Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:57:
[...]

Sorry maar het is echt geen onzin.
Kom anders maar gezellig lang. Via mi kun je BF3 vast wel even spelen?
PM me maar of een pofiel berichtje.
Fraps
Youtube
Link naar GoT

Of het nou waar is of niet wat je schrijft, je vervuilt het topic. Je zou een toevoeging zijn alhier, als je beelden liet zien. Holle frasen heeft niemand wat aan; het zorgt alleen voor frustratie en onbegrip.

/me haalt stof van PCtje af ter voorbereiding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IlIlIlIlIl schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:28:
Voor mij zal het zoals altijd eerst weer recon worden :)
Voor mij Assault en Engineer!
Heb zelfs nog niet alle wapens bij Recon in BFBC2 geunlocked. Ik vind het gewoon te moeilijk, of ik wil er de tijd niet voor nemen.
Maar blijkbaar vond de community snipen in BFBC2 dus te makkelijk? Naast bulletdrop, komt er nu dus nog sway bij, plus weerkaatsing vizier. 8)7
Maar voor mij is dit dus positief: weet ik zeker dat ik die klasse nauwelijks zal aanraken. >:)
Tsurany schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:48:
Ach gister was het toch ook een puinhoop met de stats servers? Geen idee wat EA aan het doen is maar echt lekker gaat het niet.
Dus het feit dat gisteren mijn wapens even niet in BFBC2 verschenen, was uitzonderlijk?
Ik las dat dit wekelijks het geval was blijkbaar?

[ Voor 24% gewijzigd door Asgaro op 19-09-2011 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snipen was ook wel vrij makkelijk, zeker op hardcore. Op hardcore een 4x scope op je sniper en je kon lekker close combat gaan doen, ideaal puntjes scoren. En anders motion mines en G3, gaf ook wel een leuk effect. Recon was vrij goed te doen, enige wat echt miste was een wapen zoals de G36C.
Asgaro schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:05:
Dus het feit dat gisteren mijn wapens even niet in BFBC2 verschenen, was uitzonderlijk?
Voor mij de eerste keer sinds ik het spel speel. Iedereen van de GoT BF3 clan die online was had er last van.

[ Voor 38% gewijzigd door Tsurany op 19-09-2011 12:08 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:34
[...]

Heb zelfs nog niet alle wapens bij Recon in BFBC2 geunlocked. Ik vind het gewoon te moeilijk, of ik wil er de tijd niet voor nemen.
Maar blijkbaar vond de community snipen in BFBC2 dus te makkelijk? Naast bulletdrop, komt er nu dus nog sway bij, plus weerkaatsing vizier. 8)7
Maar voor mij is dit dus positief: weet ik zeker dat ik die klasse nauwelijks zal aanraken. >:)
In Battlefield 3 heb je meer voertuigen, voornamelijk de helikopters en vliegtuigen zijn dan hatelijk voor snipers in combinatie met het spot systeem. Ben zelf ook niet van de recon klasse; maar kan me voorstellen dat je als recon ergens verstopt ligt en je wordt gespot je binnen de kortste keren een bom op je kop hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:38

flessuh

Set sail for fail!

steffeh schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:07:
[...]

In Battlefield 3 heb je meer voertuigen, voornamelijk de helikopters en vliegtuigen zijn dan hatelijk voor snipers in combinatie met het spot systeem. Ben zelf ook niet van de recon klasse; maar kan me voorstellen dat je als recon ergens verstopt ligt en je wordt gespot je binnen de kortste keren een bom op je kop hebt.
heb je wel weer een .50 sniper om mensen uit jets/jeeps/helicopters te schieten dan? stond volgens mij wel een .50 rifle bij in de wapens, maar niet of het mogelijk is door die ramen te schieten...

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Makkelijk, och... Maar eerder gewoon unbalanced. Zodra mensen massaal close combat met snipers gaan snap je wel dat er iets mis is met die class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

je kunt met de .50 sniper door chopper glas knallen

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/tweets/poll.JPG
Voten kan hier http://www.gamefaqs.com/

Hmm, toch meer gamers die al eens afwezig waren op school/werk dan ik had verwacht... >:)
Gaan er hier mensen voor BF3 wat verlof opnemen?

Ik heb geluk:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/hogeschoolkalender.JPG
Ben 5 opeenvolgende dagen vrij: van 29 oktober t.e.m. 2 november _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 19-09-2011 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thuiswerken ftw!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Interesting:
The map design of Caspian Border was particularly impressive, even though there didn’t seem to be an abundance of structures to test the destructibility of Frostbite 2 out on. Sparsely covered and hilly main spawn areas gave way to a concrete-filled military checkpoint, complete with a fenced-in no-man’s land zone, that then fed onto lush forested areas and even a couple of civilian zones. This didn’t just keep the map visually interesting and forced me to alter my hunting tactics depending on the area, it also made it easier to identify specific map objectives quickly and move to them. It’s a subtle touch, but a welcome one.
At one point, I found myself admiring the soundscape of a temporarily combat-free nature strip. The wind blew through the trees, birds sang and the nearby river combined for a zen-like relaxation soundtrack. Naturally, such peaceful sounds weren’t meant to last, as the distant sound of a tank’s chains started to overpower nature’s symphony. You can hear the tanks from quite a distance, which is a pleasant change from rounding a corner and being confronted with death-by-tank in Bad Company 2.
Late in the match, mobile spawn points became available (I believe a cunning Recon player had something to do with setting these up), whereby I was able to parachute into the aforementioned no-man’s land zone, with both teams combatting for supremacy on either side: fitting. Squad members have to spawn on their squad leader, but the squad leader (the role I was in) can spawn on any member of the squad. Couple mobile spawn points with squad spawning and main spawn + captured point spawning and the tactical possibilities of the best way to counterattack post-death increase in very positive ways.
During the final moments of the match I found myself drawn to the incredibly smooth physicality of Battlefield 3’s movement and how it’s so much more than just an aesthetic addition. While watching a revived teammate lift himself off the ground (instead of magically reappearing in another position) was cooler than it was helpful, the movement over waist-high obstacles was second to none. What’s more impressive is when you take into account that you can vault over such obstacles that have been created through destructibility. The result of obstacle vaulting is evidenced in providing the player with more options to stalk prey or, sometimes more importantly, evade being hunted by vaulting over cover and diving into prone.
http://www.atomicmpc.com....caspian-border-map.aspx/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mensen ervaring met een van deze leveranciers? Prijzen zijn wel erg gunstig t.o.v. retail of Origin: http://gamekeyfinder.de/games/Battlefield_3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

80 (!) posts verwijderd en het topic weer een uur dicht. 1 troll bericht was genoeg voor stapels mensen om zich weer eens goed te laten gaan. Ik wil de mensen die wel gewoon een TR ingediend hebben bedanken. Als de mensen die als eerste commentaar leverden dat ook hadden gedaan, had het topic niet op slot gehoeven.

We kunnen weer verder.

[ Voor 87% gewijzigd door PWM op 19-09-2011 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:38

flessuh

Set sail for fail!

Om nog even terug te komen op het interview mbt mod-tools waar ik zostraks naar verwees (http://uk.pc.ign.com/articles/119/1194776p1.html)...

Denken jullie dat als de tools er komen, dat een paar populaire mods weer terug zullen komen, of zal het bij kleine modjes blijven... Ik heb namelijk ook zo'n vermoeden dat de frostbite engine een wat complexer systeem is dan voorgaande engine(s) dus dat dat ook een van de redenen is dat dice niet zo graag mod-tools geeft

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als er goede modtools komen kan je zeker veel mods verwachten, de engine bied zoveel mogelijkheden dat het voor modders een goede reden zal zijn om BF2 te ditchen. Alleen ik vraag me af of mod tools komen, EA verdient er zelf vrijwel niks aan en het zal enkel aandacht wegtrekken bij het originele spel. Natuurlijk is het ook prachtige reclame voor een spel maar het is niet de kant die EA op wil gaan. Het moet echt bij het straatje van de ontwikkelaars passen. De ene ontwikkelaar vind mods prachtig en ziet het als een bekroning op het werk terwijl de ander er juist weer veel meer als een business naar kijkt en ziet dat het weinig geld oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XeNoBiTe schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:26:
Mensen ervaring met een van deze leveranciers? Prijzen zijn wel erg gunstig t.o.v. retail of Origin: http://gamekeyfinder.de/games/Battlefield_3.html
tja probleem is dat als je nu koopt je nog geen key krijgt. die krijg je pas als zij zelf de retails in handen hebben.
daarom heb ik hem gewoon op origin gekocht zodat ik zeker weet dat ik op release datum kan spelen + de 48 uur eerder dan normale release. dan maar normale prijs maar en game is het ook wel meer dan waard.
als ze hem om voorraad hebben en je de key gelijk krijgt is het een ander verhaal maar niemand heeft nog keys.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2011 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Tsurany schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:16:
Alleen ik vraag me af of mod tools komen
Mod tools won't be in Battlefield 3 when we ship it, but I can say this – we have heard the community loud and clear. We are talking about it in the studio. I'm not promising that we're going to do it in any way, but we have heard it, and we'll see what we do in the future.

Lijkt me niet, zoals hij zelf al aangeeft in dat interview is het ontwerpen van een fatsoenlijke mod-tool gewoon een flinke investering waar ze 0 directe winst aan zien.
Je kan het 'goede mods verlengen speelduur' etc argument wel aanhalen maar dat zal pas over een paar jaar echt van toepassing zijn, immers spelen mensen die willen spelen toch wel als het spel uitkomt.
Ze zullen zich eerst wel bezig gaan houden met dlc en andere extra dingen die ze kunnen bij verkopen, dat brengt direct geld op.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:16:
[...]
zodat ik zeker weet dat ik op release datum kan spelen + de 48 uur eerder dan normale release.
Je weet dat die 48 uur eerder alleen voor de open beta geldt he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agoNITE schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:21:
[...]

Je weet dat die 48 uur eerder alleen voor de open beta geldt he?
ja dan nog:) had hem zowiezo al met de medal of honor tier 1 edition.
maar toch leuk of het nu beta is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Demoterror schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:20:
[...]

Mod tools won't be in Battlefield 3 when we ship it, but I can say this – we have heard the community loud and clear. We are talking about it in the studio. I'm not promising that we're going to do it in any way, but we have heard it, and we'll see what we do in the future.

Lijkt me niet, zoals hij zelf al aangeeft in dat interview is het ontwerpen van een fatsoenlijke mod-tool gewoon een flinke investering waar ze 0 directe winst aan zien.
Je kan het 'goede mods verlengen speelduur' etc argument wel aanhalen maar dat zal pas over een paar jaar echt van toepassing zijn, immers spelen mensen die willen spelen toch wel als het spel uitkomt.
Ze zullen zich eerst wel bezig gaan houden met dlc en andere extra dingen die ze kunnen bij verkopen, dat brengt direct geld op.
Echte mod tools vind ik zelf niet zo belangrijk, ja het is leuk, maar niet essentieel. Ik ben al erg blij als ze map editor releasen, dat is niet veel extra werk want die moeten ze gewoon al hebben voor intern gebruik, en custom maps zijn wel leuke toevoeging imo. Jammer genoeg was dat vroeger standaard wat elk spel had, en tegenwoordig zie je het nauwlijks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Zonder lan game heb je helemaal niets aan een level builder of mod tool.
Zolang dat niet in de game zit zal het niet zo snel gebeuren.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Topicstarter
IlIlIlIlIl schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:11:
je kunt met de .50 sniper door chopper glas knallen
In BF:BC2 kan dat ook met de M24 en de Gol. Andere sniper rifles heb ik niet getest.
Jackal131 schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:32:
Ik begin met de supportclass. Heb namelijk altijd een enorm tekort aan ammo :o
Met jouw sterf-snelheid zit je nooit zonder ammo >:)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
fast-server schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:56:
Zonder lan game heb je helemaal niets aan een level builder of mod tool.
Zolang dat niet in de game zit zal het niet zo snel gebeuren.
Waarom niet :?

Ik heb vroegah mods, en heel veel meer maps gespeeld zonder LAN support te gebruiken. Qua mods was het wat ingewikkelder vaak, moesten goedgekeurde mods zijn om toegang te krijgen tot server browsers. Maar gezien dat dit in BF3 gewoon een losstaand iets is moet dat juist makkelijk te doen zijn.
En custom maps was gewoon een kwestie van uploaden naar je server hoster, en dan kon je die aan de rotatie toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

furby-killer schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:30:
dat is niet veel extra werk want die moeten ze gewoon al hebben voor intern gebruik
Het is fucking veel werk om een interne tool geschikt te maken voor het grote publiek. Dat betekent ook het vrijgeven van build cluster software, en als gebruiker zul je dingen als Maya, Perforce en Incredibuild moeten aanschaffen. En dan heb ik het niet eens over licentieproblemen in de programmacode.

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 19-09-2011 14:24 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryKohne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08-2021
Tsurany schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:44:
[...]

Bij een van die servers al 7 dagen lang continu 17 spelers online, lijkt me idd iets van bots dan.
Dit is een bug bij i3d zitten geen bots in die servers ;)

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuadD1b
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-08 12:27
.oisyn schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:24:
[...]

Het is fucking veel werk om een interne tool geschikt te maken voor het grote publiek. Dat betekent ook het vrijgeven van build cluster software, en als gebruiker zul je dingen als Maya, Perforce en Incredibuild moeten aanschaffen. En dan heb ik het niet eens over licentieproblemen in de programmacode.
1: Dat weet je niet. Of je moet de interne ontwikkeltools van Dice kennen (lijkt me sterk)
2: Mod makers hebben software als Maya of 3dsmax al jaren dus waarom zou dat nu ineens een probleem zijn?
3: Licentieproblemen? Verklaart u nader...

De reden dat BF1942 jaren na de release nog steeds verkocht werd is Desert Combat.
De reden dat BF2 nu nog steeds verkocht wordt is (oa.) Project Reality.

[ Voor 10% gewijzigd door MuadD1b op 19-09-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

MuadD1b schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:40:
[...]

1: Dat weet je niet. Of je moet de interne ontwikkeltools van Dice kennen (lijkt me sterk)
2: Mod makers hebben software als Maya of 3dsmax al jaren dus waarom zou dat nu ineens een probleem zijn?
1. Als je iets van game development weet, dan weet je ook dat ontwikkel tools complexe applicaties zijn.
2. Ik vraag me af of mod makers dat legaal hebben, aangezien dat soort software best wel prijzig is.
3. Licentie problemen: een game(en daarmee ook vaak de tools) gebruiken software bibliotheken. Physics(Havok), geluid, 2D GUI(Scaleform) om maar wat te noemen. Dit zijn software pakketten die game ontwikkelaars gekocht hebben om hun game mee te maken. Daar zitten allerlei licentie voorwaarden aan vast. Je kan dus niet zomaar tools vrij geven waarin deze tools(bibliotheken) gebruikt worden.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuadD1b
Ik develop al jaren binnen mod teams op de Unreal engines, en tegenwoordig op de UDK. Het feit dat een tool complex is wil nog niet zeggen dat het veel werk is om public te maken. Toch niet iedere kneus hoeft ermee overweg te kunnen? Van Dice zou ik juist verwachten om open te zijn naar de modding scene. Dankzij Desert Combat is Trauma Studios juist succesvol geworden. Ze snappen dus goed dat modders heel wat in hun mars kunnen hebben want zo zijn ze zelf immers ook begonnen.

Waarom zou Dice zich druk moeten maken of modders hun tools legaal hebben aangeschaft?

Deze componenten lijken mijn in de engine te zitten en niet in de ontwikkeltool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
MuadD1b schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:54:
Dankzij Desert Combat is Trauma Studios juist succesvol geworden.
offtopic: die later kaos studios hebben opgezet met THQ en nu niet meer bestaan })

DICE heeft ook verteld in een interview dat ze bang zijn dat mensen het voor andere doeleinden gaan gebruiken zoals cheaters etc.
Mod tools zelf zou wel cool zijn heb vroeger heel wat games gespeeld die gemod waren tegenwoordig zijn er bijna geen games meer waar het nog mogelijk is.

[ Voor 33% gewijzigd door DopeMasta op 19-09-2011 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic, ik wil de mods en andere gebruikers mijnn excuses aanbieden. 1 omdat
de mods zo veel posts moeten verwijderen. 2 omdat ik als een troll over kom 3 Ik hou het ontopic voortaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens U
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 10:19
DICE kan volgens mij flink wat centen besparen, aangezien mensen nu wachten op mappacks die bij hen vandaan moet komen. Als mensen zelf maps kunnen maken / modden, dan hoeft DICE minder werk te verrichten. Easy money, lijkt mij.

Bovendien worden bugs waarschijnlijk sneller opgelost dan nu het geval is.
Ik vind het tamelijk jammer dat ik nog steeds gek wordt van alle bugs, terwijl er al aardig wat patches zijn uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens U
Oeps... doubles

[ Voor 97% gewijzigd door Laurens U op 19-09-2011 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Laurens U schreef op maandag 19 september 2011 @ 15:13:
DICE kan volgens mij flink wat centen besparen, aangezien mensen nu wachten op mappacks die bij hen vandaan moet komen. Als mensen zelf maps kunnen maken / modden, dan hoeft DICE minder werk te verrichten. Easy money, lijkt mij.

Ik vind het tamelijk jammer dat ik nog steeds gek wordt van alle bugs, terwijl er al aardig wat patches zijn uitgekomen.
Dit kan je ook met de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif-knop doen, ipv dubbelposten ;)

Iets te snel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laurens U schreef op maandag 19 september 2011 @ 15:11:

Ik vind het tamelijk jammer dat ik nog steeds gek wordt van alle bugs, terwijl er al menig patches zijn uitgekomen.
Zo werkt dat toch niet, op ranked servers komen enkel mappen die door DICE ontwikkeld zijn of mappen die door DICE uitgebreid getest zijn. Het gros van de mensen zal dus toch niet op custom maps spelen omdat ze dan op unranked servers zouden moeten spelen. Dit was bij Battlefield 2 ook het geval.

En veel bugs zitten niet in de maps dus die worden niet sneller opgelost. Immers mod developers zullen echt niet ingezet worden voor bugs oplossen in het spel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens U
Ze zullen niet zozeer ingezet worden, maar als een modder aangeeft dat op manier A iets gemakkelijk opgelost kan worden, zal DICE niet zijn kop in het zand steken.

Wat betreft je comment over bugs, die klopt enigszins.
Het aantal bugs wat ik in levels zelf ben tegen gekomen in BC2 is aan de hoge kant.
Natuurlijk zullen de meeste bugs met de game zelf te maken hebben, maar toch,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik denk dat voor veel mensen die niet fulltime developen het misschien onbegrijpelijk is. Maar in de eerste instantie zet je je tools en toolchain zo op dat het fijn werkt voor jou en je team. Soms maak je bepaalde dingen clunky, om een deadline te halen. Dit wilt bijvoorbeeld zeggen het converten van 3Ds Max naar Frostbite compatible data. Misschien moeten de ontwikkelaars gekke truukjes uithalen in Max om te zorgen dat het converten niet fout gaat. Dat kan je van mod-ontwikkelaars niet verwachten. En dan zit er misschien helemaal geen converter in voor Maya oid. Het klinkt allemaal heel omslachtig, maar dat zijn allerdaagse dingen voor developers die tegen een deadline aan zitten te hikken. Het ontwikkelen aan een engine voor een gesloten team is gewoon heel anders als een engine klaar maken voor het grote publiek. En dat is wat ze bedoelen bij DICE.

bovenstaande voorbeelden zijn puur speculatief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:46

BiLo

PSN: toiletcleaner

AllSeeyinEye schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:01:
[...]

In BF:BC2 kan dat ook met de M24 en de Gol. Andere sniper rifles heb ik niet getest.

[...]

Bij transport choppers is dat met elk wapen

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
AllSeeyinEye schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:01:
Oeps, busted.... :o

:*)

Mijn accuracy is dusdanig slecht, dat ik veel ammo nodig ben. In BC2 zit ik bijna altijd zonder ammo als ik geen assault speel. Het is net of bijna niemand assault speelt of dat ze gewoon te beroerd zijn om ammoboxes neer te leggen.
:(

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
.oisyn schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:24:
[...]

Sorry ik heb even op die dingen gegoogled, en waarom zou je die in hemelsnaam nodig hebben om de map editor beschikbaar te stellen? Je weet wel die dingen die vroeger bij elk spel werden meegeleverd, en tegenwoordig nog steeds bij genoeg spellen.

SC2 kan toch ook gewoon een map editor meeleveren zonder Incredibuild? En als je het voor een shooter wilt, kijk naar Arma2, die hebben ook gewoon een level editor meegeleverd. Waarom zou je in hemelsnaam cluster software nodig hebben voor een map editor?

Dit zijn dingen die tot 5 jaar geleden standaard werden meegeleverd bij zo ongeveer elke FPS. Waarom zou je map editor licentieproblemen opleveren?

Waarom ze het niet doen is volgens mij eerder omdat ze dan geen geld voor mappacks kunnen vragen. Nogal moeilijk om geld te vragen voor iets wat zo gekopieerd wordt door de community. Granted je blijft het verschil tussen ranked en unranked houden, dus dat valt waarschijnlijk in de praktijk ook wel mee.

[ Voor 195% gewijzigd door Sissors op 19-09-2011 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verlofaanvraag ingedient, hopelijk wordt ie gehonoreerd. Andere collega's hier op de afdeling hebben gewoon om dezelfde rede vrij gevraagd.. :o

Kan écht niet wachten, net als iedereen denk ik. Ben nog aan t twijfelen of ik een originele DVD in de winkel koop, of via Origin. Origin heeft voordeel dat ik m gelijk op donderdagnacht om 0000uur kan spelen en als nadeel dat ik Origin alleen gebruik voor BF3. Voordeel van DVD is dat ie niet via Origin hoeft maar ik pas kan spelen als de winkels op zijn en ik weer thuis ben....

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambo39
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:13
Dat klopt niet helemaal, ook als je de game in de winkel op DVD haalt moet je hem nog via origin spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuadD1b
furby-killer schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:18:
[...]
Sorry ik heb even op die dingen gegoogled, en waarom zou je die in hemelsnaam nodig hebben om de map editor beschikbaar te stellen? Je weet wel die dingen die vroeger bij elk spel werden meegeleverd, en tegenwoordig nog steeds bij genoeg spellen.
Dit is niet helemaal eerlijk.
'Vroeger' waren bijvoorbeeld maps en models lang niet zo complex als nu. Kijk naar BF1942 en BF2. Veel meer dan wat terrain met een simpele texture erop was het niet. Pleur er wat standaard gebouwen en foliage op en je hebt een map.
Nu is alles veel complexer. Denk bijvoorbeeld aan de destructible shit en models met extreme (vergeleken met toen) poly counts. Ook de resoluties van textures zijn niet te vergelijken.
Al met al kost het je nu 10/100 keer zoveel tijd om een mooie map te maken en dat is voor amateurs en part-time developers bijna niet meer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ingediend ;)

Ik heb 17 en 18 november vrij genomen, aangezien de vrouw dan een weekendje weg is. Deur op slot, gordijnen dicht, en fles cola in de aanslag.

Vier dagen lang sowieso BF3, Batman en Uncharted 3 spelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
MuadD1b schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:26:
[...]

Dit is niet helemaal eerlijk.
'Vroeger' waren bijvoorbeeld maps en models lang niet zo complex als nu. Kijk naar BF1942 en BF2. Veel meer dan wat terrain met een simpele texture erop was het niet. Pleur er wat standaard gebouwen en foliage op en je hebt een map.
Nu is alles veel complexer. Denk bijvoorbeeld aan de destructible shit en models met extreme (vergeleken met toen) poly counts. Ook de resoluties van textures zijn niet te vergelijken.
Al met al kost het je nu 10/100 keer zoveel tijd om een mooie map te maken en dat is voor amateurs en part-time developers bijna niet meer te doen.
Je onderschat nu hoeveel tijd die erin steken.

Maar sowieso die hoeven geen realistische mappen te maken, die kunnen bijvoorbeeld ook een doolhof achtige map maken. Totaal onrealistisch, wel leuk om te spelen.

Verder, voor een map editor doen die dingen er niet toe. Destructable shit zit in de gebouwen die je plaatst, hoeft de map editor niks mee te doen. Models met extreme poly counts maakt ook niks uit. Zet wat hij laat zien in de editor zelf standaard op de laagste poly modellen en mogelijke lag in de editor valt ook wel mee. Textures hoeft hij in principe in de editor helemaal niet te laten zien ook.
Het enige wat een editor is, is een grafische UI om de coordinaten van objecten in te kunnen voeren, en dat in een formaat dat het spel kan lezen op te slaan. Het maakt niet uit daarvoor of die objecten hoge poly counts hebben of destructable zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Ik heb 18 november vrij genomen :+

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

furby-killer schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:32:
Verder, voor een map editor doen die dingen er niet toe. Destructable shit zit in de gebouwen die je plaatst, hoeft de map editor niks mee te doen. Models met extreme poly counts maakt ook niks uit. Zet wat hij laat zien in de editor zelf standaard op de laagste poly modellen en mogelijke lag in de editor valt ook wel mee. Textures hoeft hij in principe in de editor helemaal niet te laten zien ook.
Het enige wat een editor is, is een grafische UI om de coordinaten van objecten in te kunnen voeren, en dat in een formaat dat het spel kan lezen op te slaan. Het maakt niet uit daarvoor of die objecten hoge poly counts hebben of destructable zijn.
Download voor de grap eens Cry Engine 3 SDK. Speel eens met de editor. Je zult verbaasd staan wat daar allemaal in zit! Het is echt niet alleen tool om wat objectjes op XYZ te plaatsen hoor. Je hebt werkelijk geen idee wat er allemaal bij komt kijken!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik weet nog wel dat ik me tientallen uren met de BF:Vietnam en BF2 Editor heb zitten vermaken. Er zat ook echt van alles in die editor. Vrij uitgebreide terrain editor, terrain paint option, Overgrowth, undegrowth mogelijkheden en weet ik wat nog meer. Was alleen wel vrij buggy.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Interessant :)
Maar kan iemand dit misschien wat verder toelichten?
At another point I was running down a road when I noticed a strange red burn effect on the screen. Instinctively, I dove into prone (slight tangent, you can’t shoot while going into prone, so there’s no Battlefield 3 swan diving here) and avoided a headshot. As the red-dot-scope-toting enemy tried to line up another headshot, I was able to quickly spot his position and dispatch him. This is a super cool addition considering the popularity of red dot scopes. Now you have a chance of avoiding this one-shot death and offering a stylish counter.
Whut? Dus nu zie je wanneer iemand met een red dot scope op je richt? Why? How?
Of is dit de "scope reflection" waar men over sprak? Ik hoop nochtans dat die toch bij de snipers blijft...

[ Voor 5% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 19-09-2011 17:05 ]

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 13:27
Buzz_Fuzz schreef op maandag 19 september 2011 @ 17:04:
[...]

[...]

Of is dit de "scope reflection" waar men over sprak? Ik hoop nochtans dat die toch bij de snipers blijft...
hij zal niet de red dot bedoelen maar de laser sight die je op je gun kan zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
xNikobellicx schreef op maandag 19 september 2011 @ 17:06:
[...]

hij zal niet de red dot bedoelen maar de laser sight die je op je gun kan zetten
Erg benieuwd wat dan het voordeel is van zo'n laser boven een normaal kruis in je scope, vijanden irriteren als je kogels op zijn?. Lijkt me dat je jezelf op deze manier alleen maar verraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me ondanks het nut erg leuk om in een nachtmap alle lasers te zien schitteren over de maps met je nightvision, niet dat ik weet of dit ingame gaat gebeuren, wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

bram1984 schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:26:
[...]

Ingediend ;)

Ik heb 17 en 18 november vrij genomen, aangezien de vrouw dan een weekendje weg is. Deur op slot, gordijnen dicht, en fles cola in de aanslag.

Vier dagen lang sowieso BF3, Batman en Uncharted 3 spelen. :+
Royz schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:34:
Ik heb 18 november vrij genomen :+
Waarom de 18e november? Wat zie ik over het hoofd? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
flappie27 schreef op maandag 19 september 2011 @ 17:08:
[...]

Erg benieuwd wat dan het voordeel is van zo'n laser boven een normaal kruis in je scope, vijanden irriteren als je kogels op zijn?. Lijkt me dat je jezelf op deze manier alleen maar verraad.
Het voordeel is dat je erg nauwkeurig kan zien waar je op richt. Het rode licht laat namelijk exact zien waar jou loop op gericht staat. Een crosshair laat het ongeveer zien.
Zelf lijkt het me wel meer nadelen dan voordelen hebben, het ziet er vooral cool uit en je kan er mensen eventueel mee verblinden maar het laat direct zien waar je zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 19 september 2011 @ 17:44:
[...]

Het voordeel is dat je erg nauwkeurig kan zien waar je op richt. Het rode licht laat namelijk exact zien waar jou loop op gericht staat. Een crosshair laat het ongeveer zien.
Zelf lijkt het me wel meer nadelen dan voordelen hebben, het ziet er vooral cool uit en je kan er mensen eventueel mee verblinden maar het laat direct zien waar je zit.
Ja, en reken er ook niet op dat je dat rood puntje zo goed zult zien altijd. Zeker als iemand heen en weer voor je beweegt.
Ik herinner mij in Crysis 1 dat ik het wat lastig vond dat rood puntje te zien in the heat of the action. Bijgevolg zat ik soms gewoon te sprayen maar dat is natuurlijk niet de bedoeling met een laser.
Afwachten of ik het goed kan onderscheiden in BF3. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 19-09-2011 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 21:13

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Tsurany schreef op maandag 19 september 2011 @ 17:44:
[...]

Het kan handig zijn inderdaad als het aimen hetzelfde werkt als in BC2 namelijk dat je even accuraat bent vanuit de hip als in AimDownSight. Hoef je dus eigenlijk niet meer in ADS te gaan als meer accuratie wilt :) (hoewel op lange afstanden de laserpointer waarschijnlijk niet meer goed zichtbaar wordt en je dan weer wel ADS nodig hebt)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 17:49
MuadD1b schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:40:
[...]

De reden dat BF1942 jaren na de release nog steeds verkocht werd is Desert Combat.
De reden dat BF2 nu nog steeds verkocht wordt is (oa.) Project Reality.
http://forums.electronica...o-how-about-modtools.html Wordt daar in het geval van BC2 uitgelegd door Mikael Kalms
Buzz_Fuzz schreef op maandag 19 september 2011 @ 17:04:
[...]

[...]

Denk dat hij Laser Sight bedoelt :) Als je die zelf gebruikt krijgt vijand zon rode stip op zich van die laser als die in je gezicht schijnt voor een headshot zal je wel dat rode zien waardoor hij in prone ging :P

[ Voor 31% gewijzigd door spookz0r op 19-09-2011 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:13

M2M

medicijnman

proprietary middleware dus. Op zich wel logisch. De mensen die de code achter havoc ontwikkelen willen daar natuurlijk ook geld voor zien. Dat stukje code gratis uitgeven aan de modding community betekend misgelopen inkomsten voor havoc.

Misschien dat DICE de investering wel wil doen voor BF3, gezien de belangstelling en activiteit in de BF2 modding community. Maar in feite ondermijnt dat hun eigen product range.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
apNia schreef op maandag 19 september 2011 @ 17:18:
[...]

[...]

Waarom de 18e november? Wat zie ik over het hoofd? :X
In mijn geval omdat de vrouw weg is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuadD1b
furby-killer schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:32:
[...]
Je onderschat nu hoeveel tijd die erin steken.
Je hoeft mij niets te vertellen over modding en over technische details. Ik werk al jaren in mod-teams op verschillende engines.
Je hebt het in je verhaal imo niet over modding, maar over simpele mapping. Het is allemaal leuk en aardig om standaard Battlefield models op een terrain te pleuren maar dat noem ik geen modding.
Ik heb het over de echte total conversion mods die zelf hun textures, models en maps maken. Daar gaat tegenwoordig zo veel meer tijd in zitten dan 'vroeger'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuadD1b
Erg jammer dat Dice op deze manier ontwikkelt. Als ze zelf alle componenten van de engines zouden schrijven kunnen ze de engine zelf ook op een normale manier verkopen. Als Epic en ID dit kunnen, moet het voor Dice ook mogelijk zijn. Zeker met een club als EA er achter.
Maar goed, dat zal niet in de strategie van EA liggen. Die pompen liever tientallen crappy console games uit in plaats van het maken van een goede engine die weer doorverkocht kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

MuadD1b schreef op maandag 19 september 2011 @ 18:37:
[...]

Erg jammer dat Dice op deze manier ontwikkelt. Als ze zelf alle componenten van de engines zouden schrijven kunnen ze de engine zelf ook op een normale manier verkopen. Als Epic en ID dit kunnen, moet het voor Dice ook mogelijk zijn. Zeker met een club als EA er achter.
Maar goed, dat zal niet in de strategie van EA liggen. Die pompen liever tientallen crappy console games uit in plaats van het maken van een goede engine die weer doorverkocht kan worden.
Wat een irrelevante opmerking, die ook nog eens kant nog wal raakt. Epic en ID hebben een groot deel van hun omzet uit het maken van die Engines, terwijl EA dat helemaal niet als bedrijfsmodel heeft. Om logische redenen, trouwens, want waarom zou je tools maken voor je concurrenten?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MuadD1b schreef op maandag 19 september 2011 @ 18:37:
Dat is natuurlijk gelul. DICE ontwikkeld gewoon op de meest economische manier, als dat betekent dat je bestaande technologieën gebruikt ipv ze zelf opnieuw te gaan ontwikkelen is dat gewoon een goede keuze.
Frostbite is zeker geen slechte engine maar gebruikt gewoon bestaande technieken omdat dat goedkoper is en minder tijd kost, dat is toch zo'n rare keuze niet?
Die mod teams maken zelf ook mods in plaats van volwaardige games omdat ze de kennis niet hebben om een engine te schrijven, de mensen niet kunnen betalen die een engine kunnen maken en het geld niet hebben om een engine in licentie tenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
Knip

Ik ben er zelf nog niet uit, support of recon wordt. Normaliter recon sinds BC2 maar support in BF3 ziet er erg aantrekkelijk uit.

[ Voor 43% gewijzigd door PWM op 19-09-2011 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Modbreak:Even een punt orde:

Er komt straks een Beta aan. Deze Beta gaat behalve speelplezier waarschijnlijk ook de nodige problemen veroorzaken. Zoals altijd:Om een wildgroei te voorkomen, gaan we natuurlijk voor 1 groot problemen topic. Als iemand zich wil opwerpen hier een leiding in te nemen, en alvast te werken aan de OP, hoor ik het graag (EDIT: Gevonden :) ). Dan kunnen we direct van start als de Beta er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

flappie27 schreef op maandag 19 september 2011 @ 17:08:
[...]

Miss een accuracy boost of recoil vermindering?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:26
Ik zat net de OP eens te bekijken, en dan uiteraard ook het onderdeel over de beta. Is dit wat gezegd wordt eigenlijk nog relevant? Oftewel: komen er inderdaad twee beta's? Kan me haast niet voorstellen dat ik dit met dagelijks meermaals lezen van dit topic gemist heb :D
Open Beta start in september
Diegene die MOH LE hebben besteld toegang hebben tot de Closed Beta
Diegene die een pre-order hebben lopen bij Origin hebben eerder toegang tot de Open Beta
Ten slotte: iedereen heeft toegang tot de Open Beta.

[ Voor 10% gewijzigd door BobB op 19-09-2011 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie komen dichterbij gvd, yes! :D

You all remember that http://bf3alpha.battlefield.com/ address was the address for alpha. I have checked if there were beta site but no results UNTIL NOW

http://bf3beta.battlefield.com/

unfortunately theres only text "It works!" but I assume it is going to change in couple of days .
http://forums.electronica...battlefield-com-open.html

edit:

En dit:

From the official italian battlefield page on facebook:

"Domani ragazzi seguiteci...ci sono delle news su qualcosa che state aspettando da tempo..."

Follow us tomorrow... there will be news about something you have been waiting for long...

link
http://imageshack.us/photo/my-images...sep191746.jpg/

The facebook page
https://www.facebook.com/battlefield.it?sk=wall

Last thing, if you want to joke about some stupid italian sterotypes, please, the word you want to use is "mAmmA"...
http://forums.electronica...426032-tomorrow-news.html

[ Voor 41% gewijzigd door Asgaro op 19-09-2011 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Dacht eerst dat het fake was maar hij is geregistreerd door onderstaande:
Registrant:
Electronic Arts
Domain Hostmaster
209 Redwood Shores Parkway
Redwood City, CA 94065
US
Email:

Registrar Name....: CORPORATE DOMAINS, INC.
Registrar Whois...: whois.corporatedomains.com
Registrar Homepage: www.cscprotectsbrands.com

Domain Name: battlefield.com

Created on..............: Fri, Oct 02, 1998
Expires on..............: Sat, Oct 01, 2011
Record last updated on..: Mon, Sep 27, 2010

Administrative,Technical Contact:
Electronic Arts
Domain Hostmaster
209 Redwood Shores Parkway
Redwood City, CA 94065
US
Phone: +1.6506281500
Email:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Oeps dubbel :>

[ Voor 96% gewijzigd door Kw4kje op 19-09-2011 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
natuurlijk is battlefield.com gegistreerd door EA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:37
@gustavhalling hey whats about beta news tomorrow? if was postet on official italian BF3 FB page?? any infos for us from us/euro ?

@totalbloody28 u will know when I do :) seriously don't know when it starts, as K.M said last week, its up to ms and sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Volgens mij worden zowel XBL als PSN morgen geüpdate. Ik gok dat de data dan morgen op beide netwerken word gezet. En dan begint het feest voor mij. (hopelijk) :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
@BF3battlelog
Battlelog

Some info about Fake BF3 Beta Scam Mails going around. The Beta will be here soon enough, don't fall for it. @ http://forums.electronica...m-mails-going-around.html
Be aware ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Net op twitter ;-)

zh1nt0 Daniel Matros
This week is going to be off the hook #BF3

Hoop dat hij off the hook als in, er gaat groot nieuws komen, bedoeld ;-)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donnie schreef op maandag 19 september 2011 @ 20:09:
Net op twitter ;-)

zh1nt0 Daniel Matros
This week is going to be off the hook #BF3

Hoop dat hij off the hook als in, er gaat groot nieuws komen, bedoeld ;-)
Zhinto is echt zo nen cockteaser eh.
No gay feelings involved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
MuadD1b schreef op maandag 19 september 2011 @ 18:30:
[...]

Je hoeft mij niets te vertellen over modding en over technische details. Ik werk al jaren in mod-teams op verschillende engines.
Je hebt het in je verhaal imo niet over modding, maar over simpele mapping. Het is allemaal leuk en aardig om standaard Battlefield models op een terrain te pleuren maar dat noem ik geen modding.
Ik heb het over de echte total conversion mods die zelf hun textures, models en maps maken. Daar gaat tegenwoordig zo veel meer tijd in zitten dan 'vroeger'.
Oh uiteraard, als je complete mods gaat maken dan geloof ik graag dat dingen als destructable environment voor een hele hoop extra werk zorgen. Echter je kan het nakijken, maar we hadden het totaal niet over echt modding, het ging specifiek over het beschikbaar maken van de map editor. En destructable environment en soortgelijke heeft daar geen invloed op.

(En wat iemand anders zei dat map editor heel veel meer is dan grafisch coordinaten invoeren, uiteindelijk komt het daar toch op neer. Dat en nog wat scripts maken en belichtings zaken, etc. Maar het belangrijkste is een goede manier om de positie van een enorme hoeveelheid objecten te bepalen, dat is de hoofdtaak van een map editor, en die moeten ze gewoon intern beschikbaar hebben bij DICE).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Laatst online: 29-01-2023
furby-killer schreef op maandag 19 september 2011 @ 20:20:
[...]

Oh uiteraard, als je complete mods gaat maken dan geloof ik graag dat dingen als destructable environment voor een hele hoop extra werk zorgen. Echter je kan het nakijken, maar we hadden het totaal niet over echt modding, het ging specifiek over het beschikbaar maken van de map editor. En destructable environment en soortgelijke heeft daar geen invloed op.

(En wat iemand anders zei dat map editor heel veel meer is dan grafisch coordinaten invoeren, uiteindelijk komt het daar toch op neer. Dat en nog wat scripts maken en belichtings zaken, etc. Maar het belangrijkste is een goede manier om de positie van een enorme hoeveelheid objecten te bepalen, dat is de hoofdtaak van een map editor, en die moeten ze gewoon intern beschikbaar hebben bij DICE).
ik zou durven te zeggen dat EA een clausule heeft opgenomen met DICE om nu of voorlopig geen mod tools te releasen ivm DLC. de wereld mbt spellen uitgeven is de loop van 5 jaar zo veranderd.

waarom mensen een tool in handen geven die er voor gaat zorgen dat mensen gratis andere versies gaan spelen op dezelfde engine, als men zelf in huis mods kan uitbrengen ( zoals bfbc2 vietnam ).

it's all about the money honey... squeeze it a litter tighter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik begin langzaam te geloven dat deze week dé week is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ik ook, maar de beta datum zal vast wel in de vorm van een trailer komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

De beta moet haast wel deze week komen. Als men even simpel rekent worden de dagen erg krap. Zeker met het feit dat de MoH spelers 48 uur exclusive toegang hebben (of niet exclusive, maar wel gewoon eerder dus).

Willen ze het één en ander finetunen na testen van de beta dan zal daar ook nog enige tijd in zitten. Daarbij komt dat alles nog in massa productie moet.

Dus, kom maar op morgen met dat nieuws...komt de beta zeker net in het weekend als ik naar m'n ouders ga -.-. Kan ik maandag pas :P

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Mu.siQ schreef op maandag 19 september 2011 @ 20:52:
De beta moet haast wel deze week komen. Als men even simpel rekent worden de dagen erg krap. Zeker met het feit dat de MoH spelers 48 uur exclusive toegang hebben (of niet exclusive, maar wel gewoon eerder dus).

Willen ze het één en ander finetunen na testen van de beta dan zal daar ook nog enige tijd in zitten. Daarbij komt dat alles nog in massa productie moet.

Dus, kom maar op morgen met dat nieuws...komt de beta zeker net in het weekend als ik naar m'n ouders ga -.-. Kan ik maandag pas :P
Ik hoop dat-ie ook een week duurt ofzo. Het zal mijn enige BF3 gameplay zijn, want ik kan pas 1 november aan de gang :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:10
Uniciteit schreef op maandag 19 september 2011 @ 20:55:
[...]

Ik hoop dat-ie ook een week duurt ofzo. Het zal mijn enige BF3 gameplay zijn, want ik kan pas 1 november aan de gang :9
De BC2 beta duurde tot vlak voor release als ik het me goed herinner. Ik denk dat het in ieder geval wel langer zal zijn dan een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

We zouden toch vandaag ook een nieuwe trailer krijgen, of ben ik scheel of gek? :P

Ze weten het wel weer spannend te maken hoor, ongelovelijk. Nog nooit zo vaak edits in een topic gezien als het BF3 topic. Allemaal mensen die over enthausiast zijn. En diep van binnen geef je ze ook geen ongelijk :P

De BC2 beta duurde inderdaad lekker lang. Heb er ook van genoten. Deze beta zal ook wel ongeveer tot de release duren lijkt mij. Een beta van een week is te kort.

[ Voor 21% gewijzigd door DAMAGE op 19-09-2011 20:59 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Laatst online: 09-07 01:28
Om nog even op het hele laser verhaal in te haken. Een gewone laser kan misschien handig zijn voor hip-fire en dergelijke. Wat me echter nog veel handiger lijkt is een IR laser die je aan en uit kan zetten. Vervolgens allemaal een night-vision goggles op en feesten maar. Even snel een objective aanwijzen met je laser? Geen probleem. In Arma2 vind ik dit echt ideaal werken. Die dingen werden zo vaak gebruikt joh. Enige probleem gaat natuurlijk zijn dat je tegenstanders ook gewoon een NV gaan hebben en je dus vervolgens de lul bent als iemand je laser ziet.

Anyway, beta heb ik wel even zin in. Nog steeds geen geld voor een desktop dus het word hopen dat ie een beetje goed geoptimaliseerd is. Letterlijk de laagste settings vind ik niet zo'n probleem, zolang ik maar een beetje lol kan hebben.

Hoe zit het trouwens nou met de GoT BF3 'clan'. Is deze er al? En zo ja, waar kan ik 'joinen'? Is er ook een TS en alles beschikbaar of moet dat nog komen? En die server van i3d, hoe staat het daar mee?

Steam: APostmus
In-game naam: Adante (in alle waarschijnlijkheid, tenzij één of andere smart-ass die soldier eerder aanmaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

DAMAGE schreef op maandag 19 september 2011 @ 20:58:
We zouden toch vandaag ook een nieuwe trailer krijgen, of ben ik scheel of gek? :P

Ze weten het wel weer spannend te maken hoor, ongelovelijk. Nog nooit zo vaak edits in een topic gezien als het BF3 topic. Allemaal mensen die over enthausiast zijn. En diep van binnen geef je ze ook geen ongelijk :P

De BC2 beta duurde inderdaad lekker lang. Heb er ook van genoten. Deze beta zal ook wel ongeveer tot de release duren lijkt mij. Een beta van een week is te kort.
Waar heb je dat gehoord? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adante schreef op maandag 19 september 2011 @ 20:58:

Hoe zit het trouwens nou met de GoT BF3 'clan'. Is deze er al? En zo ja, waar kan ik 'joinen'? Is er ook een TS en alles beschikbaar of moet dat nog komen? En die server van i3d, hoe staat het daar mee?
Als je in de eerste post had gekeken had je ook de site van de clan kunnen vinden

Hier is de url voor de tijdelijke site tot we de webhosting van i3d hebben.
http://cptchaos.nl/gotbf3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We hebben een 64 speler conquest en 32 speler rush server besteld, Mumble 100 slot en Teamspeak 30 slot.
i3D.net weigert domeinnaam en webhosting te leveren tot de release van BF3.

[ Voor 27% gewijzigd door Tsurany op 19-09-2011 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 21:20

mrc4nl

Procrastinatie expert

Tsurany schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:14:
We hebben een 64 speler conquest en 32 speler rush server besteld, Mumble 100 slot en Teamspeak 30 slot.
ook ace-army zal een server hebben,
ace-army stond ook al in de server lijst bij bfbc2

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
morgen krijgen we groot nieuws volgens de volgende site

http://twitter.com/#!/BATTLEFIELDO

is het een van DE valse sites , i dont know.

maar ik begin er nu wel in te geloven dat de beta deze week gaat beginnen als ik de forums overal lees.

lees http://www.facebook.com/battlefield.it?sk=wall ( ff vertalen) dan staat er laatste nieuws

Morgen jongens Volg ons... er zijn sommige nieuws over iets wat je hebt zitten wachten een lange tijd...

[ Voor 17% gewijzigd door CallmeGod op 19-09-2011 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
'We' is jij en je maten? Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vinom schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:38:
[...]

'We' is jij en je maten? Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor
'We' is ik en iedereen van GoT die bij de GoT Battlefield 3 clan wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uniciteit schreef op maandag 19 september 2011 @ 20:49:
Ik begin langzaam te geloven dat deze week dé week is.
Ik hoop dat je gelijk hebt. Volgende week maandag begint hier 't hogeschooleke weer. Als dan de beta net begint, kan ik geen goede voorbeeldige start garanderen. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 19-09-2011 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:42:
[...]

'We' is ik en iedereen van GoT die bij de GoT Battlefield 3 clan wil :)
Hier dus: http://cptchaos.nl/gotbf3/ :)
Had deze morgen ook eens opgezocht ;)
edit: zal zelf niet deelnemen. De beta zal ik redelijk actief spelen maar bij de release kan ik niet garanderen dat ik regelmatig online zal zijn...

edit: Ok, dan wacht ik nog af en sluit me eventueel later aan :)

[ Voor 28% gewijzigd door Asgaro op 19-09-2011 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:47:
[...]

Hier dus: http://cptchaos.nl/gotbf3/ :)
Had deze morgen ook eens opgezocht ;)
edit: zal zelf niet deelnemen. De beta zal ik redelijk actief spelen maar bij de release kan ik niet garanderen dat ik regelmatig online zal zijn...
Je hoeft ook niet regelmatig online te zijn, het is juist de bedoeling dat het geheel vrijblijvend is. Actieve leden is mooi maar minder actieve leden zijn ook welkom. Sowieso altijd welkom op Mumble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
Tsurany schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:52:
[...]

Je hoeft ook niet regelmatig online te zijn, het is juist de bedoeling dat het geheel vrijblijvend is. Actieve leden is mooi maar minder actieve leden zijn ook welkom. Sowieso altijd welkom op Mumble.
ik sluit me aan , als dit mag 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er hangt hier nu echt een heerlijke sfeer :)
de beta is er bijna :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gediminas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-09 21:36

Gediminas

recovering stagiair marketing
Mwua! Heb je gelijk geregistreerd! Ik ben altijd opzoek naar Nederlandse guilds/servers. En vooral naar team en squadchats in het nederlands. Dit kan heel goed uitpakken met BF3!
Top actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

strak stukkie website gasten :) helaas zit ik al sinds 2005 bij dezelfde clan:P

Ik hoop inderdaad ook dat de beta deze week gaat komen, kan er echt niet meer op wachten

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gediminas schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:54:
[...]

Mwua! Heb je gelijk geregistreerd! Ik ben altijd opzoek naar Nederlandse guilds/servers. En vooral naar team en squadchats in het nederlands. Dit kan heel goed uitpakken met BF3!
Top actie!
noem ze alleen geen guilds, sommige vinden dat niet zo prettig klinken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 20:21
Ik las ergens dat het aan Sony en MS lag? dat ze alleen daarnog op moesten wachten? En volgensmij kwam er dan morgen ofzow een update uit zodat de beta van start kon gaan :P
Kan me bron niet meer vinden :S (kan zelfs zo zijn dat iemand anders dit al had gepost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Zo, die site ziet er strak uit zeg! Netjes hoor *O*

Ben net begonnen met een 3 jarige deeltijd studie :') Ga de game zeker spelen, maar dat zal met pieken en toch ook wel dalen zijn als het aankomt op regelmatig kunnen knallen.
Pagina: 1 ... 103 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien