[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.897 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reletivity
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-08-2021
teupje schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:05:
Heb nu ook een kerel die 500 over wil maken via paypal en dan naar mijn ING mbv IBAN nummer. Dan duurt het wel 1 of 2 dagen. Mijn grote angst is dat ik iets weggeef en niet zeker weet of ik m'n geld krijg. Hij heeft wel een hoog steam level enz. Hebben jullie hier ervaring mee? Hij wil sowieso niet eerst.

http://i.imgur.com/nU8BGq5.png (screenshot Paypal)
https://steamcommunity.com/profiles/76561198106547363 (steam profile)
Hij heeft wel positieve tradereacties (helemaal onderin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkmushy1995
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 01:57
reletivity schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:07:
[...]

tradereacties zeggen niks kunnen net zo goed door vrienden erop zijn gezet.
Ben zelf door iemand gescamt, die had 3 pagina's lang met feedback gelukkig was het maar 10 euro.

Op zich zit je veilig als hij als eerst betaald via paypal(sinds het om online pixels gaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-09 12:37

Plainside

I browse when I'm at work

Heb nu ook een kerel die 500 over wil maken via paypal en dan naar mijn ING mbv IBAN nummer. Dan duurt het wel 1 of 2 dagen. Mijn grote angst is dat ik iets weggeef en niet zeker weet of ik m'n geld krijg. Hij heeft wel een hoog steam level enz. Hebben jullie hier ervaring mee? Hij wil sowieso niet eerst.

vraag bij anderen met wie die heeft getrade of hij afspraken is na gekomen.
CHeck of hij vac bans/warning level heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Hij gaat niet eerst betalen, dat is een beetje mijn probleem. Ik geef iets weg aan iemand die ik helemaal niet ken en moet maar vertrouwen op z'n status, daarom vind ik het een beetje tricky ;-)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-09 19:14
Ik, persoonlijk, zou dit echt voor geen meter vertrouwen. Een screenshot om te bewijzen dat hij saldo heeft? woop-tie-doo! Dat is A)zo makkelijk te paintshoppen en B)al is het echt, dan nog is maar de vraag of jij het krijgt.

Ik zou, zeker met dit soort bedragen, Paypal echt niet vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
darkmushy1995 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:11:
[...]

tradereacties zeggen niks kunnen net zo goed door vrienden erop zijn gezet.
Ben zelf door iemand gescamt, die had 3 pagina's lang met feedback gelukkig was het maar 10 euro.

Op zich zit je veilig als hij als eerst betaald via paypal(sinds het om online pixels gaat).
Ja tuurlijk man, je delete gewoon al je negatieve reacties en laat je positieve staan. Je kunt ook makkelijk 3 pagina's positieve reacties opbouwen met trades in goedkope items, en dan op t moment surpreme de scam uitvoeren voor die knife van honderden euros.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Ja dat denk ik dus ook, heb de afgelopen dagen geprobeerd wat deals te maken en m'n knife te 'splitsen' met bijvoorbeeld een M4 Howl en een andere knife. Dan kan ik de helft op m'n steam account zetten en die andere helft zie ik nog wel een keer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Idealiter vind je een nederlander om dat mes te kopen. Dan spreek je gewoon af, word je contact betaald en kun je ter plekke de trade doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-09 14:08
Teupje, add mij maar op Steam om even te babbelen. In elk geval moet je, je knife niet direct verkopen voor geld.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:56
Stoffa schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:37:
Idealiter vind je een nederlander om dat mes te kopen. Dan spreek je gewoon af, word je contact betaald en kun je ter plekke de trade doen.
Of je ruilt het tegen een shitload aan keys, dan kan er niet zo veel misgaan. Of tegen mijn prachtige waardevolle AUG Storm :)

[ Voor 3% gewijzigd door markdm op 24-10-2014 12:03 ]

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Heb even de moeite genomen om wat onzin de wereld uit te helpen :).
Stoffa schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 00:05:
Exec ik hoor altijd dat verkopen via Paypal not done is omdat de koper zo de transactie kan terugdraaien, en de verkoper daarmee zijn skin verliest. Was je daar niet bang voor toen je je knife verkocht?
In principe is het inderdaad not-done, tenzij je een trusted buyer kan vinden. Iemand die voldoet aan bepaalde eisen, zoals een goede reputatie thread op een forum waar hij de negatieve comments niet kan deleten. Ik was er niet echt bang voor om gescamt te worden, al is er altijd een risico. Het ging in dat geval maar om 70 euro, dus daar valt overheen te komen.
Plainside schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 08:37:
[...]

Dit was waarschijnlijk toen je elkaar nog wel kon vertrouwen via paypal.
Maar dat ligt inmiddels jaren achter ons.
En zal me niks verbazen als hij heeft getrade met iemand die dat al 100x heeft gedaan.
Mwah, het was vorig jaar in November, dus valt mee met hoe lang het geleden is. Scammen was toen ook al aan de orde, zeker via Paypal.
iLikeNoobies schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:46:
Als de persoon die het geld gaat overmaken het verstuurd als gift dan kan die het niet terugdraaien. Uiteraard loopt die persoon dan wel weer een risico dat jij de trade niet verstuurd.
Fout. Een overboeking bij Paypal is altijd terug te draaien. Zeker wanneer de betreffende scammer het via een Creditcard overboekt naar jou en het via zijn creditcard maatschappij terug haalt. Controleer dus altijd of hij een balans heeft, hoeveel dat is en hoe hij eraan gekomen is. Een legit trader zal altijd openheid van zaken geven.
reletivity schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:07:
[...]

Comments op het profiel zeggen niets, omdat negatieve comments verwijderd kunnen worden door de accounteigenaar.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
eXec schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:00:
Teupje, add mij maar op Steam om even te babbelen. In elk geval moet je, je knife niet direct verkopen voor geld.
Thanks voor de research! :)

Advies is dus niet doen, hij heeft een pending zaak lopen over scammen.

Weer wat geleerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Voor degenen die denken dat het cheaten in CS GO wel meevalt, hier een linkje naar mijn eerste game van de dag:

steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-fxCBR-wnVYi-STvxX-rbRQo-ZXfWA

Gaat om xav. Advies is door te spoelen naar zijn CT ronde, en goed op te letten wat hij met zijn deagle en vooral AWP doet. Deze kerel heeft overigens duizenden uren speeltijd op zijn account staan. Let ook goed op waar hij zijn crosshair plaatst, voor hij zijn headshot maakt.

Met dit soort gasten zit CS GO dus echt helemaal vol: subtiel, maar wel voldoende toggelen om te zorgen dat t minimaal 16-14 wordt. Ik HAAT dit soort lui.

Ik denk overigens dat, zonder overdrijven, 3 van de 5 games die ik speel op deze manier verlopen momenteel. Het loopt echt volledig uit de hand wb cheatgebruik.

@Exec, ik voeg je ook ff toe als je dat goedvindt.

[ Voor 14% gewijzigd door Stoffa op 24-10-2014 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Stoffa schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:58:
Voor degenen die denken dat het cheaten in CS GO wel meevalt, hier een linkje naar mijn eerste game van de dag:

steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-fxCBR-wnVYi-STvxX-rbRQo-ZXfWA

Gaat om xav. Advies is door te spoelen naar zijn CT ronde, en goed op te letten wat hij met zijn deagle en vooral AWP doet. Deze kerel heeft overigens duizenden uren speeltijd op zijn account staan. Let ook goed op waar hij zijn crosshair plaatst, voor hij zijn headshot maakt.

Met dit soort gasten zit CS GO dus echt helemaal vol: subtiel, maar wel voldoende toggelen om te zorgen dat t minimaal 16-14 wordt. Ik HAAT dit soort lui.
Het linkje werkt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Moet je volgens mij ook in steam runnen weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Heeft iemand hier al ervaring met skins maken?
Ik heb namelijk het beste idee voor een skin sinds Asiimov en het is echt heel makkelijk te maken denk ik, alleen ik weet niet hoe dat zou werken. Mijn idee: Asiimov in negatief, ik vind het er echt heel badass uitzien: Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uToUMHS.jpg
Dus is er iemand die mij ermee kan helpen of het uit kan leggen?

[ Voor 11% gewijzigd door markdm op 24-10-2014 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Believe in TEH BICEPS!! !! 30 euro op VP in de tweede match tegen LDLC!

*edit.. oei.. eerste match worden ze geraped... changen of niet? :xxxx

[ Voor 34% gewijzigd door hmr op 24-10-2014 16:10 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 11:32
ik had een skin op VP.. Ging nog even de goede kant op, maar nu echt kansloos... Bots van CSGOlounge zijn offline, dus kan mn bet voor de 2e match ook niet meer plaatsen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twijfel of ik niet ff toch op LDCL moet betten..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
meen je dit serieus? gezien hoe VP net speelde ben je je geld kwijt als je niet changed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tummeke393 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:20:
meen je dit serieus? gezien hoe VP net speelde ben je je geld kwijt als je niet changed....
Comeback is real? ;) Ze werden net inderdaad overrompeld, maar jij ziet het niet gebeuren dus een win?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
hehe dat doen alleen wij :) Nee, mapkeuze is nu aan LDLC dus denk niet dat VP op hun terrein kan winnen als ze al op eigen terrein zo hard verliezen... sterker nog, als het me nog lukt zet ik deze ronde een skin van €10 op LDLC. Als ooit de bots nog online komen

[ Voor 26% gewijzigd door tummeke393 op 24-10-2014 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ere's another upset that got a very-high risky.
I can tell you already that our choice will be VP. Why?

Beause the first match that VP will be playing today is against LDLC. And they are famous of losing their first matches and then go ahead and win after that. This will definitely be the match you want to watch. VP have been stepping it up more and more lately and so have LDLC. LDLC have beaten Fnatic twice now and just keep on fighting at the top of all the best teams and they just keep improving more and more just like VP.

VP have had their time of struggle when Pasha got a baby girl. He had to go away for a while so they used michu as a stand-in instead of pasha which cause couple of problems because you lose a member of your team which equals in you not being the team you used to be. With the teamplay, communication etc.

But with pasha being back equals in the motivation, the mentality, the team morale being better and that is something that we have seen in their recent results.

And I would actually say that if we see VP play as they usually do on LAN then they will win here. They are in my opinion the stronger team. Not the team with strongest individual skill but as a team. Supportive teammembers, great teamplay, communication, quick rotations etc.

so VP Being down to 34% is just simple madness according to me so therefore OUR CHOICE will be VP here and we suggest a low bet on them
Ach #care, het geld boeit me niet zo en het zijn toch troep skins die ik verwed. :) #BELIEVE!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zooooooo close!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
Sicke match hoor. LDLC op 12-3 achter eerste helft, vervolgens 10 rondes op rij winnen, en uiteindelijk 16-14 winnen... Echt belachelijk hoe ziek LDLC vandaag speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
heeel close hmr... ik baal nu wel dat ik mn bet niet heb kunnen plaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 17:46

Niet doen.

http://forums.steamrep.co...5+36+37+38+41+42+39+52+17

Weet niet of die link werkt... ga naar steamrep.com en zoek op zijn profile id.

Twee mensen hebben een melding gemaakt, zelfde verhaal... knife voor geld.. knife weg, geen geld ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Jammer dat we getied hebben met die match :/
Ging heel goed aan het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Idd erg jammer... Daarna nog een potje gewonnen met Wh33l samen, met 3 randoms... Ging heerlijk, perfecte communcatie en gede rotatie. Verwacht je bijna niet van een random MM potje!

[ Voor 5% gewijzigd door tummeke393 op 25-10-2014 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

stond er nog verbaast van dat ik geen eens de slechtste speler was haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Nou, m'n Factory New CZ75 Chalice (€10) ingezet op LDLC tegen IBP. Gezien de matches van gister moet LDLC dat toch zeker winnen... Nu eerst maar eens de buitenlucht opzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
tummeke393 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:01:
Nou, m'n Factory New CZ75 Chalice (€10) ingezet op LDLC tegen IBP. Gezien de matches van gister moet LDLC dat toch zeker winnen... Nu eerst maar eens de buitenlucht opzoeken :)
Nou het is vrij spannend kan ik je vertellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:19
Stoffa schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 14:36:
[...]

Nou het is vrij spannend kan ik je vertellen :P
3 overtimes. 30-27 voor ibuypower.
Staat momenteel 14-4 voor ibuypower op map 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:21
rolandos582 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:55:
[...]

3 overtimes. 30-27 voor ibuypower.
Staat momenteel 14-4 voor ibuypower op map 2.
Ik ben totaal verrast dat ibp heeft gewonnen.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was net 2 min te laat met het inzetten van 40 euro op IBP omdat de bots overloaded waren :@

Overigens net een lekkere clutch op Mirage tijdens een potje met tweakers :).

YouTube: Clutch is real

[ Voor 46% gewijzigd door hmr op 25-10-2014 17:22 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
hmr schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:48:
Ik was net 2 min te laat met het inzetten van 40 euro op IBP omdat de bots overloaded waren :@

Overigens net een lekkere clutch op Mirage tijdens een potje met tweakers :).

YouTube: Clutch is real
Dat was echt een geweldige actie, alleen mooie kwaliteit opname ;). Alleen ik was zelf soms echt heel dom en slecht bezig, als ik iets beter bezig was hadden we gewonnen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582

Wat is het minimale wat je ervoor wilt? We kunnen wellicht zaken doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb cs:go op ubuntu 14.04.1, maar hoe krijg ik hem nu in het nederlands? bij eigenschappen staat die nochtans goed op nederlands.

Iemand die deze commando snapt?
You can type in the launch options -language X X = your language

Ik heb dit uit een engelstalig forum. Ik heb dit al geprobeerd:
-language X X = dutch

Edit-
Gevonden! Het is deze:
-language dutch

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2014 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Ik heb eindelijk m'n M9 Fade binnen :). Nu weer terug naar keys, ~50 keys winst in 2 weken is niet slecht dacht ik zo.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
eXec schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:30:
Ik heb eindelijk m'n M9 Fade binnen :). Nu weer terug naar keys, ~50 keys winst in 2 weken is niet slecht dacht ik zo.
% & condition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Fully faded en FN.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
eXec kun je nog eens wat verder uitweiden over trading in CS GO hier? Hoe heb je het precies aangepakt? Wat voor verdere tips kun je nog geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Netjes, via trusted dealer op csgo lounge / reddit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Stoffa schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 21:49:
eXec kun je nog eens wat verder uitweiden over trading in CS GO hier? Hoe heb je het precies aangepakt? Wat voor verdere tips kun je nog geven?
Natuurlijk, wat wil je verder weten?

Ik koop goedkope knives op (Die ik koop met keys) en die verkoop ik weer voor meer. In het begin zal het vrij langzaam gaan, maar hoe verder je bent, hoe meer winst je kunt maken per trade. Ga natuurlijk niet mijn hele strategie op straat leggen, dan snij ik mezelf in de vingers door meer concurentie. O-)

Wat wel belangrijk is, is om te weten wat de scams zijn. Gaande weg leer je ze vroegtijdig herkennen en kun je het gesprek afbreken. Verder moet je zien te onderscheiden wat phishing links zijn en dergelijken. Kijk heel erg goed uit.

Ik blokkeer standaard iedere profiel dat op private staat. Als een profiel niet op private staat, check ik of hij/zij CS:GO bezit. Als hij/zij CS:GO wel heeft, dan check ik zijn/haar inventory op valuable items. In het aller laatste geval ignore ik ze meestal, wat in eerste instantie dus ook met jou gebeurde, aangezien ik GoT nog niet had gelezen :P. In de andere gevallen block ik ze instant. Zo filter ik verre weg het meeste rotzooi uit mijn friendslist.

Edit: Oh ja, nog een tip. Mocht iemand van plan zijn om keys te kopen, koop ze via Paypal of Skrill. Zoek een reputabele verkoper via de juiste subreddit en check zijn reputatie en haal zijn hele profiel onderste boven. Die keys zijn meestal rond $1,90 daar waar ze in game $2,50 zijn. Er is overigens áltijd een risico op een scam, dus haal niet teveel in één keer en bouw een reputatie op met een aparte reputatie thread ergens.
rolandos582 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 21:54:
[...]

Netjes, via trusted dealer op csgo lounge / reddit?
Gewoon getrade op de reguliere manier voor mijn Bayonet Blue Steel BS + Stattrak M9 Blue Steel FT.

[ Voor 15% gewijzigd door eXec op 25-10-2014 22:41 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ben nu een ACE aan het renderen in AE(geen special effects en spul hoor) die zal ik later hier wel posten en zal je zien hoeveel vies geluk ik daar mee heb gehad xD

Was ook met zo'n gast aan het praten maar dat nam die helaas niet op in iedergeval mijn stem niet... moet shadowplay daar maar een keer op instellen

...Render ging verkeerd dan maar opnieuw ZUCHT

Pff na het stoeien met AE is het eindelijk gelukt, waarschijnlijk nog steeds aan het verwerken.

[ Voor 58% gewijzigd door Plainside op 26-10-2014 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Ik had van de week deze actie in een eco ronde. :)

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:40
met wat recorden jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Thanks exec, traden lijkt me een leuke bezigheid. Ga binnenkort ook eens een poging wagen, zal je tzt wel om tips vragen via Steam :)

Edit: Is deze keyseller nou legit of niet? http://www.reddit.com/r/G...ots_of_keys_w_185_paypal/

En maakt het nog uit voor welk soort keys ik ga? Of is een key een key? Ik kan me voorstellen dat mensen nog altijd die AWP Asiimov willen, en dat ik dus t beste voor die casekeys kan gaan ofzo?

[ Voor 59% gewijzigd door Stoffa op 26-10-2014 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Stoffa schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 10:59:
Thanks exec, traden lijkt me een leuke bezigheid. Ga binnenkort ook eens een poging wagen, zal je tzt wel om tips vragen via Steam :)
Prima
Seems legit op het eerste gezicht. Heb niet echt veel tijd nu om 'm onderste boven te halen, maar check ook SteamRep en google zijn SteamID64 (te vinden op SteamRep) ook even.
Stoffa schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 10:59:
En maakt het nog uit voor welk soort keys ik ga? Of is een key een key? Ik kan me voorstellen dat mensen nog altijd die AWP Asiimov willen, en dat ik dus t beste voor die casekeys kan gaan ofzo?
Een key is een key. Zijn evenveel waard en er zijn genoeg gratis keyswaps te vinden.

En als we toch bezig zijn met wat acties;

Was lekker retarded aan het no-brainen op een ander account. :9~

[ Voor 7% gewijzigd door eXec op 26-10-2014 13:29 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Wait what ... hoe kan jij nou doorzichtig zijn ???

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Iemand die een ★ StatTrak™ Karambit of een normale Karambit bezit in field tested / minimal / factory new. Lemme know, ik ben geïnteresseerd en wellicht kunnen we een deal maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 19:27
@eXec niet echt een ninja defuse meer noob enemys die te dom zijn om te poepen haha.

Net ff zelf nog wat ge-edit moest namelijk nog gebeuren. (op m'n channel staat meer)
YouTube: 3K Deagle wannies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
xeoMe schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 23:01:
@eXec niet echt een ninja defuse meer noob enemys die te dom zijn om te poepen haha.
Per definitie is het natuurlijk wel een ninja defuse. Maar alleen al het feit dat ik gewoon langs een enemy loop, die notabene op mij schiet en dan vervolgens ook de def nog voor elkaar krijg...

Moet zeggen dat het op mijn main nooit gelukt zou zijn op deze retarded manier :')... Dit waren DMGs overigens.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
eXec schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 00:31:
[...]

Per definitie is het natuurlijk wel een ninja defuse. Maar alleen al het feit dat ik gewoon langs een enemy loop, die notabene op mij schiet en dan vervolgens ook de def nog voor elkaar krijg...

Moet zeggen dat het op mijn main nooit gelukt zou zijn op deze retarded manier :')... Dit waren DMGs overigens.
Eerder boosted noobs zo te zien...

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 19:27
Plainside schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:44:
Ben nu een ACE aan het renderen in AE(geen special effects en spul hoor) die zal ik later hier wel posten en zal je zien hoeveel vies geluk ik daar mee heb gehad xD

Was ook met zo'n gast aan het praten maar dat nam die helaas niet op in iedergeval mijn stem niet... moet shadowplay daar maar een keer op instellen

...Render ging verkeerd dan maar opnieuw ZUCHT

YouTube: CS:GO Ace The most lucky Ace in CS:GO ever

Pff na het stoeien met AE is het eindelijk gelukt, waarschijnlijk nog steeds aan het verwerken.
Nog een kleine tip vergeet geen kevlar te kopen dit is echt een must zeker als je een gun hebt.
verder nog genoeg tips maar ik zou zeggen speel het hoe je wilt en met wat youtube leer je vast wat meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

xeoMe schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 08:45:
[...]

Nog een kleine tip vergeet geen kevlar te kopen dit is echt een must zeker als je een gun hebt.
verder nog genoeg tips maar ik zou zeggen speel het hoe je wilt en met wat youtube leer je vast wat meer.
Jah dat kevlar had ik al heel snel door naar 2-4 matches daarna gingen stuk beter met kev aangezien ik niet telkens met 3 shots dood was haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03

Hahaha, wát een clutch (let op de score (14-15)) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damnit.. 60 euro aan skins kwijt geraakt met high risk betting dit weekend op die FACE-it challenges :{. Gelukkig wel 160 euro wist op Real Madrid - Barca :p

[ Voor 20% gewijzigd door hmr op 27-10-2014 10:16 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

Achja, ik heb laatst mijn eerste trade verneukt door het te giften. Wist niet helemaal hoe ik zijn USP Orion moest selecteren. Dag AWP Electric hive FN, PP2000 Pulse Stattrak en Negev Terrain Stattrak... ;w

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

pryth schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:03:
[video]

pff xD
De hitboxes zijn soms inderdaad nogal apart.
Zou wel tof zijn geweest als die bij de c4 lande.
Shadowplay.
Kleine bewerking zoals lengte aanpassen in AE en verkleinen met Ripbot(google het)

[ Voor 25% gewijzigd door Plainside op 27-10-2014 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
pryth schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:03:
[video]

Hahaha wat een kluns! Zo ken ik er nog een paar :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:15

Rem

Zo, wat een game. Heerlijk.

FaceIT zitten kijken dit weekend, leuke spectator sport (Kijk ook ontzettend veel starcraft, maar begon beetje uitgekeken te raken).
8 jaar geleden was ik heel fanatiek met CS:S bezig, LAN's and everything. Na dit weekend de smaak met GO ook lekker te pakken. Vond het hele skins gebeuren in het begin maar verwarrend en het leek me wat kinderachtig, maar nu ik het een beetje begin te snappen vooral erg leuk en verslavend. Ik kon het niet laten wat sleutels te kopen om mijn cases te openen. 6 euro aan sleutels voor 80 cent aan items, tsjaa. Ga voortaan wel skins kopen en traden! ;)

Het niveau van de gemiddelde speler is wel echt heel, HEEL erg laag (tijdens kwalificatie matches in ieder geval). Gister eerste potje competitive gedaan op de_inferno. CT side: 4 man van mijn team rusht banana op, ik speel vliegende keep op A. Geeindigt op iets van 35 - 3 K/D omdat mensen echt terrible zijn. T's die met 5 ook banana op rushen maar op stairs blijven hangen zodat ik ze vanaf mid makkelijk kon picken. Af en toe direct apartments hoog in rushen zodat ik ze met zijn 5en af kon knallen terwijl ze daaronder over straat rennen, of in de gang bij apartments wachten en popflash wanneer ik ze hoorde...

Het werd pas vervelend toen een teammate van mij doorhad dat ik alle kills kreeg, en dus besloot achter me aan te rennen. Ging bijvoorbeeld als ik op de stairs stond in appartments achter me staan. . . Kan je ook zo lekker weglopen.

De paar keer dat ik dood was ook even spectaten, je weet niet wat je ziet. Twee teammates van mij liepen langs 2 tegenstanders, maar ze zagen elkaar allemaal niet. Of de 'ninja' defuse van de CT die letterlijk onder de crosshair van een T zat. . .

Het enige waar ik nog steeds geen bal van snap is het verschil tussen verschillende kwaliteiten skins. Ik snap dat een StatTrack zeldzamer/gewilder is als een non-StatTrack, maar ik bedoel de 'factory-new' en 'Slight wear' etc. kwaliteiten. Hoe zit dat?

Als er hier mensen zijn die wat teamgames spelen sluit ik graag aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
eXec schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:30:
Hoeveel keys heeft die fade je gekost? Net even je screenshot bekeken, maar denk zelf dat je een 95-100% fade hebt, al is het met hoge shaders wat moeilijker te zien. Bij mij loopt het gele ietsjes meer door. Hij is in elk geval wel krasloos, zou je zeggen is wel FN maar dat zegt toch niet zo heel veel. :/

Wat je overigens ook al aangaf, hoe groter je inventory is (al dan niet in keys) hoe makkelijker het wordt om winst te maken. Weekje of 4 terug heb ik een m9 blue steel ft overgenomen voor 60 keys (schijntje) en werkelijk waar nog geen 15 minuten later was ik hem alweer kwijt voor 82 keys. Die kerel moest er snel vanaf, omdat ie keys nodig had voor een trade en die kerel wilde zijn knife niet hebben. Kortom, was voor mij wel een quick flip. :P

Persoonlijk vind ik het trouwens jammer dat ze de market hebben aangepast, dus dat je via een item niet meer bij profiel kan komen van de verkoper. Toegegeven het is irritant i.v.m. scambots, maar grootste gedeelte van mijn trades kwamen van gasten die me toegevoegd hadden omdat ik een item te koop had staan op de market. Op deze manier heb ik tot nu toe me grootste winsten behaald per trade, in de zin van dat deze gasten vaak willen overpayen voor de item die ik duur te koop had staan (met bijv high tier stickers zoals katowice holos), dan kreeg je dus mensen die jouw item wel willen hebben maar geen zin om 1-2 euro extra te betalen op de market zelf, omdat ze dan hun eigen items eerst moeten verkopen met 15% verlies. Dus komen ze met trades waarin ze overpayen in items en ik als nog aan mijn gewenste prijs kom. :)

Traden is een leuke bezigheid als je er tijd voor hebt, anders kan het behoorlijk frustrerend zijn. :9
Grootste gedeelte aan traders hebben namelijk hetzelfde doel, meer krijgen dan je ervoor betaald. Dus dan kan een trade/discussie uitlopen op niks.
Rem schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:55:
Het enige waar ik nog steeds geen bal van snap is het verschil tussen verschillende kwaliteiten skins. Ik snap dat een StatTrack zeldzamer/gewilder is als een non-StatTrack, maar ik bedoel de 'factory-new' en 'Slight wear' etc. kwaliteiten. Hoe zit dat?
De prijs kan per item verschillen, dit kan onder andere komen zoals jezelf aangeeft door de exterior wear van de item. Overigens is Factory New niet altijd de duurste.

Voorbeeld zijn bijvoorbeeld de Glock Fade en Stattrak Glock Dragon Tattoo, beide guns zijn beschikbaar in Factory New en in Minimal Wear, toch zijn de Minimal Wears duurder dan de Factory New, dit komt omdat de Minimal Wear minder vaak gedropt is dan de FN. Dit maakt het dus exclusiever en daardoor duurder. Tevens kan ook de item category waarde bepalend zijn, zo zijn Red Items (Covert) duurder dan de blauwe items, puur omdat de red items veel minder droppen bij case openings. Zo heb je bijvoorbeeld ook items die meer waard worden, omdat ze bijvoorbeeld een unieke patroon hebben. Dit zie je vaak bij Case Hardened items, in principe zijn elke patterns voor deze items uniek, alleen sommige patterns is meer vraag naar (hoe meer blauw in je CH item des te meer het waard word). Naarmate je meer trade leer je dit min of meer vanzelf, maar het is uiteraard erg handig om iemand te kennen die je kan adviseren bij het traden. Kan je een hoop centen schelen. _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door Xant0r op 27-10-2014 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
rolandos582 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 16:46:
Iemand die een ★ StatTrak™ Karambit of een normale Karambit bezit in field tested / minimal / factory new. Lemme know, ik ben geïnteresseerd en wellicht kunnen we een deal maken.
Heb een Karambit Fade FN, mocht je interesse hebben voeg me even toe op steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Rem schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:55:
Zo, wat een game. Heerlijk.

FaceIT zitten kijken dit weekend, leuke spectator sport (Kijk ook ontzettend veel starcraft, maar begon beetje uitgekeken te raken).
8 jaar geleden was ik heel fanatiek met CS:S bezig, LAN's and everything. Na dit weekend de smaak met GO ook lekker te pakken. Vond het hele skins gebeuren in het begin maar verwarrend en het leek me wat kinderachtig, maar nu ik het een beetje begin te snappen vooral erg leuk en verslavend. Ik kon het niet laten wat sleutels te kopen om mijn cases te openen. 6 euro aan sleutels voor 80 cent aan items, tsjaa. Ga voortaan wel skins kopen en traden! ;)

Het niveau van de gemiddelde speler is wel echt heel, HEEL erg laag (tijdens kwalificatie matches in ieder geval). Gister eerste potje competitive gedaan op de_inferno. CT side: 4 man van mijn team rusht banana op, ik speel vliegende keep op A. Geeindigt op iets van 35 - 3 K/D omdat mensen echt terrible zijn. T's die met 5 ook banana op rushen maar op stairs blijven hangen zodat ik ze vanaf mid makkelijk kon picken. Af en toe direct apartments hoog in rushen zodat ik ze met zijn 5en af kon knallen terwijl ze daaronder over straat rennen, of in de gang bij apartments wachten en popflash wanneer ik ze hoorde...

Het werd pas vervelend toen een teammate van mij doorhad dat ik alle kills kreeg, en dus besloot achter me aan te rennen. Ging bijvoorbeeld als ik op de stairs stond in appartments achter me staan. . . Kan je ook zo lekker weglopen.

De paar keer dat ik dood was ook even spectaten, je weet niet wat je ziet. Twee teammates van mij liepen langs 2 tegenstanders, maar ze zagen elkaar allemaal niet. Of de 'ninja' defuse van de CT die letterlijk onder de crosshair van een T zat. . .

Als er hier mensen zijn die wat teamgames spelen sluit ik graag aan!
Ik heb wel slechte mensen tegen gekomen maar nooit zo slecht, maar misschien komt dat doordat ik een van hun ben :+ .
En bedoel je met teamgames CS: GO of ook andere? Want ik wil best wel een potje samen spelen. Ik ben wel Gold Nova 1, dus misschien is dat iets te laag voor jou.

En het verschil in waarde tussen 'factory-new' en al die verschillende wears is hoe beschadigt je wapen er uit ziet. 'factory-new' is heel glimmend en zonder krassen en 'well worn' (ofzo, weet niet of dit de juiste is) heeft veel krassen en is dof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
iLikeNoobies schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:26:
Achja, ik heb laatst mijn eerste trade verneukt door het te giften. Wist niet helemaal hoe ik zijn USP Orion moest selecteren. Dag AWP Electric hive FN, PP2000 Pulse Stattrak en Negev Terrain Stattrak... ;w
Ai dat is een pijnlijk foutje... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

markdm schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:49:
[...]

Ik heb wel slechte mensen tegen gekomen maar nooit zo slecht, maar misschien komt dat doordat ik een van hun ben :+ .
En bedoel je met teamgames CS: GO of ook andere? Want ik wil best wel een potje samen spelen. Ik ben wel Gold Nova 1, dus misschien is dat iets te laag voor jou.

En het verschil in waarde tussen 'factory-new' en al die verschillende wears is hoe beschadigt je wapen er uit ziet. 'factory-new' is heel glimmend en zonder krassen en 'well worn' (ofzo, weet niet of dit de juiste is) heeft veel krassen en is dof.
Ik bedoel inderdaad CS:GO! Ben nog behoorlijk aan het wennen aan CS:GO hoor, mis echt schoten die ik nooit zou mogen missen. Kan gewoon nog heel veel winnen door 'slimme' moves die ik automatisch nog doe vanwege mijn source ervaring!
Ik weet niet zo goed wat de rankings zijn, dus weet niet zo goed waar gold nova staat, maar het zal snel beter zijn als de teamgenoten die ik gister had meegemaakt! ;)
Xant0r schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:35:
[...]
De prijs kan per item verschillen, dit kan onder andere komen zoals jezelf aangeeft door de exterior wear van de item. Overigens is Factory New niet altijd de duurste.

Voorbeeld zijn bijvoorbeeld de Glock Fade en Stattrak Glock Dragon Tattoo, beide guns zijn beschikbaar in Factory New en in Minimal Wear, toch zijn de Minimal Wears duurder dan de Factory New, dit komt omdat de Minimal Wear minder vaak gedropt is dan de FN. Dit maakt het dus exclusiever en daardoor duurder. Tevens kan ook de item category waarde bepalend zijn, zo zijn Red Items (Covert) duurder dan de blauwe items, puur omdat de red items veel minder droppen bij case openings. Zo heb je bijvoorbeeld ook items die meer waard worden, omdat ze bijvoorbeeld een unieke patroon hebben. Dit zie je vaak bij Case Hardened items, in principe zijn elke patterns voor deze items uniek, alleen sommige patterns is meer vraag naar (hoe meer blauw in je CH item des te meer het waard word). Naarmate je meer trade leer je dit min of meer vanzelf, maar het is uiteraard erg handig om iemand te kennen die je kan adviseren bij het traden. Kan je een hoop centen schelen. _/-\o_
Hartelijk bedankt, is duidelijk zo. Ging er eigenlijk vanuit dat iedere skin met dezelfde naam en kwaliteit hetzelfde zou zijn, dus handig om te weten dat er onderling verschil in zit! :)

Nog een laatste iets wat ik even kwijt wil: de CZ75 is zo belachelijk sterk, zeker icm. een AWP. Vroegah moest je als awp-er hopen dat als je iemand voor je had staan dat je trigger-reflex een beetje lucky was en hem zou raken, nu switch je naar je mini-M4 en doe je close-ranged meer damage dan de meeste SMG's en rifles! :/ Ben wat aan het oefenen geweest in pubs met alleen de CZ75 en ik vind hem echt te lekker schieten!

[ Voor 42% gewijzigd door Rem op 27-10-2014 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rem schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:58:
[...]

Nog een laatste iets wat ik even kwijt wil: de CZ75 is zo belachelijk sterk, zeker icm. een AWP. Vroegah moest je als awp-er hopen dat als je iemand voor je had staan dat je trigger-reflex een beetje lucky was en hem zou raken, nu switch je naar je mini-M4 en doe je close-ranged meer damage dan de meeste SMG's en rifles! :/ Ben wat aan het oefenen geweest in pubs met alleen de CZ75 en ik vind hem echt te lekker schieten!
Heb wel het idee dat andere mensen er sneller mee schieten dan ik :S

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

hmr schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:15:
[...]

Heb wel het idee dat andere mensen er sneller mee schieten dan ik :S
Je weet dat hij full-auto is toch? 0.o
Gewoon je muisknop ingedrukt houden! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
TheAnthonyNL schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 06:19:
[...]

Eerder boosted noobs zo te zien...
DMG varieert van noobs tot relatief goede spelers die gewoon pech hebben met de ranking. Dit waren de noobs, dat dan weer wel. Neemt natuurlijk niet weg dat zo een ninja eigenlijk niet kan. De ninja was gered door mijn maatje die, die enemy nog aan het taggen was terwijl die onderweg was naar mij. Daardoor heb ik de defuse nog weten te halen. :9

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rem schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:24:
[...]

Je weet dat hij full-auto is toch? 0.o
Gewoon je muisknop ingedrukt houden! :P
Ga ik dan met mijn Master Guardian rank ... whahahaha! Ik was elke keer maar aan het klikken...

m.a.w. NOOOOOB.

Ik ga vanavond all-in op de weddenschap die het meest logisch is, maar wel nog wat oplevert.. Dat wordt zo'n 50 euro op een pot.. Moet even weer een redelijke pool krijgen om mee te wedden... En anders hou ik er mee op ;)

[ Voor 28% gewijzigd door hmr op 27-10-2014 14:51 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

hmr schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:49:
[...]

Ga ik dan met mijn Master Guardian rank ... whahahaha! Ik was elke keer maar aan het klikken...

m.a.w. NOOOOOB.

Ik ga vanavond all-in op de weddenschap die het meest logisch is, maar wel nog wat oplevert.. Dat wordt zo'n 50 euro op een pot.. Moet even weer een redelijke pool krijgen om mee te wedden... En anders hou ik er mee op ;)
Je mag ze ook gewoon aan mij geven hoor! ;)
Heb ik ook wat om mee te beginnen. De 80 cent aan items die ik uit mijn 6eu aan keys had gehaald schoot niet erg op! :x

Beste bang-for-buck is keys kopen en goede trades uitzoeken op csgolounge denk ik? (Ja of een case openmaken en een knife vinden, i get it. . .)

Also; ik lees heel veel verschillende verhalen over de dropcaps per week. Wat is het nou? max 4 per week, max 2 per dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
[...]

Hoeveel keys heeft die fade je gekost? Net even je screenshot bekeken, maar denk zelf dat je een 95-100% fade hebt, al is het met hoge shaders wat moeilijker te zien. Bij mij loopt het gele ietsjes meer door. Hij is in elk geval wel krasloos, zou je zeggen is wel FN maar dat zegt toch niet zo heel veel. :/
Deze heeft mij bij elkaar 180 keys gekost en kan zeker 220 keys opleveren. Voor Lounge begrippen is 'ie "fully faded", al werd ie aan mij verkocht als 95% fade. Heb diverse Fades vergeleken die zijn verkocht als "fully faded" en die waren precies hetzelfde als de mijne. Zelfs op de GOT reddit wordt deze variant als "fully faded" verkocht, dus dan zit er voor mij niets anders op dan hetzelfde te doen. Er zijn overigens inderdaad betere fades te krijgen, maar die zijn truly 100% full faded. Ik zit er één stapje onder zeg maar.

FN kan er overigens soms minder uit zien dan MW. Heel raar, maar toch waar. Op de mijne zit overigens wel een krasje aan de snijkant volgens mij, verder niks gezien voor zover ik daarop heb gelet.
[...]
Wat je overigens ook al aangaf, hoe groter je inventory is (al dan niet in keys) hoe makkelijker het wordt om winst te maken. Weekje of 4 terug heb ik een m9 blue steel ft overgenomen voor 60 keys (schijntje) en werkelijk waar nog geen 15 minuten later was ik hem alweer kwijt voor 82 keys. Die kerel moest er snel vanaf, omdat ie keys nodig had voor een trade en die kerel wilde zijn knife niet hebben. Kortom, was voor mij wel een quick flip. :P
Zo heb ik inderdaad ook een hele boel goede deals gemaakt. Truuk is om er op tijd bij te zijn! Klinkt heel gek overigens, maar scammers willen heel snel af van hun hete messen, ook die kun je spotgoedkoop overnemen. Veruit de meeste quicksells zijn scammers. Het is heel lullig dat je een scammer helpt om aan zijn geld te komen, maar als jij het niet doet, doet een ander die easy winst wel pakken, dus je moet eigenlijk wel.
[...]

Persoonlijk vind ik het trouwens jammer dat ze de market hebben aangepast, dus dat je via een item niet meer bij profiel kan komen van de verkoper. Toegegeven het is irritant i.v.m. scambots, maar grootste gedeelte van mijn trades kwamen van gasten die me toegevoegd hadden omdat ik een item te koop had staan op de market. Op deze manier heb ik tot nu toe me grootste winsten behaald per trade, in de zin van dat deze gasten vaak willen overpayen voor de item die ik duur te koop had staan (met bijv high tier stickers zoals katowice holos), dan kreeg je dus mensen die jouw item wel willen hebben maar geen zin om 1-2 euro extra te betalen op de market zelf, omdat ze dan hun eigen items eerst moeten verkopen met 15% verlies. Dus komen ze met trades waarin ze overpayen in items en ik als nog aan mijn gewenste prijs kom. :)
Nooit echt gebruik gemaakt van de market op die manier.
[...]
Traden is een leuke bezigheid als je er tijd voor hebt, anders kan het behoorlijk frustrerend zijn. :9
Grootste gedeelte aan traders hebben namelijk hetzelfde doel, meer krijgen dan je ervoor betaald. Dus dan kan een trade/discussie uitlopen op niks.
Klopt helemaal!! Gewoon geduldig blijven, dan lukt het je wel. Zeker als je een gewilde item hebt, waar mensen voor willen overpayen omdat het hun droom item is bijvoorbeeld. Gewoon wachten op de juiste persoon.
Rem schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:53:
[...]
Also; ik lees heel veel verschillende verhalen over de dropcaps per week. Wat is het nou? max 4 per week, max 2 per dag?
4 per week, ongeveer. Tenzij er een operation aan de gang is, dan komen er 2 - aan de operation gelinkte drops bij.

[ Voor 84% gewijzigd door eXec op 27-10-2014 14:59 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh. Heb me net laten verleiden door iemand die mij iedere ronde tijdens spawn teamattackte met een pistol. Het is een onschuldig iets (-6hp), maar wel bloedirritant.

Hoe zit dat dan precies? Want ik heb hem daarna twee keer tot low HP geknalt. Bij de tweede keer werd ik dus gebanned voor 24 uur. Waarom hij niet en ik wel? Heeft dat dan puur met de toegebrachte damage te maken?

(het is waarschijnlijk 24 uur ipv 2 uur omdat ik gisterenavond door omstandigheden een game moest verlaten)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2014 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
hmr schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:49:
[...]

:o :D nice hmr!

Ik denk dat ik maar kap met m'n bets voorlopig... Alleen maar pech gehad nog.. Bet ik op de obvious win dan verliezen ze... Bet ik op de underdog, verliezen die uiteraard ook...

Ik wacht wel weer even tot ik teveel 4 cent items heb, dan zet ik die wel weer een keer in op een leuke underdog ofzo. Die verloren CZ75 doet toch een beetje pijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Kan ik vragen waar je die bets maakt? lijkt me wel grappig om te proberen alleen heb ik geen skins n shit om te betten.
wel geen die wat waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
CSGOlounge... Kun je gewoon je drops inzetten, zolang het wapens zijn. Inloggen met je steam account en dan komt een Bot ze traden als je je bet geplaatst hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Rem schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:58:
Ik vind hem ook heel goed en fijn om naast mijn awp te gebruiken. Alleen hij heeft maar 24 kogels en die heb je er snel doorheen, wat dan wel weer eerlijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
eXec schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:58:
[...]

Deze heeft mij bij elkaar 180 keys gekost en kan zeker 220 keys opleveren. Voor Lounge begrippen is 'ie "fully faded", al werd ie aan mij verkocht als 95% fade. Heb diverse Fades vergeleken die zijn verkocht als "fully faded" en die waren precies hetzelfde als de mijne. Zelfs op de GOT reddit wordt deze variant als "fully faded" verkocht, dus dan zit er voor mij niets anders op dan hetzelfde te doen. Er zijn overigens inderdaad betere fades te krijgen, maar die zijn truly 100% full faded. Ik zit er één stapje onder zeg maar.

FN kan er overigens soms minder uit zien dan MW. Heel raar, maar toch waar. Op de mijne zit overigens wel een krasje aan de snijkant volgens mij, verder niks gezien voor zover ik daarop heb gelet.

[...]

Zo heb ik inderdaad ook een hele boel goede deals gemaakt. Truuk is om er op tijd bij te zijn! Klinkt heel gek overigens, maar scammers willen heel snel af van hun hete messen, ook die kun je spotgoedkoop overnemen. Veruit de meeste quicksells zijn scammers. Het is heel lullig dat je een scammer helpt om aan zijn geld te komen, maar als jij het niet doet, doet een ander die easy winst wel pakken, dus je moet eigenlijk wel.

[...]

Nooit echt gebruik gemaakt van de market op die manier.

[...]

Klopt helemaal!! Gewoon geduldig blijven, dan lukt het je wel. Zeker als je een gewilde item hebt, waar mensen voor willen overpayen omdat het hun droom item is bijvoorbeeld. Gewoon wachten op de juiste persoon.

[...]

4 per week, ongeveer. Tenzij er een operation aan de gang is, dan komen er 2 - aan de operation gelinkte drops bij.
Haha inderdaad ja, maar bij CSGOLounge zit ook wel heel wat tuig hoor nondeju. Een 20% blauwe CH knife is daar al gelijk 70% blue. Had er laatst ééntje die lachte ik uit vanwege zijn lowball offer, gelijk zijn vrienden me laten -reppen :/. Nou hecht ik er niet zo heel veel waarde aan, maar was wel allemaal legit rep en niet van die beggers die rep4rep doen. :+

Hier trouwens die van mij, wilde eerder al posten ter vergelijking alleen netwerk waar ik me op bevond had schijt aan steam....

http://cloud-4.steampower...980D4F86DC97844A0A14E462/

En inderdaad is geduld een schone zaak, meeste items die ik nu zelf heb zijn niet voor trade en als ik iets anders wil hebben dan maak ik meestal gebruik van m'n bet items aangezien ik die wel kan missen (anders moet je uiteraard niet betten :-)). Zo kan ik dus gerust een week wachten tot ik een keer reactie krijg, maar op deze manier heb je de 99 lowballers gehad en komt de gouden 100 vanzelf voor bij. Ik trade in principe alleen als ik er zelf op vooruit ga, in elk geval wel met randoms. Vrienden en bekenden wil ik nog wel eens uit de brand helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

markdm schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:19:
[...]

Ik vind hem ook heel goed en fijn om naast mijn awp te gebruiken. Alleen hij heeft maar 24 kogels en die heb je er snel doorheen, wat dan wel weer eerlijk is.
Met 24 kogels moet je toch echt wel een paar kills hebben als je die leeg op krijgt! ;) Maak maar zelden mee dat hij leeg raakt als ik hem naast AWP gebruik. Als ik hem alleen gebruikte zonder andere gun om te oefenen moest ik hem nog wel eens switchen, maar met 24 kogels die zoveel damage doen hoor je da necht minimaal 2 kills te hebben imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen weekend iets bizars gehad. Zat in een team met 4 random nederlanders. 2 daarvan waren vrienden van elkaar, een 3e was random, en ik + natuurlijk 1 rus.
Maar zouden ze bij Valve dan echt iets aan het verbeteren zijn met regiocode?
Want dit was wel een van de leukste potjes die ik ooit heb gehad :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2014 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reletivity
  • Laatst online: 23-08-2021
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:47:
Afgelopen weekend iets bizars gehad. Zat in een team met 4 nederlanders. 2 daarvan waren vrienden, een 3e was random, en ik + natuurlijk 1 rus.
Maar zouden ze bij Valve dan echt iets aan het verbeteren zijn met regiocode?
Want dit was wel een van de leukste potjes die ik ooit heb gehad :+
Heb zelf veel CoD1 gespeeld, en dan in MM CS:GO een oud CoD1 speler waar je jaren mee hebt gespeeld tegenkomen voelt wel goed ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En we gaan weer yolo mode, voor de betters onder ons.

* hmr is ALL-IN op een spaanse underdog waarvan ik me god niet weet waarom.

Wish me luck!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
hmr schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:08:

Wish me luck!
* rubs some luck on hmr and pray for good stuff *

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Ik ben met je mee hmr :) Toch maar een troep skin op MC gezet. Hopelijk jinx ik je bet niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Is er ergens iets van een guide die de waardes van knives icm hun patronen en wear niveaus uitlegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
^ Niet dat ik weet. Het is vooral wat je ervoor wil geven. Overigens altijd goed om andere Buyouts te checken en rond te neuzen voor hoeveel andere knives zijn verkocht en in welke combinatie van pattern/wear. Grootste deel van die prijzen zijn over het algemeen toch uit de duim gezogen IMO. Het is maar wat de gek ervoor geeft...

Een real life knife is veel goedkoper dan een paar pixels op je scherm... Een Stattrak M9 Bayonet Crimson Web Factory New leverde $24.000 op... Daar heb je een nieuwe auto voor. En dat voor slechts een paar pixels op je scherm.. Yay.

[ Voor 32% gewijzigd door eXec op 27-10-2014 19:29 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Random heel erg random gameplay en gewoon shenanigans die ik zojuist in CS:GO had XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

tummeke393 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 19:12:
Ik ben met je mee hmr :) Toch maar een troep skin op MC gezet. Hopelijk jinx ik je bet niet :P
hmr schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:08:

Wish me luck!
Gefeliciteerd! ;)
Had zelf ook een whopping 16 cent ingezet, dus dat is weer mooie winst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Nou hmr show us your winnings :D. Hehe vandaag maar weer op belarus betten :) vorige keer wonnen ze dik van finland (even tho het maar best of one was...)

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-09 09:52
Stoffa schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 19:25:
Is er ergens iets van een guide die de waardes van knives icm hun patronen en wear niveaus uitlegt?
Ja die zijn er. Even snel gegoogled en dit is een eerste hit die wat uitlegt: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=247406953

Zoek anders even op CS GO knife pattern ofzo. Vast meer te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Rem schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 06:45:
[...]

[...]

Gefeliciteerd! ;)
Had zelf ook een whopping 16 cent ingezet, dus dat is weer mooie winst!
Dat was nog best spannend voor zover ik het heb gezien! :) Vanavond ook maar Belarus met een kleine bet.. Misschien systematisch toch eens de underdog pakken, lijkt beter uit te pakken dan af en toe de gedoodverfde winnaar pakken met een grotere bet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het was rete spannend.... eerste map ging MS er hard af. Tweede map was het een spanking van jewelste.. derde map stonden ze 15-9 voor en toen werd het overtime.

Toen heb ik maar mijn compu uitgedaan, want er moet vandaag gewoon gewerkt worden.

Ik ben blij dat ze gewonnen hebben!

Winnings:

M4A1-S (FT) Cyrex
AK-47 (FN) Predator
ST Galil AR (MW) | Orange DDPAT
STICKER | Team Dignitas | Katowice 2014
Dual Berettas (MW) Marina
Galil AR (FT) Sandstorm

total value = 89,21

Ik moet eens opzoek naar een leuke knife waarmee ik die trade spelletjes van jullie kan beginnen :) heb nu een aardig kapitaal om mee te gaan traden.

[ Voor 13% gewijzigd door hmr op 28-10-2014 09:45 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Meh, kleine bet op Belarus gedaan. Twijfel al meteen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pryth schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:16:
Meh, kleine bet op Belarus gedaan. Twijfel al meteen :p
Ik ga voor 25 euro op belarus denk ik..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:19:
[...]

Ik ga voor 25 euro op belarus denk ik..
Belarus heeft 2 matches gewonnen en 2 verloren in group stages , Finland 4 gewonnen en 1 verloren.
http://kniferound.net/wik...uropean_Championship_2014

Zou dan op Finland inzetten als ik de resultaten zo zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Risico is te groot om op finland te betten. Veel risico voor een kleine payout itt. Belarus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Risico voor deze game is sowieso groot.

Het is een ESEC game dus een throw voor de ods of een DDOS liggen op de loer. Daarnaast heeft pryth gelijk en is het niet waard om een risico te lopen op Finland doordat de payout te weinig is voor het risico.

Dit allen meegenomen ga ik voor een medium bet op de underdog, omdat het m.i. meer een 50/50 wedstrijd is en ik wel van een gokje houdt.

Overigens heb ik met deze strategie tijdens het afgelopen faceit weekend flink verloren :P. Maar MC heeft me er weer bovenop geholpen!

:)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
pryth schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:37:
Risico is te groot om op finland te betten. Veel risico voor een kleine payout itt. Belarus.
Dat... De payout ratio voor de te verwachten winnaar is vaak veel te laag. Dan liever iets meer risico en een hogere payout. Stelt je ook nog eens beter in staat die goedkope troep skins in te zetten ipv de wat meer gewaardeerde spullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
http://www.reddit.com/r/csgobetting

Handige sub-reddit waar elke wedstrijd besproken wordt. Feiten, inzichten en statistieken helpen je daar om je eigen mening te vormen/onderbouwen!

Edit: De odds lopen lekker op. 1:3,18 al.

Edit2: Ook een kleine bet op es4x geplaatst; Ben benieuwd.

[ Voor 21% gewijzigd door EG Mike op 28-10-2014 13:33 ]

Pagina: 1 ... 43 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic