De prijs voor meest uitgemolken game zou best mogelijk zijn. Gedeelde eerste plaats met The SimsSssquirrel schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:04:
[...]
Misschien wint MW3 wel op andere vlakken dan innovatie van techniek... Niet alles draait om graphics e.d.
op battlelog.battlefield hebben ze de site weer live gezet (althans deze was van de week nog offline).
hopen dat de open-beta begin september begint. (48uur eerder voor mij
)
sorry voor afbeelding formaat maar is die van de live-site
hopen dat de open-beta begin september begint. (48uur eerder voor mij
sorry voor afbeelding formaat maar is die van de live-site

Iedereen mag er met mee doen, als je hebt ge-preordert via Origin of MoH limited Edition hebt krijg je 48 uur eerder toegang.dCY schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:02:
Hoe kan je meedoen met de open Beta?
De thematiek rond gameplay wou ik niet aanraken, omdat er rap een flamewar kan ontstaan dan.Sssquirrel schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:04:
[...]
Misschien wint MW3 wel op andere vlakken dan innovatie van techniek... Niet alles draait om graphics e.d.
Maar zeg me niet dat MW2->MW3 meer vernieuwing qua gameplay gaat bieden dan BFBC2->BF3...
Dat is redelijk off-topic voor hierAsgaro schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:09:
[...]
Maar zeg me niet dat MW2->MW3 meer vernieuwing qua gameplay gaat bieden dan BFBC2->BF3...
This is a Rapture reminder..
Verwijderd
delta intergrale was anders behoorlijk slechtBeukerz schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:23:
[...]
De oude lancia's zij helemaal zo slecht nog niet hoor ( noemt een stratos en een delta intergrale)
Goede vondst ( en veel interessanter dan een discussie over Lancia's)!DopeMasta schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:58:
op battlelog.battlefield hebben ze de site weer live gezet (althans deze was van de week nog offline).
[afbeelding]
Er stond zelfs 1 september, maar dat hebben ze weggehaald!
Dit kan dus betekenen dat de MOH-owners en Origin-Preorders op 1 september of heel misschien al op 30 Augustus de beta kunnen spelen
Verwijderd
Misschien een vraag die al eerder is gesteld, maar is de beta ook voor de console versies?
Hopelijk heb ik voor de closed beta begint al mijn hardware binnen
Anders heb ik er nog niks aan gehad hehe. De beta zal wel los gaan begin September verwacht ik zo. Blijft anders nog weinig tijd over voor de beta hehe.
[ Voor 13% gewijzigd door DAMAGE op 26-08-2011 14:58 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
De beta is voor alle platformen op t zelfde moment.Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:56:
Misschien een vraag die al eerder is gesteld, maar is de beta ook voor de console versies?
[ Voor 67% gewijzigd door priemt op 26-08-2011 14:58 ]
Caneezy schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:58:
Is de open-beta ook geldig voor mensen die BF3 hebben ge-preorderd?
alleen als je pre-order bij EA origin is besteld
Ah jammer. Dankje!DopeMasta schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:59:
[...]
las je tekst iets te snel de open-beta is voor iedereen beschikbaar. zelfs als je niet hebt besteld. 48uur eerder is alleen voor EA Orgins orders en MoH:LE eigenaren
Caneezy schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:58:
Is de open-beta ook geldig voor mensen die BF3 hebben ge-preorderd?
Een open beta is natuurlijk voor iedereen toegankelijk. De closed beta is voor genodigden, Origin-pre-orders en MoH LE kopers.DopeMasta schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:59:
[...]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Hartelijk dank. Hoe kan ik me inschrijven voor de open-beta? Ik heb hem gisteren bij Gamemania ge-preorderd. Zie wel nu dat Bol.com hem heeft met physical warpack.AllSeeyinEye schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:01:
[...]
[...]
Een open beta is natuurlijk voor iedereen toegankelijk. De closed beta is voor genodigden, Origin-pre-orders en MoH LE kopers.
Heb hem bij Bart smit gereserveerd. De LE versie.
Maar denk aan de open beta ik helaas niet mee zal doen
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Waarom niet?Xtr3me4me schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:09:
Heb hem bij Bart smit gereserveerd. De LE versie.![]()
Hoe weet je dit?priemt schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:49:
[...]
Goede vondst ( en veel interessanter dan een discussie over Lancia's)!
Er stond zelfs 1 september, maar dat hebben ze weggehaald!
Dit kan dus betekenen dat de MOH-owners en Origin-Preorders op 1 september of heel misschien al op 30 Augustus de beta kunnen spelen
Moet je niet soort code hebben, of bon nummer. Wat dan ook? Bedoelde de 48 uur voordat de officiele Beta online komt.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ik vermoed dat hij dat zelf gezien heeft?
Ik lees overal op internet dat het dus een open-beta is. Dus iedereen kan meedoen. Staat op meerdere websites en werd hierboven ook al verteldXtr3me4me schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:20:
[...]
Moet je niet soort code hebben, of bon nummer. Wat dan ook? Bedoelde de 48 uur voordat de officiele Beta online komt.
Het is inderdaad een open-beta inschrijven is nog niet mogelijk dus zal een deze dagen wel uit komen. Mensen die 48uur eerder willen spelen moeten of BF3 via Origins bestellen of Medal of Honor: LE in bezit hebben en geregistreerd zijn bij EA dan krijg je automatisch de uitnodiging.Caneezy schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:22:
[...]
Ik lees overal op internet dat het dus een open-beta is. Dus iedereen kan meedoen. Staat op meerdere websites en werd hierboven ook al verteld
[ Voor 4% gewijzigd door DopeMasta op 26-08-2011 15:32 ]
Haha ja was vergeten dat open-beta gewoon open voor iedereen is en dat je niet hoeft in te schrijven. Beetje dom, my bad. Ik ga denk ik ook BF3 voor de computer halen. Voor zo een top game is het me geld wel waard ondanks dat me computer het eventueel niet volhoud.DopeMasta schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:31:
[...]
Het is inderdaad een open-beta inschrijven is nog niet mogelijk dus zal een deze dagen wel uit komen. Mensen die 48uur eerder willen spelen moeten of BF3 via Origins bestellen of Medal of Honor: LE in bezit hebben en geregistreerd zijn bij EA dan krijg je automatisch de uitnodiging.
Verwijderd
Kan iemand me wat duidelijkheid geven over hoe het zit met de pre-orders? Want ik snap er geen jota van.
Van wat ik gelezen heb krijg je bij de Battlefield 3 Limited Edition de Back to Karkand mappack. Deze Limited Edition moet je pre-orderen. Daarnaast kan je in de UK er ook nog een physical warfare pack bij krijgen, met extra wapens (waar ik trouwens heel erg tegen ben, maar dat even terzijde). Dit is ook mogelijk via Origin, maar ik speel op de Xbox 360.
Dat physical warfare pack hoef ik niet perse, maar 4 extra maps vind ik wel belangrijk. Ik dacht namelijk dat er 9 maps in de normale game zaten, dus 4 extra maps zijn zeker welkom. Ik kan natuurlijk altijd de Back to Karkand mappack later nog kopen, maar ik zag dat-ie dan 15 dollar kost.
Nu las ik ook dat ELKE pre-order editie van BF3 de LImited Edition met de Back to Karkand mappack is. Dus waar je 'm ook pre-ordered: je krijgt de 4 extra maps. Maar volgens de OP van dit topic zijn er twee edities. De editie met Back to Karkand en de editie zonder. Tenminste, dat is wat ik er in zie (twee links naar budgetgaming.nl).
Een goedkope pre-order van rond de 40-45 euro vinden is niet moeilijk. Maar ik wil wel zekerheid hebben over wanneer ik die 4 extra maps nou wel of niet krijg. Kan iemand mij dat uitleggen (met een betrouwbare bron ofzo)?
Heel erg bedankt alvast!
Van wat ik gelezen heb krijg je bij de Battlefield 3 Limited Edition de Back to Karkand mappack. Deze Limited Edition moet je pre-orderen. Daarnaast kan je in de UK er ook nog een physical warfare pack bij krijgen, met extra wapens (waar ik trouwens heel erg tegen ben, maar dat even terzijde). Dit is ook mogelijk via Origin, maar ik speel op de Xbox 360.
Dat physical warfare pack hoef ik niet perse, maar 4 extra maps vind ik wel belangrijk. Ik dacht namelijk dat er 9 maps in de normale game zaten, dus 4 extra maps zijn zeker welkom. Ik kan natuurlijk altijd de Back to Karkand mappack later nog kopen, maar ik zag dat-ie dan 15 dollar kost.
Nu las ik ook dat ELKE pre-order editie van BF3 de LImited Edition met de Back to Karkand mappack is. Dus waar je 'm ook pre-ordered: je krijgt de 4 extra maps. Maar volgens de OP van dit topic zijn er twee edities. De editie met Back to Karkand en de editie zonder. Tenminste, dat is wat ik er in zie (twee links naar budgetgaming.nl).
Een goedkope pre-order van rond de 40-45 euro vinden is niet moeilijk. Maar ik wil wel zekerheid hebben over wanneer ik die 4 extra maps nou wel of niet krijg. Kan iemand mij dat uitleggen (met een betrouwbare bron ofzo)?
Heel erg bedankt alvast!
Als je een paar pagina's terug had gelezen dan weet je dat deze vraag al is vaker is gestelt -.-Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:36:
Kan iemand me wat duidelijkheid geven over hoe het zit met de pre-orders? Want ik snap er geen jota van.
Heel erg bedankt alvast!
Een paar paginas terug heb ik zelf ook al een antwoord gegeven om zo;n vraag:
Heerlijk om me zelf te quotenimacbest schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:33:
[...]
back to karkand is de bonus bij de limited edition, die dogtags, phisycal warfare en spectat zijn dingen die een (web-)winkel er bij doen om mensen over te halen om het bij hun te kopen
[ Voor 11% gewijzigd door imacbest op 26-08-2011 15:44 ]
Verwijderd
En als je een linkje had neergezet naar de post dan had het geholpen... Gezien ik net 30 pagina's terug ben gegaan en het antwoord niet heb gezien...imacbest schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:38:
[...]
Als je een paar pagina's terug had gelezen dan weet je dat deze vraag al is vaker is gestelt -.-
@Androyed: alle pre-orders zijn Limited Editions en krijgen dus de Back to Karkand mappack wanneer deze beschikbaar wordt. Wanneer je BF3 koopt na de release datum, krijg je de "normale" editie en moet je de DLC kopen.
De extra extra's (zoals weapens) zijn alleen beschikbaar bij bepaalde winkels, maar komen bovenop de LE.
Verwijderd
Als je mijn post helemaal had gelezen had je begrepen had je geweten dat ik heel goed begrijp dat je Back to Karkand krijgt bij de Limited Edition. En dat ik ook heb begrepen hoe je het Physical Warfare pack kan krijgen.imacbest schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:38:
[...]
Als je een paar pagina's terug had gelezen dan weet je dat deze vraag al is vaker is gestelt -.-
Een paar paginas terug heb ik zelf ook al een antwoord gegeven om zo;n vraag:
[...]
Heerlijk om me zelf te quoten
Maar misschien heb ik mijn vraag niet duidelijk geformuleerd. Dus hierbij nog een keer:
Hoe weet ik of ik de Limited Edition van BF3 (met Back to Karkand dus) bestel, of de normale versie? En waarom zouden er twee versies zijn? Aangezien de prijs toch hetzelfde is, lijkt het mij logischer dat ELKE pre-order de Limited Edition is met Back to Karkand. Dit is ook wat ik heb gelezen op internet. Maar de OP en de twee links naar budgetgaming.nl laten denken dat er inderdaad twee versies zijn: twee versies met dezelfde prijs, waarbij een versie 4 extra maps heeft. Dat klinkt onzinning in mijn oren.
Ik wil gewoon wat duidelijkheid. Ik wil ZEKER weten dat ik Back to Karkand krijg. Natuurlijk kan ik 'm altijd bij Bol.com bestellen (meeste duidelijkheid), maar ik ben altijd op zoek naar de goedkoopste pre-order. En aangezien Bol.com 15 euro duurder is dan de meeste goedkope pre-order sites, en de Back to Karkand mappack waarschijnlijk later ook 15 euro gaat kosten, lijkt met dat een beetje geldverspilling.
EDIT: @hierboven: heel erg bedankt, en dit is wat ik ook gelezen heb, maar waar is dat bevestigt? Want waarom zouden ze het de Limited Edition noemen? Is dat gewoon een naam voor de pre-order edition? Waarom zijn er dan twee links naar budgetgaming, en hebben sommige pre-order sites het helemaal niet over Back to Karkand?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2011 15:52 ]
Verwijderd
Hier een "bron": http://image.gamespotcdn....lefield3_11956_screen.jpgVerwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:50:
EDIT: @hierboven: heel erg bedankt, en dit is wat ik ook gelezen heb, maar waar is dat bevestigt? Want waarom zouden ze het de Limited Edition noemen? Is dat gewoon een naam voor de pre-order edition? Waarom zijn er dan twee links naar budgetgaming, en hebben sommige pre-order sites het helemaal niet over Back to Karkand?
Het staat in de tekst rechtsonderin (als uitleg van het * bij "at no extra charge")
Daarnaast is het op Origin niet mogelijjk om een "normale" versie te pre-orderen, en ik neem aan dat zij wel weten wat mogelijk is of niet.For those who don't pre-order to secure the limited edition, battlefield 3: back to karkand expansion content will be avilable for purchase approximately one month after the game's release.
En hier staat het ook: http://www.battlefield.com/nl/battlefield3/1/limited-edition
Om Battlefield 3: Back to Karkand gratis te krijgen, hoef je alleen maar Battlefield 3 te reserveren.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2011 15:59 ]
Verwijderd
Vind net dit op gamesync: http://www.gamesync.nl/ba...n-bestellen-preorder.html
Quote:
Battlefield 3 Xbox360 Limited Edition
Net zoals bij voorgaande Battlefield delen is het zeer waarschijnlijk dat alle pre-orders de Limited Edition zullen zijn.
Wij gaan er dus vanuit dat alle pre-orders van Battlefield 3 de Limited Edition krijgen.
Mochten de geleverde exemplaren niet de Limited Edition zijn dan zullen wij hier u tijdig voor release van op de hoogte stellen.
"Zeer waarschijnlijk".... "gaan er dus vanuit"....
God, wat heb ik hier een hekel aan.
Edit: @hierboven: oke, dan moet ik het daar maar mee doen. Bedankt voor je help!
Edit 2: haha, zag net jouw edit. Battlefield.com lijkt me genoeg bewijs. Heel erg bedankt!
Quote:
Battlefield 3 Xbox360 Limited Edition
Net zoals bij voorgaande Battlefield delen is het zeer waarschijnlijk dat alle pre-orders de Limited Edition zullen zijn.
Wij gaan er dus vanuit dat alle pre-orders van Battlefield 3 de Limited Edition krijgen.
Mochten de geleverde exemplaren niet de Limited Edition zijn dan zullen wij hier u tijdig voor release van op de hoogte stellen.
"Zeer waarschijnlijk".... "gaan er dus vanuit"....
God, wat heb ik hier een hekel aan.
Edit: @hierboven: oke, dan moet ik het daar maar mee doen. Bedankt voor je help!
Edit 2: haha, zag net jouw edit. Battlefield.com lijkt me genoeg bewijs. Heel erg bedankt!
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2011 16:00 ]
Verwijderd
Een paar sites hebben ook twee versies van BF3. De normale en de Limited Edition. Yourgamezone.nl maakt het helemaal bont:
http://www.yourgamezone.n...ps/62060817/Products/6063 <-- de normale versie voor 60 euro
http://www.yourgamezone.n...ps/62060817/Products/5933 <-- de limited edition voor 46 euro
WTF?
http://www.yourgamezone.n...ps/62060817/Products/6063 <-- de normale versie voor 60 euro
http://www.yourgamezone.n...ps/62060817/Products/5933 <-- de limited edition voor 46 euro
WTF?
De Physical warpack ( extra wapens ) zijn niet sterker dan de normale wapens in de game, klopt dat? Ik dacht van wel. Dan zie ik geen nut om mijn Limited edition te cancelen en bij Bol.com de Physical warpack te halen.
Sowieso geen reden, bij Bol.com krijg je ook de physical warfare pack.Caneezy schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:17:
De Physical warpack ( extra wapens ) zijn niet sterker dan de normale wapens in de game, klopt dat? Ik dacht van wel. Dan zie ik geen nut om mijn Limited edition te cancelen en bij Bol.com de Physical warpack te halen.
Ja dat zag ik net, ik heb hem gister bij Game Mania ge-preordert maar daar staat niks over de physical warpack. Dus ik vraag me af zijn de wapens die je bij de PW krijgt sterker dan de normale of zijn het gewoon een limited collection wapens die andere niet hebben?EnigmaNL schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:18:
[...]
Sowieso geen reden, bij Bol.com krijg je ook de physical warfare pack.
Dit is wat je krijgt: "Type 88 LMG with bipod", Flechette Ammo for DAO-12 shotgun, flash suppressor for SKS sniper rifle en "day 1" toegang tot de "DAO-12 Shotgun"
Al die dingen krijgen alleen mensen met deze warfare pack behalve de DAO-12 shotgun, die kan iedereen krijgen maar met deze pack is hij direct unlocked.
Al die dingen krijgen alleen mensen met deze warfare pack behalve de DAO-12 shotgun, die kan iedereen krijgen maar met deze pack is hij direct unlocked.
De rest komt later ook beschikbaar voor iedereen die geen warfare pack heeft ik dacht 1~2 maand na release.EnigmaNL schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:29:
Dit is wat je krijgt: "Type 88 LMG with bipod", Flechette Ammo for DAO-12 shotgun, flash suppressor for SKS sniper rifle en "day 1" toegang tot de "DAO-12 Shotgun"
Dat is volgens mij alleen met de maps zo en je moet het alsnog kopen dacht ik.DopeMasta schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:32:
[...]
De rest komt later ook beschikbaar voor iedereen die geen warfare pack heeft ik dacht 1~2 maand na release.
EnigmaNL schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:37:
[...]
Dat is volgens mij alleen met de maps zo en je moet het alsnog kopen dacht ik.
sourceA point of clarification for all of our Battlefield fans. We will unlock the contents of the Physical Warfare Pack to all Battlefield 3 players later this year – for free
Zojuist Medal of Honor: Limited Edition maar even besteld zodat ik tenminste 48 uur eerder kan spelen!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
De DAO12 was in BF2 nogal bruut in short range. Heerlijk die knop raggen in ongeveer de richting van de tegenstander. Accuracy ongeveer 3% maar dat mocht de pret niet drukken. Verder vraag ik me wel af of zo'n T88 met bipod in OP gaat worden. Als er bepaalde plekken op de map zijn waar je de tegenstander in een choke kunt drukken is zo'n bipod met LMG natuurlijk wel behoorlijk sterk. Maar als je geflanked wordt ben je natuurlijk de lulEnigmaNL schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:29:
Had je dan niet beter op origin BF3 kunnen bestellen?Rivanov schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 17:00:
Zojuist Medal of Honor: Limited Edition maar even besteld zodat ik tenminste 48 uur eerder kan spelen!
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Als je op PC speelt zou ik die maar annuleren.Rivanov schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 17:00:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bijna BETA??
Ik zal dan nu toch echt snel afscheid moeten nemen van XP
Ik zal dan nu toch echt snel afscheid moeten nemen van XP
Er wordt naar je geluisterdunfor schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 08:40:
Diezelfde rubberbanding zie je soms ..................
Patch tegen rubberbanding wordt getest op i3D.net servers door DICE.
Het is een client side probleem.
Alright, net nu ik dacht een keuze gemaakt te hebben (Dog Tag Pack @ Play.com), begin ik hierdoor weer te twijfelen. Ik wil kost wat kost extra wapens. Domme skins voor soldiers of dog tags voegen niets toe aan je 'effectiviteit' als soldier.EnigmaNL schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:29:
Maar goed, het zal zo wel zijn, dat alles vrijkomt. EA mag wel eens wat duidelijker zijn. Ook de hele kwestie rond de specs, de beta en de honderden resellers over de hele wereld waar wel en waar niet je bepaalde DLC haalt.
Al die preorder bonussen enzo, geldt dat enkel voor PC of ook voor ps3? Ik neem ook aan dat origin enkel van toepassing is op pc? Ik kan op de origin site namelijk de ps3 versie niet kopen...
Volgens mij zijn die bonussen voor alle platformen beschikbaar. Je moet alleen een winkel hebben waar je ze krijgt.mngm schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 20:20:
Al die preorder bonussen enzo, geldt dat enkel voor PC of ook voor ps3? Ik neem ook aan dat origin enkel van toepassing is op pc? Ik kan op de origin site namelijk de ps3 versie niet kopen...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Even terugkomend op mijn eerder geplaatste reactie en het vervolg. Weet je wat erg is? Als je de Limited Edition en alle verdere toebehoren hebt aangeschafd,als een speer naar huis rijdt/rent om er achter te komen dat je computer niet aan de systeemeisen voldoet.
en je het spel niet kunt installeren.
Dat heet gewoon naar Tsurany luisteren.Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:00:
Even terugkomend op mijn eerder geplaatste reactie en het vervolg. Weet je wat erg is? Als je de Limited Edition en alle verdere toebehoren hebt aangeschafd,als een speer naar huis rijdt/rent om er achter te komen dat je computer niet aan de systeemeisen voldoet.en je het spel niet kunt installeren.

Ja, dus toch nog even iets melden dat misschien nog niet bij iedereen bekend is:Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:00:
Even terugkomend op mijn eerder geplaatste reactie en het vervolg. Weet je wat erg is? Als je de Limited Edition en alle verdere toebehoren hebt aangeschafd,als een speer naar huis rijdt/rent om er achter te komen dat je computer niet aan de systeemeisen voldoet.en je het spel niet kunt installeren.
BF3 vereist WinVista of Win7 + een DX10 of DX11 graphics card
Dus de spawn becon word RECON only als ik het zo lees ?IncensedCape Chris Harper
@Demize99 @ChristinaCoffin @gustavhalling if they want to? It sucks in BC2 when nobody joins a squad and you have to run the whole map =)
20 uur geleden
als antwoord op ↑
Gustav Halling
@gustavhalling Gustav Halling
@IncensedCape @Demize99 @ChristinaCoffin play as recon and put out a radio beacon to spawn onFree choice for everyone!
Volgens VGChartz zijn er voor de PS3 + Xbox 360 alleen al 700,000 pre-orders voor BF3. We weten allemaal dat VGChartz vaker foute informatie dan goede informatie publiceert, dus het zit vast al over één miljoen pre-orders.
Verwijderd
Of onder 700.000!Uniciteit schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:40:
Volgens VGChartz zijn er voor de PS3 + Xbox 360 alleen al 700,000 pre-orders voor BF3. We weten allemaal dat VGChartz vaker foute informatie dan goede informatie publiceert, dus het zit vast al over één miljoen pre-orders.
Het moet er wel boven zijn, als je bedenkt dat het aantal pre-orders, als ik het me nog goed herinner, 1000% hoger lag dan BC2 een tijdje geleden.
Verwijderd
Was ook een grapje! Ik ga BF3 zelf ook maar even pre-orderen morgen. Slimme (lees: sluwe) zet van EA, die Limited Edition met Back to Karkand. Dit heeft me inderdaad overgehaald om BF3 te pre-orderen. Omdat BF3 twee weken eerder komt dan MW3, en ik enthousiaster ben over MW3, was ik van plan BF3 niet te pre-orderen en later te kopen, nadat ik uitgespeeld ben met MW3. Nu lijkt het erop dat het andersom gaat worden!Uniciteit schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 23:40:
[...]
Het moet er wel boven zijn, als je bedenkt dat het aantal pre-orders, als ik het me nog goed herinner, 1000% hoger lag dan BC2 een tijdje geleden.
Maakt me ook niet zoveel uit. Het feit dat ik MW3 leuker vind betekent niet perse dat ik dat spel ook eerder wil spelen. Ze komen allebei wel aan de beurt. Ze lopen niet weg of zo. Het lijkt me alleen onzinning om BF3 niet te pre-orderen als de Limited Edition even duur is, maar met een (toch redelijk grote) mappack ter waarde van ongeveer 15 euro. En ik ga geen twee spellen kopen in twee weken.
Het BF3 hardware topic
Het hardware topic heeft nu wel heel wat interessants.
Kennelijk zijn 2 AMD 6970's al overkill voor BF3.
Het hardware topic heeft nu wel heel wat interessants.
Kennelijk zijn 2 AMD 6970's al overkill voor BF3.
Verwijderd
Uhm?Minimum requirements for Battlefield 3
Processor: Pentium 3, 500Mhz
RAM: 128MB
Graphic card: ATI Rage PRO
Graphics card memory: 16 MB
Hard drive: 15 MB for disc version or 10 MB for digital version
CPU: een hamster in een rad en een ouderwetse voorwiel-dynamo
Recommended system requirements for Battlefield 3
Processor: Pentium 3, 700Mhz
RAM: 256MB
Graphics card: TNT
Graphics card memory: 32MB
CPU: Rolls Royce gas turbine
Ga me nou niet vertellen dat je dit ook maar voor een seconde geloofd.

ach nouja rollce royce turbine motor in je pc heeft wel een awsome gehalte.DanielWW2 schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 00:21:
[...]
maar ik ben het met Rubinski_be eens, het is een beetje onzinnig om dat soort specs neer te zetten, zet dan gewoon neer dat ze niet bekend zijn
ora et labora
@Tsurany deze link is wel interessant voor in de topic start het zijn tweets van Demize99
http://www.psu.com/forums...38c&p=5639728#post5639728
Er staat oa. dit in:
You unlock other faction's weapons when you complete a kit
http://www.psu.com/forums...38c&p=5639728#post5639728
Er staat oa. dit in:
You unlock other faction's weapons when you complete a kit
[ Voor 72% gewijzigd door JT888 op 27-08-2011 00:50 ]
srry foutje
[ Voor 92% gewijzigd door mrc4nl op 27-08-2011 01:19 ]
ora et labora
Verwijderd
Natuurlijk niet, maar ik snap de meerwaarde van deze specs in de TS dan gewoon niet. Als ze niet bekend zijn, zet ze er dan gewoon niet in.DanielWW2 schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 00:21:
[...]
Hier vond ik het volgende:
Minimum requirements for Battlefield 3
Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz
RAM: 2GB
Graphic card: DirectX 10 or 11 compatible Nvidia or AMD ATI card.
Graphics card memory: 512 MB
Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version
Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
RAM: 4GB
Graphics card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, GeForce GTX 460, Radeon Radeon HD 6850
Graphics card memory: 1 GB
Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version
Laten die echte specs maar snel komen want niemand hier schijnt een gevoel voor humor te hebben.

Ik heb met bovenstaande grap absoluut geen problemen en kan er wel om lachen (als je dit serieus neemt kom je waarschijnlijk net uit het ei) maar misschien moeten de TS-ers toch maar overwegen om het weg te halen en lekker hiernaar te verwijzen:Tsurany schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 00:52:Battlefield 3 - Deel 2
Onderstaande systeemeisen zijn een pure schatting gebaseerd op de stand van de maan en de laatste updates over de zonnevlekken. Je mag ze serieus nemen maar dat zou geen goede gevolgen hebben.
Minimum requirements for Battlefield 3
Processor: Pentium 3, 500Mhz
RAM: 128MB
Graphic card: ATI Rage PRO
Graphics card memory: 16 MB
CPU: een hamster in een rad en een ouderwetse voorwiel-dynamo
Processor: Pentium 3, 700Mhz
RAM: 256MB
Graphics card: TNT
Graphics card memory: 32MB
CPU: Rolls Royce gas turbine
Het BF3 hardware topic
Begrijp me goed, ik waardeer je inzet om het topic op te zetten en te beheren
Dit is ook absoluut geen kritiek op jullie werk. Eerder een goedbedoelde tip om dit topic leuk te houden.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Als je die grap niet begrijpt ben je echt niet wijs hehe
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
570GTX is genoeg voor bijna max! Nice want ik heb hier een 570GTX SLI opstelling. 
Gewoon weer alles op max spelen met 50-60 FPS zoals met bijna elk spel. Dit spel wordt denk ik de nieuwe crysis.
Gewoon weer alles op max spelen met 50-60 FPS zoals met bijna elk spel. Dit spel wordt denk ik de nieuwe crysis.
Niet geschoten is altijd mis.
En zoals nu al vaak verteld, dat is exact waarom ze er niet in staan. Dicht bij de waarheid is nogal vervelend voor de mensen die het dan serieus nemen, en het toch niet dicht genoeg bij de waarheid bleek te zijn, dan kan je beter zorgen dat niemand het serieus neemt. (of gewoon het weghalen ja met melding erbij dat het onbekend is, en bij voorkeur dat discussies erover hier ongewenst zijn).Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 01:27:
Ze leunen toch dichter aan bij de waarheid dan de TS-specs ...
Mee eens, er is zo vaak een discussie om die specs... En echt toegevoegde waarde heeft het niet. Om dit soort dingen te voorkomen kun je het denk ik beter weg halen.ChojinZ schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 03:46:
[...]
Ik heb met bovenstaande grap absoluut geen problemen en kan er wel om lachen (als je dit serieus neemt kom je waarschijnlijk net uit het ei) maar misschien moeten de TS-ers toch maar overwegen om het weg te halen en lekker hiernaar te verwijzen:
Het BF3 hardware topic
Begrijp me goed, ik waardeer je inzet om het topic op te zetten en te beheren, maar al dat gezeik is de grap eigenlijk niet waard. Hoe vaak is dit nu al voorbij gekomen? elke 5 pagina's is er weer iemand die er over begint.
Dit is ook absoluut geen kritiek op jullie werk. Eerder een goedbedoelde tip om dit topic leuk te houden.
Doe niet aan pre-orderen. Ik pik de game liever gewoon in de winkel op. Grote kans dat hij er al eerder ligt.fast-server schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 17:03:
[...]
Had je dan niet beter op origin BF3 kunnen bestellen?
PS3.DanielWW2 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 17:29:
[...]
Als je op PC speelt zou ik die maar annuleren.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Idd, ik zou het gewoon laten staan.DAMAGE schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 06:49:
Als je die grap niet begrijpt ben je echt niet wijs hehe
[ Voor 16% gewijzigd door Asgaro op 27-08-2011 11:44 ]
Met of zonder het Dog Tag Pack?Asgaro schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 11:34:
[...]
Idd, ik zou het gewoon laten staan.
[afbeelding]

Hardware topic graag.HaX0r schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 08:42:
570GTX is genoeg voor bijna max! Nice want ik heb hier een 570GTX SLI opstelling.

OP even geupdate met alle wapens, utilities en voertuigen die nu bekend zijn. Beetje deprimerend werk, lijkt wel alsof het steeds meer een RPG shooter wordt.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Pfff, valt best mee. Neem een voorbeeld aan mijn MW2 topicstart. Het oog wil ook watTsurany schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 12:39:
OP even geupdate met alle wapens, utilities en voertuigen die nu bekend zijn. Beetje deprimerend werk, lijkt wel alsof het steeds meer een RPG shooter wordt.
Dat denk ik toch niet aangezien het spel volgens DICE qua gameplay het meest op 2142 lijkt. Verder is Customization gewoon iets geworden dat elke zichzelf respecterende FPS heeft alleen doet DICE het kennelijk een stuk beter dan andere FPS games. Ik zal geen namen noemen.Tsurany schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 12:39:
Verder ziet de TS er ook een stuk beter uit. Alleen nog twee dingetjes.
1) De fact sheet is nog niet definitief, er komen nog een paar dingen bij.
2) De M16A3 zit er ook in.
Verwijderd
Customization zorgt er voor dat je een spel een langere tijd blijft spelen. Waarom denk je dat Call of Duty zo populair is? Ik heb graag RPG-elementen!Tsurany schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 12:39:
Zou je kunnen uitleggen waarom je dit niet goed vindt? Zelf ben ik er altijd wel een voorstander van. In Bad Company 2 merkte je ook een erg groot verschil tussen elk wapen (Met uitzondering van de bolt-action snipers). Helemaal met attachments kun je vaak altijd wel een wapen vinden dat bij je speelstijl past. Er zijn echt heel veel potjes in BC2 geweest waar ik maar noodgedwongen met de Engineer ging spelen omdat ik graag een silencer wilde hebben. Probleem was dat je dan voor de rest alleen geen bruikbare gadgets had (Rockets is op écht een gigantisch aantal servers auto-kill).Tsurany schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 12:39:
Misschien dat je liever ziet dat iedereen hetzelfde wapen heeft, zodat het meer op goed / snel aimen aankomt dan toevallig het juiste wapen hebben, of?
Mijn probleem is dat je nu niet alleen een paar wapens kan unlocken maar dat ook de accessoires van de wapens per wapen geunlocked moeten worden. Je moet je dus in een paar wapens gaan specialiseren om maar te zorgen dat je alle accessoires voor die wapens krijgt.
Dan vind ik het ook niet gek als je jaren lang bezig kan blijven met unlocks. Stel je Bad Company 2 eens voor waarbij je voor elk wapen apart alle accessoires moet verdienen, dan blijf je ook wel lang bezig ja.
Ik vind dat persoonlijk echt niks, ik vind het ronduit idioot dat je met het ene wapen een 4x scope kan unlocken en die er vervolgens niet af kan halen om op een ander wapen te zetten.
Combineer dat nog eens met alle bonussen die je zowel persoonlijk als voor je squad kan krijgen zoals de squad marksman upgrade. De focus komt veel meer op bonussen en unlocks te liggen dan puur om de ruwe gameplay en de persoonlijke skills.
Je moet dus constant met hetzelfde wapen spelen om alle grips en scopes te krijgen waardoor je dus echt in een bepaalde rol moet kruipen en je niet snel naar andere wapens kan wisselen.quote: Battleblog #8Weapon accessory unlocks are received on a per weapon basis, meaning that the more time you spend with a particular weapon, the more options you will have to customize that weapon to fit different your combat role and play style.
Dan vind ik het ook niet gek als je jaren lang bezig kan blijven met unlocks. Stel je Bad Company 2 eens voor waarbij je voor elk wapen apart alle accessoires moet verdienen, dan blijf je ook wel lang bezig ja.
Ik vind dat persoonlijk echt niks, ik vind het ronduit idioot dat je met het ene wapen een 4x scope kan unlocken en die er vervolgens niet af kan halen om op een ander wapen te zetten.
Combineer dat nog eens met alle bonussen die je zowel persoonlijk als voor je squad kan krijgen zoals de squad marksman upgrade. De focus komt veel meer op bonussen en unlocks te liggen dan puur om de ruwe gameplay en de persoonlijke skills.
[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 27-08-2011 15:39 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Meh, ben ik het niet mee eens.. Wat een spel me écht lang laat spelen is goede gameplay.. Al die unlocks enzo houdt mensen maximaal een jaar bezig, waar goede gameplay spelers wel 5 - 10 jaar bezig kan houden.. Bijvoorbeeld bf2, cod1/2, cs, starcraft, warcraft III en wow. Allemaal zonder kromme unlock dingen en perks.Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 13:35:
[...]
Customization zorgt er voor dat je een spel een langere tijd blijft spelen. Waarom denk je dat Call of Duty zo populair is? Ik heb graag RPG-elementen!
Ik snap ook wel dat dat verkoop technisch niet slim is.. Maar persoonlijk hoop ik dat ik na 8 jaar van cod1 eindelijk een leuke opvolger kan krijgen in bf3, die mij een jaar of 5 kan boeien.. (Hopen kan altijd
[ Voor 24% gewijzigd door aicaramba op 27-08-2011 15:50 ]
Eigenlijk vind ik het wel een goed idee. Voor de unlock junkies onder ons worden ze genoodzaakt om elk wapen te spelen en voor de mensen die geen unlock junkie zijn is het ook vrij simpel. Gewoon met het wapen spelen dat je fijn vind en de rest vergeten.Tsurany schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 15:38:
Mijn probleem is dat je nu niet alleen een paar wapens kan unlocken maar dat ook de accessoires van de wapens per wapen geunlocked moeten worden. Je moet je dus in een paar wapens gaan specialiseren om maar te zorgen dat je alle accessoires voor die wapens krijgt.
[...]
Je moet dus constant met hetzelfde wapen spelen om alle grips en scopes te krijgen waardoor je dus echt in een bepaalde rol moet kruipen en je niet snel naar andere wapens kan wisselen.
Of is Tsurany bang voor de lengte van zijn E-penis? Of unlocks boeien je en je wil eigenlijk stiekem wel graag alle unlocks binnen hengelen --> speeltijd investeren aan wapens die je niet zo fijn vindt. Of unlocks boeien je helemaal niets en je bent gewoon blij met een hoge W/L, SPM en eventueel K/D.
en lang bezig zijn was in het begin van BF2. Gigantische score verschillen tussen een nieuwe unlock. Bovendien moest je 'm kiezen en als je dus de verkeerde koos had je een prutswapen te pakken.
[ Voor 14% gewijzigd door M2M op 27-08-2011 15:58 ]
Waarmee voor de mensen die minder spelen de mogelijkheid tot variatie enorm beperkt wordt. Je kan niet eens met een ander wapen spelen als je zin hebt simpelweg omdat je daar alle extra's niet voor hebt en dan wel in het nadeel bent.M2M schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 15:55:
Eigenlijk vind ik het wel een goed idee. Voor de unlock junkies onder ons worden ze genoodzaakt om elk wapen te spelen en voor de mensen die geen unlock junkie zijn is het ook vrij simpel. Gewoon met het wapen spelen dat je fijn vind en de rest vergeten.
Gaan we persoonlijk worden?Of is Tsurany bang voor de lengte van zijn E-penis?
Het boeit mij simpelweg omdat ze een significant voordeel geven. Als je dan eens met een ander wapen wilt spelen ben je die voordelen direct kwijt.Of unlocks boeien je en je wil eigenlijk stiekem wel graag alle unlocks binnen hengelen --> speeltijd investeren aan wapens die je niet zo fijn vindt. Of unlocks boeien je helemaal niets en je bent gewoon blij met een hoge W/L, SPM en eventueel K/D.
Dat viel ook behoorlijk mee, als je wat uren speelde had je vrij snel alle wapens te pakken.en lang bezig zijn was in het begin van BF2. Gigantische score verschillen tussen een nieuwe unlock. Bovendien moest je 'm kiezen en als je dus de verkeerde koos had je een prutswapen te pakken.
[ Voor 3% gewijzigd door Tsurany op 27-08-2011 16:11 ]
Er komen dus aparte unlocks voor de USA en de Russian forces.
Net zoals in MOH aangezien je toegang krijgt tot de enemy weapons als je de hele kit hebt unlocked. Vond de vetran wapens wel erg leuk in MOH zagen er gewoon leuk uit hoop dat ze dat ook in BF3 stoppen al dan niet later via een patch.
Dus met zo een was lijst aan wapens zijn we wel ff zoet.
En dan ook nog kiezen welke zijde de wapens van jouw voorkeur heeft USA of Russians
.
Hoop dat je wel kan kiezen welke partij je speelt niet dat het random word.
Ik denk nu eigenlijk dat de beste preorder die met de specact kit zal zijn... Deze blijven vermoed ik exclusive net als in MOH tier1 edition excusive skin en wapen. Die dogtag preorder is niet zo interessant. EA/Dice mag wel wat meer duidenlijkheid geven omtrend deze preorders vind ik.
Net zoals in MOH aangezien je toegang krijgt tot de enemy weapons als je de hele kit hebt unlocked. Vond de vetran wapens wel erg leuk in MOH zagen er gewoon leuk uit hoop dat ze dat ook in BF3 stoppen al dan niet later via een patch.
Dus met zo een was lijst aan wapens zijn we wel ff zoet.
En dan ook nog kiezen welke zijde de wapens van jouw voorkeur heeft USA of Russians
Hoop dat je wel kan kiezen welke partij je speelt niet dat het random word.
Ik denk nu eigenlijk dat de beste preorder die met de specact kit zal zijn... Deze blijven vermoed ik exclusive net als in MOH tier1 edition excusive skin en wapen. Die dogtag preorder is niet zo interessant. EA/Dice mag wel wat meer duidenlijkheid geven omtrend deze preorders vind ik.
[ Voor 78% gewijzigd door JT888 op 27-08-2011 16:31 ]
Meer spelen = meer mogelijkheden. Dat wil niet zeggen dat een speler met alle unlocks automatisch de spelers zonder unlocks compleet owned. Met een simpele proppenschieter kun je prima mensen om leggen. Misschien dat het met een gehypte proppenschieter wat gemakkelijker gaat, maar het is zeker geen garantie.Tsurany schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 16:11:
Waarmee voor de mensen die minder spelen de mogelijkheid tot variatie enorm beperkt wordt. Je kan niet eens met een ander wapen spelen als je zin hebt simpelweg omdat je daar alle extra's niet voor hebt en dan wel in het nadeel bent.
Misschien was een smileyface wel toepasselijk geweest. Nou, bij deze dan:Gaan we persoonlijk worden?
En dat is iets slechts? Een goede BF3 speler kan met elk wapen overweg, niet enkel met het ene wapen waar hij goed in is. Bovendien hebben we het met BC2 wel gezien dat het vergaren van unlocks een uurtje of 20 werk is. Misschien verdubbelt dat bij BF3, maar erg lang zul je er niet over doen voordat je klaar bent met het verzamelwerk.Het boeit mij simpelweg omdat ze een significant voordeel geven. Als je dan eens met een ander wapen wilt spelen ben je die voordelen direct kwijt.
Sowieso is elke vorm van unlocks een voordeel ten opzichte van de spelers zonder. Als beginnend speler ben je gewoon in het nadeel.Dat is al zo sinds het BF2 tijdperk, waar bepaalde unlock mogelijkheden een voordeel gaven ten opzichte van de standaard wapens. De recente COD reeks doet daar nog een schepje bovenop, waarbij je kill streak awards krijgt om nog meer kills te maken. Als je goed bent wordt je door het spel nog wat beter gemaakt. En als je slecht bent ga je gewoon vaak dood.
Nee, dat viel niet behoorlijk mee. Ik heb het over BF2 pre SF. Na SF en de patch die daarbij kwam kon ik 6 unlocks tegelijk uitkiezen. Dit klopt dus sinds patch 1.03Dat viel ook behoorlijk mee, als je wat uren speelde had je vrij snel alle wapens te pakken.
In BF2 had ik vrijwel alle unlocks (op medic na) maar ik gebruikte nog vrij veel 'standaard'-wapens (bijv. M4/SVD/M16).. die waren namelijk vrijwel net zo goed als de unlocks. Je kon in BF2 prima mee komen zonder unlocks.
Scientia potentia est
Klopt in BF2 deed je er echt lang over om wapens te unlocken.
In BC2 had je ze binnen 2 weken allemaal binnen.
BF2142 was ook vrij hard om unlocks te pakken
Hoop niet dat BF3 zoals BC2 word kwa unlocks verkrijgen. Het mag echt wel wat langer duren wat mij betreft. Voel je weer lekker die frustratie als je een slechte score had haha. Waardoor je dus weinig progress in je unlock balk zag pfff moet ik nog zoveel punten voor die G3.
In BC2 had je ze binnen 2 weken allemaal binnen.
BF2142 was ook vrij hard om unlocks te pakken
Hoop niet dat BF3 zoals BC2 word kwa unlocks verkrijgen. Het mag echt wel wat langer duren wat mij betreft. Voel je weer lekker die frustratie als je een slechte score had haha. Waardoor je dus weinig progress in je unlock balk zag pfff moet ik nog zoveel punten voor die G3.
[ Voor 3% gewijzigd door JT888 op 27-08-2011 16:38 ]
9 Mappen + Karkland mappen (4stuks?) = 13 Mappen totaal
JusticeAbove Jeremy Jellum
@Demize99 Can you confirm this. The number of maps announced at release is 9. Is this including Back to Karkand?
14 uur geleden
als antwoord op ↑
Alan Kertz
@Demize99 Alan Kertz
@JusticeAbove It does not include B2K
Bron
@Demize99 Can you confirm this. The number of maps announced at release is 9. Is this including Back to Karkand?
14 uur geleden
als antwoord op ↑
Alan Kertz
@Demize99 Alan Kertz
Bron
[ Voor 17% gewijzigd door JT888 op 27-08-2011 16:45 ]
Verwijderd
Dat vind ik nog meevallen. Wel een reden om Back to Karkand te halen. Da's ongeveer 1,5 keer zoveel mappen.JT888 schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 16:43:
9 Mappen + Karkland mappen (4stuks?) = 13 Mappen totaal
14 uur geleden
als antwoord op ↑
Alan Kertz
@Demize99 Alan Kertz
Bron
niet echt nieuws, staat ook gewoon in de factsheet.
http://planetbattlefield.gamespy.com/fullstory.php?id=165281
http://planetbattlefield....ges/news3/fact_sheet4.jpg
[ Voor 76% gewijzigd door Ruben0s op 27-08-2011 17:21 ]
Verwijderd
Idd, dat was ook een reden waarom je clanwars kon doen. Iedereen is gelijk.martijn--g schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 16:33:
In BF2 had ik vrijwel alle unlocks (op medic na) maar ik gebruikte nog vrij veel 'standaard'-wapens (bijv. M4/SVD/M16).. die waren namelijk vrijwel net zo goed als de unlocks. Je kon in BF2 prima mee komen zonder unlocks.
In de week dat BF3 uitkomt, heb ik vakantie... en ben ik in het buitenland... en dan als ik thuiskom meteen weer aan de slag... en dan kan ik pas op 4 november het spel opstarten. En dan niet eens de multiplayer (ik speel altijd eerst de singleplayer uit - singleplayer zit er niks voor niks in, en laat je gewoon even aan het spel wennen)
.
Maarrrrrrr ik zal al jullie ervaringen met BF3 lezen *hoopt stiekem dat de eerste week online gewoon onspeelbeer is omdat miljoenen het direct willen proberen* *hoopt stiekem ook dat de eerste week de singleplayer niet speelbaar is, omdat je niet voorbij het 1e level kan komen door een glitch*
Maarrrrrrr ik zal al jullie ervaringen met BF3 lezen *hoopt stiekem dat de eerste week online gewoon onspeelbeer is omdat miljoenen het direct willen proberen* *hoopt stiekem ook dat de eerste week de singleplayer niet speelbaar is, omdat je niet voorbij het 1e level kan komen door een glitch*
is maar 20 voorbij gekomenRuben0s schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 17:15:
niet echt nieuws, staat ook gewoon in de factsheet.

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Inderdaad, ga ik ook doen.Uniciteit schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 18:07:
In de week dat BF3 uitkomt, heb ik vakantie... en ben ik in het buitenland... en dan als ik thuiskom meteen weer aan de slag... en dan kan ik pas op 4 november het spel opstarten. En dan niet eens de multiplayer (ik speel altijd eerst de singleplayer uit - singleplayer zit er niks voor niks in, en laat je gewoon even aan het spel wennen).
En dan wel op Hard, niet op Normal. Ik speel quasi nooit een SP een 2de keer uit en vind het daarom echt zonde als je op Normal door de levels rusht! Bij Hard ga je al eens meer dood, of moet je meer stealthen en flanken, waardoor je meer "de omgeving in je opneemt". En dus meer waar voor je geld krijgt bij de SP.
En Hard is ook een mooie voorbereiding op MP lijkt me.
Veteran zal ik waarschijnlijk niet nemen. Maar als de SP het echt waard is nog eens te spelen (CoD4 is een mooi voorbeeld), kies ik wel Veteran bij de 2de keer.
Over die launch issues: denk dat die niet zo groot zullen bij de release aangezien ze met de open beta al een idee gaan hebben van de workload, server bottlenecks, etc. Maar ik durf wel te wedden dat bij de open beta ofwel de Origin servers plat zullen gaan, ofwel de Battlelog site, of beide.
Echter, langs de andere kant: EA heeft helemaal niet de ervaring die Valve heeft met hun Steam downloadplatform. En aangezien élke BF3 game - hetzij online hetzij offline gekocht - op Origin moet geactiveerd worden, zie ik dit niet vlekkeloos verlopen.
Steam heeft zelfs nog problemen bij launches van grote games. Wat zal dit bij EA's Origin dan niet worden...
Zou het kunnen, zou het kunnen...
...dat de beta over 3 dagen van start gaat?
Ik betwijfel het, maar aangezien de beta voor iedereen in september van start gaat maar bepaalde mensen een 48 uur vroegere beta access hebben (wat gelijk staat aan 2 dagen) dan wil dat zeggen dat ze dus 2 dagen voor 1 september (30 augustus) de closed beta moeten doen?
Het is maar een vermoeden, maar zou wel fijn zijn om vanaf donderdag de beta te kunnen gaan spelen
Ik betwijfel het, maar aangezien de beta voor iedereen in september van start gaat maar bepaalde mensen een 48 uur vroegere beta access hebben (wat gelijk staat aan 2 dagen) dan wil dat zeggen dat ze dus 2 dagen voor 1 september (30 augustus) de closed beta moeten doen?
Het is maar een vermoeden, maar zou wel fijn zijn om vanaf donderdag de beta te kunnen gaan spelen
Als de beta over 3 dagen vanstart gaat dan kunnen eerst de closed beta mensen spelen en dan ,2 dagen later, de rest -.-Qlii256 schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 21:08:
Zou het kunnen, zou het kunnen...
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien