Mooi dat ze beide levels hebben aangepakt, kon geen kwaad. Vind het zelf wel echt weer heerlijk om in Cobble rond te lopen, ik weet dat het niet het beste level is, de balans is niet goed, maar dem feels
Misschien dat je dit ook goed vind.JoSchaap schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:28:
bestaan de #gather kanalen op quakenet niet meer?
dat was toen ik nog actief CS speelde de manier om een beetje serieuze mensen te krijgen
http://www.gather-network.com/
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Zijn er mensen die nu even een competitive potje willen spelen? Steam: nehocs
teamspeak: ts3.nehox.nl
teamspeak: ts3.nehox.nl
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Haha mooi lijstje ^^
Na het weekend sta ik op MG2. Had gedacht gisteravond nog MGE te worden, maar dat zal voor deze week zijn dan.. :-) Ik wil nog hoger lol
Ik zoek nog steeds mensen om samen competitive mee te spelen trouwens. Ik speel voornamelijk in het weekend en savonds tsn 7u & 10u. Wie heeft nog interesse?
Edit: gelukt :-P nog 1 win ofzo en dan is het DMG. Gaat lekker zo ...
Ik zoek nog steeds mensen om samen competitive mee te spelen trouwens. Ik speel voornamelijk in het weekend en savonds tsn 7u & 10u. Wie heeft nog interesse?
[ Voor 10% gewijzigd door Phaex op 27-01-2014 22:31 ]
Zijn er mensen die met mij (Silver Elite Master) CS:GO comp willen spelen?
Voeg me toe op steam: hero_1995
Voeg me toe op steam: hero_1995
Je weet toch nooit als je rank upmoved...Phaex schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:35:
Ben al dagen aan het winnen en positieve KD en veel sterren aan het behalen maar blijf steken op MGE.
Laat me het een goede gok noemen dan :-P Je moet letten op welke ranks je opponents hebben, daaraan merk je wanneer je dichtbij komt. De eerste games speelden we gisteren tegen MG2 / MGE mix teams. De laatste games tegen DMG + MGE teams. We hebben alles gewonnen. Dus ik neem aan als ik van DMG spelers win dat ik zelf ook zal promoten naar DMG. Toch?
Maar je hebt gelijk hoor ;-) Je kan het inderdaad niet voorspellen.
Maar je hebt gelijk hoor ;-) Je kan het inderdaad niet voorspellen.
Voor DMG is het best aardig te voorspellen wanneer je een rank omhoog gaat. Zelfde geldt voor Eagle > Eagle Master.
Je hebt iets van 3 á 4 wins in een rij nodig tegen een gemiddeld hogere skill level dan jouw. Van DMG naar Eagle, tja, dat gaat lang duren.
Je hebt iets van 3 á 4 wins in een rij nodig tegen een gemiddeld hogere skill level dan jouw. Van DMG naar Eagle, tja, dat gaat lang duren.
Is dat al bewezen dat je 3 a 4 wins moet hebben voor een nieuwe rank? Zover ik weet is dit vaak het geval maar of het al echt bewezen is weet ik niet.eXec schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:15:
Voor DMG is het best aardig te voorspellen wanneer je een rank omhoog gaat. Zelfde geldt voor Eagle > Eagle Master.
Het is grotendeels afhankelijk van de ranks van je tegenstander hoe snel je in ranks omhoog gaat natuurlijk.
Ik had laatst op mijn smurf account 9 wins en deed een soloqueue die ik verloor. Blijk achteraf tegen MGEs te hebben gespeeld. Vervolgens queue ik met 4 vrienden, pak mijn 10e winst en krijg de DMG rank. Win er vervolgens nog eentje en ga rank up naar Eagle.
Er is niet echt een touw aan vast te knopen, maar over het algemeen geldt dat je tot DMG gemiddeld 3-4 wins in een rij nodig hebt om te ranken, maar het hangt dus af van de ranks van je tegenstander.
Valve heeft tot nu toe veel te weinig tot geen informatie vrij gegeven over het ELO systeem, dus het is vooral gissen.
Zoals gezegd is ranken van DMG naar Eagle en van Eagle Master naar Supreme en van Supreme naar Global Elite moeilijker dan alle andere ranks.
Ben zelf begonnen op Gold Nova 1, waarna ik terug ben gezakt naar Silver IV. Inmiddels ben ik het hele trappetje op gegaan en ben ik Legendary Eagle/Legendary Eagle Master. (Twee accounts, 1 Eagle en 1 Eagle Master)
Ik had laatst op mijn smurf account 9 wins en deed een soloqueue die ik verloor. Blijk achteraf tegen MGEs te hebben gespeeld. Vervolgens queue ik met 4 vrienden, pak mijn 10e winst en krijg de DMG rank. Win er vervolgens nog eentje en ga rank up naar Eagle.
Er is niet echt een touw aan vast te knopen, maar over het algemeen geldt dat je tot DMG gemiddeld 3-4 wins in een rij nodig hebt om te ranken, maar het hangt dus af van de ranks van je tegenstander.
Valve heeft tot nu toe veel te weinig tot geen informatie vrij gegeven over het ELO systeem, dus het is vooral gissen.
Zoals gezegd is ranken van DMG naar Eagle en van Eagle Master naar Supreme en van Supreme naar Global Elite moeilijker dan alle andere ranks.
Ben zelf begonnen op Gold Nova 1, waarna ik terug ben gezakt naar Silver IV. Inmiddels ben ik het hele trappetje op gegaan en ben ik Legendary Eagle/Legendary Eagle Master. (Twee accounts, 1 Eagle en 1 Eagle Master)
[ Voor 20% gewijzigd door eXec op 28-01-2014 11:21 ]
Ik was begonnen op Gold nova 2 lol :-P
Jaren niet gespeeld en gewoon onmiddellijk in competitive begonnen. Dikke faal natuurlijk maar die aim en gamesense komen gelukkig zeer snel terug.
Jaren niet gespeeld en gewoon onmiddellijk in competitive begonnen. Dikke faal natuurlijk maar die aim en gamesense komen gelukkig zeer snel terug.
begon net vanmiddag eerste comp.. na ronde 5 droppen twee spelers.. dus 2 bots terug tegen een veels te goed team
@Ircghost,
Als je nog mensen zoekt waarmee je comp's kan spelen. Voeg mij anders even toe op steam: hero_1995/cazure<33
Als je nog mensen zoekt waarmee je comp's kan spelen. Voeg mij anders even toe op steam: hero_1995/cazure<33
Verwijderd
Hallo rLh en welkom op tweakers,
Dit is werving en dit is niet toegestaan op het forum, zoals te lezen in het beleid
Dit is werving en dit is niet toegestaan op het forum, zoals te lezen in het beleid
[ Voor 150% gewijzigd door Gropah op 29-01-2014 13:27 ]
Ik ben nu gestuit op mensen die CS:GO spelen met een 120/144hz monitor. Ik hoor dat de refresh rate en de reactie tijd heel goed zijn wat het voor gamers weer aantrekkelijk maakt. Alleen als ik naar de prijzen kijk, zijn ze niet de goedkoopste.
Dus mijn vraag is: zijn er mensen die deze monitor hebben? Merk je ook echt grote verschillen of is dat niet zo heel erg op te merken. En wat zijn je ervaringen met een 120/144hz monitor?
Dus mijn vraag is: zijn er mensen die deze monitor hebben? Merk je ook echt grote verschillen of is dat niet zo heel erg op te merken. En wat zijn je ervaringen met een 120/144hz monitor?
@Cazure heb je toegevoegd!
De 1 merkt het heel erg de andere bijna niks, heel verschillend iets wat je zelf gewoon een keer ergens moet testen.Cazure schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:24:
Ik ben nu gestuit op mensen die CS:GO spelen met een 120/144hz monitor. Ik hoor dat de refresh rate en de reactie tijd heel goed zijn wat het voor gamers weer aantrekkelijk maakt. Alleen als ik naar de prijzen kijk, zijn ze niet de goedkoopste.
Het is ook alleen leuk als je met je pc ook hoge FPS hebt, bij mij alleen in CS rest van de games die ik speel zit ik onder de 100.
Ik ga van de week een 1440p scherm kopen omdat ik alle soorten games speel, maar als je alleen CS of FPS games speeld heb je misschien iets meer aan een 120/144hz.
Zelf in bezit van een BenQ XL2411T 144Hz scherm, dit is mijn 2de 120+Hz scherm maar terug zou ik zeker niet willen. als je een echte diehard fps gamer ben merk je van 60hz naar 75hz al en van 75 naar 120/144 al helemaal. zelfde met de pollingrate van je muis 1000hz, als ik 125hz instel merk ik dit direct inputlag voel je enorm zeker als je een diehard fps gamer ben.Cazure schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:24:
Als je het geld hebt zou ik zeker zo'n scherm halen. (meeste resultaat zal je halen als je ook 120+ fps haalt maar minder dan dat merk je het alsnog.)
Oké, bedankt voor de snelle reacties. Ik ga binnenkort naar LAN toe en ik heb vernomen dat een maat van me daar ook zal zijn met zo'n 120/144hz monitor. Ik zal dan inderdaad voor mezelf even kijken hoe het speelt en aanvoelt.
Ik vind dat refreshrate gedoe zwaar overroepen tbh. Zoveelste manier om mensen aan te zetten om dingen te kopen die ze niet nodig hebben
En ik zeg dit niet omwille van prijs want ik heb zelf een veel duurder scherm maar het is gewoon echt onzin. Je gaat ook echt geen 'edge' krijgen door zo'n scherm... tenzij je een prof gamer bent of w/e maar dan betwijfel ik het nog eigenlijk..
Ik denk dat het wel nut heeft, want toen ik van CRT naar TFT IPS ging was alles ineens slomer voor mijn gevoel en bij HWI hebben ze een blinde test met een groep van 20 man gedaan en meer dan de helft had door wanneer het een 120/144 Hz scherm was 
Misschien dat we straks met OLED van dit gezeik af zijn of een andere techniek...
Misschien dat we straks met OLED van dit gezeik af zijn of een andere techniek...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ach ja, maar OLED is natuurlijk ook weer niet de goedkoopste. Maar wanneer dat net zoals de LED TV's wat meer toegankelijker wordt. En geld is toch weer iets wat helaas niet zoals haren op mijn rug groeit.
Haha deze is goed, Ik zou haast zeggen dat het klopt ook nog, Echt jammer dat er hacks zijn
Gast waar praat je over ? De discussie is hier allang gevoerd, daarbij is het algemeen bekend in de cs scene dat je een 120/144hz scherm nodig hebt als je met je top(high) wilt mee doen... je ziet tenslotte 2x zoveel frames.Phaex schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:58:
Ik vind dat refreshrate gedoe zwaar overroepen tbh. Zoveelste manier om mensen aan te zetten om dingen te kopen die ze niet nodig hebbenEn ik zeg dit niet omwille van prijs want ik heb zelf een veel duurder scherm maar het is gewoon echt onzin. Je gaat ook echt geen 'edge' krijgen door zo'n scherm... tenzij je een prof gamer bent of w/e maar dan betwijfel ik het nog eigenlijk..
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
En ik zeg je dat het voor 99% van de playerbase geen hol uitmaakt omdat ze noch de aim/skills noch de gamesense hebben om op een punt te zijn dat de hardware het verschil zou maken tussen winnen of verliezen.
Maar als jij je beter voelt met zo'n scherm moet je het zeker doen :-)
Sinds gisteren DMG gehaald eindelijk :-p Als ik mijn eagle heb ben ik pas blij lol
Sinds gisteren DMG gehaald eindelijk :-p Als ik mijn eagle heb ben ik pas blij lol
Klopt en de meeste mensen zien niet eens meer als 60fps dus heb je er ook niks aan. komt inderdaad meer aan op aim/skills en gamesense dan een 120/144hz, speel zelf nu op een 1440p (8ms) scherm en haal nog steeds dezelfde scores.Phaex schreef op maandag 03 februari 2014 @ 18:49:
En ik zeg je dat het voor 99% van de playerbase geen hol uitmaakt omdat ze noch de aim/skills noch de gamesense hebben om op een punt te zijn dat de hardware het verschil zou maken tussen winnen of verliezen.
Ben op zoek naar een goede headset. Voornamelijk voor het spelen van cs:go. Iemand die me een deftige ( en liefst niet te prijzig ) headset kan zeggen? Ik had namelijk de SteelSeries 5H v2 op het oog.
Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.
Ik heb laatst deze headset gekocht:
http://www.alternate.nl/C...ct/45035/?tk=6980&lk=7073
Prima geluid en voor mij werkt deze uitstekend, en nog belangrijker; niet duur.
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Heb ik ook al een paar jaar en doet zijn werk gewoon, alleen zal nu voor wat nieuwe technologie gaan aangezien hij al een aantal jaar uit is.teupje schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:24:
Meer dan 50% van de mensen zien het verschil tussen een 60 of 120hz scherm. Als je eenmaal op 120hz speelt, wil je niet meer terug naar 60hz.Silencex schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:53:
[...]
Klopt en de meeste mensen zien niet eens meer als 60fps dus heb je er ook niks aan. komt inderdaad meer aan op aim/skills en gamesense dan een 120/144hz, speel zelf nu op een 1440p (8ms) scherm en haal nog steeds dezelfde scores.
En nee, ik heb geen 120hz scherm, maar die gaat er wel komen binnenkort. Ben min of meer overtuigd door eigen ervaring met 120hz schermen op LAN. Je gaat van 120hz echt niet direct beter worden, maar je speelervaring is zoveel beter doordat je dus 2x zoveel ziet. Voor het casual competitive gamen is 60hz voldoende. Maar van zodra je met een vast team matches gaat spelen en mee wil gaan doen op hoog niveau, is het een voordeel als jij zo'n 120hz scherm hebt. Met een 1440p 8ms scherm ga je het absoluut niet redden. Sterker nog, op LAN ben je de sjaak, want daar is het ping verschil zo weinig, dat jij die 8ms input lag gaat merken.
Om heel eerlijk te zijn is die headset voor CS:GO ruim onvoldoende. De bass in die headset overheerst veel te veel en hij klinkt nogal hol.teupje schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:24:
Heb zelf een Siberia V2 en het is zover de beste headset die ik heb gehad.
[ Voor 19% gewijzigd door eXec op 04-02-2014 17:20 ]
Ik zou zweren dat er een "Overige Game Gear Topic" is, maar ik kan het effe niet vinden
dus dan maar zo :
Persoonlijk vind ik dit soort headsets het fijnst : pricewatch: Sennheiser PC 141
Ik heb dan de PC-146 versie gekocht, maar ondertussen heb ik ook de Logitech G330 die ietsje comfortabeler is, echter zie ik bij beiden geen prijzen staan in de Pricewatch

Persoonlijk vind ik dit soort headsets het fijnst : pricewatch: Sennheiser PC 141
Ik heb dan de PC-146 versie gekocht, maar ondertussen heb ik ook de Logitech G330 die ietsje comfortabeler is, echter zie ik bij beiden geen prijzen staan in de Pricewatch

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Onlangs de Benq 144Hz monitor aangekocht, stukken beker dan mijn IIyama 1ms scherm. Tevens schilt de 100Hz in de muis (Steelseries Sensei RAW) natuurlijk ook veel. Ik had hiervoor een Logitech MX400 met 125Hz.
Ik speel pas sins een paar maanden CS:GO op de Mac en ik kan me sinds kort weer erg vermaken met deze game.
Just 4 fun, ik erger me alleen kapot aan mensen die door de microfoon zitten te schreeuwen of locaties van spelers verklappen.
Hoe zit het met het cheaten?
bijv. no recoil en no spread, is dat inmiddels een beetje goed verbannen van veel servers ?
Just 4 fun, ik erger me alleen kapot aan mensen die door de microfoon zitten te schreeuwen of locaties van spelers verklappen.
bijv. no recoil en no spread, is dat inmiddels een beetje goed verbannen van veel servers ?
Ik heb daar nooit veel van gemerkt. Denk dat Valve dat in principe wel goed heeft opgelost.subrosa schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:13:
Ik speel pas sins een paar maanden CS:GO op de Mac en ik kan me sinds kort weer erg vermaken met deze game.
Valve zit daar altijd goed achteraan, ze zullen heus niet alles vangen, maar ALS ze je vangen met VAC dan is het ook einde Steam account. En zelfs einde IP toegang Steam als je meermaals overtreed of een account met enkel CS:GO erin laat bannen.subrosa schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:13:
Ik begreep dat hét grote probleem alleen was dat sommige mensen zonder Steam alsnog toegang hadden gekregen.
Tot je op heel hoog niveau komt valt het allemaal wel mee. Alleen op Competetive lijkt daarnaast gecheat te worden, in Community servers heb ik het nooit gezien. In Competetive wel één keer, Aimbot. Maarja, één keer in tig matches...
Mooi, blijf het een leuke game vinden!
Nu nog gewoon nog even veel oefenen en goede settings vinden voor de muis, ik heb ooit zo'n G9 laser muis van Logitech met verschillende sensitivity settings en gewichtjes erin gekregen.
Nu nog gewoon nog even veel oefenen en goede settings vinden voor de muis, ik heb ooit zo'n G9 laser muis van Logitech met verschillende sensitivity settings en gewichtjes erin gekregen.
Gisteren tijdens competitive match (mix van eagle/dmg) hadden we het abnormaal moeilijk tegen een bepaalde tegenstander. Ik dacht gewoon dat hij bruut goed was en/of wat geluk had.
Kwam er ineens een melding van VAC lol ... die gast kon de game wel gewoon uitspelen?! Uiteindelijk hard verloren. Spijtig op zo'n manier natuurlijk
Kwam er ineens een melding van VAC lol ... die gast kon de game wel gewoon uitspelen?! Uiteindelijk hard verloren. Spijtig op zo'n manier natuurlijk
Update 05-02-2014
http://steamcommunity.com...etail/1767963787259237073
http://steamcommunity.com...etail/1767963787259237073
[ Voor 12% gewijzigd door xeoMe op 06-02-2014 09:51 ]
Weer een mooie update van Valve
LANG LEVEN VALVE!
Lijkt mooi te zijn maar kan er helaas nog niks van testen, als iemand youtube clips heeft gevonden van de update graag posten hierdylanvana schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:15:
Weer een mooie update van ValveLANG LEVEN VALVE!
MX400 of MX518? De MX400 bestaat namelijk niet. De G400 wel. Als het is wat ik denk dat het is, dat je van de G400 naar de Sensei RAW bent gegaan, zou ik daar echt 10 keer over nadenken. De Sensei RAW is namelijk een een muis met slechte sensor.tweakict schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:35:
Onlangs de Benq 144Hz monitor aangekocht, stukken beker dan mijn IIyama 1ms scherm. Tevens schilt de 100Hz in de muis (Steelseries Sensei RAW) natuurlijk ook veel. Ik had hiervoor een Logitech MX400 met 125Hz.
Laten we hier ook maar even op inhaken. Op het moment dat je een VAC ban krijgt, kun je nog steeds je Steam account gebruiken. Sterker nog, je kan de game waarmee je gebanned bent ook nog spelen, zolang je niet op VAC secured servers komt, want daar ben je wel op gebanned natuurlijk. Een VAC ban geldt ook alleen voor de game waarvoor je gebanned bent. VAC voor CSGO betekend dat je nog steeds CSS of CS1.6 kunt spelen. Ook kan je nog steeds andere Steam games spelen... Al zouden ze het wat mij betreft zo mogen doen dat je helemaal geen multiplayer games meer kunt doen, dmv een hardware ban, maar helaas...djunicron schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:29:
[...]
Valve zit daar altijd goed achteraan, ze zullen heus niet alles vangen, maar ALS ze je vangen met VAC dan is het ook einde Steam account. En zelfs einde IP toegang Steam als je meermaals overtreed of een account met enkel CS:GO erin laat bannen.
Ik begreep dat hét grote probleem alleen was dat sommige mensen zonder Steam alsnog toegang hadden gekregen.
Tot je op heel hoog niveau komt valt het allemaal wel mee. Alleen op Competetive lijkt daarnaast gecheat te worden, in Community servers heb ik het nooit gezien. In Competetive wel één keer, Aimbot. Maarja, één keer in tig matches...
Overigens zijn echt obvious aimbots (rage mode) niet echt meer mogelijk in CS:GO. Althans, op de Valve servers. Er is onlangs een nieuwe anti-cheat uitgebracht die onnatuurlijke bewegingen en dergelijken registreerd en vervolgens je account untrusted maakt, wat neerkomt op een ban van een jaar. Hetzelfde geldt voor no recoil en no spread. Wallhacks, sound ESPs en Triggerbots lopen dit risico niet en er zijn er nog steeds een hoop van te vinden welke undetected zijn. Zowel private als public. En ik kom nagenoeg elke game wel een hacker tegen. Ben Legendary Eagle Master momenteel en zit vrij dicht tegen Supreme aan. Precies de ranks waar je dit soort hacks dus tegen komt
xeoMe schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:52:
[...]
Lijkt mooi te zijn maar kan er helaas nog niks van testen, als iemand youtube clips heeft gevonden van de update graag posten hier
Vind het een leuke update. Deagle is ook na deze update nog steeds random. Te random op 64 tick in ieder geval. Je ziet de de kogel gewoon door een hoofd gaan en achter hun in de muur belanden, precies op hoofdhoogte, maar om de een of andere reden is het nog steeds geen hit.
Verder vind ik de update van de AUG nu al bullshit. Dat ding is nu gewoon OP. Volvo wil schijnbaar echt dat we geld gaan verkwisten aan dat ding met kwalitatief uitermate teleurstellend geluid
[ Voor 75% gewijzigd door eXec op 06-02-2014 12:22 ]
Logitech MX400 bestaat wel hoor 
http://www.logitech.com/nl-nl/support/191
Vanavond even de deagle etc. testen
http://www.logitech.com/nl-nl/support/191
Vanavond even de deagle etc. testen
Zit leuk spul tussen :
Vooral de eerste 2 is ERG handig[ GAMEPLAY ]
- All grenades now have a secondary fire that throws an underhand grenade a short distance in front of the player.
-- Secondary fire can be combined with primary fire to precisely adjust the strength of the throw.
- Weapon balance has been adjusted:
-- Improved Desert Eagle accuracy recovery
-- Improved Sg553 and AUG rates of fire.
-- Improved Sg553 and AUG scoped control ( reduced inaccuracy and recoil ).
-- Increased movement inaccuracy on all automatic weapons by 50%.
-- Movement inaccuracy when walking is now calculated differently, resulting in better walking accuracy across the board.
En ik wist niet eens dat dit bugs waren :
Mooi dat ze er zo bezig mee zijn- Inferno
-- Increased brightness slightly in hallway leading to balcony in Bombsite A.
-- Nerfed the refire rate on the churchbells (changed from infinite dings per second to 1 ding per second). <= HEEL Belangrijk! LOL!![]()
- Dust 2
-- Removed dark texture near tunnel stairs.
-- Covered up shadow that looked like a player near CT spawn.
AUG en SG zijn wel echt beast nu. Vind dat persoonlijk wel leuk ter afwisseling. Er wordt al veel OP geschreeuwd maar zolang ak de enige oneshot gun blijft icm het prijsverschil vind ik het wel acceptabel.
Vooral de firerate van de aug voelt echt hoog. Je krijgt het oneshot gevoel maar dan blijkt dat er gewoon al twee kogels in een helm zijn verdwenen.
Vooral de firerate van de aug voelt echt hoog. Je krijgt het oneshot gevoel maar dan blijkt dat er gewoon al twee kogels in een helm zijn verdwenen.
lekkere update!
FX 6300 @ 4.2 Ghz - 6870HD - Asrock 970 extreme4 - 600 watt - 1TB - 2 x 4gb 1333 mhz
CSGO gisteren 3x vast gelopen sinds deze update
Iemand die hier ook last van heeft?
Lekker die update.... Gisteren heel team met AUG's en dat ging nergens meer over, zit niet eens recoil op. We werden gewoon allemaal weg getikt en terug komen had ook geen zin meer.
Ook weer wat wallhackers staan we eerst 11-4 voor en toen zeiden ze we winnen toch wel. en daarna 11-16 verloren, Opeens schoot 1 alles raak, ben het beetje zat aan het worden en heb er ook weinig plezier in meer.
Ook weer wat wallhackers staan we eerst 11-4 voor en toen zeiden ze we winnen toch wel. en daarna 11-16 verloren, Opeens schoot 1 alles raak, ben het beetje zat aan het worden en heb er ook weinig plezier in meer.
Vooral i.c.m. Italy bij mij waar ik echt van baal, want die map speel ik graagdylanvana schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:33:
CSGO gisteren 3x vast gelopen sinds deze updateIemand die hier ook last van heeft?
Ik merk hier voornamelijk dat m'n fps echt fors lager is... Nu heb ik niet de snelste cpu (Q9300), dat helpt niet mee, maar toch..
http://www.reddit.com/r/G...ts/1x697n/fps_fix_inside/
http://www.reddit.com/r/G...issues_workarounds_as_of/
Misschien dat dit helpt voor jullie? Ik ben er ook op vooruit gegaan op me laptop.
http://www.reddit.com/r/G...issues_workarounds_as_of/
Misschien dat dit helpt voor jullie? Ik ben er ook op vooruit gegaan op me laptop.
Ik heb -threads 4 in mijn launch options dus dat kan het niet zijn denk ik. Overigens heb ik vandaag (nog) geen crashes gezien!
Crashes heb ik geen last van (gelukkig). Wel is de deagle imo niet echt verbeterd. En de AUG had ook wel ietsjes minder gehoeven. Voor de rest, als ik dan lees dat ze textures aanpakken. Dan vind ik dat Valve toch wel goed kijkt naar de problemen of bugs die worden aangegeven en deze dus ook lekker aanpakken.
Na een paar dagen gespeeld te hebben met deze update hier ook mijn bevindingen;
Die AUG is zo overpowered als maar zijn kan. Het is niet leuk meer om T te beginnen. Als T moet je nu te pistol winnen en vervolgens de 4e ronde om zo de druk op de CTs te houden. En dat terwijl de meeste maps gewoon CT sided zijn. Zo vond ik DD2 de laatste tijd al CT sided, nu is het dat zeker. Ofwel je enige doel nu is om de economie van de CTs laag te houden. Dat is je enige kans...
De Deagle doet wat 'ie moet doen. Deed 'ie voor de update ook al. Ik heb de laatste weken wat meer gespeeld met de Deagle en daarmee op eco's toch een aantal rondes weten te winnen. Zowel CT als T side, hoewel de Deagle meer een CT pistol is, omdat je er niet mee moet gaan rennen, maar een hoek moet gaan houden om effectief te zijn met dat ding. Nu kan je iets sneller schieten en dat heeft ook hier weer meer voordelen voor CT dan T. Sure, je moet ermee om leren gaan, maar opzich is de Deagle zo slecht nog niet.
Crashes heb ik gelukkig geen last van. Wel van microstutters en enorm veel lag. Aangezien ik -threads 4 al in mijn launch options had staan, deze opgehoogd naar 8 (i7 3770, dus 8 threads), maar dat maakt geen verschil. Terug gezet naar 4, maar wederom geen verschil. De lag is niet te harden. Continue disconnects en teleports. Nee, het spel is op dit moment niet leuk meer. Hoop echt op wat fixes de komende dagen...
Die AUG is zo overpowered als maar zijn kan. Het is niet leuk meer om T te beginnen. Als T moet je nu te pistol winnen en vervolgens de 4e ronde om zo de druk op de CTs te houden. En dat terwijl de meeste maps gewoon CT sided zijn. Zo vond ik DD2 de laatste tijd al CT sided, nu is het dat zeker. Ofwel je enige doel nu is om de economie van de CTs laag te houden. Dat is je enige kans...
De Deagle doet wat 'ie moet doen. Deed 'ie voor de update ook al. Ik heb de laatste weken wat meer gespeeld met de Deagle en daarmee op eco's toch een aantal rondes weten te winnen. Zowel CT als T side, hoewel de Deagle meer een CT pistol is, omdat je er niet mee moet gaan rennen, maar een hoek moet gaan houden om effectief te zijn met dat ding. Nu kan je iets sneller schieten en dat heeft ook hier weer meer voordelen voor CT dan T. Sure, je moet ermee om leren gaan, maar opzich is de Deagle zo slecht nog niet.
Crashes heb ik gelukkig geen last van. Wel van microstutters en enorm veel lag. Aangezien ik -threads 4 al in mijn launch options had staan, deze opgehoogd naar 8 (i7 3770, dus 8 threads), maar dat maakt geen verschil. Terug gezet naar 4, maar wederom geen verschil. De lag is niet te harden. Continue disconnects en teleports. Nee, het spel is op dit moment niet leuk meer. Hoop echt op wat fixes de komende dagen...
Ik heb vandaag de eerste keer echt lag ervaring sinds de update. Geen disconnects or teleports meegemaakt. Weet niet of meer mensen geen last hebben van lag.
Verwijderd
Ik heb een vraag ik kan niet richten als ik rechtermuisknop indruk moet ik normaal kunnen richten maar dat gaat dus niet. weet iemand hoe ik dat weer in kan stellen? bij opties zie ik het niet staan
Verwijderd
In geen een CS heb je Aiming Down the Side. Behalve met de snipers en scoped wapens. Op garry's mod/gmod heb je wel deatchmatchesmods etc met ADS.Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 21:46:
ik heb counterstrike source
Verwijderd
Door een scope kijken is aiming down the sight. Je kijkt over de rail van het wapen/aiming down the sight...Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 22:42:
ook met de scoped wapens doet hij het niet
het is aiming down sight.
btw geen verschil in performance voor mij.
btw geen verschil in performance voor mij.
Steam Inventaris
Ik heb sinds gisteren best veel last van stutters op een high-end pc
probeer in combinatie met -treads x ook eens -high, dat hielp een hoop tegen de stutters bij mij. Dit geeft csgo een hoge prio in windows.
Steam Inventaris
vind het een ramp; random crashes, niet meer kunnen joinen game, offline met bots crashed.Cazure schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 17:33:
Ik heb vandaag de eerste keer echt lag ervaring sinds de update. Geen disconnects or teleports meegemaakt. Weet niet of meer mensen geen last hebben van lag.
• verify gamefiles gedaan
• herinstallatie csgo
• dx shit geupdate
• config gereset
denk maar even wachten op volgende update
Na de update toch redelijk veel gespeeld en met veel plezier. Ik vind het serieus leuk dat je gewoon weer eens met wat anders rond kan lopen dan een ak en m4 zonder keihard genakt te worden. De aug en ssg zijn lekker nu. Kan me voorstellen dat ze nog iets duurder gemaakt gaan worden maar ook dan is kopen tenminste nog een optie. En ik vind dat je met een ak tegen een aug nog steeds niet echt weggeschoten wordt. Er zijn alleen wel bepaalde plekken die je meer moet benaderen alsof er een awp-er staat omdat er nu vaak 2 man met een aug staan.
Verder geen problemen gehad client side. Wel een reeks servers gereport want er zit echt een stel prutservers tussen die echt laggen.
Verder geen problemen gehad client side. Wel een reeks servers gereport want er zit echt een stel prutservers tussen die echt laggen.
De verhouding is gewoon compleet fout t.o.v. andere wapens. De prijs omhoog zetten zal niet helpen hoor. Gewoon de recoil weer iets lager en iets lagere firerate.JunkieLimbo schreef op maandag 10 februari 2014 @ 07:52:
Na de update toch redelijk veel gespeeld en met veel plezier. Ik vind het serieus leuk dat je gewoon weer eens met wat anders rond kan lopen dan een ak en m4 zonder keihard genakt te worden. De aug en ssg zijn lekker nu. Kan me voorstellen dat ze nog iets duurder gemaakt gaan worden maar ook dan is kopen tenminste nog een optie. En ik vind dat je met een ak tegen een aug nog steeds niet echt weggeschoten wordt. Er zijn alleen wel bepaalde plekken die je meer moet benaderen alsof er een awp-er staat omdat er nu vaak 2 man met een aug staan.

Dat zijn we dan niet helemaal eens. Ik vind de verhouding tov een awp of een ak helemaal niet zo raar. Als je het principe loslaat dat de ak en m4 verplicht het beste wapen zouden moeten zijn dan valt het eigenlijk best mee.frye schreef op maandag 10 februari 2014 @ 08:38:
[...]
De verhouding is gewoon compleet fout t.o.v. andere wapens. De prijs omhoog zetten zal niet helpen hoor. Gewoon de recoil weer iets lager en iets lagere firerate.
Vandaag 3x achter elkaar vol met 'noobs' die maar een beetje rond kloten op competitief.
De hele tijd Team Attacks etc. ik werd er pisnijdig van en niemand ging mee in de vote om ze te kicken, dus ik denk doe 1x een heady met de deagle. 7 dagen cooldown.
De hele tijd Team Attacks etc. ik werd er pisnijdig van en niemand ging mee in de vote om ze te kicken, dus ik denk doe 1x een heady met de deagle. 7 dagen cooldown.
Zucht...
Met de AUG erbij worden maps alleen maar meer CT sided. Alle (de_) maps zijn al CT sided, met volgens stats, alleen dust2 als T map. Dust2 is nu ook een CT map geworden. Een entry maken is altijd lastig, maar zeker nu doordat men gescoped op long range met een makkelijke recoil staat te campen. Een one click met de AK is de enige remedi, maar da's verrekte lastig als hun een angle houden. Nee, AUG update terug draaien aub. Al is het alleen maar vanwege het vervelende geluid van dat ding.JunkieLimbo schreef op maandag 10 februari 2014 @ 09:07:
[...]
Dat zijn we dan niet helemaal eens. Ik vind de verhouding tov een awp of een ak helemaal niet zo raar. Als je het principe loslaat dat de ak en m4 verplicht het beste wapen zouden moeten zijn dan valt het eigenlijk best mee.
Ik agree wel voor een deel met eXec. Het is nu vrij lastig om te gaan spelen als T op CT maps, en aangezien vrijwel alle maps al CT-sided zijn. Is dit nu wel een hele zware taak. Maar niet onmogelijk!
Enige optie die je hebt is one shot op d2 en dan met name op B. Meestal pak ik een awp en laat me inflashen. Pushen met een awp is altijd tricky, maar als er iemand bij je staat om de tweede ct op short range op te vangen lukt het geregeld wel. Wel dure gok als het mis gaat..
Gelukkig mag iedereen zowel een helft T als CT spelen
.
Ik hoop dat ze gewoon niet gelijk ad hoc alles weer half terugzetten. Je blijft dan aan het klooien zoals ook bij de deagle is gebeurd. Het lijkt mij handig voor valve om gewoon nu eerst een groot toernooi te laten spelen (in maart is er volgens mij weer een 250k toernooi) en dan eerst maar eens te kijken hoe het uitpakt onder de pro's. Het kan juist wel voor nieuwe tactics enzo zorgen. Dat kan dan ook weer een voorbeeld blijken voor de mindere helden hoe om te gaan met de nieuwe 'stijl'.
Ik hoop dat ze gewoon niet gelijk ad hoc alles weer half terugzetten. Je blijft dan aan het klooien zoals ook bij de deagle is gebeurd. Het lijkt mij handig voor valve om gewoon nu eerst een groot toernooi te laten spelen (in maart is er volgens mij weer een 250k toernooi) en dan eerst maar eens te kijken hoe het uitpakt onder de pro's. Het kan juist wel voor nieuwe tactics enzo zorgen. Dat kan dan ook weer een voorbeeld blijken voor de mindere helden hoe om te gaan met de nieuwe 'stijl'.
Een helft als je heel goed bezig ben vaak als je T start op Nuke mag je blij zijn als je een paar rondes pakt, of je speelt tegen lowbobs.JunkieLimbo schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:39:
Gelukkig mag iedereen zowel een helft T als CT spelen.
Sowieso nu met die AUG op CT is het dik unbalanced imo.
Er is nu een scriptje als je schiet dat je +speed gebruikt dus hiermee kan je vrijwel recht rennend schieten.
Zelf getest werkt best goed maar sowieso dat ik dit niet ga gebruiken.
Met een AWP werkt het ook goed filmpje hieronder:
YouTube: "Walkshooting" Script with the AWP
Zou er niet aan beginnen straks ben je het gewend als het weer geupdate wordt.
Zelf een match de heletijd met die AUG gespeeld erg leuk maar te overpowered.
Gebruik het script aub niet. Ik heb het ooit eens gedaan met een ''Bunnyhop'' scriptje, was gewoon een exploit met console commands. hoefde geen .exe op te starten of wat dan ook. Vervolgens kwam er een half jaar later een CSS update uit en ik was mooi gebanned ivm het gebruik van dit ''script''xeoMe schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:41:
[...]
Een helft als je heel goed bezig ben vaak als je T start op Nuke mag je blij zijn als je een paar rondes pakt, of je speelt tegen lowbobs.
Sowieso nu met die AUG op CT is het dik unbalanced imo.
Er is nu een scriptje als je schiet dat je +speed gebruikt dus hiermee kan je vrijwel recht rennend schieten.
Zelf getest werkt best goed maar sowieso dat ik dit niet ga gebruiken.
Met een AWP werkt het ook goed filmpje hieronder:
YouTube: "Walkshooting" Script with the AWP
Zou er niet aan beginnen straks ben je het gewend als het weer geupdate wordt.
Zelf een match de heletijd met die AUG gespeeld erg leuk maar te overpowered.
::
VALVE:
Use caution when installing any game modifications, such as scripts or custom skins. Only download custom content from trusted sources. Hackers sometimes maliciously disguise their cheats to cause others to get banned.
Zie:
https://support.steampowe...le.php?ref=7849-Radz-6869
Wees er voorzichtig mee jongens.
DIt is trouwens niet eens een script te noemen. Je bind gewoon sloom lopen met schieten in je autoexec.cfg. Niks bijzonders.
[ Voor 4% gewijzigd door Dr.Root op 11-02-2014 13:16 ]
Ik hoop dat iedereen die dit gebruikt keihard gepakt en gebanned wordt
. Ik ben laatst onterecht gebanned bij ps2 omdat ze een script of iets dergelijks leken te zien. Ik raak hier dus enorm geïrriteerd van omdat ik jullie hier zo zie praten over hoe je kunt hacken (of in ieder geval misbruik maken van) terwijl anderen, zoals ik, er nooit iets mee doen maar wel gebanned worden.
Gelukkig geeft degene die de video heeft ge-upload niet het script vrij. Hij zegt ook zelf:
Sorry guys I am not gonna release how to do this. Mostly cause it is wrong to do. If you want you can do it the Legit way and that is just by holding shift b4 you shoot. Has the same affect but you actually have to do something to make it work.
Fijn dat er nog een paar mensen zijn die het niet vern***en voor de anderen.
Sorry guys I am not gonna release how to do this. Mostly cause it is wrong to do. If you want you can do it the Legit way and that is just by holding shift b4 you shoot. Has the same affect but you actually have to do something to make it work.
Fijn dat er nog een paar mensen zijn die het niet vern***en voor de anderen.
Ik heb het "script" in mijn autoexec staan. En nee, een ban krijg je niet voor console commands.
Overigens is het geen script, maar is het gewoon een bind met een toggle om het aan en uit te zetten. Moet zeggen dat hij het meerendeel gewoon uit staat, ivm de nades.
Overigens is het geen script, maar is het gewoon een bind met een toggle om het aan en uit te zetten. Moet zeggen dat hij het meerendeel gewoon uit staat, ivm de nades.
Je bent dus gewoon een vervelende cheater
p.s. voordat jij jezelf gaat verdedigen vraag jezelf dit af;
1. Levert het iets competitiefs op? (Ja)
2. Kan datgene wat je doet in het spel ook? (Ja)
3. Is er een verschil tussen het automatisch laten doen versus zelf? (Ja)
Dus je bent gewoon aan het cheaten. Je kunt ook prima zelf op de shift knop drukken, maar dat gaat langzamer dan met een script dus daarom doe je het niet zelf...
Dus je bent gewoon aan het cheaten. Je kunt ook prima zelf op de shift knop drukken, maar dat gaat langzamer dan met een script dus daarom doe je het niet zelf...
[ Voor 85% gewijzigd door Ircghost op 11-02-2014 17:12 ]
niet zo geïrriteerd he we zijn allemaal vrienden hier,Ircghost schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:47:
Je bent dus gewoon een vuile cheater
Tevens is hij niet aan het cheaten Valve geeft zelf de console vrij aan haar spelers.

Jij en ik hebben andere definities van vrienden dan
.
Ik betwijfel ten zeerste of Valve de console heeft opengegooid om dit soort gedrag toe te laten. Mijn redenering gaat nog steeds op onafhankelijk van een aanwezige console of niet.
Ik betwijfel ten zeerste of Valve de console heeft opengegooid om dit soort gedrag toe te laten. Mijn redenering gaat nog steeds op onafhankelijk van een aanwezige console of niet.
Wow... Je hoeft mij niet op zo'n manier aan te vallen... Ik maak gebruik van de mogelijkheden die VALVe mij zelf biedt, niets meer en niets minder. Ik zie geen reden waarom het cheaten is.Ircghost schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:47:
Je bent dus gewoon een vuile cheater
Er zijn nog veel meer van dit soort binds in de omloop waarmee je een voordeel kunt behalen. Dat was in 1.6 al zo en ook in CSS. In CS:GO is het welliswaar wat minder, maar nog steeds zijn deze binds in de omloop. Zo kun je een stuk constanter bunnyhoppen als je je muiswiel bind aan springen of kun je sneller tappen door je muiswiel te binden op schieten, wat vooral handig is bij de fiveseven of tec-9.
De argumenten waar je mee komt slaat ook nergens op overigens. Iedereen kan deze binds vooralsnog legaal gebruiken totdat VALVe het nerfed.
Zoals gezegd toggle ik het meestal uit, omdat het ook nadelen heeft. Een nade goed en snel gooien is in walk mode een stuk lastiger...
Om er verder nog maar wat over te zeggen, ik heb nog meer aliases in mijn autoexec staan. Zo kan ik mijn crosshair op elk moment veranderen en kan ik ook mijn crosshair op elk moment van kleur veranderen. En dit voldoet ook min of meer aan al jouw "argumenten". Blijkbaar is het zo dat jij niet op competitief niveau, maar op casual niveau speelt. Dan heb je sowieso al een ander beeld van hoe het spel gespeeld moet worden.
Hier mijn autoexec zoals deze op dit moment is. Mij boeit het niet of de betreffende bind publiekelijk is of niet. Als het onder de aandacht komt van VALVe wordt het hopelijk eerder gefixed.
[ Voor 18% gewijzigd door eXec op 11-02-2014 16:55 ]
Mogelijk dat ik als nieuw persoon bij GS:GO het niet helemaal goed begrijp wat er aan de hand is en wat gesupport wordt door Valve.. maar desalniettemin vind ik het vals spelen als je op een zodanige manier gebruikt maakt van bepaalde scripts/autoexe.
Het toewijzen van buy (famas) etc aan een key geeft je geen enkel competitief voordeel, het is alleen tijdbesparend daar heb ik dan ook helemaal niks tegen bijvoorbeeld.
Het wijzigen van de kleur van je crosshair vind ik niet enorm boeiend, dat is toch vooral een voordeel over een geheel level en niet een bepaalde kamer dus ook dat is alleen maar tijdsbesparend.
Ik zou overigens niet weten waarom er een verschil is tussen competitief en casual wat betreft welke zaken je mag gebruiken. Maar als er al een verschil is dan zou ik zeggen dat je eerder dit soort dingen kan gebruiken in casual ipv competitief, omdat je daar toch al bijvoorbeeld via TS met je maten kan overleggen waar de vijand is aangezien je toch mee kan kijken wanneer je dood bent.
Verder vind ik het vreemd dat je zelf al aangeeft dat je hoopt dat het eerder gefixed wordt, daarmee geef je dus al aan dat het iets negatiefs is dat gerepareerd moet worden. M.a.w. het biedt een oneerlijk voordeel.
Misschien had ik niet meteen mijn woordkeuze moeten gebruiken zoals ik het deed, maar ik gaf iets daarvoor ook al aan dat ik eens onterecht ben gebanned en dat iemand (jij in dit geval) daarna doodleuk aangeeft dat je (in mijn ogen cheat) en dat je dit heel normaal vindt, zorgt natuurlijk voor frustratie.
p.s. ik heb mijn taalgebruik iets aangepast in die vorige post
Het toewijzen van buy (famas) etc aan een key geeft je geen enkel competitief voordeel, het is alleen tijdbesparend daar heb ik dan ook helemaal niks tegen bijvoorbeeld.
Het wijzigen van de kleur van je crosshair vind ik niet enorm boeiend, dat is toch vooral een voordeel over een geheel level en niet een bepaalde kamer dus ook dat is alleen maar tijdsbesparend.
Ik zou overigens niet weten waarom er een verschil is tussen competitief en casual wat betreft welke zaken je mag gebruiken. Maar als er al een verschil is dan zou ik zeggen dat je eerder dit soort dingen kan gebruiken in casual ipv competitief, omdat je daar toch al bijvoorbeeld via TS met je maten kan overleggen waar de vijand is aangezien je toch mee kan kijken wanneer je dood bent.
Verder vind ik het vreemd dat je zelf al aangeeft dat je hoopt dat het eerder gefixed wordt, daarmee geef je dus al aan dat het iets negatiefs is dat gerepareerd moet worden. M.a.w. het biedt een oneerlijk voordeel.
Misschien had ik niet meteen mijn woordkeuze moeten gebruiken zoals ik het deed, maar ik gaf iets daarvoor ook al aan dat ik eens onterecht ben gebanned en dat iemand (jij in dit geval) daarna doodleuk aangeeft dat je (in mijn ogen cheat) en dat je dit heel normaal vindt, zorgt natuurlijk voor frustratie.
p.s. ik heb mijn taalgebruik iets aangepast in die vorige post
Ik ben ook zwaar negatief over de AUG omdat die zo gebuffed en OP is. Dat wil niet zeggen dat ik de AUG niet gebruik...Ircghost schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 17:11:
Competitief doe je overigens om te winnen, casual doe je om te funnen. Da's 't verschil tussen competitief en casual.
En maar zeuren op de aug en ondertussen gewoon lame scripts gebruiken om 'beter' te zijn dan een ander.
Verwijderd
Ik heb de laatste dagen geregeld last van een soort instabiele connectie. Ping is altijd rond 15-20, maar springt nu soms voor korte tijd naar 50-80 of zelfs hoger. Is op verschillende servers.
Hebben meer mensen hier last van? Of moet ik eens kritisch naar mijn eigen internet kijken?
O ja, vorige week eindelijk de 10e competetive en terecht gekomen in Gold Nova 1.
Zegt me niet zo veel, maar als er mensen willen spelen vanavond..
Hebben meer mensen hier last van? Of moet ik eens kritisch naar mijn eigen internet kijken?
O ja, vorige week eindelijk de 10e competetive en terecht gekomen in Gold Nova 1.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2014 08:53 ]
Het is geen script, het betreft een bind dat toegestaan is in alle leagues.JunkieLimbo schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 07:44:
En maar zeuren op de aug en ondertussen gewoon lame scripts gebruiken om 'beter' te zijn dan een ander.
Het zijn namelijk gewoon 2 commands die je standaard al in je config hebt staan, maar dan samengevoegd tot 1. Het is feitelijk hetzelfde als bind mwheeldown "use weapon_knife; use weapon_flashbang". Ook hiermee behaal je snelheidswinst om een tweede flash te kunnen gooien na je eerste.
Externe programma's gebruiken zoals cheats of andere hulpmiddelen, dat is lame.
Ik heb dat probleem ook gehad, zeer storend en kon helemaal niks vinden om het te fixen. Heb uiteindelijk maar gewoon m'n windows ge-reinstalled en vingers gekruist. Gelukkig deed dat wel de truc en was het probleem opgelost. Maar dat was een beetje mijn last-resort oplossing.Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 08:38:
Ik heb de laatste dagen geregeld last van een soort instabiele connectie. Ping is altijd rond 15-20, maar springt nu soms voor korte tijd naar 50-80 of zelfs hoger. Is op verschillende servers.
Hoera, een nieuwe update van volvo!
Release Notes for 2/12/2014
[ CZ75-Auto]
- Added the CZ75-Auto as a new stock pistol that is a loadout alternative to the P250. Its stats are identical to the P250's with the exception of being fully automatic and having only two magazines.
[ CS:GO Weapon Case #3 ]
- Introducing the CS:GO Weapon Case #3, comprised entirely of pistol finishes, including finishes for the new CZ75-Auto.
[ GAMEPLAY ]
- Weapon adjustments based on data collected:
-- Increased Aug recoil
-- Reduced Aug rate of fire
-- Reduced Aug and Sg553 scoped run speeds
-- Increased Desert Eagle accuracy recovery by 2.5%
- Improved scope visuals for Aug and Sg553.
- Aug now has a new firing sound.
- Pressing the walk key while running now properly decelerates your speed to walking instead of instantly capping it.
- Fixed regression that broke environment fog not being reduced when zoomed with a scoped weapon.
[ UI ]
- Added text filter to loadout.
- Added peel animation when player cycles position.
- Fixed enemies on the square radar not rotating to match their view.
- Fixed teammate colors sometimes shuffling on some panels when a player disconnected in Competitive Mode.
- Crosshair style 2 (Classic) has been changed to accurately show weapon accuracy.
- Added some ConVars to be used with crosshairstyle 2 (Classic) to allow users to further customize how they want it to display. (cl_crosshair_dynamic_splitdist, cl_crosshair_dynamic_splitalpha_innermod, cl_crosshair_dynamic_splitalpha_outermod, cl_crosshair_dynamic_maxdist_splitratio)
[ MAPS ]
- Overpass
-- Improved visibility.
-- Removed small cover on CT side of Bombsite B.
-- Drastically reduced the number of trashcans.
-- Widened tunnel near T spawn.
-- Widened lower door in park connector.
-- Widened corridor near CT sniper room.
[ MISC ]
- Fixes to improve game stability during startup.
- Added diagnostic info to debug video config reset.
- Fixed dedicated server to write steam_appid.txt
- Fixed several game server memory leaks.
- Fixed a bug causing certain workshop maps to re-download every time the game is launched.
Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.
Very nice, ben benieuwd naar de CZ75, wel jammer want de p250 gebruikte ik eigenlijk altijd bij pistol rounds...
Aug ook weer netjes terug gedraaid.
"Pressing the walk key while running now properly decelerates your speed to walking instead of instantly capping it."
Betekend dit dat dat script van eXec ook niet meer werkt ?
"Pressing the walk key while running now properly decelerates your speed to walking instead of instantly capping it."
Jip script is denk ik useless, dat hebben ze gefixed. Ben wel benieuwd hoe de zoom van de AUG er nu uitziet. Naar het schijnt is het CoD styleSilencex schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 16:37:
Very nice, ben benieuwd naar de CZ75, wel jammer want de p250 gebruikte ik eigenlijk altijd bij pistol rounds...

Jaa ben over een uurtje thuis dan dan eens even naar alles kijkenKreekje schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 16:40:
[...]
Jip script is denk ik useless, dat hebben ze gefixed. Ben wel benieuwd hoe de zoom van de AUG er nu uitziet. Naar het schijnt is het CoD style
Als ik dit filmpje bekijk dan lijkt het toch maar een matige update hoor.
Slomer gaan lopen als je schiet?
Slomer gaan lopen als je schiet?
Ligt het aan mij of is het schiet geluid helemaal verneukt? Als ik met een m4 1 kogel schiet dan klinkt het of hij er 2 schiet en in een tunnel staat (vage echo)...
edit
is alleen in offline modus
edit
is alleen in offline modus
[ Voor 11% gewijzigd door Silence op 13-02-2014 20:19 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic