Het kleine-mismoderatietopic deel XXII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 27 Laatste
Acties:
  • 38.799 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:52

Herman

FP ProMod
Tsja, ik kan daar echt geen -1 voor geven. Ik begrijp die frustratie wel, als je onterecht gedownmod wordt. Uiteraard hoort dat in dit topic, maar daar ga ik geen twee punten voor afhalen. Dus dan doe ik de gulden middenweg ;)

* Herman geeft 0 :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:08

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

PietrKempy schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:05:
TweakOverflow in 'nieuws: Apple komt met volume-licensingprogramma voor bedrijven'

daar gaan we weer: op zich een +1 reactie, maar commentaar op moderatie = -1. Hij doet de moeite om het in het klein te zetten en het niet aanvallend te formuleren. Maar toch ik word het een beetje beu.
* PietrKempy geeft -1
* Bor too.

Klachten over moderatie prima, maar dan wel hier.

[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 14-07-2011 16:00 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

De klachten staan er niet meer in, een +1 van mij.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
.oisyn schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 17:15:
De klachten staan er niet meer in, een +1 van mij.
Eensch :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06 10:55
Ook mijn moderatie veranderd naar +1 ondertussen :) Zo zie je maar dat het toch effect heeft om wat strenger te zijn.

Neowize1 in 'nieuws: Apple komt met volume-licensingprogramma voor bedrijven' lijkt me geen +2. Eerder een +1.

Anders heb ik ook wel met apple gesproken en komt het binnen 3 weken beschikbaar in België maar enkel als je naam met een P begint.

[ Voor 39% gewijzigd door PietrKempy op 14-07-2011 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Verwijderd in 'nieuws: Nikon roept L23-compactcamera's terug wegens hitteprobleem'
kevz in 'nieuws: Nikon roept L23-compactcamera's terug wegens hitteprobleem'

+3 en +2 gevers willen duidelijk niet meer modereren.

De ongewenst en de spotlights op mijn post hier zijn ook niet echt reeël.
Bron in 'nieuws: Hadopi stuurt half miljoen waarschuwingen aan p2p-gebruikers'

[ Voor 24% gewijzigd door Bron op 14-07-2011 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nazanir schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 12:11:
<knip> ik begrijp namelijk heel goed als je op youtube de -1 en +1 knop gewent bent, dat dit anders is. <knip

Anders krijgen we weer zo'n zinlose post, dat het modsysteem niet werkt, omdat men zelf een andere standaard erop na houdt.
Mensen zijn zo gewend aan diggit, youtube, G+, +1 van Google etc. dat ze inderdaad de functie niet snappen van het modsysteem. De beste oplossing lijkt mij: default niet aan, maar wel een like/not like functie. Zet je de mod functie aan: modfaq tonen en verschil met ´Like´ uitleggen.

Een like knop is sneller en drukt precies uit wat mensen er mee willen zeggen. Geef ze dan die optie ipv tegen de bierkaai te vechten en laat het moderatiesysteem zijn regulerende werking houden.

Iedereen een stuk blijer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

max3D schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:55:
[...]

Mensen zijn zo gewend aan diggit, youtube, G+, +1 van Google etc. dat ze inderdaad de functie niet snappen van het modsysteem. De beste oplossing lijkt mij: default niet aan, maar wel een like/not like functie. Zet je de mod functie aan: modfaq tonen en verschil met ´Like´ uitleggen.

Een like knop is sneller en drukt precies uit wat mensen er mee willen zeggen. Geef ze dan die optie ipv tegen de bierkaai te vechten en laat het moderatiesysteem zijn regulerende werking houden.

Iedereen een stuk blijer.
Je zou het idee in onderstaand topic kunnen opperen (hoewel men al heeft aangegeven juist geen like achtige systemen te willen voor zover ik weet):

Evaluatie topic: revisie moderatiesysteem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Deze +2 is net een minuut geleden gegeven:
Hc-Gamer in 'nieuws: 'AMD brengt bij FX-introductie zeven cpu's uit''

Mag ernstig nagekeken worden. Die HC-Gamer is me toch aan het vervuilen zeg :N

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hele draad kan naar -2 lijkt me, fipo-geleuter allemaal

Krijgt zelfs een +3 nu.

[ Voor 6% gewijzigd door wildhagen op 15-07-2011 12:35 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Ik heb alle genoemde mismodders weer nagekeken. Wat weer opvalt is dat meer dan de helft nieuwe moderators zijn.

@hierboven: draadje naar -2 gezet. Ordinaire vervuiling ja.

[ Voor 21% gewijzigd door RoD op 15-07-2011 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Krijgt 6x (!!!) +3 en een +2... kan die ook nog ff gechecked worden?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Die mag inderdaad gechecked; blijkbaar wil nog meer zijn of haar modrechten kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Dat was gelukkig één iemand die het nodig vond om te boosten. Scheelt weer mailtjes sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 07:59
RoD schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 12:35:
@hierboven: draadje naar -2 gezet. Ordinaire vervuiling ja.
Klopt het dat child-reacties wel gewoon zichtbaar blijven? Zie ook: Hc-Gamer in 'nieuws: 'AMD brengt bij FX-introductie zeven cpu's uit''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
@Manuel, als de parent verwijderd wordt, dan blijven de reacties eronder nog wel benaderbaar :)

Misklik of mismod, maar die +3 lijkt me niet de bedoeling:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
OMFG... zijn er hier ook mensen die bij de politie werken of aangesloten zijn bij Burgernet?
Hart voor de 'zaak' kan men dit niet meer noemen ;)

'het gooien van een knuppeltje...'

[ Voor 14% gewijzigd door CreativeS op 15-07-2011 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Edward Kingma schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:52:
OMFG... zijn er hier ook mensen die bij de politie werken of aangesloten zijn bij Burgernet?

Als je hier alleen komt om te trollen mag je wel wegblijven :)
Herman87 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:40:
@Manuel, als de parent verwijderd wordt, dan blijven de reacties eronder nog wel benaderbaar :)

Misklik of mismod, maar die +3 lijkt me niet de bedoeling:
Eveneens nagekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Edward Kingma schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:52:

Waarom is dit soort getroll nodig? Kan het niet gewoon inhoudelijk? :?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Herman87 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:40:
Bedankt. Het leek mij namelijk logisch dat als je de parent op -2 zet dat de childs dan ook niet meer zichtbaar zijn. Hetzelfde met de volgende volgorde (filter: On-topic): 1 -> 0 -> 0 -> 1 resulteert in: "X reactie(s) verborgen op huidige niveau". :)

On-topic:
Een -1 voor deze reactie is in mijn ogen niet terecht: spleethoven in 'nieuws: Microsoft gaat zwakke Hotmail-wachtwoorden verbieden'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Manuel schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 15:08:
[...]

Bedankt. Het leek mij namelijk logisch dat als je de parent op -2 zet dat de childs dan ook niet meer zichtbaar zijn. Hetzelfde met de volgende volgorde (filter: On-topic): 1 -> 0 -> 0 -> 1 resulteert in: "X reactie(s) verborgen op huidige niveau". :)
Ze zijn ook niet zichtbaar in het artikel zelf. Je kan ze nog wel benaderen, maar dat is niet erg. Het ging er meer om dat die loze discussie uit zicht geplaatst werd :)
On-topic:
Een -1 voor deze reactie is in mijn ogen niet terecht: spleethoven in 'nieuws: Microsoft gaat zwakke Hotmail-wachtwoorden verbieden'
Iets ongewensts zie ik er ook niet in. Ik maak er een 0 van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

wat een kansloze gast is dat toch...
Hele shit mag wat mij betreft weg.

Triggernl in 'nieuws: 'AMD brengt bij FX-introductie zeven cpu's uit''
Lijkt mij geen 0, maar toch zeker een +1

[ Voor 30% gewijzigd door Deathchant op 15-07-2011 15:17 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 10:45

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 12:00:
[...]

Je zou het idee in onderstaand topic kunnen opperen (hoewel men al heeft aangegeven juist geen like achtige systemen te willen voor zover ik weet):

Evaluatie topic: revisie moderatiesysteem
Gedaan incl. de post van mijn voorganger die me op het idee bracht.

Wat is er eigenlijk met de ProMod status. Sommige mensen hebben het, anderen niet en het lijkt alsof sommigen die plots kwijt zijn zoals wildhagen. Hoe werkt dat eigenlijk?

edit: een hick in de tweakers update veroorzaakte het wegvallen van die statussen.

[ Voor 7% gewijzigd door max3D op 15-07-2011 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik ben mijn ProMod-status niet kwijt? (Zie onder mijn nick)? :)

ProMod word je niet automatisch, je word geselecteerd door de crew. Je raakt ze volgens mij ook niet automatisch kwijt, maar dat weet ik niet zeker.

Je hebt dan een 6x-weging, tegen 1x of 2x voor 'normale' moderators.

Om ProMod te worden moet je iig aantonen dat je weet waar je mee bezig bent (qua mods ;)) en positief opvallen etc.

Weet niet hoeveel ProMods er nu eigenlijk in totaal zijn? Gaat iig niet om grote aantallen volgens mij.

Iig heeft een ProMod buiten de zwaardere weging geen speciale rechten, het zijn "gewone" users die ook niet tot de crew behoren etc.

[ Voor 11% gewijzigd door wildhagen op 15-07-2011 15:59 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Merci, ik had al door dat je je status niet kwijt was. Een x6 weging is wel handig soms omdat je dan niet hier hoeft te piepen als je het met je x2´s niet redt, maar opvallen ga ik toch niet want daarvoor post ik sowieso veel te laat. Meestal mod ik ´s nachts alle ongemodde reacties.Niet erg specaculair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:10
Joseph in 'nieuws: Lek in VARA-site gaf toegang tot 19.000 e-mailadressen'

Draadje vanaf hier lijkt een (volgens mij) verkeerde kant op te gaan. Persoonsinformatie, ononderbouwde uitlatingen. Wellicht moet er even gesnoeid worden in enkele berichten?

[ Voor 3% gewijzigd door EDIT op 15-07-2011 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineTurtle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 23:59
Bonez0r in 'nieuws: 'AMD brengt bij FX-introductie zeven cpu's uit''
Hoort dit op de FP thuis? Ik dacht in "geachte redactie"
Heb het als -1 beoordeeld, maar er wordt toch nog +3 aan gegeven. Die mogen wel eens nagekeken worden wat mij betreft.

[ Voor 22% gewijzigd door MineTurtle op 15-07-2011 17:27 ]

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

EDIT schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 17:03:
Joseph in 'nieuws: Lek in VARA-site gaf toegang tot 19.000 e-mailadressen'

Draadje vanaf hier lijkt een (volgens mij) verkeerde kant op te gaan. Persoonsinformatie, ononderbouwde uitlatingen. Wellicht moet er even gesnoeid worden in enkele berichten?
Mee eens, hier worden gewoon volledige namen en woonplaatsen genoemd, zonder dat er objectief te controleren of die mensen er iets mee te maken hebben.

Lijkt me wel een modbreak waard.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
SVGPC schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 17:23:
Bonez0r in 'nieuws: 'AMD brengt bij FX-introductie zeven cpu's uit''
Hoort dit op de FP thuis? Ik dacht in "geachte redactie"
Heb het als -1 beoordeeld, maar er wordt toch nog +3 aan gegeven. Die mogen wel eens nagekeken worden wat mij betreft.
Inderdaad, dit lijkt me niet de juiste weg. Normaliter ben ik wel soepel en mag er best een kritische noot op de FP geplaatst worden, maar dit gaat helemaal nergens meer over. Daarom lijkt me een -1 gerechtvaardigd.
Die +3-gevers begrijpen m.i. het moderatiesysteem niet zo goed...
* Herman geeft -1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Wel een open deur,maar kan me er iets bij voorstellen. Tis net wat je al aangeeft(?) , over beide scores is wel wat te zeggen. Ondanks maar 2 woorden is het voor mij net geen Fipo en laat de balans doorslaan naar 0 :)

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Deze reactie lijkt me ongewenst:
Verwijderd in 'nieuws: Lek in VARA-site gaf toegang tot 19.000 e-mailadressen'

Puur op-de-man spelen... Zoiets hoort m.i. niet op de FP maar bijvoorbeeld in SEM.

Zou een PowerModje willen kijken of dit nog door de beugel kan? * Herman vreest voor een klopjacht
Verwijderd in 'nieuws: Lek in VARA-site gaf toegang tot 19.000 e-mailadressen'

Sowieso is die +3-gever een mismod :)

offtopic:
Iedereen een goede vakantie gewenst :) Herman87 gaat nu zelf ook een weekje weg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik heb de persoonlijke gegevens verwijderd, en die +3-gever kijk ik even na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herman87 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 18:25:
Normaliter ben ik wel soepel en mag er best een kritische noot op de FP geplaatst worden, maar dit gaat helemaal nergens meer over. Daarom lijkt me een -1 gerechtvaardigd.
En dat vind ik dan weer een beetje overtrokken juist. Is het echt 'Ongewenst'? Als kritiek nu al ongewenst is dan spreken we feitelijk van een vorm van censuur, in mijn optiek.

Nee, ik kan er niet anders dan een 0 van maken. Het voegt gewoon inherent niets toe, punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Kritiek is prima, het is alleen de plaats die het ongewenst maakt. De FP is voor inhoudelijke reacties op het artikel. Als je vindt dat het artikel zelf moet veranderen, dan moet je dat posten op de plaats die daarvoor bedoeld is, en waar de redactie een oogje in het zeil houdt. Vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 02:31:
Kritiek is prima, het is alleen de plaats die het ongewenst maakt. De FP is voor inhoudelijke reacties op het artikel. Als je vindt dat het artikel zelf moet veranderen, dan moet je dat posten op de plaats die daarvoor bedoeld is, en waar de redactie een oogje in het zeil houdt. Vandaar.
Het is kritiek op de feitelijke inhoud van het artikel? En daarmee een inhoudelijke reactie? Enfin, semantics...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 02:34:
[...]

Het is kritiek op de feitelijke inhoud van het artikel? En daarmee een inhoudelijke reactie? Enfin, semantics...
Soms is er een dunne lijn. Er hoeft ook niet heel moeilijk over gedaan te worden :) Ik vind het zelf een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 02:29:
[...]

En dat vind ik dan weer een beetje overtrokken juist. Is het echt 'Ongewenst'? Als kritiek nu al ongewenst is dan spreken we feitelijk van een vorm van censuur, in mijn optiek.

Nee, ik kan er niet anders dan een 0 van maken. Het voegt gewoon inherent niets toe, punt.
Sowieso is het geen censuur want de reactie is voor een ieder gewoon leesbaar ;) We menen echter dat het absoluut niet relevant is voor een lezer en tevens is het een signaal voor de auteur dat dergelijke reacties ongewenst zijn. Als deze user de nieuwswaardigheid van items in twijfel wil brengen, of kritiek wil geven op de berichtgeving in het algemeen, dan is op het forum daar een topic voor. Zie ook het kopje 'Commentaar m.b.t. artikelen' in de modFAQ :)
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 02:34:
[...]

Ik vind het mager beargumenteerd; het is tevens ongenuanceerd als het spreekt over 'elke keer' etc.
RoD schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 02:36:
[...]

Soms is er een dunne lijn. Er hoeft ook niet heel moeilijk over gedaan te worden :) Ik vind het zelf een 0.
Dat verbaasd me. Als je een heel artikel nep en onbetrouwbaar noemt, zonder dat echt hard te maken, dan is dat toch een bash naar de redactie? Tevens zet het sarcastisch 'nieuws'bericht tussen aanhalingstekens. Ik zou het jammer vinden als deze reactie boven de -1 zou uitkomen :)
Dat nep/onbetrouwbaar geldt helaas ook voor dit hele 'nieuws'bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Het is een negatieve mening, geen bash, wat mij betreft. Ik trek er wel een punt voor af, waardoor het voor mij op een 0 uitkomt. Hij probeert ook nog wel een punt te maken, dus het is voor mij een beetje wikken en wegen. Een -1 kan ik me echter ook wel voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

In Search of Sunrise in 'nieuws: Microsoft zet per ongeluk intern onderzoeksproject online'

Iemand gaf deze schoolmeester een +3, die wil graag van zijn modrechten af denk ik. Iemand die hem daarbij kan of wil helpen misschien?

Is uiteraard een duidelijke -1. Schoolmeesteren doe je voor de klas, niet op de FP.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 11:09
Wat is hier watercoolertje in 'nieuws: HTC maakt inbreuk op twee Apple-patenten' + aan?

Ettelijke +3's, +2's en alle +1's zouden bij voorbaat ook moeten worden bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

SidewalkSuper schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 12:15:
Wat is hier watercoolertje in 'nieuws: HTC maakt inbreuk op twee Apple-patenten' + aan?

Ettelijke +3's, +2's en alle +1's zouden bij voorbaat ook moeten worden bekeken.
Een nulletje wat mij betreft. +2 en +3 is het sowieso niet.

Iemand die mijn ongemodde post nog even van score wil voorzien?

Bor in 'nieuws: Ubisoft wil 'doorverkoopcode' invoeren'

[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 16-07-2011 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 13:06:
[...]

Done.Slecht topic trouwens waar het weer alle kanten opwaait in plaats van de kern te bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 13:06:
[...]

Vooruit een +1 omdat de grap wel heel raak is en goedgevonden. Meer is natuurlijk onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

max3D schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 13:30:
[...]

Done.Slecht topic trouwens waar het weer alle kanten opwaait in plaats van de kern te bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Wacht ik zal het anders formuleren:
Deze gebruiker maakt niet de beste start met zijn posts zou ik zeggen.

http://tweakers.net/search/?DB=Userreacties&Query=Davor

En de +3 gevers hier snappen het systeem ook nog niet helemaal:
Verwijderd in 'nieuws: Racefanaat bouwt Batmobile met turbinemotor'

En deze gebruiker kan denk ik meteen wel gebanned worden:
http://tweakers.net/searc...rreacties&Query=Zerospoof

[ Voor 95% gewijzigd door Bron op 16-07-2011 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 19:06

Stoney3K

Flatsehats!

Hoeveel serieuze reacties verwacht je nu in die thread? Ik denk dat die hele pagina alleen maar op grappigheid gemodereerd wordt. :Y)

Om eerlijk te zijn, dat soort luchtige draadjes mogen van mij net zo goed op T.net.

[ Voor 8% gewijzigd door Stoney3K op 16-07-2011 15:18 ]

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Jahoor best leuk, maar niet een reden om dan ineens aan dergelijke reacties een +3 te geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
max3D in 'nieuws: HTC maakt inbreuk op twee Apple-patenten' wat is hier irrelevant aan? Ik stel dat het prior art is en heb het later in de edit nog duidelijker gemaakt, maar het stond al in het origineel incl. de patent tekst ver voor anderen die plaatsten.

en dat in vergelijk tot de twee uur later durende warrige tekst Finraziel in 'nieuws: HTC maakt inbreuk op twee Apple-patenten' die +2 scoort en nog steeds denkt dat het om het uiterlijk van Iphone versus iets anders gaat.

en zie hier een vergelijkbare tekst met een +2 Cheetah in 'nieuws: HTC maakt inbreuk op twee Apple-patenten'

oeps, zie de post hieronder nu. Anyway raar dat de latere posts hoge beoordelingen halen, alleen maar omdat ze bewust of topic op een ander reageren die nu eenmaal hoger staat. Blijft een rot gevolg van de layout.

[ Voor 55% gewijzigd door max3D op 16-07-2011 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Geen idee, het was slechts één moderator. Ik vind het minimaal een +2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 17:53:
Geen idee, het was slechts één moderator. Ik vind het minimaal een +2 :)
Exact, op basis van 1 moderation kun je weinig concluderen over hoe de moderators je post werkelijk waarderen.

Kennelijk gewoon één persoon die het weinig interessant vond. Maar ik deel zondermeer RoD's feitelijke mening wel - dat het iets toevoegt aan het gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Je kunt zelf niet zien hoeveel mensen je post gemodereerd hebben vlgs mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

max3D schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 18:01:
Je kunt zelf niet zien hoeveel mensen je post gemodereerd hebben vlgs mij :)
Jawel hoor. Gewoon op de waardering klikken en dan met het pijltje naar beneden uitklappen. Klik maar eens op een waardering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'nieuws: Google verwijdert Belgische kranten uit zoekmachine'

Gezien het gebezigde taalgebruikt lijkt een -1 me hier wel op zijn plek? Die +2 kan denk ik wel nagekeken worden...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 18:05:
[...]

Jawel hoor. Gewoon op de waardering klikken en dan met het pijltje naar beneden uitklappen. Klik maar eens op een waardering.
Verhip, al die jaren dat mini pijltje gemist! Mijn dank is groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'nieuws: Hackers maken 24.000 gevoelige legerdocumenten buit'

Dat lijkt me een troll door de laatste regel, en mag dus naar -1? Die +3 kan wel even nagekeken worden gok ik.

RielN in 'nieuws: Rabobank kampt met storing internetbankieren - update'

Is op de man en dus -1, maar krijgt wel een +3....

[ Voor 28% gewijzigd door wildhagen op 16-07-2011 18:25 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

BartDG in 'nieuws: Google verwijdert Belgische kranten uit zoekmachine' is een troll die ik liefst op -2 zie zelfs, alvorens er een hele offtopic politieke discussie uit volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

PaT in 'nieuws: Vodafone en Digitenne ondervinden hinder van instorten zendmast'

Dit lijkt me never, nooit of te nimmer een -1. Ik zou hem zelfs willen nomineren voor een +2 als minimum.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
wildhagen schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 19:19:
PaT in 'nieuws: Vodafone en Digitenne ondervinden hinder van instorten zendmast'

Dit lijkt me never, nooit of te nimmer een -1. Ik zou hem zelfs willen nomineren voor een +2 als minimum.
Fixed that. :)

offtopic:
@Herman87: Fijne vakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Nog aan de zuinige kant,ik gooi er een +3 tegenaan :)

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik vind het ook een +3. Gewoon een erg goede reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-07 14:25

HaX0r

n00b

Slechte complot theorie onzin. Hackers worden niet genoemd in dit artikel. Enkel "ddos aanval" en dat valt niet onder hacken. Helpt compleet niet mee aan de discussie. -2 ?

bierschuit in 'nieuws: Rabobank kampt met storing internetbankieren - update'

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:47

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik ben weer eens op wat mism,oderaties gestuit, veel korte off-topic posts zijn al +1 gemarkeerd.
in het topic: nieuws: Racefanaat bouwt Batmobile met turbinemotor

ik zal het zoeken vergemakklijken:
General_Snuss in 'nieuws: Racefanaat bouwt Batmobile met turbinemotor'
deze reactie kun je zien als " humor" - maar is gemodereerd over de vollegig linie van 0 tot +3
de volgende reacties zie ik toch echt als " do not feed the trolls" - moeten offtopic worden:

ook +3 gevers hierzo

asing in 'nieuws: Racefanaat bouwt Batmobile met turbinemotor'
OOOFTOOOPIIC /capsoff

Pmf1971 in 'nieuws: Racefanaat bouwt Batmobile met turbinemotor'
reacties hieronder gaan wat mij betreft off topic door te gaan praten over straalmoteren

hier idem dito:
militair90 in 'nieuws: Racefanaat bouwt Batmobile met turbinemotor'

of deze? geen argumentatie->0
RielN in 'nieuws: Racefanaat bouwt Batmobile met turbinemotor'

[ Voor 70% gewijzigd door mrc4nl op 16-07-2011 22:44 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zo'n negatieve moderatie op mijn reactie
Verwijderd in 'nieuws: Google verwijdert Belgische kranten uit zoekmachine'

Puur meningmodden?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overbodige complottheorie nonsense? Ik vind het noch een -1, noch een 0. Het is gewoon niet eens de moeite waard te modden, wat mij betreft. Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
HaX0r schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 19:57:
Slechte complot theorie onzin. Hackers worden niet genoemd in dit artikel. Enkel "ddos aanval" en dat valt niet onder hacken. Helpt compleet niet mee aan de discussie. -2 ?

bierschuit in 'nieuws: Rabobank kampt met storing internetbankieren - update'
We zetten geen reacties op -2 omdat ze niet meehelpen aan de discussie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
evonck in 'nieuws: Racefanaat bouwt Batmobile met turbinemotor'

Naar mijn idee gewoon een -1 ivm het schoomeester gedrag

O88088 in 'nieuws: Racefanaat bouwt Batmobile met turbinemotor'
Zwaar onzin, dus hoogstens een 0 en zeker geen +2

Will_M in 'nieuws: Racefanaat bouwt Batmobile met turbinemotor'
Dit is geen +1 want juist in het filmpje laat men zien dat een turbine motor geen aandrijving naar de wielen heeft. 0

Nollekeuh in 'nieuws: Racefanaat bouwt Batmobile met turbinemotor'
deze +1 is naar mijn mening ook zwaar overdreven

SKiLLa in 'nieuws: Racefanaat bouwt Batmobile met turbinemotor'
Deze verdiend gewoon een -1 en iemand geeft hem een +3 :o

French83 in 'nieuws: Racefanaat bouwt Batmobile met turbinemotor'
ook hier zitten er zuivere mismodders

dasiro in 'nieuws: Racefanaat bouwt Batmobile met turbinemotor'
0 ivm dat het een onzinige reactie is

naar mij idee is dit persoonlijk spelen dus een -1 maar een 0 is max en zeker geen +2

t1mmy in 'nieuws: Racefanaat bouwt Batmobile met turbinemotor'
-1

[ Voor 47% gewijzigd door SRich op 16-07-2011 23:23 ]

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
player-x in 'nieuws: Google verwijdert Belgische kranten uit zoekmachine'

Ik vind dit een aardige reactie alleen de laatste zin had niet gehoeven maar om nou gelijk 25x -1 er aan toe te kennen

Zoijar in 'nieuws: Google verwijdert Belgische kranten uit zoekmachine'
dit is echt geen +2 hoog uit een plus 1

kwakzalver in 'nieuws: Google verwijdert Belgische kranten uit zoekmachine'
idem

[ Voor 14% gewijzigd door SRich op 16-07-2011 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-07 14:25

HaX0r

n00b

RoD schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 23:00:
[...]

We zetten geen reacties op -2 omdat ze niet meehelpen aan de discussie ;)
Ow excuus, had het nog niet helemaal begrepen.
Wel bedankt allemaal voor het omlaag modden! :)

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Ik heb je maar inhoudelijk van repliek gediend, dat is altijd aardiger max3D in 'nieuws: Google verwijdert Belgische kranten uit zoekmachine' Je ziet dat de grote boze Google schurk in 2006 nog wel een hogere mod haalde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03:38

player-x

Disruptive by design

SRich schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 23:49:
player-x in 'nieuws: Google verwijdert Belgische kranten uit zoekmachine'

Ik vind dit een aardige reactie alleen de laatste zin had niet gehoeven maar om nou gelijk 25x -1 er aan toe te kennen
Ach het geeft niet, ben het gewent, is tegenwoordig modern, we stemmen niet meer met onze hersenen, maar tegenwoordig alleen nog maar met onze onderbuik.

[ Voor 12% gewijzigd door player-x op 17-07-2011 06:36 ]

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

player-x schreef op zondag 17 juli 2011 @ 06:35:
[...]

Ach het geeft niet, ben het gewent, is tegenwoordig modern, we stemmen niet meer met onze hersenen, maar tegenwoordig alleen nog maar met onze onderbuik.
Kunnen dit soort trolls achterwege blijven?

En ben dan wel zo eerlijk om te melden dat er voor je edits enkel een troll stond. Dus daar zullen die -1's wel vandaan komen!

De edit kwam daarna pas.

Het moderatiegezeik wat je in de reactie zet helpt verder ook niet voor een hoge moderatie.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Dus iemand wijzen op dat ze een negatieve mening vellen over andermans financiële inkomsten is een troll, hmmm dat is nieuw voor mij :?

Want ja, Google draagt hier een witte hoed, en de Belgische uitgevers zijn de gene die zwarte hoeden dragen.

Zou zeggen lees mijn reactie en onderbouwing nog maar eens door, want het is zo makkelijk een mening te vormen als je eigen broodwinning niet in gevaar is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Anoniem: 415420 in 'nieuws: Lek in VARA-site gaf toegang tot 19.000 e-mailadressen'

Publiceren van adresgegevens lijkt me wel een modbreak waard...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

YellowOnline schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 18:59:
BartDG in 'nieuws: Google verwijdert Belgische kranten uit zoekmachine' is een troll die ik liefst op -2 zie zelfs, alvorens er een hele offtopic politieke discussie uit volgt.
19x -1 en ... 1x +3 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:55

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
wildhagen schreef op zondag 17 juli 2011 @ 06:44:
[...]

Kunnen dit soort trolls achterwege blijven?

En ben dan wel zo eerlijk om te melden dat er voor je edits enkel een troll stond. Dus daar zullen die -1's wel vandaan komen!

De edit kwam daarna pas.

Het moderatiegezeik wat je in de reactie zet helpt verder ook niet voor een hoge moderatie.
Scherp gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Er worden op alledrie iig wel +3's uitgedeeld. Je kan erover discussieren of het -1's of 0's zijn, maar +3's lijken me ten allen tijde ordinair modmisbruik.

Kan wel ff nagekeken worden vermoed ik zo. Denk dat iemand graag zijn modrechten wil inleveren ofzo.

Verwijderd in 'nieuws: Hackers breken in op website van Nederlandse tak AntiSec'

Mislukte fipo -> -2?

[ Voor 42% gewijzigd door wildhagen op 17-07-2011 14:01 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Ooo vertel mij dan eens hou dit in hemels naam een troll is?
Ooo dus als jij een website heb, waar jij jouw nieuws op plaats, die jij op jouw kosten hebt vergaard, en opeens Google News jouw data kopieert, samen met die van je concurrenten, en dat aanbied in een makkelijk leesbare form, zo dat mensen niet meer naar jouw website komen, waar jij geld verdiend aan de advertenties die, DAAR staan, is dat ok met jou?
Waar troll ik hier ????
Hmm wist niet dat er nog echte filantropisten waren, maar Ooo wacht ff, het zijn niet jouw advertentie inkomsten, die jij mis loopt. ^_^
En dit was zeker niet als troll bedoelt maar om te laten zien dat er een verschil is wanneer je in een ander mans schoenen staat, en het opeens jouw geld is en niet om andermans geld gaat, want zo goed gaat het niet meer met de kranten.

Ik kom hier al ruim 10 jaar en ben zwaar anti trollen, denk trouwens ook niet dat ik zo een hoge Reactiescore #218 (0,8 gemiddeld), zou hebben als ik wel liep te trollen.

Want imho is Sarcasm niet gelijk aan Trollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Lees Wildhagen´s opmerking over je pre-edit post even door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

max3D schreef op zondag 17 juli 2011 @ 15:56:
Lees Wildhagen´s opmerking over je pre-edit post even door.
Er is helemaal niks veranderd in de post, de post edit geeft alleen extra opmerkingen ter verduidelijking van mijn standpunt, maar zegt precies het zelfde, alleen in duidelijkere bewoording en meer nadruk op Googles rol in de markt.
quote: origineel reactie dat op de FP stond als reactie op "Wie kaatst moet de bal verwachten."
Ooo dus als jij een website heb, waar jij jouw nieuws op plaats, die jij op jouw kosten hebt vergaard, en opeens Google News jouw data kopieert, samen met die van je concurrenten, en dat aanbied in een makkelijk leesbare form, zo dat mensen niet meer naar jouw website komen, waar jij geld verdiend aan de advertenties die, DAAR staan, is dat ok met jou?

Hmm wist niet dat er nog echte filantropisten waren, maar Ooo wacht ff, het zijn niet jouw advertentie inkomsten, die jij mis loopt. ^_^
De post quote die ik hier boven plaatste was in eerste instantie het hele bericht zonder edit.

Het kan aan mij liggen maar ik zie er iig geen troll in !!!

Wel is de laatste zin, een redelijke sarcastisch opmerking, op een imho ondoordachte "one liner",.

Want iedereen denkt tegenwoordig alleen maar aan hun eigen belang, maar niet dat een ondernemer en zijn werknemers ook hun eigen belangen hebben, en een recht om die te verdedigen.

[ Voor 41% gewijzigd door player-x op 17-07-2011 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Hmm wist niet dat er nog echte filantropisten waren, maar Ooo wacht ff, het zijn niet jouw advertentie inkomsten, die jij mis loopt.
Of dat mensen dit als klein beetje 'op de man spelen' zouden kunnen opvatten misschien? Tis maar een suggestie hoor ;)

edit:
Het vetgedrukte komt niet helemaal tot zijn recht,maar het is welgeteld 12x je,jij en jou(w).

[ Voor 8% gewijzigd door pcgek op 17-07-2011 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

En dat maakt het een -1 troll?

Iemand verplaatsen in andermans schoenen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

player-x schreef op zondag 17 juli 2011 @ 16:06:
Het kan aan mij liggen maar ik zie er iig geen troll in !!!
We hebben allemaal zo onze eigen interpretatie van wat een troll precies inhoudt. Verschillende mensen leggen de lat op verschillende niveau's.

De post was sowieso weinig constructief en je reactie op de slechte waardering van jouw posts/reacties vind ik persoonlijk enigszins overtrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
Zou er wat aan die +2 en plus 3 modders gedaan kunnen worden.
Jaar of 10 geen mod rechten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
player-x schreef op zondag 17 juli 2011 @ 20:14:

Dat is heling!

Verder lijkt me er het laatste wel over gezegd. Zo boeiend was de post niet met of zonder aanvullingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

player-x schreef op zondag 17 juli 2011 @ 20:14:

Kennelijk schiet het bij veel users in het verkeerde keelgat,dus als ik jou was zou ik daar in de toekomst toch iets meer rekening mee houden. Een punt maken is prima,maar als je niet verkeert begrepen wilt worden moet je het mijn inziens wat vriendelijker brengen. Zoals het er nu staat is het net of je boven op iemand springt en daar houden gevoelige mensen niet van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
SRich schreef op zondag 17 juli 2011 @ 22:05:
Zou er wat aan die +2 en plus 3 modders gedaan kunnen worden.
Jaar of 10 geen mod rechten....
Ik weet niet waaruit je opmaakt dat er niets aan gedaan wordt. Een dergelijke kreet hebben we niets aan.
Ga ik even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Skinkie in 'nieuws: Microsoft draagt veel bij aan Linux-kernel'

Ik blijf de moderatie hier 'schitterend' vinden. Inhoud of feiten doen niet meer ter zake.

Zelfde inhoud krijgt +2:

Apache in 'nieuws: Microsoft draagt veel bij aan Linux-kernel'

[ Voor 26% gewijzigd door Skinkie op 18-07-2011 13:54 ]

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Even je post naar dit topic verplaatst, vanuit het klachtenloket.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Overigens vind ik absoluut niet dat beide reacties 'dezelfde inhoud' hebben. De post van Apache is vele malen uitgebreider en brengt het tevens een stuk minder trollerig. Beide reacties zijn op dit moment prima gemodereerd.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Cloud schreef op maandag 18 juli 2011 @ 14:33:
Overigens vind ik absoluut niet dat beide reacties 'dezelfde inhoud' hebben. De post van Apache is vele malen uitgebreider en brengt het tevens een stuk minder trollerig. Beide reacties zijn op dit moment prima gemodereerd.
Ik moet me hier aansluiten bij Cloud. De andere poster heeft een goede bron, heldere uitleg en info. Jouw post echter, komt wat kort en trollerig over. Zonder de troll was het nog een +1 geweest, nu is het gewoon 1 punt aftrek.

Het moderatie systeem werkt dus gewoon. Beide posts zijn naar inhoud beoordeeld.

[ Voor 6% gewijzigd door Nazanir op 18-07-2011 14:37 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Cloud schreef op maandag 18 juli 2011 @ 14:33:
Feiten Cloud, Feiten.

Hoeveel procent van die 12.000 regels zaten in code die niet van Microsoft afkomstig was? Het nieuws bericht, en eigenlijk het hele nieuws hier achter verheerlijkt Microsoft. Dat ze 'goed' bezig zijn. Het enige waar toe ze gedwongen zijn is afmaken waar ze mee zijn begonnen... dat zie ik niet in het nieuwsbericht.

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Als je commentaar op het nieuwsbericht hebt, weet je waar je moet zijn. Ook dat is geen reden om meer punten te krijgen binnen de moderatie; eerder reden voor aftrek.

Verder nog, brengt Apache veel meer 'feiten' dan jij en geeft er (zoals Nazanir ook al aangeeft) ook een bron bij. Jij doet dat niet. Zou je jouw reactie lezen en die van Apache over het hoofd zien, dan blijft niets anders dan een troll over waarvan niemand de waarheid kan inzien. Dát is het verschil tussen beide reacties. :)

Overigens mag je de eerste zin in je bovenstaande reactie voortaan achterwege laten; hou het netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:47

mrc4nl

Procrastinatie expert

mrc4nl in 'nieuws: LimeWire aangeklaagd namens onafhankelijke platenlabels'
4X ONGEWENST?
ik maak toch geen fipo reactie maar een valide punt: de artiesten kregen waarschijnlijk geen geld?

ora et labora

Pagina: 1 ... 14 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.