• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Crypter schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 00:45:
[...]

het is nu als volgt:

Early Closed beta acces door je Origin Pre-order.
Dead Space 2 omdat je NU een pre-order plaatst.
En je kan gewoon met je MOH-aankoop meedoen aan de public BF3 beta die start na de closed BF3 beta.
Dan heeft je MoH aankoop toch geen meerwaarde meer als je er geen early acces beta meer door krijgt?
Of vervalt je Origin early closed beta omdat je cancelled en kun je alsnog early closed spelen door MoH?

En voor die screen:

Early beta was toch 48uur voordat public beta van start zou gaan, met een release van maandag zou de closed beta dus binnen nu en 24uur moeten starten?

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Kan bevestigen dat screen fake is want op FB is dit inderdaad niet te zien.

edit: + de Beta aankondiging die hier gefaket is, is gericht naar PC gamers. Zullen ze wel niet doen aangezien de Beta op alledrie de platforms verschijnt.

[ Voor 51% gewijzigd door Asgaro op 17-09-2011 01:00 ]

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 17:09
CptChaos schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 00:55:
[...]
Snap ik, maar je schrijft in je posting dat er géén beta toegang bij zit, als je de pre order annuleert en opnieuw pre ordert voor BF3. Maar in de screenshot die je geeft, lees ik juist van wel? ;)
lees: geen "early access" tot de beta....

even goed lezen dus ;)

Etuuuuuh!

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
jidd00 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 00:39:
beta datum bekend [afbeelding]
misschien handig om in de ts te zetten zodat mensen stoppen met vragen? :)
mooi geshopped maar bij mij staat niks op fb.. trouwens als je wilt trollen zorg dan wel dat je photoshop goed is zoals de like comment link die je nou wel mist ;)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Crypter schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 00:59:
lees: geen "early access" tot de beta....

even goed lezen dus ;)
Mja dan had ik het wel geweten hoor :P Wat kan mij die gratis game nu schelen... :+

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 17:09
CptChaos schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 01:03:
[...]
Mja dan had ik het wel geweten hoor :P Wat kan mij die gratis game nu schelen... :+
inderdaad.... daarom doe ik het ook niet: )

Etuuuuuh!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
Zwakke trailer hoor de soldaten lijken ook minder hard te rennen op de Xdoosdriehonderdzestig of ligt dat aan mij ?

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
"78 nieuwe berichten"

BETA DATE BETA DATE BETA DATE. Perfect, maandag ben ik toevallig ziek volgens mijn agenda. Komt dat even mooi uit! (Dat lijkt me de gewone date. Early access morgen avond maybe?)

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:45

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

JT888 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 02:15:
Zwakke trailer hoor de soldaten lijken ook minder hard te rennen op de Xdoosdriehonderdzestig of ligt dat aan mij ?
Trailer is toch gewoon hetzelfde als de teaser die onlangs is uitgekomen, maar dan 15 sec langer?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• mrprancer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-09-2024
@adante ga jij dan samen met mij de chat flooden als het blijkt dat de datum fake is en dan heel boos worden op EA om dat ze zich niet aan hun woord houden?

|:( >:)

a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
jidd00 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 00:39:
beta datum bekend [afbeelding]
misschien handig om in de ts te zetten zodat mensen stoppen met vragen? :)
Kan niet kloppen, want anders zat ik nu de closed beta te spelen....
Ik had dan in ieder geval al een closed beta-code van DICE/Origin moeten krijgen. :P

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Verwijderd

Asgaro schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 20:36:
BETA DATE:

[afbeelding]

[afbeelding]

Via EA UK forum. Bezigheidstherapie succeeded.
lulz

Maarja, nog 10 dagen en dan eindelijk de beta. Grappige is dat deze datum al lang bekend was (ruim een maand geleden) toen de informatie werd gelekt door een official hoster. Maar nog steeds blijft iedereen discusseren over wanneer 8)7 :+

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2011 10:00 ]

• jidd00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-01-2024
Sorry dan, ik had het gisteren avond laat gezien op het bf3 ea us forum.

• mrprancer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-09-2024
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door mrprancer op 17-09-2011 10:55 . Reden: dodo comment ]

a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 09:59:
[...]

lulz

Maarja, nog 10 dagen en dan eindelijk de beta. Grappige is dat deze datum al lang bekend was (ruim een maand geleden) toen de informatie werd gelekt door een official hoster. Maar nog steeds blijft iedereen discusseren over wanneer 8)7 :+
Maar mensen (net als bijna iedereen in dit topic, mijzelf incluis) willen zooo graag dat de beta eerder begint... En als je iets niet direct krijgt wanneer je het wilt hebben, ga je erom zeuren 8)7

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:26
Knip, veel te grote plaatjes

[ Voor 93% gewijzigd door PWM op 17-09-2011 17:06 ]

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Je beseft dat je zo anderen aan het uitlokken bent? Wel grappig om te zien dat de console versie met de explosie realistischer is, dan de Hollywood achtige explosie in de PC versie.

Verwijderd

We wisten al wel dat de PC versie mooier zou zijn hoor...

Maar bij de PC footage staat de speler in een andere hoek, en daarom zie je een fellere flits.

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Het is gewoon het verschil van DirectX9 versus de kracht van een PC. Ik vind het enerzijds vet om te zien, maar voor consolegebruikers wekt het natuurlijk irritatie op. Want het blijft hoe dan ook, ook op Xbox, prachtig.

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:26
Uniciteit schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 12:24:
[...]

Je beseft dat je zo anderen aan het uitlokken bent? Wel grappig om te zien dat de console versie met de explosie realistischer is, dan de Hollywood achtige explosie in de PC versie.
Ik lok hier helemaal niks uit.

Verwijderd

vinom schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 12:29:
[...]

Ik lok hier helemaal niks uit.
- Je bent niet aan het bewijzen dat de PC versie mooier is. Ik neem namelijk aan dat je dat al wist...
- Wat wil je dan bereiken met deze twee plaatjes?

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 09:35

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 12:31:
[...]

- Je bent niet aan het bewijzen dat de PC versie mooier is. Ik neem namelijk aan dat je dat al wist...
- Wat wil je dan bereiken met deze twee plaatjes?
Sinds wanneer is het *not done* om een vergelijking te maken tussen de PC en de xbox ?

Niks mis mee, en zelfs leuk/interessant om de verschillen te zien. Sterker nog, ook al is het op de PC mooier(wat logisch is) is het ook leuk om te zien wat ze uit de xbox weten te persen.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:08
Het verschil tonen tussen xbox360 en PC? Simple as that.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Gave vergelijking! Er is van beide wel wat te zeggen, de XBox is inderdaad realistischer en de PC is meer OMGWTFEPIC. In mijn geval ben blij dat ik een PC bezit. :9

• DopeMasta
mooie vergelijking maar als je dit filmpje ziet mag zelfs de xdoos gamer niet klagen over het grafische geweld van BF3:

[YouTube: http://youtu.be/7rujbKSO9kE]

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:59
DopeMasta schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 12:40:
[...]

mooie vergelijking maar als je dit filmpje ziet mag zelfs de xdoos gamer niet klagen over het grafische geweld van BF3:

[video]
Xbox versie heeft veel kleinere omgevingen :P

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
Even ter info, ik weet namelijk niet of dit al bekend was hier:

Als je BF3 op Origin pre-ordered, krijg je nu Dead Space 2 er gratis bij.

Je moet daarvoor wel contact opnemen met EA Support (de live-chat functie). Dan geef je aan dat je de game hebt gepre-ordered op Origin, maar geen promotie code hebt gekregen voor Dead Space 2. Ze vragen dan naar je EA account naam (je e-mailadres) en je ordernummer. Als je die geeft krijg je na een paar minuutjes een gratis code voor het spel Dead Space 2. Mocht je Dead Space 2 al hebben op je Origin account schijn je ook te kunnen vragen naar Crysis 2. Dat laatste weet ik niet zeker, omdat het bij mij niet van toepassing was, maar heb wel gelezen dat anderen mensen dat voor elkaar hebben gekregen.

Bovenstaande promotie zou zijn tot de 19e van september, maar ook met terugwerkende kracht (dus mocht je hem al hebben gepre-ordered, kan je dit ook proberen).

Dit alles overigens onder voorbehoud. Ik heb dit net geprobeerd, en voor mij werkte het.

Groet,

Erik

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Kw4kje schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 13:03:
[...]

[...]

Hahah grappenmakers hier :D

:') !
Ik zie de grap niet? De eerste zegt dat we al wisten dat de PC mooier zou zijn, en ik zeg dat het toch wel uitlokken is (console vs PC discussie), en dat het me opvalt dat de explosie bij Xbox realistischer is als je kijkt naar de 'echte wereld'. De PC versie heeft een grotere, Hollywood achtige explosie. :)
Ik bestel altijd bij vage sites, met een rare lay-out, veel typefouten en veel reclame! _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door Uniciteit op 17-09-2011 13:12 ]

Verwijderd

Ik heb er bewust voor gekozen om op een Xbox 360 te gamen, en ik weet wat voor nadelen dat heeft. En vergelijkingen wil ik altijd graag zien: ik ben benieuwd hoeveel mooier het nou is op de PC. Maar waar ik me aan ergerde is dat hij een beetje aan het opscheppen was met "BOOM" en "BOOOOOM".

Vergelijken is leuk. Maar als mooie man/vrouw ga je toch ook niet naar een lelijk persoon om te zeggen dat diegene lelijk is?

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 13:21:
Ik heb er bewust voor gekozen om op een Xbox 360 te gamen, en ik weet wat voor nadelen dat heeft. En vergelijkingen wil ik altijd graag zien: ik ben benieuwd hoeveel mooier het nou is op de PC. Maar waar ik me aan ergerde is dat hij een beetje aan het opscheppen was met "BOOM" en "BOOOOOM".

Vergelijken is leuk. Maar als mooie man/vrouw ga je toch ook niet naar een lelijk persoon om te zeggen dat diegene lelijk is?
Inderdaad, zoals ik al eerder had gepost:
De enige échte verschillen tussen PC en console versies zijn:
- Graphics (PC altijd beter vanwege nieuwste hardware meteen beschikbaar)
- 64 Conquest mode (dit heeft de console niet, console heeft wel 'gewoon' Conquest (PC heeft ook 'gewoon' Conquest zoals de consoles)).
- Rush 32 spelers op PC itt 24 spelers op PS3 en Xbox 360
Ik zie de problemen niet zo. De enige game modus die wij missen is 64 Conquest. De graphics zijn zo slecht nog niet, en 24 spelers rush werkt prima. Hoe vaak komt het voor dat letterlijk 12 vs 12 spelers in een vuurgevecht zitten. Het zijn altijd kleinere groepjes waar tegen je vecht.

Prima dat PC gamers zich superieur willen voelen, maar de consoles zijn niet slecht. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Uniciteit op 17-09-2011 13:26 ]

Verwijderd

Op die pc versie zie je ook direct aan de lijnen op het beeld dat het van een afstandje gefilmd is.
Je kunt dus nog niet veel er uit halen want het geeft geen realistisch beeld van wat je in game werkelijk ziet.

Natuurlijk gaat het er op de pc realistischer en beter uit zien dat is een feit

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2011 13:39 ]

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ook dat. Maar er wordt hier gedaan alsof bovenstaande een of andere revolutionaire explosie is.

Verwijderd

Nee de explosie lijkt nergens op zit vol fouten en de lightning zie je op bepaalde plaatsen veel te vel
zoals aan die rand op het dak, wat veel minder moet zijn. Maar dit word vast nog wel verbeterd of is al verbeterd.
Op de xbox ziet het er wel mooier uit vind ik, alleen mist het weer wat explosie licht waar bij de pc te veel licht heeft.

Ik denk dat dit filmpje gen goed beeld geeft van wat het uiteindelijk gaat worden.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2011 13:48 ]

• JT888
Goh behalve Tweaker en Gamer zijn de peeps hier ook explosieven experts :+

Het ziet er gewoon pownage uit op de pc kan mij het boeien of het realistisch is hoe die flash van 1 sec eruit hoort te zien. Daar heb ik echt tijd voor om over na te denken als ik in de game onder vuur lig :9

De xbox360 en ps3 gamer zal niks merken van de verschillen omdat zetoch niet op de pc spelen en het ziet er ook op console gewoon goed uit.

[ Voor 20% gewijzigd door JT888 op 17-09-2011 13:53 ]

• DopeMasta
JT888 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 13:50:
haha inderdaad ze poppen hier straks nog uit tot " forensische onderwater explosieven experts" ;) pas maar op

Verwijderd

JT888 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 13:50:

Het ziet er gewoon pownage uit op de pc kan mij het boeien of het realistisch is hoe die flash van 1 sec eruit hoort te zien daar heb ik echt tijd voor om over na te denken als ik in de game onder vuur lig :9
Maar het is wel zo hoe realistischer hoe mooier de game er uit gaan zien.
Dat zie je ook wel als je game nu met games van 1 jaar terug gaat vergelijken dan zie je wel de verschillen.
Hoe beter het beeld hoe mooier iemand de game ervaart, tenminste zo werkt het wel bij mij.

Ik ben geen explosieven expert. Maar weet wel dat het er realistischer uit kan zien met veel minder belichting.
Zie bvb crysis 2.

Ik heb ook wel eens een plastic ton met benzine en afgebroken lawine peilen en aan vast geplakt opgeblazen met oud en nieuw, dus weet wel hoe een explosie er in het echt uit ziet qua belichting.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2011 13:59 ]

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Uniciteit schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 13:16:
[...]

??????????

Ik meld alleen maar dat de explosie op de Xbox realistischer is, en jij schiet direct in de verdediging van "ja, waarom denk je dat dat zo is dan?" "pc kan dat aan. blabla".

"Dat is gewoon een feit." - dat heb ik dan ook nooit ontkend.

Ik reageer alleen op iemand die 2 plaatjes post, en dat jullie daar dan zo paniekerig op ingaan... tja. Zodra iemand hier zegt dat de console er prima uitziet, krijg je de wind naar voren want _dé PC_ is beter " :( " :') Oh weeh als de Xbox versie er goed uitziet... dat wil je toch niet horen als PC gamer?!?!
Gast, je weet niet eens wat er zich binnen afspeelt, of het een grenade is of een grote bom. Dus je kunt helemaal niks zeggen over welke wel of niet realistisch is. :F

• JT888
Het is een game en alles wat bijdraagt aan het gevoel van What tha F.CK in de game is gewoon prachtig.

In reality zouden de meeste waarschijnlijk in hun broek pissen van angst lol.

Dice probeert je gewoon het gevoel te geven van get down, danger close.

Dat gevoel is anders in realiteit anders dan in een game dus vandaar dat bijna alles meer over de top gebeurt om een bepaald ingame gevoel/sfeer te creeren.

Anyways ik lig er zeker niet wakker van hoe de game beelden er tot nu toe uitzien aangezien ik het prachtig vind :) .

[ Voor 12% gewijzigd door JT888 op 17-09-2011 14:01 ]

Verwijderd

JT888 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 13:59:
Het is een game en alles wat bijdraagt aan het gevoel van What tha F.CK in de game is gewoon prachtig.

In reality zouden de meeste waarschijnlijk in hun broek pissen van angst lol.

Dice probeert je gewoon het gevoel te geven van get down, danger close.

Dat gevoel is anders in realiteit anders dan in een game dus vandaar dat bijna alles meer over de top gebert om een bepaald ingame gevoel/sfeer te creeren.
Jah en dat is juist niet de bedoeling om een over de top explosies in te kwakken, daar word het allemaal niet mooier op is mijn beleving. Gewoon tot zo ver het ook in het echt kan en niet als in een SF game waar alles kan.
Maar goed dice kan niet voor ons allemaal een aparte game uit gaan brengen dus neem toch wel het genoegen met wat dice te bieden heeft. Mooi zal het toch wel zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2011 14:03 ]

• DopeMasta
weet niet als je deze explosie ziet lijkt die redelijk op de pc versie meer dan op een xbox versie waar je alleen een rook wolk ziet

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Zijn waarschijnlijk 2 verschillende explosieven, xbox 360 een granaat en PC explosieven.

Verwijderd

DopeMasta schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 14:05:
weet niet als je deze explosie ziet lijkt die redelijk op de pc versie meer dan op een xbox versie waar je alleen een rook wolk ziet

[video]
Jah ik zie het maar die explosie binnenshuis zal nooit zo veel licht laten zien, gezien de helft binnen blijft en de auto helemaal uitelkaar spat. Is dus niet te vergelijken

Nu begin ik toch wel te twijfelen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2011 14:13 ]

Verwijderd

Kan iemand me de link geven van het Youtube channel met al die BF3 ALPHA filmpjes? Hij had echt iets van 80 parts ofzo.

Een ander channel met veel footage is ook goed. Wil gewoon iets hebben om te kijken.
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 14:08:
[...]
Nu begin ik toch wel te twijfelen
[video]
Het verschil is dat bij dit filmpje de camera meer naar binnen gericht staat, net zoals bij de PC footage. Bij de Xbox 360 footage stond de camera veel meer aan de zijkant.

Dat neemt niet weg dat explosies bij de PC misschien inderdaad mooier zijn. Maar ik denk dat de hoek waarin het gefilmd wordt wel degelijk verschil maakt.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2011 14:17 ]

• Spekker
  • Laatst online: 21:00

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Verwijderd

Top! Heb ook deze gevonden: YouTube: Kanaal van GonatanGaming - YouTube. Ook wat off-screen footage van die nieuwe singleplayer missie van de trailer.

Edit: er staat niet zoveel BF3 footage op dat channel dat jij gepost hebt...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2011 14:21 ]

• Spekker
  • Laatst online: 21:00
Daar kwam ik ook net achter...
Maarja wel 1080p moet je maar denken :P

En ach, 90% van de filmpjes op youtube zijn toch allemaal hetzelfde ....

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Verwijderd

Ik ben nu dus een paar filmpjes van die Operation Metro map aan het kijken, en die map bevalt me niet echt... Het effect van het geluid dat je krijgt als je binnen bent is erg vet, maar er kan amper iets stuk binnen! Da's logisch, dat snap ik ook wel, maar het past gewoon niet echt bij Battlefield naar mijn mening.

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Dude dat komt omdat in de alpha destruction2.0 was uitgeschakeld, of iig op minimaal stond, dus het komt vast goed ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Verwijderd

Donnie schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 14:29:
Dude dat komt omdat in de alpha destruction2.0 was uitgeschakeld, of iig op minimaal stond, dus het komt vast goed ;)
Bron? Ik zag namelijk wel in filmpjes dat ze een heel gebouw buiten hadden opgeblazen met C4.

Ik snap dat de muren binnen niet in kunnen storten. Dan is de helft van de map weg. Ik denk ook niet dat ze dat gaan veranderen. Maar doe dat ondergrondse gedeelte dan gewoon niet in de map...

Da's mijn mening, maar misschien is het ook wel leuk, een beetje afwisseling. Zoals ik al zei, het effect van het geluid is wel vet ondergronds.

Weet trouwens iemand hoe het zit met idle sway? Is dat in BF3?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2011 14:32 ]

Verwijderd

Ik wil niet veel zeggen maar ik vind dat er een hoop geneuzeld wordt over zaken die echt de moeite niet waard zijn want het is maar een game mensen,niet meer,niet minder. Ook het proberen elkaar op diens woorden te vangen draagt niet echt bij tot een gezonde discussie.

Ik zie het allemaal wel,geniet van de reeds uitgebrachte beelden en laat als het moment daar is,alles over mij heenkomen,koop het, en speel het dan. Als alles goed is,gaat dit spel mij weer vele uren nachtrust kosten hetz zoals toen BF2 uitkwam. :)

Het worden weer 3 'drukke' jaren in de avond. :o

Verwijderd

Waar ik erg blij mee ben is dat je punten krijgt voor "supportive fire". Bij Bad Company 2 vond ik het leuk om van een afstand op mensen te schieten, zelfs als ik ze niet raakte (of doodde). Met supportive fire wordt dit ook nog eens beloond.

Ik weet niet precies waardoor dit komt, maar bij Battlefield (lees: BC2 en ik neem aan BF3) vind ik het leuker om gewoon te schieten zonder iets te raken dan bij Call of Duty, terwijl ik het bij Call of Duty leuker vind om iemand ook echt neer te schieten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 14:35:
Ik wil niet veel zeggen maar ik vind dat er een hoop geneuzeld wordt over zaken die echt de moeite niet waard zijn want het is maar een game mensen,niet meer,niet minder. Ook het proberen elkaar op diens woorden te vangen draagt niet echt bij tot een gezonde discussie.

Ik zie het allemaal wel,geniet van de reeds uitgebrachte beelden en laat als het moment daar is,alles over mij heenkomen,koop het, en speel het dan. Als alles goed is,gaat dit spel mij weer vele uren nachtrust kosten hetz zoals toen BF2 uitkwam. :)

Het worden weer 3 'drukke' jaren in de avond. :o
Mensen willen het nu eenmal over verschillende onderwerpen hebben.
Dat hoord gewoon bij de komst van een nieuwe game.

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
erikjannemann schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 13:06:
Even ter info, ik weet namelijk niet of dit al bekend was hier:

Als je BF3 op Origin pre-ordered, krijg je nu Dead Space 2 er gratis bij.

Je moet daarvoor wel contact opnemen met EA Support (de live-chat functie). Dan geef je aan dat je de game hebt gepre-ordered op Origin, maar geen promotie code hebt gekregen voor Dead Space 2. Ze vragen dan naar je EA account naam (je e-mailadres) en je ordernummer. Als je die geeft krijg je na een paar minuutjes een gratis code voor het spel Dead Space 2. Mocht je Dead Space 2 al hebben op je Origin account schijn je ook te kunnen vragen naar Crysis 2. Dat laatste weet ik niet zeker, omdat het bij mij niet van toepassing was, maar heb wel gelezen dat anderen mensen dat voor elkaar hebben gekregen.

Bovenstaande promotie zou zijn tot de 19e van september, maar ook met terugwerkende kracht (dus mocht je hem al hebben gepre-ordered, kan je dit ook proberen).

Dit alles overigens onder voorbehoud. Ik heb dit net geprobeerd, en voor mij werkte het.

Groet,

Erik
In plaats van over explosies te discussiëren kun je beter de wijze raad van Erik volgen.
Ik heb het geprobeerd en het werkt! :)

Bewijs:
Afbeeldingslocatie: http://i224.photobucket.com/albums/dd50/grimreaper_BE/deadspace2.jpg

Steam: Grim

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 14:38:
Waar ik erg blij mee ben is dat je punten krijgt voor "supportive fire". Bij Bad Company 2 vond ik het leuk om van een afstand op mensen te schieten, zelfs als ik ze niet raakte (of doodde). Met supportive fire wordt dit ook nog eens beloond.

Ik weet niet precies waardoor dit komt, maar bij Battlefield (lees: BC2 en ik neem aan BF3) vind ik het leuker om gewoon te schieten zonder iets te raken dan bij Call of Duty, terwijl ik het bij Call of Duty leuker vind om iemand ook echt neer te schieten.
Omdat als je random over het veld knalt het ook nut heeft in battlefield cover geven aan je teammates en de enemies blijven verstopt

Waarbij bij cod random knalle je k/d niet te goed doet

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Verwijderd

yzx schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 14:49:
[...]

Omdat als je random over het veld knalt het ook nut heeft in battlefield cover geven aan je teammates en de enemies blijven verstopt

Waarbij bij cod random knalle je k/d niet te goed doet
K/D boeit met geen reet, en ik wil ook niet mijn team helpen. Ik wil lol hebben (wat soms betekent mijn team helpen). Dat heb ik in BF3 door op mensen te schieten zelfs zonder dat ik ze raak, en dat heb ik in MW3 door op mensen te schieten en ze te doden.

Verwijderd

Bewijs dat mensen altijd zullen blijven klagen? http://www.playstationpur...-Battlefield-spelers-boos
NuCl3aR schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 14:48:
[...]

In plaats van over explosies te discussiëren kun je beter de wijze raad van Erik volgen.

Bewijs:
[afbeelding]
Tha zalig! Ga ik straks ook dan doen :)

Pff, en het wordt nu echt tijd dat de Beta komt. Want de discussies die hier de laatste tijd gevoerd worden... >:)

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 14:51:
[...]

K/D boeit met geen reet, en ik wil ook niet mijn team helpen. Ik wil lol hebben (wat soms betekent mijn team helpen). Dat heb ik in BF3 door op mensen te schieten zelfs zonder dat ik ze raak, en dat heb ik in MW3 door op mensen te schieten en ze te doden.
Idd maar vind ik team spelen wat belangrijk omdat ik meestal met 2-3 RL vrienden speel en dan blijven we in 1 squad en prberen zo lol te hebben, meestal is dat als wij in een gebouw gaan dat het gebouw 20seconden erna plat ligt 8)7

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Verwijderd

Zal de BF3 BETA doorgaan tot 27 oktober?

En dit is WEL een serieuze vraag, in tegenstelling tot mijn vorige vraag:
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 16:34:
Is het al bekend of de BETA ook vóór de release op 27 oktober komt?
Hoe zat dit bij Bad Company 2? Het zou vet zijn als de BETA doorging tot 27 oktober, zodat je daarna gewoon over kan stappen op het echte spel.

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

[...]

Bewijs:
[afbeelding]
Ik heb gister een mailtje gestuurd naar EA en kreeg als antwoord dat het aanbod met Dead Space 2 alleen voor de USA geldig is
Bedankt voor het contact opnemen met de Technische ondersteuning van Electronic Arts,

Allereerst onze excuses voor het ongemak,

Helaas was deze aanbieding enkel voor klanten uit de VS die een pre-order plaatsen.
Deze actie is op 31/8 afgelopen. Enkele Europese klanten hebben deze mail echter ook ten onrechte gekregen onze excuses voor de verwarring.
Als Europese klant krijgt u 48 uur eerder toegang tot de Beta.

Wij hopen uw vraag voldoende beantwoord te hebben, wij verontschuldigen ons voor eventuele ongemakken en wensen u veel game plezier. Mocht uw vraag niet voldoende beantwoord zijn dan horen wij dit graag zodat u verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Leroy
Electronic Arts
Dutch Technical Support Agent

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• apNia

apNia

[...]

Bewijs:
[afbeelding]
ik heb 'm ook gekregen, las het op reddit :)
free dead space 2, niet dat ik 'm ga spelen, ik verveelde me gewoon :(
IlIlIlIlIl schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 15:07:
[...]

Ik heb gister een mailtje gestuurd naar EA en kreeg als antwoord dat het aanbod met Dead Space 2 alleen voor de USA geldig is

[...]
wat een crap.. de actie zou in september beginnen.. ik had 'm de 31e gepreordered, en ik kreeg 'm gewoon .. open de chat met support in de Origin client.. zeg dat je BOOSCH bent, en sla met de vuist op tafel.. dat werkt!

[ Voor 34% gewijzigd door apNia op 17-09-2011 15:13 ]

Verwijderd

Weet je wat heel vet zou zijn voor BF3?

Stel dat je op explosieven kan schieten als ze nog niet neergelegd zijn door de vijand. Stel, een vijand heeft een mijn bij zich. De mijn hangt aan zijn rechterheup. Als sniper zou je dan op die mijn kunnen schieten om 'm te laten ontploffen. Er zou dan wel het een en ander moeten worden aangepast voor balance, maar het zou vet zijn!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

apNia schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 15:12:
[...]

ik heb 'm ook gekregen, las het op reddit :)
free dead space 2, niet dat ik 'm ga spelen, ik verveelde me gewoon :(

[...]

wat een crap.. de actie zou in september beginnen.. ik had 'm de 31e gepreordered, en ik kreeg 'm gewoon .. open de chat met support in de Origin client.. zeg dat je BOOSCH bent, en sla met de vuist op tafel.. dat werkt!
of je bent gewoon eerlijk

Afbeeldingslocatie: http://i704.photobucket.com/albums/ww49/guussieboy/ofjebenteerlijk.png

Verwijderd

goosche schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 15:36:
Gaat nooit gebeuren kiddo misschien in je dromen leuk bedacht maar nee. Ga maar eens uitzoeken wanneer die ellendige beta uitkomt. Ik las gister een stuk dat BF players boos zijn omdat niet voor dlc hoeven tebetalen die gasten zijn echt lookooooo.
Ik vroeg om een nuttige reactie. Ik heb een idee, namelijk dat je op explosieven kan schieten terwijl ze nog aan iemands heup hangen. Jij zegt dat dit alleen in films gebeurt. Die reactie alleen al slaat nergens op, want sinds wanneer zijn games realistisch en films niet? Eerder omgekeerd... Daarnaast zie ik niet wat er niet realistisch aan is als een explosief ook echt ontploft als je er op schiet, zelfs al hangen ze nog aan je heup.

En dan snap ik de vergelijking met Medal of Honor ook niet echt. Oh, en je mag ook stoppen met "kiddo".

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 15:38:
[...]

Ik vroeg om een nuttige reactie. Ik heb een idee, namelijk dat je op explosieven kan schieten terwijl ze nog aan iemands heup hangen. Jij zegt dat dit alleen in films gebeurt. Die reactie alleen al slaat nergens op, want sinds wanneer zijn games realistisch en films niet? Eerder omgekeerd... Daarnaast zie ik niet wat er niet realistisch aan is als een explosief ook echt ontploft als je er op schiet, zelfs al hangen ze nog aan je heup.

En dan snap ik de vergelijking met Medal of Honor ook niet echt. Oh, en je mag ook stoppen met "kiddo".
Er is 1 simpele reden waarom ze dat nooit zullen doen: omdat het de fun bederft. Lekker makkelijk schieten voor de noobs. In plaats van op skills iemand neerleggen gewoon mikken op zijn spullen en dan gaat diegene vanzelf dood.

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
Gewoon naar de support chat gaan, ze zijn daar echt heel relax.
Het geval met Dead Space 2 is hetzelfde als het gevalletje van veteran rank.
Gewoon vragen, eventueel een klein leugentje dat je de cd-key kwijt bent ofzo en je krijgt het zonder verdere verificatie of je het spel wel echt hebt (dit gaat over de veteran ranks).

Als je een gratis game wilt, ook al ga je het niet veel spelen, even langsgaan bij de EA chat en je krijgt het zo.
Je moet echter wel BF3 gepre-ordered hebben op Origin.

Steam: Grim

• AllesIsVoorbij
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-08 14:25
Hidde schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 14:06:
Zijn waarschijnlijk 2 verschillende explosieven, xbox 360 een granaat en PC explosieven.
Je zit nog wel enigszins in de buurt van de waarheid, explosieven zijn opgedeeld in high velocity and low velocity explosives. Granaten/explosieven en de meeste dingen die ze in het leger gebruiken zijn high explosives en deze produceren voornamelijk een harde knal (schok-golf) en weinig tot geen vuur.

Wat (vaak) in hollywood films en games te zien is zijn low-velocity explosives. De reactie (brand snelheid) is hier veel trager en dat ziet er spectaculairder uit (vuur) terwijl het tegelijk ook minder gevaarlijk/schadelijk is. Het is de schokgolf die de schade veroorzaakt en de snelheid van een low-explosive is tot ongeveer 400 meter per seconde tegenover snelheden tot 9000 meter per seconde voor een high explosive ( Je hebt het dan ook over het verschil tussen detonation, verbranding sneller dan snelheid van geluid, en deflagration, lager dan snelheid geluid, maar dat is een beetje buiten de scope van dit forum).

Uniciteit heeft dus gelijk dat de xbox explosie er realistischer uit ziet maar je kan er wel van uitgaan dat dit niet de opzet is geweest, eerder een limitatie in het aantal lightsources dat een xbox kan renderen.

high explosive:

low explosive:

@Androyed; c-4, het explosief waar we het in dit geval waarschijnlijk over hebben, kan je in de fik zetten, in magnetron stoppen of op schieten, het zal niet exploderen zonder een schokgolf van een bepaalde snelheid en het is onwaarschijnlijk dat iets anders dan een detonator dit kan bewerkstelligen (hoewel elektrischiteit ook werkt geloof ik). Hoewel je wel gelijk hebt dat het in een game vet zou kunnen zijn ;).

Verwijderd

Relief2009 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 15:41:
[...]

Er is 1 simpele reden waarom ze dat nooit zullen doen: omdat het de fun bederft. Lekker makkelijk schieten voor de noobs. In plaats van op skills iemand neerleggen gewoon mikken op zijn spullen en dan gaat diegene vanzelf dood.
Al een betere reactie, heel erg bedankt!

Maar met balance zou dit idee wel werkelijkheid kunnen worden. Het zou bijvoorbeeld alleen kunnen werken met mijnen. Hoeveel mensen gebruiken nou mijnen? Omdat het nadeel van een mijn gebruiken dan zou zijn dat je kan worden opgeblazen door een sniper, moet het gebruiken van een mijn ook een voordeel hebben.

Of dat je twee keer moet schieten op de mijn met een sniper. Het valt echt wel te balanceren.

Kijk naar andere dingen in spellen. Explosieven bijvoorbeeld. In het echt zijn explosieven vaak veel dodelijker dan in spellen.

• Relief2009
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 15:45:
[...]

Al een betere reactie, heel erg bedankt!

Maar met balance zou dit idee wel werkelijkheid kunnen worden. Het zou bijvoorbeeld alleen kunnen werken met mijnen. Hoeveel mensen gebruiken nou mijnen? Omdat het nadeel van een mijn gebruiken dan zou zijn dat je kan worden opgeblazen door een sniper, moet het gebruiken van een mijn ook een voordeel hebben.

Of dat je twee keer moet schieten op de mijn met een sniper. Het valt echt wel te balanceren.

Kijk naar andere dingen in spellen. Explosieven bijvoorbeeld. In het echt zijn explosieven vaak veel dodelijker dan in spellen.
Er zijn veel meer dingen die dodelijker zijn in het echte leven, maar soms moet je een balans vinden tussen Fun en Realisme.

Verwijderd

[b][message=36774824,noline]
@Androyed; c-4, het explosief waar we het in dit geval waarschijnlijk over hebben, kan je in de fik zetten, in magnetron stoppen of op schieten, het zal niet exploderen zonder een schokgolf van een bepaalde snelheid en het is onwaarschijnlijk dat iets anders dan een detonator dit kan bewerkstelligen (hoewel elektrischiteit ook werkt geloof ik). Hoewel je wel gelijk hebt dat het in een game vet zou kunnen zijn ;).
Ik dacht dat je bij Bad Company 2 ook mijnen kan neerleggen, naast c4?

In ieder geval kan je bij Bad Company 2 wel op mijnen schieten en ze laten ontploffen, maar dit werkt niet als ze nog aan iemands heup hangen.

Verwijderd

Relief2009 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 15:46:
[...]

Er zijn veel meer dingen die dodelijker zijn in het echte leven, maar soms moet je een balans vinden tussen Fun en Realisme.
Ja, en daarom zeg ik: balanceer mijn idee dan door dat mensen bijvoorbeeld twee keer moeten schieten op de mijn, of door mijnen een extra voordeel te geven naast het nadeel dat je kan worden opgeblazen.

• Relief2009
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 15:47:
[...]

Ja, en daarom zeg ik: balanceer mijn idee dan door dat mensen bijvoorbeeld twee keer moeten schieten op de mijn, of door mijnen een extra voordeel te geven naast het nadeel dat je kan worden opgeblazen.
Een mijn in de grond beschieten is een ander verhaal dan een mijn beschieten die aan je broek hangt. Een mijn die aan je broek hangt heb je constant bij je en je bent daardoor een potentiële doelwit voor meerdere spelers. Het zou op die manier wel erg makkelijker worden. Je kunt idd balanceren, maar dan is het nog steeds makkelijker.

[ Voor 9% gewijzigd door Relief2009 op 17-09-2011 15:51 ]

Verwijderd

Relief2009 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 15:50:
[...]

Een mijn in de grond beschieten is een ander verhaal dan een mijn beschieten die aan je broek hangt. Een mijn die aan je broek hangt heb je constant bij je en je bent daardoor een potentiële doelwit voor meerdere spelers.
JA, en daarom zeg ik nog een keer: balance! Balance, door bijvoorbeeld de mijn een extra voordeel te geven, zodat je een reden hebt om de mijn ook echt te gebruiken met het risico dat je opgeblazen wordt!

Dit geldt toch voor alle dingen? Explosieven zijn minder dodelijker in een spel vanwege balance. Dit geldt ook voor m'n "mijn aan heup" idee.

Edit: ik zie nu net je edit. Hoe weet je dan dat het nog steeds makkelijk is? Je kan het toch balanceren tot het niet meer makkelijk is? Het hele idee van balance is dat het daarna NIET makkelijk is.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2011 15:56 ]

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Relief2009 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 15:50:
[...]

Een mijn in de grond beschieten is een ander verhaal dan een mijn beschieten die aan je broek hangt. Een mijn die aan je broek hangt heb je constant bij je en je bent daardoor een potentiële doelwit voor meerdere spelers. Het zou op die manier wel erg makkelijker worden. Je kunt idd balanceren, maar dan is het nog steeds makkelijker.
Qua balans valt het probleem wel mee, het is meer dat je door gelukstreffer erop dan explodeert, maar niemand gaat op een mijn mikken als ze gewoon op de romp van de tegenstander kunnen mikken en veel grotere kans hebben hem dood te schieten.
Hoeveel mensen gebruiken nou mijnen?
Dat weinig mensen ze gebruiken is nooit een goede reden om ze te nerfen.

Maar zoals eerder gemeld, de primaire eis van militaire explosieven is dat ze stabiel zijn. Het zou mij verbazen als een niet ge-armde mijn explodeert door een paar kogels erop. Kapot is ie wel, en het zou kunnen als je de detonator precies op de juiste (/verkeerde) manier raakt, maar denk niet dat het erg realistisch is dat ie zou ontploffen.

• AllesIsVoorbij
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-08 14:25
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 15:46:
[...]

Ik dacht dat je bij Bad Company 2 ook mijnen kan neerleggen, naast c4?

In ieder geval kan je bij Bad Company 2 wel op mijnen schieten en ze laten ontploffen, maar dit werkt niet als ze nog aan iemands heup hangen.
Dat kan ook wel kloppen, bij een mijn die gelegd is staat de detonator op scherp, een kogel zou dan denk ik de detonator wel af kunnen laten gaan. De meeste militairen zullen geen op scherp staande explosieven op hun lijf dragen :P.

Verwijderd

furby-killer schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 15:56:
[...]

Qua balans valt het probleem wel mee, het is meer dat je door gelukstreffer erop dan explodeert, maar niemand gaat op een mijn mikken als ze gewoon op de romp van de tegenstander kunnen mikken en veel grotere kans hebben hem dood te schieten.

[...]

Dat weinig mensen ze gebruiken is nooit een goede reden om ze te nerfen.

Maar zoals eerder gemeld, de primaire eis van militaire explosieven is dat ze stabiel zijn. Het zou mij verbazen als een niet ge-armde mijn explodeert door een paar kogels erop. Kapot is ie wel, en het zou kunnen als je de detonator precies op de juiste (/verkeerde) manier raakt, maar denk niet dat het erg realistisch is dat ie zou ontploffen.
Ik wist niet dat een niet ge-armde mijn niet explodeert door een paar kogels, goed punt.

Ik probeerde mijnen niet te nerfen trouwens. Ik wilde juist iets vets aan de game toevoegen. Maar om te zorgen dat mijnen daardoor niet te underpowered zouden worden, moeten ze dus ook een extra voordeel hebben.
AllesIsVoorbij schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 15:59:
[...]

Dat kan ook wel kloppen, bij een mijn die gelegd is staat de detonator op scherp, een kogel zou dan denk ik de detonator wel af kunnen laten gaan. De meeste militairen zullen geen op scherp staande explosieven op hun lijf dragen :P.
Goed punt en hier heb ik totaal niet aan gedacht. Dankje voor jullie reacties!

Vreemd dat mensen eerst zoveel rare reacties moeten geven voordat er een zinnige reactie komt...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2011 16:00 ]

• BroederM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 19:36
In BF2142 heb ik (als ik al tech speelde) altijd veel plezier gehad met mijnen.
Maar volgens mij waren die niet "kapot" te schieten.

Leuke dissussie hoor over of je de mijn die iemand draag moet kunnen kapot knallen, maar alle munitie die elke speler bij zich draagt? of raketten/granaten? zelfde verhaal.

My life is in 2D, How about yours?

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 23:02
Voor het geld wat ik voor BF3 heb betaald kan je DS2 er nog wel bijkopen :p
Gewoon op zo'n CD Keys Site die volgens veel mensen legit is. Kan wel dat de CD Key misschien geblokkeerd word maar dat risico is het wel waard imo.

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

net ook maar even via de chat gevraagd hoe het zat en heb nu wel Dead Space 2 gekregen terwijl ze gister via de mail gezegd hadden dat dat alleen voor de US geldig was

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• apNia

apNia

debiel... guussie scoort 'm terwijl ie al in april had gepreordered, ik kreeg 'm ook voor 31 augustus.. m'n broertje op 30 augustus niet.. scheve boel :D

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Modbreak:En het topic kan weer open. Normaal zou ik nu een verhaal houden over wat ik heb gedaan, en wat nu wel en niet de bedoeling is, maar aangezien in dit topic tot nu toe de meeste mensen niet de moeite hebben genomen ook maar 1 modbreak of topicwaarschuwing te lezen (en gelukkig zijn er positieve uitzonderingen :))laat ik dat maar achterwege.

Bij de volgende serie overtredingen, hanteren we dezelfde methodiek als vandaag. Het topic gaat op slot, tot er een mod tijd/zin heeft er doorheen te gaan. Bedenk dus goed wat je post, voor jezelf en voor de mensen die hier ook komen

[ Voor 84% gewijzigd door PWM op 17-09-2011 20:06 ]

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
duss... het ging inderdaad helemaal nergens over, maar ik denk dat dat door de spanning van de beta komt, maar dat terzijde. jammer dat de beta nog steeds niet uit is. ik weet dus ook niet wat ik moet geloven en wat niet. De ene keer moeten we wachten op sony, en de andere keer op ms. wat is het nou???

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
Ik weet niet meer wat waar is en wat niet, maar ik denk dat dice onder een veelte grote tijdsdruk wordt gezet een maand voor de release weten we nog steeds niet wat de specs zijn. Als je die gameplay beelden van de tokyo game show ziet waar de ai door een muur loopt terwijl de game al bijna gold gaat dan vraag ik me toch af of het in het begin niet heel buggy gaat zijn en dat helaas maar waar veel mensen gaan afhaken.. Maar laten we hopen dat de beta snel uitkomt ik heb er enorm zin in!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:00

M2M

medicijnman

De kans is groot dat de versie die ze laten zien niet de laatste versie is die ze hebben. Het is gewoon een van de stabielere versies die ze hebben liggen en constant voor promotiedoeleinden gebruiken. En daar zit dus buggy meuk in.

En een maand voor release de specs nog niet weten is toch geen ramp? Het is toch kansloos om op basis van de minimum / recommended specs een nieuwe machine aan te gaan schaffen, of je huidige een boost te geven. Dat hysterische gedoe over specs mag wel eens afgelopen zijn. We zien het wel, en anders schaf je jezelf een high-end setup aan. Dan ben ik er vrij zeker van dat het spel op minimum settings, 800 x 600 te spelen zal zijn. Of stap over op een console. De PS3 draait het spel sowieso.

-_-

Verwijderd

Ik denk dat je gewoon lekker de site van EA in de gaten moet houden om te weten wanneer de beta begint. Op de een of andere manier heb ik een vaag voorgevoel dat zij precies weten wanneer de beta begint.
Vraag me niet waarom maar ik denk dat zomaar. En ik denk ook dat mensen die niets met de ontwikkeling van BF3 van doen hebben alleen maar in het wilde weg gokken en mensen het hoofd op hol brengen die vervolgens die datum als waarheid gaan zien.

Als je buikpijn hebt vertrouw je toch ook op de dokter en niet op je buurman die toevallig schoenmaker is?

• Corman
  • Laatst online: 29-08 15:49
Toch terug even over die mijnen. In BF2 kon je als engineer de antitankmijnen van je tegenstander met je moersleutel onschadelijk maken. Nu, in theorie ging dat ook met claymores, maar meestal ontploften die gewoon in je gezicht. Dan vind ik de methode van CoD om mijnen onschadelijk te maken veel beter: een granaat ernaast en de claymore ontploft mee.

Weet iemand hoe dat zal zijn in BF3? Of hebben ze dat al aangepakt in BC2?

• bloodlynx
Dit kon in bf2 en eigenlijk alle die erna komen ook, gewoon met een at rocket of tank kogel op de mijn schieten of claymore :). Dus ik verwacht in bf3 hetzelfde systeem.

[ Voor 14% gewijzigd door bloodlynx op 17-09-2011 20:36 ]

Verwijderd

Corman schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 20:27:
Toch terug even over die mijnen. In BF2 kon je als engineer de antitankmijnen van je tegenstander met je moersleutel onschadelijk maken. Nu, in theorie ging dat ook met claymores, maar meestal ontploften die gewoon in je gezicht. Dan vind ik de methode van CoD om mijnen onschadelijk te maken veel beter: een granaat ernaast en de claymore ontploft mee.

Ik zag laatst een tweet van een van de developers dat je met granaten C4 kan onschadelijk maken.

De discussie ging over dat de gebouwen van de MCOM stations niet meer konden instorten. Toen vroeg iemand of het voor het verdedigende team dan niet heel makkelijk was om C4 in het gebouw te plaatsen, aangezien het gebouw toch niet instort. Als antwoord had de developer dus dat je met granaten C4 kan laten ontploffen.

Een link naar de tweet ben ik aan 't zoeken, maar er zijn zoveel tweets dat ik niet denk dat het lukt. Je zal me dus op mijn woord moeten geloven. :P

• Corman
  • Laatst online: 29-08 15:49
Moet ik toch maar eens proberen in BF2 dan, ik zie de claymores zo vaak staan, loop er in zo'n wijd mogelijke bocht omheen en toch ontplof ik :p.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:00

M2M

medicijnman

In BF2 kon je na patch 1.4? de mijnen ook opblazen. Maar dat maakte mijnen nagenoeg onmogelijk om te gebruiken. Weinig gras, bovendien uit te zetten en voornamelijk glooiend landschap / vlakke grond. Dus geen hobbeltjes waar je mijnen achter kunt leggen. En als je ze vanaf een halve kilometer kunt zien liggen is er ook niets meer aan natuurlijk.

-_-

• mrc4nl
  • Laatst online: 21:20

mrc4nl

Procrastinatie expert

M2M schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 21:29:
[...]

In BF2 kon je na patch 1.4? de mijnen ook opblazen. Maar dat maakte mijnen nagenoeg onmogelijk om te gebruiken. Weinig gras, bovendien uit te zetten en voornamelijk glooiend landschap / vlakke grond. Dus geen hobbeltjes waar je mijnen achter kunt leggen. En als je ze vanaf een halve kilometer kunt zien liggen is er ook niets meer aan natuurlijk.
volgens mij niet. de laaste patch (1.51) zogde wel dat je kan pronen langs claymores
zover ik weet moest je altijd met je repair tool mijnen verwijderen.

toen ik voor het eerst bc2 speelde en een mijn zag dacht ik:kom even met de repair tool erop:BOOM!

verder wat me ook een toffe functie lijkt is om mijnen in te graven, en dat je verrekte goed op moet letten of er ergens in de grond is gegraafd. t duurt natuurlijk wel ff voordat je mijnen begraven zijn, maar misschien zijn ze zo wel effectiever.

en btw. 10K posts komen eraan :)

ora et labora

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

mrc4nl schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 21:52:
[...]

volgens mij niet. de laaste patch (1.51) zogde wel dat je kan pronen langs claymores
zover ik weet moest je altijd met je repair tool mijnen verwijderen.

toen ik voor het eerst bc2 speelde en een mijn zag dacht ik:kom even met de repair tool erop:BOOM!

verder wat me ook een toffe functie lijkt is om mijnen in te graven, en dat je verrekte goed op moet letten of er ergens in de grond is gegraafd. t duurt natuurlijk wel ff voordat je mijnen begraven zijn, maar misschien zijn ze zo wel effectiever.

en btw. 10K posts komen eraan :)
Bij 10K mag van mij wel deeltje 3 komen, ook met de beta in het achterhoofd. En dan wie weet, met de release, deel 4. :)

En interessant artikel op BF3blog.com over hoe gratis DLC slecht werd ontvangen bij BC2, maar de betaalde (Vietnam) goed. http://bf3blog.com/2011/0...-suspicous-over-free-dlc/

[ Voor 3% gewijzigd door Uniciteit op 17-09-2011 22:24 ]

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

apNia schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 16:40:
debiel... guussie scoort 'm terwijl ie al in april had gepreordered, ik kreeg 'm ook voor 31 augustus.. m'n broertje op 30 augustus niet.. scheve boel :D
Het ligt er bij de EA chat support altijd aan wie je krijgt. Had met 1 van de 3 games gratis ook al geprobeerd. Dat kon toen niet gefixed worden (2x geprobeerd), maar nu kan dit wel weer. Erg raar inderdaad.

Misschien dat ik alsnog ga proberen Mass Effect 2 te krijgen

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08 14:40

In BC2 kun je mijnen gewoon kapot schieten met elk wapen. Zorg wel dat je niet te dichtbij staat. ;)

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
waar kan ik preorder doen met prelauch BETA. want in EA SHOP kan ik ze niet meer vinden ..... (voor 30€ +- stond erg op google/got Limited Edition +beta )

[ Voor 24% gewijzigd door icegodd op 17-09-2011 23:32 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online
icegodd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 23:22:
waar kan ik preorder doen met prelauch BETA. want in EA SHOP kan ik ze niet meer vinden .....
Origin? :F

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01:04
Laat deel 4 gewoon komen als de (Open) Beta/test versie uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
mrc4nl schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 21:52:
[...]

Dit kon in een mod van battlefield 2 (forgotten hope) Het duurde inderdaad best lang voor dat je ze in gegraven had en dan gaf je ze met een vlaggetje aan werkte erg goed. Je had als de vijand dan een metaal detector om ze te vinden. Misschien dat zoiets naar een tijdje erin komt. Want als bijv een mijn dadelijk al met 3 kogels opgeblazen kan worden is het ook niet erg nuttig om ze te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Die Operation Guillotine trailer van vorige week, was trouwens ook 360 footage. Het ziet er dus prima uit op alle platformen.

En ik gok dat volgende week donderdag de (early) beta begint, omdat woensdag bepaalde pre-order acties eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:46

BiLo

PSN: toiletcleaner

Dat X-box filmpje, hebben we daar nou een week op gewacht? Er moet toch iets zijn misgegaan ofzo...

[ Voor 195% gewijzigd door BiLo op 18-09-2011 13:10 ]

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Pagina: 1 ... 100 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien