Dus, omdat je professioneel hebt gegamed, heb je het bij het rechte eind? Een config gaat niet het verschil maken tussen headshot of bodyshot en het gaat je ook niet helpen met het voorspellen van je tegenstander. Hoe je er bij komt dat een config zoveel verschil maakt is mij dan ook een raadsel.Dr.Root schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:04:
[...]
Deze onzin haal ik uit 6 jaar professioneel gamen
@JunkieLimbo:
Ja want het spel lijkt heel erg op 1.6.. not
Natuurlijk speelt 120Hz vloeiender, maar ook hier geldt dat het niet het verschil tussen headshot of bodyshot is. Je gaat er niet beter door spelen. Al is het wel zo dat je een tegenstander in theorie eerder ziet (doordat je 2x zoveel frames ziet) en dat kan een verschil zijn tussen leven en dood. Maar het is niet zo dat je daadwerkelijk beter bent omdat je 120Hz hebt. Ja, je hebt een voordeel ten opzichte van iemand met 60Hz, maar je moet je tegenstander ook nog maar zien te raken.neographikal schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:37:
[...]
Die 120hz scheelt wel degelijk in de gameplay. Laatst de laptop opnieuw geinstalleerd, game gestart en spelen maar. Wilde niet lekker, ik had het idee dat ik weinig FPS haalde, klopte gewoon iets niet. FPS stats erbij gepakt, hmm dat wel in orde, na 10 minuten prutsen, drivers opnieuw installeren, etc eens gekeken naar de refreshrate: 60hz. Naar 120hz gezet en alles was weer als vanouds.
Het speelt daadwerkelijk een stuk vloeiender en dat helpt me wel degelijk tijdens het spel. Ik wilde er eerst ook niet aan, maar ik kom met 120hz vs 60hz uit een dubbelblinde test, zonder moeite
Het is dus niet direct van invloed op je eigen spel.
Wel is het switchen van 120Hz naar 60Hz van invloed, maar dat heeft weer met irritaties te maken dat het spel niet soepel loopt.