Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
bram1984 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:06:
[...]

Alleen maar PC nerds, schiet niet op. ;)
gast, take it easy :( of wil je een war beginnen >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
bram1984 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:06:
[...]

Alleen maar PC nerds, schiet niet op. ;)
Als je heel eventjes wat verder leest zie je duidelijk in dit draadje staan:
Ik maak even een apart deel aan op het forum speciaal voor consoles daarin kan alles geregeld worden buiten de PC discussie om!
Dus blijf even dat forum in de gaten houden... :P

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabRat-NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-08 16:33

LabRat-NL

Ja toch

Maar die poll is tot nu toe enkel door pc fans ingevuld :+

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
l166 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:06:
[...]

gast, take it easy :( of wil je een war beginnen >:) :P
Flikker op man, met je PC.

O-)
LabRat-NL schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:18:
Maar die poll is tot nu toe enkel door pc fans ingevuld :+
Ja? Hebben al die mensen ook posters van PC's aan de muur hangen? :+

[ Voor 36% gewijzigd door bram1984 op 13-09-2011 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:26
;(

* White_Collar valt het op dat bram niet echt veel toevoegt aan dit topic de laatste 2 dagen

On topic: ik wil de beta spelen! nu ik er over na denk het is natuurlijk wel heel erg slim om September te communiceren en vervolgens niks te zeggen over wanneer het echt komt :)

[ Voor 25% gewijzigd door White_Collar op 13-09-2011 17:45 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Pfff, mijn posts op de laatste 10 pagina's (m.u.v. deze) zijn op 1 hand te tellen. Zo vaak post ik niet in het BF3 topic (om over andere posts maar te zwijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09 01:05
we zijn wel heel erg offtopic.
dus om het weer ontopic te brengen heb ik een vraagje:
op de console kun je als goed is je eigen server kiezen. is het dan ook mogelijk om dan een eigen game te starten met zelf bedachte regels? zoals op de pc bij BC2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 16:55

Stewie!

Keen must die!

Servers vormen zich altijd al naar jouw keuzes. Als jij een server zoekt op map X en lokatie Y en setting Z en die is er niet maar er is wel een beschikbare neutrale server, dan zal matchmaking een server aanmaken met die settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:32
Ook interesse hier. Krijgen members ook ook mogelijkheid tot kicken/bannen. Ik erger me in BC2 nog wel eens aan teammates die je doodschieten om je uav/chopper te krijgen etc. Die mensen zou ik graag een sneaker in hun anus willen pompen. Indien ja, dan moeten we misschien even afstemmen wat de regels precies zijn. (denk aan rpg vs infantry baserape etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dus je kan geen eigen server huren Stewie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stewie! schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:27:
Servers vormen zich altijd al naar jouw keuzes. Als jij een server zoekt op map X en lokatie Y en setting Z en die is er niet maar er is wel een beschikbare neutrale server, dan zal matchmaking een server aanmaken met die settings.
En werkt het dan zo dat bijvoorbeeld i3d een pool beschikbaar stelt en uit deze pool dan een lege server gepakt wordt die naar zulke settings omgezet wordt?

@ Clan gedoe: Het idee van een clan forum is dat die berichten hier niet komen he ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouver
  • Laatst online: 22-02 22:28
Robsel_NL schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:28:
Ook interesse hier. Krijgen members ook ook mogelijkheid tot kicken/bannen. Ik erger me in BC2 nog wel eens aan teammates die je doodschieten om je uav/chopper te krijgen etc. Die mensen zou ik graag een sneaker in hun anus willen pompen. Indien ja, dan moeten we misschien even afstemmen wat de regels precies zijn. (denk aan rpg vs infantry baserape etc)
Friendly fire uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik hoop niet dat die baserape kick/ban lang duurt of dat het zo maar gebeurd bij de BF3 servers. Bij BC2 heb je heel vaak dat als je ook maar 1 poppetje killed in hun basis, je gelijk een week gebanned bent. Echt heel naar. Moet je je dan maar door laten schieten? Als fatsoenlijke speler begrijp je best dat je niet het hele spel moet zitten baserapen, dat is natuurlijk niet leuk. Maar het is wel onderdeel van het spel.

Ik vind het ook zo naar dat mensen je een Carl Gustav noob noemen als je daar mee poppetjes neer schiet. Oke, toegegeven, ik ergerde me er zelf ook aan. Ik noemde ze dan ook CG noob, maar dit zei ik dan tegen mijn vrienden via skype, maar sprak de speler er verder niet op aan. Nu ik eindelijk ook eens besloten heb: "If you can't beat 'em join 'em" om eens te kijken waarom die lui zo aan het CG-nooben zijn (en omdat ik nog niks van de engineer vrij gespeeld had, en nu wel :D) en waarom dat zo nice is, ik ook eens de CG pak, word ik al direct uit gescholden. Stond gister 18/3 ofzo, dik boven aan, en ze smeekten me gewoon om te stoppen lol :P

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:16

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Hee! Doe es rustig jullie ;)

We hebben nu inderdaad voor de PC spelers het een en ander voor elkaar, of in de maak. We hebben een mooie deal met i3D gemaakt en de clanoprichting vordert gestaag.

Maar als ik naar naar de players aantallen kijk voor BF BC2:

Players Online / Total
PC : 16,419 | 2,519,1113
360: 606,919 | 2,171,232
PS : 316,280 | 2,237,549

Dan zijn de console gebruikers in vrijwel gelijke aantallen aanwezig, wat let jullie om zelf een en ander te organiseren?

Edit: was als reactie op de console/pc "fight" voor wat betreft een "clan".

[ Voor 7% gewijzigd door bvk op 13-09-2011 17:37 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Laatst online: 11:32
Ja, prima, though wel een beetje lame, maar daar los je alsnog niet alles mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Zoals eerder gezegd is het wel de bedoeling om het clan gebeuren buiten GoT te doen, anders raakt dit topic helemaal vervuild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:27

beany

Meeheheheheh

aarondk1 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:51:
Zoals eerder gezegd is het wel de bedoeling om het clan gebeuren buiten GoT te doen, anders raakt dit topic helemaal vervuild.
Mwa, beetje mag wel. Niks leukers dan een hoopje [GoT] knakkers rond te hebben rennen op het slagveld :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de optie "War Tapes" in BF3? Zal dit werken op consoles? Is die hele optie er sowieso wel?

Ik vind het namelijk erg vet klinken in BFBC2. Niet geweldig voor soundwhoring en het haalt je een beetje uit je concentratie, maar ik speel voor de lol. En War Tapes klinkt gewoon vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:26
@clan GOT,

Mocht er interesse zijn in een gratis teamspeak 3 server. Ik bied hierbij mijn fiber to the home 100/100 verbinding + server gratis ter beschikking voor hosting, mocht hier interesse voor zijn.

Mocht er interesse zijn, PM me even :)

[ Voor 9% gewijzigd door White_Collar op 13-09-2011 18:00 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Tsurany schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:31:
[...]

En werkt het dan zo dat bijvoorbeeld i3d een pool beschikbaar stelt en uit deze pool dan een lege server gepakt wordt die naar zulke settings omgezet wordt?
Wij draaien alle servers, dus de server die omgezet wordt komt inderdaad uit die online setup. Standaard hebben servers geen instellingen, die krijgen ze allemaal mee als ze van beschikbaar naar geconfigureerd gaan, daarna kunnen spelers erin. Geen spelers meer, dan vervalt de server weer naar standaard settings (leeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stewie! schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 18:03:
Wij draaien alle servers, dus de server die omgezet wordt komt inderdaad uit die online setup. Standaard hebben servers geen instellingen, die krijgen ze allemaal mee als ze van beschikbaar naar geconfigureerd gaan, daarna kunnen spelers erin. Geen spelers meer, dan vervalt de server weer naar standaard settings (leeg).
Dus een lege server zal ook niet verder actief zijn en met een map roulatie door blijven draaien zoals je bij pc servers ziet?
Apart dat het bij consoles zo anders gaat. Natuurlijk wel de meest efficiënte methode omdat je zo juist enkel draait wat nodig is en voor de rest servers kan toewijzen aan andere taken of uit kan schakelen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:54:
Hoe zit het met de optie "War Tapes" in BF3? Zal dit werken op consoles? Is die hele optie er sowieso wel?

Ik vind het namelijk erg vet klinken in BFBC2. Niet geweldig voor soundwhoring en het haalt je een beetje uit je concentratie, maar ik speel voor de lol. En War Tapes klinkt gewoon vet.
Jup, zal gewoon terug te vinden zijn op de console. Klinkt inderdaad super gruwelijk!
Ik snap namelijk ook niet waarom het niet geweldig zou zijn voor de soundwhoring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
The Great HooD schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 18:19:
[...]

Jup, zal gewoon terug te vinden zijn op de console. Klinkt inderdaad super gruwelijk!
Ik snap namelijk ook niet waarom het niet geweldig zou zijn voor de soundwhoring.
War tapes is gewoon een wat rauwer geluid, het is idd erg vet, voor 5 minuten. Met het standaard geluid is geluidspositionering veel beter te doen, naar mijn mening althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Even een heads up. Heb net gepre orderd bij Origin, betaald met iDeal en na bevestiging van mijn bank kreeg ik in Origin een foutmelding dat het mislukt was. Daarna gekeken bij 'Mijn Games' maar daar stond hij niet tussen maar het geld was inmiddels wel afgeschreven van de bank. Mocht dit ook bij iemand anders gebeuren, geen paniek, uit- en inloggen bij Origin en BF3 staat weer bij 'Mijn Games'.

Dus je hoeft niet hals over kop de helpdesk te gaan bellen, mocht het bij jou voorkomen. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Sagaris op 13-09-2011 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagaris schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 19:01:
Even een heads up. Heb net gepre orderd bij Origin, betaald met iDeal en na bevestiging van mijn bank kreeg ik in Origin een foutmelding dat het mislukt was. Daarna gekeken bij 'Mijn Games' maar daar stond hij niet tussen maar het geld was inmiddels wel afgeschreven van de bank. Mocht dit ook bij iemand anders gebeuren, geen paniek, uit- en inloggen bij Origin en BF3 staat weer bij 'Mijn Games'.

Dus je hoeft niet hals over kop de helpdesk te gaan bellen, mocht het bij jou voorkomen. ;)
Dat probleem had ik ook, maar na 2x van scherm wisselen stond deze er al weer bij

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Laatst online: 31-08 22:24
Goed om te weten, ik ben ook van plan om binnenkort te pre-orderen.
Weet iemand of kortingscodes ook werken op origin? Ik heb een kortingscode gekregen dat nu 2 maanden uit is en toen was origin nog niet (heel) bekend (gekregen van EA omdat ik jarig was).
Niet echt een heel erg belangrijke vraag maar 10 euro is wel een lekkere korting :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

bvk schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:33:
Hee! Doe es rustig jullie ;)

We hebben nu inderdaad voor de PC spelers het een en ander voor elkaar, of in de maak. We hebben een mooie deal met i3D gemaakt en de clanoprichting vordert gestaag.

Maar als ik naar naar de players aantallen kijk voor BF BC2:

Players Online / Total
PC : 16,419 | 2,519,1113
360: 606,919 | 2,171,232
PS : 316,280 | 2,237,549

Dan zijn de console gebruikers in vrijwel gelijke aantallen aanwezig, wat let jullie om zelf een en ander te organiseren?

Edit: was als reactie op de console/pc "fight" voor wat betreft een "clan".
PC maar 16.000 online? Had meer verwacht.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Laatst online: 11:49
nukidin247 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 19:29:
Goed om te weten, ik ben ook van plan om binnenkort te pre-orderen.
Weet iemand of kortingscodes ook werken op origin? Ik heb een kortingscode gekregen dat nu 2 maanden uit is en toen was origin nog niet (heel) bekend (gekregen van EA omdat ik jarig was).
Niet echt een heel erg belangrijke vraag maar 10 euro is wel een lekkere korting :D
Yup, moeten gewoon werken. Is dezelfde store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:16

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

H3llSiNG schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 19:34:
[...]

PC maar 16.000 online? Had meer verwacht.
Was een beetje vertekend beeld denk ik. Komt van BFB2C.eu en even ververst:

Players Online / Total
PC :21,144 | 2,519,598
360:11,865 | 2,171,548
PS3:18,117 | 2,238,109

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gediminas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-09 21:36

Gediminas

recovering stagiair marketing
Sagaris schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 19:01:

Heb ik ook gehad, betalen via Origin ging gewoon niet, niet met ideal en ook niet met ClickandBuy. Maar via de Origin website lukte het in 1 keer. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03:12
Een vriend van mij heeft via de Orgin chat gevraagd of hij korting kon krijgen op BF3. Hij heeft uiteindelijk 20% korting gekregen. (hij betaalde uiteindelijk +- 34-40)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Laatst online: 11:49
noud schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 19:46:
Een vriend van mij heeft via de Orgin chat gevraagd of hij korting kon krijgen op BF3. Hij heeft uiteindelijk 20% korting gekregen. (hij betaalde uiteindelijk +- 34-40)
En waarom zouden ze korting geven? Ter compensatie van iets? Of heeft ie gewoon afgedingd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03:12
Die vriend vertelde dat er andere (internet)winkels waren die het spel voor goedkoper aanboden en dat hij het via Orgin wilde kopen maar niet voor die prijs.
Zal vandaag wel vragen hoe hij dat precies heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow ik ben net homefront aan het downloaden op mijn xbox 360 ,
Maar dit duurt nog al lang , nu kijk ik bij incomplete game en
Nu staat er battlefield 3 inplaats van homefront.

Ik vond dit wel een grappig toeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 13:27
van de tester over zijn ervaring met de ''Back to Karkand'' mappen.

Came into work late today. Got yelled at for it. Didn't care a bit. I spent most of this morning and early afternoon playing with about 40 testers and developers on an official developers server. We played round after round of Gulf of Oman looking for issues. Afterwords I had to just sit there and stare at my monitor. It was fantastic. The graphics and destruction are insanely improved, even over BC2. The map itself is immense with plenty of room for spectacular dog fights. The flight physics themselves are much more realistic and a butt load of fun. The only real complaint that I had was that the programmers who actually input the physics for the weapons and ammuniton should not have been allowed to snipe. Sons of lalalalalaes never missed. More importantly, I got a ton of very unique developers dog tags. Too bad the stats will be zeroed back out once the testing is complete. Still haven't been told when the open beta will be, but they are doing a 24 hour per map, one map a day marathon. Soon we move onto Wake Island. May have to take a sick day.
Wake Island. F'n rocks! Flying the "unnamed but kick lalala" jet over the enemy base and just unloading falling death is fantastic. Specially, when you get multiple kills with a single bombing run and the pilot yells out "lalalalain' take that lalalalalaes!". Also noticed for the first time today, when you get a headshot while coming down in a parachute, your soldier yells out "Death from above!" As for the map itself, other than the island shape, you won't recognize much. As expected, the graphics are insane. There are a lot of places to hide and snipe from, but just like in BC2 a lot of those spots are destroyed or uncovered before long. Also as expected, I was gettin butt raped in the dog fights, but they were serious fun. Ground fighting was intense. We had a full server this time with 64 people. You basically had an entire airforce flying above and killing everything that moved, and a butt load of soldiers and vehicles doing the same. Oh yeah, little.... lalalalain.. bird!
Side note 2: Yes, you customize your dog tags. They track one stat and have an image of your choice on them. Currently, mine tracks knife kills. 97! Some of you are already aware of what I am running and it doesn't make any difference to you. I have been fortunate enough to be able to build a serious gaming machine recently and for the average user, your just not gonna be able to match it. Just make sure you have a minimum of 1Gig video card, as much ram as you can reasonably afford, a quad core CPU, and very little lalalala running in the background. (yes, that means you to Insul8tor) As EA has previously stated, Vista or Win7 and DX10, DX11 ready. I'll be gaming with my DICE friends tonight and let you know what they say.
Do NOT expect to run BF3 on maximum graphics settings. There aren't many machines out there at a reasonable price that can. Fortunately, I'm an unreasonable guy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:40

XanderDrake

Build the future!

Dit heb ik me ook altijd afgevraagd, dit zijn de console/PC stats voor BC2 van bfbcs.com:
Global PC Statistics
Players at bfbcs: 3 227 324 Players online: 25 592 Servers:5 632

Global XBOX360 Statistics
Players at bfbcs: 3 788 759 Players online: 16 009 Servers:4 036

Global PS3 Statistics
Players at bfbcs: 2 935 867 Players online: 19 976 Servers:4 049

Is allemaal vrij gelijkwaardig.

Wat mijn grote vraag is: Analysten zoals Michael Pachter zeggen altijd dat PC sales zo klein zijn voor games als BF3 en MW3, maar een aantal honder duizend ipv aantal miljoen. Ik geloof dat nooit, zeker niet als ik naar deze getallen kijk. Gezien de DRM van EA en Steam kan je niet zomaar BC2 delen met elkaar, dus hoe kom je dan aan zoveel spelers? Pirated copies?? Ik geloof dat niet

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Modbreak:Ik heb even de laatste 20 posts verwijderd waarin users allemaal hun RAM geheugen gingen posten :? "Echt waar, ik heb 16GB". Nou, bedankt.

We kunnen weer ontopic, maar niet nadat ik weer eens gezellig op de topicwaarschuwing heb gewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Deze trailers zijn in principe al bekend, maar het leuke eraan is, is dat ze nu in slowmotion 1080p zijn.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xWxgI2Sdpyg]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=10OLQ5zxAsI]

[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 13-09-2011 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
^De trailers vond ik sowieso al vet, maar in slowmotion zijn ze zeker tof! Ik vind BF3 zeer indrukwekkend eruit zien qua realiteit en hoe alles 'soepel' beweegt.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het slowmotion niet echt veel toevoegen aan de filmpjes, en het geluid wordt er gewoon door verwoest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 22:23:
ik vind het slowmotion niet echt veel toevoegen aan de filmpjes, en het geluid wordt er gewoon door verwoest.
Slowmo's zijn dan ook handig voor analyses ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 22:23:
Ik vind het wel tof. Ik zie veel meer dingen die normaal te snel voorbij gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:55

mrc4nl

Procrastinatie expert

bram1984 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 22:33:
[...]

Ik vind het wel tof. Ik zie veel meer dingen die normaal te snel voorbij gaan.
ik vind de meeste bf3 filmpjes veel te "springerig" van camera,
juist mooi dat mensen die filmpjes ff stopzetten op eens rustig te analyseren.

ze kunnen de camera niet eens ff voor 5 sec om een fixed positie houden.
heel irritant.

en het ea logo is ook niet je-van-het.

ora et labora

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
XanderDrake schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 20:15:

Wat mijn grote vraag is: Analysten zoals Michael Pachter zeggen altijd dat PC sales zo klein zijn voor games als BF3 en MW3, maar een aantal honder duizend ipv aantal miljoen. Ik geloof dat nooit, zeker niet als ik naar deze getallen kijk. Gezien de DRM van EA en Steam kan je niet zomaar BC2 delen met elkaar, dus hoe kom je dan aan zoveel spelers? Pirated copies?? Ik geloof dat niet
Op de pc komt het heel vaak voor als iemand rank 50 heeft gehaald dat diegene met een nieuw account begint.
BFBCS, BFBC.eu en Statverse houden alleen de namen in de gaten en niet het aantal guids.
Toen bc2 uitkwam zat xbox op bijna 2 miljoen accounts, ps3 op 1,5 miljoen accounts en de pc rond de 700000 accounts.
Het is ook niet voor niets dat veel game developers op de console zitten en niet op de pc, bij de consoles valt veel geld te halen, console spelers hebben geen moeite om voor map packs te betalen terwijl pc spelers op hun achterste benen gaan staan als men voor map packs geld wil zien.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

NLsandman schreef op woensdag 14 september 2011 @ 07:57:
[...]

Op de pc komt het heel vaak voor als iemand rank 50 heeft gehaald dat diegene met een nieuw account begint.
BFBCS, BFBC.eu en Statverse houden alleen de namen in de gaten en niet het aantal guids.
Toen bc2 uitkwam zat xbox op bijna 2 miljoen accounts, ps3 op 1,5 miljoen accounts en de pc rond de 700000 accounts.
Het is ook niet voor niets dat veel game developers op de console zitten en niet op de pc, bij de consoles valt veel geld te halen, console spelers hebben geen moeite om voor map packs te betalen terwijl pc spelers op hun achterste benen gaan staan als men voor map packs geld wil zien.
Daar klopt dus echt helemaal niks van, PC had juist veel meer. Linkjes ter referentie:
http://www.vg247.com/2010...layers-than-each-console/
http://forums.electronica...60-versions-combined.html

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• MuadD1b
  • Laatst online: 17-08 12:27
Even een simpele vraag:
64 player public server.. Multiplay of I3D?

Ik ben er al te lang tussenuit om nog te weten wie de beste servers kan leveren :) De laatste gameserver die ik had was een dedicated jolt.

Als ik alleen af zou gaan op de 'feeling' bij de twee bedrijven zou het multiplay worden. De site van I3D ziet me er net iets te amateuristisch uit.

Verwijderd

Onze MultiPlay ervaring in BC2 is slecht. We hadden hier het afgelopen jaar een private server, welke toch niet vloeiend liep. Ook na klagen en zogenaamd verhuist te zijn naar een andere machine bleeft het probleem.
in BF3 gaan we I3D maar weer proberen. Waar we in BF2 een hoop gezeik en problemen mee hadden.

Maargoed, je moet wat... :)

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 08:57:
Onze MultiPlay ervaring in BC2 is slecht. We hadden hier het afgelopen jaar een private server, welke toch niet vloeiend liep. Ook na klagen en zogenaamd verhuist te zijn naar een andere machine bleeft het probleem.
in BF3 gaan we I3D maar weer proberen. Waar we in BF2 een hoop gezeik en problemen mee hadden.

Maargoed, je moet wat... :)
I3D is sinds BC2 wel stukken beter geworden moet ik zeggen.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Verwijderd

ik heb als end-user / speler, altijd met plezier in i3d servers van bf2 en bc2 huis gehouden.
Dank voor de slowmo trailer link, vooral de laatste vindt ik er zo mooi uitzien, dat de slowmo echt een toegevoegde waarde voor me had om de lighting shadowing en physics beter te zien

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 17:13
klopt het dat de demo op 27 sept uitkomt??

Samsung Flip 7

Misschien wel, misschien niet.

• dave1972
nah ben benieuwd ik zit dr klaar voor in iig :-)

Samsung Flip 7

Verwijderd

ja, dit is een unverified date. Het betreft geen demo maar een beta dus kan je wel rekening houden met een datum voor de officiele release, dat is altijd wel handig voor een beta :P
Als je naar de officiele release date kijkt, zie je dat je dan een maand krijgt voor de beta, waarin de dev's de eerste week misschien nog wat kunnen polijsten voordat de game naar alpha moet om geperst te worden.
Dus dit is een geschikte datum
De game naar alpha moet op geperst te worden? Je bedoelt dat de game naar gold gaat. Bovendien verwacht ik geen fixes die nog op de dvd gaan komen, dat risico willen ze niet lopen. Het zal in de vorm van een zero day patch verschijnen, stuk minder risicovol.

• bram1984
dave1972 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 09:22:
klopt het dat de demo op 27 sept uitkomt??
Er komt geen demo. ;)

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 13:34

Yintha

We'll stay gold forever

Hij bedoelt de beta.
Deze komt sowieso deze maand, wanneer precies, dat weet niemand.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Tegenwoordig is het hipper om beta tegen een demo te zeggen lijkt het wel. ;)

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Je bedoelt demo tegen beta? Er zit toch echt een verschil tussen beta en demo, en dit is een beta.

• bram1984
Yintha schreef op woensdag 14 september 2011 @ 09:44:
Hij bedoelt de beta.
Deze komt sowieso deze maand, wanneer precies, dat weet niemand.
Thanks Sherlock. :)

• dave1972
jajajaja beta bedoelde ik :-)

Samsung Flip 7

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

furby-killer schreef op woensdag 14 september 2011 @ 10:12:
Je bedoelt demo tegen beta? Er zit toch echt een verschil tussen beta en demo, en dit is een beta.
Nee, vroeger heette een wat gelimiteerde game (bijv. qua levels of mogelijkheden) een demo, geen beta, zoals anno 201x steeds vaker gebeurd. ;)

• bram1984
Héél vroeger heette het shareware.

Die nostalgische tijd dat je hoopte dat je PC de shareware versie van Doom 1 op floppy ging trekken. 8)

[ Voor 61% gewijzigd door bram1984 op 14-09-2011 10:35 ]

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:18
CptChaos schreef op woensdag 14 september 2011 @ 10:29:
[...]
Nee, vroeger heette een wat gelimiteerde game (bijv. qua levels of mogelijkheden) een demo, geen beta, zoals anno 201x steeds vaker gebeurd. ;)
Er zit toch nog wel een verschil tussen een demo (die ook na release online blijft vaak) en een beta, aangezien een beta gezien kan worden als een publieke testfase. ;)
Een demo is toch meer een stuk van het spel wat je kan spelen om te kijken of je het leuk vind, dat is dus een totaal ander idee dan een beta.

Om maar even aan te geven voor de mensen die het verschil misschien echt niet zien O-)

• MuadD1b
Beta klinkt stoer.
Hebben de gamers het idee dat ze speciaal zijn omdat ze een beta mogen spelen ;)

Een beta hoort wat mij betreft alle content te bevatten om ECHT te kunnen testen.
Daar hebben ze eigen beta testers voor die opgeleid zijn om te kunnen testen. Deze betatest is voornamelijk bedoeld als preview en om zaken zoals serverload te testen. Zeker het nieuwe Battlelog systeem waarbij elke actie binnen een paar seconde op Battlelog staat vereist toch een uitgebreide loadtest.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

En marketingtechnisch gezien klinkt het voor mogelijke klanten interessanter, zij voelen zich dan meer betrokken bij de ontwikkeling. ;)

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Nvm.

[ Voor 97% gewijzigd door Yintha op 14-09-2011 10:55 ]

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Ik kwam deze trailer nog tegen op Youtube, met de map Caspian Border

Hier zie je ook weer hoe intens zo'n gevecht kan zijn met zoveel voertuigen en spelers in 1 map, geweldig! :)

/edit: Mijn fout, ik was in de war met de data dat hij toegevoegd was. Ik keek naar de 14-8-11 als 14-9-11 en dat krijg je dan als je met een duffe kop achter de computer gaat zitten :P

[ Voor 43% gewijzigd door Vincitore op 14-09-2011 11:43 ]

Stats

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 14:12
Die trailer is hier al zo'n...maand bekend :p

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
Vincitore schreef op woensdag 14 september 2011 @ 11:34:
Ik kwam deze trailer nog tegen op Youtube, met de map Caspian Border
Hier zie je ook weer hoe intens zo'n gevecht kan zijn met zoveel voertuigen en spelers in 1 map, geweldig! :)
sorry maar dat filmpje is een maand oud, zou je dan niet denken dat deze hier al vele malen is gepost?
Tsurany schreef op woensdag 14 september 2011 @ 10:37:
Daar hebben ze eigen beta testers voor die opgeleid zijn om te kunnen testen. Deze betatest is voornamelijk bedoeld als preview en om zaken zoals serverload te testen. Zeker het nieuwe Battlelog systeem waarbij elke actie binnen een paar seconde op Battlelog staat vereist toch een uitgebreide loadtest.
opgeleid ? Een verre kennis van mij (spreek ik nooit meer)
is een beta tester van EA . hij is pas 15 jaar en krijgt gewoon BETA versies opgestuurd.
Hij heeft ook 2 xbox360 staan. want 1 kan die alleen gebruiken om BETA cd's op af te spelen (beveiliging ofzo)
Hij krijgt iedere week 3 games ongeveer (zo heeft hij MW2 getest) moest die wel een verslag schrijven in het engels ;)

• MuadD1b
Dat zijn de gratis testers.
Maar ze hebben natuurlijk ook professionele software testers.

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
Pykow schreef op woensdag 14 september 2011 @ 12:21:
[...]
is een beta tester van EA .zo heeft hij MW2 getest
beetje apart gezien mw2 nou niet bepaald bij EA weg komt ;)

• MuadD1b
Waarschijnlijk was het Duty Calls! :D :D

is een beta tester van EA . hij is pas 15 jaar en krijgt gewoon BETA versies opgestuurd.
Hij heeft ook 2 xbox360 staan. want 1 kan die alleen gebruiken om BETA cd's op af te spelen (beveiliging ofzo)
Hij krijgt iedere week 3 games ongeveer (zo heeft hij MW2 getest) moest die wel een verslag schrijven in het engels ;)
Dat zijn amateurs, ik heb het over professionals die het daadwerkelijk als baan hebben. Testers die weten dat testen meer is dan een paar potjes spelen en wat dingen reporten.

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Interview met ons Karl van Dice...
Meeste info is al bekend
DICE General Manager, Karl-Magnus Troedsson just finished giving a pre GAMEFest Battlefield 3 presentation and demo in Birmingham, UK. The Gamedigital twitter sat down with Mr. Troedsson behind the scenes to ask some fan submitted questions. Of course the Q&A ended with the infamous beta question, but no solid date was given.

Will the maps on console versions be scaled down to fit the reduced number of players?

KM Troedsson: Yes they will run on smaller versions of the same maps.

Are there any maps where no vehicles are present?

We actually have an ‘Infantry Only’ option for the player who wants to focus on this part of the experience.

Do you believe you have done all you can to max out the power on the Xbox 360 version of Battlefield 3?

We're definitely pushing the hardware much more than we did before with BFBC2.

Are there any plans to make another downloadable BF game, like you did with BF1942? That game was fantastic!

Glad you liked it! But sorry, can't comment on this.

What is your greatest achievement with Frostbite 2 and what will it mean for Battlefield 3?

It's how the engine enable us to deliver great visuals, stunning animations, awesome soundscape, large scale maps and total destruction. It enables us to build our all out war!

Will we see a return of the Battlefield Commander Role from BF2?

We've decided to push down the responsibility of the commander to the squad leaders who can set orders and strategize. The entire team can use the different communication tools available, spot enemies etc.

What is your favourite Battlefield moment from the whole series?

So much to choose from, but I have to say that the intro movie to BF1942 is something that still sticks with me.

Why have you included the prone position in battlefield 3, and why wasn't it included in earlier versions?

Prone is back because the community wanted it so badly! It's a bit of technical challenge to get right with Prone ...the animations, but more importantly it needs to be balanced with the other second-to-second gameplay.

If you're in a jet, do you have an unfair advantage over people in tanks and on foot in multiplayer?

Of course not. Battlefield has been built around a rock-paper-scissor mentality - there's always something to counter the other. Anything from infantry carried Stingers to mobile AA vehicles will give pilots a challenge.

Have you ever had a real battlefield experience? If so when and where?

Several parts of our team spend time hunting down the right reference material during pre-productions. This means going to military exercises to capture audio or to shooting ranges to evaluate weapons handling.

Will the console games ever have the number of players available to PC gamers?

Consoles are not as powerful as today’s PCs. Running 64 player matches would mean scaling down things like vehicles, destruction etc. These are key pillars of what Battlefield is all about, so this makes it a no for us.

Will there be expansions for #BF3 such as the Special Forces exp for BF2?

Yes, there will be PDLC post launch. We've announced the Back To Karkand pack but there will be more to come.

When will the Beta come out?

Soon, be patient! :) As soon as we can, we'll announce the date.
bron: http://planetbattlefield.gamespy.com/

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

DopeMasta schreef op woensdag 14 september 2011 @ 12:53:
[...]

beetje apart gezien mw2 nou niet bepaald bij EA weg komt ;)
vond ik ook al knap :D

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:31

Royz

Kleurenblind!!

Tsurany schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:12:
[...]

Dat zijn amateurs, ik heb het over professionals die het daadwerkelijk als baan hebben. Testers die weten dat testen meer is dan een paar potjes spelen en wat dingen reporten.
Ik ben ook professioneel tester. Misschien moet ik een keer op zoek gaan, want dit is natuurljik veel leuker dan een bank :+

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 13:39
Royz schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:32:
[...]

Ik ben ook professioneel tester. Misschien moet ik een keer op zoek gaan, want dit is natuurljik veel leuker dan een bank :+
Nou ga er maar niet van uit dat professioneel testen nog leuk is op den duur, het is volgens mij zeer vermoeiend :/ Elke dag wel 100x dezelfde level spelen en alle fouten eruit halen, en als het spel uitkomt kun je het niet meer zien of spelen 8)7

Dan wordt ik liever amateur tester :p

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

We gaan weer heel ver offtopic :P

Verwijderd

regel dan wat nieuwtjes waar we op door kunnen ratelen :P

• MuadD1b
Het blijft akelig stil aan de kant van EA.
Er komen ineens ook geen BF3 gerelateerde tweets meer van de developers terwijl dat voorheen wel anders was.

In de tussentijd heb ik BF2 maar weer uit de kast gehaald. Blijft leuk online.

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

MuadD1b schreef op woensdag 14 september 2011 @ 14:25:
Het blijft akelig stil aan de kant van EA.
Er komen ineens ook geen BF3 gerelateerde tweets meer van de developers terwijl dat voorheen wel anders was.
Ze zijn er vandoor met ons geld ;)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:01

superwashandje

grofheid alom

hahaaa ja inderdaad. er is helemaal geen bf3.het zijn allemaal gewoon ge prerenderde filmpjes.:D

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• bram1984
jagermeister schreef op woensdag 14 september 2011 @ 14:31:
[...]
Ze zijn er vandoor met ons geld ;)
Jullie geld ja. Ik heb bij Wehkamp voor een acceptgiro gekozen. ;)

• DaniëlWW2
  • Niet online
Ik kan echt niet wachten op de beta.
Dan blijft iedereen eens on topic omdat iedereen bezig is om de beta te spelen. 8)7

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• priemt
  • Niet online
DanielWW2 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 14:52:
Ik kan echt niet wachten op de beta.
Dan blijft iedereen eens on topic omdat iedereen bezig is om de beta te spelen. 8)7
Mee eens :D
Vanaf dat moment stop ik ook met t posten van interviews en twitter berichten ;)

Maar eh, wellicht dan een goed moment om 'BF3: Deel 3' te openen. We zitten dan toch in een andere fase. En als t dan hard gaat, een maand later deel 4 bij release...

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:55

mrc4nl

Procrastinatie expert

laten we eerst de 10k berichten passeren:P
van mij hoeft beta geen nieuw deel, doe maar als bf3 uitgebacht is

ora et labora

• Beukerz
  • Laatst online: 12-09 19:58
Weet iemand of bf3 ook dual screen gaat ondersteunen ?
Zou leuk zijn als de map op 1 scherm kan en het spel op het andere :-P
Beukerz schreef op woensdag 14 september 2011 @ 18:04:
Weet iemand of bf3 ook dual screen gaat ondersteunen ?
Zou leuk zijn als de map op 1 scherm kan en het spel op het andere :-P
zou leuk zijn voor de commander ja. maar ik ben bang dat het niet komt.
Er was volgens mij pas 1 game die hier gebruik van maakte ?
World of war RTS game

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:55
Pykow schreef op woensdag 14 september 2011 @ 18:12:
[...]

zou leuk zijn voor de commander ja. maar ik ben bang dat het niet komt.
Er was volgens mij pas 1 game die hier gebruik van maakte ?
World of war RTS game
offtopic:
Bedoel je niet World in Conflict? Kan geen spel vinden genaamd World of war

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Offtopic: Supreme commander had dat ja, battlefield heeft dat natuurlijk niet...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Naadje!

Eind augustus pre-orderde ik BF3:LE bij Wehkamp, ze adverteerde toen dat ze Physical Warfare Pack erbij leverde. Ik keek zojuist, nu is dat aangepast in de Specact pack.

:(

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

wees blij? Physical krijg je uiteindelijk toch gratis, de Specact waarschijnlijk niet.

• lukjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-08 16:04
Kaap schreef op woensdag 14 september 2011 @ 21:24:
Naadje!

Eind augustus pre-orderde ik BF3:LE bij Wehkamp, ze adverteerde toen dat ze Physical Warfare Pack erbij leverde. Ik keek zojuist, nu is dat aangepast in de Specact pack.

:(
Ik wil je niet teleurstellen maar dit heb je dan fout gelezen, ik heb hem al begin augustus bij wehkamp besteld en er stond duidelijk bij dat BF met Specact pack geleverd werd ;)

Verwijderd

[...]
Dus EA heeft onbetaalde, minderjarige jongens van 15 in dienst die ze 3x per week gratis spellen opsturen van andere publishers met een 16+ en 18+ rating, die het alleen doen op een speciale XBOX en waar hij een verslag in het Engels over moet schrijven. Uiteraard.

Anyway, vraag me af of ze de beta gaan timen met Gears of War. Hoewel het geen directe concurrent is, zit het wel in het shooter genre en zal er een fanbase overlap zijn. Kan een hele goede timing van ze zijn. Denk echter eerder dat ze gewoon nog niet weten wanneer de beta begint en nog niet klaar zijn. Weet niet of ik de game wil preorderen, eerst maar eens uitproberen. Trailers zien er goed uit, maar het blijven trailers.

• bram1984
Hoe zit dat trouwens met die Back to Karkand pack bij de LE? Zijn deze maps direct speelbaar, of worden ze tegelijk met de verkoop ervan unlocked?

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 15:35

icn

bram1984 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 22:06:
Hoe zit dat trouwens met die Back to Karkand pack bij de LE? Zijn deze maps direct speelbaar, of worden ze tegelijk met de verkoop ervan unlocked?
Deze komt ongeveer een maand na release uit ............. [bron] - http://inthegame.nl/nieuw...d-3-game-modes-bevestigd/

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 21:39:
[...]

Dus EA heeft onbetaalde, minderjarige jongens van 15 in dienst die ze 3x per week gratis spellen opsturen van andere publishers met een 16+ en 18+ rating, die het alleen doen op een speciale XBOX en waar hij een verslag in het Engels over moet schrijven. Uiteraard.

Anyway, vraag me af of ze de beta gaan timen met Gears of War. Hoewel het geen directe concurrent is, zit het wel in het shooter genre en zal er een fanbase overlap zijn. Kan een hele goede timing van ze zijn. Denk echter eerder dat ze gewoon nog niet weten wanneer de beta begint en nog niet klaar zijn. Weet niet of ik de game wil preorderen, eerst maar eens uitproberen. Trailers zien er goed uit, maar het blijven trailers.
Ik denk dat hij met de smiley al sarcasme bedoelde. Tuurlijk hebben 15 jarigen geen developer kits thuis staan waar ze de nieuwste games op krijgen.... kans op leaks wordt zo nog groter.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Dev kits zijn erg duur en verbonden aan veel contractuele verplichtingen. Gelukkig hebben we "mijn oom werkt bij EA" verhalen nog niet gehad in dit topic :P
Pagina: 1 ... 96 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien