Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 14:15
Tsurany schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 16:43:
Adante heeft wel gelijk, dit topic zit vol met mensen die liever een vraag stellen dan ook maar een minuutje tijd te besteden aan het antwoord te zoeken. Het niveau in dit topic is al zo dramatisch dat ik er gewoon geen zin meer in heb ook maar iets in de TS te zetten. Mensen lezen het toch niet en gaan liever direct vragen stellen en anderen het maar laten uitzoeken. Ze zeggen wel dat domme vragen niet bestaan maar die mensen hebben overduidelijk dit topic niet gelezen.
Mee eens, en denk je dat de reacties van Adante bijdragen?
beter geeft hij antwoord op de vraag die gesteld is?
Ik lees al heel het topic mee vanaf pagina 1, en er komen een hoop dubbele vragen voorbij.

Vroeger kon dit ook allemaal op tweakers, maar (helaas) zijn tijden veranderd en over alles moet geklaagd worden. Is ook de reden waarom ik hier (op het BF3 topic) amper meer kom....
De goeie oude tijd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
jackel7007 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 16:39:
[...]

Adante, je bent een vervelend mannetje.
Er zijn mensen die misschien nogn iet zo lang als jij in de game-scene lopen.
Er zijn ook mensen die niet heel het topic al volgen, en dus alles weten van welke datums.

Ik hoop dat jij, en nog erg veel klagers en flamers met jou eindelijk eens ophouden.
Steek je energie in iets nuttigs, deze opmerkingen heeft niemand wat aan, en wekt irritatie op.

Even on topic, een Beta periode is altijd voor de officiele release, dus ook in dit geval.
Wanneer de beta precies start is helaas nog bij niemand bekend.
Enige belofte die bekend is, is dat het in September zal zijn.
Er is toch een minimum leeftijd die je moet zijn voor GoT? In ieder geval als je oud genoeg bent om BF3 te spelen kan je ook wel even iets zelf kijken. De topic start beantwoorde al zijn vragen al. Oké over de datum kon er nieuwe informatie zijn, maar een snelle zoek opdracht had dat ook wel verteld. En anders had hij iets kunnen lezen, gezien dat 1 op de 3 posts hier zijn wanneer de beta komt (serieus wacht gewoon af zeg). Verder nog 1 op de 3 posts waar is gepre-ordered, ondanks de redelijk duidelijke topicwaarschuwing, en nog een paar nuttige posts met nieuwe info.
Vroeger kon dit ook allemaal op tweakers, maar (helaas) zijn tijden veranderd en over alles moet geklaagd worden. Is ook de reden waarom ik hier (op het BF3 topic) amper meer kom....
De goeie oude tijd
Vroeger zochten mensen zelf informatie op...

[ Voor 9% gewijzigd door Sissors op 16-09-2011 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 13:27
rustig aan allemaal.het is nu w8ten op de nieuwe gameplay trailer die elk moment online kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
Drama weer hier op tweakers beter gaan we weer on topic verder mensen :)
xNikobellicx schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 16:49:
rustig aan allemaal.het is nu w8ten op de nieuwe gameplay trailer die elk moment online kan komen.
Oja dat is vandaag he hoop dat ze een ander deel van deze map laten zien :) aangezien ik die ps3 footage al gezien heb.

[ Voor 70% gewijzigd door JT888 op 16-09-2011 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Is de post van Androyed niet gewoon sarcastisch bedoeld..

[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 16-09-2011 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:43
LOL, ik heb zelden meegemaakt dat ik zo op gehyped ben door een game.. Iedereen is zwaar onrustig omdat we weten hoe vet dit spel gaat worden, en omdat we niet weten waar we aan toe zijn haha, prachtig..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Jovas schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 16:55:
LOL, ik heb zelden meegemaakt dat ik zo op gehyped ben door een game.. Iedereen is zwaar onrustig omdat we weten hoe vet dit spel gaat worden, en omdat we niet weten waar we aan toe zijn haha, prachtig..!
Nadeel is wel dat hoe hoger de verwachting hoe groter de kans dat het die niet kan waarmaken.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:15

The_Worst

Unox

Inderdaad, het wordt een grote flop. :-(

Bugs, crashende servers, cheaters.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouver
  • Laatst online: 22-02 22:28
Demoterror schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 17:00:
[...]

Nadeel is wel dat hoe hoger de verwachting hoe groter de kans dat het die niet kan waarmaken.
Denk aan Crysis 1 inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
The_Worst schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 17:02:
Inderdaad, het wordt een grote flop. :-(

Bugs, crashende servers, cheaters.
Dat zal er dik in zitten, als je kijkt naar de release van BC2, daar konde de servers het ook niet aan de eerste dagen. Lag er dan geregeld uit vond ik, cheaters daarentegen zeer weinig gemerkt.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clini
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-04 12:58
nou kijk naar gtandturismo 5 iedereen was vol spanning al een paar jaar aan het w88 en het zou zo super zijn puntje bij paaltje is het toch een flinke flop voor iets wat tich jaar opzich heeft laten w88.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:36
"Operation Guillotine continues 09.16.11"

Vandaag is het 16 september, wat laat op de middag. Verwachten jullie dat we vandaag nog iets te zien krijgen?

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Nja je zit wel met een tijdsverschil als ze vanuit Amerika gaan posten.
Echter was hij vorige week rond deze tijd wel online al ja.
Misschien moeten ze er nog even een beta-startdatum in plakken in de laatste paar frames? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Genoeg weer, hou het gewoon over de game zelf en dit op een vriendelijke manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Demoterror schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 17:28:
Nja je zit wel met een tijdsverschil als ze vanuit Amerika gaan posten.
Echter was hij vorige week rond deze tijd wel online al ja.
Misschien moeten ze er nog even een beta-startdatum in plakken in de laatste paar frames? :9
De kans lijkt me groter dat ze het vanuit hun kantoor in Zweden online zetten.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JONGENS, JONGENS, het was een grap!

Ik weet ook wel dat de BETA niet na 27 oktober komt... En ik zal zo'n soort vraag ook nooit stellen, aangezien ik met 1 keer Googlen een antwoord kan krijgen.
bram1984 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 16:51:
Is de post van Androyed niet gewoon sarcastisch bedoeld..
*O*

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2011 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Nog altijd geen filmpjes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
en geen beta -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

houden jullie hierbij wel rekening dat EA een amerikaans bedrijf is en dat het daar nu niet later dan 1 uur s'middags is. De kans dat het filmpje midden in de nacht (onze tijd) komt is niet erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Laatst online: 09-07 01:28
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 18:34:
JONGENS, JONGENS, het was een grap!

Ik weet ook wel dat de BETA niet na 27 oktober komt... En ik zal zo'n soort vraag ook nooit stellen, aangezien ik met 1 keer Googlen een antwoord kan krijgen.
Potjandorie. Zelfs ik had dat door en vervolgens ben ik meteen een vervelend mannetje? :(

Anyway, in dat filmpje van D0ntbl1nk (of hoe dan ook) had hij het erover dat Squad rush een rampzalige game mode was. Hij praatte erover alsof het echt compleet idioot was om dat in een Battlefield game te stoppen. Ben ik nou echt een van de weinige die dat soort game modes wel gewoon waardeert? Hoe zien hier mensen naar Squad Deathmatch? Zelf lijkt het me wel een keer een welkome afwisseling in een Battlefield game. Niet teveel gezeik, je niet druk hoeven maken om je team en gewoon even lekker wat schieten. Zo verkeerd hoeft dat helemaal niet te zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:26
Bedoel je niet Team Deathmatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Je snapt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben er heel blij mee, kunnen egotrippers lekker dat spelen en zitten ze niet Rush of Conquest te verneuken :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 16:55

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 19:02:
houden jullie hierbij wel rekening dat EA een amerikaans bedrijf is en dat het daar nu niet later dan 1 uur s'middags is. De kans dat het filmpje midden in de nacht (onze tijd) komt is niet erg klein.
Dice zit in Zweden, en de meeste BF3 community managers werken ook daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
Nee, Squad Rush is met 1 squad (4 max) 2-3 maal een enkele MCOM proberen te armen tegen een andere squad. Ik heb deze mode wel eens gespeeld maar vond er niet veel aan. Te weinig actie.

Squad deathmatch is met een squad proberen als eerste tot 50 kills te komen. Is al stukken leuker en uitermate geschikt als je niet geeft om teamplay. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Unomomentodado op 16-09-2011 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adante schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 19:08:
[...]

Potjandorie. Zelfs ik had dat door en vervolgens ben ik meteen een vervelend mannetje? :(
Had jij het door? Ik kan me herinneren dat je me "uitschold" vanwege de domme vraag...

Wat zei je eigenlijk? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 19:14:
Ik ben er heel blij mee, kunnen egotrippers lekker dat spelen en zitten ze niet Rush of Conquest te verneuken :)
KD hoertjes blijven altijd weg uit gamemodes waarin het puur gaat om KD. Daar wordt hun KD namelijk verpest door mensen die het beter kunnen dan zij. :)

In objective gametypes kunnen ze schieten op lange afstand op mensen die wel het spel willen spelen.

Dit even los van de discussie of 'slayers' nuttig zijn in een objective gamemode.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2011 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ja, dat mocht ik dus niet zeggen. ik dacht 'of negeren', maar dat is voor jou ook niet leuk... Een beetje het idee hebben dat jij iedereen keihard getrollt hebt is natuurlijk een stuk leuker. Om nou WEER uit te gaan leggen dat mensen ook wel een keer google mogen gebruiken heeft toch geen nut... Dus, "Please die".

Also, ik had dus over dat Squad Rush echt totaal niet populair is in BC2 maar ze het toch wel weer in BF3 gaan stoppen. Genoeg mensen die zich afvragen waarom ze die k-gamemode er weer in stoppen. Zelf vond ik het juist erg tof. Met TWL daar nog wel wat partijtjes in gespeeld.... Als je een paar vrienden hebt waar je vaak mee speelt, kun je je daar net even wat makkelijk mee doen dan met Conquest.

Én ik had het over Team Deathmatch. Wat iedereen in dit topic er van vindt dat deze mode in BF3 komt. Zelf denk ik dat er eigenlijk erg weinig mensen dat gaan spelen. Een gebrek aan vehicles is zelfs voor de CoD speler misschien wel irritant. En in Conquest is het vaak een stuk makkelijker een hoge K/D te halen, omdat je dan mensen moet killen die meer met de objective bezig zijn dan jouzelf te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

bram1984 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 09:44:
Misschien proberen om iets minder afgunst in je post door te laten klinken, we zijn tenslotte allemaal gamers. Het is niet wij tegen jullie.
Maar als een game de meeste aandacht voor de PC heeft gekregen (wat ook bij BF3 het geval is), mag je wel verwachten dat een beta eerder uit is (of uitgebracht wordt) op de PC dan op de consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 15:35

icn

CptChaos schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 19:44:
[...]
Maar als een game de meeste aandacht voor de PC heeft gekregen (wat ook bij BF3 het geval is), mag je wel verwachten dat een beta eerder uit is (of uitgebracht wordt) op de PC dan op de consoles.
+1........pc for life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambo39
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:13
Misschien nog een leuk weetje voor de fans van Bf3 en dead space, ik heb net het volgende twitterbericht gehad van @Battlefield : "Pre-order your #BF3 digital download on Origin before the 19th and get Dead Space 2 for free - limited quantities! ". Ik wacht nog op een bericht van EA klantenservice of het ook geldt voor reeds bestelde bf3 kopietjes (update volgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die logica ontgaat mij een beetje...

Redenen waarom bepaalde platforms "voorgetrokken" worden:
1. Het platform kan meer aan (grafisch enzo)
2. Geld

Dit zijn allebei geen redenen om de PC de BETA eerder te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik bedoelde de aandacht van de ontwikkelaars, niet vanuit de pers / community / gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reden om de pc de beta eerder te geven is omdat het spel groot geworden is op de pc en de echte fanbase gewoon op de pc zit te gamen. Zou een teken zijn van respect naar de fanbase toe, zonder die fanbase was het spel echt niet zo populair nu. Het zijn vooral de Battlefield 2 mensen die echt uitkijken naar een opvolger en deze in Battlefield 3 hopen te vinden. Zij hebben de Battlefield serie de populariteit gegeven door hun enthousiasme.
De pc versie is gewoon Battlefield zoals het hoort te zijn, dat vind je niet terug op de consoles.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battlefield is misschien groot geworden op de PC, nu spelen de meeste mensen op de console. Bovendien, elke serie die een aantal jaar bestaat is begonnen op de PC...

Dat "respect" en "het recht hebben op" waar PC-fans het altijd over hebben, snap ik niet helemaal. Een PC is gewoon een PC. Niets bijzonders. Als je een PC gebruikt voor gamen, is het feitelijk hetzelfde als een Xbox 360 of PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Tsurany schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 19:52:
Reden om de pc de beta eerder te geven is omdat het spel groot geworden is op de pc en de echte fanbase gewoon op de pc zit te gamen. Zou een teken zijn van respect naar de fanbase toe, zonder die fanbase was het spel echt niet zo populair nu. Het zijn vooral de Battlefield 2 mensen die echt uitkijken naar een opvolger en deze in Battlefield 3 hopen te vinden. Zij hebben de Battlefield serie de populariteit gegeven door hun enthousiasme.
De pc versie is gewoon Battlefield zoals het hoort te zijn, dat vind je niet terug op de consoles.
Niks persoonlijks uiteraard maar da's een kul-argument. Respect? Je onderschat het succes van Bad Company. Het bestaan van Battlefield 3 is deels te danken aan de console-crowd. Die waren erg tevreden over Bad Company.
PC volk kan voornamelijk over alles en nogwat zeiken. Heb je de twitterfeed van demize99 wel eens gelezen? Bah, ik zou er als ontwikkelaar spontaan mee ophouden. Echt, respect my a**

die BETA komt vanzelf. DICE is ons niks verschuldigd, we moeten blij zijn dat ze zoveel tijd in dit produkt steken!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 19:58:
Battlefield is misschien groot geworden op de PC, nu spelen de meeste mensen op de console. Bovendien, elke serie die een aantal jaar bestaat is begonnen op de PC...

Dat "respect" en "het recht hebben op" waar PC-fans het altijd over hebben, snap ik niet helemaal. Een PC is gewoon een PC. Niets bijzonders. Als je een PC gebruikt voor gamen, is het feitelijk hetzelfde als een Xbox 360 of PS3.
Bron dat de meeste mensen nu op de console Battlefield spelen? Lijkt me stug namelijk. Nog steeds 5000 tot 10 000 mensen spelen Battlefield 2 alleen al op de PC.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 19:58:

Ooit gedacht aan Assassin's Creed, Pac-Man, Uncharted, Guitar Hero, Zelda... begonnen allemaal op de console. Dat er van sommige later een PC versie is gekomen, tja, dat is soms niet te vermijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gropah schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 20:05:
[...]

Ooit gedacht aan Assassin's Creed, Pac-Man, Uncharted, Guitar Hero, Zelda... begonnen allemaal op de console. Dat er van sommige later een PC versie is gekomen, tja, dat is soms niet te vermijden
Daarom zei ik ook "die een aantal jaar bestaat". Ik wilde deze reactie daarmee vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Schijnbaar was het de bedoeling om vandaag de beta te launchen. De PC en PS3 versie kunnen nu al live, maar schijnbaar zit Microsoft toch nog wat tegen.

http://www.enterbf3.com/viewtopic.php?t=3909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 18:46

BiLo

PSN: toiletcleaner

Battlefield
Killer deal for those that haven't pre-ordered their digital download copy of Battlefield 3 yet. Pre-order on Origin before the 19th and you'll get Dead Space 2 for free. Limited quantities - do it now!

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:45

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Vind de discussie tussen pc en consoles voor bf3 wel boeiend om te zien. De PC is voor Battlefield 3 natuurlijk in mijn ogen het te prefereren platform (voornamelijk qua graphics en aantal spelers, besturing laat ik even in het midden..), maar het lijkt wel alsof de pc-gamers zich toch op een of andere manier moeten verdedigen tegenover de consoleversie, terwijl die gewoon minder is qua graphics en aantal spelers in de MP. :)

Wel jammer dat de beta niet al deze week is begonnen, aangezien dinsdag gears of war uitkomt. Denk dus dat ik de beta aan me voorbij laat gaan.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 14-09 09:35

beany

Meeheheheheh

DylanE schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 20:14:
Battlefield
Killer deal for those that haven't pre-ordered their digital download copy of Battlefield 3 yet. Pre-order on Origin before the 19th and you'll get Dead Space 2 for free. Limited quantities - do it now!
Dat vind ik toch wel jammer. Heb al heel lang geleden de pre-order geplaatst op Origin, maar dat hele vroege pre-orderen wordt blijkbaar niet gewaardeerd. Vlak voor de release nog wat leuke aanbiedingen doen, en de mensen die de pre-order al hebben gedaan(al heel vroeg hun geld hebben afgestaan) kunnen de boom in??

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Dat hele vroege pre-orderen werd bij mij wel gewaardeerd, aangezien het mij toen maar €25,- heeft gekost op Origin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
vinom schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 20:24:
Dat hele vroege pre-orderen werd bij mij wel gewaardeerd, aangezien het mij toen maar €25,- heeft gekost op Origin :P
Dat is een koopje t.o.v. wat je nu betaald voor die game. Nu zijn het gewoon normale prijzen.
Hoe ver geleden heb je hem al gepre-orderd dan?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FoggyFreek schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 19:59:
[...]

Niks persoonlijks uiteraard maar da's een kul-argument. Respect? Je onderschat het succes van Bad Company. Het bestaan van Battlefield 3 is deels te danken aan de console-crowd. Die waren erg tevreden over Bad Company.
PC volk kan voornamelijk over alles en nogwat zeiken. Heb je de twitterfeed van demize99 wel eens gelezen? Bah, ik zou er als ontwikkelaar spontaan mee ophouden. Echt, respect my a**

die BETA komt vanzelf. DICE is ons niks verschuldigd, we moeten blij zijn dat ze zoveel tijd in dit produkt steken!
Bad Company is dan ook geen echt Battlefield spel. PC volk zeikt omdat de game waar ze enthousiast over zijn gewoon steeds meer geconsoliseerd wordt en dat heeft een negatieve spelervaring tot gevolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Tsurany schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 20:27:
[...]

Bad Company is dan ook geen echt Battlefield spel. PC volk zeikt omdat de game waar ze enthousiast over zijn gewoon steeds meer geconsoliseerd wordt en dat heeft een negatieve spelervaring tot gevolg.
'En dat heeft een negatieve spelervaring tot gevolg.'

Wat een onzin! :') Serieus zeg, DICE doet echt een heleboel om PC gamers tevreden te stellen maar zoals iemand hier boven al zei: kijk maar eens naar die Twitter feeds, het zijn continue de PC gamers die klagen over dingen.

Bad Company is ook een Battlefield spel. De Bad Company serie is de serie waarbij DICE allerlei nieuwe dingen kon uitproberen, o.a. voor Battlefield 3. Die 'neppe Battlefield spellen' (BC1 en BC2), hebben het wel mogelijk gemaakt om bepaalde dingen toe te voegen in BF3 waarvan ze eerst niet zo zeker waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 20:15:
Vind de discussie tussen pc en consoles voor bf3 wel boeiend om te zien. De PC is voor Battlefield 3 natuurlijk in mijn ogen het te prefereren platform (voornamelijk qua graphics en aantal spelers, besturing laat ik even in het midden..), maar het lijkt wel alsof de pc-gamers zich toch op een of andere manier moeten verdedigen tegenover de consoleversie, terwijl die gewoon minder is qua graphics en aantal spelers in de MP. :)

Wel jammer dat de beta niet al deze week is begonnen, aangezien dinsdag gears of war uitkomt. Denk dus dat ik de beta aan me voorbij laat gaan.
Mee eens, op het einde gaat het er gewoon om dat iedereen BF3 wilt spelen op zijn of haar eigen platform. Natuurlijk heeft een PC betere graphics (continue nieuwe hardware), en is ook krachtiger waardoor het 64 spelers aankan. Prima. Maar in principe kan je de PC gewoon zien als een andere console. :)

De enige verschillen tussen PC en console versies zijn:
- Graphics (PC altijd beter vanwege nieuwste hardware meteen beschikbaar)
- 64 Conquest mode (dit heeft de console niet, console heeft wel 'gewoon' Conquest (ook beschikbaar voor PS3).
- Rush 32 spelers op PC itt 24 spelers op PS3 en Xbox 360

Daarnaast heb je natuurlijk nog besturing, maar dat is gewoon ieder voor zich. Als ik zo naar deze 3 "key elementen" kijk, dan is het verschil eigenlijk niet eens zo groot.

Prima, graphics beter. Zijn het niet altijd de PC gamers die het meest roepen dat het om de gameplay draait als een console spel beter is dan een PC spel?

Één extra mode: 64 conquest. Leuk voor de PC spelers, en jammer dat het niet op de consoles is maar dat heb je nu eenmaal met hardware uit een tijd waarin grafische kaarten die HD gaming ondersteunde eigenlijk nog niet beschikbaar waren.

Rush 32 spelers itt 24 spelers op consoles. Tja, klein verschil en ik vraag me af of je het echt gaat merken. Ik heb het bij BC2 in ieder geval nog niet meegemaakt dat HEEL team A tegen HEEL team B vecht. Altijd kleinere groepjes tegen kleinere groepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uniciteit schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 20:29:
[...]

Wat een onzin! :')
Laat ik het dan zo zeggen, voor mij heeft het een negatieve spelervaring tot gevolg.
Serieus zeg, DICE doet echt een heleboel om PC gamers tevreden te stellen maar zoals iemand hier boven al zei: kijk maar eens naar die Twitter feeds, het zijn continue de PC gamers die klagen over dingen.
Ik zeg niet dat ze niks doen maar als ze gewoon die beta eerder releasen om de pc gamers eens echt tegemoet te komen zou dat gewoon een goed gebaar zijn. Een teken dat ze de pc gamer niet vergeten zijn.
Bad Company is ook een Battlefield spel. De Bad Company serie is de serie waarbij DICE allerlei nieuwe dingen kon uitproberen, o.a. voor Battlefield 3. Die 'neppe Battlefield spellen' (BC1 en BC2), hebben het wel mogelijk gemaakt om bepaalde dingen toe te voegen in BF3 waarvan ze eerst niet zo zeker waren.
Misschien, maar de hele feel van het spel is gewoon totaal anders dan de oudere versies en daarmee hebben ze veel pc spelers gewoon redelijk teleur gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Uniciteit schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 20:29:
[...]

Wat een onzin! :') Serieus zeg, DICE doet echt een heleboel om PC gamers tevreden te stellen maar zoals iemand hier boven al zei: kijk maar eens naar die Twitter feeds, het zijn continue de PC gamers die klagen over dingen.

Als klagen leidt tot een beter product, wat is het probleem dan? Als consument kritisch blijven heeft zover ik weet geen nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 20:11:
[...]

Daarom zei ik ook "die een aantal jaar bestaat". Ik wilde deze reactie daarmee vermijden.
Zelda en Pac-Man bestaan ook nog maar "een aantal jaar"... Aantal is ongedefinieerd. Als je daar mee, deze generatie bedoelt, dan zijn er natuurlijk ook exclusives voor PS2, XboX, of GameCube. Bedoel je die generatie daarvoor heb je daar ook weer exclusives voor de consoles van die tijd...

Als je het trouwens echt pur sang wil bekijken... De eerste games voor mainstream verschenen op een console...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 00:45

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Tsurany schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 20:27:
[...]

Dan blijft het PC volk dat wat te zeiken heeft toch gewoon bij de game waar ze wel enthousiast over zijn? It's just that simple. :)

Als jij enkele tientallen miljoenen als dekking geeft aan Dice/EA, met als eis dat ze een in jouw ogen echt vervolg maken op Battlefield 2, of 1942, of welke Battlefield je ook het leukste vindt, dan zullen ze dat wellicht overwegen... Echter in de huidige markt is het gewoon zo dat de consoles niet terzijde kunnen worden geschoven. En als dat betekent dat je een spel niet leuk vindt, omdat het geconsoliseerd is of hoe je het wil niemen, dan moet je het ook gewoon niet spelen. Er zijn ook een aantal vervolgen geweest van games waar ik uitermate teleurgesteld in was. In plaats van te klagen bij de uitgever, moet je in mijn ogen gewoon constateren dat die game je geen plezier geeft en moet je op zoek naar iets anders :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
rickyy schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 20:02:
[...]

Bron dat de meeste mensen nu op de console Battlefield spelen? Lijkt me stug namelijk. Nog steeds 5000 tot 10 000 mensen spelen Battlefield 2 alleen al op de PC.
Inderdaad ik speel ook nog steeds battlefield games (laatste was BC2 ofcourse) op de PC sinds BF2.
Ik had toendertijd dat BC uitkwam enkel de demo gespeeld op de PS3 een geweldige geluids ervaring was dat. Maar het spel heb ik nooit gekocht op PS3 ook al was het console only !!

[ Voor 4% gewijzigd door JT888 op 16-09-2011 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Laatst online: 09-09 15:35

icn

De pc speler eist gewoon wat meer op bepaalde vlakken op speel/grafisch en op teamplay gebied is het toch anders,en dit hebben we al een tijd niet meer gezien.Wat dat betreft kan bf3 niet snel genoeg komen.

Maar zo heeft ieder zijn eigen voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Met vrienden op console is het ook leuk hoor FPS gamen zoals MOH kapot gespeeld met vrienden lekker elkaar afknallen en pownen daar was het lekker elkaar kniven lol niks teamplay. BF3 word daar te groot voor dan kom je elkaar 1x per uur in een map tegen vermoed ik :D. En ik houd persoonlijk wel van al dat grafische geweld wat BF3 op de pc eruit kan knallen + de 32 vs 32 conquest genoeg voordelen dus voor mij persoonlijk om het spel lekker op de pc te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

icn schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 20:45:
De pc speler eist gewoon wat meer op bepaalde vlakken op speel/grafisch en op teamplay gebied is het toch anders,en dit hebben we al een tijd niet meer gezien.Wat dat betreft kan bf3 niet snel genoeg komen.

Maar zo heeft ieder zijn eigen voorkeur.
Ik vond BF2 geweldig om te spelen op PC
Maar de BFBC1 vond ik weer fijner op PS3, maar BFBC2 weer op PC :P

Mja kijk als PC gamers niet zouden zeuren voor al dat zou het 2 wegen uitgaan denk ik
1) we krijgen iets zoals CoD? elke jaar een nieuwe BF
2) nu krijgen we een "extreme" BF3 als je alles moet geloven en is het BF2 all over again hopelijk -> dus PC gamers stil tot BF4 in de buurt komt?

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasBaseNL
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 15:21
Hier wil ik mijn pc wel voor upgraden :9~ :
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=x1BS-edKw0k]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
ik hoop dat het deel 2 van het filmpje trouwens uitgesteld wordt omdat de beta aankondiging aan het eind staat :P gezien ze alleen nog wachten op MS, Sony schijnt de beta ook goedgekeurd te hebben.

@filmpje hier boven dat is idd vet hoef alleen maar 2 schermen erbij te halen ;) alleen ben bang zodra je zulke resoluties gaat draaien dat ik medium net kan trekken |:(

[ Voor 30% gewijzigd door DopeMasta op 16-09-2011 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

SniperFox schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 20:36:
[...]

Als klagen leidt tot een beter product, wat is het probleem dan? Als consument kritisch blijven heeft zover ik weet geen nadelen.
Conservatief is wat anders dan kritisch.
Ze hebben het produkt nog niet een in handen maar oeeehh, het klinkt niet als BF2 dus het is niks!

Kritisch is goed, zolang het onderbouwd is.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:01

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik vind Eyefinity helemaal niet interessant. Die schermranden vind ik dermate storend om in beeld te hebben dat het mij persoonlijk niet aanspreekt. Worden er echter schermen geproduceerd waar geen enkele rand op zit, of nog beter schermen met de breedte van 3 schermen dan heb ik er wel oren/ogen naar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

reemprive schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 21:04:
Ik vind Eyefinity helemaal niet interessant. Die schermranden vind ik dermate storend om in beeld te hebben dat het mij persoonlijk niet aanspreekt. Worden er echter schermen geproduceerd waar geen enkele rand op zit, of nog beter schermen met de breedte van 3 schermen dan heb ik er wel oren/ogen naar :P
70" plasma tv optie? :+

Maar 10000euries :+

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 18:46

BiLo

PSN: toiletcleaner

reemprive schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 21:04:
mijn eerste gedachte was ook; je ziet toch ook eigenlijk niks meer? Los van het feit dat je bijna een vis moet zijn om te zien wat er helemaal rechts of links gebeurd, afhankelijk van hoever je er vanaf zit..

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
Je vergeet dat het menselijk ook ook zo breed ziet. In ieder geval veel breder dan een scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
DylanE schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 21:09:
[...]

mijn eerste gedachte was ook; je ziet toch ook eigenlijk niks meer? Los van het feit dat je bijna een vis moet zijn om te zien wat er helemaal rechts of links gebeurd, afhankelijk van hoever je er vanaf zit..
Waarschijnlijk zit je veel verder weg waardoor je een beter overzicht hebt ;)

Daarnaast, het ziet er wel tof uit inderdaad, maar heb nu soms al moeite om alles te overzien en dan gewoon iemand over het hoofd zien op 5 meter afstand. Laat staan met 3 schermen anast elkaar :O

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
BasBaseNL schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 21:00:
[video]
Dit maakt me toch weer aan het twijfelen om voor 3x 23inch te gaan ipv 1x 27inch ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
Gasten koop gewoon 3 beamers!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
BasBaseNL schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 21:00:
[video]
Ik ga eerst BF3 op de PS3 spelen, maar daarna gebruik ik BF3 en dit filmpje als excuus om een hele dikke pc te gaan kopen met 3 schermen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er eigenlijk niet uit, je ziet enorm veel aan de zijkant waar je helemaal niks aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat je toch meer een immersed feeling zou hebben.

+ je kan je FOV opensmijten waardoor je sneller misschien een vijand zijdelings ziet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FOV zal waarschijnlijk ook tot een bepaalde hoogte gaan, gok dat 180 al niet mogelijk zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim1951
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-06 20:18
Van dat filmpje is het bovenste beeld mooi, maar het onderste met die drie schermen vind ik maar lelijk.
De kleuren zijn ook veel lichter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja das kijkhoek, dat kan je zelf afstellen voor een deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
http://twitter.com/#!/repi/status/114780966601502720
Ik heb zo'n vermoeden dat het 2e deel van de trailer een interessante datum gaat bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
vinom schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 22:48:
Ik heb zo'n vermoeden dat het 2e deel van de trailer een interessante datum gaat bevatten.
dat vermoeden had ik ook al gezien het al best laat is normaal releasen ze trailers overdag namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 21:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Netjes! Helaas geen datum voor volgende trailer of beta.
En helaas hebben we ook nog geen pure PS3 trailers gezien, zodat we konden vergelijken (tot nu toe hebben we van de PS3 alleen trailers gezien die zijn opgenomen met een camera vanaf een beeldscherm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
vinom schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 22:48:
Helaas géén interessante datum. Afwachten dus. :|

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 17:09
hmm xbox360 materiaal... en het meeste hebben we al gezien... boooriiiing!

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Ik heb zo'n gevoel dat ze iets anders op het web hebben gezet dan ze van plan waren, want normaal plaatsen ze ergens in de middag artikels/trailers op het internet. Het kan ook zijn doordat we meer verwachtte zoals een datum voor de bèta).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
RobinNL schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 23:30:
Ik heb zo'n gevoel dat ze iets anders op het web hebben gezet dan ze van plan waren, want normaal plaatsen ze ergens in de middag artikels/trailers op het internet. Het kan ook zijn doordat we meer verwachtte zoals een datum voor de bèta).
Heb dat gevoel ook...

Verder toch wel leuke footage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boelensman1
  • Laatst online: 06-09 10:49
Zie eigenlijk niet heel veel verschil tussen pc/xbox (al kan mijn laptop het filmpje niet full hd draaien, dus miss. mis ik wat details).

CTO van Appeal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

boelensman1 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 23:34:
Zie eigenlijk niet heel veel verschil tussen pc/xbox (al kan mijn laptop het filmpje niet full hd draaien, dus miss. mis ik wat details).
PC footage is Full HD, terwijl de 360 footage sub-HD is. De enige echte verschillen die mij op vallen is het rook (ziet er minder uit), en het vuur lijkt mij niet altijd te kloppen (er stond een boom in brand, maar het ziet er echt heel vaag uit vind ik).

[ Voor 24% gewijzigd door Uniciteit op 16-09-2011 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boelensman1
  • Laatst online: 06-09 10:49
Uniciteit schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 23:35:
[...]

PC footage is Full HD, terwijl de 360 footage sub-HD is.
Ah, kijk. Gelukkig heb ik naast deze laptop nog een gewone game-pc om het zomenteen wel in volle glorie te kunnen spelen.

Hoop dat ze in het volgende filmpje de beta-datum, of iig dan de systeem eisen naar buiten brengen.

CTO van Appeal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
Heren (en dames) ;

chat met Origin... leverde deze info op:

Afbeeldingslocatie: http://img257.imageshack.us/img257/380/originy.jpg

Dus.... als je MOH hebt gekocht incl beta access van BF3, dan kan je je huidige pre-order cancellen bij origin en nogmaals Pre-orderen om Dead Space 2 erbij te krijgen!

het enige wat je dan niet krijgt, is de 48 uurs early access tot de beta.

Etuuuuuh!

• Wimbjorno
  • Laatst online: 22-08 11:29

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:26

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Crypter schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 23:56:
het enige wat je dan niet krijgt, is de 48 uurs early access tot de beta.
In jouw screenshot lees ik iets anders... ;)

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Zeer indrukwekkend wat ze nog uit de consoles weten te krijgen. :) En dan is het spel nog multi-platform ook.

• vinom
Ik verwacht echt nog een part 2 van Operation Guillotine, aangezien die teaser PC footage was.

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

CptChaos schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 00:17:
[...]
Inderdaad, misschien dat je wat dingen door elkaar haalt?

Zover ik het zie krijg je:

Early Closed beta acces door je MOH game gedoe.
Dead Space 2 omdat je NU een pre-order plaatst.
En je kan gewoon net als ieder ander meedoen aan de public beta die start na de MOH beta.
Wat mis je dan?
Of is het early moh beta, early bf3 preorder closed beta én dan pas open beta?
Lijkt me toch dat je moh beta doorloopt totaan open beta?

• jidd00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-01-2024
beta datum bekend Afbeeldingslocatie: http://img695.imageshack.us/img695/7876/captureku.jpg
misschien handig om in de ts te zetten zodat mensen stoppen met vragen? :)

[ Voor 29% gewijzigd door jidd00 op 17-09-2011 00:40 ]

• CRpt3r55
jidd00 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 00:39:
beta datum bekend [afbeelding]
lijkt mij een fotosoepje.... bij mij staat dat niet op facebook hoor :) de 2 profile pics staan ook niet eens uitgelijnd.... slordig gesoept zelfs.

[ Voor 9% gewijzigd door CRpt3r55 op 17-09-2011 00:42 ]

Etuuuuuh!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Uit zo'n kleine "screenshot" is toch ook niet iets te lezen? :')

• CRpt3r55
Demoterror schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 00:19:
[...]

Inderdaad, misschien dat je wat dingen door elkaar haalt?

Zover ik het zie krijg je:

Early Closed beta acces door je MOH game gedoe.
En je kan gewoon net als ieder ander meedoen aan de public beta die start na de MOH beta.
Wat mis je dan?
Of is het early moh beta, early bf3 preorder closed beta én dan pas open beta?
Lijkt me toch dat je moh beta doorloopt totaan open beta?
het is nu als volgt:

Early Closed beta acces door je Origin Pre-order.
En je kan gewoon met je MOH-aankoop meedoen aan de public BF3 beta die start na de closed BF3 beta.

Etuuuuuh!

• CRpt3r55
CptChaos schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 00:17:
[...]
screenshot is ook maar een fractie van de text.... als ik alles moet gaan plaatsen is de thread te groot :) maar geloof me.... dit is wat het is.

Etuuuuuh!

• RobinNL
PhotoShop, zeker weten. Kijk bij andere berichten. Daar kun je "Vind ik leuk" klikken, reacties plaatsen enz. Dat is hier niet te zien. Misschien kun je beter zelf eerst op inspectie gaan voor dat je het plaatst.

Waarom jou geloven? Dat kan net zo goed in elkaar gephotoshopped zijn. Zie op hun Facebook nu niks meer staan dus of het is fake of een foutje en op basis van een enkel plaatje neig ik naar fake aangezien het er ook erg slordig uit ziet.

Edit: @ plaatjes poster dus

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 17-09-2011 00:50 ]

• CRpt3r55
wat is je bron van dat plaatje?

Etuuuuuh!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Crypter schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 00:46:
screenshot is ook maar een fractie van de text.... als ik alles moet gaan plaatsen is de thread te groot :) maar geloof me.... dit is wat het is.
Snap ik, maar je schrijft in je posting dat er géén beta toegang bij zit, als je de pre order annuleert en opnieuw pre ordert voor BF3. Maar in de screenshot die je geeft, lees ik juist van wel? ;)
Pagina: 1 ... 99 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien