[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.842 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de week 2x uit een match geknikkerd, waarna ik niet kon reconnecten. Log ik gister in; rank gezakt.
Dafuq? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:33

Silence

Godlike

Cloontje schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 19:49:
[...]
En wat mijn aantal games betreft ik sta niet eens in de onofficiële Top 500 (nummer 1 is trouwens wel een Nederlander)
Grappig die komt nog uit de buurt ook

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Hallo,

Ik ben compleet nieuw op CS gebied, vorige week Go gekocht.

Nu snap ik dat het vooral veel oefenen is, maps leren kennen, en de muis en keyboard onder de knie krijgen om mee te beginnen. (Afgelopen jaren vooral console gaming gedaan)...

Maar heeft iemand misschien goede tips of links naar sites die uitleg geven over dingen waar je rekening mee kunt/moet houden tijdens het oefenen en heel veel ge-owned worden? :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Cloontje schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 19:49:
[...]

Waarschijnlijk ben jij niet bekend met het feit dat er mensen elkaar impersonaten, ik heb een behoorlijk positieve trade status op SteamTrades. Mensen maken dan je account na en proberen dan andere mensen te scammen door zich voor te doen als mij. Deze user is trouwens ook al 85 dagen niet meer online geweest. Dit is voordat ik mijn account in Jean-Luc's account omtoverde.

En ja nogal wiedes dat mijn account uit Frankrijk komt, Jean-Luc uit Star Trek komt uit Frankrijk.

En wat mijn aantal games betreft ik sta niet eens in de onofficiële Top 500 (nummer 1 is trouwens wel een Nederlander)
Ah ik snap em O-)

On-Topic: Zijn hier eigenlijk veel Silvers actief of is het alleen maar hogere ranks?
En wat is jullie favoriete map over het algemeen? Meestal MM ik op Nuke of Dust II, de rest heb ik zelden tot nooit op MM gespeeld.

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 17:07

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

teupje schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:05:
[...]

Ah ik snap em O-)

On-Topic: Zijn hier eigenlijk veel Silvers actief of is het alleen maar hogere ranks?
En wat is jullie favoriete map over het algemeen? Meestal MM ik op Nuke of Dust II, de rest heb ik zelden tot nooit op MM gespeeld.
Cache en Seaside

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TehHermit
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08 17:02
Seaside vind ik echt een map waarin de terroristen echt een grote advantage hebben. Laatst gespeeld, de route als CT naar B wordt je gewoon volgespamd met granaten, molotovs en AWP schoten. Bij A kunnen ze via 4 wegen iedereen flanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:29
teupje schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:05:
[...]

Ah ik snap em O-)

Schommel tussen de Gold Nova 3 en Master. Op MM speel ik eigenlijk alleen maar Nuke, maar de laatste tijd ook aantal keer Downtown en Cache gespeeld.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieLimbo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
TehHermit schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:30:
Seaside vind ik echt een map waarin de terroristen echt een grote advantage hebben. Laatst gespeeld, de route als CT naar B wordt je gewoon volgespamd met granaten, molotovs en AWP schoten. Bij A kunnen ze via 4 wegen iedereen flanken.
Dat is grappig want de stats zeggen iets anders. Bij de vote voor de maps in de huidige operation zijn ook de stats bekend gemaakt en de t's winnen 45.7% en de ct's 54% van de rondes. Daarmee is hij even ct sided als cache.

Overigens zegt dit meer over pub dan over MM maar toch.

dust2, nuke, cache, seaside zijn mijn favorieten overigens. En prodigy maar die bestaat niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrisissszzz schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:51:
Hallo,

Ik ben compleet nieuw op CS gebied, vorige week Go gekocht.

Nu snap ik dat het vooral veel oefenen is, maps leren kennen, en de muis en keyboard onder de knie krijgen om mee te beginnen. (Afgelopen jaren vooral console gaming gedaan)...

Maar heeft iemand misschien goede tips of links naar sites die uitleg geven over dingen waar je rekening mee kunt/moet houden tijdens het oefenen en heel veel ge-owned worden? :)
Hallo, ik ben zelf niet zo bijzonder goed maar de beste tip is denk ik; heeeeel veel oefenen :P
Het gaat vooral om hand oog coördinatie, dus probeer je muis instellingen uit tot je deze het fijnste vindt. En dan oefenen maar.

Verder wat je wel moet doen/weten;
- ontdek de recoil (terugslag) van de wapens, precisie is zeer belangrijk.
- zorg voor zoveel mogelijk dekking
- schiet niet rennend, maar stilstaand, gebukt of stil wandelend (shift-key)
- niet sprayen, behalve van heel dichtbij
- leer de maps kennen (oefenen dus)

En tot slot het magische woord; oefenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:56:
[...]

Hallo, ik ben zelf niet zo bijzonder goed maar de beste tip is denk ik; heeeeel veel oefenen :P
Het gaat vooral om hand oog coördinatie, dus probeer je muis instellingen uit tot je deze het fijnste vindt. En dan oefenen maar.

Verder wat je wel moet doen/weten;
- ontdek de recoil (terugslag) van de wapens, precisie is zeer belangrijk.
- zorg voor zoveel mogelijk dekking
- schiet niet rennend, maar stilstaand, gebukt of stil wandelend (shift-key)
- niet sprayen, behalve van heel dichtbij
- leer de maps kennen (oefenen dus)

En tot slot het magische woord; oefenen ;)
Precies, oefenen, heel veel oefenen! Mijn idee om te starten was inderdaad eerst maar eens weten hoe de maps in elkaar zitten, en basis richten en hoe door de maps te lopen te leren. Als ik dat doorheb verder gaan met wandelen en bukken erbij te pakken. Daarna eens meerdere wapens uit te testen. Nu pak ik steeds de standaard M4 of AK47. Vooral de AWP met richten e.d. is voor later :P

Kwam ook een filmpje tegen wat wel handig was, waar ze uitleggen hoe je het beste kunt lopen e.d. maar is meer voor de gevorderden..

Geen idee of hier meer beginnende mensen zijn, maar het lijkt me soms wel fijn om een deathmatch ofzo te doen met mensen van ongeveer hetzelfde niveau ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-09 18:16
CS:GO is onspeelbaar voor mij op dit moment. Ik word elke keer gekicked voor Invalid STEAMID ticket. Heb alle bekende dingen geprobeerd en een ander account geprobeerd, maar het heeft geen zin.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb counter-strike 1.6 vandaag gespeeld, wat een onrealistisch belachelijke shoot game! Er wordt gewoon geen seconde nagedacht in dat spel, gewoon ff knallen - done. Ik ben wel benieuwd hoe CS Go er dan uitziet.

Maar volgens mij ligt het bij mij puur aan de graphics, ik ben nu pas begonnen met gamen zoals battlefield 3/4, omdat de graphics veel is verbeterd. Ik vind die oude games altijd zo lelijk en daarom ook niet zo leuk.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2014 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 19:13:
Ik heb counter-strike 1.6 vandaag gespeeld, wat een onrealistisch belachelijke shoot game! Er wordt gewoon geen seconde nagedacht in dat spel, gewoon ff knallen - done. Ik ben wel benieuwd hoe CS Go er dan uitziet.
Zo'n reactie verdient geen serieuze reaktie.
Ik denk dat Call of Duty meer wat voor jou is. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 19:16:
[...]

Zo'n reactie verdient geen serieuze reaktie.
Ik denk dat Call of Duty meer wat voor jou is. |:(
Ik verwacht ook geen serieuze reactie, omdat cs 1.6 geen game is om surieus over te discussieren of toch vandaag de -dag niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Donder aub gewoon op uit dit topic, of liever van GoT, zulke posters kunnen we missen als kiespijn.
In 2014 begonnen met gamen en dan poep praten over een topgame uit 1999...

[ Voor 27% gewijzigd door unfor op 22-03-2014 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stvn21
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 23:02
Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 19:19:
[...]

Ik verwacht ook geen serieuze reactie, omdat cs 1.6 geen game is om surieus over te discussieren of toch vandaag de -dag niet meer.
Haha je hebt me laten lachen, waarvoor dank.

Sommige mensen vinden niet alleen de graphics belangrijk. Grappig dat je eerst zegt dat je nieuw bent in "de gamewereld" en vervolgens zegt dat cs geen serieuze game is.

Ik vraag me af of jij wel serieus bent of aan het trollen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou ik moeten opdonderen, ik ging CS:GO kopen...

En jawel ik ben serieus, ze hebben mij vroeger in die tijd vaak aangeraden om cs te spelen, ik deed dat ook maar (tegen mijn zin). Daarna nooit meer gespeeld na paar dagen spelen. Nu de graphics verbeterd zijn heb ik er wel zin in, maar niet in cs 1.6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 19:37:
Waarom zou ik moeten opdonderen, ik ging CS:GO kopen...

En jawel ik ben serieus, ze hebben mij vroeger in die tijd vaak aangeraden om cs te spelen, ik deed dat ook maar (tegen mijn zin). Daarna nooit meer gespeeld na paar dagen spelen. Nu de graphics verbeterd zijn heb ik er wel zin in, maar niet in cs 1.6.
Is niks voor lui zoals jij, CoD Ghost is perfect voor jou!
Lekker breinloos knallen en trollen, net zoals je hier doet.

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 22-03-2014 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 19:42:
[...]

Is niks voor lui zoals jij, CoD Ghost is perfect voor jou!
Die oude cod (black ops) viel voor mij ook wel erg tegen, maar nu dat ghost er is heb ik uiteraard wel interesse, maar de prijs valt nog wat tegen 8)7
Stvn21 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 19:34:
[...]

Haha je hebt me laten lachen, waarvoor dank.
Dat was zonder moeite. Geen dank :p

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2014 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozza
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 11:52
Welke gamemode vinden jullie het leukst of spelen jullie het meest? random respawn is vrij tiltend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ozza schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 20:24:
Welke gamemode vinden jullie het leukst of spelen jullie het meest? random respawn is vrij tiltend..
Er is maar 1 game mode die serieus genomen kan worden, en dat is competitive (defuse).
Deathmatch, gungame en casual zijn niet de manier waarop CS uiteindelijk gespeeld dient te worden.
Die zijn toegevoegd om beginners te laten wennen aan het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
eXec schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 19:53:
CS:GO is onspeelbaar voor mij op dit moment. Ik word elke keer gekicked voor Invalid STEAMID ticket. Heb alle bekende dingen geprobeerd en een ander account geprobeerd, maar het heeft geen zin.
Ik heb er ook last van :( laat me weten als het is opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
^ Nog steeds geen oplossing gevonden. Vandaag zelfs geprobeerd op een brandnieuw account, maar ook hier werd ik simpelweg gekicked.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
Ik vind het maar raar :S deze bug is bijna een week in omloop O.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UNB1337
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-06 23:28
De volgende update zal dat vast fixen. Ik laat csgo noodgedwongen een tijdje liggen nu vanwege een bedrijfsongelukje betreffende mijn rechter wijs en middelvinger, beetje lastig om dan de muis te bewegen.......tot het geheeld is even geen prisoner523 op steam ;(

stuck in Silver Hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozza
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 11:52
unfor schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 20:29:
[...]

Er is maar 1 game mode die serieus genomen kan worden, en dat is competitive (defuse).
Deathmatch, gungame en casual zijn niet de manier waarop CS uiteindelijk gespeeld dient te worden.
Die zijn toegevoegd om beginners te laten wennen aan het spel.
Ah ok. Ga ik dan eens proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 15:42
Jammer genoeg wordt ook Competitive niet altijd serieus genomen... Heel lang weinig last gehad van trolls, maar gisteren na 1/3 herdenk ik dat standpunt. Silver was beter voor mij dan Gold tot nu toe. Ook eindelijk kennis mogen maken met de Russen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TehHermit
  • Laatst online: 24-08 17:02
JunkieLimbo schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:45:
[...]

Dat is grappig want de stats zeggen iets anders. Bij de vote voor de maps in de huidige operation zijn ook de stats bekend gemaakt en de t's winnen 45.7% en de ct's 54% van de rondes. Daarmee is hij even ct sided als cache.

Overigens zegt dit meer over pub dan over MM maar toch.

dust2, nuke, cache, seaside zijn mijn favorieten overigens. En prodigy maar die bestaat niet meer ;)
Hmm, waar kan ik die stats dan zien? Want ik wil wel eens ook die van de andere maps eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkmushy1995
  • Laatst online: 15-09 01:57
na 300 uur spelen valt de tick64 me echt tegen, nog steeds de bottleneck in de game voor bij een een ping van 100. Meestal heb ik een ping van 40.

Ondertussen blijf ik haken in gold nova 3 denk door de sale kom vaak in potjes waar mensen nog geen rank hebben(tegen team speler zonder rank bovenaan en ons team speler zonder rank onderaan).

Blijft een goed spel waarbij tactisch denken nodig is(timen, counteren, communiceren enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
Ik ben helemaal nieuw met dit spel, en heb logischerwijs nog een hoop te leren, YouTube heeft me al aardig op weggeholpen met de basics, spelen met alleen maar randoms is een zware afknapper voor mij.

Vandaag voor het eerst Competitive gespeeld, maar wat een droeftoeters kom je daar tegen...
Team flashes al over the place, mensen die alleen vanuit de spawn blijven schieten de hele ronden (Dust 2 T) en mensen die compleet afwezig zijn, waardoor je vervolgens twee bots krijgt.
Daarbij komend, waarom hebben de bots z'n laag skill level in multiplayer? Ze voegen echt helemaal niks toe als er een (of meer in mijn geval) speler weg valt.
Offline op Expert, geven ze zich niet zomaar over, online lijkt het wel alsof ze op Harmless zijn ingesteld. 8)7

Zijn er Tweakers die ik toe mag voegen aan mijn vriendenlijstje? Ik houd van tactisch/doordacht spelen, en communicatie of course. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkEetBijen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:59
Dirk149 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 19:55:
Ik ben helemaal nieuw met dit spel, en heb logischerwijs nog een hoop te leren, YouTube heeft me al aardig op weggeholpen met de basics, spelen met alleen maar randoms is een zware afknapper voor mij.

Vandaag voor het eerst Competitive gespeeld, maar wat een droeftoeters kom je daar tegen...
Team flashes al over the place, mensen die alleen vanuit de spawn blijven schieten de hele ronden (Dust 2 T) en mensen die compleet afwezig zijn, waardoor je vervolgens twee bots krijgt.
Daarbij komend, waarom hebben de bots z'n laag skill level in multiplayer? Ze voegen echt helemaal niks toe als er een (of meer in mijn geval) speler weg valt.
Offline op Expert, geven ze zich niet zomaar over, online lijkt het wel alsof ze op Harmless zijn ingesteld. 8)7

Zijn er Tweakers die ik toe mag voegen aan mijn vriendenlijstje? Ik houd van tactisch/doordacht spelen, en communicatie of course. :+
Natuurlijk mag dat, http://steamcommunity.com/id/Keut. Ik ben Silver Elite Master, hoewel ik ook wel eens voor Gold nova 3's wordt gevraagd mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
IkEetBijen schreef op maandag 24 maart 2014 @ 20:12:
[...]

Natuurlijk mag dat, http://steamcommunity.com/id/Keut. Ik ben Silver Elite Master, hoewel ik ook wel eens voor Gold nova 3's wordt gevraagd mee te spelen.
Voeg mij ook maar toe, heb een ts3 server dus extra handig om taktiek te bespreken ;)
Gisteren een case geopend, zat een bayonet in t.w.v. rond de 80 euro. Nice.

[ Voor 9% gewijzigd door SgtElPotato op 25-03-2014 11:48 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby

Ik kwam hier zelf ook te laat achter, had er nog wat games mee kunnen winnen in mijn promo's, maar je kan bots overnemen en er zelf mee spelen als ze zichzelf nog niet hebben omgelegd. Je kan ze ook "orderen" in de basis te blijven via "Hold this position" nadat de game gestart is.

Ik zit nog steeds in Gold Nova 2 maar verwacht eerder te zakken ipv te stijgen, maar speel heel sporadisch. Steam is chaozzah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 23:50

Voeg mij maar toe, dan zal ik je proberen het 1 en ander bij te brengen! (ook voor de andere tweeakters!)

Zijn er tevens nog mensen die actief zijn met het verzamelen van items in de invertory? Ik ben nog opzoek naar een stattrak AWP (liefst Redline) en een stattrak deagle. Mijn items zijn hier te vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door neonite op 26-03-2014 12:26 . Reden: invertory ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Clush

Do as I say...

Clush schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 21:20:
Silver Elite Master. Valt me niet tegen met hoe lang ik geen shooters heb gespeeld... 4 of 5 jaar ofzo.
30 wins later Gold Nova II, losses kan je niet ergens terugvinden of wel? Volgens mij win ik minstens 2/3 van de potjes maar kan dat dus niet controleren. Heb het gevoel dat er nog wel wat rek in zit, laatste potje ook weer met afstand de beste score (zegt niet alles, I know). Ben waarschijnlijk te oud om nog weer écht goed te worden, maar ik vermaak me voorlopig uitstekend.

De meeste problemen waar mensen het hier over hebben kom ik echt nauwelijks of niet tegen. De tickrate zorgt bij mij niet voor problemen, m'n kogels komen altijd wel waar ik ze heen richt, raak of niet. Ik zal dan een noob zijn maar ik geloof er niks van dat je als je met tick64 niks raakt je het met tick100 ineens een stuk beter gaat doen. Denk dat ik genoeg shooter-ervaring heb om na zo'n 60 (?) matches te kunnen stellen dat de hitreg (voor mij iig) gewoon goed genoeg is. Kan me geen enkel geval voor de geest halen waarin het voor problemen zorgde.

De trolls vallen ook wel mee. Ergste wat me is overkomen is een paar keer gekickt worden door 4-man premades. En dat vind ik eigenlijk niet erg, die potjes waren we toch aan het verliezen en als ik direct de queue weer inkan om in een team zonder die kinderachtige types te komen is dat alleen maar goed. Joke's on you, succes met de bot :w

1 kick was voor een teamkill op iemand die met z'n bolle kop voor mijn scope langsrende precies op het moment dat ik een tegenstander wou schieten (had niet eens tijd om sorry te zeggen. Hoewel dat niet het eerste woord is wat in me opkwam... voor een ingezoomde scope langsrennen is gewoon dom of iig op eigen risico imho) en eentje omdat ik met een scout in Garage ging staan als CT op nuke :?

En in het algemeen zijn de mensen met wie ik speel redelijk relaxed en staan ze notabene nog open voor kritiek ook. Heeft er misschien mee te maken dat we meestal winnen en ikzelf ergens bovenin de scorelijst sta, dan is het waarschijnlijk makkelijker iets te accepteren dan wanneer je 10-2 achter staat :). Zo zei ik laatst tegen iemand die de hele tijd in de voicechat aan het blaten was dat ie beter stil kon zijn zodat mensen ook nog de voetstappen van de tegenstanders kunnen horen, en die hield zowaar z'n mond verder. Nu heb ik hiervoor veel LoL gespeeld, dus het is al snel beter dan wat ik gewend was aan sociale interactie, maar het viel me echt 100% mee.

Hackers? Tja... ben (vroeger) zelf vaak genoeg voor hacker uitgemaakt om te weten dat je niet te snel H4X moet roepen. Sommige spelers spelen wel verdacht, soms, maar allereerst doe je er niks aan en ten tweede betekent een hacker in een team niet automatisch dat het andere team niet meer kan winnen. Zelf gewoon goed je best doen is de enige nuttige mogelijkheid.

Het is lang geleden dat ik me zo met een shooter heb vermaakt, en dan speel ik totnutoe eigenlijk alleen maar solo. De community is, Russisch of niet, best te pruimen en dat had ik niet per se verwacht. Als hier mensen rond mijn ranking zitten die nog steamvriendjes zoeken: http://steamcommunity.com/id/theclush/ Liefst 18+ (en vrouwelijk, met foto) als je jonger bent ben je waarschijnlijk toch veel te goed voor mij

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Laatst online: 14-03 08:49
@ Clush

DM je steam, dan voeg ik je toe. We kunnen een leuke speler als jouw nog wel gebruiken in ons vrienden teampje :)

Vaak spelen wij pre-made games, soms met 3 soms wel met 5. Variatie in skill level, daarmee doelend op de een speelt voor het eerst een cs titel, de ander speelt al 10 jaar cs.

Ranks verschillen ook erg, van gold nova 2 tot Global Elite..

Voel jezelf vrij om mij een DM te sturen, dan voeg ik je even toe op steam!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
CSGO Update 26/3/2014
[UI]
- Scoreboard changes:
-- Added ability to use mouse cursor in scoreboard.
-- Cursor will be enabled on the scoreboard by default in halftime and endmatch.
-- When alive or spectating, if the scoreboard is visible, the cursor can be enabled by using secondary fire.
-- Players in scoreboards have left click context menus that allow you to commend, report, block communcation, etc.
-- Scoreboard will adjust to the size of the number of players in the match. Max is still 24 players.
-- Combined clan tag and name tag into one field.
- Fixed the CZ-75A icon not showing overhead during freetime.
- Added Commonwealth of Independent States flag, uses alpha 2 code "CC".
- Fixing aspect ratio of a few flags.
- On community servers after mp_swapteams or vote to swap teams the game will also swap team names and flags.

[GAMEPLAY]
- Adjusted the rules for dropping a grenade upon death: you now drop your most recently selected grenade. If you never selected a grenade, you will drop the most expensive one.
- Improved player hitbox alignment.
- Players shot in the head from the side will play a new left or right headshot flinch animation, instead of forward or backward.
- Defuse kit art has been adjusted to make them more visible.

[MISC]
- Reduced client virtual memory usage.
- Fixed an out of memory crash that could occur while downloading workshop maps.
- Fixed a hitch related to inventory icon loading.
- Players that fail to properly validate with VAC will no longer get the generic "Invalid STEAM UserID Ticket" message and instead see "An issue with your computer is blocking the VAC system. You cannot play on secure servers."
- Started a trial of official competitive matchmaking on servers in South Africa.

[MAPS]
- Overpass:
-- Added connector from T water to T tunnels
-- Opened up small concrete hut near Bombsite A
-- Made wood stack near door to A tunnels climbable
-- Made it possible to shoot through wood wall near Bombsite B
-- Made area near fountain in park slightly larger
-- Tweaked environment light

- Dust2:
-- Removed some small gaps between crates in Bombsite B

- Inferno:
-- Added wallbanging on low wall near barbecue (Thanks Spunj!)
-- Revised clipping on balcony near mid
eXec schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 19:53:
:D wij cheaters zijn ontmaskert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Inderdaad :')

Ook na een verse Windows installatie heb ik het nog 2 keer gehad, al was dat nog de oude melding. Vanavond voor het eerst sinds de nieuwe update gespeeld en tot nu toe geen last gehad. Hopelijk blijft het zo... Waar komt deze melding überhaupt zo ineens vandaan... :X

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Dit kan ik toch niet serieus nemen?:
- Adjusted the rules for dropping a grenade upon death: you now drop your most recently selected grenade. If you never selected a grenade, you will drop the most expensive one.

Net een CoD perk ofzo...

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Silencex schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 08:48:
Dit kan ik toch niet serieus nemen?:

Net een CoD perk ofzo...
Het oude systeem was ook krom, ik vind het 1e juist logischer. Genoeg mensen die rondlopen met een granaat in de handen (en dus dood gaan), dat 2e, tja, boeiend. Ik hou van smoke, dus vind het niet erg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Gisteravond voor het eerst echt kapot geergerd aan me team in MM. Zat met een team van 3 Polen geloof ik die constant zaten te brullen over de mic en die alles beter wisten. Aan het eind van het potje hadden ze geloof ik 6 kills met z'n drieen bij elkaar...
Ook een Razer Deathadder muis gekocht gisteravond, is nog even wennen maar is wel een stuk preciezer dan wat ik gewend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Zebby schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 08:55:
[...]

Het oude systeem was ook krom, ik vind het 1e juist logischer. Genoeg mensen die rondlopen met een granaat in de handen (en dus dood gaan), dat 2e, tja, boeiend. Ik hou van smoke, dus vind het niet erg :)
Ja maar hoe het hier zit lijkt het op dat als je rond rent met een wapen en je gaat dood dat die dan een nade dropped.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silencex schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:55:
[...]

Ja maar hoe het hier zit lijkt het op dat als je rond rent met een wapen en je gaat dood dat die dan een nade dropped.
Als deze stervende persoon een nade heeft zal hij deze droppen, of hij nu met een wapen in de hand loopt of niet. Dat was al zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:11:
[...]

Als deze stervende persoon een nade heeft zal hij deze droppen, of hij nu met een wapen in de hand loopt of niet. Dat was al zo :)
OOOOOHH wacht, ik dacht dus dat die ook af zou gaan, het is natuurlijk zodat je hem kan oppakken... dom dom dom van mij 8)7

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Was me nog nooit opgevalle dit topic :) heb dit spel ongeveer 500 uur gespeeld en huidige rank is master guardian elite, heb alleen al een maandje of 3-4 niet meer gespeeld omdat ik niet zo veel zin meer had, en die tick64 in de valve servers is echt killing, dat slaat helemaal nergens op, vooral met een AWP kan ik me daar zo aan ergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik ben heel blij met de "mouse changes" :
[UI]
- Scoreboard changes:
-- Added ability to use mouse cursor in scoreboard.
-- Cursor will be enabled on the scoreboard by default in halftime and endmatch.
-- When alive or spectating, if the scoreboard is visible, the cursor can be enabled by using secondary fire.
-- Players in scoreboards have left click context menus that allow you to commend, report, block communcation, etc.
_O_ Dit is iets dat ik al die tijd heb gemist d:)b

Dit is ook niet verkeerd :
-- Scoreboard will adjust to the size of the number of players in the match. Max is still 24 players.
-- Combined clan tag and name tag into one field.
:)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 22:29
Ge kent me gerust een noob noemen voor deze vraag, maar wat is er nou zo speciaal aan die tick: 64? is het nou beter als dit hoger is of lager?

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klevertje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-04 16:37
TheAnthonyNL schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 11:01:
Ge kent me gerust een noob noemen voor deze vraag, maar wat is er nou zo speciaal aan die tick: 64? is het nou beter als dit hoger is of lager?
64 tick is bagger. 128 tickrate is velen malen beter, alleen stelt valve 64 tickrate servers beschikbaar. Wanneer je 128 tickrate wilt spelen is www.faceit.com goed. Je kunt je hier registreren en matches spelen op 128 tickrate servers.

Misschien een leuke tip voor de mensen.

ps. speel helaas al 10 jaar deze game vanaf 1.3 en heb 1.5, 1.6 en CSS ook gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Klevertje schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 11:07:
[...]

64 tick is bagger. 128 tickrate is velen malen beter, alleen stelt valve 64 tickrate servers beschikbaar. Wanneer je 128 tickrate wilt spelen is www.faceit.com goed. Je kunt je hier registreren en matches spelen op 128 tickrate servers.

Misschien een leuke tip voor de mensen.

ps. speel helaas al 10 jaar deze game vanaf 1.3 en heb 1.5, 1.6 en CSS ook gespeeld :)
Naja beter in de zin van ?

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniszx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-08 13:25
Zelf gebruik ik altPUG, het werkt zeer fijn vanwege de aparte client. Tevens staan de servers in Europa in Amsterdam.
Wat is de gemiddelde rank hier? Zelf ben ik master guardian II, ben heel even distinguished master guardian geweest. Hoger kom ik atm niet, speel 9/10 keer alleen aangezien iedereen die ik ken in teams zit of uit angst voor hun rank (mijn rank is lager -> teammates die lager zijn).

[ Voor 10% gewijzigd door Denniszx op 29-03-2014 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klevertje
De hitboxes zijn velen malen beter. Soms merk je dat je bij een 64 tickrate exact op het hoofd mikt met een AK47 bijv. maar dan gewoon mist schiet.

Dit is een goed voorbeeld waar ik me aan erger bij 64 tickrate servers. Je raakt iemand 5 keer en kijkt vervolgens in console en ziet dat je maar 2-3 hits hebt gemaakt.

YouTube: ▶ CS GO 64 Tick YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 15:40

Brons

Fail!

Er zit een vertraging in de informatie die jij van de server krijgt en jij terug stuurt naar de server. In afwachting van een update van de server vult je client zelf informatie in.

De tick rate is het aantal keer per seconde dat jouw client communiceert met de server. Bij een te lage tick zou het theoretisch zo kunnen zijn dat jij iemand op je scherm ziet die er helemaal niet (meer) is. Of nog erger: je schiet iemand heel duidelijk door z'n hoofd maar je doet 0 damage.

Zelf geloof ik best dat een hogere tick rate goed is, maar volgens mij alleen op het hogere niveau. De meeste mensen die klagen dat ze missen ivm de lage tick rate kunnen waarschijnlijk gewoon niet goed mikken.

[ Voor 10% gewijzigd door Brons op 29-03-2014 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 12:02

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Brons schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 11:54:
[...]

Er zit een vertraging in de informatie die jij van de server krijgt en jij terug stuurt naar de server. In afwachting van een update van de server vult je client zelf informatie in.

De tick rate is het aantal keer per seconde dat jouw client communiceert met de server. Bij een te lage tick zou het theoretisch zo kunnen zijn dat jij iemand op je scherm ziet die er helemaal niet (meer) is. Of nog erger: je schiet iemand heel duidelijk door z'n hoofd maar je doet 0 damage.

Zelf geloof ik best dat een hogere tick rate goed is, maar volgens mij alleen op het hogere niveau. De meeste mensen die klagen dat ze missen ivm de lage tick rate kunnen waarschijnlijk gewoon niet goed mikken.
True, soms kunnen mensen inderdaad niet mikken. Echter, ik heb een ontzettend snelle verbinding thuis liggen (150/20) en een lage ping en ik kan behoorlijk mikken. Maar ik heb zo vaak dat het niet wordt geregistreerd zoals ik het zie.

Hoe vaak ik al wel niet heb gehad dat ik letterlijk bloed (dus hits) zag, waar dan vervolgens staat; "0 hits". Dat is gewoon ontzettend vervelend, ook op een lager niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
Allright thanks ... voor de antwoorden. Dan is het inderdaad jammer dat valve er niks aan doet. Maar je kan toch wel zelf je eigen server hoger dan 64 tick maken right?

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Brons schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 11:54:
[...]

ging het vorige keer testen op dustII met een vriend, schoot hem 4 keer achter elkaar in de loop door de deur, gevolg hij heeft geen dmg gepakt, die cheat die laat zien of er een hit is, gaf wel aan dat hij geraakt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Tja, hoor veel geklaag, maar in de praktijk heb ik er niet heel vaak last van. Soms wel ja. Maar iedereen heeft het, niet alleen jij. Valve doet er bewust niks aan omdat 128 tick blijkbaar wel een grotere belasting doet op de PC/verbinding. Ik zou zelf ook graag de keuze hebben, maar kan me er wel wat bij voor stellen.

Echter bieden de alternatieven weer geen ranking systeem zoals MM, en dat vind ik toch wel leuk. Kan me voorstellen dat matchmaking geheel van de pot gerukt is.

Eergisteren terug gevallen naar Nova 1, maar na 1 win gelijk weer terug naar 2. Vervolgens ook weer 2 wins erachteraan, dus hopelijk binnenkort naar nova 3! Was een game tegen 2 AK (en 1 hoger), dus telt wat zwaarder zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klevertje
Ik zit momenteel op Distinguished Master Guardian, maar heb ook vaker op Legendary Eagle gezeten en het hoogste was Legendary Eagle Master.

Echter merk ik hoe hoger je komt in rank, des te meer cheaters je krijgt tijdens MM. Dit is zo k*t dat ik liever op Dis. Master Guardian speel, omdat hier wat minder cheaters zitten, al kom je die hier alsnog tegen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Zebby schreef op maandag 31 maart 2014 @ 07:59:
Tja, hoor veel geklaag, maar in de praktijk heb ik er niet heel vaak last van. Soms wel ja. Maar iedereen heeft het, niet alleen jij. Valve doet er bewust niks aan omdat 128 tick blijkbaar wel een grotere belasting doet op de PC/verbinding. Ik zou zelf ook graag de keuze hebben, maar kan me er wel wat bij voor stellen.

Echter bieden de alternatieven weer geen ranking systeem zoals MM, en dat vind ik toch wel leuk. Kan me voorstellen dat matchmaking geheel van de pot gerukt is.

Eergisteren terug gevallen naar Nova 1, maar na 1 win gelijk weer terug naar 2. Vervolgens ook weer 2 wins erachteraan, dus hopelijk binnenkort naar nova 3! Was een game tegen 2 AK (en 1 hoger), dus telt wat zwaarder zou ik zeggen!
Ja maar als ik iemand 2 keer in zn kop schiet van achter met een AK en hij gaat vervolgens niet dood, draait zich om en kilt mij, heb ik er last van en de tegenstander op dat moment niet :), Het probleem is dat je er nooit op het zelfde moment beide last van heb, er is gewoon 1 in het voordeel als het probleem zich voordoet en dat is gewoon klote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

rede dat ik CS:GO even in de kast gegooid hebt; ik speel 90% van de tijd met shotgun, als je wel een hit maakt (hoor je/zie je als in bloed) maar niet geregistreerd wordt; heb je dat gevecht al gewonnen, want je 'moet' dat eerste schot raak hebben anders is het afgelopen.
die wel/niet geregistreerde hits van CS:GO maken dit beetje te willekeurig - gevoelsmatig is het ook iets van de laatste paar patches

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 14:26
CS:GO is de beste shooter op het moment als je speelt op fatsoenlijke servers...

Speel nu al een maandje op altpug en is echt perfect!
Zou nooit meer terug willen gaan naar MM. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
frye schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:58:
CS:GO is de beste shooter op het moment als je speelt op fatsoenlijke servers...

Speel nu al een maandje op altpug en is echt perfect!
Zou nooit meer terug willen gaan naar MM. :)
Helaas is het dan wel zo dat je onmogelijk weet of je tegenstanders komt van ongeveer hetzelfde niveau. Ik merk toch heel vaak dat MM echt wel uitdagende potjes oplevert. Laatste 10 games heb ik zeker maar nipt gewonnen of verloren.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
NeHoX schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:03:
[...]

Helaas is het dan wel zo dat je onmogelijk weet of je tegenstanders komt van ongeveer hetzelfde niveau. Ik merk toch heel vaak dat MM echt wel uitdagende potjes oplevert. Laatste 10 games heb ik zeker maar nipt gewonnen of verloren.
In altpug worden de teams ook gebalanceerd naar gelang uw niveau. (Efficacy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vind all de alternatieven erg mooi, neemt niet weg dat het een slechte zaak is van Valve dat het spel nog steeds "kapot" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:47
Okee ik ben dus echt heel erg slecht in cs:go heb nu 4 of 5 potjes MM gedaan en bijna elke keer bij de onderste helft van het team gezeten. Tijd om beter te worden dus!

ik heb zelfs al lang geen shooters meer gespeeld de laatst was voor mij wolfenstein: ET en daarvoor nog even mohaa. Dat zijn natuurlijk shooters van een ander caliber en sowieso door de verstreken tijd niet echt meer ervaring om op te kunnen leunen.

Wat is volgens jullie belangrijk om in eerste instantie beter te worden? map kennis en globale routes die door veel mensen genomen worden of juist de directe actie net wat beter aimen en op het juiste moment wel of niet het hoekje om. Dat soort dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
perpixel schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:02:
Okee ik ben dus echt heel erg slecht in cs:go heb nu 4 of 5 potjes MM gedaan en bijna elke keer bij de onderste helft van het team gezeten. Tijd om beter te worden dus!

ik heb zelfs al lang geen shooters meer gespeeld de laatst was voor mij wolfenstein: ET en daarvoor nog even mohaa. Dat zijn natuurlijk shooters van een ander caliber en sowieso door de verstreken tijd niet echt meer ervaring om op te kunnen leunen.

Wat is volgens jullie belangrijk om in eerste instantie beter te worden? map kennis en globale routes die door veel mensen genomen worden of juist de directe actie net wat beter aimen en op het juiste moment wel of niet het hoekje om. Dat soort dingen?
Ik ben ook nog verschrikkelijk noob in dit spel (nog steeds Silver II) maar ik speel heel veel op Nuke bijvoorbeeld. Ondertussen ken ik de map erg goed en sta ik steevast boven in de lijst qua kills enz. Als ik dan bijvoorbeeld op Dust II een keer speel gaat het weer een stuk moeizamer. Ik denk dat mapkennis sowieso dus erg belangrijk is. Het allerbelangrijkste blijft natuurlijk wel dat je iemand voor z'n kanis kan schieten ;) dus aim is denk ik veruit het belangrijkste. De eerste weken heb ik alleen maar tegen bots gespeeld voordat ik me aan MM ging wagen...

Weet iemand trouwens wanneer je eindelijk is hoger gaat in rank? Word dit per speler beoordeeld of teamprestatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

perpixel schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:02:

Geluid. Echt geluid, dat is misschien wel het belangrijkste. Daarnaast de mappen kennen, weten wanneer je wel en niet koopt is ook wel handig(soms een ronden niet kopen is beter om de volgende ronde volle uitrusting te kunnen kopen). En als defender toch wel een beetje campen rond de bombspots, het gaat misschien tegen principes in maar dat is nou eenmaal hoe je verdedigd. Wat ik veel nieuwe spelers zie doen is met de aim naar de grond richten als ze lopen, doe dit niet!! houd je aim op hoofdhoogte en hug de muren met je aim zodat je direct kunt schieten.

Onderschat de belangrijkheid van flash en smokes nades niet, deze kunnen enorm belangrijk zijn, bijv om een route af te sluiten, mocht de tegenstander besluiten door de smoke te komen zie jij hun eerder en zou je de kill gemakkelijk moeten kunnen pakken.

In het kort, de mappen kennen en goed naar je geluid luisteren(de tegenstanders aan horen komen scheelt zo enorm veel!)
teupje schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:06:
[...]

Weet iemand trouwens wanneer je eindelijk is hoger gaat in rank? Word dit per speler beoordeeld of teamprestatie?
Teamprestatie.

[ Voor 6% gewijzigd door garriej op 31-03-2014 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
garriej schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:31:
Vind all de alternatieven erg mooi, neemt niet weg dat het een slechte zaak is van Valve dat het spel nog steeds "kapot" is.
Maar zo zien zij het dus niet. Het is een bewuste keuze zodat ook mensen met oudere pc's kunnen blijven spelen. En je kan niet zomaar een splitsing gaan maken tussen servers en spelers op die manier.

@Teupje: Volgens mij vooral op individuele prestaties, al weet ik niet of je ook promote kan worden als je verliest. Ik weet wel dat je promote kan worden met een tie (heb ik zelf gehad).

Map awareness is inderdaad heel belangrijk. Ik speel stukken beter op Dust 2 (mijn favoriet) dan op Vertigo (laatst voor het eerst gespeeld). Daarbij is het ook wat je fijn vindt spelen: open vlakken of juist veel smalle passages. Ik geniet wel van de P90, maar AWP doe ik het ook niet verkeerd mee, maar juist die afstanden middenin vind ik lastig. Die 1-bullet headshots lukken me nooit met de AK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Zebby schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:47:
[...]

@Teupje: Volgens mij vooral op individuele prestaties, al weet ik niet of je ook promote kan worden als je verliest. Ik weet wel dat je promote kan worden met een tie (heb ik zelf gehad).
Vaak genoeg gedemote met toch een dikke positieve score, je kan NIET promoten na een loss, promoten gaat alleen na een win of een tie(systeem ziet een tie als een win voor beide teams). En er wordt naar teamprestatie niet naar individu, 3 games achter elkaar onderaan geëindigd, wel 3 games gewonnen en gewoon gepromote.

[ Voor 12% gewijzigd door garriej op 31-03-2014 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Ok thanks voor de info!

Nou maar hopen dat ik niet te vaak met 4 russen in de MM zit, word gek van die lui. Niet communiceren en alleen maar schelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ja die russen zijn echt heel vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkEetBijen
  • Laatst online: 17:59
garriej schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:52:
[...]

Vaak genoeg gedemote met toch een dikke positieve score, je kan NIET promoten na een loss, promoten gaat alleen na een win of een tie(systeem ziet een tie als een win voor beide teams). En er wordt naar teamprestatie niet naar individu, 3 games achter elkaar onderaan geëindigd, wel 3 games gewonnen en gewoon gepromote.
Promoten na een loss kan zeker wel: http://i.imgur.com/q0oQaQ4.jpg. Dit ben ik niet, maar laat evengoed zien dat dit zeker wel mogelijk is. Dit is ook een van de redenen waarom de ELO ranking van CS:GO zo moeilijk is om te raden.

[ Voor 13% gewijzigd door IkEetBijen op 31-03-2014 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

IkEetBijen schreef op maandag 31 maart 2014 @ 19:48:
[...]

Promoten na een loss kan zeker wel: http://i.imgur.com/q0oQaQ4.jpg. Dit ben ik niet, maar laat evengoed zien dat dit zeker wel mogelijk is. Dit is ook een van de redenen waarom de ELO ranking van CS:GO zo moeilijk is om te raden.
Hmm vaag dat had ik nooit kunnen raden, toch dik 6/700 games gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Bij mij geeft die competitive chart onderin het scoreboard na het einde van een match overal fouten 'NaN' ipv waardes. Ook op de leaderboards staat er bij mijn naam -1 of ERROR. Echt vaag, heb `m gewoon legaal en alles werkt verder.
Kan er ook nergens een oplossing voor vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door Grotman op 01-04-2014 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Bah, gisteren weer 3 potjes op een rij verloren al stond ik wel hoog in de scores iedere keer. 1x stomp (2-16), ze hadden 1 gast die waarschijnlijk een smurf was (Gold Nova 1 maar wel 40-x-4), 2e keer 14-16 (goede game, goede communicatie, zij weer 1 VEEL betere speler die laatste 2 rondes AWP acede) en daarna weer een rampzalige met wat russen of polen of iig mensen die niet met andere communiceerden en luid in eigen taal bleven roepen - 7-16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Tja, cs:go was afgelopen weekend weer in de sale, op gold nova rank kom je nu zoveel smurfs tegen, en waarschijnlijk ook een paar hackers. :(. Ik ga die AltPug zo maar eens proberen denk ik, kijken of ik het verschil tussen 64 en 128 tick merk.

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Waarom zijn jullie toch zo gehecht aan dat match making gedoe :?

Ik heb het nog nooit aangeraakt en speel CS:GO met heel veel plezier gewoon op verschillende Community Servers net zoals vroeger toen ik CS 1.6 speelde :)

Kortom : Ga eens wat Community Servers langs en je vindt er vast wel een paar waar je uren lang lol kan hebben !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Het leuke aan MM is dat je een rank krijgt en tegen de zelfde skill tegenstanders komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat 5vs5 met tactics toch wel wat anders is dan een partij pubben zonder enige strategie en met vaak veel spelers in de lagere regionen. Ik doe het soms als ik geen tijd heb voor een volle pot maar meestal erger ik me en word ik binnen een paar minuten voor cheater uitgemaakt. Vermoeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Robbie.b schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:38:
Ik ga die AltPug zo maar eens proberen denk ik, kijken of ik het verschil tussen 64 en 128 tick merk.
Je gaat nooit meer MM dan! :*) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
frye schreef op woensdag 02 april 2014 @ 11:48:
[...]

Je gaat nooit meer MM dan! :*) 8)
Nou het verschil was inderdaad wel te merken, maar ik ben met mijn gold nova 2 nog niet echt op mijn plek daar merk ik. Volgens mij zijn de mensen daar minimaal distinguished etc.

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Robbie.b schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:15:
[...]

Nou het verschil was inderdaad wel te merken, maar ik ben met mijn gold nova 2 nog niet echt op mijn plek daar merk ik. Volgens mij zijn de mensen daar minimaal distinguished etc.
Het niveau is idd mid+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
frye schreef op woensdag 02 april 2014 @ 22:42:
[...]

Het niveau is idd mid+ :)
Op AltPug mid+? Heel eerlijk denk ik dat de gemiddelde skill daar op low/low+ zit. Zijn natuurlijk wel gasten die beter zijn dan dat, maar over het algemeen is de skill bij AP niet hoog. Echt veel weerstand krijg ik er niet.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
eXec schreef op donderdag 03 april 2014 @ 03:11:
[...]

Op AltPug mid+? Heel eerlijk denk ik dat de gemiddelde skill daar op low/low+ zit. Zijn natuurlijk wel gasten die beter zijn dan dat, maar over het algemeen is de skill bij AP niet hoog. Echt veel weerstand krijg ik er niet.
Zoveel weerstand lever jij nou ook weer niet met een kdr van 1.25 tussen allemaal low skilled players :+

http://www.altpug.com/Stats/User/1774

Frags 69
Deaths 55
KDR 1.25
Accuracy 14.75%
Headshots 30 (0.115 HSP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsch
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-07 16:25
De russen en 128 tick hebben het spel voor mij kapot gemaakt, in titanfall is elke pot winnen zonder russen en belachelijke kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
eXec schreef op donderdag 03 april 2014 @ 03:11:
[...]

Hmm ik ervaar toch iets anders.
Ik ben zeker geen lowskilled & ben zeker geen high skilled.
Speel sinds 1.5 en weet hoe het spelletje werkt.

En zie mezelf als een goede speler maar niet op TOP TOP niveau.

Wel 40 matches gespeeld.
Efficacy 10.95
Frags 641
Deaths 617
KDR 1.04
Accuracy 18.52%
Headshots 397 (0.176 HSP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
dylanvana schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:33:
[...]

Zoveel weerstand lever jij nou ook weer niet met een kdr van 1.25 tussen allemaal low skilled players :+

http://www.altpug.com/Stats/User/1774

Frags 69
Deaths 55
KDR 1.25
Accuracy 14.75%
Headshots 30 (0.115 HSP)
Hoe serieus wil je dat ik speel in mijn eentje? :*)

Daarbij is het voor mij natuurlijk al weer een tijdje geleden dat ik überhaupt die hele AP client heb geopend, omdat ik meerendeels praccs speel via IRC/Facebook/whatever. Toch een stuk hoger niveau dan AP.

Ga eens op AP spelen met mates die wel weten wat coveren is en die je kan vertrouwen op hun positie. Ik verwacht die cover niet van 4 randoms though.

[ Voor 31% gewijzigd door eXec op 03-04-2014 15:00 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week het spel gekocht, al een 30 uur plezier aan gehad :D
Op dit moment Master Elite van rank :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Grom, nog steeds vast in GN2. Wel weer een leuk potje van 0-7 naar 16-13 weten te brengen!
Merk dat ik steeds beter ga mikken en wat minder spray. Wel blijf ik het lastig vinden van grote afstanden met een rifle te snipen, kan amper de figuren zien waar ik op moet schieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Laatst online: 00:13
Vroeger de originele CS wel is gedaan maar voor America's Army, later BF en CoD. Nu helemaal verkocht aan CS:GO en begin nu eindelijk de aim een beetje te snappen. Deze vind ik wel totaal afwijkend tov BF4 bijvoorbeeld.

Nu ik een beetje gewend ben aan de aim gaat mn rank ook wel snel omhoog, waar ik eergisteren nog Nova 1 was ben ik nu Master Guardian 1.

Merk wel dat de weerstand meteen omhoog gaat (vanwege het MM systeem) en dat kan ik zeer waarderen. Hoewel het natuurlijk altijd leuk is om een paar potjes extreme scores te halen, vind ik het toch een leukere uitdaging steeds beter te worden (en daarvoor heb je betere spelers nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Laatst online: 03-09 14:29
Mensen die redelijk wat ervaring hebben en ongeveer rond MG2 spelen... Add me, want meer premades in MM is minder Russen :)

Nick: DeBers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Gisteren weer wat potjes gedaan, ben nu MG2, maar vervolgens loop je er weer tegenaan dat je 4x op rij een niet communicerend team hebt. Nu speel ik gelukkig altijd met mn halfbroertje samen dus kan je nog enige tactiek toepassen maar het blijft bedroevend dat hoe hoger je komt qua rank hoe minder er gecommuniceerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Laatst online: 03-09 14:29
MisterEagle schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:36:
Gisteren weer wat potjes gedaan, ben nu MG2, maar vervolgens loop je er weer tegenaan dat je 4x op rij een niet communicerend team hebt. Nu speel ik gelukkig altijd met mn halfbroertje samen dus kan je nog enige tactiek toepassen maar het blijft bedroevend dat hoe hoger je komt qua rank hoe minder er gecommuniceerd wordt.
Volgens mij is het juist vaak dat je mensen tegenkomt die samen op TS zitten en het dus lijkt alsof ze niks zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
DeBers schreef op maandag 07 april 2014 @ 20:34:
[...]

Volgens mij is het juist vaak dat je mensen tegenkomt die samen op TS zitten en het dus lijkt alsof ze niks zeggen :)
En dan is het lastig om met andere te communiceren, daarom speel ik eigenlijk alleen maar met 5 mensen, en het liefst allemaal in TS.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
hmm ik weet het niet, ik zit altijd op skype samen met degene met wie ik speel. Maar we muten elkaar ingame en praten ook gewoon tegen ons team..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
Iemand zin om vanavond te spelen van 10 tot 1 uur? Ik ben monenteel DMG en zoek minimaal MG om mee samen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Woohoo eindelijk Gold Nova 3. Merk dat het oefenen in Deathmatch wel wat helpt met mijn aim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Gisteren helemaal trots omdat ik MGE had gehad, 2 potjes later weer MG2..
Ik krijg het campen steeds meer onder de knie.. (Speel vooral Dust 2 en Inferno) Dust 2 is geen enkel probleem daar ik de map ken. Inferno is soms nog wat lastig omdat ik nog niet alle plekken ken..

Verder is mijn speelstijl veel te agressief. Ik rush liever dan dat ik langzaam aan ga, terwijl als ik dat probeer het veel beter gaat. (mits je weet hoe en waar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
MisterEagle schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:22:
Verder is mijn speelstijl veel te agressief. Ik rush liever dan dat ik langzaam aan ga, terwijl als ik dat probeer het veel beter gaat. (mits je weet hoe en waar)
Je moet onvoorspelbaar blijven spelen. Dus ene keer agressief en de andere keer heel passief. Uiteraard gaat het ook niet werken als je elke ronde op exact dezelfde spot staat. Afwisseling is nodig zodat je tegenstander meer moeite moet doen om te lezen wat jij doet.

Laatste dagen speel ik heel erg wisselvallig overigens. Ben weer van mijn Rival afgestapt terug naar de G400. Op de een of andere manier voelt de Rival toch niet goed genoeg.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieLimbo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
eXec schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:55:

Laatste dagen speel ik heel erg wisselvallig overigens. Ben weer van mijn Rival afgestapt terug naar de G400. Op de een of andere manier voelt de Rival toch niet goed genoeg.
Hmm mijn G400 is het aan het begeven en ik was eigenlijk net van plan om een Rival te bestellen. Misschien dan toch maar een Deathadder bestellen... Wel weer wat duurder helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Op hoeveel DPI spelen jullie?
Pagina: 1 ... 25 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic