Die servers zouden niet eens online mogen zijn, het is een belemmering in de manier waarop EA / DICE de game bedoeld heeft en in strijd met EA's Online Code of Conduct. Wordt je server dus voor uitgezet, zonder refund.
Ik ben me trouwens ook aan het oriënteren voor een joystick, speciaal voor BF3. Een budget heb ik niet, ik wil gewoon een joystick hebben, die de meeste bang for the buck geeft.
Momenteel heb ik mijn oog op een van de drie Logitech joysticks, te weten de Logitech Attack 3, Logitech Extreme 3D Pro en de duurste, de Logitech G940 Flight System.
Zoals die G940 zou écht gaaf zijn, maar dan zonder de pedals, maar ja, dat zie je nergens (voor een aantrekkelijke prijs). Thrustmaster (niet verwarren met Trust!) heeft ook wel leuke joysticks (vergelijkbaar met de G940, zonder pedals), maar zijn knetter duur en kan ik (naar mijn mening) beter de G940 nemen. Iemand van jullie die een leuke joystick round-up oid weet? Ik heb werkelijk waar veel gezocht, maar ik gebruik blijkbaar de verkeerde termen.
[
Voor 51% gewijzigd door
CH4OS op 12-09-2011 18:59
]