[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.843 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieLimbo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
Voorheen 3600 met ingame sens 0.25 en tegenwoordig op 400 met ingame sense op 2.0. Dat laatste heb ik de laatste tijd geprobeerd omdat het kennelijk nogal gebruikelijk schijnt te zijn om op 400dpi te spelen. Overigens merk ik geen verschil. Kon ook bij de hoge dpi settings geen negative acceleration ofzo ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-09 18:16
Ik speel op 400 DPI, 1.97 sens in game en m_rawinput 1.

Eigenlijk is het beste om met je native DPI te spelen. Een te hoge DPI kan acceleratie veroorzaken of verergeren en een te lage DPI kan negatieve acceleratie veroorzaken. Het kan, dus het hoeft niet. Mits je een muis hebt met goede sensor.
JunkieLimbo schreef op donderdag 10 april 2014 @ 08:43:
[...]

Hmm mijn G400 is het aan het begeven en ik was eigenlijk net van plan om een Rival te bestellen. Misschien dan toch maar een Deathadder bestellen... Wel weer wat duurder helaas.
Ik wil natuurlijk niet zeggen dat de Rival slecht is. Voor mij is de vorm helaas niet goed genoeg gebleken. Hij voelt gewoon anders aan en is iets lager dan de G400 voor mijn gevoel, waardoor ik niet de juiste grip kan vinden. Ik vrees dat voor de Deathadder hetzelfde geldt voor mij, aangezien deze nog weer lager is, hoewel de Deathadder wel erg lekker in de hand ligt qua vorm. Zodra mijn G400 het begeeft, ga ik in ieder geval voor de G400s. Ik begon sinds de Rival alleen maar slechter te schieten en minder te raken. Nu ik terug bij de G400 ben gaat het weer langzaam aan beter en klik ik weer wat headshots.

Had trouwens ook nog een nieuwe Razer Goliathus muismat gepakt, maar daarop glijdt de muis voorals nog te ver door. Meh.

[ Voor 9% gewijzigd door eXec op 11-04-2014 02:19 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Ik heb sinds een paar weken de Deathadder, wat een verschil is dat zeg vergeleken met een me normale wireless muisje :)
Nou de skills nog krijgen...

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
Hehe :) Ik zat ook te twijfelen om een Steelseries muis te halen maar enige tijd geleden toch maar voor de "Trust GXT 33" gegaan omdat die afgeprijsd was bij de MyCom. Toch denk ik dat het allemaal geen bal uitmaakt welke muis je gebruikt, zolang het maar goed in je hand ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Een goede muis met goede sensor maakt uiteindelijk wel het verschil. Dus als je competitive wil gaan gamen, is het van belang met goede hardware aan te zetten. Daar valt zeker een muis onder bij FPS games. Naast je PC zelf, is je muis een van de belangrijkste dingen waar je niet op moet bezuinigen IMO. Daarnaast is een goede muis ook niet al te duur. De Rival is geloof ik 55 euro en de G400s is 50 euro. Al met al valt het best mee.

En zoals al gezegd, het is naast een goede sensor, ook belangrijk dat je muis goed in je hand ligt. Met mijn Rival was ik veel te wisselvallig aan het schieten, mede doordat ik mijn grip niet kon vinden. Terug bij de G400 voelde het gelijk weer natuurlijk aan en ga ik weer beter schieten.

Wat betreft de Trust GXT 33... Tja... Een goede sensor heeft 'ie in ieder geval niet. Het is namelijk een laser muis en dat is per definitie al slecht. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door eXec op 11-04-2014 16:49 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
Hiervoor heb ik een optische muis gehad en ik voel geen verschil in acceleratie of reactietijd dus het is imo een beetje overtrokken dat lasermuizen per definitie slechter zijn. Steelseries heeft ook lasermuizen op de markt gezet.

Toch ben ik erg tevreden over mijn muisje! Trust is trouwens Nederlands :D

Edit: ik heb ook een wireless optische muis gehad daar was ik erg tevreden over alleen was de reactietijd merkbaar langzamer.

[ Voor 17% gewijzigd door dylanvana op 11-04-2014 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Ik wil je niet aanvallen of iets dergelijks, maar omdat je geen verschil merkt, betekend niet dat jouw laser muis ineens magische wonderen verricht. Een laser muis, of in ieder geval de sensor, is per definitie slecht voor FPS gaming, punt.

Daarnaast heeft SteelSeries inderdaad lasermuizen op de markt gebracht. Maar Logitech ook, en Microsoft ook. Omdat deze bedrijven ook lasermuizen op de markt zetten, betekend dus niet dat het goed is voor FPS gaming. Als zij zeggen dat hun laser muis een game muis is, dan is dat pure marketing en misleiding, wat vaker gebeurd in de reclamewereld. Om nog even op SteelSeries terug te komen; SteelSeries is het perfecte voorbeeld van hoe marketing werkt. Omdat zij de professionele spelers sponsoren, wil iedereen die hardware hebben. Men wil een Kinzu, Sensei of what ever. Maar wat nou als ik nu vertel dat alle SteelSeries muizen slechte sensoren hebben en eigenlijk niet eens aan de top horen te staan voor gebruik bij FPS gaming, op de Rival na. De Rival is de enige muis van SteelSeries dat geen acceleratie of angle snapping kent.

Ik heb voor dat ik mijn eerste G400 kocht, 10 jaar lang met een Logitech MX1000 gegamed. Dat is een Wireless lasermuis. Ik had me echter nooit verdiept in muizen en dergelijken en vond eigenlijk alleen gebruiksgemak belangrijk. Had ik toen verder gekeken dan mijn neus lang is, had ik een MX518 gekocht en was ik waarschijnlijk ook een stuk verder gekomen met ET destijds.

Dat Trust Nederlands is, was mij al een lange tijd bekend overigens. ;)

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 15:42
Trust staat niet bekend om kwaliteitsproducten, maar om goedkope producten. Echter vind ik dit altijd mieren neuken op hoog niveau. Ja, theoretisch is een optische muis (mits je de goede ondergrond hebt) preciezer, maar dat is echt niet hetgeen dat iemand de ranks doet doorschieten. Ik gebruik de laatste jaren een lazer muis en zet zover mogelijk alle acceleratie uit, en merk hierin geen problemen. Zijn volgens mij ook genoeg "pro's" die hiermee spelen. Sommige mensen spelen met hypersensitieve instellingen, sommige met zeer lage, ik zit zelf graag wat in het midden. Je moet hier zelf je modi in vinden. Als je merkt dat je niet snel genoeg reageert, zet hem wat hoger. Als je merkt dat je vaak net over je target heen schiet, zet hem wat lager.

Ik zit nu zelf na 61 wins naar mijn gevoel nog 1 win van de volgende rank na Gold Nova Master vandaan! Begin mijn recoil te kennen en koop alleen nog maar wapens waarvan ik weet dat ik ermee kan spelen. Ja, hier hoort de P90 ook bij en heel soms een autosnipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Zebby schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:43:
Trust staat niet bekend om kwaliteitsproducten, maar om goedkope producten. Echter vind ik dit altijd mieren neuken op hoog niveau. Ja, theoretisch is een optische muis (mits je de goede ondergrond hebt) preciezer, maar dat is echt niet hetgeen dat iemand de ranks doet doorschieten.
Als je investeert in hardware om vooruitgang te boeken, doe het dan wel goed. Natuurlijk gaat een andere muis of een ander scherm er niet alleen voor zorgen dat je qua ranks omhoog schiet. Daar komt veel meer bij kijken dan alleen je hardware.
Zebby schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:43:
Zijn volgens mij ook genoeg "pro's" die hiermee spelen.
Zij worden gesponsord en betalen die hardware niet zelf. Ze hebben tevens een sponsorcontract dat hun verplicht om tenminste op LAN met de geleverde hardware te spelen. Om op LAN te kunnen presteren, moet je thuis ook met zoveel mogelijk dezelfde hardware spelen.

Natuurlijk maakt een muis niet een wereld van verschil, maar als je investeert, doe het dan goed. Goedkoop is vaak duurkoop in deze wereld.

Ik heb de afgelopen week weer wat Matchmaking gedaan met wat mates. Van DMG naar LEM in een week. Hoop vanavond Supreme te halen :).

[ Voor 6% gewijzigd door eXec op 14-04-2014 17:03 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Jongens dit is het CS:GO topic :)

Over muizen discussiëren kan hier : Gamingmuizen [Deel 2] ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1337aldi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:36
Bah, wat mis ik het "geen russen" knopje bij matchmaking, wat waren ze weer irritant het laatste potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
Hahaha :D Gekke Russen altijd, iedereen heeft last van ze :P

Iemand die vanavond MM wilt spelen? Ik ben DMG en waarschijnlijk zijn er een paar m8s online met dezelfde rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
dylanvana schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:33:
Hahaha :D Gekke Russen altijd, iedereen heeft last van ze :P
Ik zie vooral Aleksandr Toertsjinov vaak klagen over Russen. Misschien speelt ie ook CS:GO..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Zo, ik ben na 257 competitive wins eindelijk een keer Master Guardian. Kijken hoelang ik het volhoud :d.

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
nero355 schreef op maandag 14 april 2014 @ 23:20:
Jongens dit is het CS:GO topic :)

Over muizen discussiëren kan hier : Gamingmuizen [Deel 2] ;)
Je kunt nogsteeds discussieren over welke muis goed is voor cs:go, ik zal binnenkort wel wat linkjes in de fp plaatsen zodat we deze noobs (een trust muis :F ) daar na kunnen verwijzen.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Zoo na 10 wins in 15 potjes waarin de verlies potjes vaak nog een ratio van boven de 1, eindelijk een ranking gehaald. Ben wel teleurgesteld met silver IV :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
k1n9_n01z3 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:09:
[...]

Je kunt nogsteeds discussieren over welke muis goed is voor cs:go, ik zal binnenkort wel wat linkjes in de fp plaatsen zodat we deze noobs (een trust muis :F ) daar na kunnen verwijzen.
dont hate my mouse! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
Ik speel al een lange tijd met dezelfde instellingen op CS:GO en ben nu op Legendary Eagle Master terecht gekomen.

In game sens: 2.0 , DPI: 400, 500hz polling rate, m_rawinput 1, m_mousespeed 0

Ik speel met een Steelseries Rival en zowel ik als 4 vrienden (irl) zijn er zeer tevreden mee. Ikzelf speel vaker met een G400s omdat een goede vriend van mij deze muis heeft. Ook met deze muis kan ik prima spelen maar voor mijn gevoel voelt de Rival toch preciezer aan. (vergeet niet, persoonlijke voorkeur)

Mensen moeten niet altijd alles van andere overkopieren, wat ik gedaan heb toen ik pas met CS begon was instellingen overnemen van pro's en hier vervolgens een eigen draai aan gegeven.

Hetzelfde geld voor de crosshair etc etc, als je totaal niet weet wat je wilt. Neem iets over van een ander en "tweak" vervolgens alles naar eigen wens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
sjaggy schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:49:
Ik speel met een Steelseries Rival en zowel ik als 4 vrienden (irl) zijn er zeer tevreden mee. Ikzelf speel vaker met een G400s omdat een goede vriend van mij deze muis heeft. Ook met deze muis kan ik prima spelen maar voor mijn gevoel voelt de Rival toch preciezer aan. (vergeet niet, persoonlijke voorkeur)
Ik heb het dus andersom. Voor mij voelt de G400 juist weer preciezer aan. Het leek voor mij ook dat de Rival iets sneller was dan de G400. Met deze muizen is het inderdaad heel erg gebaseerd op persoonlijke voorkeur. Ik had het gevoel een weg naar beneden ingeslagen te hebben met de Rival na een paar weken gebruik. Nu ik terug ben bij de G400 ben ik weer beter gaan spelen.
sjaggy schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:49:
In game sens: 2.0 , DPI: 400, 500hz polling rate, m_rawinput 1, m_mousespeed 0
Prima instellingen lijkt mij. Zit er zelf ook dicht bij: 1.97 in game, 400 DPI, 1000hz polling rate (minder input lag), m_rawinput 1 en m_mousespeed 0.

Voor wat betreft het kopiëren van pro-settings.. Dat moet je eigenlijk nooit doen. Zelf onderzoeken wat voor jou het beste werkt is het beste. Daarmee krijg je ook meer inzicht in wat bepaalde settings voor jou doen. Al is het wel logisch dat normaal gesproken elke setting op "low" staat, behalve de shadow, deze zou op high moeten staan voor het beste resultaat. De shadows worden dan op langere afstand ook gerenderd, waardoor je ook op long distance shadows ziet verschijnen, wat natuurlijk een voordeel oplevert.

Overigens heb ik SMFC nog steeds niet gehaald. Vind het 64 tick nog steeds enorm tegenvallen. Vooral als je ziet dat je teammate geflanked word, jij hen in het hoofd schiet van achter dat ze amper damage pakken. Iets dat op 128 tick gewoonweg de dood betekend. Ik merk het verschil gewoon iets de overduidelijk, maar nu ik mezelf een nieuwe doel heb gesteld wil ik dat ook even behalen.

@KNz, als je nog info nodig hebt betreft bepaalde muizen, spreek me gewoon even aan op Steam. :)

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik heb toevallig wel weer SMFC sinds vanochtend. De laatste week wat meer MM gespeeld en begonnen als DMG. Maar die cheaters en toevalligheid spelen daar wel een grote rol in volgens mij. Nu had ik het geluk bijna nooit tegen (duidelijke) cheaters te spelen en zeer waarschijnlijk ook het 'geluk' van cheaters als teammates. In ieder geval de winst waarmee ik SMFC kreeg, was te danken aan een duidelijke wallhacker als teammate. Blijft jammer die cheaters. Die 64tick trouwens ook ja.

Blijkbaar speel ik met 3 sens. en 800 DPI met een Logitech G400, maar ik speel ook regelmatig DM, waarbij snel draaien wel een voordeel is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Artjuh schreef op woensdag 16 april 2014 @ 23:34:
Blijkbaar speel ik met 3 sens. en 800 DPI met een Logitech G400, maar ik speel ook regelmatig DM, waarbij snel draaien wel een voordeel is ;).
Met DM moet je, je aim trainen man. Geen 360 noscopes, al is dat natuurlijk wel leuk om te doen.

Ondanks die 64 tick, nu eindelijk SMFC. :*)

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 00:13
Netjes eXec! Gefeliciteerd :) Gisteren 3 mooie potjes gehad op inferno en op T side geen enkele ronde verloren zelfs. Ik verwacht nu toch wel weer snel MGE te zijn. Vind het bijna jammer dat ik een lang weekend centerparcs ga haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 16:40
Iemand die de Copenhagen Games gaat volgen? 3 dagen vollebak CS:GO kijken. :D

Mijn prono:
1 - Virtus.pro
2 - Titan
3 - NiP

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Ik ga Avenue supporten, al vrees ik dat ze er snel uit liggen.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
Daarna kan je voor J supporteren. Denk dat Mouse er langer gaat inzitten :p

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Tenzij Avenue het voor elkaar krijgt om Mouse aan te pakken. Als Avenue eruit ligt, ga ik de NiP fanboy weer uithangen met een goed hart voor Mouse :).

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
Hey cool Avenue is Nederlands/Belgisch! Ben benieuwd wat hun laten zien :) Van NiP verwacht ik niet veel (zoals gewoonlijks). Titan en Virtus.pro zijn imo de kanshebbers voor de finale!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:19

Clush

Do as I say...

hoezo zoals gewoonlijk? je verwacht normaalgesproken niet veel of ze presteren gewoonlijk niet? beide opties lijken me niet echt gerechtvaardigd?

Ik denk dat fnatic erg ver gaat komen en ben erg benieuwd naar Mouz... die laatste lijken op het punt te staan aansluiting met de top te vinden.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
Tussenstand Mouz - Avenue
1st - de_train 16:0
2nd - de_inferno 3:0
3rd - de_dust2 (if needed)

Blijf toch supporteren voor Titan ( deels door de twee Belgen ) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
Clush schreef op donderdag 17 april 2014 @ 19:35:
hoezo zoals gewoonlijk? je verwacht normaalgesproken niet veel of ze presteren gewoonlijk niet? beide opties lijken me niet echt gerechtvaardigd?

Ik denk dat fnatic erg ver gaat komen en ben erg benieuwd naar Mouz... die laatste lijken op het punt te staan aansluiting met de top te vinden.
NiP heeft de laatste tijd niet veel gewonnen. Misschien zelfs meer verloren dan gewonnen :O En dan nog die arrogante houding van Anders op Twitch als NiP speelt. NiP was een goede clan toen er bijna geen professionele CSGO clans waren.

[ Voor 10% gewijzigd door dylanvana op 18-04-2014 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Ik weet niet waar jij het over hebt Dylanvana, maar NiP is nog altijd het beste CS:GO team. No offence, maar als je iets roept, weet dan wel wát je roept.

http://www.hltv.org/news/...-april-2014-world-ranking

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
Denk wel dat Titan binnenkort die titel van 'beste cs:go team' gaat overnemen. En dat Virtus.pro ook nog hard gaat raken... NiP is een goed team, daar niet van, maar het blijft niet duren voor hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
Ik weet heel goed wat ik roep hoor! Dat er een "crisis" is/was bij NiP is wel duidelijk. Paar weken geleden is fifflaren benoemt tot teamleader en nu is het weer Xizt. Dat bevestigd alleen maar mijn kritische woorden over NiP. Dat niet iedereen het ermee eens is of het leuk vind tsja.. NiP is een subtop clan en moet gewoon serieus 100% ervoor gaan anders winnen andere subtop clans als NaVi, fnatic en LGB.

En daarnaast vind ik Anders erg arrogant terwijl NiP gewoon slecht speelt. Dus ik kan niet wachten tot ze er weer uit liggen en Anders allerlei excuusjes en lulverhaaltjes vertelt :) Ik pak alvast mijn popcorn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
dylanvana schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:30:
*knip* NiP is een subtop clan en moet gewoon serieus 100% ervoor gaan anders winnen andere subtop clans als NaVi, fnatic en LGB. *knip*
Hallo, en Titan dan? ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Kreekje schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:29:
Denk wel dat Titan binnenkort die titel van 'beste cs:go team' gaat overnemen. En dat Virtus.pro ook nog hard gaat raken... NiP is een goed team, daar niet van, maar het blijft niet duren voor hun.
NiP komt wel weer terug, en hoe. De rivaliteit tussen Titan en NiP is er eigenlijk altijd al geweest sinds CS:GO, dus in dat opzicht is er weinig veranderd ten opzichte van 1,5 jaar geleden behalve dat Titan hun speelstijl heeft aangepast om NiP aan te pakken. Ik vrees echter voor Virtus.Pro dat het een ééndagsvlieg is geweest en dat ze verder niet te veel veelzeggende titels gaan pakken.
dylanvana schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:30:
Ik weet heel goed wat ik roep hoor! Dat er een "crisis" is/was bij NiP is wel duidelijk. Paar weken geleden is fifflaren benoemt tot teamleader en nu is het weer Xizt. Dat bevestigd alleen maar mijn kritische woorden over NiP. Dat niet iedereen het ermee eens is of het niet leuk vind tsja.. NiP is een subtop clan en moet gewoon serieus 100% ervoor gaan anders winnen andere subtop clans als NaVi, fnatic en LGB.
Blijkbaar weet je dus niet waar je over praat, want je roept dat NiP subtop is. NiP is geen subtop, sterker nog, het is Top 1/world. Verdiep je eerst in de materie voor je nonsens gaat roepen aub.

Dat je een andere mening hebt, prima. Maar druk deze mening niet uit als feiten, want dat zijn het niet.

Hoop of op een finale tussen NiP en Titan, of dat Titan er gewoon lekker vroeg uit ligt. :*)

[ Voor 3% gewijzigd door eXec op 18-04-2014 11:44 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
eXec schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:43:
[...]

NiP komt wel weer terug, en hoe. De rivaliteit tussen Titan en NiP is er eigenlijk altijd al geweest sinds CS:GO, dus in dat opzicht is er weinig veranderd ten opzichte van 1,5 jaar geleden behalve dat Titan hun speelstijl heeft aangepast om NiP aan te pakken. Ik vrees echter voor Virtus.Pro dat het een ééndagsvlieg is geweest en dat ze verder niet te veel veelzeggende titels gaan pakken.
Ja natuurlijk gaat NiP niet verdwijnen. Te grote fanbase, goede spelers en waarschijnlijk ook goed management. Maar ik weet niet of ze de top 1 gaan blijven. O-)
Hoop of op een finale tussen NiP en Titan, of dat Titan er gewoon lekker vroeg uit ligt.
8)7 not gonne happen again.

[ Voor 9% gewijzigd door Kreekje op 18-04-2014 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
Titan is geen subtop :P
eXec schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:43:
[...]

[...]

Blijkbaar weet je dus niet waar je over praat, want je roept dat NiP subtop is. NiP is geen subtop, sterker nog, het is Top 1/world. Verdiep je eerst in de materie voor je nonsens gaat roepen aub.

Dat je een andere mening hebt, prima. Maar druk deze mening niet uit als feiten, want dat zijn het niet.

Hoop of op een finale tussen NiP en Titan, of dat Titan er gewoon lekker vroeg uit ligt. :*)
Jij haalt oude cijfers erbij. Ik kijk naar de afgelopen maanden en daar zie je toch echt overduidelijk dat NiP moeite heeft om games te winnen. Er zijn geen "feiten" want er is geen manier om te bewijzen of aan te geven wie de "beste" is. Daarnaast is "beste" ook een vaag begrip. Als we kijken naar win/lose ratio van de afgelopen maanden komen we allemaal tot de conclusie dat NiP niet de beste cijfers heeft. Of werd fifflaren teamleader omdat het zo goed ging? Volgens mij niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
dylanvana schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:50:
Jij haalt oude cijfers erbij. Ik kijk naar de afgelopen maanden en daar zie je toch echt overduidelijk dat NiP moeite heeft om games te winnen. Er zijn geen "feiten" want er is geen manier om te bewijzen of aan te geven wie de "beste" is. Daarnaast is "beste" ook een vaag begrip. Als we kijken naar win/lose ratio van de afgelopen maanden komen we allemaal tot de conclusie dat NiP niet de beste cijfers heeft. Of werd fifflaren teamleader omdat het zo goed ging? Volgens mij niet |:(
Oude cijfers? Het zijn cijfers van April 2014. Alle statistieken worden bijgehouden door HLTV, dus hoe je dit kan bestempelen als oude cijfers is voor mij volkomen onduidelijk. Dat je een afkeer tegen NiP hebt, prima. Maar dan is er nog steeds geen reden om nonsens de wereld in te slingeren. Ik heb ook geen goed woord voor Titan en daar heb ik zo mijn redenen voor. Maar ik ga niet roepen dat Titan slecht is of ze de grond in trappen omdat ik dat simpelweg niet kan onderbouwen met feitelijke cijfers, dan heeft het ook geen zijn.

Kom nou eens met feiten waarin blijkt dat NiP subtop is en geen top.

Om te spreken over de IGL van NiP; dat heeft onder andere te maken gehad met de fysieke afstand tussen spelers. Iedereen woont in Stockholm, op Xizt na. Hij woont ergens in het noorden van Zweden, ver weg van Stockholm. Zij hebben simpelweg geprobeerd of het beter ging met een andere IGL. Ook GeT_RiGhT is IGL geweest. Overigens zeg ik erbij dat dit is wat ik denk, want feiten zijn er niet echt over bekend. Wel is het zo dat ik als geen ander weet dat afstand invloed kan hebben.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
Wel beetje vervelend dat er maar 1 Engelstalige stream is.. En dan zendt die ook nog de meest onlogische matchen uit...

En ja ik kan niet echt naar de hltv connecteren als ik heel de dag op het werk zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
eXec schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:59:
[...]

Oude cijfers? Het zijn cijfers van April 2014. Alle statistieken worden bijgehouden door HLTV, dus hoe je dit kan bestempelen als oude cijfers is voor mij volkomen onduidelijk. Dat je een afkeer tegen NiP hebt, prima. Maar dan is er nog steeds geen reden om nonsens de wereld in te slingeren. Ik heb ook geen goed woord voor Titan en daar heb ik zo mijn redenen voor. Maar ik ga niet roepen dat Titan slecht is of ze de grond in trappen omdat ik dat simpelweg niet kan onderbouwen met feitelijke cijfers, dan heeft het ook geen zijn.

Kom nou eens met feiten waarin blijkt dat NiP subtop is en geen top.

Om te spreken over de IGL van NiP; dat heeft onder andere te maken gehad met de fysieke afstand tussen spelers. Iedereen woont in Stockholm, op Xizt na. Hij woont ergens in het noorden van Zweden, ver weg van Stockholm. Zij hebben simpelweg geprobeerd of het beter ging met een andere IGL. Ook GeT_RiGhT is IGL geweest. Overigens zeg ik erbij dat dit is wat ik denk, want feiten zijn er niet echt over bekend. Wel is het zo dat ik als geen ander weet dat afstand invloed kan hebben.
De cijfers zijn van April 2014? Nou dan hebben ze verdomd veel toernooien gespeeld deze maand! 8)7

Ik wil er geen flamewar van maken maar volgens mij heb ik inhoudelijk voldoende stof gegeven om je te laten inzien dat NiP op dit moment slecht bezig is en niet meer in oude vorm is (of andere clans zijn beter geworden). Om dan te stellen dat NiP nog steeds "de top" is terwijl het overduidelijk minder gaat vind ik erg arrogant, je zou met Anders kunnen casten :) Ik heb geen afkeer tegen NiP hoor, misschien lijkt dat zo omdat deze discussie scherpe randjes heeft :P Als Titan eruit ligt ben ik gewoon voor NiP omdat ik f0rest en get_right hele goeie spelers vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
Iemand die mij een linkje kan geven van de Copenhagen Games bracket? Jeetje wat een slechte website. Niemand kijkt ook mee op Twitch lel. Stelletje prutsers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

hltv: http://www.hltv.org/?pageid=217&eventid=1345
cph: http://copenhagengames.com/results/trust-fona-csgo/

om 1700 gaan ze verder, hoop dat ze dignitas v. fragmasters streamen.
avenue weer tegen mouz geloot... mooi voor mouz, minder mooi voor de nederlanders (ach, chrisJ is ook een nederlander ;))

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
Dankjewel :) Zat me rot te zoeken op de website XD

Ik ga duimen voor Avenue :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eXec schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:59:
[...]

Oude cijfers? Het zijn cijfers van April 2014. *knip*
Wrong. 't zijn cijfers van terug tot in 2013 - nu. Als je het artikel leest zie je ook staan waarop deze ranking gebaseerd is en dat het bovendien een subjectieve ranking is.
Maar NiP is natuurlijk niet opeens sub-top omdat het nu even wat minder gaat de laatste tijd.

Maar eens ff kijken om 19.00 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 16:55:
[...]

Wrong. 't zijn cijfers van terug tot in 2013 - nu. Als je het artikel leest zie je ook staan waarop deze ranking gebaseerd is en dat het bovendien een subjectieve ranking is.
Maar NiP is natuurlijk niet opeens sub-top omdat het nu even wat minder gaat de laatste tijd.

Maar eens ff kijken om 19.00 :)
Dat het subjectief is, tja, dat krijg je zonder officiele rankings. Feit is dat NiP over de hele CS:GO periode de nummer 1 is. Wat er na dit toernooi gebeurd weet niemand.

Ik doelde er meer op dat deze lijst in April 2014 is opgemaakt en niet een lijst is dat uit de duim gezogen is.

Blijft nog altijd de hoop op de 1e plek voor NiP over. Go Ninjas go! _/-\o_

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
En Titan ligt eruit :( Shoxie viel erg tegen. Straks een herhaling van Dignitas vs NiP spannend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
go ninjas go indeed, Potential reward:1.74 Value

edit: ez skins ez life

[ Voor 21% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 19-04-2014 16:13 ]

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
NiP wederom in de finals. Go ninjas go!

Ik denk dat dit een herhaling word van de Katowice finals, maar hopelijk met een andere winnaar.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
Wat een faal van GeT_RiGhT in de finale :|.
https://www.youtube.com/watch?v=sz_X27KVcYU

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Go ninjas go! NiP wint de finals van Virtus Pro! _O_

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mochten er nog mensen zijn die graag mm spelen met een leuke squad add me op steam anders.
Ranking zit meestal op mg2.
En altijd een fucking random rus die het voor je verkloot:)
We zijn voorzien van eigen ts server en eigen cs go server om te trainen e.d

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2014 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

dat valt wel mee, is gewoon pech.

- hij had te weinig kogels om door de rook te sprayen.
- herladen had sowieso te lang geduurd.
- rightclick knife is ook veel risico, 1x mis en door de 'cooldown' zou ie dan ook te laat zijn geweest.

enige wat hij misschien anders had moeten doen is nadat ie leftclick raakt alsnog een rightclick maken, maar dat zijn écht details. de defuser is al flink getagd en heeft uiteindelijk 2hp over... het wordt nu een beetje gebracht als faal van de eeuw terwijl hij eigenlijk gewoon alles goed doet.

beetje jammer dat mensen alleen dit moment gaan onthouden en uitlichten van de finale, terwijl daar (ook vooral van GetRight) zoveel zieke plays in zitten.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Die gozer die knifed failed toch niet ? Ik zou eerder zeggen dat de CT failed : Volgens mij had die tijd genoeg om te stoppen met defusen en erop te reageren :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
Tsja ik wil niet heel lullig doen maar zo goed vond ik NiP niet spelen. Ze zijn twee keer door het oog van de naald gekropen. Ook was er weinig (serieus) tegenstand vanwege de vele onbekende clans die meededen. Dit is als een soort troostprijs voor NiP om hun "naam" nog enigszins hoog te houden aangezien het telkens niet lukt op toernooien. De laatste prijs was overigens de Copenhagen Games 2013. Maar goed NiP heeft eerlijk gewonnen! Hopelijk krijgen ze hun oude vorm weer een beetje terug en maken ze het Titan weer erg spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Yeuy, eindelijk in MG1 na ~66 wins. Wel daarna 1 keihard verloren tegen een 4-man premade en een team dat echt niet tegen zijn verlies kon. Na 3 losses I have to go pls kick" - vervolgens 3 ronden verder - "k if no kick I just run in as bot and die". Uiteindelijk was hij er gewoon de "volle" 19 rondes, maar ging hij gewoon feeden. Wil hij kicked worden zodat hij geen loss krijgt en opnieuw kan queuen?
De rest was ook niveau peuterschool wat betreft gedrag, maar ja.

Wel best een mooie "blue" skin gekregen, Orange Peel Five-Seven. Mijn andere blue skin is voor Dual Berettas die ik toch nooit gebruik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Zebby schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 08:27:
Yeuy, eindelijk in MG1 na ~66 wins. Wel daarna 1 keihard verloren tegen een 4-man premade en een team dat echt niet tegen zijn verlies kon. Na 3 losses I have to go pls kick" - vervolgens 3 ronden verder - "k if no kick I just run in as bot and die". Uiteindelijk was hij er gewoon de "volle" 19 rondes, maar ging hij gewoon feeden. Wil hij kicked worden zodat hij geen loss krijgt en opnieuw kan queuen?
De rest was ook niveau peuterschool wat betreft gedrag, maar ja.

Wel best een mooie "blue" skin gekregen, Orange Peel Five-Seven. Mijn andere blue skin is voor Dual Berettas die ik toch nooit gebruik :(
Hoe kan het dat ik Supreme master first class ben, ik heb maar 53 wins? :S

Het valt me wel op dat het niveau verschil ontzettend is. Ook veel cheaters op hogere ranks :(

Ik snap echt geen ruk van dat ranking systeem! Kan iemand dit toelichten?

[ Voor 5% gewijzigd door Dr.Root op 22-04-2014 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Volgens mij kijkt het rankingsysteem naar het percentage win/loses voor het grootste gedeelte en daarna pas naar persoonlijke stats als K/D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
MisterEagle schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 08:59:
Volgens mij kijkt het rankingsysteem naar het percentage win/loses voor het grootste gedeelte en daarna pas naar persoonlijke stats als K/D
Ja daar was ik al achter maar staat dit ook ergens gedocumenteerd? Kan er echt amper wat over vinden. Zou het toch wel leuk vinden om te weten hoe ik global elite kan worden :)

Ik kan ook nergens mijn win/losses inzien, alleen het aantal wins :/ Ook zou ik mijn persoonlijke stats wel willen weten :) 8)7

Oh wacht dat kun je natuurlijk ingame zien, onder stats :) (Excuses)

Ik zie net een heel erg gave site om dit te checken:
http://csgo-stats.com

Voer je steam naam in en je ziet je stats. Hoe vet :)

Headshot %
82.6% :9

Echter, weet ik niet of dit alleen matchmaking is of alle public gameplay ook (ik denk het laatste)

[ Voor 27% gewijzigd door Dr.Root op 22-04-2014 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Dr.Root schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:00:
[...]

Ja daar was ik al achter maar staat dit ook ergens gedocumenteerd? Kan er echt amper wat over vinden. Zou het toch wel leuk vinden om te weten hoe ik global elite kan worden :)

Ik kan ook nergens mijn win/losses inzien, alleen het aantal wins :/ Ook zou ik mijn persoonlijke stats wel willen weten :) 8)7

Headshot %

Echter, weet ik niet of dit alleen matchmaking is of alle public gameplay ook (ik denk het laatste)
Voglens mij niet, ik had een artikel hierover gevonden maar vind hem nu niet zo 1,2,3 terug.. ik zoek nog door!

Overigens, die site werkt bij mijn profiel dus weer net niet.. maar dat ligt misschien ook een beetje aan steam, want t lijkt mij een ongewenste situatie.

Mijn Steamnaam is MisterEagle er is in steam echter ook iemand die mistereagle heet.
Vul je mijn naam in op die website maakt dat formulier er automatisch alleen kleine letters van en vind je dus het andere profiel. (dat geen CS speelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
MisterEagle schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:18:
[...]

Voglens mij niet, ik had een artikel hierover gevonden maar vind hem nu niet zo 1,2,3 terug.. ik zoek nog door!

Overigens, die site werkt bij mijn profiel dus weer net niet.. maar dat ligt misschien ook een beetje aan steam, want t lijkt mij een ongewenste situatie.

Mijn Steamnaam is MisterEagle er is in steam echter ook iemand die mistereagle heet.
Vul je mijn naam in op die website maakt dat formulier er automatisch alleen kleine letters van en vind je dus het andere profiel. (dat geen CS speelt)
Denk dat CSGO gebruik maakt van het ELO ranking systeem (ook gebruikelijk bij schaken)

Ik kan me niet herinneren dat ik de afgelopen week een game verloren heb. En heb er ongeveer 15 gespeeld. Dus van de 53 games misschien 6 verloren? Ik speel vaak pre-made met oude Source buddies.. we zijn zo erg op elkaar ingespeeld dat we net een team lijken ^^

Het aantal keren dat we reported worden voor cheaten, is ook niet meer te tellen. 8)

Niemand heeft een steam ID met meer dan 6 digits :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
op ID werkt t inderdaad wel :) Thanks! Leuk om je stats te zien, al vallen ze me wat tegen haha. K/D 1.01 winpercentage 50,2% overall. Maargoed de laatste tijd gaat t dus goed dus zal wel goedkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Ik had naar mijn gevoel de eerste 10 games echt hele goede games, volgens mij 7-3 gewonnen waarbij ik bijna altijd bovenaan stond. Ik werd vrolijk in S2 geplaatst.

Dat je nu een hogere ranking hebt met minder wins vind ik niet zo gek. Ik ben altijd meer van Quake/UT shooters geweest, een hele andere speelstijl.
Sinds ik ben gaan klimmen, vooral vanaf Nova, sta ik nog maar zeer zelden bovenaan. Ik win wel games, en weet vaak meer op strategische wijze te winnen dan door de meeste kills te halen. Daarbij lijkt het alsof ik de enige ben die op duidelijke wijze communiceert hoe veel/wie/waar zijn (en dus het team indirect help). Ik merk ook dat ik duidelijk nog kan verbeteren op bepaalde gebieden, waarbij aim en spray control nog best belangrijke zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Zebby schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:58:
Ik had naar mijn gevoel de eerste 10 games echt hele goede games, volgens mij 7-3 gewonnen waarbij ik bijna altijd bovenaan stond. Ik werd vrolijk in S2 geplaatst.

Dat je nu een hogere ranking hebt met minder wins vind ik niet zo gek. Ik ben altijd meer van Quake/UT shooters geweest, een hele andere speelstijl.
Sinds ik ben gaan klimmen, vooral vanaf Nova, sta ik nog maar zeer zelden bovenaan. Ik win wel games, en weet vaak meer op strategische wijze te winnen dan door de meeste kills te halen. Daarbij lijkt het alsof ik de enige ben die op duidelijke wijze communiceert hoe veel/wie/waar zijn (en dus het team indirect help). Ik merk ook dat ik duidelijk nog kan verbeteren op bepaalde gebieden, waarbij aim en spray control nog best belangrijke zijn.
Zolang je games wint, komt die promote vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Je wordt schijnbaar global elite als je veel wint en veel bovenaan staat als topfragger. Als men het ELO schaak systeem aanhoudt. Zo kun je zelfs met remise (lees: gelijkspel) rank omhoog geraken. Dit omdat gelijkspel ook deels als winst wordt gezien.

[ Voor 50% gewijzigd door Dr.Root op 22-04-2014 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Dr.Root schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:32:
Je wordt schijnbaar global elite als je veel wint en veel bovenaan staat als topfragger. Als men het ELO schaak systeem aanhoudt. Zo kun je zelfs met remise (lees: gelijkspel) rank omhoog geraken. Dit omdat gelijkspel ook deels als winst wordt gezien.
Je kans zelfs promoten na een loss. Is mij ooit is verteld in dit topic met screenshot en alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
garriej schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:14:
[...]

Je kans zelfs promoten na een loss. Is mij ooit is verteld in dit topic met screenshot en alles.
Ik vraag mij dit echt af. Na ruim 500 wins en tal van loses nog nooit een rank omhoog gegaan na een loss. De enige verklaring hiervoor is een delayed rank-up. Dus je vorige match was je rank-up, maar omdat de game nog niet verwerkt was en jij al een nieuwe gestart was voordat het verwerkt was. Met het ELO systeem kan je simpelweg geen rank-up krijgen na een loss, omdat het minpunten oplevert. Ik dacht dat VALVe wel eens had los gelaten dat het om een ELO systeem gaat.

Ik ben inmiddels mijn Supreme weer kwijt. Op het moment dat je Supreme word, voel je toch een soort van euforie. Tot je gaat spelen... tegen cheaters... Zucht.

De momenten dat ik queue met DMGs en lager en dus speel tegen een veel lager niveau en uitgemaakt wordt voor cheater omdat ik keihard carry vind ik nog altijd prachtig. Dat streelt mijn ego toch best wel. :9~

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Dr.Root schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:00:
[...]

Headshot %

Navenant dat ik nog maar zo weinig CS heb gespeeld vallen me mijn stats helemaal niet tegen. Maargoed, wel altijd in casual classic.

2693- 1829 kd (1.47 kdr)
34,2% headshot
20,9% accuracy
54,4% winrate
254 mvp stars

En dat voor zo'n call of duty noob als ik :P

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

Het is overigens Elo, niet ELO. Het is de achternaam van de bedenker van het systeem, geen afkorting :)

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Clush schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 23:28:
Het is overigens Elo, niet ELO. Het is de achternaam van de bedenker van het systeem, geen afkorting :)
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• castle87
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-06 20:43

castle87

PSN: drke87

Om nog maar eens te bevestigen dat CSGO gebruik maakt van soort Elo:
Q. What is a Skill Group?
A. Like an Elo rating in Chess, the CS:GO competitive Skill Groups predict how well players will perform when playing against other players. Two equally skilled teams should, on average, win an equal number of matches when competing against each other.
Voor meer info over MM : http://blog.counter-strike.net/index.php/2012/10/5565/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
UI

- The options menu now has a setting for specifying which command will enable the mouse on the scoreboard. The option has a few presets but any command may be set using the convar cl_scoreboard_mouse_enable_binding directly (e.g. 'cl_scoreboard_mouse_enable_binding +jump').
- Fixed uninitialized scorecard for competitive matches being visible.
- Improved lobby performance.
- Added saving of inventory sort and filter dropdowns.
- Fixed chat window scroll bars getting stuck at the top/bottom.
- Fixed scoreboard mouse input when watching gotv.

SDK/MAPPING

- Added a new trigger (trigger_bomb_reset) that teleports dropped bombs back to a valid in-play position. This is intended to be used in player-inaccessible areas where a dropped bomb cannot be retrieved.
- Bots no longer see through tools/toolsblock_los func_brushes (npc line-of-sight blockers).
- Bot maximum vision distance can be set per-map by "Bot max vision distance" in info_map_parameters. Default is unlimited.
- Prop doors (prop_door_rotating) that are in the process of opening or closing can be checked to see if they are "Locked" and if so, ignore player +use.

MAPS

Mirage

- Enabled collision on arch corners (Thanks NBK!)
- Fixed some spots where C4 could get stuck

Vertigo

- Added bomb teleport trigger to prevent bomb falling out of playable area
- Closed off dumpster in chokepoint near bombsite B
- Improved signage
- Fixed players being able to climb down elevator shaft

MISC

- In Official Competitive matchmaking, the initial warmup timer will now start at 5min and reduce to 30s when the last player connects.
- In Official Competitive matchmaking, if any player has not connected by the end of warmup, they will receive an abandon and the match will be aborted.
- Fixed vote accounting in cases when players disconnect while the vote is in progress.
- Fixed a bug related to purchasing armor.
- Fixed smoke grenades popping again when thrown into more than one molotov fire in a row.
- Smoke volumes are now more consistently shaped with the particles more evenly distributed. The overall shape is now round and no longer square.
- Increased minimum distance from the center of a smoke grenade volume in which a player's view will be completely obscured by smoked.
- Fixed some "micro hitches" related to picking up weapons with custom finishes and new players joining a game.
- Fixed several potential crashes.
- Fixed some Coach bugs
- Fixed radar and overview maps for coaches not behaving like players.
- Fixed scoreboard item status for coaches not behaving like players.
- Added support for concommand spec_player_by_name for in-game spectators.
- Improved Official Competitive matchmaking scheduler to support more than 65,535 users playing competitive matches concurrently.
- Default USP, M4A1-S, and CZ-75 Auto weapons that are on the ground will show the correct names in "swap for" message.
- Decoy grenades now work properly for the USP-S, M4A1-S, and CZ75 Auto.
- Steam accounts that have never played CS:GO can now purchase and receive CS:GO inventory items via Steam Trading.

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
De aangepaste warming up bevalt wel moet ik zeggen! Laatste dagen gaat het ook weer goed, ben weer master guardian Elite en ik hoop toch wel snel een rank up te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Helaas rank down, teveel met random mensen gespeelt en teveel verloren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
De laatste dagen vind ik CS:GO eigenlijk helemaal niet meer leuk. Elke game betekend cheaters... Jammer dat je game experience daar aan onderdoor gaat :(

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
Dat is niet alleen de laatste dagen zo maar eigenlijk altijd :( ik speel daarom ook steeds vaker jailbreak of zombie mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
dylanvana schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:50:
Dat is niet alleen de laatste dagen zo maar eigenlijk altijd :( ik speel daarom ook steeds vaker jailbreak of zombie mod.
Ik wil niet zeggen dat het altijd zo is, maar de laatste dagen word het steeds erger. Was het eerst eens in de 10 games, nu eens in de 2 games. Het is niet meer de vraag wanneer je een cheater tegen komt, maar wanneer je eindelijk eens een game tegen komt wanneer er geen cheater is.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racemichel
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:38
Zo daar ben ik het echt nee eens, gisteren van de 5 potjes 3x cheaters.. het was gewoon wallhack vs wallhack..

Alsof er een nieuwe wallhack te koop is aangeboden op eBay ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Ben ondertussen Silver Elite Master, langzamerhand omhoog dus ;)

Ik ga stoppen om alleen MM te spelen, erger me kapot aan sommige lui en er zit geen communicatie bij. Alleen als er 3 of 4 friends meespelen ga ik MM spelen, dit maakt het spel zoveel beter en leuker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu Legendary Eagle het spel is werkelijk waar het beste spel wat nu op de markt is voor mij :)

De competitive play is echt heel erg goed (wordt beter als je met vrienden speelt).
De skins die er aan het spel zijn toegevoegd zijn ook fantastisch zelf heb ik een karambit fade fn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 18:15:
Ik ben nu Legendary Eagle het spel is werkelijk waar het beste spel wat nu op de markt is voor mij :)

De competitive play is echt heel erg goed (wordt beter als je met vrienden speelt).
De skins die er aan het spel zijn toegevoegd zijn ook fantastisch zelf heb ik een karambit fade fn :)
Die heb ik ook die karambit :) word gestoord van die invites elke keer van mensen die em proberen te ruilen voor hun hele inventaris :+
Het klopt inderdaad wel die MM, dat is erg goed geregeld. Als nou een heel aantal personen ook nog is normaal was had het helemaal de bom geweest.
Desalnietemin blijft CS GO ook mijn favoriete game van de afgelopen tijd. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
CSGO

- Added the Huntsman Case.
- Added the Bank Collection to the drop list.
- Added Community Sticker Capsule One.

UI

- The bomb inventory icon in the UI now shows an arrow when you pick it up in a addition to the sound and center screen message.
- Fixed some relative positioning of elements to the radar to work consistently with hud scaling and resolution.
- Players now have the option to adjust HUD elements. This includes:
-- Place the Player Count element at the top of the screen or bottom (cl_hud_playercount_pos).
-- Show all avatars in the Player Count element or just the player count number (cl_hud_playercount_showcount).
-- Size the Radar element (cl_hud_radar_scale).
-- Choose a color to display the main parts of the HUD (health, ammo, money, etc) (cl_hud_color).
-- Adjust the HUD background alpha for the colored elements. (cl_hud_background_alpha).
-- Select to show the bomb position under the radar or in the default inventory position (cl_hud_bomb_under_radar).
-- Display the health and ammo with or without bars/bullets (cl_hud_healthammo_style).
- Updated the look of the options menu.
- Removed the pop-up confirmation dialogue in the video options menu with tooltips.
-Added some tooltips to various options menu widgets.
- Dropdown panels now don't go away and reappear when you click on them.
- Drop panels will now hide if you click on the header when they are open.
- The health number in the health panel now supports displaying numbers greater than 100.
- Fixed the health bar not scaling properly with health greater than 100.
- When a player opens a sticker capsule on the game server it will now correctly print in chat the rarity and actual sticker found.

COMMUNITY SERVERS

- UPS, M4A1-S, & CZ75a are now available in Community Arms Race and Demolition games. To use them, add them to your server's gamemodes config file.
- Increased default downloadable file size from servers to 150MB, added client launch option -maxdownloadfilesizemb N if clients needs to download even larger files from community servers.
- Added a convar weapon_reticle_knife_show, when enabled will show knife reticle on clients to be used for game modes requiring target id display when holding a knife.

MISC

- Starting the game with a different anti-virus or in different paged pool memory configuration will no longer reset all video settings.
- Fixed matchframework shutdown order during dedicated server shutdown process.

MAPS

Seaside

- Added bomb teleport trigger, to prevent bomb getting stuck in water

Overpass

- Removed one-way dropdown near entrance to bombsite B, making the site easier to defend
- Reduced volume of environment sounds
- Removed ramp at back of truck in Bombsite A
- Updated radar
- Added cover in T side of canal
- Made upper park divider wider
- Improved visibility in park

Inferno

- More accurate collision model on blue truck

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
Robbie.b schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 23:16:
Zo, ik ben na 257 competitive wins eindelijk een keer Master Guardian. Kijken hoelang ik het volhoud :d.
En nu 3 weken later eindelijk Master guardian Elite, ziet er naar uit dat ik na 500 uur eindelijk beter begin te worden. Is MGE een beetje goed na 500 uur voor iemand die hiervoor nog nooit oudere counter strikes heeft gespeeld? Enige shooter waar mee ik echt ervaring heb is Unreal Tournament 1999 :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Ja, vind ik van wel in ieder geval.. als je naar dit plaatje kijkt
http://cloud-4.steampower...9D16EBDDE500EB7FE32E18B3/

dan zeggen ze volgens mij een beetje globaal van: linker rij zijn beginners, midden is de casual middenmoot en rechts zijn de betere spelers. Van de betere spelers sta je dus nog wel onderaan maar je bent beter dan de casual.

sinds de laatste update heb ik steeds dat mijn hud, score, crosshair etc verdwijnen. Super irritant alleen game opnieuw opstarten heeft dan zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Ik ben sinds 1 week Global Elite. Ik wil iedereen aanraden om deze rank niet te willen halen!

Als ik met mijn kameraden speel, waarvan er 2 ook Global Elite zijn en nog 2 Supreme Master First Class.. dan duurt het echt super lang voordat je een Game vindt. Je speelt soms tegen een paar gasten die in top teams spelen (dan is het cool) maar je speelt ook te vaak tegen cheaters! En dan te beseffen dat je 20 minuten (gemiddeld) hebt moeten wachten op de game -.-

Ik heb momenteel 67 Games gewonnen waarvan misschien een kleine 10 verloren.
Mijn buddies hebben al wat meer games gespeeld en gewonnen en daarom ook meer ''playtime'' dan ik.

Ze moeten echt meer gaan doen tegen de cheaters. Het vreemde (en grappige) vindt ik dat als er een VAC ban ''wave'' is geweest er direct de dag erna een steam uitverkoop is voor CSGO.

Dan kunnen de cheatertjes weer blij een nieuwe game kopen voor een prikje & hun cheats weer gebruiken.

Ze verpesten de game. De ergste cheaters vindt ik nog de gene die het redelijk kunnen verbergen, dus geen zieke aimbot ofzo maar wallhacking. Laatste keer speelde we tegen een ''team'' waarvan er 2 een aimbot hadden, het begon al in de pistol round. Ik en mijn kameraad op DD2 springen langs de dubbele deuren op middle en we krijgen beide een instant headshot vanaf T spawn en nog veel meer interessant perikelen.

UIteindelijk verloren we met 16-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das inderdaad vervelend. Gelukkig heb ik er geen last van met Gold Nova rank :p
Speel toch vaak alleen maar casual servers, mijn vrienden zijn niet zo competitief met CS :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Het is mij nog nooit opgevallen dat iemand cheats gebruikt gelukkig, maar ik heb gister een interessant stuk gelezen, wist niet dat het zo ver ging eigenlijk:

http://www.pcgamer.com/20...s-of-video-game-cheating/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
teupje schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:00:
Het is mij nog nooit opgevallen dat iemand cheats gebruikt gelukkig, maar ik heb gister een interessant stuk gelezen, wist niet dat het zo ver ging eigenlijk:

http://www.pcgamer.com/20...s-of-video-game-cheating/
DIt is nog tamelijk ''on-professioneel''

Zo kwam ik er in de CS:Source tijd achter dat er zelfs mensen cheats op lans gebruikte:
http://www.organner.pl

niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:33

Silence

Godlike

Dr.Root schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:57:
[...]

DIt is nog tamelijk ''on-professioneel''

Zo kwam ik er in de CS:Source tijd achter dat er zelfs mensen cheats op lans gebruikte:
http://www.organner.pl

niet normaal.
Hier maak ik me dan wel zorgen over, dus cheaters met dit worden nooit gepakt(op overwatch na dan)
ORGANNER.PL has received 0 VAC detections in 6 years of business operation

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Snap niet waar die mensen mee bezig zijn, wat is er in vredesnaam leuk aan om alles te ownen met hacks/cheats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
Organner is al een paar jaar dood ;) Er zijn veel cheat projectjes maar die worden allemaal binnen x aantal maanden detected door VAC. En dan begint het riedeltje weer opnieuw, soort kat en muis spel zzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Release Notes for 5/7/2014

[MATCHMAKING]

- Fixed buytime ending as soon as all players join in QMM.
- Increased warmuptime when all players are connected from 30 sec to 60 sec

[UI]

- Fixed the default radar scale and money position settings overlapping with the spectator UI in the most common resolutions.
- Dropdown panels now support more than 20 options.
- Fixed inventory grenades icons drawing black.
- Fixed the bottom position player counter being a bit too low and cut off.
- Fixed hud alert flickering.
- Fixed Deathmatch Bonus Panel overlapping excessively with radar in extreme cases.
- Optimized some hud options code which improves performance.
- Money position relative to radar now considers safezone.
- Fixed HUD background alpha not saving if you set cl_hud_background_alpha to 0.

[SDK]

- Added concommand 'rangefinder' for map makers (provides 2d and 3d distance to target).
- In Demolition games, the last weapon can be any weapon and trigger the end of round logic if enabled.

[MISC]

- Added Effective range and rangefinder functionality to cl_weapon_debug_print_accuracy convar.
- Fixed bad hostage icon positioning in some cases.
- In DeathMatch it now says the right name for all guns.
- In Demolition games, the next weapon panels now work for all guns.
- Optimized backend performance when when accessing CS:GO inventory on Steam Community.

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Vind het altijd heel interessant hoe hacks een game veranderen. Ik zou waarschijnlijk met een wall hack een stuk beter spelen, maar nog steeds lang niet de game domineren omdat mijn aim daar niet goed genoeg voor is. Aimbots vind ik wel lame, want je speelt eigenlijk zelf niet meer :c

Ik heb in mijn leven 2x hacks gebruikt in games. 1x in Maplestory, toen ik het zat was en nog even wat lol wilde hebben. Na een uur plezier (PvE) al mijn gear aan anderen gestrooid en gestopt. En ook in het toen al bot-geïnfesteerde Diablo 2 om dezelfde reden. Nachtje bot aan laten staan, dag erna de loot bekeken, alles weggegeven en gestopt :) Vind het fascinerend, maar zou het niet gebruiken in iets van PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Och iedereen heeft wel eens gecheat toch.. is het niet met een shooter dan is het wel met de sims voor extra geld ofzo.

Al zit er natuurlijk wel een verschil in tegen wie je cheat. Tegen het systeem of tegen mensen. Ik kan me alleen voorstellen dat er wel mensen zijn die het leuk vinden de beste te zijn. Maargoed, de vraag is wie ze meer voor de gek houden dan en of ze echt zo trots zijn als wanneer je zonder cheats een hoge rank haald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:37
In een offline game cheaten is heel andere koek dan in een online spel, zeker een competitief spel als counterstrike.

Wat een van de irritante dingen is aan dat gecheat, dat je mensen snel gaat wantrouwen. Soms zie je gasten die qua tactiek geen enkele skill hebben en niet samenwerken maar wel lijken te preaimen als je ze volgt, al weet je dat dus nooit zeker. Gelukkig heb ik niet de rank waarin je dat veel tegenkomt.

En over de ranks: blijft een apart ding hoor. Ik ken gasten die vooral maps spelen die weinig competitief gedaan worden om zo een hoge rank te behouden. Rank zegt wel iets maar niet alles.

Ik had een half jaar niet gespeeld, had dus geen rank meer, speel 1 potje en sta meteen op een gouden ak, precies de rank waar ik gestopt was.

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:37
Dr.Root schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:32:
Voor zover ik weet en overal gelezen heb, Zijn persoonlijke stats niet relevant. Enkel of je wint of verliest, en dan in relatie tot de skillgroep van de tegenstander.
Maw, als je al starter in een game terecht komt op hoog niveau en het team wint, maak je sprongen. Andersom dus ook :-)

Daarom is het goed om, zoals iemand hier al aangeeft, echt strategisch en teamgericht te werken. Ik speelde gisteren een potje met gasten samen die ongeveer 3 tot 5 ranks hoger staan dan mij, qua k/d ratio bakte ik er natuurlijk niets van (ik stond 6-20 ofzo) maar ik had wel een duidelijke toegevoegde waarde in het team.

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
Boefmans schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:00:
...
Ik had een half jaar niet gespeeld, had dus geen rank meer, speel 1 potje en sta meteen op een gouden ak, precies de rank waar ik gestopt was.
Is logisch, want je verliest je rang ook nooit. Als je een tijdje inactief bent dan gaat je rang op inactief en als je dan één spelletje wint of gelijk speelt dan krijg je je oude rang terug. ;)

Voor de rest vind ik het wel zalig hoe die FACEIT spring cup werkt. Iedereen vote gewoon op wapens die zij gemaakt hebben. Als ze het halen en ingame te 'kopen' zijn dan krijgt FACEIT daar geld voor en dat stoppen ze in een online cup. Hebben we wat te doen op het werk 's avonds ;)
( alleen hebben, vooral, de beste teams hier enkel profijt aan maar toch.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 12:02

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

MisterEagle schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 08:47:
Och iedereen heeft wel eens gecheat toch.. is het niet met een shooter dan is het wel met de sims voor extra geld ofzo.

Al zit er natuurlijk wel een verschil in tegen wie je cheat. Tegen het systeem of tegen mensen. Ik kan me alleen voorstellen dat er wel mensen zijn die het leuk vinden de beste te zijn. Maargoed, de vraag is wie ze meer voor de gek houden dan en of ze echt zo trots zijn als wanneer je zonder cheats een hoge rank haald
Ik heb nooit gecheat in een online game, vind het schijt irrant als mensen dat wel doen. Ookal zijn het 'onschuldige' cheats. Je verneukt er andere mensen mee en zorgt dat mensen elkaar alleen nog maar meer gaan wantrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Ircghost schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:16:
[...]

Ik heb nooit gecheat in een online game, vind het schijt irrant als mensen dat wel doen. Ookal zijn het 'onschuldige' cheats. Je verneukt er andere mensen mee en zorgt dat mensen elkaar alleen nog maar meer gaan wantrouwen.
Precies dit. Ik snap dat echt niet. In singleplayer games heb ik uiteraard ook zat cheats gebruikt in het verleden, die stonden achterin de PC Gameplay toendertijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Zucht, lekker potje CS na het werk, krijg je 4m premade die je nadat je aan het winnen bent kicked. En geen manier om ze te reporten of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
Zebby schreef op zondag 11 mei 2014 @ 22:00:
Zucht, lekker potje CS na het werk, krijg je 4m premade die je nadat je aan het winnen bent kicked. En geen manier om ze te reporten of wat dan ook.
Redelijk belachelijk ja. Zeker als het zonder deftige reden is.

Pagina: 1 ... 26 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic