[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 212 Laatste
Acties:
  • 530.831 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-09 23:05
Dr.Root schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:04:
[...]

Deze onzin haal ik uit 6 jaar professioneel gamen

@JunkieLimbo:

Ja want het spel lijkt heel erg op 1.6.. not :)
Dus, omdat je professioneel hebt gegamed, heb je het bij het rechte eind? Een config gaat niet het verschil maken tussen headshot of bodyshot en het gaat je ook niet helpen met het voorspellen van je tegenstander. Hoe je er bij komt dat een config zoveel verschil maakt is mij dan ook een raadsel.
neographikal schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:37:
[...]

Die 120hz scheelt wel degelijk in de gameplay. Laatst de laptop opnieuw geinstalleerd, game gestart en spelen maar. Wilde niet lekker, ik had het idee dat ik weinig FPS haalde, klopte gewoon iets niet. FPS stats erbij gepakt, hmm dat wel in orde, na 10 minuten prutsen, drivers opnieuw installeren, etc eens gekeken naar de refreshrate: 60hz. Naar 120hz gezet en alles was weer als vanouds.

Het speelt daadwerkelijk een stuk vloeiender en dat helpt me wel degelijk tijdens het spel. Ik wilde er eerst ook niet aan, maar ik kom met 120hz vs 60hz uit een dubbelblinde test, zonder moeite :)
Natuurlijk speelt 120Hz vloeiender, maar ook hier geldt dat het niet het verschil tussen headshot of bodyshot is. Je gaat er niet beter door spelen. Al is het wel zo dat je een tegenstander in theorie eerder ziet (doordat je 2x zoveel frames ziet) en dat kan een verschil zijn tussen leven en dood. Maar het is niet zo dat je daadwerkelijk beter bent omdat je 120Hz hebt. Ja, je hebt een voordeel ten opzichte van iemand met 60Hz, maar je moet je tegenstander ook nog maar zien te raken.

Het is dus niet direct van invloed op je eigen spel.

Wel is het switchen van 120Hz naar 60Hz van invloed, maar dat heeft weer met irritaties te maken dat het spel niet soepel loopt.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieLimbo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
Dr.Root schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:04:
[...]

Deze onzin haal ik uit 6 jaar professioneel gamen
Dat zal een hele dikke boterham zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
eXec schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:23:
Het is dus niet direct van invloed op je eigen spel.
Dat is het wel degelijk in mijn ervaring, het verkleint nl de lag in het spel (dat is een ander voordeel aan die gamingdingen, ze zijn geoptimaliseerd op inputlag) en dat het werkt kan ik je hier evt wel laten zien door de andere kant op te gaan. Mijn Dell 2709 scherm heeft tegen de 80ms aan input lag, waardoor het net is of je met elastieken aan het spelen bent, onspeelbaar. De Dell 2312 bracht daar al verlichting in, maar redde het alsnog niet bij de souplesse die het scherm in m'n laptop wist te toveren. Of trek het verder door en zet je monitor op 30hz, dat speelt echt niet grappig.

De vraag is wanneer de cutoff is, heeft 200hz nog meerwaarde boven 120hz? Geen idee, maar dat 120hz scheelt tov 60hz is mij in ieder geval wel duidelijk geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
neographikal schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:44:
[...]

Dat is het wel degelijk in mijn ervaring, het verkleint nl de lag in het spel (dat is een ander voordeel aan die gamingdingen, ze zijn geoptimaliseerd op inputlag) en dat het werkt kan ik je hier evt wel laten zien door de andere kant op te gaan. Mijn Dell 2709 scherm heeft tegen de 80ms aan input lag, waardoor het net is of je met elastieken aan het spelen bent, onspeelbaar. De Dell 2312 bracht daar al verlichting in, maar redde het alsnog niet bij de souplesse die het scherm in m'n laptop wist te toveren. Of trek het verder door en zet je monitor op 30hz, dat speelt echt niet grappig.

De vraag is wanneer de cutoff is, heeft 200hz nog meerwaarde boven 120hz? Geen idee, maar dat 120hz scheelt tov 60hz is mij in ieder geval wel duidelijk geworden.
Je hebt nu wel een extreem voorbeeld met die 80ms aan input lag. Ik heb nu geloof ik 6 of 8ms en een 120Hz scherm gaat mij wel voordeel brengen, maar niet beter laten schieten...

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
6-8ms is wel heel weinig, het is weer wat anders dan de grey-to-grey tijd die staat aangeduid (die is voor de 2709 ook prima). Waar je tegenaan loopt is dat de signal processing lang kan duren en dat wordt echt merkbaar kan ik je vertellen. Die BenQ 2411T heb ik hier nu net staan en ik ervaar in ieder geval geen input lag meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Hmm mijn videokaart upgrade heeft niet gebracht wat ik ervan verwachtte: niet veel hogere fps, maar wel de mogelijkheid om met meer grafische pracht en praal te draaien. Punt bij CS lijkt de CPU te zijn vreemd genoeg, meer dan in veel andere spellen... Als ik een upgrade zou doen, wat zou dan de goedkoopste optie zijn om de Radeon 270X wat meer aan het werk te krijgen zodat ik er in ieder geval 150-200fps uit kan persen?

Mijn Q9300 op 3.0ghz doet het schijnbaar niet voldoende..

Ander probleem, na verloop van tijd kakt het aantal fps nogal in hier 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door neographikal op 25-12-2013 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
neographikal schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 21:26:
6-8ms is wel heel weinig, het is weer wat anders dan de grey-to-grey tijd die staat aangeduid (die is voor de 2709 ook prima). Waar je tegenaan loopt is dat de signal processing lang kan duren en dat wordt echt merkbaar kan ik je vertellen. Die BenQ 2411T heb ik hier nu net staan en ik ervaar in ieder geval geen input lag meer :)
Nja, punt is duidelijk. Je gaat heus niet ineens beter schieten omdat je monitor beter is ten opzichte van die van mij. Ik kan vrijdag als ik op een bootcamp zit met ons team wel eens gaan kijken hoe zo een 120Hz scherm daadwerkelijk aanvoelt.

En wat betreft CPU/GPU.. CPU is inderdaad zeer belangrijk in source engine games. Je CPU en GPU moeten wel goed gebalanceerd zijn, anders gaat het een en ander elkaar bottlenecken. Zo is bij mij mijn GPU de bottleneck en haal ik tijdens het streamen stabiel 128 fps. Wanneer ik 'm niet lock, zo'n 140-150. Mijn CPU moet 300-400 FPS kunnen halen, maar met een GTX 650 Ti kom ik toch niet veel verder dan 180 fps.

[ Voor 23% gewijzigd door eXec op 25-12-2013 00:46 ]

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mja, ik heb dus een i5 3570K op 4.2Ghz, 32GB 1600 cl9 ram en een GTX760 2GB, maar op cobblestone heb ik toch echt drops onder de 120fps, wat ik dus gigantisch merk.

Op Dust kan het sky high lopen wat FPS betreft, maar op grotere maps heb ik nog steeds een bottleneck in m'n videokaart lijkt het wel. Het lijkt ook wel of de echt grote maps zoals dus een Cobblestone nog naar m'n SSD aan het schrijven is, ook bij die map komt CS:GO niet boven de 3GB uit, volgens mij is het ook vooral eens tijd dat ze een x64 client gaan uitbrengen voor GO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
CS komt hier uberhaupt niet boven de 700MB uit? Maarja, ik zit nu een beetje te twijfelen wat ik ga doen: de 270X terug en het met de 8800GT op een zwaardere cpu gaan proberen, of de kaart houden en voor ander moederbord/geheugen/cpu gaan kijken maar dat loopt weer zo in de papieren...

Andere optie is om m'n server als pc te gaan gebruiken met evt een andere cpu (H67 plank met 8GB aan geheugen) en dan een goedkoop bordje voor de server gaan gebruiken (ding gebruikt toch nauwelijks cpu).

[ Voor 26% gewijzigd door neographikal op 25-12-2013 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
djunicron schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:26:
Mja, ik heb dus een i5 3570K op 4.2Ghz, 32GB 1600 cl9 ram en een GTX760 2GB, maar op cobblestone heb ik toch echt drops onder de 120fps, wat ik dus gigantisch merk.

Op Dust kan het sky high lopen wat FPS betreft, maar op grotere maps heb ik nog steeds een bottleneck in m'n videokaart lijkt het wel. Het lijkt ook wel of de echt grote maps zoals dus een Cobblestone nog naar m'n SSD aan het schrijven is, ook bij die map komt CS:GO niet boven de 3GB uit, volgens mij is het ook vooral eens tijd dat ze een x64 client gaan uitbrengen voor GO.
Met een FX 6300 en HD 7770 haal ik 140/180fps op Cobblestone. Op Dust2 haal ik 180/220fps. Vreemd..

Edit: exec ga je vandaag nog streamen? Dan kijk ik mee :)

[ Voor 3% gewijzigd door dylanvana op 25-12-2013 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
dylanvana schreef op woensdag 25 december 2013 @ 15:10:
Edit: exec ga je vandaag nog streamen? Dan kijk ik mee :)
Ik ga het vandaag niet redden om te streamen. Ben tot vrijdag in Amsterdam om kerst te vieren. Heel misschien, als het internet stabiel genoeg is op de bootcamp, dat ik vanaf vrijdag t/m zondag alles ga streamen. Er is 60/6 internet beschikbaar tijdens de bootcamp, wat ik thuis ook heb, maar met 5 man tegelijk op dat lijntje is het nog maar de vraag hoe de verbinding het gaat houden. Anders zal ik pas weer streamen in het nieuwe jaar.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Heb een 1090t op 3.8 Ghz met 560ti 448 en haal wel 120+ fps alles op high (geen motion blur ofcourse) op 720p. Soms kan het nog wel eens inkakken maar dat ligt aan cs:go zelf.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
k1n9_n01z3 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 16:47:
Heb een 1090t op 3.8 Ghz met 560ti 448 en haal wel 120+ fps alles op high (geen motion blur ofcourse) op 720p. Soms kan het nog wel eens inkakken maar dat ligt aan cs:go zelf.
Wat bedoel je met 448? fps? Ik draai alles op default settings (high volgens mij) en 1680x1050 resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
lol nee dat is mń videokaart de "560 ti 448 cores", is een gecastreerde 570.

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam

[ Voor 98% gewijzigd door iisschots op 03-01-2014 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Mooi website! Ik ga eerst nog wat meer trainen voordat ik me in het 'echte' werk ga mengen ;-)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er gelden geen "ondergrenzen" qua members die mogen joinen. Als je maar actief bent :) Je bent ook zo welkom hoor :)

Bedankt voor je compliment over de website, maar we gaan hem nog verder aanpassen zodat deze nog strakker wordt.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2013 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Blijkbaar 50% korting momenteel, heb hem dus ook maar gekocht :)
Vroeger (10 jaar geleden) heel veel cs gespeeld, van 1.0 ofzo tot 1.6, eens kijken of ik nog de reflexen heb (vrees ervoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
mngm schreef op zondag 29 december 2013 @ 17:23:
Blijkbaar 50% korting momenteel
Is wel te merken ook, vandaag 2x matchmaking gehad met cheaters erin die niet eens moeite deden om het te verbergen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Subtiele hackers vind ik vele malen erger.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een nieuwe muis. Ik heb nu een Logitech M500. Die bevalt alleen niet zo, ik heb vaak dat het snoer me in de weg zit, en soms schiet m'n cursor helemaal omhoog na een schot. Wat uiteraard niet handig is met CS ;)

Wireless is op zich wel een optie. Wat zijn jullie voorkeuren? Een gamingmuis is prima, merk en prijs maakt mij niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 13:18:
Ik ben op zoek naar een nieuwe muis. Ik heb nu een Logitech M500. Die bevalt alleen niet zo, ik heb vaak dat het snoer me in de weg zit, en soms schiet m'n cursor helemaal omhoog na een schot. Wat uiteraard niet handig is met CS ;)

Wireless is op zich wel een optie. Wat zijn jullie voorkeuren? Een gamingmuis is prima, merk en prijs maakt mij niet uit.
Ik zou in ieder geval nooit voor een wireless gaan. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 13:23:
[...]

Ik zou in ieder geval nooit voor een wireless gaan. :F
Want? Ik vind bijv. pricewatch: G602 Wireless Gaming Mouse best redelijk, de minimale vertraging die je misschien merkt, is voor mij niet belangrijk. Voor topniveau gamen heb ik geen tijd.

Of heb je andere redenen? Enfin, ik ben gewoon benieuwd wat de rest hier gebruikt. Razr muizen bijvoorbeeld heb ik nog nooit gehad, maar lijken mij ook best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
wireless muis |:(

koop een:

Razer deathadder
Logitech g400(s)
Zowie FK/AM

Als je meer informatie hierover wilt, neem dan even een kijkje in het gamemuistopic

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Meth
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2024
k1n9_n01z3 schreef op maandag 30 december 2013 @ 14:34:
wireless muis |:(

koop een:

Razer deathadder
Logitech g400(s)
Zowie FK/AM

Als je meer informatie hierover wilt, neem dan even een kijkje in het gamemuistopic
Ik heb ook een Deatadder, vind het een fijne muis! (A hoewel er genoeg mensen zijn die niet van Razer houden omdat ze producten volgens hun snel kapot gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Ik heb na onze bootcamp ook wat dingen ondervonden. Heb hierbij de kans gekregen om op een 120Hz scherm te spelen (BenQ XL2420T). Moet zeggen dat de monitor mij best bevalt. Wellicht dat ik in de komende maanden wat geld apart ga leggen voor een 120Hz scherm. Beter aimen doe je niet, maar je hebt een behoorlijk voordeel ten opzichte van je tegenstander met een 60Hz scherm. Dat verschil vond ik wel duidelijk merkbaar.

Verder heb ik in de afgelopen maanden wat informatie voor mezelf gezocht over mechanische toetsenborden en heb op 3 verschillende mechanische toetsenborden het een en ander kunnen testen. Alle 3 hadden ze andere switches. Blue, brown en black. Waarbij de laatste 2 tijdens onze bootcamp zijn aangeschaft door mijn teammates. Blue vond ik erg lekker typen, alleen het getik vond ik vreselijk hinderlijk. Brown vond ik iets minder dan blue, maar ook gewoon goed. Black vond ik voor mezelf iets te zwaar typen, maar het is naar mijn idee wel goed voor FPS games zoals CS:GO.

Terug komen op bovenstaande voor wat betreft muizen. Ik heb ook diverse muizen kunnen testen. Waaronder natuurlijk mijn eigen G400, welke ik voor mij persoonlijk nog steeds de beste vind. Heb echter daarnaast ook de Deathadder (oude editie) en de Deathadder 2013 kunnen proberen. Ik ben nooit fan geweest van Razer en zal dat waarschijnlijk ook nooit worden. Maar deze muis vond ik wel fijn. In tegenstelling tot de Sensei Raw en Ikari van Steelseries. Deze twee vond ik drie keer niks. Ik ben nog steeds heel erg benieuwd naar de Zowie en Steelseries Rival muizen, maar daarvoor moet ik wachten tot aan FOM 16.0 denk ik.

Als ik nu echt een keuze zou moeten maken voor geschikte muizen, dan zijn dat eigenlijk alleen de Logitech G400(s) en Razer Deathadder 2013. Maar dit is gebaseerd op persoonlijke ervaring. De Zowies en Steelseries Rival heb ik niet kunnen testen, maar ze schijnen wel goed te zijn.

Al met al wel weer het een en ander wijzer geworden van 4 dagen CS:GO spelen met mijn team.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
START JE STREAM!! :P

edit: dat scherm is 144 hertz! :P

[ Voor 48% gewijzigd door dylanvana op 31-12-2013 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 13:18:

Even een mouse bungee halen, werkt wel fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 13:27:
[...]
Want? Ik vind bijv. pricewatch: G602 Wireless Gaming Mouse best redelijk, de minimale vertraging die je misschien merkt, is voor mij niet belangrijk. Voor topniveau gamen heb ik geen tijd.

Of heb je andere redenen? Enfin, ik ben gewoon benieuwd wat de rest hier gebruikt. Razr muizen bijvoorbeeld heb ik nog nooit gehad, maar lijken mij ook best goed.
Wireless kan vertraging hebben of zelfs helemaal wegvallen. Dan zit je nog met het geval batterij. Die gaat altijd leeg op een ongewenst moment :p
Voor gamen, met name shooters, natuurlijk funest. :P
Ik speel gewoon met een logitech van 2 tientjes, bevalt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Wil niet zeggen dat je 'm ook op 144Hz moet gebruiken ;-). Verschil tussen 120 en 144Hz is minimaal. Daarnaast kun je met 120Hz eventueel Lightboost gebruiken en met 144Hz niet.

Ik denk dat ik pas weer aan streamen toe kom in het nieuwe jaar. Ben gisteravond thuis gekomen en heb de boel nog niet aangesloten. Of dat vandaag gaat lukken is de vraag. :P

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interlude
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 19:35
Mr.Meth schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:50:
[...]

Ik heb ook een Deatadder, vind het een fijne muis! (A hoewel er genoeg mensen zijn die niet van Razer houden omdat ze producten volgens hun snel kapot gaan).
`
En ik dacht dat je geen Razer fanboy was, Ga maar lekker terug naar steelserie's dan want je aim kan verbeterd worden maat xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:01

Silence

Godlike

eXec schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 00:20:
Verder heb ik in de afgelopen maanden wat informatie voor mezelf gezocht over mechanische toetsenborden en heb op 3 verschillende mechanische toetsenborden het een en ander kunnen testen. Alle 3 hadden ze andere switches. Blue, brown en black. Waarbij de laatste 2 tijdens onze bootcamp zijn aangeschaft door mijn teammates. Blue vond ik erg lekker typen, alleen het getik vond ik vreselijk hinderlijk. Brown vond ik iets minder dan blue, maar ook gewoon goed. Black vond ik voor mezelf iets te zwaar typen, maar het is naar mijn idee wel goed voor FPS games zoals CS:GO.
Heb zelf red switches en denk dat jij dat ook zoekt als ik zo je reactie lees over de andere switches.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Ik weet het nog niet. Zou het eerst moeten proberen voor ik écht een keuze ga maken qua toetsenborden. Mijn toetsenborden gaan over het algemeen een paar jaar mee, dus echt haast zit er niet bij aangezien ik een paar maanden geleden net een nieuw toetsenbord heb gehaald. Denk dat ik eerst mijn prioriteit bij een 120Hz scherm ga leggen in de toekomst.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Hij is maar 3,50 op het moment, even kijken of het wat is. Al jaren geen CS/CSS gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Sak3d schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:56:
Hij is maar 3,50 op het moment, even kijken of het wat is. Al jaren geen CS/CSS gedaan :D
Haha, was lekker om een uurtje te knallen zeg :D

Eerste AWM shot was ook gelijk weer zo'n heerlijke heady, dwars door de deur vanaf T spawn @ dust II _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:29
Sak3d schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:56:
Ja, ik was dus mooi te laat. Ik keek gisterenmiddag en toen stond er dat ie nog 8,5 uur beschikbaar was. Keek ik 's avonds weer, was ie weer 14 euro. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Ik heb em gisteren ook maar even op de kop getikt voor 3.50 :).
Ben ik weer een paar dagen zoet voordat het me verveeld :p.

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Gisteren een aantal keer Competitive gespeeld, maar dat is voor mij nog wel een stapje te hoog het niveau.
Word ingedeeld met spelers die echt al stukken verder zijn dan ik en me ook erg genoeg ook nog is als noob bestempelen af en toe ;)
Nou klopt dat natuurlijk wel een beetje maar als je vraagt waarom dan hoor je niks.
Zijn er dingen waar je echt rekening mee moet houden zoals de spullen die je koopt elke ronden enz? Kijken andere daarnaar? Ik zorg altijd wel dat ik zo goed mogelijk meedoet met het team enz.
Op Casual en Deatmatch kan ik prima mee verder en sta ik meestal wel in top van het lijstje. Weet ook dat Competitive pittiger is maar wat tips daarin kunnen welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
De eerste potjes op Competitive kunnen moeilijk zijn, aangezien je ingedeeld kan worden met alle ranks. Zodra je 10 potjes hebt gewonnen wordt je ingedeeld in een skillgroep (rank) waarvan CS:GO denkt dat jij daar het beste bij past. Verder zou ik als ik jou was heel veel youtube filmpjes bekijken. Onder andere The WarOwl heeft goede beginnerstips.

Op de CS:GO Reddit vind je ook veel informatie, vragen en antwoorden.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:16

Multensor

wtf

Weten wat een eco ronde is dat is wel handig ja. En dat dan ook in overleg met het team doen zodat de cashflow beetje gelijk op gaat. Zelfde geldt voor het droppen van wapens als jij heel veel geld hebt en iemand uit je team niet.

Dat zijn allemaal dingetjes die je in de filmpjes die exec hiervoor gaf ook wel kan zien overigens hoor. Even verdiepen en het gaat gelijk een stuk beter. \o/

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Top thanks jongens!
Reddit kan je inderdaad veel vinden, ik heb op recruit Reddit nu ook een berichtje geplaatst voor evt team mates om mee te spelen, vind ik beter dan al die wijsneuzen die ik tegenkom in MM, elkaar helpen werkt dan misschien beter ;)
Mocht nog iemand interesse hebben om af en toe te knallen met een beginneling add me op steam : Teupje

Heb zo af en toe een avondje tijd om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik denk ik ga weer eens spelen, en besluit nu ik weer 1,90 heb verdient een case te openen, komt er dit uit;

http://steamcommunity.com...pent%20%28Field-Tested%29

Wat een geluk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Thomasx4 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 13:26:
Ik denk ik ga weer eens spelen, en besluit nu ik weer 1,90 heb verdient een case te openen, komt er dit uit;

http://steamcommunity.com...pent%20%28Field-Tested%29

Wat een geluk!
Dat is wel een hele mooie opening dan! _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:52
Ik heb laatst een Famas ..nogwat te koop gezet. Waar kan je zien dat hij te koop staat? Ik zie dat er niks bij mijn saldo is bijgeschreven dus hij zou er nog moeten zijn? Had tevens ook een bravo case erop gezet. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkmushy1995
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 01:57
6pack15 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 18:50:
Ik heb laatst een Famas ..nogwat te koop gezet. Waar kan je zien dat hij te koop staat? Ik zie dat er niks bij mijn saldo is bijgeschreven dus hij zou er nog moeten zijn? Had tevens ook een bravo case erop gezet. Iemand?
community>market

Boven aan geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
darkmushy1995 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 18:53:
[...]

community>market

Boven aan geloof ik
Top, dankje.

Moet je nou echt +/- 1,5e betalen voor zon key als je een case hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
Ja, of je moet een key van iemand krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
6pack15 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 18:57:
[...]

Top, dankje.

Moet je nou echt +/- 1,5e betalen voor zon key als je een case hebt?
Ja 1,79 per key. Als je echt een wapen wilt hebben dan ben je beter af om hem te kopen op marketplace dan steeds gokken op cases openen. :)

Helemaal aangezien de common skins heel vaak gedropt worden en niet eens boven de euro uitkomen in waarde op de marketplace. Is dus zonde geld, tenzij je echt een lucky moment hebt zoals iemand hier boven met een stattrak ak47 fire serpent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
dylanvana schreef op zondag 12 januari 2014 @ 19:04:
Ja, of je moet een key van iemand krijgen.
Nou wie heeft er keys over?! Haha

Ja, ik ga wel al die wapens kopen die maar 0,01 kosten. Wil gewoon een leuk camotje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:08
Hey allen
Heeft er iemand zin om samen met mij competitive te spelen.. of ik met jullie? Heb jaren geen online shooters meer gespeeld en ben nu terug bij mijn eerste liefde counter-strike ;-) Ik speel momenteel op Master Guardian rank.
Teamplay in random matchmaking is niet altijd zo fantastisch :-(

mijn steam : http://steamcommunity.com/profiles/76561197960572562/

[ Voor 10% gewijzigd door Phaex op 13-01-2014 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vannozza
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Ik heb sinds de beta al problemen met CS:GO, namelijk dat hij er steeds uit vliegt bij map change en ik terug in desktop kwam. Nu is het spel helemaal niet meer speelbaar voor mij. Ik dacht dat ik het kon fixen met Windows 8.1, niet dus. :')
Ik vlieg er continu uit. Eerst was het alleen bij map change maar nu gelijk al, als ik net in een game zit.

Ik heb wel lopen zoeken naar wat het probleem wellicht kan zijn maar kom er niet echt uit. En het speelt al best wel lang nu. Misschien dat het aan mijn moederbord/videokaart ligt? Of is het echt een probleem met het spel zelf?
Sowieso maar teruggaan naar Windows 7. :)

Videokaart: AMD Radeon HD 5700 series
Moederbord: MSI P55 - GD55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pataar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-08 18:09
CS:Go is niet de typische fps game. je hebt echt training nodig en de aim is niet gewoon recht op de player maar iets eronder.

Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Vannozza schreef op maandag 13 januari 2014 @ 21:05:
Ik heb sinds de beta al problemen met CS:GO, namelijk dat hij er steeds uit vliegt bij map change en ik terug in desktop kwam. Nu is het spel helemaal niet meer speelbaar voor mij. Ik dacht dat ik het kon fixen met Windows 8.1, niet dus. :')
Ik vlieg er continu uit. Eerst was het alleen bij map change maar nu gelijk al, als ik net in een game zit.

Ik heb wel lopen zoeken naar wat het probleem wellicht kan zijn maar kom er niet echt uit. En het speelt al best wel lang nu. Misschien dat het aan mijn moederbord/videokaart ligt? Of is het echt een probleem met het spel zelf?

Nooit last van gehad, misschien eens bestanden laten controleren via steam van CS

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Pataar schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:46:
CS:Go is niet de typische fps game. je hebt echt training nodig en de aim is niet gewoon recht op de player maar iets eronder.
Juist wel op de player, maar je moet niet sprayen want dan moet je inderdaad ergens op de grond richten door de recoil.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
Sprayen is alleen effectief op een bepaalde afstand. Vaak is het dan nog beter om voor een burst headshot te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:02

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Kan iemand mij uitleggen waarom alle source engines zo'n vreemd hitsysteem hebben? Het is compleet anders dan elk spel die ik ken.. Het is niet zoals bf/cod wat erg makkelijk is,maar ook niet zo moeilijk als in arma 2/3.. ik kan het niet goed definiëren, maar vind het eigenlijk vrij vervelend spelen.

Ook zie ik vaak dat er bloed van de andere partij afkomt maar dan staat er vervolgens dat ik nul hits had op die persoon (terwijl wij de enige twee waren in de ruimte bijvoorbeeld). Hoe valt dat te verklaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
Vannozza schreef op maandag 13 januari 2014 @ 21:05:

Mijn broertje had dit ook, wel al een wat oudere laptop maar zou het spel normaal prima moeten draaien. Bij de grafische opties > Geavanceerd moet je multi core (rendering geloof ik?) uitzetten en als dat niet werkt nog maar wat opties lager zetten.

Wat je ook kan proberen is compatibaliteitsproblemen oplossen en alleen het spel in Windows 7 mode draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Ircghost schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:27:
Ook zie ik vaak dat er bloed van de andere partij afkomt maar dan staat er vervolgens dat ik nul hits had op die persoon (terwijl wij de enige twee waren in de ruimte bijvoorbeeld). Hoe valt dat te verklaren?
Heel simpel; 64 tick.

Het komt overigens ook voor op 128 tick servers, maar wel veel minder. Jouw client registreert een hit, waardoor jij bloed ziet. Vervolgens wordt dat signaal doorgestuurd naar je tegenstander via de server. Als blijkt dat je tegenstander op een iets andere plek stond op zijn scherm dan op jouw scherm, geeft je tegenstander het signaal terug aan de server dat het schot niet raak was, ondanks dat hij bij jou wel raak was. Heeft alles te maken met het aantal updates per seconde (tickrate) op de server.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
eXec schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:39:
[...]

Heel simpel; 64 tick.

Het komt overigens ook voor op 128 tick servers, maar wel veel minder. Jouw client registreert een hit, waardoor jij bloed ziet. Vervolgens wordt dat signaal doorgestuurd naar je tegenstander via de server. Als blijkt dat je tegenstander op een iets andere plek stond op zijn scherm dan op jouw scherm, geeft je tegenstander het signaal terug aan de server dat het schot niet raak was, ondanks dat hij bij jou wel raak was. Heeft alles te maken met het aantal updates per seconde (tickrate) op de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Zat wat teveel in gedachten met een veel te ingewikkelde uitleg, maar bovenstaande klopt! ^

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:02

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Thanks voor de uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen ik heb altijd 1.6 gespeeld laatst was er een actie 5euro voor cs go dus dacht ik even proberen.

Maar er is 1 ding wat maar niet wil werken mijn server config.
Bijv ik type in console cl_interpratio 0 maar hij blijft 0.008 en ook mijn cl_cmdrate ik zet hem op 128 maar als ik dan kijk staat die nog steeds op 102.

Ook werkt cl_bob 0 niet in cs go. Eigenlijk na 5 uurtjes spelen vraag ik me af wat het verschil is tussen cs go en 1.6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Laatst online: 15:16

Multensor

wtf

ik zou alles even in je config files zelf zetten en ze dan op read only rammen
op die manier ben je er zeker van dat ze niet weer etrug gezet worden.

Rates heb ik in mn autoexec staan, dus die worden elke keer als ik spel opstart opnieuw geladen.

edit: Ohww server config... my bad :)

[ Voor 7% gewijzigd door Multensor op 15-01-2014 12:54 ]

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:53:
Beste mensen ik heb altijd 1.6 gespeeld laatst was er een actie 5euro voor cs go dus dacht ik even proberen.

Maar er is 1 ding wat maar niet wil werken mijn server config.
Bijv ik type in console cl_interpratio 0 maar hij blijft 0.008 en ook mijn cl_cmdrate ik zet hem op 128 maar als ik dan kijk staat die nog steeds op 102.

Ook werkt cl_bob 0 niet in cs go. Eigenlijk na 5 uurtjes spelen vraag ik me af wat het verschil is tussen cs go en 1.6.
Als je server tickrate op 102 blijft staan, moet je de server start line veranderen. Van -tickrate 102 even -tickrate 128 maken. Wat betreft cl_interpratio heb ik geen idee. Heb nooit echt het verschil gemerkt.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vind ik dus zo raar hij pakt mijn autoexec.cfg niet,
Heb net wat andere commands in mijn autoexec gezet maar kan ze niet terug vinden ingame.
Ook als ik ingame auto exec in console in command gebeurt er ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:00:
Dat vind ik dus zo raar hij pakt mijn autoexec.cfg niet,
Heb net wat andere commands in mijn autoexec gezet maar kan ze niet terug vinden ingame.
Ook als ik ingame auto exec in console in command gebeurt er ook niks.
Als je rates terugknallen naar 102, wil dat zeggen dat de server een ticrate heeft van 102. Die interph4x van je werken gewoon (command werkt hetzelfde als bij 1.6...) en het commando om config files uit te voeren is "exec autoexec.cfg".

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Zo, na bijna 100 uur competitive MM dust2 gespeeld te hebben meld ik me hier eens.

Voor het eerst heb ik mij serieus aan Counterstrike gegeven. Vroeger speelde ik wel 1.6 en Source, maar dat hield nooit lang stand.

Nu heb ik mijn muis fatsoenlijk afgesteld (800dpi, 1.5 sens, windows 6/11, raw, geen aanwijzerprecisie in windows, 1000hz polling rate, geen acceleratie) en ben tevreden over het resultaat na enige gewenning.
Ik heb een Logitech G400 met de 1e sensor die dus blijkbaar een minimale vorm van "prediction/angle snapping" heeft.
Scheelt mij deze "prediction" in kills? Zou ik als ik 100x een 1 op 1 gevecht had er 1 extra van winnen?

Ook vraag ik mij af hoe de rankings ongeveer werken, ik heb het internet afgestruind maar ik snap er niks van.
Zijn de ranks zoals bijvoorbeeld in Starcraft 2 opgedeeld in percentages?
Zijn deze groepen pyramidevormig zodat in de beste class de minste mensen zitten en in de laagste class de meesten, of is het evenredig waardoor je bijvoorbeeld als Silver Elite Master bij de slechtste 6/18 zit (aangezien er 18 rangen zijn)?

Bedankt voor eventuele verduidelijking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:42
Phaex schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:57:
Hey allen
Heeft er iemand zin om samen met mij competitive te spelen.. of ik met jullie? Heb jaren geen online shooters meer gespeeld en ben nu terug bij mijn eerste liefde counter-strike ;-) Ik speel momenteel op Master Guardian rank.
Teamplay in random matchmaking is niet altijd zo fantastisch :-(

mijn steam : http://steamcommunity.com/profiles/76561197960572562/
Heb ik wel interesse in. Ben mijn halve jeugd die-hard CS'er geweest en sinds een week ofzo begonnen met GO. Bevalt me opzich wel, maar dan wel in competitive mode. Ook daar merk ik dat er helaas nagenoeg nooit met enige tactics gewerkt wordt. Is wel leuk als je een paar man bij elkaar heb en daar wat mee kunt.

http://steamcommunity.com/profiles/76561197966956707

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
RMB schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 21:26:
Ook vraag ik mij af hoe de rankings ongeveer werken, ik heb het internet afgestruind maar ik snap er niks van.
Het is gebaseerd op het al oude "ELO" ranking systeem. De meeste mensen zitten in de Master Guardian range, wat ik baseer op cijfers van de CSGO Reddit polls die daar regelmatig voorbij komen.

Hoe hoger je rank, hoe beter je zou zijn is het idee, maar dat gaat niet altijd op.

Even een oproepje trouwens;

Ik ben vorige week uit mijn team gestapt en gestart met een nieuw team. Iets minder serieus dan mijn vorige, maar wel van plan om de ESL ladder te gaan spelen.

Zoek jij een team, lees dan verder. Zoek je geen team, sla het dan over ;).

- Is je skill mid/high;
- Heb je gamesense;
- Heb je tijd teveel;
- Wil je, je meer focussen op de competitive kant en dan bedoel ik niet Matchmaking;
- Vind je het leuk om in teamverband serieus te spelen;

Voeg me dan toe op Steam en we kunnen je triallen.

Ik heb het een en ander qua ervaringen meegenomen van mijn oude team en wil dit ook voortzetten.

Hoewel matchmaking rank niets zegt over je persoonlijke skill, verwacht ik wel dat je DMG of hoger bent en dat je ook hoger aan kan.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
eXec schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 00:48:
[...]

Het is gebaseerd op het al oude "ELO" ranking systeem. De meeste mensen zitten in de Master Guardian range, wat ik baseer op cijfers van de CSGO Reddit polls die daar regelmatig voorbij komen.

Hoe hoger je rank, hoe beter je zou zijn is het idee, maar dat gaat niet altijd op.

Even een oproepje trouwens;

Ik ben vorige week uit mijn team gestapt en gestart met een nieuw team. Iets minder serieus dan mijn vorige, maar wel van plan om de ESL ladder te gaan spelen.

Zoek jij een team, lees dan verder. Zoek je geen team, sla het dan over ;).

- Is je skill mid/high;
- Heb je gamesense;
- Heb je tijd teveel;
- Wil je, je meer focussen op de competitive kant en dan bedoel ik niet Matchmaking;
- Vind je het leuk om in teamverband serieus te spelen;

Voeg me dan toe op Steam en we kunnen je triallen.

Ik heb het een en ander qua ervaringen meegenomen van mijn oude team en wil dit ook voortzetten.

Hoewel matchmaking rank niets zegt over je persoonlijke skill, verwacht ik wel dat je DMG of hoger bent en dat je ook hoger aan kan.
Hmmmm... Binnenkort misschien. Wil eerst wat oefenen aangezien ik nog maar een week CS speel. Aantal jaar geleden wel even 1.6 gespeeld en heb vroeger veel Crossfire gespeeld, wat er toch een beetje op lijkt maar wil toch nog een tijdje oefenen.
Ben nu na 16 wins competitief Gold Nova 1 en het gaat steeds beter maar moet alle maps en dergelijke eerst leren kennen.

Laatste 3 dagens verlies ik de potjes waar ik leuke scores op haal (40+k, 10+a en +- 16 deaths, want ja, toch verloren) en win ik games waar ik gemiddelde/slechte scores op haal. Dit vind ik altijd zo vervelend :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

The Realone schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 22:56:
[...]

Heb ik wel interesse in. Ben mijn halve jeugd die-hard CS'er geweest en sinds een week ofzo begonnen met GO. Bevalt me opzich wel, maar dan wel in competitive mode. Ook daar merk ik dat er helaas nagenoeg nooit met enige tactics gewerkt wordt. Is wel leuk als je een paar man bij elkaar heb en daar wat mee kunt.

ligt ook beetje aan je ranking/team en spelers; te vaak zie je dat competative door 1-2 man gedragen wordt. heb je matige spelers, maar wordt er wel in team gespeeld, dan is de kans heel aanzienlijk dat je toch de match wint.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
The Realone schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 22:56:
[...]

Zit nu even op me werk, maar voeg me maar toe op steam: Teupje

Inderdaad wel leuk om regelmatig met hetzelfde groepje te spelen en te verbeteren met z'n allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-08 08:57
Ircghost schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:27:
Kan iemand mij uitleggen waarom alle source engines zo'n vreemd hitsysteem hebben? Het is compleet anders dan elk spel die ik ken.. Het is niet zoals bf/cod wat erg makkelijk is,maar ook niet zo moeilijk als in arma 2/3.. ik kan het niet goed definiëren, maar vind het eigenlijk vrij vervelend spelen.

Het is geëvalueerd vanuit oudere spellen. Dat hitsysteem hebben ze niet te veel versleuteld. het is gewoon een stuk nauwkeuriger, als je beweegt gaat je aim er sowieso aan en per wapen is de recoil stevig verschillend.
Klopt inderdaad dat het heel anders is, had een hele tijd bf3 gespeeld, toen terug naar csgo en kon er niks meer van. Dat kost wat maanden en goede muisinstellingen (die bij bf3/4 weer voor geen meter werken trouwens).

Dat van bloed en geen hits is een bekend ding: je pc berekend een hit dus laat alvast bloed zien, de server (door de netcode en vooral 64tick ipv 128) registreerde geen hit... Erg frustrerend ding kan dat zijn.

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-08 08:57
teupje schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 13:05:
[...]

Zit nu even op me werk, maar voeg me maar toe op steam: Teupje

Inderdaad wel leuk om regelmatig met hetzelfde groepje te spelen en te verbeteren met z'n allen.
Klopt. Als je bij Russen komt die enkel Russisch schreeuwen of bij Fransen die hun mond houden wordt het niks. Snap ook Noet dat er dudes zijn die het vertikken om voor 3 euro een microfoon aan te schaffen...

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UNB1337
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-06 23:28
Microfoon is essentieel, vaak zegt men gewoon helemaal niks of er komt een enorm geratel en gerochel op volume 36 ineens. (thanks for mute) maar soms als je zelf begint en men ziet dat het effect heeft komt de rest ook tot die conclusie.

Ik vroeg me af hoeveel NL teams er nu zijn en indien er genoeg zijn er misschien een toernooi kan worden gehouden ?

@ exec: succes met je team, ik heb er de skillz en tijd niet voor.

Voor wie me wil toevoegen, be warned: ik speel niet elke avond en ben laag in rang(ik blijf gewoon al een tijd op hetzelfde punt steken) : Prisoner 523 op Steam

stuck in Silver Hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Voor mensen die eens met mij willen spelen: .44th.Divine is mijn steam naam.

Ik ben Gold Nova 1 en wil graag hoger komen maar met lagere mensen spelen maakt me helemaal niets uit, ook daar kan ik oefenen natuurlijk. Beschik gewoon over een headset, ts3 en dergelijke toestanden :p

Competitive of casual, maakt me niet uit. Meestal ben ik wel competetive aan het spelen ook al ken ik nog niet alle maps :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Zodra ik thuis ben voeg ik jullie even toe UNB en Divine, altijd leuk om ff te knallen.
Ik heb nog geneens een rang omdat ik net begonnen ben, speel regelmatig deatmatches, oefen met bots (wat nu te makkelijk word gelukkig ;) ) en speel Casual, pas daarna wil ik me wat meer op Competitive gaan meten.
Speel af en toe mee met een Steam maatje uit Noorwegen, relaxte gasten en van hun tips leer je nog wat.Mic is essentieel inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ohja, ik hou wel van een fun game maar speel eigenlijk alleen maar de search & destroy / bom missies. Heb nooit zo van deathmatch en dergelijke gehouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
Lol ben ik de enigste mongool die speelt met 800 dpi en 5.5 sensitivity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
400 bij 3.6 en dat is nog aan de hoge kant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
dylanvana schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 21:47:
Lol ben ik de enigste mongool die speelt met 800 dpi en 5.5 sensitivity?
Nee. Ik ken iemand die speelt met 1800 DPI en 6.0 sens in game. Dát is pas hoog. Ik probeer hem er nog altijd van te overtuigen dat zijn sens een stuk omlaag moet.

Ik speel zelf met 400 DPI en 1.97 in game. Wat aan de lage kant, ik doe nét geen 360.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel ik dan met zo lage sens? Ik heb 800 DPI en 0.75 in game. Staat dat gelijk aan 400DPI en 1.5 in game of werkt dat zo niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
450 dpi en 5.2 sens, ook veels te hoog dus. Ga wel met stapjes naar beneden, ben met 6.4 begonnen.
damonk sens word gegeven in cm/360 welke je uit kunt rekenen op verschillende sites
http://www.konr.co.uk/mouse/
http://www.notalent.org/sensitivity/sensitivity.htm

[ Voor 25% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 19-01-2014 03:55 ]

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

1800 dpi en ik zit rond de 0 te klooien... ben er nog niet helemaal over uit eigenlijk :)
Net de game weer eens gedownload via Steam om wat meer te spelen : Had wat ruimte problemen en zo :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cazure
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-07 09:32
Hallo iedereen,

Wij zijn: C0NF3ZZ. Wij zijn een beginnend team en we zijn opzoek naar een extra speler/trainer. Het klinkt een beetje apart, maar omdat we beginnend zijn weten we niet goed waar we moeten beginnen qua tactics, teamwork, aim, etc. We willen graag naar de Reality LAN in Drachten in Oktober (kan eventueel ook een andere zijn). We willen graag een kans maken om gewoon door de group stages heen te komen. We willen ons niet tot de top meten. Meer richting high/high+ niveau. Vanuit daar willen we wel verder kijken.

Wie zijn wij? Wij zijn 5 jongens die elkaar hebben leren kennen online. We hebben nooit echt competitief gespeeld behalve via CS:GO zelf. (niet team tegen team). We weten ook niet precies wat wij zijn. We hebben geen specifieke specialisatie, bijvoorbeeld geen dedicated AWP'er.

Wie zoeken wij?
-We zoeken iemand die natuurlijk verstand heeft van Counter Strike (GO).
-We zoeken iemand van Gold Nova 1 +/-.
-3x p/week kan spelen.
-Sportief is.
-Lanable (lan ervaring is geen must)

Wat kunnen wij leveren?
-Sportieve spelers
-Mensen die willen leren
-Lanable spelers
-Actieve spelers
-Gratis ontbijt en avondeten op (1e LAN).

Mocht jij geïnteresseerd zijn, voeg me dan toe op steam: Hero_1995 / Cazure<33

Bedankt voor het lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Cazure schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 21:09:
Hallo iedereen,
Meer richting high/high+ niveau.

Wie zoeken wij?
-We zoeken iemand van Gold Nova 1 +/-.
No offence, maar als je echt righting high/high+ denkt, moet je toch richting Distinguished Master Guardian en hoger gaan denken, ookal zegt Matchmaking rank niks over je daadwerkelijke skill.

Mijn nieuwe lineup is overigens inmiddels compleet en gaan ons opmaken voor The Party.

Zou eigenlijk naar FOM gaan, maar dat komt voor dit team wat te vroeg. Dus een maandje later naar The Party :-).

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cazure
eXec schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 22:15:
[...]

No offence, maar als je echt righting high/high+ denkt, moet je toch richting Distinguished Master Guardian en hoger gaan denken, ookal zegt Matchmaking rank niks over je daadwerkelijke skill.

Mijn nieuwe lineup is overigens inmiddels compleet en gaan ons opmaken voor The Party.

Zou eigenlijk naar FOM gaan, maar dat komt voor dit team wat te vroeg. Dus een maandje later naar The Party :-).
Ok, bedankt voor de tip. Weer een bewijs van hoe n00bie ik ben in de game. Ik hoop dan alsnog mensen te kunnen vinden die ons dan willen helpen met de tactieken etc.

Veel succes op The Party! Echt een leuke LAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
Voeg me van de week even toe op dit account of kom even langs op ts.drgns.nl en message mij op Teamspeak. Kan zo nu en dan wel wat helpen voor wat betreft de echte basics.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 17:13
Net mn eerste potje gehad dat ik me echt te slecht voelde. Was allemaal dubbele AK rank, alleen maar instant hs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:07
Nog iets meer dan een maandje voor FOM, redelijk team maar hierna toch weer wat hoger oppakken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cazure
FOM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 12:34

MikeVM

- Baloo -

Frag O Matic, lokale lan party, wil er al jaren even langsgaan..

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cazure
Wij willen met het team naar The Reality gaan in Drachten. Maar het is doodzonde dat veel kleine LAN's (+/- 100 spelers) geen CS:GO in de compo hebben. Met een beetje geluk word het een fun compo. Maar dat is alleen wanneer er genoeg animo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
The Reality is nog ver weg. Eerst komt FOM 16.0 en daarna kom The Party in Eindhoven nog. Wij mikken op The Party in Eindhoven.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StgMt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-07 23:37
Ik ben zeker de enige die op 2400dpi windows 6/11 ingame 3.5 speelt :P. Ik ben altijd gewent om zo hoog te spelen. Ik ben begonnen met 3200dpi en 5.0 ingame. Toch maar wat naar beneden gegooid ik vind dat wel oke staat.Ik vind dat ik wel oke speel. Maar goed iedereen vindt wat anders fijner. Ik vind dit fijn iemand anders weer nog lager ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Hoi, een maat en ik zijn druk op zoek naar naar andere teammates om MM mee te spelen. We zijn zelf MG2/MGE level, en we willen graag levelen. Echter met de gemiddelde oostblokker / spanjaard zonder mic in MM zit je voordat je het weet weer op MG1 en kan je weer opnieuw beginnen om te levelen. Vandaar dat wij een aantal teammates van rond ons level zoeken die ook graag competitief spelen, gamesense hebben en die ook graag willen levelen/leren.

Als iemand interesse heeft om eens samen wat games te spelen, aarzel niet en voeg mij toe hier!

Een microfoon hebben is toch wel een must. We kunnen gebruik maken van TS/Mumble of Skype om te communiceren. Wij zijn bijna elke avond wel beschikbaar om een aantal games te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Voor serieuze teams heb ik nog 2maal een 128Tick warserver over en 2maal TeamSpeak 3.

Ook ik speel regelmatig competitive alleen we zijn meestal maar met z'n 2en of 3en, krijgen vervolgens 2 random retards erbij en dan maar hopen op het beste. Tijdje MGE geweest maatje van me ook. Nu terug gezakt tot MG2 en MG.

Voor wat serieuze potje al dan niet i.c.m. gebruik teamspeak add me op steam: nehocs

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 00:51

JoSchaap

Had a life, got a modem..

bestaan de #gather kanalen op quakenet niet meer?

dat was toen ik nog actief CS speelde de manier om een beetje serieuze mensen te krijgen :)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:08
Hey ik heb hier nog enkele mensen toegevoegd, dus als je een friend request van Phaex hebt gewoon aanvaarden :-)
Heb afgelopen week helaas niet kunnen spelen maar ben van plan deze week verder door de ranks te gaan. Liefst in team ... (MG1 rank ben ik nog steeds dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Topicstarter
UPDATEEEE TIMEE xD

Release Notes for 1/23/2014

- Significant improvement to server infrastructure to support growing CS:GO community.

[ UI ]
- Fixed an alt-tab related memory leak.
- Added ability for Friends Lister to display two columns of friends.
- Added ability for mouse wheel to scroll Friends Lister.
- Added filtering by item name. Players can enter any part of an item name in the text field to filter their inventory.
- Added ability to sort items when selecting items that will work with a tool.
- Players can no longer initiate a vote kick on the final round or match point.
- The 'bomb has been planted alert' now also states the number of seconds that mp_c4timer is set to.
- The voice chat button in the lobby (microphone) now stores it's state from session to session.
- Fixed remaining cases where Blog would take mouse input when if was obscured.
- Fixed Main Menu bar buttons getting stuck in highlighted state.
- Context menu entries are now divided into categories.
- Open Case UI will auto-select a key in cases where players do not need to choose between different types of keys.
- Fixed cases where players could not rename items in Lobby and Pause menu inventories.
- Inventory images will show the thumbnail for a weapon's sticker.
- Buying helmet when you already have kevlar will now update the health/armor HUD icon element immediately on purchase.
- Fixed the freeze cam panel not always having the killer's weapon item data during demo playback.
- Grenades now show player ownership in their name.
- Fixed some vote panel text getting truncated.
- Fixed the health, armor and ammo HUD elements not showing up sometimes when spectating some players.
- Fixed some alignment issues on the spectator follow panel
- Fixed the weapon image in the spectator panel not having a background.
- Realigned the spectator follow panel a bit.
- The gift drop alert panel has been de-holiday-ified.
- Removed the snow from the main menu background.
- Turned off rope and freeze cam holiday effects.
- Fixed missing Cyrillic characters in chat.
- Fixed HUD disappearing when alt-tabbing or starting another app (like hlmv).

[ MAPS ]

OVERPASS
- [Bombsite A]
-- Moved CT van to give more effective cover
-- Made CT van climbable
-- Moved fences to give more space
-- Removed red car
-- Widened door into back of A
-- Blocked visibility from bridge to canal
-- Tweaked position/rotation of truck
-- Made corridors and stairs under A wider

- [Bombsite B]
-- Moved Bombsite B to CT side of pillar, extended area with a platform to give more space and cover
-- Made players in sniping room easier to silhouette against the background
-- Made cement sacks climbable
-- Opened up wall on CT side
-- Made bridge wider

- [General]
-- Moved up CT spawns and pushed T spawns further back
-- Increased C4 radius to 500 from 400
-- Railings in sniper room no longer blocks bullets or grenades
-- Added light to sniper room balcony
-- Made upper door in park connector wider
-- Made park connector easier to navigate
-- Made corridor near T spawn wider
-- Brighter ambient lights in canal pipes
-- Made climbing thing in playground more solid
-- Made bathroom corridor wider
-- Made windows in bathrooms breakable
-- Added spectator fixed camera positions
-- Tweaked soundscape settings
-- Fixed various minor bugs

COBBLESTONE
- Added collision to top of trees
- Added more accurate model collision
- Removed particle effects that could be mistaken for grenades
- Blocked a sightline in battlements near A
- Blocked a hiding hole in underpass near A
- Removed light models near statue at B that could be mistaken for player heads
- Removed a portapotty at back of B
- Raised height of center fence near B
- Fixed various minor bugs

Steam Inventaris

Pagina: 1 ... 21 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic