Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

hanzai schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:15:
Hmm, als ik mijn steam open waar ook MoH LE op staat, zie ik met rechtermuisknop niet de optie See CD key zoals ik die bij BFBC2 wel zie! of moet hij dan eerst geinstalleerd zijn? zal toch niet..
Hij moet geinstalleerd zijn, probleem had ik net ook ;)

Maar volgens mij verschijnt de cd-key menu zodra je de download aan zet.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Pykow schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:15:
[...]

is dit een serieuze vraag ?

Limited edition (beperkte versie)
denk je dat deze nog te halen is na 1,5 jaar ?
Jup :)

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:15:
Op Steam staat het volgende: Klanten die Medal of Honor vóór of op 26 juli 2011 op Steam hebben gekocht, krijgen vroegtijdig toegang tot de bèta van Battlefield 3 als die van start gaat. Binnenkort meer informatie over hoe Steam-klanten de bèta kunnen spelen.
ja dat stond er toen BF3 nog beschikbaar was op steam tevens staat er ook nog:
We will have details soon regarding how Steam customers will access the beta
BF3 is nu van steam dus werkt dit ook niet meer, alleen met BF3 pre-order op Origin of MoH:LE op Origin.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
was ook de (un)limited edition zoals meer limited editions tegenwoordig zijn, denk dat je zelfs bf3 limited edition na release nog gewoon kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 13:55
Pykow schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:15:
[...]

is dit een serieuze vraag ?

Limited edition (beperkte versie)
denk je dat deze nog te halen is na 1,5 jaar ?
Is dat een serieus antwoord?
Heb je het gecheckt? hij is gewoon verkrijgbaar hoor. Misschien ff checken alvorens een smartass te zijn ;)
http://www.nedgame.nl/medal-of-honor-limited-edition+pc.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Robsel_NL schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:21:
[...]

Heb je het gecheckt? hij is gewoon verkrijgbaar hoor. Misschien ff checken alvorens een smartass te zijn ;)
Idd, heb em hier voor 17,50 :)

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 13:34

Yintha

We'll stay gold forever

Limited edition is limited.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robsel_NL schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:21:
[...]

heeft eidenlijk niks met smartass te maken ;)
als iets limited heet. dan is het dus beperkt.
dan ze het nog verkopen is alleen vaag waarom ze het dan limited noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 13:34

Yintha

We'll stay gold forever

Pykow schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:24:
[...]

heeft eidenlijk niks met smartass te maken ;)
als iets limited heet. dan is het dus beperkt.
dan ze het nog verkopen is alleen vaag waarom ze het dan limited noemen.
Nee in de game wereld, is limited edition een verkooptruukje, waarin je 10 euro meer betaalt voor 10mb aan extra data. of een artbook waar je niet in kijkt. of een cd met muziek van de game, (ik ga elke dag naar mn werk met world of warcraft cataclysm muziek :D )

Limited editions zijn niet limited.

Crysis 2 en Crysis2: LE verschillen nog geen 5 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanzai
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-08 10:27
beany schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:17:
[...]

Hij moet geinstalleerd zijn, probleem had ik net ook ;)

Maar volgens mij verschijnt de cd-key menu zodra je de download aan zet.
Klopt als een bus, je ziet hem inderdaad gelijk als je singleplayer installeert. thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:07

flessuh

Set sail for fail!

zullen we het maar weer over de beta/het spel hebben?

welke attachments gaan jullie gebruiken? ik denk in ieder geval iets met een supressor, wapen moet ik eerst kijken hoe het speelt >:)

en daarnaast een engi kit met zoveel mogelijk explosieve kracht 8)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flessuh schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:28:

welke attachments gaan jullie gebruiken? ik denk in ieder geval iets met een supressor, wapen moet ik eerst kijken hoe het speelt >:)

Ik ga vooral recon spelen denk ik. En dan hopelijk met een supressor en een flash .. uhm? Compressor? Lijkt me super relaxed. En natuurlijk een ding scope erop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

aangezien ik recon ga spelen en je 3 attachments kan gebruiken gaan dat denk ik een dikke scope worden+een bipod en een suppressor

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 20:21
geef mij maar lekker onderstuning :D
of medic/assult, en miss ook wel recon, maar die sniper in de alpha vind ik echt niet fijn spelen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

imacbest schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:31:
geef mij maar lekker onderstuning :D
of medic/assult, en miss ook wel recon, maar die sniper in de alpha vind ik echt niet fijn spelen :S
Sniper in alpha was voor mijn gevoel ook niet echt een sniper maar meer een M4 met een goede scope erop. Hopelijk zitten er in BF3 wat "echtere" snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:30:
aangezien ik recon ga spelen en je 3 attachments kan gebruiken gaan dat denk ik een dikke scope worden+een bipod en een suppressor
die combo klinkt ook lekker ja, maar als ik een sniper pak wil ik toch een m95 ofzo, en ik denk dat daar geen silencer voor is ff gezocht en dat is er zelfs...nu de vraag of die in het spel zit, gun en attachment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zowiezo kan je de komende maand weinig gaan sleutelen aan je set-up.
bij open beta's laten ze je twee lvls levelen ofzo.
(zie bad company 1 en 2 beta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

misschien dat iemand dat hier weet, maar begin je met alle wapens en unlock je dan spul per wapen of moet je alle wapens ook eerst unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 20:21
IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:33:
misschien dat iemand dat hier weet, maar begin je met alle wapens en unlock je dan spul per wapen of moet je alle wapens ook eerst unlocken?
In de alpha moest je eerst wapens unlocken, vervolgens moet je per wapen dingen unlocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
daarom begin ik met een kaal wapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010

BiLo

PSN: toiletcleaner

DopeMasta schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:34:
daarom begin ik met een kaal wapen :P
dat moet iedereen waarschijnlijk :P

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
maar kwam de ps3 beta nu vandaag? :P >:) >:) >:)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
DylanE schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:35:
[...]

dat moet iedereen waarschijnlijk :P
Ik weet zeker dat in het begin iedereen een kale heeft inderdaad. ;)

Aangezien het unlocken tot de laatste ranks doorgaat moet je dus goed kiezen wat je gaat spelen wil je alles van die class asap unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb vanochtend de trailers bekeken en even de beschikbare info doorgenomen en BF3 wordt mijn volgende spel. :)

Ik speel altijd met vrienden en het spel was altijd uit de CoD-reeks maar na MW2 en BO is het klaar. CoD is op sterven na dood en van vernieuwing kun je niet meer spreken aangezien het vanaf MW2 al duidelijk is dat het alleen maar gaat om het binnenharken van geld. Op basis daarvan zie je dat er vrijwel geen vernieuwingen zijn en de PC-community moet het doen met slechte ports van consoles en dure mappacks waar vrijwel geen nieuws in zit.

Aangezien 90% van de vriendengroep al om is ga ik BF3 kopen en weet al dat het leuk spelen wordt. De laatste BF was 1942 en heb ik destijds helemaal grijsgespeeld. De FB2-engine bevalt mij zekers en ik vraag mij af of ik eindelijk nieuwe hardware nodig heb om het spel te spelen.

Tot nu toe kon ik het af met gedateerde hardware (AMD Athlon2 250, 4GB RAM en een HD4870) en ik vraag mij af of mijn PC nog voldoet. :)

Ik kan niet wachten op de vrije MP. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eigenlijk hoop ik dat de CoD spelers niet naar BF3 gaan. omdat het een compleet andere game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:34
Pykow schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:44:
Eigenlijk hoop ik dat de CoD spelers niet naar BF3 gaan. omdat het een compleet andere game is.
Wat is dat voor kansloze elitaire opmerking :X Kunnen CoD spelers geen BF spelen dan of zo of wat wil je hier mee zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

Dan heb je pech... ik ben een CoD speler, en ga lekker BF3 spelen!

Beetje onzinnige opmerking van je. Vele spelers kunnen prima het onderscheid maken tussen verschillende vormen van spel. In CoD rush ik enorm, ren rond als een achterlijke en knal alles af wat ik tegen kom(soms ook teamgenoten). In BF:BC2 doe ik het rustiger aan, speel tactischer, meer team gericht.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Het is dat het geen FOK! is hier anders had ik gedacht dat je zat te trollen maar vooruit. Waarop baseer je dit?
Kijk je op de CoD-spelers neer ofzo? BF heeft ook zijn makken als het gaan om de community hoor. Zo was het altijd heel gebruikelijk dat je werd neergeschoten door een teammate omdat deze de tank wilde besturen waar je net in wilde stappen.

Of zijn de CoD-spelers inferieur omdat ze minder sk!llz hebben? wel, speel eens een paar potjes en je zult zien dat het er hard aan toe gaat.

Ik heb eerlijk geen flauw idee waarom je het zegt en ik laat het er dan ook bij want het raakt kant noch wal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JanW schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:46:
Wat is dat voor kansloze elitaire opmerking :X Kunnen CoD spelers geen BF spelen dan of zo of wat wil je hier mee zeggen?
Ik hoop dat de Call of Duty spelers de Call of Duty gameplay achter laten. Het grote verschil tussen Call of Duty en Battlefield is dat Battlefield zich echt richt op team objectives en teamplay. Daar moet je een feeling mee hebben, dat moet je aanspreken. Gamers die enkel voor de mooie graphics en de tanks komen en het liefst alleen willen knallen zijn niet het juiste type gamer voor een spel als Battlefield.
Helaas zie je in Battlefield dat heel veel mensen voor zichzelf spelen en niet voor het team, dat is natuurlijk hun goed recht maar het is gewoon niet fijn zulke mensen in je eigen team te hebben zitten.
Als mensen van Call of Duty naar Battlefield komen hoop ik dat ze het doen omdat de teamplay hun erg aanspreekt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Speelde in BF2 voornamelijk enkel AT en SpecOps. In BF3 zal ik waarschijnlijk de volgende klassen spelen:
Engineer:
  • Close combat: DAO-12 (striker) + flachette ammo, geen optics.
  • Korte afstanden: Carbine met suppressor, red-dot en fore-grip
  • Lange afstanden: Carbine met normal barrel, ACOG en fore-grip
Assault: Assault wapen met heavy barrel (voor de langere afstand), ACOG en fore-grip

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:38
dames en heren, jongens en meisjes, tweakers en tweakerinnen!

Ik zit met een issue, ik wil de game gaan pre-orderen! En ik heb dr gruwelijk zin in. MAAR: ik weet niet welke versie t beste is. Waar je de meeste content bij krijgt. Ik had begrepen dat de LE meerdere versies kent? En dat ook per regio de content ervan verschilt.

Nou zoek ik dus de versie met de meeste en handige/unieke content

Wie o wie helpt me met dit dilemma.

Deze 2 kwam ik zelf al tegen:

http://www.wehkamp.nl/gam...5_5E2_E28_252466/?BC=,TRT

http://www.bol.com/nl/p/g...04004011376360/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Tja, dat is altijd al zo geweest en zal altijd zo blijven. Mensen geilen nu eenmaal op het feit dat ze bovenaan in een lijstje kunnen staan met veel kills. Dat er meer is dan alleen dat spreekt voor zich maar er is geen spel te bedenken waarin iedereen in teamverband speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Indy91 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:53:
[...]

Speelde in BF2 voornamelijk enkel AT en SpecOps. In BF3 zal ik waarschijnlijk de volgende klassen spelen:
Engineer:
Close combat: DAO-12 (striker) + flachette ammo, geen optics.
Korte afstanden: Carbine met suppressor, red-dot en fore-grip
Lange afstanden: Carbine met normal barrel, ACOG en fore-grip

Assault: Assault wapen met heavy barrel (voor de langere afstand), ACOG en fore-grip
lol, zijn we gameplay-kloon van elkaar ofzo :+

enige verschil is dat ik op een bepaald moment maar voor support ben gegaan omdat het team dat meer nodig had (speelde met 3-9 maten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lampuhkap schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:54:

Ik zit met een issue, ik wil de game gaan pre-orderen! En ik heb dr gruwelijk zin in. MAAR: ik weet niet welke versie t beste is. Waar je de meeste content bij krijgt. Ik had begrepen dat de LE meerdere versies kent? En dat ook per regio de content ervan verschilt.

Het is al oneindig vaak besproken en komt neer op Physical Warfare Pack vs Specact pack, ga zelf maar kijken welke jou het meeste aanspreekt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020

Ik heb die van Wehkamp gepakt. De Physical Warfare pack wordt namelijk later voor iedereen beschikbaar gesteld.

http://ps3life.nl/nieuws/...or-iedereen-toegankelijk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik BF3 op facebook volgen, naar een halve week eindelijk weer eens een bericht van ze....
Ik dacht: YES! EINDELIJK BERICHT OVER DE BETA!!
Here's an update long in the making for Battlefield: Bad Company 2 PC
It will all go live in the wee hours of Wednesday Sep 21st (EU time).

What is the patch about?

Its main goal is to address stability problems with the game and performance issues. It is not intended to address game logic fixes.
Read more about it over here: http://t.co/jvf01Vcw
BFBC2 update voor de pc }:|

[ Voor 5% gewijzigd door Mon0lith op 20-09-2011 11:04 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52

Die wapens krijg je ongeveer na 1 maand ook en als je slim bent koop je ergens waar je de game wel krijgt op de release date, ipv wehkamp want als je 5 pagina's terug gaat zie je die paar skins en dogtags voor 4 euro staan. Maar ik zou me er niet druk over maken de enigste content die wat toevoegt is back to karkand de rest zijn een paar skins enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:52:
[...]

Ik hoop dat de Call of Duty spelers de Call of Duty gameplay achter laten. Het grote verschil tussen Call of Duty en Battlefield is dat Battlefield zich echt richt op team objectives en teamplay. Daar moet je een feeling mee hebben, dat moet je aanspreken. Gamers die enkel voor de mooie graphics en de tanks komen en het liefst alleen willen knallen zijn niet het juiste type gamer voor een spel als Battlefield.
Helaas zie je in Battlefield dat heel veel mensen voor zichzelf spelen en niet voor het team, dat is natuurlijk hun goed recht maar het is gewoon niet fijn zulke mensen in je eigen team te hebben zitten.
Als mensen van Call of Duty naar Battlefield komen hoop ik dat ze het doen omdat de teamplay hun erg aanspreekt.
En dat bedoel ik dus te zeggen ;)
CoD spelers zijn meer van het rennen Hit and run actie en dat werkt niet in BF.
maar er zijn nu veel CoD spelers die kiezen voor BF3 omdat het er beter uitziet en omdat MW3 het zelfde is als MW2 (Discussie BF3 MW3 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
bloodlynx schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:59:
[...]

Die wapens krijg je ongeveer na 1 maand ook en als je slim bent koop je ergens waar je de game wel krijgt op de release date, ipv wehkamp want als je 5 pagina's terug gaat zie je die paar skins en dogtags voor 4 euro staan. Maar ik zou me er niet druk over maken de enigste content die wat toevoegt is back to karkand de rest zijn een paar skins enz.
?

Wehkamp verstuurd gewoon op de dag vóór release hoor, mits voldoende aangeleverd door de distributeur (maar dat geldt voor alle webshops).
Pykow schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:59:
[...]

maar er zijn nu veel CoD spelers die kiezen voor BF3 omdat het er beter uitziet en omdat MW3 het zelfde is als MW2 (Discussie BF3 MW3 )
Off: Ook al heb heb MW3 niet gepre-ordered en BF3 wel, stop nou eens met zeggen dat MW3 hetzelfde is dan MW2, want dat is echt bullshit. Zulke grote veranderingen zijn er sinds jaren niet in CoD geweest.

[ Voor 32% gewijzigd door bram1984 op 20-09-2011 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Pykow schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:59:
Als je dat dan met meer woorden had gedaan dan had het wat vriendelijker overgekomen. ;)

Een spel kopen voor de graphics is in mijn ogen het meest onverstandige wat je kunt doen. Een spel koop je op basis van het gevoel wat je erbij hebt en wat de mogelijkheden zijn. Maar goed, dit is slechts mijn mening, gooi 100 mensen op een hoop en je krijgt dan 100 verschillende meningen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 14:19

superwashandje

grofheid alom

bazs2000 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 11:06:
[...]
gooi 100 mensen op een hoop en je krijgt dan 100 verschillende meningen. :)
ik denk toch echt dat je de onderste dan niet meer hoort :+

maar inderdaad iedereen moet lekker zelf weten wat ze doen :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk begin ik Battlefield-serie weer te spelen, na de Bad Company reek over te hebben geslagen, omdat ik bij Battlefield 3 gewoon weer dat goede oude gevoel van Battlefield heb. Bij het spelen van de Alpha had ik dit ook. Ook ik heb CoD gespeeld maar dit was meer even 30 minuten knallen en dan heb je er ook weer genoeg van. Ik kijk zeker uit naar de uren langen battles in BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Mon0lith schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:58:
Ik BF3 op facebook volgen, naar een halve week eindelijk weer eens een bericht van ze....

[...]

Wat een fucking nazi's zijn het ook. Het werd echt gebracht alsof het nieuws over de beta zou zijn. Wie zit er nu te wachten over BFBC2 info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:48

Stewie!

Keen must die!

Mon0lith schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:58:

[...]

Het lost de typische rubberband bug op in BC2. Het goede nieuws is dat dit ook helpt bij BF3 want ze hebben daar dezelfde fix kunnen toepassen :>
apNia schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 11:20:
[...]

Wat een fucking nazi's zijn het ook. Het werd echt gebracht alsof het nieuws over de beta zou zijn. Wie zit er nu te wachten over BFBC2 info?
De miljoenen spelers van BC2 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Stewie! op 20-09-2011 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stewie! schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 11:20:
Het lost de typische rubberband bug op in BC2. Het goede nieuws is dat dit ook helpt bij BF3 want ze hebben daar dezelfde fix kunnen toepassen :>
Kan je wat meer uitleg over deze bug geven? Ik ken rubberband niet als naam voor een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

kijk eens op twitter wat er achter staat ;) #BF3 bf3 is geen bc2 voor zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar staat dat dan?
IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 11:27:
kijk eens op twitter wat er achter staat ;) #BF3 bf3 is geen bc2 voor zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 13:25

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Tsurany schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 11:22:
[...]

Kan je wat meer uitleg over deze bug geven? Ik ken rubberband niet als naam voor een bug.
Is ook niet echt een bug. Wordt meestal veroorzaakt door lag, komt er op neer dat je een stukje wandelt, stopt me lopen en dat je dan 'terugschiet'. Heb er zelf nooit last van, tenzij ik per ongeluk op een australische server terecht kom o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patriot schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 11:29:
Is ook niet echt een bug. Wordt meestal veroorzaakt door lag, komt er op neer dat je een stukje wandelt, stopt me lopen en dat je dan 'terugschiet'. Heb er zelf nooit last van, tenzij ik per ongeluk op een australische server terecht kom o.i.d.
Aah, dat is gewoon lag lijkt me. Heb daar zelf nooit last van als ik op een server speel waar de verbinding prima is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

bram1984 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:58:
[...]

Ik heb die van Wehkamp gepakt. De Physical Warfare pack wordt namelijk later voor iedereen beschikbaar gesteld.

http://ps3life.nl/nieuws/...or-iedereen-toegankelijk/
Misschien volg ik het niet helemaal, maar dat Physical warfare pack zit er bij die van de Wehkamp toch gewoon bij :? Zo adverteren ze in ieder geval wel, het is toch gewoon de pre-order? :P

EDIT: Dat artikel op ps3life.nl is trouwens wel héél vreemd geschreven. In eerste instantie zeggen ze:
Alleen via een pre-order is de content beschikbaar vanaf dag één
Vervolgens blijkt uit de quote en het verdere verhaal juist te komen dat het *niet* vanaf dag 1 beschikbaar is, ook als je een pre-order hebt. Daar komt meer uit dat de pre-order er gewoon voor zorgt dat je de DLC krijgt op het moment dat die gereleased wordt, en dat andere mensen het dan nog moeten kopen.

[ Voor 31% gewijzigd door Patriot op 20-09-2011 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Posts over waar je de game hebt gepreorderd zijn niet toegestaan, staat ook als topic waarschuwing vermeld

[ Voor 78% gewijzigd door Sn0wblind op 20-09-2011 11:40 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

-knip-

[ Voor 164% gewijzigd door Sn0wblind op 20-09-2011 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
ik zeg stop voordat het topic weer door een mod op slot moet en post moet gaan verwijderen.
Dit is al vaak besproken als je niet zeker weet ga dan kijken op het forum van budgetgaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Kunnen we x ophouden over dat preorder gezeur kijk gewoon op bugetgaming wat ook gewoon aangegeven staat of kijk een x een paar pagina's terug dit is nu echt al 100x gevraagd... On topic: moet je moh toevoegen aan origin of maakt dat niks uit? Als het al aan je ea account is toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
bloodlynx schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 11:45:
Kunnen we x ophouden over dat preorder gezeur kijk gewoon op bugetgaming wat ook gewoon aangegeven staat of kijk een x een paar pagina's terug dit is nu echt al 100x gevraagd... On topic: moet je moh toevoegen aan origin of maakt dat niks uit? Als het al aan je ea account is toegevoegd?
hoeft denk ik niet gezien je moh al een je EA account is gelinkt dit kan je ook terug vinden op hun website, ik heb het voor de zekerheid wel gedaan en dan heb ik tenminste wat meer games in origin staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Woeps, /me slaat zichzelf. Had de topicwaarschuwing niet eens gelezen, slecht :$

[ontopic]

Hoe zit het nou met die physical warfare pack? Is die beschikbaar vanaf de release van BF3 of komt die later :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
physicle warfare pack schijnt ongeveer 1 maand later uit te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

DopeMasta schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 11:46:
[...]

hoeft denk ik niet gezien je moh al een je EA account is gelinkt dit kan je ook terug vinden op hun website, ik heb het voor de zekerheid wel gedaan en dan heb ik tenminste wat meer games in origin staan :P
Ik merk wel dat als je m in Origin toevoegt Tier 1 Edition netjes wordt herkend en ze ook netjes vragen of je een Duitse of Engelse versie hebt. In EA account staat alleen MOH, niet MOH Tier 1.

(Eindelijk een EA product wat prima werkt! :P )

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:12
Niet zeker of dit al langs is gekomen? :)

http://twitter.com/#!/TomasDanko/status/115960061821583360

Hij linkt alleen naar een fake account, typo, want hij doet dat wel vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
DopeMasta schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 11:53:
physicle warfare pack schijnt ongeveer 1 maand later uit te komen
Physical ja. ;)

Het meest interessante van de LE is toch de gratis Back to Karkand DLC. Geen idee wat DLC voor een BF game normaal kost, maar dit scheelt je denk ik toch minimaal een tientje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:52:
De game komt toch eerst als beta naar america en dan naar europa ?
Dus ook al is de release vandaag, dan nog moeten we wachten.
De datums waren 25 sept USA en 27 sept EU.
Met 2 dagen vervroeging is het dus 23 sept voor amerika en wij 25 sept.

Dus het is logisch dat EA aangeeft dat de game deze week uitkomt ;)
Dit is het eerste wat ik daarvan hoor.
Bij de release gaat Europe inderdaad later zijn, maar bij de Beta?

Anyway ik heb bij Origin gepre-ordered en indien de beta nog deze week komt, kan ik nog tenvolle van de 2 dagen early access genieten!
Ik reken ook op andere Origin pre-orderaars om screens te posten hier. Filmpjes zal ik hoogstwaarschijnlijk niet doen omdat uploadspeed in Belgie echt dramatisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:01

M2M

medicijnman

Ik wacht al 3 jaar op battlefield 3. Een dag of twee extra kan er dan ook nog wel bij.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 13:27
wie weet hoe lang de alpha van BF3 en Beta van BC2 duurde ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil zonet BFBC2 op Origin installeren met mijn cdkey van de DVD versie, en krijg dit:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/origin/Knipsel3.JPG

Digital Deluxe edition? Iemand die verschil weet met normale versie?

@ hieronder: Ah niets nieuws dus, Vietnam heb ik al... :>

[ Voor 11% gewijzigd door Asgaro op 20-09-2011 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zitten vier vehicle specializations standaard al unlocked bij en Vietnam zit er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik start onmiddellijk met Assault de eerste dagen, daarna zal ik soms Engineer spelen.

Oja en ga ook Support toch proberen met C4: ik wil een eigen trench bouwen >:)
Er was footage vd Alpha dat toonde dat dit nu perfect mogelijk is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:12
Ik ga beginnen met Engineer.
Ik wil die Javelin unlocken!

Is die Javelin eigenlijk ook zoals in COD te schieten op gebouwen/de grond? :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patriot schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 11:29:
[...]

Heb er niet echt last van gehad, maar weet wel hoe het is aangezien ik het ook soms heb als je door een venster croucht. Je loopt dan verder in het gebouw, en ineens wordt je teruggeschoten naar dat venster.
Moet je soms het andere vensterraam naast je nog kniven, dan kan je weg.

Maar dat terzijde. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Asgaro schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 12:53:
[...]

Heb er niet echt last van gehad, maar weet wel hoe het is aangezien ik het ook soms heb als je door een venster croucht. Je loopt dan verder in het gebouw, en ineens wordt je teruggeschoten naar dat venster.
Moet je soms het andere vensterraam naast je nog kniven, dan kan je weg.

Maar dat terzijde. :+
Daarover gesproken: ik heb het nog niet op footage langs zien komen, maar ik vind het echt volslagen belachelijk dat je in BC2 een deur of hek compleet naar de vernieling kan kniven. Zit dit ook in BF3? Ik zie dan liever (hoewel ook niet echt realistisch, maar goed), dat je de deur intrapt, of gewoon verplicht een explosief erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens U
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 10:19
bram1984 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 12:55:
[...]
Ik zie dan liever (hoewel ook niet echt realistisch, maar goed), dat je de deur intrapt, of gewoon verplicht een explosief erop.
Op zich zou ik niks tegen het intrappen van een deur hebben, ik vind inderdaad het knifen wel erg onrealistisch.
Gister nog geprobeerd hier thuis, maar die deur bleef dicht 8)7

Intrappen zou een leuke functie zijn, en explosieven zouden helemaal de bom worden, MAAR dat duurt te lang in mijn ogen, je moet gewoon snel en effectief die deur in kunnen trappen.

Bovendien, de spring animatie zouden ze deels kunnen gebruiken voor de intrap animatie, scheelt ook weer werk ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Laurens U op 20-09-2011 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 12:55:
[...]

Daarover gesproken: ik heb het nog niet op footage langs zien komen, maar ik vind het echt volslagen belachelijk dat je in BC2 een deur of hek compleet naar de vernieling kan kniven. Zit dit ook in BF3? Ik zie dan liever (hoewel ook niet echt realistisch, maar goed), dat je de deur intrapt, of gewoon verplicht een explosief erop.
Had er nog geen aandacht aan besteed maar een deur kapot kniven slaat inderdaad nergens op :P
De map bij de Alpha had geen deuren dacht ik, dus het is afwachten! Ik zou een deur intrappen ook een betere optie vinden. Of zelfs gewoon een deur keurig open doen! :+

Hmm... http://earlydeployment.eventbrite.com/

Be the first to play Battlefield 3!
GameSpot is hosting a 48-player tournament at our downtown San Francisco offices and we want you to join us. We are looking for players AND fans to check out the action live.

Date: Monday, September 26, 2011

Misschien start open beta pas volgende maandag dus... En early access in't weekend.
RAAAAAAAAAAAGGGGEEEE

edit: gamespot filmje spreekt van PS3 versie, met Rush mode op Operation Metro.
Dus nu afwachten:
- of de map(s) verschillen tussen de 3 platforums
- of er meerdere maps en/of game modes zullen zijn in de beta's.

[ Voor 31% gewijzigd door Asgaro op 20-09-2011 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja, open doen. Helemaal nog niet aan gedacht. Waarom dat niet gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 10:32
Ik hoop dat het gras uit de screenshots in BF3 mooi meewaait met de wind of, wanneer het windstil is, het gras mooi rechtop staat zodat je er lekker in kan liggen om goed te snipen. Van dat mooie gras zoals in The Thin Red Line met vlindertjes enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens U
Asgaro schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:08:
[...]
...Of zelfs gewoon een deur keurig open doen!
Door alle reutemeteut was ik dat helemaal vergeten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Asgaro schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:08:
[...]

Had er nog geen aandacht aan besteed maar een deur kapot kniven slaat inderdaad nergens op :P
De map bij de Alpha had geen deuren dacht ik, dus het is afwachten! Ik zou een deur intrappen ook een betere optie vinden. Of zelfs gewoon een deur keurig open doen! :+
Ala Rainbow Six Raven Shield met je muiswieltje de deur langzaam open doen :Y

Of gewoon een aparte deur-intrap-animatie maken als je melee gebruikt op een deur ja in plaats van de knife animatie.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon open trappen die handel, niemand gaat toch rustig de deur open doen? Dan ben je 1 hand kwijt aan de deur en kan je nooit met je gun in aanslag naar binnen stormen. Niet zo pussy eh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
bram1984 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:09:
Ja, open doen. Helemaal nog niet aan gedacht. Waarom dat niet gewoon?
Omdat deuren ook op slot kunnen zitten?

Een deur kapot maken met je mes zou in het echt aardig lang duren, dus dat je dat ingame in een paar seconden kan doen, is een beetje nep :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je schiet gewoon de deur eruit met een dikke shotgun. Als dat nog niet genoeg is gewoon blijven trappen inderdaad. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

De tijdelijke GoT site ligt even op zijn gat, ik kan er vanaf afstand helaas ook niet bij.
Ik zal vanavond als ik thuis ben direct kijken wat er aan de hand is (geweest) en het oplossen.

[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 20-09-2011 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens U
Tsurany schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:11:
...niemand gaat toch rustig de deur open doen? Dan ben je 1 hand kwijt aan de deur en kan je nooit met je gun in aanslag naar binnen stormen. Niet zo pussy eh!
Jij hebt bij het laatste filmpje niet goed opgelet, aangezien de character daar rustig de deur open doet met zijn shotgun in de aanslag.

[ Voor 4% gewijzigd door Laurens U op 20-09-2011 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-07 15:01
CptChaos schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:13:
De tijdelijke GoT site ligt even op zijn gat, ik kan er vanaf afstand helaas ook niet bij.
Ik zal vanavond als ik thuis ben direct kijken wat er aan de hand is (geweest) en het oplossen.
Ah, lag dus niet aan mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gundogan schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:10:
[...]

Ala Rainbow Six Raven Shield met je muiswieltje de deur langzaam open doen :Y

Of gewoon een aparte deur-intrap-animatie maken als je melee gebruikt op een deur ja in plaats van de knife animatie.
Of zoals in Amnesia The Dark Descent: je muis voorzichtig naar voor bewegen, als je het te snel doet gaat de deur te luid kraken waardoor de vijand je hoort aankomen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:20:
[...]

Of zoals in Amnesia The Dark Descent: je muis voorzichtig naar voor bewegen, als je het te snel doet gaat de deur te luid kraken waardoor de vijand je hoort aankomen. :+
Of zoals in Barbies Great Adventures, met een simpele klik de deur open doen om vervoglens met je roze tutu naar binnen te springen en een mooi dansje in de woonkamer te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:12:
Of je schiet gewoon de deur eruit met een dikke shotgun. Als dat nog niet genoeg is gewoon blijven trappen inderdaad. :D
Dan blijf ik toch altijd via het venster binnengaan!

In BFBC2 is dit een goede tactiek: de deuren zijn allemaal nog heel, waardoor de enemy meestal/soms niet vermoedt dat er iemand al binnen is gedrongen in het gebouw. ;)

@ hierboven: ROFL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
Tsurany schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:22:
[...]
Of zoals in Barbies Great Adventures, met een simpele klik de deur open doen om vervoglens met je roze tutu naar binnen te springen en een mooi dansje in de woonkamer te doen :+
reactie van de dag _O- _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Tsurany schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:22:
[...]

GIVE THIS MAN A JOB AT DICE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

over de EOD Bot

Q: What is it’s purpose?
A: The purpose is to disarm explosives without blowing them up. It also can work as a recon tool.

Q: What does EOD stand for?
A: Explosive Ordinance Disposal.

Q: Can’t I just shoot the explosives?
A: You will more than likely get points for disarming explosives with the EOD Bot rather than shooting them. Also, it’s been said that you can’t shoot C4. The EOD Bot may be able to disarm C4.

Q: What is the EOD Bot based off?
A: It looks like the TALON EOD Bot. Also, it’s probably the most oftenly used one.

Q: Will it have weapons?
A: This is not known, but it’s possible. However, it does seem like there may be specializations for the EOD Bot.

Q: Can it roadkill people?
A: It might be able to. It seemed to be able to damage that barrier in the trailer.

Q: Will it be a recon or engineer gadget?
A: Most likely engineer.

Ik heb iets nieuws gevonden voor mn basiskit, vooral als je roadkills kan maken er mee :+ >:)

ik lees net dat je er ook MCOM stations mee kan armen, en voertuigen mee kan repareren...klinkt allemaal wel heel erg goed

nog een zeer interessant linkje...
http://forums.electronica...enger-citv-explained.html

en excuses als dit allemaal al wel voorbij is gekomen...kon het zo snel niet vinden...

@tsurany... heb je dat ding zien gaan in de trailer? dat is eerder 40 ofzo >:)

[ Voor 15% gewijzigd door flessuh op 20-09-2011 13:44 . Reden: extra link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog wel ergens een cammo rokje van mijn zusje voor je Barbies liggen. zal haar vast beeldig staan... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roadkills met max 8.3km/u zal niet super gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Tsurany schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:43:
Roadkills met max 8.3km/u zal niet super gaan ;)
Zou wel erg leuk zijn als je hem remote kunt detonaten... Soort rijdende bom dus. Volgens mij geeft dat wel hilarische situaties.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

jagermeister schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:44:
[...]
Zou wel erg leuk zijn als je hem remote kunt detonaten... Soort rijdende bom dus. Volgens mij geeft dat wel hilarische situaties.
mogelijk kunnen je teammaten er C4 op plakken...dan zou dat inderdaad kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouver
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-02 22:28
[...]
Zal wel heel erg nageaapt over komen imho.
YouTube: NEW Call Of Duty Black Ops Rc Car Bomb Trailer - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
C4 er op plakken kan wel een mogelijkheid zijn, als dat met voertuigen kan moet het met zo'n ding ook kunnen.
Er zit trouwens een autofocus 12x optical en 25x digital zoom camera op, ideaal om mee te spotten.
Bereik is alleen niet super, zeker niet als er geen line of sight is.
Was in Battlefield 2 ook al een vaak voorkomende tactiek om voertuigen vol C4 te hangen.

[ Voor 26% gewijzigd door Tsurany op 20-09-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:47:
[...]

C4 er op plakken kan wel een mogelijkheid zijn, als dat met voertuigen kan moet het met zo'n ding ook kunnen.
Er zit trouwens een autofocus 12x optical en 25x digital zoom camera op, ideaal om mee te spotten.
Bereik is alleen niet super, zeker niet als er geen line of sight is.
Wel handig om dus om hoekjes te kijken of we vijanden zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens U
Vraag me af hoelang het duurt voordat die dingen aangevuld zijn.
(Als je er één gebruikt hebt, en je naast een ammo kistje staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Laurens U schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:49:
Vraag me af hoelang het duurt voordat die dingen aangevuld zijn.
(Als je er één gebruikt hebt, en je naast een ammo kistje staat)
in dat geval voel ik een BF3 Robo-wars aankomen :+

@hieronder, dat kan met de EOD bot... en ook MCOMs armen en disarmen blijkbaar.

[ Voor 11% gewijzigd door flessuh op 20-09-2011 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Zou ook wel een vette upgrade zijn dat ze bijv. een repair perk hebben. Dat je remote voertuigen kan repairen zodat je minder snel dood gaat :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens U
Vanuit je luie stoel je eigen tank repareren xD haha
ALS dat zou kunnen, dan moet het wel retetraag gaan om het een beetje leuk te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of gebouwen verkennen. Volgends de specs kan hij een trap op van maximaal 43 graden. De maximale stijgingsgraad van een trap mag niet hoger dan 45 graden zijn om het vlot beloopbaar te houden. Een normale trap zal dus onder die 45 graden zitten. Hij zou dus geen problemen mogen hebben met de gemiddelde huistrap.
Daarnaast zijn zowel lethal als non-lethal wapens een optie.

Daarnaast zit er een two way communicatiesysteem op dus je kan ook vijanden de stuipen op het lijf jagen als voice chat geïmplementeerd zou worden op die manier.

Pagina: 1 ... 105 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien