Dit is geweldig. Thanks steam community.
Ik moest hardop lachen.djunicron schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 01:22:
[afbeelding]
Dit is geweldig. Thanks steam community.
Ben zelf net 2 dagen geleden begonnen met competitive mode. Heb jaren lang CS 1.6 gespeeld, hierna een beetje source en na de release van GO alleen maar casual potjes gespeeld.
Kom nu blijkbaar in de "makkelijkste" servers terecht waardoor ze continue aan het schelden/zeuren zijn en me eruit proberen te voten. Iemand nog een tip hoe je zo snel mogelijk op server "van niveau" komt?
Kom nu blijkbaar in de "makkelijkste" servers terecht waardoor ze continue aan het schelden/zeuren zijn en me eruit proberen te voten. Iemand nog een tip hoe je zo snel mogelijk op server "van niveau" komt?
Volgens mij moet je gewoon blijven spelen, word je vanzelf na verloop van tijd in potjes met hogere skill levels gedropt middels het matchmaking systeem.
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Inderdaad, 10 overwinningen halen en je word automatisch ingedeeld met mensen van jouw skill-level.
Om wat voor reden willen ze jou eruit hebben dan?
Om wat voor reden willen ze jou eruit hebben dan?
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Nog 2 rondjes te gaan dus 
Ze willen me voten omdat ze denken dat ik cheat, kom echt in servers terecht waar de spelers nog nooit van geluid hebben gehoord.
Ze willen me voten omdat ze denken dat ik cheat, kom echt in servers terecht waar de spelers nog nooit van geluid hebben gehoord.
Ja dat geluid snappen heel veel mensen niet volgens mij, bijna het belangrijkste onderdeel van CS..
Niet gelijk matchmaking gaan doen, eerst een game sense krijgen in casual oid. Er is niks erger dan iemand die niet weet wat die aan het doen is in matchmaking.kever678 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 08:15:
Ben zelf net 2 dagen geleden begonnen met competitive mode. Heb jaren lang CS 1.6 gespeeld, hierna een beetje source en na de release van GO alleen maar casual potjes gespeeld.
-edit
Laat maar ze wouden je kicken omdat je beter was haha
[ Voor 4% gewijzigd door Silence op 30-07-2014 10:12 ]
Gekke is, bij casual speel ik met muziek aan. Maai er zowat alles neer, maar in comp ... zonder muziek ... mag ik blij zijn met een kill xD... nu kanje wel zeggen maar in casual zijn er meer mensen (nope je kan ook comp casual spelen met 5vs5).teupje schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:55:
Ja dat geluid snappen heel veel mensen niet volgens mij, bijna het belangrijkste onderdeel van CS..
Het stomme is dat ik op casual meestal veel slechter speel dan in comp. Is casual ook alle ranks bij elkaar of is het hetzelfde als comp MM?TheAnthonyNL schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:16:
[...]
Gekke is, bij casual speel ik met muziek aan. Maai er zowat alles neer, maar in comp ... zonder muziek ... mag ik blij zijn met een kill xD... nu kanje wel zeggen maar in casual zijn er meer mensen (nope je kan ook comp casual spelen met 5vs5).
Verschilt aan de persoon, mensen die in comp hoge rank hebben willen vaak de noob uithangen in casual en vice versa ... maar zoals ik al zei verschilt per persoon.teupje schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:21:
[...]
Het stomme is dat ik op casual meestal veel slechter speel dan in comp. Is casual ook alle ranks bij elkaar of is het hetzelfde als comp MM?
Zo snel mogelijk naar server van niveau zal toch nog best een uitdaging worden. Ik geloof dat je de eerste rondes altijd in Silver speelt, wat dus de lagere 33% is. Pas na 5 wins als de matchmaking daar reden toe ziet kan je in de onderste 50% van alle spelers worden gematched (dus tot Gold N3). Ik geloof dat je maximaal op dat niveau kan worden ingedeeld, hoewel je "verborgen" score voor matchmaking je dan al meteen kan primen voor een hogere rank. En vanaf dat punt kan je zo naar de hogere ranks toe, je kan in principe rustig in één week op Eagle / Global Elite uitkomen. Als je placement in Gold Nova (1-3 / master) is, kan je ervanuit gaan dat je het goed hebt gedaan en dat een paar wins op niveau je naar een hogere rank gaan schieten.
Maar gescheld en gedoe, domme beslissingen etc, blijf je tegenkomen... En vooral in het hogere segment zal je veel cheats en hacks tegen komen. (hacks als netcode manipulatie om zo een klein voordeel te halen, maar ook servers platgooien via ddos om geen los op te lopen)
Mensen nemen CS:GO ranked iets te serieus heb ik soms het idee.
Maar gescheld en gedoe, domme beslissingen etc, blijf je tegenkomen... En vooral in het hogere segment zal je veel cheats en hacks tegen komen. (hacks als netcode manipulatie om zo een klein voordeel te halen, maar ook servers platgooien via ddos om geen los op te lopen)
Ik speel niet zo vaak competitive, maar als ik weer eens een aantal potjes heb gespeeld komt mijn rank steenvast op nova 4. Dit was ook de 1e rank die ik toegewezen kreeg een jaar geleden voor het eerst. Mja, dan speel je weer even niet en verdwijnt je rank weer.
Vraag mij af of ik nu als rankloze dan ook in de onderste 33% geschaald zou worden in een match, ik speel eigenlijk alleen met vrienden comp dus zou t niet weten.
Vraag mij af of ik nu als rankloze dan ook in de onderste 33% geschaald zou worden in een match, ik speel eigenlijk alleen met vrienden comp dus zou t niet weten.
Als je een poos niet speelt ben je dan je rank kwijt? Gisteravond joinde er iemand die Silver Elite was maar die een poos niet gespeeld had, hier stond geen rank meer bij. Na 2 potjes trouwens gewoon weer Silver Elite als rank.
Rank dit rank dat, maakt het jullie echt zoveel uit?
Verwijderd
De best winst gevende spellen / apparaten worden er omheen gebouwd, denk het wel. Kiek is naar al die mensen die achievement geil zijn!Silencex schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 14:21:
Verwijderd
Je verliest inderdaad je Rank. Maar zover ik weet komt deze er alweer na 1(?) rondje weer terug.
Ik speel met 3/4 vrienden regelmatig comp. Heb nu nova 2 en randje van nova 3. Merk dan wel dat je wat leukere tegenstanders tegenkomt.
Afgelopen weekend hadden we een potje waarbij de tegenstander niks deed. 3 vd 5 waren gewoon rondjes lopen op T spawn. We dachten eerst dat ze wilden dalen in niveau maar ze hadden al een vrij laag niveau. Dus het enige wat ik me kan bedenken dat ze aan het trollen waren. Maar wie gaat er nu een half uur lang trollen??
Ik speel met 3/4 vrienden regelmatig comp. Heb nu nova 2 en randje van nova 3. Merk dan wel dat je wat leukere tegenstanders tegenkomt.
Afgelopen weekend hadden we een potje waarbij de tegenstander niks deed. 3 vd 5 waren gewoon rondjes lopen op T spawn. We dachten eerst dat ze wilden dalen in niveau maar ze hadden al een vrij laag niveau. Dus het enige wat ik me kan bedenken dat ze aan het trollen waren. Maar wie gaat er nu een half uur lang trollen??
Nou ik vind het wel een uitdaging om zo hoog mogelijk te geraken en om te zien of ik vooruit ga. Aan de andere kant heb je wel gelijk, als je maar plezier heb met spelen, ranking is daarom een extraatje vind ik en niet van levensbelang als je CS GO speelt..Silencex schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 14:21:
Of ze wilde nog verder dalen?Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 14:23:
Je verliest inderdaad je Rank. Maar zover ik weet komt deze er alweer na 1(?) rondje weer terug.
Verwijderd
Met wat als doel? Daar kwamen we namelijk niet echt uit
Dat is de reden dat ik wil groeien in mijn rank
Verwijderd
Ik speel liever tegen een paar Global Elites dan tegen Silvers hoor, is toch niet leuk als er geen uitdaging in je spel zit?Silencex schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 14:21:
Noobs stompen als ze heel laag zijn.Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 14:44:
[...]
Met wat als doel? Daar kwamen we namelijk niet echt uit![]()
Dat is de reden dat ik wil groeien in mijn rank
Heb een game gehad met 5 idioten die gewoon kill in console typten in het begin van elke ronde.
En ze zeiden dat ze dit al de hele dag deden omdat ze CS:GO gewoon niks aan vonden.
En elke keer dat ze konden zaten ze ons te beledigen, raar volk. Speel het spel dan gewoon niet.
En ze zeiden dat ze dit al de hele dag deden omdat ze CS:GO gewoon niks aan vonden.
En elke keer dat ze konden zaten ze ons te beledigen, raar volk. Speel het spel dan gewoon niet.
Dat zijn mensen die missions willen halen. Ga naar de laagste paar ranks en win zonder moeite en krijg skins.
Zo haal je "snel" je geld weer uit de expansion die je voor een paar euro hebt gekocht.
Daarnaast melden mensen dat je meer drops krijgt naar mate je ook gewoon veel competetive matches speelt, door zelf snel te verliezen krijg je deze counts dus vrij snel omhoog.
Zo haal je "snel" je geld weer uit de expansion die je voor een paar euro hebt gekocht.
Daarnaast melden mensen dat je meer drops krijgt naar mate je ook gewoon veel competetive matches speelt, door zelf snel te verliezen krijg je deze counts dus vrij snel omhoog.
Verwijderd
Door in rank te stijgen ontloop je dit soort kleuters.
Gelukkig heb ik ook vaak genoeg leuke potjes met een goede uitdaging.
Het enige wat ik nog mis is dat deagle niet lekker speelt t.o.v. 1.6 hetzeflde met de AK.
Om de een of andere reden krijg ik die nog niet lekker onder controle.
Gelukkig heb ik ook vaak genoeg leuke potjes met een goede uitdaging.
Het enige wat ik nog mis is dat deagle niet lekker speelt t.o.v. 1.6 hetzeflde met de AK.
Om de een of andere reden krijg ik die nog niet lekker onder controle.
dat klopt niet. Een kameraad van mij is na de eerste 10 matches gelijk op distinguished master guardian geplaatst.djunicron schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:02:
Zo snel mogelijk naar server van niveau zal toch nog best een uitdaging worden. Ik geloof dat je de eerste rondes altijd in Silver speelt, wat dus de lagere 33% is. Pas na 5 wins als de matchmaking daar reden toe ziet kan je in de onderste 50% van alle spelers worden gematched (dus tot Gold N3). Ik geloof dat je maximaal op dat niveau kan worden ingedeeld, hoewel je "verborgen" score voor matchmaking je dan al meteen kan primen voor een hogere rank. En vanaf dat punt kan je zo naar de hogere ranks toe, je kan in principe rustig in één week op Eagle / Global Elite uitkomen. Als je placement in Gold Nova (1-3 / master) is, kan je ervanuit gaan dat je het goed hebt gedaan en dat een paar wins op niveau je naar een hogere rank gaan schieten.
Ik heb diverse accounts. Elke keer om een laag gerankt account te krijgen zodat ik met real life vrienden kan spelen die in de silver-nova range zitten en zodat hun niet tegen LEM+ hoeven te spelen. Op alle accounts haalde ik als eerste rank LEM na de 10 placement matches. Schijnt ook het hoogste te zijn wat je kunt halen na de placement, not sure though.maghribier schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 17:30:
[...]
dat klopt niet. Een kameraad van mij is na de eerste 10 matches gelijk op distinguished master guardian geplaatst.
Geloof me dat wil je niet, op dat niveau is het 80% hackers, en doelde meer op die mensen hier die nog silver/nova zijn dat zijn allemaal bot ranks. Als je eenmaal DMG / eagle bent blijf je meestal daar hangen en boeit ranks niet veel meer.Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 14:49:
[...]
Ik speel liever tegen een paar Global Elites dan tegen Silvers hoor, is toch niet leuk als er geen uitdaging in je spel zit?
Verwijderd
Ik speel op dat niveau, dus ja ik weet precies waar ik het over heb. Redelijk veel hackers ja, maar dat neem ik maar voor lief.Silencex schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 08:56:
[...]
Geloof me dat wil je niet, op dat niveau is het 80% hackers, en doelde meer op die mensen hier die nog silver/nova zijn dat zijn allemaal bot ranks. Als je eenmaal DMG / eagle bent blijf je meestal daar hangen en boeit ranks niet veel meer.
Zo te zien wordt er al aardig gefarmed in CS:GO. Net als bij TF2 met idling (al zijn er daar wel een paar stokjes in gestoken door Valve). Hoe professioneel wordt er gefarmed bij CS:GO?djunicron schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:18:
Dat zijn mensen die missions willen halen. Ga naar de laagste paar ranks en win zonder moeite en krijg skins.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Sinds een paar weken hangt me pc tijdens het spelen. Echt totale freeze, kan ook niet terug naar windows, reboot is enige mogelijkheid. Heb cpu en vidkaart getest via prime95 en 3Dmark, dan gebeurd er niets, temperatuur blijft oke. Ook bij andere games geen problemen. Andere mensen toevallig ook sinds kort vergelijkbare issues?
Ja, het is gewoon een bout-spel waar 1000 bugs in zitten. De hit-boxes gaan nergens over, elke huisvrouw kan gewoon meespelen skill is niet nodig voor dit spel.realidolownor schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 17:43:
Sinds een paar weken hangt me pc tijdens het spelen. Echt totale freeze, kan ook niet terug naar windows, reboot is enige mogelijkheid. Heb cpu en vidkaart getest via prime95 en 3Dmark, dan gebeurd er niets, temperatuur blijft oke. Ook bij andere games geen problemen. Andere mensen toevallig ook sinds kort vergelijkbare issues?
Met de AK-47 kan je nog geen olifant raken op een meter afstand, klopt allemaal geen ruk van. En dan die verschrikkelijke bots die de game om zeep helpen.
Voor een oud spel draait het gewoon bagger.
No offsense naar met de AK kan je echt wel iemand killen hoorRoaDHouse schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 18:17:
[...]
Ja, het is gewoon een bout-spel waar 1000 bugs in zitten. De hit-boxes gaan nergens over, elke huisvrouw kan gewoon meespelen skill is niet nodig voor dit spel.
Met de AK-47 kan je nog geen olifant raken op een meter afstand, klopt allemaal geen ruk van. En dan die verschrikkelijke bots die de game om zeep helpen.
YouTube: CS:GO | Silver Elite in a nutshell
[ Voor 7% gewijzigd door dylanvana op 31-07-2014 18:45 ]
Het draait alleen bagger als ik iemand spectate die een ping van hier tot Tokyo heeft en voor de rest butter smooooth dus het ligt dan echt aan jou en niet aan het spelRoaDHouse schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 18:17:
Ja, het is gewoon een bout-spel waar 1000 bugs in zitten. De hit-boxes gaan nergens over, elke huisvrouw kan gewoon meespelen skill is niet nodig voor dit spel.
Met de AK en Deagle raak ik ook minder dan met de shotguns en andere pistols, maar ook dat ligt aan mij en niet aan het spel
De laatste tijd heb ik erg veel lol met de MAC-10 en MP-9
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
De hitbox klopt gewoon niet met de AK, of ik nu burst met 1,2 of 3 bullets op het hoofd hij gaat gewoon niet neer.
Soms zit ik er compleet naast met de AK en bang headshot, dus er klopt geen zak van. Als iemand een meter van mij afstaat moet ik soms een compleet magazijn leeg raggen voor een kill.
Dit soort tostanden heb ik gewoon niet met bf en cod. BTW die draaien super smooth op mijn pc.
Soms zit ik er compleet naast met de AK en bang headshot, dus er klopt geen zak van. Als iemand een meter van mij afstaat moet ik soms een compleet magazijn leeg raggen voor een kill.
Dit soort tostanden heb ik gewoon niet met bf en cod. BTW die draaien super smooth op mijn pc.
CoD geen idee, maar de BF reeks is echt bagger wat betreft hitreg : Zelfs als de game zelf meldt dat je iemand 10 keer raakt dan loopt die nog weg met 100% health 
Nee... doe mij maar lekker CS:GO
Nee... doe mij maar lekker CS:GO
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Jongens, reageer nou maar niet op RoadHouse, hij reageert hier alleen als hij weer wat te zeuren heeft over het spel. Want het is altijd de fout van CS:GO bij hem, ligt nooit aan hem. Terwijl het bij iedereen anders gewoon goed gaat.
Don't feed the troll.
Don't feed the troll.
I'm an Ironman!
Terug naar CoD jijRoaDHouse schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 18:17:
[...]

zou best kunnen, maar de hitreg bij csgo is soms wel echt heel kapot, ik kan me hier soms wel aan ergeren, zeker met een awp.Madstorm schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 08:19:
Jongens, reageer nou maar niet op RoadHouse, hij reageert hier alleen als hij weer wat te zeuren heeft over het spel. Want het is altijd de fout van CS:GO bij hem, ligt nooit aan hem. Terwijl het bij iedereen anders gewoon goed gaat.
Don't feed the troll.
Klinkt meer alsof je aan het lopen en schieten bent, iets dat in CoD en BF misschien prima werkt maar in CSgo niet.RoaDHouse schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 23:48:
De hitbox klopt gewoon niet met de AK, of ik nu burst met 1,2 of 3 bullets op het hoofd hij gaat gewoon niet neer.
[ Voor 38% gewijzigd door garriej op 01-08-2014 10:48 ]
Ja de hitboxes veranderen als je een AK vast hebtRoaDHouse schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 23:48:

erhmm.
iddMultensor schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:47:
[...]
Ja de hitboxes veranderen als je een AK vast hebt
En wat niemand weet is als je een tek-9 koopt worden ze drie keer zo groot dus altijd insta kills met die gun.Multensor schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:47:
[...]
Ja de hitboxes veranderen als je een AK vast hebt
HOI.
Dit waren 5 saaie minuten, zat vanaf seconde 1 vast:

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Mooie crosshair
je kan ook gewoon csgo restarten, bij mij is het beeld heel soms ook zwart.
Dit was niet zwart, maar gewoon vast ergens in de map. Zat ergens onder de grond. Heb de crosshair naar old stock gezet.
Zie de grijze vierkant maar ergens in het midden.
Zie de grijze vierkant maar ergens in het midden.
dylanvana schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 22:10:
Mooie crosshairje kan ook gewoon csgo restarten, bij mij is het beeld heel soms ook zwart.
[ Voor 7% gewijzigd door Meneer iCy op 01-08-2014 22:15 ]
Kill in console wil helpen 
Zit nu trouwens op een homelan. Gezellig ouderwets nolifen.
[ Voor 53% gewijzigd door eXec op 02-08-2014 03:12 ]
Dacht ik ook, maar competitive match werkte dit niet.eXec schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 03:11:
Kill in console wil helpen
Waarom zou kill in console niet werken? Zou normaal gezien altijd moeten werken, ook in een competitive match dus.
Natuurlijk werkt dat, hij typte vast kill met 1 l. Ff weer een updateje (gister):
UI
Cache:
UI
- Added cl_crosshairgap_useweaponvalue convar (0 or 1) that defines whether the crosshair gap changes with the equipped weapon (defaults to off, works with style 4 and 5)
- Flagged smoke grenade particles to face player camera position instead of camera direction.
- Non-local player positions are now networked with full precision. This prevents small discrepancies in player bounding volume motion between clients and servers under certain circumstances.
- Fixed a rare case when a previously existing inventory item was displayed after unlocking a weapon case or fulfilling a trade up contract.
Cache:
- Fixed visibility exploit around pipe at mid.
- More translation fixes.
- Fixed multiple one-way wallbanging issues.
- Made catwalks wallbangable.
- Fixed issue where grenades would get stuck on thin wall panels.
- Smoothed movement around generator for less abrupt movement restriction.
- Improved readability around Quad.
- Further improved readability at Heaven.
- Improved clipping, removed possibility to boost at various locations (where it was not intended)
- Added clip in windows
- Deleted bad DM-spawn (in Underpass)
- Players should now properly die when jumping from the Sniper tower
- Increased the width of B-site door coming from ShortStairs
- Made skill-jump at Catwalk easier (still hard)
- Removed pipes sticking up at Side (looked like a player head from a far)
- Added possibility to jump from blue container at Stairs (avoid peeking CT from Outside when rushing Underpass)
- Removed strong light at Stairs to make peeking to Outside less dangerous
- Changed red-navigation decals to orange (easier to see)
- Raised generator at CT-side Catwalk to allow easier movement when jumping down from middle
- Removed railing/yellow poles at Front (allowing easier movement for T at the start of each round)
- Slight optimization of items in the skybox
- Updated hints around T-spawn/Front
- Very careful removal of items in the player area
- Removed unusable doors (that was placed around the level)
- Removed barrel under Backway stairs (there is no way anyone could have placed it there)
- Updated text on the Restricted sign (German and Finnish - Finnish soldiers are now greeted welcome)
- Removed col from fence at Sniper tower
- Lowered the sound intensity for rumbling rain at B-site
- Changed terrorist faction to Phoenix
[ Voor 5% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 02-08-2014 12:23 ]
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Werkte gisteren echt niet, maar heb het net geprobeerd tijdens de warmup. Gaat inderdaad gewoon.eXec schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 11:31:
Waarom zou kill in console niet werken? Zou normaal gezien altijd moeten werken, ook in een competitive match dus.
Denk dat het een goede bugje is/was :-)
[ Voor 6% gewijzigd door Meneer iCy op 02-08-2014 13:15 ]
[CSGO]
- Added ESL One Cologne 2014 Legends Sticker Capsule
- Added ESL One Cologne 2014 Challengers Sticker Capsule
- Added the Cologne 2014 Pick'Em Challenge, available in the WATCH menu. http://www.counter-strike.net/pickem/eslcologne2014
- Added sv_server_graphic2 that specifies a 220x45 image that is placed above the right side team.
- Renamed sv_server_graphic to sv_server_graphic1.
- Fixed classic static crosshair (cl_crosshairstyle 4) not being totally static.
Steam Inventaris
Ik krijg net dus een butterfly knife uit een Operation Breakout case. Zet deze op csgolounge om 200 euro te vangen (
). 10min later ben ik uitgelogd van Steam, kan niet meer inloggen, account gehacked en alleen de knife uit mijn inventory. 
Nu maar een support ticket gemaakt, ben benieuwd hoe snel ik weer bij mijn account kan en of ik mijn knife nog terug zie.
Oh, en dan toch maar Steam guard gaan gebruiken denk ik (en een fatsoenlijk wachtwoord).
Nu maar een support ticket gemaakt, ben benieuwd hoe snel ik weer bij mijn account kan en of ik mijn knife nog terug zie.
Oh, en dan toch maar Steam guard gaan gebruiken denk ik (en een fatsoenlijk wachtwoord).
Dat klinkt eng... ik zou dan heel wat games kwijt zijn
Daarom verkoop ik alles via Steam Market : Alweer rond de 3 € ondertussen
Zojuist een Bayonet Scorched Battle Scarred gekocht voor 6 tientjes
eindelijk een knife XD
En toen kwam je erachter dat er servers zijn waar je met chat commands van knife kan wisselen en het helemaal niet zo boeiend is
Hoe krijg je dat voor elkaar dan? Verkeerde link o.i.d geklikt?chaoscontrol schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 01:04:
Ik krijg net dus een butterfly knife uit een Operation Breakout case. Zet deze op csgolounge om 200 euro te vangen (). 10min later ben ik uitgelogd van Steam, kan niet meer inloggen, account gehacked en alleen de knife uit mijn inventory.
Klopt had een vriend van me ook, alles weg. Ik zou niks met csgolounge doen als ik jullie was.chaoscontrol schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 01:04:
Ik krijg net dus een butterfly knife uit een Operation Breakout case. Zet deze op csgolounge om 200 euro te vangen (). 10min later ben ik uitgelogd van Steam, kan niet meer inloggen, account gehacked en alleen de knife uit mijn inventory.
Hij heeft uiteindelijk alles terug gekregen van steam (kan je aanvraag voor indienen).
Verwijderd
Wacht even....jij hebt een skin voor een mes gekocht in een game voor €60,-?dylanvana schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 01:42:
Zojuist een Bayonet Scorched Battle Scarred gekocht voor 6 tientjeseindelijk een knife XD

Sorry maar daar kan ik met mijn hoofd niet bij.
Nja, ik dacht dat ik het ook nooit ging doen. Nu zet ik af en toe eens 10€ op mijn account voor een paar kisten te openen ( of voor zo'n bravo-pas enzo te kopen ). Maar zo kan je op alles gaan afgeven. Net hetzelfde als op café gaan en je zat drinken, de volgende dag voel je je slecht en ben je wat euro's lichter... Ligt gewoon aan waar je interesses liggen.Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 11:11:
[...]
Wacht even....jij hebt een skin voor een mes gekocht in een game voor €60,-?![]()
Sorry maar daar kan ik met mijn hoofd niet bij.
Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.
Meh, nvm
[ Voor 118% gewijzigd door Madstorm op 06-08-2014 11:39 ]
I'm an Ironman!
60€ voor een mes skin kan ik niet met mij hoofd bij, maar wel 150€+ uitgegeven aan league.. Denk dat mijn prioriteiten anders liggen. Denk dat ik totaal, 40-50€ in totaal in csgo heb zitten, al heb ik laatst alle skins enzo verkocht en goedkope games mee gekocht op steam.
Verwijderd
Waar het in zit is dat het de spelbeleving niet anders op wordt. En aangezien CS:GO een schietspel is en geen knife spel.
Dat je bijvoorbeeld bij Battlefield 60 euro aan nieuwe wapens en maps koopt kan ik nog begrijpen. Maar aan alleen een skin niet omdat dit de spelbeleving niet anders maakt. Tenzij hij de hele tijd met zijn mes rond aan het lopen is en dus iets leuks moet hebben om naar te kijken.
Maar misschien hebben we inderdaad andere prioriteiten als het om geld gaat. Excuus
Dat je bijvoorbeeld bij Battlefield 60 euro aan nieuwe wapens en maps koopt kan ik nog begrijpen. Maar aan alleen een skin niet omdat dit de spelbeleving niet anders maakt. Tenzij hij de hele tijd met zijn mes rond aan het lopen is en dus iets leuks moet hebben om naar te kijken.
Maar misschien hebben we inderdaad andere prioriteiten als het om geld gaat. Excuus
Het maakt de spelbeleving wel anders, je loopt veel met je mes. Als je geld uitgeeft kijk je tegen een gaaf mes aan, dat maakt de spelbeleving natuurlijk cooler.
edit: na het lezen komt het sarcastisch over, zo is het niet bedoeld. Ik kan mij volledig vinden in het feit dat cosmetische dingen de spelbeleving leuker maken.
edit: na het lezen komt het sarcastisch over, zo is het niet bedoeld. Ik kan mij volledig vinden in het feit dat cosmetische dingen de spelbeleving leuker maken.
[ Voor 33% gewijzigd door garriej op 06-08-2014 11:48 ]
Volgens mij was dat csgolounge een scam site ( phishers gebruiken vaak links die ietwat geloofwaardig overkomen waar dan een lettertje een cijfertje is of de naam is anders gespeld >>> http://www.csgolounge.com enige echte link <<< ) waar je op hebt gezeten, anders dan dat zou ik niet weten hoe nou in godsnaam je account gehacked kan worden.chaoscontrol schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 01:04:
Ik zit dagelijks op csgolounge voor mn bets enzo, nooit problemen mee gehad.
Steam Guard is wel een pre op een dag als vandaag helemaal met als die phishers op steam... bestaat ook alweer zon 3 jaar nu ... https://support.steampowe...le.php?ref=4020-ALZM-5519 naslagwerk mocht je het nodig hebben.
TIP: volgende keer gewoon je knife op de steam market zetten en dan via vrienden ofzo games voor hun kopen en dat jij dan geld krijgt op paypal of whatever.
[ Voor 26% gewijzigd door TheAnthonyNL op 06-08-2014 12:09 ]
Ik verkoop en ruil alles om zo weer wapens met STAT teller er op te kopen/krijgen.
Wil een complete collectie met stat wapens. Vind het leuke toevoeging om te zien hoeveel kills ik met een gun heb gemaakt. En het ziet er gewoon cool uit
Cases openen heb ik ooit 4 gedaan, alle 4 kut wapens waarvan 2 keer de zelfde. Doe ik nooit meer, kans op stat wapon of knife is zo minimaal.
Wil een complete collectie met stat wapens. Vind het leuke toevoeging om te zien hoeveel kills ik met een gun heb gemaakt. En het ziet er gewoon cool uit
Cases openen heb ik ooit 4 gedaan, alle 4 kut wapens waarvan 2 keer de zelfde. Doe ik nooit meer, kans op stat wapon of knife is zo minimaal.
www.webshopmasters.nl
Ik loop zelf met een M9 Bayonet Stained rond, ding kostte me paar weken terug 98 euro op de steam market.
Heb hem kunnen betalen met het verkopen van een Dota 2 item wat ik een keer random kreeg, dat item was bijna 200 euro waard.
Heb hem kunnen betalen met het verkopen van een Dota 2 item wat ik een keer random kreeg, dat item was bijna 200 euro waard.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Dit heb ik dus ook, ik moet alleen nog een AK met stattrak en t liefste een silenced M4 met stattrak (maar die gebruik ik niet heel vaak) verder heb ik alles dat ik gebruik al met stattrakBerktoppie schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:31:
Ik verkoop en ruil alles om zo weer wapens met STAT teller er op te kopen/krijgen.
Ik heb mijn mes nog steeds niet verkocht, wil het eigenlijk vanaf het begin al maar ik vind het moeilijk om online mensen te vertrouwen en paypal te gebruiken. Dankzij wat tips en waarschuwingen hier ben ik helemaal voorzichtig met wat ik doe.
Het allerbeste zou gewoon zijn dat er een Nederlands iemand het mes wil hebben, maakt het allemaal wat makkelijker, denk alleen dat er weinig zijn die interesse hebben gezien de prijs..
Het allerbeste zou gewoon zijn dat er een Nederlands iemand het mes wil hebben, maakt het allemaal wat makkelijker, denk alleen dat er weinig zijn die interesse hebben gezien de prijs..
Nou, ik denk dat ik gewoon gehacked ben door een kut newbie nadat ik screenshots van mn knife had gepost. Mijn wachtwoord van steam was mijn voornaam, die ook in mijn profiel staat.
Dat is best dom, maar eigenlijk had ik er nooit meer naar omgekeken en was mijn inventory nou ook niet iets waard ofzo tot gisteren. Dat of 1 van de friendrequest links die ik kreeg was niet schoon, maar ik kan mijn steam chat history niet bekijken om dit te controleren (links geopend in steam browser).
Het spreekt voor zich dat wanneer ik weer toegang heb tot mijn account, de 2-fase authenticatie aanzet. Mijn library is ondertussen namelijk ook wel wat waard (250 games).
Het spreekt voor zich dat wanneer ik weer toegang heb tot mijn account, de 2-fase authenticatie aanzet. Mijn library is ondertussen namelijk ook wel wat waard (250 games).
Dat geeft hoop. Mijn ticket is ongeveer 2minuten nadat het gebeurde gisteren avond aangemaakt, ik wacht nog met spanning op reactie van Steam support.Silencex schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 10:35:
[...]
Klopt had een vriend van me ook, alles weg. Ik zou niks met csgolounge doen als ik jullie was.
Hij heeft uiteindelijk alles terug gekregen van steam (kan je aanvraag voor indienen).
Verwijderd
Voordat ie iets met je library kan, moet ie ook in je e-mail, dus maak je daar maar geen zorgen over
@chaoscontrol, ja dat is best een beetje dom om je voornaam als wachtwoord te gebruiken.
Anyway wat is je steam profile link?
Anyway wat is je steam profile link?
Die post ik wel wanneer ik mijn wachtwoord weer kan veranderen.
Hmmchaoscontrol schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:23:
Die post ik wel wanneer ik mijn wachtwoord weer kan veranderen.
Holy shit @ jouw Steam profiel!TheAnthonyNL schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:24:
[...]
Hmm, dacht wil effe helpen hacker achterhalen ...

Die souvenir skins kan je kopen in de market maar die kreeg je dus van zon dreamhack kistjechaoscontrol schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:40:
[...]
Holy shit @ jouw Steam profiel!2k+ games en een souvenir gun skin? Hoe kom je daar nou aan?
Zijn hier nog mensen die actief in een clan spelen, competitie niveau? Ik ben pas weer begonnen met het spelen van cs, nog clans die iemand zoeken? Ik heb beta gespeeld tot nu dus weet wel hoe of wat
.
Je kunt me toevoegen op raflernl
[ Voor 8% gewijzigd door rafler op 06-08-2014 16:17 ]
Zou een 'clan' ook wel leuk vinden maar heb eigenlijk nooit echt vaste avonden waarop ik kan gamen, en als ik tijd heb moet ik hopen dat een paar van me Steam maten online zijn. Ben trouwens ook pas GN1, dus aan mij zul je weinig hebben denk ik..rafler schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 16:13:
Zijn hier nog mensen die actief in een clan spelen, competitie niveau? Ik ben pas weer begonnen met het spelen van cs, nog clans die iemand zoeken? Ik heb beta gespeeld tot nu dus weet wel hoe of wat.
Lees hier wel meer dat er interesse voor is, en ik zou een vaste team ook niet erg vinden.
Dus heb ik zelf nu maar een steam group aangemaakt.
Dutch-Terrorist
http://steamcommunity.com/groups/Dutch-Terrorist
Ik ben zelf Gold Nova 2 dus moet je minimaal Gold Nova 1 hebben om mee te doen. (anders nog ff door trainen)
Interesse? Add me op steam:
http://steamcommunity.com/id/yurivodka
Plan is om een vast groepje speler te krijgen van ongeveer 10 man. Zodat er elke avond wel minimaal 5 personen beschikbaar zijn. En vanuit daar zien we wel hoe serieus en goed het gaat.
Dutch-Terrorist
Ik ben zelf Gold Nova 2 dus moet je minimaal Gold Nova 1 hebben om mee te doen. (anders nog ff door trainen)
Plan is om een vast groepje speler te krijgen van ongeveer 10 man. Zodat er elke avond wel minimaal 5 personen beschikbaar zijn. En vanuit daar zien we wel hoe serieus en goed het gaat.
[ Voor 41% gewijzigd door Berktoppie op 07-08-2014 13:46 ]
www.webshopmasters.nl
Heb er wel interesse in om met een groep te spelen, zit nu 2 dagen op rij met een volle party en merk wel dat dat potentie heeft (al zijn we nu nog niet op elkaar ingespeeld)
Heb je al op steam dus zal je wel even aanspreken.
Heb je al op steam dus zal je wel even aanspreken.
Edti: Oh, moet via invite.. Ik bericht je dan vanavond wel op steam.Berktoppie schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:32:
Lees hier wel meer dat er interesse voor is, en ik zou een vaste team ook niet erg vinden.
Dutch-Terrorist
[ Voor 4% gewijzigd door Madstorm op 07-08-2014 14:48 ]
I'm an Ironman!
Ik heb je ook even toegevoegd, ik moet alleen nog even veel spelen om ingedeeld te worden. Competitie kan ook via mIRC maar dan zit je meer vast aan een clan naam of mix.Berktoppie schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:32:
Dutch-Terrorist
[ Voor 19% gewijzigd door rafler op 07-08-2014 15:42 ]
Merk wel dat er steeds vaker nieuwe spelers in cs:go zijn die gewoon zichtbaar aan het wallhacken zijn ... heel triest
.
Ik was na een twintig tal potjes master guardian 2. Ging vrij rap, maar weer 20 potjes verder ben ik het nog steeds. Zal mijn niveau wel wezen 
Vroeger veel cs 1.6 en source gedaan. Daarna jaren niks aan schietspellen. Voelt wel erg vertrouwd zeg.
Vroeger veel cs 1.6 en source gedaan. Daarna jaren niks aan schietspellen. Voelt wel erg vertrouwd zeg.
Klopt, zit een hele money industrie achter dat cheat gebeuren.
Check: http://www.pcgamer.com/20...s-of-video-game-cheating/
Check: http://www.pcgamer.com/20...s-of-video-game-cheating/
www.webshopmasters.nl
Was ff leuk gisteren Berktoppie, van het weekend heb ik weer meer tijd.
Zag ook dat de Dutch Terrorist 10 leden heeft ;-)
Zag ook dat de Dutch Terrorist 10 leden heeft ;-)
Ik doe van het weekend ook wel wat vaker/meerdere potjes mee. Gisteren net één potje kunnen spelen, en deze met 15/15 gelijk gespeeld. Was een erg leuke comeback, we stonden met 13 - 7 achter volgens mij..
I'm an Ironman!
Ja mn schoon ouders waren op visite dus kon laten pas beginnen
Eindigde pas om 3 uur snachts omdat ik de verloren game uren toch wilde inhalen (A)
Die 15-15 was wel de leukste inderdaad!
Na het werk bij de aldi flink wat blikken schultenbrau inslaan en dan komende weekend een marathon houden
Eindigde pas om 3 uur snachts omdat ik de verloren game uren toch wilde inhalen (A)
Na het werk bij de aldi flink wat blikken schultenbrau inslaan en dan komende weekend een marathon houden
www.webshopmasters.nl
Ik heb je geadd op steamBerktoppie schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:32:
Ja mn schoon ouders waren op visite dus kon laten pas beginnen![]()
Na een poos ook weer CS opgepakt. Ooit begonnen met CS1.5. Heb nu 96 uur gespeeld en ik ben Master Guardian Elite. Speel over het algemeen vrijdagavond en in het weekend.
Add me on steam: http://steamcommunity.com/id/cosje/
[MISC]
- Updated the Challenger ESL sticker.
- Team MTS Gamegod Wolf updated their sticker.
- Enabled the Virtus.Pro (Holo) | Cologne 2014 sticker to be used for the Cologne Pick'Em Challenge.
- Spectators can now hear the caster via GOTV on official event matches and toggle a variety of options (from the scoreboard) that allows caster to control the local user spectator experience.
- Fixed an exploit that allowed players to use an sv_cheats-protected sound mixer state on non-sv_cheats game servers.
- Fixed upside-down label position on butterfly knife model.
- Fixed the string "X saved Y by killing Z" showing X as Z for spectators.
- When a camera switches between nearby players when spectating, it now interpolates (disable via game options menu).
- The spectator panel no longer goes away when the scoreboard comes up, but the player health sub panel still does.
- The HUD no longer goes away when the bomb explodes for spectators/gotv viewers.
- The scoreboard mouse cursor now comes up automatically when you are an HLTV spectator.
- Added panels to the spectator panel that will show a variety of information about current matches during official events.
Steam Inventaris
cos, hebben wij niet ooit samen gespeeld met 1.5?c0sje schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 07:07:
Na een poos ook weer CS opgepakt. Ooit begonnen met CS1.5. Heb nu 96 uur gespeeld en ik ben Master Guardian Elite. Speel over het algemeen vrijdagavond en in het weekend.
Zvdk servers of iceworld op noodles?
Heb je eindelijk een beetje vrije tijd om te spelen, lag Steam er gisteravond uit voor een tijdje..wat is dat frustrerend dan zeg
Zvdk, ik had nog rcon daar0 vroegahtsjiller schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 09:16:
[...]
cos, hebben wij niet ooit samen gespeeld met 1.5?
Zvdk servers of iceworld op noodles?
Ik ook!!
Geweldige servers! veel dust2 en awp_bycastor opgespeeld
Mn skills zijn alleen niet meer wat het ooit was..
Ach ja, vermaak me prima met cs:go.
Ja was echt een leuke community, het is vandaag de dag wel erg dood. CSGO heeft dat toch niet meer, maar nu spelen we in hele groepen op Skype, ook wel anders dan vroeger met alleen teamspeak, push to talk, en alleen praten als het echt nodig was.
Als je skype mute en dan in opties een unmute knop bind heb je ook gewoon push to talk op skypechaoscontrol schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:11:
Ja was echt een leuke community, het is vandaag de dag wel erg dood. CSGO heeft dat toch niet meer, maar nu spelen we in hele groepen op Skype, ook wel anders dan vroeger met alleen teamspeak, push to talk, en alleen praten als het echt nodig was.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic