[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.893 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-09 12:37

Plainside

I browse when I'm at work

Ik vind de Red Line het vetste haha.

Maar zijn er mensen die vanavond zin hebben om rond 19:00-20:00 Hostage situations te doen?
Zelf heb ik GEEN rank moet nog 8 matches winnen voordat ik die krijg.
Ik heb mijn steam eerder wel gepost maar hier nog een keer: Plainside [Ryuuji Takasu].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:27
Enigste gun waar ik nog geen spijt van heb en nog nooit heb verkocht/verbet is me fire serpent, ooit gehaald voor 30/35 euro is nu zo'n 70+ euro waard en gezien de hoeveelheid en prijzen van de bravo cases denk ik dat de fire serpent erg duur wordt.

Ik heb ook nog een FN AK Predator die was eerst cheap en nu zit die al op zo'n 23 euro (2weken geleden op 20) Ik hoop dat dit lelijke ding net zo gaat stijgen als een Black laminate FN (+- 200eu) die niet meer te verkrijgen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:21
Geweldige site om snel waardes van skins te checken : http://csgostash.com/

En anders : www.steam.tools/itemvalue/ voor je eigen skins in je inventory :)

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Enigste ding dat wat waard is bij mij is mijn bravo case waarvoor ik aan het sparen ben door andere dingen te verkopen ahha.
Zal waarschijnlijk nooit gebeuren ;-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speel nu al een tijdje op een lage resolutie, maar ga denk ik toch maar weer switchen naar full hd :)... Het helpt ook niet echt om op een 40" CS:GO te spelen, maar kan nergens en mijn tv en mijn compu beeldscherm kwijt :S

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
TheAnthonyNL schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:47:
Geweldige site om snel waardes van skins te checken : http://csgostash.com/

En anders : www.steam.tools/itemvalue/ voor je eigen skins in je inventory :)
En http://csgo.steamanalyst.com/ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
Het enige waarvoor die skins goed zijn is om wat steam money te verdienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 14:55

Silence

Godlike

Ben blij als Dying Light / The Division / GTA5 / Farcry 4 op de pc zijn. Ben na 1000 uur CS:GO helemaal zat.

Met paar vrienden komen we gewoon niet voorbij DMG (zoals veel mensen) 1 keer Legandary Eagle Master geweest.
Maar doordat iedereen op DMG blijft hangen, heb je elke keer een win en loss game waardoor je gewoon niet verder komt.
Domme fouten / ragen in team spelen ook mee.

Is gewoon weer tijd voor wat anders denk ik voor mij.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of gewoon met een vaste groep spelen. Als je op elkaar raakt ingespeeld dan moet je wel echt door kunnen groeien. En het maakt de game ook leuker!

En als je domme fouten blijft maken dan blijf je inderdaad op DMG ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Vind het alleen jammer dat de prijzen voor knifes nergens echt goed vermeld staan omdat ze boven een bepaald bedrag komen..

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Of leren van je fouten?

Ga eens met je team naar jullie demo's kijken. Waarom ging je dood, en hoe kan je dat de volgende keer voorkomen? Althans, dat is hoe wij 'back in de day' verder kwamen op clanbase, CoD2. Kijk kritisch, en accepteer feedback van elkaar. Ga geen demo(s) analyseren waar je geweldig goed of slecht speelt, maar average demo's.

Toevoeging:

Pak 1 probleem tegelijk aan. Is bijvoorbeeld jullie rotation niet goed genoeg? Pak dat aan. Neem een paar losses voor je rekening, maar zorg wel dat je dit structureel oplost, niet incidenteel.

[ Voor 23% gewijzigd door EG Mike op 22-10-2014 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:28:
Of gewoon met een vaste groep spelen. Als je op elkaar raakt ingespeeld dan moet je wel echt door kunnen groeien. En het maakt de game ook leuker!

En als je domme fouten blijft maken dan blijf je inderdaad op DMG ;)
Speel al half jaar met vaste gasten, dan win je er weer 3 dan verlies je er weer 2 omdat er dan 1 carried bij enemy's, dan kom je weer tegen een hacker, dan start je weer een game kom je weer precies tegen dezelfde hacker (zie spinhack speedhack etc)
Matches elke keer verliezen met 14-16 zonde van je tijd.

En zo kan ik nog wel meer opnoemen.

Ik moet wel zeggen dat ik geen game heb gevonden die CS:GO evenaart (blijft een goed spel) alleen vind het jammer dat ik er op dit moment vrij weinig plezier meer in beleef. Dus even tijdje rust nemen denk ik.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Silencex schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:33:
[...]

Matches elke keer verliezen met 14-16 zonde van je tijd.
Eerder beweerde iemand (niet onderbouwd) dat het onzin was, maar verschillende guides wijzen erop dat de MM bepaald wordt op basis van rondes ipv matches. Dus in dat geval kan je beter met 16-14 verliezen dan met 16-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

pryth schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:35:
[...]

Eerder beweerde iemand (niet onderbouwd) dat het onzin was, maar verschillende guides wijzen erop dat de MM bepaald wordt op basis van rondes ipv matches. Dus in dat geval kan je beter met 16-14 verliezen dan met 16-0.
Ja had ik ook gezien, maar dan nog helpt het niet om uit die kut DMG te komen haha,

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Zie een reactie eerder van me :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:34:
[...]

Nee hoor, daar ben je echt niet de enige in. Ik wordt er ook geen seconde anders van, af en toe wordt er wat gedropt en als het echt mooier is dan wat ik heb, wil ik het nog wel eens equippen maar meestal geef ik het weg aan mensen die er wel blij van worden.

Die e-orgasmes die sommigen hebben bij bepaalde messen of skins..... helemaal blanco. Maar het hoort ook een beetje bij de tijdsgeest en als mensen daar blij van worden, gun ik ze dat plezier samen met Valve van harte. :)
Sja, echt 2-3-5x het bedrag van de game betalen voor een fakking skin... veel erger dan dat kan het geloof ik niet worden. Maar wat de gek er maar voor geeft blijkt weer... Ik vind dat het de serieuze game een borderlands laag geeft die imho niets toevoegd en alleen maar bagger noobs aantrekt die de ooooh shiny en pretty colors instelling hebben ipv tactiek begrijpen. Ik hou het lekker bij wat ik toevalligerwijze krijg maar waarschijnlijk voornamelijk de standaard skins.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
SouLLeSSportal schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:47:
[...]

Sja, echt 2-3-5x het bedrag van de game betalen voor een fakking skin... veel erger dan dat kan het geloof ik niet worden. Maar wat de gek er maar voor geeft blijkt weer... Ik vind dat het de serieuze game een borderlands laag geeft die imho niets toevoegd en alleen maar bagger noobs aantrekt die de ooooh shiny en pretty colors instelling hebben ipv tactiek begrijpen. Ik hou het lekker bij wat ik toevalligerwijze krijg maar waarschijnlijk voornamelijk de standaard skins.
Wat de gek ervoor geeft inderdaad. Maar die 'fakkin skin' ken ik niet ? :D

De 'instelling' die je aanhaalt wordt er naar mijn weten wel uitgefilterd in de hogere ranks. Vergeet niet dat er ook mensen zijn die het verhandelen van skins als 'game' zien. Althans, ik zou het een leuke bezigheid vinden om van $0.01 value door te traden tot je $100 value hebt. Het wil niet zeggen dat wanneer iemand een skin heeft met een waarde van > $200, die ook daadwerkelijk dat geld er (fysiek) voor gespendeerd heeft.

Wat ik nog veel meer bizar vindt, is dat er laatst een streamer $6969,69 doneerde aan een vrouwelijke streamer onder het mom: 'for the lulz'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:14
Gisteravond speelde ik een pot MM met twee vrienden. In eerste instantie ging het niet goed, en kregen we onenigheid met de twee randoms die we erbij kregen.
Later ging dat beter, maar het stond al 14-10. Toch kwamen we terug. 14-11, 14-12, het werd 14-14. Spannend!
En toen, toen toggelde deze sjaak zijn wallhack + aimbot even aan (http://steamcommunity.com/profiles/76561198002341930/). Ik verdacht hem al eerder vanwege wat verdachte prefires, maar nu was het zonneklaar. Hij moest ook wel, want hij stond 1 vs 4. Na een onmogelijke clutch schoot hij de ronde erop mn maat dwars door de dubbele deur met de awp door zn kop terwijl hij voorbij sprong naar B.

GG, terrorists win!. Uur van mn leven kwijt. Ik haat CS GO echt ZO op dat soort momenten (en die zijn er VEEL).
Wat ik nog veel meer bizar vindt, is dat er laatst een streamer $6969,69 doneerde aan een vrouwelijke streamer onder het mom: 'for the lulz'.
Ja die Kitty plays games. Ik vind dat kind ook echt ZO irritant met dr moonwalken enzo. Fucking aansteller, en lekker is ze ook al niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Stoffa op 22-10-2014 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Heb in begin dat de knives nog redelijk geprijsd waren een leuke knife gehaald voor 35,- (en uiteindelijk getrade voor 3 dubbele zowat :D), meer in de zin van als investering voor als DayZ standalone zou komen. Aangezien dat erg lang op zich liet wachten en de hype er bij mij inmiddels wel af is ben ik daar op uitgekeken.

Inmiddels zijn we nu meer dan een jaar verder en heb ik mijn inventory opgewaardeerd naar een waarde van 700 a 800 euro enkel door veel te traden en te betten. Uiteindelijk kan ik dat bedrag er wel weer uit krijgen met een vermindering van ~20%.

Kortom ik maak me dus niet zo druk over prijzen van skins, zie het meer als virtual money op dit moment :). Tevens kun je alle skins weer verkopen op de market dus ipv dat je nu wat geld uitgeeft aan skins en plezier aan beleefd zolang je csgo speelt of dat je nou over paar maanden nieuwe game koopt voor 60 euro op steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Stoffa schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:01:
Gisteravond speelde ik een pot MM met twee vrienden. In eerste instantie ging het niet goed, en kregen we onenigheid met de twee randoms die we erbij kregen.
Later ging dat beter, maar het stond al 14-10. Toch kwamen we terug. 14-11, 14-12, het werd 14-14. Spannend!
En toen, toen toggelde deze sjaak zijn wallhack + aimbot even aan (http://steamcommunity.com/profiles/76561198002341930/). Ik verdacht hem al eerder vanwege wat verdachte prefires, maar nu was het zonneklaar. Hij moest ook wel, want hij stond 1 vs 4. Na een onmogelijke clutch schoot hij de ronde erop mn maat dwars door de dubbele deur met de awp door zn kop terwijl hij voorbij sprong naar B.

GG, terrorists win!. Uur van mn leven kwijt. Ik haat CS GO echt ZO op dat soort momenten (en die zijn er VEEL).

[...]

Ja die Kitty plays games. Ik vind dat kind ook echt ZO irritant met dr moonwalken enzo. Fucking aansteller, en lekker is ze ook al niet.
Zelf nog geen hackers tegen gekomen hoop dat ik dat ook niet doe, maar speel altijd met randoms(grr) wat altijd iritant is.
natuurlijk ben ik geen pro dus weet ik de call outs ook niet en dan speel ik alleen nog maar hostage situations :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Plainside schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:04:
[...]

Zelf nog geen hackers tegen gekomen hoop dat ik dat ook niet doe, maar speel altijd met randoms(grr) wat altijd iritant is.
natuurlijk ben ik geen pro dus weet ik de call outs ook niet en dan speel ik alleen nog maar hostage situations :P
Dan ben je denk ik nog een silver ofzo, want hackers zijn er VEEL. De truuk is niet te denken dat een hacker iemand is die in 1 seconde je hele team met een headshot uitmoordt. Mensen die een cheatabo nemen voor CS GO schijnen er een hele handleiding bij te krijgen "how to stay undetected". Maw: alleen de idioten prefaimen je door walls etc. Het gaat om mensen die net effe die idiote headshot maken als ze 1 op 1 staan en het is 15-15 ofzo. Ze doen het subtiel. En daar ligt ook gelijk het probleem: cheaters fucken niet alleen met het spel, maar ook met je kop. Ik heb in CS GO inmiddels een "Guilty until proven innocent" mentaliteit -> ik geloof niemand meer, tenzij hij streamt.

Overigens ook de enige reden dat ik nog geen cent aan skins heb uitgegeven: de enorme shitstorm aan cheaters in dit spel. Gisteravond na die game dacht ik ook weer "ik kap ermee". En nu wil ik weer een pot spelen, want het is ZO goed als er geen cheaters zijn.
Kan er iemand trouwens iets zeggen over ESEA, CEVO, FACEIT voor MG+ ranks? Kan je daar lekker pugs doen? Of moet je minimaal DMG zijn ofzo.

[ Voor 16% gewijzigd door Stoffa op 22-10-2014 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Stoffa schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:08:
[...]

Dan ben je denk ik nog een silver ofzo, want hackers zijn er VEEL. De truuk is niet te denken dat een hacker iemand is die in 1 seconde je hele team met een headshot uitmoordt. Mensen die een cheatabo nemen voor CS GO schijnen er een hele handleiding bij te krijgen "how to stay undetected". Maw: alleen de idioten prefaimen je door walls etc. Het gaat om mensen die net effe die idiote headshot maken als ze 1 op 1 staan en het is 15-15 ofzo. Ze doen het subtiel. En daar ligt ook gelijk het probleem: cheaters fucken niet alleen met het spel, maar ook met je kop. Ik heb in CS GO inmiddels een "Guilty until proven innocent" mentaliteit -> ik geloof niemand meer, tenzij hij streamt.

Overigens ook de enige reden dat ik nog geen cent aan skins heb uitgegeven: de enorme shitstorm aan cheaters in dit spel. Gisteravond na die game dacht ik ook weer "ik kap ermee". En nu wil ik weer een pot spelen, want het is ZO goed als er geen cheaters zijn.
Kan er iemand trouwens iets zeggen over ESEA, CEVO, FACEIT voor MG+ ranks? Kan je daar lekker pugs doen? Of moet je minimaal DMG zijn ofzo.
Silver? was het maar zo'n feest haha.
Ik speel s' avonds 1 potje ranked(Hostage) per dag eergisteren mee begonnen gisteren heb ik de match verloren dus sta nu op 8, had nog 1 win van eeuwen terug xD.
Maarja ben nu op zich wel opzoek naar mensen die Hostage situations only willen spelen rond 19:00-20:00 zoals ik eerder heb vermeld.
Als mensen gedesinteresseerd zijn kijk terug op m'n vorige post daar staat m'n steam wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Stoffa schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:08:
[...]

klopt, ik heb ook al een paar gezien van die lui die gewoon onmogelijk goed raakten, doe je callout, gelijk zonder bericht na de ronde pleite. uhuh real legit. |:(
Ik snap er ook niks van waarom iemand dat zou doen, het hele idee van een game is dat je toch iets bereikt met je skills, zelfs al zijn die slecht/matig. als je niet goed bent, leer van andere en verbeter je zelf of speel een game die je beter ligt, ga niet de boel verzieken voor een paar stats om mee te showen.. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Stoffa schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:01:
Ik vind dat kind ook echt ZO irritant met dr moonwalken enzo. Fucking aansteller, en lekker is ze ook al niet.
En toch zou ik er 360noscope bovenop springen als de mogelijkheid zich voordoet. Iedereen die zegt van niet, liegt :p

and finish with a shot of my deagle in her face.

[ Voor 9% gewijzigd door EG Mike op 22-10-2014 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap alleen niet waarom er dan niks tegen die cheaters wordt gedaan. Zou toch niet moeilijk moeten zijn? Of ben ik nu erg naief? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
pryth schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:36:
[...]

En toch zou ik er 360noscope bovenop springen als de mogelijkheid zich voordoet. Iedereen die zegt van niet, liegt :p

Sure, daar gaat het ook niet om. Ze is lekker genoeg om bovenop te springen, maar niet lekker genoeg om naar te (blijven) kijken. Maar wat me echt irriteert aan dat kind is dat de hele stream een grote hengelactie naar geld is. Topdonator pontificaal in het scherm, dat bord met donators neemt zo'n beetje het halve scherm in etc. Het is gewoon een soort camgirl met dr kleren aan. Nu ik erover nadenk...best goeie business eigenlijk. Maar met counterstrike heeft t verder echter vrij weinig te maken.

Edit: je hebt trouwens opvallend veel vrouwelijke streamers die er echt geen pepernoot van kunnen. Ik denk dat t inkomen best lekker voor ze is.

[ Voor 11% gewijzigd door Stoffa op 22-10-2014 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:39:
Ik snap alleen niet waarom er dan niks tegen die cheaters wordt gedaan. Zou toch niet moeilijk moeten zijn? Of ben ik nu erg naief? :?
je bent naïef.
Het is lastig te traceren hoe iemand gebruik maakt van een hack
En wat de hack op roept om jou bijvoorbeeld zichtbaar maakt door de muren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
pryth schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:36:
[...]

Hahaha must admin maar verder is het gewoon een next-gen whore :+

Wou voor het gamen/werk Steelseries Flux in-ear Pro aanschaffen maar helaas zijn ze EOL nu maar wachten op een nieuwe release of andere in-ears kopen een beetje offtopic maar heeft iemand ideeën?

De in-ears zijn ook voor gaming voornamelijk csgo.

ps: laat het niet uit de hand lopen anders ga ik naar een ander topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Ik wist t wel als ik een mooie meid was met een D cup. Mevrouw krijgt ff 7k euro dollar, waar ik er 0 krijg voor dezelfde speeltijd..

[ Voor 5% gewijzigd door EG Mike op 22-10-2014 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
SouLLeSSportal schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:47:
[...]

Mensen met een huge inventory hoeven opzich niet veel geld uit te geven, er zijn honderden trading sites (d2jsp bv).

Ze regelen diablo/WoW/path of exile items en verkopen die voor forum currency, van dat forum currency kopen ze weer skins, dus als je bv heel lang een spel hebt gespeeld en veel items hebt kan je dat converteren naar cs go items, wat uiteindelijk ook eigenlijk geld is.

Als mijn inventory nu 800euro waard is in pure keys (kosten 2euro op market) dan kan je op http://www.reddit.com/r/globaloffensivetrade ze aanbieden voor 1euro70 en iedereen koopt ze van je via paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:56
Plainside schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:43:
[...]

je bent naïef.
Het is lastig te traceren hoe iemand gebruik maakt van een hack
En wat de hack op roept om jou bijvoorbeeld zichtbaar maakt door de muren.
Ik heb een verslag (http://www.pcgamer.com/ha...s-of-video-game-cheating/) gezien waarin een redacteur ging cheaten. Het kost echt veel geld per maand maar hij kon echt alles doen, wallhacken, aimbotten en al het andere wat je kan bedenken. Na een dag volop duidelijk hacken was hij meteen gekickt. Hij maakte een nieuw account aan, ging op de hackers fora kijken en er werd precies aan hem uitgelegd hoe je moest hacken en hoe je niet gepakt moest worden. Hiermee bedoel ik onder andere niet door muren kijken, soms expres verliezen of mis schieten. Niet meteen een headshot maken wanneer iemand een muur om komt maar even wachten enzovoort. Deze mensen zijn echt moeilijk te pakken en worden ook niet zo snel of makkelijk gekicked.
pryth schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:43:
Ik wist t wel als ik een mooie meid was met een D cup. Mevrouw krijgt ff 7k euro dollar, waar ik er 0 krijg voor dezelfde speeltijd..
Offtopic much? Niet dat je geen gelijk hebt :+

[ Voor 12% gewijzigd door markdm op 22-10-2014 11:52 ]

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Soms denk ik wel eens "ik neem ook zo'n cheat-abo". Waarom? Omdat ik dan iedere fucking cheater die mn game probeert te verneuken direct door zn kop schiet. Gewoon ff toggle on als je ziet dat iemand anders je probeert te verneuken. Maar goed, laten we t maar niet doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Stoffa schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:54:
Soms denk ik wel eens "ik neem ook zo'n cheat-abo". Waarom? Omdat ik dan iedere fucking cheater die mn game probeert te verneuken direct door zn kop schiet. Gewoon ff toggle on als je ziet dat iemand anders je probeert te verneuken. Maar goed, laten we t maar niet doen :P
in dit geval is het een if you cant beat them, join them iets wat niet opgaat ivm dat je daarmee de business in stand houdt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

En niet te vergeten de rank boosters 1 euro per match win.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
SouLLeSSportal schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:58:
[...]

in dit geval is het een if you cant beat them, join them iets wat niet opgaat ivm dat je daarmee de business in stand houdt. ;)
Mwah if you cant beat em join em zou zijn als ik ook gewoon zou gaan cheaten. Ik doel juist specifiek op cheaters afstraffen ermee. En inderdaad, ik zou nooit een cent uitgeven om die kloteindustrie in stand te houden. Ik heb wel een keer een verhaal op reddit gelezen van een programmeur die zijn eigen private aimbot had gecode, en die dus nooit door Vac gedetect zou worden. Die gebruikte hij dan exclusief om cheaters af te straffen. Vind ik wel mooi hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Stoffa schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:08:
[...]

Mwah if you cant beat em join em zou zijn als ik ook gewoon zou gaan cheaten. Ik doel juist specifiek op cheaters afstraffen ermee. En inderdaad, ik zou nooit een cent uitgeven om die kloteindustrie in stand te houden. Ik heb wel een keer een verhaal op reddit gelezen van een programmeur die zijn eigen private aimbot had gecode, en die dus nooit door Vac gedetect zou worden. Die gebruikte hij dan exclusief om cheaters af te straffen. Vind ik wel mooi hoor :)
Mooiste zou zijn dat je gemakkelijk een hacker kan aangeven in je hack en hem dan puur alleen hem kan afschieten zodat die gewoon insta killed wordt als die spawned, maar puur alleen die speler. Ik zou bijna overwegen daar geld voor neer te leggen zodat je zo'n fucker dan effectief denial of hacking geeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
SouLLeSSportal schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:10:
[...]

Mooiste zou zijn dat je gemakkelijk een hacker kan aangeven in je hack en hem dan puur alleen hem kan afschieten zodat die gewoon insta killed wordt als die spawned, maar puur alleen die speler. Ik zou bijna overwegen daar geld voor neer te leggen zodat je zo'n fucker dan effectief denial of hacking geeft :P
Precies, daar zou ik ook wel geld voor over hebben haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
SouLLeSSportal schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:10:
[...]

Mijn idee: ze kunnen nog wel meedoen maar ze doen 0 damage en alle schoten op hun zijn instakills, en groot boven hun naam staat dat ze een hacker zijn. Kijken hoe lang ze het dan nog leuk vinden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Silencex schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:07:
En niet te vergeten de rank boosters 1 euro per match win.
Wat volgens mij nieuw is weet niet hoelang het al bestaat is maar als je een game speelt met een cheater die later vac banned wordt zijn de matches met/tegen hem weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

Hoe weten jullie dat iemand hackt? Tijdens competitive kan je het andere team toch niet spectaten? Cheaters zijn er altijd, maar hoe vaak ik wel niet ben uitgemaakt voor cheater terwijl ik dat niet doe...

Leuk artikel trouwens op PCgamer!

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repi3
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
iLikeNoobies schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:00:
Hoe weten jullie dat iemand hackt? Tijdens competitive kan je het andere team toch niet spectaten? Cheaters zijn er altijd, maar hoe vaak ik wel niet ben uitgemaakt voor cheater terwijl ik dat niet doe...

als je op inferno op banana naast de zandzakken achter de kar zit.
En je met AWP 1 hs schiet die op B achter de kabels zit... (door kar, door stukje muur en door de 'kabels')

zou nog eens het filmpje moeten zoeken, maar het was hilarisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm

Aangezien mijn rank (gold nova 1) kom ik ook niet zo veel hackers tegen, ik heb ook nog nooit het gevoel gehad tegen een te spelen. Maar een keer was ik te laat om nog mee te doen dus keek ik kort met Mike, Nevatar en andere mee, die wel duidelijk tegen een hacker met aimbot speelde. Het leuke was dat ze in de chat tegen hem zeiden dat hij hackte en hij opeens waardeloos begon te spelen, totdat zijn tegenstanders bijna konden winnen en hij weer een paar 'mooie' kills maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:31

achteraf kan je je match downloaden en bekijken. Dan kan je iedereen spectaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
markdm schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:08:
[...]

Aangezien mijn rank (gold nova 1) kom ik ook niet zo veel hackers tegen, ik heb ook nog nooit het gevoel gehad tegen een te spelen. Maar een keer was ik te laat om nog mee te doen dus keek ik kort met Mike, Nevatar en andere mee, die wel duidelijk tegen een hacker met aimbot speelde. Het leuke was dat ze in de chat tegen hem zeiden dat hij hackte en hij opeens waardeloos begon te spelen, totdat zijn tegenstanders bijna konden winnen en hij weer een paar 'mooie' kills maakte.
Had er laatst met Dery ook 3 in hetzelfde team tegen ons, dat was ook een feest zeg... Ook zo overduidelijk te zien op de demo.. Deden niet eens de moeite om het te verbergen. Maarja, accounts met 4hr played en maar 1 game. en het waren duitsers. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Had een tijdje geleden dit filmpje nog gemaakt.
Ik schiet 2 kogels op die gozer achter car op banana en die gozer die van rechts komt gaat dood door 1 van de 2 kogels.

YouTube: CS:GO hitbox is real

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

pryth schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:34:
[...]

Had er laatst met Dery ook 3 in hetzelfde team tegen ons, dat was ook een feest zeg... Ook zo overduidelijk te zien op de demo.. Deden niet eens de moeite om het te verbergen. Maarja, accounts met 4hr played en maar 1 game. en het waren duitsers. :(
met 4hr speeltijd weet je geen eens waar je ranked kan vinden... wist het ook niet todat ik 10 uur ofzo had gespeeld XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Plainside schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:36:
[...]

met 4hr speeltijd weet je geen eens waar je ranked kan vinden... wist het ook niet todat ik 10 uur ofzo had gespeeld XD
Of het is een smurf ;)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 11:32
Silencex schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:35:
Ik schiet 2 kogels op die gozer achter car op banana en die gozer die van rechts komt gaat dood door 1 van de 2 kogels.

Die gozer die van rechts komt dat is nou typisch ik... Ga echt zo vaak dood door kogels die voor iemand anders bedoeld waren... Maarja, ik moet ook sowieso werken aan mijn drang om door te rushen :) Dat helpt misschien al om die pech tegen te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Gewoon cheat-accounts.
Silencex schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:35:

Is dat niet gewoon recoil? Bij je eerste schot loop je nog, dus is je accuracy minder (en hit je hem toevallig in zn hoofd), bij het tweede schot sta je stil, en is je accuracy al wat meer hersteld.

[ Voor 63% gewijzigd door EG Mike op 22-10-2014 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

pryth schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:02:
[...]

Gewoon cheat-accounts.

[...]

Is dat niet gewoon recoil? Bij je eerste schot loop je nog, dus is je accuracy minder (en hit je hem toevallig in zn hoofd), bij het tweede schot sta je stil, en is je accuracy al wat meer hersteld.
Combinatie van recoil en lag lijkt mij eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Plainside schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:35:
[...]
Combinatie van recoil en lag lijkt mij eerder.
Geen lag gewoon ping 15.
Was ook een 1 in de 100 schot hoor maar vond het wel apart.
Misschien bewoog ik nog iets inderdaad.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Vanavond ff serieus knallen jongens! Ik wil weer ranken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00

Een wallhacker kan je baiten door te doen alsof je gaat peeken, werkt vooral goed tegen awp'ers aangezien zij vaak sneller schieten, omdat ze meestal maar 1 poging krijgen om raak te schieten. Aimbot is vaak wat lastiger, helemaal als het iemand is die het echt verborgen probeert te houden en bijvoorbeeld geen wallhack of radar aan heeft en dus niet continue mensen loopt te volgen en/of 100% altijd alles weten.

Als je echt iemand verdenkt van cheaten doe gewoon reporten en laat overwatch en/of VAC in de loop van de tijd zijn werk maar doen. Is het geen cheater, dan zullen de overwatchers dat vanzelf wel zien :). Kan wel demo gaan kijken, maar dat is zonde van je tijd.....tenzij je natuurlijk echt 100% wilt weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EkkeHH
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-09 17:16
Is er nog een actieve CS:GO Tweakers Teamspeak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kimi-Alonso schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:49:
Vanavond ff serieus knallen jongens! Ik wil weer ranken :)
Dat laatste potje sloeg nergens op... Weet niet wie die Jun Jun was, maar die kon echt niets :P

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:19
hmr schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:38:
[...]

Dat laatste potje sloeg nergens op... Weet niet wie die Jun Jun was, maar die kon echt niets :P
Kameraad van me, normaal kan hij wel wat. Hij gaf aan 12fps te hebben. Speelt niet heel lekker, hij heeft 1200 uur in cs go en 270 comp wins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

rolandos582 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:42:
[...]

Kameraad van me, normaal kan hij wel wat. Hij gaf aan 12fps te hebben. Speelt niet heel lekker, hij heeft 1200 uur in cs go en 270 comp wins.
Hoe kan je 12fps hebben, sommige mensen moeten echt eens hun pc upgraden, ik zie dat ook vaak bij russen. ik zit rond de 350 constant.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Gisteren 2 Matches gespeeld beide keren tegen mensen met silver rank en hoger(denk ik? ken de ranks nog niet).
1ste match was gewoon verschrikkelijk ik speelde slecht enigste waar ik bruikbaar voor was was wapens doneren.
2de match ging aan het begin slecht maar later zeer goed weer tegen ranked weer verloren maar speelde veel beter en er was 'communicatie' ondanks er russen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik had gisteren bij mijn eerste pot voor de verandering ook goeie communicatie met wat Russen. Tevens voor het eerst een team carried met 39 kills en 7 MVP's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Iemand hier bekend met csgo-stats.com? Zijn die competitive stats gebaseerd op de vorig dag? Of heeft iemand anders misschien een betere website om CSGO stats van spelers te bekijken?

http://csgo-stats.com/HighTim3s/

-edit- ik krijg namelijk niet de indruk dat deze stats heel erg actueel zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door iLikeNoobies op 23-10-2014 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
iLikeNoobies schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:38:
Iemand hier bekend met csgo-stats.com? Zijn die competitive stats gebaseerd op de vorig dag? Of heeft iemand anders misschien een betere website om CSGO stats van spelers te bekijken?

http://csgo-stats.com/HighTim3s/

-edit- ik krijg namelijk niet de indruk dat deze stats heel erg actueel zijn.
Bij mij krijg ik deze melding:
No stats retrieved
Maybe failsnail hasn't played CS:GO yet, or this profile is not public.
Terwijl ik het wel gespeeld heb en mijn profiel ook publiek is. Ik weet geen betere site.
Plainside schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:05:
2de match ging aan het begin slecht maar later zeer goed weer tegen ranked weer verloren maar speelde veel beter en er was 'communicatie' ondanks er russen waren.
Kimi-Alonso schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:29:
Ik had gisteren bij mijn eerste pot voor de verandering ook goeie communicatie met wat Russen.
IMPOSSIBRU!!!

En nog iets belangrijks:
ZOMBIE CHICKENS!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

markdm schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:29:
[...]

Bij mij krijg ik deze melding:
No stats retrieved
Maybe failsnail hasn't played CS:GO yet, or this profile is not public.
Terwijl ik het wel gespeeld heb en mijn profiel ook publiek is. Ik weet geen betere site.
Jij bent hier te vinden: http://csgo-stats.com/76561198044157708/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand een leuke knife in de aanbieding die wat wil ruilen tegen andere skins?

Of anders; iemand tips voor een betaalbare knife?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

markdm schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:29:

En nog iets belangrijks:
ZOMBIE CHICKENS!!!
Hehe, iemand op steam zei al zoiets. Vanavond even kijken hoe dat er uit ziet.. Hebben spelers ook maskers op? Althans daar had hij het over.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Klopt denk niet helemaal staat 7** play time en ben nu iets over de 1k heen.

http://csgo-stats.com/76561197960415464/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Afbeeldingslocatie: http://csgo-stats.com/plainside/graphic.png
Om het even makkelijk te maken
om het simpel te zeggen ik ben slecht XD

[ Voor 13% gewijzigd door Plainside op 23-10-2014 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
hmr schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:44:
Iemand een leuke knife in de aanbieding die wat wil ruilen tegen andere skins?

Of anders; iemand tips voor een betaalbare knife?
1 key kopen voor een kistje en daar meteen een knife uithalen is de goedkoopste manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

TheRecklezz schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:18:
[...]

1 key kopen voor een kistje en daar meteen een knife uithalen is de goedkoopste manier.
En de kans dat dat gebeurt is minimaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Plainside schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:20:
[...]

En de kans dat dat gebeurt is minimaal
Had me 2e of 3e kistje een knife, maar dat geluk zal ik nooit van me leven meer hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
teupje schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:21:
[...]
Had me 2e of 3e kistje een knife, maar dat geluk zal ik nooit van me leven meer hebben ;)
Sommigen hebben ook alle geluk van de wereld.
Het zou inderdaad zo maar eens kunnen zijn dat er geen mes uit komt.
Maar een mooie MAG7 of NEGEV ofzo.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-09 14:08
TheRecklezz schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:18:
[...]

Het kan nog goedkoper. De skins en kistjes die je gedropt krijgt ruilen. Zo ben ik ook begonnen. Toegegeven, het is tijdrovend, maar met een beetje inzet heb je binnen 1 á 2 weken een mes.

Heb inmiddels 40 keys laten uit betalen via Paypal en heb nu nog twee mesjes in mijn inventory staan. Een Stattrak M9 Blue Steel FT en een Huntsman Case Hardened FT met 50% ocean blue. Het vinden van de juiste koper is nog het meest lastige, zeker met CH en Stattraks is het lastig.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
TheRecklezz schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:26:
[...]

Sommigen hebben ook alle geluk van de wereld.
Het zou inderdaad zo maar eens kunnen zijn dat er geen mes uit komt.
Maar een mooie MAG7 of NEGEV ofzo.
:+
Het probleem is dat je gaat denken dat je altijd dit geluk hebt en dat ik ondertussen al heel veel andere kistjes heb opengemaakt met inderdaad van die fantastische Negev's en PP-Bizons :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
eXec schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:32:
[...]

Het kan nog goedkoper. De skins en kistjes die je gedropt krijgt ruilen. Zo ben ik ook begonnen. Toegegeven, het is tijdrovend, maar met een beetje inzet heb je binnen 1 á 2 weken een mes.

Heb inmiddels 40 keys laten uit betalen via Paypal en heb nu nog twee mesjes in mijn inventory staan. Een Stattrak M9 Blue Steel FT en een Huntsman Case Hardened FT met 50% ocean blue. Het vinden van de juiste koper is nog het meest lastige, zeker met CH en Stattraks is het lastig.
Voor hoeveel verkoop je die knives?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
rolandos582 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:51:
[...]

Voor hoeveel verkoop je die knives?
In principe alleen voor keys. Voor de M9 ~180 keys en voor de Huntsman ~55 keys of beide voor ~235 keys.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
eXec schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:11:
[...]

In principe alleen voor keys. Voor de M9 ~180 keys en voor de Huntsman ~55 keys of beide voor ~235 keys.
Op hoeveel keys zou je mijn Fade zetten? Ik heb nogal moeite om te bepalen hoeveel ik er voor kan vragen. Op lounge zie ik heel veel verschillende trades en ze vragen allemaal wat anders.
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=301252238

Het lijkt er iig op dat jij er meer verstand van heb dan ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
teupje schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:29:
[...]

Op hoeveel keys zou je mijn Fade zetten? Ik heb nogal moeite om te bepalen hoeveel ik er voor kan vragen. Op lounge zie ik heel veel verschillende trades en ze vragen allemaal wat anders.

Wauw lucky you, ik zou eens gaan kijken op http://www.reddit.com/r/GlobalOffensiveTrade/
Evt. een pricecheck aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

[...]

1000 imaginary keys ;)

Kan je knifes krijgen zonder dat je boxes opent? of te kopen/traden?
Dus gewoon spelen en er een grind van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik geef je mijn AWP Electric Hive (FN) voor een mes! Maakt niet uit welke, ik ben niet zo moeilijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

iLikeNoobies schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:00:
Ik geef je mijn AWP Electric Hive (FN) voor een mes! Maakt niet uit welke, ik ben niet zo moeilijk :D
Nu we toch aan het bieden zijn, ik heb nog een geweldige ultra rare P90 storm. Die wil ook wel traden voor een knife. :9

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Plainside schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:57:
[...]

1000 imaginary keys ;)

Kan je knifes krijgen zonder dat je boxes opent? of te kopen/traden?
Dus gewoon spelen en er een grind van maken?
Grapje zeker :+

Nee volgens mij krijg je geen knife als 'drop'. Dat kan alleen via kopen/traden/unboxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Volgens mij is een karambit Fade FN toch wel eens van de duurste knifes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
[...]

Duur grapje, wat heb je ervoor betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
Madstorm schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:05:
[...]
Nu we toch aan het bieden zijn, ik heb nog een geweldige ultra rare P90 storm. Die wil ook wel traden voor een knife. :9
Alle mensen meen je niet, ben jij een van de gelukkigen die een P90 Storm heeft! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
rolandos582 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:55:
[...]

Duur grapje, wat heb je ervoor betaald?
Ik heb er niks voor betaald, maar unboxed na 2 of 3 pogingen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
teupje schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:11:
[...]

Ik heb er niks voor betaald, maar unboxed na 2 of 3 pogingen :o
niets waard, traden voor een vulcan? :p

damn wat een geluk kan je hebben :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
MisterEagle schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:22:
[...]

niets waard, traden voor een vulcan? :p

damn wat een geluk kan je hebben :o
Stuur maar een trade offer :+

Ja en het ergste was nog dat ik nog geneens wist wat een knife in CS GO waard was, voor hetzelfde geldt had ik em getrade voor een leuk uitziende rifle :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
[...]

Heb eerlijk gezegd niet echt veel verstand van de percentages van een Kara Fade, maar ik schat deze op 60/40, dus tussen de 280 en 320 keys. Pin me er echter niet op vast. Er zijn namelijk behoorlijke verschillen in de Karambit Fades. Je hebt er al eentje voor ~220 keys, maar je hebt ook eentje voor ~400 keys. Hangt dus van het pattern af.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
eXec schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:34:
[...]

Heb eerlijk gezegd niet echt veel verstand van de percentages van een Kara Fade, maar ik schat deze op 60/40, dus tussen de 280 en 320 keys. Pin me er echter niet op vast. Er zijn namelijk behoorlijke verschillen in de Karambit Fades. Je hebt er al eentje voor ~220 keys, maar je hebt ook eentje voor ~400 keys. Hangt dus van het pattern af.
Ja daar zat ik ook aan te denken. Volgens mij is deze inderdaad 60/40.
Thanks! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
teupje schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:18:
[...]

Grapje zeker :+

Nee volgens mij krijg je geen knife als 'drop'. Dat kan alleen via kopen/traden/unboxen.
Klopt inderdaad. Een knife wordt niet gedropt. Traden van gedropt spul is de goedkoopste manier naar een knife. Ben van 24 keys naar ~260 keys in value gegaan in ongeveer 2 maanden. Het kan ook sneller, maar ik ben liever safe dan dat ik wordt gefuckt.
MisterEagle schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:27:
Volgens mij is een karambit Fade FN toch wel eens van de duurste knifes?
Factory New Crimson Webs en Nights zijn over het algemeen een stuk duurder.
teupje schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:42:
[...]

Ja daar zat ik ook aan te denken. Volgens mij is deze inderdaad 60/40.
Thanks! :*)
No problem! :)

[ Voor 13% gewijzigd door eXec op 23-10-2014 15:50 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
eXec schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:49:
[...]

Klopt inderdaad. Een knife wordt niet gedropt. Traden van gedropt spul is de goedkoopste manier naar een knife. Ben van 24 keys naar ~260 keys in value gegaan in ongeveer 2 maanden. Het kan ook sneller, maar ik ben liever safe dan dat ik wordt gefuckt.
Hoe doe je dat dan? Ik heb nu +/-25 wapens van elk een waarde van ongeveer €0,05, hoe kan ik daarmee omhoog gaan? (Ik weet niet of het slim is om een default trade contract te gebruiken, ik lees er niet al te veel positiefs over). Ik denk niet echt dat veel mensen mijn skins willen hebben. Ik heb trouwens ook geen kisten, die heb ik allemaal verkocht.

[ Voor 8% gewijzigd door markdm op 23-10-2014 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
markdm schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 17:11:
[...]

Hoe doe je dat dan? Ik heb nu +/-25 wapens van elk een waarde van ongeveer €0,05, hoe kan ik daarmee omhoog gaan? (Ik weet niet of het slim is om een default trade contract te gebruiken, ik lees er niet al te veel positiefs over). Ik denk niet echt dat veel mensen mijn skins willen hebben. Ik heb trouwens ook geen kisten, die heb ik allemaal verkocht.
Ik ben destijds begonnen met het verkopen van mijn kistjes en wapens die ik gedropt kreeg. Daarvan heb ik het een en ander wat goedkoop was op de market (maar wel van waarde is!) gekocht en weer verkocht of geruild met winst. Natuurlijk moet je wat geluk hebben in de drops die je krijgt en het is ontiegelijk tijdrovend. Nu is het zo dat ik daarmee ben begonnen toen de arms deal update in Augustus 2013 uit kwam om zo een basis te leggen. Daarvan heb ik ook een groot deel laten uitbetalen door mijn mes destijds te verkopen via Paypal.

Nu zou het het verstandigste zijn om eigenlijk alles wat je hebt te blijven verkopen zodat je uiteindelijk een aantal sleutels kan kopen. Kom niet in de verleiding om kistjes te openen of andere dingen te kopen met dat geld in je Steam wallet, koop er alleen sleutels voor. Met die sleutels probeer je een goede koop te vinden via csgolounge en dan verkoop je dat wapen weer voor wat meer. Koop bijvoorbeeld een Stattrak AK Blue Laminate FT voor ~4 keys en verkoop hem voor 5 keys of 4 keys en adds. Blijf zorgen dat je iets goedkoop inkoopt en weer voor iets meer ruilt. Zo bouw je langzaam maar zeker je winst uit. Je hebt al een knife voor ~17 keys.

Breng jezelf op de hoogte van de prijzen van de skins in het segment waarin je trade en je kan goede deals maken. Heb zelf de meeste winst gemaakt door Vanilla knives goedkoop te kopen (~80% van de marktprijs) en weer duurder te verkopen op ~85-90% van de marktprijs. Het is pittig, maar de doorzetter wint. :*)

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
eXec schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:03:
[...]

Ik ben destijds begonnen met het verkopen van mijn kistjes en wapens die ik gedropt kreeg. Daarvan heb ik het een en ander wat goedkoop was op de market (maar wel van waarde is!) gekocht en weer verkocht of geruild met winst. Natuurlijk moet je wat geluk hebben in de drops die je krijgt en het is ontiegelijk tijdrovend. Nu is het zo dat ik daarmee ben begonnen toen de arms deal update in Augustus 2013 uit kwam om zo een basis te leggen. Daarvan heb ik ook een groot deel laten uitbetalen door mijn mes destijds te verkopen via Paypal.

Nu zou het het verstandigste zijn om eigenlijk alles wat je hebt te blijven verkopen zodat je uiteindelijk een aantal sleutels kan kopen. Kom niet in de verleiding om kistjes te openen of andere dingen te kopen met dat geld in je Steam wallet, koop er alleen sleutels voor. Met die sleutels probeer je een goede koop te vinden via csgolounge en dan verkoop je dat wapen weer voor wat meer. Koop bijvoorbeeld een Stattrak AK Blue Laminate FT voor ~4 keys en verkoop hem voor 5 keys of 4 keys en adds. Blijf zorgen dat je iets goedkoop inkoopt en weer voor iets meer ruilt. Zo bouw je langzaam maar zeker je winst uit. Je hebt al een knife voor ~17 keys.

Breng jezelf op de hoogte van de prijzen van de skins in het segment waarin je trade en je kan goede deals maken. Heb zelf de meeste winst gemaakt door Vanilla knives goedkoop te kopen (~80% van de marktprijs) en weer duurder te verkopen op ~85-90% van de marktprijs. Het is pittig, maar de doorzetter wint. :*)
Klinkt moeilijk, maar ik zal het proberen. Ik zal beginnen met mijn Steam wallet iets proberen te vullen door veel te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Eindelijk een win er bij nu nog 7 wins en ik heb een rank lol
laatste match 23-19 dus ging niet slecht maar dus ook niet weer super goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 01:28
Plainside schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 19:53:
Eindelijk een win er bij nu nog 7 wins en ik heb een rank lol
laatste match 23-19 dus ging niet slecht maar dus ook niet weer super goed.
Wacht maar, je laatste win gaat heeeeeeeeel lang duren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

HamburgerHenk schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 20:23:
[...]

Wacht maar, je laatste win gaat heeeeeeeeel lang duren :P
dat had ik al heeeeel lang door xD

UMP-45 Bone Pile Field Tested. uit bravo case.
AUG Bengal Tiger Field Tested e-sports case.

btw had 5 euro over gemaakt die ik nu gebruik voor cases haha.

Nog een Win er bij 25-21 wel veloren maar dat maakte me niet veel uit was een goeie game
Was ook een beetje een troll match moet ik zeggen ik en iemand die Silver 4-5 was waren nogal actief over de voice chat.
Hielp wel namelijk alleen jammer dat ons team ons had gemute hadden we waarschijnlijk eerder wel gewonnen.
Het liep eerst op tot 13-6 waarop wij vervolgens 13-13 kwamen toen 14-13 en toen 14-16 dus donders veel geluk gehad

[ Voor 62% gewijzigd door Plainside op 24-10-2014 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Exec ik hoor altijd dat verkopen via Paypal not done is omdat de koper zo de transactie kan terugdraaien, en de verkoper daarmee zijn skin verliest. Was je daar niet bang voor toen je je knife verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Stoffa schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 00:05:
Exec ik hoor altijd dat verkopen via Paypal not done is omdat de koper zo de transactie kan terugdraaien, en de verkoper daarmee zijn skin verliest. Was je daar niet bang voor toen je je knife verkocht?
Dit was waarschijnlijk toen je elkaar nog wel kon vertrouwen via paypal.
Maar dat ligt inmiddels jaren achter ons.
En zal me niks verbazen als hij heeft getrade met iemand die dat al 100x heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Als de persoon die het geld gaat overmaken het verstuurd als gift dan kan die het niet terugdraaien. Uiteraard loopt die persoon dan wel weer een risico dat jij de trade niet verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

iLikeNoobies schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:46:
Als de persoon die het geld gaat overmaken het verstuurd als gift dan kan die het niet terugdraaien. Uiteraard loopt die persoon dan wel weer een risico dat jij de trade niet verstuurd.
Kan wel terug worden gedraaid.
Maar dan moet je genoeg bewijzen leveren dat de verkoper jou het product niet heeft geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Heb nu ook een kerel die 500 over wil maken via paypal en dan naar mijn ING mbv IBAN nummer. Dan duurt het wel 1 of 2 dagen. Mijn grote angst is dat ik iets weggeef en niet zeker weet of ik m'n geld krijg. Hij heeft wel een hoog steam level enz. Hebben jullie hier ervaring mee? Hij wil sowieso niet eerst.

http://i.imgur.com/nU8BGq5.png (screenshot Paypal)
https://steamcommunity.com/profiles/76561198106547363 (steam profile)

Pagina: 1 ... 42 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic