[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.851 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe update ook in het audio menu:

http://imgur.com/a/fXybW

Nota;

GNM (Gold nova master ) Zoek nog team ( Liefst GN3 , GNM of MG1/2 ofzo ) hoogste rank was MG2 :)
Ben beschikbaar Maandag tem donderdag & Zondag :)

zoeken op BOERT. en je vindt me wel :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2014 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 08:36
Ik speel de laatste tijd veel cs:go, soms met vrienden soms alleen. Ben op dit moment gold nova 1, maar denk dat ik wel beter kan. Vroeger ook veel 1.5/1.6 gespeeld. Echter in je eentje competitive spelen ben je toch erg afhankelijk van het niveau en de serieuze aanpak van je medespelers.

@ yurivodka ik heb je even toegevoegd op steam. Ik heb eventueel ook nog een ventrilo server 24/7 beschikbaar mocht dit gewenst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixtli
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:38
Dit is toch maar een voorstel of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt het jullie ook op dat met de comp matches de ranking nogal verschilt?
Laatste ook een potje ik ben nova 2 en zat met een zilver 2 en 2x nova 1 en een master guardian elite.

Opzich nog een grappig potje maar bij voorbaat al verloren omdat in ons team die zilver 2 zat en duidelijk een onbekende was in cs. Ook al moet diegene minimaal 10 potjes hebben gespeeld om aan een rank te komen.

Maar dit is mij nu al een aantal keer opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:31
Die zullen waarschijnlijk premade zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Brainstorm86 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 16:08:
Ik speel de laatste tijd veel cs:go, soms met vrienden soms alleen. Ben op dit moment gold nova 1, maar denk dat ik wel beter kan. Vroeger ook veel 1.5/1.6 gespeeld. Echter in je eentje competitive spelen ben je toch erg afhankelijk van het niveau en de serieuze aanpak van je medespelers.

@ yurivodka ik heb je even toegevoegd op steam. Ik heb eventueel ook nog een ventrilo server 24/7 beschikbaar mocht dit gewenst zijn.
Je kan mij ook toevoegen, ben ook GN 1. Heb vorige week al een keer met Yuri gespeeld ook. Ik ben vanavond weer beschikbaar om kont te schoppen :P

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
Oke leuk, heb je toegevoegd!
teupje schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 17:51:
[...]

Je kan mij ook toevoegen, ben ook GN 1. Heb vorige week al een keer met Yuri gespeeld ook. Ik ben vanavond weer beschikbaar om kont te schoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Ligt het soms aan mij, of zitten hier en daar nog af en toe aimbotters/wallhackers. Ik snap dat sommige heel goed kunnen zijn, maar soms denk ik dat sommige gewoon keiharde hacks gebruiken.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-09 18:16
Cheaters kom je veel te veel tegen in CS:GO. Niets aan te doen, helaas.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Members only: Teamspeak
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Als je/jullie het prettig vinden om TS te gebruiken tijdens het CS:GOen dan zijn jullie hier welkom.
Als je alleen bent en mensen zoekt of als je al een groep hebt. Als je een groep(of clan) hebt al kan ik ook een eigen channel voor jullie maken met password.

[ Voor 5% gewijzigd door TheRecklezz op 12-08-2014 09:45 . Reden: TS info members only gemaakt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
Thanks, zal hem zeker even toevoegen. Gister al paar leuke potjes gespeeld met de Dutch Terrorist groep members.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
Wel echt triest, heb ik eindelijk een vaste groep om mee te spelen, flikker mn internet er in 1 week 2 keer uit voor langer dan 10 minuten. Nu 7 dagen voor straf deathmatch spelen.

Wel mn sensitivity een paar klikken terug gezet dus heb nu nog lagere sens. Kan ik mooi een week aan wennen maar aimen ging gisteren tijdens deatmatch al stukken beter na 30 minuten wennen.

@TheRecklezz

Zou je op die server dan voor de Dutch Terrorist een password protected channel kunnen aanmaken en het wachtwoord +IP op onze steam group page delen?

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 22:29
Kan iemand mij vertellen of je op altpug (cevo straks) of iets anders ook gewoon rank up gaat?

Ben namelijk aan het overwegen om over te stappen, ik word gewoon ziek van die hits die niet worden geregistreerd....

Zo niet, waarom setup valve geen 128 servers ...

[ Voor 10% gewijzigd door TheAnthonyNL op 12-08-2014 10:48 ]

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 12:33

Silence

Godlike

TheAnthonyNL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:46:
Kan iemand mij vertellen of je op altpug (cevo straks) of iets anders ook gewoon rank up gaat?

Ben namelijk aan het overwegen om over te stappen, ik word gewoon ziek van die hits die niet worden geregistreerd....

Zo niet, waarom setup valve geen 128 servers ...
Niet rankup van CS:GO comp iig. misschien wel op de site oid. Heb zelf ook altpug geprobeerd maar vond het zelf niks, teveel gedoe allemaal.

128tick had iets te maken met de mensen die geen snelle verbinding hadden en het dus niet aankunnen(had ik ook ergens gelezen of dit waar is geen idee).

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Silencex schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:52:
[...]

Niet rankup van CS:GO comp iig. misschien wel op de site oid. Heb zelf ook altpug geprobeerd maar vond het zelf niks, teveel gedoe allemaal.

128tick had iets te maken met de mensen die geen snelle verbinding hadden en het dus niet aankunnen(had ik ook ergens gelezen of dit waar is geen idee).
Ah ok dan blijf ik wel bij valve mm :D, wil iig uit dat zilver zooi ... maargoed 128 moet gewoon toggable zijn vind ik ... voor als je bijv alleen of met ene pre-made group comp wilt doen. maargoed zal wel nooit gebeuren.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

TheAnthonyNL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:09:
[...]

Ah ok dan blijf ik wel bij valve mm :D, wil iig uit dat zilver zooi ... maargoed 128 moet gewoon toggable zijn vind ik ... voor als je bijv alleen of met ene pre-made group comp wilt doen. maargoed zal wel nooit gebeuren.
Ja vind ik ook en valve heeft geld zat om het te realiseren alleen zie ik het niet snel gebeuren.
En bij zilver al gek van de hitreg? wacht maar tot je net als mij bij DMG / eagle zit.
Ik ben zelf al paar maanden gestopt met MM, af en toe nog 1 met wat vrienden maar niet echt serieus.
Voornamelijk casual, dan zit ik ook niet continu te schelden.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

TheAnthonyNL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:09:
[...]

Ah ok dan blijf ik wel bij valve mm :D, wil iig uit dat zilver zooi ...
Ik heb je gisteren of eergisteren toegevoegd op steam. Je zit ook in de groep van Dutch Terrorist dacht ik, ik raad je aan om met ons gewoon af en toe een potje mee te doen, de meeste zitten rond gold nova 2 a 3. Niet dat ik heel goed ben maar we winnen af en toe wel eens een potje, en het is altijd leuker dan alleen spelen.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Madstorm schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:16:
[...]

Ik heb je gisteren of eergisteren toegevoegd op steam. Je zit ook in de groep van Dutch Terrorist dacht ik, ik raad je aan om met ons gewoon af en toe een potje mee te doen, de meeste zitten rond gold nova 2 a 3. Niet dat ik heel goed ben maar we winnen af en toe wel eens een potje, en het is altijd leuker dan alleen spelen.
Ja ik las groep requirements je moet op zijn minst nova zijn :(... maargoed zal invite accepteren :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

TheAnthonyNL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:20:
[...]

Ja ik las groep requirements je moet op zijn minst nova zijn :(... maargoed zal invite accepteren :D.
Ach, moet inderdaad wel goed komen :)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
Het is meer een indicatie zodat we ongeveer op het zelfde nivo zitten. Je mag gerust wat lager zijn als ons, maar denk dat de meeste geen zin hebben om uit te leggen dat je zachtjes moet lopen, bom moet planten en de begin dingen zeg maar ;) Als je t spelletje gewoon snapt en je speelt lekker mee maakt rank niks uit

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Berktoppie schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:32:
Het is meer een indicatie zodat we ongeveer op het zelfde nivo zitten. Je mag gerust wat lager zijn als ons, maar denk dat de meeste geen zin hebben om uit te leggen dat je zachtjes moet lopen, bom moet planten en de begin dingen zeg maar ;) Als je t spelletje gewoon snapt en je speelt lekker mee maakt rank niks uit
Ho.... ik weet heus hoe ik moet spelen :). ik ben atm silver 4 voorheen silver master ... maarja door die random noobjes in mm kom je ook niet hoger.

Speelde vaak met double ak vriend van me en daar ging gewoon alles goed kon redelijk tot goed mee maar toch ... op hogere rank spelen is beter dan op silver niveau heb ik gemerkt.

[ Voor 13% gewijzigd door TheAnthonyNL op 12-08-2014 11:36 ]

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

TheAnthonyNL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:35:
[...]

Ho.... ik weet heus hoe ik moet spelen :). ik ben atm silver 4 voorheen silver master ... maarja door die random noobjes in mm kom je ook niet hoger.
Precies de reden waarom ik eigenlijk niet solo comp speel.. :9

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
Berktoppie schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:36:
@TheRecklezz

Zou je op die server dan voor de Dutch Terrorist een password protected channel kunnen aanmaken en het wachtwoord +IP op onze steam group page delen?
Zeker kan ik dat, zodra ik thuis ben maak ik er meteen een voor je/jullie aan.
En ik post de info+ het wachtwoord wel bij jullie in de group.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Speel nog wel eens random competitive, ben nu Gold Nova 2. Komt wel af en toe voor dat m'n team keihard zuigt, al komt het ook nog wel eens voor dat het andere team echt heel slecht is... Meestal is het toch best redelijk uitgebalanceerd.

Weet iemand trouwens hoe je snel nieuwe missies krijgt? Heb er nu 10 gehad, maar wil er eigenlijk wel meer :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Thomasx4 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:45:
Speel nog wel eens random competitive, ben nu Gold Nova 2. Komt wel af en toe voor dat m'n team keihard zuigt, al komt het ook nog wel eens voor dat het andere team echt heel slecht is... Meestal is het toch best redelijk uitgebalanceerd.

Weet iemand trouwens hoe je snel nieuwe missies krijgt? Heb er nu 10 gehad, maar wil er eigenlijk wel meer :D.
Blijven spelen :D. ik moet er nog 2 voor gold :D

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Thomasx4 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:45:

Is puur random, en het gaat per week. Hoe meer rewards (skins, kistjes, missie's) je krijgt, hoe lager de kans op een reward steeds wordt, tot de week om is, dan wordt je "counter" weer gereset (weet niet of dit ook daadwerkelijk op zondag om 00:00 gebeurd).

[ Voor 19% gewijzigd door EricNL op 12-08-2014 12:00 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
TheAnthonyNL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:55:
[...]
15 missies voor gold toch? heb nu 13 missies gedaan. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
TheAnthonyNL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:55:
[...]
Sensitivity goed istellen, fatsoenlijke crosshair placement, stilstaan als je schiet, bij spray de ak recht naar beneden trekken tot de enkels, de m4 tot
halverwege de bovenbenen, een goede headset en achter elke hoek een vijand verwachten en je bent zo master guardian of hoger.
Silencex schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:12:
Ja vind ik ook en valve heeft geld zat om het te realiseren alleen zie ik het niet snel gebeuren.
En bij zilver al gek van de hitreg? wacht maar tot je net als mij bij DMG / eagle zit.
Ik ben zelf al paar maanden gestopt met MM, af en toe nog 1 met wat vrienden maar niet echt serieus.
Voornamelijk casual, dan zit ik ook niet continu te schelden.
Dat heeft toch niet zoveel met je rank te maken? Of ik nou met nova's meespeel of met smfc's ervaar ik de hitreg hetzelfde zolang er geen choke of packetloss is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:25:
[...]
Sensitivity goed istellen, fatsoenlijke crosshair placement, stilstaan als je schiet, bij spray de ak recht naar beneden trekken tot de enkels, de m4 tot
halverwege de bovenbenen, een goede headset en achter elke hoek een vijand verwachten en je bent zo master guardian of hoger.
Dingen die al standaard zijn bij mij lol alleen met m4/m1 maak ik meer kills dan met ak xD.
TheRecklezz schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:09:
[...]

15 missies voor gold toch? heb nu 13 missies gedaan. 8)
Ja ik heb er ook al 13 gedaan vandaar nog 2 :D. Nouja net missie gekregen dus gaat hard..

iemand zin om Rush comp te doen?

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

[...]

Dat heeft toch niet zoveel met je rank te maken? Of ik nou met nova's meespeel of met smfc's ervaar ik de hitreg hetzelfde zolang er geen choke of packetloss is.
Doelde meer op de rank waar hij in speelt, als je er dan al last van hebt, ik ben nooit lager geweest dan master guardian elite. Maar volgens mij met alle silver en nova ranks zit je op bot niveau.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Silencex schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:32:
[...]

Doelde meer op de rank waar hij in speelt, als je er dan al last van hebt, ik ben nooit lager geweest dan master guardian elite. Maar volgens mij alle silver en nova ranks zit je op bot niveau.
Ehm bot niveau ... zet mij in bot match met elite bots en ik maak ze af ... dus weet niet wat jij met bot niveau bedoeld dan...

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

heeft enkel met tick64 te maken :)
+ mensen met een shit pc hebben in Tick64 ziekhard voordeel omwille van die tickrate ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:47:
[...]
heeft enkel met tick64 te maken :)
+ mensen met een shit pc hebben in Tick64 ziekhard voordeel omwille van die tickrate ;)
Zou je toe willen lichten waarom dit het geval is? Is er een koppelling met FPS of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Welnee, dit legt alleen het verschil tussen 128 en 64 uit (en nogal simplistisch eerlijk gezegd). Jij beweerde dat spelers met een langzame pc bij 64 tick servers een voordeel hebben ten opzichte van mensen met een beest van een pc. Dat zie of hoor ik nergens terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staat ergens op Steamforums. atm firewall blocked daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:22:
staat ergens op Steamforums. atm firewall blocked daarvoor.
Als je het even wilt op zoeken, dank is groot.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:16
Tickrate is gewoon de update rate per seconde. Deze is laag omdat niet iedereen een even snelle verbinding heeft en je dan dus ticks gaat missen. Dat heeft als gevolg dat players gaan warpen over de map en dat willen we niet. dus hebben ze de tickrate laag gezet.

Met een lagere tickrate heeft niemand voordeel en met een hoge tickrate heeft iedereen voordeel (mits je het aankan). Nu komt het soms voor dat er door de relatief trage update rate soms een kogel op jouw scherm wel hit maar bij de tegenstander niet. Het argument gaat dat als je een hogere tickrate hebt die player dan wel gehad zou hebben (maar reeel gezien denk ik dat je dan gewoon de ZIET dat je mist, want niemand is hier echt zo goed ;))

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tot zover ik weet als je updaterate 128 is zal hij 128 updates sturen. Deze updates hangen vast aan je FPS ( volgens sommige bronnen )
een 64 tick server zal automatisch maar 64 updates. die updaterate kan je sowieso lager zetten ( dacht tot 32 ? )
Dus stel dat je een kut pc hebt die in smoke 30 fps haalt en in bepaalde stukken op nuke 20. Dan vergelijken met de vergelijking die in het filmpje wordt aangehaald van de Miliseconden die worden teruggespoeld.

Er is nog een filmpje van NiP waar ze ook ranten tegen tick64. Anyway we moeten er niet op hopen dat valve de MM servers gaat updaten naar Tick128 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
FPS en tickrate staan volkomen los van elkaar. Dit heeft niks met elkaar te maken en zijn totaal verschillende systemen.

Edit: dat is niet helemaal waar, bij mijn eigen TTT server is het zo dat als ik een hoge tickrate gebruik (zeg 100) en er 20man connecten, de perfomance van mijn server omlaag gaat en dus mensen gaan laggen. Met een tickrate van 66 kan mijn server meer load handelen.

[ Voor 53% gewijzigd door chaoscontrol op 12-08-2014 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chaoscontrol schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:39:
FPS en tickrate staan volkomen los van elkaar. Dit heeft niks met elkaar te maken en zijn totaal verschillende systemen.

Edit: dat is niet helemaal waar, bij mijn eigen TTT server is het zo dat als ik een hoge tickrate gebruik (zeg 100) en er 20man connecten, de perfomance van mijn server omlaag gaat en dus mensen gaan laggen. Met een tickrate van 66 kan mijn server meer load handelen.
Dit is ook normaal .... Tickrate 66 gebruikt de helft minder bandwith dan een tick128
ook de reden waarom valve niet update naar 128. De kosten van zoiets zouden oplopen. En deze week zijn er al zoveel problemen met de steam service 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2014 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
De enige reden dat Valve 64 tick servers gebruikt is vanwege het grote aantal spelers dat een ondermaatse pc ter beschikking heeft. Dat hebben zij zelf bevestigd tegenover NiP toen zij vorig jaar bij het Valve kantoor waren. Heeft dus niets met kosten te maken.

Ik vind het gemis van de 128 tick servers (die overigens ook niet heilig zijn!) groot met competitive matchmaking. Merk gewoon dat 100% hits niet geregistreerd worden en dat gebeurd mijns inziens te vaak. Tevens is het gebrek aan de officiële competitive rules groot waarmee de game alleen maar meer CT sided word.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
MISC
  • The planted bomb now allows other players to defuse if the previous defusing player has disconnected.
  • Fixed the butterfly knife having a quickswitch advantage.
  • Fixed spectator view FOV being incorrect sometimes (like when leaving a player who was scoped).
  • Added a convar to let servers disable observer target interpolation (sv_disable_observer_interpolation).
  • Fixed a crash when bringing up the scoreboard.
  • Fixed some scoreboard entries sometimes showing 999.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
eXec schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 17:39:
Tevens is het gebrek aan de officiële competitive rules groot waarmee de game alleen maar meer CT sided word.
Wat zou jij aan regels willen zien dan ?

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eXec schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 17:39:
Ik vind het gemis van de 128 tick servers (die overigens ook niet heilig zijn!) groot met competitive matchmaking. Merk gewoon dat 100% hits niet geregistreerd worden en dat gebeurd mijns inziens te vaak. Tevens is het gebrek aan de officiële competitive rules groot waarmee de game alleen maar meer CT sided word.
Af en toe levert het wel echt wtf momentjes op, bijna stilstaande speler raken met AWP, 100% raak maar geen hit en daarna ben je gewoon kansloos als je op korte afstand stond. Zo jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:43
Soms wil ie niet Rebuy previous doen, terwijl ik toch gng geld heb. Hij koopt mijn wapen niet opnieuw.

En is het mogelijk om sneller grenades te kopen, via 1 of andere toetsencombinatie ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
je moet de rebuy.txt instellen, als je wilt dat je f2 goed werkt.

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
Ik gebruik keybinds om te kopen. Ik heb een keybind gemaakt voor 2 complete sets , 1 met m4/ak en 1 met awp +full armor. En 1 voor de nades die ik standaard gebruik. En 1 voor mijn pistol die ik vaak gebruik.
Hiermee wordt het kopen van weapons ect wel easy :)

Ik wist nog wel hoe ik die keybinds moest maken, maar voor de mensen die daar geen ervaring mee hebben:
CS:GO Buy Binds Generator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
TheRecklezz schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 08:24:

Ik wist nog wel hoe ik die keybinds moest maken, maar voor de mensen die daar geen ervaring mee hebben:
Link staat in nu in de FIPO !

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
TheAnthonyNL schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:43:
[...]
Wat zou jij aan regels willen zien dan ?
1:45 round time en 35 seconde bomb timer. Door de 10 seconden extra op de bomb timer geef je de CTs 10 seconde extra om te roteren en een bombside te retaken.
Satangel schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 23:33:
Soms wil ie niet Rebuy previous doen, terwijl ik toch gng geld heb. Hij koopt mijn wapen niet opnieuw.

En is het mogelijk om sneller grenades te kopen, via 1 of andere toetsencombinatie ofzo?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
bind "KP_ins"           "buy galilar;buy famas"
bind "KP_del"           "buy defuser"
bind "KP_downarrow"         "buy ak47;buy m4a1"
bind "KP_5"             "buy awp"
bind "KP_leftarrow"         "buy p250"
bind "KP_end"           "buy incgrenade;buy molotov"
bind "KP_Uparrow"       "buy hegrenade"
bind "KP_home"          "buy flashbang"
bind "KP_pgup"          "buy smokegrenade"
bind "KP_plus"          "buy vest"
bind "KP_rightarrow"        "buy vesthelm;buy vest"
bind "KP_pgdn"          "buy deagle"
bind "F3"           "buy ak47;buy m4a1;buy vesthelm;buy defuser;buy flashbang;buy flashbang;buy hegrenade;buy smokegrenade"
bind "F4"           "buy flashbang;buy flashbang;buy hegrenade;buy smokegrenade"
bind "F5"           "buy m4a1;buy vest;buy defuser;buy flashbang;buy flashbang;buy hegrenade;buy smokegrenade"
bind "F6"               "buy tec9"

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
eXec schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:30:
1:45 round time en 35 seconde bomb timer. Door de 10 seconden extra op de bomb timer geef je de CTs 10 seconde extra om te roteren en een bombside te retaken.
Helemaal mee eens, daar wordt het spelletje een heel stuk leuker en een hoop maps een hoop gebalanceerder van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
eXec schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:30:
[...]

BS, je hoort daar gewoon al te zijn als CT. Enige wat je doet is bombsite defenden, dan ga je niet rondjes om de map rennen en extra tijd nodig hebben. En met een roundtime van maar 1:45 haal je lang niet elke map (denk Assault).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Ik vindt het nu prima in balans eigenlijk, sommige maps zijn wel erg duidelijk CT sided (Nuke) maar de laatste tijd win ik meer op T dan op CT op die map.
Eens met chaoscontrol, 35 sec is best wel lang voor bombtimer maar soms heb je het ook wel nodig. Als je op Dust op B zit en je bent alleen over en je moet naar A dan ben je bijna al kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

chaoscontrol schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:41:
[...]

BS, je hoort daar gewoon al te zijn als CT. Enige wat je doet is bombsite defenden, dan ga je niet rondjes om de map rennen en extra tijd nodig hebben. En met een roundtime van maar 1:45 haal je lang niet elke map (denk Assault).
Precies.
Als CT hoor je gesplitst A en B te gaan, en zodra iemand de bom spot, callen, en dan gaan de andere zo snel mogelijk roteren naar de bom.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
Bombtimer en roundtime zijn prima zoals het is. Waar ik me vooral aan stoor is dat iedere kid die CSGO speelt zeurt dat er -weer- wat veranderd moet worden. Als ik Reddit bekijk zie ik elke dag weer gezeik en klik ik gauw weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
dylanvana schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:55:
Bombtimer en roundtime zijn prima zoals het is. Waar ik me vooral aan stoor is dat iedere kid die CSGO speelt zeurt dat er -weer- wat veranderd moet worden. Als ik Reddit bekijk zie ik elke dag weer gezeik en klik ik gauw weg.
Competitive matchmaking moet gewoon identiek zijn aan de grote ESL/ESEA toernooien qua regelgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:10:
[...]

Competitive matchmaking moet gewoon identiek zijn aan de grote ESL/ESEA toernooien qua regelgeving.
Geen idee wat de regels daar zogenaamd zijn, maar CS bestaat al een hele poos en de regels dus ook zoals die nu bestaan. Die zijn gewoon goed en failproof. Tevens is elke zelfrespecterende CS speler tevreden met hoe het spel al jaren werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
chaoscontrol schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:15:
[...]

Geen idee wat de regels daar zogenaamd zijn, maar CS bestaat al een hele poos en de regels dus ook zoals die nu bestaan. Die zijn gewoon goed en failproof. Tevens is elke zelfrespecterende CS speler tevreden met hoe het spel al jaren werkt.
Nee, de MM regels zijn anders dan die op (grote) lans gehanteerd worden, zoals eXeC ook aangeeft:

Game Settings

Round Time: 1 minute and 45 seconds
Buy Time: 15 seconds
Start Money: $800 for regulation play and $10,000 for overtime periods (if needed)
Freeze Time: 15 seconds
C4 Timer: 35 seconds

De roep is dan ook om dit gelijk aan elkaar te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:10:
[...]

Of andersom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Klopt, maar de competitie waar de meeste centjes in omgaat en de beste spelers actief zijn, bepaalt effectief de te hanteren regels. Plus de 1:45 / 35 sec regel valt zeker niet verkeerd uit voor de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Is me serieus nog nooit opgevallen dat die tijden anders waren op de grote toernooien, en kijk toch heel wat via Twitch naar die wedstrijden.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Voor Valve zitten daar echt niet de meeste centjes in hoor, dat er veel geld in omgaat klopt, maar dat is voor en van andere partijen. Ik denk dat als je de huidige regels gaat aanpassen je veel spelers tegen de schenen schupt en dat zullen ze niet willen.

Ook vind ik het grappig dat iedereen die de ESL regels fijner zou vinden, nog nooit in een echt toernooi op niveau heeft meegespeeld. Toen ik in 2005 nog heel actief op hoog niveau speelde, was 2min al veelste kort tijdens de meeste competetive rondjes. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat 1:45 nou fijner zou zijn, vooral niet met alle discussies van die tijd in het achterhoofd.

(En als ik geprikkeld over kom, is dat omdat ik al een week niet kan CSen :P)

[ Voor 5% gewijzigd door chaoscontrol op 13-08-2014 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
chaoscontrol schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:38:
Voor Valve zitten daar echt niet de meeste centjes in hoor, dat er veel geld in omgaat klopt, maar dat is voor en van andere partijen. Ik denk dat als je de huidige regels gaat aanpassen je veel spelers tegen de schenen schupt en dat zullen ze niet willen.

Ook vind ik het grappig dat iedereen die de ESL regels fijner zou vinden, nog nooit in een echt toernooi op niveau heeft meegespeeld. Toen ik in 2005 nog heel actief op hoog niveau speelde, was 2min al veelste kort tijdens de meeste competetive rondjes. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat 1:45 nou fijner zou zijn, vooral niet met alle discussies van die tijd in het achterhoofd.
Dat op zich zijn niet echte tegenargumenten. Alsof je ook niets mag zeggen over de regels bij voetbal als je nooit in de championsleage/wk hebt gestaan. Wat jij in 2005 deed heeft ook niets te maken met cs:go anno 2014, dat zijn twee compleet verschillende games.

Kortere tijd betekent dat beslissingen belangrijker worden, minder ruimte om fouten te herstellen, meer aktie en grotere druk op de spelers. Ergo het totale skill niveau van het spelletje zou omho dan omhoog moeten gaan. Of het ook daadwerkelijk goed uitpakt in de community is inderdaad een tweede. Persoonlijk zou ik het in elk geval graag getest zien worden maar daar kunnen de meningen gelukkig over verschillen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Je voorbeeld is dan toch net zo vreemd, je gaat op het WK toch ook niet ineens nog maar 70 minuten voetballen zodat "Kortere tijd betekent dat beslissingen belangrijker worden, minder ruimte om fouten te herstellen, meer aktie en grotere druk op de spelers".

CS werd al jaren gespeeld, zou het vreemd vinden als nu de regels ineens anders zijn sinds het CSGO tijdperk en iedereen hier super enthousiast over is, waarom is dat toen niet bedacht? Omdat de tijd precies goed was. :) (muv c4, dat was altijd al langer)

[ Voor 3% gewijzigd door chaoscontrol op 13-08-2014 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
Na die laatste wedstrijden van NL van 120 minuten zonder goal zou ik het niet erg vinden als ze het 2 x 30 minuten maken en daarna meteen strafschoppen. Zou het WK stuk spannender maken en meer aktie geven.

niet eens zo heel slecht plan ;)

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:37
Berktoppie schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:58:
Na die laatste wedstrijden van NL van 120 minuten zonder goal zou ik het niet erg vinden als ze het 2 x 30 minuten maken en daarna meteen strafschoppen. Zou het WK stuk spannender maken en meer aktie geven.

niet eens zo heel slecht plan ;)
En dit is wat de meeste mensen hier over het hoofd zien. Die 1.45 regel is nou echt niet om beslissingen belangrijker te maken. De reden waarom het op 1.45 staat is omdat spectators van het toernooi(de mensen die geld in het laatje brengen) niet eeuwen hoeven te wachten voordat mensen een push maken. Wat hiervoor altijd wel gebeurde.

De langere bombtimer zorgt ook voor meer spanning omdat er meer kans is dat CT terug kan komen. Pro's maakt het echt niet zoveel uit of het CT of T sided is aangezien je beide kanten speelt. Het gaat allemaal om kijkcijfers mensen :). En die krijg je alleen als het spannend en "entertaining" is om naar te kijken.

[ Voor 7% gewijzigd door Trixh op 13-08-2014 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Wat ook nog een factor is is dat je bij tournaments met vaste teams speelt terwijl je in Valve matchmaking met 5 random mensen speelt (over het algemeen).

Teams van 5 randoms hebben minder strategie en minder coördinatie, een langere ronde/bom tijd staat hier tegenover.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:43
TheRecklezz schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 08:24:
Ik gebruik keybinds om te kopen. Ik heb een keybind gemaakt voor 2 complete sets , 1 met m4/ak en 1 met awp +full armor. En 1 voor de nades die ik standaard gebruik. En 1 voor mijn pistol die ik vaak gebruik.
Hiermee wordt het kopen van weapons ect wel easy :)

k1n9_n01z3 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 05:58:
je moet de rebuy.txt instellen, als je wilt dat je f2 goed werkt.
Beiden enorm bedankt, dit is exact wat ik zocht (y)

Binnen 12 uur zouden de eerste matchen van Gamescom CS Go starten. Ben benieuwd, ga zeker eens kijken, al is het maar voor de items ;)
Heeft er iemand een schedule met de exacte tijden? Ben nog niet helemaal thuis in het wereldje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
http://www.esl-one.com/csgo/schedule/ ;) en anders nog altijd in-game...

http://www.hltv.org/news/12972-esl-one-cologne-viewers-guide

[ Voor 54% gewijzigd door TheAnthonyNL op 13-08-2014 19:20 ]

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik kan de laatste tijd bijna geen games meer vinden. Als ik via find game zoek vindt de game gewoon niets.
Heeft daar iemand meer last van?

En als ik via de server browser ga is de server steeds offline als ik wil connecten.

[ Voor 23% gewijzigd door aicaramba op 13-08-2014 21:07 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
chaoscontrol schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:41:
[...]

Bullshit? Rofl, je kan niet altijd direct rotaten. Weet niet hoe je ervaring is hoor, maar over het algemeen kan je gewoon nooit direct rotaten, tenzij je 100% zeker weet dat de bom ingesloten kan worden of dat 'ie dicht bij een site is. Je ervaring is blijkbaar niet toereikend genoeg. En met een round time van 1:45 kun je wel degelijk winnen. Wat betreft hostage maps, daar zijn deze competitive rules niet op gebaseerd. Deze zijn gebaseerd op de defuse maps.
Madstorm schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:45:
[...]

Precies.
Als CT hoor je gesplitst A en B te gaan, en zodra iemand de bom spot, callen, en dan gaan de andere zo snel mogelijk roteren naar de bom.
Ja, en daarom is die 45 seconde timer dus te lang en daarom moet die naar 35 seconden. Hetzelfde geldt voor de round time, die is te lang zoals hierboven beschreven.
chaoscontrol schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:15:
[...]

De regels zijn 1:45 en 35 seconden. Zo bestaat CS al een hele poos. En niet de 2:00 en 45 seconden zoals ze nu zijn. Get your facts straight.

eXec op Steam

• dylanvana
Tsja je kunt het ook van de andere kant bekijken: door meer tijd kan je minder goed inschatten wanneer je enemy peakt. Bij een korte roundtime weet je dat de enemy moet "rushen" of in ieder geval snel moet peaken. Je kunt nu ook nog een zogeheten omweg nemen en met een korte roundtime zal dit allemaal veel lastiger zijn. Maar goed je kunt niet iedereen tevreden stellen.

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 16:40
ESL One Cologne is begonnen! Hoera! :D

NiP vs wolf hebben de zweden al gewonnen. En de fransmannen van Epsilon hebben Hellraisers ook al meteen laten zien wie de baas is daar.. 16-1.

Niks zo leuk als op het werk af en toe een stukje zien.

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
epsilon ? ooh je bedoelt shoxielon !

Ja het is wel jammer dat het tijden zijn als normale mensen aan het werk zijn, zo gaan er toch wat skins aan ons voorbij. Ik heb em thuis wel aangezet vanochtend, hopen op wat skins dan maar. Heeft iemand al een skin gekregen ?

[ Voor 76% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 14-08-2014 12:44 ]

Steam Inventaris

• TheAnthonyNL
Woop woop 3 matches goed geraden :D, jammer van hellraisers tho :S. Maargoed ik heb tot heden nog geen case gekregen...

Add me on Steam

• eXec
dylanvana schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 00:38:
Tsja je kunt het ook van de andere kant bekijken: door meer tijd kan je minder goed inschatten wanneer je enemy peakt. Bij een korte roundtime weet je dat de enemy moet "rushen" of in ieder geval snel moet peaken. Je kunt nu ook nog een zogeheten omweg nemen en met een korte roundtime zal dit allemaal veel lastiger zijn. Maar goed je kunt niet iedereen tevreden stellen.
En daarom kunnen pro's geen pick en play spelen. Sure.

Waar ik het over heb zijn de officiële toernooi regels. Die 15 seconden korter is veel, maar niet dusdanig veel dat de T's moeten gaan rushen. Ik zou zeggen, ga eens ESEA, ESL of FaceIt spelen. Dan zul je het verschil gaan merken.

Hier nu overigens ook ESL Cologne aan. GO NINJAS GO.

eXec op Steam

• dylanvana
eXec schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:32:
[...]

En daarom kunnen pro's geen pick en play spelen. Sure.

Waar ik het over heb zijn de officiële toernooi regels. Die 15 seconden korter is veel, maar niet dusdanig veel dat de T's moeten gaan rushen. Ik zou zeggen, ga eens ESEA, ESL of FaceIt spelen. Dan zul je het verschil gaan merken.

Hier nu overigens ook ESL Cologne aan. GO NINJAS GO.
Dat pro's geen pick en play kunnen spelen heb ik niet gezegd.

FaceIt heb ik een paar keer gespeeld en toevallig ook jouw vrienden tegengekomen. Wat een stelletje kleuters zijn dat zeg. De hele tijd met kanker schelden (net als op jouw profiel) en huilen als er een round verloren wordt. Ik geloof dat het iets met "D E K K E R" was hmm ik kan de namen niet goed herinneren want het is alweer een tijd geleden. Toen ik hun profiel bekeek zag jou ook voorbij komen in de comments (kanker dit kanker dat ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
dylanvana schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:05:
[...]

Dat pro's geen pick en play kunnen spelen heb ik niet gezegd.

FaceIt heb ik een paar keer gespeeld en toevallig ook jouw vrienden tegengekomen. Wat een stelletje kleuters zijn dat zeg. De hele tijd met kanker schelden (net als op jouw profiel) en huilen als er een round verloren wordt. Ik geloof dat het iets met "D E K K E R" was hmm ik kan de namen niet goed herinneren want het is alweer een tijd geleden. Toen ik hun profiel bekeek zag jou ook voorbij komen in de comments (kanker dit kanker dat ;))
Als je geen zinvolle discussie kunt voeren, reageer dan gewoon niet... Ben overigens wel een beetje klaar met het betweterige gedrag van jou...

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
eXec schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:52:
[...]

Als je geen zinvolle discussie kunt voeren, reageer dan gewoon niet... Ben overigens wel een beetje klaar met het betweterige gedrag van jou...
Moet jij zeggen, lees de laatste pagina eens terug. Ik krijg echt zon "ik ben 15 en ben super CS pr0 en weet alles beter"-vibe van jou, daarom reageer ik ook al niet meer op je onzinnige posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
Nieuwe dag nieuwe pro matches. Ga die maar kijken ipv elkaar afzeiken. Het is vrijdag enjoy life :)

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Wou net zeggen Berktoppie, ben benieuwd of NiP het gaat redden.
Van het weekend ben ik weer online te vinden, wie doet er mee (GN2)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Ik denk (haters gonna hate) dat nip niet zijn best heeft gedaan op cobblestone tegen epsilon. (met de gedachte dat ze liever in de lower bracket willen spelen.

Maargoed we zullen zien hoe de rest van de matches eindigen.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Iedereen zit lekker matches te kijken en ik zit hier een beetje op mijn werk ;w

Gisteravond nog drie matches kunnen spelen, 1 verloren, 1 gelijk en 1 gewonnen. Zo schiet het natuurlijk ook niet op hea :9

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Madstorm schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:36:
Iedereen zit lekker matches te kijken en ik zit hier een beetje op mijn werk ;w

Gisteravond nog drie matches kunnen spelen, 1 verloren, 1 gelijk en 1 gewonnen. Zo schiet het natuurlijk ook niet op hea :9
Installeer twitch op je android dan lol mits je niet gelinked hebt. Dan kan je ook gewoon drops krijgen... of je checkt hltv met hun scorebot.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

TheAnthonyNL schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:39:
[...]

Installeer twitch op je android dan lol mits je niet gelinked hebt. Dan kan je ook gewoon drops krijgen... of je checkt hltv met hun scorebot.
Drops? Ik zag gisteravond al zoiets op de stream verschijnen, maar wist niet wat het was.. Wat moet je linken dan?

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Ingame moet je twitch linken aan je steam account (maar kan ook op twitch zelf) http://www.twitch.tv/settings/connections

en dan : http://www.twitch.tv/esltv_cs

[ Voor 15% gewijzigd door TheAnthonyNL op 15-08-2014 11:45 ]

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Hmm ok, heb het even gelinked.. had twitch al op mijn tel, maar niet heel veel tijd om daar naar te kijken. Maar laat het wel even aan staan :P

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
WOOPWOOP

NiP heeft gewonnen, nu maar hopen dat die pick em challenge niet gaat checken op volgorde van de picks ... heb beide teams goed :S.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Dit is toch wel de beste site die ik kan vinden voor het toernooi overzicht:

http://www.hltv.org/?pageid=216&eventid=1444

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UNB1337
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-06 23:28
Gisteren hetzelfde resultaat als Madstorm een paar posts terug. Speel wel veel gelijk de laatste tijd, 4 van de laatste 10 matches. Is er ook zoiets als een script om een 120hz monitor instellingen te optimaliseren ?

Dit weekend maar iets meer matches kijken.

stuck in Silver Hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
En dan wordt je ineens hopeloos naar het horen en zien dat mensen 3 drops krijgen achter elkaar in elke match 1 ... WTF is this SHIT.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Holy fuck, Cloud9 vs Dignitas, zo'n ziek einde! :D

YouTube: Dignitas vs. Cloud9 - ESL One Cologne 2014 - Group D - CS:GO

[ Voor 75% gewijzigd door unfor op 16-08-2014 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:53

Hu9o

Schokkend

50% sale op Steam vandaag.

Heb hem maar gekocht :)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suikerberg
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-09 00:30
Hu9o schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:50:
50% sale op Steam vandaag.

Heb hem maar gekocht :)
Helaas betekent deze sale dat er weer een hoop smurfjes komen.

Hoeveel punten heeft iedereen hier nu bij de pick em challenge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:52
Het hele counterstrike is zo dood als een pier, ik speel alleen maar tegen bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
RoaDHouse schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 01:27:
Het hele counterstrike is zo dood als een pier, ik speel alleen maar tegen bots.
Afbeeldingslocatie: http://gbatemp.net/uploads/gallery/album_985/gallery_202697_985_43106.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ja, CS is echt dood, het had vandaag maar een piek van 227,074* spelers, wat niks is tegenover bijvoorbeeld de 29,203*1 spelers die Battlefield 4 had.
Slaat nergens op wat je zegt, niet zo dom praten.

Ik denk dat je tegen bots komt, omdat matchmaking je met spelers van hetzelfde niveau plaatst.

* http://store.steampowered.com/stats/
*1 http://bf4stats.com/

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

144.000 mensen spelen nu CS:GO. hoe is dat zo dood als een pier te noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:52
Dom praten ? op welke server ik ook kom allemaal bots. Een vriend van me heeft hetzelfde.

Af en toe komt er 1 of 2 spelers bij, sinds een week alleen maar bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
RoaDHouse schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 01:51:
Dom praten ? op welke server ik ook kom allemaal bots. Een vriend van me heeft hetzelfde.

Af en toe komt er 1 of 2 spelers bij, sinds een week alleen maar bots.
Speel is competitive x)

OT; die clutch van C9 was echt siiiiiiiiiiiiick tot en met. En dignitas de match erna speelde ook ontieglijk ziek. Wat een dag quA matches, ben heeeeel erg benieuwd naar morgen. Denk dat hetzelfde skillevel weer gehaald zal gaan worden, maar nu word 't allemaal BO3... Beloofd een mooie dag vol zwaar zieke matches te worden _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Pagina: 1 ... 31 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic