IK had in de vorige zomervakantie csgo aangeschaft, had ook nog is een lanparty bij mij thuis(een week lang) we hebben alleen maar csgo gespeeld met 5 mensen, we begonnen silver 3 en hebben aardig geklommen die week(naar goud) inmiddels zijn we allemaal wel wat hoger. maar spelen de laatste maanden niet zo veel meer. In de eerste 2-3 maanden had ik er 400+ uur in zitten, Veel gespeeld in de vakantie vooral.
Het kan je ook serieus geld opleveren met een beetje mazzel..Madstorm schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:29:
[...]
Ah, dus gewoon spelen dus.. dank je
Wel jammer dat het alleen maar cosmetisch is, maar wel begrijpelijk ivm balance.
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Laatst een paar potjes met IP gespeeld. Voor het eerst met een tweaker, helaas ging het niet zo super. Toch was het erg leuk om met een tweaker te kunnen spelen 
Zelf gaat het op zich wel lekker. Was Silver 2 als eerste rank en kom langzaam omhoog. Mijn eigen scores worden steeds wat beter en merk dat ik soms de "carry" ben, waar ik voorheen gecarried werd. Heb door een 'verse' relatie geen tijd om er dagelijks achter te zitten, maar zal mijn beschikbare uurtjes zeker hier in besteden. Fijn spel (Y).
Zelf gaat het op zich wel lekker. Was Silver 2 als eerste rank en kom langzaam omhoog. Mijn eigen scores worden steeds wat beter en merk dat ik soms de "carry" ben, waar ik voorheen gecarried werd. Heb door een 'verse' relatie geen tijd om er dagelijks achter te zitten, maar zal mijn beschikbare uurtjes zeker hier in besteden. Fijn spel (Y).
Heb je tips ? 3x 10 cent verdiend en that's it... verkoop alles direkt : CS moet CS blijven en niet TF2teupje schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 16:02:
Het kan je ook serieus geld opleveren met een beetje mazzel..
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Denk dat hij bedoelt dat je net een lucky drop kunt krijgen (random), en dat die aardig wat waard kan zijn.
gewoon alles verkopen behalve je kisten, van alles wat je verkoopt koop je sleutels en daarmee maak je de kisten open. Je moet mazzel hebben en dan krijg je een mes, die zijn serieus geld waard (van 50 tot 350 euro heb ik ze gezien)
Ja ik had het geluk, opende me 2e box ever en had/heb een Karambit Fade a 300 euro XD. Ik zou ze altijd houden, het is alleen jammer dat de sleutels vrij prijzig zijn (1,80).
Ik speel best veel CS en nu dus ook CS:GO. Ik ben blij dat deze game de snelheid en het gevoel van CS heeft waar ik games als CoD en BF toch erg traag aan vind voelen.
Al ben ik nu alweer paar dagen bezig met Borderlands 2 en dan is CS toch ook wel sloom.
En m.b.t. skins heeft mijn neefje al flink geld verdiend met het traden hiervan. Hij ziet het als bijbaantje en haalt er toch wel paar honderd dollar per maand mee op.
Al ben ik nu alweer paar dagen bezig met Borderlands 2 en dan is CS toch ook wel sloom.
En m.b.t. skins heeft mijn neefje al flink geld verdiend met het traden hiervan. Hij ziet het als bijbaantje en haalt er toch wel paar honderd dollar per maand mee op.
Verwijderd
Ik vind dit geen goede tip, kopen van keys. Je kunt imo beter bets plaatsen via bijv. csgolounge. Nadat je je in wedstrijden hebt verdiept is de kans groter om je inleg + winst terug te verdienen, dan dat je via een case een item krijgt dat meer waard is dan de case + key.MisterEagle schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 10:06:
gewoon alles verkopen behalve je kisten, van alles wat je verkoopt koop je sleutels en daarmee maak je de kisten open. Je moet mazzel hebben en dan krijg je een mes, die zijn serieus geld waard (van 50 tot 350 euro heb ik ze gezien)
Keys zijn gewoon vrij duur, en hoe vaak krijg je wel niet een blauw item terug.
Ook een serieuze optie is het goedkoop inkopen van items, en deze duurder verkopen. Vergt wel wat meer tactiek.
Vind het maar geld verspilling al die keys en kisten. En alles wat je verkoopt blijft ook steam money je kan het niet overmaken naar je eigen rekening.
speel eens titanfall; dan is alles trage poepchaoscontrol schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 10:48:
Ik speel best veel CS en nu dus ook CS:GO. Ik ben blij dat deze game de snelheid en het gevoel van CS heeft waar ik games als CoD en BF toch erg traag aan vind voelen.
Maar daar moet je geld storten en bij wat ik zeg bouw je het geld op dmv drops die je gratis krijgt... T zal alleen een stuk minder hard gaan jaVerwijderd schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 10:56:
[...]
Ik vind dit geen goede tip, kopen van keys. Je kunt imo beter bets plaatsen via bijv. csgolounge. Nadat je je in wedstrijden hebt verdiept is de kans groter om je inleg + winst terug te verdienen, dan dat je via een case een item krijgt dat meer waard is dan de case + key.
Keys zijn gewoon vrij duur, en hoe vaak krijg je wel niet een blauw item terug.
Ook een serieuze optie is het goedkoop inkopen van items, en deze duurder verkopen. Vergt wel wat meer tactiek.
Verwijderd
Stel je spendeert eenmalig €5 voor een operation phoenix key (of wat voor operation er dan ook actief is) Dan heb je nog xx € over voor het inkopen van items. Met slim plaatsen van bets op wedstrijden kun je zo je inleg verdubbelen.MisterEagle schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:27:
[...]
Maar daar moet je geld storten en bij wat ik zeg bouw je het geld op dmv drops die je gratis krijgt... T zal alleen een stuk minder hard gaan ja
Of, je items meteen weer verkopen op de market. Dat zal toch echt sneller gaan dan een case openen en maar afwachten of je een knife krijgt. Die dingen zijn niet voor niets zo duur.
Je cases verkopen en dat geld weer gebruiken voor het inkopen van andere items kan natuurlijk ook.
Had afgelopen weekend een potje waar we 8-2 voorstonden, maar toen hadden een aantal van ons team geen geld meer dus gingen we Eco. Iemand kwam met een tactiek die geweldig werkte!
Die Tripple Headshot Kill
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Vroeger kon je in 1.6 met een script op 1 key al je nades in een bepaalde volgorde zetten en die dan per klik selecteren. (Vb eerst flash, dan henade, dan smoke etc)
Nu in cs go vind ik alleen de ingebouwde optie "cycle through nades" maar die staat voor mij in de verkeerde volgorde.
Heb al zitten prutsen met bind opties in autoexec, maar ingame wil ie geen andere nade nemen buiten flash. Mijn gewenste voorkeur is flash, henade, smoke. Iemand tips?
Deze optie wil niet lukken
Bind "MOUSE5" "use weapon_flashbang; use nade2; use nade3 etc"
Nu in cs go vind ik alleen de ingebouwde optie "cycle through nades" maar die staat voor mij in de verkeerde volgorde.
Heb al zitten prutsen met bind opties in autoexec, maar ingame wil ie geen andere nade nemen buiten flash. Mijn gewenste voorkeur is flash, henade, smoke. Iemand tips?
Niet getest, maar ik denk dat dit moet werken;
Persoonlijk zou ik echter alle nades op een aparte knop binden, zodat je veel sneller bij je nades kan.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| alias nade "nade1" alias nade1 "use weapon_flashbang; alias nade nade2" alias nade2 "use weapon_hegrenade; alias nade nade3" alias nade3 "use weapon_smokegrenade; alias nade nade4" alias nade4 "use weapon_incgrenade; use weapon_molotov; alias nade nade5" alias nade5 "use weapon_decoy; alias nade nade1" bind mouse5 "nade" |
Persoonlijk zou ik echter alle nades op een aparte knop binden, zodat je veel sneller bij je nades kan.
code:
1
2
3
| bind "mwheelup" "use weapon_flashbang" bind "mwheeldown" "use weapon_hegrenade" bind "space" "use weapon_smokegrenade" |
Thanks straks eens proberen of het werkt (op werk nu).
Die rotatie zit zodanig in mijn vingers dat het praktisch even snel gaat. Bovendien vind ik de nades beter werken als ie op mijn muis staan :-) en zoveel knoppen heb ik niet
Die rotatie zit zodanig in mijn vingers dat het praktisch even snel gaat. Bovendien vind ik de nades beter werken als ie op mijn muis staan :-) en zoveel knoppen heb ik niet
Verwijderd
Weet iemand hier toevallig waarom deze game nooit in de Europese Playstation Store is verschenen?
Ik ram gewoon meerdere keren op #4 die gebind is op 1 nade geloof ik, maar als je hem meerdere keren indrukt dan gaat die gewoon de rest af en welke aan de beurt is zie je op je HUD rechtsnoaq schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 08:47:
Vroeger kon je in 1.6 met een script op 1 key al je nades in een bepaalde volgorde zetten en die dan per klik selecteren. (Vb eerst flash, dan henade, dan smoke etc)
#5 gebruik ik dan voor de bom als T om te planten.
Omdat het een PC game is zoals het hoortVerwijderd schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:14:
Weet iemand hier toevallig waarom deze game nooit in de Europese Playstation Store is verschenen?
Hidden Path Entertainment maakte CS:GO oorspronkelijk voor de Xbox 360.
"Counter-Strike: Global Offensive started as a Counter-Strike: Source PC to Xbox 360 port"
En uiteindelijk is het allemaal toch nog goed gekomen dus niks aan de hand
cs:go ook maar ff gekocht. ben benieuwd wat het is..
vroeger veel cs gespeeld en nu meer battlefield4.. maar dat ik ook niet alles wat ik soms zoek.
die snelle gameplay van vroeger was zo uberchill...
kijken of dit ook nog zo is
vroeger veel cs gespeeld en nu meer battlefield4.. maar dat ik ook niet alles wat ik soms zoek.
die snelle gameplay van vroeger was zo uberchill...
kijken of dit ook nog zo is
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Ook gekocht maar heb het gevoel dat anderen toch iets doen waardoor ik kansloos ben. Zo raak ik anderen meerdere keren maar ze gaan niet dood, zelf krijg ik 1 a 2 kogels en ben dood. Voor mijn gevoel is het spel ook eenstuk sneller geworden dan 1.6
Ter land, ter zee en in de kroeg
Verwijderd
Ja, en? Door het op console uit te brengen, kunnen er meer mensen meedelen in de feestvreugde enzo...
In de VS is de game wel op PSN uitgebracht en Europa zou kort daarop volgen, maar het lijkt erop dat de game niet door de Q&A is gekomen.
Tja, het is in het begin heel erg wennen, ik had precies hetzelfde. Ligt gewoon aan welk wapen je gebruikt, en waar je de enemy raakt. Zo zal met een AK een headshot voldoende zijn om iemand te one shotten. Maar ik heb het ook erg vaak dat ik op iemand schiet, maar hij gaat niet dood vervolgens draait hij zich om, ben ik in één keer dood. Maar ik ben ook niet heel erg goed (nog) in CSChristiano007 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 23:39:
Ook gekocht maar heb het gevoel dat anderen toch iets doen waardoor ik kansloos ben. Zo raak ik anderen meerdere keren maar ze gaan niet dood, zelf krijg ik 1 a 2 kogels en ben dood. Voor mijn gevoel is het spel ook eenstuk sneller geworden dan 1.6
I'm an Ironman!
Verwijderd
(Veel) oefenen, demo's kijken etc. Niemand wordt zomaar GE.Christiano007 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 23:39:
Ok, ik zit met een probleem. Ik ben sinds kort meer competitive gaan spelen. Ik was van plan om gewoon via mijn headset te communiceren met mijn team. Maar op één of andere manier werkt mijn microfoon niet in CS:GO. Ik heb de microfoon op een 'push to talk' staan, dus ik druk de knop in waarmee ik zou kunnen praten. Mijn naam verschijnt dan ook links onder in beeld (waar je kan zien wie wat aan het zeggen is), maar ze horen mij vervolgens niet.
Dingen die ik zoal getest heb,
Ik heb de microfoon getest zowel in Steam als in TS3, hier waren geen problemen.
Heb in-game getest of mijn 'voice enable' goed stond (via 'enable voice 1' commando)
Ik heb CS:GO opnieuw geïnstalleerd, ook dit hielp niet.
De driver van mijn headset (CM Storm Sirus) opnieuw geïnstalleerd, ook dit helpt niet.
Ik draai Windows 8.1, mijn headset is zoals ik zei de CM Storm Sirus. Ik hoor graag of iemand hier ervaring mee heeft, of tips om nog te proberen.
Ik heb de microfoon getest zowel in Steam als in TS3, hier waren geen problemen.
Heb in-game getest of mijn 'voice enable' goed stond (via 'enable voice 1' commando)
De driver van mijn headset (CM Storm Sirus) opnieuw geïnstalleerd, ook dit helpt niet.
Ik draai Windows 8.1, mijn headset is zoals ik zei de CM Storm Sirus. Ik hoor graag of iemand hier ervaring mee heeft, of tips om nog te proberen.
I'm an Ironman!
Ehm... steam herstarten? headset eruit en erin doen en dan weer testen, daarnaast als je headset eruit is dan kijken of ze wel iets horen (windows zou dan gewoon windows sounds moeten doorsturen).Madstorm schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 08:17:
Ok, ik zit met een probleem. Ik ben sinds kort meer competitive gaan spelen. Ik was van plan om gewoon via mijn headset te communiceren met mijn team. Maar op één of andere manier werkt mijn microfoon niet in CS:GO. Ik heb de microfoon op een 'push to talk' staan, dus ik druk de knop in waarmee ik zou kunnen praten. Mijn naam verschijnt dan ook links onder in beeld (waar je kan zien wie wat aan het zeggen is), maar ze horen mij vervolgens niet.
voor de rest no idea... kan van alles zijn ... mischien in je windows volume beheer kijken van je speakers daar kan je ook microfoon selecteren... sommige games zijn geneigd om de game sound te preferen boven andere sounds dus dan worden die heel laag gezet of zelfs gemuted.
Steam herstarten en headset er opnieuw inpluggen helpt niet. In de Windows volume beheer kan ik nog het één en ander nakijken, dat zal ik vanavond wel even doen. In ieder geval bedanktTheAnthonyNL schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 10:44:
[...]
Ehm... steam herstarten? headset eruit en erin doen en dan weer testen, daarnaast als je headset eruit is dan kijken of ze wel iets horen (windows zou dan gewoon windows sounds moeten doorsturen).
voor de rest no idea... kan van alles zijn ... mischien in je windows volume beheer kijken van je speakers daar kan je ook microfoon selecteren... sommige games zijn geneigd om de game sound te preferen boven andere sounds dus dan worden die heel laag gezet of zelfs gemuted.
I'm an Ironman!
@TheAntonyNL, dat steamprofiel van jou is echt bizar he!? :-O
1891 games...wtf haha
1891 games...wtf haha
haha op naar 2k xD.teupje schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:24:
@TheAntonyNL, dat steamprofiel van jou is echt bizar he!? :-O
1891 games...wtf haha
Ontopic: als volume beheer ook niet de oplossing is ehm ... probeer eens met een cheap ass headset...
Ik heb gemerkt dat ik vaak te lang door blijf schieten zonder tijdelijk weg te duiken en daar gaat het dan ook vaak mis dus probeer daar wat mee te doen.Christiano007 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 23:39:
Verder is het gewoon de mappen goed kennen, goed luisteren, en veel ervaring met de wapens hebben
Ohh en ehh :
cl_interp<en alles wat hier achter kan> 0
cl_updaterate 128
cl_cmdrate 128
rate 128000
fps_max en fps_max_menu gelijk zetten met het aantal Hz van je monitor
[OPERATION BREAKOUT]
- Six community maps were added, available in official matchmaking to all CS:GO players for the duration of the operation.
- Operation Breakout All Access Pass is now available for purchase. Features include:
– The Operation Breakout Challenge Coin
– Mission drops
– 45 new weapon finishes as potential mission rewards
– Operation Breakout Case drops
– Journal that contains:
—- Active Duty Scorecard
—- Operation Breakout Scorecard
—- Friends leaderboards
[GAMEPLAY]
- The Buy Menu has been updated and now has the following weapon stats:
– Damage ( Pre-falloff damage against an unarmored opponent. )
– Firerate ( How frequently does this weapon shoot or can be shot )
– Recoil Control ( How easy is it to compensate for the recoil )
– Accurate Range ( The distance up to which 100% of shots will land within a 30cm circle. See cl_weapon_debug_print_accuracy )
– Movement Rate ( How fast the player can move with the weapon in hand )
– Armor Penetration ( The percentage of the shot’s damage that ignores armor )
– Penetration Power – See Below
- Weapon Changes:
– Desert Eagle:
— Increased standing and crouching Accurate Range
– CZ75-A:
— Decreased standing and crouching Accurate Range
– Tec-9:
— Increased standing, crouching, and moving Accurate Range
– Elites:
— Reduced price to $500
– SSG08:
— Reduced price to $1700
— Increased Accurate Range slightly
– Mag7:
— Penetration Power increased
— Pellets reduced to 8
— Individual pellet damage increased to 30
— Reduced maximum range slightly
– Sawed Off:
— Pellets reduced to 8
— Individual pellet damage increased to 32
— Spread increased slightly
– XM1014:
— Reduced price to $2000
— Spread reduced slightly
– For all shotguns except Nova, pellets will now penetrate walls.
- Updated the bullet penetration (wallbanging) system to be more straight forwarded, fixed some previous bugs associated with it. (for more info on how penetration works, see this guide: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=275573090)
- Bullets now leave a brief trail in the air after penetrating most surfaces (wallbang)
- Human players can +use a bot to retrieve the bomb.
- The spotting code that shows enemies on the radar now considers the map’s fog values to determine if a player will show up or not.
- The game now announces if you’ve been “saved” by someone or have “saved” someone. Saving someone means that you eliminate an enemy who is about to kill one of your teammates who is unaware of that enemy.
- Added a new convar (sv_showimpacts_penetration) that will display on screen penetration data when bullets penetrate surfaces in game.
- Added a convar mp_backup_round_auto, when enabled will keep in-memory backups to handle reconnecting players even if the backup files aren’t written to disk, enabled by default.
- Added convar mp_force_assign_teams that when set, will auto assign players to a valid team and does not give them the option to choose teams.
- Exposed previously development only ConVar (cl_weapon_debug_print_accuracy) which shows Inaccuracy, Spread, SpreadDistance, Player Velocity, Accurate Range, and some other real time data for weapons when shooting.
[MAPS]
- Maps have been divided into three groups: Active Duty, Reserves, and Operation. These map assignments will be re-evaluated every Operation.
– Active Duty Maps:
— Dust II
— Nuke
— Mirage
— Inferno
— Cobblestone
— Overpass
— Cache
– Reserves Maps:
— Train
— Aztec
— Dust
— Vertigo
— Office
— Italy
— Assault
— Militia
– Operation Maps:
— Castle
— Overgrown
— Black Gold
— Mist
— Rush
— Insertion
- Mirage:
– Fixed a collision exploit near entrance to Underpass.
- Nuke:
– Reduced fog
– Blocked visibility through bottom of cover in Bombsite A.
– Made ceiling in Bombsite B twice as thick.
- Dust2:
– Fixed some spots where C4 could get stuck.
– Reduced post processing effects.
- Inferno:
– General graphical updates.
– Thinner pillars underneath trellis in CT spawn.
– Thinner pillars on awning in Alt Mid.
– Added lights to balcony in Alt Mid.
– Removed pretty flowers behind yellow car in banana.
– Added a ton of flowers in other areas to compensate.
– Calmed down dog in apartments.
– Removed tree boost spots.
– Added a chickencoop to T spawn.
– Changed max chicken population from 10 to 12.
– Added back relaxing flamenco music to T spawn.
– Updated the skybox.
– It is now possible to shoot through the box in the middle of Bombsite A.
- Militia
– Fixed a bug where bots would get stuck.
[MISC]
- Competitive matchmaking will no longer consider matches with a very high skill group difference regardless of search time.
- Updated all loading screens and the team select screen.
- Demos launched with +playdemo on the command line are improved:
– Allows specifying full paths with drive letters for the demo filename.
– Hide the main menu when a demo is started from the command line.
- Fixed the team select screen lingering and sometimes not going away in some circumstances.
- Fixed radar not showing up during the first round of a competitive match on official servers.
- Reduced screen effects on high shader settings when zoomed with scoped rifles.
- Resolved an issue that was preventing users from earning knife-related achievements in Arms Race.
- Six community maps were added, available in official matchmaking to all CS:GO players for the duration of the operation.
- Operation Breakout All Access Pass is now available for purchase. Features include:
– The Operation Breakout Challenge Coin
– Mission drops
– 45 new weapon finishes as potential mission rewards
– Operation Breakout Case drops
– Journal that contains:
—- Active Duty Scorecard
—- Operation Breakout Scorecard
—- Friends leaderboards
[GAMEPLAY]
- The Buy Menu has been updated and now has the following weapon stats:
– Damage ( Pre-falloff damage against an unarmored opponent. )
– Firerate ( How frequently does this weapon shoot or can be shot )
– Recoil Control ( How easy is it to compensate for the recoil )
– Accurate Range ( The distance up to which 100% of shots will land within a 30cm circle. See cl_weapon_debug_print_accuracy )
– Movement Rate ( How fast the player can move with the weapon in hand )
– Armor Penetration ( The percentage of the shot’s damage that ignores armor )
– Penetration Power – See Below
- Weapon Changes:
– Desert Eagle:
— Increased standing and crouching Accurate Range
– CZ75-A:
— Decreased standing and crouching Accurate Range
– Tec-9:
— Increased standing, crouching, and moving Accurate Range
– Elites:
— Reduced price to $500
– SSG08:
— Reduced price to $1700
— Increased Accurate Range slightly
– Mag7:
— Pellets reduced to 8
— Individual pellet damage increased to 30
– Sawed Off:
— Pellets reduced to 8
— Individual pellet damage increased to 32
— Spread increased slightly
– XM1014:
— Reduced price to $2000
— Spread reduced slightly
– For all shotguns except Nova, pellets will now penetrate walls.
- Updated the bullet penetration (wallbanging) system to be more straight forwarded, fixed some previous bugs associated with it. (for more info on how penetration works, see this guide: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=275573090)
- Bullets now leave a brief trail in the air after penetrating most surfaces (wallbang)
- Human players can +use a bot to retrieve the bomb.
- The spotting code that shows enemies on the radar now considers the map’s fog values to determine if a player will show up or not.
- The game now announces if you’ve been “saved” by someone or have “saved” someone. Saving someone means that you eliminate an enemy who is about to kill one of your teammates who is unaware of that enemy.
- Added a new convar (sv_showimpacts_penetration) that will display on screen penetration data when bullets penetrate surfaces in game.
- Added a convar mp_backup_round_auto, when enabled will keep in-memory backups to handle reconnecting players even if the backup files aren’t written to disk, enabled by default.
- Added convar mp_force_assign_teams that when set, will auto assign players to a valid team and does not give them the option to choose teams.
- Exposed previously development only ConVar (cl_weapon_debug_print_accuracy) which shows Inaccuracy, Spread, SpreadDistance, Player Velocity, Accurate Range, and some other real time data for weapons when shooting.
[MAPS]
- Maps have been divided into three groups: Active Duty, Reserves, and Operation. These map assignments will be re-evaluated every Operation.
– Active Duty Maps:
— Dust II
— Nuke
— Mirage
— Inferno
— Cobblestone
— Overpass
— Cache
– Reserves Maps:
— Train
— Aztec
— Dust
— Vertigo
— Office
— Italy
— Assault
— Militia
– Operation Maps:
— Castle
— Overgrown
— Black Gold
— Mist
— Rush
— Insertion
- Mirage:
– Fixed a collision exploit near entrance to Underpass.
- Nuke:
– Reduced fog
– Blocked visibility through bottom of cover in Bombsite A.
– Made ceiling in Bombsite B twice as thick.
- Dust2:
– Reduced post processing effects.
- Inferno:
– General graphical updates.
– Thinner pillars underneath trellis in CT spawn.
– Thinner pillars on awning in Alt Mid.
– Added lights to balcony in Alt Mid.
– Removed pretty flowers behind yellow car in banana.
– Added a ton of flowers in other areas to compensate.
– Calmed down dog in apartments.
– Removed tree boost spots.
– Added a chickencoop to T spawn.
– Changed max chicken population from 10 to 12.
– Added back relaxing flamenco music to T spawn.
– Updated the skybox.
– It is now possible to shoot through the box in the middle of Bombsite A.
- Militia
– Fixed a bug where bots would get stuck.
[MISC]
- Competitive matchmaking will no longer consider matches with a very high skill group difference regardless of search time.
- Updated all loading screens and the team select screen.
- Demos launched with +playdemo on the command line are improved:
– Allows specifying full paths with drive letters for the demo filename.
– Hide the main menu when a demo is started from the command line.
- Fixed the team select screen lingering and sometimes not going away in some circumstances.
- Fixed radar not showing up during the first round of a competitive match on official servers.
- Reduced screen effects on high shader settings when zoomed with scoped rifles.
- Resolved an issue that was preventing users from earning knife-related achievements in Arms Race.
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Super mooie update, alleen is de tec-9 nu echt OP. En wat te denken van de awp van t-spawn naar mid deuren op dd2... 1 hit in body is kill... GG T's.......
Niet doen! Ik heb een 75Hz scherm, maar wanneer ik mijn fps lock op 76, dan voelt de game giga schokkerig aan. Gewoon fps_max 300, 0 of 999. Desnoods 129. Het is preference, maar heb liever een soepele game...nero355 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 18:58:
[...]
fps_max en fps_max_menu gelijk zetten met het aantal Hz van je monitor
[ Voor 10% gewijzigd door eXec op 02-07-2014 07:43 ]
Dat was toch altijd al zo in Dust2 met een AWP?eXec schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 07:40:
Super mooie update, alleen is de tec-9 nu echt OP. En wat te denken van de awp van t-spawn naar mid deuren op dd2... 1 hit in body is kill... GG T's.......
[...]
Niet doen! Ik heb een 75Hz scherm, maar wanneer ik mijn fps lock op 76, dan voelt de game giga schokkerig aan. Gewoon fps_max 300, 0 of 999. Desnoods 129. Het is preference, maar heb liever een soepele game...
Fps en hertz gaan idd niet helemaal samen. Hier merk ik ook schokkerig beeld als ik mijn fps lock op het aantal hertz van mijn scherm.
Maakt deze update de XM1014 nu viable? Ik ben wel een fan van shotguns maar krijg vaak comments als ik er eentje pick. Enige tips welke de beste is en of het een viable optie is in MM?
mag-7 of nova en dan close range.NibborSneffets schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 18:28:
Maakt deze update de XM1014 nu viable? Ik ben wel een fan van shotguns maar krijg vaak comments als ik er eentje pick. Enige tips welke de beste is en of het een viable optie is in MM?
http://steamcommunity.com...ons/0/540744937416797653/
Lekker veel cheaters gepakt (hadden waarschijnlijk private hack).
Dat shotguns close-range zijn lijkt me logisch, de vraag is of het een viable pick is.
Voor de fun de xm1014 even getest en die lijkt wel behoorlijk te doen nu. Ook redelijke damage door bijv double doors op dust2. Idem voor mag7. Shotgun kills vind ik sowieso altijd erg geinig maar door de deur heen helemaal 
Verder lijkt de deagle nu ook koopbaar.
Verder lijkt de deagle nu ook koopbaar.
rekt-9 zoals vincent al zei, niet normaal !
Steam Inventaris
Hmm ik heb nu een assignment om 5 confirmed kills te maken in 'Active Duty' maps. Ik weet wel zeker dat ik meer dan vijf kills heb gemaakt in bijvoorbeeld Dust II. Zijn confirmed kills iets anders dan normale kills?
[ Voor 6% gewijzigd door Madstorm op 02-07-2014 20:17 ]
I'm an Ironman!
bots tellen niet mee wss
Steam Inventaris
Altijd goede threads! De excuses blijven ook gewoon altijd hetzelfdedarkmushy1995 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 19:05:
[...]
http://steamcommunity.com...ons/0/540744937416797653/
Lekker veel cheaters gepakt (hadden waarschijnlijk private hack).

Nee, alleen als het een headshot was. Nu ook bij een bodyshot.dylanvana schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 12:14:
[...]
Dat was toch altijd al zo in Dust2 met een AWP?
Alle shotguns, behalve de nova kunnen nu ook wallbangen.
Het moet op officiele Valve servers, maar met matchmaking of "Play Mission" kom je soms ook bij 3rd party provided servers. Er is een omweg (alleen Valve servers doorlaten in je firewall) maar een dev heeft gepost dat ze aan een fix werken.Madstorm schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 20:15:
Hmm ik heb nu een assignment om 5 confirmed kills te maken in 'Active Duty' maps. Ik weet wel zeker dat ik meer dan vijf kills heb gemaakt in bijvoorbeeld Dust II. Zijn confirmed kills iets anders dan normale kills?
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Ja, dat had ik inderdaad al verwacht, maar het waren geen bot kills.k1n9_n01z3 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 20:22:
bots tellen niet mee wss
Ah, dan zal het hier aan gelegen hebben.. Ik wacht wel op de fixRynji schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 01:43:
[...]
Het moet op officiele Valve servers, maar met matchmaking of "Play Mission" kom je soms ook bij 3rd party provided servers. Er is een omweg (alleen Valve servers doorlaten in je firewall) maar een dev heeft gepost dat ze aan een fix werken.
I'm an Ironman!
Verwijderd
Gisteren de missie gekregen om Overpass te spelen. Nou, ik skip hem. Wat een kutmap is dat zeg. Deagle trouwens getest, nog steeds niet mijn ding. Gebruik liever de usp of nu de tec-9 @ T. Geloof dat de tec-9 alleen weer generfed is of snel generfed gaat worden. Las dat een developer de waardes door de war had gehaald bij updaten.
http://blog.counter-strike.net/index.php/2014/07/9827/
Tec-9 moet inderdaad al gefixed zijn, ben op werk dus kan het niet verifieren.
\NibborSneffets schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 12:27:
http://blog.counter-strike.net/index.php/2014/07/9827/
volgens reddit is het nog altijd OP
[OPERATION BREAKOUT]
- Missions will now properly reward progress on partnering dedicated servers.
- Fixed graphical glitch with water on cs_rush and de_overgrown when shader detail is set to medium or low.
[GAMEPLAY]
- Fixed the Tec-9 weapon script.
[MISC]
- Fixed a rare crash when updating the scoreboard.
- Zooming out of a sniper scope on a map that doesn’t have a post processing entity will no longer cause a circular visual artifact.
edit: weer een nieuwe
MISC
- Fixed radar not showing up for spectators or GOTV viewers.
- UI bugfixes for missions and scoreboard.
- Fixed a crash for render state corruption related to smoke grenades.
- Fix for local user avatars sometimes not loading correctly.
- Missions will now properly reward progress on partnering dedicated servers.
- Fixed graphical glitch with water on cs_rush and de_overgrown when shader detail is set to medium or low.
[GAMEPLAY]
- Fixed the Tec-9 weapon script.
[MISC]
- Fixed a rare crash when updating the scoreboard.
- Zooming out of a sniper scope on a map that doesn’t have a post processing entity will no longer cause a circular visual artifact.
edit: weer een nieuwe
MISC
- Fixed radar not showing up for spectators or GOTV viewers.
- UI bugfixes for missions and scoreboard.
- Fixed a crash for render state corruption related to smoke grenades.
- Fix for local user avatars sometimes not loading correctly.
[ Voor 23% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 04-07-2014 06:14 ]
Steam Inventaris
Ik ben gisteren voor het eerst gerankt in CS:GO. Ben in Gold Nova I gekomen, niet super goed, maar wel silver helemaal overgeslagen gelukkig. Gaat het ranken / deranken snel, of moet je daar wel een heel aantal potjes voor doen?
I'm an Ironman!
Geld dat ongeveer hetzelfde voor deranking? dus 3-4 losses en je gaat omlaag?Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:46:
3-4 wins is meestal voldoende voor een stap omhoog
I'm an Ironman!
Dat is eigenlijk behoorlijk goed voor een nieuweling! Veel plezierMadstorm schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:45:
Ik ben gisteren voor het eerst gerankt in CS:GO. Ben in Gold Nova I gekomen, niet super goed, maar wel silver helemaal overgeslagen gelukkig. Gaat het ranken / deranken snel, of moet je daar wel een heel aantal potjes voor doen?
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=277098225
Dit zou zoveel beter zijn qua ranking systeem.
Ik vind het echt een frustrerend systeem omdat je nooit weet wanneer je nou wel of niet gaat zonder te zien waar dat aan ligt.
Ik vind het echt een frustrerend systeem omdat je nooit weet wanneer je nou wel of niet gaat zonder te zien waar dat aan ligt.
Verwijderd
"Stop talking Valve matchmaking so seriously". Wellicht heb je dit wel eens gehoord. En inderdaad, dat zou je ook moeten doen. Het zegt echt zo weinig. Als ik mensen in mijn rank zie, merk ik echt toch een enorm skill verschil onderling.teupje schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:59:
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=277098225
Het huidige systeem zegt niets. Dat nieuwe systeem zou wel een optie zijn. Ik zou het wel leuk vinden als het een stuk uitgebreider werd.
Heb eindelijk nieuwe pc en kan weer CS go spelen na 12 maanden, Is weer veel veranderd met al die boxen die vallen. Ik doe er niks mee, kan ze ook niet verkopen omdat ik dan eerst geld moet toevoegen
? Raar, en je hebt er niks aan dus snap niet precies waarom iemand geld zo besteden aan die keys en missions updates ..?? gewoon geld klopperij toch?
Zijn er nog nederlanders die een beetje serieus competief spelen ? Add: Berktoppie op steam
Thanks
Zijn er nog nederlanders die een beetje serieus competief spelen ? Add: Berktoppie op steam
[ Voor 53% gewijzigd door Berktoppie op 07-07-2014 12:01 ]
www.webshopmasters.nl
Man, van het weekend weer een paar potjes gespeeld. Ik bak er soms niks van, maar als ik soms mijn team maten zie spelen dat slaat dan alles. Beetje jammer dat je rank afhangt van de win/loss ratio, of je wint hangt helemaal aan het team wat je hebt. Ik vind dat ze ook rekening moeten houden met je K/D en met de aantal plants/defuses die je hebt.
Ook jammer dat niet iedereen communiceert via een mic, dit maakt het spelen toch een stuk leuker.
Ook jammer dat niet iedereen communiceert via een mic, dit maakt het spelen toch een stuk leuker.
I'm an Ironman!
Verwijderd
Nee, je kunt je boxen wss pas verkopen nadat je Steam guard een x aantal dagen actief is. Voor een verkoop hoef je geen geld actief aan je account te hebben.Berktoppie schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:25:
Heb eindelijk nieuwe pc en kan weer CS go spelen na 12 maanden, Is weer veel veranderd met al die boxen die vallen. Ik doe er niks mee, kan ze ook niet verkopen omdat ik dan eerst geld moet toevoegen? Raar, en je hebt er niks aan dus snap niet precies waarom iemand geld zo besteden aan die keys en missions updates ..?? gewoon geld klopperij toch?
Zijn er nog nederlanders die een beetje serieus competief spelen ? Add: Berktoppie op steamThanks
Los daarvan, wat is je rank?
Eens, eens dat het heel lastig is als mensen geen mic gebruiken. Daarom het liefst met een premade spelen.Madstorm schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:27:
Man, van het weekend weer een paar potjes gespeeld. Ik bak er soms niks van, maar als ik soms mijn team maten zie spelen dat slaat dan alles. Beetje jammer dat je rank afhangt van de win/loss ratio, of je wint hangt helemaal aan het team wat je hebt. Ik vind dat ze ook rekening moeten houden met je K/D en met de aantal plants/defuses die je hebt.
Maarre, niet zo druk maken om MM.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2014 12:38 ]
Sinds kort heb ik CS'GO maar waarom hapert de game zo vaak met hick-up's.
Inmiddels allerlei tweaks gedaan maar de hick-ups verdwijnen er niet van, is allemaal niet zo lekker spelen op deze manier.
De fps is rond de 250-300 dus dat zit wel goed. Als ik de fps lock op 60 krijg ik tearing.
Inmiddels allerlei tweaks gedaan maar de hick-ups verdwijnen er niet van, is allemaal niet zo lekker spelen op deze manier.
De fps is rond de 250-300 dus dat zit wel goed. Als ik de fps lock op 60 krijg ik tearing.
Heb sinds tijden CS:GO weer opgestart. Speelde vroeger competitief CS en de overgang naar CS;GO is wel even wennen. Geen wallspray bij elke muur en sommige veranderingen in maps.
Wel eindelijk 10 competetieve matches gespeeld en ben ingedeeld in Silver Elite nu. De eerste beschuldiging van cheater ook weer gehad (somethings never change).
Even een (CS;GO) noob vraag. Hebben die skins en kwaliteit van de wapens ook daadwerkelijk invloed op het spel?
Mochten er mensen af en toe een leuke speler willen gebruiken met ervaring add Homie op steam (of dm voor e-mail adres!
)
Wel eindelijk 10 competetieve matches gespeeld en ben ingedeeld in Silver Elite nu. De eerste beschuldiging van cheater ook weer gehad (somethings never change).
Even een (CS;GO) noob vraag. Hebben die skins en kwaliteit van de wapens ook daadwerkelijk invloed op het spel?
Mochten er mensen af en toe een leuke speler willen gebruiken met ervaring add Homie op steam (of dm voor e-mail adres!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Nee, gelukkig niet. Alle wapens blijven precies hetzelfde in het gebruik, ze zien er alleen anders uit.hmr schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:22:
Even een paar (CS;GO) noob vragen. Hebben die skins en kwaliteit van de wapens ook daadwerkelijk invloed op het spel?
Thanks! Werkt dat achteruit spring truukje met de awp nog? Of is het niet meer zoals in 1.6SpankmasterC schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:25:
[...]
Nee, gelukkig niet. Alle wapens blijven precies hetzelfde in het gebruik, ze zien er alleen anders uit.
Oude liefde roest niet, ook niet als het in een nieuw hoesje zit. Wil wel het oude buy menu terug!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ben nu Gold Nova 1, maar heb nog niet echt op mn best gespeeld ff inkomen weer
www.webshopmasters.nl
Gister weer twee potjes, maar Silver Elite is toch echt geen uitdaging.. Je kan zowat alles rushen en pak de helft van het team met simpele 1.6 truukjes
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Bepaalde rush/flashbang gooi/wallbang etc. tactieken. Looplijnen en verwachting hoe andere team met minder ervaring loopt kom je een heel eind mee. Als je maps als Dust 2, Nuke en Inferno heel lang competetief hebt gespeeld zijn er veel handigheidjes op dat gebied waarmee je een hoop mensen verrast!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Mja, je speelt wel silver hè.hmr schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 10:48:
Bepaalde rush/flashbang gooi/wallbang etc. tactieken. Looplijnen en verwachting hoe andere team met minder ervaring loopt kom je een heel eind mee. Als je maps als Dust 2, Nuke en Inferno heel lang competetief hebt gespeeld zijn er veel handigheidjes op dat gebied waarmee je een hoop mensen verrast!
Klopt... maar heb pas 12 potjes gespeeld in het totaal.. Ik wil graag naar een hogere rank!Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:24:
[...]
Mja, je speelt wel silver hè.Er zijn niet voor niets talloze filmpjes met in de titel #justsilverthings. Is een aparte categorie mensen waar je als enigszins normale speler snel niet meer mee te maken hebt. Ik heb zelfs nog nooit de silver rank gehad.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Gewoon spelen en je komt vanzelf in de rank waar je hoort (ongeveer
)
erhmm.
Moet wel goedkomenMultensor schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:30:
Gewoon spelen en je komt vanzelf in de rank waar je hoort (ongeveer)
Maar wat is precies een goede groep? Waar speelt de gemiddelde tweaker in? Duurt het lang om te ranken? Heb eigenlijk geen idee hoe die ranking werkt.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik snap er ook weinig van..van de week heb ik meegedaan met een Legendary Eagle, Gold Nova Master en nog wat ranks die veel hoger zijn dan mij Silver Elite. Ik kon makkelijk mee en stond 2 in de lijst..ik kom niet voorbij Silver Elite, maar hecht er ook niet heel veel waarde aan eigenlijk..speel me potjes als ik tijd heb en vind het ondertussen wel prima ;-) Het is de eerste CS die ik speel, en heb er 250 uur inzitten, misschien heb ik er gewoon geen aanleg voor haha
Ik denk dat de meeste spelers (en Tweakers) in de Nova - Master Guardian zone zitten. Is overigens een prima league waar weinig cheaters te vinden zijn. Kom je in de buurt van Eagle dan heb je vrijwel in iedere game cheaters.
Verwijderd
Klopt, zit zelf LEM (gisteren gedownranked). MM is niet zo leuk op die manier.dylanvana schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:49:
Ik denk dat de meeste spelers (en Tweakers) in de Nova - Master Guardian zone zitten. Is overigens een prima league waar weinig cheaters te vinden zijn. Kom je in de buurt van Eagle dan heb je vrijwel in iedere game cheaters.
Meeste mensen zijn MG2 / MGE volgens mij. Ik zit vastgeroest in DMG.
erhmm.
Werd er gister van beschuldigd een steam id te hebben gekocht....
[ Voor 5% gewijzigd door hmr op 08-07-2014 16:54 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Welke gamemode spelen jullie vooral?
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Competitive en vooraf eventjes Deathmatch. Community servers speel ik eigenlijk nooit, ook niet wanneer ik een cooldown heb.
Jailbreak en Zombie is ook leuk om een keer te proberen mocht je dit nog niet kennen
Jailbreak en Zombie is ook leuk om een keer te proberen mocht je dit nog niet kennen
Ik heb eigenlijk na altijd CS beta t/m 1.6 gespeeld te hebben vorige week ook CS:GO gekocht. Heerlijk old school weer en speelt erg leuk. Bak er nog weinig van iig. Wel zoek ik eigenlijk nog naar wat tips met de AK want schiet helemaal niets raak daarmee. Heb wel meteen de m4a4 gewisseld met de m4a1 silenced schiet zoveel relaxter
.
Is zoiets ook mogelijk met de AK?
Recoil patronen voor alle wapensTiMMieJ schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:44:
Ik heb eigenlijk na altijd CS beta t/m 1.6 gespeeld te hebben vorige week ook CS:GO gekocht. Heerlijk old school weer en speelt erg leuk. Bak er nog weinig van iig. Wel zoek ik eigenlijk nog naar wat tips met de AK want schiet helemaal niets raak daarmee. Heb wel meteen de m4a4 gewisseld met de m4a1 silenced schiet zoveel relaxter.
Wat voor mij heeft gewerkt (ben zelf net als jou veteraan, maar in no way een pro) is om er vanuit te gaan dat de AK altijd zijn eerste hit goed heeft, maar daarna veel recoil. Ik kan ook veel beter sprayen met de M4 dan met de AK. Met de AK doe ik meestal gewoon bullet voor bullet schieten (als ik een beetje op een afstand zit). Dus gewoon click-click-click met de muis. Raak ik zelf in ieder geval veel meer
Een AK kan je voor 2 a 3 kogels redelijk corrigeren door na de eerste kogel je muis iets omlaag te slepen. Een spray mikken op voeten na eerste kogels.Magnetic_Man schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:14:
Wat voor mij heeft gewerkt (ben zelf net als jou veteraan, maar in no way een pro) is om er vanuit te gaan dat de AK altijd zijn eerste hit goed heeft, maar daarna veel recoil. Ik kan ook veel beter sprayen met de M4 dan met de AK. Met de AK doe ik meestal gewoon bullet voor bullet schieten (als ik een beetje op een afstand zit). Dus gewoon click-click-click met de muis. Raak ik zelf in ieder geval veel meer
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Voor de spray moet je ook een beetje naar links aimen, aangezien bij een spray de kogels ook naar rechts gaan, en dan weer terug..hmr schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:20:
[...]
Een AK kan je voor 2 a 3 kogels redelijk corrigeren door na de eerste kogel je muis iets omlaag te slepen. Een spray mikken op voeten na eerste kogels.
I'm an Ironman!
Ja, in dat geval wordt die link van Jason X weer interessant.Madstorm schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:37:
[...]
Voor de spray moet je ook een beetje naar links aimen, aangezien bij een spray de kogels ook naar rechts gaan, en dan weer terug..
Overigens heb ik het idee dat de AK wel meer recoil heeft vergeleken met 1.6. Of is dat gewoon omdat ik er niks meer van bak?
Valt wel mee naar mijn mening. AK is ook absoluut nooit een lekkere spray wapen geweest. De eerste 2 kogels zijn zowat altijd accuraat als je stil staat schiet. Standaard regel: 2 keer schieten en terug in cover. 2 keer schieten en terug in cover.Magnetic_Man schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 09:33:
[...]
Ja, in dat geval wordt die link van Jason X weer interessant.
Overigens heb ik het idee dat de AK wel meer recoil heeft vergeleken met 1.6. Of is dat gewoon omdat ik er niks meer van bak?
Als je accuratere spray wil op je gun kun je het beste de M4a4 in je inventory omwisselen voor een M4a1. Die heeft minder kogels maar de spray is vele male accurater en makkelijker om te bursten.
www.webshopmasters.nl
CSGO
MIRAGE
- Introduced the new eSports 2014 Summer Case.
- Added quick link to Operation Journal on player profile.
- Added several new missions to the mission drop list.
- If you have two missions that you haven't been able to complete for some time and you are eligible for next mission drop, you are now allowed to delete one of your current missions.
- Journal will auto-close when a competitive match is found.
- When exiting a lobby, the mission panel now enables properly.
- Fixed an overlapping mission panel in Play With Friends lobby.
- Adjusted penetration system to have bullets lose less damage for travelling through mass and more for the initial impact.
- Increased penetration bonus slightly for penetrating objects that start and end with plastic and cardboard surfaces.
- Penetration Power for AWP, G3SG1 and SCAR-20 has been lowered slightly because their damage naturally gives them higher penetration.
- Fixed bad penetration results with surfaces that started bsp and ended displacements or vice versa.
- Fixed bad penetration results when penetration exit surface was a nodraw surface.
- Penetrating a glass surface no longer erroneously consumes more damage on impact than other more solid surfaces.
- sv_showimpacts_penetration now shows how far a bullet penetrated before it terminated and stopped travelling.
- sv_showimpacts_penetration now shows when the bullets stops.
- Added key "Only Spawn-Valid Destinations" to trigger_teleport that allows mapper to ignore teleport targets that are not valid player spawn positions ( blocked by geometry or other players ).
- Added new demoinfogo.exe command line tool. Run this on a demo file and it will dump out demo packet info to the console. The source code is available in demoinfogo.zip.
- Added context menu for all items that tells you how many items you need to fulfill a trade-up contract (entry links to the marketplace, pre-filtered for items that can fulfill the contract).
- Fixed overview images not loading for custom maps with the dds embedded in the bsp.
- Added a default image to the loading screen.
- Additional work on memory savings for servers. Memory consumption should now be 50% or less of what it was two weeks ago.
- Additional work on memory savings for clients. Memory consumption should be about 165 MB less than it was two weeks ago, which should improve stability on 32-bit Windows.
- Fixed async rcon socket connections from OSX clients to be fully compliant with standard (thanks protonic86).
- Fixed a bug that could cause packet loss on Windows servers.
- Suiciding players or players who died naturally (like world damage) can no longer "save" another player.
- "You saved X" won't show if the player on your team who you saved is an enemy (like if mp_teammates_are_enemies is on, for example).
MIRAGE
- Updated look of inner middle window wall materials.
- Updated the Catwalk to Kitchen window bang to better visually designate what is bangable and what isn't.
- Replaced the vent cover in window room with one that allows more visibility through it.
- Connecter to A wall now has a blown out, wood covered wall on the left to visually designate a bangable spot to allow more options for taking/retaking A.
- Replaced all game-play affecting double doors with the new metal ones.
- Replaced all game-play affecting double doors with the new metal ones.
- Fixed some bad geometry in various places that allowed bullet penetration when it shouldn't.
- Replaced non-wallbangable coil at B with bangable variant.
- Thinned half-wall at B to allow banging down from site.
- Fixed various exploits that allowed you to reach unintended areas.
- The windows along the top of B are now breakable on T side, the same as they are on CT side.
- The roof windows at Inside are now breakable.
- Fixed players getting stuck on each other after a teleport in competitive.
- Added cover and some foliage to east side of hostage rescue.
- Added buyzones at teleport destinations.
- Removed collision from villa windows when glass is broken so grenades can be thrown through them.
- Minor lighting and visual work.
- Moved T spawn further away from bomb sites to increase the time it takes to reach them.
- Moved CT spawn closer to A.
- Added a big column to A spiral stairs, removed well.
- Increased brightness.
- Added another light outside of hut.
- Decreased reflections on windows.
- Other minor improvements.
[ Voor 5% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 11-07-2014 20:01 ]
Steam Inventaris
Ware het niet dat de eerste kogel van de AK helemaal niet accuraat is en vaak naast je target beland, vooral op langere afstanden. Ook op close range kan het zijn dat de kogel naast het hoofdje gaat, terwijl de crosshair overduidelijk vol op het hoofd staat. Dit had ik van de week, met een paar clicks zelfs. Om die vent dood te krijgen was uiteindelijk een spray nodig. Heel vaag..Magnetic_Man schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:14:
Wat voor mij heeft gewerkt (ben zelf net als jou veteraan, maar in no way een pro) is om er vanuit te gaan dat de AK altijd zijn eerste hit goed heeft
Is dat niet een bekende Tick probleem met servers ? Ik heb er niet veel verstand van maar las dat je client en server een kleine vertraging hebben. Op jou pc zie je een hit terwijl je op de server net een miliseconde te laat bent. En zou dit dus niet alleen bij de AK zijn maar bij alle wapens kan dit voorkomen.eXec schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:09:
[...]
Ware het niet dat de eerste kogel van de AK helemaal niet accuraat is en vaak naast je target beland, vooral op langere afstanden. Ook op close range kan het zijn dat de kogel naast het hoofdje gaat, terwijl de crosshair overduidelijk vol op het hoofd staat. Dit had ik van de week, met een paar clicks zelfs. Om die vent dood te krijgen was uiteindelijk een spray nodig. Heel vaag..
En dat was alleen met 64 bit/think? en niet bij 128 servers
[ Voor 3% gewijzigd door Berktoppie op 11-07-2014 12:59 ]
www.webshopmasters.nl
Soms doe ik meer dan 150 damage zonder een kill te maken. Heeft dat te maken met armor, of is dat een bug?
De hitboxes van CS gaan nergens over, soms moet ik een heel magazijn leeg pompen om de kill te krijgen.
De spawns zijn ronduit lachwekkend, en het spel heeft veel last van hick-ups wat enorm irritant is. Maar ik vind het wel leuk om te spelen
De invulnerability mogen ze van mij eruit halen, gaat helemaal nergens over.
De spawns zijn ronduit lachwekkend, en het spel heeft veel last van hick-ups wat enorm irritant is. Maar ik vind het wel leuk om te spelen
De invulnerability mogen ze van mij eruit halen, gaat helemaal nergens over.
Als er in je console staat dat je 150dmg hebt gedaan en gast is niet dood dan speel je op een pub server met andere instellingen. Je speelde geen zombie mode of Warcraft modKoningStoma schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 14:09:
Soms doe ik meer dan 150 damage zonder een kill te maken. Heeft dat te maken met armor, of is dat een bug?
www.webshopmasters.nl
Gewoon casual met matchmaking. Ik heb nu een aantal keer gehad dat ik een paar keer goed raak schiet, doodga en zie dat ik rond de 150 damage heb gedaan bij iemand die nog vrolijk rondloopt.Berktoppie schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 14:26:
[...]
Als er in je console staat dat je 150dmg hebt gedaan en gast is niet dood dan speel je op een pub server met andere instellingen. Je speelde geen zombie mode of Warcraft mod?
Heb je dan niet op verschillende spelers damage gedaan? In de console staat de naam van de speler erbij op wie je de damage hebt gedaan.KoningStoma schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 15:06:
[...]
Gewoon casual met matchmaking. Ik heb nu een aantal keer gehad dat ik een paar keer goed raak schiet, doodga en zie dat ik rond de 150 damage heb gedaan bij iemand die nog vrolijk rondloopt.
I'm an Ironman!
Waaraan "zie" jij dat je 150 dmg hebt gedaan?
Je kan wel meer dan 100 dmg doen, zoals headshot met AWP is 450dmg ofzo maar die gast loopt dan ook echt niet meer rond. 100HP is de max tenzij je op een fun server zit maar daar kom je niet op met matchmaking.
Je kan wel meer dan 100 dmg doen, zoals headshot met AWP is 450dmg ofzo maar die gast loopt dan ook echt niet meer rond. 100HP is de max tenzij je op een fun server zit maar daar kom je niet op met matchmaking.
www.webshopmasters.nl
Nee, dit kan soms bugged zijn. Ik heb ook wel eens dat ik zie dat ik meer dan 100 damage heb gedaan (in MM) en dan heb ik diegene niet eens (vaak) geraakt. Ik heb het gevoel dat het vooral voorkomt tijdens warming-up voor een match.
NibborSneffets schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 18:33:
Nee, dit kan soms bugged zijn. Ik heb ook wel eens dat ik zie dat ik meer dan 100 damage heb gedaan (in MM) en dan heb ik diegene niet eens (vaak) geraakt. Ik heb het gevoel dat het vooral voorkomt tijdens warming-up voor een match.
Dit komt door het volgende, en kan alleen in warm up gebeuren:KoningStoma schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 14:09:
- jij geeft iemand bijvoorbeeld 60 dmg.
- jouw teammate killt diegene.
- tegenstander respawnt
- jij geeft diegene weer dmg. Bijvoorbeeld 80.
Nu heb je diegene dus 140 dmg gegeven. Dit zal ook in console te ze zijn.
Nope, had niks met de tickrate te maken. Ik zag zelf namelijk ook geen hit en dat de kogel naast zijn hoofd insloeg, dat terwijl de crosshair precies op het hoofdje staat. De eerste kogel van de AK is zelden een accurate kogel.Berktoppie schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 12:58:
[...]
Is dat niet een bekende Tick probleem met servers ? Ik heb er niet veel verstand van maar las dat je client en server een kleine vertraging hebben. Op jou pc zie je een hit terwijl je op de server net een miliseconde te laat bent. En zou dit dus niet alleen bij de AK zijn maar bij alle wapens kan dit voorkomen.
En dat was alleen met 64 bit/think? en niet bij 128 servers
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic