• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 19:09
Clini schreef op donderdag 15 september 2011 @ 18:33:
@ES335
ik begrijp waar je heen wil maar dan zou je dat in een hele kleine map moeten doen en dus meer iets voor call of duty,
de mappen van bf zijn gewoon te groot de vlag pakken is niet zon probleem maar het terug brengen zal je nooit lukken cker niet als er 32 man naar je opzoek is wens ik je veel plezier,
dus zou je een soort van uber heal class moeten maken die de flag carrier heald wat het spel zwaar onrealistich zo maken.
en al zou de flag carrier in een tank mogen rijden of een heli mogen besturen terwijl die de vlag draagt dan nog zullen alle engineers die flag carrier zo opblazen,
dus het woord te omslachtig en te nep als ze zoiets zouden maken in een spel als battlefield wat bekend staat om zn grote mappen en voertuigen.
Waarom zou het per se een kleine map moeten zijn?

Stel de map voor: conquest points A / B / C / D verspreid in de hoeken van de map - en de vlag in het midden. Het is vanzelfsprekend dat je niet in voertuig kan stappen met de vlag, dat zou te makkelijk zijn. Dus dan krijg je het idee van een soort konvooi om de flag carrier heen , dat lijkt me erg interessant. Als je de FC killt dan kan iemand anders de vlag weer pakken, of de vlag reset en spawnt na x seconden weer op dezelfde plek terug. En ondertussen houd de rest van het team zich bezig om de conq. points te capturen zodat je de vlag kan inleveren en tickets/punten kan scoren. Voertuigen zouden dan ook gelimiteerd moeten worden, misschien één tank ergens met een lange respawntijd, en verder alleen simpele humvees en busjes. Jet/heli zou mogelijk kunnen zijn maar dan moet er voldoende AA zijn in de map.

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
Knip

[ Voor 97% gewijzigd door PWM op 16-09-2011 10:36 . Reden: Spam ]

Verwijderd

Knip

[ Voor 96% gewijzigd door PWM op 16-09-2011 10:36 ]

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Een zelfde soort modus als Eye of the Storm uit WoW is missschien helemaal niet zo'n slecht idee. Probleem is dan wel dat je met bepaalde voertuigen veel te makkelijk zo'n vlag zou kunnen vervoeren. Misschien dat het gewoon onmogelijk is om met een vlag in een voertuig te gaan zitten... Beetje een konvooi om die carrier heen is natuurlijk wel erg tof. Dan zit je alleen weer met de afstanden.... Oh well, in EOTS was de afweging die je moest maken om punten te capturen of je toch maar op de vlag te richten altijd erg interessant. Probleem is alleen dat het al tijden geleden is dat ik dat heb gespeeld, dus de puntentelling zou ik zo niet meer weten.... Misschien alleen vehicles laten spawnen aan jouw kant als je meer dan twee capture points hebt (Van de vier). Dan word het dus erg interessant om eerst proberen drie punten te veroveren, zodat je dan met wat zwaarder geschut stand kan houden.

Waar ik mij trouwens ook over verbaasde was het volgende. http://www.g2play.net/sto...-DLC-DogTag-DLC-Pack.html

Specact en Dogtag los te krijgen.... Ik neem aan dat deze beide dus niet later gereleased gaan worden voor iedereen? Ikzelf zit sowieso nog even met mijn pre-order. Eigenlijk maak het me bar weinig uit. Kans is groot dat ik gewoon even bij de EA Support ga bietsen om wat korting voor BF3. Dat je graag bij Origin wil kopen, maar dat de rest allemaal een stuk duurder is, is eigenlijk helemaal geen gekke reden om wat korting te vragen.

[ Voor 24% gewijzigd door Adanteh op 15-09-2011 18:59 ]

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Dus het is dan te downloaden via origin incl de preload?

En je krijgt de DLC er gratis bij bij de limited edition?
Ja maar komop, het niet mee kunnen nemen in een voertuig is gewoon idioot. Battlefield is een voertuigen spel, dan ga je voertuigen verbieden omdat het stoort in je game modus?

En natuurlijk is hij niet te preloaden als je de key pas op de release day krijgt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• memo001
  • Nu online
Adante schreef op donderdag 15 september 2011 @ 18:56:
Een zelfde soort modus als Eye of the Storm uit WoW is missschien helemaal niet zo'n slecht idee. Probleem is dan wel dat je met bepaalde voertuigen veel te makkelijk zo'n vlag zou kunnen vervoeren. Misschien dat het gewoon onmogelijk is om met een vlag in een voertuig te gaan zitten... Beetje een konvooi om die carrier heen is natuurlijk wel erg tof. Dan zit je alleen weer met de afstanden.... Oh well, in EOTS was de afweging die je moest maken om punten te capturen of je toch maar op de vlag te richten altijd erg interessant. Probleem is alleen dat het al tijden geleden is dat ik dat heb gespeeld, dus de puntentelling zou ik zo niet meer weten.... Misschien alleen vehicles laten spawnen aan jouw kant als je meer dan twee capture points hebt (Van de vier). Dan word het dus erg interessant om eerst proberen drie punten te veroveren, zodat je dan met wat zwaarder geschut stand kan houden.
Dat is alleen te doen als je team écht samenwerkt! Wat ik in BC2 amper zie gebeuren, in een random server. Moet je dus al snel met een vriendengroep/clan zijn om te kunnen winnen, maar dan win je ook alles omdat de tegenpartij ook amper samenwerkt..

• Adel_F16
knip

[ Voor 94% gewijzigd door PWM op 16-09-2011 10:37 ]

• memo001
  • Nu online
Ah Tsurany, te snel gelezen! Maar dus wel bij origin :)

• Adel_F16
idd zoals tsurany al zei, het is niet te preloaden omdat je hem precies om 00:01 zult ontvangen. mij maakt het niet uit want ik heb toch 50mbps en dat is 30-60 min downloaden

• memo001
  • Nu online
En dan nog hopen dat de servers van origin die 50mpbs aankunnen...

• Adel_F16
oohja :P moet vast wel kunnen, alhoewel met zo veel download drukte op de release dag....

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 19:09
memo001 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 18:58:
[...]

Dat is alleen te doen als je team écht samenwerkt! Wat ik in BC2 amper zie gebeuren, in een random server. Moet je dus al snel met een vriendengroep/clan zijn om te kunnen winnen, maar dan win je ook alles omdat de tegenpartij ook amper samenwerkt..
Valt heel erg mee, in WoW werkt ook iedereen prima samen in deze modus, zelfs beter als in de echte traditionele CTF (Warsong Gulch) omdat de focus niet algeheel ligt op de vlag. Het is een mix tussen Arathi Basin en WSG. Ik heb al een jaar geen WoW meer gespeeld, maar wat ik me kan herinneren is dat je team wel gemakkelijk kan winnen als je geen enkele vlag captured maar wel alle vier de towers bezit voor geruime tijd. Zo zou het ook kunnen werken in BF3.

Voor degenen die geen WoW hebben gespeeld, lees dit

• Adanteh
Overigens nog steeds compleet idioot dat ze de limited edition en de 'gewone' versie los uitbrengen. Als ik het goed begrijp horen alle spellen die nu verkocht worden gewoon een limited edition te zijn. Bij BC2 was het volgens mij onmogelijk om een andere versie dan de limited edition te krijgen bij het pre-orderen.... Erg duidelijk maken ze het er niet op. Misschien volgende keer maar wat strengere regels vanuit EA....

Over het pre-orderen ga ik me sowieso niet druk maken. Leuk is het altijd, zo'n game vanaf de eerste minuut spelen. De ervaring leert natuurlijk wel dat de eerste paar dagen van een game-release de servers er toch regelmatig uit knallen..... Misschien is het wel dat ik er nu aan gewend ben, maar zo'n probleem vind ik dat zelfs niet. Een beta test blijft toch altijd redelijk beperkt. (Zelfs als hij open is.. :/)

• Adanteh
ES335 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 19:03:
[...]

Valt heel erg mee, in WoW werkt ook iedereen prima samen in deze modus, zelfs beter als in de echte traditionele CTF (Warsong Gulch) omdat de focus niet algeheel ligt op de vlag. Het is een mix tussen Arathi Basin en WSG. Ik heb al een jaar geen WoW meer gespeeld, maar wat ik me kan herinneren is dat je team wel gemakkelijk kan winnen als je geen enkele vlag captured maar wel alle vier de towers bezit voor geruime tijd. Zo zou het ook kunnen werken in BF3.

Voor degenen die geen WoW hebben gespeeld, lees dit
Tsurany heeft natuurlijk wel een punt over de voertuigen. In principe zijn voertuigen een van de main selling-points van BF3. Om nou een modus te maken waarin je niet eens voertuigen kan gebruiken voor een objective... Beetje vreemd zou dat zijn. nu ben ik ook weer niet zo'n persoon die vind dat een game ALLEEN zijn oude game-modes moet hebben. Een paar nieuwe dingen die ook echt als extra worden gebracht hoeven natuurlijk nooit verkeerd te zijn. Maar oké, balancing is natuurlijk wel een heel groot probleem. In EOTS valt het wel mee (zeker vergeleken met WSG)... maar in een Battlefield game? Als je één fatsoenlijke squad hebt in Rush dan vaag je alles al weg... Hier lijkt me dat nog veel meer een probleem (Hoewel het wel om meerdere objectives gaat om een game te winnen... en met één squad kan je je toch maar richten op één ding. Vier punten met redelijk wat afstand en een vlag in het midden? Vrij pittig natuurlijk)

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Uniciteit schreef op donderdag 15 september 2011 @ 18:50:
Apart, was het eerst niet bevestigd dat de Rush mode geen jets zou hebben? Dit staat in die Battleblog:

[...]
Uh ja, volgens deze site zouden er geen jets zijn.
Maar op Twitter bevestigen ze het ook dat het er wel is.

@Demize99
Alan Kertz
"There are Jets in Rush folks. I wrote that line myself, and I've flown them myself."

Stats

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Veel nieuwtjes m.b.t. de game-types:

O.a.
* Wijzigingen in het armen en disarmen van MCOMS
* Jets toch in Rush
* Infantry only servers te kiezen

[ Voor 37% gewijzigd door Unomomentodado op 15-09-2011 19:43 ]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

CTF in BF3 : Gewoon de hostages/VIP uit CS/CS:S jatten en klaar :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Unomomentodado schreef op donderdag 15 september 2011 @ 19:42:
[video]

O.a.
* Jets toch in Rush
Is wel grappig om de termen van Battlefield eens te horen. In plaats van termen als "quickscopers, soundwhoring, noobtubers", hoor ik in dit filmpje dingen als "crate bashing" en "tank sniping" :p

• Vincitore
Unomomentodado schreef op donderdag 15 september 2011 @ 19:42:
[video]

O.a.
* Jets toch in Rush
Die kerel maakt een goede reeks zo in die game die bezig is zeg. *jaloers*

Stats

Tsurany schreef op donderdag 15 september 2011 @ 17:48:
King of the Hill had nog wel mooi geweest. Conquest maar dan met een enkel punt. Bijvoorbeeld een dorpje in de bergen die ingenomen moet worden en zodra dat lukt moet er verdedigd worden en zetten de anderen een counter offensief in.
Zorgen dat de enige manier om elkaar te beschieten het dorpje is en het dorpje lekker verdedigbaar maken zodat je echt een mooi gevecht krijgt.
Was er in de BF3 Alpha geen code gevonden dat verwees naar een King of the Hill mode?
Ik herinner mij namelijk dat ik iets las over "King of the Hill" en "Battlefield".

Misschien dat zoiets via DLC kan komen, en aangezien ze veel DLC gaan uitbrengen... :)

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:55

beany

Meeheheheheh

Asgaro schreef op donderdag 15 september 2011 @ 20:12:
[...]

Was er in de BF3 Alpha geen code gevonden dat verwees naar een King of the Hill mode?
Ik herinner mij namelijk dat ik iets las over "King of the Hill" en "Battlefield".

Misschien dat zoiets via DLC kan komen, en aangezien ze veel DLC gaan uitbrengen... :)
In Cod MW2 was ook van alles en nog wat gevonden in de bestanden, maar er is weinig tot niets mee gedaan. Reken er dus niet op...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Tsurany schreef op donderdag 15 september 2011 @ 18:57:
Ja maar komop, het niet mee kunnen nemen in een voertuig is gewoon idioot. Battlefield is een voertuigen spel, dan ga je voertuigen verbieden omdat het stoort in je game modus?
Team Deatmatch heeft geen voertuigen?

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
JETS in Rush mode 8)7 vraag me nu echt af hoe groot de Rush maps dan wel niet gaan worden.

[ Voor 17% gewijzigd door JT888 op 15-09-2011 20:39 ]

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
Voor jets is de map dan groter dan voor voertuigen en infantry.

• DaniëlWW2
  • Niet online
JT888 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 20:38:
JETS in Rush mode 8)7 vraag me nu echt af hoe groot de Rush maps dan wel niet gaan worden.
Waarschijnlijk net zo groot als de conquest maps. ;)
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 20:05:
[...]

Is wel grappig om de termen van Battlefield eens te horen. In plaats van termen als "quickscopers, soundwhoring, noobtubers", hoor ik in dit filmpje dingen als "crate bashing" en "tank sniping" :p
Gelukkig gaat tank bashing eraan. _/-\o_
En verder is bush wookie een erg beroemde. Dat gaat hopelijk ook weg. :+

[ Voor 46% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-09-2011 20:53 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Unomomentodado schreef op donderdag 15 september 2011 @ 20:52:
Voor jets is de map dan groter dan voor voertuigen en infantry.
Ja, dan kan je verder buiten de gebieden vliegen. Nadeel is dat als je buiten die lijnen uit het vliegtuig moet springen omdat je anders dood gaat, je mogelijk te ver in het niet-toegankelijk-voor-voetgangers gebied zit :P

• DaniëlWW2
  • Niet online
Uniciteit schreef op donderdag 15 september 2011 @ 21:05:
[...]

Ja, dan kan je verder buiten de gebieden vliegen. Nadeel is dat als je buiten die lijnen uit het vliegtuig moet springen omdat je anders dood gaat, je mogelijk te ver in het niet-toegankelijk-voor-voetgangers gebied zit :P
Niet springen dus. Dood gaan met eer.
Je bent overwonnen dus neem je dood anders sterf je als een lafaard. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Jets is rush is dus onzin als ik dit zo mag geloven op twitter: (zie tweet)

Battlefield
RT @Demize99: And yes, Consoles get Jets in Rush too. Who comes up with this?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Donnie schreef op donderdag 15 september 2011 @ 22:15:
Jets is rush is dus onzin als ik dit zo mag geloven op twitter: (zie tweet)

Battlefield
RT @Demize99: And yes, Consoles get Jets in Rush too. Who comes up with this?
Huh, ik lees toch dat er wel degelijk jets in rush zitten?

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Even ter bevestiging: jets in rush mode kunnen dus bestuurd worden door spelers! Sommigen op Twitter vroegen zich af, of het jets waren die alleen overvlogen maar waarom niemand in zat.
Demize99 Alan Kertz
@Primeeee Jets in Rush and Conquest are player flown on all platforms.
en
TeRey09 Terry King Jr
@
@Demize99 What made u guys choose to add them to rush instead of just conquest only?
24 minutes ago
in reply to ↑

@Demize99
Alan Kertz
@TeRey09 We found them fun on the right maps, so we kept them.
18 minutes ago via Twitter for iPad

[ Voor 36% gewijzigd door Uniciteit op 15-09-2011 22:34 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online
Dat word dus op zijn minst caspian border. :P

• Solid_Aapie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:28
http://bf3blog.com/2011/0...g-for-sony-and-microsoft/

Battlefield 3 beta is ready, DICE waiting for Sony and Microsoft

Voor als die nog niet voorbij is gekomen ;)

Specs

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 19:55
Pc users moeten dus weer wachten op die trage console makers. Zucht

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Het zal vast ook wel eens andersom zijn geweest. Is de console versie al af, maar moet hij nog naar de PC geport worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Wees blij dat er geen Apple bijzit, dan zou het nog langer duren ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Het is niet eens alleen de content die goedkeuring moet hebben maar beide moeten zich ook voorbereiden voor de gigantische data-stream die ze te verwerken krijgen zodra de beta vrij toegankelijk zal zijn.
Dat was afgelopen week bij Fifa12 al een ramp op xbox-live, wat zelfs gespeculeerd is als de oorzaak voor het plat gaan van die genoemde service, en BF3 zal die downloads waarschijnlijk compleet verpletteren.
Ga dr maar aan staan zoiets gratis en voor iedereen beschikbaar, lijkt me voor iedereen begrijpelijk dat ze even wat tijd willen om zich voor te bereiden op a few days of hell :P

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Gelukkig heb ik medal of honor limited zodat ik eerder mag... :+

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Dat jets buiten de infantery borders kunnen komen dat weet ik natuurlijk ook als BF fan ;) .

Maar het lijkt me dat de map voor infantery dus niet klein word in rush mode (niet klein zoals in BC2) anders vlieg je zo uit het gedeelte waar je je bommen wilt droppen als piloot. Het nut van piloot zijn word dan erg klein lijkt mij en dan zouden ze die rol er gewoon uitlaten.

Dus ik vraag me af hoe groot ze het speelbare gedeelte voor de infantery rush maps wel niet gaan worden nu er jets in rush mode komt dat zal dus een stuk groter moeten zijn dan de rush maps in BC2.

[ Voor 7% gewijzigd door JT888 op 16-09-2011 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
ReMCoDijKSTRa schreef op donderdag 15 september 2011 @ 23:49:
Pc users moeten dus weer wachten op die trage console makers. Zucht
Haha huilie, alsof dat altijd het geval is. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 19:56
Voor diegene die ze nog niet gezien heeft:
Nieuwe ingame screenshots (via facebook)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 00:31:
Gelukkig heb ik medal of honor limited zodat ik eerder mag... :+
Yeah me 2, nog niets van gehoord verder.. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loewie1984 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 07:59:
Voor diegene die ze nog niet gezien heeft:
Nieuwe ingame screenshots (via facebook)
Hier nog een paar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 19:55
bram1984 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 07:55:
[...]

Haha huilie, alsof dat altijd het geval is. ;(
Ye het is ook vaak met patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xbox had toch laatst problemen met xbl ? dus is het logisch dat het wat langer duurt.
Des ondanks vindt ik het belachelijk dat wij als PC gamers moeten wachten op een Console.

Ik las toch echt dat PC hun main platform ging worden ?
Waarom laat je ons dan wachten en kunnen we nog geen feedback geven ?

Start de pc versie nu maar en laat die console spelers maar later beginnen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Pykow schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 09:29:
Xbox had toch laatst problemen met xbl ? dus is het logisch dat het wat langer duurt.
Des ondanks vindt ik het belachelijk dat wij als PC gamers moeten wachten op een Console.

Ik las toch echt dat PC hun main platform ging worden ?
Waarom laat je ons dan wachten en kunnen we nog geen feedback geven ?

Start de pc versie nu maar en laat die console spelers maar later beginnen.
Misschien proberen om iets minder afgunst in je post door te laten klinken, we zijn tenslotte allemaal gamers. Het is niet wij tegen jullie.

Verder geef ik je gelijk. Als de PC versie al klaar staat, mag deze wat mij betreft beginnen. Aan de andere kant snap ik ook wel weer dat EA eenheid wil creëren door alle béta's tegelijk te laten starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 08:18:
[...]

Yeah me 2, nog niets van gehoord verder.. :-(
Ik las gisteren op twitter dat wij 2 dagen eerder in een closed beta zitten. 2 dagen later komt er een open beta voor iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik volg het topic al een tijdje maar ik heb nog niet voorbij zien komen hoe die open beta gereleased gaat worden.

Moet dat gedownload worden via Origin of hebben ze 'gewoon' een download link naar een installer op de website staan? Hoe gaat zoiets en hoe krijgen ze in godsnaam genoeg capaciteit om X miljoen keer 1,5 gig te verwerken binnen een paar dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij meerdere sites onderbrengen? Sites zoals Gamershell doen graag mee hoor met een linkje aanbieden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 10:45:
Bij meerdere sites onderbrengen? Sites zoals Gamershell doen graag mee hoor met een linkje aanbieden.
torrents lijkt me ook wel een mooie oplossing. zo verdeel je de load over de mensen die hem willen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Moeten ze de torrent niet uit zetten omdat ze lagloos willen gamen :P

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Zelfde als blizzard downloader, gebruikt ook torrents in aanvulling op de normale download, en dat zijn enkel torrents van andere mensen die op dat moment ook aan het downloaden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je moh heb krijg je dan vanzelf bericht of je bf3 kunt downloaden?
Ik link er wel eens naar toe op de manier wat op het kaartje bij het spel zat maar dan
krijg je nog niets bijzonders te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouver
  • Laatst online: 22-02 22:28
DAMAGE schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 10:54:
Moeten ze de torrent niet uit zetten omdat ze lagloos willen gamen :P
Tijdens het downloaden upload je ook he.
Zo verdeel je dus de upload lasten over de downloaders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar waarom nu weer wachten op microsoft en sony.
Altijd maar dat gewacht op hun rotzooi. Het kan gewoon binnen enkele uren klaar zijn dus
laat die 2 waailappen niet zo moeilijk doen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
We hoeven gelukkig niet op Steam te wachten :D

Volgens de geruchten wachten we op Sony, en niet meer op MS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag en hallo,

Op wat voor een resolutie zal BF3 gespeeld kunnen worden op pc?

Ik hoop dat 16:10 op 24 inch ook ondersteund gaat worden, wat denken julie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:40
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:41:
Dag en hallo,

Vast wel.want ik speel het met BFBC2 ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:41:
Dag en hallo,

Ik denk dat ze niet meer dezelfde fout maken zoals toen met BF2 in het begin.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Natuurlijk zal dat ondersteund worden. Wat denk je zelf? Dat ze een veelgebruikte resolutie niet gaan ondersteunen?
Voor iemand die zoveel Bad Company 2 speelt is dat wel een erg rare vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk woord raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:07:
Als je moh heb krijg je dan vanzelf bericht of je bf3 kunt downloaden?
Ik link er wel eens naar toe op de manier wat op het kaartje bij het spel zat maar dan
krijg je nog niets bijzonders te zien.
Iedereen kan de BETA downloaden en ik denk dat je het niet kunt missen wanneer deze uit is.

Mensen met een Pre-order (via origins bijvoorbeeld) hebben 48 uur vervroegde toegang tot de BF3 Beta.
Mensen met MoH (limited edition, digital edition of pre-order editie) hebben ook 48 uur vervroegde toegang tot de BF3 Beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 13:34

Yintha

We'll stay gold forever

Even een afwisseling op de bekende 'wanneer is de beta' vraag:
Is bekend hoe lang de beta zal duren eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 12:06:
[...]

Iedereen kan de BETA downloaden en ik denk dat je het niet kunt missen wanneer deze uit is.

Mensen met een Pre-order (via origins bijvoorbeeld) hebben 48 uur vervroegde toegang tot de BF3 Beta.
Mensen met MoH (limited edition, digital edition of pre-order editie) hebben ook 48 uur vervroegde toegang tot de BF3 Beta.
Ik doel op de vervroegde toegang want heb moh limited. Er zit geen code ofzo bij, alleen een link naar bf beta voor de rest niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 13:39
Yintha schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 12:11:
Even een afwisseling op de bekende 'wanneer is de beta' vraag:
Is bekend hoe lang de beta zal duren eigenlijk?
Dat is nog niet bekend, dus afwachten maar..

[ Voor 6% gewijzigd door Andyk125 op 16-09-2011 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik ben er ook benieuwd naar... of dit nou per redeem code gaat via mail ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
op www.ea.com/beta staat alle informatie voor de mensen die MOH LE hebben gekocht. als het goed is krijg je een mail. ik had ook nog ergens gelezen dat je de beta kon spelen door de MOH cd af te spelen op console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Royz schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 12:29:
Ik ben er ook benieuwd naar... of dit nou per redeem code gaat via mail ofzo?
LuckyLukeNL schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 12:39:
op www.ea.com/beta staat alle informatie voor de mensen die MOH LE hebben gekocht. als het goed is krijg je een mail. ik had ook nog ergens gelezen dat je de beta kon spelen door de MOH cd af te spelen op console
Er was laatst nieuws dat je de disk van MOH: LE moet gebruiken om de beta eerder te kunnen spelen, dit om de mensen met een MOH LE en die verkocht hebben niet de mogelijkheid te geven om te spelen en de nieuwe gebruikers wel.

Hoe dit bij de PC versie gedaan wordt, wist men nog niet omdat de MOH LE games ook via een externe platformen zoals steam verkocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Andyk125 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 12:49:
[...]

[...]

Er was laatst nieuws dat je de disk van MOH: LE moet gebruiken om de beta eerder te kunnen spelen, dit om de mensen met een MOH LE en die verkocht hebben niet de mogelijkheid te geven om te spelen en de nieuwe gebruikers wel.

Hoe dit bij de PC versie gedaan wordt, wist men nog niet omdat de MOH LE games ook via een externe platformen zoals steam verkocht zijn.
Battlefield Battlefield
@bwo_kilroy @simple_form The Medal of Honor disc is not required to play in the early Beta. ^NW
https://twitter.com/#!/Battlefield/status/114467553346203649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Nu online
Is het er al iets bekend over de manier waarop wapens zichtbaar zijn in het menu? Is dit zoals BC2, wit dus of meer like COD? Dat laatste heeft zeker mijn voorkeur, omdat daar veel beter te zien is welk wapen je nou precies kiest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarvoor wil ik je hierheen verwijzen: http://www.enterbf3.com/viewtopic.php?t=2833

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Ja is dit alleen voor de PC of ook voor de xbox360 en PS3, want daar was een bericht over dat ze de disc wel nodig hadden.. kan hem zo niet zo snel terugvinden, maargoed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
edit: 8)7

[ Voor 97% gewijzigd door bram1984 op 16-09-2011 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
bram1984 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:46:
[...]
Tsurany reageert op de persoon boven hem, die iets vraagt over hoe de wapens er in het menu uitzien.
Eerst lezen voordat je reageerd ;) Andyk125 reageerd namelijk op een andere post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=MqisHPhI8PQ&feature=player_embedded]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WvQ68utrqWE&feature=player_embedded#!]
Tis duidelijk console, zie je aan bewegingen en screentear, maar damn zover ik kan zien is het er netjes qua graphics, en de lighting!! :D

[ Voor 27% gewijzigd door v8power67 op 16-09-2011 13:51 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Die zijn gisteren ook al gepost :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Crap net nog gezocht maar kon niet vinden :P
Nou ja excuses dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
DopeMasta schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:49:
[...]

Eerst lezen voordat je reageerd ;) Andyk125 reageerd namelijk op een andere post
Reageert ;)

You're right, ik heb het al aangepast. :)

@ v8power:

Inderdaad gisteren al gepost, paar pagina's terug. Let vooral even op de enorme bugs die in het tweede filmpje aanwezig zijn. Mannetje die door een muur loopt enzo.

[ Voor 24% gewijzigd door bram1984 op 16-09-2011 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

bram1984 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:52:
[...]

Reageert ;)

You're right, ik heb het al aangepast. :)

@ v8power:

Inderdaad gisteren al gepost, paar pagina's terug. Let vooral even op de enorme bugs die in het tweede filmpje aanwezig zijn. Mannetje die door een muur loopt enzo.
Ja had de bugs gezien ja, hoop van harte dat dit niet in de final zit, anders is de lol er snel af.
Maar ben wel blij dat ze veel aandacht besteed hebben aan de graphics op consoles, want ik ben een game pc loos persoon en heb alleen ps3 en xbox, en dit maakt mij dan erg blij. (zolang de bugs er maar uit zijn met de release).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ga er maar vanuit dat dit niet in de final zit. Het zou wel absurd zijn als de devs hiervan niet op de hoogte zijn. Bugs krijgen gelukkig genoeg aandacht in de comments op op youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Menu ziet er trouwens goed uit.
beter dan dat witte van BC2

ik hoop dat ik me muis sens een keer goed kan instellen in de nieuwe games. ik heb een hekel aan zo schuifbalkje, laat mij maar gewoon een waarde in tikken voor de juiste instelling.

[ Voor 7% gewijzigd door Pykow op 16-09-2011 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuadD1b
  • Laatst online: 17-08 12:27
Pykow schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 14:14:
[...]
ik hoop dat ik me muis sens een keer goed kan instellen in de nieuwe games. ik heb een hekel aan zo schuifbalkje, laat mij maar gewoon een waarde in tikken voor de juiste instelling.
Gewoon handmatig in de config files aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbjorno
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-08 11:29
Misschien domme vraag... maar is er een datum bekend voor open beta. En zal deze voor iedereen speelbaar zijn, of alleen voor mensen die MOH ooit hebben gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Laatst online: 11-09 14:10

ronalddus

Buffalo77

De datum is nog niet bekend. Wel is bekend dat de beta in september van start gaat.
De mensen die via Origin hebben besteld en de MoH LE bezitters krijgen 2 dagen early acces voor de beta. Daarna kan iedereen het spelen

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Webcustoms schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 15:32:
Misschien domme vraag... maar is er een datum bekend voor open beta. En zal deze voor iedereen speelbaar zijn, of alleen voor mensen die MOH ooit hebben gekocht?
Oh help. Ongeveer de laatste 10 paginas staan vol met berichten over wanneer de beta nou eigenlijk gaat beginnen. Even een pagina of 3 doorlezen mag toch echt wel hoor :)

Anyway, lijkt me toch wel interessant als we gewoon verschillende maps gaan krijgen. Die beta tester had het over één map per dag toch? Dat zou een beta van 9 dagen betekenen wat natuurlijk wel erg kort is. Misschien een dag of twee per map om ze allemaal te kunnen testen? Of de ene dag rush en de andere dag conquest. Lijkt mij dan wel erg vet op die manier. Dan hebben we ook meteen maps die goed gebalanced zijn bij de final game. Ik verwacht wel een ontiegelijk grote first-day patch trouwens. Natuurlijk gaat iedereen meteen weer klagen over dat je een patch moet downloaden bij een nieuwe game... Ik ben er juist erg blij mee. Dan weet je dat er in ieder geval iets wordt gedaan met de feedback uit een beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCowHeyNow
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-08 16:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Adante schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 15:52:
[...]Anyway, lijkt me toch wel interessant als we gewoon verschillende maps gaan krijgen. Die beta tester had het over één map per dag toch?
Was dat niet wat hij voor zijn kiezen kreeg? Dat hij (+ de rest van al die mensen die het op dat moment aan het testen waren) 1 map per dag speelde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Screens al meerdere malen gepost enne elke dag nieuwe maps tijdens de beta???? LOL, wat denk je zelf!?!?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oynky
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-08 18:41
Zijn al gepost, toch goed dat je in iedergeval wilt delen.

Ik kan zelf ook echt niet wachten op BF3.
Ik ben dan wel echt een PC gamer en hoop dat me 2500k en GTX570 voldoende zullen zijn voor max.

BF heeft altijd zo een lekkere gameplay, ook op 2 ik was maanden zoet.
Even met een paar vrienden afspreken om vaste squads te maken, dat maakt het 100x leuker. Iedereen een taak die hij goed kent. Dat vond ik altijd nog wel het leukste. En natuurlijk the 'in vihicle spawn' met squads!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:25

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik ben zelf altijd een cod fan geweest, en heb gisteren na een lange tijd nog eens BFBC2 gespeeld (had deze al lang liggen, eigenlijk nooit gespeeld). Het was een beetje wennen maar na een tijdje (level 3 :+ ) werd het echt leuk. Ik merk echt dat het spel gewoon goed gemaakt is, het speelt vlot en is tactischer dan het arcade schieten van cod. Ik ben dan ook blij dat ik BF3 gepreorderd heb en kan niet wachten :D

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Sagaris schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 16:15:[...]
Was dat niet wat hij voor zijn kiezen kreeg? Dat hij (+ de rest van al die mensen die het op dat moment aan het testen waren) 1 map per dag speelde?
Dat is correct. Echt uit die tweet van Demize kan je wel redelijk opmaken dat we meer dan één map gaan spelen (Post van Tsurany paar pagina's terug). Sowieso lijkt Dice wel redelijk serieus te zijn over de beta test. Ten eerste is dat qua balancing natuurlijk erg slim. De game blijft uiteindelijk hetzelfde. Als dingen wel werken op de ene map en niet op de andere map kun je daar beter bij de beta achterkomen dan op een ander moment. De server browser gaat er waarschijnlijk toch wel inzitten (Dit was bij BC2 in ieder geval wel het geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het al bekend of de BETA ook vóór de release op 27 oktober komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 16:34:
Dit soort uitspraken zijn dus niet gewenst hier op het forum

[ Voor 15% gewijzigd door Sn0wblind op 16-09-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knip

[ Voor 89% gewijzigd door Sn0wblind op 16-09-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:55
Het zou ongeloofelijk 'onlogisch' zijn om een beta te releasen nadat het spel al uit is.( En dus al final was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 16:34:
Het zou een goede grap zijn maar zeer onlogisch. Ik zou zeggen: Denk er eens over na want je weet het antwoord vast zelf al :+

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 14:15
Adante schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 15:52:
[...]

Oh help. Ongeveer de laatste 10 paginas staan vol met berichten over wanneer de beta nou eigenlijk gaat beginnen. Even een pagina of 3 doorlezen mag toch echt wel hoor :)
....
Adante, je bent een vervelend mannetje.
Er zijn mensen die misschien nogn iet zo lang als jij in de game-scene lopen.
Er zijn ook mensen die niet heel het topic al volgen, en dus alles weten van welke datums.

Ik hoop dat jij, en nog erg veel klagers en flamers met jou eindelijk eens ophouden.
Steek je energie in iets nuttigs, deze opmerkingen heeft niemand wat aan, en wekt irritatie op.

Even on topic, een Beta periode is altijd voor de officiele release, dus ook in dit geval.
Wanneer de beta precies start is helaas nog bij niemand bekend.
Enige belofte die bekend is, is dat het in September zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Adante heeft wel gelijk, dit topic zit vol met mensen die liever een vraag stellen dan ook maar een minuutje tijd te besteden aan het antwoord te zoeken. Het niveau in dit topic is al zo dramatisch dat ik er gewoon geen zin meer in heb ook maar iets in de TS te zetten. Mensen lezen het toch niet en gaan liever direct vragen stellen en anderen het maar laten uitzoeken. Ze zeggen wel dat domme vragen niet bestaan maar die mensen hebben overduidelijk dit topic niet gelezen.

Trouwens game scene.... 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Tsurany op 16-09-2011 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 10:21
jackel7007 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 16:39:
[...]

Adante, je bent een vervelend mannetje.
Er zijn mensen die misschien nogn iet zo lang als jij in de game-scene lopen.
Er zijn ook mensen die niet heel het topic al volgen, en dus alles weten van welke datums.

Ik hoop dat jij, en nog erg veel klagers en flamers met jou eindelijk eens ophouden.
Steek je energie in iets nuttigs, deze opmerkingen heeft niemand wat aan, en wekt irritatie op.

Even on topic, een Beta periode is altijd voor de officiele release, dus ook in dit geval.
Wanneer de beta precies start is helaas nog bij niemand bekend.
Enige belofte die bekend is, is dat het in September zal zijn.
Als je de moeite kan nemen om een account aan te maken en en te.posten kun je imo ook de moeite nemen om hier of op google te zoeken. (gemakzucht)

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Lol ik wou de man hierboven (met de paarse avatar) eerder beschouwen als een vervelend mannetje maar in zijn reply hierboven heeft hij wel degelijk gelijk goh ik ben het een keer met hem eens 8) .

Dit is tweakers.net het word altijd op prijs gesteld eerst zelf informatie te vergaren voordat je bepaalde vragen stelt. Dit word echt op prijs gesteld door de meeste tweakers hier. Anders krijgen we 1000x dezelfde vraag voorgeschoteld of niet ;)

[ Voor 42% gewijzigd door JT888 op 16-09-2011 16:46 ]

Pagina: 1 ... 98 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien