of met Razer muismat:
http://www.ebay.com/itm/R...=Mice&hash=item233d9d32c2

Gisteren trouwens upranked van Silver naar Nova! :) Nu 19 matches gewonnen, dus de weg naar boven kan beginnen :+

[ Voor 10% gewijzigd door tummeke393 op 20-10-2014 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Hoeveel matches moet je winnen voordat je een beetje omhoog gaat in rank?
Ik begon met Silver II, zit nu in IV maar het schiet niet echt op.
Heb nu total 50+ matches gewonnen.

Moet wel zeggen dat het niveau wel ontzettend uiteen loopt, van complete noobs tot smurf accounts.
Ook speel ik soms tegen 5 gasten van dezelfde "clan", zit je dan met 4 randoms ;)
Of je halve team disconnect omdat ze 4-0 achterstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Het idee achter de ranking schijnt vooral je win/loss ratio is van je MM matches te zijn.. Ik heb nu grofweg 50% gewonnen, misschien net iets minder. In het begin queuede ik nog wel eens solo, maar dat doe ik nu niet meer dus m'n ratio aan het verbeteren.

Anyway, na de eerste 10 matches werd ik dus Silver Elite ingedeeld, en nu na 19 wins door naar Nova 1... Kan dus redelijk snel, als je een beetje geluk hebt met je matches en zelf ook in de match een beetje mee kan komen.

[ Voor 6% gewijzigd door tummeke393 op 20-10-2014 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist mijn weddenschap van 40 euro gewonnen door Dignitas :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
Redje schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:01:
Hoeveel matches moet je winnen voordat je een beetje omhoog gaat in rank?
Ik begon met Silver II, zit nu in IV maar het schiet niet echt op.
Heb nu total 50+ matches gewonnen.

Moet wel zeggen dat het niveau wel ontzettend uiteen loopt, van complete noobs tot smurf accounts.
Ook speel ik soms tegen 5 gasten van dezelfde "clan", zit je dan met 4 randoms ;)
Of je halve team disconnect omdat ze 4-0 achterstaan.
Volgens mij kijkt het systeem naar de ranks van beide teams en ook naar je score.
Als je bijvoorbeeld een hoge score hebt in vergelijking met andere spelers in dezelfde match, en de tegenstander is een " sterke" tegenstander, dan kan dat een indicatie zijn dat het systeem je moet promoveren. Een lage score terwijl je een makkelijke tegenstander hebt is weer juist niet goed voor je.
Combineer dat met het winnen en verliezen van de tegenstander en het systeem bepaalt steeds maar weer of je goed zit, of wellicht een promotie verdient, of juist een demotie.

Als het lang duurt voordat je hogere ranked spelers aantreft, kan het betekenen dat je niveau nauwelijks verandert of slechts langzaam verbetert.

Ik zelf heb twee accounts. Mijn main account zit op DMG. Ik had het gevoel dat mijn rank eigenlijk te hoog is, vooral omdat ik steeds af en toe speel en mijn skills niet scherp houd. Uit nieuwsgierigheid wilde ik eens ervaren hoe de lagere ranks zijn. In plaats van de vele ranks te deranken, heb ik een nieuwe account aangemaakt.
Express verliezen, express naast hoofden aimen. Zoveel mogelijk knife kills maken. Uiteindelijk bij de laagste rank ingedeeld. :D Al snel werd ik bij Silver 2 ingedeeld.
Er zijn inderdaad vrij veel smurf accounts. Vooral in Silver 4 en hoger merkte ik dat er regelmatig spelers zijn die vrij goed zijn en makkelijk met MG/DMG mee kunnen draaien.

Smurf accounts zijn vervelend voor de lagere ranks, niet alleen word je soms totaal ingemaakt (maar je wordt ook even vaak geboost), het verliezen en het scoren van een lagere score als er een smurf in je team zit, zorgen ervoor dat de lagere ranks langzamer kunnen promoveren.

Het is moeilijk te zeggen hoeveel matches je moet spelen om een promotie te krijgen, het hangt echt af van je eigen skill. Ik zou zeggen, let niet op het aantal matches, maar kijk uit naar punten waarin je jezelf kunt verbeteren. Ik heb gemerkt dat Silver spelers eigenlijk al redelijk goed weten wat ze moeten doen of horen te doen. Het verschil met hogere ranked spelers is dat zij het beter en sneller doen (duhh).
Kijk naar de aim, reactievermogen, map kennis, radar gebruik, weet wanneer je stil moet zijn, weet wanneer je van je plek moet gaan om je team ergens anders te helpen. Naar mate je in hogere ranks komt, zul je zien dat je veel vaker stil moet zijn en moet lopen in plaats van rennen. Je zult jezelf vaker verstoppen dan klaar staan om een schot te nemen.
Hoger gerankte spelers zijn niet speciaal, werk aan je skills en je rank komt vanzelf. Neem de tijd.

Ik zit momenteel op 98 wins en voor de laatste 30 wins zit ik rond de MG1-MG2 rank. De eerste pakweg 30 wins was ik vooral aan het rotzooien om een lage rank te krijge en te behouden. Pas daarna deed ik meer mijn best om up te ranken. Ik weet niet precies waarom maar rond Silver 4, Silver Elite en later rond Nova 4, duurde het even voordat ik een promotie kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
CykkVii schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 16:35:
Als je voor CSGO een muis zoekt kun je uit mijn ervaring van 1.6 tot CSGO het beste met Steelseries of een Razer Deathadder 2013 (6400DPI) gaan.
Vraag me af of je je huiswerk hebt gedaan. Er is niet een muis van SteelSeries dat écht goed presteert met CS:GO. Alle muizen van SteelSeries hebben namelijk last van acceleratie. Wat betreft de Rival, de enige SteelSeries muis die ik zelf heb (gehad), had ik ook het gevoel niet accuraat te zijn. Ben toen van de Logitech G400 naar de Rival gegaan. Maatje van mij had hetzelfde toen hij van zijn Sensei Raw over ging naar de Rival. Hij heeft nu de Deathadder en die bevalt hem een stuk beter. Hij bemerkte ook dat die idd geen acceleratie heeft en de Sensei Raw wel.

Ik heb altijd gezworen bij de muizen van Logitech (MX510, G400, G400s), maar sinds de G400(s) niet meer wordt gemaakt moet ik verplicht overstappen naar een andere muis, helaas. De G402 (opvolger van de G400(s)) voldoet niet. De vorm is het gewoon niet. De technische kant van deze muis is overigens wel goed en kan mij dus voorstellen dat er mensen zijn die 'm wel fijn vinden. Voor mij is hij gewoon te klein nu.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien weten jullie dit: Ik had zaterdag een potje met +- 4 russen en werd erg leuk door hen gekicked. (ik begon nederlands tegen ze te praten) En opeens was ik een rank omlaag gegaan!? terwijl mijn score best aardig was. Jullie hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Ja, je rank wordt gebaseerd op de win/loss ratio van RONDES niet van complete matches.

Je kan in het totaal 16 rondes winnen per match, en stel dat jij in de 4e ronde gekicked wordt terwijl je ze alle 4 hebt gewonnen heb je dus effectief 16-4 = 12 rondes verloren verlies je dus geen rating. Wanneer je 4 rondes hebt verloren, verlies je dus een klein beetje rating, wat net genoeg kan zijn om te deranken. Daarom is het ook mogelijk dat wanneer je een match verliest, je een rank omhoog gaat.

Ook hoe vaak je MVP haalt is van belang voor de formule die je ranking bepaald. Probeer dus altijd die bom te defusen :)

Hier wordt het leuk uitgelegd!

EDIT: Link aangepast; dit is het juiste artikel!

[ Voor 15% gewijzigd door EG Mike op 21-10-2014 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Niet online
pryth schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:50:
Ja, je rank wordt gebaseerd op de win/loss ratio van RONDES niet van complete matches.

Je kan in het totaal 16 rondes winnen per match, en stel dat jij in de 4e ronde gekicked wordt terwijl je ze alle 4 hebt gewonnen heb je dus effectief 16-4 = 12 rondes verloren verlies je dus geen rating. Wanneer je 4 rondes hebt verloren, verlies je dus een klein beetje rating, wat net genoeg kan zijn om te deranken. Daarom is het ook mogelijk dat wanneer je een match verliest, je een rank omhoog gaat.

Ook hoe vaak je MVP haalt is van belang voor de formule die je ranking bepaald. Probeer dus altijd die bom te defusen :)

Nice man! Dat wordt MVPen/defusen dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Jammer voor jou dat er altijd maar 1 kan MVPen per ronde.. :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Gisteren een potje ranked gedaan alleen hostage die vind ik zelf het leukst.
Maar wat een verekte goede spelers kan je tegen komen ook in casual games kom je ze tegen.
Soms denk je echt die gebruikt een aimbot of zo maar dan maak je zelf ook opeens van die kills waarvan je denkt "wtf ik kan dat o.o!?!?!"
Maarja gisteren dus veel met de AWP geoefend in Aztec(<3) iets van 30kills en 20x(+/-) dood.
Dus nog steeds positief :D!
De ranked match die ging wat minder helaas aan het begin compleet gekillt als eerste, terwijl ik achter liep....
uiteindelijk op het nippertje maar dan ook echt op het nippertje gewonnen met 16-14 vond ik opzich wel vet ahah.
Ben nu ook wat meer gewend aan de AK(geen fan van de AK helaas) probeer met bots vooral Tap fire te oefenen dit gaat niet echt lekker dus dat moet ik wat meer oefenen in game ben ik bang voor.
Ben tenminste van plan om elke avond 1 match te spelen en de rest gewoon maar ff casual.

Btw mocht je geintereseerd zijn om samen te spelen voeg Plainside [Ryuuji Takasu] toe op steam :D!
Hou er rekening mee ik ben geen pro ik ben noobest van noobest :P

[ Voor 8% gewijzigd door Plainside op 21-10-2014 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Niet online
pryth schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:15:
Jammer voor jou dat er altijd maar 1 kan MVPen per ronde.. :9 :9
Haha kom jij eens uit die silver league >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike

Touché ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Kimi-Alonso schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:41:
[...]

Haha kom jij eens uit die silver league >:)
En ik ben er wel eindelijk uit! Gold nova 1. Nu maar hopen dat ik snel verder omhoog ga. Ook irritant dat ik bijna elke avond wil spelen (als ik tijd heb) maar dat mijn vader dan boos wordt omdat ik 'verslaafd ben aan deze onzinnige simpele moordspelletjes' :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suikerberg
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-09 00:30
markdm schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:52:
[...]

En ik ben er wel eindelijk uit! Gold nova 1. Nu maar hopen dat ik snel verder omhoog ga. Ook irritant dat ik bijna elke avond wil spelen (als ik tijd heb) maar dat mijn vader dan boos wordt omdat ik 'verslaafd ben aan deze onzinnige simpele moordspelletjes' :(
Herkenbaar, herkenbaar...

Je moet hem gewoon vertellen dat het onzinnige moordspelletje even onzinnig is als het voetbal dat hij op tv kijkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Niet online
[...]

Haha erg is dat! Mijn vader speelt zelf ook games of anders zit hij wel met z'n telefoon te klooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

suikerberg schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:54:
[...]

Je moet hem gewoon vertellen dat het onzinnige moordspelletje even onzinnig is als het voetbal dat hij op tv kijkt. :)
En klappen zullen volgen :+

Heb nog nooit eerder te horen gekregen dat ik verslaafd ben aan gamen.
En dat ben ik ook niet echt, zit meestal op forums en game dagelijks 3-4 uur wat niet veel is vergeleken met hoeveel ik eerder gamede speelde toen met gemak 10 uur in de weekenden achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
suikerberg schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:54:
[...]

Dat zeg ik dus ook hele tijd. 's Avonds heb ik geen zin om een boek voor Nederlands te lezen, huiswerk te maken enz en wil ik gewoon iets rustigs doen, wat vaak neerkomt op of film kijken of gamen. Ik vind zelf gamen het leukste maar mijn ouders willen dan niet dat ik de hele avond (interactief, tactisch, sociaal) bezig ben dus ga ik maar een film kijken 8)7 . Ze vinden TV kijken beter dan gamen.
Plainside schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:59:
[...]

En klappen zullen volgen :+

Heb nog nooit eerder te horen gekregen dat ik verslaafd ben aan gamen.
En dat ben ik ook niet echt, zit meestal op forums en game dagelijks 3-4 uur wat niet veel is vergeleken met hoeveel ik eerder gamede speelde toen met gemak 10 uur in de weekenden achter elkaar.
Gelukkig slaat mijn vader niet :+. Zelf game ik wel wat minder, door de week 1 tot 2 uur en als ik geen huiswerk heb 3. In het weekend rond de 3 uur, behalve als ik weer geen huiswerk heb. Dan maximaal 5, ik vind langer ook niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

Jeej, een mazzeltje! Eindelijk heb ik na het verkopen van mijn items en boxes genoeg verdient op mijn steam wallet (jaja, duurt lang met die 0,08 cent esport boxes) om een breakout sleutel te kopen. Mijn eerste unboxing en heb meteen de Glock-18 | Water Elemental!

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

iLikeNoobies schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:15:
Jeej, een mazzeltje! Eindelijk heb ik na het verkopen van mijn items en boxes genoeg verdient op mijn steam wallet (jaja, duurt lang met die 0,08 cent esport boxes) om een breakout sleutel te kopen. Mijn eerste unboxing en heb meteen de Glock-18 | Water Elemental!
Ga er maar niet van uit dat je leuke dingen blijft krijgen.
Heb er totaal zo'n 40 euro aan gespendeerd en allemaal crap gekregen.
Vriend van me krijgt gelijk weer 2 knifes natuurlijk maarja het is niet anders. |:(

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

markdm schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:12:
Gelukkig slaat mijn vader niet :+. Zelf game ik wel wat minder, door de week 1 tot 2 uur en als ik geen huiswerk heb 3. In het weekend rond de 3 uur, behalve als ik weer geen huiswerk heb. Dan maximaal 5, ik vind langer ook niet leuk.
En je ouders vinden je dan al verslaafd haha?
Weekend game ik zo'n 12 uur per dag, en doordeweeks elke avond 4 uur.

Heb me ouders gewoon een ipad gegeven die zitten nu hele dag verslaafd een boerderij te bouwen dus als ze er wat over zeggen wijs ik ze op hun gedrag :9

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Silencex schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:35:
[...]

Ga er maar niet van uit dat je leuke dingen blijft krijgen.
Heb er totaal zo'n 40 euro aan gespendeerd en allemaal crap gekregen.
Vriend van me krijgt gelijk weer 2 knifes natuurlijk maarja het is niet anders. |:(
Ben erover aan het nadenken om mijn 110 euro aan skins nu te verkopen en een mega unboxxing te doen :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
[...]

Ik ken het en herken het nog steeds haha de oudere generatie weet vrij weinig over e-sports.
Ben nog steeds opzoek naar een e-sport video die de ouders laat realiseren dat het meer is dan een spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

Storten jullie nou ook echt geld op Steam of verdienen jullie het allemaal in-game? Ik ben er behoorlijk lang mee bezig geweest om aan €2,00 te komen. Als ik die filmpjes op youtube en twitch bekijk zijn er echt mensen met ontzettend veel skins. Hoe krijg ik dat ook voor elkaar?

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
iLikeNoobies schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:08:
Storten jullie nou ook echt geld op Steam of verdienen jullie het allemaal in-game? Ik ben er behoorlijk lang mee bezig geweest om aan €2,00 te komen. Als ik die filmpjes op youtube en twitch bekijk zijn er echt mensen met ontzettend veel skins. Hoe krijg ik dat ook voor elkaar?
Denk dat de meeste toch geld donaten, althans de meeste die ik ken doen dat.
Je kan ook lucky zijn met ingame drops / cases / betting.

Je kan ook je purchase history kijken.
Hier de mijne: http://i.imgur.com/KCz3z1v.png

Dit kan je opzoeken bij Account Details store transactions.
http://i.stack.imgur.com/Ac86q.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Je kan gewoon geld op je steam account zetten, paar keer 10 euro gedaan, en wat skins verkopen maar met die crap skins duurt het inderdaad lang.
Die lui van youtube en twitch krijgen veel van hun fans (donaties). En als je paar dure skins hebt gekregen uit een case dan gaat je money balance toch wel snel omhoog.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
[...]

Hebben m'n ouders vroeger ook altijd geroepen, en laatst zat een LAN final te kijken op youtube; komt pa binnen: "Hey, wasdat? Ziet er tof uit met al dat publiek!"

Ik: "Groot toernooi, blabla, 100k prijzenpot"
Pa: "Kan jij daar onderhand nog niet aan mee doen dan?"
Ik: "Kreeg vroeger de kans niet omdat ik 'verslaafd' was volgens jullie; dan had ik meer moeten trainen"
Pa: "oh".
Pa: "doei".

...
Bet big, win big.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
<3 dignitas!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
pryth schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:50:

Dat hele artikel is gebaseerd op ... niets. Alleen maar anekdotisch bewijs en speculaties.
Lees het nog maar eens kritisch.

Het is een op ELO gebaseerde systeem, oftewel het is belangrijk om te winnen van sterke spelers en niet te verliezen van minder sterke spelers.
Hoe de details in elkaar zitten weten we niet, kunnen we ook niet weten, alleen de Devs weten dat en houden het geheim. Alle "guides" die claimen de nitty gritty details uit te kunnen leggen zijn alleen maar aan het speculeren.

Winnen van sterke spelers, niet verliezen van zwakkere. Daar draait het om.
Of het nu winnen van matches of alleen ronden, dat weten we niet. Maakt het uit? Niet echt. Als je matches wint, win je vanzelfsprekend meer rondes.
MVP belangrijk of niet? Ja en nee. De guide claimt dat MVP verkrijgen uitermate belangrijk is. Ik denk van niet. MVP is altijd voor iets dat mede beslissend is voor het winnen van een ronde, en dat zijn meestal dingen waarvoor je punten krijgt. Veel kills maken, bomb planten of defusen, allemaal acties die je punten scoort, het verkrijgen van de MVP ster geeft je niet meer punten. Tegelijkertijd is het lastig om veel punten te scoren zonder een MVP te krijgen. Dan heb je het over dingen als 4-5 kills maken en je team mate laten defusen voor de MVP, of 4 kills maken en de ronde winnen met een bomb explosie van een team mate. Kortom, punten scoren, dat is wat je moet doen, en MVP komt vanzelf (of niet).

In het artikel wordt ook een hele lijst genoemd van dingen die de ranking niet beinvloeden.
Zoals kills, headshots, assists, accuracy etc. Dat is waarschijnlijk wel waar, maar door die dingen te doen, zul je meer punten scoren en zul je meer rondes en matches winnen.

Uiteindelijk draait het bij ELO gebaseerde systemen toch altijd om het winnen van sterkere spelers en het niet verliezen tegen zwakkere. Oftewel, scoor je punten, win rondes en win matches.
Train je skills om een sterkere speler te worden, waarmee je makkelijker kills/headshots maakt en dus meer punten scoort en meer rondes en matches wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
hmr schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:03:
[...]

Ben erover aan het nadenken om mijn 110 euro aan skins nu te verkopen en een mega unboxxing te doen :p
zou ik niet doen.. zelf gewoon voor een paar keer 100 aan sleutels gekocht. Heb wel leuke dingen geunboxed maar je krijgt veel te vaak niets leuks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterEagle schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:21:
[...]

zou ik niet doen.. zelf gewoon voor een paar keer 100 aan sleutels gekocht. Heb wel leuke dingen geunboxed maar je krijgt veel te vaak niets leuks
Ok .. misschien dan wat inruilen.. wil erg graag een Vulcan!

Voor de vaste items heb ik nu

Glock = Water Elemental
AK = Redline
M4A1S = Atomic Alloy
AWP = Weet even niet maar paarse met een soort van bijen patroon
p250 = Mendhi

Zoek nog een goede USP model en dus een Vulcan.. voor mijn p90 heb ik een prima statrak skin en hetzelfde geldt voor mijn Famas.. de Nova heb ik die klassieke skin.

:)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
hmr schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:31:
[...]

Ok .. misschien dan wat inruilen.. wil erg graag een Vulcan!

Voor de vaste items heb ik nu

Glock = Water Elemental
AK = Redline
M4A1S = Atomic Alloy
AWP = Weet even niet maar paarse met een soort van bijen patroon
p250 = Mendhi

Zoek nog een goede USP model en dus een Vulcan.. voor mijn p90 heb ik een prima statrak skin en hetzelfde geldt voor mijn Famas.. de Nova heb ik die klassieke skin.

:)
Electrive hive van awp.

Anyway voor usp kijk eens naar orion of caiman.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik beleef op dit moment erg veel plezier aan CS:GO. Een van de beste games die ik ooit gespeeld heb, eerlijk waar.

Maar ik geef werkelijk geen reet om die skinds e.d. Is dat raar? Ik heb continue het idee dat ik daar nog 'iets' aan moet ontdekken ofzo. Ik weet alleen niet wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:27:
Ik beleef op dit moment erg veel plezier aan CS:GO. Een van de beste games die ik ooit gespeeld heb, eerlijk waar.

Maar ik geef werkelijk geen reet om die skinds e.d. Is dat raar? Ik heb continue het idee dat ik daar nog 'iets' aan moet ontdekken ofzo. Ik weet alleen niet wat.
Ik beleef een beetje hetzelfde. Helemaal verslaafd aan CSGO maar totaal niet verdiept in skinbetting en die hele toestand. Dat komt omdat ik van steam moet wachten tot 6 november voordat ik op de marketplace mag traden enz :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0

Nee hoor, daar ben je echt niet de enige in. Ik wordt er ook geen seconde anders van, af en toe wordt er wat gedropt en als het echt mooier is dan wat ik heb, wil ik het nog wel eens equippen maar meestal geef ik het weg aan mensen die er wel blij van worden.

Die e-orgasmes die sommigen hebben bij bepaalde messen of skins..... helemaal blanco. Maar het hoort ook een beetje bij de tijdsgeest en als mensen daar blij van worden, gun ik ze dat plezier samen met Valve van harte. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Laatst online: 01-03-2022

Er valt niks aan te ontdekken, er zijn genoeg mensen die er geen reet om geven.

Ik vind er ook niks aan die skins, bah. Lekker boeiend allemaal. Je gaat er niks beter van spelen.

Misschien wel slechter, beetje in een matchmaking 100x je skins checken.
Je ziet ze wel rond huppelen die mensen die steeds even naar hun mesje switchen en hem even showen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimvH
  • Laatst online: 15-09 19:55

TimvH

Kletsmajoor

Gister gekicked uit een potje competitive met tegenstanders van 2 ranks hoger, vervolgens 7 dagen cooldown... WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 20:32
Tim_ofzo schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:40:
Gister gekicked uit een potje competitive met tegenstanders van 2 ranks hoger, vervolgens 7 dagen cooldown... WTF
wut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
Tim_ofzo schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:40:
Klinkt als team kill > suspension

Als je een 7 dagen ban hebt, dan heb je eerder al een 24 uur, een 2 uur en een 30 minuten ban gehad. Dan doe je toch echt iets verkeerd.
Ik word soms gekicked en ik heb nog nooit een suspension gekregen na een vote-kick.
De enige suspension die ik totzover heb gekregen is toen ik met een scout op D2 als T in het begin een CT schoot.... en op hetzelfde moment een team mate voor me langs liep.

[ Voor 43% gewijzigd door Kser op 21-10-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimvH
  • Laatst online: 15-09 19:55

TimvH

Kletsmajoor

Kser schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:55:
[...]

Klinkt als team kill > suspension
Een vriend van mij was aan het spelen, maar we hebben geen enkele teamkill gemaakt, maar stonden 1-11 dus toen dacht ons team dat een bot het beter zou doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Tim_ofzo schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:10:
[...]

Een vriend van mij was aan het spelen, maar we hebben geen enkele teamkill gemaakt, maar stonden 1-11 dus toen dacht ons team dat een bot het beter zou doen...
Doen we ook wel eens als er een noob rus bij zit als we met ze 4e zijn. Bot kan je overnemen als je dood bent dus dan hit je meer als iemand die 1-11 staat

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook eens een suspension gekregen omdat ik niet meer kon inloggen bij cs:go nadat er server problemen waren. Dus de volgende keer bij zoiets kan ik een 2 uur ban verwachten?
Onzin zeg.
Maar je krijgt meestal niet meteen een ban als je een TK maakt? althans ik zie ze het vaak genoeg doen en ze mogen altijd blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook begonnen met deze game.
Best leuk!
TheRecklezz schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:37:
[...]

Er valt niks aan te ontdekken, er zijn genoeg mensen die er geen reet om geven.

Ik vind er ook niks aan die skins, bah. Lekker boeiend allemaal. Je gaat er niks beter van spelen.

Misschien wel slechter, beetje in een matchmaking 100x je skins checken.
Je ziet ze wel rond huppelen die mensen die steeds even naar hun mesje switchen en hem even showen...
Ik vind die skins wel leuk voor een quasi persoonlijke touch, waar ze wel een beetje een handje van hebben is de gun een ongelooflijk speelse supersoaker uitstraling te geven.
Ik hoopte eigenlijk dat je gewoon je eigen design kon uploaden, dat had ik wel kewl gevonden.

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2014 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm

Ik vind skins wel leuk maar ik geef er niet zo heel veel om, ik vind het het geld ook niet waard. Maar elke keer als ik een awp asiimov zie vind ik hem wel onwijs gaaf, maar wel weer VEEL te duur om te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:14
Zelf wil ik een AK47 Jaguar Stattrak. 90 euries! Vind die persoonlijk veel toffer dan de Vulcan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Ik word echt niet goed van die verdomde verbindingsproblemen met Steam elke keer... Elke avond weer raak laatste paar dagen. Wordt tijd dat ze een keer een fix draaien voor die onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Niet online
tummeke393 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:26:
Ik word echt niet goed van die verdomde verbindingsproblemen met Steam elke keer... Elke avond weer raak laatste paar dagen. Wordt tijd dat ze een keer een fix draaien voor die onzin.
Aha, ben dus niet de enige ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:23

Hu9o

Schokkend

Nee was weer lekker inderdaad.
Paar keer lobby problemen gehad deze avond en gematched met high pingers/leavers :S

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:19
Stoffa schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:20:
Zelf wil ik een AK47 Jaguar Stattrak. 90 euries! Vind die persoonlijk veel toffer dan de Vulcan.
Muahh vulcan / redline is zeker wel het mooist imo.
@ skins, iedereen zijn persoonlijke keuze. Zelf een x voor €100,- erin gegooid. Begon met €50,- betting. Uiteindelijk kwam ik op rond de €300,- terecht door slim te betten. Kan soms lang duren door op de partij te stemmen die toch wel wint. Maar het werkt wel.

Uiteindelijk allemaal weer verkocht en nu weer opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
Stoffa schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:20:
Die mening deel ik met jou :9 heb zelf een ST Jaguar (Well-Worn) en die ziet er prima uit voor well-worn, alleen magazijn is beetje verf vanaf.

Anyway de Vulcan lijkt op een speelgoed wapen, redline aardig saai maar de Fire Serpent is dan wel weer mooi.

Gelukkig dat smaken verschillen per persoon, anders is het ook snel saai.

[ Voor 12% gewijzigd door Minaaj op 22-10-2014 01:05 ]

Pagina: 1 ... 41 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic