Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennos
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 15:58
Tsurany schreef op maandag 12 september 2011 @ 17:06:
[...]

Edit: IP adressen van knife only servers zijn welkom, altijd leuk om dan met een LMG of een voertuig aan te komen stormen en epic kills te krijgen :D
Alleen wordt je na één (road)kill gelijk al gekicked 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

[...]

Nouja het is wel vrij annoying om zulke dingen te horen als je er zelf niks aan kan doen.
Wat nog idioter is, je kan soms vijanden vinden puur op basis van opmerkingen die hun character maakt zonder dat de speler er invloed op heeft. Een character hoort geen voice comments te kunnen maken zonder dat je als speler daar controle over hebt. Dat is echt een van de meest idiote features ooit.

Edit: IP adressen van knife only servers zijn welkom, altijd leuk om dan met een LMG of een voertuig aan te komen stormen en epic kills te krijgen :D
Je bedoelt dat "grenade!!!" ofzo? Dat hoort ook gewoon standaard aan te staan. In het 'echt' houd je ook niet je mond als er een granaat ergens naar binnenvliegt. Dan roep je ook "granaat!" - zelfs als je dat niet wilt: het is er al uit voordat je het doorhebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, maar een granaat is wat anders dan 'Man down!' terwijl dat een flink stuk verderop gebeurt en jij keurig in je zoldertje zit te snipen en sowieso niks kan doen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Lennos schreef op maandag 12 september 2011 @ 17:22:
Alleen wordt je na één (road)kill gelijk al gekicked 8)7
Die servers zouden niet eens online mogen zijn, het is een belemmering in de manier waarop EA / DICE de game bedoeld heeft en in strijd met EA's Online Code of Conduct. Wordt je server dus voor uitgezet, zonder refund.

Ik ben me trouwens ook aan het oriënteren voor een joystick, speciaal voor BF3. Een budget heb ik niet, ik wil gewoon een joystick hebben, die de meeste bang for the buck geeft.
Momenteel heb ik mijn oog op een van de drie Logitech joysticks, te weten de Logitech Attack 3, Logitech Extreme 3D Pro en de duurste, de Logitech G940 Flight System.

Zoals die G940 zou écht gaaf zijn, maar dan zonder de pedals, maar ja, dat zie je nergens (voor een aantrekkelijke prijs). Thrustmaster (niet verwarren met Trust!) heeft ook wel leuke joysticks (vergelijkbaar met de G940, zonder pedals), maar zijn knetter duur en kan ik (naar mijn mening) beter de G940 nemen. Iemand van jullie die een leuke joystick round-up oid weet? Ik heb werkelijk waar veel gezocht, maar ik gebruik blijkbaar de verkeerde termen.

[ Voor 51% gewijzigd door CH4OS op 12-09-2011 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:02

M2M

medicijnman

Tsurany schreef op maandag 12 september 2011 @ 17:52:
Ja, maar een granaat is wat anders dan 'Man down!' terwijl dat een flink stuk verderop gebeurt en jij keurig in je zoldertje zit te snipen en sowieso niks kan doen.
Of dat je een random granaat gooit en iemand in dat zelfde zolderkamertje GRANATA roept. Terwijl de granaatappel op de begane grond gegooid wordt.

Weet je ook weer dat er een tegenstander met een tentje op zolder zit.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Ik denk dat ik deze neem:

pricewatch: Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick

Weinig zin om meer geld uit te geven voor die keren dat ik ga vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 13:34

Yintha

We'll stay gold forever

Ik maakte hierboven een (slechte) grap. over dat ik hoop dat er geen geweren in het spel zitten. haha.

die nieuwe gameplay video's zijn wel echt held!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
CptChaos schreef op maandag 12 september 2011 @ 18:55:
[...]
Die servers zouden niet eens online mogen zijn, het is een belemmering in de manier waarop EA / DICE de game bedoeld heeft en in strijd met EA's Online Code of Conduct. Wordt je server dus voor uitgezet, zonder refund.

Ik ben me trouwens ook aan het oriënteren voor een joystick, speciaal voor BF3. Een budget heb ik niet, ik wil gewoon een joystick hebben, die de meeste bang for the buck geeft.
Momenteel heb ik mijn oog op een van de drie Logitech joysticks, te weten de Logitech Attack 3, Logitech Extreme 3D Pro en de duurste, de Logitech G940 Flight System.

Zoals die G940 zou écht gaaf zijn, maar dan zonder de pedals, maar ja, dat zie je nergens (voor een aantrekkelijke prijs). Thrustmaster (niet verwarren met Trust!) heeft ook wel leuke joysticks (vergelijkbaar met de G940, zonder pedals), maar zijn knetter duur en kan ik (naar mijn mening) beter de G940 nemen. Iemand van jullie die een leuke joystick round-up oid weet? Ik heb werkelijk waar veel gezocht, maar ik gebruik blijkbaar de verkeerde termen.
Als ik jou was zou ik geen dure joystick kopen alleen voor Battlefield 3.
Ik ga er even vanuit dat het vliegen werkt zoals in Battlefield 2, dan is het dusdanig arcade dat een dure joystick weinig extra's biedt boven een goedkope.
Sowieso voldoet bijvoorbeeld een xbox controller ook prima!
Ikzelf heb een Saitek Cyborg X ooit eens 2e hands gekocht voor 20e, gebruik ik o.a. voor IL-2 Sturmovik. Deze stick gaat het ook prima doen in Battlefield 3 verwacht ik.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Yintha schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:13:
Ik maakte hierboven een (slechte) grap. over dat ik hoop dat er geen geweren in het spel zitten. haha.

die nieuwe gameplay video's zijn wel echt held!
Ik vond het al bijzonder dat er mensen op reageerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Sowieso heeft de BF serie nogal een reputatie dat joysticks, waaronder de Logitech 2.4 die ik zelf ook heb, niet goed werken.

Derhalve beter even wat ervaringen afwachten? Ander nadeel van draadloos is dat joystick vrij snel in slaapstand gaat. Moet je eerst ff knop indrukken of beweging maken voordat ie 2 seconden later in actie komt. Best irritant.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Ik heb al jaren de Logitech Extreme 3d Pro hier liggen en die werkte perfect in BF2, kon er prachtig mee hoveren met een chopper en prima met de jets vliegen en schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Als ik wil vliegen dan neem ik wel mijn XBOX controller.
Maar ik denk dat ik gewoon in mijn tank blijf. :P
[...]

Nouja het is wel vrij annoying om zulke dingen te horen als je er zelf niks aan kan doen.
Wat nog idioter is, je kan soms vijanden vinden puur op basis van opmerkingen die hun character maakt zonder dat de speler er invloed op heeft. Een character hoort geen voice comments te kunnen maken zonder dat je als speler daar controle over hebt. Dat is echt een van de meest idiote features ooit.

Ik kwam er gister nog een tegen. Gewoon core instellen bij rush en dat alle maps en dan vind je ze zo. Ik moet eigenlijk nog steeds eens een keer z''n server ingaan en mijn heli skills een beetje oppoetsen. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:27
Iemand enig idee of UAV's komen in BF3? Of heb ik dat zomaar even gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
memo001 schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:34:
Volgens mij wel, maar dan weer anders dan BC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Laatst online: 01-09 01:05
memo001 schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:34:
ja er komen UAV's maar dan niet vliegend maar als EOD bot's zie plaatje
Afbeeldingslocatie: http://videogamewriters.com/wp-content/uploads/2011/08/Battlefield-3-Jets-Gameplay.mp4_snapshot_01.31_2011.08.16_13.10.58-570x320.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:16

Patriot

Fulltime #whatpulsert

joshje schreef op maandag 12 september 2011 @ 20:14:
[...]

ja er komen UAV's maar dan niet vliegend maar als EOD bot's zie plaatje
[afbeelding]
Dan is 't geen UAV hè, dan is 't gewoon een UV :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Laatst online: 09-07 01:28
Wacht.. Er komen unmanned arial vehicles... maar ze vliegen niet? Overigens zit er in die trailer gewoon een beeld vanuit een UAV. Of je die daadwerkelijk als speler kan besturen is dan weer niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Afbeeldingslocatie: http://bf3blog.com/wp-content/uploads/2011/04/battlefield-3-uav.jpg

Ah nee toch nie :X

Kan me herinneren dat er in een interview wel over een 'return of the uav' werd gesproken, kan hem 123 niet meer vinden welke.

[ Voor 64% gewijzigd door Kw4kje op 12-09-2011 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:01
nee dat is terminal view van de chopper gunner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Ik ben persoonlijk toch wel geintresseerd in de DOA-12 shotgun! :) Zag dat hij bij de Battlefield 3 Limited Edition: Physical Warfare pack in zit, maar ik begrijp dat deze alleen in de UK uitgegeven wordt?
Is er al enig iets bekend over de Limited Edition wat daar bij zit naast de maps? :?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Laatst online: 09-07 01:28
De DOA-12 is er gewoon voor iedereen. Alleen de flechete ammo is speciaal voor de physical warfare pack. En deze komt gewoon na een x tijd uit voor iedereen zonder te betalen. Overigens staat alles redelijk goed omschreven in de start post, dus als je de moeite neemt om die even door te lezen is iedereen meteen een stuk blijer met jou.

Also, dit lijkt me vanuit een UAV. Dat andere is natuurlijk de thermal view van uit een aanvalshelicopter.
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/0V0k041u0w0V282w100n/Image_2011-09-12_at_8.30.01_PM.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Vincitore schreef op maandag 12 september 2011 @ 20:24:
Ik ben persoonlijk toch wel geintresseerd in de DOA-12 shotgun! :) Zag dat hij bij de Battlefield 3 Limited Edition: Physical Warfare pack in zit, maar ik begrijp dat deze alleen in de UK uitgegeven wordt?
Nope, ook verkrijgbaar hier en hier ;)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baexed
  • Laatst online: 13-09 14:57
Volgens de factsheet in de startpost zit er een UAV in het spel: de MAV Micro UAV.

Na even snel googlen kom ik op dit plaatje uit:
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/03/MicroAirVehicle.jpg/721px-MicroAirVehicle.jpg

Aangezien de UAV onder het kopje Soldier Equipment staat (en dus compact moet zijn) zou het best mogelijk kunnen zijn.

PSN ID: Baexed | Battlelog: Baexed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
xNikobellicx schreef op maandag 12 september 2011 @ 20:22:
[...]

nee dat is terminal view van de chopper gunner
Moet dat niet thermal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Laatst online: 10:36
het eindresultaat is dan wel weer vaak terminal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Laatst online: 11:32
Dit is geen facebook dus post ontopic en nuttig of reageer niet.

[ Voor 83% gewijzigd door psychoclown op 13-09-2011 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-08 22:38

freddy0519

It hurts when IP

Ik ziet hier als een gek achter mijn pc te wachten op de release van de Bèta 8)7

Nog niet geweten dat een game zo een hype werd, puur door de mysterieuze info dat ze geven :p

Hopen dat hij maar snel komt! _/-\o_

Al doende leert men, al draaiende keert men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
freddy0519 schreef op maandag 12 september 2011 @ 21:39:
Ik ziet hier als een gek achter mijn pc te wachten op de release van de Bèta 8)7

Nog niet geweten dat een game zo een hype werd, puur door de mysterieuze info dat ze geven :p

Bedenk dan: iedere dag is er weer ééntje minder :+

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

freddy0519 schreef op maandag 12 september 2011 @ 21:39:

Ik garandeer* het je: binnen 17 dagen zal jij de beta kunnen spelen. Wellicht al dit weekend, of volgende week. :)

* The information contained in this post is for general information purposes only. The information is provided by Uniciteit and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the post or the information, products, services, or related graphics contained on the post for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.

In no event will we be liable for any loss or damage including without limitation, indirect or consequential loss or damage, or any loss or damage whatsoever arising from loss of data or profits arising out of, or in connection with, the use of this post.

Through this post you are able to link to other post which are not under the control of Uniciteit. We have no control over the nature, content and availability of those sites. The inclusion of any links does not necessarily imply a recommendation or endorse the views expressed within them.

Every effort is made to keep the post up and running smoothly by Tweakers.net. However, Tweakers.net takes no responsibility for, and will not be liable for, the post of Uniciteit being temporarily unavailable due to technical issues beyond our control.

[ Voor 60% gewijzigd door Uniciteit op 12-09-2011 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519

freddy0519

It hurts when IP

Uniciteit schreef op maandag 12 september 2011 @ 21:52:
[...]

Ik garandeer het je: binnen 17 dagen zal jij de beta kunnen spellen. Wellicht al dit weekend, of volgende week. :)
Excuseer, maar volgens mij wordt de 2de letter van het griekse alfabet (alpha, bèta, gamma) zo geschreven :p

Maar we verstaan elkaar! Dat is het belangrijkste toch ? :p

Edit: Naah, ik geraak er niet meer aan uit :p Soms zie ik Bêta staan in google :p
We zullen het bij je beta houden :)

Edit2: Of bedoel je nou spelen ipv spellen ? 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door freddy0519 op 12-09-2011 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

freddy0519 schreef op maandag 12 september 2011 @ 21:55:
[...]

Excuseer, maar volgens mij wordt de 2de letter van het griekse alfabet (alpha, bèta, gamma) zo geschreven :p

Maar we verstaan elkaar! Dat is het belangrijkste toch ? :p
Excuseer, maar de 1e letter van het Griekse alfabet wordt* zo beschreven: alfa. Maar we verstaan elkaar, da's het belangrijkste ja :9

(Edit en ik bedoelde spelen ja :o)

* The information contained in this post is for general information purposes only. The information is provided by Uniciteit and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the post or the information, products, services, or related graphics contained on the post for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.

In no event will we be liable for any loss or damage including without limitation, indirect or consequential loss or damage, or any loss or damage whatsoever arising from loss of data or profits arising out of, or in connection with, the use of this post.

Through this post you are able to link to other post which are not under the control of Uniciteit. We have no control over the nature, content and availability of those sites. The inclusion of any links does not necessarily imply a recommendation or endorse the views expressed within them.

Every effort is made to keep the post up and running smoothly by Tweakers.net. However, Tweakers.net takes no responsibility for, and will not be liable for, the post of Uniciteit being temporarily unavailable due to technical issues beyond our control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519

freddy0519

It hurts when IP

Uniciteit schreef op maandag 12 september 2011 @ 21:58:
[...]

Excuseer, maar de 1e letter van het Griekse alfabet wordt* zo beschreven: alfa. Maar we verstaan elkaar, da's het belangrijkste ja :9

Dat had ik na een paar google hits ook te laat door

Maar laten we het ontopic houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuadD1b
  • Laatst online: 17-08 12:27
Heeft iemand enig idee tot wanneer de pre-order server 'actie' bij I3D loopt? Op de site kan ik het niet vinden..

Ik wil een 64 player server bestellen maar ben m'n credit card vergeten en weet de nummers niet uit m'n hoofd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:17
Tot de 18e deze maand dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 14:12
MuadD1b schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 08:35:
Heeft iemand enig idee tot wanneer de pre-order server 'actie' bij I3D loopt? Op de site kan ik het niet vinden..

Ik wil een 64 player server bestellen maar ben m'n credit card vergeten en weet de nummers niet uit m'n hoofd :)
Tot de 18e

Uit de mail:
The pre-order package is available until September 18th. The BF3 private clanserver, Teamspeak 3 server and website will be offered for the full duration of your BF3 Official Ranked server term. Minimal pre-order package term is 3 months.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 09:06
CptChaos schreef op maandag 12 september 2011 @ 18:55:
[...]

Ik heb een 3d pro en die is voor BF2 absoluut toereikend. Dit zal voor BF3 ook wel zijn.
Help!!!! schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:29:
Sowieso heeft de BF serie nogal een reputatie dat joysticks, waaronder de Logitech 2.4 die ik zelf ook heb, niet goed werken.

Derhalve beter even wat ervaringen afwachten? Ander nadeel van draadloos is dat joystick vrij snel in slaapstand gaat. Moet je eerst ff knop indrukken of beweging maken voordat ie 2 seconden later in actie komt. Best irritant.
Daar heb je met een bedrade joystick geen last van. Heb nooit gehoord dat men problemen had met batttlefield en een 3d pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
3D pro is voor mij een ideale joystick voor BF, al vele jaren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
ik zit nu ook te denken om er een te halen, is het zo veel fijner vliegen?
in de tijd van bf2 zat ik er ook over te denken uit eindelijk nooit 1 gekocht en in bfbc2 kon ik met muis en toetsenbord redelijk vliegen in een chopper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In BFBC2 is het vliegen wel totaal anders (veel waardelozer) dan in Battlefield 2 en Play4Free, alle feeling met de helikopter is weg en het geluid is ook teleurstellend.
Als het in Battlefield 3 net zo vliegt als in Battlefield 2 en Play4Free zou ik zeker een joystick of een gamepad halen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
Tsurany schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:02:
Als het in Battlefield 3 net zo vliegt als in Battlefield 2 en Play4Free zou ik zeker een joystick of een gamepad halen.
misschien toch maar ff langs de MM om te kijken welke lekker in de hand ligt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens U
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 10:19
In BC2 kan je niet zo goed niet vliegen met een joystick, totaal niet realistisch en simpelweg bagger.

In BF2 daarentegen is vliegen met mijn Force 3D Pro echt een pretje.
Ik hoop (en reken erop) dat ze in BF3 joysticks net zo goed ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuadD1b
Laurens U schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:24:
Ik hoop (en reken erop) dat ze in BF3 joysticks net zo goed ondersteunen.
Ze hebben in ieder geval full joystick support beloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een jojo stick nodig om in bf3 te kunnen vliegen? Ach als dat zo is blijf ik altijd maar op de grond want ga er niet speciaal nog een joj stick voor aanschafen. Ik heb nog wel een contoller liggen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2011 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een gamepad werkt ook wel met twee losse sticks. Velen claimen met muis ook goed te kunnen vliegen maar zelf merk ik dat dit minder fijn gaat omdat je minder goede controle hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
had wel ergens gelezen dat de gameplay voor jets hetzelfde is als H.A.W.X en nog z'n game.

zelf op gamescom gespeelt in een jet ongeveer 10s met muis+toetsenbord :P ging niet echt geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:31

Royz

Kleurenblind!!

Hopelijk gaat het straks in dit topic vooral over inhoudelijk over de game ipv alle randzaken

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
gaan geruchten dat de open beta vandaag of morgen begin.

hier de link naar ea forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
dat kan toch niet? Eerst moet er 2 dagen gesloten beta zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
mngm schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:40:
dat kan toch niet? Eerst moet er 2 dagen gesloten beta zijn...
wel want wij kunnen dan over 3 dagen aan de slag en eerste 2 dagen zijn closed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
Dan is het niet vandaag/morgen open beta he. We zien wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
Hoe de SPECACT KITs 8 eruit gaan zien is nog niet bekend of wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Laatst online: 14-09 20:34
Beta is 27 oktober, 29e begint het voor iedereen. Is gewoon zo ; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steffeh schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:51:
Beta is 27 oktober, 29e begint het voor iedereen. Is gewoon zo ; )
Dan ligt de game al in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
Fail, bedoel september natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Geen beta voor de 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
xNikobellicx schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:47:
is bekend zoek maar op google afbeeldingen op specact bf3 krijg je ze te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
US Army Specact
Afbeeldingslocatie: http://www.battlefield3.nl/upload/Image/klasses/mp_character_profiles_specact_us1.jpg

Russian Specact
Afbeeldingslocatie: http://www.battlefield3.nl/upload/Image/klasses/mp_character_profiles_specact_rus1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
Woodland Camo nice!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Is http://www.battlefield3.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=605 al eens langs geweest? Het is een nieuwsposting van gisteren, met daarin verwijzingen naar wat details, die misschien wel leuk zijn om even te vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 09:06
Tsurany schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:02:
In BFBC2 is het vliegen wel totaal anders (veel waardelozer) dan in Battlefield 2 en Play4Free, alle feeling met de helikopter is weg en het geluid is ook teleurstellend.
Helicopter met een joystick vliegen vind ik een drama. Muis & toetsenbord geeft je meer vrijheid en controle. Met jet's het tegen overgestelde.

Enige voordeel van muis gebruiken jet is dat je de freelook goed kan gebruiken. Maar als je de fly-by view een beetje onder de knie hebt is dat voordeel ook weg. Diverse views op de hat-stick en geen verassingen meer.

Ik meende een tweet van demize te hebben gelezen dat het flight-model van BF3 op BF2 zou lijken - maar ben er niet gheel zeker van.. Zou ik in ieder geval erg blij mij zijn. Beetje arcade maar toch ruimte voor onderscheid. Heb helaas nog niets gezien over het aanwezig zijn van de TV-missile. Is toch heerlijk als je gunner de ene jet na de andere neerhaalt >:)

Ach wie weet zit ik na een maandje BF3 weer te BF2'en :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

lredev schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:25:
Ik meende een tweet van demize te hebben gelezen dat het flight-model van BF3 op BF2 zou lijken - maar ben er niet gheel zeker van.. Zou ik in ieder geval erg blij mij zijn. Beetje arcade maar toch ruimte voor onderscheid. Heb helaas nog niets gezien over het aanwezig zijn van de TV-missile. Is toch heerlijk als je gunner de ene jet na de andere neerhaalt >:)
Waarschijnlijk bedoel je https://twitter.com/#!/Demize99/status/111951098155253760? Al gaat dat meer over PC vs consoles, waar flight models hetzelfde in zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchhaze86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-05 16:46

Dutchhaze86

PSN:DUTCHhaze86

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met de Electronic Arts Klantenservice in verband met BFBC2.

Onze excuses voor het ongemak.
Ik vind het heel erg dat u uw stats kwijt bent en hiervoor veel tijd in hebt gestoken, ik ben blij dat u
hierbij ook reageert op mijn email.
Ik moet helaas mededelen dat EA en Dice stats niet verschuldigd zijn aan de gamers, zelfs als deze kwijt
zijn, dit is heel naar in uw situatie en dat kan ik begrijpen.
Ik heb zelf gehad, mijn bf2 stats waren op 0 voor meer dan 1 week, dit test ik zelf zodat ik ook ervaren
wat mijn klanten ervaren.
Wat ik voor u kan doen is het volgende.
Ik kan u een spel op Origin verzilveren, dit is 1 spel dat u uitkiest, dat word vergoed door mij om u tevreden
te houden, u zult dan via Origin deze spel direct kunnen downloaden en spelen.
Wat ik anders voor u kan doen is BF 3 vergoeden voor de PS3, u zult het spel dan na het release datum
binnenkrijgen als deze op voorraad zit, de kans is wel groot dat u een paar weken zal moeten afwachten
tot u deze binnen heeft na de release ' dit zal geen vaste datum zijn'
Mocht u het op de pc willen hebben kunnen wij het wel toe voegen op uw account na release van de
game.

Laat mij weten wat het beste voor u is zodat ik u tevreden kan houden als onze klant.

Nogmaals excuses voor het ongemak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
Mooi opgelost van EA, kan je beetje meer uitleg geven? Het gebeurt bij iedereen toch regelmatig dat de stats tijdelijk weg zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuadD1b
Dutchhaze86 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:35:
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met de Electronic Arts Klantenservice in verband met BFBC2.
Dat is verdomd netjes EA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchhaze86

Dutchhaze86

To bad dat het niet voor mij was bedoeld, ..Maat van mij is al twee weken bezig met zijn gegevens terug te halen..dit was niet mogelijk door EA...dus hij vroeg compensatie...Dit is de reactie van EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dutchhaze86 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:35:

Onze excuses voor het ongemak.
Ik vind het heel erg dat u uw stats kwijt bent en hiervoor veel tijd in hebt gestoken, ik ben blij dat u
hierbij ook reageert op mijn email.
Ik moet helaas mededelen dat EA en Dice stats niet verschuldigd zijn aan de gamers, zelfs als deze kwijt
zijn, dit is heel naar in uw situatie en dat kan ik begrijpen.
Ik heb zelf gehad, mijn bf2 stats waren op 0 voor meer dan 1 week, dit test ik zelf zodat ik ook ervaren
Wat ik voor u kan doen is het volgende.
Ik kan u een spel op Origin verzilveren, dit is 1 spel dat u uitkiest, dat word vergoed door mij om u tevreden
te houden, u zult dan via Origin deze spel direct kunnen downloaden en spelen.
Wat ik anders voor u kan doen is BF 3 vergoeden voor de PS3, u zult het spel dan na het release datum
binnenkrijgen als deze op voorraad zit, de kans is wel groot dat u een paar weken zal moeten afwachten
tot u deze binnen heeft na de release ' dit zal geen vaste datum zijn'
Mocht u het op de pc willen hebben kunnen wij het wel toe voegen op uw account na release van de
game.

Laat mij weten wat het beste voor u is zodat ik u tevreden kan houden als onze klant.

Nogmaals excuses voor het ongemak
Klinkt fake eerlijk gezegd.
Als iemand bij een klantenservice werkt, mag je toch verwachten dat die het gebruik van punten en komma's beheerst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

En de Nederlandse taal, want die klopt ook niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 19:09
CptChaos schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:49:
En de Nederlandse taal, want die klopt ook niet helemaal.
Dat is vaak het geval bij Nederlandstalige klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
wellicht is t vertaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
ik neem aan dat de klantenservice van EA wel normaal een mail kunnen sturen er zitten wel meerdere fouten in de mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

ES335 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:53:
Dat is vaak het geval bij Nederlandstalige klantenservice.
Laat ik het zo zeggen, het ljikt een door een geautomatiseerd systeem vertaald e-mailbericht. Denk bijvoorbeeld aan Google Translate, die alles letterlijk woord voor woord vertalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchhaze86

Dutchhaze86

Ik verwacht zeker dat het echt is...Heb helaas niet de originele mail gezien, maar ga er toch vanuit dat ik niet gepowned wordt door een maat..;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
hoezo kunnen ze geen stats terug zetten dan neem aan dat EA/DICE zulke dingen opslaan.
daarbij vind ik deze zin ook beetje vaag:
maar ja mocht het echt wezen heeft die het toch mooi voor elkaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
t duurt niet lang meer...

Afbeeldingslocatie: http://battlefieldo.com/wp-content/uploads/2011/09/Screenshot_3.jpg

Verder nog geen link naar de beta versie http://battlelog.battlefield.com/

[ Voor 18% gewijzigd door priemt op 13-09-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuadD1b
Ja ik denk toch echt dat ik dit weekend veel tijd achter de PC door ga brengen ;)
Er duiken veel te veel beta signalen op de laatste dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vergeet niet dat zulke afbeeldingen zeer eenvoudig gefaked kunnen worden. Genoeg mensen die het leuk vinden de hype een stukje aan te dikken met fake content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuadD1b
Wat dacht je van EA zelf?
Gratis aandacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Kan het desondanks nog wel fake zijn, dat heet nou een hype. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 18:46

BiLo

PSN: toiletcleaner

CptChaos schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:18:
haha, het is mijn mail, en is hij is echt. de medewerker in kwestie is buitenlands. En ik ben mijn stats helemaal kwijt, niet tijdelijk.. 500-600 uur naar de klote. Dus een redelijk argument om wat vergoed te krijgen lijkt mij zo!

Ik heb overigens gekozen voor BF3 op de PC, ik ga niet wachten op de ps3 versie, daarvoor sta ik s'nachts al in de rij :)

edit: dit heeft wel aardig wat tijd gekost, en 3 verschillende medewerkers, zowel dice zweden, als het tech center in texas!

edit2: wellicht handig om te vermelden dat ik in eerste instantie belde om mijn veteran status te laten bijwerken, na dat dit geregeld was, was ik mijn stats kwijt. Dus een duidelijke fout van EA zelf, voordat alle jongetjes hier denken dat ze zomaar een gratis versie van BF3 ontvangen

[ Voor 27% gewijzigd door BiLo op 13-09-2011 13:54 ]

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
zoek maar op joysticks icm BF2 dan kom je meer dan genoeg tegen helaas.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:02

M2M

medicijnman

CptChaos schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:18:
klinkt een beetje als de FSX DX10 concept art. Toen werd DX10 ineens overhyped. God wat heb ik me toen een banaan gelachen. Hier dus: als je het gemist hebt.

[ Voor 15% gewijzigd door M2M op 13-09-2011 13:56 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo

BiLo

DopeMasta schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:59:
hoezo kunnen ze geen stats terug zetten dan neem aan dat EA/DICE zulke dingen opslaan.
daarbij vind ik deze zin ook beetje vaag:

[...]

maar ja mocht het echt wezen heeft die het toch mooi voor elkaar :P
dat snapte ik zelf ook niet helemaal.. maargoed ik ben redelijk gecompenseerd voor wat ik verloren heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Werving is niet toegestaan

[ Voor 90% gewijzigd door Sn0wblind op 13-09-2011 16:59 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchhaze86

Dutchhaze86

DylanE schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:47:
[...]

haha, het is mijn mail, en is hij is echt. de medewerker in kwestie is buitenlands. En ik ben mijn stats helemaal kwijt, niet tijdelijk.. 500-600 uur naar de klote. Dus een redelijk argument om wat vergoed te krijgen lijkt mij zo!

Ik heb overigens gekozen voor BF3 op de PC, ik ga niet wachten op de ps3 versie, daarvoor sta ik s'nachts al in de rij :)

edit: dit heeft wel aardig wat tijd gekost, en 3 verschillende medewerkers, zowel dice zweden, als het tech center in texas!
DylanE schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:57:
[...]

dat snapte ik zelf ook niet helemaal.. maargoed ik ben redelijk gecompenseerd voor wat ik verloren heb.
Vind je? 600 uur speeltijd met een vergoeding van €55,= is toch een relatief beroerd uurloon...:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
Dutchhaze86 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 14:04:
Vind je? 600 uur speeltijd met een vergoeding van €55,= is toch een relatief beroerd uurloon...:P
ik vind het wel een goede compensatie gezien het geen loon is en vergoeding is voor tijd in een game waar je straks waarschijnlijk toch niet meer mee bezig gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo

BiLo

Dutchhaze86 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 14:04:
[...]

[...]

ja precies dat was ook 1 van mijn argumenten, maar goed beter iets dan niets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
DylanE schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 14:08:
[...]

ja precies dat was ook 1 van mijn argumenten, maar goed beter iets dan niets!
nou ja.. in het kader van over 1 maand en 1 week gaan alle andere battlefield edities voor de meeste toch de kast in vind ik het best schappelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Gekkenhuis! Maar even BF2 gekocht om in te komen. Vooral leuk om te zien dat er al zoveel mensen in zijn voor PC GoT clan :)

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuadD1b
XIDESIGN schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 14:24:
Gekkenhuis! Maar even BF2 gekocht om in te komen. Vooral leuk om te zien dat er al zoveel mensen in zijn voor PC GoT clan :)
Count me in! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:25
Ik heb net even een account gemaakt daar. en een berichtje geplaatst dat ik mee wil dokken.

[ Voor 39% gewijzigd door Sn0wblind op 13-09-2011 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Laatst online: 19-08 13:34

Yintha

We'll stay gold forever

Ik zal na mijn werk ook eens even Registeren : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 19:56
Yintha schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 14:55:
Ik zal na mijn werk ook eens even Registeren : )
me2. Ik las ergens 30 eu p/m voor een 32 slots server? Met 15 man is dat dus 2 eu per maand voor een dedi server. Zeer de moeite waard imho

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

Het is nu dus al een 64 + 32 server maar dan wel voor €5,- per maand.

[ Voor 8% gewijzigd door The_Worst op 13-09-2011 15:44 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 19:56
^^ ok goed xD

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Zeg, waarom geen Xbox clan........ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

En hoe meer mensen er mee doen, de goedkoper het wordt! Verdere details volgen nog, morgen is er een "vergadering". Op dit moment staat er nog een 120 Euro open, te voldoen door minstens 20 man. Dit is voor drie maanden, dus € 3,- op het moment, oftwel een Euro per maand!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Lasteraar schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:51:
Zeg, waarom geen Xbox clan........ :*)
Doe ook maar PS3 dan, daar ga ik 'm voor halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Lasteraar schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:51:
Zeg, waarom geen Xbox clan........
bram1984 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 16:29:
[...]
Doe ook maar PS3 dan, daar ga ik 'm voor halen.
Hou anders even dit draadje in het forum in de gaten: Gathering of Tweakers BF3 Clan Forum

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 13-09 16:30
xNikobellicx schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:47:
Wel grappig dat jij het vraagt aangezien je avatar van de specact kit afkomstig is 8)7 :+ .

[ Voor 97% gewijzigd door JT888 op 13-09-2011 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Indy91 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 16:46:
[...]

[...]

Hou anders even dit draadje in het forum in de gaten: Gathering of Tweakers BF3 Clan Forum
Alleen maar PC nerds, schiet niet op. ;)
Pagina: 1 ... 95 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien