Een magnetron of wasmachine gebruikt in ieder geval nog altijd veel meer stroom dan 90% van de computers dus het valt best mee, sowieso is het stroomverbruik alleen hoger als je ook echt een spel aan het spelen bent anders wordt alles gewoon zwaar naar beneden geclocked.Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 23:15:
afgezien van dat ik het wel een fantastische game tot dus ver vind, moet het ook niet zo zijn dat je zo veel stroom uit de muur moet trekken, dat het gelijk staat tot de magnetron aanzetten en niet meer uitzetten
of je nou wel op de kleintjes moet letten of niet. 500 tot 1200 watt voedingen die vol aanstaan om slurpende kaarten tot wel drievoudig aan te duwen om maar je games op 'the way it should be played' te kunnen setten.
Ik hoop dat ze ooit / snel een generatie onder de 100 watt kunnen houden met prestaties die met de 6970/580 gelijk staan. Dan vindt ik een ietswat hogere prijs per kaart ook wel te doen.
Sowieso is er maar een verwaarloosbare groep mensen die ook echt 1200 watt nodig hebben voor een pc

[ Voor 5% gewijzigd door Redblader op 23-09-2011 23:29 ]