• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:36
@zh1nt0 Daniel Matros
Still not answering questions on the beta.

Volgens mij kunnen we wel nog een weekje wachten, voordat ze hun mond opendoen over de bèta.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
Stewie! schreef op woensdag 14 september 2011 @ 22:43:
Dev kits zijn erg duur en verbonden aan veel contractuele verplichtingen. Gelukkig hebben we "mijn oom werkt bij EA" verhalen nog niet gehad in dit topic :P
ok zal toegeven ik heb voor DICE gewerkt, was wel de NL afdeling |:(

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 17:09
DopeMasta schreef op woensdag 14 september 2011 @ 22:51:
[...]

ok zal toegeven ik heb voor DICE gewerkt, was wel de NL afdeling |:(
Dan was het DOBBELSTEENTJES waar jij gewerkt hebt :)

Etuuuuuh!

• DopeMasta
iemand moet toch testen of die goed rollen :P

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Stiekem werk ik voor DICE en speel ik de beta al lang.
Nee toch niet, daar gaat mijn droom. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• JT888
  • Laatst online: 13-09 16:30
Het is bijna tijd voor de beta ja daarom is het stil bij DICE stilte voor de storm :).

De 19de ik blijf erbij en als het iets later word is het ook niet erg aangezien de maand al reeds half voorbij is.

Het zal dus sowieso niet lang meer duren voor ons om de game te kunnen testen in beta fase.

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Op twitter veel berichten als
Battlefield 3 PC Beta Ready, Waiting on Microsoft & Sony
http://planetbattlefield.gamespy.com/fullstory.php?id=165400

• JT888
Battlefield 3 PC Beta Ready, Waiting on Microsoft & Sony [ Comment ]
Wednesday, 14 September, 2011 at 13:51 PST | ^Scott^ | Print News
Speaking at the FNAC meeting in Paris, France, DICE GM Karl Magnus Troedsson gave a co-op demo of Battlefield 3 and answered questions. According to Planete-Battlefield.fr (unrelated to us), KM Kusa (French Community Manager) said the PC beta is ready, but now they are working with Microsoft and Sony to "accelerate preparations". From what we have heard, it takes 2-3 weeks for Microsoft and Sony to approve content, running it through tests to make sure it won't brick your console among other things. That said, we have no idea when the build was submitted to them. As far as we know, the the Battlefield 3 beta is still slated for sometime this month. Via EA UK Forums.
Bron

Ik denk dat het BS is en jullie :9

[ Voor 7% gewijzigd door JT888 op 15-09-2011 01:05 ]

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Ik hoop dan dat ze hem al lang hebben ingeleverd bij microsoft en sony, anders duurt het nog 2-3 weken en dus eind september. :+

[ Voor 9% gewijzigd door Kw4kje op 15-09-2011 01:08 ]

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Pure BS natuurlijk. Allemaal speculaties weer en niks word onderbouwd. "Ja maar hij zei!" verhalen dus. En dan doel ik dus op dat het 2 tot 3 weken kan duren.

De enige zekerheid die wij hebben gekregen van ze is dat er ergens in September gegamed kan worden. Laten we ons daar lekker aan houden dan.

[ Voor 52% gewijzigd door DAMAGE op 15-09-2011 01:10 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• JT888
Ja idd :) sneaky mofo's beta allang en breed doorgespeelt aan MS en Sony en maar zwijgen erover op twitter etc. omdat ze dus wachten op hun go waarschijnlijk mmm zou dus wel waar kunnen zijn.

Maargoed wij weten niet hoe moeilijk MS en Sony zijn met betrekking tot beta software. Maar ik geloof niet dat ze nu pas de beta hebben verzonden naar MS en Sony. Dat moet allang gebeurt zijn anders zet DICE zichzelf wel voor lul als de beta niet uitkomt deze maand.

[ Voor 47% gewijzigd door JT888 op 15-09-2011 01:12 ]

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
Laat hem lekker dan eerst op de pc komen.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Voor mensen die BF3 nog niet hebben besteld.

Maak een nieuwe account aan voor Origin. (als je al een account hebt, zie dat ze je nieuwe account niet kunnen linken aan je oude)
Als je op Origin registreert met je verjaardag over 3 of 4 weken dan sturen ze je een 25% kortingsbon die je kunt gebruiken voor BF3.

Natuurlijk kun je hem offline veel goedkoper krijgen.
Maar als je toch al van plan bent om hem online te pre-orderen zodat je hem zo snel mogelijk kunt spelen ....

[ Voor 47% gewijzigd door Kain_niaK op 15-09-2011 05:32 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Kain_niaK schreef op donderdag 15 september 2011 @ 04:11:
Voor mensen die BF3 nog niet hebben besteld.

Als je op Origin registreert met je verjaardag over 3 of 4 weken dan sturen ze je een 25% kortingsbon die je kunt gebruiken voor BF3.

Natuurlijk kun je hem offline veel goedkoper krijgen.
Maar als je toch al van plan bent om hem online te pre-orderen zodat je hem zo snel mogelijk kunt spelen ....
Klinkt leuk :). Ik was van plan hem toch online te kopen (je krijgt aardige dingetjes erbij en hebt hem waarschijnlijk op zijn vroegst).

Maar waar vul ik mijn verjaardag in? (Bij een al bestaand account.) Ik heb het niet kunnen vinden.
Edit: blijkbaar moet je daar per sé een nieuw account voor maken, dat maar even gedaan dan :). Bedankt voor de tip iig, ik hoop dat het werkt.

[ Voor 9% gewijzigd door jjwa op 15-09-2011 05:13 ]

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 14:12
Volgens mij werkt die verjaardagcode niet meer.
En je moet al een spel op dat account hebben.

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Op http://battlefieldo.com/ is er nu een pressconference (Tokyo Game Show) bezig...
t is begonnen met bekende footage (Caspian en Frostbite)

EDIT (pressconf is afgelopen):
De single player mission Operation Guillotine is speelbaar voor de bezoekers.
Hopelijk komt daar flink wat footage van op Youtube.

Verder is natuurlijk morgen t 2de deel te zien op t officiele blog.

[ Voor 51% gewijzigd door priemt op 15-09-2011 07:54 ]

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 13:27
icn schreef op woensdag 14 september 2011 @ 22:15:
[...]

Deze komt ongeveer een maand na release uit ............. [bron] - http://inthegame.nl/nieuw...d-3-game-modes-bevestigd/
ik dacht dat tie tegelijk met de release uit kwam.

Afbeeldingslocatie: http://img191.imageshack.us/img191/8862/screenshot7yu.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door xNikobellicx op 15-09-2011 08:31 ]

• priemt
  • Niet online
Helaas. (Battlefield3.nl vermeldt dit ook fout op hun site.)

B2K komt later uit, en er is nog geen enkele datum of periode genoemd door DICE.

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 13:39
Kaap schreef op woensdag 14 september 2011 @ 21:24:
Naadje!

Eind augustus pre-orderde ik BF3:LE bij Wehkamp, ze adverteerde toen dat ze Physical Warfare Pack erbij leverde. Ik keek zojuist, nu is dat aangepast in de Specact pack.

:(
Het Physical warfare pack hebben ze nooit aangeboden, maar voor die prijs doe ik het wel zonder >:)

Al dacht ik in het egin dat ze dit ook aanboden.. Had alleen niet goed gelezen :P

Ik hoop dat ze morgen op me verjaardag de beta aankondigen, dat zou een leuk kado zijn ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Andyk125 op 15-09-2011 09:01 ]

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
priemt schreef op donderdag 15 september 2011 @ 08:52:

B2K komt later uit, en er is nog geen enkele datum of periode genoemd door DICE.
Op zich ook wel logisch. Anders hebben alle pre-orderaars een maand langer om aan de maps te wennen.

• Andyk125
bram1984 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:01:
[...]

Op zich ook wel logisch. Anders hebben alle pre-orderaars een maand langer om aan de maps te wennen.
Je bent snel genoeg gewent aan een map, dus zo erg zal het ook niet zijn.

Al die pre-order extra's onzin vind ik eigenlijk belachelijk, iedereen zeurt altijd wel over cod met al die dlc, maar EA doet het echt niet anders en probeert op deze manier per gamer toch paar euro meer te verdienen. Laat ze het gewoon in de game stoppen!

Je wordt al blij gemaakt met allerlei dlc voordat de game ook maar uit is |:(

Voor de mensen die het nog niet wisten:

Voor de Xbox360 en PS3 spelers hier, je hebt je MOH: LE disk nodig voor het eerder kunnen spelen van de beta, voor de pc is het nog niet zeker omdat mensen de MOH: LE ook via steam enzo gekocht kunnen hebben. waarschijnlijk dat de pc gebruikers hun CD-Key moeten gebruiken..

[ Voor 27% gewijzigd door Andyk125 op 15-09-2011 09:27 ]

• MuadD1b
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-08 12:27
Het heeft niets te maken met die paar euro extra. Het gaat ze om pre-sales aantallen. En door extra content te geven aan mensen die pre-orders plaatsen zorgen ze dat die aantallen behoorlijk hoog zullen zijn.
Gewoon een slimme marketing truc.

• bram1984
Andyk125 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:10:
[...]

Je bent snel genoeg gewent aan een map, dus zo erg zal het ook niet zijn.

Al die pre-order extra's onzin vindt ik eigenlijk belachelijk, iedereen zeurt altijd wel over cod met al die dlc, maar EA doet het echt niet anders en probeerd op deze manier per gamer toch paar euro meer te verdienen. Laat ze het gewoon in de game stoppen!

Je wordt al blij gemaakt met allerlei dlc voordat de game ook maar uit is |:(
vind ik, probeert ;)

Ik vind het anders prima hoor. Ik heb praktisch net zoveel voor de game betaald als elke andere nieuwe PS3 titel, en ik krijg er gratis DLC bij.
Ze hebben toch aangegeven dat de BETA 28 september in europa zal verschijnen ?
Dus ze hebben nog 2 weken, als ze die datum niet halen dan snijden ze zich zelf in de vingers.

Ze gebruiken trouwens ook de player impact systeem van Fifa 12(zoals aangegeven op de E3)
in de demo van Fifa12 zit er nog veeeel bugs in dat systeem. misschien willen ze dat ook eerst oplossen aan de engine voordat ze de game uit brengen.

en wat voor beta gaat het worden ,een Singleplayer beta (zoals toen met CoD4)

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Andyk125
Pykow schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:18:
Dus ze hebben nog 2 weken, als ze die datum niet halen dan snijden ze zich zelf in de vingers.

Ze gebruiken trouwens ook de player impact systeem van Fifa 12(zoals aangegeven op de E3)
in de demo van Fifa12 zit er nog veeeel bugs in dat systeem. misschien willen ze dat ook eerst oplossen aan de engine voordat ze de game uit brengen.

Ga er maar van uit dat het een multiplayer beta wordt! ;)

• bram1984
Denk ook MP, alhoewel SP mijn voorkeur geniet. Kun je tenminste lekker op je gemak een beetje wennen aan de game.

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:40

XanderDrake

Build the future!

bram1984 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:01:
Je kan ook gewoon BF2 spelen heur, om je mentaal voor te bereiden ;)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Verwijderd

Pykow schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:18:

volgens mij heb je het niet helemaal begrepen hoor, dat player impact systeem is het nieuwe systeem in fifa 12. Battlefield 3 gebruikt de animatie-enige van fifa (ANT). Die impact enige heeft te maken met spelers die tegen elkaar aanlopen etc. dat lijkt me niet echt van toepassing in bf3.

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:40

XanderDrake

Build the future!

De BF3 SPECACT DLC kit kan je lost bestellen voor €5.99 op zn goedkoopst. Je krijgt er ook iets van Dogtags bij.

Pre-order mensen van bij de Wehkamp: Tel uit je winst :)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:44:
[...]

volgens mij heb je het niet helemaal begrepen hoor, dat player impact systeem is het nieuwe systeem in fifa 12. Battlefield 3 gebruikt de animatie-enige van fifa (ANT). Die impact enige heeft te maken met spelers die tegen elkaar aanlopen etc. dat lijkt me niet echt van toepassing in bf3.
kan alle twee toch goed werken ?
Animaties om het goed eruit te laten zien en de impact engine wanneer je over een object springt of wanneer je tegen een teammaat aanloopt. zal er een stuk beter uit zien dan dat ze gewoon als een houte blok tegen elkaar aanbotsen

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:46
MuadD1b schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:15:
Het heeft niets te maken met die paar euro extra. Het gaat ze om pre-sales aantallen. En door extra content te geven aan mensen die pre-orders plaatsen zorgen ze dat die aantallen behoorlijk hoog zullen zijn.
Gewoon een slimme marketing truc.
Ik vind het anders behoorlijk irritant. Nu moet ik op zoek naar een pre-order waarvan ik zeker weet dat ik hem op de releasedate heb terwijl ik hem normaal op de releasedate in de winkel zou oppikken. Leuk die pre-order getallen, maar klantvriendelijk vind ik het niet.

Flickr PSN ID= cheironnl

• bram1984
Pykow schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:18:
[...]

kan alle twee toch goed werken ?
Animaties om het goed eruit te laten zien en de impact engine wanneer je over een object springt of wanneer je tegen een teammaat aanloopt. zal er een stuk beter uit zien dan dat ze gewoon als een houte blok tegen elkaar aanbotsen
Het realistisch tegen elkaar aanlopen voegt echt helemaal niets toe aan de game, en zou zonde van de resources zijn. Ik denk dat je in weinig reviews zult lezen: "de manier waarop mannetjes tegen elkaar aanbotsen, is van een ongeëvenaard realisme, en nog nooit eerder vertoond". ;)

• Thasquealer
  • Laatst online: 13-09 17:41
bram1984 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:32:
[...]

Het realistisch tegen elkaar aanlopen voegt echt helemaal niets toe aan de game, en zou zonde van de resources zijn. Ik denk dat je in weinig reviews zult lezen: "de manier waarop mannetjes tegen elkaar aanbotsen, is van een ongeëvenaard realisme, en nog nooit eerder vertoond". ;)
Waarom zou dit niets toevoegen? De details maken een game realistischer, en nee dat zal je niet terug vinden in een review maar (iig voor mij) maakt dat de complete beleving net wat realistischer.

Kvind het een prima zet om ANT te gebruiken, want minder het gevoel van een zwevend geweer met een hand eraan vastgeplakt.

Steam

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:52

Royz

Kleurenblind!!

cheiron schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:28:
[...]

Ik vind het anders behoorlijk irritant. Nu moet ik op zoek naar een pre-order waarvan ik zeker weet dat ik hem op de releasedate heb terwijl ik hem normaal op de releasedate in de winkel zou oppikken. Leuk die pre-order getallen, maar klantvriendelijk vind ik het niet.
Maar je gaat me toch neit vertellen dat die maps niet gewoon standaard in de limited edition komen? volgens mij valt het uiteindelijk toch wel weer mee zoals altijd

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

bram1984 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:32:
True, maar het is wel spijtig als je constant dwars door elkaar heen kan rennen, dat staat ook niet goed.
Zulke details zullen nooit opvallen en nooit bejubeld worden maar uiteindelijk voegt het allemaal wel wat toe aan de ervaring. Dit zal echter pas gemerkt worden als het later opeens uit het spel gehaald wordt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:59
[...]

Bij de Wehkamp zeggen ze dat je hem binnen hebt op de release date.
Vraag: Wordt BF3 bezorgd op de releasedatum (nu 25 oktober) zoals de meeste game pre-order. Of wordt het dan pas verstuurd?

Antwoord: wordt dag voor release verstuurd

• bram1984
Thasquealer schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:38:
[...]

Waarom zou dit niets toevoegen? De details maken een game realistischer, en nee dat zal je niet terug vinden in een review maar (iig voor mij) maakt dat de complete beleving net wat realistischer.

Kvind het een prima zet om ANT te gebruiken, want minder het gevoel van een zwevend geweer met een hand eraan vastgeplakt.
Omdat het in mijn optiek in geen enkel opzicht een onderdeel van een gevecht is. In Fifa is het logisch, gezien hett fysieke aspect. In BF3 kunnen ze deze resources beter aan dingen als destruction en textures besteden.
Tsurany schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:16:
[...]

True, maar het is wel spijtig als je constant dwars door elkaar heen kan rennen, dat staat ook niet goed.
Zulke details zullen nooit opvallen en nooit bejubeld worden maar uiteindelijk voegt het allemaal wel wat toe aan de ervaring. Dit zal echter pas gemerkt worden als het later opeens uit het spel gehaald wordt.
Dwars door elkaar heen rennen is ook weer niet goed nee, maar hetzelfde effect als dat je tegen een muur aanloopt, lijkt mij prima.
[...]

Als je 100% zekerheid wilt (en je speelt op PC), dan zit er maar één ding op: downloaden. Van fysieke pre-orders ben je nooit zeker.

Wehkamp verstuurd verstuurt in principe 1 dag voor release.

• priemt
  • Niet online
Hier een aantal nieuwe HD screenshots
http://battlefieldo.com/a...an-border-hd-screenshots/

Ze zijn gemaakt in de map Caspian Border

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
XanderDrake schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:14:
De BF3 SPECACT DLC kit kan je lost bestellen voor €5.99 op zn goedkoopst. Je krijgt er ook iets van Dogtags bij.

Pre-order mensen van bij de Wehkamp: Tel uit je winst :)
Dat kan goedkoooooper! ;) http://www.mmoga.com/EA-G...ACT-Kit-Dog-Tag-Pack.html

*edit: Website ziet er misschien shady uit, met het verkopen van WoW gold enzo, maar iemand op BF3.nl heeft het succesvol gekocht en al verzilverd in Origin.

*edit2: Voor die 4 euro wil ik wel testcase zijn, ik laat weten of het is gelukt of niet. :)

*edit3: Betaald via PayPal en 2 minuten later 2 keys in mijn mailbox die ik meteen bij Origin heb kunnen verzilveren. Nu alleen uitvogelen hoe ik in Origin kan zien welke keys ik allemaal heb toegevoegd. Zitten duidelijk nog verbeterpunten in dat programma. |:(

[ Voor 34% gewijzigd door Sagaris op 15-09-2011 11:57 ]

• priemt
  • Niet online
Nice...
Kan me voorstellen dat de SPECACT kit nog wel leuk is in de wat groenere maps en dus t kopen waard, maar die dogtags vind ik echt nutteloos.

• DopeMasta
priemt schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:38:
[...]
Nice...
Kan me voorstellen dat de SPECACT kit nog wel leuk is in de wat groenere maps en dus t kopen waard, maar die dogtags vind ik echt nutteloos.
Specact kan je al bij een webshop (zal geen namen noemen :P) krijgen waarom zou je deze apart kopen en in hoeverre zijn zulke sites te vertrouwen? dat je ook daad werkelijk een key krijgt hier voor.

highres scans van playstations magazine:
image 1
image 2
image 3
image 4

[ Voor 28% gewijzigd door DopeMasta op 15-09-2011 11:45 ]

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
priemt schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:34:

Eindelijk kreeg ik weer een beetje het Battlefield gevoel terug toen ik deze screenshots zag.
Met veel manschappen en materieel virtueel oorlog voeren.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
bram1984 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:25:

Als je 100% zekerheid wilt (en je speelt op PC), dan zit er maar één ding op: downloaden. Van fysieke pre-orders ben je nooit zeker.

Wehkamp verstuurd verstuurt in principe 1 dag voor release.
Maar ja, zelf heb ik geen goede internetverbinding (8 mbit ofzo) dus als je dan 15 gb moet downloaden op de release dag dan duurt dat ook een volle dag :P

@Vinom: Hm wist niet dat dat kon! Het is dan wel €10 duurder maar wel meteen bescikbaar dan.
Heb hem nu besteld bij een webshop maar het is het overwegen waard om te cancellen dan.

[ Voor 16% gewijzigd door Vincitore op 15-09-2011 12:06 ]

Stats

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:14
Pre loaden.

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 10:21
Kan iemand die pics hier posten? ik kan niet op battlefieldo komen.

PV opbrengst

• bram1984
Ik kom er ook niet op. Site ligt plat lijkt wel.

• DopeMasta
gelukkig had ik ze gekopieerd naar desktop :P heb ze even opnieuw geupload op tinypic.

Gek genoeg willen bladenmakers ook geld verdienen. Het uploaden van scans is derhalve ook niet toegestaan

[ Voor 60% gewijzigd door PWM op 15-09-2011 13:37 ]

• bram1984

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 16:10
ja maar dan de juiste url

namelijk zonder de letter O achter battlefield.

http://battlefield.com/awesome-caspian-border-hd-screenshots/

echter verwijst die url nergens naar....

[ Voor 4% gewijzigd door Nordcore op 15-09-2011 13:12 ]

• bram1984
Al geprobeerd. ;)

Die linkt gewoon door naar de homepage.

• DopeMasta
Nordcore schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:11:
[...]
ja maar dan de juiste url

namelijk zonder de letter O achter battlefield.

echter verwijst die url nergens naar....
nee is niet zo raar want de eerste url was goed battlefieldo.com is een fansite voor de images zie 3 reacties terug. ik heb ze opnieuw geupload.

• xNikobellicx
weet iemand de livestream van tokio gameshow ?

2 nieuwe gameplay filmpjes van de ps3

http://www.gametrailers.c...s-11-battlefield-3/720810

http://www.gametrailers.c...s-11-battlefield-3/720811

[ Voor 67% gewijzigd door xNikobellicx op 15-09-2011 13:29 ]

• Andyk125
Hier staan de pics ook:

http://planetbattlefield.gamespy.com/

• bram1984
PS3 gameplay:

edit: Kerel kan er werkelijk geen ene hout van. :+

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zAhdFQojBMQ]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Nhno5xyxaqQ]

[ Voor 16% gewijzigd door bram1984 op 15-09-2011 13:59 ]

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:14
Dramatisch....die kerel dan hé.

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Gaat lekker op dat tweede filmpje.

Op 0:59 teleport de soldaat, waar hij op richt, ineens 7 meter verderop. Op 1:10 rent er een NPC opeens dwars door een muur heen. En ook op 2:28 zien we de ANT animation-technolgie nog even in actie, waarbij een staande soldaat (rechtsonder, in het hoekje) "vloeiend" naar de hurkende animatie gaat. _O-

[ Voor 4% gewijzigd door SirNobax op 15-09-2011 14:14 ]

Pentaxiaan

• Vincitore
SirNobax schreef op donderdag 15 september 2011 @ 14:12:
Gaat lekker op dat tweede filmpje.

Op 0:59 teleport de soldaat, waar hij op richt, ineens 7 meter verderop. Op 1:10 rent er een NPC opeens dwars door een muur heen. En ook op 2:28 zien we de ANT animation-technolgie nog even in actie, waarbij een staande soldaat (rechtsonder, in het hoekje) "vloeiend" naar de hurkende animatie gaat. _O-
Inderdaad! Dat zie je inderdaad goed terug en best wel vaag. Hopelijk besteden ze daar nog wat manuren aan :P

Stats

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik vind het nog wel balen dat we nog geen enkel duidelijk console beeld hebben gehad: Xbox 360 filmpjes met slechte 360p of 240p kwaliteit. PS3 filmpjes zijn niet directe feed: alle filmpjes van de PS3 die we hebben gezien (ook die bij Jimmy Falcon), waren gefilmd door met een camera op een beeldscherm te richten.

• Andyk125
Vincitore schreef op donderdag 15 september 2011 @ 14:18:
[...]

Inderdaad! Dat zie je inderdaad goed terug en best wel vaag. Hopelijk besteden ze daar nog wat manuren aan :P
Was mij in het begin ook niet eens opgevallen, zolang het maar niet in multiplayer gebeurd ;) Iemand dwars door de muur, of denk je een headshot te kunnen maken, gaat de animatie zo soepel dat hij binnen 1/10 sec bukt... :P

• DopeMasta
daarom wil EA en DICE zulke filmpjes zo snel mogelijk van het internet hebben, ze zijn natuurlijk nog flink aan het tweaken en dit geeft natuurlijk geen goed beeld :P

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 16:55

Stewie!

Keen must die!

DopeMasta schreef op donderdag 15 september 2011 @ 14:32:
daarom wil EA en DICE zulke filmpjes zo snel mogelijk van het internet hebben, ze zijn natuurlijk nog flink aan het tweaken en dit geeft natuurlijk geen goed beeld :P
Ze hebben nog alle dev en debug erin zitten - zodra de game gold is, is pas alles opgeruimd en is het representatief.

• bram1984
Stewie! schreef op donderdag 15 september 2011 @ 14:48:
[...]

Ze hebben nog alle dev en debug erin zitten - zodra de game gold is, is pas alles opgeruimd en is het representatief.
Wat is daar de reden van? Lijkt me niet helemaal handig als je mensen een buggy build gaat laten spelen, of wel?

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Denk je niet dat ze gewoon de laatste versie mogen spelen, als DICE ze een probleemloze versie kon laten spelen hadden ze dat echt wel gedaan, dit is gewoon wat de game tot nu toe is... (speelbaar dan!).

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• bram1984
Ik mag toch hopen dat ze een ruime maand voor release dit soort levensgrote bugs er uit hebben gestreken. :o

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 15-09-2011 15:00 ]

• .kernel.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-07 21:28
Ray van EA Origin kon mij bevestigen dat BF3 te preloaden is via origin!
priemt schreef op donderdag 15 september 2011 @ 08:52:

Jawel hoor, ongeveer een maand na de BF3 release.
Dit was eens te vinden in een Batteblog.

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

.kernel. schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:00:
Ray van EA Origin kon mij bevestigen dat BF3 te preloaden is via origin!
Vanaf wanneer?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• .kernel.
Dat heeft ie niet gezegd...

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Donnie schreef op donderdag 15 september 2011 @ 14:54:
Denk je niet dat ze gewoon de laatste versie mogen spelen, als DICE ze een probleemloze versie kon laten spelen hadden ze dat echt wel gedaan, dit is gewoon wat de game tot nu toe is... (speelbaar dan!).
dat lijkt me niet. er zit natuurlijk een heel proces tussen de tweaks afhebben en het speelbaar maken voor mensen

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• DopeMasta
Royz schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:10:
[...]
dat lijkt me niet. er zit natuurlijk een heel proces tussen de tweaks afhebben en het speelbaar maken voor mensen
offtopic zouden ze het ook speelbaar maken voor apen dan of koeien -> }:O Deze moest ff no offense :P

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Royz schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:10:
[...]

Daarom zeg ik ook, laatste speelbare versie ;)

• stftweaker
  • Laatst online: 14-09 20:28
LOL vast wel in november :+ . Komop mensen zit elkaar niet gek te maken. En vooral niet zo happen:P

How are you doing?

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Donnie schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:13:
[...]

Daarom zeg ik ook, laatste speelbare versie ;)
haha ja speelbaar is een rekbaar begrip maar ik snap wat je bedoelt :P

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:13

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Sagaris schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:36:
[...]

Dat kan goedkoooooper! ;) http://www.mmoga.com/EA-G...ACT-Kit-Dog-Tag-Pack.html

*edit: Website ziet er misschien shady uit, met het verkopen van WoW gold enzo, maar iemand op BF3.nl heeft het succesvol gekocht en al verzilverd in Origin.

*edit2: Voor die 4 euro wil ik wel testcase zijn, ik laat weten of het is gelukt of niet. :)

*edit3: Betaald via PayPal en 2 minuten later 2 keys in mijn mailbox die ik meteen bij Origin heb kunnen verzilveren. Nu alleen uitvogelen hoe ik in Origin kan zien welke keys ik allemaal heb toegevoegd. Zitten duidelijk nog verbeterpunten in dat programma. |:(
als je binnen Origin kijkt onder "mijn games"en dan op de "i" drukt van de desbetreffende game, vind je de licentiecode terug ;)

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Weinig confirmed aan. Hij maakt het alleen maar spannender :)

Canon Digital Ixus V2

• osmosis
  • Laatst online: 14-09 10:19
Zou wel heel tof zijn als ze wake island doen als "demo" map
net zoals bf1942 :+
Herinner me nog steeds die dag dat de demo van 1942 uitkwam
alleen al de intro en dan tadaaa wake island :9~

• Vincitore
_MB_ schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:25:
[...]

Weinig confirmed aan. Hij maakt het alleen maar spannender :)
Inderdaad weinig bevestiging. Je kan het opvatten als een teaser maar ook gewoon als een spannend feitje.
Zolang er maar iets te spelen is, vind ik het best

Stats

• DopeMasta
dat noem ik geen bevestiging meer ontkenning en mensen laten dromen wat voor map(s) / mode(s) er beschikbaar zijn.

denk zelf metro en caspian border maar we zullen zien als het zo ver is.

• .kernel.
stftweaker schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:15:
[...]

LOL vast wel in november :+ . Komop mensen zit elkaar niet gek te maken. En vooral niet zo happen:P
welk gedeelte van PRE begrijp je niet. PRE=voortijdig, dus voor de release. Ik wou alleen zeker weten dat ik de 27e aan het knallen ben, dat is nu bevestigd. Niet zo miepen aub

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
WishmasterNL schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:19:
[...]

als je binnen Origin kijkt onder "mijn games"en dan op de "i" drukt van de desbetreffende game, vind je de licentiecode terug ;)
Klopt (al zijn het nu nog een load X'jes), maar daar staat de extra DLC (dus Specact en Dog Tags packs) niet bij.

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Hoe is voice trouwens geregeld op de PC? Op Xbox gaat dat altijd vrij makkelijk, maar PC is daarmee altijd een beetje lastig...
apNia schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:36:
Hoe is voice trouwens geregeld op de PC? Op Xbox gaat dat altijd vrij makkelijk, maar PC is daarmee altijd een beetje lastig...
PC is gewoon Push-to-Talk zoals altijd.
dat heeft een console niet (te weinig knoppen)

1 nadeel, Op de PC zijn er minder mensen met een Mic. dan op de xbox.
Maar goed voor de mensen die wel een MIC hebben, is dat weer een voordeel voor je team.
Ik raad altijd iedereen aan om een goede headset te kopen en te gebruiken !!

niks is zo fijn gamen als een headset (precisie geluid)
heb zelf een Logitech G35 headset eraan hangen (voor mensen die dat willen weten)

[ Voor 27% gewijzigd door Pykow op 15-09-2011 16:33 ]

Verwijderd

jterpstra schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:27:
[...]

Zou wel heel tof zijn als ze wake island doen als "demo" map
net zoals bf1942 :+
Herinner me nog steeds die dag dat de demo van 1942 uitkwam
alleen al de intro en dan tadaaa wake island :9~
ben er al 100% van overtuigd dat het caspian border gaat worden

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Donnie schreef op donderdag 15 september 2011 @ 14:54:
Ze geven een stable build vrij voor beta en die kan al een paar maanden oud zijn, dit was ook met bc2 beta, dat was een early stable build van een paar maanden oud.

• xNikobellicx
nieuwe battleblog

Battleblog #11: Every Battlefield 3 mp game mode explaine

http://blogs.battlefield....-game-mode-explained.aspx

Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/resized-image.ashx/__size/550x0/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/TDM-Medal.png

[ Voor 8% gewijzigd door xNikobellicx op 15-09-2011 17:23 ]

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 19:09
Valt nogal tegen. :(

Had echt gehoopt op nieuwe (originele) game modes.

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
ES335 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 17:28:
[...]

Valt nogal tegen. :(

Had echt gehoopt op nieuwe (originele) game modes.
Wat had je verwacht dan?

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:43
Cool, ik ga dus alleen maar die 64 slots CQ servers checken, dat wordt zo ongelooflijk cool..

Ben erg benieuwd hoe het internet, de servers en mijn systeem het gaan trekken...

• ES335
Nou, iets nieuws. Zijn voldoende opties om een nieuwe game modus in Battlefield maps te implementeren. Capture the flag, VIP, of gewoon de standaard Counter Strike modus, dus als je dood bent moet je wachten tot een nieuwe ronde.

Ze kunnen het dan een beetje aanpassen om het authentieker te maken. Niet dat er iets mis is met Conquest/Rush maar een beetje variatie zou leuk zijn geweest.

• Clini
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-04 12:58
@ES335
Conquest is capture the flag

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
priemt schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:34:

Ik zou zeggen dat de eerste paar gemaakt zijn in de map Teheran. :+
Clini schreef op donderdag 15 september 2011 @ 17:44:
@ES335
Lol, niet echt..... ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Indy91 op 15-09-2011 17:49 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

King of the Hill had nog wel mooi geweest. Conquest maar dan met een enkel punt. Bijvoorbeeld een dorpje in de bergen die ingenomen moet worden en zodra dat lukt moet er verdedigd worden en zetten de anderen een counter offensief in.
Zorgen dat de enige manier om elkaar te beschieten het dorpje is en het dorpje lekker verdedigbaar maken zodat je echt een mooi gevecht krijgt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• ES335
Clini schreef op donderdag 15 september 2011 @ 17:44:
@ES335
Huh? Bij CTF zijn er normaal gesproken twee teams met ieder een basis, beide hebben een vlag en het andere team moet die stelen en terugbrengen naar hun eigen basis en vice versa, hoe is dat hetzelfde als Conquest?
Capture the flag zou wel een enorm rare gamemodus zijn voor een spel zoals Battlefield 3.

• ES335
Tsurany schreef op donderdag 15 september 2011 @ 17:50:
Capture the flag zou wel een enorm rare gamemodus zijn voor een spel zoals Battlefield 3.
Mwah, DICE zou wel het e.e.a. moeten aanpassen. Vehicle spawn zou moeten worden gelimiteerd, maar verder zou het toch niet zo gek zijn? In plaats van een vlag kan het dan een koffer zijn met intel. Beide teams proberen deze te stelen en naar een conquest point te brengen. En je moet een conquest point hebben gecaptured om de intel in te kunnen leveren. Beide teams hebben wel eigen spawnpoints. Soort conquest/CTF mix, of eigenlijk het zelfde als in de Eye of the Storm battleground in WoW.

• Clini
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-04 12:58
@ES335
ik begrijp waar je heen wil maar dan zou je dat in een hele kleine map moeten doen en dus meer iets voor call of duty,
de mappen van bf zijn gewoon te groot de vlag pakken is niet zon probleem maar het terug brengen zal je nooit lukken cker niet als er 32 man naar je opzoek is wens ik je veel plezier,
dus zou je een soort van uber heal class moeten maken die de flag carrier heald wat het spel zwaar onrealistich zo maken.
en al zou de flag carrier in een tank mogen rijden of een heli mogen besturen terwijl die de vlag draagt dan nog zullen alle engineers die flag carrier zo opblazen,
dus het woord te omslachtig en te nep als ze zoiets zouden maken in een spel als battlefield wat bekend staat om zn grote mappen en voertuigen.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:00

M2M

medicijnman

ES335 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 18:01:
[...]

Mwah, DICE zou wel het e.e.a. moeten aanpassen. Vehicle spawn zou moeten worden gelimiteerd, maar verder zou het toch niet zo gek zijn? In plaats van een vlag kan het dan een koffer zijn met intel. Beide teams proberen deze te stelen en naar een conquest point te brengen. En je moet een conquest point hebben gecaptured om de intel in te kunnen leveren. Beide teams hebben wel eigen spawnpoints. Soort conquest/CTF mix, of eigenlijk het zelfde als in de Eye of the Storm battleground in WoW.
voertuigen hoeven niet gelimiteerd te worden. Het moet enkel moeilijk worden om die koffer of vlag richting eigen base te krijgen. Inclusief destructability van de koffer en de onmogelijkheid om met je koffertje in een vliegtuig te stappen bijvoorbeeld. Dat het dus echt teamwork vereist om die verrekte koffer je kamp in te krijgen. Hit en run zou dus ontmoedigd moeten worden, maar verder wel mogelijk. En leuk ook, lijkt me :)

-_-

En dat gaat dus niet werken lijkt me, als je de beschikking hebt over jeeps, transport helikopters en APC's waarmee je flink kan scheuren heb je dat ding zo je basis weer in. Met een heli helemaal, dan drop je er zo in en uit.
Kan je dat wel gaan limiteren maar dat zou dan nergens op slaan, dat is dan iets wat absoluut niet in de Battlefield serie past.

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Apart, was het eerst niet bevestigd dat de Rush mode geen jets zou hebben? Dit staat in die Battleblog:
Players can find all types of vehicles on Rush maps, including transport vehicles, armored vehicles, helicopters, and of course, jets
Pagina: 1 ... 97 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien