AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Bron?RobinNL schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 21:44:
Er gaat nu een gerucht (!) rond dat de beta op 19 september begint. Of dit voor de MoH/Origin mensen is of voor iedereen is niet bekend.
Wisten jullie dat je C4 op die EOD bot kan plakken heb je een mooie rijdende boobytrap.
Hoorde het net pas op die GS analysis clip van Caspian border
[ Voor 3% gewijzigd door JT888 op 28-08-2011 00:47 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
dit is speculatie diegene die hem analyseert zegt dat die waarschijnlijk mogelijk is.JT888 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 00:46:
...Wisten jullie dat je C4 op die EOD bot kan plakken heb je een mooie rijdende boobytrap....
En hoe is dat mogelijk dan? / Wat voor Map packs?maxers1973 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 10:34:
Hoe zou het gaan als je samen met je vrienden aan het gamen bent in een server en een paar hebben er geen mappack.
[ Voor 82% gewijzigd door Cartman! op 28-08-2011 11:16 ]
Nog nooit een BF game gespeeld zeker?maxers1973 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 10:34:
Hoe zou het gaan als je samen met je vrienden aan het gamen bent in een server en een paar hebben er geen mappack.
De PC versie heeft battlelog waarmee je een groep mensen kan samenstellen en dan kan je een server met de map/gamemode naar keuze kiezen. Op de consoles heb je een serverbrowser waarbij je ook de server en de map/gamemode kan kiezen.
Ik weet bijna zeker dat back to karkand zijn eigen servers zal hebben dus er is geen probleem.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij zegt ook "all information confirmed by dice"DopeMasta schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 11:11:
[...]
dit is speculatie diegene die hem analyseert zegt dat die waarschijnlijk mogelijk is.
Verwijderd
Altijd karkand en bij sommige ook het psychical warfare pack.Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 13:35:
Even een vraagje, als ik de limited edition preorder bij n winkel zit daar dan ook back to karkand en het Physical warfare pack bij?
Je kan ook een beetje zoeken hoor aangezien deze vraag op zo ongeveer elke pagina opduikt.

edit:
13:37
[ Voor 2% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-08-2011 13:40 . Reden: 13:37 ]
Yup hij zegt all information confirmed by Dice.DopeMasta schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 11:11:
[...]
dit is speculatie diegene die hem analyseert zegt dat die waarschijnlijk mogelijk is.
Dus het is geen speculatie meer maar bevestigt
Als hij zou zeggen TO BE confirmed dan was het nog niet bevestigt maar dat zegt hij dus NIET goed luisteren
Confirmed betekent BEVESTIGT !!
[ Voor 26% gewijzigd door JT888 op 28-08-2011 14:00 ]
Verwijderd
Dankjewel, heb op google gekeken, niet gevonden & ga niet door 350 pagina's duiken.DanielWW2 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 13:37:
[...]
Altijd karkand en bij sommige ook het psychical warfare pack.
Je kan ook een beetje zoeken hoor aangezien deze vraag op zo ongeveer elke pagina opduikt.
edit:
13:37
Het slaat echt TOTAAL NERGENS op weer.. Release dan geen Alpha en Beta..
De aanpassingen kunnen altijd later nog komen, wat weer gebaseerd is op feedback van de beta. In een day-one patch bijvoorbeeld.Jovas schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:22:
Het zou wel raar zijn als de BETA pas eind September begint. Maar aan de andere kant, het zou me ook niks verbazen. EA doet wel meer vreemde dingen de laatste tijd.. Die Alpha versie zou eigenlijk Beta moeten zijn, gezien het spel eind October al uit komt. Wat wil je op zo'n korte termijn nog gaan veranderen aan het spel, met zou weinig gebruikers feedback van zo'n korte periode..
Beta heeft dus zeker wel nut.
Life is what you others make it.
Ik denk dat DICE al heel lang in alpha heeft gezeten met BF3. Wat ze denk ik hebben laten spelen was een late alpha waarbij ze graag feedback over wouden hebben voordat ze in beta gingen. Verder gok ik dat de beta half september is en z'n week zal duren. Dan kan DICE nog een paar bugs eruit vissen en een paar balance issues oplossen en dan gaan de drukkerijen aan de slag met miljoenen disks maken.Jovas schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:22:
Het zou wel raar zijn als de BETA pas eind September begint. Maar aan de andere kant, het zou me ook niks verbazen. EA doet wel meer vreemde dingen de laatste tijd.. Die Alpha versie zou eigenlijk Beta moeten zijn, gezien het spel eind October al uit komt. Wat wil je op zo'n korte termijn nog gaan veranderen aan het spel, met zou weinig gebruikers feedback van zo'n korte periode..
De beta van Gears of War bijvoorbeeld is in mijn ogen wel een echte beta. Zelfde met de beta voor Halo 3. Gewoon echt een paar maanden voor de release met voldoende mensen. Dan kun je als ontwikkelaar nog echt spelen / tweaken met belangrijke gameplayelementen in plaats van wat kleine bugs fixen, etc.
[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-08-2011 15:28 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Waarschijnlijk is de beta een oudere, maar verder stabiele build die ze gaan gebruiken om serverload te testen om dat eventueel nog te kunnen verbeteren in een day1 patch. Plus het kan weer wat hype genereren.Jovas schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:22:
Denk dat het grote balans en bug testing al lang en breed gedaan is in gesloten alpha's en beta's waar je eigenlijk alleen op uitnodiging van mensen bij EA/Dice in komt en niet via een nieuwsbrief.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
zelf denk ik dat de beta eind september komt.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Niet helemaal waar, ze kunnen nog bij de release gelijk een update pushen. Zo hebben ze uiteindelijk nog tot 25 oktober om het spel te perfectioneren, ipv het moment dat de DVD's worden gedrukt.Pykow schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:42:
Ik hoop dat de beta snel gaat uitkomen, want anders is het niet echt een beta versie als ze niks met de feedback gaan doen.
zelf denk ik dat de beta eind september komt.
De alpha had geen CR ik vermoed een beta datum rond 24 sept tot een week voor de release van de final dat was met BC2 ook zo echt irri hell week.
[ Voor 14% gewijzigd door JT888 op 28-08-2011 16:36 ]
Verwijderd
Dat laatste is moeilijk, aangezien je de Karkand expansie gratis krijgt als je 'm pre-ordered. Anders moet je er 15 euro voor dokken. Zoals ik al eerder zei: da's een erg sluw truukje van EA.Jovas schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 16:42:
EA en DICE hebben er schijt aan, daarom ga ik ook niet pre orderen. Ik ga eerst wel eens kijken of BF3 en de Karkand expansie het wel waard zijn.
Hoewel ik akkoord ben dat de beta te kort op de release valt, vind ik het toch goed dat ze het doen.Jovas schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:22:
Ze zullen zo feedback hebben en al beginnen werken aan een day 1 patch.
Dit is veel beter dan indien we pas bij de release van de game feedback kunnen geven. Een eerste patch zie je dan waarschijnlijk pas 2 weken later ofzo.
Met een Alpha en een Beta kunnen ze gaan kijken of het een en ander verbeterd kan worden. Dit is beter dan helemaal geen alpha en een beta.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
o.0 wow
Met die stem en manier van verhaal vertellen doet 't niet onder voor een actiefilm.
[ Voor 12% gewijzigd door Eagle Creek op 28-08-2011 17:06 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
"tango down"Eagle Creek schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:05:
[...]
o.0 wow
Met die stem en manier van verhaal vertellen doet 't niet onder voor een actiefilm.
Haha, hij heeft zeker een goede stem.
Edit: Altijd leuk, btw, die analyses. Die lui zien altijd veel meer dan ik.
[ Voor 12% gewijzigd door Ample Energy op 28-08-2011 17:19 ]
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Wel mooi dat hij ook zei dat die comm-tower een mooie sniperplek is, maar dat je dan ook de weerkaatsing van de zon kan zien in de scope. Ik heb na BF2 geen 'wargames' meer gespeeld, maar dat is toch ook wel erg vet!
Kan niet wachten... ik moet eigenlijk geen filmpjes meer kijken van BF3 en nog even een paar weken uitzingen tot de beta.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
De goede sniperplekken zijn bijna altijd wel goede anti-sniperplekken. Als jij goed zicht hebt op de ander, is (in een game) de kans zeer groot dat zij ook goed zicht hebben op jou.Tsurany schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:27:
Die comm tower heeft natuurlijk iedere BF2 veteraan wel door, dat zijn de torens waar je als eerste naar kijkt als sniper om andere snipers te spotten en die kan je vrijwel altijd direct zien liggen.
Evenwel vind ik de scopereflectie erg gaaf. Ik herinner mij dat ik in 2003 de E&E training deed in America's Army. Daar spraken ze over deze reflectie, maar ik heb het altijd jammer gevonden dat dit niet in de game zat.
En nu is het zover! Ben benieuwd of de pro's hun tactiek hier weer op aanpakken. Een holow sight met goede aim ten faveure van de scope, om zo ongedetecteerd te blijven!
Dat hangt er natuurlijk vanaf, als jij in de bosjes gecamoufleerd bent is die kans een stuk kleiner als je op de grote comm tower zit waar je geen enkele dekking hebt. Die comm tower is het eerste waar iedere sniper naar kijkt, dan pas naar de rest van de map. Zelf snipe ik altijd vanaf de juist wat minder opvallende en bekende plekken, dan is je zicht net wat minder maar mensen zien jou vrijwel helemaal niet.Eagle Creek schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:32:
[...]
De goede sniperplekken zijn bijna altijd wel goede anti-sniperplekken. Als jij goed zicht hebt op de ander, is (in een game) de kans zeer groot dat zij ook goed zicht hebben op jou.
Far Cry had het in de multiplayer, daar was het echt uber nice inEvenwel vind ik de scopereflectie erg gaaf. Ik herinner mij dat ik in 2003 de E&E training deed in America's Army. Daar spraken ze over deze reflectie, maar ik heb het altijd jammer gevonden dat dit niet in de game zat.
Vraag is of dat nodig is, denk dat praktisch alle spelers te stom zijn de scope te herkennen en er op te schietenEn nu is het zover! Ben benieuwd of de pro's hun tactiek hier weer op aanpakken. Een holow sight met goede aim ten faveure van de scope, om zo ongedetecteerd te blijven!
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
wel leuk dat CAPSIAN hehe.
^^ idd. maar als je in de schaduw ligt is er hopelijk geen lame ass scope reflection, ook al lig je er langer.
Verders even voordelen en nadelen van preorderen bij shop/origin:
Origin
+Geen DVD nodig, dus snellere installatie via hardeschijf exec. en geen dvd nodig elke keer als je wilt spelen
+ Physical warfare EN return 2 karkand En Specact
- 10 euro duurder
- je support een vervelend systeem dat je opgedrongen wordt.
Limited edition Preorder via webshop
+ 10 euro goedkoper
+ speciaal limited edition boekje
- je krijgt hem op dvd, dus je moet wachten tot ie aankomt, langzame installatie, krasjes, en je moet hem zeer wss in je dvd lade houden als je wilt spelen (#$&* securom)
- je krijgt alleen maar back 2 karkand, en specact OF physical warfare.
am i rite?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2011 17:48 ]
Daar zit toch een foutje. Bij de origin pre-order krijg je alleen de Warfare Pack bij en niet de SPECACT Kit.Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:47:
+ Physical warfare EN return 2 karkand En Specact
Of heb ik dit fout?
En het is Back to Karkand en niet return (detail
Daarbij denk ik ook niet dat je de DVD in je DVD-station moet laten om de game te spelen. Dit was bij BC2 ook niet nodig.
[ Voor 15% gewijzigd door Qlii256 op 28-08-2011 17:53 ]
Als je daar last van hebt moet je betere speakers of een betere headset kopenJT888 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:52:
yup en digitaal heb je geen last van de herrie die een DVDrom speler maakt
Ik heb nog nooit BF2 gespeeld hoor.Tsurany schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:27:
Die comm tower heeft natuurlijk iedere BF2 veteraan wel door, dat zijn de torens waar je als eerste naar kijkt als sniper om andere snipers te spotten en die kan je vrijwel altijd direct zien liggen.
Toch weet ik ook dat die toren een deathtrap gaat worden.
niet helemaal.
De dvd is niet nodig om te spelen de key wordt aan je origins account gekoppeld en kan ter alle tijden van origins installeren of spelen zonder de dvd bij de hand/dvdrom te hebben.
Ik gebruik dit namelijk al bij MoH/BF:BC2/Crysis 2 allen heb ik op dvd en niet nodig om te spelen.
volgens mij is het trouwens sneller of net zo snel om 8~9 gig van dvd te installeren dan deze te downloaden en dan nog alsnog te installeren. (ook omdat de download snelheid wel lager zal zijn op dag van release)
[ Voor 5% gewijzigd door DopeMasta op 28-08-2011 17:57 ]
LOL ik heb een Sennheiser PC 360 G4ME but im just sayingTsurany schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:53:
[...]
Als je daar last van hebt moet je betere speakers of een betere headset kopen
[ Voor 6% gewijzigd door JT888 op 28-08-2011 18:03 ]
Klopt ik heb het ook niet over mezelfTsurany schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:59:
Dan hoor je toch de DVD drive niet meer als je die op hebt?
[ Voor 71% gewijzigd door JT888 op 28-08-2011 18:03 ]
voorlopig bij de wehkamp omdat de specact kit nog niet op een later tijdstip te verkrijgen is, althans nog niet aangekondigd.Lizardz schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 18:01:
Wat is nu dan de beste shop om te kopen? Wehkamp geeft je specact kit, en bol.com geeft je physical warfare. Pysical warfare is niets exclusiefs toch? alleen tijdelijk exclusief?
physical warfare pack is idd tijdelijks exclusief.
Verwijderd
Nee, bij origin krijg je ze alle 3, kijk maarQlii256 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:52:
[...]
Daar zit toch een foutje. Bij de origin pre-order krijg je alleen de Warfare Pack bij en niet de SPECACT Kit.
Of heb ik dit fout?
En het is Back to Karkand en niet return (detail)
Daarbij denk ik ook niet dat je de DVD in je DVD-station moet laten om de game te spelen. Dit was bij BC2 ook niet nodig.
nee maar wel betaald.Lizardz schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 18:01:
Wat is nu dan de beste shop om te kopen? Wehkamp geeft je specact kit, en bol.com geeft je physical warfare. Pysical warfare is niets exclusiefs toch? alleen tijdelijk exclusief?
Held, zo'n antwoord zocht ik. Ik heb namelijk geen zin om EA origin te supporten, dat is gewoon in het leven geroepen zodat al het geld naar EA gaat en niet een deel naar retailers e.d. Maar tegelijkertijd ook niet aan n DVD vastzitten.DopeMasta schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:56:
[...]
niet helemaal.
De dvd is niet nodig om te spelen de key wordt aan je origins account gekoppeld en kan ter alle tijden van origins installeren of spelen zonder de dvd bij de hand/dvdrom te hebben.
Ik gebruik dit namelijk al bij MoH/BF:BC2/Crysis 2 allen heb ik op dvd en niet nodig om te spelen.
volgens mij is het trouwens sneller of net zo snel om 8~9 gig van dvd te installeren dan deze te downloaden en dan nog alsnog te installeren. (ook omdat de download snelheid wel lager zal zijn op dag van release)
dat is niet zo'n probleem hierTsurany schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:53:
[...]
Als je daar last van hebt moet je betere speakers of een betere headset kopen

Aah oke. Nouja ik heb zelf nooit last van de dvd speler die herrie maakt. Maar bij PC games is die toch ook enkel ter verificatie, kan hem na het starten volgens mij ook prima eruit halen.JT888 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 18:01:
[...]
Klopt ik heb het ook niet over mezelfmaar over het algemeen.
Lijkt mij ook idd, die SpecAct kit is momenteel nog exclusief en lijkt mij ook het meest interessant aangezien je wat beter kan camoufleren eventueel.DopeMasta schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 18:03:
voorlopig bij de wehkamp omdat de specact kit nog niet op een later tijdstip te verkrijgen is, althans nog niet aangekondigd.
physical warfare pack is idd tijdelijks exclusief.
Verwijderd
+ back2karkand
+ PW
+ irrelevante troep
- 10 €
- geen specact
alleen physical warfare gaat geloof ik 15 euro kosten en specact voor BC2 kostte maar 5 euro.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2011 18:29 ]
Gecamoufleerde bosjes vind je niet zoveel op grote hoogte, terwijl grote hoogte wel de beste view geeft op een zo groot mogelijk gebiedTsurany schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:41:
[...]
Dat hangt er natuurlijk vanaf, als jij in de bosjes gecamoufleerd bent is die kans een stuk kleiner als je op de grote comm tower zit waar je geen enkele dekking hebt.
Daarom zal ik grote hoogte ook niet snel opzoeken. Daar wordt je als sniper erg snel gespot, zeker als infantry ook scopes heeft.Eagle Creek schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 18:25:
[...]
Gecamoufleerde bosjes vind je niet zoveel op grote hoogte, terwijl grote hoogte wel de beste view geeft op een zo groot mogelijk gebied.
Gewoon lekker om 12 uur s' nachts gamen. Het voordeel van geschiedenis studeren op een universiteit is dat je geen aanwezigheids plicht hebt voor zover ik weet. Alleen hoop ik wel dat ik in die week geen tentamens heb en als het dan wel zo is dan liever niet op donderdag en vrijdag.
Dat word dan mijn allereerste PC game op release.

Verwijderd
http://arstechnica.com/ga...rigin-get-a-free-game.ars
hebben de origin kopers zo'n code gehad?
Nee, geef mij maar gewoon mijn schijfje, dat uurtje voorpret tijdens het installeren heb ik er wel voor over.
www.avpnews.com
Physical warfare is zover ik weet alleen unlocks die je gelijk krijgt wanneer je start, en dus niet zoals normale spelers unlockt bij het levelen. Correct me if im wrongVerwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 18:25:
http://store.origin.com/s...l/pbPage.battlefield3_NL/
+ back2karkand
+ PW
+ irrelevante troep
- 10 €
- geen specact
alleen physical warfare gaat geloof ik 15 euro kosten en specact voor BC2 kostte maar 5 euro.
Je moet het toch via origin activeren dus dat schijfje maakt niks uit. Dan kan je er twee dagen naar gaan staren.skullsplitter schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 18:48:
Ja, pre-loaden, en dan net als met MW2 twee dagen moeten wachten terwijl de retail al kan spelen
Nee, geef mij maar gewoon mijn schijfje, dat uurtje voorpret tijdens het installeren heb ik er wel voor over.
Je spreekt jezelf tegen; eerder op die pagina zeg je twee keer dat specact er wel bijzit als je via Origin besteld.Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 18:25:
http://store.origin.com/s...l/pbPage.battlefield3_NL/
+ back2karkand
+ PW
+ irrelevante troep
- 10 €
- geen specact
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Ik vermoed dat je na de installatie van je game via origin je disk niet meer nodig zal hebben. Geen reden om je CD te cracken.Siempie schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 19:18:
Kan iemand dit bevestigen? Ik heb de DVD versie gepre-ordered. Ik heb die DVD dus niet nodig om te installeren en te spelen? Want ik no cd crack al mijn games toch, maar als ik ook nog eens de installatie met de DVD kan overslaan, scheelt dat weer sleepwerk met een externe DVD lezer.
Gewoon die disk installeren anders is er namelijk geen reden behalve de prijs om een disk te nemen.
Maar goed om te weten dat ik 'm wss niet hoef te cracken en gewoon meteen zonder kan. Want heb zo'n hekel aan DVD's en DVD-spelers en moeite moeten doen om een game te kunnen starten, haha. Thanks!
Physical warfare pack kost helemaal niks, noppus, nada.. wat betreft de spectact pack deze is voor als nog niet aangekondigd dat deze later te koop zal zijn.Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 18:25:
sourceWe will unlock the contents of the Physical Warfare Pack for free to all Battlefield 3 players later this year.
Ik ben ook altijd een fan van de doosjes maar bij een game zoals BF kan het me niks schelen. Ik speel het spel toch alleen maar in multiplayer en dan ga je niet naar een boekje staren.Siempie schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 19:49:
Ik hou van een disk en een mooi doosje. Zelfde als bij CD's: ik rip ze meteen en gebruik ze niet meer, maar ze zien er mooi uit en bij de bands waar ik van hou zit heel vaak een extra boekje met bijvoorbeeld artwork en uitleg over hoe de nummers tot stand zijn gekomen. Nu verwacht ik dat niet te vinden bij een game, maar ik hou wel van een mooi doosje in de kast![]()
Maar goed om te weten dat ik 'm wss niet hoef te cracken en gewoon meteen zonder kan. Want heb zo'n hekel aan DVD's en DVD-spelers en moeite moeten doen om een game te kunnen starten, haha. Thanks!
Verder zijn die doosjes ook niet meer wat ze ooit waren. Tegenwoordig mag je blij zijn als je nog een boekje krijgt waar meer in staat dan hoe het spel te installeren.

How are you doing?
Ze zien er niet echt uit. Je bent een schietschijf met specact camo.JT888 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 21:08:
Ik vind het best zuur dat als je bij origin besteld geen SpecAct erbij krijgt. Zoals ik al eerder had gepost blijft dit denk ik wel een exclusive net zoals bij MOH het geval was.
Dingen zoals gele handschoenen vallen gewoon op en hierdoor kan je makkelijker iemand herkennen als vijand.
Zeker in een game zoals BF maakt dit veel uit. Geef mij maar mijn marine,spetznas uniform.
Op 18 september stopt bij www.i3d.net de Battlefield 3 game server pre-ordr actie.RobinNL schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 21:44:
Er gaat nu een gerucht (!) rond dat de beta op 19 september begint. Of dit voor de MoH/Origin mensen is of voor iedereen is niet bekend.
Maar zo te zien bevestig je de Quote
[ Voor 51% gewijzigd door JT888 op 28-08-2011 23:17 ]
Inderdaad, don't push it.JT888 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 23:13:
Dit stinkt naar reclame Stewie!
Of geef ons een gratis 64 slot server conquest ranked voor een jaar.
Noem het maar GoT BF3.
[ Voor 4% gewijzigd door Stewie! op 28-08-2011 23:33 ]
Mogen we nu zeggen bedankt voor de datum?Stewie! schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 23:19:
Of je leest eerst de quote en dan de hint*hatsjoe*
Ben ik dan de enige die hier doorhad dat Stewie een hint gaf dat de quote in zijn post waar was? Toch, dat is wat ik er van opmaakStewie! schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 23:19:
Of je leest eerst de quote en dan de hint*hatsjoe*
Dat neem ik als een ja.Stewie! schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 23:20:
Gewoon selectief quoten. Waarom stopt een pre-order op een datum?
Nope ik had me post al ge editJT888 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 23:13:
Dit stinkt naar reclame Stewie!
Maar zo te zien bevestig je de Quotethx for that !!
[ Voor 53% gewijzigd door JT888 op 28-08-2011 23:23 ]
Nope. Zolang je realiteit en games van elkaar kan onderscheiden, is het geen probleem. Op het moment dat je games te serieus neemt, tja dan kan je er afkeer van krijgen.- peter - schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 23:24:
Was nog wel benieuwd naar of meer mensen dat hebben, dat het spel te realistisch wordt, zodanig dat je er een afkeer van krijgt. Dat je geen zin hebt in echte oorlog, dat het te dichtbij komt? Battlefield 2142 en de voorgaande delen was altijd nog wel vrij onrealistisch. Nu als je de filmpjes kijkt kan het zo een documentaire zijn, en wordt ik er misselijk van. Nu ben ik wel een beetje gevoelig wat dat betreft, maar dat had ik echt niet bij eerdere delen. Herkenning?
Dat is nou ook weer niet nodig hoor.JT888 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 23:27:
Ga jij ff lego starwars spelen zeg en laat de echte mannen lekker hun 18+ game spelen

Nee absoluut niet. Ik kan in de verste verte geen realisme in dit spel ontdekken dat mij doet denken dat het echt lijkt, het lijkt bij mij ook absoluut niet op een documentaire. De vele kleurtjes in je HUD leiden voor mij al genoeg af en daarnaast is het gewoon niet realistisch genoeg om echt op een documentaire te lijken.- peter - schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 23:24:
Nu als je de filmpjes kijkt kan het zo een documentaire zijn, en wordt ik er misselijk van. Nu ben ik wel een beetje gevoelig wat dat betreft, maar dat had ik echt niet bij eerdere delen. Herkenning?
Nee, het is een spel. Al lijkt het alsof je naar opgenomen beelden kijkt, in plaats van een spel: het is nog steeds een spel. Het komt niet te dichtbij, voor mij.- peter - schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 23:24:
Was nog wel benieuwd naar of meer mensen dat hebben, dat het spel te realistisch wordt, zodanig dat je er een afkeer van krijgt. Dat je geen zin hebt in echte oorlog, dat het te dichtbij komt? Battlefield 2142 en de voorgaande delen was altijd nog wel vrij onrealistisch. Nu als je de filmpjes kijkt kan het zo een documentaire zijn, en wordt ik er misselijk van. Nu ben ik wel een beetje gevoelig wat dat betreft, maar dat had ik echt niet bij eerdere delen. Herkenning?
Als jij dit realistisch vindt weet je duidelijk niet hoe een echte oorlog er aan toe gaat- peter - schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 23:24:
Maargoed, uiteindelijk ben je toch echt zelf verantwoordelijk voor wat je doet.
Was maar een grapje hoor
Zolang ik weet dat het een game is heb ik er geen problemen mee. Op kids schieten in een game vind ik not done maar dit is gewoon schieten op een virtuele vijand en het zijn soldaten so why not.
[ Voor 27% gewijzigd door JT888 op 28-08-2011 23:33 ]
Al schiet je op kinderen in games. Het is nog steeds een spel.JT888 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 23:33:
Was maar een grapje hoor![]()
Zolang ik weet dat het een game is heb ik er geen problemen mee. Op kids schieten in een game vind ik not done maar dit is gewoon schieten op een virtuele vijand en het zijn soldaten so why not.
Dat gaat me nou echt te ver. Z'n game mogen ze van mij wel verbieden.Uniciteit schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 23:34:
[...]
Al schiet je op kinderen in games. Het is nog steeds een spel.
Mij maakt het niet uit hoe bloederig een game is zolang je maar geen kinderen vermoord.
In MW2 vond ik die scene op dat vliegveld ook ver gaan maar aangezien ik vroeger gek was van Carmagadon, ging dat stukje MW2 ook nog wel
Fair enough.JT888 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 23:33:
[...]
Was maar een grapje hoor![]()
DanielWW2 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 23:35:
[...]
Dat gaat me nou echt te ver. Z'n game mogen ze van mij wel verbieden.
Mij maakt het niet uit hoe bloederig een game is zolang je maar geen kinderen vermoord.
Tja, ligt eraan hoe je er naar kijkt. Aangezien je daar vroeger gek op was, vind je het ok. Een ander vind het helemaal niet ok.Jpjedi schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 23:36:
Nou, er zijn grenzen hoor...
In MW2 vond ik die scene op dat vliegveld ook ver gaan maar aangezien ik vroeger gek was van Carmagadon, ging dat stukje MW2 ook nog wel
Ik vind dat er helemaal geen censuur moet plaatsvinden. Als er kinderen/jongeren in worden vermoord, dan heeft het een 18+ advies en daarmee klaar. Vind je het abnormaal, dan koop je de game niet en steun je de ontwikkelaar dus niet.
[ Voor 17% gewijzigd door Uniciteit op 28-08-2011 23:38 ]
Interessante quote...Stewie! schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 23:10:
[...]
Op 18 september stopt bij www.i3d.net de Battlefield 3 game server pre-ordr actie.
Maar mensen: wees verstandig en begin dit nu niet op andere game fora rond te posten. Eenmaal dat zo iets boven komt op een groot forum, verspreid nieuws zoals dit zich als een lopend vuurtje. En dan gaan mensen de source vragen, en ik veronderstel dat Stewie niet graag wilt dat zijn contacten met EA/Dice bemoeilijkt worden.
Uiteraard heeft Stewie niet zwart op wit gezegd dat dat de datum zou kunnen zijn, maar ik bedoel dus dat we ook geen olie op het vuur moeten smijten.
Serieus? Maar doe dan aub de link naar dit forum weg als je die hebt erbij gezet.
Zeg iets in de aard van "a close source has told me..."

Nee ik zeg de bron niet ook al bannen ze me.

Ik heb niet gelinkt naar hier.Asgaro schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 23:42:
[...]
Serieus? Maar doe dan aub de link naar dit forum weg als je die hebt erbij gezet.
Alsof dat iets uitmaakt. Zefls als ze dit via Google Translate lezen, dan is het eigenlijk alleen dat een of andere Stewie! waarvan ze nooit hebben gehoord zegt dat je dan niet meer kan bestellen.Asgaro schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 23:42:
[...]
Er worden insinuaties gemaakt dat dan ook de open beta zou kunnen starten eventueel, heel misschien, met wat geluk, ...tehsojiro schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 23:42:
Het staat ook gewoon op die site, dus wat is het probleem ermee?
[ Voor 86% gewijzigd door JT888 op 28-08-2011 23:45 ]
Ik dacht dat stewie de baas was?
Dit topic is gesloten.
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien