Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Net pre order geplaats bij bol, kan niet wachten bah :)

Die oude bekende commo rose was al bevestigd toch? goty voor mij zeker weten.

[ Voor 53% gewijzigd door Sipio op 18-09-2011 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Uniciteit schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 22:24:
[...]

En interessant artikel op BF3blog.com over hoe gratis DLC slecht werd ontvangen bij BC2, maar de betaalde (Vietnam) goed. http://bf3blog.com/2011/0...-suspicous-over-free-dlc/
De "gratis" dlc van bc2 werd zo slecht ontvangen omdat het om al aanwezige maps ging met de al bestaande modi. Ze waren al aanwezig op de disc; Free maps ≠ New maps. Alleen map pack 7 waren nieuwe maps, al waren zelf daarvan er twee oude van bc1. Slimme manier van marketing, maar logisch dat je sceptisch kan zijn over de aangekondigde gratis dlc in bf3.

[ Voor 8% gewijzigd door KngfCnns op 18-09-2011 13:12 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uniciteit schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 22:24:
Bij 10K mag van mij wel deeltje 3 komen, ook met de beta in het achterhoofd. En dan wie weet, met de release, deel 4. :)

En interessant artikel op BF3blog.com over hoe gratis DLC slecht werd ontvangen bij BC2, maar de betaalde (Vietnam) goed. http://bf3blog.com/2011/0...-suspicous-over-free-dlc/
Zoals al eerder gezegd zie ik geen enkele reden voor een nieuw deel. Zeker met het niveau van de posts hier heb ik geen zin om deel 3 weer volgegooid te zien met allerlei stompzinnige opmerkingen die al honderd keer gedaan zijn. Na de release kan mooi deel 3 komen, dan is de rust wedergekeerd en kan er misschien echt inhoudelijk gediscussieerd worden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DylanE schreef op zondag 18 september 2011 @ 13:05:
Dat X-box filmpje, hebben we daar nou een week op gewacht? Er moet toch iets zijn misgegaan ofzo...
Hoezo? Het was een prachtige video!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

BatmanHorizon schreef op zondag 18 september 2011 @ 13:06:
[...]

De "gratis" dlc van bc2 werd zo slecht ontvangen omdat het om al aanwezige maps ging met de al bestaande modi. Ze waren al aanwezig op de disc; Free maps ≠ New maps. Alleen map pack 7 waren nieuwe maps, al waren zelf daarvan er twee oude van bc1. Slimme manier van marketing, maar logisch dat je sceptisch kan zijn over de aangekondigde gratis dlc in bf3.
Opzich klopt het, en het is natuurlijk geen mooie manier om 2e hands te ontmoedigen, maar het is wel een mooie manier om de game "fresh" te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
DylanE schreef op zondag 18 september 2011 @ 13:05:
Dat X-box filmpje, hebben we daar nou een week op gewacht? Er moet toch iets zijn misgegaan ofzo...
Hoezo? Er stond toch duidelijk in het eerste deel van het filmpje dat je er meer van kreeg te zien op 16 september, en dat was ook het geval.

[ Voor 43% gewijzigd door Rynji op 18-09-2011 13:19 . Reden: quote added ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rynji schreef op zondag 18 september 2011 @ 13:19:
[...]

Hoezo? Er stond toch duidelijk in het eerste deel van het filmpje dat je er meer van kreeg te zien op 16 september, en dat was ook het geval.
Misschien vind-ie de Xbox 360 ondergeschikt ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-05 00:31
Zou dit wat zijn?? pre order LE voor 28 euro

http://www.cjs-cdkeys.com...Scan.html?setCurrencyId=3

Niet duur maar iemand vertrouwd hiermee?

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

ik zou er niet kopen. Zie er niet mooi of professioneel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
Ja anders maar gewoon via de ea store bestellen. Iemand nog een promotie code?

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Of je besteld via een andere webshop. tientje goedkoper en je kan hem uiteindelijk toch via origin downloaden, omdat alle copies geactiveerd moeten worden via Origin

[ Voor 20% gewijzigd door Gropah op 18-09-2011 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
Ja maar heb het liefste de dvd er ook gewoon bij. Of krijg je die dan 2 dagen later nadat je de key al hebt zeg maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Als je bij origin besteld krijg je geen DVD. Via een webshop krijg je een DVD tegelijk met je code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:32

India Sierra

Learn by failure

Ik heb liever een DVD'tje erbij, want ik ga nu al chaos voorspellen op de origin servers bij de release 8)7

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

dat durf ik ook wel te zeggen. Maar ik durf ook te zeggen dat er teveel mensen zijn de eerste week waardoor er gewoon nauwelijks te spelen is. Als ik er dan een week over doe om het binnen te halen, ben ik precies op tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Laatst online: 20:28
thehawk007 schreef op zondag 18 september 2011 @ 13:36:
Ik heb liever een DVD'tje erbij, want ik ga nu al chaos voorspellen op de origin servers bij de release 8)7
Ik verwacht juist van niet. Het zou wat zijn iedereen overhalen bij origin te kopen. En dan bam doet niks het op een cruciaal punt. De beta zal wel voor chaos zorgen maar daar is een beta voor. Maar denk als de game live is dat het dan wel goed gaat komen.

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
Maar hoe zit het dan met die vervroegde toegang als je de DVD thuis krijgt? Krijg die die key wel via de mail of krijg je de dvd gewoon 2 dagen eerder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 07:27
Die vervroegde toegang krijg je enkel als je MOH LE heb gekocht of als je op Origin voorbesteld hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Masterkale1 schreef op zondag 18 september 2011 @ 13:44:
Maar hoe zit het dan met die vervroegde toegang als je de DVD thuis krijgt? Krijg die die key wel via de mail of krijg je de dvd gewoon 2 dagen eerder?
Vervroegde toegang geldt alleen als je bij origin download. Als je een DVD thuis gestuurd krijgt kan je pas gamen vanaf de 27e.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik weet niet waar jij het over hebt, maar de vervroegde toegang is tot de beta, en dat is alleen als je bij origin besteld. DVD is alleen voor final version.

edit:
spuit 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:20

mrc4nl

Procrastinatie expert

Masterkale1 schreef op zondag 18 september 2011 @ 13:44:
geen idee, t kan me ook niet veel schelen, als ik de dvd binnenkrijg->instaleren en lekker de SP modus proberen.

ik vind het een goede oefening, en als ik eenmaal weet hoe alles werkt ga ik het online slachtveld op.
mn clan heeft als het goed is al vanaf dag 1 een server draaien

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 13:27
ik d8 dat de vervroegde toegang alleen voor de beta was en niet voor de release toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik heb toch zo ongeveer de slechte ADSL verbinding in Nederland dus een waardeloze downloadsnelheid maakt mij niks uit. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Vervroegde toegang is enkel voor de beta ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
DanielWW2 schreef op zondag 18 september 2011 @ 13:48:
Ik heb toch zo ongeveer de slechte ADSL verbinding in Nederland dus een waardeloze downloadsnelheid maakt mij niks uit. :P
Hm hetzelfde hier hoor! Daarom begin ik ook maar niet aan de download en hou het bij de vertrouwde DVD.
En het staat ook nog eens mooi ... :+

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
Aha ok thnx voor de info :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:56
stftweaker schreef op zondag 18 september 2011 @ 13:41:
[...]

Ik verwacht juist van niet. Het zou wat zijn iedereen overhalen bij origin te kopen. En dan bam doet niks het op een cruciaal punt. De beta zal wel voor chaos zorgen maar daar is een beta voor. Maar denk als de game live is dat het dan wel goed gaat komen.
Reken er maar op dat ook de final version voor chaos op de servers gaat zorgen ;) zie ook hoe dat toendertijd met Steam en Half-Life 2 ging. Daarnaast is BF3 toch wel een stukje groter qua aanhang denk ik.

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
arjen9551 schreef op zondag 18 september 2011 @ 14:00:
[...]

Reken er maar op dat ook de final version voor chaos op de servers gaat zorgen ;) zie ook hoe dat toendertijd met Steam en Half-Life 2 ging. Daarnaast is BF3 toch wel een stukje groter qua aanhang denk ik.
Daarom is er dus SP. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Laatst online: 12-09 23:32

India Sierra

Learn by failure

Maar wat is er een patch meteen op de release is, en de servers liggen plat :-(

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Multiplayer zal echt geen probleem moeten zijn, dedicated servers zullen geen problemen ondervinden omdat die gewoon een maximum aan spelers hebben en berekend zijn op maximum belasting. Het grootste probleem ondervind je bij het downloaden van het spel, daar is preloaden voor uitgevonden. En een groot deel van de spelers zullen een DVD krijgen en de servers ook niet belasten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
je moet natuurlijk ook niet vergeten dat amerikaanse release 2 dagen eerder is als ze daar geen chaos ondervinden tijdens release of wel dan zal EA hier vast wel op voorbereiden tijdens de EU release.

Het zal wel mee vallen qua chaos denk ik, daarbij kunnen mensen de game pre-loaden zodat je op 27-10 om 00:00:01 uur s' nachts kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
thehawk007 schreef op zondag 18 september 2011 @ 14:35:
[...]

Maar wat is er een patch meteen op de release is, en de servers liggen plat :-(
Dan speel ik nog steeds SP. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Waarneer kun je dan gaan preloaden op origin, als dat uberhaupt al kan. Heb dat namelijk nog niet gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
2 dagen voor de release...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
Gropah schreef op zondag 18 september 2011 @ 14:41:
Waarneer kun je dan gaan preloaden op origin, als dat uberhaupt al kan. Heb dat namelijk nog niet gezien...
ik dacht 24u van voor release weet alleen niet of het amerikaanse release is of eu release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Gropah schreef op zondag 18 september 2011 @ 14:41:
Het stond in een sig van een mod bij het EA forum dat je kon pre loaden waarna ik mijn pre order bij bol cancelde voor origin.

Aangezien ik verder nog nooit een PC game op release heb gekocht laat staan pre loaden heb ik geen idee.
Ik zelf gok z'n 5 dagen voor de release. Dat moet voldoende zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
1 dag voor de release kan men preloaden

http://www.dirtnapgaming.com/threads/1906-BF3-Pre-Order-FAQ
you: first, when can i preload it??
Gerald: You will be able to pre load the game the day before release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 17:49
*Edit*

Hier vind je all info over preloaden: https://store.origin.com/...hemeID=850300&Env=BASE#q1 onderaan op de pagina :)

[ Voor 86% gewijzigd door spookz0r op 18-09-2011 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
wat een toestand zeg maken jullie ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
goosche schreef op zondag 18 september 2011 @ 15:08:
wat een toestand zeg maken jullie ervan.
wat is hiermee mis dan? leg is uit..... mogen we het niet over preloaden hebben??? dat heeft toch enigzins met bf3 te maken-.-?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Dus als ik het goed lees kan het decoderen en uitpakken 2 uur duren, terwijl als ik live download (bij max speed) hij binnen een uur binnen is en ik er dus minder lang mee bezig ben. Hmmmz. Nouja, ga maar het veilige voor het onveilige nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:00

M2M

medicijnman

uitpakken en decoden ligt geheel aan de efficientie van de decoder (single / multitread), of je het op een SSD doet of een schijf, of je het van 1 schijf naar een andere uitpakt. Zoveel variabelen dat de gestelde 2 uur een totaal kansloos getal is. Een P2 133 MHz zou het ook kunnen. Die doet er dan waarschijnlijk een uurtje of 12 langer over.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 10:32
M2M schreef op zondag 18 september 2011 @ 15:18:
uitpakken en decoden ligt geheel aan de efficientie van de decoder (single / multitread), of je het op een SSD doet of een schijf, of je het van 1 schijf naar een andere uitpakt. Zoveel variabelen dat de gestelde 2 uur een totaal kansloos getal is. Een P2 133 MHz zou het ook kunnen. Die doet er dan waarschijnlijk een uurtje of 12 langer over.
En op een console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

PS3 inderdaad. En misschien ligt het aan mij, maar gebruiken ze MLAA voor de PS3 versie? Kijk linksbovenin bij de HUD als je een nieuw objective krijgt. Het ziet er smoother uit bij de PS3 versie dan bij de 360 versie vind ik.
De PC laten we hier maar buiten wegen, want we weten dat die dit allemaal al perfect kan met veel krachtigere hardware.

Of heeft de PS3 geen MLAA? En de Xbox 360 dan?

[ Voor 4% gewijzigd door Uniciteit op 18-09-2011 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 13-09 16:30
Eigenlijk zouden ze makkelijk de Origin versie hier in Europa tegelijk kunnen vrijgeven met de USA release op 25 oktober.

Aangezien er geen fysieke distributie hoeft plaats te vinden en wij Origin kopers toch al kunnen pre-loaden maar goed het zal wel weer een afspraak zijn met de retailers zodat zij zich niet benadeeld voelen.

[ Voor 3% gewijzigd door JT888 op 18-09-2011 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik weet niet of dit een nieuw interview is, maar dit artikel is pas sinds vandaag op IGN.com gezet: http://uk.pc.ign.com/articles/119/1194776p1.html.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op zondag 18 september 2011 @ 14:36:
Multiplayer zal echt geen probleem moeten zijn, dedicated servers zullen geen problemen ondervinden omdat die gewoon een maximum aan spelers hebben en berekend zijn op maximum belasting. Het grootste probleem ondervind je bij het downloaden van het spel, daar is preloaden voor uitgevonden. En een groot deel van de spelers zullen een DVD krijgen en de servers ook niet belasten.
Mja, de DVD gebruikers moeten ook nog allemaal Origin installeren. Plus alles (SP, MP, co-op) wordt gestart via de Battlelog site.
Ik zal verwonderd zijn als Battlelog vlekkeloos werkt, want de Battlelog servers zullen met redelijk wat requests bestookt worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Asgaro schreef op zondag 18 september 2011 @ 16:14:
[...]

Mja, de DVD gebruikers moeten ook nog allemaal Origin installeren. Plus alles (SP, MP, co-op) wordt gestart via de Battlelog site.
Ik zal verwonderd zijn als Battlelog vlekkeloos werkt, want de Battlelog servers zullen met redelijk wat requests bestookt worden. :P
Paar miljoen, valt wel mee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
Grote kans dat @ launch battlelog/inlog servers down zijn, want die krijgen ineens van niets een enorme stroom requests binnen. Na een dag of twee spreiden deze uit en is het wel stable, maar de kans is groot dat het in het begin allemaal wat unstable is (is vaak met grote game releases).
De gameservers zelf zullen er weinig last van hebben lijkt me, die zijn gemaakt voor een vast aantal bezoekers.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Zou inderdaad wel handig/leuk zijn als EU mensen al konden pre-loaden op release date van US. geeft een dag speling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
De game is bijna uit maar multiplayer beelden ho maar. We weten nog NET NIKS over de game eigelijk. Kan iemand mij iets vertellen over de maps, de voertuigen, hoe alles in z'n werk gaat etc? Ik zie wel steeds wat filmpjes maar echt wijs word ik er niet bepaald van. Benieuwd wanneer ze eindelijk eens wat serieuze info gaan vrijgeven ipv vage geruchten en singleplayer filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Laatst online: 01-09 01:05
SuX DeLuXe schreef op zondag 18 september 2011 @ 16:19:
De game is bijna uit maar multiplayer beelden ho maar. We weten nog NET NIKS over de game eigelijk. Kan iemand mij iets vertellen over de maps, de voertuigen, hoe alles in z'n werk gaat etc? Ik zie wel steeds wat filmpjes maar echt wijs word ik er niet bepaald van. Benieuwd wanneer ze eindelijk eens wat serieuze info gaan vrijgeven ipv vage geruchten en singleplayer filmpjes.
kijk op youtube! zie je allemaal gameplay filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoezo weten we nog net niks? Er is een enorm uitgebreide alpha test gedaan waar gigantisch veel mensen, inclusief tweakers van dit forum, aan mee hebben gedaan. Ga zelf eens op informatie jacht en je zult zien dat er meer dan genoeg informatie over is. Youtube alleen al staat vol met gameplay beelden.
Ik snap alleen niet waarom jij het hebt over vage berichten en dergelijken als ze enorm veel Blog posts hebben gemaakt die veel detail geven over het spel en er gewoon heel veel multiplayer footage is.

[ Voor 37% gewijzigd door Tsurany op 18-09-2011 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

We hebben al van 2 multiplayer mappen beeld + nog eens van 4 B2K mappen klein stukje beeld.
Wat wil je dan weten ("hoe alles in z'n werk gaat" is nogal ruim).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Rynji schreef op zondag 18 september 2011 @ 16:17:
Grote kans dat @ launch battlelog/inlog servers down zijn, want die krijgen ineens van niets een enorme stroom requests binnen. Na een dag of twee spreiden deze uit en is het wel stable, maar de kans is groot dat het in het begin allemaal wat unstable is (is vaak met grote game releases).
De gameservers zelf zullen er weinig last van hebben lijkt me, die zijn gemaakt voor een vast aantal bezoekers.
Daarom geven ze de beta waarschijnlijk ook voor vrij kunnen ze de boel even heel goed testen met een paar miljoen peeps die bezig zijn met de BETA >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
@ hierboven: Nou gewoon, ik zie geen duidelijke multiplayer actie. Alleen wat kleine opgenomen stukjes van een tank die rondrijdt, of een vliegtuig dat rondvliegt. Ik wil zien hoe de multiplayer werkt, hoe de teamplay etc werkt. Komt er een demo uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
onder welke steen kom jij vandaan |:( alleen op TS staat al genoeg informatie ook op websites als bf3blog/battlefieldo staat genoeg concrete informatie over van alles en als je maar een van de battlefield series hebt gespeeld dan kan je zelf wel inbeelden hoe het allemaal in zijn werk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
DopeMasta schreef op zondag 18 september 2011 @ 16:31:
[...]

onder welke steen kom jij vandaan |:( alleen op TS staat al genoeg informatie ook op websites als bf3blog/battlefieldo staat genoeg concrete informatie over van alles en als je maar een van de battlefield series hebt gespeeld dan kan je zelf wel inbeelden hoe het allemaal in zijn werk gaat.
?
Ik heb BF2, Special Forces en Bad Company 2 helemaal suf gespeeld. Dat biedt garanties voor deze game?
Ik ben gewoon benieuwd naar pure gameplay in de multiplayer. Kan er nauwelijks iets over vinden maar dat zal aan mij liggen denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:08
De beta komt in september, verder is het niet bekent op welke datum.

Moet je die maar gaan spelen voor de pure gameplay in de multiplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
SuX DeLuXe schreef op zondag 18 september 2011 @ 16:32:
[...]

?
Ik heb BF2, Special Forces en Bad Company 2 helemaal suf gespeeld. Dat biedt garanties voor deze game?
Ik ben gewoon benieuwd naar pure gameplay in de multiplayer. Kan er nauwelijks iets over vinden maar dat zal aan mij liggen denk ik dan.
Hij wilt een game review van een game die nog geen eens uit is :P

[ Voor 74% gewijzigd door JT888 op 18-09-2011 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Sux Deluxe heeft wel een beetje gelijk, qua filmpjes is het zeer matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje

[ Voor 56% gewijzigd door joshje op 18-09-2011 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
SuX DeLuXe schreef op zondag 18 september 2011 @ 16:32:
[...]
Ik ben gewoon benieuwd naar pure gameplay in de multiplayer.
misschien dat je dan toch gewoon youtube moet zoeken of door het topic zoeken er zijn genoeg alpha gameplay filmpjes te vinden die niet mooi aan elkaar gemonteerd zijn door EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
Mensen laten we stoppen om zo te reageren op dit soort onzin berichten anders kan het topic dadelijk weer dicht omdat er weer 5 pagina's aan onzin staat terwijl dit niks te maken heeft met bf3. Laten we gewoon met z'n alle hopen dat de beta deze week uitkomt :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Voor de liefhebbers, Specact en dogtagpack voor BF3 voor 3,99 Euro:

http://www.mmoga.com/EA-G...ACT-Kit-Dog-Tag-Pack.html

Codes zijn te redeemen in Origin, ik heb het geprobeerd.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jesh schreef op zondag 18 september 2011 @ 16:56:
Voor de liefhebbers, Specact en dogtagpack voor BF3 voor 3,99 Euro:

Codes zijn te redeemen in Origin, ik heb het geprobeerd.

:)
Thanks, ik had ook zo'n aanbieding gevonden ( https://www.g2play.net/st...-DLC-DogTag-DLC-Pack.html ) maar de jouwe is goedkoper.
Zal dat later ook wel aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien interessant om te weten, je hebt een uur eerder toegang tot het evenement Firstlook en deze ticket is goed voor een gegarandeerde speelsessie met Battlefield 3.

https://www.ticketveiling...ckets-voor-firstlook-2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
http://www.battlefield3.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=641

heel interessant!, ik hoop echt dat dit niet waar is en of ze zetten een conquest map ernaast met caspain border ofzo...

[ Voor 22% gewijzigd door Adel_F16 op 18-09-2011 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Laatst online: 08-09 11:33
l166 schreef op zondag 18 september 2011 @ 17:33:
http://www.battlefield3.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=641

heel interessant!, ik hoop echt dat dit niet waar is en of ze zetten een conquest map ernaast met caspain border ofzo...
Mwa dat artikel zegt echt helemaal niets. Dat er beta in beeld staat is nou niet echt een goede indicator. Waarschijnlijk is het wel een branch van de beta build. Maar voor dit soort evenementen wordt vaak een week of meer van te voren een build gemaakt (om alleen het beste te laten zien). Het lijkt me vrij logisch dat ze voor de beta niet een build van meer dan 3 weken oud gaan gebruiken. Verder is het aan/uit zetten van maps e.d. natuurlijk nog geen 2 minuten werk voor Dice.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Beetje kromme gedachtegang inderdaad. Op een beurs een is een bèta speelbaar met slechts één map, dus de publieke bèta waar nog niemand behalve DICE wat vanaf weet heeft ook maar één map? 8)7

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarnast, dat geruchten steeds vaker rond gaan dat het 29 september is betekent ook nog niks. Dat is juist hoe geruchten werken, die duiken overal op en worden door iedereen versterkt tot iedereen er heilig in gaat geloven. Wat een bagger artikel, maar ze hadden zeker weer reclame nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Morgen ben ik vrij dus dan mag die beta wel komen maar dat gebeurt niet en het interesseert me eigenlijk ook niet meer wacht meer op de GOLD status van de game.

Welke map de beta word maakt me ook niks uit gewoon geduldig wachten tot het zover is meer is er niet aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil gewoon de game spelen. Ook al is het in de kutste map en kutste gamemode van het hele spel, met maar 1 class en maar 1 wapen, en geen attachments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroederM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 19:36
Net het filmpje zitten kijken dat Joshje had gepost, ik zal het netjes houden, er zijn een hoop verschillende manieren om BF te spelen daar zoals die gast het doet zo doe ik het niet!

Ondermeer: Leegt zijn clip op euh... niets?
Schiet op veel teammaten
Schiet op lijken
MCOM is armed.... en loop totaal de andere kant op

Nee nogmaals er zijn veel verschillende manieren om BF te spelen *zucht*

My life is in 2D, How about yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Hij wou me geen andere game geven, dead space 2 heb ik al. Achja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/287dhjn.gif
:')

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Daarom multiplayer ftw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrprancer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-09-2024
het level verlies in BfBC2 doet mij vermoeden dat er iets aan zit te komen aangezien de laatste ALPHA trail daar ook voor zorgde :)

fingers crossed

a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
BroederM schreef op zondag 18 september 2011 @ 17:59:
Net het filmpje zitten kijken dat Joshje had gepost, ik zal het netjes houden, er zijn een hoop verschillende manieren om BF te spelen daar zoals die gast het doet zo doe ik het niet!

Ondermeer: Leegt zijn clip op euh... niets?
Schiet op veel teammaten
Schiet op lijken
MCOM is armed.... en loop totaal de andere kant op

Nee nogmaals er zijn veel verschillende manieren om BF te spelen *zucht*
is gewoon eerste beste filmpje wat ik zag hoor :P niet echt bewust gezocht op een trie hard ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens U
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 10:19
Oh god, toen ik die footage zag begon ik zachtjes te huilen...

Hopelijk maken ze niet dezelfde fouten als in BC2.
Ik was van plan om, voor BF3 thans, alle bugs en 'irritatie momentjes' te posten, om te voorkomen dat het qua bugs een BC3 wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 13:27
echt of nep wat denken jullie ?

http://www.flickr.com/pho.../in/photostream/lightbox/

ik zeg Fake

[ Voor 9% gewijzigd door xNikobellicx op 18-09-2011 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou echt kunnen zijn, worden volgens mij overal beta events gehouden. Wapens en opties zien er ook realistisch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
fake het ziet er niet uit als bf3 gui namelijk als je afbeelding zoekt van de looks van interface zoals wapen keuze dan is alles in blauw en lijn structuur. daarbij kan je wapens geen camo geven zoals cod games.

zie afbeelding
Afbeeldingslocatie: http://img8.imageshack.us/img8/797/bf3menu5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Duidelijk een fake. Kijk naar de achtergrond. Filters -> Render -> Difference Clouds in photoshop en je hebt diezelfde achtergrond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
mrprancer schreef op zondag 18 september 2011 @ 20:08:
het level verlies in BfBC2 doet mij vermoeden dat er iets aan zit te komen aangezien de laatste ALPHA trail daar ook voor zorgde :)

fingers crossed
Ja zag het ook al ja, moeite met inloggen, en nu lvl 2 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27

besteld maar na half uurtje nog geen code ?

iemand al wel de code binnengekregen? want er staat 5-10 minuten shipping time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt mij sterk dat ze die code kunnen verkopen als het spel nog niet verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Suf... zie nu dat je ongelimiteerd kan rennen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
martijn24 schreef op zondag 18 september 2011 @ 20:30:

besteld maar na half uurtje nog geen code ?

iemand al wel de code binnengekregen? want er staat 5-10 minuten shipping time.
Tsurany schreef op zondag 18 september 2011 @ 20:31:
Lijkt mij sterk dat ze die code kunnen verkopen als het spel nog niet verkocht wordt.
Eergisteren daar gekocht, binnen 2 minuten binnengekregen en succesvol kunnen toevoegen in Origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan gewoon nog wat langer wachten en anders contact op nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:34
Tsurany schreef op zondag 18 september 2011 @ 17:46:
Daarnast, dat geruchten steeds vaker rond gaan dat het 29 september is betekent ook nog niks. Dat is juist hoe geruchten werken, die duiken overal op en worden door iedereen versterkt tot iedereen er heilig in gaat geloven. Wat een bagger artikel, maar ze hadden zeker weer reclame nodig.
Sorry, reclame? Waarvoor zouden we reclame moeten maken? Begrijp niet helemaal waar je op doelt, vanwaar je haat? Wacht jij nou maar af wanneer de beta van start gaat, praten we dan weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

mrprancer schreef op zondag 18 september 2011 @ 20:08:

fingers crossed
Dat is onderhand elke zondag bij BC2 het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steffeh schreef op zondag 18 september 2011 @ 20:42:
[...]

Sorry, reclame? Waarvoor zouden we reclame moeten maken? Begrijp niet helemaal waar je op doelt, vanwaar je haat? Wacht jij nou maar af wanneer de beta van start gaat, praten we dan weer.
Reclame voor jezelf door een niets zeggend nieuwsbericht uit te sturen waarin je gewoon wat aannames als feiten neer zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:34
Tsurany schreef op zondag 18 september 2011 @ 20:50:
[...]

Reclame voor jezelf door een niets zeggend nieuwsbericht uit te sturen waarin je gewoon wat aannames als feiten neer zet.
Right. We doen aannames en speculeren daarover, we zeggen nergens dat het een feit is. Oké, de titel doelt er misschien wel op ( slecht gekozen titel indd ) maar de inhoud doelt niet op een feit, maar op aannames. Maar goed, we kunnen beter interessante posts maken ipv op elkaar te bitchen.

[ Voor 11% gewijzigd door steffeh op 18-09-2011 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
[quote]Sagaris schreef op zondag 18 september 2011 @ 20:38:
[...]
Sagaris schreef op zondag 18 september 2011 @ 20:38:
[...]

[...]

Eergisteren daar gekocht, binnen 2 minuten binnengekregen en succesvol kunnen toevoegen in Origin.
had even contact gehad met live support , en na het gesprek meteen de code via mail gekregen.

via origin codes ingevuld en is gelukt , zie je dat nog verder ergens in origin staan want verder zie ik geen
verdere info .

[ Voor 17% gewijzigd door CallmeGod op 18-09-2011 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
martijn24 schreef op zondag 18 september 2011 @ 21:13:
[quote]Sagaris schreef op zondag 18 september 2011 @ 20:38:
[...]

[...]

had even contact gehad met live support , en na het gesprek meteen de code via mail gekregen.

via origin codes ingevuld en is gelukt , zie je dat nog verder ergens in origin staan want verder zie ik geen
verdere info .
Hun systeem ligt inderdaad plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik hoop stiekem dat ze alles met de early beta bij mij verprutsen (via MoH), waardoor ik die 2 dagen vroege toegang dus mis. En dat ze dan een gratis game aanbieden, op de PS3 :9

Weet iemand of de PS3 versie van BF3 MLAA ondersteunt?

[ Voor 13% gewijzigd door Uniciteit op 18-09-2011 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:12
Een BF3 toernooi

Met datum.

http://earlydeployment.eventbrite.com/?ttag=mktg_bf3_email

Beta datum?:)

[ Voor 8% gewijzigd door Dorest0rm op 18-09-2011 22:04 ]

Pagina: 1 ... 101 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien