[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.854 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:21
maarten0009 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 00:50:
[...]

Helaas betekent deze sale dat er weer een hoop smurfjes komen.

Hoeveel punten heeft iedereen hier nu bij de pick em challenge?
42 punten :) hopen dat vandaag ook alles goed gaat , dan haal ik misschien nog goud ipv zilver.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
Woooosah, LDLC wint van VP op mirage.... Wtf. VP heeft afgelopen 20 matches op mirage maar 2 verloren, beide tegen NaVi, en LDLC wint gwn... Madness :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

mystiqu schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:09:
Woooosah, LDLC wint van VP op mirage.... Wtf. VP heeft afgelopen 20 matches op mirage maar 2 verloren, beide tegen NaVi, en LDLC wint gwn... Madness :O
Die jump head-shot op dust 2 (de map daarvoor) was zo clutch :D.
Leuke matches tot nu toe (behalve Dignitas tegen Epsilon, compleet overlopen). Hopelijk wordt het ook zo spannend met Cloud9 tegen NiP.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
RoaDHouse schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 01:51:
Dom praten ? op welke server ik ook kom allemaal bots. Een vriend van me heeft hetzelfde.

Af en toe komt er 1 of 2 spelers bij, sinds een week alleen maar bots.
Moet je geen casual doen maar gewoon via server browser eens kijken, of inderdaad zoals sommigen al aangaven competitive ;)

http://www.twitch.tv/esltv_cs

nip gaat het niet redden denk ik O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Tering die match tussen nip en c9 was echt zenuwslopend... maar toch blij dat nip won.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Mijn voorspelling voor morgen:

Semi: Fnatic en LDLC
Final: Fnatic

Als ik dat correct heb, dan haal ik de 75 vereiste punten voor gold ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Heb dit weekend CS:GO aangeschaft n.a.v. de steam sale :+. Gelijk de match tussen nip en c9 meegepakt. Heb vanaf het begin CS 1.3 en 1.5 gespeeld, speel af en toe ook nog een beetje 1.6. De overstap naar CS:GO is toch wel even wennen hoor :D.

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:53

Hu9o

Schokkend

zijn er meer mensen waarbij de melding "failed to create lobby" ervoor komt?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiyvae
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 26-05 16:13
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/t7NQloE.jpg
_Eindelijk_ m'n 15de Missie gecompleted, vorige week geen enkele missie drop gehad en gisteren dropte die opeens na een Casual DM, beetje jammer dat het voor de 5de keer achter elkaar Competitive Mist was (snap echt niet waarom Mist en Insertion in de competitive mappool zitten, aangezien deze totaal niet competitive zijn) snel proberen te queuen, en jawel na een 17min queue eindelijk een game gevonden en gelukkig nipt gewonnen (16-14)

Morgenmiddag maar weer eens een paar potjes MM spelen, beetje jammer dat ze CSGO in de Sale hebben gegooid, MM zou wel weer vol met hackers zitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Aiyvae schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 03:38:
[afbeelding]
_Eindelijk_ m'n 15de Missie gecompleted, vorige week geen enkele missie drop gehad en gisteren dropte die opeens na een Casual DM, beetje jammer dat het voor de 5de keer achter elkaar Competitive Mist was (snap echt niet waarom Mist en Insertion in de competitive mappool zitten, aangezien deze totaal niet competitive zijn) snel proberen te queuen, en jawel na een 17min queue eindelijk een game gevonden en gelukkig nipt gewonnen (16-14)

Morgenmiddag maar weer eens een paar potjes MM spelen, beetje jammer dat ze CSGO in de Sale hebben gegooid, MM zou wel weer vol met hackers zitten :(
Je weet dat F12 screenshot button van steam zelf is he :P. Anyway ... http://steamcommunity.com...filedetails/?id=301868406 <3 gold too.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 20:50:
Ik en een maat van mij kregen deze nadat de update van Steam was. paar keer steam en cs:go opnieuw gestart en toen deed hij het weer. Vreemde fout inderdaad.

Gisteren echt een heerlijk potje gehad om van 11-6 terug te komen naar 14-16. Was spannend de laaste rondes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Wat een wedstrijden afgelopen weekend, bleef erg spannend tot en met de finale. Heb voor de rest niks gebet, ook de pick ups heb ik niet in lopen vullen. Iemand nog wat leuke dingen gewonnen?
Ik ben in het weekend naar GN3 gegaan, dus ging wel lekker (op een paar potjes na).
Hu9o schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 20:50:
Ik had gisteren inderdaad ook problemen om een lobby te maken, en ook om andere lobbies te joinen.. Dacht dat het aan mij lag, omdat het bij de rest wel goed ging. Maar blijkbaar was er toch iets anders aan de hand..

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Madstorm schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:19:
Iemand nog wat leuke dingen gewonnen?
Ik mag mijzelf wel als een lucky bastard beschouwen denk ik dit weekend.

- 1x Souvenir Case Cobblestone. Verkocht á €9,75
- 1x Souvenir Case Inferno. Verkocht á €2,50
- Missie Reward: AWP Pink DDPAT (Field-Tested). Huidige prijs ongeveer €7,00. Ik wacht tot de prijs nog iets omhoog gaat.

M4A4 Asiimov komt steeds dichterbij :D

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
EricNL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:52:
[...]

Ik mag mijzelf wel als een lucky bastard beschouwen denk ik dit weekend.

- 1x Souvenir Case Cobblestone. Verkocht á €9,75
- 1x Souvenir Case Inferno. Verkocht á €2,50
- Missie Reward: AWP Pink DDPAT (Field-Tested). Huidige prijs ongeveer €7,00. Ik wacht tot de prijs nog iets omhoog gaat.

M4A4 Asiimov komt steeds dichterbij :D
Lucky you, ik zit opgescheept met mirage case :S. En kreeg van missies alleen maar van die shit skins (zelfs dubbele :S)

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
TheAnthonyNL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:56:
[...]

Lucky you, ik zit opgescheept met mirage case :S. En kreeg van missies alleen maar van die shit skins (zelfs dubbele :S)
Ja normaal gesproken krijg ik ook alleen maar kut skins. En ik had ook echt een bagger missie ook: 16 rondes winnen op Castle. M'n clan wilde die map absoluut niet doen, dus ik ging hem maar solo doen. Trof ik toevallig hele goede team-maten, een een bagger team als tegenstander: 16-3. En dan zie je ineens die paarse skin O-). Ik klaag voorlopig niet meer. Nog een euro'tje of 8 te gaan en dan kan ik als het goed is de M4A4 Asiimov kopen.

Ik geef niet zo heel veel om skins, maar de Asiimov skins vind ik echt heel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
EricNL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:58:
[...]

Ja normaal gesproken krijg ik ook alleen maar kut skins. En ik had ook echt een bagger missie ook: 16 rondes winnen op Castle. M'n clan wilde die map absoluut niet doen, dus ik ging hem maar solo doen. Trof ik toevallig hele goede team-maten, een een bagger team als tegenstander: 16-3. En dan zie je ineens die paarse skin O-). Ik klaag voorlopig niet meer. Nog een euro'tje of 8 te gaan en dan kan ik als het goed is de M4A4 Asiimov kopen.

Ik geef niet zo heel veel om skins, maar de Asiimov skins vind ik echt heel vet.
Tja asiimov, cyrex en orion skins zijn ook vet :). Maar beetje te duur :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
TheAnthonyNL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:01:
[...]

Tja asiimov, cyrex en orion skins zijn ook vet :). Maar beetje te duur :D.
Orion valt toch wel mee? USP-S Orion (Factory New): €8,93. Minimal Wear voor €5,94
Cyrex is wel verdomd prijzig ja.

Voor de AK vind ik de Redline erg mooi. Veel mensen willen graag de Fire Serpent, maar die vind ik niet geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
EricNL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:13:
[...]

Orion valt toch wel mee? USP-S Orion (Factory New): €8,93. Minimal Wear voor €5,94
Cyrex is wel verdomd prijzig ja.

Voor de AK vind ik de Redline erg mooi. Veel mensen willen graag de Fire Serpent, maar die vind ik niet geweldig.
alles boven de €1 is prijzig naar mijn mening :D. Aangezien het toch maar paar pixels zijn :).

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Laatst online: 25-02 14:13
Je kan de Jaguar van me overnemen? Dit weekend ge-unboxed :-) Is wel Well Worn maar ziet er echt geweldig uit. Screens staan op me steam (http://steamcommunity.com/id/teupje/)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
teupje schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:17:
Je kan de Jaguar van me overnemen? Dit weekend ge-unboxed :-) Is wel Well Worn maar ziet er echt geweldig uit. Screens staan op me steam (http://steamcommunity.com/id/teupje/)
Woah die karambit fade, heeft hij ingame dezelfde kleur als we zien in je inventory?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
TheAnthonyNL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:15:
[...]

alles boven de €1 is prijzig naar mijn mening :D. Aangezien het toch maar paar pixels zijn :).
Ja aan de ene kant ben ik het met je eens. Ik vertik het ook om er echt geld aan te besteden. Ik vind het alleen leuk om met de missie's en kistjes etc wat in-game geld te verdienen, en daarmee ook leuke skins te kopen.

Mooiste zou zijn als ik op die manier aan een mooie knife weet te komen, maar het is wel meer bijzaak. Ik schiet liever per match 10 headshots meer met een standaard m4, dan 1 headshot met een asiimov :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
TheRecklezz schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:18:
[...]

Woah die karambit fade, heeft hij ingame dezelfde kleur als we zien in je inventory?
Jups..bij m'n screenshots staan nog 2 afbeeldingen geloof ik.
Wat dat ergaat heb ik met unboxen echt een goude pik, knife,AK's,AWP Redline enz allemaal al ge-unboxed.
Doe per maand voor max 20 euro unbox'en. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
TheAnthonyNL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:56:
[...]

Jo, alle 3 dagen de stream open gehad, 1e en 2e dag ook op GOTV gekeken maar geen enkele case. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
darkkingll schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:24:
[...]

Jo, alle 3 dagen de stream open gehad, 1e en 2e dag ook op GOTV gekeken maar geen enkele case. :(
Hiero alle dagen op streams en ingame, en dan hoor je nog mensen die meer dan 3 drops hebben gehad :S...

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
teupje schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:23:
[...]

Jups..bij m'n screenshots staan nog 2 afbeeldingen geloof ik.
Wat dat ergaat heb ik met unboxen echt een goude pik, knife,AK's,AWP Redline enz allemaal al ge-unboxed.
Doe per maand voor max 20 euro unbox'en. :*)
Besteed ik liever €20 per maand aan games :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
TheAnthonyNL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:36:
[...]

Besteed ik liever €20 per maand aan games :D.
Ach ik vind het wel spannend/grappig om een paar kisten open te maken. En als je dan nog zoveel geluk heb ook dan geef ik aan het eind van de rit niks uit maar verdien ik er nog op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
teupje schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:37:
[...]

Ach ik vind het wel spannend/grappig om een paar kisten open te maken. En als je dan nog zoveel geluk heb ook dan geef ik aan het eind van de rit niks uit maar verdien ik er nog op :P
Dat is waar maar die kans is klein :S, maar ehm ... als je weer gaat unboxen miss kunnen we wat skins swappen :). (afhankelijk van de market waarde)

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:16
Maak niet zo vaak iets open maar kreeg laatst een Butterfly Knife Case Hardened, toch lekker 250 euro verdient met CS. :P

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
chaoscontrol schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:49:
Maak niet zo vaak iets open maar kreeg laatst een Butterfly Knife Case Hardened, toch lekker 250 euro verdient met CS. :P
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Dat zijn de dingen die het het waard maken. Maar aan de andere kant: ik heb van het weekend nog een filmpje gezien van iemand door voor $300 aan kistjes open ging maken, en echt helemaal niets had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
EricNL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:50:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Dat zijn de dingen die het het waard maken. Maar aan de andere kant: ik heb van het weekend nog een filmpje gezien van iemand door voor $300 aan kistjes open ging maken, en echt helemaal niets had...
Typisch gevalletje bad luck.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Nu begin ik toch wel erg te twijfelen wat te doen: sparen voor asiimov, of kistjes openen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Kan je beter sparen, dan weet je zeker dat je wat heb. Aan de andere kant; met een beetje geluk heb je een knife net zoals chaoscontrol of ik en dan heb je iets in handen wat 250-300 euro waard is..Maar het blijft een gok natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Yep, ga hem wel verkopen via csgolounge denk ik, niet via de market want dan heb je alleen maar Steam Wallet cash. Ik weet niet of iemand hier er 200+ euro voor over heeft (kan het mij niet voorstellen), maar dan mag een berichtje uiteraard altijd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
chaoscontrol schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:24:
Yep, ga hem wel verkopen via csgolounge denk ik, niet via de market want dan heb je alleen maar Steam Wallet cash. Ik weet niet of iemand hier er 200+ euro voor over heeft (kan het mij niet voorstellen), maar dan mag een berichtje uiteraard altijd. :+
Je kan ook gewoon steam wallet accepteren en dan via vrienden jou steam wallet naar andere betalingsmiddel omzetten.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
chaoscontrol schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:24:
Ik heb dat ook geprobeerd om het voor cash te verkopen. Maar er is niemand die mij kan garanderen dat ik me geld krijg. Paypal is link ivm terugvorderen van het geld. Je word gek van de scammers die je tegenkomt als je het op csgolounge heb gezet. Als ik het verkoop is het via een Nederlands iemand of ik pak het geld gewoon voor op me steam wallet,voor dit soort bedragen vind ik het allemaal net iets te link ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

EricNL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:58:
Nu begin ik toch wel erg te twijfelen wat te doen: sparen voor asiimov, of kistjes openen :P
Als je zeker van je zaak wilt zijn, blijven sparen en Asiimov kopen, als je wilt gaan gokken kistjes gaan kopen. Ik heb meer uitgegeven dat ik zelf in de gaten had aan die kut kistjes, en beste wat ik eruit heb gekregen is een USP-S Caiman met statrek.. aka 15 euro.. :(

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Madstorm schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:28:
[...]

Als je zeker van je zaak wilt zijn, blijven sparen en Asiimov kopen, als je wilt gaan gokken kistjes gaan kopen. Ik heb meer uitgegeven dat ik zelf in de gaten had aan die kut kistjes, en beste wat ik eruit heb gekregen is een USP-S Caiman met statrek.. aka 15 euro.. :(
Ok, ok, ok. Ik ben al weer overtuigd: sparen it is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
teupje schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:28:
[...]

Ik heb dat ook geprobeerd om het voor cash te verkopen. Maar er is niemand die mij kan garanderen dat ik me geld krijg. Paypal is link ivm terugvorderen van het geld. Je word gek van de scammers die je tegenkomt als je het op csgolounge heb gezet. Als ik het verkoop is het via een Nederlands iemand of ik pak het geld gewoon voor op me steam wallet,voor dit soort bedragen vind ik het allemaal net iets te link ;-)
Ja ik zet op csgolounge dat ik alleen iDeal accepteer en niet als 1e trade. Dan krijg je misschien minder reacties maar die je krijgt zijn ook een stuk zinniger.
TheAnthonyNL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:27:
[...]

Je kan ook gewoon steam wallet accepteren en dan via vrienden jou steam wallet naar andere betalingsmiddel omzetten.
Hoe bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
1. Je verkoopt je knife voor Steam Wallet cash.
2. Een maatje van je wilt "Spel X" op Steam.
3. Jij koopt deze met jouw Steam Wallet Cash.
4. Jouw maatje geeft jou zowaar echte euro's in tha real lifez :D
5. Je geeft EricNL een M4A4 Asiimov als bedankje voor deze tutorial O-)

Soort van witwassen zeg maar :P

[ Voor 14% gewijzigd door EricNL op 18-08-2014 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
EricNL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:38:
[...]

1. Je verkoopt je knife voor Steam Wallet cash.
2. Een maatje van je wilt "Spel X" op Steam.
3. Jij koopt deze met jouw Steam Wallet Cash.
4. Jouw maatje geeft jou zowaar echte euro's in tha real lifez :D
5. Je geeft EricNL een M4A4 Asiimov als bedankje voor deze tutorial O-)

Soort van witwassen zeg maar :P
Thug 4 Life xD, nee maar het klopt wat hij zegt.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Hahaha, ja dat zou op zich kunnen maar dan ben ik nog wel een jaar bezig. :+ Ik zal wel laten horen hoe het uiteindelijk is gelopen. Koop van een deel van de winst wel een nieuwe knife, maar dan een stukje goedkoper/simpeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
chaoscontrol schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:45:
Hahaha, ja dat zou op zich kunnen maar dan ben ik nog wel een jaar bezig. :+ Ik zal wel laten horen hoe het uiteindelijk is gelopen. Koop van een deel van de winst wel een nieuwe knife, maar dan een stukje goedkoper/simpeler.
Ja, als je een knife van 250-350 euro hebt dan kan het op die manier wel even duren. Dan heb je het over 5 á 6 triple-A titels voordat jij uiteindelijk je geld hebt. Aan de andere kant: als je geen haast hebt kun je het gerust zo doen. En als je ook nog eens een PC gamer bent koop je voor jezelf een keer een goede game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Ik ga het voortaan ook maar anders doen, ik ga alleen kistjes open maken die ik zelf krijg. Daarnaast spaar ik gewoon wat geld op om wapens te kopen die ik graag wil.
Het lijstje wat ik graag wil:

M4A4 Asiimov
AK-74 Vulcan
AWP - Asiimov of Lightning Strike
Huntsman knife - Fade of Slaughter

Zou leuk zijn als ze statrek zijn, maar dit zal er wel niet in zitten.
Het geld wat ik inmiddels aan kistjes heb uitgegeven had ik de huntsman al van kunnen kopen (misschien zelfs wel statrek) :(
Dus dat doen we niet meer..

[ Voor 16% gewijzigd door Madstorm op 18-08-2014 12:02 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Cases openen is niet aan te raden.

How can I earn more drops?
You can receive additional card drops as a reward for spending money in game.
You have spent approximately $462.35 USD in the game after this card set was released.

(kan je zien als je op badges drukt>csgo aanklikt)

Alles is cases openen geweest, nooit een skin gehad over 10euro laat staan een knife, en ook nog nooit een awp skin. :o

Gelukkig heb ik via ander spel weer geld kunnen maken en mijn skins zijn nu Total: 452.35euro waard gemiddeld dus ik kan er weer een beetje mee leven. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Minaaj schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:08:
Cases openen is niet aan te raden.

How can I earn more drops?
You can receive additional card drops as a reward for spending money in game.
You have spent approximately $462.35 USD in the game after this card set was released.

(kan je zien als je op badges drukt>csgo aanklikt)

Alles is cases openen geweest, nooit een skin gehad over 10euro laat staan een knife, en ook nog nooit een awp skin. :o

Gelukkig heb ik via ander spel weer geld kunnen maken en mijn skins zijn nu Total: 452.35euro waard gemiddeld dus ik kan er weer een beetje mee leven. 8)7
Tuurlijk, iedereen heeft z'n ding, maar dik $450 aan skins voor een spel: is het heel erg als ik zeg "HOLY SHIT?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
EricNL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:11:
[...]

Tuurlijk, iedereen heeft z'n ding, maar dik $450 aan skins voor een spel: is het heel erg als ik zeg "HOLY SHIT?!"
Dit is nog een schijntje van wat sommigen er in hebben gestopt geloof mij maar, een maatje van me zit precies hetzelfde bootje, ook boven de 300e+ uitgegeven en niks speciaals.

En in welk spel is dit tegenwoordig niet? WoW ken ik ook nog paar vrienden van die al jaren lang 12euro per maand betalen. En wat denk je met heartstone/lol en dergelijken.

Als je werkt is 300euro ook niet eens zo veel :> maar ik snap je punt.

[ Voor 3% gewijzigd door Minaaj op 18-08-2014 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Minaaj schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:14:
[...]

Dit is nog een schijntje van wat sommigen er in hebben gestopt geloof mij maar, een maatje van me zit precies hetzelfde bootje, ook boven de 300e+ uitgegeven en niks speciaals.

En in welk spel is dit tegenwoordig niet? WoW ken ik ook nog paar vrienden van die al jaren lang 12euro per maand betalen.

Als je werkt is 300euro ook niet eens zo veel :> maar ik snap je punt.
Ik begrijp jou ook. En begrijp mij niet verkeerd: ik keur het absoluut niet af. Sinds ik game heb ik duizenden euro's uitgegeven aan console's, games, hardware, noem het maar op.

Ik vind aan de ene kant dat je elke maand 12 euro voor WoW niet echt kan vergelijken met cosmetics als in CSGO, maar goed. Het scheelt voor jou dat je in ieder geval bijna weer quitte (spelling?) staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
EricNL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:17:
[...]

Ik begrijp jou ook. En begrijp mij niet verkeerd: ik keur het absoluut niet af. Sinds ik game heb ik duizenden euro's uitgegeven aan console's, games, hardware, noem het maar op.

Ik vind aan de ene kant dat je elke maand 12 euro voor WoW niet echt kan vergelijken met cosmetics als in CSGO, maar goed. Het scheelt voor jou dat je in ieder geval bijna weer quitte (spelling?) staat.
Ok maar naast die WoW maandelijke betaling zijn er ook mensen die Mounts,Pets en andere cosmetic stuff kopen. Het is ook niet zo dat ik 462dollar in een keer heb uitgegeven, maar overtime in de tijd dat ik speelde en dat nogsteeds doe.

En tbh CS1.6/nu CSGO zijn de enige spellen die ik blijf spelen, ik zou evt later de skins weer kunnen verkopen en spellen kopen, of de skins verkopen voor keys en de keys via real money verkopen.

Gelukkig is mijn inventory inderdaad wel nu wat waard, anders was ik wat minder happy geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Minaaj schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:23:
[...]

Gelukkig is mijn inventory inderdaad wel nu wat waard, anders was ik wat minder happy geweest :P
Tja, dat probleem heb ik nu momenteel wel een beetje. :(

Ach dat 'gokken' werkt gewoon verslavend, en ik kan daar nogal slecht tegen. Eenmaal begonnen, en daarna moeilijk te stoppen :9
Gelukkig heb ik momenteel het geld om het te doen, anders was het een ander verhaal geweest :+

[ Voor 10% gewijzigd door Madstorm op 18-08-2014 12:39 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Madstorm schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:39:
[...]

Tja, dat probleem heb ik nu momenteel wel een beetje. :(

Ach dat 'gokken' werkt gewoon verslavend, en ik kan daar nogal slecht tegen. Eenmaal begonnen, en daarna moeilijk te stoppen :9
Gelukkig heb ik momenteel het geld om het te doen, anders was het een ander verhaal geweest :+
Ja het is gewoon verslavend, zeker als je paar keer wat goeds krijgt waardoor je weer een reden heb om nog een keer een kistje te openen.

Vanavond weer ff knallen btw? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

teupje schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:44:
[...]

Vanavond weer ff knallen btw? :)
Zeker, ik ben vanavond weer aanwezig :)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 16:40
Jongens jongens, wat een weekend was het toch weer!

Gisteren met nog 4 vrienden van me naar Keulen gereden om daar naar GamesCon te gaan ( ticket koste €15 en ongeveer €5 euro aan benzine ) om daar naar de ESL One Cologne te gaan kijken. Wat een zotte matchen waren het! Heel de dag toch kunnen kijken naar de grote mannen, van 9u 's morgens tot half 8 's avonds ( de 2 semi-finals en de finale zelf ). Als je dit op twitch kijkt is het al spannend maar als je dan ook nog in dezelfde zaal zit met de teams en de fans is het nog wel vele spannender.

Komt wel geeky over maar toch, was wel een zeer leuke ervaring! Ook tijdens de finale, alle teams die al uitgeschakeld waren bleven kijken en zaten gewoon random langs elkaar ( vooraan bij de premium seats :'( ).

Alleen jammer van Titan hun zwakke prestatie, had liever gezien dat ze de halve finals haalde, maar toen ik zag hoe Cloud9 speelde... Zij verdiende het echt wel om ver te geraken.

Ps: -smithzz +apex bij Titan? Meningen? :)

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Laatst online: 30-08 11:48
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Daarnaast is Smithzz een hele goede 2de awper voor als Titan het nodig heeft. (bijv. op dust II ct side) Daarnaast is LDLC over het algemeen een stuk beter bezig als Titan de laatste tijd, dus ik denk dat Apex ook geen reden heeft om die overstap te maken. Ik had LDLC graag in de finale gezien.

Cloud9 aan de andere kant, die had ik niet alleen in de finale willen zien, maar die verdiende ook gewoon de winst van het toernooi imo. Wat hebben die mannen goed gespeeld, en Shroud deed het erg goed voor iemand die nog redelijk LAN-newbie is. Goeie aanwinst.
Overall mooi toernooi, denk dat dit het beste toernooi is dat ik tot nu toe heb gezien, qua gameplay enzo.

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Robbie.b schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:13:
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Daarnaast is Smithzz een hele goede 2de awper voor als Titan het nodig heeft. (bijv. op dust II ct side) Daarnaast is LDLC over het algemeen een stuk beter bezig als Titan de laatste tijd, dus ik denk dat Apex ook geen reden heeft om die overstap te maken. Ik had LDLC graag in de finale gezien.

Cloud9 aan de andere kant, die had ik niet alleen in de finale willen zien, maar die verdiende ook gewoon de winst van het toernooi imo. Wat hebben die mannen goed gespeeld, en Shroud deed het erg goed voor iemand die nog redelijk LAN-newbie is. Goeie aanwinst.
Overall mooi toernooi, denk dat dit het beste toernooi is dat ik tot nu toe heb gezien, qua gameplay enzo.
Één woord: Hiko _/-\o_
Maar dat komt puur omdat hij verantwoordelijk is voor (één van) de beste momenten van het toernooi. Die solo op Mirage:

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/bioz1d.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Of die aanval van seized op inferno b side :P.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
EricNL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:23:
[...]
Één woord: Hiko _/-\o_
Maar dat komt puur omdat hij verantwoordelijk is voor (één van) de beste momenten van het toernooi. Die solo op Mirage:
Dat is zeker een fijne, maar er zo'n waslijst van 'beste' momenten met oa.

-De springende USP headshotclutch van KQLY
-De ace van Friberg op inferno op precies het juiste moment
-De kill van JW met AWP op cobble A site waar iemand instant neer wordt geschoten terwijl hij 0,1 mm bij weze van spreke zichtbaar werd, als je die treft in overwatch zeg je triggerbot

Ik zou graag nog eens een best off zien, want er zijn ook nog ritsen entries van Apex, bizarre rondes van o.a. Swag, Get_Right, olafmeister etc. etc.

Al met al een erg toffe ESL One met enorme comebacks, upsets, gave plays en mooie clutches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
En hoe mooi sommige acties ook waren, toch vind ik het niveau nog niet gelijk aan de cbl wars van vroeger. Deze leken gewoon ziekere acties te hebben, zoals een ace met deagle op short met maar 5 kogels etc.

Nu weet ik niet of dat komt doordat ik alleen de echt epische dingen nog herinner, of dat het niveau toen gewoon nog een stukje hoger lag. Ik ben sowieso van mening dat niet alle hele goede players voor een team (of uberhaubt toernooien) spelen. :)

Kijk vermaeck:
YouTube: Frag Or Die [AMAZING OLD CS MOVIE]

[ Voor 11% gewijzigd door chaoscontrol op 18-08-2014 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
chaoscontrol schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 15:02:
En hoe mooi sommige acties ook waren, toch vind ik het niveau nog niet gelijk aan de cbl wars van vroeger. Deze leken gewoon ziekere acties te hebben, zoals een ace met deagle op short met maar 5 kogels etc.

Nu weet ik niet of dat komt doordat ik alleen de echt epische dingen nog herinner, of dat het niveau toen gewoon nog een stukje hoger lag. Ik ben sowieso van mening dat niet alle hele goede players voor een team (of uberhaubt toernooien) spelen. :)

Kijk vermaeck:
Dat durf ik ook niet met zekerheid te zeggen. Ergens heb ik ook wel het idee dat de top vroeger wel een stuk breder was, maar tegelijkertijd waren waren ook sommige spelers zoveel beter dan de rest dat het ook meer opviel. Ik zou nu niet met zekerheid een 'beste rifler of awp-er ter wereld' kunnen noemen. Er zijn zoveel kandidaten imho.

Ook waren er een groot aantal clans die zo met de winst er vandoor hadden kunnen gaan als er enkele rondes anders uitgepakt hadden. Het is in elk geval niet alleen meer NiP aan de top en dat is altijd goed voor de scene.

Overall al is het voor cs:go begrippen wel het leukste toernooi geweest wat ik gezien heb. Met record aantal views en met cs:go in de aanbieding blijft cs:go wel groeien hopelijk, zowel in aantallen spelers als in-game strats en steeds grotere toernooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:48
Heb vroeger veel CS 1.6 gespeeld met een aantal vrienden. Helaas speelt niemand CS meer en mede daarom heb ik ook CS:GO niet gekocht. Als loner, is CS:GO dan leuk om te spelen? Of kan ik deze dan beter links laten liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 15:12:
[...]

Overall al is het voor cs:go begrippen wel het leukste toernooi geweest wat ik gezien heb. Met record aantal views en met cs:go in de aanbieding blijft cs:go wel groeien hopelijk, zowel in aantallen spelers als in-game strats en steeds grotere toernooien.
Dat sowieso. :) Kan alleen maar goed uitpakken voor de CS scene!
Renzzie schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 15:14:
Heb vroeger veel CS 1.6 gespeeld met een aantal vrienden. Helaas speelt niemand CS meer en mede daarom heb ik ook CS:GO niet gekocht. Als loner, is CS:GO dan leuk om te spelen? Of kan ik deze dan beter links laten liggen?
Van mijn vrienden groep speelde ook niemand meer, tot ze 1 voor 1 weer gingen CS'en en we nu soms weer met de halve oude zvdk community spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Als loner kan het erg leuk zijn om jezelf te blijven verbeteren maar ook erg frustrerend als je continue met droeftoeters wordt ingedeeld. Aan de andere kant, als relatieve newb weer terug komen en spelen met vrienden die legendary eagle - global elite zijn, is ook erg frustrerend kan ik je vertellen. :P

De skill ceiling van dit spel is echt bezopen hoog, ook als je erg goed bent in andere shooters, het kost echt veel tijd om (behalve de recoil patronen te beheersen, de maps te kennen etc.) ook alle manieren om de perfecte granaten te gooien, entries te oefenen etc.

Maar de kracht van dit spel zit wel in match making met een team met voice comms en dat komt vanzelf wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje

Kijk vermaeck:
Bwa, hier ben ik toch niet zo zeker van dat het niveau lager ligt maarja, hier kan je over discuteren :)
Van die oude 1.6 movies krijg ik terug kippenvel, zekers als ik denk aan deze kill van (c)HeatoN. Of dit filmpje waar alle epische momenten van cs1.6 staan. Het is wel een parodie op de NBA reclame van toen :D
[
[...]
b]A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:54:[/b]
[...]

Dat is zeker een fijne, maar er zo'n waslijst van 'beste' momenten met oa.

-De springende USP headshotclutch van KQLY
-De ace van Friberg op inferno op precies het juiste moment
-De kill van JW met AWP op cobble A site waar iemand instant neer wordt geschoten terwijl hij 0,1 mm bij weze van spreke zichtbaar werd, als je die treft in overwatch zeg je triggerbot

Ik zou graag nog eens een best off zien, want er zijn ook nog ritsen entries van Apex, bizarre rondes van o.a. Swag, Get_Right, olafmeister etc. etc.

Al met al een erg toffe ESL One met enorme comebacks, upsets, gave plays en mooie clutches.
Inderdaad, binnen een paar dagen zal er wel een fragmovie zijn op hltv van de beste kills en clutches. Ik kan alleszins niet wachten :D
En zeker niet links laten liggen. Voor €15 kan je het toch niet laten liggen? ( niet zeker van de prijs ). En ik denk wel als je ooit cs gespeeld hebt dat je even moet wennen maar als je het eenmaal gewoon bent dat je direct je vrienden wel terug overtuigd krijgt ;)

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
@Renzzie ik kan er goedkoper aankomen als je wilt :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:48
TheAnthonyNL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 15:53:
@Renzzie ik kan er goedkoper aankomen als je wilt :D.
Wat is goedkoper? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Heb je prive bericht gestuurd :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik doe niet anders sinds de release! Gewoon kopen! :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-09 18:16
Heb niet meegedaan aan die hele Pick 'em Challenge. Had ik dat wel gedaan, had ik waarschijnlijk een bronzen dorito gehaald ofzo. iBP, Titan en LC die er vroeg uit lagen en een LDLC dat echt ver boven mijn verwachting presteerde. Holy shit.

Als NiP Fanboy ben ik blij dat NiP eindelijk de titel heeft kunnen pakken.. En verdiend!
chaoscontrol schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:53:
[...]

Moet jij zeggen, lees de laatste pagina eens terug. Ik krijg echt zon "ik ben 15 en ben super CS pr0 en weet alles beter"-vibe van jou, daarom reageer ik ook al niet meer op je onzinnige posts.
Vraag me dan echt af waar je het precies over hebt. Als je de mijn post geschiedenis in dit topic eens nagaat, weet je dat ik altijd met argumenten kom die in mijn ogen stuk voor stuk viable zijn. Je kan erover discusiëren wat je wil, maar als je niet met de "echte" rulesets hebt gespeeld, kun je er ook niet over oordelen. Simpele redenatie, maar zo is het. Als je in 1:45 niet kunt roteren of in 35 seconden een side kan retaken, dan ben je gewoon slecht in CS. Period.

Om dus nog maar eens duidelijk te zijn, ik heb die ervaring wel, ook op invite level. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik pro ben overigens.

Om verder terug te komen op het feit waarom hij betweterig reageert is om het feit dat meneer zelf diverse accounts heeft met CS:GO VAC bans. Een dergelijk iemand kan mij simpelweg niet vertellen wat wel en niet goed is voor Counter-Strike in het algemeen.

Oh, en ik vraag me af waarom mijn posts onzinnig zijn? Mijn posts zijn (bijna) altijd onderbouwd met stevige argumenten (veelal uit eigen ervaring) wanneer dit er toe doet.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Kijk vermaeck:
Grappig, ik lurk zo nu en dan eens in dit topic. En na het zien van de de ESL One Cologne filmpjes dacht ik precies hetzelfde.
Ik heb vanaf een van de eerste beta’s tot CS 1.5, zeer fanatiek gespeeld. Uiteindelijk uit zelfbescherming er maar mee gestopt. Mijn vraag is ook mee of de gameplay van CS:GO nog wel te vergelijken is met de oude gameplay. Ik zie namelijk zoveel vreemde dingen.

Enkele voorbeelden.
Presentatoren die lyrisch worden als iemand met de deagle 2 kills maakt. Dit was vrij standaard om 2 of meer tegenstanders uit te schakelen met de deagle.
Men schiet vaak complete magazijnen leeg op elkaar ipv 3-5 kogels.
Langzaam om een hoekje kruipen met de AWP. Dan kun je net zo goed je mes pakken en het hoekje om lopen. Dood ga je toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

VTB schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:37:
[...]

Enkele voorbeelden.
Presentatoren die lyrisch worden als iemand met de deagle 2 kills maakt. Dit was vrij standaard om 2 of meer tegenstanders uit te schakelen met de deagle.
Langzaam om een hoekje kruipen met de AWP. Dan kun je net zo goed je mes pakken en het hoekje om lopen. Dood ga je toch.
Ik keek 'vroeger' nog niet naar CS, maar ik denk dat het momenteel zo is dat je met een deagle eigenlijk niet mag 'winnen' van bijvoorbeeld een AK. Op hoog niveau moet een AK het makkelijk kunnen winnen van een deagle, vandaar als iemand twee kills krijgt met een deagle, en daarmee bijvoorbeeld 2 AK spelers neerlegt is dit best een prestatie (vind ik). Daarnaast is deagle een verschrikkelijk moeilijk wapen om mee te aimen vind ik (tenzij je dichtbij iemand staat en gaat sprayen).

Langzaam scoped om het hoekje lopen met een AWP is nog altijd beter dan gewoon het hoekje omlopen denk je niet? Als je scoped langzaam om het hoekje loopt heb je best een grote kans op een kill denk ik.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
[...]

Grappig, ik lurk zo nu en dan eens in dit topic. En na het zien van de de ESL One Cologne filmpjes dacht ik precies hetzelfde.
Ik heb vanaf een van de eerste beta’s tot CS 1.5, zeer fanatiek gespeeld. Uiteindelijk uit zelfbescherming er maar mee gestopt. Mijn vraag is ook mee of de gameplay van CS:GO nog wel te vergelijken is met de oude gameplay. Ik zie namelijk zoveel vreemde dingen.

Enkele voorbeelden.
Je laatste voorbeeld, je kan je knife niet naar de tegenstander gooien...
Maar met de AWP om het hoekje kijken maak je nog een kans om de tegenstander neer te schieten?

Ik heb 1.6, CS:CZ. C:SS gespeeld en nu speel ik CS:GO.
En ik kan je zeggen dat CS:GO een heel ander spel is dan een ieder van de vorige delen.
Natuurlijk is het in de grote lijnen wel hetzelfde, maar lopen, springen, aimen en wapens voelen allemaal anders aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Madstorm schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:20:
[...]

Ik keek 'vroeger' nog niet naar CS, maar ik denk dat het momenteel zo is dat je met een deagle eigenlijk niet mag 'winnen' van bijvoorbeeld een AK. Op hoog niveau moet een AK het makkelijk kunnen winnen van een deagle, vandaar als iemand twee kills krijgt met een deagle, en daarmee bijvoorbeeld 2 AK spelers neerlegt is dit best een prestatie (vind ik). Daarnaast is deagle een verschrikkelijk moeilijk wapen om mee te aimen vind ik (tenzij je dichtbij iemand staat en gaat sprayen).
Het is nog altijd mogelijk hoor met een deagle een ak omleggen :P. Ik zie het dagelijks dat iemand gewoon elk schot iemand dood met deagle XD, vraag me niet hoe :P.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

TheAnthonyNL schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:31:
[...]

Het is nog altijd mogelijk hoor met een deagle een ak omleggen :P. Ik zie het dagelijks dat iemand gewoon elk schot iemand dood met deagle XD, vraag me niet hoe :P.
Het is absoluut mogelijk, één headshot en je bent neer.
Maar om dit bij meerdere personen te doen word al lastiger. Daarnaast als zij een AK oid hebben is het nog een betere prestatie omdat je dan gewoon niet mag missen, anders ben je dood.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

TheRecklezz schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:22:
[...]

Je laatste voorbeeld, je kan je knife niet naar de tegenstander gooien...
Maar met de AWP om het hoekje kijken maak je nog een kans om de tegenstander neer te schieten?

Ik heb 1.6, CS:CZ. C:SS gespeeld en nu speel ik CS:GO.
En ik kan je zeggen dat CS:GO een heel ander spel is dan een ieder van de vorige delen.
Natuurlijk is het in de grote lijnen wel hetzelfde, maar lopen, springen, aimen en wapens voelen allemaal anders aan.
Ik weet dat je je knife niet kunt gooien. Ik bedoelde er mee, dat langzaam het hoekje om bewegen normaal zelfmoord was. Gezien de tegenstander je dan altijd eerder zag en dus eerder kon schieten. Ik was gewend om het hoekje te springen. Vandaar, als je toch zo graag dood wil gaan ren dan gewoon met je mes het hoekje om :P

En de deagle was echt heel sterk. Daar kon je het hele andere team mee uitschakelen. Ook al had met AK's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
eXec schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 05:16:
Heb niet meegedaan aan die hele Pick 'em Challenge. Had ik dat wel gedaan, had ik waarschijnlijk een bronzen dorito gehaald ofzo. iBP, Titan en LC die er vroeg uit lagen en een LDLC dat echt ver boven mijn verwachting presteerde. Holy shit.

Als NiP Fanboy ben ik blij dat NiP eindelijk de titel heeft kunnen pakken.. En verdiend!

[...]

Vraag me dan echt af waar je het precies over hebt. Als je de mijn post geschiedenis in dit topic eens nagaat, weet je dat ik altijd met argumenten kom die in mijn ogen stuk voor stuk viable zijn. Je kan erover discusiëren wat je wil, maar als je niet met de "echte" rulesets hebt gespeeld, kun je er ook niet over oordelen. Simpele redenatie, maar zo is het. Als je in 1:45 niet kunt roteren of in 35 seconden een side kan retaken, dan ben je gewoon slecht in CS. Period.

Om dus nog maar eens duidelijk te zijn, ik heb die ervaring wel, ook op invite level. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik pro ben overigens.

Om verder terug te komen op het feit waarom hij betweterig reageert is om het feit dat meneer zelf diverse accounts heeft met CS:GO VAC bans. Een dergelijk iemand kan mij simpelweg niet vertellen wat wel en niet goed is voor Counter-Strike in het algemeen.

Oh, en ik vraag me af waarom mijn posts onzinnig zijn? Mijn posts zijn (bijna) altijd onderbouwd met stevige argumenten (veelal uit eigen ervaring) wanneer dit er toe doet.
Voor de sake of dit topic heb ik mijn eerder getypte post verwijderd en zal ik je alleen vertellen dat jouw mening leuk en aardig is voor jou, maar dit maakt je nog niet de expert in wat wel of niet beter is voor CS. Je mag uiteraard je mening hebben.

Je geeft aan dat je niet aanneemt wat een user met diverse VAC bans te vertellen heeft, nou dat heb ik (en andere) ook met mensen op een forum die pretenderen alles het beste te weten. Doe er je voordeel mee.

(Maar anders moeten we dit maar uitvechten ingame. ;))
[...]

Enkele voorbeelden.
Ja het hele uitzenden van de wedstrijden brengt erg Amerikaanse commentatoren met zich mee, met alle nadelen van dien. Zelf vind ik het erg overdreven en heb de caster/narator altijd gemute. Zelfde is dat ik de wedstrijd liever via GOTV kijk, zelf reageer je toch sneller naar de actie dan die camera moderators soms doen.

'T is een ander spel met hetzelfde idee en dezelfde feel, voor ons althans, maar dat kan ook komen omdat we feitelijk bijna met dezelfde groep bijna dezelfde game spelen. :P Je kan je er in ieder geval geen bult aan kopen dus zou het gewoon proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
VTB schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:51:
[...]
Ik weet dat je je knife niet kunt gooien. Ik bedoelde er mee, dat langzaam het hoekje om bewegen normaal zelfmoord was. Gezien de tegenstander je dan altijd eerder zag en dus eerder kon schieten. Ik was gewend om het hoekje te springen. Vandaar, als je toch zo graag dood wil gaan ren dan gewoon met je mes het hoekje om :P

En de deagle was echt heel sterk. Daar kon je het hele andere team mee uitschakelen. Ook al had met AK's.
Hahaha was ook just a joke. Maar het ligt natuurlijk maar net aan de situatie wat op dat moment het beste is om te doen. Normaal is een nieuwe positie zoeken het beste, maar met wat tijds druk dmv geplante bomb oid dan moet je soms risico's nemen.

De deagle is minstens net zo sterk, maar de recoil is veranderd. Als je goed bent kan je nog steeds hele teams uitschakelen met de Deagle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
eXec schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 05:16:

Toch wel grappig dat je hier compleet offtopic gaat om je punt te maken. Je zegt dat je argumenten stuk voor stuk viable zijn maar ik zie niet meer dan aannames en vooroordelen.

- Wie zegt dat chaoscontrol en/of ik geen leagues hebben gespeelt?
- Meerdere VAC bans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
Ach ach jongens, ik ben blij dat deze topic terug leeft maar als ik dan de laatste pagina lees en zie dat het grotendeels over die discussie over de VAC bans gaat mag voor mij part de topic weer dood gaan...

Iedereen heeft daar zijn mening wel over maar ik ( en ik denk de rest ook ) is het beu om constant over die dingen te lezen terwijl we gewoon over andere en leukere dingen bezig kunnen zijn.

Voor de rest vind ik ook dat het spel anders aan voelt. Ik altijd 1.6 gespeeld, CZ een kleine maand en source enkel voor de fun ( lees: op fun-lans om wat tegen vrienden te spelen ) maar toch vind ik dat GO een heel ander spel is dan 1.6. Daarom dat je nu geen 5 deagle heady kills ziet en dat iedereen zijn hele clip op een enemy leegsproeit.

Voor de rest vind ik net die streams en commentators wel goed. Zij maken het spel wat leuker om naar te kijken en zijn zeker een toegevoegde waarde voor mensen die het spel nog maar net spelen of mensen die wat in skill lacken... :)

Edit: Oh, vergeten. Ik ben op zoek naar een muismat en muis. Ik denk dat ik voor de Steelseries Sensei [RAW] Rubberized en Steelseries Qck+. Meningen? Goeie webshops die leveren of goeie winkels in de buurt van Leuven? :)

[ Voor 16% gewijzigd door Kreekje op 19-08-2014 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-07 13:49
Ik weet niet of het hier thuis hoort, maar kon zo snel niets anders vinden :+

Samen met een aantal andere gamers (21+, 400+ speeluren, vrijwel allemaal 1.6 en CSS gedaan) speel ik regelmatig CS:GO Competitive en nu we een server hebben gekocht willen we graag wat PCW's gaan doen en vaker en serieuzer gaan spelen. We zijn echter nog op zoek naar één of twee mensen die het leuk lijkt om mee te doen zodat we vaker met vijf man zijn.

Mocht jij serieus zijn, je volwassen gedragen, een beetje raak schieten en het spel goed kennen, stuur me dan even een DM als het je leukt lijkt om regelmatig mee te spelen.

Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreekje schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:16:

Voor de rest vind ik ook dat het spel anders aan voelt. Ik altijd 1.6 gespeeld, CZ een kleine maand en source enkel voor de fun ( lees: op fun-lans om wat tegen vrienden te spelen ) maar toch vind ik dat GO een heel ander spel is dan 1.6. Daarom dat je nu geen 5 deagle heady kills ziet en dat iedereen zijn hele clip op een enemy leegsproeit.

Voor de rest vind ik net die streams en commentators wel goed. Zij maken het spel wat leuker om naar te kijken en zijn zeker een toegevoegde waarde voor mensen die het spel nog maar net spelen of mensen die wat in skill lacken... :)

Edit: Oh, vergeten. Ik ben op zoek naar een muismat en muis. Ik denk dat ik voor de Steelseries Sensei [RAW] Rubberized en Steelseries Qck+. Meningen? Goeie webshops die leveren of goeie winkels in de buurt van Leuven? :)
Ik heb het laatst 1.6 gespeelt en nu voortaan sinds een maandje of 2 weer CS:GO. Heel het source gedeelte eigenlijk overgeslagen. Ik merk dat het wel totaal anders speelt. Ik merk dat ik nog steeds moet wennen aan de AK en de deagle. Maar het gevoel kwam wel redelijk snel weer terug. Maar dat mensen hun clip leegsproeien is opzich niet slecht. Het zijn wat onervaren spelers die lucky killen. Maar het staat mij bij dat ik dit ook op 1.6 zag langskomen.

Wat ik wel jammer vind zijn het aantal AWP gebruikers. Ik zou het wel fijn vinden als in de competitive mode slechts 1 AWP per team kan zijn. Soms lijken het meer AWP matches dan iets anders.
Maar ben allang blij dat het niet meer 1 shot 1 kill....met name in de tenen zoals in 1.6 :+

Toen ik begon met CS:GO was ik behoorlijk geschrokken. Speelde dust (1) en zat te wachten op het plateau kijken richting de gang. Staat er opeens een T naast mij!! Blijkt dat er een trapje is gemaakt in de tunnel 8)7
Voelde me toen wel een behoorlijke nOOb :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreekje schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:16:

QCK+ mat heb ik ook, bevalt mij perfect. Gebruik hem met SS Rival, met de Sensei heb ik geen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:07:
[...]

QCK+ mat heb ik ook, bevalt mij perfect. Gebruik hem met SS Rival, met de Sensei heb ik geen ervaring.
Ja, over die muismat van €14 kan ik niet sukkelen eh. Vind ze er nog wel best goed uitzien. Gewoon net teveel tralala maar gewoon zwart en wit logo. Zo'n muismat met het fnatic/navi logo op zou niks voor mij zijn. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmo70
  • Laatst online: 25-07 20:11
Ik gebruik die muis hier ook voor CS GO, gaat perfect! Ik heb wel de iets grotere versie van de QcK omdat ik een lage sensivity heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
Timmo70 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:55:
Ik gebruik die muis hier ook voor CS GO, gaat perfect! Ik heb wel de iets grotere versie van de QcK omdat ik een lage sensivity heb.
Welke mat is dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StgMt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-07 23:37
ik denk dat hij de Qck+ bedoeld. Ik gebruik de navihttp://tweakers.net/price...navi-limited-edition.html ik vind wel fijner omdat die wat hoger is als de standaard maar dat is gewoon persoonlijke voorkeur natuurlijk.

Ik zou als muis toch naar een optiche gaan kijken die zijn kwa sensor toch beter en niemand gaat 7200 dpi spelen denk ik zo. Als je graag bij steelseries blijft zou je deze kunnen pakken:

http://tweakers.net/pricewatch/360221/steelseries-rival.html

Ik heb zelf de razer deathadder 2013 prima muisje voor leuke prijs ik heb wel lang moeten wennen maar nu dat helemaal achter de rug ben ik best blij met me keuze

http://tweakers.net/price...azer-deathadder-2013.html

Helemaal iets anders zou je voor de logitech g400s kunnen gaan ook prima muis misschien een andere grip. Mij tip is even in de winkel gaan voelen wat je fijn vindt.

http://tweakers.net/price...h-g400s-gaming-mouse.html

En anders zou je hier een kunnen kijken.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1533300

Verder heb ik al een aantal games gespeeld samen met wat mensen van GoT. Soms winnen wat en soms ook niet maar heb ik iig geen rage kinderen. Gewoon mensen die relax spelen.

edit: muis tip

[ Voor 50% gewijzigd door StgMt op 19-08-2014 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmo70
Het is de QcK Heavy. Kost tien euro meer maar hij is echt lekker groot want met die kleine vloog ik er geregeld af met m'n muis. Ik speel maar op sensivity 1.3 ofzo dusja.

http://steelseries.com/pr...ces/steelseries-qck-heavy

Hij gaat echt al jaren mee, gebruikte hem voorheen in combo met m'n Microsoft Intelli 3.0 maar die heeft het jammergenoeg begeven. Steelseries all the way hier, heb ook een Siberia headset. Hun producten zijn altijd kwalitatief hoog en die gaan hier al jaren mee.

[ Voor 25% gewijzigd door Timmo70 op 19-08-2014 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
Timmo70 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:26:
[...]

Het is de QcK Heavy. Kost tien euro meer maar hij is echt lekker groot want met die kleine vloog ik er geregeld af met m'n muis. Ik speel maar op sensivity 1.3 ofzo dusja.

http://steelseries.com/pr...ces/steelseries-qck-heavy

Hij gaat echt al jaren mee, gebruikte hem voorheen in combo met m'n Microsoft Intelli 3.0 maar die heeft het jammergenoeg begeven. Steelseries all the way hier, heb ook een Siberia headset. Hun producten zijn altijd kwalitatief hoog en die gaan hier al jaren mee.
Aaah, ja. Maar ik zie op de site van steelseries dat het enige verschil met de QcK Heavy en de QcK+ de dikte van de mat is. Bij de Heavy is hij 6 mm dik en bij de + 2mm, de grote is gelijk. Die ga ik wrs al nemen. Nu alleen de muis nog. Maar ik zou ook graag een muis hebben die linkshandige kunnen gebruiken en die ook nog een knop of 2 aan de zijkant heeft, zoals de Sensei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Steam kapot denk ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik heb net voor het eerst competitive gespeeld. Ik begon nogal slecht, met 2-8 met CT op nuke.
Uiteindelijk met 30-16 als hoogste score geëindigd met 5 mvp stars en de game gewonnen :)
Normaal vind ik nuke echt een shit map die super ct favored is, maar nu was het andersom. We stonden halverwege achter.

[ Voor 3% gewijzigd door aicaramba op 19-08-2014 21:05 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suikerberg
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-09 00:30
aicaramba schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:02:
Ik heb net voor het eerst competitive gespeeld. Ik begon nogal slecht, met 2-8 met CT op nuke.
Uiteindelijk met 30-16 als hoogste score geëindigd met 5 mvp stars en de game gewonnen :)
Normaal vind ik nuke echt een shit map die super ct favored is, maar nu was het andersom. We stonden halverwege achter.
Bekijk video's van de smokes en flashes op nuke, hiermee heb ik de laatste tijd veel meer T rondes kunnen binnehalen op nuke.

bijvoorbeeld deze: YouTube: CS:GO Nuke Smokes (nummer 5 is erg handig!~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmo70
Kreekje schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:07:
[...]

Aaah, ja. Maar ik zie op de site van steelseries dat het enige verschil met de QcK Heavy en de QcK+ de dikte van de mat is. Bij de Heavy is hij 6 mm dik en bij de + 2mm, de grote is gelijk. Die ga ik wrs al nemen. Nu alleen de muis nog. Maar ik zou ook graag een muis hebben die linkshandige kunnen gebruiken en die ook nog een knop of 2 aan de zijkant heeft, zoals de Sensei :)
Ja gaat langer mee en vind hem beter dik.

[ Voor 8% gewijzigd door Timmo70 op 20-08-2014 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 12:33

Silence

Godlike

Iemand ervaring met DxRacer stoel? Zie soort gelijke voorbij komen bij streams. En mijn stoel is toevallig overleden.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:06
Gisteren een 3tal potjes gedaan, was erg gezellig maar niets gewonnen.. merk ook wel dat ik al ruim een week geen CS meer had gedaan.. pff hoe hard kan je achteruit hollen zeg haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

MisterEagle schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:45:
Gisteren een 3tal potjes gedaan, was erg gezellig maar niets gewonnen.. merk ook wel dat ik al ruim een week geen CS meer had gedaan.. pff hoe hard kan je achteruit hollen zeg haha
Gisteren waren sommige potjes goed frustrerend inderdaad :9
Ik heb gelukkig later in de avond nog een potje gewonnen met 16 - 3 ofzo :)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
MisterEagle schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:45:
Hahah inderdaad, elke keer 1 random persoontje erbij die het verprutste... :P

We zoeken MEER mensen voor competitive games! zodat we met een volle groep kunnen spelen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-07 13:49
TheRecklezz schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:52:
[...]

Hahah inderdaad, elke keer 1 random persoontje erbij die het verprutste... :P

We zoeken MEER mensen voor competitive games! zodat we met een volle groep kunnen spelen. :D
Voeg me maar toe, wij hebben ook een leuke groep Nederlanders die samen gamen maar zitten ook vaak met het probleem dat we met vier online zijn: http://steamcommunity.com/id/impulzer

Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Madstorm schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:33:
[...]

Gisteren waren sommige potjes goed frustrerend inderdaad :9
Ik heb gelukkig later in de avond nog een potje gewonnen met 16 - 3 ofzo :)
Ja die was niet heel ingewikkeld op Dust, zal me headshot op Yuri nooit meer vergeten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Waarom spelen jullie altijd in de avond? Kan dat niet een keer overdag :).

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
TheAnthonyNL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:15:
Waarom spelen jullie altijd in de avond? Kan dat niet een keer overdag :).
Ga eens werken, lambal. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Heb nog vakantie he lol ...

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
Volgende week nog werken, en dan heb ik vakantie... dan kan ik overdag ook wel. _/-\o_
Pagina: 1 ... 32 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic