Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:08

JK

Niets spannends, het titelscherm van BF3 beta voor de X360.
Het is echt niet normaal hoeveel pagina´s deze thread al heeft zelfs vóór de beta nog uit is. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Er is een TV meubel met een plasma scherm te zien en een Xbox 360 eronder. Op het scherm zie je het "Press start" scherm van de BF3 beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Oke, in ieder geval bedankt! :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

:D nog nooit dat trucje gezien, dik gedaan!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukske21
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-03-2016
zou wel echt beest zijn :P

ik denk t niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DopeMasta schreef op zondag 11 september 2011 @ 02:05:
humz gezien die geregistreerd is door een gast uit oslo, noorwegen kunnen we beter die tijden vergeten ;)

en gewoon netjes wachten al hoop ik stiekem dat het waar zal zijn O-)
Wat simpel detective werk zoals dit kan dit topic wel gebruiken :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spacey23 schreef op zondag 11 september 2011 @ 11:04:
Ik kan hier op mijn werk helaas geen foto's zien. Wat staat er? Ik ben erg nieuwsgierig haha
Het komt erop neer dat die geleakte screen van de Battlefield 3 beta op Xbox 360, niet fake is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Laatst online: 09-07 01:28
MAAR MENSEN... Battlefield 3 komt 27 oktober in Nederland gewoon uit, dus allemaal even geduld hebben. Overigens valt het me op dat ze nu al hebben aangegeven dat er redelijk wat verschillen tussen de Alpha en beta gameplay wise zitten. Nu al met balancing bezig zijn is natuurlijk prima. Probleem blijft wel dat ze dat alleen voor de Alpha en Beta map kunnen doen..... Hopen dat ze wat beter kijken naar de rest van de map. Na een week een complete rebalance doen is natuurlijk ook geen probleem, maar DICE kennende zal dat vast wel iets langer op zich laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik denk dat ze een design visie hadden voor alle maps, maar dat ze die hebben aangepast na de feedback van de alpha. Ikzelf vond de alpha redelijk balanced qua wapens, maar de map zelf was dat niet echt. Was zelf maar 2 van de 50 potjes langs de tunnels gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Houdt het nuttig en ontopic, daar valt dit dus niet onder.

[ Voor 85% gewijzigd door psychoclown op 13-09-2011 10:47 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Adante schreef op zondag 11 september 2011 @ 14:23:
MAAR MENSEN... Battlefield 3 komt 27 oktober in Nederland gewoon uit, dus allemaal even geduld hebben. Overigens valt het me op dat ze nu al hebben aangegeven dat er redelijk wat verschillen tussen de Alpha en beta gameplay wise zitten. Nu al met balancing bezig zijn is natuurlijk prima. Probleem blijft wel dat ze dat alleen voor de Alpha en Beta map kunnen doen..... Hopen dat ze wat beter kijken naar de rest van de map. Na een week een complete rebalance doen is natuurlijk ook geen probleem, maar DICE kennende zal dat vast wel iets langer op zich laten wachten.
Dat ze het al zo vroeg doorhebben, is juist best wel knap. Meestal ontdek je zoiets pas in de beta of als het spel uit is. Aangezien er al een soort 'gesloten beta' was (de alpha), hebben ze dit eerder doorgehad. Dat ze het in de alpha al doorkregen, is een verrassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog een leuk filmpje dat me enthousiast kan maken voor BF3? Iets zoals die SP teaser van laatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 16:43:
Is er nog een leuk filmpje dat me enthousiast kan maken voor BF3? Iets zoals die SP teaser van laatst?
Ga naar youtube
Zoek naar battlefield 3
?????
Profit!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baccy schreef op zondag 11 september 2011 @ 17:00:
[...]

Ga naar youtube
Zoek naar battlefield 3
?????
Profit!

:P
Ik heb al een heleboel Alpha filmpjes gekeken, en natuurlijk ook alle officiele filmpjes zoals trailers. Ik vroeg me alleen af of iemand nog een "speciaal" filmpje wist. MP of SP maakt me voor de rest niet uit.

Op een forum had bijvoorbeeld laatst iemand een filmpje van 18 minuten gepost met MW3 gameplay. Ik had het filmpje nog nooit gezien, terwijl ik bijna elke dag op youtube zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:03

thommich

Belg

Ik vraag me af of in de singleplayer alle voertuigen ook aan bod komen. Waarbij je ze zelf bestuurt dus. Want dat lijkt me moeilijk in één verhaal te gieten.
soldaat te voet => jeep=>apc=>tank=>heli=>jet
Niet echt realistisch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
thommich schreef op zondag 11 september 2011 @ 17:27:
Ik vraag me af of in de singleplayer alle voertuigen ook aan bod komen. Waarbij je ze zelf bestuurt dus. Want dat lijkt me moeilijk in één verhaal te gieten.
soldaat te voet => jeep=>apc=>tank=>heli=>jet
Niet echt realistisch ;)
Zoals meerdere FPS games het doen. Je speelt meerdere rollen. Dus meerdere personages. Dan zou het wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan nog, who gives a shit? Oh oh oh het is niet realistisch dat hetzelfde poppetje in zowel een tank als een vliegtuig dingen doet, wat erg zeg.
Daarnaast, meerdere personages erin stoppen en klaar.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Tsurany schreef op zondag 11 september 2011 @ 17:35:
En dan nog, who gives a shit? Oh oh oh het is niet realistisch dat hetzelfde poppetje in zowel een tank als een vliegtuig dingen doet, wat erg zeg.
Sterker nog, als dat zo'n probleem zou zijn, laat mensen dan hun account locken als bepaald persoon (tenslotte kun je, in bc2 termen ook niet zomaar recon, medic of engineer worden als je "gewoon" assaultsoldaat bent) en daar hun hele MP-carriere mee spelen. Eenmaal piloot, nooit meer uit het vliegtuig. En natuurlijk minimaal een maand aan allerlei saaie trainingsmissies om enigszins in de buurt van realiteit te komen.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat mensen sowieso moeten stoppen met zeuren om realisme. Battlefield 3 is niet realistisch. En dat is maar goed ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 18:50:
Ik vind dat mensen sowieso moeten stoppen met zeuren om realisme. Battlefield 3 is niet realistisch. En dat is maar goed ook...
Wie weet dat filmpje nog te vinden, was iets van Real Life Call of Duty, waar je de hele tijd voor je uit moest staren in de woestijn terwijl je iets verdedigd tegen niemand.
Dat is realisme, maar dat wil niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of in je broek moeten pissen terwijl je in een greppel ligt omdat je aandacht niet kan verslappen, das pas realisme!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Je wapen schoonmaken, blik witte bonen in tomatensaus opwarmen, om 5 uur uit je nest om een paar uur te rennen...
Dat soort realisme willen ze dan weer niet, alleen de "leuke" dingen.
Als een game echt realistisch zou zijn, zou je liggen met 1 kogel van een simpel pistool, en respawn je niet weer.

[ Voor 23% gewijzigd door unfor op 11-09-2011 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:48

M2M

medicijnman

unfor schreef op zondag 11 september 2011 @ 19:08:
Je wapen schoonmaken, blik witte bonen in tomatensaus opwarmen, om 5 uur uit je nest om een paar uur te rennen...
Als een game echt realistisch zou zijn, zou je liggen met 1 kogel van een simpel pistool, en respawn je niet weer.
en de kans is vrij groot dat je met je hmmwv op een bermbom rijdt. Ook einde verhaal en nog geen kogel gelost tegen de "tegenstander".

En als tegenstander is de kans groot dat je afgemaaid wordt door een predator drone of opgeblazen wordt door een tactical missile. En anders rijden er genoeg armored cars en tanks rond waar je met je proppenschieter niets tegen kunt.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:19
ja en als je dood ben kun je het spel weggooien je heb immers maar 1 leven.
Als veldmedic moet je echt wonden behandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In die zin is natuurlijk geen enkel spel realistisch. Maar Battlefield 3 is ook niet realistisch ten opzichte van andere spellen (lees: ArmA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

EA/DICE claimen ook geen realisme maar authenicity. Authentiek dus ipv super realistisch. groot verschil! Wel levens-echte wapens, leger-termen, niet levens-echte regels. Echt != Fun in de meeste gevallen.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FoggyFreek schreef op zondag 11 september 2011 @ 19:58:
EA/DICE claimen ook geen realisme maar authenicity. Authentiek dus ipv super realistisch. groot verschil! Wel levens-echte wapens, leger-termen, niet levens-echte regels. Echt != Fun in de meeste gevallen.
Helemaal mee eens.

Een spel hoeft niet perse realistisch te zijn, maar het kan wel leuk zijn als het realistisch "voelt". Da's ook een reden waarom ik de SP van de Modern Warfare serie zo geweldig vind. Als je het script lees denk je: waar gaat dit over? Maar als ik de SP speel heb ik het gevoel dat het "echt" is. Als je dat niet hebt, is de SP ook niet leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
En toch kom je hier vaak het argument 'dat is realisme' tegen, wanneer iemand een bepaalde feature niet leuk lijkt.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op zondag 11 september 2011 @ 20:47:
En toch kom je hier vaak het argument 'dat is realisme' tegen, wanneer iemand een bepaalde feature niet leuk lijkt.
Dat zal ik in ieder geval nooit zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Haha! dat zou volgens mij nog best kunnen werken ook. Ben je dood, volgende week weer een kans. Dat is dan gewoon reïncarnatie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Achja. Sommige mensen willen blijkbaar zo'n realistische game dat je na het worden gedood je spel bij het vuilnis kan gooien; want ja, wat is nou realisme als je meerdere keren dood kan gaan.

Battlefield heeft realistische aspecten en daar moeten ze het maar mee doen.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:25

mrc4nl

Procrastinatie expert

rickyy schreef op zondag 11 september 2011 @ 23:16:
Achja. Sommige mensen willen blijkbaar zo'n realistische game dat je na het worden gedood je spel bij het vuilnis kan gooien; want ja, wat is nou realisme als je meerdere keren dood kan gaan.

Battlefield heeft realistische aspecten en daar moeten ze het maar mee doen.
jep echt realisme is een ticket voor het leger naar irak. maar geen enkele gamer wil dat.

geef mij maar goede gebalanceerde gameplay die mij plezier brengt.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:18
Afbeeldingslocatie: http://img26.imageshack.us/img26/5558/71d3193c2b3102c8c445c41.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Afbeeldingslocatie: http://s1.postimage.org/gx0esd2uh/gryllsbf3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
waar haal je dit nouw weer vandaan? heb jij hem al ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 07:40

SG

SG surft naar info hardewaren

Realisme houd in dat alle factoren die in reallife gelden zo realistisch mogelijk zijn geimplementeerd.
Dit houd in alle factoren en dat zijn er veel. Sommige zijn niet realistisch te implementeren.
En die alle factoren zijn er nogal veel. Dus van extreem abstract arcade tot reallife kan je een grote ratio gebied pakken van wat voor subset van factoren je in bepaald mate kan realisme wilt implementeren.

Dan realisme en Mplay. Der is zoiets als balance. Reallife geld wapen wedloop en eigenschap van realisme is onbalans.
Zelfs een echte milsim voldoet niet. Alle factotren voor belang van het doel van training zijn in bepaalde mate geimplementeerd.
Maar de mate van fatoren is daar het hoogst.

Een game als America Army is mix van factoren van realisme maar ook van een gameplay balans. Dus voeld realistisch aan maar nadruk ligd op autenthiek en is vooral game en lichte milsim meer game.

Dit houd in dat devs vele mogelijkheden hebben om diepte te cree-eren in de gameplay mechanieken.

Ik ben ook van mening dat je met sommige realisme factoren te combineren toch een mate van balans kan creeeren en daarbij ook meer diepte in de gameplay.

Dit is bijvoorbeeld leuk te doen voor een realisme rebalance mod.
Of een total conversion. Waar zoveel mogelijke realisme factoren geimplementeerd zijn die gameplay ondersteunen.

Het probleem van Realisme vs compacte gameplay rule. Is dat een gameplay mechaniek zoals BF3 en MW3 heel overzichtelijk zijn. Dus niet te complex goed uitwerkbaar in record tijd.
Veel realisme factoren in een mix, brengen gezamelijk een diepte mee en complexiteit plus nood voor extra content wat game ontwikkel productie complexer en extra veel werl vereist. Rebalansen vele factoren maakt langdurige playtesting ook noodzakelijk.

Iets simpels zoals een levendige grote omgeving. Dat is heel veel extra werk.
Wapen factoren een dozijn of twee waar men rekening mee moet houden.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Laatst online: 25-10-2024
Google translate?

Die battlelog server browser ziet er erg nice uit. Denk dat dat wel goed moet komen.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
_MB_ schreef op maandag 12 september 2011 @ 07:47:
Google translate?

Die battlelog server browser ziet er erg nice uit. Denk dat dat wel goed moet komen.
Vind het wel jammer dat ze bijvoorbeeld niet bij aantal free slots je niet gewoon zelf een getal laten invullen. Ik vind het in principe een goed idee dat je een minimum aantal free slots kan kiezen, want met 1 free is het vaak dat zodra je joint iemand anders die al heeft, maar 5+ vind ik dan ook weer overdreven, 3 is zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

furby-killer schreef op maandag 12 september 2011 @ 07:58:
[...]

Vind het wel jammer dat ze bijvoorbeeld niet bij aantal free slots je niet gewoon zelf een getal laten invullen. Ik vind het in principe een goed idee dat je een minimum aantal free slots kan kiezen, want met 1 free is het vaak dat zodra je joint iemand anders die al heeft, maar 5+ vind ik dan ook weer overdreven, 3 is zat.
Er staat ook tussen de 1 en de 5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:36
2 Maps bekend en 8 niet. Battlefield 3 kwam toch met 9 maps op de release of is dit weer veranderd?

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
RobinNL schreef op maandag 12 september 2011 @ 08:38:
2 Maps bekend en 8 niet. Battlefield 3 kwam toch met 9 maps op de release of is dit weer veranderd?
De 10e map zal back to karkand we zijn.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:05
Hier nog een paar gelekte screenshots.
hello! - [1]
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iktSQ.png

you're a liar! well, maybe not - [2]
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Xkl1O.jpg

war tapes? yes! - [3]
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XYNvp.jpg

xbox flight controls - [4]
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qNnqq.jpg

wheee! - [5] Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jGI8u.jpg

a new map? :O - [6]
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NYgkg.jpg

xbox menu screen - [7]
[img] http://i.imgur.com/IdsOL.jpg [/img

(the white border will not be there, this is from the dev kit)
battlelog since i heard it was being pulled from some places - [8]
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DRNEV.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Dorest0rm op 12-09-2011 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Pre-order vraagje (excuses als het al langs is gekomen, ik heb het niet gezien:

Ik wil de PS3 limited edition bestellen. Winkels als Mediaoffer en Gamesync geven aan "er vanuit te gaan dat zij de LE gaan leveren", maar dit dus blijkbaar niet zeker weten. Wehkamp zegt hier echter niets over, en beeldt ook de LE boxart af.

Iemand die Wehkamp hier toevallig over gemaild heeft? Leveren zij wel 100% zeker de LE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
bram1984 schreef op maandag 12 september 2011 @ 09:18:

Ik wil de PS3 limited edition bestellen. Winkels als Mediaoffer en Gamesync geven aan "er vanuit te gaan dat zij de LE gaan leveren", maar dit dus blijkbaar niet zeker weten. Wehkamp zegt hier echter niets over, en beeldt ook de LE boxart af.

Iemand die Wehkamp hier toevallig over gemaild heeft? Leveren zij wel 100% zeker de LE?
Wehkamp verkoopt de LE versie en de normale (althans die staat wel op de site) dus je kan er vanuit gaan dat je hier de LE zeker krijgt anders ga ik na de tijd geld vragen zodat ik de dlc erbij krijg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Dorest0rm schreef op maandag 12 september 2011 @ 09:07:
[...]
Nice !!!
Duidelijk een nieuwe map ! Dat had ik niet verwacht op maandag :D
Nice Vids

[ Voor 3% gewijzigd door priemt op 12-09-2011 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
DopeMasta schreef op maandag 12 september 2011 @ 09:20:
[...]

Wehkamp verkoopt de LE versie en de normale (althans die staat wel op de site) dus je kan er vanuit gaan dat je hier de LE zeker krijgt anders ga ik na de tijd geld vragen zodat ik de dlc erbij krijg ;)
Ging ik ook al vanuit. Het scheelt echter bijna € 7,- met Gamesync. Ik ben niet iemand die wakker ligt van een paar Euro, maar dit vind ik wel een behoorlijk verschil, vandaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Moet zeggen dat de game er op de console erg goed uitziet.
Zijn helaas niet de scherpste filmpjes, maar ziet er netjes uit en lijkt me 30fps stabiel.
Damn heb nu nog veel meer zin in deze game!! :D
Nu nog een comparison met ps3 en xbox, en dan ben ik blij (heb beide consoles en wil uiteraard voor de goty de beste versie :P )

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik ga voor de PS3 versie. Als het goed is gaat die er beter uitzien (hoewel de devs dat nu ontkennen, ondanks eerdere berichten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

bram1984 schreef op maandag 12 september 2011 @ 10:16:
Ik ga voor de PS3 versie. Als het goed is gaat die er beter uitzien (hoewel de devs dat nu ontkennen, ondanks eerdere berichten).
Mja de ps3 had meer prioriteit dan xbox, zo had ik het een beetje opgevangen.
Maar als ik dit zo zie, denk ik dat xbox en ps3 gewoon exact zelfde zullen zijn, alleen dat de xbox andere lighting had ofzo, stond eens in een nieuws bericht ergens volgens mij.
Maar ik ben in ieder geval positief verrast met de console versie, deze kan makkelijk strijden met mw3 op xbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:18
I say...REPOST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op maandag 12 september 2011 @ 10:21:
[...]

Mja de ps3 had meer prioriteit dan xbox, zo had ik het een beetje opgevangen.
Maar als ik dit zo zie, denk ik dat xbox en ps3 gewoon exact zelfde zullen zijn, alleen dat de xbox andere lighting had ofzo, stond eens in een nieuws bericht ergens volgens mij.
Maar ik ben in ieder geval positief verrast met de console versie, deze kan makkelijk strijden met mw3 op xbox :)
het enige verschil is inderdaad dat de lighting op de ps3 beter (anders) is dan op de xbox, qua textures zal het niets uitmaken dus je kunt hem beter kopen op het platform waar je vrienden hem op kopen (of pc als je echt voor ultieme graphics gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 10:55:
[...]

het enige verschil is inderdaad dat de lighting op de ps3 beter (anders) is dan op de xbox, qua textures zal het niets uitmaken dus je kunt hem beter kopen op het platform waar je vrienden hem op kopen (of pc als je echt voor ultieme graphics gaat)
Mja ik game voornamelijk samen met mn broertje, en die heeft ook ps3 en xbox :P
gamepc heb ik niet, ja een pentium 4 met een radeon 9600 haha :P
Dus zal wel ps3 worden, maar ik neig toch ook wel beetje naar xbox vanwege de controller, heb ooit cod4 op ps3 gespeeld en vond niet echt fijn, maja lukt me vast wel op gegeven moment ;)
Wacht lekker op een head to head comparison :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
saai filmpje de rest van die filmpjes heb ik nog niet gezien het moet wel nog een verrassing blijven anders weet ik alles al en dan is er niks meer aan. Andere halve maand wachten even volhouden nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
v8power67 schreef op maandag 12 september 2011 @ 11:02:
[...]

Mja ik game voornamelijk samen met mn broertje, en die heeft ook ps3 en xbox :P
gamepc heb ik niet, ja een pentium 4 met een radeon 9600 haha :P
Dus zal wel ps3 worden, maar ik neig toch ook wel beetje naar xbox vanwege de controller, heb ooit cod4 op ps3 gespeeld en vond niet echt fijn, maja lukt me vast wel op gegeven moment ;)
Wacht lekker op een head to head comparison :)
Ik zal 'm in eerste instantie voor de SP halen, en de MP voorzichtig proberen. Ik heb een FFX Shark en ik weiger te betalen voor online gaming, dus voor mij is het niet zo'n moeilijke keuze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eerst naar de regels alvorens je iets post waarvan je niet zeker weet of het mag.

[ Voor 76% gewijzigd door psychoclown op 13-09-2011 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
furby-killer schreef op maandag 12 september 2011 @ 07:58:
[...]

Nou ja als je met aantal vrienden (>5 personen) tegelijk in een server wil gaan joinen, is de 5+ free slots optie toch een mooie mogelijkheid om een redelijk gevulde server te joinen. :)
aicaramba schreef op maandag 12 september 2011 @ 09:05:
[...]

De 10e map zal back to karkand we zijn.
En Sharqi, Oman en Wake dan? Of bedoel je dat 1 van de 4 Back to Karkand mappen gedraaid zal worden?

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:05

Murphy

(2B||!2B)?

Ik vind dat Dragon Valley ook terug moet komen. De beste vehicle-map die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
bram1984 schreef op maandag 12 september 2011 @ 09:18:

Hier even op terugkomend: ik heb zojuist een medewerker van Gamesync gesproken. Hij gaf aan, dat als je minimaal 2 weken van te voren pre-ordered, dat je dan 99% zeker bent van de LE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 23:02
Gelukkig gaan ze met jets niet de realistische kant op, heb hem dingen zien doen in dat filmpje waarna ze de piloot op zouden kunnen vegen in het echt.

[ Voor 3% gewijzigd door Wolfos op 12-09-2011 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuadD1b
  • Laatst online: 17-08 12:27
Nog een paar dagen en het is beta tijd! :D
Kan niet wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
MuadD1b schreef op maandag 12 september 2011 @ 13:26:
Nog een paar dagen en het is beta tijd! :D
Kan niet wachten...
Er is geen datum confirmed...

Kan morgen zijn, maar ook de 28ste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuadD1b
Dit lijkt me toch duidelijk genoeg ;)

http://www.physicalwarfare.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Laatst online: 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Die had ik ook al gepost en zoals ik al had verwacht: Ding is as fake as ever.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuadD1b
Die site heeft EA toch altijd gebruikt om BF3 info op te posten?
Of was het altijd al fake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lees het topic eens door. Al bevestigd dat het fake is door iemand van GoT die verder kijkt dan zijn neus lang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Gewoon een fan site denk ik. Iedereen probeert een graantje mee te pikken in de Hype he, we maken elkaar lekker gekker en gekker...

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

MuadD1b schreef op maandag 12 september 2011 @ 13:38:
Die site heeft EA toch altijd gebruikt om BF3 info op te posten?
Of was het altijd al fake?
Do eens een Whois op de url :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Maar EA doet blijkbaar geen moeite om de site offline te halen, terwijl de echte EA logo's en text gebruikt worden?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

bvk schreef op maandag 12 september 2011 @ 13:41:
Maar EA doet blijkbaar geen moeite om de site offline te halen, terwijl de echte EA logo's en text gebruikt worden?
Waarom zouden ze dat doen? Gratis reclame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ding telt af naar 16 September, zou te mooi zijn (is a.s. vrijdag, lekker voor het weekend...). Domein is alleen niet geregistreerd op naam van EA (of verwanten) of DICE, dus ik vertrouw het niet zo.
bvk schreef op maandag 12 september 2011 @ 13:41:
Met BC2 had EA ook een webkit gepubliceerd en kopieëren is anno 2011 ook geen kunst meer. ;)

[ Voor 37% gewijzigd door CH4OS op 12-09-2011 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Hadden we sowiezo als moh le eigenaars al lang een mail moeten krijgen dat we in de early beta zouden mogen meedoen als dit het geval was ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Sterker nog, die gozer die dat gemaakt heeft die maakt in zijn broncode van alle scripts gebruik (incl de plaatjes) van de EA.com server. Maar ja dat hoeft natuurlijk niks te zeggen. Wel apart dat ze op die server niet die domain blocken, maar ach. Dit is precies het doel van die site: Speculeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Tsurany schreef op maandag 12 september 2011 @ 13:39:
Lees het topic eens door. Al bevestigd dat het fake is door iemand van GoT die verder kijkt dan zijn neus lang is.
Doe nou eens een keertje vriendelijk jongen. Ik volg dit topic ook dagelijks en ik heb het ook niet voorbij zien komen, kan gebeuren toch. Dat geblaf iedere keer van jou.

Je kan niet verwachten dat iemand honderden pagina's gaat doorspitten voordat er gepost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
Dorest0rm schreef op maandag 12 september 2011 @ 09:07:

[...]
Lees trouwens links op de DVD iets van 'Pre-Alp(ha)'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

DAMAGE schreef op maandag 12 september 2011 @ 13:46:
Sterker nog, die gozer die dat gemaakt heeft die maakt in zijn broncode van alle scripts gebruik (incl de plaatjes) van de EA.com server. Maar ja dat hoeft natuurlijk niks te zeggen. Wel apart dat ze op die server niet die domain blocken, maar ach. Dit is precies het doel van die site: Speculeren.
Met instemming van EA dan bedoel je. We gaan het zien de 16e ;)

Vraag me ook af wanneer ik iets van i3D ga horen, registreren van domeinnaam en het daarna (laten) bouwen van een site kost ook tijd. Zou wel fijn zijn als alles ook klaar is als het spel gold gaat.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De site is geregistreerd op naam van:
Registrant:
Jonas Ensby (364434)
Odv. Solvbergsv. 76

OSLO, , N-0970
NO

Domain name: physicalwarfare.com

Administrative and Technical contact:
Ensby, Jonas (JE890)

Odv. Solbergsvei 76

Oslo, N-0970
NO
jonas@ensby.no
+47.93856930 Fax:

Record created: 2011-08-27 14:22:59
Record last updated: 2011-08-27 14:23:07
Record expires: 2012-08-27 14:23:00

duidelijk fake dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werkt bij http://www.b2w.com/, over mooi website design gesproken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
foutje, verkeerde topic.

[ Voor 94% gewijzigd door Unomomentodado op 12-09-2011 14:21 . Reden: verkeerde topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

agoNITE schreef op maandag 12 september 2011 @ 13:52:
[...]

Lees trouwens links op de DVD iets van 'Pre-Alp(ha)'.
Je hebt gelijk (goed gezien btw :) )
Betekent dat het misschien nog mooier en beter wordt. vond het nu al best aardig eruit zien, en filmpjes zagen er stabiel uit.
Hopen dat het er nog mooier uitziet dan maar!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Unomomentodado schreef op maandag 12 september 2011 @ 14:04:
Pfff, op de PS3 is er geen zak meer aan. Lag, lege servers, leeglopende servers, te ervaren teams die weten te baserapen, te irritante squads die alle beschutting/gebouwen neerhalen voordat je kan oprukken, shotgun snipe festijnen, chopper whoring, etc. Ik zie jullie wel weer tijdens de beta! :)
Of je speelt een ander spel, of je hebt de alpha op de kop weten te tikken (waar weinig gamers over beschikken... ;)) en probeert daar nu mee te pochen (wat niet werkt). :)

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 12-09-2011 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Unomomentodado schreef op maandag 12 september 2011 @ 14:04:
Pfff, op de PS3 is er geen zak meer aan. Lag, lege servers, leeglopende servers, te ervaren teams die weten te baserapen, te irritante squads die alle beschutting/gebouwen neerhalen voordat je kan oprukken, shotgun snipe festijnen, chopper whoring, etc. Ik zie jullie wel weer tijdens de beta! :)
Misschien moet je even wachten tot de game uit is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuadD1b
Murphy schreef op maandag 12 september 2011 @ 11:58:
Ik vind dat Dragon Valley ook terug moet komen. De beste vehicle-map die er is.
Dragon Valley had inderdaad een geweldige layout. Vooral het hoogteverschil was erg interessant.
De beste vond ik nog FuShe pass.

Is er trouwens iets bekend over eventuele naval warfare?
In BF1942 was het altijd geweldig om de cruisers en submarines te gebruiken :)

[ Voor 22% gewijzigd door MuadD1b op 12-09-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
De GoT battlefield 3 server komt nabij! We hebben nu al veel leden die samen een GoT server willen oprichten.
Je kan nogaltijd meedoen, maar dan moet je wel snel zijn, aangezien de pre order actie van i3d afloopt, moeten we onze server bijna gaan bestellen.
Dus wil je meedoen (betalende leden mogen mee beslissen over de server en krijgen ook VIP slots), dan moet je jezelf even aanmelden hier, en dan kan je in het juiste topic vermelden of je mee wilt doen!

En het afwachten naar de beta is begonnen! Ik ben vooral benieuwd naar de oude mappen die terug komen naar BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Mooie gelekte filmpjes. Niemand hoeft zich meer zorgen te maken om de console: ziet er toch prima uit (zelfs op 360p). _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
er komt trouwens geen comma-rose in bf3 beta. bron: http://www.enterbf3.com/v...2588f93faa9c2bcf6303feca3

ach wat maakt het ook uit, het zit iig wel in de full-release en daar ben ik blij om :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
l166 schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:16:
er komt trouwens geen comma-rose in bf3 beta. bron: http://www.enterbf3.com/v...2588f93faa9c2bcf6303feca3

ach wat maakt het ook uit, het zit iig wel in de full-release en daar ben ik blij om :D
hadden ze dat al niet eerder bevestigd, naja in ieder geval goed om te horen nu commander mode nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Ik hoop dat je het ook uit kunt zetten. Heb er geen trek in om de hele tijd follow me, need ammo e.d. te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 13:34

Yintha

We'll stay gold forever

Ik hoop ook dat je zonder geweren kan spelen anders ga ik steeds dood : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Yintha schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:46:
Wtf?!?
Dit is battlefield hoor :P

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
knife only servers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:26
Springstof schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:35:
Ik hoop dat je het ook uit kunt zetten. Heb er geen trek in om de hele tijd follow me, need ammo e.d. te horen.
Dan moet je ook geen battlefield gaan spelen....

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
uhm, dat kan al heel lang... daarvoor heb je een knife-.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rekenblok schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:58:
Dan moet je ook geen battlefield gaan spelen....
Nouja het is wel vrij annoying om zulke dingen te horen als je er zelf niks aan kan doen.
Wat nog idioter is, je kan soms vijanden vinden puur op basis van opmerkingen die hun character maakt zonder dat de speler er invloed op heeft. Een character hoort geen voice comments te kunnen maken zonder dat je als speler daar controle over hebt. Dat is echt een van de meest idiote features ooit.

Edit: IP adressen van knife only servers zijn welkom, altijd leuk om dan met een LMG of een voertuig aan te komen stormen en epic kills te krijgen :D

[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 12-09-2011 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

l166 schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:59:
uhm, dat kan al heel lang... daarvoor heb je een knife-.-
Yintha bedoeld juist knife wars. ;)

[ Voor 70% gewijzigd door CH4OS op 12-09-2011 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
CptChaos schreef op maandag 12 september 2011 @ 17:06:
[...]
Yintha bedoeld juist knife wars. ;)
ooh d8 al:P, wat een domme opmerking anders XD

excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
trouwens, health regeneration is een server side option en kan dus uitgeschakeld worden :)
Pagina: 1 ... 94 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien