[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.840 views

• Cazure
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-07 09:32
Heb gister voor het eerst een Alpug PUG gespeeld. Was even wennen, maar vond (imo) dat ik veel beter speelde vergelijking met MM. Ook zat ik gelijk bij wat mensen die beter wisten wat ze deden dan dat ik menig ander zie doen op MM met een rank als MG2.

Altpug krijgt sws van mij een dikke vette 10! Sowieso was het registreren heel makkelijk & bovendien gratis in vergelijking met ESEA. Had wel een beetje last van wat frame verlies. Maar dit was niet meer dan 20. Wat voor mij nog heel erg makkelijk te hendelen was.

Ik ga denk ik wat meer tijd steken in Pugs i.p.v. MM.

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 15:42
Ircghost schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:06:

Ik snap niet echt hoe je een shooter van welke soort dan ook kunt vergelijken met een strategiespel wat betreft accuracy, dat valt in mijn ogen niet met elkaar te vergelijken.
En ik moet nog iemand vinden voor wie recoil niet de aim verkloot, dat is nou eenmaal vrij letterlijk wat er gebeurt..
Je kan recoil enigszins "meemikken" geloof ik. De M4A wil nog wel eens in T vorm sprayen.

LoL is een moba waarbij je ook rap moet mikken, maar daar houdt het redelijk op ja. Het gaat gewoon om hoe snel en precies jij je cursor kunt brengen van punt A naar punt B, of je nou een shooter speelt of in Windows door je folders aan het navigeren bent.

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 12:02

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik zal absoluut niet ontekken dat het te maken heeft met hoe exact jij van punt A naar punt B je cursor kunt verplaatsen, maar daar stopt de vergelijking wel. :P

In shooters betekent accuracy; met welke mate van accuraatheid je kogels inslaan op de locatie die jij wilt. Dat betekent dat je rekening moet houden met welke snelheid een persoon zich in welke richting beweegt, snelheid van eigen kogel, snelheid waarmee jij je wapen in de juiste richting kan trekken, en de pricisie waarmee je bij de eerste poging op de juiste plek staat.

Terwijl in strategie, zelfs een fast-pased stratiegame zoals LoL, je zonder problemen iets naast of redelijk in de buurt kan klikken van een tegenstander, daarnaast is het vanaf topdown een stuk beter in te schatten en te overzien wat een vijand doet en daarop anticiperen.

Maar goed, voor zover onze off-topic discusie haha

• twinqore
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-09 15:16
Zebby schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:45:
[...]

Je kan recoil enigszins "meemikken" geloof ik. De M4A wil nog wel eens in T vorm sprayen.

LoL is een moba waarbij je ook rap moet mikken, maar daar houdt het redelijk op ja. Het gaat gewoon om hoe snel en precies jij je cursor kunt brengen van punt A naar punt B, of je nou een shooter speelt of in Windows door je folders aan het navigeren bent.
Hier de recoil patterns van alle wapens

http://imgur.com/a/SRlML#0

[ Voor 113% gewijzigd door twinqore op 27-02-2014 13:55 ]

• Cazure
  • Laatst online: 03-07 09:32
Super man! Dit zal zeker wel helpen.

• Ircghost

Ircghost

Wow dat is een gave post, erg behulpzaam thanks!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
zo blij dat jullie ook de startpost checken...

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

• Ircghost

Ircghost

k1n9_n01z3 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 18:12:
zo blij dat jullie ook de startpost checken...
Haha, je hebt gelijk. Maar dit is voor mij niet een spel waar ik een TS voor nodig had, maar hoe meer ik het leer kennen hoe meer ik realiseer dat er meer belangrijke achtergrond/secundaire info is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die vanavond willen spelen met een Gold Nova speler? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:33

Silence

Godlike

Gisteren even een match gedaan op AltPUG, hitten gaat 10x beter veel instant headshot enzo.
Alleen wat een noobs, van de 10 man zaten er 2 die een beetje game sense hadden de rest was volgens mij net begonnen met CS:GO... Dus heeft voor mij ook niet echt de doorslag gegeven. Ook zit er bij mij niet de druk voor het winnen erbij, omdat je toch niks met ranks hebt.
Met MM probeer je altijd nog te winnen voor je rank / de ranks van je teammates. Maar bij altPug krijg je niet echt een reward oid.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Ziet er best ingewikkeld uit om die spray patronen mee te nemen.
Moet je dus in zijn algemeenheid mee omlaag mikken en dan links/rechts (afhankelijk van je wapen) nadat je voldoende omlaag bent gegaan?
Hoe zit het dan als je beweegt? Is erg lastig oefenen en weten of het nou werkt wat je doet of niet aangezien de meeste skirmishes zo kort zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Zebby schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:59:
Moet je dus in zijn algemeenheid mee omlaag mikken en dan links/rechts (afhankelijk van je wapen) nadat je voldoende omlaag bent gegaan?
Hoe zit het dan als je beweegt? Is erg lastig oefenen en weten of het nou werkt wat je doet of niet aangezien de meeste skirmishes zo kort zijn.
Probeer het anders eens op een DM server of met bots.

"Hoe zit het dan als je beweegt?"
Je moet niet bewegen als je schiet dan mis je sowieso alles.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 14:26
Silencex schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:49:
Gisteren even een match gedaan op AltPUG, hitten gaat 10x beter veel instant headshot enzo.
Alleen wat een noobs, van de 10 man zaten er 2 die een beetje game sense hadden de rest was volgens mij net begonnen met CS:GO... Dus heeft voor mij ook niet echt de doorslag gegeven. Ook zit er bij mij niet de druk voor het winnen erbij, omdat je toch niks met ranks hebt.
Met MM probeer je altijd nog te winnen voor je rank / de ranks van je teammates. Maar bij altPug krijg je niet echt een reward oid.
Ook eens gespeeld gisteren en het was echt een verademing kwa reg...
Ik stap van MM af! Ook een Phoenix crate gedropt (verkocht voor 3,8€ _/-\o_ )

Over niveau kan ik niet veel zeggen maar vond het zeker niet slecht.
Iedereen wist wanneer kopen of een eco-ronde houden.

Misschien weer overstappen naar ESEA maar voorlopig hou ik het nog bij AltPUG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twinqore
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-09 15:16
Zebby schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:59:
Kijk dit filmpje van WarOwl is YouTube: Sidestep Shooting CSGO 101 Tutorial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-09 18:16
Dat filmpje is sinds een paar updates geleden niet echt relevant meer, aangezien ADADAD is generfed. Het duurt nu langer voordat je accuraat bent. Stilstaan of echt heel korte sidesteps maken is effectiever op dit moment.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Release Notes for 2/27/2014

[GAMEPLAY]
- Fixed the molotov not having the same collision bounds as the rest of the grenades.
- Fixed some grenades allowing radar visibility when they shouldn't and vice versa - this fixes bugs like players showing up on radar through smoke volumes when they shouldn't.
- Increased radarvispow from 0.2 to 0.4.
- Fixed icons on the radar not fading out properly when they should have.

[MISC]
- Fixed frequent connection errors when starting private casual matches with friends on a local server.
- With sv_grenade_trajectory on, the debug overlay boxes now reflect the size of the grenades bounds when they collide and bounce.
- Added an option to the options menu to use raw number keys or weapon binds for selecting players when spectating and voting for maps at round end (spec_usenumberkeys_nobinds, defaults to 1).

[NETWORK]
- GOTV watch requests for matches with significant number of twitch.tv spectators will always get directed to GOTV relays.
- Added convar host_name_store to indicate whether host name is revealed in queries and GOTV. Host name is always printed in status command output.
- Added convar host_info_show, operators can set it to the following values: 0 to block server info queries; 1 (default) to respond with all details excluding identities; 2 to respond with all available details.
- Added convar host_players_show, operators can set it to the following values: 0 to block server players queries; 1 (default) to respond only with max players and uptime; 2 to respond with all players details.
- Server operators can now list game rules cvars in gamerulescvars.txt file, those cvars when marked as FCVAR_NOTIFY will be included in A2S_RULES response packet to server management software and 3rd party clients. The total size of A2S_RULES response packet must be within approximately 1Kb (MTU). File gamerulescvars.txt.example is provided.
- When a server is running with the -nomaster parameter, it will not register on GMS and will not respond to direct queries.

[MAPS]
- CS_Downtown: Fixed bug where players could spawn outside of map in Deathmatch
- DE_Favela: Fixed exploits where players could get out of map, various other polish
- DE_Inferno: Fixed exploit where players could see through roof near Bombsite A balcony

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Hm,sinds ik in Silver Elite zit gaat slaat het roer opeens keihard om. Niemand speelt meer samen, allemaal trolls die niet meespelen, flamers, beetje jammer dat. Ook worden games over het algemeen gewonnen door 2 mensen die ver uitsteken boven de rest.

Uiteindelijk na een tie (jahoor, zelfs op 15-14 vertikt men het als T in Dust2 samen te blijven en rennen ze ieder voor zich weg) wel promote naar het volgende niveau, silver elite met een sterretje... Ik kan niet wachten uit deze pool van spelers te komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
Vanaf nova begint iedereen met eco rounds, calls en krijgt de aim vorm :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Zebby schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:49:
Hm,sinds ik in Silver Elite zit gaat slaat het roer opeens keihard om. Niemand speelt meer samen, allemaal trolls die niet meespelen, flamers, beetje jammer dat. Ook worden games over het algemeen gewonnen door 2 mensen die ver uitsteken boven de rest.

Uiteindelijk na een tie (jahoor, zelfs op 15-14 vertikt men het als T in Dust2 samen te blijven en rennen ze ieder voor zich weg) wel promote naar het volgende niveau, silver elite met een sterretje... Ik kan niet wachten uit deze pool van spelers te komen :(
Zou gewoon wat mensen zoeken waar je mee kan spelen in een full lobby. Ik speel eigenlijk nooit alleen, 9 van de 10x gewoon met full lobby of 1 random erbij. Verschillen wel erg in rank, maar dat neem ik voor lief. Beter 100% teamwork en dat 1 of 2 mensen gecarriered moeten worden, dan alleen maar Russen die alleen lopen te whinen, zelf onderaan staan en altijd als 1e dood gaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Ironisch genoeg gisteren weer 2 games waar we 15-14 stonden en men besloot uit elkaar te gaan, waarvan 2 spelers constant aan het flamen zijn. Oh, en iedere game heeft uiteraard iemand met een aimbot...

Ik ken niemand die dit spel speelt, dus weet niet of dan via een lobby(?) het beter gaat. Het blijft een random groep mensen wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Zebby schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:57:
Ik ken niemand die dit spel speelt, dus weet niet of dan via een lobby(?) het beter gaat. Het blijft een random groep mensen wat dat betreft.
Ik kende in het begin ook niemand. Zodoende ben ik eigenlijk in een clan beland in de USA. Hoge pings en alles, maar ach, het was het begin. Op een gegeven moment hebben mensen van Tweakers mij toegevoegd en ben ik meer met Nederlanders gaan spelen. Inmiddels heb ik een aardig grote groep Nederlanders waarmee ik veel heb gespeeld in mijn lijst. Zoiets moet je opbouwen.
Heb inmiddels een high team, al ben ik gevraagd voor een top-team dat wil doorgroeien als main-team van LowLandLions. Al twijfel ik nog wel...

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Release Notes for 3/6/2014

[EMS One Katowice 2014]
- Added EMS One Katowice 2014 CS:GO Championship Sticker Capsules:
- Each capsule contains a single EMS One Katowice 2014 participant sticker. A portion of each capsule's proceeds is shared equally among the included organizations.

[Misc]
- Fixed a bug where the sticker peel animaton played when opening the apply sticker panel.
- Centered the names of stickers.
- Demo highlights now show a "Fast forwarding to next highlight..." message while fast forwarding.
- Demo highlights now include bomb plant and bomb defuse.
- Fixed dsp canceling and a few other exploits.
- Added competitive match scores to in-game friends list status display.
- Added rich presence display in friends game details in Steam Overlay.
- Fixed a hitch on stattrak kills for players with large inventories.

[Maps]

- Mirage:
-- Made it easier to peek short from B apartments
-- Made cover at back of B bangable
-- Horizontal metal bars on catwalk no longer block bullets or grenades
-- Made corner to the right on Bombsite A scaffolding bangable

- Overpass:
-- Added more cover in Bombsite A
-- Widened gate at back of Bombsite A
-- Blocked fence completely at back of Bombsite A
-- Color coded tunnels under A
-- Removed dropdown into water near bombsite B
-- Made cement bags around bombsite B easier to climb
-- Added cover near construction
-- New connector between upper park and bathrooms
-- Widened tunnel near T spawn
-- General polish and optimization

- Dust2:
-- Fixed tiny gaps between boxes in Bombsite A
-- Fixed killer box in Bombsite B

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:12
Pfff na een jaar dit spel weer opgepakt. Had 9 wins in competive. Dus die 10de was zo binnen. Nu zit ik in gold nova 3. En raak ik niemand. Kan er helemaal niks meer van.

begin te oud te worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Gewoon een kwestie van wennen neem ik aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
dylanvana schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:21:
Vanaf nova begint iedereen met eco rounds, calls en krijgt de aim vorm :p
Zit nu in Gold Nova 1, jammer genoeg wel 1-2 gegaan sinds ik erin zit, van deze stellingen is tot zover nog niks waar :D

Merk nog steeds heel erg dat games gewonnen worden door 1/2 mensen met scores ver boven het gemiddelde. Gelukkig merk ik dat ik hier vaak ook tussen zit, al stoor ik me heel erg aan het gebrek in teamplay waardoor ik te vaak alleen dood ga. Ik moet me dan bedenken dat ik beter bij een ander mee kan om nutteloos te zijn, maar in ieder geval niet 5v1 gerushed wordt.

En nadat het 0-3 of zo staat is het opgeven er al veel sneller. Ik heb van die 3 potjes er 2 gehad waarin ze me wilde kicken, echt geen idee waarom, beide keren stond ik bovenaan en had ik ervoor gezorgd dat we in ieder geval nog WAT wonnen. Het leuke was dat na 4x proberen de kick op hem initiate werd en hij gelijk 4-1 eruit geschopt werd :D
Nouja, om een of andere reden stoort het me hier niet zo als in LoL, dus dat is mooi :) Merk alleen dat mijn aim nog steeds in vergelijking met sommige anders heel brak is op lange afstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Vanavond ga ik weer een paar uurtjes, helaas dit weekend geen tijd gehad.
Word tijd om uit Silver II proberen te gaan XD

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 19:16

bAdmuTs

mAzE

Ik snap af en toe niks van deze game. Ben nu maar eens bezig met matchmaking, gewoon om eens te kijken in welke rank ik kom. Teveel potjes beginnen super lekker, sta ik 19-3 met 8-2 gewonnen rondes. De tegenstanders zijn tot op dat punt "te" makkelijk maar dan plots slaat alles om en word ik op bijna "onmogelijke" manieren afgeslacht :(. Potje afgelopen blijken het silver I en II te zijn, ik weet dat rank weinig betekend maar naar mijn idee klopt er iets niet. Ik weet dat ik niet de beste ben in cs maar beter dan silver I en II toch wel mag ik hopen.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Ah man, potje nog gewonnen na iets van 4-9 te staan na de eerste helft, 4v5. Echt 2x potje zelf gewonnen door hele goede AWP ronde waar ik iedereen (zelfs dichtbij) in 1 schot neer kon leggen.

Favoriete potjes blijven als je rushed met iets van een shotgun en er gelijk 2 weet neer te leggen.

@Badmuts, dit ken ik ook vanuit mijn "reis" van Silver 2 naar Gold 1 nu. Ik merk het nu nog steeds. Eigenlijk blijf ik in potjes nu langer leven, minder vaak dat mensen me gewoon met een rennende headshot neerleggen... Ik roep eigenlijk nooit hacks, maar soms vraag ik het me wel heel ernstig af :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geconcentreerd blijven spelen ook al sta je dik voor. De wedstrijd kan zo omdraaien inderdaad.
Plus als je ff pech hebt en wordt 2x geluckshot door iemand... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Ja kijk maar naar NiP een keer, stonden 14-1 voor ofzo en verloren met 14-16 uiteindelijk. Alles is mogelijk in CS :p

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Maar ze spelen eerst op easy bots niveau en dat slaat in een keer om naar ik wordt keihard geowned. Ga je kijken bij hun profiel, spelen ze net 20 uurtjes cs :?. Het gaat mij juist meer om de bijna onmogelijke manieren waarop je plotseling afgemaakt wordt, af en toe soit maar bijv. 14 rondes achter elkaar terwijl je eerst kon gaan stilstaan zonder geraakt te worden.

Blijven concentreren is ook af en toe mijn probleem :) en ik weet ook dat dat meespeelt, ga ik te laks spelen |:( .

In de tijden van myg0t waren cheaters nog wel "makkelijk" te herkennen maar ik heb het idee dat dat tegenwoordig een stuk lastiger is.

[ Voor 39% gewijzigd door bAdmuTs op 11-03-2014 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spleethoven
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-01-2024
Het duurt soms een tijdje voor je je aanpast aan de tactieken van de tegenspelers. Ikzelf ben nu master Guardian II.
Gisteren beginnen we als ct op inferno. Eerste 6 rondes verliezen we megahard. Kunnen eentje per ronde killen ongeveer. Daarna hebben we ct 9-6 gewonnen. Uiteindelijk is het 16-8 geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:34:
Maar ze spelen eerst op easy bots niveau en dat slaat in een keer om naar ik wordt keihard geowned. Ga je kijken bij hun profiel, spelen ze net 20 uurtjes cs :?. Het gaat mij juist meer om de bijna onmogelijke manieren waarop je plotseling afgemaakt wordt, af en toe soit maar bijv. 14 rondes achter elkaar terwijl je eerst kon gaan stilstaan zonder geraakt te worden.

Blijven concentreren is ook af en toe mijn probleem :) en ik weet ook dat dat meespeelt, ga ik te laks spelen |:( .

In de tijden van myg0t waren cheaters nog wel "makkelijk" te herkennen maar ik heb het idee dat dat tegenwoordig een stuk lastiger is.
Het kunnen misschien ook "smurfs" zijn die expres naar die lage rangen gaan om vervolgens hard te stompen. Het kan natuurlijk ook geluk zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:25:
[...]

Het kunnen misschien ook "smurfs" zijn die expres naar die lage rangen gaan om vervolgens hard te stompen. Het kan natuurlijk ook geluk zijn :P
Toen ik gisteren 3x door dezelfde persoon werd neerschoten op de exacte milliseconde dat ik een hoek om ging (ook eenmaal lopend, dus stil) met 1 kogel geheadshot werd na 6-0 voor te staan vond ik het toch wat te gek worden.
Vind het gewoon vervelend dat je het niet zeker weet. Ik maak ook wel eens een rennende headshot op iemand (vaak gewoon P90 spray), maar als het heel vaak voorkomt met dezelfde persoon wordt het frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Hetgeen ik wel jammer vind in mm is dat er niet een soort van killcam achtig is. Vraag me soms wel af hoe en van waar ik afgemaakt word en er is nu geen manier om dat te zien, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:29
Gaaf, heb een paar compensation curves na getekend en moet zeggen dat dat stiekem toch best goed helpt in game. Paar mensen deze link gegeven, en het valt me op dat ze een tikkeltje beter spelen haha

[ Voor 12% gewijzigd door SgtElPotato op 13-03-2014 20:33 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieLimbo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
bAdmuTs schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 22:41:
Hetgeen ik wel jammer vind in mm is dat er niet een soort van killcam achtig is. Vraag me soms wel af hoe en van waar ik afgemaakt word en er is nu geen manier om dat te zien, toch?
Je kan de demo downloaden na afloop en terugkijken. Een killcam realtime zou wel een beetje 'unfair' zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

JunkieLimbo schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 08:02:
[...]

Je kan de demo downloaden na afloop en terugkijken. Een killcam realtime zou wel een beetje 'unfair' zijn.
Aha dat wist ik niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Jongens ik heb jullie hulp nodig. Gisteravond heb ik een Case geopend en ik had wel veel geluk (tenminste dat denk ik). Er zat een Karambit Fade knife in me case die zo rond de 500 dollar waard moet zijn. Nou kan ik hem via steam verkopen maar dan is er geen mogelijkheid om dat geld van me account te halen toch?
Hebben jullie hier ervaring mee hoe ik dit het beste en het veiligst kan verkopen? Het is een gewild item heb ik begrepen maar ik heb totaal geen ervaring hoe ik dit kan verkopen.

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=238012544

[ Voor 5% gewijzigd door teupje op 14-03-2014 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:39
Csgolounge zou een mogelijkheid kunnen zijn en wellicht zijn er meer van zulke sites. Bescherm jezelf goed tegen oplichters.
Je kan ook via steam market verkopen en van die funds games kopen voor anderen die jou normaal betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:21

JoSchaap

Had a life, got a modem..

ik zou het geld gewoon lekker op steam laten staan en er de komende jaren je nieuwe games mee kopen :)
3rd party sites, blijven 3rd party sites..

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:06

Oxigeon

En zo is dat!

Ben nu vanalles hier in tweakers aan het lezen over Counter Strike. Maar met welke games is deze game een beetje te vergelijken? Is het meer de Call of Duty? Rennen als een malle en iedereen afknallen of is het toch meer iets van sneaky sneaky en dan schieten.

En zal deze game werken op mijn pctje?
Manufacturer Acer
Processor AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5200+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.6GHz
Memory 2048MB RAM
Video Video Card NVIDIA GeForce 7650 GS

[ Voor 28% gewijzigd door Oxigeon op 14-03-2014 11:28 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Oxigeon schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:22:
Ben nu vanalles hier in tweakers aan het lezen over Counter Strike. Maar met welke games is deze game een beetje te vergelijken? Is het meer de Call of Duty? Rennen als een malle en iedereen afknallen of is het toch meer iets van sneaky sneaky en dan schieten.

En zal deze game werken op mijn pctje?
Manufacturer Acer
Processor AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5200+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.6GHz
Memory 2048MB RAM
Video Video Card NVIDIA GeForce 7650 GS
Het is echt totaal anders dan CoD. Het is ook niet echt met een andere schooter te vergelijken. Het is een erg tactische shooter die je zeker wel een uur of 40 moet spelen om het allemaal een beetje te door te hebben (recoil enzo).

Ik ben trouwens bang dat het niet echt flexibel zal lopen op jouw systeempje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon niet, tenzij je op VGA wil spelen ;) Ik werk op een quadcore Q9300 met een 270X (waarbij die laatste vrij weinig uitmaakt, CSGO is erg cpu dependent) en dat is krap aan. Die Q9300 heeft echter fors meer spierenballen dan een dual core Athlon 64...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2014 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:08:
Gewoon niet, tenzij je op VGA wil spelen ;) Ik werk op een quadcore Q9300 met een 270X (waarbij die laatste vrij weinig uitmaakt, CSGO is erg cpu dependent) en dat is krap aan. Die Q9300 heeft echter fors meer spierenballen dan een dual core Athlon 64...
Wat een onzin, heb de game tijdenlang op mijn Athlon X2 5600+ gespeeld en dat ging prima, altijd 40+ FPS. Wellicht als je beter wordt dat dat "onspeelbaar" wordt maar in de lagere regionen is het meer dan prima.

Ik zou me eerder zorgen maken om die 7600GS die echt enorm verouderd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
teupje schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:21:
Jongens ik heb jullie hulp nodig. Gisteravond heb ik een Case geopend en ik had wel veel geluk (tenminste dat denk ik). Er zat een Karambit Fade knife in me case die zo rond de 500 dollar waard moet zijn. Nou kan ik hem via steam verkopen maar dan is er geen mogelijkheid om dat geld van me account te halen toch?
Hebben jullie hier ervaring mee hoe ik dit het beste en het veiligst kan verkopen? Het is een gewild item heb ik begrepen maar ik heb totaal geen ervaring hoe ik dit kan verkopen.

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=238012544
Ten eerste, kijk uit met links die men je waarschijnlijk gaan toesturen. Gewoon nooit, maar dan ook nooit op een link klikken die je van iemand krijgt welke jou net random heeft toegevoegd. Echt gewoon never nooit. Dan ben je je knife kwijt.

Er zijn meerdere manieren om je knife te verkopen, maar ook een paar dingen waar je rekening mee moet houden. Zo kan je je knife op de market niet verkopen voor 500 euro, maar ik dacht maximaal 300 euro.

Geld dat je in je Steam wallet hebt, kun je niet "opnemen", maar wel herinvesteren of bewaren voor games tijdens sales en dergelijken. Een andere optie is om je knife te ruilen tegen keys, die bij elkaar een bepaald bedrag waard zijn. Deze keys kun jij dan weer verkopen. Is een veiligere manier, omdat je minder risico loopt in één keer een groot bedrag kwijt te raken.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpankmasterC schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:14:
[...]

Wat een onzin, heb de game tijdenlang op mijn Athlon X2 5600+ gespeeld en dat ging prima, altijd 40+ FPS. Wellicht als je beter wordt dat dat "onspeelbaar" wordt maar in de lagere regionen is het meer dan prima.

Ik zou me eerder zorgen maken om die 7600GS die echt enorm verouderd is...
40+ fps is echt heel erg krap aan :) Ik kom dan in de problemen bij de snelle acties en de flick shots. Ik zit op de minima zo rond de 80 en ook dat is krap aan feitelijk.

Verschil is ook dat ik tegenwoordig een 144hz scherm heb wat scheelt in de vloeiende weergave. Vorige week systeem geformatteerd en weer aan het spelen, maar speelde niet lekker, alles leek trager. Kon het niet vinden, drivers opnieuw geinstalleerd, etc tot ik me bedacht dat Windows de boel standaard op 60hz zet. Weer omhoog geschroefd en het probleem was weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
eXec schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:00:
[...]

Ten eerste, kijk uit met links die men je waarschijnlijk gaan toesturen. Gewoon nooit, maar dan ook nooit op een link klikken die je van iemand krijgt welke jou net random heeft toegevoegd. Echt gewoon never nooit. Dan ben je je knife kwijt.

Er zijn meerdere manieren om je knife te verkopen, maar ook een paar dingen waar je rekening mee moet houden. Zo kan je je knife op de market niet verkopen voor 500 euro, maar ik dacht maximaal 300 euro.

Geld dat je in je Steam wallet hebt, kun je niet "opnemen", maar wel herinvesteren of bewaren voor games tijdens sales en dergelijken. Een andere optie is om je knife te ruilen tegen keys, die bij elkaar een bepaald bedrag waard zijn. Deze keys kun jij dan weer verkopen. Is een veiligere manier, omdat je minder risico loopt in één keer een groot bedrag kwijt te raken.
Dank voor je reply!
Had hem net op csgolounge.com gezet maar ik vind dat systeem erg vaag werken. Als ik naar my trades ga zie ik niks maar als ik naar me account ga en ik druk op trade history zie ik em wel staan.
Als ik mijn knife zoek in de lijst zie ik mijn naam er ook niet tussen staan..kortom ik vind het allemaal een beetje vaag werken.
Het liefst verkoop ik de knife aan een betrouwbaar (liefst Nederlands persoon) en regelen we het via steam.
Is er ergens een Nederlandse community die jij kent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
SgtElPotato schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 23:09:
[...]

Gaaf, heb een paar compensation curves na getekend en moet zeggen dat dat stiekem toch best goed helpt in game. Paar mensen deze link gegeven, en het valt me op dat ze een tikkeltje beter spelen haha
*Nvm begreep het niet goed. Moet hier ook nog mee oefenen, en doe dit vaak tijdens de warm-up met wapens die ik veel gebruik :)

[ Voor 26% gewijzigd door Zebby op 14-03-2014 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
teupje schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:29:
[...]
Het liefst verkoop ik de knife aan een betrouwbaar (liefst Nederlands persoon) en regelen we het via steam.
Is er ergens een Nederlandse community die jij kent?
De Nederlandse community is te klein om een echte vol Nederlandse community te hebben, waar je ook nog eens iemand vind die in deze tijden zo'n dure knife gaat kopen. Internationaal is het al lastig om hem voor een goeie prijs te ruilen ofwel verkopen, laat staan alleen binnen Nederland. Als je er geen tijd in kan/wil steken ga je 'm denk ik ook niet zomaar kwijt raken.

Ik sta ervoor open om 'm te ruilen tegen mijn hele inventory, waaronder een Stat Asiimov M4. :9

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Heb nu een betrouwbare handelaar op Steam (gezien de comments en status op z'n profiel) en die bied 220 euro Paypal. Moet ik nou snel happen of kan ik voor zo'n knife nog veel meer vragen?

@eXec , thanks voor de uitleg! En bedankt voor je aanbod, maar ik heb het idee dat ik aan cash meer heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
teupje schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 16:16:
Heb nu een betrouwbare handelaar op Steam (gezien de comments en status op z'n profiel) en die bied 220 euro Paypal. Moet ik nou snel happen of kan ik voor zo'n knife nog veel meer vragen?
Bij zulke bedragen zou ik altijd voor een middleman kiezen, welke je onder andere kan vinden via Steamrep.com. Ik vind het overigens een behoorlijk laag bod, aangezien een Bayonet Fade al aan die prijs zit. En een karambit is immers meer waard.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Ok, ik wacht het weekend nog wel even af en dan zie ik nog wel hoe ik het ga aanpakken. Wist helemaal nog niet van het bestaan af van een middleman en dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
teupje schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:19:
Ok, ik wacht het weekend nog wel even af en dan zie ik nog wel hoe ik het ga aanpakken. Wist helemaal nog niet van het bestaan af van een middleman en dat soort dingen.
Met paypal kan gezeik ontstaan, de kopende partij kan jou een screenshot toesturen waaruit blijkt dat ze betaald hebben, maar je kan bij Paypal altijd later nog je geld terug eisen terwijl Steam trade instant is. Dus jij hebt op basis van dat screenshot/betalingsbewijs het mes aan de koper gegeven, hij geeft bij Paypal aan dat er iets fout is gegaan en hoppa: geen geld en geen mes voor jou.

Opletten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:07:
[...]

40+ fps is echt heel erg krap aan :) Ik kom dan in de problemen bij de snelle acties en de flick shots. Ik zit op de minima zo rond de 80 en ook dat is krap aan feitelijk.
Dat bedoel ik, op het niveau waar ik op speel zijn flick shots sowieso onzin, dat raak ik toch nooit. Snelle acties is meer spray and pray en hopen dat m'n compensatie soort van ergens klopt.

Er zijn enorm veel mensen die CS niet op een hoog niveau spelen waar alle 144Hz/low sensitivity/raw input/custom CFG's allemaal niets uit maken omdat de gamesense bijvoorbeeld nog ontbreekt en de dus apparatuur niet je belemmerende factor is maar de skills. (hiermee niet zeggende dat betere apparatuur niets uit kan maken natuurlijk, zoals je zegt is betere FPS echt nodig voor flickshots ed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Voor een goede CS ervaring heb je het dubbele aan FPS nodig ten opzichte van de tickrate, anders kun je vele nadelen ondervinden van de lage FPS. Of je nou op Silver 1 of SMFC rank speelt, dat maakt niet uit.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
SpankmasterC schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:14:
[...]

Wat een onzin, heb de game tijdenlang op mijn Athlon X2 5600+ gespeeld en dat ging prima, altijd 40+ FPS.
haha hij speelt met een fps van 40 en vind het fijn :D Tsjah ignorance is echt bliss heh :o

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
k1n9_n01z3 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 01:29:
[...]

haha hij speelt met een fps van 40 en vind het fijn :D Tsjah ignorance is echt bliss heh :o
40+ is in de lage ranks nog wel te doen, maar op een gegeven moment is 100+fps gewoon veel fijner / een must. 40+ klinkt redelijk, maar 100+ is een wereld van verschil, vooral als je alleen op 64 tick servers speelt en op een gegeven moment overgaat naar 128 tick.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Vandaag is spel in sale voor E2.99. Ben helemaal geen CS speler dus zal wel even wennen zijn. :D

Ben benieuwd of ik dit type gameplay leuk zal vinden en of de "netcode' beter is dan BF serie. :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40
Haha had hem ook gekocht in de sale, als battlefield speler word ik toch meerendeel van de tijd afgeslacht als een varken.. Maar gaat met het uur iets beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
SgtElPotato schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 02:34:
[...]

40+ is in de lage ranks nog wel te doen
Lees gewoon de post van exec eens rustig door.

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdje niet gespeeld, sinds gister weer bezig. 2 maand terug nipt aan 20k spelers online. Gister ineens 100k+, nice! Steamsale doet wonderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieLimbo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
http://www.twitch.tv/esltv_cs

Finale voor 250.000 start nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2014 @ 12:51:
Tijdje niet gespeeld, sinds gister weer bezig. 2 maand terug nipt aan 20k spelers online. Gister ineens 100k+, nice! Steamsale doet wonderen ;)
2 maanden terug zaten we ook op zo'n 100k aan spelers. Is alweer een tijdje geleden dat we op de 20k zaten. Sinds DreamHack Winter zijn de cijfers omhoog geschoten.

De sales zijn leuk, maar oh zo vervelend. Cheaters maken er namelijk misbruik van en dat betekend dat ik sowieso geen Matchmaking kan spelen, al deed ik dat al niet meer. Voorlopig dus alleen invite only channels op IRC.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo. NiP even flink onderuit gehaald. Ik zag het gister al. NiP heeft geen idee wat ze aan het doen zijn. Ze roteren slecht, slecht positiespel. Ze stoppen bijvoorbeeld 3 man in pit. Als Virtus.Pro daar een rookgordijn legt, planten ze de bom zonder een enkel schot gevuurt te hebben. Als Virtus.Pro de site cleared en uit apartments springt, weet je dat ze of bij library zijn, of nog in pit zitten. Je hoeft maar op twee plekken te focussen. Of ze hebben totaal geen mid/cat/connector controle in Mirage. Weer 50% minder waar Virtus.Pro zich zorgen om hoeft te maken. Ze waren veel te bang.
Jammer, ik had graag NiP zien winnen aangezien ik Taz niet uit kan staan. Beetje hoog van de toren gesprongen.
Ach, volgende keer zal NiP wel waar schijnen waarschijnlijk.

En de steamsale, tja. Zeg maar gedag MM. Valve is beetje van slag op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Was een leuke finale, VP speelde overduidelijk beter. Leek wel alsof NiP vandaag niet helemaal lekker in hun vel zat. Welverdiende winst in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Djmaddox schreef op zondag 16 maart 2014 @ 15:42:
Was een leuke finale, VP speelde overduidelijk beter. Leek wel alsof NiP vandaag niet helemaal lekker in hun vel zat. Welverdiende winst in ieder geval.
Idd, zoals ABaelemans ook al zegt ze wisten niet echt wat ze deden / moesten doen. Ben altijd groot fan van NiP geweest, maar dit vond ik best slecht van ze.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eXec schreef op zondag 16 maart 2014 @ 13:17:
[...]

2 maanden terug zaten we ook op zo'n 100k aan spelers. Is alweer een tijdje geleden dat we op de 20k zaten. Sinds DreamHack Winter zijn de cijfers omhoog geschoten.

De sales zijn leuk, maar oh zo vervelend. Cheaters maken er namelijk misbruik van en dat betekend dat ik sowieso geen Matchmaking kan spelen, al deed ik dat al niet meer. Voorlopig dus alleen invite only channels op IRC.
Oh ok, niks van meegekregen. Vond 't alleen mooi om te zien omdat 't een toffe game is en zeker zoveel spelers verdient.

Heb nog totaal geen last gehad van cheaters en/of matchmaking problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 11:51
Gisteren deze maar eens aangeschaft na altijd CSS gespeeld te hebben. Ik krijg echter totaal geen servers als ik op 'Browse community servers' klik, scherm blijft leeg. Moet ik soms wat poorten forwarden of iets? Als ik Play druk en dan wat kies werkt het wel via dat matchmaking (?) gebeuren. Echter wil ik gewoon een serverlijst gebruiken, iemand?

Edit: Hmm zie dat het bij CSS ook niet werkt, terwijl dat het van het weekend prima deed. Ligt eruit zeker ofzo...

[ Voor 14% gewijzigd door mach2 op 17-03-2014 20:27 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:47

Multensor

wtf

Ja steam ligt plat ;)

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup. Steam ligt eruit. Alhoewel steam nu terug is, is er totaal geen leven te bekennen bij Counter Strike.
Matchmaking, Server list (vind ik apart), inventory etc. Heel CS ligt eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Ja, wat een rommel, net een half uur in een lobby zitten wachten op een game...

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind Steam / CS sowieso vaak instabiel. Met meerdere personen op een verbinding lijkt ook een probleem. Als we met 3 man zitten te lannen, blijft er vaak 1 in de loading screen hangen en komt de server niet in. Sluiten wij af kan ie er opeens wel in.
Laatste weken ook een paar keer opeens uit een competitive geknikkerd wegens verloren verbinding met de server. Vervolgens kon ik er niet meer terug in, maar publics joinen kon wel :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 07:54:
Ik vind Steam / CS sowieso vaak instabiel. Met meerdere personen op een verbinding lijkt ook een probleem. Als we met 3 man zitten te lannen, blijft er vaak 1 in de loading screen hangen en komt de server niet in. Sluiten wij af kan ie er opeens wel in.
Laatste weken ook een paar keer opeens uit een competitive geknikkerd wegens verloren verbinding met de server. Vervolgens kon ik er niet meer terug in, maar publics joinen kon wel :S
had ik dus ook. Om de frustratie nog erger te maken had ik een ban van een aantal uur. 24 meen ik? Vervolgens na de 24 uur weer eens MM gaan spelen. Gebeurde weer hetzelfde, rejoin en het ging een aantal rondes goed. Ik spawn weer met team en krijg lag, ik bash beetje op knoppen enz enz.. krijg ik verbinding, knife ik een teammate op spawn boom! 7 dagen ban. Goodgame :*) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 07:54:
Als je met dergelijke issues zit, moet je gewoon even googlen, in plaats van gelijk op CS:GO te schelden. Wanneer je met 2 of meerdere computers binnen een LAN netwerk naar dezelfde server connect, kunnen er issues ontstaan met betrekking tot poorten. Dit zou je probleem op moeten lossen. Het heeft bij ons op de bootcamp in iedergeval perfect gewerkt.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:49

Clush

Do as I say...

net m'n 10e matchmaking win en nu liggen de cs cloudservers eruit? vroeg me al af waar mijn silencers waren in de laatste game... is dus nog even afwachten wat nou m'n rank wordt :/

edit: en terug online, Silver Elite Master. Valt me niet tegen met hoe lang ik geen shooters heb gespeeld... 4 of 5 jaar ofzo.

de matchmaking bevalt me prima, dat had ik niet verwacht. Ik kom nog uit de tijd dat matchmaking echt not done was voor iedereen die op z'n minst wou doen alsof ie competitieve shooters serieus neemt.

er zijn geen grotere groupchats zoals in dota2, wel? dat is eigenlijk het enige wat er voor mij nog aan ontbreekt.

[ Voor 55% gewijzigd door Clush op 18-03-2014 22:18 ]

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
  • Laatst online: 15-09 16:40
Nog wel een handige site voor te checken of steam down is.
http://steamstat.us/

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eXec schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 20:12:
[...]

Als je met dergelijke issues zit, moet je gewoon even googlen, in plaats van gelijk op CS:GO te schelden. Wanneer je met 2 of meerdere computers binnen een LAN netwerk naar dezelfde server connect, kunnen er issues ontstaan met betrekking tot poorten. Dit zou je probleem op moeten lossen. Het heeft bij ons op de bootcamp in iedergeval perfect gewerkt.
Ik scheld niet op CS:GO, hooguit wat kritiek.
Waarom moet ik als gebruiker zelf gaan zitten kloten met ports om het werkend te krijgen? Laat CS dat lekker automatisch instellen.
Maar bedankt voor de tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Zijn er nog mensen die vanavond een potje willen doen?

steam: nehocs
Teamspeak: ts3.nehox.nl

NiX.EU community is voor iedereen vrij om te joinen. We zoeken ook nog mensen voor een NiX.NL team zodat we/je niet met random russen komt die de boel verstieren. Ranks liggen rond MG, MG2 en MGE.

Goede calls en af en toe ragen ;-)

[ Voor 82% gewijzigd door NeHoX op 19-03-2014 10:34 ]

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
NeHoX schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:23:
Zijn er nog mensen die vanavond een potje willen doen?

steam: nehocs
Teamspeak: ts3.nehox.nl

NiX.EU community is voor iedereen vrij om te joinen. We zoeken ook nog mensen voor een NiX.NL team zodat we/je niet met random russen komt die de boel verstieren. Ranks liggen rond MG, MG2 en MGE.

Goede calls en af en toe ragen ;-)
Dat gaat em voor mij niet worden als beginnend CS'er op Silver II :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Gold Nova 2 hier, misschien even kijken. Heb laatst Voice chat aangezet, tot nu toe 50/50 wat toegevoegde waarde betreft. Soms is het "blebleh is a retaahaard" als je niet 1v4 kan winnen, de andere keer is het Turks of Russisch, maar soms ook gewoon heel fijn "good job" of "2t halls".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Zebby schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:41:
Gold Nova 2 hier, misschien even kijken. Heb laatst Voice chat aangezet, tot nu toe 50/50 wat toegevoegde waarde betreft. Soms is het "blebleh is a retaahaard" als je niet 1v4 kan winnen, de andere keer is het Turks of Russisch, maar soms ook gewoon heel fijn "good job" of "2t halls".
Eerste wat ik vaak doe is alle communicatie blokkeren van de mensen die dat doen, heb ik daar geen last meer van. Zit vaak met 3 tot 5 mensen op teamspeak en dezelfde server, dus communicatie ingame maakt niet zoveel uit.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
SgtElPotato schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:28:
[...]

Eerste wat ik vaak doe is alle communicatie blokkeren van de mensen die dat doen, heb ik daar geen last meer van. Zit vaak met 3 tot 5 mensen op teamspeak en dezelfde server, dus communicatie ingame maakt niet zoveel uit.
:'(

Daar heb ik zo'n hekel aan. Mensen die met zijn 3e of 4e op een TS server zitten en niet communiceren met de rest van het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
dylanvana schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:53:
[...]

:'(

Daar heb ik zo'n hekel aan. Mensen die met zijn 3e of 4e op een TS server zitten en niet communiceren met de rest van het team.
Heb je gelijk in. Communiceer wel, maar als ze gaan lopen schreeuwen of flamen door de mic dan blokkeer ik ze.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloontje
  • Laatst online: 05-08 17:07

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Hey mensen ik ben (nog steeds) opzoek naar spelers die ook Match Making willen spelen elke dag in de avond (na 7 uur ofzo) Ik ben Silver Elite en heb tevens een TS3 server op I3D.net. Het is lastig een clubje mensen te vinden waar regelmatig mee kan spelen, voor iemand anders misschien ook.

Je kan me vinden op Steam:
http://steamcommunity.com/id/cloonaid/

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:49

Clush

Do as I say...

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloontje

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Hahah what the actual fuck, waarom heb jij 1001x het hoofd van JLP op je profile :D
En 4 pagina's vol met JLP cards. 8)7 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
Steam weer down zoals iedere dag zzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloontje

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Inderdaad nu al 3 dagen achter elkaar. En veel problemen met MM moet ik zeggen, word er niet goed van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Hij doet het weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloontje

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Ken die site al, wat is de tip precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Cloontje schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 00:20:
[...]

Ken die site al, wat is de tip precies?
Alsof die alleen voor jou was bedoeld??

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Lijkt mij ook, de avatar is precies hetzelfde als hier en die andere komt uit Frankrijk...

1356 games btw 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Daar zat ik ook al naar te kijken, dafuq :o Wist niet eens dat er zo veel waren op Steam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Ben ze wel vaker tegen gekomen met nog meer games meestal hebben ze of bij steam gewerkt of wat voor ze gedaan.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloontje

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

teupje schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:34:
[...]

Lijkt mij ook, de avatar is precies hetzelfde als hier en die andere komt uit Frankrijk...

1356 games btw 8)7
Waarschijnlijk ben jij niet bekend met het feit dat er mensen elkaar impersonaten, ik heb een behoorlijk positieve trade status op SteamTrades. Mensen maken dan je account na en proberen dan andere mensen te scammen door zich voor te doen als mij. Deze user is trouwens ook al 85 dagen niet meer online geweest. Dit is voordat ik mijn account in Jean-Luc's account omtoverde.

En ja nogal wiedes dat mijn account uit Frankrijk komt, Jean-Luc uit Star Trek komt uit Frankrijk.

En wat mijn aantal games betreft ik sta niet eens in de onofficiële Top 500 (nummer 1 is trouwens wel een Nederlander)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hallo ik ben een paar dagen begonnen met cs go ^.^
Zouden jullie wat tips voor mij hebben.
Over het algemeen ben ik bijna elke ronde de mvp in round based gamemodes (behalve als er een heel goed iemand in de enemy team zit)
Het spel is wel leuk om te spelen maar soms heb ik dat de enemy aan het sprayen is en ik aan het bursten en op long range wint de enemy het dan alsnog.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
Vanavond weer lekker no lifen :) iemand die zijn heeft om MM te spelen? Mijn rank is Master Guardian Elite.
Pagina: 1 ... 24 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic