Waarom zou het per se een kleine map moeten zijn?Clini schreef op donderdag 15 september 2011 @ 18:33:
@ES335
ik begrijp waar je heen wil maar dan zou je dat in een hele kleine map moeten doen en dus meer iets voor call of duty,
de mappen van bf zijn gewoon te groot de vlag pakken is niet zon probleem maar het terug brengen zal je nooit lukken cker niet als er 32 man naar je opzoek is wens ik je veel plezier,
dus zou je een soort van uber heal class moeten maken die de flag carrier heald wat het spel zwaar onrealistich zo maken.
en al zou de flag carrier in een tank mogen rijden of een heli mogen besturen terwijl die de vlag draagt dan nog zullen alle engineers die flag carrier zo opblazen,
dus het woord te omslachtig en te nep als ze zoiets zouden maken in een spel als battlefield wat bekend staat om zn grote mappen en voertuigen.
Stel de map voor: conquest points A / B / C / D verspreid in de hoeken van de map - en de vlag in het midden. Het is vanzelfsprekend dat je niet in voertuig kan stappen met de vlag, dat zou te makkelijk zijn. Dus dan krijg je het idee van een soort konvooi om de flag carrier heen , dat lijkt me erg interessant. Als je de FC killt dan kan iemand anders de vlag weer pakken, of de vlag reset en spawnt na x seconden weer op dezelfde plek terug. En ondertussen houd de rest van het team zich bezig om de conq. points te capturen zodat je de vlag kan inleveren en tickets/punten kan scoren. Voertuigen zouden dan ook gelimiteerd moeten worden, misschien één tank ergens met een lange respawntijd, en verder alleen simpele humvees en busjes. Jet/heli zou mogelijk kunnen zijn maar dan moet er voldoende AA zijn in de map.