[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.844 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
teupje schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:23:
[...]

Precies dit. Ik snap dat echt niet. In singleplayer games heb ik uiteraard ook zat cheats gebruikt in het verleden, die stonden achterin de PC Gameplay toendertijd ;)
Ik had gisteren, denk ik, mijn eerste cheat in cs:go gezien..

Hij stond 18-1, maar vooral de manier hoe hij wist waar tegenstanders gingen komen.
Hij stond een kant op te richten, maar zodra iemand links van hem om een muur dreeg te komen draaide hij naar links.

Daarna zag ik dat die speler even om de hoek kwam en hij mistte, speler gaat weer achter de muur en wacht een tijdje. Daarna wil de speler voorbij de 'gang' springen, met een aanloop.. De cheater staat te wachten met z'n awp en schiet zelfs te vroeg.. Nog voor dat de andere speler te zien was.

Dat hij wist dat die speler daar was kan inzicht zijn. Het kan zijn dat hij gewoon nu dat deel in de gate wilde houden.. Ook het laatste schot kan een kwestie zijn van: ik schiet een keer, wie weet heb ik geluk. Maar het lijkt me niet waarschijnlijk.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
aicaramba schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:28:
[...]

Ik had gisteren, denk ik, mijn eerste cheat in cs:go gezien..

Hij stond 18-1, maar vooral de manier hoe hij wist waar tegenstanders gingen komen.
Hij stond een kant op te richten, maar zodra iemand links van hem om een muur dreeg te komen draaide hij naar links.

Daarna zag ik dat die speler even om de hoek kwam en hij mistte, speler gaat weer achter de muur en wacht een tijdje. Daarna wil de speler voorbij de 'gang' springen, met een aanloop.. De cheater staat te wachten met z'n awp en schiet zelfs te vroeg.. Nog voor dat de andere speler te zien was.

Dat hij wist dat die speler daar was kan inzicht zijn. Het kan zijn dat hij gewoon nu dat deel in de gate wilde houden.. Ook het laatste schot kan een kwestie zijn van: ik schiet een keer, wie weet heb ik geluk. Maar het lijkt me niet waarschijnlijk.
Ik vind wallhackers nog de meest walgelijke cheaters. Omdat je er niet gelijk je vinger op kunt leggen.. maar dit was gewoon een cheater of iemand met een goede koptelefoon/geluidskaart :) (ik hoor vaak ook heel veel meer dan me teammaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Dr.Root schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 08:23:
[...]

Ik vind wallhackers nog de meest walgelijke cheaters. Omdat je er niet gelijk je vinger op kunt leggen.. maar dit was gewoon een cheater of iemand met een goede koptelefoon/geluidskaart :) (ik hoor vaak ook heel veel meer dan me teammaten)
Hij kon hem niet horen.. De afstand was veeel te groot.. In train. Vanaf het overkapte bij ct spawn kijkend over de trainyard buiten, naar de andere kant van de trainyard.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 15:42
Dr.Root schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 08:23:
[...]

Als je een "goede wallhacker" hebt, wat in principe best kan, zal je het niet met zekerheid kunnen zeggen. Die zal als het goed is niet schieten op het precieze moment dat iemand de hoek om komt (of iets ervoor) en zal niet mensen door muren heen volgen. Hij zal wel de kennis gebruiken door te campen of informatie door te geven. Ook zal hij nooit per ongeluk dood gaan, dit zal de grootste alarmbel zijn.
Op Reddit post af en toe iemand hele stukken tekst van een groot hacker forum van allerlei cheats. Hier werd ook in gezegd dat je als hacker altijd een paar keer stom dood moest gaan om het te doen lijken alsof je gewoon heel goed bent.

Ik ben benieuwd hoe ver ik zou komen met een wallhack. Mijn aim is nog steeds best bagger, dus shoot-outs zal ik blijven verliezen. Echter ga ik heel veel stom dood. Nouja, ik begin er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
CSGO

- The Trade Up Contract no longer restricts items to a single collection. In exchange for 10 items of identical quality, the Trade Up Contract provides one item of the next highest quality, from a collection of one of the items provided.

MAPS

Agency
- Updated with bugfixes.

MISC

- Fixed CZ75a reload animation: the player will now perform a traditional magazine reload if the forward magazine has already been used. If there's enough spare ammo, the forward magazine is restored when the weapon is hostered and re-drawn.
- Plugins can now precache new particle systems within pcf files by calling PrecacheGeneric() and passing the particle's pcf file path.
- r_drawscreenoverlay is now set to 1 by default and is modifiable by the server.

[ Voor 3% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 17-05-2014 10:22 ]

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cherrycoke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 21:34
CS:GO blijft maar freezen bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gruwelijk potje gespeeld net. 7 matchpoints voor de andere partij en in de laatste ronde 15-15 gemaakt. Super intens die laatste ronde. Top game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die redelijk veel spelen en ook nog eens een beetje goed zijn in de spelletje? Ik wil met een maatje een teampje opzetten. pm me maar ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-09 18:16
SERVERS
  • Added a convar mp_backup_restore_load_autopause to control whether the game remains paused after round backup file is loaded.
  • Added a dedicated server convar host_rules_show to control whether the server is allowed to reply to connectionless rules requests.
  • Improved server lobby slot allocation logic to reduce the chance of getting 'session is full' errors when connecting to a game server with available player slots.
  • Fixed a slow memory leak in Linux dedicated servers.
  • Fixed several rare game server crashes on Linux.
MISC
  • Added a convar (cl_hideserverip) that when set to 1, will hide most cases of the server and client IP address appearing in the developer console.
  • In official competitive matchmaking, servers will no longer show the message of the day.
  • Fixed several errors that previously showed up in the console.
  • Moved some messages that would previously show up in the console to dev 1 and above.
Nog steeds is het wachten op team matchmaking en 128 tick servers. Een update dat eigenlijk weinig toevoegt imo.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racemichel
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:38
LastNiv welke rank ben je +/-? Ik speel aardig wat en heb nu een account met dubbel AK en mijn andere is DMG

[ Voor 8% gewijzigd door racemichel op 22-05-2014 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:52
Voor degene die de professionele scene ook veel volgen:

Er is vandaag een charity event om geld op te halen voor de overstroming in de Balkan georganiseerd door pita.
Veel spelers van o.a. NiP, Virtus.Pro, fnatic.

Stream: http://www.twitch.tv/nipgamingtv
Info: http://www.hltv.org/go4balkan/
Donaties: http://www.gofundme.com/GO4BalkanCharity
Donaties van € 10,- of meer maken kans op meerdere Steelseries hardware elk half uur :)

[ Voor 9% gewijzigd door Sypheron op 24-05-2014 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UNB1337
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-06 23:28
Mooi initatief, jammer dat ik het nu pas zie.

Vanaf morgen 2 weken geen csgo (of andere spellen) meer spelen vanwege een neus operatie, klink ik straks niet meer als Darth Vader. Maar ....geen cs......Dat wordt afkicken.

stuck in Silver Hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 12:02

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Hoezo mag je niet meer spelen? Moet je twee weken plat liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UNB1337 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 21:15:
Mooi initatief, jammer dat ik het nu pas zie.

Vanaf morgen 2 weken geen csgo (of andere spellen) meer spelen vanwege een neus operatie, klink ik straks niet meer als Darth Vader. Maar ....geen cs......Dat wordt afkicken.
Zoveel afkicken zal het neit zijn, want gamen doe je met je handen en niet met je neus. En voor je stem gebruik je een voice changer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UNB1337
Gamen doe je met je handen en je hoofd, ik 'mag' 2 weken niet inspannen wat neer komt op rustig ademhalen.
Ik ben zeer fanatiek met cs, al laat mijn rang dat niet zien.
En met 'Darth Vader' bedoel ik de zware ademhaling die door de Ts heen klinkt.

stuck in Silver Hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Sterkte met je operatie UNB1337! Wellicht kun je in de tussentijd wat leuke games volgen via Twitch, ik haal er altijd veel info, tips & tricks uit die ik dan weer zelf kan gebruiken in mijn games :)

Ter info trouwens: Er is meer dan € 25.000,- opgehaald voor hulp in het Balkan gebied door het charity event #GO4BALKAN afgelopen weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Succes met de operatie! Geef maar een gil op steam als je weer kunt spelen! ;-)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:28

Clush

Do as I say...

Ik heb sinds ik mijn SSD en win 8.1 heb last van enorme fps drops op het moment dat er veel geluiden worden gespeeld... bijvoorbeeld als iemand voice chat gebruikt of, en dat is nog veel vervelender, op het moment dat ik schiet. Geluid slaat over, beeld staat stil... niet echt goed voor mijn scores.

Soms is het onspeelbaar, soms valt het mee, soms zit het er tussenin. Volgens mij moet het iets met het geluid te maken hebben, maar vziw heb ik alle opties wel eens uitgezet om het op te lossen, zonder echt resultaat. Iemand hier ervaring mee?

Zijn nog wel meer dingen die ik kan proberen en ik wil het topic niet kapen... vraag is puur of het iemand bekend voorkomt. Als ik er echt niet uit kom open wel een keer een apart topic.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Clush, heb je wel eens in je taakbeheer gekeken of er iets is dat je CPU of geheugen op dat moment compleet opvreet? Soms zijn het de vreemdste dingen... Zo hijackte Whatpulse eens mijn verbinding grotendeels waardoor ik ineens 150+ms lag kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

Volgens mij heb ik het nu opgelost.

heb het on-board geluid van mijn moederbord en het hdmi geluid van m'n videokaart gedisabled... denk dat ik drie geluidskaarten tegelijk had draaien op een of andere manier. Nu 2 potjes gedaan geen drops meer gehad... en gelijk m'n rang terug :)

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
GAMEPLAY

Cobblestone
  • Blocked long sightline from back of Bombsite B
  • No longer possible to plant on top of hut at bombsite A
  • Made statue base at bombsite B taller, so players can't peek over
  • Made hut on bombsite B catwalk wider
  • Moved all T spawns to upper level
  • Decreased fog
  • Removed small tree near platform in mid
  • Pushed down some vegetation that players could hide in
  • Disabled collision on small rocks
  • Blocked visibility through cart in mid
  • Revised cover in Bombsite B courtyard
Overpass
  • Redesigned the connector between canal and park
  • Made tunnels under Bombsite A easier to navigate
  • Added lights to hut near Bombsite A
MISC
  • Matches in which a whole team gets disconnected will no longer terminate and the disconnected players will get the opportunity to reconnect and finish the match.
  • Added a new context menu option 'Use With Trade Up Contract,' which will be visible when you own enough ten or more items of the same quality.
  • Weapons can no longer be deleted from the inventory.
  • Added a game setting for twitch.tv streamers to allow backend integration with new twitch.tv directory.
  • Added backend integration with Steam Community for better inventory filtering and Steam Community Market search.
  • Added support for per-channel ratelimits in engine threaded network layer, ratelimits are controlled with a group of net_threaded_socket convars.
  • Fixed pistol round achievements to award player progress in the pistol round of the second half in competitive matches.
  • Fixed several rare crashes on clients and servers.
  • Fixed a problem in tournament round backups when players had invalid characters in their persona names.

[ Voor 4% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 29-05-2014 13:21 ]

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 16:40
Hoera, feest! Gisteren een dagje vrij gehad en dus woensdagavond en donderdag heel de dag kunnen spelen. Gelukkig met een premade team van 5man ipv random Russen in MM.

Met resultaat woensdagnacht een rang gestegen! Ben nu Distinguished Master Guardian! :D Wat doet dat toch zo veel als je met een team van 5 bent.

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
Ik heb een vraagje, ik speel normaal heel veel CoD BO2 maar ik vind het eigenlijk zo'n slecht spel (bijvoorbeeld door de lag) dat ik meer maar counterstrike go over wil stappen. Alleen het valt me op dat als ik in CoD op iemand richt en wat ga sprayen alles raak is maar wanneer ik precies hetzelfde bij counterstrike doe (zelfs als de tegenstander dichtbij en stil staat) bijna alles mis gaat. Hoe moet je met bijvoorbeeld de ak47 zorgen dat meer raak gaat als je sprayt? Ik probeer al stil te staan en te bukken als ik schiet, maar dan wordt ik weer makkelijker geraakt.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartos
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:48
markdm schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 08:57:
Ik heb een vraagje, ik speel normaal heel veel CoD BO2 maar ik vind het eigenlijk zo'n slecht spel (bijvoorbeeld door de lag) dat ik meer maar counterstrike go over wil stappen. Alleen het valt me op dat als ik in CoD op iemand richt en wat ga sprayen alles raak is maar wanneer ik precies hetzelfde bij counterstrike doe (zelfs als de tegenstander dichtbij en stil staat) bijna alles mis gaat. Hoe moet je met bijvoorbeeld de ak47 zorgen dat meer raak gaat als je sprayt? Ik probeer al stil te staan en te bukken als ik schiet, maar dan wordt ik weer makkelijker geraakt.
Het makkelijke antwoord is: niet sprayen. Korte bursts werken over het algemeen veel beter.
Maar als je toch meer uit je spray wilt halen, zul je de terugslag (recoil) dienen te compenseren, door de crosshair iets naar beneden te trekken. Veel oefenen, daar komt het op neer.
Kijk anders eens naar deze erg nuttige guide:
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=121447468

You are not a beautiful and unique snowflake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
Zartos schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 10:03:
[...]

Het makkelijke antwoord is: niet sprayen. Korte bursts werken over het algemeen veel beter.
Maar als je toch meer uit je spray wilt halen, zul je de terugslag (recoil) dienen te compenseren, door de crosshair iets naar beneden te trekken. Veel oefenen, daar komt het op neer.
Kijk anders eens naar deze erg nuttige guide:
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=121447468
Bedankt voor de uitleg en het linkje, ik moet ook nog gewoon veel oefenen voordat ik echt goed kan zijn.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Zonder aan te willen vallen of iets negatiefs; echt goed wordt je niet in CS. CS is een beetje de Dark Souls van de Shooters, waar kennis en skill al het verschil maken in het spel en wie er wint. Maar tel daarbij op dat het een team-oriented shooter is... Als speler die nu pas instapt in CS:GO (of CS in het algemeen) is de kans dat je echt goed wordt er simpelweg virtueel niet.

Nog belangrijker, dat maakt helemaal niet uit. Oefenen is een must sowieso maar wat mij het meeste tegenstaat is hoe belangrijk map-kennis is in deze game.

Als je niet van te voren goed uitkijkt en weet waar de oppositie zich bevind, zal je het nooit kunnen winnen op reactietijd. Zie de flimpjes in de guide hierboven.

CS is hierin eigenlijk de absolute tegenhanger van CoD games. Zelfs de kleine arena fun-modes zoals Arms Race (Gungame) zijn erg skill onderscheidend. Maar een prachtige plek om te oefenen. Probeer als je begint vooral te overleven. Niet greedy killen, maar keer op keer van positie te wisselen, agressief te spelen, maar ook onvoorspelbaar te zijn in je routekeuze. Daarna is het een leuke uitdaging om simpelweg aggressief games te winnen en uiteindelijk om het met 0-5 deaths te doen. Tegen die tijd heb je alle wapens (inclusief de slechte) redelijk onder de knie en loont het om in de kleine enkelspots defuse missies de objectives goed te leren spelen.

En tadaah, klaar voor het echte werk en om beter te worden in CS. Ik ben al de nodige jaren (af en aan) bezig met CS:S en nu CS:GO, en man, wat ben ik er nog slecht in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

djunicron schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 14:05:
Zonder aan te willen vallen of iets negatiefs; echt goed wordt je niet in CS. CS is een beetje de Dark Souls van de Shooters, waar kennis en skill al het verschil maken in het spel en wie er wint. Maar tel daarbij op dat het een team-oriented shooter is... Als speler die nu pas instapt in CS:GO (of CS in het algemeen) is de kans dat je echt goed wordt er simpelweg virtueel niet.
Dat is onzin. De basics zoals mapkennis zijn binnen een maandje echt wel te leren, en daarna is het gewoon een kwestie van talent, oefening en zorgen dat je met mensen speelt die je iets kunnen leren. Je begint met wat achterstand, maar dat is prima in te halen. Er zijn maar een paar maps die serieus competitief gespeeld worden, als je die een beetje leert doe je al heel snel gewoon mee. Waar dan uiteindelijk je skillplafond ligt heeft niets te maken met de achterstand die je nu als beginner hebt.

Afhankelijk van hoe serieus je ermee bezig bent kan het snel gaan of heel lang duren, het is maar net wat je er zelf in wil stoppen. Een middagje smokes en flashes of spraypatterns oefenen tegen bots is heel saai, maar je wordt er zo snel zoveel beter van dat je echt binnen no time kan aansluiten bij de rest. Gewoon een beetje gestructureerd mee bezig zijn ipv alleen maar pubs en pugs spelen.

ALS natuurlijk je doel is om het maximale eruit te halen. Voor mezelf hoeft dat niet zo, ik wil gewoon leuke spelletjes spelen. Dat ik waarschijnlijk met relatief gemak nog wel 3 of 4 ranks hoger zou kunnen komen boeit me niet zo, vermaak me prima en daar gaat het me nu om.

Was vroeger met CoD wel anders, maarja, die tijd ligt nu wel achter me.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racemichel
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:38
Ben t wel eens met Clush, 3 maanden geleden ben ik begonnen met CS GO te spelen en ben nu distinguished master guardian. Eerste rank die ik kreeg was Nova 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

Zojuist stond er ineens een overwatch case op me te wachten in het menu. Blijkbaar ben ik een "qualified and experienced member of the community" O-)

Had wel zin om even een hackertje te bannen, maar was helaas helemaal niks aan de hand. Meer mensen hier die in de beta zitten? Ervaringen?

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
Mijn account is zojuist gebanned. Ik was zo stom om te luisteren naar de calls van een cheater en overwatch heeft mij te pakken. 700 uur en 300 wins weg xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 22:29
dylanvana schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 13:31:
Mijn account is zojuist gebanned. Ik was zo stom om te luisteren naar de calls van een cheater en overwatch heeft mij te pakken. 700 uur en 300 wins weg xD
Ehm hiervoor kan je niet gebanned worden hoor ... alleen als je zelf cheat ...

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
TheAnthonyNL schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 18:02:
[...]

Ehm hiervoor kan je niet gebanned worden hoor ... alleen als je zelf cheat ...
Dat kan zeker, Overwatch heet dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
djunicron schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 14:05:
Zoals anderen zeggen, dit is onzin. Ik ben in December 2012 begonnen met CS:GO. Daarvoor geen CS gespeeld. Heb toch op een behoorlijk niveau geschoten met een aantal teams. Inmiddels daar weer mee gestopt omdat het teveel tijd kost om op niveau te blijven. Maar met voldoende tijd, motivatie, oefening en discipline kom je er wel.
dylanvana schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 19:25:
[...]

Dat kan zeker, Overwatch heet dat :P
Je bent in ontkenningsfase. Je wordt niet gebanned omdat je 1 game naar een cheater luistert. Sterker nog, als je in 1 game 5 keer wordt gereport, kom je niet in overwatch. Je hebt gewoon gecheat, klaar.

[ Voor 18% gewijzigd door eXec op 01-06-2014 05:02 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
eXec schreef op zondag 01 juni 2014 @ 05:00:

[...]

Je bent in ontkenningsfase. Je wordt niet gebanned omdat je 1 game naar een cheater luistert. Sterker nog, als je in 1 game 5 keer wordt gereport, kom je niet in overwatch. Je hebt gewoon gecheat, klaar.
Ja dat dacht ik dus ook ... naar calls van teamleden luisteren is gewoon normaal... want als je teammaat doodgaat en hij zegt waar ie naartoe gaat kan jij daar op wachten. Daarnaast dan zou iedereen die aan het pre-shooten is ook banned moeten worden omdat er dan toevallig iemand langsloopt.

Hopen dat cheaters alt accounts hebben want die worden tegenwoordig vrolijk mee verbannen. Dan is het dag dag met je global elite xD.

[ Voor 6% gewijzigd door TheAnthonyNL op 01-06-2014 08:25 ]

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
Niemand weet hoe Overwatch nou precies werkt dus ook niet meneer eXec. Ik ben bijna 100% zeker dat ik door die ene specifieke match gebanned ben. Ook wel leuk: hoe komen zoveel legit players in Overwatch terecht? Ik snap dat jullie me graag als cheater bestempelen en dat snap ik ook best omdat csgo vol zit met cheaters!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

:X Ik ga nooit meer met rate/cl_cmd en cl_uprate knoeien : Kreeg ik alleen maar LAG LAG en nog eens LAG door als er teveel in beeld of buiten beeld gebeurt :/

Verder gisteren per ongeluk in een DM server server beland en een heleboel 1 shot 1 kill toestanden meegemaakt vanuit de raarste hoeken... gauw naar een normale server verdwenen waar dat veeeeel minder is gelukkig : Zouden alle weirdo's alleen DM spelen ?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
dylanvana schreef op zondag 01 juni 2014 @ 16:17:
Niemand weet hoe Overwatch nou precies werkt dus ook niet meneer eXec. Ik ben bijna 100% zeker dat ik door die ene specifieke match gebanned ben. Ook wel leuk: hoe komen zoveel legit players in Overwatch terecht? Ik snap dat jullie me graag als cheater bestempelen en dat snap ik ook best omdat csgo vol zit met cheaters!
The system contains replays of players whose pattern of being reported exceeds or otherwise stands out from those of their peers. They may have a sudden spike in reports, or they may have slowly built up many reports over a long period of time. Additionally, a player may appear in a test case replay that has previously received a not-guilty verdict. These are randomly inserted into a case load and are used exclusively to help the system score investigators (the verdict in test cases will not result in any action against the suspect).
Bron.

Daarnaast is er best wel wat overtuiging nodig om gebanned te worden door overwatch. Je moet een X aantal mensen (ik geloof een stuk of 10) overtuigen dat je cheat, voor dat je daadwerkelijk een ban krijgt. Hetgeen hierboven beschreven geeft ook gelijk aan hoe het kan dat legit players in overwatch terecht komen.

Je bent geen GeT_RiGhT die tegen Silvers speelt, want zelfs dan krijg je geen ban van overwatch. Als je zo overtuigt bent dat je niet hebt gecheat (Wat ik betwijfel, aangezien er maar een paar cases bekend zijn waar het fout is gegaan) dan moet je contact opnemen met VALVe. Ik vrees echter voor je dat je 0 op het rekest krijgt.

En last but not least; Het is algemeen bekend hoe overwatch werkt. :>

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
nero355 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 20:23:
:X Ik ga nooit meer met rate/cl_cmd en cl_uprate knoeien : Kreeg ik alleen maar LAG LAG en nog eens LAG door als er teveel in beeld of buiten beeld gebeurt :/

Verder gisteren per ongeluk in een DM server server beland en een heleboel 1 shot 1 kill toestanden meegemaakt vanuit de raarste hoeken... gauw naar een normale server verdwenen waar dat veeeeel minder is gelukkig : Zouden alle weirdo's alleen DM spelen ?
Hehe dat is meestal de pro headshot dm game voor warmups enzo :D. Hier leer je wel met je wapen omgaan om zo snel mogelijk iemand om te leggen met zo min mogelijk kogels daarnaast doe je ook gelijk reflex training :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Ik speel al me hele leven CS, het eene jaar meer dan het andere. De afgelopen 3 jaar heb ik het te weinig gespeelt. Zit momenteel op 280 uur aan CSGO maar ben wel Global Elite, dat komt doordat ik met goede spelers in een vrienden team speel, anders vind ik matchmaking niet leuk. Aangezien ik ongeveer 15 per uur in 2 weken tijd speel, zie ik wel dat mijn skill drastisch is verlaagd tov CS:S. Global Elite is dan ook niet een erg leuke rank om in te spelen, veel te veel cheaters :( Soms ook wel eens wat profs wat wel gaaf is.. helaas NIP nog niet voorbij zien komen :)

Paar van Titan wel, was erg cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Dit is mijn eerste CS ooit en heb er nu rond de 200 uur in zitten, zit nu pas rond de Silver Elite Master en Silver Elite. Vraag me af of dat normaal is ;-)

Mijn probleem is dat het teveel schommelt hoe ik speel, net als gisteren had ik een prima dag en sta ik bijna altijd bovenaan in de lijst terwijl een dag ervoor weer helemaal niks lukt en het gewoon frustrerend word. MM kan leuk uitpakken qua team, maar mijn ervaring is dat 9 van de 10 keer je opgezadeld zit met een paar vervelende Russen. Een game met vrienden blijft het leukst, maar dan verschillen de ranks van Silver II t/m Gold NM, weet niet of dat bevorderlijk is voor je ranking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dylanvana schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 13:31:
Holy shit, 700 uur in 3 maanden? Vrij veel! Wel zonde hoor.
teupje schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:58:
Dit is mijn eerste CS ooit en heb er nu rond de 200 uur in zitten, zit nu pas rond de Silver Elite Master en Silver Elite. Vraag me af of dat normaal is ;-)

Mijn probleem is dat het teveel schommelt hoe ik speel, net als gisteren had ik een prima dag en sta ik bijna altijd bovenaan in de lijst terwijl een dag ervoor weer helemaal niks lukt en het gewoon frustrerend word. MM kan leuk uitpakken qua team, maar mijn ervaring is dat 9 van de 10 keer je opgezadeld zit met een paar vervelende Russen. Een game met vrienden blijft het leukst, maar dan verschillen de ranks van Silver II t/m Gold NM, weet niet of dat bevorderlijk is voor je ranking?
Voor zover ik weet maakt het alleen uit of je wint of niet. Met wat voor mensen je speelt is niet relevant (de kans dat je wint of verliest kan natuurlijk wel verschillen...)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2014 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Clush schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 04:59:
Zojuist stond er ineens een overwatch case op me te wachten in het menu. Blijkbaar ben ik een "qualified and experienced member of the community" O-)

Had wel zin om even een hackertje te bannen, maar was helaas helemaal niks aan de hand. Meer mensen hier die in de beta zitten? Ervaringen?
Jaa heb overduidelijke cases gezien, mensen die rond vliegen, die op hoofden mikken voordat deze zichtbaar zijn ect. ect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
eXec schreef op zondag 01 juni 2014 @ 23:55:
Bron.

Daarnaast is er best wel wat overtuiging nodig om gebanned te worden door overwatch. Je moet een X aantal mensen (ik geloof een stuk of 10) overtuigen dat je cheat, voor dat je daadwerkelijk een ban krijgt. Hetgeen hierboven beschreven geeft ook gelijk aan hoe het kan dat legit players in overwatch terecht komen.

Je bent geen GeT_RiGhT die tegen Silvers speelt, want zelfs dan krijg je geen ban van overwatch. Als je zo overtuigt bent dat je niet hebt gecheat (Wat ik betwijfel, aangezien er maar een paar cases bekend zijn waar het fout is gegaan) dan moet je contact opnemen met VALVe. Ik vrees echter voor je dat je 0 op het rekest krijgt.

Je komt weer met je eigen blik op Overwatch. Nogmaals zonder onderbouwing. Dat er maar een paar cases bekend zijn betekend niet dat het maar een paar keer is voorgekomen. Niet iedere scheet wordt op Reddit gepost.

Als jij een demo te zien krijgt waar iemand een paar keer clutched en kijkt naar de plekken waar enemies verstopt zitten dan bestempel jij dat toch als wallhack? Als iemand (een cheater) door de mic deze informatie doorgeeft dan ben je snel geneigd dit op te volgen. En ja, ik snap dat dit mijn eigen schuld is maar ik lig er gelukkig niet wakker van.

Jij ook kusje terug :> xxx
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:10:
Holy shit, 700 uur in 3 maanden? Vrij veel! Wel zonde hoor.
Nee 700 uur in een week, inderdaad erg zonde :( Naja op naar account 6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

eXec schreef op zondag 01 juni 2014 @ 23:55:
:> Ik had er anders nog nooit van gehoord dus niet iedereen kent het blijkbaar en ik hou altijd de game en Steam updates in de gaten ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:00
Wat een verademing is cs eigenlijk ten opzichte van cod. Jarenlang cod competitive gespeeld, maar sinds kort toch maar begonnen met cs te spelen en heb er geen moment spijt van gehad. Er komt veel meer skill bij kijken, wat het voor mij alleen maar interessanter maakt. Inmiddels ongeveer 150 uur gespeeld en Master Guardian Elite bereikt. Geen idee hoe ik er gekomen ben, aangezien ik nog niet eens alle call-outs ken, maar lijkt me toch redelijk in zo'n korte tijd en zonder enige cs ervaring van te voren.

Als er iemand is die samen wil spelen, voel je dan vrij om me te adden op steam. Mijn username is syren94. Zou me wel leuk lijken, want ik kan verder weinig mensen die ook cs spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
dylanvana schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 15:47:
[...]
Je komt weer met je eigen blik op Overwatch. Nogmaals zonder onderbouwing. Dat er maar een paar cases bekend zijn betekend niet dat het maar een paar keer is voorgekomen. Niet iedere scheet wordt op Reddit gepost.
Zonder onderbouwing? Lees mijn post nog eens door, ik heb wel degelijk een onderbouwing gegeven.

Daarnaast kom ik niet met mijn eigen blik op overwatch, maar met de feiten die bekend zijn van overwatch. Je moet jezelf wat meer inlezen wat betreft overwatch. Er is behoorlijk veel over bekend.

Ik zeg niet dat overwatch niet onterecht kan bannen, maar het is wel zeer onwaarschijnlijk dat overwatch onterecht banned.
Als jij een demo te zien krijgt waar iemand een paar keer clutched en kijkt naar de plekken waar enemies verstopt zitten dan bestempel jij dat toch als wallhack? Als iemand (een cheater) door de mic deze informatie doorgeeft dan ben je snel geneigd dit op te volgen. En ja, ik snap dat dit mijn eigen schuld is maar ik lig er gelukkig niet wakker van.
Dat hangt compleet samen met de rest van je gameplay. Movement, aim en gamesense. Ook ik krijg calls van teammates waardoor ik preaim op het hoofdje van iemand achter een deur, peek en dan een insta geef. Ik heb echter nog steeds geen ban, alhoewel ik al weet ik veel wat hoevaak ben gereport voor dit soort acties. Dat is precies een reden waarom het onwaarschijnlijk is dat overwatch onterecht banned.
Account 6. Dude, je weet dat je jezelf hiermee alleen maar verdachter maakt? Mensen zoals jij horen niet in de CS community thuis. Koop alvast de volgende CS:GO licenties maar zodra ze weer in de sale zijn. Dat jij je geld uit geeft aan deze bullshit... Het zegt meer over jou dan over overwatch.
nero355 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 21:32:
[...]

:> Ik had er anders nog nooit van gehoord dus niet iedereen kent het blijkbaar en ik hou altijd de game en Steam updates in de gaten ;)
De overwatch update is geloof ik al ruim een jaar uit, dus het kan goed dat de "nieuwelingen" er weinig van af weten totdat ze ineens een case voorgeschoteld krijgen.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShatterNL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-08 14:25
Ik ben laatst dingetjes gaan opnemen in Counter-Strike: Global Offensive en heb gister een gaming channel op YouTube gestart. Hier plaats ik momenten op die ik beleef met m'n vrienden in onder andere Counter-Strike: Global Offensive. Ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen (zoniet dan mijn excuses), maar dit is in ieder geval de eerste aflevering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:15
Mag toch open dat je 700 uur in een week /sarcasme is :+. Maar dude 6e account? Wat doe jij dat je zovaak gebanned word? o.O

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Br3wmaster schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:08:
[...]

Mag toch open dat je 700 uur in een week /sarcasme is :+. Maar dude 6e account? Wat doe jij dat je zovaak gebanned word? o.O
Sowieso mag je dan echt gaan oppassen. Zag pas nog iemand die op al zijn Steam accounts gebanned was, omdat hij op 1 account gecheat had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:39:
[...]

Sowieso mag je dan echt gaan oppassen. Zag pas nog iemand die op al zijn Steam accounts gebanned was, omdat hij op 1 account gecheat had.
en terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
Mijn post over 700 uur in een week en 6 accounts is natuurlijk sarcastisch :p ik dacht namelijk dat hmmmppf ook sarcastisch deed tegen mij.

@eXec voor mij is de discussie klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
@toar4ever

Lache, die humor tijdens de game. Helaas is de enemy wel.. laag geranked? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

toar4ever schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:56:
Ik ben laatst dingetjes gaan opnemen in Counter-Strike: Global Offensive en heb gister een gaming channel op YouTube gestart. Hier plaats ik momenten op die ik beleef met m'n vrienden in onder andere Counter-Strike: Global Offensive. Ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen (zoniet dan mijn excuses), maar dit is in ieder geval de eerste aflevering!
[video]
_O- *RIP headphones users* :D

Leuke video! Dit is op jullie server of zo ? Zo ja, dan kom ik wel een keer langs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShatterNL
nero355 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 21:13:
[...]

_O- *RIP headphones users* :D

Leuke video! Dit is op jullie server of zo ? Zo ja, dan kom ik wel een keer langs :P
Dankje! Dit zijn gewoon random matchmaking momentjes die ik opsla met ShadowPlay van nVidia :P
Kwam laatst ook nog een Duitser tegen die in de warmup keihard begon te ragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:05
voel me een totale noob hoor, maar hoe kan je je wapen aan de andere kant krijgen? haha :P

is dat gewoon een instelling in het menu? of vanuit de console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
cl_lefthand 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:15
dylanvana schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:33:
Mijn post over 700 uur in een week en 6 accounts is natuurlijk sarcastisch :p ik dacht namelijk dat hmmmppf ook sarcastisch deed tegen mij.

@eXec voor mij is de discussie klaar.
Haha ik dacht al WoW :+

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was het niet cl_righthand 0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:33:
[...]

Misschien dat allebei mogelijk is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:33:
[...]

Yep. Veel fijner met de wapens op links. _/-\o_

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShatterNL
Dr.Root schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 17:18:
@toar4ever

Lache, die humor tijdens de game. Helaas is de enemy wel.. laag geranked? :p
Haha ja toen ik begon met opnemen zat ik nog in Gold Nova 4, zit inmiddels in Master Guardian Elite :P
MisterEagle schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:21:
voel me een totale noob hoor, maar hoe kan je je wapen aan de andere kant krijgen? haha :P

is dat gewoon een instelling in het menu? of vanuit de console?
Ja het is inderdaad cl_righthand 0. Reden dat ik daarmee speel is omdat mijn linkeroog dominant is en ik het fijner vind als mijn gun dan links zit :P Is voor iedereen anders en is gewoon een kwestie van smaak ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Release Notes for 6/4/2014

[ MATCHMAKING ]
- When a player has been banned for cheating (via VAC or Overwatch), all Skill Group adjustments from that player's recent wins will be reverted for their partied teammates as well as their opponents.

[ MISC ]
- The "thirdperson" and related commands are now executable by servers (for mods and plugins).
- Added a server convar (sv_allow_thirdperson) which allows servers to set players to third person mode.
- The env_fog_controller entity now has a field and input to scale the amount fog is adjusted when players zoom (with scoped weapons).
- Community tournament servers with built-in round backups enabled will automatically restore all player data upon reconnection and this in most cases will avoid having to load round backups.

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
toar4ever schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:06:
Ja het is inderdaad cl_righthand 0. Reden dat ik daarmee speel is omdat mijn linkeroog dominant is en ik het fijner vind als mijn gun dan links zit :P Is voor iedereen anders en is gewoon een kwestie van smaak ook :P
Als je linker oog dominant is, dan zou jij je gun rechts moeten hebben, zodat je minder rommel hebt aan de kant van je dominante oog. Althans, dat is de gedachte erachter.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
http://www.oogartsen.nl/o...onovision_staaroperaties/

Hier kom ik uit op het feit dat (meten dominante oog)
De ogen worden afwisselend gebruikt voor het veraf en dichtbij kijken. Het ene, dominante, oog ziet dus scherp op afstand maar wazig dichtbij. Het andere oog ziet scherp dichtbij maar wazig veraf.

[ Voor 84% gewijzigd door Dr.Root op 06-06-2014 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40
Dus zou het voor mij met een rechter oog wat slechter functioneert tot bijna niet verstandiger zijn om cl_righthand 0 te gebruiken? Want nu bak ik er niks van haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mixie100 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:00:
Dus zou het voor mij met een rechter oog wat slechter functioneert tot bijna niet verstandiger zijn om cl_righthand 0 te gebruiken? Want nu bak ik er niks van haha
Gewoon beide kanten gaan oefenen met bots die niks doen, zie je vanzelf waar je beter mee bent. Start potje met bots, open console:
bot_kick
bot_add_ct/t
mp_limitteams 0
mp_autoteambalance 0

En probeer vervolgens alleen maar 1 click headshots te maken. Ik doe dit altijd voordat ik écht ga spelen en word er daadwerkelijk beter van. Ben zelf ook nog een noob maar dit heeft mij wel erg geholpen met het verbeteren van m'n aim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Dr.Root schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:33:
http://www.oogartsen.nl/o...onovision_staaroperaties/

Hier kom ik uit op het feit dat (meten dominante oog)
De ogen worden afwisselend gebruikt voor het veraf en dichtbij kijken. Het ene, dominante, oog ziet dus scherp op afstand maar wazig dichtbij. Het andere oog ziet scherp dichtbij maar wazig veraf.
Kan maar zo, maar zegt weinig over wat daadwerkelijk je dominante oog is. Hier een uitleg hoe je je dominante oog kunt achterhalen.

Mijn rechter oog is dominant, dus mijn gun staat links. Waarom men zegt dat dit beter is weet ik ook niet. Maar dat ik beter schiet met de gun op links, weet ik wel. :*)

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toar4ever schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:06:
Dan is het juist het slimste om je wapen aan de rechterkant te doen, omdat je dan meer rust voor je linker oog hebt en zo dus meer kan zien aan de linkerkant van je scherm ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UNB1337
@ exec:

Die link ga ik ff testen, ben heel benieuwd of dit nog voordeel kan opleveren.
hmmm kom op rechts uit dus ga met gun links een tijdje proberen.
Ik Speel Weer !

[ Voor 22% gewijzigd door UNB1337 op 06-06-2014 16:09 ]

stuck in Silver Hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShatterNL
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:34:
[...]

Dan is het juist het slimste om je wapen aan de rechterkant te doen, omdat je dan meer rust voor je linker oog hebt en zo dus meer kan zien aan de linkerkant van je scherm ^^
Dat zou kloppen, maar er zijn hier meerdere theorien over, zo zou je gun juist ook weer links moeten (wat ik uiteindelijk ook fijner vind, heb het alletwee uitgetest), want dan heb je het gevoel dat je langs je gun schiet zoals in het echt ook zo zou zijn. Het is in ieder geval een persoonlijke voorkeur en verschilt per persoon :P

Heb trouwens net een nieuwe aflevering online gezet, mocht het geapprecieerd worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
toar4ever schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 01:19:
[...]

Dat zou kloppen, maar er zijn hier meerdere theorien over, zo zou je gun juist ook weer links moeten (wat ik uiteindelijk ook fijner vind, heb het alletwee uitgetest), want dan heb je het gevoel dat je langs je gun schiet zoals in het echt ook zo zou zijn. Het is in ieder geval een persoonlijke voorkeur en verschilt per persoon :P

Heb trouwens net een nieuwe aflevering online gezet, mocht het geapprecieerd worden :P
[video]
Hé, volgens mij heb ik laatst nog een potje met je gespeeld. Kwam er ff een potje bij via Bonjasky (Remy). foggy is mn steamname. :P

Geinige filmpjes trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
Inderdaad leuke videos :) Stream je ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Beter dan het 2de filmpje d:)b

Maar ehh... ik wist niet dat je door die "missile kratten/pallets" heen kan schieten :? Moet ik onthouden voor dat level, want ik vind het echt een %^$#()%#_%@#_ level :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 12:36:
[...]

Gewoon beide kanten gaan oefenen met bots die niks doen, zie je vanzelf waar je beter mee bent. Start potje met bots, open console:
bot_kick
bot_add_ct/t
mp_limitteams 0
mp_autoteambalance 0

En probeer vervolgens alleen maar 1 click headshots te maken. Ik doe dit altijd voordat ik écht ga spelen en word er daadwerkelijk beter van. Ben zelf ook nog een noob maar dit heeft mij wel erg geholpen met het verbeteren van m'n aim.
Is er een manier om dit op te slaan? dus dat je standaard tegen 10 bots start? of zal je altijd deze commando's in moeten voeren?

(edit: heb het nu maar onder een makro toets gezet van mn G19, werkt opzich ook)

[ Voor 5% gewijzigd door MisterEagle op 09-06-2014 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Vanavond een Face-It points cup gespeeld met een mix en de cup gepakt. Had deze cup vaker gespeeld met mijn (ex) teams, maar altijd veel moeite gehad om te winnen (maar 1 keer gelukt).

De results:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0frtVJL.png

Kan vanavond heerlijk slapen met deze winst op zak denk ik ^^.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShatterNL
Aangezien er positief op de afleveringen wordt gereageerd, ook hier op dit Tweakers forum topic: Weer een nieuwe aflevering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Via csgo_servers:
OPERATION PHOENIX
Operation Phoenix has ended.
The Phoenix Case is now available for all players.
CSGO
Nine items from the Huntsman Case and Community Sticker Capsule have been replaced by items from the workshop. Visit the following link for details: http://steamcommunity.com...etail/1751086783896069815
GAMEPLAY
Fixed ammo pickup mechanics not following the same rules are weapon pickups when it came to sounds - now when you pick up any ammo (like a second flashbang), it won't make a sound when you walk over it and will when you run.

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
Eergisteren mijn eerste ranking gekregen (10 wins). Speel nog maar een paar dagen. Het werd Silver 2, en ik begrijp dat dat nog niet zo goed is. Ik merk echter wel dat ik langzaam maar zeker steeds vaker bovenaan kom te staan en graag met een team speel. Mocht iemand nog MM competetive met een leergierige noob willen proberen, PM me dan ff je steam name (ikzelf heet op dit moment EurallPhags geloof ik, maar switch nogal eens) en dan add ik je.

Heb headset en alles wel en ben me bewust van eco rounds en dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Heb je een berichtje gestuurd.

Is er eigenlijk een GoT team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
Vandaag weer opnieuw met CSGO begonnen. 3 games unranked gespeelt en ik heb weer genoten :D Soms denk ik dat Silvers inderdaad de meeste lol hebben in dit spel. Elke ronde is er wel iemand die op een komische wijze dood gaat waardoor de hele chat aan het 'lollen' is xD

Ik hou van dit spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Ik heb weinig andere ervaring dan Silver zijn, word er gek van dat ik maar op dezelfde rank blijf hangen. Lijkt niet uit te maken of ik/we er veel achter elkaar winnen, als ik dan paar keer verlies dan ga ik wel naar beneden.

Al met al maak me rank niet echt uit, die paar uurtjes die ik in de week speel, maar toch... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

dylanvana schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:50:
Vandaag weer opnieuw met CSGO begonnen. 3 games unranked gespeelt en ik heb weer genoten :D Soms denk ik dat Silvers inderdaad de meeste lol hebben in dit spel. Elke ronde is er wel iemand die op een komische wijze dood gaat waardoor de hele chat aan het 'lollen' is xD

Ik hou van dit spel :D
Ik veroorzaak soms zelf expres dat gelol : Op iemand afrennen met een knife is soms gewoon te leuk om niet te doen ook al ga je dood of word je dankzij de bom beiden opgeblazen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UNB1337
@Teupje,
Ik heb hetzelfde gevoel gehad dat ik op een plateau bleef zitten qua rang maar dat is denk ik bedrog.

Heb het systeem een tijdje nu gevolgd(dwz genoteerd wins/losses/kills/assist/deaths/aantal MVP/team ranking/etc) en het systeem kijkt volgens mij steeds naar de laatste 10 games.
Bij een negatief saldo 6loss/4win zal je dan eerder omlaag gaan.

een positief saldo bereik volgens mij alleen met een goed team om je heen.

Gisteren 2 matches gespeeld,
1e match op Dust2 als Terror begonnen en verloren met 5-16, 3e in teamranking;
2e match op Dust 2 als Terror begonnen en gewonnen met 16-3 1e in teamranking;

Heel vreemd, de eerste match kon ik bijna niks raken en was het net of ik overal te laat was en de 2e match 180 graden andersom, zou het een hardware issue zijn ? vidkaart of monitor misschien? heb toch wel antieke kaart HD4850 512......

-Johan

stuck in Silver Hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik zou ff een kistje verkopen, zie ik dat ik nog een stuk of 10 van die tournament stickers had..
Dacht dat die 0 cent waard waren, maar had er 2 die 10 euro waard waren en de rest rond 3 euro.
Leuke meevaller :D

Wel jammer dat ik 2 crappy wapens volledig heb bestickerd met van die holo stickers..
Dat mensen dure skins kopen vind ik al belachelijk, maar stickers?? 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door unfor op 13-06-2014 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

_O- Kom ik aan met mijn 3x 10 cent die ik heb verdiend :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkmushy1995
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 01:57
UNB1337 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 22:02:
@Teupje,
Ik heb hetzelfde gevoel gehad dat ik op een plateau bleef zitten qua rang maar dat is denk ik bedrog.

Heb het systeem een tijdje nu gevolgd(dwz genoteerd wins/losses/kills/assist/deaths/aantal MVP/team ranking/etc) en het systeem kijkt volgens mij steeds naar de laatste 10 games.

Heel vreemd, de eerste match kon ik bijna niks raken en was het net of ik overal te laat was en de 2e match 180 graden andersom, zou het een hardware issue zijn ? vidkaart of monitor misschien? heb toch wel antieke kaart HD4850 512......

-Johan
tick 64 van de server zorgt er meestal voor dat je mist.
net_graph 3 in je console typen en je kan je fps zien .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

UNB1337 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 22:02:
@Teupje,

-Johan
Of je moest de eerste match nog even inkomen, de 2e was je opgewarmd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec

Manman, die deagle. >:)

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
#justsilverthings

XDDDD de chat is priceless

[ Voor 23% gewijzigd door dylanvana op 13-06-2014 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

dylanvana schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:59:
#justsilverthings

[video]

Maar dat is B, dus vind het niet such A fail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
Hahaha :p moet inderdaad Such B Fail zijn! (is niet mijn video overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
dylanvana schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:59:
#justsilverthings

[video]

Oh god ... ... ... dan kill je de laatste twee en dan ga je als een gek beetje jumpen en rondlopen ¬¬ terwijl bom voor je snuffert ligt... achja ... dat justsilverthings hadden je beter weg kunnen laten.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Ik ben sinds deze week ook weer begonnen met CS:GO, blijft een heerlijk spel. Maar ik snap niet helemaal waar de kistjes en key en stickers en dergelijke voor zijn. Ik weet dat er bepaalde wapens in de kistjes kunnen zitten, en je zal een key moeten kopen om een kistje te openen. Maar hoe kom je in eerste instantie aan zo'n kistje dan?

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Madstorm schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:25:
Ik ben sinds deze week ook weer begonnen met CS:GO, blijft een heerlijk spel. Maar ik snap niet helemaal waar de kistjes en key en stickers en dergelijke voor zijn. Ik weet dat er bepaalde wapens in de kistjes kunnen zitten, en je zal een key moeten kopen om een kistje te openen. Maar hoe kom je in eerste instantie aan zo'n kistje dan?
Kistje krijg je als random "drop" na een match, niet elke match, er is een kans. Je kunt ook een wapen krijgen na de match. Tevens is alles cosmetisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

garriej schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:27:
[...]

Kistje krijg je als random "drop" na een match, niet elke match, er is een kans. Je kunt ook een wapen krijgen na de match. Tevens is alles cosmetisch.
Ah, dus gewoon spelen dus.. dank je :)
Wel jammer dat het alleen maar cosmetisch is, maar wel begrijpelijk ivm balance.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
Kijken jullie ook DreamHack Summer 2014? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
De laatste keer dat ik Counter-Strike speelde was ten tijde van 1.0 t/m 1.6. Ik weet nog dat mijn clan in de top 10 Clanbase NL stond. Enfin, volgens mij jaren later SOurce wel eens getest, maar voelde niet aan als CS.

Al enkele weken bored kwa gamen. Wil iets snels, simpels. CS:GO eens geinstalleerd. En ja hoor, dit speelt heerlijk en geeft me een prima ouderwets CS gevoel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Kaap schreef op maandag 16 juni 2014 @ 08:58:
De laatste keer dat ik Counter-Strike speelde was ten tijde van 1.0 t/m 1.6. Ik weet nog dat mijn clan in de top 10 Clanbase NL stond. Enfin, volgens mij jaren later SOurce wel eens getest, maar voelde niet aan als CS.

Al enkele weken bored kwa gamen. Wil iets snels, simpels. CS:GO eens geinstalleerd. En ja hoor, dit speelt heerlijk en geeft me een prima ouderwets CS gevoel :D
Dat vind ik dus ook en daarom speel ik het ook steeds meer de laatste tijd d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:04
Kaap schreef op maandag 16 juni 2014 @ 08:58:

Ja dittem... ondertussen ook al veel meer uren in CS:GO gestopt dan in Source, en dat eigenlijk in een maand of 2 maanden tijd.
Speelt gewoon lekker... speel ook vooral al die aparte modes, veel DM, wat demolition en arms race, gewoon lekker knallen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dylanvana schreef op zondag 15 juni 2014 @ 21:55:
Kijken jullie ook DreamHack Summer 2014? :D
Paar keer gekeken omdat ik wat bets open had staan. Vond vooral train leuk om te zien bij NiP vs Na'Vi. Erg spannende match.

Over het algemeen wat tegenvallende resultaten van bepaalde teams, heb beter verwacht.
Pagina: 1 ... 27 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic