Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
hoe stel je die crosshair in?, ik krijg tijdens de scope een laser dot te zien wat soms tegenwerk in lichte omgevingen
De crosshair op de screenshot is een debug ommand. Kan je alleen met sv_cheats 1 gebruiken.interlude schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:13:
[...]
hoe stel je die crosshair in?, ik krijg tijdens de scope een laser dot te zien wat soms tegenwerk in lichte omgevingen
We zullen het voorlopig met deze laser sight moeten doen. Het begint idd behoorlijk op CoD te lijken zo. Wanneer krijgen we scopes op de AK en M4? En wanneer een silencer op de AWP?
[MISC]
- Aug and SG 553 scope modes now correctly respect players' zoomed mouse sensitivity settings.
- Fixed game client unexpectedly loading installed plugins. -LoadPluginsForClient is now required if client needs to load plugins, however with plugins client will start in insecure mode.
- Added buymenu localization tokens for the CZ75-Auto.
- Player teammate colors now stay consistent throughout a match in both Competitive MM and most third party services.
- Adjusted the teammate colors a bit based on feedback.
- Fixed miniscoreboard causing hitches by refreshing the avatars too often.
- Fixed the chat on Macs showing hex colors instead of names.
- Fixed Scar-20 icon not being visible in the in-game weapon inventory.
- Fixed NameTag text field not taking input.
[Shipped yesterday]
- Fixed Classic Static (crosshairstyle 4) not being static.
- Fixed player color arrows being bot colored in casual.
- Fixed letter label showing up over player dots in radar when spectating / watching a demo.
Steam Inventaris
Ik heb de server gekocht bij: Gameservers.com. Het is een 128-tick CS:GO private server voor 12 personen en staat in Frankfurt, GER. Ik heb op de ESL website al even gekeken naar tuts of andere guide's, maar kon deze niet (duidelijk genoeg) vinden op hun website. Dus ik vraag het even aan jullie
Mijn vragen zijn:
Wat is een ESL Server Plugin?
Wat is een ESL Server Config?
Wat doen deze? En welke moet ik gebruiken, of juist allebei?
En de laatste is: Hoe maak ik mijn server ESL ready?
Als iemand dit zou kunnen beantwoorden zou dat helemaal fantastisch zijn!
Alvast bedankt!
ESL Server Configs: http://www.esl.eu/eu/csgo...rSettings-Clientsettings/
Allebei gebruiken. Dan is je server ESL ready. Ik ga er vanuit dat je de basis kent van een server beheren. Anders even een cvar list opzoeken voor de commands die je kan gebruiken.
Ik heb zelf mijn server bij CKRAS, dus hoefde niets te doen om de server ESL ready te maken. Kost wat, maar dan heb je ook wat voor die 25 euro per maand. Bovendien, als je het met het team deelt is het geen geld :-)
[ Voor 18% gewijzigd door eXec op 15-02-2014 23:31 ]
Bedankt voor de reactieeXec schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 23:25:
ESL Server Plugin: http://www.esl.eu/eu/news/200874/
ESL Server Configs: http://www.esl.eu/eu/csgo...rSettings-Clientsettings/
Allebei gebruiken. Dan is je server ESL ready. Ik ga er vanuit dat je de basis kent van een server beheren. Anders even een cvar list opzoeken voor de commands die je kan gebruiken.
Ik heb zelf mijn server bij CKRAS, dus hoefde niets te doen om de server ESL ready te maken. Kost wat, maar dan heb je ook wat voor die 25 euro per maand. Bovendien, als je het met het team deelt is het geen geld :-)
Ik heb de ESL Server Plugin gedownload en geplaatst in de map: CS:GO/addons (addons moest ik wel aanmaken, hij was niet standaard aanwezig).
Alleen hoe moet ik de server config(s) installeren? Moet ik de text over kopiëren? Want ik kan helaas nergens een plek vinden waar ik ze kan laden. Of moet ik deze ook op de FTP neerzetten?
Thanks het is gelukt. Alleen, ik ging even uit de server om andere dingen te doen. En toen ik terug wou, ging dat niet meer. Kreeg alleen maar:eXec schreef op zondag 16 februari 2014 @ 12:37:
Die configs moet je ook via FTP uploaden. En in de map \csgo\cfg om precies te zijn. Om de config te laden kun je rcon exec esl5on5.cfg gebruiken en vervolgens rcon esl_start.
] connect 62.67.42.219:27025 ;password HeroGS2231
Connecting to public(62.67.42.219:27025) ...
255.281: Sending UDP connect to public IP 62.67.42.219:27025
Server using 'public' lobbies, requiring pw no, lobby id 18600008e98d093
RememberIPAddressForLobby: lobby 18600008e98d093 from address 62.67.42.219:27025
GameTypes: could not find matching game type "".
CSysSessionClient: Cannot join lobby, response 2!
(copy/pasted uit de console)
Geen idee wat het inhoud en wat ik eraan kan doen. Ik heb nog wel een paar vrienden die nog steeds in de server zitten. Maar ik kan om de een of andere reden niet joinen
Iemand ideeën?
Start Steam eens opnieuw op? Dit gebeurd wel vaker, ook bij mijn server.Cazure schreef op zondag 16 februari 2014 @ 12:42:
Iemand ideeën?
Ik ben van 400-500 fps naar 200 gemiddeld gedropt, met drops naar 100 op bepaalde momenten. Echt geweldig die "performance upgrades". Not.neographikal schreef op zondag 16 februari 2014 @ 12:45:
De nieuwe updates hebben de performance hier wel aanmerkelijk opgepoetst, fijn! Ik heb een wat oudere cpu en het lijkt erop dat ze wat optimalisaties hebben doorgevoerd. Toch blijft het wel erg cpu intensief...
Aan mijn CPU zal het niet liggen, heb een i7 3770. Weet dat mijn GPU een bottleneck is, maar heb tot die "performance updates" stabiel op 400-500 fps gezeten. Ik maak uiteraard gebruik van -threads 4 (-threads 8 maakt geen verschil namelijk) en nog meer van dat soort ongein in mijn launch options.
[ Voor 68% gewijzigd door eXec op 16-02-2014 13:00 ]
Verwijderd
ik speel nog niet heel lang maar vraag me een paar dingen af.als je met een nade of lege gun loopt en houd je linker muisknop hoort het dan dat je langzamer gaat lopen?
Ook krijg ik het sprayen niet onder de knie terwijl in 1.6 je het wel na een tijdje wist. En de ak blijft me een raadsel in cs go. Soms gaan de kogels precies waar je aimt en soms vliegen ze wel maar geen damage
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2014 16:20 ]
Mijn FX 6300 komt niet hoger dan 40/60% load terwijl mijn HD 7770 net wat sterker is als jouw gpu. Fps schommelt tussen 150/250fps nooit drops onder 120.eXec schreef op zondag 16 februari 2014 @ 12:56:
[...]
Start Steam eens opnieuw op? Dit gebeurd wel vaker, ook bij mijn server.
[...]
Ik ben van 400-500 fps naar 200 gemiddeld gedropt, met drops naar 100 op bepaalde momenten. Echt geweldig die "performance upgrades". Not.
Aan mijn CPU zal het niet liggen, heb een i7 3770. Weet dat mijn GPU een bottleneck is, maar heb tot die "performance updates" stabiel op 400-500 fps gezeten. Ik maak uiteraard gebruik van -threads 4 (-threads 8 maakt geen verschil namelijk) en nog meer van dat soort ongein in mijn launch options.
Je kan me vinden op Steam:
http://steamcommunity.com/id/cloonaid/
[ Voor 4% gewijzigd door Cloontje op 18-02-2014 12:51 ]
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Als je DMG bent kun je mee doen:p je zit nu op een bot rank.Cloontje schreef op maandag 17 februari 2014 @ 21:13:
Hey mensen ik ben eigenlijk opzoek naar speler die ook MM willen spelen elke dag in de avond (na 7 uur ofzo) Ik speel redelijk vaak met een paar Duitsers maar die laten het vaak afweten en gewoon random inloggen is gewoon zaad. Ik hang altijd rond in het silver gebied (silver elite momenteel) en ik heb tevens een TS3 server op I3D.net
Je kan me vinden op Steam:
http://steamcommunity.com/id/cloonaid/
wtf is MM?Cloontje schreef op maandag 17 februari 2014 @ 21:13:
Hey mensen ik ben eigenlijk opzoek naar speler die ook MM willen spelen
Allebei master guardian elite.
OKeneographikal schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:24:
wtf, opeens restart CS hier spontaan al 3x op rij...
Gisteren mij ook 2 keer achter elkaar overkomen.neographikal schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:24:
wtf, opeens restart CS hier spontaan al 3x op rij...
Ik zal je toevoegen. Weet wel niet of ik al direct om 19:00 kan spelen, maar komt in orde.janwer schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:27:
Als vanavond rond 19:00 iemand zin heeft om wat MM te doen met mij en een maatje, steam is : Jdubbelu
Allebei master guardian elite.
Ik sta op DMG rank en heb nog wel wat volk dat kan joinen indien nodig.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Steam Inventaris
Zucht...
Steam Inventaris
Kijk hier maar eens naar dan zie je dat 64tick gewoon keihard sucked.bAdmuTs schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 08:45:
Die tickrate mag idd zo snel mogelijk omhoog ja. Laatst in close quarter combat met een shotgun. Schiet hem vol op zijn pan, overal bloed en wordt uiteindelijk door hem gekilled. Heb ik die persoon gewoon niet geraakt. Wordt er gewoon gek van dat je af en toe een hele clip in iemand leegt en blij mag zijn als je die persoon 1x geraakt heb. Soms een cm naast iemand zijn hoofd, headshot
.
YouTube: CS:GO - 64 Tick
Ik heb het btw ook vaak, op 128 schiet ik alles weg met instants, op 64tick heb ik soms een heel magazijn en dan 1 hit 12damage ofzo...
Wat ik dan niet zo goed snap is waarom ze west europese servers niet gewoon op 128 zetten en de servers in zuid amerika en dergelijke gewoon lekker op 64 laten lopen. Het kan zijn dat ook in west europa meerderheid van de spelers met +-60 fps speelt.
Op de Casual servers lijkt de lag ook met de dag erger te worden,. ik hoop dat in de toekomst ( zeer nabije ) er wat verandert, iig de goeie kant op want dit is niet echt leuk meer.
Zucht...
Iemand nog MM spelen? voeg me toe op steam: hero_1995 / Cazure<33
http://www.change.org/en-...o-matchmaking#description
Misschien als het genoeg stemmen krijgt dat Valve er naar gaat kijken/iets aan gaat doen.
Ik doe ook meeCazure schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 14:47:
Heb hier een petitie gevonden rond de 128tick sh*t.
Misschien als het genoeg stemmen krijgt dat Valve er naar gaat kijken/iets aan gaat doen.
Maar kan iemand confirmen dat ESEA 128-tick server gebruikt voor zijn Pugs?
Ben zelf inmiddels gestopt met matchmaking. Ben er klaar mee om met en tegen randoms te spelen die alleen maar lopen te janken.
Ook getekend, hoop dat ze er echt iets mee gaan doen.Cazure schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 14:47:
Heb hier een petitie gevonden rond de 128tick sh*t.
Op CSGO vind ik matchmaking echt een super goede uitvinding als je ff snel een potje wilt spelen, op lagere ranks af en toe wat zeikerds maar verder best aardig. Heb nog geen community server aangeraakt op CSGO.
Zucht...
Wat is dan de reden dat je bent gestopt met ESEA? Vanwege dat Bitcoin schandaal?eXec schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 17:06:
ESEA gebruikt 128 tick servers, maar het kost je 6 euro ofzo. Plus een bitcoin mine schandaal op de client. Voor mij nooit geen ESEA meer, ook al is het bijna een jaar geleden.
wijziging*
Ik heb het inderdaad even opgezocht. Het is op z'n zachts gezegd een schandaal. Tjonge jonge zeg.
Zijn er ook alternatieven voor ESEA?
[ Voor 17% gewijzigd door Cazure op 23-02-2014 10:44 ]
Ff een plaatje van de nieuwe skins van de nieuwe operation !

Had em btw na 10 minuten al terugverdient =]
[ Voor 43% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 23-02-2014 12:19 ]
Steam Inventaris
Alleen al vanwege het niveau zou ik voor esea kiezen, en dat bitcoin ding was eens maar nooit weer.
Zucht...
Ik heb het gewoon een jaar niet gespeeld vanwege de hit registration.Silencex schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:21:
[...]
Kijk hier maar eens naar dan zie je dat 64tick gewoon keihard sucked.
YouTube: CS:GO - 64 Tick
Ik heb het btw ook vaak, op 128 schiet ik alles weg met instants, op 64tick heb ik soms een heel magazijn en dan 1 hit 12damage ofzo...
Een paar dagen geleden weer eens geupdate en opgestart. Zie ik dat er echt insane veel is verandere (menu, wapens, silencer!yay), maar man o man, die registration is nog steeds een fail. Het ene potje gaat als een kanon en het andere raak ik met een kanon nog geen mug ondanks al het rond spetterende bloed.
Gewoon belachelijk, dus maar weer opzij geschoven.
Hoe dan ?? Ik heb een aantal dingen tekoop gezet, maar het schiet niet echt op...k1n9_n01z3 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 12:17:
Cazure dat staat allemaal in de FP.
Ff een plaatje van de nieuwe skins van de nieuwe operation !
[afbeelding]
Had em btw na 10 minuten al terugverdient =]
Ik hoef al die gekleurde zooi niet : THIS IS NOT TF2 Valve !!!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Pass is 1,99 euro, en kratjes gaan momenteen voor 3-4 euro over de toonbank.nero355 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 23:35:
[...]
Hoe dan ?? Ik heb een aantal dingen tekoop gezet, maar het schiet niet echt op...
Ik hoef al die gekleurde zooi niet : THIS IS NOT TF2 Valve !!!
Als je dus een phoenix case gedropt krijgt, heb je je phoenix pass er al uit.
Steam Inventaris
Alle standaard maps kan je gratis spelen en alle standaard guns schieten net zo goed als die met een skin. Je hoeft dus geen geld uit te geven.
Is geen server probleem, het probleem ligt bij de gamers met oude kut pc's, die trekken 128 tick niet en aangezien een groot deel cs:go gamed met oude pc's doen ze het niet.dylanvana schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:47:
Daar zullen ze vast (jammer genoeg) goede redenen voor hebben om het niet op 128 te draaien. In theorie moeten de servers 2x zo hard draaien en ik heb het gevoel dat die servers al tegen hun limieten aan hikken.
In theorie kan iedereen gewoon spelen op 128 tick, maar of je de fps haalt is een tweedeSilencex schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:49:
[...]
Is geen server probleem, het probleem ligt bij de gamers met oude kut pc's, die trekken 128 tick niet en aangezien een groot deel cs:go speeld met oude pc's doen ze het niet.
Zover ik weet heeft het niks met fps te maken maar met de snelheid van de internet verbinding.(zoiets is mij ooit verteld).dylanvana schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:51:
[...]
In theorie kan iedereen gewoon spelen op 128 tick, maar of je de fps haalt is een tweedeIk hoor dat vaker over oude computers en 128 tick maar heb het nooit ergens kunnen lezen, heb jij misschien een bron voor me?
Heb tot nu toe 1 Blue gekregen (Dual pistols) en wat witte meuk (zelfs dubbel...) en heel wat crates die ik niet open kan maken. Krijg ik hier ook nog keys voor?
Zit nu met een flinke winrate in Silver 4, volgens mij goed op weg omhoog met een KD ratio van 1.6 en 60% winrate (is dat ook met Casual?).
Leuk, maar heel jammer dat praktisch iedere game wel iemand leaved

Kisten schiet niet op kan je beter gewoon verkopen, kans is klein dat je er wat goeds uit krijgt. Keys moet je gewoon kopen die worden niet gedropt.Zebby schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:47:
Ik snap het drop systeem nog niet, maar ben recent gestart na een key gekocht te hebben van een mede Tweaker
Heb tot nu toe 1 Blue gekregen (Dual pistols) en wat witte meuk (zelfs dubbel...) en heel wat crates die ik niet open kan maken. Krijg ik hier ook nog keys voor?
Zit nu met een flinke winrate in Silver 4, volgens mij goed op weg omhoog met een KD ratio van 1.6 en 60% winrate (is dat ook met Casual?).
Leuk, maar heel jammer dat praktisch iedere game wel iemand leaved
KD ratio is indd ook met offline en casual dus daar kijkt eigenlijk niemand naar.
[ Voor 25% gewijzigd door janwer op 24-02-2014 19:56 ]
MG ook goed?janwer schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:52:
Iemand rond MGE zin in MM? steam: jdubbelu
Hm, kisten verkopen want komt niks goeds uit, maar keys wel open?Silencex schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:18:
[...]
Kisten schiet niet op kan je beter gewoon verkopen, kans is klein dat je er wat goeds uit krijgt. Keys moet je gewoon kopen die worden niet gedropt.
KD ratio is indd ook met offline en casual dus daar kijkt eigenlijk niemand naar.
Gisteravond na 3-0 promote naar Silver Elite. So far so good.
Merk wel dat ik even op moet warmen, naarmate de game vordert ga ik het beter doen. Misschien toch even starten met een Arms Race of zoiets snels.
Ik merk wel heel zwaar dat als je je team samen kan houden dat je de game vaak gewoon wint, ook tegen premades. Had een hele close game waar we lang achter stonden alsnog gewonnen ook al bleef 1 idioot er maar in bleef springen op z'n Quake/UT's (vaak zonder effect) puur door verder als 4 te spelen. Zijn ook de leuke games waar men elkaar complimenteert op goede acties.
Hoop dat het zo blijft. Ik heb ondertussen wat filmpjes gekeken van pro's en dan zie ik toch nog wel HELE grote verschillen in skill
Nouja, dat soort dingen dus.
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Goed bezig
Ik maak me niet meer zo druk om de ranks anyway. Ik weet wat ik kan en ik weet dat ik een team als Avenue/EpicVision kan out-aimen/brainen. Da's toch wel zo'n beetje de top van Nederland met gasten als Crucial.
Voorbeeld van 1 match:
3 no ranks 1 Supreme Master First Class en nog een DMG, terwijl wij MGE en DMG zijn.
Wat vind jij "al snel"? Ik heb met Competititve toch wel 75/80% winrate met 24 gewonnen games, maar zit nog niet bij dit soort ranks. Ik heb net 1 persoon gezien met een border boven Silver.eXec schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:24:
Als ik weer eens het rare idee heb om met een nieuw account aan de slag te gaan kom ik in het eerste en tweede potje terecht bij Silvers. Daarna al snel richting de Nova's en AK's. Dan merk je soms toch wel dat die gasten met AK's ook behoorlijke headshots kunnen klikken.
Ik maak me niet meer zo druk om de ranks anyway. Ik weet wat ik kan en ik weet dat ik een team als Avenue/EpicVision kan out-aimen/brainen. Da's toch wel zo'n beetje de top van Nederland met gasten als Crucial.
Als ik het goed begrepen heb is matchmaking binnen CS ook volledig op basis van W/L en niet je scores in de game.
Het gaat inderdaad om Win-Lose ratio. Volgens mij speelt Kill-Death ratio ook een rol want ik heb het gevoel dat ranken sneller gaat als top fragger dan laatste van het team. Met een winratio van 70/80% en 24 wins moet je toch wel rond de AK+ zitten? We kunnen vanavond wel spelen als je wilt, ben zelf AK, misschien dat je wat sneller rankt?Zebby schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:07:
[...]
Wat vind jij "al snel"? Ik heb met Competititve toch wel 75/80% winrate met 24 gewonnen games, maar zit nog niet bij dit soort ranks. Ik heb net 1 persoon gezien met een border boven Silver.
Als ik het goed begrepen heb is matchmaking binnen CS ook volledig op basis van W/L en niet je scores in de game.

Steam Inventaris
Dat ookk1n9_n01z3 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:21:
het gaat er ook om tegen welke rank je wint.
dan denk ik dat je meer moet trainen op tactics en communicatie..Silencex schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:25:
Wij verliezen echt veel de laatste tijd. ook vaak 14-16 terwijl we eerst 11-2 voor staan..
Voorbeeld van 1 match:
3 no ranks 1 Supreme Master First Class en nog een DMG, terwijl wij MGE en DMG zijn.
en werken aan je discipline! niet losser spelen omdat je aan het winnen bent.
beter je tegenstander lezen en daarop handelen.
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Jaa tactics en communicatie is wel goed. Dat losser spelen komt wel eens voor en veroorzaakt inderdaad wel eens problemen.MikeVM schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:07:
[...]
dan denk ik dat je meer moet trainen op tactics en communicatie..![]()
en werken aan je discipline! niet losser spelen omdat je aan het winnen bent.
beter je tegenstander lezen en daarop handelen.
Maarja rank geef ik niet meer om doe het gewoon voor de gameplay
Die russen en fransozen er random bij ze we namelijk echt zat.
Teamspeak: ts3.nehox.nl
Steam username: nehocs
[ Voor 12% gewijzigd door NeHoX op 26-02-2014 12:26 ]
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Avenue/EpicVision de top van nederland? Volgens mij weet je niet goed waar je het over hebt, dat is zeker niet de top van nederland verre van dat.eXec schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:24:
Als ik weer eens het rare idee heb om met een nieuw account aan de slag te gaan kom ik in het eerste en tweede potje terecht bij Silvers. Daarna al snel richting de Nova's en AK's. Dan merk je soms toch wel dat die gasten met AK's ook behoorlijke headsh,ots kunnen klikken.
Ook als je echt goed in dit spel wilt worden moet je stoppen met matchmaking, Matchmaking is te random + 64 tick.
Je kan beter een scrim/mix spelen, zoek 5 goeie mensen om je heen en zoek via IRC:QUAKENET een opponent.
[ Voor 16% gewijzigd door twinqore op 26-02-2014 19:32 ]
Dan mag jij me vertellen wat wel de top van Nederland is in jouw ogen. Immers zijn hun één van de kanshebbers op de titel op FOM dit weekend. Wij zijn het er in ieder geval over eens dat Avenue/EV in de top mee draait. Als je dacht dat Antwerp Aces de top is, heb je het mis. Jongens als Scythe en Rikson zijn zo goed nog niet.twinqore schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:30:
[...]
Avenue/EpicVision de top van nederland? Volgens mij weet je niet goed waar je het over hebt, dat is zeker niet de top van nederland verre van dat.
Moet hierbij ook vermelden dat ik inmiddels twee weken geen MM heb gedaan en dat hou ik zo. Al die reg issues en randomness komt mij de strot uit hangen. Ik hou het bij mixes, gathers of wat dan ook op onze server die, voor zover het dus mogelijk is, wel een goede reg heeft. Geen goedkope, overselled troep dus.
[ Voor 20% gewijzigd door eXec op 26-02-2014 14:02 ]
Op dit moment denk ik Granted, met o.a. kasjk1ng en mikeS.eXec schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:49:
[...]
Dan mag jij me vertellen wat wel de top van Nederland is in jouw ogen. Immers zijn hun één van de kanshebbers op de titel op FOM dit weekend. Wij zijn het er in ieder geval over eens dat Avenue/EV in de top mee draait. Als je dacht dat Antwerp Aces de top is, heb je het mis. Jongens als Scythe en Rikson zijn zo goed nog niet.
Moet hierbij ook vermelden dat ik inmiddels twee weken geen MM heb gedaan en dat hou ik zo. Al die reg issues en randomness komt mij de strot uit hangen. Ik hou het bij mixes, gathers of wat dan ook op onze server die, voor zover het dus mogelijk is, wel een goede reg heeft. Geen goedkope, overselled troep dus.
Nouja, dit is voor mij de eerste keer dat ik competitive speel in CS, voorheen wel wat 1.6/Source gespeeld, maar echt heel gelimiteerd. Ik merk wel dat ik voor dit niveau "te goed" ben aangezien ik dus zowat iedere game bovenaan sta, al denk ik nog vaak genoeg "waarom deed ik datdylanvana schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:34:
[...]
Het gaat inderdaad om Win-Lose ratio. Volgens mij speelt Kill-Death ratio ook een rol want ik heb het gevoel dat ranken sneller gaat als top fragger dan laatste van het team. Met een winratio van 70/80% en 24 wins moet je toch wel rond de AK+ zitten? We kunnen vanavond wel spelen als je wilt, ben zelf AK, misschien dat je wat sneller rankt?

*Overigens lijkt op dit niveau ook de common sense nog te ontbreken bij veel mensen. Continu 1vX erin rushen, objectives negeren, gewoon cursor op target en je knop indrukken op goed geluk et cetera. Ook ben ik wat aan het inlezen over het geld systeem, wat je wanneer moet kopen e.d., dit ontbreekt ook volledig binnen Silver.
Ik weet niet of ik met AK (ken de ranks niet) gelijk boven mijn niveau zal spelen. Ik speel tot nu toe dus vooral gewoon tegen mensen met mijn rank, namelijk Silver 4/elite.
Zal kijken of ik vanavond kan.
[ Voor 12% gewijzigd door Zebby op 26-02-2014 14:43 ]
Match Making werkt met het ELO systeem.Zebby schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:41:
[...]
Nouja, dit is voor mij de eerste keer dat ik competitive speel in CS, voorheen wel wat 1.6/Source gespeeld, maar echt heel gelimiteerd. Ik merk wel dat ik voor dit niveau "te goed" ben aangezien ik dus zowat iedere game bovenaan sta, al denk ik nog vaak genoeg "waarom deed ik dat". Zal komen omdat ik voorheen wel heel veel Quake 3 gespeeld heb en dus al wel best goed kan mikken. Nu nog alle "quirks' leren zoals omgaan met grenades, omgaan met bursten, stutter steppen en dat soort meuk.
*Overigens lijkt op dit niveau ook de common sense nog te ontbreken bij veel mensen. Continu 1vX erin rushen, objectives negeren, gewoon cursor op target en je knop indrukken op goed geluk et cetera. Ook ben ik wat aan het inlezen over het geld systeem, wat je wanneer moet kopen e.d., dit ontbreekt ook volledig binnen Silver.
Ik weet niet of ik met AK (ken de ranks niet) gelijk boven mijn niveau zal spelen. Ik speel tot nu toe dus vooral gewoon tegen mensen met mijn rank, namelijk Silver 4/elite.
Zal kijken of ik vanavond kan.
Simpele uitleg:
Kill = 1
Kill hogere rank = +1 = 2
Kill lagere rank = 1 = 1
Death = -1
Death door hogere rank = -1 = -1
Death door lagere rank = -2 = -2
[ Voor 6% gewijzigd door twinqore op 26-02-2014 16:44 ]
Zal vast ook wel meetellen weet alleen niet hoe dat berekend word, ik wil jullie wel meegeven doe je zelf een plezier en ga vanaf rank Distinguished Master Guardian/Legendary Eagle (of eerder) stoppen met matchmaking.Ircghost schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:59:
En komen er geen enkele punten bij voor het behalen van objectives en dergelijke? Eigenlijk is dat wel vreemd want soms offer jij jezelf voor het team zodat je kan winnen, maar daar ga je dus altijd door achteruit?
Zoek 4 andere mensen om te gaan scrimmen/mixen en speel op 128 tick server, hier heb je veel minder randomness en de hitreg is veel beter.
Zoek 4 andere mensen via matchmaking of via een van de vele sites zoals:
ESL - http://www.esl.eu/eu/csgo/forum/2737/30277/?lastvisit=0
Recruitment Reddit van CSGO: http://www.reddit.com/r/RecruitCS/
HLTV - http://www.hltv.org/
Of gebruik services als:
Leetway - http://leetway.com/
ESEA - http://play.esea.net/index.php
Altpug - http://www.altpug.com/
Faceit - http://play.faceit.com/
ESL - http://www.esl.eu/eu/versus
Dit kan ook individueel.
[ Voor 11% gewijzigd door twinqore op 26-02-2014 17:17 ]
Niet als je wint natuurlijk =DIrcghost schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:59:
En komen er geen enkele punten bij voor het behalen van objectives en dergelijke? Eigenlijk is dat wel vreemd want soms offer jij jezelf voor het team zodat je kan winnen, maar daar ga je dus altijd door achteruit?
Steam Inventaris
Nee, Quake is geheel static en heeft bijvoorbeeld geen recoil. Echter is het veel meer fast paced en mobile waardoor het alsnog niet eenvoudig is alleen maar raak te schietenIrcghost schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:55:
Heeft Quake 3 dezelfde cone of attack zoals die wordt gebruikt in CS? Anders heb je nauwelijks wat aan je schietervaring. Dat is namelijk waar ik mee zit, geef me een normaal spel met ADS en ik ben rete accuraat maar het mij al heel wat uren gekost voordat ik gewend raakte aan de COA van CS.
Het is uiteraard wennen, maar feit blijft dat ik een zeer snelle respons heb die toch best precies is als ik het zo vergelijk met wat vrienden. Zo is recoil voor mij echt iets dat mijn aim verkloot
*Ik speel ook LoL en Osu, die je wat accuracy betreft ook wel scherp willen houden.
[ Voor 4% gewijzigd door Zebby op 26-02-2014 20:32 ]
Dat is nou juist mijn punt, als winnen blijkbaar geen punten geeft. Maar je wel punten verliest (doodgaan -1 of -2) door jezelf op te offeren in een moeilijke positie ga je er dus altijd op achteruit. Tenzij dus, wat ik ergens denk een ronde winnen je +1 of 2 geeft.
Ik snap niet echt hoe je een shooter van welke soort dan ook kunt vergelijken met een strategiespel wat betreft accuracy, dat valt in mijn ogen niet met elkaar te vergelijken.Zebby schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 20:32:
[...]
Nee, Quake is geheel static en heeft bijvoorbeeld geen recoil. Echter is het veel meer fast paced en mobile waardoor het alsnog niet eenvoudig is alleen maar raak te schietenAfhankelijk van het wapen wil je dat ook helemaal niet.
Het is uiteraard wennen, maar feit blijft dat ik een zeer snelle respons heb die toch best precies is als ik het zo vergelijk met wat vrienden. Zo is recoil voor mij echt iets dat mijn aim verkloot
*Ik speel ook LoL en Osu, die je wat accuracy betreft ook wel scherp willen houden.
En ik moet nog iemand vinden voor wie recoil niet de aim verkloot, dat is nou eenmaal vrij letterlijk wat er gebeurt..
ftp://188.142.39.100
username: csgo
password: csgo
Eigenlijk is dit pas de eerste waarbij het voor mij zo obvious is.
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Jaa zie je zovaak, je kan niet meer doen dan reporten en hopen dat die snel gebanned word.NeHoX schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:12:
Mooie demo net gerecord van een cheater die het tijdens de match zelfs toe geeft.
ftp://188.142.39.100
username: csgo
password: csgo
Eigenlijk is dit pas de eerste waarbij het voor mij zo obvious is.
Ik ga vanavond eens kijken met altpug. En kijken of ik de rest kan overhalen om MM eens los te laten, want we zitten altijd te klagen over 64tick.twinqore schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 17:12:
[...]
Zal vast ook wel meetellen weet alleen niet hoe dat berekend word, ik wil jullie wel meegeven doe je zelf een plezier en ga vanaf rank Distinguished Master Guardian/Legendary Eagle (of eerder) stoppen met matchmaking.
Zoek 4 andere mensen om te gaan scrimmen/mixen en speel op 128 tick server, hier heb je veel minder randomness en de hitreg is veel beter.
Zoek 4 andere mensen via matchmaking of via een van de vele sites zoals:
ESL - http://www.esl.eu/eu/csgo/forum/2737/30277/?lastvisit=0
Recruitment Reddit van CSGO: http://www.reddit.com/r/RecruitCS/
HLTV - http://www.hltv.org/
Of gebruik services als:
Leetway - http://leetway.com/
ESEA - http://play.esea.net/index.php
Altpug - http://www.altpug.com/
Faceit - http://play.faceit.com/
ESL - http://www.esl.eu/eu/versus
Dit kan ook individueel.
Dit topic is gesloten.
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic