[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.847 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 15:40

Brons

Fail!

Als je stil staat dan is de AK-47 gewoon raak. Was je niet nog aan het bewegen? Na het loslaten van je richtingtoets blijf je nog heel even 'gliden'.

Over echt lange afstanden kan het soms wat moeilijker worden omdat er dan wel een hele kleine willekeurige afwijking in zit. Maar waarschijnlijk heb je een grotere afwijking omdat je crosshair niet afgesteld is voor lange afstanden.

[ Voor 44% gewijzigd door Brons op 12-07-2014 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-09 18:16
Gast, je hoeft mij niet te vertellen hoe het spel werkt en behoor niet tot de casual groep qua ervaring en niveau. Feit is dat de AK de eerste kogel lang niet altijd accuraat is. De tweede kogel (als je burst dus!) is meestal wel accuraat. Als je achter iemand staat, je gaat stil staan, neemt de tijd om je crosshair op het hoofdje te leggen en te schieten, dan zou je zeggen dat het gewoon een kill moet zijn. Maar in deze situatie was het dus niet zo.

Je kan het zelf overigens ook testen. Ga op dust2 op lang staan op een home server (map de_dust2 in console in menu), bot_kick, sv_cheats 1 en sv_showimpacts 1. Wanneer je een kogel met de AK schiet, zul je zien dat deze lang niet altijd eindigd waar je deze verwacht. Er is nog een command om te zien wat de "spread" is van de kogel, dus het gebied waarin de kogel kan belanden. Deze command zelf nooit gebruikt en heb geen idee welk command dat is, dus dat zou je moeten googlen.

Wat betreft het loslaten van A of D, ik counter-strafe, waarna ik vrijwel direct stil sta. Heb dus weinig met dat "gliden" te maken. Immers kom je zonder counter-strafen geen steek verder in de game.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HelloMeow
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 12:42
Stvn21 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 21:07:
[...]

[...]

Dit komt door het volgende, en kan alleen in warm up gebeuren:

- jij geeft iemand bijvoorbeeld 60 dmg.
- jouw teammate killt diegene.
- tegenstander respawnt
- jij geeft diegene weer dmg. Bijvoorbeeld 80.

Nu heb je diegene dus 140 dmg gegeven. Dit zal ook in console te ze zijn. ;)
Net gebeurde het in het midden van een potje deathmatch tegen een bot. Ik raakte de bot twee keer, deed 137 damage en de bot killde me en speelde verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
Maak anders een screenshot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HelloMeow
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 12:42
Ik heb er een gemaakt van de console.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IHQqCR9.png

Ik kon er niet snel genoeg een screenshot van maken, maar het ziet er dan zo uit:
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=179005769

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkmushy1995
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 01:57
150/300 damage in matchmaking is een bug soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:52
Waarom hapert CS'GO zo vaak met hick-ups, geluid blijft soms hangen. Mijn fps is hoog genoeg.

Voor de rest heb ik alle tweaks doorgevoerd die er maar zijn maar de haperingen blijven.

Zie ik iets over het hoofd qua instellingen of is het spel zo buggy?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
RoaDHouse schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:31:
Waarom hapert CS'GO zo vaak met hick-ups, geluid blijft soms hangen. Mijn fps is hoog genoeg.

Voor de rest heb ik alle tweaks doorgevoerd die er maar zijn maar de haperingen blijven.

Zie ik iets over het hoofd qua instellingen of is het spel zo buggy?.
Heb je wel de Bugs uitgezet? Bij Instellingen > Extra en dan Bugs uitvinken

Maar zonder slechte grappen: Elke game zal altijd bugs blijven houden, al wordt er continue door gewerkt naar het optimaliseren van het spel. En dat zal elke counter strike zo blijven. Als al je instellingen goed staan en je PC prima is zul je het zeker niet vaker hebben als andere mensen.

Al heb ik er amper last van, eerder uitzondering

[ Voor 27% gewijzigd door Berktoppie op 14-07-2014 14:40 ]

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Bij mij hapert CS:GO nooit dus ik ben wel benieuwd wat voor systeem hij heeft en wanneer hij daar last van heeft :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Ik heb er ook geen last van, nooit gehad.
Ben in het weekend ook naar gold nova II promoted :)

[ Voor 39% gewijzigd door Madstorm op 14-07-2014 16:11 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

CS:GO houd niet van externe geluidskaarten met hoge sampling rates. Soms heb ik ook wel eens een soort dubbele stutter van geluid, voornamelijk als de bom afgaat of ik wordt omgelegd en m'n client en de server info elkaar even tegen spraken. Maar tijdens normale gameplay doet het geluid het gewoon goed. (Het menu is ook niet erg stabiel wat betreft de audio, naast het absurde standaard volume)

Hebben ze trouwens nog altijd geen fix voor de v-sync? Op triple buffering mode heb ik nog steeds het refresh rate = cmd rate, oftewel lag in fps tijdens confrontaties. In double buffering (normale v-sync) krijg ik 59 of 30 fps, waarbij dat laatste zeer vervelend kijkt en mouse-acceleratie issues geeft. Zonder V-sync werkt het allemaal prima hoor, maar 250-400 fps is gewoon een beetje overkill, ik heb liever dat m'n videokaart wat rustiger gaat lopen en minder stroom verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om ergens een overzicht te krijgen van ranks per speler? Wil wel eens weten wie er in NL bijvoorbeeld GE is. Gewoon uit nieuwsgierigheid.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2014 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Derp me, verkeerd gelezen.

[ Voor 82% gewijzigd door Madstorm op 14-07-2014 16:34 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

djunicron schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:11:
CS:GO houd niet van externe geluidskaarten met hoge sampling rates. Soms heb ik ook wel eens een soort dubbele stutter van geluid, voornamelijk als de bom afgaat of ik wordt omgelegd en m'n client en de server info elkaar even tegen spraken. Maar tijdens normale gameplay doet het geluid het gewoon goed. (Het menu is ook niet erg stabiel wat betreft de audio, naast het absurde standaard volume)
Dat is gewoon een gevolg van lage FPS/stuttering naar mijn mening, want zulke effecten heb ik in een aantal games meegemaakt als ik de settings te hoog zet en mijn 2x 5870 het niet kunnen verwerken doordat ze maar 1 GB VRAM hebben :)
Hebben ze trouwens nog altijd geen fix voor de v-sync? Op triple buffering mode heb ik nog steeds het refresh rate = cmd rate, oftewel lag in fps tijdens confrontaties. In double buffering (normale v-sync) krijg ik 59 of 30 fps, waarbij dat laatste zeer vervelend kijkt en mouse-acceleratie issues geeft. Zonder V-sync werkt het allemaal prima hoor, maar 250-400 fps is gewoon een beetje overkill, ik heb liever dat m'n videokaart wat rustiger gaat lopen en minder stroom verbruikt.
V-Sync is EVIL! Gewoon je FPS afkappen in de console ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
djunicron schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:11:
V-Sync wil je sowieso uit hebben. Het is inderdaad zo dat je input lag krijgt door V-Sync. Heb V-Sync overigens altijd in elk spel uit staan. Houdt meestal een verdubbeling van FPS in.

Gewoon je FPS cappen -> fps_max 129 in console.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Bedankt voor alle reactie's maar ik heb het probleem gevonden :) ..... heeft wel geduurd voor ik het probleem had gevonden.

Het probleem zit hem in de DirectX + mijn Creative geluidskaart.

Ik heb het volgende toegevoegd bij Lauch Options:

-novid -nod3d9ex -threads x (x is number of your cores) -high

Het zat hem dus vooral in de nod3d9ex en nu loopt alles lekker strak met gemiddelde FPS van 250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
nero355 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:54:
Bij mij hapert CS:GO nooit dus ik ben wel benieuwd wat voor systeem hij heeft en wanneer hij daar last van heeft :)
Mijn systeem is high-end :) daar zit het dus niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
De FPS cappen is naar mijn idee onzin, als ik ga cappen op 60 of 120 krijg ik tearing, hoe hoger hoe beter in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samdolyn
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 07-09 14:31
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:17:
Is het mogelijk om ergens een overzicht te krijgen van ranks per speler? Wil wel eens weten wie er in NL bijvoorbeeld GE is. Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Ben daar ook wel benieuwd naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
Waarom zou je dat willen weten? Een groot cheatfestijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
Ga de laatste tijd echt lekker en carry m'n team steeds vaker. Ben van Zilver 2 naar zilver 4 gegaan en denk dat ik snel weer een stapje omhoog doe. Vind het niet eens erg een keer te verliezen en vermaak me met de mensen met wie ik speel. Heerlijk relaxed gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dylanvana schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 20:13:
Waarom zou je dat willen weten? Een groot cheatfestijn :P
Ben gewoon benieuwd wie er zoal hoog geranked is. Kom bijna nooit NL spelers tegen die een beetje goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
RoaDHouse schreef op maandag 14 juli 2014 @ 22:39:
De FPS cappen is naar mijn idee onzin, als ik ga cappen op 60 of 120 krijg ik tearing, hoe hoger hoe beter in mijn geval.
Je krijgt sowiezo altijd tearing of je fps capped of niet. Alleen sync kan het voorkomen, fps spelen met sync aan is helaas alleen mogelijk op het niveau ubernoob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 17-09 11:54

TiMMieJ

PSN: Orixez

Nou ik heb behoorlijk geoefend in bot matches e.d. op de AK maar blijft wennen tov de oude cs. Merk dat ik er helemaal niets meer van bak in tegenstelling tot vroeger. Wel merk ik in Windows 8 een mouse lag waar ik ook nog niet echt aan kan wennen. Heb dit met mijn Habu en mijn G700. Zal nog eens moeten onderzoeken/googlen waar dat aan ligt. Anderen nog wat tips voor het finetunen van CS:GO? Rates e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stvn21
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 23:02
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 09:54:
[...]

Ben gewoon benieuwd wie er zoal hoog geranked is. Kom bijna nooit NL spelers tegen die een beetje goed zijn.
Maak anders een google doc bestand aan waar mensen hun nick en rank kunnen invullen. :)
TiMMieJ schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:55:
Nou ik heb behoorlijk geoefend in bot matches e.d. op de AK maar blijft wennen tov de oude cs. Merk dat ik er helemaal niets meer van bak in tegenstelling tot vroeger. Wel merk ik in Windows 8 een mouse lag waar ik ook nog niet echt aan kan wennen. Heb dit met mijn Habu en mijn G700. Zal nog eens moeten onderzoeken/googlen waar dat aan ligt. Anderen nog wat tips voor het finetunen van CS:GO? Rates e.d.?
Probeer RAW input aan te zetten bij mouse settings. Of bedoel je dat je ook een mouse lag in het OS hebt? Dat zou vreemd zijn aangezien de habu een microsoft muis is. Misschien dan toch 3rd party software wat dit veroorzaakt?

[ Voor 53% gewijzigd door Stvn21 op 17-07-2014 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartos
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 22:48
Release Notes for 7/16/2014
16 JUL 2014 -

[GAMEPLAY]
- Fixed the bullet penetration system not penetrating static GRATE surfaces (fences) and brushes that are NODRAW on both sides (for example, the ladder in Cache).
[MIRAGE]
- Fixed upper shutters in kitchen having a NODRAW face inside that wall that prevented wallbanging from one direction (bottom wood is unchanged).
- Clipped a part behind van to prevent bomb from getting stuck.
- Thinned B “bench” wall a bit to allow more damage to penetrate.
- Clipped windows in palace so you can’t jump into them.
[OVERPASS]
- The bank side door has been opened to reveal a new path into A.
- The back A stairs have been flipped to enter nearer to the bomb plant zone.
- A site has been opened up, the APC has been moved back and a new box has fallen off of the semi.
- “Quickfall” palettes have been added to the bottom of ladder on T-side tunnels to allow for quick decent (ala Nuke).
- The flower box at the CT sniper spot at Long A is now higher.
- The connector tunnels have become more spacious.
- One of the windows in Connector Tunnels has been opened up (for possibilities…).
- Removed shelf in sniper nest above A to allow grenade damage through.
- Stomped some flowers in the box outside bathrooms leading to A because they got in the way of an important sight-line.
- Added a light to the bathroom connector to Long A. This improves visibility of players looking from mid connector.
- Fixed the steam pipes on connector to no longer leak steam.
- Clipped a few more areas to smooth movement and cleaned up nav mesh.
- Updated radar image.
- Thanks to iBP steel and c0tt0n
[COBBLESTONE]
- Removed OP flower pot at back of B.
- Added a lip at the top of main B entrance to provide more cover to T team.
- Slightly extended large planter by B entrance to close a thin sight line from back of B to side door.
- Drop-down to alternative B entrance has been widened to allow a better view of the room below.
- Drop-down room roof beams have been moved further away from the stairs.
- Roof of alternative B entrance has been opened up for additional grenade throws.
- Locations where the bomb could be dropped out of players’ reach have been clipped off.
- Lighting changes at some locations to provide better visibility.
- Shifted tapestry in CT sniper room up and made it lighter color to make players more visible against it.
[BLACK GOLD]
- Removed collisions on red light above B doorway (Long B).
- Simplified drill tower bases and pipes based on Operation feedback.
- Fixed lighting issues on warehouse support beams.
[UI]
- By popular demand, added a 6th crosshair style (cl_crosshairstyle 5) which emulates the non-dynamic behavior of 1.6 and Source. Just like the previous versions of CS, this crosshair does not accurately portray current weapon accuracy, spread or recoil, but does provide feedback about whether or not you are currently firing a weapon. If you are a new player or you haven’t quite mastered recoil or accurate range, use crosshair styles 0, 2 or 3. They accurately show up-to-date feedback on your current weapon’s bullet spread/recoil at every given state.
[MISC]
- All weapon cases, weapon case keys, operation passes, name tags and stickers are now marketable as commodities on Steam Community Market.
- Replaced “Death Comes” sticker art.

You are not a beautiful and unique snowflake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

De deuren in Dust2 zijn echt gef*cked nu ze van metaal zijn. :+
Althans ze zijn anders dan ik gewend was. Ik was laatst in gevecht met iemand die achter de deur stond, ik had een P90 en zat gewoon vol door de deuren te 'sprayen' omdat ik wist waar hij zich bevond. Maar kreeg hem maar niet dood, dus ben maar gestopt en er door gelopen. Werd toen geoneshot door AWP op T spawn. Ik dus kijken hoeveel dmg ik op de andere player had gedaan.

27dmg in 17hits. :|
dat doen we dus niet weer :P

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stvn21 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:06:
[...]

Maak anders een google doc bestand aan waar mensen hun nick en rank kunnen invullen. :)

[...]

Probeer RAW input aan te zetten bij mouse settings. Of bedoel je dat je ook een mouse lag in het OS hebt? Dat zou vreemd zijn aangezien de habu een microsoft muis is. Misschien dan toch 3rd party software wat dit veroorzaakt?
Weinig zin in, daarom zoek ik juist een overzicht van mensen die dat wel hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 22:29
Madstorm schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 11:53:
De deuren in Dust2 zijn echt gef*cked nu ze van metaal zijn. :+
Althans ze zijn anders dan ik gewend was. Ik was laatst in gevecht met iemand die achter de deur stond, ik had een P90 en zat gewoon vol door de deuren te 'sprayen' omdat ik wist waar hij zich bevond. Maar kreeg hem maar niet dood, dus ben maar gestopt en er door gelopen. Werd toen geoneshot door AWP op T spawn. Ik dus kijken hoeveel dmg ik op de andere player had gedaan.

27dmg in 17hits. :|
dat doen we dus niet weer :P
Metaal hé, hout is makkelijker om doorheen te sprayen.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

unfor schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 13:04:
[...]
Je krijgt sowiezo altijd tearing of je fps capped of niet. Alleen sync kan het voorkomen, fps spelen met sync aan is helaas alleen mogelijk op het niveau ubernoob.
Mja, ik had inderdaad de Fps_max gevonden ondertussen inderdaad. Het scheelt me ~70% TDP op m'n videokaart, ik vind het wel even mooi, die 300+ fps is nergens voor nodig.

Ik moet wel zeggen, op 300-500 fps zie je de tearing eigenlijk helemaal niet, terwijl je deze op 100-120-200-240 fps wel zo nu en dan ziet. Maar echt een probleem is het voor mij niet.

Toch jammer dat v-sync het niet goed doet in deze engine, veel andere titels heb ik er nooit issues mee kwa mouselag etc. Maar goed, dit werkt ook.

==
Ik vind die metalen deuren ook geen leuke toevoeging eigenlijk, het maakt alleen maar dat het een nog fijnere plek is om achter te gaan staan snipen / campen. Ze hadden het wel zo kunnen laten, maar dan dat de deur b.v. na een tijdje stukjes verliest, zoals de kleine deurtjes die je kunt openen.

==
Probeer nu eigenlijk de laatste paar patches UIT Gold te komen terug naar Silver, ik krijg namelijk wel erg vaak van die "threat eliminated" missions waarbij ik op onpopulaire maps moet winnen. Dan slacht ik liever zelf iedere ronde 3 van de 5 spelers om zo te winnen dan dat ik op de top van m'n kunnen moet spelen en je tegen goede teams weinig in kan brengen. Is al aardig gelukt, ik ben van GN3 naar SE gegaan, alleen na één win nu weer in GN2 terecht gekomen. Tijd om maar weer een paar keer op m'n bek te gaan, weer een missie klaar staan. (ps. ik stop alleen met "goed spelen" het moment we toch al 5-0 oid achter staan, anders kan je net zo goed meteen wél winnen of je best doen natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
djunicron schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:19:
[...]
(ps. ik stop alleen met "goed spelen" het moment we toch al 5-0 oid achter staan, anders kan je net zo goed meteen wél winnen of je best doen natuurlijk)
Je moest eens weten hoe vaak ik ben terug gekomen van een 14-0 (en dergelijke standen) naar 14-16. Een comeback zit er altijd in. Probeer het momentum over te nemen, laat je in flashen door teammates, doe het samen. Ga voor een early pick of speel op de picks. Of speel juist super agressief of juist weer super passief. Hangt allemaal af van de tegenstander. Die moet je gek maken, niet jezelf ;).

Opgeven bij 5-0 betekend min of meer dat je simpelweg niet wilt winnen, en da's zonde. Want ook van 5-0 kun je terug komen en de match ruim winnen.

[ Voor 10% gewijzigd door eXec op 17-07-2014 19:12 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
djunicron schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:19:
[...]
Toch jammer dat v-sync het niet goed doet in deze engine, veel andere titels heb ik er nooit issues mee kwa mouselag etc. Maar goed, dit werkt ook.
Heeft niets met de engine te maken, in alle games krijg je input-lag doordat je altijd wat frames achter ligt.
In shooters merk je dat het meest, ander type games speel ik vaak wel met v-sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
omg #silversbelike

ontopic
TiMMieJ schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:55:
Tim, deze beide muizen zijn "niet geschikt voor cs", neem een kijkje in het muizentopic om te zien welke wel.

[ Voor 94% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 17-07-2014 20:05 ]

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
eXec schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:11:
[...]

Je moest eens weten hoe vaak ik ben terug gekomen van een 14-0 (en dergelijke standen) naar 14-16. Een comeback zit er altijd in. Probeer het momentum over te nemen, laat je in flashen door teammates, doe het samen. Ga voor een early pick of speel op de picks. Of speel juist super agressief of juist weer super passief. Hangt allemaal af van de tegenstander. Die moet je gek maken, niet jezelf ;).

Opgeven bij 5-0 betekend min of meer dat je simpelweg niet wilt winnen, en da's zonde. Want ook van 5-0 kun je terug komen en de match ruim winnen.
Mag je wel zeggen, eerste helft met 10-5 voorstaan en verliezen met 11-16 ... verklaar dat maar eens ... i blame the map Mist xD.

Maargoed, je hebt wel gelijk er is altijd een comeback, maar als die potjes dan nog zo oneindig lang duren wordt je er ook weer niet vrolijk van. (lees gelijk opgaan met elkaar)

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 14:32
Zijn er mensen die nog members zoeken, of met mij af en toe competitive willen doen?
Heb sinds een week of anderhalf Counter Strike opgepakt :-)

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
xenonNn schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 09:58:
Zijn er mensen die nog members zoeken, of met mij af en toe competitive willen doen?
Heb sinds een week of anderhalf Counter Strike opgepakt :-)
Voeg me maar toe op steam :D. http://steamcommunity.com/id/TheAnthonyNL heb liever een self made team dan dat ik met random noobs aan het spelen ben :3.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
TheAnthonyNL schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 10:05:
[...]

Voeg me maar toe op steam :D. http://steamcommunity.com/id/TheAnthonyNL heb liever een self made team dan dat ik met random noobs aan het spelen ben :3.
Lijkt me een goed idee! Als ik uit me werk kom ga ik dat zeker doen :)

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
xenonNn schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 10:19:
[...]

Lijkt me een goed idee! Als ik uit me werk kom ga ik dat zeker doen :)
Laat wel even weten welke naam jij hebt op steam ... (ik ignore meestal csgo only mensen ivm knife scammers)

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
Ja je hebt me miss geblokkeerd ik had je toegevoegd. naam is TerrorClown
TheAnthonyNL schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 19:30:
[...]

Laat wel even weten welke naam jij hebt op steam ... (ik ignore meestal csgo only mensen ivm knife scammers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Best een tof spel, alleen jammer van de enorme hoeveelheid bugs.

Dacht dat ze dat na alle jaren er wel uit hadden ge-patched, niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
RoaDHouse schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:44:
Best een tof spel, alleen jammer van de enorme hoeveelheid bugs.

Dacht dat ze dat na alle jaren er wel uit hadden ge-patched, niet dus.
Bugs? Wat voor bugs bedoel je? Afgezien van eens in de zoveel matches een spawnbug krijg ik weinig mee van bugs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 08:33
Ja ben er ook al weer een maandje zoet mee, na het 2 jaar geleden voor het laatst te hebben gespeeld. En nog geen bug tegekomen. Top spelletje, simpel en het werkt (nog steeds).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11
Ik heb nog geen enkele bug gevonden in CS:GO

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:56
De normale modes hebben geen bugs nee, maar deathmatch heeft wel wat bugs.

Wanneer je een set wapens hebt en je besluit te wisselen van pistol, spawn je de volgende keer met alleen dat pistol, en zonder primary weapon. Maar verder weinig te klagen nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Ik ken de spawn bug, hiermee wil je nog wel eens op een andere speler spawnen. Hierdoor kunnen alletwee spelers niet bewegen, en zal dus iemand moeten suiciden. Daarnaast is er de spectate bug die er is (hier heb je zelf geen hinder van), als je met iemand mee kijkt zie je soms het wapen knockback niet, en het reloaden kun je niet zien. Maar voor de rest ben ik ook nog niks tegen gekomen.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Wat dacht je van:

1. Crosshair opeens verdwenen
2. Spawns zijn een lachertje
3. Spawnen in de muur en vast blijven zitten
4. Geluid bugs (haperingen)
5. Irritante hick-ups in de game
6. Compleet magazijn leeg pompen en nog geen kill.

(en ja.... ik heb alle tweaks gedaan die er maar zijn)

Ik heb 300 fps en de game draait gewoon niet echt soepel, en dat voor een eeuwen-oude engine.

Als je het vergelijkt met BO-2 draait dat 20x beter.

[ Voor 6% gewijzigd door RoaDHouse op 24-07-2014 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 12:33

Silence

Godlike

Heb de laatste tijd ook sound bugs en ook 2 keer gehad dat heel me HUD weg was (dus crosshair health etc)

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 09:47

Multensor

wtf

RoaDHouse schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 02:57:
Wat dacht je van:

Ik heb 300 fps en de game draait gewoon niet echt soepel, en dat voor een eeuwen-oude engine.

1. Nog nooit gehad, maar ik gebruik dan ook al vrij lang dezelfde static crosshair.
2. Spawns in competative zijn prima, en in andere gamemodes....lekker belangrijk of je een keer moet suiciden :)
3. Zie punt 2
4. Ik heb nooit last van geluidsproblemen. Behalve op nuke dan, maarja daar is de sound echt fucked up :)
5. Ik heb nooit hickups, heb je screenshot van je instellingen ofzo?
6. Dat is geen bug, dat is op hoofd mikken of geen bizon gebruiken tegen armoured enemy :P

De enige bugs die heel soms optreden bij mij zitten in het menu. Dat je geen geen cursor hebt bijvoorbeeld.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Roadhouse is verwend door de moeilijkheidsgraad van CoD.
De spawns waar hij over klaagt zullen dan ook uit Deathmatch komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
De spawn bugs komen uit competitive maps zoals Insertion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CS;GO is een spel met kleine 'gebruiksaanwijzing'.
Er zitten wel degelijk wat bugs in die irritant zijn.. wat ik soms heb dat ik de (in-game) score niet kan bekijken. Afsluiten, opstarten, re-joinen en het is weg.
Verder servers joinen en continu de melding 'dropped to slot reservation' krijgen.
Of helemaal niet meer kunnen joinen omdat je (tijdelijk) de connectie bent verloren met de servers. (Nee, dit ligt niet aan mijn internet).
Gelukkig zijn de meeste dingen inmiddels verholpen, en werkt het best aardig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Bugs zijn er gewoon, mensen die het proberen goed te praten zoals Multensor blijf je houden.(maar die speelt het waarschijnlijk ook niet zoveel).

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind vooral de spray patterns irritant. Er is vrijwel geen competitieve shooter waarin je zoiets hebt. Iemand een idee waarom ze daar ooit voor gekozen hebben? 64-tick vind ik overigens ook nog steeds BS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 11:56:
Ik vind vooral de spray patterns irritant. Er is vrijwel geen competitieve shooter waarin je zoiets hebt. Iemand een idee waarom ze daar ooit voor gekozen hebben? 64-tick vind ik overigens ook nog steeds BS.
Vind het wel goed juist, je hoort niet te sprayen met guns en alles te killen(CoD), gaat in het echt ook niet.
64tick blijft indd kut, vrij weinig aan te doen. Speel ook geen competive meer kan dat niet meer serieus nemen met 64tick

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
BF4 zat tot voor kort op een tickrate van 10 ;)
Als je klaagt over een tickrate van 64 van ben je wel een ontzettend verwend nest als je kijkt naar andere games.
Uiteraard, hoger is beter maar ik kan prima uit de voeten in CSGO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silencex schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 11:59:
[...]

Vind het wel goed juist, je hoort niet te sprayen met guns en alles te killen(CoD), gaat in het echt ook niet.
64tick blijft indd kut, vrij weinig aan te doen. Speel ook geen competive meer kan dat niet meer serieus nemen met 64tick
Het hoeft ook niet zoals CoD te zijn, maar een middenweg moet toch wel te bedenken zijn. Als ik naar BF 1942 kijk t/m BF2 (jarenlang in competitie gespeeld), dan was dat een prima oplossing. Nu ben ik er overigens aan gewend, maar omschakelen naar een andere shooter zorgt dan toch weer voor problemen omdat je aan die spray patterns gewend bent.
unfor schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 12:04:
BF4 zat tot voor kort op een tickrate van 10 ;)
Als je klaagt over een tickrate van 64 van ben je wel een ontzettend verwend nest als je kijkt naar andere games.
Uiteraard, hoger is beter maar ik kan prima uit de voeten in CSGO.
Moet je eens op 108 tickrate spelen. Heb je opeens niet meer de problemen dat een headshot geen headshot is. Juist in CS waar 1 death meteen betekent dat je je ronde kwijt kan zijn, is tickrate zo ontzettend belangrijk.

In vrijwel elke andere shooter hoef je nl. niet zo lang te wachten, dus ik vind die vergelijking ook niet helemaal opgaan.

BF4 heb ik overigens ook gespeeld en juist besloten om daar mee te stoppen omdat het inderdaad dramatisch is.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2014 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 12:08:
[...]

Het hoeft ook niet zoals CoD te zijn, maar een middenweg moet toch wel te bedenken zijn. Als ik naar BF 1942 kijk t/m BF2 (jarenlang in competitie gespeeld), dan was dat een prima oplossing. Nu ben ik er overigens aan gewend, maar omschakelen naar een andere shooter zorgt dan toch weer voor problemen omdat je aan die spray patterns gewend bent.
Nee, de random deviation van BF2 was prettig! 8)7

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=m1lAyqPZmc4]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8pt2NRmkMwA]

[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 24-07-2014 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 12:09:
[...]

Nee, de random deviation van BF2 was prettig! 8)7

[video]
[video]
Daar ben ik het mee eens, maar toch vond ik het in ieder geval minder gamebreaking in BF. Vooral omdat je voertuigen had. Alleen de mensen die continu infantry speelden vielen hier zo erg over (dan kan je net zo goed geen BF spelen, maar dat terzijde).

En ik weet dat vrijwel alle grote clans hier ook zo over dachten. Het was gewoon niet zo'n groot probleem. Nu, of we verwender zijn geworden of er nu meer op letten, weet ik niet. Maar blijft wel dat het in CS toch een stuk storender is. En dat zal imo vooral komen doordat je in CS gewoon het niet kan permitteren om 1x dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 09:47

Multensor

wtf

Silencex schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 11:54:
Bugs zijn er gewoon, mensen die het proberen goed te praten zoals Multensor blijf je houden.(maar die speelt het waarschijnlijk ook niet zoveel).
haha lekker onderbouwde sterke post :). Ik zeg niet dat er geen bugs zijn, ik zeg alleen dat ik er geen last van heb. Misschien is het door een bepaalde combinatie van hardware + software ofzo. En omdat je geen last van bugs hebt speel je het weinig ? :) Prima

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 17:53
RoaDHouse schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 02:57:
Wat dacht je van:

probeer eens een fps cap ~ 2x je scherm refresh oid, het liefst iets dat ook een goeie match is met je muis frequentie. 125 fps werkt bijvoorbeeld vaak goed met een 60 hz scherm.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
haarbal schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 12:48:
[...]

probeer eens een fps cap ~ 2x je scherm refresh oid, het liefst iets dat ook een goeie match is met je muis frequentie. 125 fps werkt bijvoorbeeld vaak goed met een 60 hz scherm.
Als ik de fps cap krijg ik tearing, hoe lager ik cap hoe meer tearing.

Ik draai op 300 fps zonder of niet waarneembare tearing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Ik zeg ook niet dat de game slecht is, maar soepel is anders :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
RoaDHouse schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 13:09:
Ik zeg ook niet dat de game slecht is, maar soepel is anders :).
Vreemd... Op mijn oude PC draait dit met alles op z'n hoogst beter dan CS:S. En dan ook nog eens verreweg beter ondanks dat het er beter uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Sinds de afgelopen update een nieuwe bug:

Soms spawn ik zonder dat m'n wapens zichtbaar zijn, en dan kan ik dus ook niet schieten. Eén of twee keer heen en weer switchen met Q helpt, maar 1 t/m 4 indrukken niet.

Het hele issue met hoe je nou precies je FPS moet cappen is ook wel een probleem vind ik, maar ik weiger ook echt om maar gewoon die 400-500 fps te laten lopen, waarom zou ik m'n hardware zo overbodig stressen.

Maar het allerergste; sommige spelers tegenkomen levert deviaties in de tickrate op of zorgt voor netwerk-choke. Weet niet wat het is, maar met die spelers heb je gewoon echt geen goede netwerk sync lijkt het wel. Gisteren b.v. competetive gespeeld (voor missies) op laag niveau, waar ik na een ronde of 10 3 van de 5 spelers domineerde, maar tegen één speler kon ik het gewoon echt niet winnen. In netstats kijkende, liep m'n tickrate deviatie op naar de 30. Laatste ronde eerste helft domineerde deze speler mij compleet.

1v1 nog in leven, AK & Deagle vs zijn Nova, eerst vanaf een afstandje (terwijl hij recht op mij af liep) met de AK compleet gemist, terwijl ik m'n werk gewoon deed, daarna met de deagle naar mijn idee en de crosshair feedback 7/7 hits, maar ik ging dood met 0 dmg gedaan. Teamspelers riepen boos naar mij dat ik niet moest stilstaan en moest schieten. (replay: 3x AK compleet mis, 1 keer met de deagle geschoten, wtf)

Tja, wat doe je eraan, het is niet zo slecht als in BF3/4, maar CS:GO heeft op de servers van Valve meer dan eens issues. Gek genoeg speel ik echt veel beter op community servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
djunicron schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 13:47:
Sinds de afgelopen update een nieuwe bug:

Het hele issue met hoe je nou precies je FPS moet cappen is ook wel een probleem vind ik, maar ik weiger ook echt om maar gewoon die 400-500 fps te laten lopen, waarom zou ik m'n hardware zo overbodig stressen.
open je console, typ u, (zodat je kan typen) backspace (om de u weg te halen)

fps_max 150

enter

(Maar zet dit gewoon hard in je config)

[ Voor 4% gewijzigd door chaoscontrol op 24-07-2014 14:46 ]

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-04-2024
Zoooo. Tijdje terug CS GO gespeeld en na een aantal matches de master guardian elite rank gehaald.

Sinds gister weer begonnen met CS:GO! dringend opzoek naar een leuk en degelijk team/clan om wat competitiever te gaan spelen! Dus als iemand nog een plekkie vrij heeft.. graag! Of als er mensen zijn rond deze rank die gewoon samen wat matches willen spelen voor de lol is het ook prima!

Mijn steamid = VonkGaming

Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
Voeg me toe TerrorClown.
Ik speel bijna elke avond wel een paar potjes!
FuZa schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 16:16:
Zoooo. Tijdje terug CS GO gespeeld en na een aantal matches de master guardian elite rank gehaald.

Sinds gister weer begonnen met CS:GO! dringend opzoek naar een leuk en degelijk team/clan om wat competitiever te gaan spelen! Dus als iemand nog een plekkie vrij heeft.. graag! Of als er mensen zijn rond deze rank die gewoon samen wat matches willen spelen voor de lol is het ook prima!

Mijn steamid = VonkGaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
Heb jullie beide toegevoegd! Speel elke avond wel een paar potjes en bij gold 1 maar zweef tussen gold 1 en 2 sterren.

mijn profiel voor wie me wil toevoegen: http://steamcommunity.com/id/yurivodka

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Mensen mogen mij ook wel toevoegen, ik zweef ook tussen nova 1 / nova 2. Ik speel meestal in de avonden wel wat potjes. Heb eventueel ook een teamspeak waar we op kunnen om te kunnen communiceren.

steam: madstorm20

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asndrag0n
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 23:46
je bent vrij om mij toe te voegen.
steam:asndrag0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Ik begin steeds meer € te verdienen met het verkopen van items :D Beetje bij beetje zit ik binnen een korte tijd richting de 2 € alweer!
Items zijn ook vaak binnen 24 uur verkocht :o

Eens kijken wat ik bij elkaar kan sparen voordat de volgende Steam Sale is begonnen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 22:05
Madstorm schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 13:01:
Mensen mogen mij ook wel toevoegen, ik zweef ook tussen nova 1 / nova 2. Ik speel meestal in de avonden wel wat potjes. Heb eventueel ook een teamspeak waar we op kunnen om te kunnen communiceren.

steam: madstorm20
ik kan jou niet vinden op steam, is de username zeker goed?

mijn username = MisterEagle

andere 2 heb ik ook toegevoegd.
Ben zelf nu master guardian 1.. ik was master guardian elite maar merk echt als je wat minder tijd hebt dat t snel achteruit gaat.. :(

[ Voor 16% gewijzigd door MisterEagle op 25-07-2014 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Ik speel meestal in de avonden, en in het weekend ook vaak genoeg overdag.
Momenteel is mijn rank Gold Nova 3. Met alle mensen hier, is er een compleet team.

Mijn SteamID:
http://steamcommunity.com/id/BeastRecklezz

Ik speel graag mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ook maar weer eens casual aan het spelen nu het weer zomer is... Moest weer een hele nieuwe muisconfiguratie instellen want de boel was gereset en kon me m'n oude niet herinneren :(. Vind een aantal van die Breakout maps wel geniaal, al vind ik bijv. Black Gold erg en Insertion vrij slecht. Castle hands down the beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 22:43

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

hoe kan je zien welke rank je speelt? is dat alleen bij competitive? of ook bij casual..?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Alleen competitive.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Ik had laatst bug dat ik ranks kon zien in casual xD, was wel raar om een global elite zo hard te zien falen xD.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Die bug komt inderdaad vaker voor. Overigens faal ik ook in casual omdat de manier van spelen gewoon compleet anders is en mij niet ligt. Wellicht gold dat ook voor die Global. :)

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Congrats eXec!

Tja, casual doet lang niet iedereen z'n best. Als je serieus met je ranked matchmaking matches bezig bent, weet je als team wat je rol moet zijn en waar je tegenstand kunt verwachten. Als iedereen maar wat losjes aanrommelt, kan je daar totaal de mist mee in gaan.

Hoewel, je verwacht wel dat een Global Elite speler het kwa reactietijd en aim gewoon wint van de gemiddelde Gold / Silver spelers natuurlijk. Falen in DM snap ik daarnaast ook beter dan tijdens andere kleine matches. Of tja, cheats en dan nu maar een leren spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
^ Thanks!

Het probleem met casual is dat er teveel spelers op een heel klein stukje map kunnen zijn. Het crossen van een opening kan bij wijze van al dodelijk zijn met 3 of 4 awps bij je enemy team, terwijl dat op LEM/SMFC niet persee dodelijk hoeft te zijn. Ook is het, doordat er zoveel enemies zijn, veel makkelijker om geflanked te worden waardoor je off-guard bent gebracht. Zijn teveel factoren waardoor je ingemaakt kan worden op casual, ookal ben je hoog geranked in matchmaking. Het zijn 2 totaal verschillende spelletjes. De casuals lopen als kip zonder kop overal naar toe, daar waar je op competitive toch meer denkers hebt.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
eXec schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 17:31:
^ Thanks!

Het probleem met casual is dat er teveel spelers op een heel klein stukje map kunnen zijn. Het crossen van een opening kan bij wijze van al dodelijk zijn met 3 of 4 awps bij je enemy team, terwijl dat op LEM/SMFC niet persee dodelijk hoeft te zijn. Ook is het, doordat er zoveel enemies zijn, veel makkelijker om geflanked te worden waardoor je off-guard bent gebracht. Zijn teveel factoren waardoor je ingemaakt kan worden op casual, ookal ben je hoog geranked in matchmaking. Het zijn 2 totaal verschillende spelletjes. De casuals lopen als kip zonder kop overal naar toe, daar waar je op competitive toch meer denkers hebt.
Helemaal leuk als je dan nog eens met ene scout of tec9 gewoon hele team (wat er nog van over is) afmaakt xD... leukste is als je gewoon een killing spree meemaakt :D.

[ Voor 4% gewijzigd door TheAnthonyNL op 26-07-2014 20:15 ]

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Irritantste is dat ze met casual je helemaal niet snappen als je tactics gaat doen en stilletjes rondsluipt om vervolgens 6 man weg te spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 21:38:
Irritantste is dat ze met casual je helemaal niet snappen als je tactics gaat doen en stilletjes rondsluipt om vervolgens 6 man weg te spelen. :P
Of ze zien het gewoon als een spelletje, gewoon lekker raggen.

Niet iedereen is serieus met ranking enz.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Zojuist een mooie Guan deag kill gemaakt die ik jullie niet wil onthouden :)

http://www.twitch.tv/bananenspin/c/4759224

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Bananenspin schreef op zondag 27 juli 2014 @ 22:40:
Zojuist een mooie Guan deag kill gemaakt die ik jullie niet wil onthouden :)

http://www.twitch.tv/bananenspin/c/4759224
Als dat al bijzonder is, dan kan ik heel wat filmpjes plaatsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Casual is zo easy, enige probleem is dat niemand snapt wat ze moeten doen. Vrijdag nog 1 tegen 6 en alles met een deagle instant weg getikt(pistol round), dat zijn de leuke momenten Speel eigenlijk alleen maar casual want competive kan ik niet serieus nemen.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

unfor schreef op zondag 27 juli 2014 @ 23:02:
[...]

Als dat al bijzonder is, dan kan ik heel wat filmpjes plaatsen ;)
Neem aan dat dit je niet vaak gebeurt ;)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Silencex schreef op maandag 28 juli 2014 @ 09:03:
Casual is zo easy, enige probleem is dat niemand snapt wat ze moeten doen. Vrijdag nog 1 tegen 6 en alles met een deagle instant weg getikt(pistol round), dat zijn de leuke momenten Speel eigenlijk alleen maar casual want competive kan ik niet serieus nemen.
Casual vind je easy en je speelt met mensen die niet snappen wat ze moeten doen, maar competitive kun je niet serieus nemen? Dat vraagt om wat toelichting.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
Inderdaad op public matches worrrik helemaal gek van mensen die schreeuwen, en uiteraard kun je ze muten maar toch... Overigens is het irritant dat er 32 mensen in een server zitten:-| wat eigenlijk bij de gemiddelde map onspeelbaar is.
Rynji schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:09:
[...]

Casual vind je easy en je speelt met mensen die niet snappen wat ze moeten doen, maar competitive kun je niet serieus nemen? Dat vraagt om wat toelichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Rynji schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:09:
[...]

Competitive heb ik geen vast team ofzo en dan schiet het niet op als je 2/3 mensen erbij hebt die niks zeggen. Ook vind ik 64tick niks voor competive omdat je dan veel serieuzer bezig bent dan casual, en als je dan niet zo hit als op een 128 tick server kan ik het al niet meer serieus nemen.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
Nu Gold star 2 weer :)

Gisteren iets wat ik in alle jaren counterstrike nog nooit heb meegemaakt. Werd bij matchmaking in een team gezet met alleen maar vrouwen. Ik en 4 portugese vrouwen, ging veel beter als verwacht, fijne teamplay. Maar ze wilde me niet in hun clan, zelfs niet als ik een pruik op zou doen en met een hoge stem zou praten.

Dacht dat vrouwen op CS uitzondering waren, 9 vd 10 keer is het gewoon een duitse man met overgewicht.

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Berktoppie schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 15:22:
Nu Gold star 2 weer :)

Gisteren iets wat ik in alle jaren counterstrike nog nooit heb meegemaakt. Werd bij matchmaking in een team gezet met alleen maar vrouwen. Ik en 4 portugese vrouwen, ging veel beter als verwacht, fijne teamplay. Maar ze wilde me niet in hun clan, zelfs niet als ik een pruik op zou doen en met een hoge stem zou praten.

Dacht dat vrouwen op CS uitzondering waren, 9 vd 10 keer is het gewoon een duitse man met overgewicht Russisch joch met mentale problemen.
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we er Oost-Europees van maken en het er niet meer over hebben.

:P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Laatst online: 25-02 14:13
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 15:39:
Laten we er Oost-Europees van maken en het er niet meer over hebben.

:P.
Inderdaad ja...scheer ze niet allemaal over een kam maar ik heb zelden een goed communicerend team als ik alleen MM speel. Duitsers heb ik eigenlijk nooit problemen mee, die praten en zijn meestal niet vervelend..

Gister eindelijk een keer Gold geworden, na maanden zwoegen eindelijk van Silver af, nu maar hopen dat ik er nog even van kan genieten. Speel meestal met Silver 2 t/m 4 spelers en kan prima mee.

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
Ik ben vandaag na een tijdje weer begonnen met dit te spelen alleen ik erger me echt aan een ding, als ik op iemand richt en ik begin te schieten gaat echt alles mis. Zelfs als ik van 1 meter afstand stray gaan de helft van de kogels naast. Ik probeer recoil te compenseren door naar beneden te aimen tijdens het schieten, werkt niet. Ik schiet in bursts, werkt niet. Terwijl ik constant snel vermoord wordt door mensen met assault rifles die op een afstand automatisch schieten en een headshot maken :(. Door ervaring in CoD, Battlefield en Far Cry weet ik dat ik best goed aim dus daar ligt het ook niet aan. Ik denk dat ik dan gewoon meer ervaring op moet doen, de tijd zal het leren.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Counter Strike is niet te vergelijken met CoD en andere shooters. Ook al heb je een snelle aim, dat is echt 10% van garantie op kills. Ik denk dat je er op moet letten dat je niet te veel beweegt tijdens het schieten. Als je loopt tijdens het schieten, raak je zeker geen drol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrik A
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-08 10:39
nieuw met CS global offensive

waar kan ik het best beginnen met een potje te spelen?

Ik heb veel cs gespeeld van 56k modem en de rG generatie tot en met mooie wars +- 2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
GeoffLx schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 20:27:
Counter Strike is niet te vergelijken met CoD en andere shooters. Ook al heb je een snelle aim, dat is echt 10% van garantie op kills. Ik denk dat je er op moet letten dat je niet te veel beweegt tijdens het schieten. Als je loopt tijdens het schieten, raak je zeker geen drol.
Als ik CoD speel sta ik nooit stil tijdens het schieten, maar bij Battlefield, Far Cry en andere fps wel, dat probeer ik nu met CS GO ook zo veel mogelijk te doen.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Laatst online: 25-02 14:13
Hendrik A schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 20:32:
nieuw met CS global offensive

waar kan ik het best beginnen met een potje te spelen?

Ik heb veel cs gespeeld van 56k modem en de rG generatie tot en met mooie wars +- 2009
Ik ben begonnen met alleen maar tegen bots klooien, dit omdat het mijn eerste CS is. Daarna beetje Deathmatch en casual..daarna competitive spelen.

Ik ben weer terug op silver, k*t systeem :(

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hier helemaal gereset, al tijden (een jaar o.i.d.) niet gespeeld. Nu ket breakout ook weer eens competitive gaan doen, hoop dat ik rond de gold nova 1 of 2 kom. Valt me wel op dat casual nu ineens vele malen makkelijker is, een paar potjes competitive en de lat ligt opeens veel hoger :p .
Pagina: 1 ... 29 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic