Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

imacbest schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:58:
Ik las ergens dat het aan Sony en MS lag? dat ze alleen daarnog op moesten wachten? En volgensmij kwam er dan morgen ofzow een update uit zodat de beta van start kon gaan :P
Kan me bron niet meer vinden :S (kan zelfs zo zijn dat iemand anders dit al had gepost)
bedoel je dit?

http://mmomfg.com/2011/09/15/bf3-beta-0915/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd een update van ms en sony morgen.
gister al de no rank bug op de battlefield (bc2) servers, houd in dat die dan in maintenance zijn. dus kan best zijn dat dat ook komt door plaatsmaking o.i.d.en gereedmaking van evt. beta acties.
was wel leuk geweest als de pc niet gelijktijdig met de console beta moet beginnen. dus nu ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus als de beta morgen niet bij de PSN en Xbox Live stores update zit, zal de volgende (en laatste) optie dus volgende dinsdag (de 27ste) zijn. :)
*wishful thinking*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Asgaro schreef op maandag 19 september 2011 @ 22:04:
Dus als de beta morgen niet bij de PSN en Xbox Live stores update zit, zal de volgende (en laatste) optie dus volgende dinsdag (de 27ste) zijn. :)
*wishful thinking*
Ik denk dat die morgen er wel is tenzij MS en Sony graag duizenden woedende gamers over zich heen krijgen. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 22:02:
idd een update van ms en sony morgen.
gister al de no rank bug op de battlefield (bc2) servers, houd in dat die dan in maintenance zijn. dus kan best zijn dat dat ook komt door plaatsmaking o.i.d.en gereedmaking van evt. beta acties.
was wel leuk geweest als de pc niet gelijktijdig met de console beta moet beginnen. dus nu ofzo :P
EA heeft dat probleem elke zondagmiddag (no rank bij BC2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Even een vraagje over de BF3 clan. Ik heb me geregistreerd op de site maar krijg geen activatie mail om men account te bevestigen.
Kan het zijn dat hier een foutje in te bekennen is en kan de mail opnieuw verstuurd worden?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op maandag 19 september 2011 @ 22:17:
[...]

Ik denk dat die morgen er wel is tenzij MS en Sony graag duizenden woedende gamers over zich heen krijgen. :P
+ de Dice devs krijgen een zenuwinzinking van de talrijke tweets "Y U NO RELEASE BETA NAOW?!" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Asgaro schreef op maandag 19 september 2011 @ 22:49:
[...]

+ de Dice devs krijgen een zenuwinzinking van de talrijke tweets "Y U NO RELEASE BETA NAOW?!" :P
Zo een moet ik er ook nog sturen. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:47

mrc4nl

Procrastinatie expert

je moet die lui niet zo lastig vallen, laten ze liever does waar zo goed in zijn: bf3 optimaliseren :)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo heb me net aangemeld bij BF3 site. Wil Battlefield wel eens een keer met teamplay spelen, normaal altijd in me eentje is saai. Behalve BF2. dat speelde ik altijd met een vaste groep mensen

[ Voor 19% gewijzigd door Pykow op 19-09-2011 23:26 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

[...]

Ze zijn nu 24x7 bezig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
mrc4nl schreef op maandag 19 september 2011 @ 23:22:
je moet die lui niet zo lastig vallen, laten ze liever does waar zo goed in zijn: bf3 optimaliseren :)
Daarom wacht ik er ook mee. :+
Die optimalisaties zijn zeer welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

mrc4nl schreef op maandag 19 september 2011 @ 23:22:
Ze hebben nog een week of 2 max voordat ze toch echt in de press and ship stage moeten gaan, alles wat ze daarna nog willen aanpassen zal in de vorm van een 0day patch moeten gaan maar dat is niet iets wat je als developer moet willen.
Het een beta noemen gaat eigenlijk ook wel wat ver, tegen de tijd dat de beta online gaat is het eigenlijk al de fullgame, of een stage vlak voor releasestatus.
Die 'beta' komt er deze week wel, puur op kalenderbasis zit je over een maand al zo goed als aan de releasedate, en die gaan ze echt niet uitstellen door op/aanmerkingen die in de beta plaatsvinden.

De 'beta' zal de echte test zijn of bf3 alle claims, verwachtingen en hoop kan waarmaken, deze game is onderhand zoveel gehyped dat de beta wel helemaal mindblowing geweldig MOET zijn, tegenvallende results/previews kunnen ze zich nu niet meer veroorloven.
En vergeet niet, we weten nog steeds geen pc system specs. Leuk dat je een geweldige toffe game hebt maar als 60-70% van je pc playerbase het spel amper/niet kan draaien heb je op dat platform toch ook wel een probleem. En laten we eerlijk zijn, het is onwaarschijnlijk dat we de specs nog niet weten omdat deze 'laag' zullen uitvallen..

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn24 schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:23:
...
Morgen jongens Volg ons... er zijn sommige nieuws over iets wat je hebt zitten wachten een lange tijd...
Mjah, gezien de eerdere openbaringen rond BF3 zou het net zou goed 30 seconden footage van 12vs12 TDM kunnen zijn, wat ze als groot nieuws aankondigen.

</cynische-mode>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Demoterror schreef op maandag 19 september 2011 @ 23:43:
[...]

Ze hebben nog een week of 2 max voordat ze toch echt in de press and ship stage moeten gaan, alles wat ze daarna nog willen aanpassen zal in de vorm van een 0day patch moeten gaan maar dat is niet iets wat je als developer moet willen.
Het een beta noemen gaat eigenlijk ook wel wat ver, tegen de tijd dat de beta online gaat is het eigenlijk al de fullgame, of een stage vlak voor releasestatus.
Die 'beta' komt er deze week wel, puur op kalenderbasis zit je over een maand al zo goed als aan de releasedate, en die gaan ze echt niet uitstellen door op/aanmerkingen die in de beta plaatsvinden.
sterker nog: it works :P http://bf3beta.battlefield.com/

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Dat is gewoon Apache 2.x.x die je vertelt dat die goed draait op die server ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
Vrijdag kunnen we spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Ik kijk heel erg uit naar BF3, maar ik vind dat er weinig maps zijn voor online te kunnen spelen op het moment dat het spel uitkomt, willen ze dit spel uitmelken net als COD met zijn dlc's? want met bfbc2 was er alleen vietnam maar die was ook echt het kopen waard!

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

ja zo kan ik het ook, vrijdag 30 dec 2011 kunnen we ook spelen :P

gewoon afwachten meer kunnen we niet doen :'(
vraag anders dr. who. of hij een kopietje meeneemt

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Zeker gaan ze deze game uitmelken het moet anders krijgen ze zeurende kids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Het is deze week of volgende week. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
mrc4nl schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 00:08:
[...]

ja zo kan ik het ook, vrijdag 30 dec 2011 kunnen we ook spelen :P

gewoon afwachten meer kunnen we niet doen :'(
vraag anders dr. who. of hij een kopietje meeneemt
99.8 procent heb ik altijd gelijk want vorige battlefield was ook een maand van tevoren voor dat de real deal uitkwam. Of het is op dezelfde datum als firstlook 1 okt want op firstlook kan je Bf3 spelen op de PS3. DUSSS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

goosche schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 00:18:
[...]

99.8 procent heb ik altijd gelijk want vorige battlefield was ook een maand van tevoren voor dat de real deal uitkwam. Of het is op dezelfde datum als firstlook 1 okt want op firstlook kan je Bf3 spelen op de PS3. DUSSS
Dat zijn meestal early builds. Heb vaak met pre-gold builds gewerkt op beurzen, is nooit de final als de game nog niet uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Zeg stewie, laat ons niet langer in spanning man, talk to us :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Stewie! schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 01:03:
[...]

Dat zijn meestal early builds. Heb vaak met pre-gold builds gewerkt op beurzen, is nooit de final als de game nog niet uit is.
ZEG IK DAN DAT HET DE FINAL IS NEEE!!! DAAR HEBBEN WE HET TOCH OVER!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

goosche schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 01:28:
[...]

ZEG IK DAN DAT HET DE FINAL IS NEEE!!! DAAR HEBBEN WE HET TOCH OVER!!!
Ik dacht dat ALL CAPS DAY, op 28 Juni viel, maar niet op 20 september.

----

Overigens ben ik vrij benieuwd naar hoe de Alpha gelijk staat aan deze Beta, hoe ver die geoptimaliseerd is. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-07 02:45

Asus P8P67 EVO | i5 2500k (4.8 GHz) | Sapphire HD 7970 Vapor-X GHz Ed. | 8 GB DDR3 1600 | 1 TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 20:21
beta?! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan doorgaan met inloggen tot ze om een 4x4 serial vragen. Zal idd de beta login zijn voor Gamestop klanten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperz
  • Laatst online: 09-07 02:45
Ik kon inloggen met mijn EA account maar je hebt blijkbaar nog een code nodig.

Edit:

Hebben Gamestop klanten dan nog vroeger toegang? :/

[ Voor 29% gewijzigd door Hyperz op 20-09-2011 01:52 ]

Asus P8P67 EVO | i5 2500k (4.8 GHz) | Sapphire HD 7970 Vapor-X GHz Ed. | 8 GB DDR3 1600 | 1 TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
battlelog doet het ook nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Jep same here... Die beta key sturen ze toch naar je e-mail adres, dat lees je overal. Dat zal je wel in moeten vullen op de site en dan kun je hem pas downloaden? Voor de genen met early access that is...

Dat was trouwens met BC2 ook zo, ik heb me destijds rot gezocht voor een BC2 beta key. Uiteindelijk toch gekregen :D

Al met al toch leuk om te zien dat er weer wat gebeurd omtrent BF3. Het duurt niet lang meer mensen!

[ Voor 35% gewijzigd door DAMAGE op 20-09-2011 02:47 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik heb een geldige code ingegeven.
Maar ik krijg nog altijd een foutmelding. :(
Vanaf wanneer kan er gespeeld worden ?
Vrijdag ? Of al sneller ?

[ Voor 34% gewijzigd door Kain_niaK op 20-09-2011 04:34 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Niet online

Snol

Swim with me and get wet !

Ik zou je code er even uithalen als dat je echte is natuurlijk :)

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Inmiddels hebben ze de boel er weer af geflikkerd... Hehe. Vond het ook al grappig dat er een mooie lorum ipsum tekst in stond :) Gebruik ik zelf ook maar al te vaak, en zelfs zij dus :P

[ Voor 18% gewijzigd door DAMAGE op 20-09-2011 03:59 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ik geloof dat alle bf producers etc nu het nieuws verspreiden dat het deze week de grote week wordt!!!

Afbeeldingslocatie: http://pnmedia.gamespy.com/planetbattlefield.gamespy.com/images/news3/bf3_beta_tweet.jpg

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
ik ga er nu ook van uit dat de beta deze week is. waar over moet ''the big news'' anders over gaan? En deze week wordt of the hook. logisch toch. Vandaag maken ze dus de beta release date bekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 16:23
Aaaah, ik heb er keihard zin in!
Ben erg benieuwd hoeveel er veranderd is tegenover de alpha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 15:35

icn

En wat voor map krijgen we dan voorgeschoteld en welke game mode.
We zullen wel zien dan.

[ Voor 16% gewijzigd door icn op 20-09-2011 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 13:34

Yintha

We'll stay gold forever

Stiekem begin ik echt te geloven dat de Beta benieuwd is, ben benieuwd hoe het spel is, en vooral hoe het spel op mijn pc loopt :P

zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Zou in de OP een lijst met pc/xbox/ps3 spelers opgenomen kunnen worden, net als in het BFBC2 topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
ik hoop echt dat alle graphic features in de beta zullen zitten. en niet een beta zonder dx11 support enz.. want dan weet je ong. al hoe het spel na de release op je pc zal draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]

Laat ik vooropstellen dat ik ook wel zin heb in deze game.

Alleen ik kom toch echt niet meer bij als ie uitgesteld wordt ofzo..... hahaha. _O-
Al die luitjes hier die dan niet meer weten waar ze het moeten zoeken.... :+

Deze game wordt zo overdreven gehyped, niet normaal meer.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
ik haat de BF3 devs XD, omdat ze de spanning niet normaal opbouwen... het enige waar ik steeds over denk is bf3 =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
l166 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:00:
en niet een beta zonder dx11 support enz.
DICE heeft de pc engine zo gemaakt dat deze geen dx9 is en dat vista sp1/win7 nodig is en directx10/11 had ik toen op een sheet gelezen tijdens hun presentatie op GDC2011.

Zie pagina 6 van de presentatie

althans dat was de bedoeling ik weet niet hoe het in de final zal zijn :P

voor diegene die nog windows XP draaien -> NO WINDOWS XP SUPPORT

[ Voor 13% gewijzigd door DopeMasta op 20-09-2011 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
In mijn Origin bestelgeschiedenis staat er ook nu een van vandaag :D

Edit: bug :X

[ Voor 10% gewijzigd door Kw4kje op 20-09-2011 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Dit is serieus spannend gewoon, haha. Die gasten weten de spanningsboog ontzettend hard aan te trekken!

Ik ga dit topic dus even op de voet volgen, want heb zelf geen twitter, haha.

Kaaaak! Het verrekte is gewoon dat als de beta er is ik alsnog 2 /3 dagen moet wachten omdat ik geen MoH heb, dus dan loop ik helemaal m'n nagels te verkauwen...

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
Kw4kje schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:25:
In mijn Origin bestelgeschiedenis staat er ook nu een van vandaag :D
het is een bug in origin sluit maar eens af en start opnieuw op staat er een nieuw bestel nummer in heb er zo langzamerhand 12 in staan ;) dat is echt niet 12x de beta :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

DopeMasta schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:26:
[...]

het is een bug in origin sluit maar eens af en start opnieuw op staat er een nieuw bestel nummer in heb er zo langzamerhand 12 in staan ;) dat is echt niet 12x de beta :P
Mijn bestelgeschiedenis is leeg. 'geen bestellingen gevonden' terwijl BF3 wel bij 'mijn games' staat :?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Klopt inderdaad wat dopemasta zegt, heb er nu ook 5, werkt lekker dat origin. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
DopeMasta schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:24:
[...]

DICE heeft de pc engine zo gemaakt dat deze geen dx9 is en dat vista sp1/win7 nodig is en directx10/11 had ik toen op een sheet gelezen tijdens hun presentatie op GDC2011.

Zie pagina 6 van de presentatie

althans dat was de bedoeling ik weet niet hoe het in de final zal zijn :P

voor diegene die nog windows XP draaien -> NO WINDOWS XP SUPPORT
weet ik;), maar ik bedoelde hopelijk is dx11 supported in de beta, want in de alpha was dat ook niet .. en daar waren veel features op grafisch gebied uitgeschakeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:07

flessuh

Set sail for fail!

Ik ben ook erg benieuwd naar de beta, vooral om te kijken wat ze nou exact aan de destruction hebben aangepast...
Stond op een site (weet zo niet meer welke) dat je bijna alleen de gevels van gebouwen kon schieten, en ergens anders stond dat je zelfs loopgraven kon maken met genoeg C4....

oh en EOD bot _/-\o_

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Yintha schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 08:37:
Stiekem begin ik echt te geloven dat de Beta benieuwd is, ben benieuwd hoe het spel is, en vooral hoe het spel op mijn pc loopt :P

zin in!
Dat de beta benieuwd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
dat snapte ik ook niet helemaal.... ik denk dat hij bedoelt dat hij er benieuwd naar is?

echt niet normaal hier, elke min in de ochtend een message XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouver
  • Laatst online: 22-02 22:28
l166 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:35:
[...]
echt niet normaal hier, elke min in de ochtend een message XD
Tsja als het over dit soort onzin gaat dan wil het wel ja.

[ Voor 16% gewijzigd door Grouver op 20-09-2011 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Als de beta vandaag komt, zal dat wel ergens op de middag zijn. Moet zo nog even 3 uurtjes naar school, wordt niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
Kw4kje schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:37:
Als de beta vandaag komt, zal dat wel ergens op de middag zijn. Moet zo nog even 3 uurtjes naar school, wordt niks :P
tja... en dan ook nog 2 dagen wachten als je geen LE bij orgin of MOH toen/nu besteld hebt/had :P
weet iemand toevallig of alpha spelers ook eerder in de beta mogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
beany schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:28:
[...]

Mijn bestelgeschiedenis is leeg. 'geen bestellingen gevonden' terwijl BF3 wel bij 'mijn games' staat :?
@Beany:
Ik heb ook nog niets staan van een BF3 Beta of iets dergelijks tussen "mijn games".
Heb jij ook via Origin besteld?

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Ik las net het volgende op het EA forum
Just finished chatting with another EA rep, confirmed to me that MOHLE owners get their beta codes via email this week, could be as early as tonight, or tomorrow, but it is this week.

He would not confirm the exact day of the beta but told me he was told the beta does start this week. All emails are sent out automatically by their servers, he doesn't know which specific date that will be received but it is this week.

With the possibility of getting it tonight, this means MOHLE owners could download the beta as early as tonight or tomorrow, and then 48hrs from tomorrow would be Thursday, and that's when open beta would begin.

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Indy91 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:41:
[...]

@Beany:
Ik heb ook nog niets staan van een BF3 Beta of iets dergelijks tussen "mijn games".
Heb jij ook via Origin besteld?
Jep, rechtstreeks in Origin.

En is die 2 dagen eerder BETA ook voor de pre-orders? Of alleen voor de MOH bezitters? En hoe weten ze dat ik die bezit? Heb die via steam toendertijd gekocht.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
beany schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:42:
[...]

En is die 2 dagen eerder BETA ook voor de pre-orders? Of alleen voor de MOH bezitters? En hoe weten ze dat ik die bezit? Heb die via steam toendertijd gekocht.
voor origin pre-orders en MOH bezitters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
beany schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:42:
[...]

je hebt toch een ea acc waaraan MOH aan hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Via steam is er geen MOH Limited edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:32

India Sierra

Learn by failure

Donnie schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 07:12:
Ik geloof dat alle bf producers etc nu het nieuws verspreiden dat het deze week de grote week wordt!!!

[afbeelding]
vanavond dus start beta? :D
dit houdt me wel bezig in mijn tussenuur :+

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Spelling |:(

Ik bedoelde dat ik benieuwd ben naar de beta!

Hopelijk inderdaad DX11 support in de beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Yintha schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:46:
[...]

Spelling |:(

Ik bedoelde dat ik benieuwd ben naar de beta!

Hopelijk DX11 support in de beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Wat is er toch mis met posten de laatste tijd, dubbel post telkens, hij verzend automatisch al :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
Kw4kje schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:47:
Wat is er toch mis met posten de laatste tijd, dubbel post telkens, hij verzend automatisch al :D
Hij verzend automatisch? wat bedoel je daar precies mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Laatst online: 12-09 23:32

India Sierra

Learn by failure

l166 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:48:
[...]

Hij verzend automatisch? wat bedoel je daar precies mee?
dat hij niet op het knopje drukt en t toch verzonden wordt :+

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Kijk maar naar bericht van Yintha :P

Damn, elke nieuwe e-mail is killing :D

[ Voor 37% gewijzigd door Kw4kje op 20-09-2011 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Kw4kje schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:44:
Via steam is er geen MOH Limited edition.
volgens mij stond het er toen wel bij dat je early access zou krijgen.... ik heb MOH via steam, en later in origin geactiveerd, en daar staat wel LE....

en ik heb BF3 gepreordered, helaas maar 1x early access:( (hoop ik dan :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Kw4kje schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:49:
Kijk maar naar bericht van Yintha :P
Hij heeft zichzelf gequoted, waar je zelfs een waarschuwing voor krijgt... en daarna heeft 'ie toch echt op "Verstuur bericht" geklikt. Posten gebeurt nog steeds niet automatisch hoor. :-P

Ik heb nog een stapeltje EA-accounts, ben benieuwd hoe dat straks gaat mergen met Origin en Battlefield 3. Ik denk dat ik m'n Play4Free-adres ga gebruiken voor BF3. :P

[ Voor 20% gewijzigd door CodeCaster op 20-09-2011 09:52 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De game komt toch eerst als beta naar america en dan naar europa ?
Dus ook al is de release vandaag, dan nog moeten we wachten.
De datums waren 25 sept USA en 27 sept EU.
Met 2 dagen vervroeging is het dus 23 sept voor amerika en wij 25 sept.

Dus het is logisch dat EA aangeeft dat de game deze week uitkomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

flessuh schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:50:
[...]

volgens mij stond het er toen wel bij dat je early access zou krijgen.... ik heb MOH via steam, en later in origin geactiveerd, en daar staat wel LE....

Hoe activeer je MOH vanuit Steam in Origin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

beany schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:52:
[...]

key opvissen in steam en invullen op origin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
flessuh schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:50:
[...]

Als dat zo is dan heb ik 2 close beta keys straks! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Vraagje aan alle pc moh LE bezitters: zat er bij jullie een code in de box of wordt je LE geverifieerd dmv naar je Ea account te kijken ?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Pykow schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:52:
De game komt toch eerst als beta naar america en dan naar europa ?
Nope...

Dat gaat over de uiteindelijke game.

De beta zal overal tegelijk uitkomen op alle platforms

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beany schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:52:
[...]

Rechtermuisknop op MoH in je gamelist. CD Key en die verzilveren in origin.
Nogmaals voor earlier beta heb je pre-order BF3 via origin nodig of limited edition van MoH.

MoH op STEAM geeft je geen earlier toegang tot de Béta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
Jeroenneman schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:54:
Vraagje aan alle pc moh LE bezitters: zat er bij jullie een code in de box of wordt je LE geverifieerd dmv naar je Ea account te kijken ?
EA account je kan voor de zekerheid MOH activeren via origin zie post hierboven hoe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Pykow schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:54:
[...]

Rechtermuisknop op MoH in je gamelist. CD Key en die verzilveren in origin.
Nogmaals voor earlier beta heb je pre-order BF3 via origin nodig of limited edition van MoH.

MoH op STEAM geeft je geen earlier toegang tot de Béta
maar als je de key van MOH toevoegd in origin vanuit steam staat er wel of het LE is of niet, dus mogelijk dan wel early? anyways, ik heb bf3 ook pre-ordered, dus ik zit goed :+

en mocht je vanuit steam wel krijgen, heb ik straks maybe ook 2....en ik denk dat ik niet de enige ben, dus denk dat er dan wel wat keys hier op GoT verschijnen

[ Voor 13% gewijzigd door flessuh op 20-09-2011 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kw4kje schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:53:
Can I haz? :o

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
flessuh schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:55:
[...]

maar als je de key van MOH toevoegd in origin vanuit steam staat er wel of het LE is of niet, dus mogelijk dan wel early? anyways, ik heb bf3 ook pre-ordered, dus ik zit goed :+
Nee MoH van Steam is niet LE ;)
ik heb die game gepre-orderd op Steam en ook ingevoerd bij Origins en die is niet LE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
Kw4kje schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:53:
[...]

@Tsurany dat wou ik net vragen :9 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gelukkig de game ook gepreorderd via Origin, kan niet wachten tot dat de beta uitkomt. De alpha was namelijk echt mega bruut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Nee helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
Als iemand 2 closed beta keys heeft ben je bij mij op het juiste adres :P

[ Voor 3% gewijzigd door Adel_F16 op 20-09-2011 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Ik heb de MOH:le via origin en BF3 via origin, zou je dan ook serieus 2 keys krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:59:
Ik heb de MOH:le via origin en BF3 via origin, zou je dan ook serieus 2 keys krijgen?
jaaaaaaaa. als je 2 keys hebt ontvangen, mag ik er dan aub 1 ;( (zielig he :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Zal wel moeten zijn ja. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouver
  • Laatst online: 22-02 22:28
Hoop ik voor je dat je wel twee verschillende email adressen hebt gebruikt.
Kan nog best zijn dat ze 1 beta key per email adres versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Grouver schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:02:
[...]

Hoop ik voor je dat je wel twee verschillende email adressen hebt gebruikt.
Kan nog best zijn dat ze 1 beta key per email adres versturen.
Daarom denk ik ook dat ik maar 1 email krijg ;) aangezien ik 1 origin account wel genoeg vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Volgens mij hoort CoD MW3 niet bij gerelateerde producten, of wel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Daar moet een rode kruis door heen ja. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Laatst online: 27-06-2024
Wat gebeurt er als je nu moh limited edition koopt? Krijg je dan nog early access?

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimako_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:24

dimako_

Vogel

green-tea schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:14:
Wat gebeurt er als je nu moh limited edition koopt? Krijg je dan nog early access?
gewoon ff 48u wachten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
green-tea schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:14:
is dit een serieuze vraag ?

Limited edition (beperkte versie)
denk je dat deze nog te halen is na 1,5 jaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op Steam staat het volgende: Klanten die Medal of Honor vóór of op 26 juli 2011 op Steam hebben gekocht, krijgen vroegtijdig toegang tot de bèta van Battlefield 3 als die van start gaat. Binnenkort meer informatie over hoe Steam-klanten de bèta kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanzai
  • Laatst online: 05-08 10:27
Hmm, als ik mijn steam open waar ook MoH LE op staat, zie ik met rechtermuisknop niet de optie See CD key zoals ik die bij BFBC2 wel zie! of moet hij dan eerst geinstalleerd zijn? zal toch niet..
Pagina: 1 ... 104 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien