[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.899 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TehHermit
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08 17:02
5$ bet gedaan op Belarus, die kunnen de game wel pakken geloof ik.

Overigens een paar handige links.
http://csgobackpack.net/bethistory.php (om je winst te calculeren)
http://csgobackpack.net (hoeveel je inventory waard is)
https://chrome.google.com...ehciedbcidabdglnnihcncbml (CSGO Lounge Assistant, om je wat meer features te geven)

En bij /r/csgobetting moet je ook niet alles geloven wat ze daar zeggen en ook zelf onderzoeken want sommigen liegen daar om de odds te veranderen en meer winst te maken voor hunzelf.

Edit: Urls gewijzigd, bedankt :>

Edit2: Bij deze ook mijn backpack
Afbeeldingslocatie: http://csgobackpack.net/screenshot/k2mf6j1.png
:+ Don't say anything.

[ Voor 12% gewijzigd door TehHermit op 28-10-2014 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Pas je URLs ff goed aan :)
TehHermit schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:34:
En bij /r/csgobetting moet je ook niet alles geloven wat ze daar zeggen en ook zelf onderzoeken want sommigen liegen daar om de odds te veranderen en meer winst te maken voor hunzelf.
Daarom zei ik ook dat je het alleen moest gebruiken om je mening te vormen rond de feiten en statistieken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pryth schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:13:
http://www.reddit.com/r/csgobetting

Handige sub-reddit waar elke wedstrijd besproken wordt. Feiten, inzichten en statistieken helpen je daar om je eigen mening te vormen/onderbouwen!

Edit: De odds lopen lekker op. 1:3,18 al.

Edit2: Ook een kleine bet op es4x geplaatst; Ben benieuwd.
Voor 25,- op es4x en 25,- op Belarus!

Potential rewards: 88.92 en 73.82

#Believe people! O-) O-) O-)

[ Voor 3% gewijzigd door hmr op 28-10-2014 17:17 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aekaz
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-08 00:42
30 minute cooldown omdat m'n team met 3 polen niet communicaten. Ik zeg er iets van en word 5 ronden op rij gegrieft naar 50 hp. Ik doe niets, ronde 6 kill ik er 1 omdat ik het zat ben en krijg ik een 30 minute cooldown voor griefing en zij kunnen vrolijk door spelen. Geweldig systeem volvo.

Matchmaking is de laatste 2 dagen zo belachelijk frustrerend met dit soort zielige typetjes die letterlijk niets typen/callen/whatever en griefen als je er iets van zegt.

Meer mensen met dit soort geweldige verhalen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-09 12:37

Plainside

I browse when I'm at work

Pff 2 games nodig om een rank te krijgen.
Vandaag ook met een Smurf Gold Deagle(?) gespeeld nou dat is gewoon OP bij norank/silver xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 22:56
En voor het eerste keer iets geruild! En meteen mijn inzet verdrievoudigt, van 5 naar 15 cent oOo . Er is net ook een wonder gebeurt, twee random drops meteen achter elkaar. Normaal krijg ik er maar 3 per week ofzo.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 11:32
Nou, dat ging lekker vanavond... :( 2 keer dik verloren op Inferno. En daarna 2 vage pro teams met bijna alleen maar headshots en wel érg snelle rotations... En dat op Nova niveau. Niet helemaal geloofwaardig, iets klopte er niet. Al speelden we zelf ook niet echt top.

Als dit zo door gaat change ik mn nick maar naar road2silver denk ik...

[ Voor 85% gewijzigd door tummeke393 op 28-10-2014 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist inderdaad met 5 gasten van hier gespeeld, 3 rondes op rij finaal ingemaakt door zelfde of zelfs lagere ranks.

Heel sick... We hadden gewoon net gecommuniceerd en goed overleg, maar was geen beginnnen aan. Heb slechtere potjes gespeeld en gewonnen hoor!

Desalniettemin een leuke avond.

Van GN2 naar GN1 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Een hele slechte streak! Kan volgende keer alleen maar beter gaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Ik ook van GN 2 naar GN1.
Ben niet snel van roepen hacks dit en dat maar de laatste pot op Dust had ik dat gevoel wel.
Ene keer raakte ze echt alles en daarna werd het weer iets minder enz.
Soort van zelfde verhaal wat ik van de week of afgelopen weekend hier gelezen heb.

Op Mirage waren we gewoon slecht en wie weet waren we op alle 3 de maps gewoon beroerd ;-)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:( RIP skins.. daar ging mijn winst van gister weer bijna :P. (50 van de 85 verloren :s)

*ik doe het er ook wel een beetje om, de hele tijd op de underdog wedden...

[ Voor 48% gewijzigd door hmr op 29-10-2014 00:30 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-09 14:08
Iemand anders problemen met het inloggen op CSGOLounge? Ik word simpelweg geredirect naar de mainpage zonder ingelogd te zijn...

[ Voor 10% gewijzigd door eXec op 29-10-2014 00:34 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

teupje schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 00:11:
Ik ook van GN 2 naar GN1.
Ben niet snel van roepen hacks dit en dat maar de laatste pot op Dust had ik dat gevoel wel.
Ene keer raakte ze echt alles en daarna werd het weer iets minder enz.
Soort van zelfde verhaal wat ik van de week of afgelopen weekend hier gelezen heb.

Op Mirage waren we gewoon slecht en wie weet waren we op alle 3 de maps gewoon beroerd ;-)
Hackers zijn zeer irritant gister avond de eerste 2 matches die ik speelde 2 hackers.
Had m'n CS:GO mood alweer verpest zo'n beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

hmr schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 00:12:
:( RIP skins.. daar ging mijn winst van gister weer bijna :P. (50 van de 85 verloren :s)

*ik doe het er ook wel een beetje om, de hele tijd op de underdog wedden...
Esex vs Dat is voor mij goed uitgevallen. Of althans, wat simpele skins gewonnen. Finland tegen Belarus heb ik ook op verloren.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hackers zijn er niet altijd he. Afgelopen weekend ben ik ook paar keer voor HAX uitgemaakt. Vraag mij alleen af wat er gebeurt als iemand dat dus report aan valve. Wordt er dan gekeken naar het aantal keer dat iemand is gereport? of wordt er daadwerkelijk naar stats oid gekeken? Wil niet dat ik dadelijk onterecht een ban krijg.

En als jullie denken dat iemand echt hax gebruikt dan moet je maar ff dat potje terugkijken en objectief kijken of de kills daadwerklijk met hax zijn gemaakt. Is vaak redelijk snel te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:21
iLikeNoobies schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:36:
[...]

Esex vs Dat is voor mij goed uitgevallen. Of althans, wat simpele skins gewonnen. Finland tegen Belarus heb ik ook op verloren.
Eerste match was veelbelovend van finland tegen belarus... helaas mocht het op die andere 2 maps niet baten... beetje raar leek wel of ze juist expres verliezen.

Maargoed zon beetje $5 aan skins verloren afgelopen week :S, beetje jammer...

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kimi-Alonso schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 00:00:
Een hele slechte streak! Kan volgende keer alleen maar beter gaan :/
Ik was er gewoon niet meer om te carry-en ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Zijn er mensen die vanavond nog gaan spelen?
Heb nu ook de juiste TAG om te herkend te worden.
Moet alleen nog een keer iemand van tweakers random tegenkomen in een match omdat me dat wel grappig lijkt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:41:
Vraag mij alleen af wat er gebeurt als iemand dat dus report aan valve. Wordt er dan gekeken naar het aantal keer dat iemand is gereport? of wordt er daadwerkelijk naar stats oid gekeken? Wil niet dat ik dadelijk onterecht een ban krijg.
Dít gebeurt er met reports: http://blog.counter-strike.net/index.php/overwatch/

Het is (naast auto-detectie) vooral gebaseerd op de community. Wordt jij gereport door meerdere mensen, kom je op de 'overwatch' lijst. De 'overwatchers' gaan je demo's bekijken van de betreffende matches, en bij genoeg flags (reports) van hen, gaat Valve er nog eens kritisch overheen en kan je een ban krijgen.

Op deze manier worden de false-positives er al door de community uit gefilterd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:37
Weet iemand hoe je een QS spot op csgolounge? Beetje een noobvraag denk ik, maar voor mij is iedere trade gewoon een icoontje zonder verdere uitleg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rem schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 06:45:
[...]

[...]

Gefeliciteerd! ;)
Had zelf ook een whopping 16 cent ingezet, dus dat is weer mooie winst!
Wat een hackers match was dat ... het viel zo hard op dat er dingen waren die totaal niet klopten ... crosshair locken door heavenglass vanop silo enzovoort.

Ze hebben me ook een mooie skin opgebracht maar vond het toch echt maar een laffe match ... En zeker en vooral dat de shoutcasters & admins gewoon deden dat er niets aan de hand was :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-09 14:08
Stoffa schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:02:
Weet iemand hoe je een QS spot op csgolounge? Beetje een noobvraag denk ik, maar voor mij is iedere trade gewoon een icoontje zonder verdere uitleg...
Aan de omschrijving meestal....

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Aekaz schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:26:
30 minute cooldown omdat m'n team met 3 polen niet communicaten. Ik zeg er iets van en word 5 ronden op rij gegrieft naar 50 hp. Ik doe niets, ronde 6 kill ik er 1 omdat ik het zat ben en krijg ik een 30 minute cooldown voor griefing en zij kunnen vrolijk door spelen. Geweldig systeem volvo.
Teamkill NOOIT in de eerste paar seconden van een nieuwe ronde, wacht altijd 10 a 20 seconden voordat je dit gaat doen. Als je dit wel doet in de eerste 10 seconden doet dan krijg je insta time out. Spreek niet uit ervaring hoor :+
Het beste is natuurlijk nog om dit gewoon te negeren en net doen alsof er niks aan de hand is.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die nog wil ruilen met wapens? steam: MGNL84
en weet iemand waar ik goedkoop aan keys kan komen? Marketplace is me te duur ^^

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2014 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
eXec schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:38:
[...]

Aan de omschrijving meestal....
Ah ok, blijkbaar zie ik alleen trades waar niemand er verdere info bij zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Voor vanavond maar weer een kleine bet op K1CK. Odds zijn best goed, en het is een BO1 dus who knows!

De MC match laat ik maar even voor wat het is na al die praat over hacken met de vorige match...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tummeke393 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:07:
Voor vanavond maar weer een kleine bet op K1CK. Odds zijn best goed, en het is een BO1 dus who knows!

De MC match laat ik maar even voor wat het is na al die praat over hacken met de vorige match...
Ik ga voor $67 mee op K1CK ;w !

Overigens benadruk ik nogmaals dat ik het echt zie als wedden :P en het wel leuk vind. Ben begonnen met het kopen van een AWP redline en vanuit die investering wat skins gaan verwedden! :D Het vliegt heen en weer de waarde van mijn inventory :p maar als ik deze bet win dan koop ik een coole knife en wat skins voor alle meest gebruikte guns en dan houdt ik ermee op :D

[ Voor 34% gewijzigd door hmr op 29-10-2014 17:37 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:44
hmr schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:26:
[...]

Ik ga voor $67 mee op K1CK ;w !

Overigens benadruk ik nogmaals dat ik het echt zie als wedden :P en het wel leuk vind. Ben begonnen met het kopen van een AWP redline en vanuit die investering wat skins gaan verwedden! :D Het vliegt heen en weer de waarde van mijn inventory :p maar als ik deze bet win dan koop ik een coole knife en wat skins voor alle meest gebruikte guns en dan houdt ik ermee op :D
RIP vorige week tegen 4 members van K1CK gespeeld wat een naabs waren dat haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

Iemand zin om te spelen? Ik irriteer me steeds meer aan random competitive... Mijn steam is: HighTim3s

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

net een game gespeeld met de tweakers.
vond ik dit nog wel ff grappig:
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=333693268
Smurfs...

[ Voor 3% gewijzigd door Plainside op 29-10-2014 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Plainside schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 22:30:
Smurfs...
Ik keek even een paar rondes mee en 3 van hun hadden maar rond de 50 uur gespeeld. Ook leuk dat ze allemaal *** dure skins hadden en geweldige aim hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
markdm schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 22:44:
[...]

Ik keek even een paar rondes mee en 3 van hun hadden maar rond de 50 uur gespeeld. Ook leuk dat ze allemaal *** dure skins hadden en geweldige aim hadden.
Hoeft niet veel te zeggen... je kan ook een oud speler zijn van 1.6 en de basic heel goed kennen!

Het was ook te mooi om waar te zijn .... nu nog maar 5 dollar aan skins over :) 80 dollar verloren met high risk bets in 3 dagen.

[ Voor 15% gewijzigd door hmr op 30-10-2014 10:37 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

hmr schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:56:
[...]

Het was ook te mooi om waar te zijn .... nu nog maar 5 dollar aan skins over :) 80 dollar verloren met high risk bets in 3 dagen.
Zelf zou ik ook nooit hoge value plaatsen op een team wat minder dan 30% kans heeft om te winnen. Ik snap dat je graag voor het 'grote geld' wil, maar meestal ben je je skins gewoon kwijt. Als je op een team bet die 30% of minder heeft, zou ik altijd een low bet doen (10 euro oid). Je winst is dan toch veel meer. Als je veel meer wilt inzetten, denk aan ongeveer 30 euro of meer, dan kun je daarvor beter het zekere voor het onzekere nemen, en betten op een team wat 80% heeft. Je hebt dan alsnog bijvoorbeeld een 10 euro winst, waar je bijna zeker van bent.
Maar dat is iedereen zijn eigen natuurlijk :)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Die gasten zijn we al eerder tegengekomen volgens mij... Lastige pot inderdaad.

Jammer dat K1CK em niet gewonnen heeft. Eens kijken waar mn kleine bets nu weer heen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Madstorm schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:47:
[...]

Zelf zou ik ook nooit hoge value plaatsen op een team wat minder dan 30% kans heeft om te winnen. Ik snap dat je graag voor het 'grote geld' wil, maar meestal ben je je skins gewoon kwijt. Als je op een team bet die 30% of minder heeft, zou ik altijd een low bet doen (10 euro oid). Je winst is dan toch veel meer. Als je veel meer wilt inzetten, denk aan ongeveer 30 euro of meer, dan kun je daarvor beter het zekere voor het onzekere nemen, en betten op een team wat 80% heeft. Je hebt dan alsnog bijvoorbeeld een 10 euro winst, waar je bijna zeker van bent.
Maar dat is iedereen zijn eigen natuurlijk :)
I know .. :p Probleem hier is dat ik het niet zie als geld en dus wat roekelozer ben! Het maakt me ook niet zoveel uit.. koop wellicht binnenkort weer een skin voor 10 euro en ga weer wat kapitaal opbouwen met safe bets. Het gaat me meer om de lol. Vooor het geld hoef ik het niet te doen 8)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

denk dat ik maar een keer van die bets moet gaan plaatsen.
Alleen is mijn beste skin een Bengal Tiger)hou van tijgers dus deze hou ik mooi :+ ) en die ga ik dus niet plaatsen.
Ga ik mijn 1-10 cent skins well inzetten haha.
Heb nog wel een scar 20 carbon FN lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Plainside schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:00:
denk dat ik maar een keer van die bets moet gaan plaatsen.
Alleen is mijn beste skin een Bengal Tiger)hou van tijgers dus deze hou ik mooi :+ ) en die ga ik dus niet plaatsen.
Ga ik mijn 1-10 cent skins well inzetten haha.
Heb nog wel een scar 20 carbon FN lol
De scar 20 carbon is een van mijn duurste en mooiste skins :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Ik zet meestal mn troep skins in van 5 a 10 cent inderdaad.. Dat maakt me dan ook weinig uit als ik die verlies. 2x op Cloud 9 gebet weer voor nu! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Plainside schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 22:30:
Smurfs...
Wat bedoel je precies met Smurfs? Dat zijn toch spelers met een hoge rank die op een alternatief account (met lagere rank) samenspelen met vrienden, zodat de tegenstander niet een (veel) hogere rank heeft dan die vrienden?

Moet je eens naar de games en speeltijden van die gasten kijken, dat lijken me echt geen Smurf accounts:
http://steamcommunity.com...8001679267/games/?tab=all
http://steamcommunity.com...7987921576/games/?tab=all
http://steamcommunity.com...8072063026/games/?tab=all
http://steamcommunity.com...7967434116/games/?tab=all
http://steamcommunity.com...8033403288/games/?tab=all

Ik kan me voorstellen dat het vervelend is om af en toe zo ingemaakt te worden, maar je ontkomt er niet aan dat je (met een lage rank) spelers tegenkomt die (veel) beter zijn en nog wat meer moet spelen voor zij hun juiste rank hebben.

Tijdje terug ging ik met een alternatief (11 jaar oud) account CS:GO spelen, solo Competitive. De eerste games was ik flink aan het domineren en toen kreeg ik best veel gezeik van tegenstanders, dat ik wel een smurf of cheater moest zijn. Maar ik ben geen van beide en na 10 keer winnen kreeg ik de rank LEM, zo'n beetje mijn plafond als solo-speler.

Algemeen advies is dat als je serieus competitive wilt spelen en beter wilt worden, je moet focussen op je eigen (samen)spel, ipv op de tegenstander en ranks. Als je tijdens een match gaat denken dat de tegenstander cheat of een smurf is, ga je zelf echt niet beter spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Het maakt ook niet uit of een tegenstander een smurf is, want je kan er toch niets aan doen. Je moet zelf beter worden.

Het is enkel vervelend, want die spelers zaten écht veel te laag in de matchmaking. Als je ziet hoe goed hun speelde, is het onmogelijk dat ze nog in de silver ranks zaten (en 2 GN1/2) zonder opzettelijk te verliezen (om lagere ranks te behouden). Dát verpest het spelletje een beetje.

Als je één smurf(team) tegenkomt is het geen probleem, maar als je 5 van die teams op een avond tegen komt, verpest je heel je rank onterecht, waardoor je in ranks zakt en tussen silvers speelt. No offense, maar daar wordt je ook niet beter van.

EDIT: Paar euro op VP (vs LDLC) gebet. M'n inventory begint flink uit te dunnen zo, met die losses :p.

[ Voor 7% gewijzigd door EG Mike op 30-10-2014 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pryth schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:29:
Het maakt ook niet uit of een tegenstander een smurf is, want je kan er toch niets aan doen. Je moet zelf beter worden.

Het is enkel vervelend, want die spelers zaten écht veel te laag in de matchmaking. Als je ziet hoe goed hun speelde, is het onmogelijk dat ze nog in de silver ranks zaten (en 2 GN1/2) zonder opzettelijk te verliezen (om lagere ranks te behouden). Dát verpest het spelletje een beetje.

Als je één smurf(team) tegenkomt is het geen probleem, maar als je 5 van die teams op een avond tegen komt, verpest je heel je rank onterecht, waardoor je in ranks zakt en tussen silvers speelt. No offense, maar daar wordt je ook niet beter van.

EDIT: Paar euro op VP (vs LDLC) gebet. M'n inventory begint flink uit te dunnen zo, met die losses :p.
Jij neemt mij toch ook wel eens mee Mike :p :+

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Ja, ik help jou inderdaad ook aan een hogere rank. Wat hypocriet van mij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Nu maar hopen dat C9 wint van VP ... aangezien VP veel moeite had met alientech op cache xD.

Daarnaast ... smurfs i hate them for life... puur omdat ze waardeloos (trollen, teamkillen) zijn en het spel bederven voor de mensen die wel gewoon willen spelen...

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
hmr schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:56:
[...]

Jij neemt mij toch ook wel eens mee Mike :p :+
pryth schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:37:
Ja, ik help jou inderdaad ook aan een hogere rank. Wat hypocriet van mij :9
En ik dan, zonder mij zouden jullie echt helemaal niks winnen. Zonder mij zouden jullie allebei silver 2 zijn ofzo :+
#sarcasm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
markdm schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:08:
[...]

En ik dan, zonder mij zouden jullie echt helemaal niks winnen. Zonder mij zouden jullie allebei silver 2 zijn ofzo :+
#sarcasm
*STAMP STAMP*

Sorry ik hoor je niet Fail ;)

*STAMP STAMP*

Mijn eerste recovery bet gewonnen! Heb alweer een 10tje ;D had op Cloud9 ingezet... had beter die 50euro kunnen doen... ipv op K1Ck

[ Voor 17% gewijzigd door hmr op 30-10-2014 13:23 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

markdm schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:08:
[...]

De scar 20 carbon is een van mijn duurste en mooiste skins :+
vind hem geen eens zo mooi zal er een keer een bet mee maken kijken wat ik verleis/win
hmr schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:22:
[...]

*STAMP STAMP*

*STAMP STAMP*

Mijn eerste recovery bet gewonnen! Heb alweer een 10tje ;D had op Cloud9 ingezet... had beter die 50euro kunnen doen... ipv op K1Ck
Zo ging het wel gisteren ongeveer haha

[ Voor 40% gewijzigd door Plainside op 30-10-2014 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

C9 vs LDLC http://puu.sh/cweMq/8cd98d0454.png
Zal er niks aan verdienen in theorie maar wil het gewoon een keer proberen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Ik vind die bet op LDLC nu eigenlijk best gevaarlijk: als je wint, win je weinig. Het risico is echter best groot. C9 heeft net VP weggepoetst, kunnen best eens voor een stunt gaan zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Stoffa schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:31:
Ik vind die bet op LDLC nu eigenlijk best gevaarlijk: als je wint, win je weinig. Het risico is echter best groot. C9 heeft net VP weggepoetst, kunnen best eens voor een stunt gaan zorgen.
het is toch niks waard maakt me niks uit als ik verlies.
+ C9 is bijna goed in alles zo'n beetje.
Ik zal misschien de bet op C9 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Golden rule no. 1: "Never, under ANY circumstances, change an already placed bet."

Het risico is veel te groot om tegen deze odds te wedden. Als het nou een BO5 was, was het een ander verhaal, maar een BO1? Een paar geluksmomentjes kan fataal zijn voor je bet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

http://puu.sh/cwhQw/a029685a9f.png alle beetjes tellen mee haha
Zolang ik mijn Bengal tiger hou vind ik het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
hmr schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:22:
[...]

*STAMP STAMP*

*STAMP STAMP*
:(
Niet dat je geen gelijk hebt hahaha

En ik denk eraan om met sommige van mijn 5 cent skins te betten. Heeft iemand enige tips want ik weet er nog helemaal niks van af en weet ook niks van de teams.
Maar het is toch dat als je op een team team wed waarop 80% gewed is dat je dan nauwelijks iets wint? Dan kan je toch veel beter voor de underdog gaan omdat je dan een veel grotere reward krijgt, ook al is de kans kleiner?

[ Voor 24% gewijzigd door markdm op 30-10-2014 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

markdm schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:48:
[...]

:(
Niet dat je geen gelijk hebt hahaha

En ik denk eraan om met sommige van mijn 5 cent skins te betten. Heeft iemand enige tips want ik weet er nog helemaal niks van af en weet ook niks van de teams.
Maar het is toch dat als je op een team team wed waarop 80% gewed is dat je dan nauwelijks iets wint? Dan kan je toch veel beter voor de underdog gaan omdat je dan een veel grotere reward krijgt, ook al is de kans kleiner?
Just do it!

Ik heb gewoon 2 random games gekozen en daar m'n skins opgezet incl de carbonfiber FN ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:16

Hu9o

Schokkend

Plainside schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:21:
http://puu.sh/cwhQw/a029685a9f.png alle beetjes tellen mee haha
Zolang ik mijn Bengal tiger hou vind ik het best.
value van 3 cent heeft geen zin.

Er zijn maar skins van minimaal 5 cent.

Nu kan je dus enkel je inzet verliezen, of indien LDLC wint krijg je slechts je inzet terug zonder de 'winst' van 3 cent.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Zo er viel lekker te verdienen in de LDLC VP match zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
jipie, ik had op VP ingezet, jammergenoeg niet veel. Toch blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 20:19
$60 op fnatic en 60 op LDLC vs c9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Had ik nu toch maar een extra skin ingezet op VP :) Gelukkig wel veel vertrouwen in m'n volgende Cloud 9 bet nu... Misschien nog wat extra op zetten dan maar!

-edit- helaas heeft de rest van de wereld nu ook door dat Cloud 9 wel eens kon winnen van LDLC en zijn de verhoudingen wel iets ongunstiger inmiddels :(

[ Voor 33% gewijzigd door tummeke393 op 30-10-2014 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online

Rem

Je moest wel gek zijn om niet op VP te betten tegen LDLC. 22%!

Ja, ze verloren van Cloud9, en ja LDLC is supersterk geweest de laatste tijd. Maar CSGO is nog niet zo stabiel dat één team compleet kan domineren. Als je 2 top-10 teams tegen elkaar zetten is een winrate van 80% compleet irreël en was VP dus simpelweg een goede bet. Zeker met een best of 1.

Veel mensen kijken alleen maar naar wie de hoogste kans heeft om te winnen, en betten daarop. Zonder in acht te nemen wat de returns zijn. Als jij denkt dat Na'vi 3 van de 10 games tegen Fnatic wint, dan is 20% een goede odd om op Na'Vi te betten. Dus dan moet je niet op Fnatic betten met 78% odds maar op Na'Vi!

Thanks VP:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9ZzNS0V.png

[ Voor 4% gewijzigd door Rem op 30-10-2014 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/8xl8nm.png

Dit had ik vroeger nooit, nu doet iedereen aan betten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Nu online

Rem

Na'Vi is ook met een behoorlijke upset bezig zeg. . .
Jammer dat ik te laat was met betten! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oei... volgens mij ga ik weer de goede kant op... 14-5 Na'Vi - Fanatic.. en pak 29 value bij winst Na'Vi.. Als Cloud 9 ook even wint... .x;

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
En net mijn eerste twee bets gedaan. Een van 5 cent op Navi en een van 5 cent op VP, jammer dat ik niet meer ingezet heb :P
10 cent ingezet en 51 gekregen.

[ Voor 11% gewijzigd door markdm op 30-10-2014 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

aww eerste bet verloren eens zien of ik de tweede kan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thipje
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 31-07 15:39

Thipje

Consultant IT & Innovation

Plainside schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 18:16:
aww eerste bet verloren eens zien of ik de tweede kan winnen.
Het zal altijd op kansen gebaseerd blijven. :) Mijn eerste paar bets gingen ook echt superslecht maar daarna kreeg ik er (blijkbaar) gevoel voor want ik heb er al behoorlijk wat aardige skins uit gekregen :*)

NZXT S340 (Wit) - MSI Krait Gaming X370 - AMD Ryzen 5 1600 - G.Skill Trident Z RGB 16GB DDR4 - MSI Geforce GTX 1080 FE - 250GB Samsung 960 NVMe SSD - 250GB Samsung 850 EVO SSD - 120GB Kingston SSD - 1TB WD Blue HDD - 4x NZXT FN V2 White - Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

EN waarschijnlijk 2de ook verloren lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Laatst online: 20-09 19:31
Ik heb op 2 underdogs gebet in de stats. Navi en VP en beide gewonnen. Zonder veel moeite weer 100 dollar aan skins erbij.. alleen niets boeiends qua waarde.. leuke bullet rain maar die is maar 9 dollar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

MisterEagle schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 18:55:
Ik heb op 2 underdogs gebet in de stats. Navi en VP en beide gewonnen. Zonder veel moeite weer 100 dollar aan skins erbij.. alleen niets boeiends qua waarde.. leuke bullet rain maar die is maar 9 dollar
Als je van wat skins af wilt ik heb nogal een lege inventory ;)

had LDLC of C9 gewonnen? was net ff afk...
Nog een bet verloren ;-;

[ Voor 7% gewijzigd door Plainside op 30-10-2014 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Nu online

Rem

Plainside schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 19:01:
[...]

Als je van wat skins af wilt ik heb nogal een lege inventory ;)

had LDLC of C9 gewonnen? was net ff afk...
LDLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

net weer ff lekker gespeeld met tweakers Silver rank 4 na eindelijk 10 wins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
Helaas toch verloren op LDLC vs C9 :( Op één of andere manier hebben LDLC en ik maar geen goede betting ervaringen tot nu toe..

Voor nu maar weer de volgende bets (underdogs uiteraard..):
3DMax, boven Dignitas (small)
CW boven NiP (small)
CW boven HR (small/medium)

Als er hiervan 1 klopt dan heb ik m'n inzet er iig uit... Hopelijk wordt t meer dan dat ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Copenhagen Wolves? Nahh die worden gewoon afgedroogd. Ik heb vertrouwen in NIP & dignitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Vandaag is moeilijk... Ik zie niet dat de underdogs een kans maken. Misschien dat ik klein bet op CW tegen HR, maar de rest laat ik schieten. Betten op NiP en Dignitas is het risico wederom niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
rolandos582 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:32:
[afbeelding]

Dit is al zo'n beetje sinds het begin van CSGOLounge zo hoor :). Heb uit pure ellende 10$ gedoneerd om de komende maanden private bots te hebben, dit omdat ik vaak thuis kom op momenten dat betten bijna niet meer mogelijk is door de drukte. Nou houd ik altijd wat skins in me inventory, maar het wil wel eens gebeuren dat ik alle skins eruit trek om te ruilen tegen mid-high tier skins. Dan is het vervelend als je tegen zessen thuis komt en niet meer door de wachtrij heen komt en daardoor de opvolgende matches die avond ook mist.

Moet wel zeggen sinds ze al die timers hebben ingebouwd tegen bet en return queue spam de irritatie een stuk lager is geworden, maar bij mij momenteel non-existant. Altijd met 1 klik kunnen betten, tenzij natuurlijk de steaminventory eruit ligt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Je kan ook gewoon via de webbrowser traden (www.steamcommunity.com). Als je tijd hebt om op Tweakers in het CSGO topic te posten overdag, moet je ook wel ff twee minuten hebben om je bet te plaatsen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 12:42
Iemand deze avond wat tijd om te spelen?
Ben op dit moment MGE maar kan alle momenten upranken naar DMG.

Helaas speel ik 75% van de tijd solo waardoor het maar moeizaam gaat...

http://steamcommunity.com/profiles/76561197967399052

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
rolandos582 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:32:
[afbeelding]

Ik heb nog maar 2 bets gedaan en wil er nu 4 andere doen en ik krijg de hele tijd deze melding, het lukt gewoon niet om het er op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

http://puu.sh/cxnI1/f658d3c8e7.png
umm wat is dit? ik kan er niks mee word er helemaal gek van aangezien de waarde van de music kit ongeveer 5 euro is zou ik dat graag willen inzetten bij een bet maar hoe arg! xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

frye schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:08:
Iemand deze avond wat tijd om te spelen?
Ben op dit moment MGE maar kan alle momenten upranken naar DMG.

Helaas speel ik 75% van de tijd solo waardoor het maar moeizaam gaat...

http://steamcommunity.com/profiles/76561197967399052
Haha ik heb vanavond wel tijd maar ben silver 4 dus je snapt wel hoe dat zou gaan he xD

http://puu.sh/cxnSA/7cd17af8c2.png is dit een redelijke trade?
Heb zo;n gevoel dat ik of veel te veel krijg of veel te weinig xD

[ Voor 13% gewijzigd door Plainside op 31-10-2014 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Allen,

Omdat het in dit topic de laatste weken vooral gaat over het betten op wedstrijden, heb ik een aanvraag uitstaan bij de mods om toestemming te krijgen voor het openen van een apart topic voor het betten. Het bespreken van wedstrijden, op wie in te zetten en waarom, je bets en returns delen, en noem maar op. Puur om dit topic ontopic te houden, en het dus over de game zelf laten gaan ipv het betten.

Zodra ik goedkeuring heb, zal ik beginnen aan een TS. Zijn er mensen die me willen helpen met het maken (en onderhouden) van het topic? Let wel, het onderhouden zal (met tijden) best wel wat werk zijn, dus reageer alleen als je serieus wil meewerken, en niet voor 5minuten aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
@pyrth
Dan denk ik dat je dat beter kan combineren met skin trading dan :D.

[ Voor 5% gewijzigd door TheAnthonyNL op 31-10-2014 09:37 ]

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Nouja, het uitgangspunt zal betting worden, aangezien dat de meeste reacties omvat van wat ik de laatste weken zie hier. Have X -> want Y zie ik eigenlijk zelden voorbij komen, en dat mag wat mij betreft gewoon lekker hier in dit topic blijven. Weet niet wat jullie mening is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

http://puu.sh/cxo5W/3098a1f527.png
WTF? €420 voor 0,04 cent skins en boxes? nou de bengal tiger is wel wat waard haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Plainside schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:41:
http://puu.sh/cxo5W/3098a1f527.png
WTF? €420 voor 0,04 cent skins en boxes? nou de bengal tiger is wel wat waard haha.
En toch heb je er mensen bij zitten die dit gewoon accepteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

pryth schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:44:
[...]

En toch heb je er mensen bij zitten die dit gewoon accepteren..
Maar ik heb geaccepteerd :+

Nee ik heb de trade eerder geaccepteerd 3 skins er bij jeuj en die ga ik weer betten en dan hopen dat ik win hahaha.... doe ik toch niet.

[ Voor 24% gewijzigd door Plainside op 31-10-2014 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TehHermit
Plainside schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:23:
http://puu.sh/cxnI1/f658d3c8e7.png
umm wat is dit? ik kan er niks mee word er helemaal gek van aangezien de waarde van de music kit ongeveer 5 euro is zou ik dat graag willen inzetten bij een bet maar hoe arg! xD
Is niet te ruilen of verhandelbaar. Denk dat je hem eerst moet openen en krijg je een sound pack die ingame sounds zoals main menu/ronde start verandert.

http://blog.counter-strike.net/index.php/2014/10/10432/

Edit: Moet ingame inderdaad

Afbeeldingslocatie: http://i.stack.imgur.com/S8pt0.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door TehHermit op 31-10-2014 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

TehHermit schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:53:
[...]

Is niet te ruilen of verhandelbaar. Denk dat je hem eerst moet openen en krijg je een sound pack die ingame sounds zoals main menu/ronde start verandert.

http://blog.counter-strike.net/index.php/2014/10/10432/
ene hoe open je hem kan er geen optie voor vinden.
tenzij dat ingame moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Plainside schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:54:
[...]

ene hoe open je hem kan er geen optie voor vinden.
tenzij dat ingame moet...
ingame kan je hem kopen net zoals hoe je in-game keys koopt. Als je game opstart zal je dat vanzelf wel zien...

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TehHermit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

TehHermit schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:07:
[...]

Je moet toch ergens beginnen ;)
gisteren twee bets verloren telt dat ook? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TehHermit
Plainside schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:09:
[...]

gisteren twee bets verloren telt dat ook? :+
Ja :) ben nu ook op weg terug naar de top!
Zou je eigenlijk aanraden als je eenmaal wat meer hebt om stattrak en stickers te betten op underdogs en die 5-20 cent skins te gebruiken bij een trade up contract

Edit: Ez money ez lyfe
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5Z1I4iV.png

[ Voor 9% gewijzigd door TehHermit op 31-10-2014 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Titan heeft t moeilijk tegen Kabum; 9-7 nu :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

TehHermit schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:15:
[...]

Ja :) ben nu ook op weg terug naar de top!
Zou je eigenlijk aanraden als je eenmaal wat meer hebt om stattrak en stickers te betten op underdogs en die 5-20 cent skins te gebruiken bij een trade up contract
moet ik daar eerst wel aankomen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TehHermit
Maar de vraag is...wint de muis of de saber?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qqvph57.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

TehHermit schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:30:
Maar de vraag is...wint de muis of de saber?
[afbeelding]
In het echte leven Saber.... lol
Doe wat je eerste gevoel zei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Nu online

Rem

Zijn er behalve HLTV.org ook nog andere websites die match histories hebben? Ben met een statistiekenprojectje bezig, maar heb het idee dat op HLTV nogal wat matches missen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TehHermit
Rem schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:34:
Zijn er behalve HLTV.org ook nog andere websites die match histories hebben? Ben met een statistiekenprojectje bezig, maar heb het idee dat op HLTV nogal wat matches missen!
ESEA, FragIT, StarLadder, FACEIT daar zul je ook matches vinden die niet op HLTV zitten.

Edit: http://csgopher.com/ en dit.

[ Voor 4% gewijzigd door TehHermit op 31-10-2014 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

http://puu.sh/cxqnL/b4bf497069.png
Hehe ga spliten met een vriend die op HR bet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Laatst online: 25-02 14:13
Kunnen we hier niet beter het grote CS GO bet topic van maken? ;-)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Pagina: 1 ... 44 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic