http://steamcommunity.com/id/teupje/
Zijn er hier nog mensen met deze rank? Voeg me dan even toe:
http://steamcommunity.com/id/hoaxr
QFT
Ik moet vandaag 15 a 16 uur werken, ik heb het gevoel dat ik hier iets verkeerd doe
I'm an Ironman!
Ingame op 1.4 sensitivity, muis DPI op 800markdm schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:54:
Even een kort vraagje aan iedereen hier, op welke sensitivity spelen jullie? Ik speel nu op 4,5 maar ik weet niet of ik dit wel moet houden. En een tweede vraagje aan iedereen met een echte gamingmuis, gebruiken jullie de sniper knop (lagere sensitivity) vaak?
I'm an Ironman!
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
DPI 2400 met raw input aan. Ik gebruik denk ik al meer als 10 jaar een gaming muis.
Zelf speel ik met 3600 dpi en 0.5 sensitivity
Al meer dan 10 jaar mn MX518 in gebruik. Dat is nog eens kwaliteit!
[ Voor 64% gewijzigd door Momentumlol op 20-08-2014 19:22 ]
Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --
[ Voor 3% gewijzigd door Hu9o op 20-08-2014 21:58 ]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
haha die muis heb ik ook jaren gebruikt!Momentumlol schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:20:
800 dpi en 1.14 sens.
Al meer dan 10 jaar mn MX518 in gebruik. Dat is nog eens kwaliteit!
De verf van het logitech logo is eraf gesleten en kreeg eczeem op m'n palm van het metaal eronder.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Bij mij is het metaal er onder ook al een aantal jaar weggesletenHu9o schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:59:
[...]
haha die muis heb ik ook jaren gebruikt!
De verf van het logitech logo is eraf gesleten en kreeg eczeem op m'n palm van het metaal eronder.
Geen last gehad van eczeem van het metaal iig.
[ Voor 6% gewijzigd door Momentumlol op 20-08-2014 22:04 ]
steel series sensei, en die lagere dpi button heb ik in nog geen 1 game echt praktisch kunnen gebruiken
1800 en 3.09 hier.Kojoottii schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 22:58:
1800 dpi en 3.3 sens
steel series sensei, en die lagere dpi button heb ik in nog geen 1 game echt praktisch kunnen gebruiken
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Hadden gisteren meer mensen er last van dat ze niet konden connecten naar de servers?
Deadmatch via CS;GO menu deed ie niet, competitive deed die niet en ook naar de community servers connecten was een probleem.
Kreeg de melding dat er een probleem was met de connectie en of ik wel verbonden was met internet.
Aantal keren steam & CS:GO opnieuw opgestart, allemaal zonder het gewenste resultaat.
Is raar want had op de het begin van de avond nergens last van..
Gisteren ook nog 7 kistjes uitgepakt, helaas niet echt veel interessants
Gister heb ik zelf niet gespeeld, maar eergister was exact hetzelfde probleem. Ik denk dat Steam de laatste paar dagen wat loopt te klooien.tsjiller schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:45:
Goedemorgen,
Hadden gisteren meer mensen er last van dat ze niet konden connecten naar de servers?
Deadmatch via CS;GO menu deed ie niet, competitive deed die niet en ook naar de community servers connecten was een probleem.
Kreeg de melding dat er een probleem was met de connectie en of ik wel verbonden was met internet.
Aantal keren steam & CS:GO opnieuw opgestart, allemaal zonder het gewenste resultaat.
Is raar want had op de het begin van de avond nergens last van..
Jij bent gewoon een high sensivity-speler. Ik speel al jaren op low sens, het is gewoon maar wat je gewoon bent. En met high sensivity ga je nooit zo precies kunnen richten als de 'pro's' het doen.EricNL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:45:
Ik speel met 400 Dpi op Sensitivity 4 of 4,5. Wat ik vreemd vind: als je setups van de pro's gaat bekijken, spelen ze bijna allemaal met 400 dpi tussen de 1,5 en 2 sens. Wat ik me dan afvraag: hoe the f*ck draaien die gasten dan zo snel? Ik heb ook zo'n lage sens geprobeerd, maar ik moet dan echt 8 keer m'n muis op tillen en opnieuw vegen om een halve draai te maken.
Maar dat vind ik nou juist zo apart: de pro's spelen ook met hele lage sens, maar als je streams etc zit te bekijken draaien en aimen ze zo snel.Timmo70 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:25:
[...]
Jij bent gewoon een high sensivity-speler. Ik speel al jaren op low sens, het is gewoon maar wat je gewoon bent. En met high sensivity ga je nooit zo precies kunnen richten als de 'pro's' het doen.
Ik speel nu een tijdje competitive met een groepje vrienden, en eens in de zoveel tijd spelen we tegen iemand waarvan de meeste zeggen Cheat0r!!11 H4xXX! etc. etc.
Meestal zijn het gewoon hele geskillde smurfen, maar gisteravond was er toch één waar ik aan twijfelde. Heb wat dingen van de demo op Youtube gezet:
YouTube: Wallhack?
Ik ben Groot in het spel, en bij die eerste kill in het filmpje is het de eerste keer dat ik daar was gaan campen in die game. Hij kijkt ineens naar die plek en begint te schieten al vóórdat hij mij heeft gezien.
Verder nog een aantal momenten waarop hij ofwel superreflexen heeft of gewoon door de muren kan zien, en dan op 4:40 weer een onmogelijke kill aan het begin van de ronde.
Heb hem ingame gereport, wat is jullie mening? En als het een cheater was, wat kan ik nog meer doen behalve reporten?
Dit is iets wat moet wennen. In het begin heb je echt het gevoel dat het veel te langzaam gaat, maar als je er een week mee hebt gespeeld is het al normaal. Ik speel met 800 DPI en 1.4 sens, en ik begin dit al normaal te vinden, misschien zelfs wel aan de snelle kant.EricNL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:45:
Ik speel met 400 Dpi op Sensitivity 4 of 4,5. Wat ik vreemd vind: als je setups van de pro's gaat bekijken, spelen ze bijna allemaal met 400 dpi tussen de 1,5 en 2 sens. Wat ik me dan afvraag: hoe the f*ck draaien die gasten dan zo snel? Ik heb ook zo'n lage sens geprobeerd, maar ik moet dan echt 8 keer m'n muis op tillen en opnieuw vegen om een halve draai te maken.
Daarnaast is een grote muismat, en bewegingsruimte gewoon belangrijk. zodat je niet om de 10CM je muis moet optillen, maar gewoon grote slagen kunt maken.
En daarnaast, hoe sneller je je muis beweegt, hoe sneller het aimen gaat. Dus misschien beweeg jij gewoon iets langzamer met je muis, en daardoor een hogere DPI/sens nodig hebt.
[ Voor 9% gewijzigd door Madstorm op 21-08-2014 10:33 ]
I'm an Ironman!
Gelukkig heb ik afgelopen weekend de Razer Goliathus Maximum Speed aangeschaftMadstorm schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:32:
[...]
Daarnaast is een grote muismat, en bewegingsruimte gewoon belangrijk
Ik ga het gewoon eens proberen. M'n in-game sens halveren naar ongeveer 2.
Misschien binnenkort maar weer eens proberen of de skill er nog in zit
t zijn wel beruchte spots, maar het gaat naar mijn mening ook net iets te snel..Grannd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:30:
Ik post eigenlijk nooit hier, toch even een vraagje.
Ik speel nu een tijdje competitive met een groepje vrienden, en eens in de zoveel tijd spelen we tegen iemand waarvan de meeste zeggen Cheat0r!!11 H4xXX! etc. etc.
Meestal zijn het gewoon hele geskillde smurfen, maar gisteravond was er toch één waar ik aan twijfelde. Heb wat dingen van de demo op Youtube gezet:
Ik ben Groot in het spel, en bij die eerste kill in het filmpje is het de eerste keer dat ik daar was gaan campen in die game. Hij kijkt ineens naar die plek en begint te schieten al vóórdat hij mij heeft gezien.
Verder nog een aantal momenten waarop hij ofwel superreflexen heeft of gewoon door de muren kan zien, en dan op 4:40 weer een onmogelijke kill aan het begin van de ronde.
Heb hem ingame gereport, wat is jullie mening? En als het een cheater was, wat kan ik nog meer doen behalve reporten?
[ Voor 149% gewijzigd door JayDz op 21-08-2014 11:29 ]
Ik speel op 4000dpi en 5 sensitivity lolMadstorm schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:32:
[...]
Dit is iets wat moet wennen. In het begin heb je echt het gevoel dat het veel te langzaam gaat, maar als je er een week mee hebt gespeeld is het al normaal. Ik speel met 800 DPI en 1.4 sens, en ik begin dit al normaal te vinden, misschien zelfs wel aan de snelle kant.
Daarnaast is een grote muismat, en bewegingsruimte gewoon belangrijk. zodat je niet om de 10CM je muis moet optillen, maar gewoon grote slagen kunt maken.
En daarnaast, hoe sneller je je muis beweegt, hoe sneller het aimen gaat. Dus misschien beweeg jij gewoon iets langzamer met je muis, en daardoor een hogere DPI/sens nodig hebt.

De eerste paar uur denk je misschien, waar ben ik mee bezig en wat zit ik te vegen over mn muismat, maar je zult al snel merken dat als je eenmaal aan je draaicirkel gewend bent, je je shots veel makkelijker landt.
Het is natuurlijk voor iedereen persoonlijk, maar een richtlijn van 30cm per 360 is een goed uitgangspunt.
Dat is hier te berekenen: http://www.notalent.org/sensitivity/sensitivity.htm
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Daarnaast heb ik een knop op mijn muis zitten waarmee ik de DPI kan veranderen. Mocht je dit niet hebben (heeft Deathadder volgens mij niet) zul je dit denk ik in de driver / applicatie van je Deathadder kunnen doen.
I'm an Ironman!
En hogere sens is gewoon sneller. Zolang je consequent kan raken wat je moet raken (headies) dan heb je niet meer precisie nodig en je wilt altijd zo snel mogelijk iets raken. Ik zag overigens bij ESL one weinig low sens monkeys overigens, dat was allemaal pols / vinger werk voor zo ver ik zag.Rynji schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:02:
Lage sensitivity is gewoon preciezer, het is makkelijk en beter mogelijk om snel draaien aan te leren met grote bewegingen dan dat raak schieten met een paar centimeter beweging aan te leren is.
De eerste paar uur denk je misschien, waar ben ik mee bezig en wat zit ik te vegen over mn muismat, maar je zult al snel merken dat als je eenmaal aan je draaicirkel gewend bent, je je shots veel makkelijker landt.
Het is natuurlijk voor iedereen persoonlijk, maar een richtlijn van 30cm per 360 is een goed uitgangspunt.
Dat is hier te berekenen: http://www.notalent.org/sensitivity/sensitivity.htm
30 cm gaat echt nergens over meer, kom denk ik net aan de 7 cm
Ok 30cm is misschien een beetje overdreven.. Dat heb ik inderdaad ook niet nodig. Maar dat je die ruimte hebt om eventueel eens een uitschieter te maken is alleen maar beterKojoottii schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:01:
[...]
30 cm gaat echt nergens over meer, kom denk ik net aan de 7 cm
I'm an Ironman!
Aimen in CS heeft weinig met snelheid te maken, grotendeels komt het aan op goede crosshair placement. Wat je dan nog moet doen zijn vaak kleine correcties (welke nauwkeuriger zijn met een wat lagere sensitivity) en mocht een flickshot nodig zijn dan lijkt het me preciezer als je niet je halve scherm overvliegt met een paar cm beweging. Als het goed is ben je niet constant 360's aan het maken, of je moet bezig zijn met een 360noScope video montage...Kojoottii schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:01:
[...]
En hogere sens is gewoon sneller. Zolang je consequent kan raken wat je moet raken (headies) dan heb je niet meer precisie nodig en je wilt altijd zo snel mogelijk iets raken.
Het blijft persoonlijk natuurlijk, maar er is een reden waarom het gros op lage sensitivity speelt.
De spelers van NiP bijvoorbeeld spelen met deze settings:
Friberg: 800 DPI, 1.1 ingame (47.4cm/360)
Xizt: 400DPI 3.3 ingame (34.6cm/360)
f0rest: 400DPI 3.5 ingame (29.8cm/360)
fifflaren: 400DPI 2.5 ingame (41.4cm/360)
GeT_RiGhT: 400DPI 2.9 ingame (36cm/360)
Ieder zijn eigen voorkeur, maar lagere sensitivity gelijk afschrijven is onzin.
Het blijft zo dat je moet spelen met wat je zelf fijn vind, maar het kan geen kwaad eens iets anders te proberen en kijken of het bevalt!
Ben zelf ook van hogere sensitivity steeds wat lager gaan zitten totdat ik een sweetspot vond!
Zoals hierboven beschreven, CS is geen Arena shooter.
Fast paced arena-type shooters worden vaak met wat hogere sensitivity gespeeld.
Heh, ik ben redelijk nieuw met CS (heb wel veel CoD en BF3/BF4 gespeeld) en ik heb echt dagen waarop het goed gaat, en andere dagen waarop ik echt geen hol raak. Je niet druk maken, stoppen, en later verder spelen is het enige wat helpt als ik weer zo'n brakke dag hebTheAnthonyNL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:46:
Hmm vaag alle casual matches vandaag schijn ik gewoon niks raak te kunnen schieten .... whats going on valve.
Android developer & dürüm-liefhebber
Die eerste begint ie al te schieten terwijl ie de hoek nog niet eens om is, is wel ergtwijfelachtig ja... Die op 4:40 zou ik nog van zeggen dat het een redelijke standaard plek is om te wachten, waar je best dan eens met je scope ingezoomd de hoek om zou kunnen gaan...Grannd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:30:
Ik post eigenlijk nooit hier, toch even een vraagje.
Nou onderbouw je feiten eens dan?unfor schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 17:47:
Hoe lager je je sensitivity maakt, hoe beter en accurater je word. Dat is geen mening maar een feit.
Zoals hierboven beschreven, CS is geen Arena shooter.
Fast paced arena-type shooters worden vaak met wat hogere sensitivity gespeeld.
Feit is wel dat je in close combat gewoon zwaar in het nadeel bent, je bent gewoon langzamer in je reactie, hoe vaak je wel niet makkelijk om een low sens speler kan circle strafen is gewoon ziek en ja in CS lukt dat ook prima, niet alleen Arena shooters. En als je met een hoge sens alsnog nauwkeurig leert te zijn is het gewoon win win.
Uiteraard is het ook win win als je snel kan zijn met lage sens, maar dat sluit hoge sens niet uit. En ik blijf erbij dat een snelle reactie met een pols sneller is dan je hele arm moeten bewegen.
Jaren TO op het hoogste niveau gespeeld met LuNa, wellicht dat sommigen grandpa's dat nog wat zegt
Niet nodig te onderbouwen, die discussie hebben we de laatste 15+ jaar genoeg gehad.Kojoottii schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 18:52:
[...]
Nou onderbouw je feiten eens dan?
Feit is wel dat je in close combat gewoon zwaar in het nadeel bent, je bent gewoon langzamer in je reactie, hoe vaak je wel niet makkelijk om een low sens speler kan circle strafen is gewoon ziek en ja in CS lukt dat ook prima, niet alleen Arena shooters. En als je met een hoge sens alsnog nauwkeurig leert te zijn is het gewoon win win.
Uiteraard is het ook win win als je snel kan zijn met lage sens, maar dat sluit hoge sens niet uit. En ik blijf erbij dat een snelle reactie met een pols sneller is dan je hele arm moeten bewegen.
Jaren TO op het hoogste niveau gespeeld met LuNa, wellicht dat sommigen grandpa's dat nog wat zegten toen ook altijd hoge sens, nooit een probleem
Je zult veel moeite moeten doen om een CS speler van het niveau van afgelopen ESL tournament te vinden die op hoge sensitivity speelt.
Ik denk dat dat genoeg zegt.
Maargoed ik kan gewoon een rondje maken hoor op een ehm ... normale muismat
Het kán ook wel anders, maar dan heb je het over f0rest en Get_Right, die spelen met relatief hoge sensitivity maar dat zijn echt de uitzonderingen op hoog niveau, maar gewoon omdat ze dat kunnen, niet om specifiek in CQC goed te zijn.Kojoottii schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 19:13:
Mooi, dan hoef ik het ook niet serieus te nemen. Top spelers die dingen overnemen van elkaar omdat het de norm is, tja ik zie het niet als bewijs dat het ook niet anders kan.
Als je met een goed team speelt i5v5 dan wordt je niet in de rug verrast en met goede cursor placement en goede aim dan krijg je de kans niet om er omheen te strafen.
Eén ding staat in elk geval vast en dat is dat de perfecte sensitivity voor iedereen anders is, voor de meesten is een lage sensitivity beter, maar zeker niet voor iedereen. Als een hoge sens voor jou het beste werkt dan moet je dat gebruiken. Voor nieuwe spelers die nog niet hun sensitivity hebben begonnen is het advies om laag te beginnen voor de overgrote meerderheid een nuttig advies.
Ja idealiter kom je niet in zo'n situatie in CS, maar genoeg clutches waar het prima kan uitpakken tijdens een reload van je pistol etc etc, ik gebruik het graag iig, zal ook wel aan het niveau liggen waar ik nog in zitA.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:18:
[...]
Het kán ook wel anders, maar dan heb je het over f0rest en Get_Right, die spelen met relatief hoge sensitivity maar dat zijn echt de uitzonderingen op hoog niveau, maar gewoon omdat ze dat kunnen, niet om specifiek in CQC goed te zijn.
Als je met een goed team speelt i5v5 dan wordt je niet in de rug verrast en met goede cursor placement en goede aim dan krijg je de kans niet om er omheen te strafen.
Eén ding staat in elk geval vast en dat is dat de perfecte sensitivity voor iedereen anders is, voor de meesten is een lage sensitivity beter, maar zeker niet voor iedereen. Als een hoge sens voor jou het beste werkt dan moet je dat gebruiken. Voor nieuwe spelers die nog niet hun sensitivity hebben begonnen is het advies om laag te beginnen voor de overgrote meerderheid een nuttig advies.
Maar ik zie gewoon het nut er niet van in om als je consequent en snel kan raak schieten om dan je sens nog lager te zetten, dan ga je in mijn ogen alleen maar snelheid verliezen. Ik heb altijd dus precies andersom gewerkt in FPS games, altijd kijken of ik fijn een 180 kan doen en dan kijken of het nog nodig is om de sens lager te zetten voor accuracy, tot ik helemaal tevreden ben . Dit heb ik me inderdaad wel aangeleerd in de tijd van Quake en UT moet ik zeggen, maar dat altijd zonder problemen kunnen voortzetten in elke FPS. Denk idd dat je gelijk hebt dat wanneer je begint in een CS achtige game, je beter eerst voor de accuracy kan gaan, daar ligt wel het zwaartepunt uiteraard en zal je zeker sneller resultaat boeken.
BTW matchmaking weer aan het bokken?, kan geen casual of dm joinen
Ik speel het ook nog niet zo lang maar begin al aardig goed (op deathmatch) met de AWP te worden
En ik heb nog 2 vraagjes.
Ten eerste: wat is het voordeel om je silencer van je M4A1 af te halen, ik heb op de wikia gekeken en het had GEEN voordelen, wat ik wel bijzonder raar vind.
En mijn tweede vraag: hoe krijg je rewards na een match? Ik heb de eerste paar matches wel wat gekregen maar nu krijg ik best lang achter elkaar niets, of is dat gewoon pech?
[ Voor 7% gewijzigd door markdm op 21-08-2014 21:45 ]
2. Je krijgt drops random, en je krijgt er 8 max per week oid, weet ik niet zeker.
Ik ben in de Quake 2 periode begonnen met het spelen met lagere sensitivity (voor de railgun) en met action quake 2 pas echt begonnen met (voor die tijd) low sens en er altijd meer succes mee gehad dan met high-sens. Dat gezegd hebbende, speel ik voor deze tijd nog steeds met relatief hoge sens (400 dpi, 2,85 sens). Zeker in games met fixed spawns (en je dus weet waar de vijand vandaan kan komen) weegt de accuracy van low sens voor mij niet meer op tegen snelheid. Maar iedereen moet spelen met datgene waar hij/zij het succesvolst mee is, ongeacht wat dat is. Sommige pro's spelen ook nog steeds met muis acceleratie ook al vinden veel mensen dat een doodzonde, wat goed voor je4 werkt, werkt nou eenmaal goedKojoottii schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:46:
[...]
Ja idealiter kom je niet in zo'n situatie in CS, maar genoeg clutches waar het prima kan uitpakken tijdens een reload van je pistol etc etc, ik gebruik het graag iig, zal ook wel aan het niveau liggen waar ik nog in zit
Maar ik zie gewoon het nut er niet van in om als je consequent en snel kan raak schieten om dan je sens nog lager te zetten, dan ga je in mijn ogen alleen maar snelheid verliezen. Ik heb altijd dus precies andersom gewerkt in FPS games, altijd kijken of ik fijn een 180 kan doen en dan kijken of het nog nodig is om de sens lager te zetten voor accuracy, tot ik helemaal tevreden ben . Dit heb ik me inderdaad wel aangeleerd in de tijd van Quake en UT moet ik zeggen, maar dat altijd zonder problemen kunnen voortzetten in elke FPS. Denk idd dat je gelijk hebt dat wanneer je begint in een CS achtige game, je beter eerst voor de accuracy kan gaan, daar ligt wel het zwaartepunt uiteraard en zal je zeker sneller resultaat boeken.
BTW matchmaking weer aan het bokken?, kan geen casual of dm joinen
1) geen voordeel, behalve dat je gun wellicht op bepaalde posities niet zichtbaar is voor de vijand. in principe speel je de m4a1-s als je langere afstand speelt of support geeft aan team mates, in andere gevallen is de m4a4 beter.markdm schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:41:
En ik heb nog 2 vraagjes.
Ten eerste: wat is het voordeel om je silencer van je M4A1 af te halen, ik heb op de wikia gekeken en het had GEEN voordelen, wat ik wel bijzonder raar vind.
En mijn tweede vraag: hoe krijg je rewards na een match? Ik heb de eerste paar matches wel wat gekregen maar nu krijg ik best lang achter elkaar niets, of is dat gewoon pech?
2) drops zijn totaal random
Verwijderd
Ik zit er zelf aan te denken om er eentje aan te schaffen want ik zie dat dit een enorm voordeel opleverd tegen gewone muizers.
- The Zeus is now allowed in competitive
- Zeus also now costs $100
- The modified Zeus now will play a party horn sound, and confetti will come out
- Bomb defuses will also play the above party horn sound and will have balloons
- Chickens now have party hats - when they explode, they'll explode into confetti
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Kipjes dood maken is sowieso prioriteit nummer 1.TheAnthonyNL schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 07:50:
Lol CHICKEN SLAUGHTER PARTY!!!!
In inferno lopen altijd genoeg kipjes rond.
Bijna alle gaming muizen hebben deze feature, maar Madcat is nog steeds een goed merk. Maar als ik jou was zou ik ook naar de logitech g502 en wat andere kijken. Maar de madcats zien er wel erg badass uitVerwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 02:50:
Madcat gebruikt een knop op hun muis die de sensitivity verlaagd speciaal for FPS zo je draai circle is super snel maar je aim is op een hele lage sensitivity als je de knop indrukt.
Ik zit er zelf aan te denken om er eentje aan te schaffen want ik zie dat dit een enorm voordeel opleverd tegen gewone muizers.
Kojoottii schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:02:
1. Als je voordeel wilt hebben van een m4 zonder silencer, dan pak je de m4a4 namelijk.
2. Je krijgt drops random, en je krijgt er 8 max per week oid, weet ik niet zeker.
Bedankt voor de reacties, dan laat ik de silencer er gewoon op. Dan heb ik de laatste paar potjes ook gewoon wat pech met drops, gebeurt iedereen wel eens.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:12:
1) geen voordeel, behalve dat je gun wellicht op bepaalde posities niet zichtbaar is voor de vijand. in principe speel je de m4a1-s als je langere afstand speelt of support geeft aan team mates, in andere gevallen is de m4a4 beter.
2) drops zijn totaal random
chaoscontrol schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:32:
Hoe meer je speelt, hoe minder snel je drops ook vallen.

oh en over de silvers die lasermuizen adviseren, pls lees het "grote muizentopic"eens rustig door.
Over het muizen DPI verhaal, in de startpost heb ik een aantal linkjes waarin de sens en de DPI van de pro's staan.
Steam Inventaris
Steam Inventaris
Tot op zekere hoogte is dat juist wel waar. Iedereen speelt met de sens die hij/zij fijn vind. Dat de pro's allemaal in de lage regionen zitten is een hint. Echter zijn er ook pro-gamers die met een relatief hoge sens spelen, 1800dpi/3sens bijv.k1n9_n01z3 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:02:
Nope, dit is juist niet waar. Dit is volgens mij ook al in de treuren in dit topic aan bod gekomen dus ik ga er ook niet meer over zeggen.
[ Voor 20% gewijzigd door chaoscontrol op 22-08-2014 13:12 ]
Inderdaad. En dat veel spelers in de zelfde regionen zitten is omdat meerdere mensen hetzelfde waarschijnlijk fijn vinden. Dat bekent dus niet dat een bepaalde sens en DPI fijn zijn omdat bepaalde pro's daarop spelen. Wat fijn is is persoonlijk, niet iets wat voorgeschreven is.chaoscontrol schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:11:
[...]
Tot op zekere hoogte is dat juist wel waar. Iedereen speelt met de sens die hij/zij fijn vind. Dat de pro's allemaal in de lage regionen zitten is een hint. Echter zijn er ook pro-gamers die met een relatief hoge sens spelen, 1800dpi/3sens bijv.
Het is niet omdat ik de windowstoets indruk (G19 toetsenbord en de winkey staat uit)
Is dit iets in CS? Of hoe kan ik erachter komen waardoor dit komt? Herinstallatie heeft geen verschil gemaakt..
edit: heb het ook alleen maar in CS en niet in een andere game
[ Voor 8% gewijzigd door MisterEagle op 22-08-2014 13:28 ]
(Right Click on CS:GO in your Steam Library: Properties > Launch Options)
Volgens mij is het dan opgelost
[ Voor 23% gewijzigd door Berktoppie op 22-08-2014 15:30 ]
www.webshopmasters.nl
thnx ga het vanavond proberen!Berktoppie schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:29:
Zet bij je launch opties dat CS GO high priority is door deze commando toe te voegen: -high
(Right Click on CS:GO in your Steam Library: Properties > Launch Options)
Volgens mij is het dan opgelost
Vanavond gezien het weer hoop ik wel de nodige comp. potjes te doen
[ Voor 10% gewijzigd door MisterEagle op 22-08-2014 15:44 ]
Ik ben benieuwd welke er met zo'n hoge sensitivity speelt, lijkt me wel interessant om gameplay van hem te bekijken dan.chaoscontrol schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:11:
[...]
Tot op zekere hoogte is dat juist wel waar. Iedereen speelt met de sens die hij/zij fijn vind. Dat de pro's allemaal in de lage regionen zitten is een hint. Echter zijn er ook pro-gamers die met een relatief hoge sens spelen, 1800dpi/3sens bijv.
Uit de spreadsheet van de OP zijn 61 cm/360's te halen van pro's waarbij het gemiddelde 48,2cm/360 graden is.
1800/3 is 7.7cm/360, de laagste uit OP's lijst is Ex6TenZ uit Titan met 23cm/360.
Nu kom je niets verder met klakkeloos pro's kopieëren (lijkt me juist een slecht uitgangspunt), maar het geeft wel aan wat ongeveer optimaal is. Als je nog nooit eerder op lagere sensitivity gespeeld heb kan het geen kwaad het een paar dagen te proberen!
Steam Inventaris
De theorie is dat 'native' DPI van je muis sensor de optimale tracking heeft en dat is voor de meeste muizen 400 / 450 is en sommigen 800. Alle hogere DPI's die je muis ondersteund zouden softwarematige multipliers zijn van de native sens. Die softwarematige multipliers 'zouden' (met nadruk op zouden want de onderbouwing is vrij schimmig) niet altijd even goed werken als de native sens (of veelvouden daarvan).dylanvana schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:19:
Kan je toelichten waarom 400/800 dpi beter is dan bijvoorbeeld 1600 dpi?
De werkelijkheid is waarschijnlijk dat het stamt uit de intelli mouse (die iedereen gebruikte) periode die 400 DPI had en 'pro's' gaan altijd voor zoveel mogelijk consistentie. Maar zoals gezegd, de onderbouwing van deze theorie is nogal schimmig. In principe zijn DPI en sensitivity goed uit te wisselen als er geen muisacceleratie in zit
Valt er wat te vieren of zok1n9_n01z3 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 06:14:
hb cs:go !Numerous others are also reporting:
- The Zeus is now allowed in competitive
- Zeus also now costs $100
- The modified Zeus now will play a party horn sound, and confetti will come out
- Bomb defuses will also play the above party horn sound and will have balloons
- Chickens now have party hats - when they explode, they'll explode into confetti
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Sinds een paar weekjes speel ik CSGO, is wel erg wennen.
Had ook nogal wat moeite om er weer helemaal in te komen (Tja, jarenlang games als 10 tick battlefield 3 spelen heeft zo zijn tol geëist) maar zit nu eindelijk op een niveautje waar ik mezelf weer vertrouwd begin te voelen in de game.
Heb momenteel al 200 uur in CSGO zitten en heb als rank Master Guardian Elite (Die 2 gouden AKs).
Ik merk trouwens wel dat de game behoorlijk anders is vergeleken met de voorgaande games, maar dat is niet perse slecht.
Vooral competitive (Eigenlijk zowat het enige wat ik speel) is echt een zeer goede toevoeging, waarbij alles dus geregeld wordt door de game zelf IPV dat je met programmas als ESL aan de slag moet (Zoals dat met CSS ging).
EDIT:
Als DPI gebruik ik trouwens 500, met als IG sensitivity 2.4 (Gebruik ik ook al jaren bij Source games).
Raw input, zonder accel, en uiteraard windows sensitivity op 6/11.
Daarbij moet ik wel opmerken dat ik zelf een clawgrip gebruiker ben met een kleine muis (Wel gewoon een HUGE steelseries mousepad), als ik een "palmgripper" zou zijn, zou mijn IG sensitivity waarschijnlijk nog een stuk lager zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door Crotchy op 23-08-2014 10:59 ]
My favorite programming language is solder.
Je wacht geduldig af.... en besluit maar is te flashen o.i.d. Er gebeurd letterlijk niets totdat je die granaat pakt... alsof ze het ruiken

JordyPSC schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 01:09:
En ik zit weer in een periode waar ik gewoon helemaal niks raak en zelf continu springende, lopende, hoppende instants krijg in competiveTap rustig op een enemy met een Ak47, zie bloed, enemy draait om bam instant.. Dan denk je die moet wel low hp zijn? 27dmg in 1 hit
Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
Terwijl als mensen dood gaan ze 98% de muis of instellingen de schuld geven en maar 2 % van de keren toe geven dat ze zelf stom bezig waren of gewoon beter hadden moet mikken.
My view on counterstrike:
It always your own fault when you die
www.webshopmasters.nl
Steam Inventaris
Verwijderd
Klagen is makkelijker als je eigen skill en inbreng onder de loep te nemen.
Ik heb 224 competive matches gewonnen en ben nog steeds (maar) Gold Nova 2 dus ben zeer kritisch op mijn eigen spel. Zolang ik niet in de aller hoogste ranking zit is het gewoon mijn eigen schuld als ik faal
Maarja bij mij is plezier >>>>>>>>>> Prestatie
Als staat Prestatie vaak gelijk aan plezier...
www.webshopmasters.nl
Je lijkt me een speler met ervaring, heb je ook nice/dure skins/items?Berktoppie schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:07:
Mischien iritant, maar denk je ook als je een kill maakt.. wow gelukkig door die think die vet dood geschoten voor hij mij kon zien? Nee terwijl dat dat statistisch ongeveer net zo vaak in je voordeel als in je nadeel tegekomen.
Klagen is makkelijker als je eigen skill en inbreng onder de loep te nemen.
Ik heb 224 competive matches gewonnen en ben nog steeds (maar) Gold Nova 2 dus ben zeer kritisch op mijn eigen spel. Zolang ik niet in de aller hoogste ranking zit is het gewoon mijn eigen schuld als ik faal
Maarja bij mij is plezier >>>>>>>>>> Prestatie
Als staat Prestatie vaak gelijk aan plezier...
Ik speel het echt sinds een week, met een paar vrienden en geniet er erg van
Ik heb het best vaak een lange tijd gespeeld en dan steeds weer een periode niet. Zoals de meeste hier al sinds 1.6 een fan van de game serie. Bij de launch van CS-GO alles weer opgepakt, en na 100 competitive matches (paar maandjes) ging mn PC dood.jeroendj2 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:26:
[...]
Je lijkt me een speler met ervaring, heb je ook nice/dure skins/items?
Ik speel het echt sinds een week, met een paar vrienden en geniet er erg van
Nieuw huis gekocht, auto begaf het, vriendin wil afentoe uit eten en wat bling bling, genoeg redenen om geen PC te kunnen kopen, duurde een jaar voor ik weer een PC had waarmee ik CSGO kan spelen. En sindsdien speel ik weer elke dag (nu 2 maandjes weer ongv)
Leukste potjes blijven tegen de tegenstanders met hogere skill die je door goed na te denken, ze vooral slimmer af te zijn toch een hele lastige wedstrijd kan geven.
Leuke skins heb ik een paar, vooral mijn AK ben ik blij mee (AK Blue Laminate with Stat track). Maar verder geef ik niet zoveel om de skins, ik verkoop alles om wapens met STAT track terug te kopen. Eigenlijk ook zonder echt goede reden. Weet niet of je het kan bekijken: http://steamcommunity.com/id/yurivodka/inventory/
[ Voor 13% gewijzigd door Berktoppie op 25-08-2014 13:36 ]
www.webshopmasters.nl
Je profiel is prive dus ik kan je items niet kijken, maar die AK-47 is inderdaad gaaf, en leuk irl verhaal van je cs:go carriëreBerktoppie schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:31:
[...]
Ik heb het best vaak een lange tijd gespeeld en dan steeds weer een periode niet. Zoals de meeste hier al sinds 1.6 een fan van de game serie. Bij de launch van CS-GO alles weer opgepakt, en na 100 competitive matches (paar maandjes) ging mn PC dood.
Nieuw huis gekocht, auto begaf het, vriendin wil afentoe uit eten en wat bling bling, genoeg redenen om geen PC te kunnen kopen, duurde een jaar voor ik weer een PC had waarmee ik CSGO kan spelen. En sindsdien speel ik weer elke dag (nu 2 maandjes weer ongv)
Leukste potjes blijven tegen de tegenstanders met hogere skill die je door goed na te denken, ze vooral slimmer af te zijn toch een hele lastige wedstrijd kan geven.
Leuke skins heb ik een paar, vooral mijn AK ben ik blij mee (AK Blue Laminate with Stat track). Maar verder geef ik niet zoveel om de skins, ik verkoop alles om wapens met STAT track terug te kopen. Eigenlijk ook zonder echt goede reden. Weet niet of je het kan bekijken: http://steamcommunity.com/id/yurivodka/inventory/
Ja en nee. Er is bijna niets random in GO en daardoor heb je weinig redenen om het spel de schuld te geven als je dood gaat, maar oe we herkennen allemaal wat Jordy en Xenon beschrijven.Berktoppie schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:15:
My view on counterstrike:
It always your own fault when you die
Af en toe heb je gewoon zo'n periode dat elke keer als je je nét omdraait (omdat een teammate called) je net dán in de rug wordt geschoten, terwijl je daarvoor constant in stelling lag. een halve seconde eerderof later was geen probleem geweest maar net op dát moment.....
De "they are all on B, go go go!!" om vervolgens onderweg nog een paar man tegen te komen die alles behalve op B waren terwijl je met je mesje aan het zwaaien bent.....
De onmogelijke ongelukkige gesprongen headshot je die je heel soms opvangt...
De teammates die totaal geen verstand hebben van default set ups op maps en dat je de hele tijd in je eentje het hele vijandelijke team lijkt op te vangen.....
In Gold Nova II valt het erg mee, maar bij de eagles/legendary eagles en hoger komt je toch nog behoorlijk vaak cheaters tegen (ghosting, triggerbots), als je daar twee potjes achter elkaar 1 van tegen komt, dan is de lol er ook snel af kan ik je vertellen.....
CS:GO is enorm bevredigend als het gaat, goede beslissingen/positionering/aim worden erg beloond, maar als het niet gaat, dan kunnen er weinig games frustrerender zijn.
Ik heb wel regelmatig dat ik op iemand schiet, bloed zie, en vervolgens gewoon geen hit heb gemaakt...
Dat heb ik ook best vaak, ligt dat aan de tickrate?EricNL schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:18:
Ik heb wel regelmatig dat ik op iemand schiet, bloed zie, en vervolgens gewoon geen hit heb gemaakt...
Dit bepaald de server, niet jij. Tickrate sv convars zijn voor admins om in de server in te stellen. Zal lokaal niet veel doen.EricNL schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:18:
Ik snap letterlijk helemaal geen reet van die 64 of 128 tickrate. Heb er al genoeg over gelezen, maar volgens mij gebeurd er geen zak in mijn CS:GO als ik in de console "tickrate 128000" type. Zelfde met sv_tickrate 128. Als ik vervolgens alleen sv_tickrate in typ staat er nog steeds "64".
Tevens de reden dat zoveel mensen klagen op tickrate, maar niet weten wat het is.
[ Voor 15% gewijzigd door chaoscontrol op 25-08-2014 14:31 ]
jajeroendj2 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:24:
[...]
Dat heb ik ook best vaak, ligt dat aan de tickrate?
zelf heb ik dat nooit echt begrepen.. ook ik raak mensen en dan zijn ze toch niet geraakt etc. maarja, onderdeel van het spel.. daarnaast heb ik nooit echt het idee iets te verliezen op tickrate.. Eerder t idee dat ik of sneller of beter had moeten aimen
Ja maar al deze punten heb je wel zelf 100% in de hand. Jij kiest er voor om met een random team te spelen in plaats van mensen met wie je erg bent ingespeeld. Als je dit iritant vind zoek dat een team die goede calls geeft, en die niet roepen ALL LONG ALL LONG! zodra ze 1 flash op hun neus hebben gekregen zonder een bom te zien.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:51:
[...]
Ja en nee. Er is bijna niets random in GO en daardoor heb je weinig redenen om het spel de schuld te geven als je dood gaat, maar oe we herkennen allemaal wat Jordy en Xenon beschrijven.
Af en toe heb je gewoon zo'n periode dat elke keer als je je nét omdraait (omdat een teammate called) je net dán in de rug wordt geschoten, terwijl je daarvoor constant in stelling lag. een halve seconde eerderof later was geen probleem geweest maar net op dát moment.....
De "they are all on B, go go go!!" om vervolgens onderweg nog een paar man tegen te komen die alles behalve op B waren terwijl je met je mesje aan het zwaaien bent.....
De onmogelijke ongelukkige gesprongen headshot je die je heel soms opvangt...
De teammates die totaal geen verstand hebben van default set ups op maps en dat je de hele tijd in je eentje het hele vijandelijke team lijkt op te vangen.....
In Gold Nova II valt het erg mee, maar bij de eagles/legendary eagles en hoger komt je toch nog behoorlijk vaak cheaters tegen (ghosting, triggerbots), als je daar twee potjes achter elkaar 1 van tegen komt, dan is de lol er ook snel af kan ik je vertellen.....
CS:GO is enorm bevredigend als het gaat, goede beslissingen/positionering/aim worden erg beloond, maar als het niet gaat, dan kunnen er weinig games frustrerender zijn.
Maar ik denk dat we het met elkaar eens zijn, je kan pech hebben, je kan geluk hebben. Maar of je een match wint of verliest ligt veel vaker aan je eigen inbreng dan dat je in de gaten hebt.
En de lucky kills, net goede timing etc kunnen al bijna besloten wedstrijden ineens omdraaien. Dat is juist het vette van CSGO.
Het moment dat Think rate verschil gaat maken tussen een match winnen of verliezen mag je er over klagen. Maar wss waren er die match 10 andere dingen waardoor je zelf de winst tussen je vingers hebt laten glippen.
Ik heb in de 400 competitive maches die ik gespeeld heb nog NOOIT meegemaakt dat ik een wedstrijd verloor door dit thik probleem of dat mijn team er erger door werdt benadeeld dan de tegenstander. Enige verklarig die ik kan vinden waarom mensen hier continue over klagen is omdat ze een gebrek aan zelf kritiek /reflectie hebben?
[ Voor 14% gewijzigd door Berktoppie op 25-08-2014 15:01 ]
www.webshopmasters.nl
Verwijderd
Dus de gehele wedstrijd ging gelijk op en in die 29 rondes heb je geen 1 fout gemaakt waardoor je de wedstrijd al eerder had kunnen beslissen?Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:00:
't Is anders knap irritant als je bij 14-15 je laatste flickshot mis ziet gaan doordat de hit niet wordt geregistreerd, gister nog gehad.
Als je met voetbal in de laatste minuut een penalty tegen krijgt en verliest heb je gewoon net zo hard verloren als dat in de 1e minuut was gebeurd. Jij faalt om niet te scoren in de 90 minuten die je ervoor kreeg.
maar iedereen is vrij om er over te denken hoe ze willen
www.webshopmasters.nl
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2014 15:07 ]
Het is zeker Iritant, maar nogmaals je verliest niet dankzij de cheapheid van Valve... je verloor omdat je niet eerder de wedstrijd hebt bepaald en het zo ver hebt laten komen dat 1 shot alles bepalend werd...Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:07:
Natuurlijk had het op andere punten beter gekund. Maakt het op dat moment minder irritant dat je door een technisch issue verliest dankzij de cheapheid van Valve? Nope.
Dit kan beter achterwege gelaten worden
Ik probeer hier niet iedereen voor noob uit te maken btw, ik probeer een denk wijze duidelijk te maken waar mee je enorm snel je eigen fouten gaat herkennen en verbeteren. En daar heb je veel meer aan dan extern de schuld te zoeken (wat mensen bijna altijd doen) Ik ben er van overtuigd dat meer dan de helft hier beter zijn dan mij, dat staat er los van. Wel kunnen veel mensen nog beter worden in alles (niet alleen csgo) als ze niet automisch de schuld ergens anders zoeken maar eerst bij zichzelf.
Klagen is zwaar overrated.
[ Voor 34% gewijzigd door Gropah op 25-08-2014 16:12 ]
www.webshopmasters.nl
Vroeger hoorde je hier niemand over. Toen was het het vuiltje op de bal van de balmuis z'n schuld.
Alsof iemand hier echt acties in een 128e van een seconde heeft, laat staan elke dag zodat je het kan vertellen in dit topic. Maar ach, het bewijst precies wat ik bedoel.
[ Voor 44% gewijzigd door chaoscontrol op 25-08-2014 15:26 ]
Verwijderd
Het gaat niet om acties in 128sten van seconden, het gaat om de interpretatie van de data door de server omdat de tijdsintervals vrij lang zijn. Al eerder gepost, maar het illustreert het probleem heel aardig:chaoscontrol schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:24:
Alsof iemand hier echt acties in een 128e van een seconde heeft, laat staan elke dag zodat je het kan vertellen in dit topic. Maar ach, het bewijst precies wat ik bedoel.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=aLRg4okNS0I]
Verwijderd
Ja maar dat was ook wel zwaar irritant zeg!chaoscontrol schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:24:
Vroeger hoorde je hier niemand over. Toen was het het vuiltje op de bal van de balmuis z'n schuld.
Maar ik lees zojuist iets over Ghosting=cheaten. Ik zit vaak met mijn vrienden op skype met CS:GO, en inderdaad als er 1tje met mij meekijkt roept die soms het e.e.a. Maar valt dit onder cheaten? Ik snap, nu ik er pas over nadenk, dat het misschien niet fair is aangezien de teamgenoten dood zijn. Maar iedereen kan dit doen.
I'm confused...
Dit topic is gesloten.
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic