• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 21:24
Nee heb ik en ja kan ik krijgen. Ik ben hier al 4 jaar alles wat ik post Iphone 5 foto word meteen verwijderd of ik maak een topic aan word na een dag op slot gedaan. En het alle ergste is dat ik ben opgelicht en tweakers doet helemaal geen maatregelen maar voor de rest wel een leuke site

Verwijderd

Voor mij wordt het ook bf3 en geen mw3.
Ik ben de cod games zat.
Ik heb nu al 24 dagen speeltijd erop zitten met black ops.
Ik heb er plezier in gehad maar het is nu tijd voor iets anders.

Battlefield 3 dus!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:52
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:50:
Voor mij wordt het ook bf3 en geen mw3.
Ik ben de cod games zat.
Ik heb nu al 24 dagen speeltijd erop zitten met black ops.
Ik heb er plezier in gehad maar het is nu tijd voor iets anders.

Battlefield 3 dus!
Nondeju, dat is wel heel veel. Doe je niks buiten school/werk? Ik heb het spel vanaf dag 1, speel geregeld maar zit pas op 6 dagen. 8)7

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

ChojinZ schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:45:
[...]

Eerlijk gezegd was ik in de veronderstelling dat reactie's zoals die van mij nog wel getolereerd werden. Ik ben weliswaar geem modje maar mede gotters ergens op aanspreken moet mijn inziens geen probleem zijn. Blijkbaar had ik dat dus verkeerd... O-)
Het houdt het topic wat netter, anders heb je voor je 't weet 5 man onder elkaar die allemaal dezelfde fout aanwijzen. Is niet handig :)
goosche schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:46:
Nee heb ik en ja kan ik krijgen.
[...]
Dan heb je bij deze een duidelijke nee. Dat geldt natuurlijk niet alleen voor dit topic maar voor het gehele forum.

Voor wat betreft je andere 'klachten' raad ik je aan om contact op te nemen met wie de sanctie dan ook maar uitgevoerd heeft. Ook dat is namelijk behoorlijk offtopic in dit BF3 topic :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Cloud schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:05:
[...]

Het houdt het topic wat netter, anders heb je voor je 't weet 5 man onder elkaar die allemaal dezelfde fout aanwijzen. Is niet handig :)
Totaal niet bij stil gestaan. Ga er in het vervolg rekening mee houden! :>

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Asgaro schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:45:
Haha, er zijn 4 topic writers voor de BF3 thread, maar er is slechts 1 die ik regelmatig zie posten hier: Tsurany.
Hoewel, die heeft sinds 4 augustus geen post meer geplaatst. Normaal post hij quasi dagelijks hier in de thread.
Idd op vakantie en hoewel ik af en toe wel internet had gewoon besloten om geen GoT te doen :P
Waarschijnlijk een maand op vakantie ofzo, de gelukzak! :D
Gelukzak? Moet er voor betalen hoor.
Als hij terug is, zal je hem snel genoeg opmerken: hij is iemand die graag vinnige opmerkingen maakt (god sta je bij, als je niet up to date bent met het laatste BF3 nieuws en daar een vraag over stelt :+ ) en bijgevolg komt hij - voor mij - over als iemand die elke dag met het verkeerde been uit bed lijkt te stappen. :>
Oh ik ben altijd prima gehumeurd hoor, hou enkel niet van mensen die graag met hun eigen domheid of luiheid te koop lopen ;)
DanielWW2 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 02:16:
Hij zit in Zuid Afrika met zijn vriendin. ;)
Idd, en ik ben niet vermoord of neergestoken dus ik ben er weer :) Topic zal weer geupdate gaan worden zodra ik daar weer tijd voor vind.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

tiswat schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:52:
[...]

Nondeju, dat is wel heel veel. Doe je niks buiten school/werk? Ik heb het spel vanaf dag 1, speel geregeld maar zit pas op 6 dagen. 8)7
576 uur, valt toch nog wel mee...

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:20
Voor iemand met een leven niet :P

Verwijderd

Stel dat hij Black Ops vanaf de release heeft. Dat is 10 november 2010. Dan heeft hij al minimaal 9 maanden kunnen spelen.
1 maand = 30,4368499 dagen, x9 = ~274 dagen. 274 dagen x 24 uur = 6576 uur.

Dan heeft hij nog minimaal 6000 uur iets anders gedaan. Vind ik wel meevallen eerlijk gezegd.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:12:
[...]

Idd op vakantie en hoewel ik af en toe wel internet had gewoon besloten om geen GoT te doen :P

[...]

Gelukzak? Moet er voor betalen hoor.

[...]

Oh ik ben altijd prima gehumeurd hoor, hou enkel niet van mensen die graag met hun eigen domheid of luiheid te koop lopen ;)

[...]

Idd, en ik ben niet vermoord of neergestoken dus ik ben er weer :) Topic zal weer geupdate gaan worden zodra ik daar weer tijd voor vind.
Welkom terug.
Ik kan je van harte deze trailer aanraden als je hem nog niet hebt gezien. :+

YouTube: Battlefield 3: Caspian Border Gameplay - YouTube

Verder komt de commo rose terug. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Rob_de_Rechter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:37

Rob_de_Rechter

Dixeram

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:51:
[...]
Stel dat hij Black Ops vanaf de release heeft. Dat is 10 november 2010. Dan heeft hij al minimaal 9 maanden kunnen spelen.

Dan heeft hij nog minimaal 6000 uur iets anders gedaan. Vind ik wel meevallen eerlijk gezegd.
Das dus plusminus 10%. Gemiddeld iedere dag 2,4 uur BO spelen? Dat vind ik niet echt meevallen, maar echt gewoon veel.

Maar hij sloeg haar hersens niet in, want tussen droom en daad // staan wetten in de weg en veelal praktische bezwaren // en zwaarmoedigheid, die niemand kan verklaren // die des avonds komt, voordat men slapen gaat

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:52
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:51:
[...]

Iemand slaapt ook nog 6 tot 8 uur per dag. Is ook weer zo'n 2000 uur.
Dus ik ga mee in deze opmerking.

• ChojinZ
Rob_de_Rechter schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:54:
[...]

Das dus plusminus 10%. Gemiddeld iedere dag 2,4 uur BO spelen? Dat vind ik niet echt meevallen, maar echt gewoon veel.
Elke dag 2 1/2 uur gamen vind ik niet veel. Elke dag 2 1/2 BO spelen wel....... ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
ChojinZ schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:57:
Elke dag 2 1/2 uur gamen vind ik niet veel. Elke dag 2 1/2 BO spelen wel....... ;)
Als je dus alleen BO speelt, dan is het dus ook niet veel...

edit: never mind, zag nu de emoticon pas... 8)7
Sarcasme... :)

[ Voor 11% gewijzigd door Sssquirrel op 25-08-2011 15:00 ]

This is a Rapture reminder..

• ChojinZ
Sssquirrel schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:58:
[...]

Als je dus alleen BO speelt, dan is het dus ook niet veel...

edit: never mind, zag nu de emoticon pas... 8)7
Sarcasme... :)
Ik zal het anders uitleggen: Ik zou nooit zoveel tijd in BO steken omdat ik het een baggerspel vind. ;)
Maargoed, ieder zijn ding! Waar iemand zijn tijd aan besteed moet hij lekker zelf weten. :)

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
offtopic:
Uitgaand van 8 werkuren, 6 slaap uren, en een uur vervoeren van-naar werk. Valt 2,5 uur gamen op een dag toch reuze mee ? Er zijn dan nog 6 uren over voor dat wat men "een leven hebben" noemt.

[ Voor 33% gewijzigd door atlantisx op 25-08-2011 15:17 ]

Rob_de_Rechter schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:54:
[...]

2.4 uur gemiddeld BO spelen is inderdaad veel. ik heb maar 13 uur in die game zitten, omdat ik er geen zak aan vindt.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• LabRat-NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-08 16:33

LabRat-NL

Ja toch

Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen, maar las net dit artikel over Origin:
http://www.escapistmagazi...epy-and-watches-you-sleep
http://games.fok.nl/nieuw...elt-gegevens-spelers.html

Ze houden echt alles van je bij :(
2. Consent to Collection and Use of Data.
You agree that EA may collect, use, store and transmit technical and
related information that identifies your computer (including the Internet Protocol 37683v1
Address), operating system, Application usage (including but not limited to
successful installation and/or removal), software, software usage and peripheral
hardware, that may be gathered periodically to facilitate the provision of software
updates, dynamically served content, product support and other services to you,
including online services. EA may also use this information combined with
personal information for marketing purposes and to improve our products and
services. We may also share that data with our third party service providers in a
form that does not personally identify you. IF YOU DO NOT WANT EA TO
COLLECT, USE, STORE, TRANSMIT OR DISPLAY THE DATA DESCRIBED IN
THIS SECTION, PLEASE DO NOT INSTALL OR USE THE APPLICATION.
This and all other data provided to EA and/or collected by EA in connection with
your installation and use of this Application is collected, used, stored and
transmitted in accordance with EA's Privacy Policy located at www.ea.com. To
the extent that anything in this section conflicts with the terms of EA's Privacy
Policy, the terms of the Privacy Policy shall control.

Specs

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
LabRat-NL schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:24:
Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen, maar las net dit artikel over Origin:

[...]
Dat doet de overheid ook zonder dat je daar een programma voor nodig hebt. }:O

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:52

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

[...]
dit doet me een beetje denken aan een aflevering van South Park. ( Humancentipad, is overigens ook verfilmd. The human Centipede, trailer: http://youtu.be/IX8fKLjC__c)

mensen installeren, accepteren de "vervelend om te lezen" voorwaarden, en vervolgens geven ze EA toestemming om alles te mogen loggen :P

*edit: titel film en trailer toegevoegd

[ Voor 6% gewijzigd door WishmasterNL op 25-08-2011 15:31 ]

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
[...]
Als je dat kwalijk vind, moet je niet opt-innen.
IF YOU DO NOT WANT EA TO
COLLECT, USE, STORE, TRANSMIT OR DISPLAY THE DATA DESCRIBED IN
THIS SECTION, PLEASE DO NOT INSTALL OR USE THE APPLICATION.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52

[...]
Welkom op het internet, je hebt net voor het eerst een EULA gelezen?
Ik snap mensen werkelijk niet die zich hier druk over kunnen maken, dit gebeurt al jaren in elke applicatie, website en irl.
Ineens is het nieuws, frappant.

• Hannes_
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-11-2024
WishmasterNL schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:28:
[...]

dit doet me een beetje denken aan een aflevering van South Park. ( Humancentipad, is overigens ook verfilmd. The human Centipede, trailer: http://youtu.be/IX8fKLjC__c)

mensen installeren, accepteren de "vervelend om te lezen" voorwaarden, en vervolgens geven ze EA toestemming om alles te mogen loggen :P

*edit: titel film en trailer toegevoegd
Die film was er al eerder hoor :)

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:34

XanderDrake

Build the future!

atlantisx schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:33:
[...]

Als je dat kwalijk vind, moet je niet opt-innen.

[...]
Oftewel: BF3 mag je dus niet spelen. Een goede reden het illegaal te downloaden?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• unfor
XanderDrake schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:47:
[...]

Oftewel: BF3 mag je dus niet spelen. Een goede reden het illegaal te downloaden?
Prima, veel plezier in de singleplayer terwijl wij virtueel oorlogje aan 't spelen zijn met 64 man. :w

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Welkom in de 21ste eeuw, elke EULA heeft zulk soort dingen erin staan. Bijvoorbeeld de WOW EULA:
B. WHEN THE GAME IS RUNNING, BLIZZARD MAY OBTAIN CERTAIN IDENTIFICATION INFORMATION ABOUT YOUR COMPUTER, INCLUDING WITHOUT LIMITATION YOUR HARD DRIVES, CENTRAL PROCESSING UNIT, IP ADDRESS(ES) AND OPERATING SYSTEM(S)
Ja in steam is het verzamelen van zulk soort stuff optin (kan trouwens wel helpen ook om cheaters te identificeren), maar ook in steam heb je leuke dingen, zoals dat al jouw chat berichten gebruikt mogen worden door steam voor alles wat ze ermee willen doen.

Sowieso je denkt dat het 'ergste' wat erin staat is dat ze kijken wat voor hardware je hebt?

En laten we nog wat realistischer zijn, iedereen hier die niet gaat cheaten speelt enkel op PB enabled servers. Om dat te doen moet je uiteraard PB hebben geinstalleerd, heb je enig idee wat er in de EULA van PB staat? Dat gaat heel wat verder dat dit hoor, je geeft hun gewoon toestemming om niet alleen je RAM, maar ook je hardeschijf te scannen en raportages terug te sturen naar de server over wat hij daarop aantreft. Oftewel als je een beetje advocaat heb kan die het waarschijnlijk goedpraten als hij je complete hardeschijf naar de servers kopieert.
Je mag het wel spelen, moet je er mee akkoord gaan. Je weet het vantevoren, dus je hoeft niet verbaasd te staan te kijken, je kan altijd nog MW3 kopen als je denkt dat daar niet exact hetzelfde in licentie voorwaarden staat. (En zonder te kijken kan ik je vertellen dat er minstens even erge dingen in staan, om goeie anti-cheat software te maken moet je sowieso al memory mogen scannen, en dat is ernstiger dan wat hardware IDs op te slaan).

[ Voor 52% gewijzigd door Sissors op 25-08-2011 16:54 ]

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 12:44
Ogh, dat gegevens verzamelen gebeurde in BF2142 ook, om vervolgens reclame te maken.
Wat een ophef ontstond er toen :p

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Asgaro schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:27:
Lol, puur wisselen via het scroll wheel is echt niet aan te raden. Waarom zou je dat willen doen? Is toch tijdverlies om bij het juiste item te komen, en zeker in een online shooter waar milliseconden tellen!

Ik snap ook niet waarom je alles op een cijfertoets zou zetten, als je het gewoon de toetsen rondom de bewegingstoetsen kunt gebruiken?
Bij de BF3 alpha was dit zo ingesteld op de cijfertoetsen (was niet te veranderen) en wtf, in the heat of the action klik je soms wel is verkeerd als het snel moet gaan. :)

Er is geen lean functie in deze game dus het zou niet slim zijn om "q" en "e" ongebruikt te laten.
Onder de bewegingstoetsen heb je ook nog 3 bereikbare toetsen.
En Ctrl en Alt gebruik ik dan voor map en de spot functie.

Oja, en mijn muis heeft 2 schoudertoetsen. Kan zo'n muis wel aanraden. Ene is voor knife, andere is voor grenade.
Zo kom ik er toch maar weer achter dat ik een hele andere beredenering bij FPS games heb dan de meeste spelers.. Al ben ik wel een cod speler :P

De tijd die het kost om op een cijfer te drukken is inderdaad korter dan het scrollen. Echter kun je tijdens het indrukken van een cijfer niet volledig gebruik maken van W, S, D, A. De tijd die je kan rekken door goed gebruik van lopen/strafen is volgens mij een stuk groter dan dat je wint met het gebruiken van de cijfers.
Gewoon dicht langs iemand op sprinten zorgt ervoor dat hij je in het overgrote deel niet zal killen (eigen ervaring tenminste), omdat richten op een snel bewegend object lastig is.. Ook creeer je de mogelijkheid dat hij 'pols' te kort komt.
Uit eigen ervaring blijkt dat je hier meer tijd mee rekt, dan dat je met cijfers wint. Andere knoppen rond WSDA zitten bij mij vaak al vol.
furby-killer schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:45:
Welkom in de 21ste eeuw, elke EULA heeft zulk soort dingen erin staan. Bijvoorbeeld de WOW EULA:

[...]

Ja in steam is het verzamelen van zulk soort stuff optin (kan trouwens wel helpen ook om cheaters te identificeren), maar ook in steam heb je leuke dingen, zoals dat al jouw chat berichten gebruikt mogen worden door steam voor alles wat ze ermee willen doen.

Sowieso je denkt dat het 'ergste' wat erin staat is dat ze kijken wat voor hardware je hebt?

En laten we nog wat realistischer zijn, iedereen hier die niet gaat cheaten speelt enkel op PB enabled servers. Om dat te doen moet je uiteraard PB hebben geinstalleerd, heb je enig idee wat er in de EULA van PB staat? Dat gaat heel wat verder dat dit hoor, je geeft hun gewoon toestemming om niet alleen je RAM, maar ook je hardeschijf te scannen en raportages terug te sturen naar de server over wat hij daarop aantreft. Oftewel als je een beetje advocaat heb kan die het waarschijnlijk goedpraten als hij je complete hardeschijf naar de servers kopieert.

[...]

Je mag het wel spelen, moet je er mee akkoord gaan. Je weet het vantevoren, dus je hoeft niet verbaasd te staan te kijken, je kan altijd nog MW3 kopen als je denkt dat daar niet exact hetzelfde in licentie voorwaarden staat. (En zonder te kijken kan ik je vertellen dat er minstens even erge dingen in staan, om goeie anti-cheat software te maken moet je sowieso al memory mogen scannen, en dat is ernstiger dan wat hardware IDs op te slaan).
Is EULA altijd rechtsgeldig?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Verwijderd

XanderDrake schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:47:
[...]

Er is geen goede reden om een game illegaal te downloaden....

• GravGunner
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11-2023

GravGunner

Man's inhumanity to Man

Nee, een contract(wat een EULA is) is ALTIJD onderhevig aan de wetgeving van het land.
Dus je kan rustig in je EULA zetten dat als mensen hem accepteren jij ze zonder vervolging mag vermoorden.
Maar ik kan je verzekeren dat je toch echt wel vervolg wordt als je het doet ;)

target assimilated

• rickyy
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 17:40:
[...]

Er is geen goede reden om een game illegaal te downloaden....
Natuurlijk zijn die er wel. Denk maar eens goed na. Doorbij waren de reacties betreft het downloaden sarcastisch bedoelt lijkt me.

Verwijderd

rickyy schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 17:47:
[...]

Natuurlijk zijn die er wel. Denk maar eens goed na. Doorbij waren de reacties betreft het downloaden sarcastisch bedoelt lijkt me.
Moet je met toch eens helpen wanneer diefstal gerechtvaardigd is.

• Stewie!
  • Laatst online: 15:50

Stewie!

Keen must die!

[...]
Paniek sos!!

Als dit er niet in staat krijg je weer reacties van mensen die:
1) klagen over bugs
2) klagen dat ze geen patches krijgen van hun games, want EA mag niet weten welke games ze hebben
3) klagen dat hun user accountnaam van EU naar USA gaat en dat is tegen de wet blablbalbla.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
GravGunner schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 17:44:
[...]

Nee, een contract(wat een EULA is) is ALTIJD onderhevig aan de wetgeving van het land.
Dus je kan rustig in je EULA zetten dat als mensen hem accepteren jij ze zonder vervolging mag vermoorden.
Maar ik kan je verzekeren dat je toch echt wel vervolg wordt als je het doet ;)
Ok, duidelijk.. Vroeg me dat al een paar keer af :)
En wat als je nou permissie vraagt om wachtwoorden te achterhalen van computers? In principe mag dat niet vanwege privacy, maar vallen de andere dingen die hier worden genoemd ook niet onder? (Natuurlijk valt het verkrijgen van wachtwoorden onder phishing of hacking ofzo, maar stel dat ze als text bestand op een PC staan, bij wijze van?).

[ Voor 27% gewijzigd door aicaramba op 25-08-2011 18:06 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• goosche
YouTube: Battlefield 3 - Caspian Border Analysis - YouTube

Hier stelletje PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP

[ Voor 18% gewijzigd door goosche op 25-08-2011 18:11 ]

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 18:13
Nieuwe Battleblog: link

Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/resized-image.ashx/__size/550x0/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/BF3-Weapon-Customization-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/resized-image.ashx/__size/550x0/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/BF3-Weapon-Customization-2.jpg

[ Voor 56% gewijzigd door xNikobellicx op 25-08-2011 18:45 ]

• rickyy
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 17:53:
[...]

Moet je met toch eens helpen wanneer diefstal gerechtvaardigd is.
Ga me nou niet vertellen dat je nog nooit een mp3tje gedownload heb, komop. Ik hoef niet te helpen want zo moeilijk is het niet hoor.

• D0m1nat0r11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 22:52
Awesome, damn wat mega veel gave spullen komen er in deze game

• DaniëlWW2
  • Niet online
Het gaat echt een nachtmerrie worden om te kiezen uit dingen om te doen in de eerste dagen in BF3.
Er is gewoon veel te veel keuze. :')

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

rickyy schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 19:15:
[...]

Ga me nou niet vertellen dat je nog nooit een mp3tje gedownload heb, komop. Ik hoef niet te helpen want zo moeilijk is het niet hoor.
Ik heb weleens een mp3 gedownload (al is dat weer ruim een jaar terug) maar dat mag. Software mag echter niet gedownload worden en ik zie er ook geen reden toe. Als je geld hebt voor een PC of console heb je ook geld voor games.
Maar ik kan me serieus waar geen reden bedenken om een game illegaal te downloaden, ik koop gewoon mijn games en dat al zolang als dat ik game. Ik besef echter dat men tegenwoordig erg vindingrijk is in het bedenken van smoezen om het voor zichzelf te rechtvaardigen om een game illegaal te kunnen spelen (kijk maar bij Diablo 3 bijvoorbeeld).

• unfor
rickyy schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 19:15:
[...]

Niemand is clean, ik ook niet, maar ik zal het nooit goedpraten.

• Ample Energy
  • Laatst online: 16:33
Als je redenen wilt waarom downloaden volgens een heleboel mensen goed is, google dan gewoon, ga dan niet een thread vervuilen met een compleet nutteloze discussie. Je gaat hem niet winnen en je zult het nooit eens zijn met een argument van een ander. Als je er evengoed over wil discussiëren zal er vast wel een thread bestaan waar je dat naar hartenlust kunt doen.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• JT888
  • Laatst online: 19-09 18:37
Ik vraag me af of we als BF vetrans weer exclusieve wapens zullen krijgen zoals in BF BC2.

• ikkiewikkie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-02 15:41
JT888 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 21:58:
Ik vraag me af of we als BF vetrans weer exclusieve wapens zullen krijgen zoals in BF BC2.
Op Twitter heeft een van de devs (Demize99) bevestigd dat er een veteran wapen in komt. WWII wapens komen er niet in.

Hier de tweet:
@Thomvdriet No WW2 weapons, yes there's a veteran weapon... no I'm not telling what it is yet.

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
DanielWW2 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 19:21:
Het gaat echt een nachtmerrie worden om te kiezen uit dingen om te doen in de eerste dagen in BF3.
Er is gewoon veel te veel keuze. :')
Tuurlijk niet, dat wordt weer een genot vanaf de eerste minuut. ;)
Ben erg benieuwd of ik BF3 weer net zo intens zal beleven als BF2, zodat ik weer het 's nachts de gespeelde scenes ga dromen. :P

Ik kijk erg uit naar de modificaties van de G36C, SIG SG553, SCAR H en de P90TR Triple Rail. O+

Ik ben trouwens wel benieuwd of dat we de M3 Bradley Fighting Vehicle Systems als Anti Tank wapen gaan missen in BF3. Ik mag hopen dat de LAV-25 dan wat meer firepower t.o.v. van tanks krijgt in BF3. In BF2 waren het maar proppenschieters.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• JT888
ikkiewikkie schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 22:02:
[...]

Op Twitter heeft een van de devs (Demize99) bevestigd dat er een veteran wapen in komt. WWII wapens komen er niet in.

Hier de tweet:
@Thomvdriet No WW2 weapons, yes there's a veteran weapon... no I'm not telling what it is yet.
LOL ja ik lees het ook net pas op de twitter van demize99 wou me post al aanpassen maar je was sneller 8) .

Erg leuk en geen WW2 wapens geen gemis dacht ik zo. De ww2 wapens waren meer voor de fun alhoewel je er wel serieus kills mee kon maken.

[ Voor 73% gewijzigd door JT888 op 25-08-2011 22:10 ]

• D0m1nat0r11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 22:52
Indy91 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 22:04:
[...]

Tuurlijk niet, dat wordt weer een genot vanaf de eerste minuut. ;)
Ben erg benieuwd of ik BF3 weer net zo intens zal beleven als BF2, zodat ik weer het 's nachts de gespeelde scenes ga dromen. :P

Ik kijk erg uit naar de modificaties van de G36C, SIG SG553, SCAR H en de P90TR Triple Rail. O+

Ik ben trouwens wel benieuwd of dat we de M3 Bradley Fighting Vehicle Systems als Anti Tank wapen gaan missen in BF3. Ik mag hopen dat de LAV-25 dan wat meer firepower t.o.v. van tanks krijgt in BF3. In BF2 waren het maar proppenschieters.
ja dat moet zeker het moet gewoon die feel van bf2 hebben, en niet van badcompany. Al ben ik daar wel een beetje bang voor... kijk die chopper in bf2 bijvoorbeeld was veel makelijker te vliegen in bf2 dan in bfbc2 niet echt realisties maar toch

• DaniëlWW2
  • Niet online
JT888 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 22:07:
[...]

LOL ja ik lees het ook net pas op de twitter van demize99 wou me post al aanpassen maar je was sneller 8) .

Erg leuk en geen WW2 wapens geen gemis dacht ik zo. De ww2 wapens waren meer voor de fun alhoewel je er wel serieus kills mee kon maken.
De M1 Garand op Harvest day met een engineer class is echt geweldig hoor. ;)
2 schoten en je bent doodgeschoten en je hebt ook nog eens genoeg ammo bij een garand om extra rockets te nemen.

Ik ga de Garand wel een beetje missen. Het opvallende is dat BFBC2 het enige spel is waar ik de Garand een goed wapen vind.

[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-08-2011 22:39 ]

DanielWW2 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 22:38:
[...]

De M1 Garand op Harvest day met een engineer class is echt geweldig hoor. ;)
2 schoten en je bent doodgeschoten en je hebt ook nog eens genoeg ammo bij een garand om extra rockets te nemen.

Ik ga de Garand wel een beetje missen. Het opvallende is dat BFBC2 het enige spel is waar ik de Garand een goed wapen vind.
Haha, ik schiet altijd in de lach als ik iemand zie lopen met een M1 Garand in de killcam, no joke. Ik vind dat zo misplaatst: een moderne setting en dan zo iemand met een in hout afgewerkt wapen zien rondzeulen :D

• DaniëlWW2
  • Niet online
Asgaro schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 22:51:
[...]

Haha, ik schiet altijd in de lach als ik iemand zie lopen met een M1 Garand in de killcam, no joke. Ik vind dat zo misplaatst: een moderne setting en dan zo iemand met een in hout afgewerkt wapen zien rondzeulen :D
Dan ga je BF3 echt geweldig vinden met de AK74M etz. :+

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Asgaro schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 22:51:
[...]

Op een AK zit toch ook gewoon hout? En dat is ook bij de moderne varianten vaak

Martinspire - PC, PS5, XSX

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:32

mrc4nl

Procrastinatie expert

Martinspire schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 22:53:
[...]

Op een AK zit toch ook gewoon hout? En dat is ook bij de moderne varianten vaak
vaak? vaak wat? t klinkt alsof je de zin niet hebt afgemaakt :/

ora et labora

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Vaak het geval. Beetje logisch nadenken en dat krijg je er zo uit. Overigens heeft dat tegenwoordig nog weinig met hout te maken toch? Ik dacht dat dat tegenwoordig altijd al een soort plastic was. Oh well, wat maakt het ook uit. Ik vind de Garand in Hardcore nog wel handig (Hoewel ik dan niet snap waarom je niet gewoon de Mk14 zou pakken). Is er trouwens al bekend welke wapens er allemaal bij Back to Karkand horen? Overigens hebben ze wel aangegeven dat je de andere wapens ook gewoon in B2K kan gebruiken, maar kan je eigenlijk ook die wapens in de rest van het spel gebruiken? Dan word het nogal vreemd als je die DLC niet hebt.

• Stewie!
  • Laatst online: 15:50

Stewie!

Keen must die!

Daar zit hout op omdat het cheap is. Die garand is gewoon oud. Ook wel erg indrukwekkend om mee te schieten overigens! Ik heb ook wel eens met zo'n Ak47 geschoten en dat voelt gewoon helemaal niet degelijk, dat is dan ook de kracht van het wapen, werkt altijd, onderdelen passen allemaal net niet en daardoor blokkeert die moeilijk.
'
Met een garand krijg je snel een bont en blauwe schouder van de kracht van het wapen. Met moderne wapens kan je zeer gericht schieten zonder terugslag. Zo'n AR15 schiet heerlijk maar je voelt niets. Haalt ook weer een deel van het plezier weg natuurlijk ;) Die Garand hoor, voel en ruik je!
Bij de AK74M en de gewone AK heb ik dat gevoel niet, omdat het daar maar gedeeltelijk in hout is.
Maar die M1 Garand komt bij mij over als gewoon een stok. :+
Nog grappiger is het als een engineer ermee rondloopt: op z'n rug een state of the art AT4, en dan loopt ie daar met een WWII wapen! _O-

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Kan iemand mij ff een huge ass plezier doen en aan één van de devs twitteren of ze er een mogelijkheid in (willen) bouwen zodat ik met een keybind (bijvoorbeeld left alt) kan zorgen dat ik de HUD kan togglen.

Ik wil de boel niet helemaal uitzetten in de opties, maar ik wil ook niet heeltijd m'n scherm vol hebben staan met allerlei onzin.

Net zoals in Insurgency, zou het geweldig zijn om de HUD te kunnen togglen.
Please?

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

• DaniëlWW2
  • Niet online
Asgaro schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 23:35:
Bij de AK74M en de gewone AK heb ik dat gevoel niet, omdat het daar maar gedeeltelijk in hout is.
Maar die M1 Garand komt bij mij over als gewoon een stok. :+
Nog grappiger is het als een engineer ermee rondloopt: op z'n rug een state of the art AT4, en dan loopt ie daar met een WWII wapen! _O-
Dan kan je wel om mij lachen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Weet niet of deze al gepost is:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=eAYy8t5wRXc]

Het vliegen lijkt hetzelfde als in Battlefield 2, en dat vind ik een goed ding. Het vliegen in BF2 leek al een game op zichzelf; het was zeer goed uitgewerkt. (alle voertuigen though).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Die Garand was in de eerste Medal of Honor toch echt wel een vet wapen. *pang* *pang* *pang* *pang* *pang* *pang* *pang* *pang* *katjing* :P

Edit: In de overige WWII games ook natuurlijk.

Ben het er wel mee eens dat ie eigenlijk niet past in BFBC3. Zelfde geldt voor de Thompson.

Stiekem hoop ik toch echt weer op een WWII expansion of vervolg... :9~

[ Voor 20% gewijzigd door jagermeister op 26-08-2011 00:40 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
wtf 4 player co op wooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Thats Kick ass bitches!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Ach ja het is wel leuk idd kills maken met de Garand :). Het idee alleen al dat degene die je er mee neerhaalt ziet dat ie gepakt is door een WW2 wapen doet me altijd lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Zou je in BF3 met een sniper een piloot kunnen neerschieten ?

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
goosche schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 00:40:
Waar zie/lees je dit?
Co-op is maar 2 players

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Laatst online: 07-05 23:55
Kain_niaK schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 05:50:
Jij niet :+

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Volgens DICE wel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 18:13
ja op de startbaan als tie stilstaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
goosche schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 00:40:

Thats Kick ass bitches!!!!
graag even source ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
xNikobellicx schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:13:
[...]

ja op de startbaan als tie stilstaat ;)
Volgens mij ook als je vliegt. Dan zal er wel een Barret M82 zijn en een hoop geluk nodig zijn voordat je een piloot uit zijn cockpit schiet. Ik denk dat de eerste week op Caspian border alleen maar snipers in die toren zullen zijn die proberen een jet neer te schieten op deze manier. 8)7

I ga daar meteen de tank in en lekker schieten op die toren. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Jup, een hoverende chopperpilot kun je behoorlijk vervelen met een M82A3. :9

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopeMasta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 20:34
DanielWW2 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:44:
[...]
...Ik denk dat de eerste week op Caspian border alleen maar snipers in die toren zullen zijn die proberen een jet neer te schieten op deze manier. 8)7

I ga daar meteen de tank in en lekker schieten op die toren. O-)
Bij Gamescom zat er niemand in de toren, ik ben er even in geweest met me sniper :9 er zit ook een checkpoint bij de toren dus als je er gaat liggen snipen is de kans zo wie zo wel groot dat je aangevallen wordt door iemand die de checkpoint pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 13:54
Ik werkelijk met smacht te wachten en was ff benieuwd naar de specs, ik las al in de TS dat deze (nog) niet zijn geverifieerd, maar dit is belachelijk?
Recommended system requirements for Battlefield 3
Processor: Pentium 3, 700Mhz
RAM: 256MB
Graphics card: TNT
Graphics card memory: 32MB
Hard drive: 15 MB for disc version or 10 MB for digital version
CPU: Rolls Royce gas turbine
Hier klopt niets van natuurlijk... kan iemand dit aanpassen naar een geloofwaardiger info zoals:
Minimum System Requirements
Processor: Dual Core
Memory: 2 GB
Hard Drive: 15 GB for Digital Version, 10 GB for Disc Version
Video Memory: 256 MB
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 10
Keyboard and Mouse
DVD Rom Drive

Recommended System Requirements
Processor: Quadcore Processor
Memory: 4 GB
Hard Drive: 15 GB for Digital Version, 10 GB for Disc Version
Video Memory: 512 MB
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 11
Keyboard and Mouse
DVD Rom Drive
Bron

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Die specs zijn meer als grap bedoeld...
De bron die je geeft voegt verder niets toe, aangezien dat ook maar een schatting is.
Helaas blijft het dus een kwestie van afwachten.
Enige wat er door DICE is aangegeven, is dat als je BFBC2 kan draaien, je ook BF3 kan draaien.

Wellicht komt er vandaag weer wat nieuws, aangezien BF3 ook op de PAX aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Mooie pic met overzicht van de spelers aantallen.
Afbeeldingslocatie: http://quentin.bz/bf3/bf3-player-counts.jpg
priemt schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:44:
Die specs zijn meer als grap bedoeld...
De bron die je geeft voegt verder niets toe, aangezien dat ook maar een schatting is.
Helaas blijft het dus een kwestie van afwachten.
Enige wat er door DICE is aangegeven, is dat als je BFBC2 kan draaien, je ook BF3 kan draaien.

Wellicht komt er vandaag weer wat nieuws, aangezien BF3 ook op de PAX aanwezig is.
Hmmm, vind het geen leuke grap, is natuurlijk persoonlijk, maar ik heb zoiets niet eerder gezien op een TS in de games sectie.
Een 12 jarige kan hierdoor nogal van een koude kermis thuis komen als hij een pre-order doet via paps/mams na dit gelezen te hebben?

De bron ... Ja en nee, de geloofwaarigheid ligt zoiezo dichterbij dan wat er nu staat :F

[ Voor 87% gewijzigd door Zephyer op 26-08-2011 10:49 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Jammer dat je in de jet zo last hebt van pop up, eigenlijk moet de view distance wat omhoog.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Zephyer schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:32:
Ik werkelijk met smacht te wachten en was ff benieuwd naar de specs, ik las al in de TS dat deze (nog) niet zijn geverifieerd, maar dit is belachelijk?

[...]

Hier klopt niets van natuurlijk... kan iemand dit aanpassen naar een geloofwaardiger info zoals:

[...]

Bron
Sarcasme meter kaduk? ;)

Overigens moet je de sys. req. die jij post ook met een flinke korrel zout nemen. Officieel is er helemaal niets bekend dus niemand kan er wat zinnigs over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Lees m'n reply eens goed door.. :P
Daar staat ook in dat die ook niet officieel zijn en waarom ik er een 'probleem' mee heb ... ;)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zephyer schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:46:
Hmmm, vind het geen leuke grap, is natuurlijk persoonlijk, maar ik heb zoiets niet eerder gezien op een TS in de games sectie.
Een 12 jarige kan hierdoor nogal van een koude kermis thuis komen als hij een pre-order doet via paps/mams na dit gelezen te hebben?
Als een 12 jarige zo stom is op basis van deze specs een pc te bestelen is dat absoluut niet mijn probleem.
De bron ... Ja en nee, de geloofwaarigheid ligt zoiezo dichterbij dan wat er nu staat :F
En dat is dus precies het punt. Wie zo stom is dit serieus te nemen heeft het IQ van een aap, niemand zal dus op basis van de huidige specs die er staan een pc bestellen. Als je specs neemt die een gok zijn gaan mensen op basis daarvan wel een pc bestellen (al genoeg zulke reacties gezien) en komen dan hier zeuren als later blijkt dat een zwaardere pc nodig is.

Edit: Vandaag ga ik trouwens de OP eens flink updaten. Ben terug van vakantie dus heb weer internet en tijd.

[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 26-08-2011 11:06 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Zephyer schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:04:
Lees m'n reply eens goed door.. :P
Daar staat ook in dat die ook niet officieel zijn en waarom ik er een 'probleem' mee heb ... ;)
Had ik overheen gelezen. (was 20 minuten geleden al bezig met de reply maar kwam ff wat tussen O-) ).

Maar laten we eerlijk wezen: je moet wel heel simpel zijn wil je dat geloven.
Tsurany schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:05:
[...]

Als een 12 jarige zo stom is op basis van deze specs een pc te bestelen is dat absoluut niet mijn probleem.

[...]

En dat is dus precies het punt. Wie zo stom is dit serieus te nemen heeft het IQ van een aap, niemand zal dus op basis van de huidige specs die er staan een pc bestellen. Als je specs neemt die een gok zijn gaan mensen op basis daarvan wel een pc bestellen (al genoeg zulke reacties gezien) en komen dan hier zeuren als later blijkt dat een zwaardere pc nodig is.
Zoals gewoonlijk weer lekker bot & lomp. Maar je hebt wel gelijk.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTH
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 07:00

NTH

Jeroenneman schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:47:
Jammer dat je in de jet zo last hebt van pop up, eigenlijk moet de view distance wat omhoog.
Het is altijd een balans tussen performance en zo'n groot mogelijke view distance.
Het wel een immersion killer, maar ja beter dan een haperend spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:31
Flamen is zeker niet de bedoeling.

[ Voor 94% gewijzigd door psychoclown op 26-08-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Laatst online: 14:01

M2M

medicijnman

..knip..

Het komt misschien wat lomp en bot over, maar hij heeft wel een punt. Eindeloos lang discussiëren over de mogelijke systeem specs, gaat mijn computer het wel draaien of niet, of "zou een quad core echt nodig zijn" is nutteloos. Koffiedik kijken.

Mogelijke systeemspecs zullen we pas zien bij demo of beta, en iets zinnigs er over zeggen kan pas op de dag van release.

edit:
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:29:
Nou als ik de alpha review zo heb gezien zal een upgrade voor veel mensen ook wel moeten denk ik.
Het minimale is toch wel een hd6950 of een gtx560 ti
Dit dus. Het is een alpha met een hoop franje standaard al gedisabled, code nog niet optimaal etc. Je kunt er geen zinnig woord over zeggen, doe het dan ook niet. We zullen het allemaal wel zien.

[ Voor 42% gewijzigd door psychoclown op 26-08-2011 13:49 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Topicstarter
Daarnaast: hoewel het inmiddels uit de topic warning is verwijderd, is het speculeren over specs niet gewenst. Zie verder de rest van de topic warning.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Topicstarter
zie trouwens ook: Sn0wblind in "Battlefield 3 - Deel 2"
Modbreak:
Wat berichten verwijderd, Hardware gerelateerde discussies over battlefield 3 horen hier Het BF3 hardware topic

[ Voor 14% gewijzigd door AllSeeyinEye op 26-08-2011 11:37 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Was er ook niet een BF3 sys. req. speculatie topic op GoT waarin dit wel besproken kon worden? Kon me zoiets herinneren maar kan daar niets meer van vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M2M schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:29:
[...]

Het komt misschien wat lomp en bot over, maar hij heeft wel een punt. Eindeloos lang discussiëren over de mogelijke systeem specs, gaat mijn computer het wel draaien of niet, of "zou een quad core echt nodig zijn" is nutteloos. Koffiedik kijken.

Mogelijke systeemspecs zullen we pas zien bij demo of beta, en iets zinnigs er over zeggen kan pas op de dag van release.

edit:

[...]

Dit dus. Het is een alpha met een hoop franje standaard al gedisabled, code nog niet optimaal etc. Je kunt er geen zinnig woord over zeggen, doe het dan ook niet. We zullen het allemaal wel zien.
Daar ben ik het ook wel weer mee eens maar de alpha test review is al wel een indicatie van wat je kan gaan verwachten. Daar voor is overgens deze review ook voor bedoeld. Echter is afwachten op een beta wel wat duidelijker maar het zal zeker niet veel verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 19:04
ChojinZ schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:40:
[...]

Was er ook niet een BF3 sys. req. speculatie topic op GoT waarin dit wel besproken kon worden? Kon me zoiets herinneren maar kan daar niets meer van vinden.
Het BF3 hardware topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou goed, ik zou het interessant vinden hoeveel mensen hier op Tweakers die dus BF3 straks gaan spelen nu nog steeds bijvoorbeeld BF2 spelen. Wat ik ermee wil bereiken is om te kijken of de redenering die je her en der op het web leest dat de BF3 community groter is dan die van de MW community en dus uiteindelijk voor een grotere impact zal zorgen als in " welke game wordt de winnaar van 2011 "
Los van dit alles weet ik bijna zeker dat er bij menig BF speler weer menig avondje slaap erbij in zal schieten zoals ten tijde van BF2 en dus de welbekende kleine oogjes weer actueel zullen worden in de maanden na de release. >:)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
  • Laatst online: 12-09 19:58
@ mark

Jup er komen voor mij zeker wat slapeloze nachten aan zodra bf3 hier is :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik denk dat BF3 mist speelbaar op mijn computer (en ik neem aan van wel) mij terug verslaafd gaat maken aan multiplayer games.
Sinds ik gestopt ben met competitief TF2 ben ik steeds minder games gaan spelen en ook steeds minder multiplayer. Nu heb ik al een jaar of zo geen multiplayer meer gespeeld (op schaken en poker na)
Ik heb zin om weer echt goed in een mutilplayer game te worden en veel aan team play te doen.
Laat die GoT BF3 servers maar komen !

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 16:13

ronalddus

Buffalo77

Klein verhaaltje over weapon customisation

http://blogs.battlefield....our-weapon-of-choice.aspx

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:03:
Nou goed, ik zou het interessant vinden hoeveel mensen hier op Tweakers die dus BF3 straks gaan spelen nu nog steeds bijvoorbeeld BF2 spelen. Wat ik ermee wil bereiken is om te kijken of de redenering die je her en der op het web leest dat de BF3 community groter is dan die van de MW community en dus uiteindelijk voor een grotere impact zal zorgen als in " welke game wordt de winnaar van 2011 "
Los van dit alles weet ik bijna zeker dat er bij menig BF speler weer menig avondje slaap erbij in zal schieten zoals ten tijde van BF2 en dus de welbekende kleine oogjes weer actueel zullen worden in de maanden na de release. >:)
Ik krijg de indruk dat het vooral de BF-community is die, om een of andere reden, de neiging heeft zich te moeten bewijzen t.o.v. de CoD-community. Dat BF "beter" is e.d.. Het is een kwestie van smaak en persoonlijke voorkeur. Speel wat je leuk vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Inderdaad. Het interesseert me werkelijk geen drol welke game de winnaar van 2011 wordt. Lekker belangrijk. Ik ga me gewoon met BF3 vermaken en misschien ook nog wel met MW3 als BF me begint te vervelen.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maak dan een topicreport, ga niet steeds zelf offtopic door nutteloze discussies aan te gaan.
Dit geldt overigens voor iedereen!

[ Voor 94% gewijzigd door psychoclown op 26-08-2011 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jagermeister schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:28:
Inderdaad. Het interesseert me werkelijk geen drol welke game de winnaar van 2011 wordt. Lekker belangrijk. Ik ga me gewoon met BF3 vermaken en misschien ook nog wel met MW3 als BF me begint te vervelen.
Ik vind het wel belangrijk dat BF3 véél meer awards wint dan MW3! Het zou een slag in het gezicht zijn van vele developers als hun game geen awards wint en dan MW3 wel: een game die 0.00% innoveert op vlak van techniek.
En als MW3 mooi ontvangen wordt, zal het nooit stoppen met de CoD clones...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

Audione0

Strijdt der titanen

Beukerz schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:15:
@ mark

Jup er komen voor mij zeker wat slapeloze nachten aan zodra bf3 hier is :-P
Daar heb je Redbull voor en een koude douche als het echt fout gaat..

Ik kan mij nog herinneren dat ik een kleine lanparty thuis had. Dit was in 2006. Dat ik en 2 maten van mij 54 uur zonder te slapen BF2 hadden gespeeld..
Na 36 uur ben ik even de douche ingestapt omdat ik toch wat begon te knikkenbollen.. Eenmaal onder de douche zag ik overal de enemy rondlopen en was super allert. Alles wat ik zag en dacht was BF2 onder douche.. haha

Ik vrees met grote vrezen, dat ik dit nu niet meer ga trekken en al zou ik het proberen, dan gaat dit denk ik niet goedkomen...

Ik hoop echter wel dat dit spel mij net zo gaat boeien als BF2. Maar dit denk ik helaas wel.. :Z

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Asgaro schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:53:
Het zou een slag in het gezicht zijn van vele developers als hun game geen awards wint en dan MW3 wel: een game die 0.00% innoveert op vlak van techniek.
Misschien wint MW3 wel op andere vlakken dan innovatie van techniek... Niet alles draait om graphics e.d.

[ Voor 6% gewijzigd door Sssquirrel op 26-08-2011 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 19:23
ik word zo ziek dat mw3 elke keer weer erbij word betrokken
het is als een lancia vergelijken met een super car

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
  • Laatst online: 12-09 19:58
jterpstra schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:21:
ik word zo ziek dat mw3 elke keer weer erbij word betrokken
het is als een lancia vergelijken met een super car

.
De oude lancia's zij helemaal zo slecht nog niet hoor ( noemt een stratos en een delta intergrale)
Pagina: 1 ... 81 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien