Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Beta morgen of was dat een fake?

Ben benieuwd hoe ze het aanpakken indien het echt zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is op hun kantoor dus het is net zoals al die andere events die nu al bezig zijn waar je Battlefield kan spelen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:46

BiLo

PSN: toiletcleaner

noud schreef op zondag 18 september 2011 @ 20:34:
Suf... zie nu dat je ongelimiteerd kan rennen!
is dat echt waar? ik heb het nog niet eerder gelezen, past ook niet helemaal in het BF straatje?

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:40
DylanE schreef op zondag 18 september 2011 @ 22:29:
[...]

is dat echt waar? ik heb het nog niet eerder gelezen, past ook niet helemaal in het BF straatje?
Met BF BC2 kan je ook gewoon oneindig rennen hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:46

BiLo

PSN: toiletcleaner

Dacuuu schreef op zondag 18 september 2011 @ 22:31:
[...]

Met BF BC2 kan je ook gewoon oneindig rennen hoor..
serious? ik heb het gevoel dat ik na een stukje weer langzamer ga, BF2 heeft dat ook..

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 15:19
Nou in vind dat je in BFBC2 ook oneindig kan rennen, in BF2 kon je maar kort sprinten. Nu kun je weer als een gek zonder kop rennen. Tenminste dit haal ik zelf uit een hier geplaatst filmpje hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Adante schreef op zondag 18 september 2011 @ 20:27:
Duidelijk een fake. Kijk naar de achtergrond. Filters -> Render -> Difference Clouds in photoshop en je hebt diezelfde achtergrond ;)
jammer....want die HK417_V2 zag er behoorlijk sexy uit. :9~

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan me er niet druk om maken eigenlijk. Hoe vaak komt het nu voor dat je echt gigantische afstanden moet rennen? Meestal pak je gewoon een voertuig of gaat het om relatief korte stukken. Bovendien is het geen enkel probleem voor een gezond mens met normale conditie om 200 meter voluit te sprinten. Soldaten in goede conditie moeten dat zeker kunnen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Het wordt ook echt geen probleem hoor. BF is niet hetzelfde als COD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
noud schreef op zondag 18 september 2011 @ 22:49:
Nou in vind dat je in BFBC2 ook oneindig kan rennen, in BF2 kon je maar kort sprinten. Nu kun je weer als een gek zonder kop rennen. Tenminste dit haal ik zelf uit een hier geplaatst filmpje hoor.
Dat maakt de gameplay lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shwan
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 23:04
Voor wie erg twijfelt of battlefield3.nl gelijk heeft met BETA datum en de map in de BETA. Ik stuur je hoogst persoonlijk een fles drank naar keuze per post, op m'n eigen kosten : ) ghehe..

Beta is 27 september te spelen voor mensen die recht hebben op 48u voorsprong.
Beta is 29 september te spelen voor iedereen.

Beta zal maar één map bevatten, genaamd Operation Métro. Het is niet bekend of er alleen dezelfde mode beschikbaar zal zijn als in de Alpha, wellicht kunnen we ook conquest spelen. Vooralsnog lijkt het erop dat het alleen Rush mode gaat worden.

We wachten het gewoon rustig af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Shwan schreef op zondag 18 september 2011 @ 23:09:
Voor wie erg twijfelt of battlefield3.nl gelijk heeft met BETA datum en de map in de BETA. Ik stuur je hoogst persoonlijk een fles drank naar keuze per post, op m'n eigen kosten : ) ghehe..

Beta zal maar één map bevatten, genaamd Operation Métro. Het is niet bekend of er alleen dezelfde mode beschikbaar zal zijn als in de Alpha, wellicht kunnen we ook conquest spelen. Vooralsnog lijkt het erop dat het alleen Rush mode gaat worden.

En wie ben jij met 1 post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
En vandaag geregistreerd :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Dat lijkt me een admin van die site die er niet blij mee is dat zn content zwaar in diskrediet gebracht is hier, en probeert dit nu met rare claims 'goed' te praten.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
En een van de beheerders is van battlefield3.nl forum 8)7 hoop niet dat je gelijk hebt duurt me allemaal veelste lang nog dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Hij is volgens mij een s vergeten achter z'n naam :o

Edit : oh en nog meer letters 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door green-tea op 18-09-2011 23:21 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
martijn24 schreef op zondag 18 september 2011 @ 21:13:
[quote]Sagaris schreef op zondag 18 september 2011 @ 20:38:
[...]

[...]

had even contact gehad met live support , en na het gesprek meteen de code via mail gekregen.

via origin codes ingevuld en is gelukt , zie je dat nog verder ergens in origin staan want verder zie ik geen
verdere info .
Die kun je verder niet zien nee, iedereen die ik heb gesproken (meerdere mensen die handmatig die keys hebben toegevoegd) kan die codes nergens terugvinden in Origin. Het zal wel goedkomen en anders heb ik 4 euro verkwist, hardly the end of the world. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:17
NLsandman schreef op zondag 18 september 2011 @ 22:59:
[...]

Dat maakt de gameplay lekker snel.
Ik vind dat de gameplay er niet beter op word als je oneindig kunt rennen. Het is weer een factor minder waarmee je rekening moet houden.

Als jij niet oneindig kunt rennen. Moet je er veel meer opletten want niks is zo mooi dat iemand word neergeschoten omdat hij niet kan rennen en zo dus te weinig tijd hebt om de granaat te ontwijken of om het hoekje te rennen.

Het lijkt vervelend maar het maakt een spel leuker omdat andere factoren ook meespelen ipv alleen schieten.

BF2 is juist zo leuk omdat je soms gewoon 10 seconden bezig bent om iemand neer te krijgen. En dat heeft ook betrekking op de pro players.

[ Voor 9% gewijzigd door LemonC200 op 18-09-2011 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
Sagaris schreef op zondag 18 september 2011 @ 23:22:
[...]

Die kun je verder niet zien nee, iedereen die ik heb gesproken (meerdere mensen die handmatig die keys hebben toegevoegd) kan die codes nergens terugvinden in Origin. Het zal wel goedkomen en anders heb ik 4 euro verkwist, hardly the end of the world. ;)
haha ja , enigste wat ik zie is bestelgeschiedenis 2x bestelnr een aanmaakdatum van vandaag en de status
bestelling niet ingediend. we zien het verder wel, voor 4 euro ga ik niet moeilijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Deal! Ik denk dat het wel eerder komt.

BTW Mooie weddenschappen he, waar je wel kan winnen, maar niet verliezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shwan
Demoterror schreef op zondag 18 september 2011 @ 23:19:
Dat lijkt me een admin van die site die er niet blij mee is dat zn content zwaar in diskrediet gebracht is hier, en probeert dit nu met rare claims 'goed' te praten.
Begrijp me niet verkeerd, ik wil niks goed praten en bied geen claim. Ik hoopte dat je de 'grap' in mijn bericht wel door had : )

Maar ik hoop dat je mij ook wil begrijpen, dat het niet fijn is om te lezen dat sommigen denken dat wij hier om 'reclame' dan wel 'aandacht' schreeuwen. We hebben daar geen aanleiding naar toe en ik kan me ook geen reden bedenken wat wij en de bezoekers daarmee opschieten.

Ik bekijk mijn bronnen zorgvuldig na en het enige wat ik je op het moment kan vertellen, is dat je het moet 'afwachten' om het te kunnen bevestigen.

Oh en tot slot, het is heus geen Shwans met een S erachter. Ik heet Shwan, (spreek je uit als Twan, maar vervang de T voor een S en voilá) en geboren in Sulaymania (inderdaad, waar het spel zich ook deels afspeelt!)

Ik zal mijn voorstellen, indien nodig, in de daarvoor bestemde topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:20

mrc4nl

Procrastinatie expert

Gropah schreef op zondag 18 september 2011 @ 23:43:
[...]

Deal! Ik denk dat het wel eerder komt.

BTW Mooie weddenschappen he, waar je wel kan winnen, maar niet verliezen :)
was ook iemand die z,n hoed op zou eten. dus zo'ni iemand heeft wel degelijk iets te verliezen.

ik ben níet ongeduldig, kijk regelmatig of er nog nieuws is thats all.
van portal 2 zou er in sept ook nieuwe dlc komen

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Shwan schreef op zondag 18 september 2011 @ 23:44:
[...]

Ik bekijk mijn bronnen zorgvuldig na en het enige wat ik je op het moment kan vertellen, is dat je het moet 'afwachten' om het te kunnen bevestigen.
Dat is nou juist het probleem, jij ziet een bron waar die er niet hoeft te zijn.
De 'beta' tag kan ook gewoon een tag zijn om aan te geven dat die map nog in beta-stage is, en eventuele kritiek op die map of de gameplay daar rekening mee moet houden.
Immers is het te beargumenteren dat de echte bf3 beta zich zal plaatsvinden op een Conquest map, aangezien dat echt het battlefield gevoel moet vastleggen/uitbeelden.
Een fifa demo is toch ook geen demo van penalty's trappen ipv een voetbalwedstrijd spelen?
De bf3 beta zal, net als alle andere reclame campagnes, een marketing tool zijn, dan wil je toch juist je spel tonen op de manier waarop de meeste spelers het zullen gaan willen spelen
En als dat je enige bron is vind ik het maar een mager verhaal, en ondanks dat je in je recht bent om het zo te publiceren mogen ik (wij) dat wel in twijfel trekken.
Als ik morgen een site host en daar post 'ja ik heb een bron dat beta alleen co-op zal zijn op map x dus is het zo!' maakt dat het ook niet per definitie een geloofbaar verhaal?

Er stond hier immers afgelopen vrijdag ookal een 'bron' waarop schijnbaar een dice member zegt dat het alleen nog wachten is op goedkeuring van microsoft, wat zou plaatsvinden over het weekend, en er morgen een beta versie start. Dat staat al gelijk haaks op je verhaal van 29september.

Alles omtrent de bf3 beta op dit moment is niet veel meer dan wazige verhalen, al dan niet met een onderbouwing, maar uiteindelijk zal het gewoon afwachten zijn totdat we het zeker weten.
En dan zal vast 1 site het goed hebben, maar ook een hele hoop zullen het fout hebben.
Korreltje zout verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shwan
Je laatste alinea vat alles samen, zolang het niet officieel is, mag je alle geruchten als een korreltje zout nemen. Over alles valt te twijfelen en ik kan niemand daarvoor onterecht stellen.

Wat betreft de beta datum, ik zal je één van mijn bronnen toelichten:

Niet iedere gamehoster zal straks de mogelijkheid hebben om BF3 servers aan te bieden, ranked iig. DICE selecteert een flinke hand kwalitatieve hosters uit heel de wereld, waarvan er in Nederland maar twee zijn gekozen (i3d en Clanhost)

Wie een contract heeft, komt simpelweg op de mailinglist van DICE. Een van RSP's (ranked server partner) van DICE die BF3 servers mag aanbieden, heeft ondanks de strenge NDA zijn mond voorbij gepraat en op forum van GameAxis de datum van beta aangegeven. Het bericht is inmiddels verwijderd, maar destijds had ik er een screenshot van genomen:

Bericht nu: http://forums.gameaxis.co...?p=22500527&postcount=511
Origineel bericht: http://www.battlefield3.nl/images/betadate.jpg

Dit is Lennard Seah, hij is eigenaar van Fragnetics LLP. Hij is een van de RSP's die dus BF3 mag gaan hosten en aanbieden. Wat hij echter niet las, is dat hij de beta datum niet mag bekend maken.

Waarom hij het dan wel weet? Het is van belang dat de hosters zich uitgebreid kunnen voorbereiden op BF3, het is dan essentieel om te weten wanneer de BETA van start gaat. Ik kan je ook gerust vertellen dat deze hosters de serverfiles een aantal dagen voor de BETA al ontvangen.

Dit mag je natuurlijk ook als een broodje aap verhaal nemen, maar zo kunnen we eindeloos door.

Als je maar begrijpt dat het hier niet om 'aandacht trekkerij' en/of 'reclame' gaat. Daar ging het mij tenslotte ook om : )
Demoterror schreef op zondag 18 september 2011 @ 23:58:
[...]

Dat is nou juist het probleem, jij ziet een bron waar die er niet hoeft te zijn.
De 'beta' tag kan ook gewoon een tag zijn om aan te geven dat die map nog in beta-stage is, en eventuele kritiek op die map of de gameplay daar rekening mee moet houden.
Immers is het te beargumenteren dat de echte bf3 beta zich zal plaatsvinden op een Conquest map, aangezien dat echt het battlefield gevoel moet vastleggen/uitbeelden.
Een fifa demo is toch ook geen demo van penalty's trappen ipv een voetbalwedstrijd spelen?
De bf3 beta zal, net als alle andere reclame campagnes, een marketing tool zijn, dan wil je toch juist je spel tonen op de manier waarop de meeste spelers het zullen gaan willen spelen
En als dat je enige bron is vind ik het maar een mager verhaal, en ondanks dat je in je recht bent om het zo te publiceren mogen ik (wij) dat wel in twijfel trekken.
Als ik morgen een site host en daar post 'ja ik heb een bron dat beta alleen co-op zal zijn op map x dus is het zo!' maakt dat het ook niet per definitie een geloofbaar verhaal?

Er stond hier immers afgelopen vrijdag ookal een 'bron' waarop schijnbaar een dice member zegt dat het alleen nog wachten is op goedkeuring van microsoft, wat zou plaatsvinden over het weekend, en er morgen een beta versie start. Dat staat al gelijk haaks op je verhaal van 29september.

Alles omtrent de bf3 beta op dit moment is niet veel meer dan wazige verhalen, al dan niet met een onderbouwing, maar uiteindelijk zal het gewoon afwachten zijn totdat we het zeker weten.
En dan zal vast 1 site het goed hebben, maar ook een hele hoop zullen het fout hebben.
Korreltje zout verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
Ik vind het persoonlijk wel lelijke datums hoor 27 en 29 sept ik geloof er niks van !! Gewoon midden in de week en nog wel op dinsdag wanneer de EA BC2 servers altijd down zijn voor maintenance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shwan
27 september is alleen voor mensen die 48u eerder toegang hebben. 29 sept is open voor iedereen. Dat is dus op een donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:55
Ze hadden dan net zo goed Oktober kunnen zeggen (als het al zo is). Mensen een beetje lekker maken voor de laatste 2 dagen van September.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
Ach dat is toch ook gebeurd met MOH iets lekker voor onze neus houden en eigenlijk stelt het niets voor want iedereen krijgt uiteindelijk toegang.

Maar goed wat boeit de beta nog de Full game komt over een kleine 6 weken uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik schaam me er voor dat ik hieraan meedoe, maar waarom zou de 27e een datum zijn? Ze gaven zelf al aan dat het wachten is op Sony en Microsoft. Dus de datum is afhankelijk van een externe partij volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

De beta is er als hij er is :+ ik zit net eens een beetje te googlen en ik heb elke dag van september al voorbij zien komen,en volgens de plaatsers van die berichten was het ook allemaal waar. We zien wel wanneer die beta komt mischien begint hij wel pas op 1 oktober en laten ze hem door draaien tot de 25-27ste

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Zojuist ook even contact opgenomen met de EA Live-Chat, ben vriendelijk geholpen en ben momenteel Dead Space 2 aan 't downloaden :)
Ik had al in Mei besteld, dus het maakt niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
Ik moet heel eerlijk zijn als ik zeg dat die hele beta me geen ene moer kan schelen. Die soort public "demo" zoals ik het zie ga ik niet moeilijk voor doen. Ik weet zeker dat dit een heel vet spel gaat worden en ik start er lekker mee als het gereleased is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuadD1b
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-08 12:27
Kaap schreef op maandag 19 september 2011 @ 06:48:
Ik moet heel eerlijk zijn als ik zeg dat die hele beta me geen ene moer kan schelen. Die soort public "demo" zoals ik het zie ga ik niet moeilijk voor doen. Ik weet zeker dat dit een heel vet spel gaat worden en ik start er lekker mee als het gereleased is :P
Liever geen demo dan?
Volgens mij is het toch ideaal. Als de game bagger blijkt te zijn is er nog tijd genoeg om je pre-order te annuleren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
ik zit naar eigen idee gewoon niet te wachten op de map Metro...waar je waarschijnlijk een kleine 16v16 ondergrondse map krijgt zonder voertuigen. Misschien dat ik toch te nieuwsgierig word, en de beta ga proberen maar ik kan net zo goed wachten op het moment. Trouwens, die 4 maps uit BF2, worden die ook beschikbaar voor alle spelers of is dit een aparte DLC waar je voor moet betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
SuX DeLuXe schreef op maandag 19 september 2011 @ 08:36:
Trouwens, die 4 maps uit BF2, worden die ook beschikbaar voor alle spelers of is dit een aparte DLC waar je voor moet betalen?
De DLC wordt 1 maand na release beschikbaar tegen betaling voor diegene die geen limited edition heeft besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

SuX DeLuXe schreef op maandag 19 september 2011 @ 08:36:
Trouwens, die 4 maps uit BF2, worden die ook beschikbaar voor alle spelers of is dit een aparte DLC waar je voor moet betalen?
Je moet voor die DLC betalen TENZIJ je BF3 gepreorderd hebt(minimaal de LE versie dacht ik, maar zijn ze dat niet allemaal??)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:17

flessuh

Set sail for fail!

beany schreef op maandag 19 september 2011 @ 08:39:
[...]

Je moet voor die DLC betalen TENZIJ je BF3 gepreorderd hebt(minimaal de LE versie dacht ik, maar zijn ze dat niet allemaal??)
pre-order is standaard limited edition overal waar ik het spel heb gezien

ik heb overigens die van mij via origin ivm problemen met een ander spel of naja, eigenlijk 1 spel en 1 uitbreiding, dus lekker gratis spel voor mij, en anders had ik er graag voor betaald, gezien ik de hele battlefield serie heb gespeeld. Zelfde voor C&C serie, maar dat moesten ze verkrachten met C&C4.... Gelukkig is aan bf3 wel te zien dat het of hetzelfde of redelijk verbeterd is
(tuurlijk, minpuntjes blijven er altijd, so what)

[ Voor 40% gewijzigd door flessuh op 19-09-2011 08:45 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
flessuh schreef op maandag 19 september 2011 @ 08:40:
[...]

pre-order is standaard limited edition overal waar ik het spel heb gezien
bij de meeste winkels wel, maar zijn ook webshops die geen/misschien LE verstrekken (ze weten zelf nog niet wat het gaat worden ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:26
Limited Edition
[YouTube: http://youtu.be/nIADe4HX9pY]

Steelbook Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuadD1b
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-08 12:27
Unboxing video's maken..... Dan heb je dus echt niets beters te doen.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals onze wijze vriend Gandalf ooit zei;

"A Beta is never late, nor is he early, he arrives precisely when he means to” _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Unboxing is al erg, maar dat je het pre-order doosje gaat unboxen (en online zetten) is nog erger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 22:40
priemt schreef op maandag 19 september 2011 @ 09:39:
Unboxing is al erg, maar dat je het pre-order doosje gaat unboxen (en online zetten) is nog erger...
MuadD1b schreef op maandag 19 september 2011 @ 09:10:
Unboxing video's maken..... Dan heb je dus echt niets beters te doen.... :D
En iedereen toch even dat filmpje kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Wie een contract heeft, komt simpelweg op de mailinglist van DICE. Een van RSP's (ranked server partner) van DICE die BF3 servers mag aanbieden, heeft ondanks de strenge NDA zijn mond voorbij gepraat en op forum van GameAxis de datum van beta aangegeven.
Je realiseert je dat dat niet de eerste RSP is die dat heeft gedaan, en dat elke keer een andere datum eruit komt?
Heb je enige bron ervoor dat bijvoorbeeld bij BF:BC2 er significant meer mensen conquest dan rush spelen?

En ik heb dat video'tje niet bekeken hoor :P

[ Voor 39% gewijzigd door Sissors op 19-09-2011 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach er zijn een aantal beurzen en dergelijken waar de beta te spelen is, het zou niet onmogelijk zijn dat er mensen de beta gespeeld hebben. Gamespot doet ook zoiets en ook op een Nederlandse beurs zal de beta te spelen zijn. Alleen de manier van posten is gewoon erg kinderachtig. Reacties uitlokken, sneu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Avalaxy schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:53:
Wat een niveau in dit topic zeg... :N
Blijkbaar is zijn nederlands zijn goedste vak. zolang hij alles maar goed speld.
Ach ja over 1 maandje kunnen wij allemaal knallen ;)

Mensen zonder leven zullen gek worden als mensen nu al de beta spelen.
Mensen met een leven en vrienden wachten geduldig af

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Tsurany schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:51:
Ach er zijn een aantal beurzen en dergelijken waar de beta te spelen is, het zou niet onmogelijk zijn dat er mensen de beta gespeeld hebben. Gamespot doet ook zoiets en ook op een Nederlandse beurs zal de beta te spelen zijn. Alleen de manier van posten is gewoon erg kinderachtig. Reacties uitlokken, sneu.
Speelbaar op een Nederlandse beurs? dat is wel nice :9

Ik hoop overigens dat deze beta niet gelijk uitkomt met de diablo 3 beta...dan kan ik niet kiezen denk ik :+

Ze zijn de laatste dagen op IGN ook maar druk aan het posten over battlefield 3, maar erg veel nieuws staat er niet in, behalve het standpunt dat "modtools er niet zijn bij release, maar we sluiten ze voor later niet uit"
zou zeker mooi zijn gezien de mooie mods voor battlefield 2, hoewel ik niet echt mod-tools verwacht eerlijk gezegd ivm de frostbite engine (en zoals men in de interviews zegt, met de investering die er bij hoort)

waarom verwacht ik zo een modje dankzij een bepaald persoon hier...

[ Voor 4% gewijzigd door flessuh op 19-09-2011 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
unfor schreef op maandag 19 september 2011 @ 01:17:
Zojuist ook even contact opgenomen met de EA Live-Chat, ben vriendelijk geholpen en ben momenteel Dead Space 2 aan 't downloaden :)
Ik had al in Mei besteld, dus het maakt niets uit.
hier ook net ff contact met ea live-chat en krijg ook het gratis spel dead space 2, als je niet probeerd heb je nooit wat! ik had 28 juli besteld via origin . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnigmaNL schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:59:
[...]

Pics or it didn't happen. Volgens mij lieg je :)
ik zou er wel geld op willen inzetten dat hij liegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
  • Laatst online: 13-03-2022
gisteren de LE besteld van BF3! vreselijk veel zin in, ik weiger om MW 3 te kopen na het zoveelste uitgemolken gebeuren op dezelfde engine (misschien als de fora's erg lovend zijn ik nog overstag gaan, maar eerst maar afwachten, en .

ik heb vorig jaar ook MOH LE besteld, hoe maak je daar gebruik van als de BETA online is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT888 schreef op maandag 19 september 2011 @ 00:45:
Ik vind het persoonlijk wel lelijke datums hoor 27 en 29 sept ik geloof er niks van !! Gewoon midden in de week en nog wel op dinsdag wanneer de EA BC2 servers altijd down zijn voor maintenance.
ea spellen komen altijd op een dinsdag uit in amerika, de kans dat het met de beta ook zo is is zeker aanwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Kom laten we nu eens niet die hele welles-nietes discussie gaan houden.
Als hij van mening is dat hij de beta aan het spelen is dan prima, laat hem dat denken.
Als ik van mening ben dat ik vorige maand de loterij zou hebben moeten winnen maakt dat ook niet dat ik gelijk heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 13:27
JAJAJA denk dat de beta eraan komt kijk maar is bij je Origin bestel geschiendenis daar staat nu dit bij mij bij terwijl ik niks besteld heb.19-9-2011 Bestelling niet ingediend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer dat het nog een beta is, terwijl het spel al bijna gereleased wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
xNikobellicx schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:14:
JAJAJA denk dat de beta eraan komt kijk maar is bij je Origin bestel geschiendenis daar staat nu dit bij mij bij terwijl ik niks besteld heb.19-9-2011 Bestelling niet ingediend
Kijk: dat is bewijs!

(helaas kan ik t hier niet checken, iemand anders?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jan de G schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:15:
[...]

Inde vorige post had ik geen fouten. Alleen in de begin post (speeld) Maar dat heb ik wel vaker als
ik een kater heb.
volgens mij mag je niet drinken als je nog geen 16 bent hoor

ontopic: zou dat niet gewoon een fout zijn? lijkt me sterk dat ze een origin bestelling maken voor de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

priemt schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:16:
[...]

Kijk: dat is bewijs!

(helaas kan ik t hier niet checken, iemand anders?)
Yep dit klopt inderdaad ik heb het er ook bij staan

[ Voor 15% gewijzigd door Streepje op 19-09-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 22:26
IlIlIlIlIl schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:19:
[...]

Ik snap het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
IlIlIlIlIl schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:19:
[...]

ik heb ook iets staan in mijn bestelgeschiedenis alleen bestelnummer verder geen datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
maar ff terug on-topic, welke class ga je als eerst checken tijdens de beta en wat ga je waarschijnlijk als eerst spelen tijdens release.

denk dat ik begin met assault of recon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

bij mij staat er het volgende en deze line stond er gister nog niet bij

Afbeeldingslocatie: http://i1200.photobucket.com/albums/bb327/Streepio/Naamloos-1.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Streepje op 19-09-2011 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Knip, nergens voor nodig

[ Voor 91% gewijzigd door PWM op 19-09-2011 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Ik verwacht de beta deze week.
Stewie, de server hoster liet ook al zoiets doorschemeren eerder in dit topic, en nu ook nog bovenstaande melding in Origin.

Meerdere mensen hebben dit ook al op t officiele forum gezet:
http://forums.electronica...origin-order-history.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga als engineer beginnen, en vooral veel in tanks dus. Vliegtuigen moet ik nog even aankijken, volgens mij wordt de besturing weer console-achtig.

Daarnaast assault op inf maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
xNikobellicx schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:14:
En heb jij dan BF3 via Origin preordered? (Hier niets te zien namelijk, preorder via Wehkamp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
Skybullet schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:23:
[...]

beginnen met recon |:( dear god...
Anders post je als onderbouwing even waarmee jij van plan bent te beginnen...

Eerst assault om een feel te krijgen voor de maps etc. Beetje unlocken, beetje vehicles gebruiken en dan gewoon alle classes langs om te kijken welke mijn voorkeur heeft. Zal wel weer bij elke map verschillen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Ik heb het gecheckt op 2 accounts.

Het komt alleen voor op de account met de BF3 pre-order en niet op mijn account met MOH LE.
Zal dus h.w.s. wel met de pre-order status te maken hebben en niet met de beta.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
agoNITE schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:25:
[...]

En heb jij dan BF3 via Origin preordered? (Hier niets te zien namelijk, preorder via Wehkamp).
heb hem bij origin besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal wel assault worden om te beginnen maar daarna idd elke classe langs gaan. Hangt ook enorm van het unlock systeem af. In Bad Company 2 wilde ik elk wapen met elke class geunlockt hebben, dat zal nu een stuk langer duren. Het is dan te hopen dat er snel een overzicht uit komt waarmee je precies kan uitstippelen wat je moet doen om de voor jou ideale wapens te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Voor mij zal het zoals altijd eerst weer recon worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

engineer, mits een leuke wapenset beschikbaar, anders iets met een LMG, aangezien ik wil weten hoe snel je punten krijgt voor supressen, iets wat volgens mij met een beetje teamwerk leuk punten op gaat leveren
(1 supress, 1 recon die ze afmaakt bijv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Ah ok, ben dan benieuwd of dit iets met de beta te maken heeft en zo ja, hoe gaat dit werken voor de mensen die via Wehkamp ofzo preordered hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
Ik begin met de supportclass. Heb namelijk altijd een enorm tekort aan ammo :o

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Laatst online: 13-09 12:51

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

DopeMasta schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:22:
maar ff terug on-topic, welke class ga je als eerst checken tijdens de beta en wat ga je waarschijnlijk als eerst spelen tijdens release.

denk dat ik begin met assault of recon
diegene het medkits / revive natuurlijk, dikke punten verdienen :D

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
SHEePYTaGGeRNeP schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:33:
[...]
diegene het medkits / revive natuurlijk, dikke punten verdienen :D
assault dus :P hopelijk kan ik in de beta een keuze maken wat ik ga doen in de final release gezien je 100u per kit bezig bent wil ik niet steeds switchen tussen kits want dan schiet het niet op met unlocken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Skybullet schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:23:
[...]

beginnen met recon |:( dear god...
Iemand moet toch recon spelen? Sommige mensen vinden dat nou eenmaal leuk. (Ik ook.)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
agoNITE schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:31:
[...]
Ah ok, ben dan benieuwd of dit iets met de beta te maken heeft en zo ja, hoe gaat dit werken voor de mensen die via Wehkamp ofzo preordered hebben.
Als dit met de Beta te maken heeft, dan zullen de MOH bestellers wrschlk ook een email krijgen op korte termijn (voor de early access, net als Origin pre-orders).
Val je niet in die categorie, dan is t denk ik handig om Origin al vast te installeren... Wellicht kan je de Beta wel pre-installen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Ik heb ook origin gechecked maar zie dat mijn originele order ineens geen datum meer heeft en status is: "niet ingediend". Verder geen extra orders in mijn geschiedenis. Ik zie wel dat er een verschil zit in online of in origin zelf. Online staat er gewoon dat de bestelling is afgewerkt:

25-2-2011 24-2-2011 Bestelling ingediend € 49,99

Oftewel even in de gaten houden.

[ Voor 29% gewijzigd door Jpjedi op 19-09-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

priemt schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:37:
[...]

Als dit met de Beta te maken heeft, dan zullen de MOH bestellers wrschlk ook een email krijgen op korte termijn (voor de early access, net als Origin pre-orders).
Val je niet in die categorie, dan is t denk ik handig om Origin al vast te installeren... Wellicht kan je de Beta wel pre-installen.
best wel jammer, ik heb MOH toen ge-preordered, en nu BF3 ook, helaas geen dubbel early access denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
In de city maps ga ik voor een PKM variant of shotgun en natuurlijk een knife :P
Voor de meer open maps assault

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Mijn originele bf3 pre order staat op ingediend en sinds vandaag heb ik een onbekend order nummer op ingediend staan. Iets in mijn achterhoofd verteld mij dat dat onbekende ordernummer wel eens de beta kan zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
priemt schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:37:
[...]

Origin al een tijdje geïnstalleerd staan, bestelstatus is leeg (logisch, niets besteld). Houd gewoon de berichten hier in de gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:11

glashio

C64 > AMIGA > PC

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

oh voor de mensen die dat vreemde bestel nummer hebben, doe je origin eens opnieuw opstarten en kijk dan nog eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij een van die servers al 7 dagen lang continu 17 spelers online, lijkt me idd iets van bots dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
-.-'' kan je a.u.b ophouden met de onzin?
Begint nu redelijk irritant te worden :P

[ Voor 19% gewijzigd door White_Collar op 19-09-2011 11:46 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
IlIlIlIlIl schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:44:
oh voor de mensen die dat vreemde bestel nummer hebben, doe je origin eens opnieuw opstarten en kijk dan nog eens ;)
dan staat het er 2 keer vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Tsurany schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:44:
[...]

Bij een van die servers al 7 dagen lang continu 17 spelers online, lijkt me idd iets van bots dan.
wel vreemd, bij 1 van die servers, als je er op klikt staat er "maximum spelers 0"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

ik heb origin een paar keer opnieuw opgestart en heb hem er nu al 10x staan :p denk dus dat er iets mis is met origin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
xNikobellicx schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:46:
[...]

dan staat het er 2 keer vreemd
same here opeens 2x met een datum toen straks nog zonder datum ^^

ow geen pre-order bij origins trouwens is waarschijnlijk door mijn MOH:LE

[ Voor 14% gewijzigd door DopeMasta op 19-09-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Laatst online: 26-08 18:42
Ik heb hem gewoon in mn games list staan in origin met als mededeling "not yet released" of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach gister was het toch ook een puinhoop met de stats servers? Geen idee wat EA aan het doen is maar echt lekker gaat het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
denk dat origin aan het flippen is en het toch loos alarm blijkt te zijn jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Ik heb hem ook ineens meerdere keren staan! en straks origin plat door alle mensen die aan het checken zijn. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

xNikobellicx schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:48:
denk dat origin aan het flippen is en het toch loos alarm blijkt te zijn jammer.
Of ze zij bij EA flink met de database aan het rommelen ter voorbereiding van, wat opzich wel logisch is. Allerlei database scripts die aanpassingen doen e.d.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik denk dat we gewoon rustig moeten afwachten met z'n allen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

momenteel krijg ik dit in origin als ik op 1 van mijn orders klik
SERVERFOUT
Het spijt ons enorm, maar er zijn momenteel technische problemen.

Fout: SYS_000001
Dus denk inderdaad dat origin begint te flippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rekenblok schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:45:
[...]

-.-'' kan je a.u.b ophouden met de onzin?
Begint nu redelijk irritant te worden :P
Sorry maar het is echt geen onzin.
Kom anders maar gezellig lang. Via mi kun je BF3 vast wel even spelen?
PM me maar of een pofiel berichtje.
Pagina: 1 ... 102 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien