FXDLS 'S&S edition'
π memento mori π
Sowieso viel me op dat al mijn posts veel lager gemod worden dan een paar weken geleden, maar that´s life. Ik vind sommigen persoonlijk wel een +3 waard, maar misschien worden ze gewoon niet gelezen. Iets al deze max3D in 'nieuws: LG brengt kleine hdtv met passieve 3d uit' zou normaal een +3 scoren, maar ik kan zelf natuurlijk niet zien of er slechts een mod langsgeweest is. Kan iemand me dat vertellen?
Het probleem is dat er geen andere plek is om dit te laten weten. In het mismod topic heeft geen nut want ik heb nog nooit meegemaakt dat domweg alles dat niet over Apple / Android / Microsoft whatever het artikel weggemod werd naar -1 als het daar van afweek.botoo schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 11:13:
Ik kom niet verder dan -1 ook al ben ik het met de poster van die reactie wel eens.
Ik heb er wel eens eerder over geklaagd maar dat wordt niet gedaan door de crew die dat als enige efffectief kan doen. Dus dit blijft zich eeuwig herhalen en maakt dat veel mensen tabee zullen zeggen. Ik vind de verzuchting dan ook wel een waardige post als ik die vergelijk met alle posts die domweg over een ander OS beginnen en hoger staan. Laten we dÑÑrmee beginnen, dan kunnen we in het vervolg zo´n reactie terecht ongewenst noemen omdat hij overbodig is geworden.
Toch is het wel interessant. Hij klaagt, naar mijn mening terecht, over hoe discussies over het algemeen lopen. Als er een newspost is, over OS "X", dan volgen er bijna altijd wel vergelijkingen, flames, trolls en gewoon modder gevechten over ander OSen, waar het topic niet over gaat.Herman87 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:59:
[...]
Met heel veel moeite geef ik hier nog een 0 voor. Maar dan ben ik nog vrij coulant. Hoewel begrijpelijk, zijn dit geen discussies voor op de FP. Die +3-gevers mogen w.m.b. een onderzoekje
Het feit dat mensen positief stemmen, betekend inderdaad, dat ze het eens zijn met de stelling, hoe offtopic hij misschien ook is. Verder is er niet een duidelijke plaats om dit kenbaar te maken. Niet iedereen zit uitgebreid op de forums, en er is verder geen discussie plek voor dit soort voorvallen. Mensen die hem dus positief beoordelen, geven op deze manier een signaal af, ze zijn die zinloze discussies over de OSen zat, als het gewoon totaal niet relevant is op het nieuws bericht.
Persoonlijk, zal ik hem om die reden een +1 kunnen geven (is compleet verdedigbaar in dat opzichte), echter, de modfaq zou hem naar 0 of -1 laten zetten. Moeilijk discussie punt is dit wel.
-
FXDLS 'S&S edition'
π memento mori π
AfgehandeldManuel schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 16:23:
RobinFTW in 'nieuws: App Store bevat 100.000 iPad-apps' - Kan iemand dit persoon eens goed aanspreken op zijn/haar gedrag? Ik dacht dat het kleuterschooltijdperk al afgelopen was.
Verwijderd
Neehoor, ik vindt het heel simpel te begrijpen dat die op +3 staat. Rechtstreeks gevolg van de laatste wijzigingen van het modsysteem. Bij gebrek aan een modbot, is de modding moraal gewijzigd. Meningmodden is in de praktijk weer gewoon toegestaan. Zolang je geen -1 op +3 zet, is er geen haan die er naar kraait. En met de extra boostpunten die men kan geven, is het godsonmogelijk voor de ProMods om nog effectief in te grijpen. En dan is dit gewoon het resultaat...Herman87 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 01:29:
Ik vind het ook lastig te begrijpen dat deze reactie op +3 staat. De informatiewaarde ontgaat mij. +2 zou ik nog enigszins kunnen begrijpen, maar ik vind de toonzetting zodanig dat ik +1 heb gegeven.
Voor de duidelijkheid; het betreft deze reactie:
Cheetah in 'nieuws: Overheid: Hollywood staat achter onze auteursrechtplannen'
Dit dus. Voor de Promods is het bijna niet meer te doen om die op een andere score te krijgen.Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 16:48:
[...]
Neehoor, ik vindt het heel simpel te begrijpen dat die op +3 staat. Rechtstreeks gevolg van de laatste wijzigingen van het modsysteem. Bij gebrek aan een modbot, is de modding moraal gewijzigd. Meningmodden is in de praktijk weer gewoon toegestaan. Zolang je geen -1 op +3 zet, is er geen haan die er naar kraait. En met de extra boostpunten die men kan geven, is het godsonmogelijk voor de ProMods om nog effectief in te grijpen. En dan is dit gewoon het resultaat...
+3 Spotlight 330
+2 Informatief 62
Je kunt dit soort posts fixen maar daarmee los je het onderliggende probleem niet op.
[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 30-06-2011 18:05 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Laten we niet vergeten dat er nog een andere grote verandering is geweest die dit gedrag zou kunnen veroorzaken. Het afschaffen van de modbot is één mogelijkheid, maar de standaard mod-activatie kan ook een mogelijke de oorzaak zijn. Ik deel je mening wel dat de hoeveelheid mismods wel is toegenomen. Zelfs in die mate, dat sommige reacties nu ook niet de juiste scores krijgen. Ik begrijp dan ook niet zo goed dat er een mogelijkheid is gegeven om te modden zonder de modFAQ gelezen en geaccepteerd te hebben.Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 16:48:
[...]
Neehoor, ik vindt het heel simpel te begrijpen dat die op +3 staat. Rechtstreeks gevolg van de laatste wijzigingen van het modsysteem. Bij gebrek aan een modbot, is de modding moraal gewijzigd. Meningmodden is in de praktijk weer gewoon toegestaan. Zolang je geen -1 op +3 zet, is er geen haan die er naar kraait. En met de extra boostpunten die men kan geven, is het godsonmogelijk voor de ProMods om nog effectief in te grijpen. En dan is dit gewoon het resultaat...
Die mening deel ikBor de Wollef schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 17:58:
[...]
Je kunt dit soort posts fixen maar daarmee los je het onderliggende probleem niet op.
Deze reactie vind ik geen +2 waard. Een +1 lijkt me beter
Dark_man in 'nieuws: Afbeelding en specs van HTC met 4,7"-scherm verschijnen'
[ Voor 7% gewijzigd door Herman op 30-06-2011 18:32 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
En wat wel net zo opvallend is,is dat er nog niet eens 1 van die +3 gevers hier aan het woord is geweest om die score te verdedigenBor de Wollef schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 17:58:
[...]
Dit dus. Voor de Promods is het bijna niet meer te doen om die op een andere score te krijgen.
+3 Spotlight 330
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Dankje.
On-topic:
kmsch in 'nieuws: Alarmcentrale 112 heeft last van broekzakbellers' - Zie niet echt in waarom dit een +2 is. Relevant voorbeeld dat wel maar niet echt iets wat informatief is.
DaManiac in 'nieuws: Alarmcentrale 112 heeft last van broekzakbellers' - Idem.
_Thanatos_ in 'nieuws: Alarmcentrale 112 heeft last van broekzakbellers' - On-topic.
Twixell in 'nieuws: Alarmcentrale 112 heeft last van broekzakbellers' - Irrelevant voor deze discussie.
qlum in 'nieuws: Alarmcentrale 112 heeft last van broekzakbellers' - Ik kan dit verhaal totaal niet volgen. Ik houd het bij een 0.
Stoney3K in 'nieuws: Alarmcentrale 112 heeft last van broekzakbellers' - Niet echt informatief.
Ik heb trouwens nog een vraag over het straffen van bepaalde gebruikers die telkens niets aan hun spelling en/of taalgebruik doen. Nu weet ik van mijzelf dat ik niet de beste ben in talen, maar toch maak ik gebruik van punctatie en probeer de gebruikers wel duidelijk te maken wat ik bedoel.
De zoveelste post van computerjunky is weer een warverhaal; geen leestekens, geen hoofdlettergebruik en het is de zoveelste post van hem. Uit ergenis heb ik hem bij deze een -1 gegeven voor de onderstaande reactie. Niet omdat het kwetsend is, maar het valt haast niet te lezen. *
computerjunky in 'nieuws: Alarmcentrale 112 heeft last van broekzakbellers'
* Het is niet dat ik een taalnazi ben en dat ik hem hiermee niet wil beledigen, maar het leest gewoon ongelovelijk irritant.
Meningmodders zitten hier haast nooit te kijken naar reacties. Het probleem is dat het een gevoelig onderwerp is en het eerste wat altijd uit de zak wordt getrokken is 'omkoperij'.pcgek schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 18:49:
[...]
En wat wel net zo opvallend is,is dat er nog niet eens 1 van die +3 gevers hier aan het woord is geweest om die score te verdedigen
Wellicht past dit beter in Evaluatie topic: revisie moderatiesysteem maar ik ben net als vele anderen hier tegen het nieuwe moderatiesysteem. Het wordt steeds meer werk om de reacties naar hun juiste score te zetten. De hele status van ProMod is nu eigenlijk vervallen doordat iedereen boostpunten heeft gekregen en doordat iedereen kan modereren zonder de ModFAQ door te lezen.
Mijn hele motivatie om te modereren gaat steeds verder naar beneden omdat er haast niets is wat je er aan kunt doen, zelfs de ProMod's en/of de admins niet. (Zonder vals te spelen en scores handmatig aan te passen).
ik heb m toch naar de 0 gezet, ondanks de taalfouten, ga ik de text niet als "ongewenst" modererenManuel schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 19:09:
De zoveelste post van computerjunky is weer een warverhaal; geen leestekens, geen hoofdlettergebruik en het is de zoveelste post van hem. Uit ergenis heb ik hem bij deze een -1 gegeven voor de onderstaande reactie. Niet omdat het kwetsend is, maar het valt haast niet te lezen. *
* Het is niet dat ik een taalnazi ben en dat ik hem hiermee niet wil beledigen, maar het leest gewoon ongelovelijk irritant.
ora et labora
Tja ,wat voor reacties kan/mag je verwachten op dit soort nieuws? Ik stel de lat dan meestal iets naar beneden bij om er toch nog een paar reacties uit te kunnen pikken die boven het maaiveld uitsteken. Nou kan ik me in de door jou voorgestelde scores wel vinden,maar naar boven afronden(geldt voor een paar) heb ik in dit geval niet zoveel problemen mee .Manuel schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 19:09:
[...]
Dankje.
On-topic:
kmsch in 'nieuws: Alarmcentrale 112 heeft last van broekzakbellers' - Zie niet echt in waarom dit een +2 is. Relevant voorbeeld dat wel maar niet echt iets wat informatief is.
DaManiac in 'nieuws: Alarmcentrale 112 heeft last van broekzakbellers' - Idem.
_Thanatos_ in 'nieuws: Alarmcentrale 112 heeft last van broekzakbellers' - On-topic.
Twixell in 'nieuws: Alarmcentrale 112 heeft last van broekzakbellers' - Irrelevant voor deze discussie.
qlum in 'nieuws: Alarmcentrale 112 heeft last van broekzakbellers' - Ik kan dit verhaal totaal niet volgen. Ik houd het bij een 0.
Stoney3K in 'nieuws: Alarmcentrale 112 heeft last van broekzakbellers' - Niet echt informatief.
Het is volgens mij niet de bedoeling om een post op -1 te zetten omdat ie onleesbaar/niet goed te volgen is,daar is de 0 voor.Ik heb trouwens nog een vraag over het straffen van bepaalde gebruikers die telkens niets aan hun spelling en/of taalgebruik doen. Nu weet ik van mijzelf dat ik niet de beste ben in talen, maar toch maak ik gebruik van punctatie en probeer de gebruikers wel duidelijk te maken wat ik bedoel.
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
+1 IMO
ora et labora
mrc4nl schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 22:33:
ik heb een post waar wat +3 gevers aan de hoge kant zijn,
+1 IMO
Die was al gemeldHerman87 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 18:22:
[...]
edit:
Deze reactie vind ik geen +2 waard. Een +1 lijkt me beter
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Edit: ik heb het inhoudelijk al weerlegd in een eigen post max3D in 'reviews: Google+, vier keer is scheepsrecht?'
[ Voor 16% gewijzigd door max3D op 01-07-2011 00:30 ]
Hier enkele users die persoonsinformatie op de FP plaatsen:
Sjoak in 'reviews: Google+, vier keer is scheepsrecht?'
Firewalker1980 in 'reviews: Google+, vier keer is scheepsrecht?'
Balkenende_IV in 'reviews: Google+, vier keer is scheepsrecht?'
Verwijderd in 'reviews: Google+, vier keer is scheepsrecht?'
Overigens zijn dezen geen +3 waard:
supperelias in 'reviews: Google+, vier keer is scheepsrecht?'
Fid3lity in 'reviews: Google+, vier keer is scheepsrecht?'
[ Voor 7% gewijzigd door Herman op 01-07-2011 00:33 ]
Het is een logisch gevolg van het opdoeken van de ModBot: de angst ervoor is er niet meer, dus mensen durven weer gevarieerder te modden. Dat wilden we ook. Het moet uiteraard niet te ver doorslaan, maar het is ook niet zo dat we terugwillen naar de eenheidsworst. Wat daarvoor nu een goede oplossing weet ik niet, maar als je er over wil discussiΓ«ren kan dat natuurlijk (uiteraard niet in dit topicVerwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 16:48:
[...]
Wat betreft mismoderaties.. we kijken niet alleen naar mensen die een afwijking van 4 punten halen. Ook bij 2 en 3 punten afwijking vallen mensen ons op. We hebben sinds het uitschakelen van de ModBot overigens ook meer tools gekregen, dus denk zeker niet dat men vrij hun gang kan gaan
Maar dit gaat wat offtopic. Hier zijn andere topics voor.
Deze grap kan volgens mij nooit een spotlight zijn.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
11x +3_Peter2_ schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:13:
Onterechte +3 voor Fealine in 'nieuws: Gsm is twintig jaar in gebruik'
Deze grap kan volgens mij nooit een spotlight zijn.
1x +2
15x +1
er zijn in ieder geval veel mensen die het wel grappig genoeg vonden....

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Ik vond hem wel een geslaagde grap dus +1 maar zeker niet meer dan dat.tes_shavon schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:30:
[...]
11x +3
1x +2
15x +1
er zijn in ieder geval veel mensen die het wel grappig genoeg vonden....
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Verwijderd in 'nieuws: Gsm is twintig jaar in gebruik'
Als lezer vind ik het gewoonweg irritant om te zien dat mensen geen moeite in hun posts stoppen en anders te lui zijn om normale zinnen te schrijven. Deze gebruiker is er al een paar keren op aangesproken, zelfs in 2004 en nog maakt het hem niets uit.pcgek schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 22:31:
[...]
Het is volgens mij niet de bedoeling om een post op -1 te zetten omdat ie onleesbaar/niet goed te volgen is,daar is de 0 voor.
Als je nagaat dat hij al 'prutposts' maakt voor pak 'm beet 7 jaar. Eens is de maat vol, althans bij mij. Als de posters te beroerd zijn een normale reactie heen te zetten houdt het voor mij ook eens op om er tolerant mee om te gaan.
De reden hierachter is dat ik het met mijzelf vergelijk. Een aantal jaren geleden ben ik 'ook eens gestrafd' op T.net omdat mijn reactie kant, noch wal raakte. Toen was van mijn verhaal ook geen snars te volgen. Ik ben van mening dat je mensen wel naar hun eigen fouten mag verwijzen en als ze het niets interesseert, om wat voor reden dan ook, naar beneden modden.
Mwah, het betreft een artikel over GSM-technologie (ofwel data-verkeer) en niet zozeer mobieltjes. Dus ik vind de reactie dermate off topic dat ik het mogelijk als vervuiling zou kunnen beschouwenpcgek schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:53:
En deze is toch ook niet zo verkeert? Zit wel een kern van waarheid in en ik moest er wel om lachen.De -1s vind ik dan wel erg streng.
Verwijderd in 'nieuws: Gsm is twintig jaar in gebruik'
Zou ik misschien nog een modje mogen? Volgens mij wordt de onderkant van de pagina niet gelezen
Edit: Dank!
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Bulls in 'nieuws: Gsm is twintig jaar in gebruik'
Die +3 inderdaad
[ Voor 10% gewijzigd door Herman op 01-07-2011 14:24 ]
Welke bedoel je? Die +3 of -1 of allebei?
+3 Spotlight 6
0 Off-topic / Irrelevant 22
-1 Ongewenst 2
dakka in 'nieuws: Skype wordt onderdeel van Office 365'
Beiden krijgen +3's, maar zijn -1's. De eerste wegens fipo en de tweede wegens moderatiegezeik (nota bene nog over een reactie van iemand anders ook).
Misschien die +3's maar ff nakijken?
Virussen? Scan ze hier!
psyBSD in 'nieuws: Overheid: Hollywood staat achter onze auteursrechtplannen'
Vanwege de openingszin en de ongefundeerde bashes twijfel ik tussen een 0 of een -1...
[ Voor 60% gewijzigd door Herman op 01-07-2011 19:49 . Reden: Foutje... Verkeerde reactie ]
Die +3 kan idd wel nagekeken worden.
Virussen? Scan ze hier!
bogy in 'reviews: Google+, vier keer is scheepsrecht?'
En wat heeft die joost ook een humor,ik kwam haast niet meer bij van het lachen
Ik zal meteen Harakiri plegen, duizend maal excuses
Donepcgek schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 21:59:
Deze reactie moet nog een schopje naar beneden hebben,is volgens mij niet meer dan een -1 waard.
bogy in 'reviews: Google+, vier keer is scheepsrecht?'
[...]
Kan iemand deze nog even modden? Voor de rest alle reacties gemod, behalve de reacties op mijn berichtjes, misschien kan iemand die nog even doen.
Bvd!
-2?
Begin die triestheidopwekkende FIPO's echt strontzat te worden, wat mij betreft is een -1 daarvoor inmiddels te licht. Het is godbetere het bij elk artikel prijs tegenwoordig met die fipo-kindjes.
Virussen? Scan ze hier!
Wat is er off-topic aan deze reactie?
Oh, en die fipo heb ik maar even opgeruimd.
[ Voor 27% gewijzigd door Dirk op 02-07-2011 12:35 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Heeft inmiddels wel 10 +3's, tijd om wat moderatiemogelijkheden uit te zetten.Manuel schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 01:07:
Punkbuster in 'video: MX vs. ATV Alive' - Deze reactie is zeker weten geen +3 waard..
FXDLS 'S&S edition'
π memento mori π
[ Voor 2% gewijzigd door Manuel op 02-07-2011 14:01 . Reden: typo ]
Kan deze ge-edit worden?
Waar is dat exact voor nodig? Deze links leiden alleen naar de Zune update en de link die op WP Hacker staat, dit verdient gewoon geen -1.
Verwijderd in 'nieuws: Hacker maakt Windows Phone Mango als update beschikbaar' - Deze hele thread hoort daarintegen wel een 0 te krijgen omdat:
- Gesprek zonder argumenten waar de lezer niets aan heeft.
- Lezer heeft hier eigenlijk niets aan, beter dat ze dit via DM oplossen.
Wat hij nou heeft gedaan is gewoon een -1 waard, namelijk zijn reactie bewerken met de vraag waarom zijn reactie ΓΌberhaupt een -1 kreeg. Nogmaals, is het geen optie om voor het posten van een bericht een soort melding weer te geven in de trend van: 'Ben je het niet eens met jouw moderatie? Klik dan hier.'
Dit is vziw spul dat door copyright wordt beschermd en dus vragen naar en hulp met warez, beiden niet toegestaan. Ik heb de zaak dus aangepakt.Manuel schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 19:04:
[...]
Waar is dat exact voor nodig? Deze links leiden alleen naar de Zune update en de link die op WP Hacker staat, dit verdient gewoon geen -1.
(Met android zou het dus wel kunnen, daar heb je wat minder last van copyrights en dergelijke.)
[ Voor 6% gewijzigd door Dirk op 02-07-2011 22:20 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Verwijderd in 'nieuws: Hacker maakt Windows Phone Mango als update beschikbaar'
computerjunky in 'nieuws: Hacker maakt Windows Phone Mango als update beschikbaar'
Ramon in 'nieuws: Hacker maakt Windows Phone Mango als update beschikbaar'
Krijgen allemaal +1's, +2's en sommige zelfs +3's. Imho kunnen die allemaal nagekeken worden, zijn allamaal straight -1's.
Die hele thread vanaf de 1e reactie (1e link) kan denk ik wel weggehaald worden, heeft niet eens zijdelings meer met de newspost te maken...
Virussen? Scan ze hier!
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
@wildhagen: die reacties zijn op standaard niveau allemaal ingeklapt, ik vind het wel prima zo.
Dat noem ik een spoiler...Dirk schreef op zondag 03 juli 2011 @ 11:25:
Zonder Babrak in 'nieuws: Wikileaks klaagt Visa en MasterCard aan' heb ik geen idee waar dat over zou gaan en klik ik het linkje ook echt niet aan. Een 0 voor een reactie die niets toegevoegd is dan ook logisch.
Dat filmpje had in mijn optiek zelfs bij het artikel horen te staan.
Geef dan op zijn minst aan waar het over gaat, een korte samenvatting, dan had het een +1 geweest. Nu kom ik niet verder dan een 0.
Hij heeft nu wel een +3 gekregen overigens, dat is op elke manier onverdedigbaar en gewoon modmisbruik.
Virussen? Scan ze hier!
Zijn toch tweakers die kwaliteit wel waarderen... en ja de vroegere +1 grappig bestaat niet meerwildhagen schreef op zondag 03 juli 2011 @ 11:31:
Hij heeft nu wel een +3 gekregen overigens, dat is op elke manier onverdedigbaar en gewoon modmisbruik.
Met waarderen heeft dat niks te maken.Skinkie schreef op zondag 03 juli 2011 @ 11:32:
[...]
Zijn toch tweakers die kwaliteit wel waarderen... en ja de vroegere +1 grappig bestaat niet meer
Dit is een 0. Een +1 is op het randje nog verdedigbaar (hoewel ik het te hoog vind), maar een +3 is dat op geen enkele manier.
Staat ook vrij duidelijk in de mod-FAQ.
Virussen? Scan ze hier!
Mislukte Fipo 1: bartosss in 'nieuws: Microsoft: vernieuwde Hotmail 'tienmaal sneller''
Mislukte Fipo 2: Darx-Jordi in 'nieuws: Microsoft: vernieuwde Hotmail 'tienmaal sneller''
Allemaal -2 materiaal.
Nee jongens, gaat weer lekker vandaag?
Virussen? Scan ze hier!
We kunnen hier misschien wel van een trend spreken...wildhagen schreef op zondag 03 juli 2011 @ 14:22:
Fipo: TimvH in 'nieuws: Microsoft: vernieuwde Hotmail 'tienmaal sneller''
Mislukte Fipo 1: bartosss in 'nieuws: Microsoft: vernieuwde Hotmail 'tienmaal sneller''
Mislukte Fipo 2: Darx-Jordi in 'nieuws: Microsoft: vernieuwde Hotmail 'tienmaal sneller''
Allemaal -2 materiaal.
Nee jongens, gaat weer lekker vandaag?
Pessimism is the foundation of survival
Is het ook, elke newspost trekt tegenwoordig wel wat kleutertjes aan die stijve plassertjes krijgen van het scoren van een Fipo kennelijk.Hazurr schreef op zondag 03 juli 2011 @ 14:26:
[...]
We kunnen hier misschien wel van een trend spreken...
Ach, kunnen ze toch morgen weer opscheppen tegen hun vriendjes in de zandbak
(ja, je proeft hier enige frustatie)
/rant
Virussen? Scan ze hier!
Heb je ook gelijk niet het probleem dat mensen reageren op reacties om die van hun hoog te houden.
Pessimism is the foundation of survival
TimMer in 'nieuws: Samsung laat deel patentaanklachten vallen tegen Apple'
Iemand met me eens?
je mag heus een eigen mening hebbenSidewalkSuper schreef op zondag 03 juli 2011 @ 15:59:
Dat vond ik eerst ook. Niet zeker, dus daarom even kijken wat anderen vinden.
t is juist beter als je oordeeld op een reactie zonder naar omstandigheden te kijken, i.p.v meegaan met de rest
ora et labora
Hier is toch niks +2 aan?
Verwijderd in 'nieuws: Samsung laat deel patentaanklachten vallen tegen Apple'
[ Voor 33% gewijzigd door SidewalkSuper op 03-07-2011 16:49 ]
Deze ´Als het bij Apple voor de windt gaat´ is m.i. gewoon een 0. Met een boost lukte me dat nog niet.SidewalkSuper schreef op zondag 03 juli 2011 @ 16:36:
Ik wil mijn mening niet laten modden, maar de regels toepassen. Alleen soms is dat wat lastig te bepalen. Daarom de mening van anderen daarin te horen om het opnieuw te kunnen wegen
Hier is toch niks +2 aan?
Verwijderd in 'nieuws: Samsung laat deel patentaanklachten vallen tegen Apple'
Van deze +3 klopt toch ook niks. Dit is dezelfde persoon als hierboven. Mag wel even naar gekeken worden.
Aan de hand van de vele onzin in die post zou je zelfs de +1 kunnen betwisten, maar vond ik persoonlijk wat overdreven
[ Voor 18% gewijzigd door SidewalkSuper op 03-07-2011 18:36 ]
Totaal onleesbaar. Ik heb punten afgetrokken en ook een 0 gegeven.Dirk schreef op zondag 03 juli 2011 @ 18:43:
Enkel vanwege de beroerde schrijfwijze maak ik er al een 0 van...
xzaz in 'nieuws: 'Grote technologiebedrijven willen videodienst Hulu overnemen''
Dit kan geen +2 zijn. Wellicht die user(s) even checken
Gamebuster in 'nieuws: 'Dido-techniek moet 4g-techniek vervangen''
dit gaat helemaal nergens over. offtopic en zeker geen +2 waard
RielN in 'nieuws: 'Google bood Pi voor Nortell-patenten''
idem
en deze:
humbug in 'nieuws: 'Google bood Pi voor Nortell-patenten''
hoe leuk en iteresant het verhaal over ubuntu ook is het voegt helemaal niets toe aan de discussie zoiets is een 0 waard
lichtschrijver in 'nieuws: 'Google bood Pi voor Nortell-patenten''
is wel erg op de man gespeeld -1?
[ Voor 69% gewijzigd door mrc4nl op 04-07-2011 00:10 ]
ora et labora
Yip, degene die daar een +2 voor gegeven heeft mismod.mrc4nl schreef op zondag 03 juli 2011 @ 23:58:
Uloga in 'nieuws: Spotify komt naar BelgiΓ«'
dit gaat helemaal nergens over. offtopic en zeker geen +2 waard
RielN in 'nieuws: 'Google bood Pi voor Nortell-patenten''
idem
Vanaf hier lichtschrijver in 'nieuws: 'Google bood Pi voor Nortell-patenten'' komt er een aantal reacties die soms zelfs hoog scoren over Unix/Linux. Die moeten allemaal op irrelevant gemod. Wie helpt?
humbug in 'nieuws: 'Google bood Pi voor Nortell-patenten'' enkele deze nog en dan staat alles juist.max3D schreef op maandag 04 juli 2011 @ 00:06:
[...]
Yip, degene die daar een +2 voor gegeven heeft mismod.
Vanaf hier lichtschrijver in 'nieuws: 'Google bood Pi voor Nortell-patenten'' komt er een aantal reacties die soms zelfs hoog scoren over Unix/Linux. Die moeten allemaal op irrelevant gemod. Wie helpt?
Nope, dat is een -2.PietrKempy schreef op maandag 04 juli 2011 @ 00:04:
Gamebuster in 'nieuws: AnonymousIRC publiceert accounts datingsite' = -1. OkΓ© het artikel heeft het er over maar de algemene voorwaarden van tweakers schrijven nog altijd voor dat het linken naar privacy schendende data niet gewenst is.
Deze +3 lijkt me een mismod, vind m hooguit 0 waard.
Edit:
dunpealhunter in 'nieuws: Samsung verkoopt Galaxy S II 3 miljoen keer binnen twee maanden' - -2 mogelijk voor FiPo?
Verwijderd in 'nieuws: Samsung verkoopt Galaxy S II 3 miljoen keer binnen twee maanden' - +3 voor deze? Volgens mij willen weer wat mensen hun rechten kwijt.Dat zijn een heleboel GSM's!!
[ Voor 47% gewijzigd door Manuel op 04-07-2011 17:49 ]
El_ByteMaster in 'nieuws: Vsftpd-deamon bevatte backdoor'
Niet meer dan +1 imho.
Lord_Gaav in 'nieuws: Sony zou productie PS4 eind dit jaar starten'
stienjo in 'nieuws: Ruim 4,5 miljoen .nl-domeinnamen geregistreerd'
stienjo in 'nieuws: Ruim 4,5 miljoen .nl-domeinnamen geregistreerd'
Apple nieuwsbericht, dus het staat weer vol met fanboy moderaties.
watercoolertje in 'nieuws: 'Apple bestelt 15 miljoen iPhone 5's bij Pegatron'' verdient imho een 0, geen -1
ZpAz in 'nieuws: 'Apple bestelt 15 miljoen iPhone 5's bij Pegatron'' verdient geen +2 (en zeker die +3's gaan nergens over)
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Dat nieuwsitem verdient inderdaad wel wat aandachtMueR schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:54:
nieuws: 'Apple bestelt 15 miljoen iPhone 5's bij Pegatron'
Apple nieuwsbericht, dus het staat weer vol met fanboy moderaties.
Die reactie is geΓ«dit. Eerst stond er enkel die eerste twee regels. Sowieso is die reactie wat trollerig. Ik blijf bij mijn -1 maar een 0 zou ik (na de edit) ook nog begrijpen.watercoolertje in 'nieuws: 'Apple bestelt 15 miljoen iPhone 5's bij Pegatron'' verdient imho een 0, geen -1
EenschZpAz in 'nieuws: 'Apple bestelt 15 miljoen iPhone 5's bij Pegatron'' verdient geen +2 (en zeker die +3's gaan nergens over)
Dakreal in 'nieuws: 'Apple bestelt 15 miljoen iPhone 5's bij Pegatron''
Mellow Jack in 'nieuws: 'Apple bestelt 15 miljoen iPhone 5's bij Pegatron''
Verwijderd in 'nieuws: 'Apple bestelt 15 miljoen iPhone 5's bij Pegatron''
Ziet er sterk uit dat er goed gemening-mod wordt.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
misschien, maar laat het nou een punt hoger zijn dan het zou moeten zijn, t valt me eerlijk gezegd.Dakreal schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 11:07:
Kunnen de volgende even nagekeken worden:
Dakreal in 'nieuws: 'Apple bestelt 15 miljoen iPhone 5's bij Pegatron''
Mellow Jack in 'nieuws: 'Apple bestelt 15 miljoen iPhone 5's bij Pegatron''
Verwijderd in 'nieuws: 'Apple bestelt 15 miljoen iPhone 5's bij Pegatron''
Ziet er sterk uit dat er goed gemening-mod wordt.
ora et labora
Verwijderd
maar dat deze een -1 krijgt vat ik niet helemaal dat was gewoon een reactie op het antwoord van mijn eerste reactie hij is helemaal niet agressief opgesteld of gigantisch misplaatst en zou naar mijn mening een 0 mogen krijgen ipv -1 maar dat is natuurlijk volkome aan de andere mods afhankelijk maar als de -1 terecht is dan zou graag een verklaring willen zodat ik mijn toekomstige reacties kan beperken op die gebieden
betreffend
Verwijderd in 'nieuws: Sony brengt PSN ook in Japan weer online'
Let daar een volgende keer op. In dit geval kan ik er nog net een 0 van maken
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
ga ik meteen doen sorry hiervoor normaal controleer ik mijn post altijd eerst met word, maar mijn office pakket heeft op vreemde redenen geen NL taal correctie meer, de ICT afdeling is er mee bezig ik zal ze nu door mijn HD2 laten controleren op taal fouten. mijn excuses hiervoor en je mag ipv matig gewoon zeer belabberd zegen nu ik ze goed na lees zie ik ze ook staan.Zartok schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 12:42:
Ik zat ernstig te twijfelen tussen 0 en -1. De intentie van beide reacties is niet verkeerd, maar het taalniveau is nogal (hoe zeg ik dit netjes) matig. Zou je ze beide aub willen editten zodat er geen spelfouten meer instaan zoals bijv. teregt (ipv terecht), tog (ipv toch) en ballen (balen) en iets meer interpunctie kan ook geen kwaad. Ik geef je een 0 voor de reacties hopende dat je voortaan iets netter reageert.
firest0rm in 'nieuws: 'Apple bestelt 15 miljoen iPhone 5's bij Pegatron''
Kandidaat voor -2?
Gereserveerd voor de -2? FIPO-gekleuter.
Thystan in 'nieuws: Microsoft: Sony- en RSA-hacks zijn gevolg van beginnersfouten'
M$ = troll = -1. Geen 0.
[ Voor 35% gewijzigd door wildhagen op 05-07-2011 13:43 ]
Virussen? Scan ze hier!
Die arme Tweaker staat op -1 terwijl dat toch een 1 is. Heb 'm al naar 0 kunnen duwen, maar wat hulp is welkom.
Dit topic is gesloten.