Ik had gisteren, denk ik, mijn eerste cheat in cs:go gezien..teupje schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:23:
[...]
Precies dit. Ik snap dat echt niet. In singleplayer games heb ik uiteraard ook zat cheats gebruikt in het verleden, die stonden achterin de PC Gameplay toendertijd
Hij stond 18-1, maar vooral de manier hoe hij wist waar tegenstanders gingen komen.
Hij stond een kant op te richten, maar zodra iemand links van hem om een muur dreeg te komen draaide hij naar links.
Daarna zag ik dat die speler even om de hoek kwam en hij mistte, speler gaat weer achter de muur en wacht een tijdje. Daarna wil de speler voorbij de 'gang' springen, met een aanloop.. De cheater staat te wachten met z'n awp en schiet zelfs te vroeg.. Nog voor dat de andere speler te zien was.
Dat hij wist dat die speler daar was kan inzicht zijn. Het kan zijn dat hij gewoon nu dat deel in de gate wilde houden.. Ook het laatste schot kan een kwestie zijn van: ik schiet een keer, wie weet heb ik geluk. Maar het lijkt me niet waarschijnlijk.