Suh dude
Ellos How,s Progress
Desnood,s Mag je een mail sturen naar.
Gaat niemand wat aan (A)
Want ik ben echt heel moe
maar toch erg benieuwd naar je tool
[ Voor 12% gewijzigd door pannekoek141 op 23-04-2011 02:46 ]
Suh dude
ik zou trouwens je mail adres weer weghalen voordat de crawlers langskomen
Tot morgen
Suh dude
Raad nou alsjeblieft dat stuk ellende niet aan iemand aan.pannekoek141 schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 02:39:
Klopt koei
Maar als je goed in de prijswatch kijkt.
Je hebt nu ook medal of honor voor 15:P

Ik heb die een week gelden gekocht en ik heb nog nooit gehad dat ik na 2 uur MP klaar was met een game.
gelukkig was het de limited editie dus nu heb ik een Beta code voor de BF3 beta.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik heb vannacht mee lopen lurken. keep us posted! Ben zeer benieuwd!!Ellos schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 02:45:
is goed, ik loop hier zojuist tegen een probleem op dat ik idd ook niet zo 123 kan fixen dus wordt het morgen
ik zou trouwens je mail adres weer weghalen voordat de crawlers langskomen, ik heb het hier nu.
Basement Bios ---- Exo-S
Smaken verschillen, waarschijnlijk heb je te snel opgegeven en werd je hard afgemaaktDanielWW2 schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 02:51:
[...]
Raad nou alsjeblieft dat stuk ellende niet aan iemand aan.![]()
Ik heb die een week gelden gekocht en ik heb nog nooit gehad dat ik na 2 uur MP klaar was met een game.
Er is een 50% korting op alle producten in de EA store, en inderdaad met uitzondering op reserveringen. Ware het niet dat de prijzen van al die games in de store zelf al afgeprijsd zijn met de helft, waar wij nu met BF3 met een couponcode werken.cellcote schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 02:37:
[...]
Het is juist niet voor Battlefield 3. Op de EA store staat duidelijk dat deze 50% korting niet geldt op reserveringen, maar waarschijnlijk door een fout kan het wel.
http://www.wehkamp.nl/ent...6-17E62C3F4025S7176304037
Maar als je "Battlefield 3 Limited Edition" intypt op google krijg je ook een link van EA store met de tekst:
"Koop alleen dit weekend BF met 50% korting op de EA Store!" , waar blijkbaar niets van waar is, behalve met die coupon.

Just kidding
Je hebt anders groot gelijk. Hopelijk gaat het snel weer over de game zelf.Baccy schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 11:31:
Wauw het gaat over geld en dit topic krijgt gelijk 4 pagina's erbij, nederlanders....![]()
Just kidding
How are you doing?
Echt ja ! heb er Socom 4 besteld , release was donderdag en heb niks ontvangen ,en staat ook helemaal niks van verzending op de website.vinom schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 12:25:
De Wehkamp, dat is wel de laatste plek waar ik zou hem kopen. Slechte ervaringen mee. En daarbij, gewoon proberen met die coupon. Als ze het cancellen of refunden hebben nog een half jaar om hem ergens anders goedkoop te krijgen
en op de mail reageren ze ook niet behalve een automatisch bericht.
Slechte webshop !
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Heeft iemand daar ervaring mee? Wat gebeurt er als de game gereleased wordt? Krijg je dan een mailtje met de download link, of popped hij dan up in de download manager? Er wordt bar weinig over geinformeerd.
Verwijderd
paar dagen van tevoren kan je hem preloaden via EA download manager, op de release krijg je de activion key toegestuurd via de mailyinx84 schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 13:53:
Heeft iemand daar ervaring mee? Wat gebeurt er als de game gereleased wordt? Krijg je dan een mailtje met de download link, of popped hij dan up in de download manager? Er wordt bar weinig over geinformeerd.
tenminste zo ging het bij mij met Battlefield Bad Company 2
Verwijderd
Je download de installatie bestanden via EA store dus ja je kunt een kopietje makenArietje schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 14:10:
Ik geloof dat EA downloads niet zoals Steam permanent beschikbaar zijn, kun je ook zelf een kopietje maken als je de game hebt gedownload?
Verwijderd
dit stond bij de promo code op i3dVerwijderd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 14:55:
doet die code t nog?
gister werkte hij niet en bij andere weer wel
FML!
''Please note that this offer expired on April 22, 2011!''
dus jammer genoeg, nee
Heb vandaag nog verscheidene pogingen gedaan maar 't mocht niet baten.vinom schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 15:42:
Vannacht rond de klok van 2 was die nog wel te gebruiken. Het is mij nog gelukt althans.
Ach, we hebben nog even te gaan ;-) misschien op 5 mei nog zo'n actie?
Xeon X5650 - Asus P6T Deluxe - 9GB DDR3 - R9 280X
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike
YouTube: Battlefield 3 - 12 Minutes of Gameplay Footage Trailer [HD]
Cockpit scene in de laatste paar seconden.
De beste man probeer zich eruit te kletsen door te zeggen dat het een 3rd party code was waar hun niks mee te maken hebben (je moet het wel invullen op de officiele EA store dus ze hebben er wel degelijk mee te maken), de code was voor een Beta versie (sinds wanneer moet je de helft betalen voor een beta testgame) en dat de code niet bestaat.
Vervolgens gezegd dat ik niet helemaal op mijn achterhoofd ben gevallen en of ie me door kon verbinden naar een Senior Employee. Moeilijk moeilijk maar na enig aandringen werd ik doorgezet naar de Tier 2 hulplijn.
Dat duurde bijna 45 volgens de planning. Ondertussen kreeg mijn werkgever het voor elkaar om de code aan de praat te krijgen, gauw 2 exemplaren besteld en uit de chat gegaan.
Wel triest dat het zo gegaan is, was zeker een mooie aanbieding.
Nu nog even een half jaar wachten
Waar vui zit, zit geen glans!
Je hebt bewijs van aankoop in je mail als het goed is dus uiteraard is dat onzin.vinom schreef op zondag 24 april 2011 @ 00:10:
Het is niet te hopen dat ik 25 euro voor een beta heb betaald
Je zal mogelijk vroeg aan de beta meekunnen doen omdat je de game al gekocht heb misschien, lekker misleidend van ze.

Hij zegt trouwens niet "Ongeldige Promotiecode" als ik "I4250" invul. Er gebeurt alleen niks. Vreemde fratsen.
[ Voor 20% gewijzigd door Krystman op 24-04-2011 09:03 ]
- Spes consilium non est -
Als je nou je oordeel voor je had gehouden had je jezelf die secondes ook nog kunnen besparen want toevoegen deed dit dus echt niks.Springstof schreef op zondag 24 april 2011 @ 11:13:
Een aantal hier lijkt zoveel uren en/of moeite te steken in het werkend krijgen van die code. Als je nou een beetje (extra) werkt heb je dat geld er ook weer bij. Ik heb het één keer geprobeerd, maar die paar euro is me het eindeloos proberen echt niet waard.
Het is een hoofdletter i. Geen l (el)Krystman schreef op zondag 24 april 2011 @ 08:58:
Nou ik krijg het niet meer werkend. Was ook te mooi om waar te zijn. Ik denk dat dat de straf is voor het hele weekend buiten zitten met dit mooie weer. Ga ik ook nooit meer doen als het me elke keer 25 euro kost
Hij zegt trouwens niet "Ongeldige Promotiecode" als ik "I4250" invul. Er gebeurt alleen niks. Vreemde fratsen.
Er is niets misleidend behalve sommige reacties van tweakers.Pheace schreef op zondag 24 april 2011 @ 07:57:
[...]
Je hebt bewijs van aankoop in je mail als het goed is dus uiteraard is dat onzin.
Je zal mogelijk vroeg aan de beta meekunnen doen omdat je de game al gekocht heb misschien, lekker misleidend van ze.
Je koopt een volledige game in de ea store. Thats it.
Dat er gratis content bij zit, dlc, play4free, beta toegang, is het omgekeerde van misleidend. Dat is juist uitstekend en super netjes. En dat voor 22,49 euro.
Asus P8P67 EVO | i5 2500k (4.8 GHz) | Sapphire HD 7970 Vapor-X GHz Ed. | 8 GB DDR3 1600 | 1 TB HDD
Verwijderd
Helemaal niet. Ik haal vaker beide versies (Xbox en PC in mijn geval). Vind gamen op de zwarte doos vaak wat ontspannender dan op de PC. Maar wil ook gewoon de top graphics die de PC kan produceren zien. Welke gameplay ik fijner vind ligt aan het spel. BF lijkt me meer tot zijn recht komen op de PC (zeker de echte BF niet zo zeer de BC versies). Terwijl een simpele CoD spel heerlijker wegknalt op de console.Squatjj schreef op zondag 24 april 2011 @ 13:31:
Is het raar dat ik zowel de PC als console versie wil? Er zitten awesome dingen voor op de PC, maar op de console vond ik het toch chiller (minder cheaters enzo)?
Klopt, ik ben bij BC2 ook nog nooit (in ieder geval niet dat ik weet) een cheater tegengekomen terwijl bij Black Ops soms het halve andere team cheatHyperz schreef op zondag 24 april 2011 @ 13:40:
Ik speel al bijna een jaar BC2 op PC en ik ben nog nooit een cheater tegen gekomen op PB-enabled servers... That said, PB is tegelijk ook het grootste nadeel IMO door de vele problemen die het veroorzaakt.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik begrijp het niet helemaal: Als je PC snel genoeg is om BC2 grafisch goed neer te zetten, wat weerhoud je dan om gewoon een lange HDMI kabel door te lussen naar je HD TV, een draadloze controller te halen en voila je hebt geen Console nodig. Al die spullen kosten voor PC niet zo veel. Het "chillen op de bank" argument snap ik dus echt niet.Verwijderd schreef op zondag 24 april 2011 @ 13:46:
Helemaal niet. Ik haal vaker beide versies (Xbox en PC in mijn geval). Vind gamen op de zwarte doos vaak wat ontspannender dan op de PC. Maar wil ook gewoon de top graphics die de PC kan produceren zien. Welke gameplay ik fijner vind ligt aan het spel. BF lijkt me meer tot zijn recht komen op de PC (zeker de echte BF niet zo zeer de BC versies). Terwijl een simpele CoD spel heerlijker wegknalt op de console.
Bij BC2 heb ik 1 keer in anderhalf jaar zwaar last gehad van cheaters. Dat was gewoon waanzinnig, ze konden je simpelweg teleporteren naar een ander gedeelte van de map en jou helemaal gedesoriënteerd dood schieten. Die cheat is trouwens geband door zijn EIGEN producent omdat het BC2 kapot maakte... Letterlijk, server crashes en al.
Voor de rest merk ik nooit iets van cheaters op de pc. Niet bij BC2, niet bij MW2 niet bij andere multiplay shooters.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Verwijderd
Omdat het niet werkt om met een controller te spelen tegen mensen met een PC muis en toetsenbord.XanderDrake schreef op zondag 24 april 2011 @ 14:46:
[...]
Ik begrijp het niet helemaal: Als je PC snel genoeg is om BC2 grafisch goed neer te zetten, wat weerhoud je dan om gewoon een lange HDMI kabel door te lussen naar je HD TV, een draadloze controller te halen en voila je hebt geen Console nodig. Al die spullen kosten voor PC niet zo veel. Het "chillen op de bank" argument snap ik dus echt niet.
Naast besturing heb ik andere voorkeuren als het gemak van een party-systeem, nul cheaters, als je een spel koopt doet hij het direct zonder updates/upgrades/instellingen. Overigens staat mijn Xbox net als mijn PC gewoon onder mijn bureau. Chillen op de bank is niet de manier om te schieten.
Flickr PSN ID= cheironnl
Met misleidend had ik het dan ook over het feit dat ze dat bij de hulpdesk over de telefoon aan het gebruiken waren als reden dat je niet echt de game zou gekocht hebben voor die prijs.Stewie! schreef op zondag 24 april 2011 @ 13:38:
[...]
Er is niets misleidend behalve sommige reacties van tweakers.
Je koopt een volledige game in de ea store. Thats it.
Dat er gratis content bij zit, dlc, play4free, beta toegang, is het omgekeerde van misleidend. Dat is juist uitstekend en super netjes. En dat voor 22,49 euro.
Maar zoveel tijd steken in die code (niet) werkend te krijgen staat ook totaal niet in verhouding, maar het wordt dan meer een principe kwestie denk ik
Die code werkt niet meer, was waarschijnlijk een foutje dat ze inmiddels gecorrigeerd hebben. Ik had de code nog in m'n history staan en toen ik hem vandaag nog eens probeerde werkte die niet meer.Arietje schreef op zondag 24 april 2011 @ 17:52:
Speel nog regelmatig BC2 op de PC en kom af en toe nog wel een cheater tegen. Een auto aim of iets dergelijks, waar iemand met een machine gun je vanaf de andere kant van de map raakt en dan scores heeft van 30/3.
Maar zoveel tijd steken in die code (niet) werkend te krijgen staat ook totaal niet in verhouding, maar het wordt dan meer een principe kwestie denk ik
[ Voor 5% gewijzigd door Sak3d op 25-04-2011 13:41 ]
Verwijderd
Ik ben bang dat je het vaker niet in de gaten hebt dan daadwerkelijk geen cheater bent tegengekomen. PB is qua beveiliging nooit echt ideaal geweest, als je de vorige delen van BF hebt gespeeld weet je vast wel waar ik het over heb.Hyperz schreef op zondag 24 april 2011 @ 13:40:
Ik speel al bijna een jaar BC2 op PC en ik ben nog nooit een cheater tegen gekomen op PB-enabled servers... That said, PB is tegelijk ook het grootste nadeel IMO door de vele problemen die het veroorzaakt.
Asus P8P67 EVO | i5 2500k (4.8 GHz) | Sapphire HD 7970 Vapor-X GHz Ed. | 8 GB DDR3 1600 | 1 TB HDD
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Het zijn allemaal cheaters...cheiron schreef op zondag 24 april 2011 @ 14:45:
Kom op de PS3 bij BC2 alleen cheaters tegen als ik met Jackal131 speel
Misschien wordt ik wel gewoon te oud...
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Die zijn al gehaaldBaccy schreef op maandag 25 april 2011 @ 15:36:
even weer ontopic, waarom duurt het zolang voor die 1M likes? Op hoeveel zitten we inmiddels? ( ik heb geen facebook )
XBO: Michaël#3318
EDIT: kan iemand een link voor me geven dan? Het staat niet op battlefield website en ook niet op hun youtube channel
[ Voor 39% gewijzigd door Lapti op 25-04-2011 17:01 ]
Verwijderd
klopt heb er wel tig gezien, paar zijn er mogelijk ook gebanned maar hoorde dat ze via een omweg weer in het spel kunnen komen.Tsurany schreef op maandag 25 april 2011 @ 14:17:
Ik heb wel een paar keer cheaters gezien die een leuke aimbot hadden. Die kon je eenvoudig herkennen omdat ze op ruim honderd meter afstand staan met een LMG, lopend schieten en alsnog achter elkaar headshots maken en ziekelijke killing sprees hebben. Dat kan gewoon niet met een LMG of welk wapen dan ook.
er is een site voor dit soort (zieke) manier van spelen die doet alsof het allemaal maar niet uitmaakt voor de niet cheaters (fpscheats.com)
heb zelf ook nog een paar cheaters vast gelegd op fraps.
dankzij de cheaters en de talloze mensen in servers die maar niet willen teamworken ben ik gestopt met bfbc2 en ben ik weer terug naar bf2.
gelukkig zie je dat de trouwe spelers die daar nog spelen wel allemaal willen teamworken
Verwijderd
Zijn daar geen cheaters meer dan?Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 12:41:
[...]
klopt heb er wel tig gezien, paar zijn er mogelijk ook gebanned maar hoorde dat ze via een omweg weer in het spel kunnen komen.
er is een site voor dit soort (zieke) manier van spelen die doet alsof het allemaal maar niet uitmaakt voor de niet cheaters (fpscheats.com)
dankzij de cheaters en de talloze mensen in servers die maar niet willen teamworken ben ik gestopt met bfbc2 en ben ik weer terug naar bf2.
gelukkig zie je dat de trouwe spelers die daar nog spelen wel allemaal willen teamworken
Ik heb er 3 met de I3D coupon gekocht voor €23 per stuk volgens mij. Mooie prijs in iedergeval. Laat maar komen die release.spekkie1994 schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 11:19:
Hmm, bij Wehkamp is BF3 LE nu voor 36,50 euro
http://www.wehkamp.nl/ent...6-17E62C3F4025S7176304037
Maar als je "Battlefield 3 Limited Edition" intypt op google krijg je ook een link van EA store met de tekst:
"Koop alleen dit weekend BF met 50% korting op de EA Store!" , waar blijkbaar niets van waar is, behalve met die coupon.
Default blanke hetero
"As you see I'm moving up now." "We are now entering a school."
Als die vent eens wat gametechnisch wat had toe te voegen was het leuk geweest maar dit ...
[ Voor 3% gewijzigd door Moonborne op 26-04-2011 13:12 ]
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Beetje nutteloze toevoeging tbh

Die custom commentaren van sommige sites zijn veel vollediger en gedetaileerder

Ze hebben hem het gras voor zijn voeten weggemaaid.Cartman! schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:12:
Die custom commentaren van sommige sites zijn veel vollediger en gedetaileerder
Ben benieuwd op welke servers jij dan speelt. Ik heb er nu al honderden uren opzitten en nog amper een cheater gezien. Zelfde geldt voor BF2.Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 12:41:
[...]
klopt heb er wel tig gezien, paar zijn er mogelijk ook gebanned maar hoorde dat ze via een omweg weer in het spel kunnen komen.
En dan dan, al zit er 1 op de server. Er zijn honderden andere servers

Nah, hij kent alle ins en outs, kan exact vertellen wat er gebeurd, waarom er gebeurt en hoe de zaken technisch in elkaar steken.madmaxnl schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:23:
[...]
Ze hebben hem het gras voor zijn voeten weggemaaid.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ligt volgens mij aan de server. Als de server punkbuster goed heeft ingesteld moet het niet mogelijk zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 12:41:
[...]
Verwijderd
Je realiseert je dat er genoeg hacks zijn die Punkbuster omzeilen? Ik ken een vrij grote community die hacks aanbiedt voor een bepaald bedrag per maand. Daar kan je veel vandaan halen, met minimale risico's. Dat keur ik overigens zeker niet goed. Maar punkbuster is helaas niet een geweldig systeem.Springstof schreef op woensdag 27 april 2011 @ 00:30:
[...]
Ligt volgens mij aan de server. Als de server punkbuster goed heeft ingesteld moet het niet mogelijk zijn.
Nou ja, er wordt in ieder geval nog eens mondeling door een EA medewerker bevestigd dat er onder andere single fire/auto fire modus erin komt. Aan het filmpje kon ik helaas niet zien dat er geswitched was tussen de verschillende firing modes (aan het schieten zelf kon ik het natuurlijk wel zelf afleiden).Heraclius schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 13:11:
Heb die producer's commentary gezien maar pfft, voegt totaal niks toe.
Bij de Wehkamp site stond trouwens dat de verwachte releasedatum van BF3 op 31-10-2011 staat. Was dit al bekend?
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=m2V-ZfcPr-M]
Is van een gewone game community site maar oog voor detail hebben ze wel!
En je kan wel degelijk zien dat er tussen firing modes wordt geswitched. Dit wordt getoond in die video hier.
Hoezo laag risico? Als ik Punkbuster was, zou ik ook lid worden van die community, iedere maand een nieuwe update heeft dan tot gevolg dat PB ook iedre maand update, en volgens mij gebeurt dat ook...Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:56:
[...]
Je realiseert je dat er genoeg hacks zijn die Punkbuster omzeilen? Ik ken een vrij grote community die hacks aanbiedt voor een bepaald bedrag per maand. Daar kan je veel vandaan halen, met minimale risico's. Dat keur ik overigens zeker niet goed. Maar punkbuster is helaas niet een geweldig systeem.
Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.
Cheaters verpesten het voor iedereen. Niet alleen voor de teamleden die de een cheater tegen zich hebben, maar ook voor mensen die gewoon goed zijn en gekickt of zelfs gebanned worden op het vermoeden van cheaten. Heel veel serveradmins kunnen goede spelers en cheaters niet onderscheiden, omdat er relatief veel cheaters zijn.AquaSheep schreef op maandag 25 april 2011 @ 14:17:
Iemand die goed bezig is, speelt meestal voor het team. Dus die gaat voor de objectives. Cheaters zijn vaak lone wolves die alleen maar willen killen.
Als je nu gegarandeerd zou weten dat PB ervoor zorgt dat slechts bv 1 op de 1000 spelers cheat, dan zouden admins een stuk minder geneigd zijn mensen eruit te schoppen.
Ik denk dat PB wel van het bestaan van die communities afweetHoezo laag risico? Als ik Punkbuster was, zou ik ook lid worden van die community, iedere maand een nieuwe update heeft dan tot gevolg dat PB ook iedre maand update, en volgens mij gebeurt dat ook...
[ Voor 15% gewijzigd door Eagle Creek op 27-04-2011 14:56 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Ik had het niet over de pakkans. Mijn post had betrekking op hetgeen dat gebeurd als je gepakt bent door PB.Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:56:
[...]
Je realiseert je dat er genoeg hacks zijn die Punkbuster omzeilen? Ik ken een vrij grote community die hacks aanbiedt voor een bepaald bedrag per maand. Daar kan je veel vandaan halen, met minimale risico's. Dat keur ik overigens zeker niet goed. Maar punkbuster is helaas niet een geweldig systeem.
nog vaker omdat serveradmins noob zijn of niet tegen verlies kunnenEagle Creek schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:55:
[...]
Heel veel serveradmins kunnen goede spelers en cheaters niet onderscheiden, omdat er relatief veel cheaters zijn.
The Golden Voice.Asgaro schreef op woensdag 27 april 2011 @ 13:34:
Die commentary suckt serieus. Iedereen die toch wat nieuwe details wil, check deze commentary:
[video]
Is van een gewone game community site maar oog voor detail hebben ze wel!
En je kan wel degelijk zien dat er tussen firing modes wordt geswitched. Dit wordt getoond in die video hier.
Prachtige stem die vent, fijn om naar te luisteren.
Of omdat hun users de regels niet lezen en meerdere waarschuwingen negerenTk55 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:31:
[...]
nog vaker omdat serveradmins noob zijn of niet tegen verlies kunnen
* Cartman! heeft adminrechten op een MoH-server
Verwijderd
Ziet er onwijs gaaf uit.
Tempo is iets omhoog geschroefd.
Geluid is Perfect.
Dit gaat de eerste jaar worden dan ik Cod links laat liggen en voor bf ga. (bij de release dan)
Wat heb ik zin in november
Verwijderd
Aangezien cod de laaste paar series steeds meer omlaag gaat kwa kwaliteit
En BF Steeds meer omhoog gaat kwa kwaliteit denk ik dat men keuze al 95% zeker is.
Of Cod moet met iets geniaals komen,dat het sensationeel word.
Maar de kans daarop is niet echt groot.
Komende half jaar ga ik nog wel helemaal los met black ops
Ben te Newbie om opnieuw met bfbc2 aan de slag te gaan.
Ach, jij bent hier ook nog steeds dus je zit altijd wel met wat mensen opgescheept die je liever niet wilt zien.Tsurany schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 20:41:
En dat soort mensen komen dus naar Battlefield toe... nou zeg maar dag dag tegen de serie.
Dat deed ik al tijdens BF2Tsurany schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 20:41:
En dat soort mensen komen dus naar Battlefield toe... nou zeg maar dag dag tegen de serie.
Maar effe serieus : Wat is daar erg aan ?!
- In de BF1942 periode vond ik MoH:AA leuker dus speelde ik dat.
- Toen BF2 eenmaal uit was vond ik die wel leuk dus ging ik daarmee verder.
Games en tijden veranderen en mensen ook
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Hoezo dat soort mensen komen naar battlefield toe????????Tsurany schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 20:41:
Toen bad company 2 uitkwam (dat was paar weken voor black ops volgens mij) heb ik het eventjes gespeeld.
Dat was leuk, en ik ging altijd voor de objectives en stond altijd in de top 3.
Daarna heb ik 4 maanden black ops gespeeld. en als je dan terug gaat naar bad company dan word je gewoon compleet afgeslacht omdat je -nog in een chaotischer spelmodi zit van B O
-je in het nadeel ben omdat iedereen de plekjes van de map ken en jij niet.
Als je gewoon meteen vanaf dag 1 met bf3 aan de slag ga en bij dit spel blijven.
Dan weet ik zeker dat ik gewoon elk potje minimaal bij de top 3 eindig(door objectives te halen en niet persee aan je k/d denken) Ps3 trouwens.
En is toch alleen maar goed lijkt mij als mensen van cod naar battlefield gaan lijkt mij voor jullie "fanboys"
Geeft alleen maar aan de battlefield gewoon cod heeft ingehaald
Of zie ik dit nou helemaal verkeerd?
Als je in Battlefield goed wil zijn, dan moet je inderdaad even iets omzetten in je hoofd, want als je Call of Duty style gaat spelen dan gaat het mis!
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Verwijderd
Dat deed ik juist toen ik opnieuw eraan begon, rushen naar de objectives en pop pop pop word je weg gesniperd. ging daarna wel weer wat beter.Rynji schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 21:52:
Bad Company 2 kwam uit in maart 2010, en black ops in november...
Als je in Battlefield goed wil zijn, dan moet je inderdaad even iets omzetten in je hoofd, want als je Call of Duty style gaat spelen dan gaat het mis!
Maar zoals ik al zei,als je gewoon een jaar niet speelt loop je gewoon achter de feiten aan vanwege de kennis van alles eigenlijk.
Maar wel genoten,omdat het echt totaal anders is. gewoon veel meer teamwork en dat trekt me wel.
Maar als ik gewoon nu weer ga oefenen met bfbc gaat het precies zo lopen en dan ga ik me ergeren omdat ik overal achteraan loop in het begin.
Daarom lekker wachten tot Battlefield 3 er is in die vanaf het begin tot het eind spelen
Nu zoals ik al zei weer verder gaan met Black ops (tenminste zodra het psn weer opgestart word) zodat ik men reacties en dergelijke weer beetje kan opschroeven haha.
call of duty is gewoon een andere speelstijl. Kleine mappies, relatief veel mensen op een vierkante kilometer en het heeft meer te maken met reactievermogen en hand oog coord. dan met tactisch of strategisch inzicht en samenwerken. Gewoon twee verschillende games, en persoonlijk heb ik een hekel aan het COD spel. Sinds COD3/4 overigens, daarvoor was het allemaal een stuk beterVerwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 21:41:
[...]
Hoezo dat soort mensen komen naar battlefield toe????????
Toen bad company 2 uitkwam (dat was paar weken voor black ops volgens mij) heb ik het eventjes gespeeld.
Daarna heb ik 4 maanden black ops gespeeld. en als je dan terug gaat naar bad company dan word je gewoon compleet afgeslacht omdat je -nog in een chaotischer spelmodi zit van B O
-je in het nadeel ben omdat iedereen de plekjes van de map ken en jij niet.
Als je gewoon meteen vanaf dag 1 met bf3 aan de slag ga en bij dit spel blijven.
Dan weet ik zeker dat ik gewoon elk potje minimaal bij de top 3 eindig(door objectives te halen en niet persee aan je k/d denken) Ps3 trouwens.
En is toch alleen maar goed lijkt mij als mensen van cod naar battlefield gaan lijkt mij voor jullie "fanboys"
Of zie ik dit nou helemaal verkeerd?
Dan, in geen enkele BF serie haal je de top 3 door enkel aan je K/D te denken. Je haalt veel meer door nuttige dingen te doen. COD loopt op K/D. Je krijgt namelijk heli's en troep als je een kill streak haalt. Daarom vinden veel BF mensen het ook niet leuk als je over K/D begint, want dan speel je gewoon het verkeerde spel (of speel team deathmatch).
Maargoed, zoals altijd, als je echt goed wil worden met handoog en reactievermogen moet je toch een ander spel spelen dan COD. Begin maar aan instagib. Als je te laat schiet of mis schiet ben je dood. Gegarandeerd. Own je dan in instagib, dan wordt COD natuurlijk helemaal een eitje
Verwijderd
Maar dat zei ik ook,Ik focus me ook in C.O.D Primair op de objectives.M2M schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 22:11:
[...]
Dan, in geen enkele BF serie haal je de top 3 door enkel aan je K/D te denken. Je haalt veel meer door nuttige dingen te doen. COD loopt op K/D. Je krijgt namelijk heli's en troep als je een kill streak haalt. Daarom vinden veel BF mensen het ook niet leuk als je over K/D begint, want dan speel je gewoon het verkeerde spel (of speel team deathmatch).
Maar als secondaire focus is het toch goed om ook niet dood te gaan en wel andere mensen te killen?
Ik kan wel als kip zonder kop naar een objective rennen en dan een k/d van 0/10 halen maar wel wat objective punten.
Dan denk ik dat het beter zou zijn om eerst even rondje rond de objective te lopen iedereen af knallen en dan op de objective gaan liggen toch?
Maar ben het er wel meer eens dan het irritant is als niemand je helpt daarmee,want dan ben je meestal nog kansloos,en dan C.O.D meer Solo is.
Ik hou ervan om savonds met een headsetje op en met teamwork ownen.
Dan dat je in een team van 6 solisten zit.
Is ook de reden kwa gameplay dat ik naar battlefield ga overstappen.
En als je cod speelt,moet ik wel zeggen dat dat wel helpt in close combats in battlefield.
Je heb snellere reactie vaak door het C.O.D.
Agh en mocht ik ergens bf bc2 weer ergens vinden voor eurotje of 25 (ps3) kan vinden dan neem ik hem wel weer mee om beetje te oefenen
Mwah... als ik enkel voor m'n K/D ga sta ik ook erg vaak wel in de top 3, zeker in Battlefield 2 en Battlefield Play for Free. Maar goed, die laatste is ook wel te erg voor woorden, heb ik 33 kills en heeft niemand in het andere team meer dan 9 kills en niemand in mijn team meer dan 13 kills. En dat terwijl ik hetzelfde doe als iedereen, vlaggen aanvallen. Enkel ik gebruik wat meer intellect denk ik.M2M schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 22:11:
Dan, in geen enkele BF serie haal je de top 3 door enkel aan je K/D te denken. J
Nou, net wat ik zeg, mensen die enorm veel Call of Duty spelen en de Battlefield serie steeds beter vinden worden.Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 21:41:
Hoezo dat soort mensen komen naar battlefield toe????????
Aanpassingsvermogen? Als je compleet wordt afgeslacht omdat je in de spelmodi van BO zit (Toen bad company 2 uitkwam (dat was paar weken voor black ops volgens mij) heb ik het eventjes gespeeld.

Pff wat een onzin, alsof de mappen zo ingewikkeld zijn. Ja er zijn hier en daar wat fijne plekjes om te zitten, maar dat levert echt niet veel op. Gewoon niet zo aanstellen.-je in het nadeel ben omdat iedereen de plekjes van de map ken en jij niet.
Dan weet ik zeker dat ik gewoon elk potje minimaal bij de top 3 eindig(door objectives te halen en niet persee aan je k/d denken)
MooiPs3 trouwens.
NeeEn is toch alleen maar goed lijkt mij als mensen van cod naar battlefield gaan lijkt mij voor jullie "fanboys"
Ja. Die mensen die helemaal CoD fan zijn gaan naar Battlefield omdat het er grafisch mooier uit ziet en destruction 2.0 enorm cool is. Dat zijn mensen die totaal geen tactisch inzicht hebben, enkel dom lopen te knallen en constant dezelfde routine uitvoeren die nooit blijkt te werken. Battlefield is een totaal ander spel, daar hoef ik persoonlijk echt die CoD mensen niet bij.Of zie ik dit nou helemaal verkeerd?
Verwijderd
Dan leren jullie de maps,waar de goede plekjes zitten,welke wapens beste zijn,goede looproutes.
Je heb wel gelijk dat je dat na paar weken ook wel weet,daarom zei ik ook in het begin.
en dat destruction 2.0 zou me een rotzorg wezen. het is mooi meegenomen dat zeker maar daarom ga ik niet spelen.
en als je goed de post daarboven leest.zeg ik dat ik juist battlefield ook wil gaan spelen omdat ik meer van teambased hou en meer van tactiek hou dan van rushen rushen rushen in C.O.D
Het is leuk in C.O.D vooral als je er ook goed in ben.maar grote minpunt van cod zoals ik hierboven al zei, het is solo.
Dat grafisch en het geluid is een groot punt ja waarom ik ook overstap.
Maar als je al vanaf het begin C.O.D speelt (wel pas vanav MW2 online)Dan blijf je toch in 1ste instantie bij je roots.
Agh en waar praten we over. ieder zijn eigen smaak toch.
Durf te wedden dat er ook mensen zijn die overgestapt zijn van BF naar COD.
En als je toch niet op de ps3 speelt waar zeur je dan over
Dit topic is gesloten.
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien