PietrKempy schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:11:
[...]
Je hebt toch een 0?
wat loop je te zeuren? Meer dan een 0 is je reactie niet waard. En dan laat ik het teletubiestukje vallen dus ook als je dat weg haalt blijft het een 0. Zonder de rest er rond dus als je enkel "teletubie XP..." zei dan was het een -1.
Lekker hier trollen doet het ook goed. Als je niets toe te voegen hebt aan de discussie over reacties ( wat hier dus de bedoeling is ) post dan niets. Dank u.
Edit, om even spam te voorkomen reageer ik hier.
Gaat mij niet om de +1, het lijkt er gewoon op dat de mod faq door modders niet begrepen wordt.
On-topic reageren ( Volgens het MOD F.A.Q) is een reactie plaatsen over een artikel, voegt het artikel iets toe wat informatief is, dan krijg je een +2, is het zo informatief dat het eigenlijk best een goede aanvulling is voor een artikel, dan krijg je +3.
De reden dat ik misschien wat fel reageer komt gewoon omdat ik het idee heb dat de hele moderatie hier op tweakers gewoon ontzettend gebasseerd is op meningen en niet op de F.A.Q. Terwijl ik bij mijn moderaties altijd de samenhang tussen artikelen en reacties probeer te vinden en daar mijn beoordeling op plaats.
Uiteraard verwacht ik dan ook hetzelfde terug op mijn reacties, zodat de mensen die niet reageren maar wel komen lezen een duidelijk overzicht hebben van wat voor reacties goed zijn en welke niet.
Dus de +2 en + 3 die ook extra gehighlight staan, en de +1 die niet heel veel toevoegt aan een artikel maar wel gewoon on-topic is. Volgens mij is daarom ook boven alle reacties een Filter ingesteld, zodat je snel deze reacties kunt isoleren en goed overzichtelijk kunt doorlezen.
[
Voor 52% gewijzigd door
Dakreal op 13-07-2011 14:22
]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.