Van de week 2x uit een match geknikkerd, waarna ik niet kon reconnecten. Log ik gister in; rank gezakt.
Dafuq?
Dafuq?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Grappig die komt nog uit de buurt ookCloontje schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 19:49:
[...]
En wat mijn aantal games betreft ik sta niet eens in de onofficiële Top 500 (nummer 1 is trouwens wel een Nederlander)
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Ah ik snap emCloontje schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 19:49:
[...]
Waarschijnlijk ben jij niet bekend met het feit dat er mensen elkaar impersonaten, ik heb een behoorlijk positieve trade status op SteamTrades. Mensen maken dan je account na en proberen dan andere mensen te scammen door zich voor te doen als mij. Deze user is trouwens ook al 85 dagen niet meer online geweest. Dit is voordat ik mijn account in Jean-Luc's account omtoverde.
En ja nogal wiedes dat mijn account uit Frankrijk komt, Jean-Luc uit Star Trek komt uit Frankrijk.
En wat mijn aantal games betreft ik sta niet eens in de onofficiële Top 500 (nummer 1 is trouwens wel een Nederlander)
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Cache en Seasideteupje schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:05:
[...]
Ah ik snap em![]()
On-Topic: Zijn hier eigenlijk veel Silvers actief of is het alleen maar hogere ranks?
En wat is jullie favoriete map over het algemeen? Meestal MM ik op Nuke of Dust II, de rest heb ik zelden tot nooit op MM gespeeld.
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Schommel tussen de Gold Nova 3 en Master. Op MM speel ik eigenlijk alleen maar Nuke, maar de laatste tijd ook aantal keer Downtown en Cache gespeeld.teupje schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:05:
[...]
Ah ik snap em![]()
On-Topic: Zijn hier eigenlijk veel Silvers actief of is het alleen maar hogere ranks?
En wat is jullie favoriete map over het algemeen? Meestal MM ik op Nuke of Dust II, de rest heb ik zelden tot nooit op MM gespeeld.
Zucht...
Dat is grappig want de stats zeggen iets anders. Bij de vote voor de maps in de huidige operation zijn ook de stats bekend gemaakt en de t's winnen 45.7% en de ct's 54% van de rondes. Daarmee is hij even ct sided als cache.TehHermit schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:30:
Seaside vind ik echt een map waarin de terroristen echt een grote advantage hebben. Laatst gespeeld, de route als CT naar B wordt je gewoon volgespamd met granaten, molotovs en AWP schoten. Bij A kunnen ze via 4 wegen iedereen flanken.
Verwijderd
Hallo, ik ben zelf niet zo bijzonder goed maar de beste tip is denk ik; heeeeel veel oefenenScrisissszzz schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:51:
Hallo,
Ik ben compleet nieuw op CS gebied, vorige week Go gekocht.
Nu snap ik dat het vooral veel oefenen is, maps leren kennen, en de muis en keyboard onder de knie krijgen om mee te beginnen. (Afgelopen jaren vooral console gaming gedaan)...
Maar heeft iemand misschien goede tips of links naar sites die uitleg geven over dingen waar je rekening mee kunt/moet houden tijdens het oefenen en heel veel ge-owned worden?
Precies, oefenen, heel veel oefenen! Mijn idee om te starten was inderdaad eerst maar eens weten hoe de maps in elkaar zitten, en basis richten en hoe door de maps te lopen te leren. Als ik dat doorheb verder gaan met wandelen en bukken erbij te pakken. Daarna eens meerdere wapens uit te testen. Nu pak ik steeds de standaard M4 of AK47. Vooral de AWP met richten e.d. is voor laterVerwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:56:
[...]
Hallo, ik ben zelf niet zo bijzonder goed maar de beste tip is denk ik; heeeeel veel oefenen![]()
Het gaat vooral om hand oog coördinatie, dus probeer je muis instellingen uit tot je deze het fijnste vindt. En dan oefenen maar.
Verder wat je wel moet doen/weten;
- ontdek de recoil (terugslag) van de wapens, precisie is zeer belangrijk.
- zorg voor zoveel mogelijk dekking
- schiet niet rennend, maar stilstaand, gebukt of stil wandelend (shift-key)
- niet sprayen, behalve van heel dichtbij
- leer de maps kennen (oefenen dus)
En tot slot het magische woord; oefenen
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2014 19:16 ]
Zo'n reactie verdient geen serieuze reaktie.Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 19:13:
Ik heb counter-strike 1.6 vandaag gespeeld, wat een onrealistisch belachelijke shoot game! Er wordt gewoon geen seconde nagedacht in dat spel, gewoon ff knallen - done. Ik ben wel benieuwd hoe CS Go er dan uitziet.
Verwijderd
Ik verwacht ook geen serieuze reactie, omdat cs 1.6 geen game is om surieus over te discussieren of toch vandaag de -dag niet meer.unfor schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 19:16:
[...]
Zo'n reactie verdient geen serieuze reaktie.
Ik denk dat Call of Duty meer wat voor jou is.
[ Voor 27% gewijzigd door unfor op 22-03-2014 19:24 ]
Haha je hebt me laten lachen, waarvoor dank.Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 19:19:
[...]
Ik verwacht ook geen serieuze reactie, omdat cs 1.6 geen game is om surieus over te discussieren of toch vandaag de -dag niet meer.
Verwijderd
Is niks voor lui zoals jij, CoD Ghost is perfect voor jou!Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 19:37:
Waarom zou ik moeten opdonderen, ik ging CS:GO kopen...
En jawel ik ben serieus, ze hebben mij vroeger in die tijd vaak aangeraden om cs te spelen, ik deed dat ook maar (tegen mijn zin). Daarna nooit meer gespeeld na paar dagen spelen. Nu de graphics verbeterd zijn heb ik er wel zin in, maar niet in cs 1.6.
[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 22-03-2014 19:43 ]
Verwijderd
Die oude cod (black ops) viel voor mij ook wel erg tegen, maar nu dat ghost er is heb ik uiteraard wel interesse, maar de prijs valt nog wat tegenunfor schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 19:42:
[...]
Is niks voor lui zoals jij, CoD Ghost is perfect voor jou!
Dat was zonder moeite. Geen dankStvn21 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 19:34:
[...]
Haha je hebt me laten lachen, waarvoor dank.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2014 19:49 ]
Er is maar 1 game mode die serieus genomen kan worden, en dat is competitive (defuse).Ozza schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 20:24:
Welke gamemode vinden jullie het leukst of spelen jullie het meest? random respawn is vrij tiltend..
Ik heb er ook last vaneXec schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 19:53:
CS:GO is onspeelbaar voor mij op dit moment. Ik word elke keer gekicked voor Invalid STEAMID ticket. Heb alle bekende dingen geprobeerd en een ander account geprobeerd, maar het heeft geen zin.
stuck in Silver Hell
Ah ok. Ga ik dan eens proberen..unfor schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 20:29:
[...]
Er is maar 1 game mode die serieus genomen kan worden, en dat is competitive (defuse).
Deathmatch, gungame en casual zijn niet de manier waarop CS uiteindelijk gespeeld dient te worden.
Die zijn toegevoegd om beginners te laten wennen aan het spel.
Hmm, waar kan ik die stats dan zien? Want ik wil wel eens ook die van de andere maps eens kijken.JunkieLimbo schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:45:
[...]
Dat is grappig want de stats zeggen iets anders. Bij de vote voor de maps in de huidige operation zijn ook de stats bekend gemaakt en de t's winnen 45.7% en de ct's 54% van de rondes. Daarmee is hij even ct sided als cache.
Overigens zegt dit meer over pub dan over MM maar toch.
dust2, nuke, cache, seaside zijn mijn favorieten overigens. En prodigy maar die bestaat niet meer
Natuurlijk mag dat, http://steamcommunity.com/id/Keut. Ik ben Silver Elite Master, hoewel ik ook wel eens voor Gold nova 3's wordt gevraagd mee te spelen.Dirk149 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 19:55:
Ik ben helemaal nieuw met dit spel, en heb logischerwijs nog een hoop te leren, YouTube heeft me al aardig op weggeholpen met de basics, spelen met alleen maar randoms is een zware afknapper voor mij.
Vandaag voor het eerst Competitive gespeeld, maar wat een droeftoeters kom je daar tegen...
Team flashes al over the place, mensen die alleen vanuit de spawn blijven schieten de hele ronden (Dust 2 T) en mensen die compleet afwezig zijn, waardoor je vervolgens twee bots krijgt.
Daarbij komend, waarom hebben de bots z'n laag skill level in multiplayer? Ze voegen echt helemaal niks toe als er een (of meer in mijn geval) speler weg valt.
Offline op Expert, geven ze zich niet zomaar over, online lijkt het wel alsof ze op Harmless zijn ingesteld.![]()
Zijn er Tweakers die ik toe mag voegen aan mijn vriendenlijstje? Ik houd van tactisch/doordacht spelen, en communicatie of course.
Voeg mij ook maar toe, heb een ts3 server dus extra handig om taktiek te besprekenIkEetBijen schreef op maandag 24 maart 2014 @ 20:12:
[...]
Natuurlijk mag dat, http://steamcommunity.com/id/Keut. Ik ben Silver Elite Master, hoewel ik ook wel eens voor Gold nova 3's wordt gevraagd mee te spelen.
[ Voor 9% gewijzigd door SgtElPotato op 25-03-2014 11:48 ]
Zucht...
Ik kwam hier zelf ook te laat achter, had er nog wat games mee kunnen winnen in mijn promo's, maar je kan bots overnemen en er zelf mee spelen als ze zichzelf nog niet hebben omgelegd. Je kan ze ook "orderen" in de basis te blijven via "Hold this position" nadat de game gestart is.Dirk149 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 19:55:
Ik ben helemaal nieuw met dit spel, en heb logischerwijs nog een hoop te leren, YouTube heeft me al aardig op weggeholpen met de basics, spelen met alleen maar randoms is een zware afknapper voor mij.
Vandaag voor het eerst Competitive gespeeld, maar wat een droeftoeters kom je daar tegen...
Team flashes al over the place, mensen die alleen vanuit de spawn blijven schieten de hele ronden (Dust 2 T) en mensen die compleet afwezig zijn, waardoor je vervolgens twee bots krijgt.
Daarbij komend, waarom hebben de bots z'n laag skill level in multiplayer? Ze voegen echt helemaal niks toe als er een (of meer in mijn geval) speler weg valt.
Offline op Expert, geven ze zich niet zomaar over, online lijkt het wel alsof ze op Harmless zijn ingesteld.![]()
Zijn er Tweakers die ik toe mag voegen aan mijn vriendenlijstje? Ik houd van tactisch/doordacht spelen, en communicatie of course.
Voeg mij maar toe, dan zal ik je proberen het 1 en ander bij te brengen! (ook voor de andere tweeakters!)Dirk149 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 19:55:
[ Voor 10% gewijzigd door neonite op 26-03-2014 12:26 . Reden: invertory ]
30 wins later Gold Nova II, losses kan je niet ergens terugvinden of wel? Volgens mij win ik minstens 2/3 van de potjes maar kan dat dus niet controleren. Heb het gevoel dat er nog wel wat rek in zit, laatste potje ook weer met afstand de beste score (zegt niet alles, I know). Ben waarschijnlijk te oud om nog weer écht goed te worden, maar ik vermaak me voorlopig uitstekend.Clush schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 21:20:
Silver Elite Master. Valt me niet tegen met hoe lang ik geen shooters heb gespeeld... 4 of 5 jaar ofzo.
... not as I do.
[UI]
- Scoreboard changes:
-- Added ability to use mouse cursor in scoreboard.
-- Cursor will be enabled on the scoreboard by default in halftime and endmatch.
-- When alive or spectating, if the scoreboard is visible, the cursor can be enabled by using secondary fire.
-- Players in scoreboards have left click context menus that allow you to commend, report, block communcation, etc.
-- Scoreboard will adjust to the size of the number of players in the match. Max is still 24 players.
-- Combined clan tag and name tag into one field.
- Fixed the CZ-75A icon not showing overhead during freetime.
- Added Commonwealth of Independent States flag, uses alpha 2 code "CC".
- Fixing aspect ratio of a few flags.
- On community servers after mp_swapteams or vote to swap teams the game will also swap team names and flags.
[GAMEPLAY]
- Adjusted the rules for dropping a grenade upon death: you now drop your most recently selected grenade. If you never selected a grenade, you will drop the most expensive one.
- Improved player hitbox alignment.
- Players shot in the head from the side will play a new left or right headshot flinch animation, instead of forward or backward.
- Defuse kit art has been adjusted to make them more visible.
[MISC]
- Reduced client virtual memory usage.
- Fixed an out of memory crash that could occur while downloading workshop maps.
- Fixed a hitch related to inventory icon loading.
- Players that fail to properly validate with VAC will no longer get the generic "Invalid STEAM UserID Ticket" message and instead see "An issue with your computer is blocking the VAC system. You cannot play on secure servers."
- Started a trial of official competitive matchmaking on servers in South Africa.
[MAPS]
- Overpass:
-- Added connector from T water to T tunnels
-- Opened up small concrete hut near Bombsite A
-- Made wood stack near door to A tunnels climbable
-- Made it possible to shoot through wood wall near Bombsite B
-- Made area near fountain in park slightly larger
-- Tweaked environment light
- Dust2:
-- Removed some small gaps between crates in Bombsite B
- Inferno:
-- Added wallbanging on low wall near barbecue (Thanks Spunj!)
-- Revised clipping on balcony near mid
eXec schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 19:53:
CS:GO is onspeelbaar voor mij op dit moment. Ik word elke keer gekicked voor Invalid STEAMID ticket. Heb alle bekende dingen geprobeerd en een ander account geprobeerd, maar het heeft geen zin.
Inderdaad
Het oude systeem was ook krom, ik vind het 1e juist logischer. Genoeg mensen die rondlopen met een granaat in de handen (en dus dood gaan), dat 2e, tja, boeiend. Ik hou van smoke, dus vind het niet ergSilencex schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 08:48:
Dit kan ik toch niet serieus nemen?:
- Adjusted the rules for dropping a grenade upon death: you now drop your most recently selected grenade. If you never selected a grenade, you will drop the most expensive one.
Net een CoD perk ofzo...
Ja maar hoe het hier zit lijkt het op dat als je rond rent met een wapen en je gaat dood dat die dan een nade dropped.Zebby schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 08:55:
[...]
Het oude systeem was ook krom, ik vind het 1e juist logischer. Genoeg mensen die rondlopen met een granaat in de handen (en dus dood gaan), dat 2e, tja, boeiend. Ik hou van smoke, dus vind het niet erg
Verwijderd
Als deze stervende persoon een nade heeft zal hij deze droppen, of hij nu met een wapen in de hand loopt of niet. Dat was al zoSilencex schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:55:
[...]
Ja maar hoe het hier zit lijkt het op dat als je rond rent met een wapen en je gaat dood dat die dan een nade dropped.
OOOOOHH wacht, ik dacht dus dat die ook af zou gaan, het is natuurlijk zodat je hem kan oppakken... dom dom dom van mijVerwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:11:
[...]
Als deze stervende persoon een nade heeft zal hij deze droppen, of hij nu met een wapen in de hand loopt of niet. Dat was al zo
[UI]
- Scoreboard changes:
-- Added ability to use mouse cursor in scoreboard.
-- Cursor will be enabled on the scoreboard by default in halftime and endmatch.
-- When alive or spectating, if the scoreboard is visible, the cursor can be enabled by using secondary fire.
-- Players in scoreboards have left click context menus that allow you to commend, report, block communcation, etc.
-- Scoreboard will adjust to the size of the number of players in the match. Max is still 24 players.
-- Combined clan tag and name tag into one field.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
64 tick is bagger. 128 tickrate is velen malen beter, alleen stelt valve 64 tickrate servers beschikbaar. Wanneer je 128 tickrate wilt spelen is www.faceit.com goed. Je kunt je hier registreren en matches spelen op 128 tickrate servers.TheAnthonyNL schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 11:01:
Ge kent me gerust een noob noemen voor deze vraag, maar wat is er nou zo speciaal aan die tick: 64? is het nou beter als dit hoger is of lager?
Naja beter in de zin van ?Klevertje schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 11:07:
[...]
64 tick is bagger. 128 tickrate is velen malen beter, alleen stelt valve 64 tickrate servers beschikbaar. Wanneer je 128 tickrate wilt spelen is www.faceit.com goed. Je kunt je hier registreren en matches spelen op 128 tickrate servers.
Misschien een leuke tip voor de mensen.
ps. speel helaas al 10 jaar deze game vanaf 1.3 en heb 1.5, 1.6 en CSS ook gespeeld
[ Voor 10% gewijzigd door Denniszx op 29-03-2014 11:59 ]
De hitboxes zijn velen malen beter. Soms merk je dat je bij een 64 tickrate exact op het hoofd mikt met een AK47 bijv. maar dan gewoon mist schiet.
Er zit een vertraging in de informatie die jij van de server krijgt en jij terug stuurt naar de server. In afwachting van een update van de server vult je client zelf informatie in.
[ Voor 10% gewijzigd door Brons op 29-03-2014 11:54 ]
True, soms kunnen mensen inderdaad niet mikken. Echter, ik heb een ontzettend snelle verbinding thuis liggen (150/20) en een lage ping en ik kan behoorlijk mikken. Maar ik heb zo vaak dat het niet wordt geregistreerd zoals ik het zie.Brons schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 11:54:
[...]
Er zit een vertraging in de informatie die jij van de server krijgt en jij terug stuurt naar de server. In afwachting van een update van de server vult je client zelf informatie in.
De tick rate is het aantal keer per seconde dat jouw client communiceert met de server. Bij een te lage tick zou het theoretisch zo kunnen zijn dat jij iemand op je scherm ziet die er helemaal niet (meer) is. Of nog erger: je schiet iemand heel duidelijk door z'n hoofd maar je doet 0 damage.
Zelf geloof ik best dat een hogere tick rate goed is, maar volgens mij alleen op het hogere niveau. De meeste mensen die klagen dat ze missen ivm de lage tick rate kunnen waarschijnlijk gewoon niet goed mikken.
ging het vorige keer testen op dustII met een vriend, schoot hem 4 keer achter elkaar in de loop door de deur, gevolg hij heeft geen dmg gepakt, die cheat die laat zien of er een hit is, gaf wel aan dat hij geraakt was.Brons schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 11:54:
[...]
De tick rate is het aantal keer per seconde dat jouw client communiceert met de server. Bij een te lage tick zou het theoretisch zo kunnen zijn dat jij iemand op je scherm ziet die er helemaal niet (meer) is. Of nog erger: je schiet iemand heel duidelijk door z'n hoofd maar je doet 0 damage.
Zelf geloof ik best dat een hogere tick rate goed is, maar volgens mij alleen op het hogere niveau. De meeste mensen die klagen dat ze missen ivm de lage tick rate kunnen waarschijnlijk gewoon niet goed mikken.
Ja maar als ik iemand 2 keer in zn kop schiet van achter met een AK en hij gaat vervolgens niet dood, draait zich om en kilt mij, heb ik er last van en de tegenstander op dat moment nietZebby schreef op maandag 31 maart 2014 @ 07:59:
Tja, hoor veel geklaag, maar in de praktijk heb ik er niet heel vaak last van. Soms wel ja. Maar iedereen heeft het, niet alleen jij. Valve doet er bewust niks aan omdat 128 tick blijkbaar wel een grotere belasting doet op de PC/verbinding. Ik zou zelf ook graag de keuze hebben, maar kan me er wel wat bij voor stellen.
Echter bieden de alternatieven weer geen ranking systeem zoals MM, en dat vind ik toch wel leuk. Kan me voorstellen dat matchmaking geheel van de pot gerukt is.
Eergisteren terug gevallen naar Nova 1, maar na 1 win gelijk weer terug naar 2. Vervolgens ook weer 2 wins erachteraan, dus hopelijk binnenkort naar nova 3! Was een game tegen 2 AK (en 1 hoger), dus telt wat zwaarder zou ik zeggen!
Helaas is het dan wel zo dat je onmogelijk weet of je tegenstanders komt van ongeveer hetzelfde niveau. Ik merk toch heel vaak dat MM echt wel uitdagende potjes oplevert. Laatste 10 games heb ik zeker maar nipt gewonnen of verloren.frye schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:58:
CS:GO is de beste shooter op het moment als je speelt op fatsoenlijke servers...
Speel nu al een maandje op altpug en is echt perfect!
Zou nooit meer terug willen gaan naar MM.
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
In altpug worden de teams ook gebalanceerd naar gelang uw niveau. (Efficacy)NeHoX schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:03:
[...]
Helaas is het dan wel zo dat je onmogelijk weet of je tegenstanders komt van ongeveer hetzelfde niveau. Ik merk toch heel vaak dat MM echt wel uitdagende potjes oplevert. Laatste 10 games heb ik zeker maar nipt gewonnen of verloren.
Ik ben ook nog verschrikkelijk noob in dit spel (nog steeds Silver II) maar ik speel heel veel op Nuke bijvoorbeeld. Ondertussen ken ik de map erg goed en sta ik steevast boven in de lijst qua kills enz. Als ik dan bijvoorbeeld op Dust II een keer speel gaat het weer een stuk moeizamer. Ik denk dat mapkennis sowieso dus erg belangrijk is. Het allerbelangrijkste blijft natuurlijk wel dat je iemand voor z'n kanis kan schietenperpixel schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:02:
Okee ik ben dus echt heel erg slecht in cs:go heb nu 4 of 5 potjes MM gedaan en bijna elke keer bij de onderste helft van het team gezeten. Tijd om beter te worden dus!
ik heb zelfs al lang geen shooters meer gespeeld de laatst was voor mij wolfenstein: ET en daarvoor nog even mohaa. Dat zijn natuurlijk shooters van een ander caliber en sowieso door de verstreken tijd niet echt meer ervaring om op te kunnen leunen.
Wat is volgens jullie belangrijk om in eerste instantie beter te worden? map kennis en globale routes die door veel mensen genomen worden of juist de directe actie net wat beter aimen en op het juiste moment wel of niet het hoekje om. Dat soort dingen?
Geluid. Echt geluid, dat is misschien wel het belangrijkste. Daarnaast de mappen kennen, weten wanneer je wel en niet koopt is ook wel handig(soms een ronden niet kopen is beter om de volgende ronde volle uitrusting te kunnen kopen). En als defender toch wel een beetje campen rond de bombspots, het gaat misschien tegen principes in maar dat is nou eenmaal hoe je verdedigd. Wat ik veel nieuwe spelers zie doen is met de aim naar de grond richten als ze lopen, doe dit niet!! houd je aim op hoofdhoogte en hug de muren met je aim zodat je direct kunt schieten.perpixel schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:02:
Okee ik ben dus echt heel erg slecht in cs:go heb nu 4 of 5 potjes MM gedaan en bijna elke keer bij de onderste helft van het team gezeten. Tijd om beter te worden dus!
ik heb zelfs al lang geen shooters meer gespeeld de laatst was voor mij wolfenstein: ET en daarvoor nog even mohaa. Dat zijn natuurlijk shooters van een ander caliber en sowieso door de verstreken tijd niet echt meer ervaring om op te kunnen leunen.
Wat is volgens jullie belangrijk om in eerste instantie beter te worden? map kennis en globale routes die door veel mensen genomen worden of juist de directe actie net wat beter aimen en op het juiste moment wel of niet het hoekje om. Dat soort dingen?
Teamprestatie.teupje schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:06:
[...]
Weet iemand trouwens wanneer je eindelijk is hoger gaat in rank? Word dit per speler beoordeeld of teamprestatie?
[ Voor 6% gewijzigd door garriej op 31-03-2014 11:47 ]
Maar zo zien zij het dus niet. Het is een bewuste keuze zodat ook mensen met oudere pc's kunnen blijven spelen. En je kan niet zomaar een splitsing gaan maken tussen servers en spelers op die manier.garriej schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:31:
Vind all de alternatieven erg mooi, neemt niet weg dat het een slechte zaak is van Valve dat het spel nog steeds "kapot" is.
Vaak genoeg gedemote met toch een dikke positieve score, je kan NIET promoten na een loss, promoten gaat alleen na een win of een tie(systeem ziet een tie als een win voor beide teams). En er wordt naar teamprestatie niet naar individu, 3 games achter elkaar onderaan geëindigd, wel 3 games gewonnen en gewoon gepromote.Zebby schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:47:
[...]
@Teupje: Volgens mij vooral op individuele prestaties, al weet ik niet of je ook promote kan worden als je verliest. Ik weet wel dat je promote kan worden met een tie (heb ik zelf gehad).
[ Voor 12% gewijzigd door garriej op 31-03-2014 11:53 ]
Promoten na een loss kan zeker wel: http://i.imgur.com/q0oQaQ4.jpg. Dit ben ik niet, maar laat evengoed zien dat dit zeker wel mogelijk is. Dit is ook een van de redenen waarom de ELO ranking van CS:GO zo moeilijk is om te raden.garriej schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:52:
[...]
Vaak genoeg gedemote met toch een dikke positieve score, je kan NIET promoten na een loss, promoten gaat alleen na een win of een tie(systeem ziet een tie als een win voor beide teams). En er wordt naar teamprestatie niet naar individu, 3 games achter elkaar onderaan geëindigd, wel 3 games gewonnen en gewoon gepromote.
[ Voor 13% gewijzigd door IkEetBijen op 31-03-2014 19:49 ]
Hmm vaag dat had ik nooit kunnen raden, toch dik 6/700 games gespeeld.IkEetBijen schreef op maandag 31 maart 2014 @ 19:48:
[...]
Promoten na een loss kan zeker wel: http://i.imgur.com/q0oQaQ4.jpg. Dit ben ik niet, maar laat evengoed zien dat dit zeker wel mogelijk is. Dit is ook een van de redenen waarom de ELO ranking van CS:GO zo moeilijk is om te raden.
[ Voor 7% gewijzigd door Grotman op 01-04-2014 09:12 ]
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Je gaat nooit meer MM dan!Robbie.b schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:38:
Ik ga die AltPug zo maar eens proberen denk ik, kijken of ik het verschil tussen 64 en 128 tick merk.
Nou het verschil was inderdaad wel te merken, maar ik ben met mijn gold nova 2 nog niet echt op mijn plek daar merk ik. Volgens mij zijn de mensen daar minimaal distinguished etc.
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
Het niveau is idd mid+Robbie.b schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:15:
[...]
Nou het verschil was inderdaad wel te merken, maar ik ben met mijn gold nova 2 nog niet echt op mijn plek daar merk ik. Volgens mij zijn de mensen daar minimaal distinguished etc.
Op AltPug mid+? Heel eerlijk denk ik dat de gemiddelde skill daar op low/low+ zit. Zijn natuurlijk wel gasten die beter zijn dan dat, maar over het algemeen is de skill bij AP niet hoog. Echt veel weerstand krijg ik er niet.
Zoveel weerstand lever jij nou ook weer niet met een kdr van 1.25 tussen allemaal low skilled playerseXec schreef op donderdag 03 april 2014 @ 03:11:
[...]
Op AltPug mid+? Heel eerlijk denk ik dat de gemiddelde skill daar op low/low+ zit. Zijn natuurlijk wel gasten die beter zijn dan dat, maar over het algemeen is de skill bij AP niet hoog. Echt veel weerstand krijg ik er niet.
Hmm ik ervaar toch iets anders.eXec schreef op donderdag 03 april 2014 @ 03:11:
[...]
Hoe serieus wil je dat ik speel in mijn eentje?dylanvana schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:33:
[...]
Zoveel weerstand lever jij nou ook weer niet met een kdr van 1.25 tussen allemaal low skilled players
http://www.altpug.com/Stats/User/1774
Frags 69
Deaths 55
KDR 1.25
Accuracy 14.75%
Headshots 30 (0.115 HSP)
[ Voor 31% gewijzigd door eXec op 03-04-2014 15:00 ]
Verwijderd
Volgens mij is het juist vaak dat je mensen tegenkomt die samen op TS zitten en het dus lijkt alsof ze niks zeggenMisterEagle schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:36:
Gisteren weer wat potjes gedaan, ben nu MG2, maar vervolgens loop je er weer tegenaan dat je 4x op rij een niet communicerend team hebt. Nu speel ik gelukkig altijd met mn halfbroertje samen dus kan je nog enige tactiek toepassen maar het blijft bedroevend dat hoe hoger je komt qua rank hoe minder er gecommuniceerd wordt.
En dan is het lastig om met andere te communiceren, daarom speel ik eigenlijk alleen maar met 5 mensen, en het liefst allemaal in TS.DeBers schreef op maandag 07 april 2014 @ 20:34:
[...]
Volgens mij is het juist vaak dat je mensen tegenkomt die samen op TS zitten en het dus lijkt alsof ze niks zeggen
Zucht...
Je moet onvoorspelbaar blijven spelen. Dus ene keer agressief en de andere keer heel passief. Uiteraard gaat het ook niet werken als je elke ronde op exact dezelfde spot staat. Afwisseling is nodig zodat je tegenstander meer moeite moet doen om te lezen wat jij doet.MisterEagle schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:22:
Verder is mijn speelstijl veel te agressief. Ik rush liever dan dat ik langzaam aan ga, terwijl als ik dat probeer het veel beter gaat. (mits je weet hoe en waar)
Hmm mijn G400 is het aan het begeven en ik was eigenlijk net van plan om een Rival te bestellen. Misschien dan toch maar een Deathadder bestellen... Wel weer wat duurder helaas.eXec schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:55:
Laatste dagen speel ik heel erg wisselvallig overigens. Ben weer van mijn Rival afgestapt terug naar de G400. Op de een of andere manier voelt de Rival toch niet goed genoeg.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq